Na 3 jaar hoog tijd voor een kakelvers topic over miskopen. Niet bedoeld om leveranciers af te branden maar om bepaalde merken waar zo op het oog alleen jij altijd en alleen maar problemen mee hebt te vermelden.
Als TS trap ik af.
Ik koop nooit meer iets van Matrox . Ik ben echt maanden bezig geweest een Marvel G450 eTV aan de praat te krijgen. Het lukte maar niet ondanks alle tips op het technische forum van Matrox. Het was een herhaling van een ervaring met andere Matrox-kaarten uit de jaren ervoor. Slechte drivers.
Ten einde raad heb ik een kwartier aan de telefoon gehangen met Matrox in Canada maar het resultaat was slechts een forse telefoonrekening. Gelukkig wilde de leverancier de kaart inruilen en kostte het me omgerekend een slordige 100 Euro.
- Welk merk en type moederbord kostte jou dagen om aan de praat te krijgen?
- Hoeveel keer ben je teruggegaan naar je leverancier met je CD-brander om uiteindelijk maar met een ander merk huiswaarts te gaan?
- Welk merk en type harddisk kostte net zoveel aan postzegels om op te sturen naar de RMA-afdeling als dat de aanschaf was?
- Welke videokaart heb je verkocht aan een vriend, die er nu nog steeds plezier aan heeft, omdat hij bij jou absoluut niet wilde werken.
Als TS trap ik af.
Ik koop nooit meer iets van Matrox . Ik ben echt maanden bezig geweest een Marvel G450 eTV aan de praat te krijgen. Het lukte maar niet ondanks alle tips op het technische forum van Matrox. Het was een herhaling van een ervaring met andere Matrox-kaarten uit de jaren ervoor. Slechte drivers.
Ten einde raad heb ik een kwartier aan de telefoon gehangen met Matrox in Canada maar het resultaat was slechts een forse telefoonrekening. Gelukkig wilde de leverancier de kaart inruilen en kostte het me omgerekend een slordige 100 Euro.
[ Voor 11% gewijzigd door Guardian Angel op 13-12-2004 13:20 . Reden: Opgefrist ivm nieuwe layout, tekstueel ongewijzigd. ]
ARME AOW’er