Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MISKOOP]Ik koop nóóit meer een..... omdat.... [deel 2]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.402 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Sharkbyte schreef op 31 augustus 2004 @ 13:50:
[...]

Mario Party 5 en Mario Kart zijn anders serieus populair in mijn vriendenkring en we zijn tussen 16 en 25 jaar. Maar idd. Nintendo treft geen schuld omdat het niet zijn smaak is. Was hij zelf ook achter kunnen komen.
Tuurlijk:) er zijn zat leuke spellen op de gc. Smashbrothers, Mario, Zelda, Resident evil? en nog schiet spel waar ik de naam van vergeten ben :>

Verwijderd

Als ik het gehele topic doorlees (tot nu toe) zijn er 2 merken
die elke keer weer terug komen : Maxtor (harddisks) en Trust (diversen)

Deze zou ik hierbij dan ook gewoon het label : "twijfelachtig" willen geven.

Ik heb persoonlijk heel wisselende ervaringen met verschillende hardware.

Even een beknopte opsomming van Moederborden :

MSI: K7T (44 stuks aangekocht voor een school O-) ) Binnen 14 maanden 37 stuks
naar de haaien wegens geknapte condensatoren. Slecht model , ok MSI niet geheel afschrijven. MSI KT266a moederbord heeft het een hele tijd gedaan (2jr)totdat
ik een nieuwe videokaart aanschafte (Ati 9700pro) binnen een week bord dood.

Asus : Persoonlijk niets dan knappe ervaringen mee. Als het het eenmaal doet dan
blijft het het een tijd lang doen. ( geheugenvereiste is toch wel errug tricky )

ECS: Tja Kopzorgen met K7S5a borden met SD-RAM een stabiel bord, maar zodra
er DDR in gepropt werd met geen enkele bios update stabiel te krijgen. LET OP :
Dit is mijn persoonlijke ervaring, Ik weet dat ik een hoop mensen op hun staart
trap als ik zeg dat ik het K7S5a bord een hoop elende vond. Maar 2e ervaring ECS:
K8T800-A moederbord. niets dan lof, goedkoop, snel, en super stabiel.

Gigabyte : Ik kom toch weer elke keer terug bij het marktkraampje van Gigabyte.
Ik vindt hun borden gewoon elke keer weer doordacht gemaakt.
Bijvoorbeeld : afgeronden hoeken, gekleurde connectoren (bv: PW,LED,RESET, enz)
USB poorten (intern) netjes met een plastic frame'pje
Daarin tegen zijn alle borden die ik van hun in mijn handen gehad heb. op een
of andere manier gestorven. ( totaal 4x AMD & 3x Pentium4) (vaak RAID contrlr.)

Na dit lapje tekst houd ik er eventjes mee op. Misschien dat ik mijn ervaringen
van andere hardware met jullie op een ander moment wens te delen :)

Verwijderd

Q-Tec voedingen. Kunnen niks hebben en slechte kortsluitbeveiliging, daardoor is mijn vorige PC (P2-450) begin dit jaar in rook opgegaan. Daardoor 2 maanden zonder pc gezeten omdat mijn geld op was :( , maar nu wel aangenaam verrast door AMD (altijd pentium gehad).

Ook geen philips branders meer voor mij. Heb een brander 2-3 jaar gehad ongeveer, opeens leest ie niks meer. Ik heb hem in die 2-3 jaar sporadisch gebruikt (50 cd's ongeveer gebrand).

Nooit meer zoiets simpels als kasten zomaar kopen. Eerst grondig controleren.
Denk je dat dat wel snor zit en dat ze zo een kast van een beetje kwaliteit maken, maar zelfs daar doen ze van alles om op te besparen.
Heb hier een kastje gehad geloof ik van BTC. Staal is nog geen mm dik. Haal je de bovenste afdekplaat ervanaf zakt het hele zooitje in elkaar. En dat noemen ze een kast? De kartonnen doos waarin die kast zat was nog steviger.

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 18:14
Ik vindt dat Nintendo wel degelijk schuld treft. Als je een console uitbrengt breng je het ten eerste toch niet uit voor een bepaalde doelgroep? En ten tweede dan probeer je toch om zo'n groot mogenlijke afzet markt te hebben? Dit haal je door zoveel mogenlijk games voor jou platform te laten verschijnen en zoveel mogenlijk extra's uit te brengen (lees: Online feature).... Kijk het is (te) makkelijk om Nintendo kiddy te noemen (al begint het daar wel op lijken) want ze maken wel degelijk "volwassen" spellen maar het is alleen zooooo weinig en het wordt allemaal zo uitgemolken dat ik niks meer hoef van Nintendo. De belofte was na de N64 om het gat van de RPG's, fightgames en sportgames te dichten maar ze zijn gewoon niet hun belofte na gekomen..... Maar denk is aan die mooie tijd van ontwetendheid.... De tijd van de Super Nintendo, wie heeft er niet genoten van Street Fighter, Final Fantasy (de echte! niet die gay versie op de cube) en Pro evolution soccer?

Verwijderd

Ik koop nooit meer:

- Maxtor. Blijf die krengen ruilen, lijkenwel floppies. 6 schijven in een jaar.
- Logitech toetsenborden. Standaard alle F-toetsen uit. Hoe verzin je het?
- IIyama. Blijf ze instellen, ben het een beetje zat.
- Creative. Driver CD kopen als je hem kwijt bent?! What happened to the net?
- Compaq, HP en alle andere unieke exotische hardware bij elkaar proppende fabrikanten.
- Trust. Simpelweg troep.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:02:
Ik koop nooit meer:

- Maxtor. Blijf die krengen ruilen, lijkenwel floppies. 6 schijven in een jaar.
- Logitech toetsenborden. Standaard alle F-toetsen uit. Hoe verzin je het?
- IIyama. Blijf ze instellen, ben het een beetje zat.
- Creative. Driver CD kopen als je hem kwijt bent?! What happened to the net?
- Compaq, HP en alle andere unieke exotische hardware bij elkaar proppende fabrikanten.
- Trust. Simpelweg troep.
Haha kan ik je de hand schudden...
Ik heb ook zoeen logitech keyboard met F toets. In het begin heel erg irritant nu ben ik er aan gewend. Maxtor tja ben al 300gig kwijt in half jaar.
En die driversite van creative moet je een hele middag voor uittrekken om die door te spitten. Als je um al eerst kunt vinden.

Verwijderd

Ik heb er twee:

- ik koop nooit meer iets van HP... Ik ben enkele keren gezwicht voor de mooie verpakkingen en extra's in de doos, maar van HP heb ik twee tapestreamers (ik heb het hier over de vorige eeuw), twee CD branders (de eerste generaties) en twee HP Deskjets (de 500 en een later model) gehad. Ik ben altijd kei-voorzichtig met m'n spullen; gebruik ze spaarzaam in een rook-vrije omgeving, maar toch had dit alles een gemiddelde levensduur van hooguit een jaartje.

- ik koop nooit meer een SONY VAIO notebook. De accu van mijn SR21 ging binnen 1,5 jaar stuk; vanwege een nieuwe product-lijn was een vervangende accu niet meer te krijgen bij SONY en een 2rd party accu was gruwelijk duur (270 euro). Uiteindelijk was ik over de notebook ook niet tevreden: bij normaal gebruik werd de onderkant belachelijk heet en na twee jaar ging de voeding stuk. En ook die voeding was niet meer leverbaar.

CHEERS!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Voor simpel en weinig gebruik koop ik gerust een Trust-apparaat; 2 jaar lang omruilgarantie. Stuk? Ga naar de winkel en je krijgt automatisch een nieuwe mee.

ontopic: Sony CD brander, 5 keer gebruikt, stuk, Packard Bell monitor, ging stuk door er alleen maar naar te kijken.

[ Voor 2% gewijzigd door Pollewob op 31-08-2004 21:41 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 00:01
AtleX schreef op 31 augustus 2004 @ 09:49:
* AtleX heeft altijd Trust-muizen.

In de 10 jaar dat ik met computers werk heb ik er pas 4 versleten :)

Verder koop ik nooit meer een Gigabyte moederbord, nog nooit zo veel instabiliteit gehad :(. Ook Maxtor komt er bij mij niet meer in, ik heb er eentje gehad, die was binnen 2 maanden dood terwijl mijn Seagates en WD's het jaren volhouden.
2,5 jaar per muis vind ik niet veel hoor. Microsoft geeft (of gaf?) 5 jaar garantie op hun muizen, doen ze niet zomaar ;)

Ik koop echt nooit meer iets van trust. Ook de abit moederborden zijn voor mij twijfelgevallen...

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
ik koop nooit meer iets van sweex. Baggerzooi. Het werkt niet en er is gewoon geen support voor.
Koop je een draadloze router, kannie nieteens door een muur heen routeren :/

Hallo met Tim

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik hoef nooit meer een Asus-moederbord.. half jaartje geleden een Asus A7N8X-E Deluxe aangeschaft (ik had mijn Abit NF7-S mishandeld en had zeer dringend een nieuw bord nodig) en dat ding bleek mijn geheugen niet te vreten :( En het was niet eens no-name geheugen, maar Kingston HyperX PC3500. Na wat zoekwerk bleek dat dit bord en ook andere Asus-borden vreselijk kieskeurig zijn wat betreft geheugen..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

marteltor schreef op 31 augustus 2004 @ 14:23:
[...]

2,5 jaar per muis vind ik niet veel hoor. Microsoft geeft (of gaf?) 5 jaar garantie op hun muizen, doen ze niet zomaar ;)

Ik koop echt nooit meer iets van trust. Ook de abit moederborden zijn voor mij twijfelgevallen...
De eerste muis heb ik na een jaar opgeblazen opgeblazen door een verkeerde soldeeractie. De 2e heeft het 2 jaar volgehouden, tot ik van COM muizen naar PS/2 overging, maar de muis werkt nog steeds perfect. De 3e muis heeft het tot 3 maanden gelezen uitgehouden en toen is hij bij het schoonmaken in een emmer water gevallen :X, na het drogen deed de rechtermuisknop een beetje moeilijk. Aangezien die dingen spotgoedkoop zijn heb ik gewoon een andere gehaald :). Je moet dus niet gewoon 10/4 doen zolang je de achterliggende verhalen niet weet.

offtopic:
Hé Demoniac, kan het kloppen dat ik je vandaag zag rijden vlakbij het TGP business center?

[ Voor 11% gewijzigd door AtleX op 31-08-2004 14:30 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Antiloop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26
SmartDoDo schreef op 31 augustus 2004 @ 10:02:
/me SmartDoDo koopt nooit meer een Epson printer.

Wat een flutprinters. Probleem zijn de niet vervangbare aka vaste printkoppen die vol inkt komen te zitten ondanks de zelfreinigende procedures van dat ding. Als je dan geen garantie hebt kun je volgens winkel en Epson doodlazeren. Fijne service.
Lang leve laserprinters en printers mét vervangbare printkoppen.
echter geeft epson je wel de keuze om deze buiten garantie tegen kosten te laten repareren..

