Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MISKOOP]Ik koop nóóit meer een..... omdat.... [deel 2]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.402 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik zal nooit meer een keyboard van Recom kopen,
hij ziet er mooi(toetsen zijn blauw verlicht) en erg gelikt uit.

Maar hij registreerd niet alle aanslagen die je maakt:(
Het is echt om gek van te worden.
Dat krijg je zinnen zoals: "dt oetsenbod s goed waareloos".

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:01:
Nou dan moet je voor de gein een keer met een jewel laptop werken.....

een hele ICT opleiding van een school werkt ermee. meer dan de helft heeft problemen met die dingen, zelf heb ik er ook een.. hij ligt nog net niet buiten door het raam (niet compatible met het raam denk ik :9 )

problemen die ik met mijn laptop gehad heb:

- Moederbord kapot (vervangen)
- Accu kapot (vervangen, daarnaa valt ie alsnog steeds uit)
- Beeldscherm lamp kapot (knippert een paar keer voordat ie aangaat, net een TL buis)
- Harde schijf zo brak als wat. valt soms ineens uit waardoor je systeem crashed.
- behuizing kapot

enzo voort. verder zijn er nog veel meer problemen met die dingen, tip koop NOOIT een jewel :r

ps. alpha-laptops zijn ook van Jewel, ook nooit aan beginnen
Toevallig Landstede??

Ik zit ook in een klas waar iedereen een probleem heeft jewel dus.

En dan is het leuk om zelf een fijne acer te hebben die in de anderhalf jaar school nog niet eens een nieuwe versie windows heeft gezien.

BTW ik koop nooit meer een Ati Radeon 9800 pro van sapphire. Geen gekkigheid mee uitgevoerd afentoe een beetje mee gegamed en ja hoor elk spel wat opengl gebruikt heeft artifacts. Blijkt vaker voor te komen :S niks aan te doen.

En een noname dvd-romspeler koop ik ook nooit meer ding rammelde al toen ik hem kocht 2 weken later leek het wel een straaljager met teveel wisky en sigaren op. Brommen da ding. En geen cd/dvd`s meer lezen natuurlijk

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
Ik heb geen echte trauma's aan dingen maar het is wel grappig dat de ene mensen iets niet goed vinden terwijl de anderen het de hemel in prijzen.

........op trust na

[www.ganzz.nl]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ganzz schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:36:
Ik heb geen echte trauma's aan dingen maar het is wel grappig dat de ene mensen iets niet goed vinden terwijl de anderen het de hemel in prijzen.

........op trust na
Tja, ik heb bijvoorbeeld alleen maar goede ervaringen met Asus terwijl andere er alleen maar slechte mee hebben. Het is gewoon zo dat niet elke reeks van moederborden of grafische kaarten of wat dan ook even goed zijn.

Verwijderd

ik snap echt niet dat mensen zoveel problemen hebben met maxtor schijven, heb in mn oude pc 2x 120 GB SATA Maxtors zitten, die draaien al meer dan een jaar 24/7 en heb nu mn 2e pc voorzien van 2x 120 GB SATA maxtor en 2x 200 GB Sata Maxtor. Nergens problemen mee.
Ik heb ooit 1 defecte maxtor schijf gehad, was terwijl ik op vakantie was, bleek dat mn casefan ermee opgehouden was midden in een bloedhete zomer. Dat vind ik dus geen probleem van maxtor.

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11 21:14

MBV

offtopic:
@marvman:Maxtor gaat vaker kapot. En als hij kapot gaat door een defecte case-fan: een HDD moet het gewoon passief gekoeld doen! Ik hoor zo vaak van mensen dat maxtor kapot gaat, dat ik dat geen toeval meer kan noemen. Aan de andere kant erg logisch: ze zijn heel veel verkocht

@ganzz: Ik heb klanten in de winkel gehad die trust geweldig vonden... zelfs 1 bij paradigit 8)7 Bij kinorama liep iedereen weg met een actie: verbouwde webcam, dankzij software van 640*480 naar 4MPix! nu €99 (2jr geleden) ;( En de reacties zijn idd geweldig :)

Ik koop nooit een philips HDD mp3-speler: teveel gezien in het defecte hoekje bij een technische dienst :)
En ik koop nooit meer Western Digital: veel te veel herrie!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nooit meer Asus. Veel te veel problemen mee gehad. Komen het vaakst terug hier in de lokale computerzaak hoorde ik. Waar ze de "goede" naam bij sommige mensen aan verdient hebben is mij een raadsel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

MBV schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 01:15:
offtopic:
@marvman:Maxtor gaat vaker kapot. En als hij kapot gaat door een defecte case-fan: een HDD moet het gewoon passief gekoeld doen! Ik hoor zo vaak van mensen dat maxtor kapot gaat, dat ik dat geen toeval meer kan noemen. Aan de andere kant erg logisch: ze zijn heel veel verkocht

@ganzz: Ik heb klanten in de winkel gehad die trust geweldig vonden... zelfs 1 bij paradigit 8)7 Bij kinorama liep iedereen weg met een actie: verbouwde webcam, dankzij software van 640*480 naar 4MPix! nu €99 (2jr geleden) ;( En de reacties zijn idd geweldig :)

Ik koop nooit een philips HDD mp3-speler: teveel gezien in het defecte hoekje bij een technische dienst :)
Ik ben met je eens dat zo'n schijf het passief moet doen, wat ik er niet bij vermeld had, is dat die schijf ingeklemd zat tussen 2 anderen en dus niet echt veel warmte kwijt kon.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:42
Ik koop nooit meer een dremel want dat ding ligt al een half jaar niets te doen en ik begin nooit aan mijn casemod :z

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
MBV schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 01:15:
WD bij de nieuwste modellen eindelijk ook FDB (vloeistof)lagers i.p.v. de ordinaire kogellagers die op den duur steeds meer lawaai gaan maken. Over mijn WD800JB ben ik nog steeds tevreden qua snelheid, maar hij trilt gewoon nogal en stil is hij dus niet (meer).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OK, we zijn hier over de 500 posts, dus deze gaat op slot.

Gezien het soms meer een opsomtopic lijkt, lijkt me dat er weinig noodzaak is aan een deel 3, maar als iemand het daar grondig mee oneens is, overtuig me maar, en als het je lukt is je prijs nog een deel :+

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 13-12-2004 20:57 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.