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 00:01
Dan is het wat anders AtleX, misschien handig om dat direct te vermelden, want het gaf nogal een vertekend beeld ;)

• GregoryBE
  • Laatst online: 01:07
Kzie hier enkele reacties over gigabyte, kheb zo een moederbord , nog nooit een probleem gehad in de afgelopen 2.5 jaar,

Kheb 3 schijven van maxtor :
2x 80gb: 3 jaar
1x EXTERNE ONETOUCH 250GB 4 maanden

Nog geen enkel probleem, de interne schijven vertonen na een jaar wel zo een getik wanneer ze data lezen maar daar blijft het bij verder niets.

Wat voor schijf en moederbord is dan wel aan te raden eigenlijk waar nog geen problemen mee zijn voorgekomen.....

It's just a matter of time...

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

marteltor schreef op 31 augustus 2004 @ 14:32:
Dan is het wat anders AtleX, misschien handig om dat direct te vermelden, want het gaf nogal een vertekend beeld ;)
Nee, want het was meer een offtopic reactie en aangezien dit topic gaat over dingen die je _nooit_ meer zo kopen heb ik er geen heel verhaal van gemaakt.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

marteltor schreef op 31 augustus 2004 @ 14:23:
Lol ja
Ik herinner me nog 1 van de eerste optische muizen van Microsoft.
Was een prima muis in die tijd, maar er scheelde iets met de kabel.
(was een bekend probleem in die tijd)
Je had er inderdaad 5jaar garantie op, maar toen ik binnen de 2 jaar, 4 keer bij mijn hardwareleverancier gestaan heb om garantie te vragen op die muis, heb ik voor de prijs van die muis een aankoopbon gekregen. Heb er dan een logitech muis voor genomen...
Mijn leverancier had toen met dat type muis zoveel last gehad, dat hij gestopt is met dat type te leveren.
Het was een bekend probleem met die muis, dat de kabel te hard was, daardoor brak die kabel binnenin. Na een tijdje viel die muis af en toe uit, dan weer terug aan, weer uit etc

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Haast nog een vergeten, maar nu ik de muizenissen zie: microsoft intellimouse optical. Hebben hier op werk allemaal 1 gehad bij de laptop. De meesten hebben het 13-14 maanden uitgehouden voordat het lasertje dood was. Iedereen heeft nu logitech mx500 die al weer een hele tijd probleemloos draaien.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
AtleX schreef op 31 augustus 2004 @ 09:49:
* AtleX heeft altijd Trust-muizen.

In de 10 jaar dat ik met computers werk heb ik er pas 4 versleten :)

Verder koop ik nooit meer een Gigabyte moederbord, nog nooit zo veel instabiliteit gehad :(. Ook Maxtor komt er bij mij niet meer in, ik heb er eentje gehad, die was binnen 2 maanden dood terwijl mijn Seagates en WD's het jaren volhouden.
Das veel; mijn eerste optische muis (ms intellipoint explorer) nu dikke 6 jaar oud werkt nog prima.

Nooit meer logitech / ms toetsenborden. Die ram ik binnen een maand door. Heb nu (al 7 jaar) een ibm toetsenbord met din aansluiting. En die gaat de komende tijd nog niet weg.

Cheap-ass crt monitor: deze worden groter als het scherm lichten wordt.

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

* ibm: ik heb ik weet niet hoeveel schijven van die op het werk moeten vervangen, gelukkig heb ik WD
* Compaq pc's, er is echt geen enkel probleem wat ik hiermee niet ben tegengekomen, kapotte onboard video kaart, gare nics, ide controllers die ermee kappen, pci sloten die weird lopen te doen, win2k installaties die zelfs vers meteen onstabiel zijn.
* trust, nou mijn voorganger als admin was een trustfan, zal je de moeite besparen wat ik wel niet uit het kantoor heb weggeflikkerd en heb vervangen.
* Q-tec voedingen, erg leuk om te expirimenteren en rookwolkjes creëren >:)
* aopen cd-branders: ik weet niet wat er steeds mee is maar op een of andere manier krijgt de een na het ander een probleem dat de laser niet calibrated is?
* msi mobo's, hoveel ik die niet heb klapot gekregen, alleen nog maar asus voor mij
* no-name mem, oude admin had hier overal no-name mem bij gezet, weet niet welk merk ofzo maar ik heb hier in totaal een 71 pc-133 dimms 71!!! die kapot zijn, en nog gaan er geregeld kapot.
* ik vervloek diskette stations, als er hier geen kapotte diskette in zit, zit er wel kauwgom (?) ofwel een pen ofwel een laag koffiedrap (???) in?
* in een zipdrive passen geen standaard diskette's...
* oude admin vond het ook leuk om tig computers op een endezelfde groep aan te sluiten :X
* apc's met brakke accu's werken heel goed...
* Logitech keyboards met een f toets of aanverwanten... die stomme f toets staat uit, en dan loop je je in het begin en bruk te zoeken waarom de f toetsen niet doen wat ze moeten doen?
* Windows: dankzij ms en een stomme ex-admin stonden er hier tig ongepatchte bakken, virusparadijs!
* compaq, kan niet vaak genoeg zeggen wat er wel niet aan kan mankeren
* spare parts die alleen in dells of.. juist... compaqs gaan...
* hubs... ze werken wel maar ik vroeg me af waarom het netwerk zo sloom was, stond er gewoon een 10 mbit hub met ik weet niet hoeveel bakken...
* niet hardware maar software: software pakketten die je als aanbieding bij andere pakketten krijgt voor een kleine meerpijs... een kast vol met software waar we totaal niets mee kunnen doen...
* ook niet hardware: de uiterst geniale foutmeldingen die ik hier zie van apple.. like de verwachtte fout is niet opgetreden IS DAT DAN NIET GOED????

kortom, zelf niet zoveel problemen, maar op het werk (:X)

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:30

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Er schiet me nog wat te binnen.

NOOIT maar dan ook NOOIT meer IIYAMA. Die hebben echt voor mij afgedaan. Enige woord wat ik ervoor heb is een K*Tservicedesk.

Heb er 2 jaar over gedaan om een werkend exemplaar op m'n buro te krijgen. Deze kreeg ik pas na het aanspreken van mijn rechtsbijstandsverzekering.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Verwijderd

LIFETEC -> zero support on the net

Geforce TI 4200 -> je hoeft geen bakplaat meer te kopen

Goedkope headsets met aangenaaid microotje -> mijn microfoon uit men kindercassetteradiotje is beter en blijft langer dan 1 week werken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 14:52 ]

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik koop nooit meer van dat goedkope gereedschap van de gamma. Ik had om een uitzetijzer vast te zetten van een raam voor iedere schroef een bitje nodig.

Misschien ook wel mijn eigen schuld, maar ja, echte bitjes zijn zo duur

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:11

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:51:
LIFETEC -> zero support on the net

Geforce TI 4200 -> je hoeft geen bakplaat meer te kopen

Goedkope headsets met aangenaaid microotje -> mijn microfoon uit men kindercassetteradiotje is beter en blijft langer dan 1 week werken
lifetec => medion geworden...
www.medion.de en daar staat een hoop lifetec spul bij

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Compaq, vieze rotzooi waar je véél te dure hardware van perséé hun in moet zetten al wil je em een beetje upgraden,

Dell, precies hetzelfde verhaal als bij compaq :r

Aopen: Stikkertjes in de brander, die in de brander hoorden te zitten :/ zodat er vetveel krassen op de cd zitten. Ook vinden ze het leuk cd's te braden, nooit kopen die rommel.

[ Voor 13% gewijzigd door sjukke op 31-08-2004 15:09 ]

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11 17:24
IBM/Hitachi harde schijven :'(

Ik had een 30 gieg uit de GXP75 reeks, die vrij snel overleed aan het bekende euvel. Moest tijdens de RMA procedure toch verder en inmiddels was de GXP60 reeks uit. Dus daarvan dan maar een 40 gieg schijf gekocht, want toendertijd waren die IBM schijven wel behoorlijk rap, en dat was prettig. Met het idee dat IBM in de tussentijd die stommiteit wel uit het ontwerp zouden hebben gevist.

De 40 gieg kreeg ook vrij snel dezelfde problemen, maar gelukkig had ik al een tijdje een refurbished 30 gieg liggen die ik op de eerste terug had ontvangen. Je raadt het al, die ging ook al vrij snel naar de eeuwige datavelden. Daarna niet meer de moeite genomen om er een RMA op aan te vragen. Ik was dankzij backups niet veel data kwijt, maar werd wel schijtziek van het steeds opnieuw installeren, en zoiets komt altijd ongelegen. Nieuwe schijven gekocht, WD en later ook Samsung, die gaan nog altijd goed.

De defecte schijven waren heel vervelend, echter IBM wisselde ze zonder morren netjes om. Maar wat definitief de deur dicht deed, was het stelselmatig ontkennen van IBM van een struktureel probleem met die schijven, terwijl iedereen wist dat het er wel was. Als een fabrikant er zo mee om gaat, en dat ook over meerdere series volhoudt (eerst GXP75, later GXP60), dan heb ik er definitief geen vertrouwen meer in.

Nooit meer IBM/Hitachi schijven voor mij.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:03

Thandor

SilverStreak

jotheman schreef op 31 augustus 2004 @ 13:09:
Nevernooit meer Seagate HD's voor mij, heb er 2 gehad... Één en al problemen, 2x RMA en alsnog geen goede schijven, werkelijk... Ik zweer bij Hitachi (gewoon omdat die 't bij mij, in tegenstelling tot andere mensen blijkbaar, altijd prima hebben gedaan :)).
En nooit meer MSI videokaarten, mijne was gaar, streepjes en blokjes over 't beeld (DOA). Dus RMA erop via de winkel. Degene die ik terugkreeg was nog veel erger, die draaide niet als er videokaartdriver was geïnstalleerd én een chipset (AGP/GART driver), dus dat was 'n lekkere aankoop... Maar verkocht aan iemand die er (alsnog) op vooruitging vanaf zijn Geforce 1.
Mijn allereerste Seagate (20MB ST225) draait nog als een zonnetje, ondanks ik hem al eens opengedraaid heb :P

In die tussen tijd een hele lading Seagate meegemaakt, tot aan nu de 120 en 160Gb's. Goede schijven. De nieuwste hebben 5 jaar garantie :9. Toch heb ik laatst een Samsung Spinpoint 160Gb gekocht. (en in de tussentijd ook een aantal WD80 Gb's gehad, waarvan 2 dood (lag niet aan WD, uitstekende service :))

Wat ik niet meer zo snel nieuw zal kopen zijn videokaarten met een GeForce FX GPU. De GeForce FX GPU is gewoon een beetje geflopt, de warmteproductie ligt hoger dan de concurrent, de beeldkwaliteit is lager dan die van de concurrent, qua snelheid laat hij ook wat steekjes vallen.
Wat ik niet zo snel meer zou kopen zijn goedkope/kwalitatief slechte schroevendraaiers en ander gereedschap. Schroeven die dolgedraaid zijn, zijn behoorlijk irritant :/
Ook geen aldi koffie ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Thandor op 31-08-2004 15:27 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

RetepV schreef op 31 augustus 2004 @ 12:05:
[...]

Geen nieuwe wet. Als jij een stuk apparatuur voor garantie inlevert krijg je er volgens mij meestal niet een nieuwe voor terug, maar gewoon eentje die iemand anders met garantie heeft ingeruild en die gerepareerd/refurbished is.

Ik weet zeker dat het bij bijvoorbeeld monitoren zo gaat. En ik denk dat ze het bij harddisken ook wel doen.

En als een product end-of-life is, dan worden al het refurbished spul dat ze nog over hebben op de HCC dagen gedumpt.

Prima, refurbished is niet per definitie slecht. Maar de kans dat je een halfgaar apparaat terug krijgt is toch groter dan wanneer ze het apparaat splinternieuw van de lopende band hebben geplukt.
Je hoort dit soort verhalen toch wel vaak en dan krijgen ze gewoon een nieuwe uit de winkelschappen, een beetje winkel geeft direct een nieuwe harddisk mee.
Dat refurbished swappen heb ik toch een hekel aan, ik markeer altijd mijn kapotte zooi als ze het gaan opsturen.
Ik betaal niet voor 2e handse zooi van een ander :(

Even aan de TS, je hebt wel een monster losgelaten >:) wat een replies.

Verwijderd

En niet te vergeten de HP printers welke het papier van onder laden:
1) de keren dat ik (bij m.n. de 520 serie) een nieuw bakje heb moeten kopen omdat het mechnisme dat het papier naar boven moest draaien, zijn niet meer te tellen;

2) nooit mogelijk om fatsoenlijk dik papier te laden.

• hullepim
  • Laatst online: 20:44
Alles van HP. Een aantal Dat streamers van die gasten gehad, allemaal dood net buiten de garantietermijn. Ook hier een printertje van ze gekocht, DOA, ik de winkel opbellen en die vertelde mij dat zij hem niet in mogen nemen voordat je HP gebeld hebt. Je hebt 1 of ander nummer nodig dat die winkel dan kan gebruiken. Na 4 uur aan de telefoon in de wacht te hebben gezeten heb ik het opgegeven en gewoon een nieuwe gekocht. Andere maar weggegooid. Voor mij dus nooit meer HP.

Verwijderd

Thandor schreef op 31 augustus 2004 @ 09:33:
Ik koop geen Q-Tec voedingen meer. Deze hebben totaal geen vermogen, de voltage lijnen wijken te ver af. Bah :P . Ik heb nu een Antec Truepower 480 :9

Goedkope muizen blijf ik ook bij weg, de draden gaan veel te snel stuk.
Ik ben het hier volledig mee eens, zelden zoiets braks gezien. Een voeding waar je een ei op kan bakken.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:04

backupdevice

No Risk , Full Push

een abbo bij @home .

Ik ben abbo geworden in de begintijd, alleen maar lof. Laatste 2 jaar alleen maar geziek met een brakke gateway....

Sinds een jaar Demon, pas 1 x een uurtje uitgevallen :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:12

RC2

Resistance is futile

Draadloze muizen....langzaam in reactie en batterijen zijn altijd op midden in een game..

Who wants to life forever anyway...

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik koop nooit meer een videokaart van Club3D, brakke koelers (Althans de Nvidia versies), veel lawaai, presteerde niet optimaal bij mij. Werd ERG heet en ga zo maar door :|

Verwijderd

RC2 schreef op 31 augustus 2004 @ 16:06:
Draadloze muizen....langzaam in reactie en batterijen zijn altijd op midden in een game..
Tijdens een lan is nog leuker. Had een gast naast me tijdens ut2k4 op een lan.
Batterijen leeg... en geen reserve batterijen >:)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
sjukke schreef op 31 augustus 2004 @ 15:08:
Compaq, vieze rotzooi waar je véél te dure hardware van perséé hun in moet zetten al wil je em een beetje upgraden,
Compaq:

256 mb noname -> geen probleem
128 mb kingston -> geen probleem
128 mb dane-elec -> geen probleem
80Gb HD Maxtor -> geen probleem
geforce 3 -> geen probleem

Dit is er allemaal in de compaq van pa veranderd. Nu jij weer

Verwijderd

We Are Borg schreef op 31 augustus 2004 @ 16:37:
[...]

Compaq:

Vroegere compaqs uit pré 1999-2000?? konden alleen overweg met compaq geheugen dat over het algemeen 2x zo duur was.
De tegenwoordige compaq's kunnen gewoon met "normaal" geheugen overweg.

Verwijderd

We Are Borg schreef op 31 augustus 2004 @ 16:37:
[...]

Compaq:

mobo's met non atx stekkers en andere formaten, voedingen die net wat anders zijn, riserkaarten die custom zijn, ik had hier zelfs modellen die alleen compaq vrm's slikken wilde. En de eerste modellen hadden echt problemen dat er geen enkel ander geheugen in wilde, rond de tijd van edo ram.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 16:43:
[...]

Vroegere compaqs uit pré 1999-2000?? konden alleen overweg met compaq geheugen dat over het algemeen 2x zo duur was.
AMD-k6 475 Mhz. Geen idee hoeveel jaar geleden gekocht. Zal minimaal 5 a 6 jaar geleden zijn gok ik zo :)
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 16:45:
[...]

mobo's met non atx stekkers en andere formaten, voedingen die net wat anders zijn, riserkaarten die custom zijn, ik had hier zelfs modellen die alleen compaq vrm's slikken wilde. En de eerste modellen hadden echt problemen dat er geen enkel ander geheugen in wilde, rond de tijd van edo ram.
Oh ik ben er wel mee eens dat de modellen van die tijd (maar 1 keer zoiets gekocht) brak waren. Om wat geheugen erbij te plaatsen moest de voeding, dvd speler, brander en HD eruit inclusief alle kabels. Verschrikkelijke opbouw :X

[ Voor 45% gewijzigd door We Are Borg op 31-08-2004 16:47 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik koop dus nooit meer maxtor schijven. Gaan echt altijd bij mij kapot op de een of andere manier. Met wd of seagate nooit geen problemen gehad.

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Punisher007 schreef op 31 augustus 2004 @ 12:11:
[...]

Hehehehe waar koop jij dan .... bij de vrachtwagen ? :p
Hehe, goeie. :) Ik bedoelde dat ik nooit een complete (geassembleerde) pc koop in een computerwinkel; ik scharrel in de prijswots wel m'n spulletjes bij elkaar (na eerst op GoT e.d. gelezen te hebben wat ik het beste kan kopen).

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Maxtor harddisks: dood, buiten de garantie.
MSI moederborden: K7-T, condensator problemen.
Packard Bell: ooit geprobeerd om zonder driver cd's zo'n pc werkbaar te krijgen. Uiteindelijk gelukt maar wel met een hele hoop frustratie. Waarom kan men niet gewoon alle drivers netjes ter download aanbieden?
LG monitoren: in totaal 50 besteld waarvan er al veel vervangen zijn met een defect beeldscherm.

Het lijkt er helaas op dat het voor producenten moeilijk is om nog kwaliteit te leveren...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Hardware die echt net op de markt is; mijn asus a7v333 de dag gekocht dat hij uitkwam, met ddr ram, 512mb noname, ander geheugen hadden ze nog niet... maar wel over de 200 euro voor het mobo en over de 230 euro voor dat geheugenreepje.

En ja, je raadt het al: bios problemen,.... dus toen dat ding eindelijk behoorlijk liep 1 mislukte en 2 gelukte flashes later was die combo alweer 50 euro goedkoper geweest.

Daarbij, de chipset werd niet ondersteund(c.q. herkend) in linux (KT333, was net uit), dus geen dma, dus geen dvd playback zonder haperen, dus geen joy. Met een kernelpatch wel snel goedgekregen, maar het duurde een tijd voordat ik erachter was waar het nou aan lag.

Compaq compleet systemen.
Dit zeg ik nu voor de 3e keer. Heb 4 keer een Compaq systeem gekocht, alle keren een 2e handsje voor een redelijke tot goede prijs.
1 -in 2001 voor 150 euro een PI 200MHz, 120MB ram (hoefde niet alle modules in paren te hebben, 64+3x16+8), met, jawel, het bios in een speciale partitie op de hd. Lekker als je de hd eruit haalt.
Maar ja, toch nog gezwicht:
2- eind 2003 van mijn werk voor weinig (35 euro, kan je ook niet klagen) een PII350 met 384MB RAM. Moest de servertaken van die PI overnemen. Wilde er meer hd's in hebben, waren maar 3 power stekkertjes voor ide apparaten, dus ik een Y kabeltje halen, en een kabel voor 2 devices (was er 1 voor 2 en 1 voor 1 device). Wat blijkt: dat ding accepteert maar 1 device op het 2e ide kanaal.
Duurde een tijd voordat ik dat doorhad, wilde 2 hd's en 1hd+cdrom maar dat zat er dus niet in.
"Nooit meer!!"
Weer gezwicht:
3- alweer van mijn werk, voor nog geen 100 euro, een goeie maand geleden een compaq armada m700 geregeld. Weinig op aan te merken, heb eea onder linux nog niet goed werken, maar is goed te doen allemaal.
Als laatste:
4- vorige week: Compaq ENS SFF PIII600E. Voor moeders aangeschaft. Linux erop, geen audio. Ding open: audio is via ISA! Non-pnp! En dat op een PIII600! Goed, toen wel aan de praat gekregen, maar goed.
Oh ja, wat veel erger is: ik wilde eigenlijk de cdrom ruilen met de dvdrom van mijn vrouw (die hem toch niet gebruikt, we kijken altijd op mijn machine), maar in die SFF (Small Form Factor) zit een laptopdrive met alleen een ide kabel, geen powerconnector of dito kabel.... ging dus niet passen.
Niet echt blij mee, hopen maar dat dat ding niet kapotgaat...

Mijn ibm en maxtordrives in de voornoemde PII350 doen het nog prima, 1x IBM drama-serie hd (gxp75 dtla oid? werd hierboven al genoemd) en 2x Maxtor diamondmax. Afkloppen maar....

Verder is het natuurlijk dat alle hardware tegenwoordig door de goedkoopste Taiwanezen en Chinezen gemaakt wordt, of er nou Philips op staat of niet. Er zijn nog maar weinig echte kwaliteitsmerken over, allemaal 1 pot nat als je het mij vraagt.
Wil je nog echt iets goeds kopen, dan moet je de 2e serie hebben van een nieuw type product, dan zijn de kinderziektes eruit, maar moet dat type product zich toch nog bewijzen, dus krijg je betere service en support, plus de onderdelen die ze toepassen zijn degelijker.
(Bv. de beste cd-loopwerken zaten in de allereerste series Philips cd-spelers; als je een Marantz van 5000 euros koopt vandaag de dag heb je een loopwerk dat daarbij in de buurt komt....)
Maarja, dan zit je wel bij de early adopters dus betaal je veel te veel.

Laten we wel zijn, ik heb een prima 52x Philips cdrw drive; 3 cdr's op 52x fikken levert een defecte 3e schijf, maar wat wil je van een drive van nog geen 30 euro? 3 cdr's op 32x of 24x doen het prima, dus mij hoor je niet. En 30 euro is toch nog altijd minder dan 3 populaire audio cd's zullen we maar zeggen... ;)

Verwijderd

hmmm, inderdaad dat beruchte 3610 type van merk P. met ingebouwde timertje... dat precies na de garantie power calibration errors gaf... (merk P. heeft toegegeven dat er in deze serie een click of dead zit... als het ware... de geleiders worden te gauw stroef.) Cd's die ik bakte daarop kon ik zien dat ie bij de helft op de cd de eerste brandkringen gaf, dwz ipv de binnenste ring de eerste brandgegevens pas ergens op het midden.. Dat betekent dat ik tig cd's waarvan ik dacht dat ze goed gebrand waren met belangrijke gegevens uit die tijd 1998-1999 niet meer kan lezen behalve met die 3610 die nu dus alleen nog kan lezen, en dan alleen nog die zelfgebrande cd's van toen...

Verder VOBIS... brr..... Gelukkig is de VOBIS hier in Almelo overgenomen en bestaat die dus niet meer, maar verschrikkelijk, een video kaart met een werkende TV-uit kunnen ze niet leveren, ik zou 100 gulden moeten bijbetalen voor de garantie, terwijl die geforce mx 400 met 64 mb toendertijd al 250 gulden koste... Ik heb die video kaart daar achtergelaten en gezegd, zoek het maar uit, wetende dat ik geen 100 gulden bij wilde betalen voor garantie...

Verder nog HE computers te wierden ook zoiets, ik kocht 32 Mb geheugen voor 77 gulden, thuisgekomen stop ik het geheugen in SD ram slot 2 van pentium I ik start de PC op, komt door de geheugentest, windows boot, opeens hele harde schijf leeg, alles corrupt, ik herstart geheugen fout. ik bel de winkel: 'ja je moet 33 gulden bijbetalen voor garantie'...

Wat is dat toch hier in overijssel???? Zodra een product dat je net hebt gekocht problemen vertoont moet je eerst garantie geld betalen.... Voordat ze uberhaupt je klacht in behandeling nemen, dat was uurloon voor als het product toch goed zou zijn, dan zouden ze het garantie geld houden... tenminste zoiets zeiden ze...

KOOP GEEN COMPUTERSPULLEN IN ALMELO-WIERDEN, met computerspullen uit Enschede nooit problemen gehad, uit Hengelo ook niet, maar uit ALMELO, 1 en al elllende... Bovendien is het veel duurder hier...
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 16:57:
Wat is dat toch hier in overijssel????...
offtopic:
Is dit ook een klacht of moet ik dit als ik dit topic ga inventariseren niet meenemen?

Ongelukkige samenval van omstandigheden misschien?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 17:04 ]

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ik koop nooit meer compaq. ik heb thuis een proliant 5000 van compaq( een server gekregen van een tante van me)
ik ben al zo ie zo een maand bezig geweest voordat ik ubberhaupt kan installeren. dat scsi stuff moest je aparte software en zo voor hebben
hij vreed zwaar veel energie met zijn 600 watt voeding en ontiegelijk zwaar. gellukig heb ik em niet gekocht haha

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 16:57:
Wat is dat toch hier in overijssel????...
offtopic:
Is dit ook een klacht of moet ik dit als ik dit topic ga inventariseren niet meenemen?

ARME AOW’er

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
LoL, dit topic gaat echt hard. Zes pagina's in een halve dag! :D

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33
Voor mij nooit meer een product van Lifetec (bij aldi volens mij :+ )

We hadden er een scanner van die het nooit gedaan heeft en we hebben boxies die om de zoveel tijd uitvallen..

Offtopic: Nu zit ik lekker met mn sennheiser headset! _/-\o_ Die is zeker goed!

Verwijderd

Hehe, eindelijk kan ik m'n hart luchten _/-\o_

Nooit meer Microsoft hardware, punt.

Koop je een Microsoft Sidewinder Force Feedback stuur in de pre USB tijd, komt windows XP daarna, kan je m weg gooien 8)7

Hardware support laat me niet lachen. Zoeken op internet leverde alleen maar op dat Microsoft niet van plan was om nieuwe drivers uit te brengen met fatsoenlijke force feedback in XP.

En dat is niet alles, m'n Pocket PC....

Hij heeft de leuke neiging om iedere nacht om 0:00 zichzelf aan te zetten, omdat er nieuwe afspraken zijn voor die dag oid. En ook niet uitgaan he 8)7! Ik heb op een nieuwsgroep van microsoft zelf nota bene een vraag gesteld, schijnt het een bekend probleem te zijn, en Microsoft doet er niks aan. Verkocht is verkocht zullen we maar zeggen 8)7

Nog meer Pocket PC ellende, eigenaren van een PPC zullen wel hebben gezien dat de Transcriber software om handschrift te gebruiken beter omgaat met engelse woorden dan met niet engelse woorden. Dit komt doordat er een ingebouwd woordenboek zit in de software.

Zo scheitziek als ik werd van dingen invoeren die je niet meer terug herkent, heb ik gemaild naar de support van microsoft, om te vragen of ze een anderstalig woordenboek beschikbaar willen maken.

Het antwoord was kort maar krachtig;
No
Serieus, dat was de enige inhoud van de email, ik heb nog gezocht of er iets ver onder stond ofzo, maar nee hoor.

Dit soort onzin maakt me absoluut niet happig om ooit nog Microsoft hardware te kopen, en software denk ik wel 1000 keer over na... :r

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

OgWok schreef op 31 augustus 2004 @ 10:17:
Een Philips cd writer (made in Hongary). Na iets meer dan een jaar weinig gebruikt: kapot.

Philips zegt: "jammer buiten de garantie, repareren te duur koop maar nieuw" :(

Over "Let's make things better" gesproken; waarschijnlijk bedoelen ze: "Our products are so good we give no service".

Sindsdien Lite-On en nooit problemen mee.
Laat ik nu precies het zelfde meegemaakt hebben met zo'n gloeilamp product.
tegenwoordig ben ik tevreden voor lite on en NEC

Verder minder goede ervaringen met maxtor harde schijven

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

AMD!!! nooit meer!

Jawel, ik heb 4 1800's gehad, 1 amd athlon 2400 en 1 amd athlon 1000.
2 1800's L2 cache dood gegaan :(
1 1800 met 4 kb L1...
1 1800 verbrand onder zijn koeler.

de 2400, te heet, te lawaaige koeler, onstabiel processor.
Deze heb ik (gelukkig kunnen weg brengen)
de athlon 1000 net na zijn garantie periode de geest gegeven.

Voor alle 1800's gewoon garantie gekregen, wel netjes van mycom :)
Toen ik geld had voor een nieuw systeem, gelijk intel, en het werkt heerlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 17:14 ]

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Nooit meer een Maxtor HD. Ik heb er al 3 kapot, echt belachelijk :(. Gelukkig goede RMA service, dus allemaal teruggestuurd, nieuwe gekregen en gelijk doorverkocht :*)

Ben nu overgestapt op SATA Hitachi HD's, en daar ben ik erg tevreden over.

Ook wil ik nooi meer in mijn leven ook maar iets van Epson zien. Vooral printers niet. Een grote ellende. Mijn laatste printer heb ik voordat het in de prullenbak ging met een honkbalknuppel bewerkt om mijn frustatie op dat @#$SDFJ#@@$!-ding kwijt te raken >:)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

- maxtor schijven. Blijkbaar kunnen die niet tegen 24/24h gebruik. Ik heb er in 1 jaar tijd 3 gesloopt (2x40GB en 1x 120Gb). Probleem is dat je maxtor bij ELKE pcboer krijgt, en voor seagate moet je toch al op internet bestellen, ben nu WD aan het gebruiken (so far so good)

- coolermaster aerogate 2, ok ok ik heb me laten meeslepen door de flashy looks, maar een zalman of andere meerknops behoorlijke bediening fan controller was gewoon 10x handiger geweest. Als je voor praktisch gaat (zoals ik) is een aerogate 2 gewoon niet handig. Verder gaat ie wel eens op de blink en monteren is ook een crime, en je moet em niet te vaak loshalen want dan breken de pootjes af (ik kan denk ik nog 1 keer)

Verwijderd

Oh dit is een leuk topic :) , maar ja wel ellende gehad met genoeg dingen.
Gaan we ....

Vanuit werk gebied (ik heb 1,5 jaar in een computershop gewerkt).

Trust : rommel eerste klas, er zijn ook best goede dingen zoals sommige toetsenborden en muizen met draad, maar draadloos is echt een ramp, speakersets zullen we het maar niet over hebben (ik heb met een een inruil actie, mijn Soundwave 300 ingeruild voor Creative 5100 5.1), digitale cameras, oh HOU OP mensen denken dat het net fotos worden als bij een Canon A-60 ofzo, ja niet dus.
Overigens ruilt Trust wel alles netjes om of creditering.

Philips, monitoren TFT of CRT, maakt niet uit, dit is waar het lampje uit gaat!
Dode pixels, onscherp en wazig soms, uitval, delen die zwart worden of andere kleuren.
Philips doet weinig aan het hoge uitval van monitoren met dode pixels, dit kan echt niet in mijn visie als de klant em net uit de doos heeft gehaald.

Vanuit prive en andere ervaringen:

Nou ja zoals hierboven, Trust speakers, 4 keer omgeruild bij Dixons, die gasten werden gek ervan en had ook nog eens een scanner gekocht ook 3 keer omgeruild, NOOIT MEER! Wat een klote zooi :(

Maxtor hardeschijven, die heb ik al toen ze nog maar een 1,3GB waren al koffiemachines genoemd en daar blijf ik bij, wat een pokkeherrie maken die dingen en langzaam ook, bagger gewoon :(

Lichte kant tekening HP scanner (3570), wel redelijk in prijs en goede service, maar toch slechte scans en mijn exemplaar 3 maal omgeruild vanwege een vieze glas plaat (binnenkant, vanaf de fabriek).

Zoals velen, Aopen cd-rom drive 48 speed, langzaam opspinnen, hangen met cd-r's, slecht lezen, ding heb ik maar weggegeven :(

Samsung DVD-ROM, ding was een vervanging voor mijn Lite-On DVD drive, heeft het 5 maanden uitgehouden, langzaam in DAE :Z , maar omdat de factuur garantie in totaal verlopen was kon ik deze niet meer via de winkel omruilen, Samsung zelf geemaild, geen reactie, heel slechte service :(

Gemende gevoelens bij Quantum, voordat Maxtor het overnam, vond ik dit redelijke goede schijven, echter toch hoge uitval, ik ben begonnen met de 730 lightning, die schijven hadden de neiging tegen de behuizing te komen zodra de schijf heet werd. De 1,2GB inruil deed het niet veel beter, een 20GB AS later heb ik ook moeten omruilen voor een 40AS.

offtopic:
Nu ook even mijn goede ervaringen gelijk:

Logitech, klasse, zo hoord het! Ook al moet ik voor de 5de keer mijn Momo racing force gaan omruilen, de toetsenborden en muzien zowel met draad als draadloos zijn uitstekend. Prima service :)

APC UPS, ik heb de welbekende Back-UPS CS500 2 keer, dus 2 omruils voor het brandgevaar (terugroepaktie van hunzelf), 2 maal omgeruild omdat units bleven schakelen tussen netspanning en batterij.
Vriendelijke helpers aan de telefoon en snel omruil via koeriers (UPS) zonder ook maar een cent te betalen, klasse :)

HP Printer afdeling, 5550 net op het verlopen van de garantie omgeruild, netjes ondersteuning via email, aantal tests, toch hardware probleem, snelle omruil via UPS, zo hoort het :)

Western Digital hardeschijven, stil en snel (ik heb de 36gb raptor en 250GB SE sata), de service heb ik nog geen gebruik van gemaakt, maar ik wel eens een 6,4 GB schijf opgestuurd, die kwam ongerepareerd terug omdat de garantiezegel vebroken was, maar ja die schijven hadden dat rondom zonder het in een inham te doen. Als je die dus uit een 3,5" bay trok die er strak omzat kon je dus gewoon de garantie zegel openrijten, nu is dat gelukkig veranderd.

Lite-On DVD-ROM (166-167), prima drivejes, lezen alles, niet supersnelle toegangstijd maar wel betaalbaar (25 euro bij Alternate).

Gainward, goede videokaarten, zeer goed overclockbaar, maar wel redelijke slechte service, duurdt gemiddeld 6 weken voor een omruil!

Sony CRT monitoren, ik heb zelf de HMD A420, prachtig beeld, nog geen problemen mee gehad, jammer dat Sony dit soort niet meer maakt.

Creative, ondanks dat het niet zulke hoogstandjes zijn qua speakers als Logitech, vind ik de 5100 toch redelijk, aangezien ik 3 setjes heb en er elk minder dan 40 euro voor heb betaald, niet slecht qua geluid. Geluidskaarten zijn uitstekend, alhoewel mijn Audigy2 platinum een gekraak maakt als er een grote download voltooid (schrijven naar plek vanuit temp inet) en als je een cd draait en bestanden overblaast, weet niet waarom.

Sharkoon en Papst ventilatoren, Sharkoon vanwege de prijs (Alternate) en mooie ccfl's en ook het geluidsniveau/luchtstroom, Papst vanwege geluidsniveau/luchtstroom, wel prijzig.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik koop nóóit meer een Packerd Bell Audiokey
omdat:
Dat ding slaat om de haveklap vast. De enige oplossing is dan nog batterij eruithalen en er weer in doen.
Verder is dit mijn derde exemplaar al binnen de garantie-periode (de vorige zijn allemaal door zakheden van het apparaatje kapot gegaan. bijv. een knopje dat na een paar weken al niet meer reageerde.)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Audi_S2
  • Laatst online: 15-11 10:54

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

DaRoot schreef op 31 augustus 2004 @ 09:40:
Niet geheel persoonlijke ervaring, maar op de TD van een computerzaak waar ik werk, hebben we ooit een 10-tal A-Open 20x10x40 CD-RW drives gehad, staat met grote letters "Just-Link" voorop. Binnen het jaar zijn ze allemaal teruggekomen met klachten, de meesten na 3 weken al. Ik zou dus zelf niet snel meer een brander van A-Open kopen.
I second that! Alle Aopen branders zijn ruk!

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:07

Wok

Dakloos...

Met een aantal merken heb ik wel minder positieve ervaringen gehad, maar mede door uitstekende service van de fabrikant/verkooppunt, heb ik deze merken nog niet definief verbannen. Wel zal ik bij een volgende aankoop een keer extra erover nadenken ;)

We beginnen bij moederborden van ASUS. In iets meer dan een jaar tijd, ben ik aan mijn vijfde bord toe. Het begon met een Asus A7V8X-X. Werkte prima, totdat ik er een tweede geheugenmodule instak: toen werd de PC zwaar instabiel en memtest was genadeloos: alleen maar errors. Na eerst drie keer een nieuwe module te hebben gehaald, bleek uiteindelijk het moederbord de boosdoener. Dus een nieuwe A7V8X-X.

Heeft weer een tijd prima gewerkt, totdat ik BF1942 ging spelen. Na gemiddeld vijf minuten spelen, eindige ik steevast weer bij de desktop. Nadat ik de voeding had getest, bleef er nog één optie over (mobo en geheugen waren allebei nieuw): de videokaart (Radeon 9000 Pro). Een nieuwe kaart gekocht (R9600XT) en ingebouwd. Het probleem bleef. Andermaal de videokaart ingeruild en een GF FX5900XT gehaald: nog steeds niet... Ik kreeg nu zelfs BSOD's, zelfs na een nieuwe install.

Daarom maar weer met het moederbord teruggegaan en tegen geringe bijbetaling een A7N8X-DeLuxe gekocht. Nieuwe installatie en wat was mijn PC instabiel!. Gelijk weer terug en en andere plank meegekregen: DOA :(

Sinds drie maanden nu een A7N8X-E DeLuxe erin en nu werkt het allemaal perfect! :) Hulde aan NoRRoD voor de service _/-\o_

Ook Maxtor-schijven zijn voor mij dubieus. Ik had een D740X 40GB in mijn computer zitten die op een dag besloot ermee op te houden. Gelukkig was het een 'dump'-schijf, want mijn primaire schijf was een WD 40GB. Aangezien de schijf al anderhalf jaar oud was, is de RMA-afhandeling rechtstreeks via Maxtor Ireland gegaan en ik moet zeggen: hele goede service :) Tussen het opsturen van de defecte schijf en de ontvangst van de nieuwe schijf (per koerier bij mijn werk afgeleverd zonder kosten) zaten welgeteld vijf (!) dagen.

Thuisgekomen natuurlijk meteen de schijf aansluiten: DOA! :'( Direct een vriendelijk mailtje met tekst en uitleg naar Maxtor gestuurd en 's avonds om 23.30 uur (!) kreeg ik antwoord: de volgende dag zou een koerier mijn schijf komen ophalen bij mijn werk. Weer een dag later kwam DHL mij op mijn werk wederom een nieuw exemplaar brengen. Dit alles weer zonder kosten :) Wat betreft service staat Maxtor daarom heel hoog bij mij aangeschreven _/-\o_

Uiteindelijk besloot ik ook de S-ATA mogelijkheid van mijn moederbord te benutten, dus kwam er een Maxtor 120GB S-ATA schijf in mijn PC. Helaas was de pret na drie maanden voorbij. ;( De schijf teruggebracht naar MyCom en daar kreeg ik weer een nieuwe mee die tot op heden nog werkt :)

Qua betrouwbaarheid scoren Maxtor en ASUS bij mij geen hoge ogen, maar de service van Maxtor, NoRRoD en MyCom was uitstekend! :)

Tot slot nog een absolute no-go: (inkjet) printers van Epson. Inktverbruik is hoog, patronen zijn duur en na anderhalf jaar waren de electrische verbindingen met de printkop (die altijd verstopt komt te zitten :( ) gewoon doorgescheurd.... Dat was dus eens maar nooit weer....

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Grappig dat mensen zulke slechte ervaringen hebben met Maxtor. Die van mij staan 24/7 aan doen het eeuwig zo lijkt het. (20>60>120>200). Mn 20 heeft nu zelfs een seagate van 1,5 jaar oud van een kennis van me vervangen, terwijl de maxtor 5+ jaar oud is :) Ik koel ze echter wel anders worden ze heel erg warm, misschien dat het daar aan ligt.

Maar ik koop nooit meer een Freecom externe DVD speler. Hij koste opzich maar 100€ maar de kabeltje naar je PC kost 70€ 8)7 (ik trapte er dus in dat ie met USB werkte)

• Wok

Wok

Dakloos...

[...]

Ook niet geheel waar ;)

Heb hier nog een oude Compaq desktop staan (uit 1997 ofzo): P166MMX, 32 MB EDO, 1,6 GB schijf.

- 4x32 MB no-name EDO RAM --> no problem: gewoon 128MB tot mijn beschikking
- Quantum 2GB schijf ernaast --> werkt
- Afreey 50x CD-Rom speler --> werkt

Ander voorbeeld: Compaq Deskpro ES: PII-233, 64MB SDRAM, 3,2GB HDD:

- 128MB PC-133 SDRAM no-name --> probleemloos
- nVidia TNT2 M64 32 MB --> ja hoor
- 2,5 GB Quantum BigFoor erbij --> niks aan de hand

Om het compleet te maken: Compaq desktop uit het jaar 0: 486SX2-50MHz, 8 MB RAM, 320 MB HDD

- 2x 4MB 72-pins RAM --> check
- 1,6 GB Western Digital HDD --> check
- 16x noname CD-ROM --> check

:P

Verwijderd

Ik beloof mijzelf plechtig dat ik nooit meer moederborden koop vlak nadat ze uit zijn. Jeetje, wat kun je daar een problemen van krijgen. 1 x een A7N8X deluxe gekocht, na 4 keer een defect moederbord (2 DOA en 2 probleemmobo's) gekregen te hebben, maar een iets ouder model van MSI gekocht: nooit meer problemen mee.

Ook met een Gigabyte mobo dat net uit was veel problemen gehad: kennelijk hielden ze zich niet aan de AGP specs waardoor een GF4TI het gewoonweg niet deed op dit mobo (3 x nieuw gehad). Andere mobo's hadden er geen problemen mee en naar ik hoorde was het pas bij de volgende revisie die 4 weken later kwam opgelost.

Daar heb ik wel een lesje van geleerd :)

-=edit=-

Oh ja, en voorlopig geen p4 meer. Na weet ik niet hoe lang AMD's in elkaar geknutseld te hebben voor mensen eens een P4 2,53 Ghz voor mezelf gekocht. Ironisch genoeg heb ik niet veel problemen gehad met de AMD's (op die mobo probleemptjes na) maar die P4 2,53 was echt niet stabiel te krijgen zelfs na 1 nieuwe voeding van 500 watt, 1 nieuw mobo MSI 845PE, ander geheugen (TwinMos) en een andere videokaart (9700 pro) te hebben geprobeerd. Ik heb me suf zitten piekeren waar dat nou aan kon liggen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 18:10 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:32
Scanner van een of ander brak merk, werkt voor geen meter, is zo'n mini foto scanner. Ik ga nu gewoon voor een goede dia-scanner.

Verder:

- Goedkoop Trust stuur, veelstesnel kapot
- Computers bij dynabyte, geloof chinees merk, is snel kapot, en ze willen 't niet fixen :(
- Boxen van hercules, leuk spul, maar that's it.

|>

Verwijderd

Darkvater schreef op 31 augustus 2004 @ 17:16:
Nooit meer een Maxtor HD. Ik heb er al 3 kapot, echt belachelijk :(. Gelukkig goede RMA service, dus allemaal teruggestuurd, nieuwe gekregen en gelijk doorverkocht :*)

Ben nu overgestapt op SATA Hitachi HD's, en daar ben ik erg tevreden over.

Ook wil ik nooi meer in mijn leven ook maar iets van Epson zien. Vooral printers niet. Een grote ellende. Mijn laatste printer heb ik voordat het in de prullenbak ging met een honkbalknuppel bewerkt om mijn frustatie op dat @#$SDFJ#@@$!-ding kwijt te raken >:)
LMAO :) Die Epson zat dan zeker niet meer in de garantie? :)

Inderdaad, bagger dingen, in mijn tijd bij een computershop kregen we vooral de all-in-1's terug vooral de CX3200, heel veel scannerfouten.
Ook veel andere Epson printers met kopstoringen enzo, c-42 bijvoorbeeld.

Opmerkelijk vind ik dat deze namen veel vallen: Trust, Aopen, Maxtor en Asus en vooral die laatste, had ik altijd het idee dat het wel goed zat met al die mobo's, kennelijk toch niet ;)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:08:
[...]

Inderdaad, bagger dingen, in mijn tijd bij een computershop kregen we vooral de all-in-1's terug vooral de CX3200, heel veel scannerfouten.
Ook veel andere Epson printers met kopstoringen enzo, c-42 bijvoorbeeld.

Opmerkelijk vind ik dat deze namen veel vallen: Trust, Aopen, Maxtor en Asus en vooral die laatste, had ik altijd het idee dat het wel goed zat met al die mobo's, kennelijk toch niet ;)
Vergeet ook niet dat deze producten relatief meer verkocht zijn dan van andere vendors. Hiermee doelend op Asus bijvoorbeeld.

Ik heb zelf een gigabyte bordje, zie sig. en tot nu toe niets meer dan lof. Stabiel als een huis maar er zijn ook vreselijke spookverhalen over. Ik denk dat het ook gewoon een beetje pech is. Soms heb je gewoon van die maandag morgen baksels die niets meer dan ellende brengen. Daarnaast de tip die al gegeven is, koop nooit eerste revisie producten. Probeer geduld op te brengen en wacht totdat de kinderziektes eruit zijn in latere revisies.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 31-08-2004 18:13 ]

Verwijderd

Siemens GSM

Stomme ding ging binnen twee jaar normaal gebruik stuk en toen hadden ze nog het lef ook om vijftig euro te in rekening te brengen voor het kijken naar het ding, repareren ging meer kosten dan dat ding ooit waard was geweest.
Na een boos telefoontje besloten ze die 50 euro toch maar kwijt te schelden.....

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:08:
Nee, niet meer. Maar ook als het in de garantie had gezeten was het het waard geweest hoor >:)

Over Asus, ik heb er nooit problemen mee gehad en al mijn moederborden waren ASUS geweest. Ook op mijn werk heel veel ASUS moederborden en het gaat gewoon goed.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• analog_
  • Niet online
Ik heb op de TD zelf ook een aantal seagates met zon plastic hoesje erom heen in maten van ~5gieg tot ~20gieg zien overlijden ( 5tal ) en verder heeft quantum *bestaat_niet_meer* met de bigfoot ook bigsh*t verkocht , die dingen waren traag , lomp,gevoelig... Ook zijn veel aopen brandertjes binnengekomen.
Zelf heb ik niet zo veel ervaring met slechte merken , enkel trust tja , headsetje was binnen de week kapot , voelde ook zo 'el-cheapo' aan...

• sjukke
[...]

98 :)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 17:32

Shuriken

Life is all about priorities

offtopic:
Ik heb dit topic eens door zitten lezen. Ik moet zeggen dat je nu niet echt een duidelijke conclusie kan trekken uit dit verhaal. Ik heb ongeveer alle merken voorbij zien komen. Dus ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van dit topic?.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Op zich een goeie topic dit :) . Ik ga echt nooit meer iets van Acer kopen had een cd brander van dat merk en ben al 4 keer terug geweest :r om dat ie niet herkent werd of hij brande niet goed. vervolgens zou ik nooit een IBM hdd kopen wat een bagger merk zeg 3 keer kapot gegaan zomaar. Heb nu 1 van 20gig van maxtor +160 gig maxtor draai gelijk prima.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Asus koop ik niet meer. Veel problemen gehad met defecte moederborden en slechte drivers / geen ondersteuning. Om mij heen zie ik veel mensen van Asus afstappen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:25

Acheron

updatepack.nl

Wok schreef op 31 augustus 2004 @ 17:54:
Met een aantal merken heb ik wel minder positieve ervaringen gehad, maar mede door uitstekende service van de fabrikant/verkooppunt, heb ik deze merken nog niet definief verbannen. Wel zal ik bij een volgende aankoop een keer extra erover nadenken ;)

We beginnen bij moederborden van ASUS. In iets meer dan een jaar tijd, ben ik aan mijn vijfde bord toe. Het begon met een Asus A7V8X-X. Werkte prima, totdat ik er een tweede geheugenmodule instak: toen werd de PC zwaar instabiel en memtest was genadeloos: alleen maar errors. Na eerst drie keer een nieuwe module te hebben gehaald, bleek uiteindelijk het moederbord de boosdoener. Dus een nieuwe A7V8X-X.

Heeft weer een tijd prima gewerkt, totdat ik BF1942 ging spelen. Na gemiddeld vijf minuten spelen, eindige ik steevast weer bij de desktop. Nadat ik de voeding had getest, bleef er nog één optie over (mobo en geheugen waren allebei nieuw): de videokaart (Radeon 9000 Pro). Een nieuwe kaart gekocht (R9600XT) en ingebouwd. Het probleem bleef. Andermaal de videokaart ingeruild en een GF FX5900XT gehaald: nog steeds niet... Ik kreeg nu zelfs BSOD's, zelfs na een nieuwe install.

Daarom maar weer met het moederbord teruggegaan en tegen geringe bijbetaling een A7N8X-DeLuxe gekocht. Nieuwe installatie en wat was mijn PC instabiel!. Gelijk weer terug en en andere plank meegekregen: DOA :(

Sinds drie maanden nu een A7N8X-E DeLuxe erin en nu werkt het allemaal perfect! :) Hulde aan NoRRoD voor de service _/-\o_

Ook Maxtor-schijven zijn voor mij dubieus. Ik had een D740X 40GB in mijn computer zitten die op een dag besloot ermee op te houden. Gelukkig was het een 'dump'-schijf, want mijn primaire schijf was een WD 40GB. Aangezien de schijf al anderhalf jaar oud was, is de RMA-afhandeling rechtstreeks via Maxtor Ireland gegaan en ik moet zeggen: hele goede service :) Tussen het opsturen van de defecte schijf en de ontvangst van de nieuwe schijf (per koerier bij mijn werk afgeleverd zonder kosten) zaten welgeteld vijf (!) dagen.

Thuisgekomen natuurlijk meteen de schijf aansluiten: DOA! :'( Direct een vriendelijk mailtje met tekst en uitleg naar Maxtor gestuurd en 's avonds om 23.30 uur (!) kreeg ik antwoord: de volgende dag zou een koerier mijn schijf komen ophalen bij mijn werk. Weer een dag later kwam DHL mij op mijn werk wederom een nieuw exemplaar brengen. Dit alles weer zonder kosten :) Wat betreft service staat Maxtor daarom heel hoog bij mij aangeschreven _/-\o_

Uiteindelijk besloot ik ook de S-ATA mogelijkheid van mijn moederbord te benutten, dus kwam er een Maxtor 120GB S-ATA schijf in mijn PC. Helaas was de pret na drie maanden voorbij. ;( De schijf teruggebracht naar MyCom en daar kreeg ik weer een nieuwe mee die tot op heden nog werkt :)

Qua betrouwbaarheid scoren Maxtor en ASUS bij mij geen hoge ogen, maar de service van Maxtor, NoRRoD en MyCom was uitstekend! :)

Tot slot nog een absolute no-go: (inkjet) printers van Epson. Inktverbruik is hoog, patronen zijn duur en na anderhalf jaar waren de electrische verbindingen met de printkop (die altijd verstopt komt te zitten :( ) gewoon doorgescheurd.... Dat was dus eens maar nooit weer....
Hmm, ik heb ook tot 3 maal toe problemen gehad met een CD-brander, nadat ik deze gekocht heb bij Norrod. Volgens mij bouwt Norrod gewoon gebruikte onderdelen weer in, als deze door ontevreden klanten zijn teruggestuurt. Zo zou je asus-moederbord wel eens teruggebracht kunnen zijn door een andere klant met dezelfde problemen. Ik koop in ieder geval geen computer meer bij Norrod :r

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• sjukke
Shuriken schreef op 31 augustus 2004 @ 18:21:
offtopic:
Ik heb dit topic eens door zitten lezen. Ik moet zeggen dat je nu niet echt een duidelijke conclusie kan trekken uit dit verhaal. Ik heb ongeveer alle merken voorbij zien komen. Dus ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van dit topic?.
offtopic:
Het is grappig om te zien wat iemand al ooit aan problemen heeft gehad aan z'n hardware, er zijn niet echt conclusies, maar dat is toch ook niet persée nodig? :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:28
Typisch dat iedereen negatieve ervaringen heeft met Maxtor, maja, het zal wel komen omdat Maxtor relatief veel verkocht wordt, misschien niet gek dat er dan relatief veel problemen mee zijn :+

Op dit moment zelf 2x 80GB D740X en 2x 20GB 541DX Maxtor's in mijn PC zitten, ik denk dat de 80GB's zo'n 2 jaar oud zijn en de 20GB's zo'n 3 jaar, en echt nooit problemen hiermee gehad. Één van die 20GB disks heb ik wel een keer RMA gestuurd, maar de problemen bleken niet door mijn HDD te komen maar door brakke raiddrivers. Desondanks toch binnen een week een nieuwe HDD, goede service. :)
De mensen die hier zoveel HDD's verslijten in een korte tijd, ooit gekeken of het misschien niet aan jezelf lag? Ik heb er iig nooit problemen mee gehad.

Even wat dingen waar ik zelf wel problemen mee gehad heb...
AOpen cd-schrijver: Gaf een erg hoge uitval bij Arita cd-r's. De firmware die dit oploste kwam natuurlijk pas toen mijn spindle op was... :+
LiteOn DVD-ROM: Nouja, niet echt superveel problemen mee... alleen hij begint wat kieskeuriger te worden en het laadje gaat soms niet open als ik dat wel wil. Maar volgens mij komt dit ding uit een PC uit 1996 ofzo :X volgens mij kun je dat gewoon ouderdom noemen :)
Gateway-monitoren: Hier heb ik er al 2 van gemold, allebei 15".... De eerste gaf op een gegevenmoment alleen nog maar geel beeld, de tweede viel regelmatig uit en wilde dan niet meteen meer aan.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:13:
Siemens GSM

Stomme ding ging binnen twee jaar normaal gebruik stuk en toen hadden ze nog het lef ook om vijftig euro te in rekening te brengen voor het kijken naar het ding, repareren ging meer kosten dan dat ding ooit waard was geweest.
Na een boos telefoontje besloten ze die 50 euro toch maar kwijt te schelden.....
Siemens heeft toch 2 jaar garantie op die dingen?

2 jaar vind ik nog behoorlijk goed als je alle verhalen hoort :) twijfel gevalletje.

• Plecky
  • Niet online
Helemaal eens met RS4Digitec wbt Philips. Verkleurende monitoren, rare trillingen die niet weg te krijgen zijn met moire instellingen, cd branders die cds opeten voordat ze kapot gaan. Bleh.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:28
Plecky schreef op 31 augustus 2004 @ 18:37:
Helemaal eens met RS4Digitec wbt Philips. Verkleurende monitoren, rare trillingen die niet weg te krijgen zijn met moire instellingen.
Luidsprekers vlak naast je monitor staan toevallig ? Tweede monitor er in de buurt staan?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:03
Ik koop nooit geen quantum harde schijven meer!
Waarom? Omdat ze niet meer bestaan! :)

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

• St!nG
  • Laatst online: 20-11 08:40
een plexi case van sharkoon
die dingen zijn gammel en te duur voor wat plexi
niet aan te raden koop een chieftek en mod die
PLEXI SUX en de krassen te lelijk!

Verwijderd

Speakers van logitech

Na een aantal zeer lovende reviews gelezen te hebben, z-560 gekocht
Ja er komt veel geluid uit en nog met goede kwaliteit ook, totdat er rare bijgeluiden uit je subwoofer gaan komen :(

Ik had geen zin om voor iets wat niet eens echt een defect is met een 500 kilo zwaar blok terug te gaan naar de winkel. Dus voorzichtig sub opengemaakt en probleem opgelost, maar blijkbaar niet voorzichtig genoeg, is het draadje naar de conus brak geworden 8)7

controle-kastje paar keer van halve meter hoog laten vallen, breekt meteen kapot 8)7

een speaker-Snoer was uit versterker geschoten (brakke aansluiting dus)
is meteen de versterker voor die speaker opgeblazen 8)7
---
gna, die het nu met een 3.1 of soms 3.0 set moet doen

• Wok

Wok

Dakloos...

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:33:
[...]

2 jaar vind ik nog behoorlijk goed als je alle verhalen hoort :) twijfel gevalletje.
Ik vind dat helemaal niet zo goed eigenlijk. Hoewel de economische levensduur van en mobiel nagenoeg 0 is na aanschaf :P en de gemiddelde eigenaar er maar een jaar mee doet, mag je verwachten dat zo'n ding wel wat langer meegaat. Ter illustratie:

- Sony CMD-X2000: mijn eerste mobiel, gekocht in 1998. Doet het nog steeds. Er zit alleen een draadbreuk in de lader, waardoor het opladen een kunststukje op zich is geworden.
- Ericsson T18: Miskoop. Niet dat het ding het niet deed, maar de accu was wel van zulke bedroefde kwaliteit (max. 3 dagen en dan niet bellen :P) dat ik na anderhalf jaar iets anders heb gekocht.
- Ericsson T65: Heerlijk toestel. Ook na ruim twee jaar intensief en hardhandig ( >:) ) gebruik nog steeds werkend :) Wilde echter weer eens wat niews
- Nokia 6610i: Nu een maand in bezit. De eerste krassen zitten er al op. We zullen zien of deze net zo degelijk is als mijn voorgaande toestellen ;)

Let wel: alle toestellen werken dus nog steeds en echte zuinig ben ik er niet op geweest. Dus nee, 2 jaar vind ik te kort voor een mobiel om defecten te vertonen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:33:
[...]

Formeel wel ja, maar probeer het maar eens te claimen.....verkeerd gebruikt zeggen ze dan. Bedoelen ze waarschijnlijk mee dat je hem uit de verpakking hebt gehaald :(

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

IBM/Hitatchi schijven
totale aantal schijven van het merk: 3
totale aantal volledig werkende schijven: 0
1 20gb dood
1 40 gb halfdood, deed het weer maar vertrouwde em voor geen meter
1 laptop 20gb dood, ffs net mn backup op geplant voor 1 dag..ja hoor :(

Philips headphones
2 stuks, net na de garantie naar de klote

Kenwood audio
Prachtige stereo , dolby surround shit (1300 ouderwetse piekjes) kadootje van me pa :P
Cdwisselaar: 6 keer defect , pakt cd's gewoon niet goed, 2 keer nieuwe laser, 4 keer schoongemaakt
Tapedeck: te brak voor woorden, het hele linkerdeck valt zo uit de stereo als ik niet oppas!
Box aansluiting achterkant sinds kort: linkerkant zo goed als dood...GRRR :(
Dus dat ding staat nu alleen nog maar via 1 speaker muziek te blazen dat uit mijn pc komt, en heb erg de neiging om het ding in de kliko te flikkeren en een Logitech speakersetje te scoren :)

Plextor brander
Denk je een die hard brander te kopen, ja natuurlijk: net na de garantie naar de klote en je backups onleesbaar omdat ie blijkbaar al tijden niet goed brandt....
Veels te duur, kun je beter 3 keer een Lite On of LG kopen, zo bijzonder geweldig is Plextor nu ook weer niet dat je er 2 keer zoveel voor moet betalen..

A-Open drive
Lawaai, lawaai lawaai..en goed lezen ho maar, nuff said :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Wok schreef op 31 augustus 2004 @ 18:46:
[...]

Ik vind dat helemaal niet zo goed eigenlijk. Hoewel de economische levensduur van en mobiel nagenoeg 0 is na aanschaf :P en de gemiddelde eigenaar er maar een jaar mee doet, mag je verwachten dat zo'n ding wel wat langer meegaat. Ter illustratie:

- Dus nee, 2 jaar vind ik te kort voor een mobiel om defecten te vertonen.
2 jaar is ook te weinig alleen deze topic is een beetje zwaarder dan na 2 jaar kapot.
We hebben het hier toch over ECHTE brakke zooi en ellende 8)

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-11 23:09
Goedkope onderdelen haal ik niet meer, zeker geen externe tot nu toe zijn al deze onderdelen of te langzaam voor mijn doeleinden of hebben zo'n slechte kwaliteit dat ik het niet kan aanzien/horen.

Hier denk ik niet aan de bekende low-price producten, maar ook van beter bekende merken en daarvan de low-budget versies.

Al vervangendoor duurdere en betere onderdelen:
koptelefoon
muis
microfoon(fatsoenlijke computer microfoon nog niet gevonden-nu met een echte)
CD/DVD
Voeding
Switch

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• silentsnake
  • Laatst online: 17-11 14:15
* silentsnake is een ASUS aanhanger.

Typisch dat mensen problemen hebben met ASUS spullen. Ik heb hier 5 moederplankjes, 3 video kaarten en 2 CD branders van ASUS en ze werken allemaal als een trein. (Ok, bij ééntje is de IDE controller overleden, maar dat is m'n eigen schuld.) Ik blijf zweren bij ASUS hoor.

Hoe dan ook, Maxtor schijven vind ik bagger. Wat een bende zeg. Ik heb er drie in een maand tijd door heen gejaagd. Wel eens waar vielen ze allemaal nog in de garantie, maar dan als nog. Toen maar een Western Digital schijfje gekregen ipv een Maxtor schrijfje en deze doet het nu nog prima.

Trust vind ik btw wel aardig. Niet bepaald een super merk maar het werkt tenminste.

[ Voor 9% gewijzigd door silentsnake op 31-08-2004 18:58 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 11:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb niet met heel veel dingen slechte ervaring gelukkig :)

• Philips optische drives, wat een baggerdingen, CD's fikken doen ze maar op 2 merken ofzo, en lezen gaat ontzettend traag in vergelijking met andere merken.

• Pinnacle PCTV producten, echt, een ontzettend slechte tuner voor veel teveel geld, m'n AIW-kaart van 180 euro die ook nog eens een volwaardige grafische kaart is tovert een tien keer mooier TV-beeld op m'n monitor met stereo-geluid!

• MSI-moederborden, echt geweldig onstabiel en vastlopers zonder dat je nu eigenlijk weet wat er aan de hand kan zijn. Dat D-LED is daarentegen wel handig, maar tis vervelend als je die nogal vaak moet gebruiken! :(

• Microsoft ramplanken, een toetsaanslag waarvan je denkt dat je elk moment zo door het bord heen zit te duwen. Ik heb nu een Logitech UltraX bordje en daarvoor een Internet Navigator SE, en die typen allebei een stuk degelijker! :)

• Maxtor harde schijven, die dingen zijn gewoon gemaakt om binnen 2 maanden kapot te gaan volgens mij, ik heb die schijven het echt nog nooit langer dan die tijd zien uithouden en al helemaal niet in systemen waarin de HD intensief gebruikt wordt. Na een tijdje gaan ze eerst veel lawaai maken en daarna kappen ze er gewoon helemaal mee.

[ Voor 17% gewijzigd door --MeAngry-- op 31-08-2004 19:06 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

twitt schreef op 31 augustus 2004 @ 18:43:
Ik wel ooit, alleen zijn ze dan SCSI ;) Je moet er nog ergens IDE tussen gooien :+

/EDIT : Vergeten =>

De reden dat Maxtor/ASUS veel RMA hebben is omdat ze veel worden verkocht !!!
Dus meer productie en dus meer kans op fouten enzo.

Trust is aan de andere kant gewoon brak :7

[ Voor 28% gewijzigd door nero355 op 31-08-2004 19:02 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Ik koop nooit meer een product van een onbekend merk, zeker als het om nieuwe electronica gaat. Ik en mijn broer hebben allebei een mp3discman gekocht van het fantastische merk Lenoxx. Je weet wel, type MPR786.

Kheb er nog geen 1 jaar van kunnen genieten. Veel mp3cds paktie ie niet. De bekende brandtips hielpen niet. Een vriend van me kocht er ook een. Ook problemen met dat ding. Vriendin van een andere vriend had er ook een bleek later. ALLEMAAL waren ze niet goed.

Dan denk je: ik stuur em op en dan maken ze um. Nee, niet bij mp3cdspelers.nl. Je krijgt um zo weer terug, nix gemaakt. Hondsbrutaal. Verzendkosten zijn voor je rekening.. En als ze iets maken ( bij een vriend in dit geval) dan treedt er weer een ander probleem op: hij valt steeds uit :)

We hebben ze maar weggegooid.

Goedkoop waren die krengen niet! 349 guldens...

Duex XP mp3pendrive: same story! Prutspul.

Dan maar A merken kopen. :Y)

Verwijderd

twitt schreef op 31 augustus 2004 @ 18:43:
Hmmmz... slecht op de hoogte?

Quantum is opgeslokt door Maxtor :)

Sindsdien lijken de schijven van Maxtor brak... (gezien de vele klagers in dit topic)

Heb overigens nog een Maxtor AV-schijfje liggen van 10 jaar oud :D geen problemen mee!!!

:p

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
Trust ( ook al jah >:) )

Stuurtje gekocht, dat ding had geen eens goede driver support, force feedback werkte niet in spellen zonder dat de framerate minimaal 50 fps naar beneden ging, en het ergste was(de force feedback had ik me al overheengezet) dat stuur begon na een paar uurtjes spelen (het was wel mijn eerste racestuur he ;) ) roken!!!, ja je leest het goed, ik zat te spelen, ruik ik opeens vuur, ik denk wat zal je nou krijgen, komen er dikke rookwalmen uit dat stuur, stekker deruit, terug in doos, en terug gebracht. Logitech stuurtje gekocht, geen problemen met drivers, en stuurtje doet het tot op vandaag de dag goed.

Trust!! (nog een keer)

Muis, scrollwiel heeft geen goede grip meer(ik zou niet weten hoe je dat noemt). Waar het op neerkomt is dat ik meer kracht moet zetten tijdens het scrollen, met als resultaat dat ik vaak te veel scroll.

Apple!!!
wat een naaistreek, koop ik een ipod 15 gb voor 350 euro, komt apple 2 weken erna met de 4e gen ipod met 20 gb en betere batterij voor 320 euro, dat is echt klote. Ok het is geen productfout ofzo, maar toch voelde ik me genaaid :P

offtopic:
Met de snelheid waarmee dit topic groeit, begin ik steeds minder vertrouwen te krijgen in computer producten

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:14

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Never nooit meer Asus moederborden, heb met een XP2600+ vier verschillende types gehad en alleen maar vage problemen met niet op willen starten, spontaan rebooten, schijven niet herkennen.... GEK werd ik ervan :( Nu draait de proc op een (ASUS) Asrock bordje zonder problemen :? 8)7 (we hebben toen in 6 weken tijd 3 "compleet nieuwe pc's" gekocht in onderdelen).

Verder ook nooit meer een Compaq laptop, heb er nu een, maar het verhelpen van dingen die onder de garantie vallen vind ik uitermate bagger, zeggen dat het 2 weken duurt.... 8 weken later is m'n laptop nog niet terug (terwijl er alleen maar een DVD-ROM vervangen hoefde te worden) :(

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Verwijderd

Ik koop noooit meer een kast van 3R Systems, sjonge jonge wat zijn dat een baggerdingen, slecht gebouwd, helemaal niet degelijk en DUUUUR! En ze zeggen er niets over in reviews :( . Die dingen vallen van ellende uit elkaar.

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 16:08

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Realtek RTL8139 netwerkkaarten. om het half jaar kan ik in alle pcs hier een nieuwe erin zetten omdat ze om de haverklap kapot gaan. ik heb gelukkig nu in mijn pc een 3com zitten. toch voortaan maar wat meer geld uittrekken...
De 8019 ISA PnP kaarten doen het trouwens nog steeds allemaal perfect

Compex Readylink ENET16 netwerkkaarten.. NT4 wou niet booten met deze kaarten en het zoeken naar drivers was een hel. Op hun site ontkent Compex het bestaan van deze kaarten zowat.

Fujitsu Siemens monitoren met die draaiknop voorop (wat eigenlijk proview dingen zijn)
Ik heb er twee van zien sterver, de een nam met veel klikken afscheid van zn hoogspanningsvoeding, en de andere sprong opeens op onscherp.
Maxtor 20gb schijf. Maximale transfer rate van tussen de 110 en de 500kb/sec, maakt een hels kabaal en tikt
Trust optische draadloze muizen, reageren slecht, enige voordeel is dat ze zonder noemenswaardige schade 2x een vlucht van 4 meter hebben gemaakt de gang op, de 3e keer ging t fout en nu zit de rechtermuisknop los.

Pcchips moederborden... wat een crap. twee M590'ers en een M570 kapot, 1 van die 590ers doet t nog wel maar hangt soms al tijdens het POSTen. crappy onboard SiS VGA die veel te warm wordt waardoor het ding flipt in spellen

Leadtek GeForce 4MX400
met de zilveren fan.. ongeloofelijk takkekabaal, en de fan is niet te vervangen. heb ik ook absoluut geen zin in. zit toch in de pc van mn ouders...
Het kan ook anders:
De ZIP100 drive: perfecte driver support, gebruik m nog steeds onder XP om bestanden uit te wisselen tussen mn pc en mn antieke laptop

Antieke laptop: IBM Thinkpad 760L,(serienummer begint met 666) is meerdere keren gevallen, minstens 4x officieel overleden en dr donderd constant plastic vanaf en er vallen schroefjes uit, maar is steeds met een gerichte klap te reanimeren. Ookal begint het DC>DC board nu ECHT naar de klote te gaan.

Antiek IBM Ps/2 keyboard.
Onverwoestbaar! gaat nooit meer weg...

Al het andere spul wat ik hier heb ben ik wel tevreden over. Alles werkt of pleurt gewoon van ouderdom uit elkaar, en tegen die tijd heb ik toch allang een vervanger

[ Voor 5% gewijzigd door mentalmadnizz op 31-08-2004 19:31 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• houthakker
  • Laatst online: 23:26

houthakker

Poehé

Leuk topic, hoewel ik een beetje het idee krijg dat sommige mensen wel erg groten pechvogels zijn, of gewoon verschrikkelijk onkundig :P.

Mijn ervaring.

Nooit meer naar een computerbeurs. Vroeger had je er wel voordeel bij, had je meteen je hardware, en kon je maar kiezen. De laatste beurs waar ik geweest was, stonden alleen maar standjes met:
1. Inkt
2. kapotte 2ehands computermeuk
3. zeer vage onbekende goedkope troep, en 9 van 10 keer heeft de man die het verkoopt, een vrouw bij het materiaal meegekregen. (koreaans/japans/chinees/vietamees) :P

Bovendien moest ik bij een bezoek van 1 uur, 7,50 betalen aan entree, en 5 euro voor het parkeren, waarvan het eerste half uur gratis was 8)7

Trust; tja never trust een trust.
Slechte muizen: krakende wiltjes en stofzuigende balletjes, pluggen die niet passen (en ik weet het verschil wel tussen p/2, usb, bus en serieel)
Verder nog een aantal zaken.

MSI: nooit een moederbord van gehad, wel veel elo's van moeten vervangen, daardoor vaak instabiel.

Canon en Epson printers; conclusie: een inktkop die niet of met moeite te vervangen is, is echt geen werk. Even een canon gehad, en veel slechte ervaringen bij andere mensen met epsons. Zelf altijd tevreden geweest met m'n HP printers.

nVidia kaarten: In de tijd dat je het slechste en goedkoopste model moest kopen voor twinview, en bij de duurste modellen je kwa tvout met de gebakken peren zat.

Sony DVD spelers: Leest niet eens een cd-r, geef mij maar het vertrouwde philips, afgezien van het oude brandertje dat ik had (CDD2000 bij eerste model) heb ik alleen maar goede ervaringen met dvd- en cdspelers.

Specs

Verwijderd

silentsnake schreef op 31 augustus 2004 @ 18:57:
* silentsnake is een ASUS aanhanger.

Typisch dat mensen problemen hebben met ASUS spullen. Ik heb hier 5 moederplankjes, 3 video kaarten en 2 CD branders van ASUS en ze werken allemaal als een trein. (Ok, bij ééntje is de IDE controller overleden, maar dat is m'n eigen schuld.) Ik blijf zweren bij ASUS hoor.
Toch mooi dat ik dat lees, ik heb bijna heel het topic doorgelezen, terwijl ik net een Asus mobo heb besteld :X niet zo'n goede keus, of wel?

Trust koop ik ook nooit meer. Muis moest elke avond opgeladen worden en slecht bereik, scanner scant brak, geluids-hubjes alle 2 kapot gegaan, interne 56k modem ging na paar maanden kapot, etc...
Hetzelfde geldt voor sweex, ik let voortaan goed op voordat ik daarvan iets koop, router was brak en klapte er zonder reden uit, terwijl webcam oke is.

Ik koop nooit meer iets bij Alternate. Wat is DIE service SLECHT zeg.

Ik koop geen LiteON DVD-drive meer. Mijne ging na een maand kapot (terwijl ik altijd zuinig ben op mijn spullen). Die van mijn broer ging korte tijd daarna de pijp uit, en die van mijn pa is nu ook gaar.

• nielsvhulten
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11-2024
ik ze*k maar effe gezellig mee!

komt ie:

ik heb thuis 2 xfx 5600 256MB videokaarten.
qua prestaties zijn ze net wat onder de maat, met games als painkiller en prince of persia SOT hapert ie achterlijk bij rook e.d.
maar dat is vrij leefbaar.
het punt is HERRIE!
ik heb allebei de kaarten 2x teruggebracht omdat de fans los gingen ofzo.
gelukkig werden ze door mycom zonder probleem omgeruild.
maar dat vond ik dus wel effe zwaar balen! |:(

maar nu werken ze beiden al een aantal maanden zonder gezeik maar zijn verouderd : B)

Verwijderd

Plecky schreef op 31 augustus 2004 @ 18:37:
Helemaal eens met RS4Digitec wbt Philips. Verkleurende monitoren, rare trillingen die niet weg te krijgen zijn met moire instellingen, cd branders die cds opeten voordat ze kapot gaan. Bleh.
Vooral dat probleem dat je gewoon een windows desktop ziet en dan dat de linkerhelft een blauwe overlay kleur heeft, net of je hebt lopen photoshoppen, die vind ik echt bizar :)

Om trouwens nog iets uit de oude doos te halen, mijn eerste pc, was jawel, een Escom pc, 2600 gulden moest ik met geleend studente geld neer tellen voor mijn opleiding, wat een brak k*t ding was dat :(
Intel Pentium 75, met een MSI bordje volgens mij, Seagate ST1080A dat was het enige wat een beetje goed was, 8mb geheugen, een miezerig S3 kaartje, Windows 95 pre installed, ding heeft het 1,5 jaar uitgehouden.
Toen kwam ik in aanraking met Case Electronics http://www.caseelectronics.nl via een school maat, Kees zelf zat toen der tijd nog in een schuurtje aan huis en een klein kantoor/showroompje.
Ik bood em de kast aan met mobo, geheugen en processor, in ruil daarvoor wou ik een atx kast met P133, intel mobo en 32mb geheugen een hoop geld in 1997 :)
Maar het zeker waard, die config heeft mijn nooit in de steek gelaten, de kast doet nog steeds dienst, mobo en processor niet meer, maar ik heb em nog wel liggen in een antistatische zak, ik weet zeker als ik em in bouw dat ie start :)
Sinds dien heb ik al mijn pc's daar gekocht en andere hardware en nooit spijt van gehad :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 06:29
ik koop NOOIT meer een moederbord met een Via chipset. Ik heb verschillende setups gehad, van KT133 via 133a naar 266 naar KT333, met verschillende processoren van Duron tot Athlon XP, niets van gez*** mee gehad. Van vastlopende applicaties tot spontaan herstartende computers. Ook toen ik mijn Creative SB128PCI heb weggegooid Ik heb nu anderhalf jaar een peeceetje van de Aldi (!) met SiS chipset en Intel processor, nog NOOIT problemen mee gehad, diverse LAN's bezocht.

Andere hardware die ik nooit had moeten kopen:
- Asus Terminator barebone met daarop Windows 98 (echt niets dan vastlopers, vage timeouts, settings die niet bewaard blijven, computers die niet meer door de POST komen.....stuk of 10 gekocht voor bedrijf waar ik werk)

- Samsung 553S 17" monitoren: de kleuren rood groen en blauw liggen al heel snel niet meer over elkaar heen, gevolgd door een forse moiré, verticale strepen. Daarna begint het beeld gewoon te vervagen.

- het goedkoopste logitech bulk toetsenbordje. Zo'n slechte toetsaanslag dat ik hem niemand cadeau durfde te doen en maar heb weggegooid.

- Maxtor harddisks. Ik heb een 10GB harddisk al een jaar of vier in een machine zitten die dag en nacht aanstaat, nooit problemen mee gehad, MAARRrr... ik heb in de tussentijd al een viertal 20/30GB harddisks van ditzelfde merk zien stukgaan :|
(Dat in tegenstelling tot een viertal IBM Deathstars GXP drives, doen het nog steeds perfect!)

[ Voor 16% gewijzigd door 0siris op 31-08-2004 22:34 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• silentsnake
  • Laatst online: 17-11 14:15
mentalmadnizz schreef op 31 augustus 2004 @ 19:29:
Realtek RTL8139 netwerkkaarten. om het half jaar kan ik in alle pcs hier een nieuwe erin zetten omdat ze om de haverklap kapot gaan
offtopic:
Grappig, ik heb al ruim twee jaar een RTL8139 kaartje in m'n PC zitten en hij doet het nogsteeds prima. Overgens gebruik ik alleen maar RTL8139 kaartjes hier in huis en ze doen het allemaal als een trein.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
- Nooit meer aldi computers,
Ik wilde mijn 1.8 ghz processor even eruithalen, zat de processor aan de heatsink vastgeplakt met koelplaksta. Ik kreeg die er niet af dus moest ik hem met heatsink erbovenop terug proberen te klikken, en ja hoor --> een paar pinnetjes begonnen scheef te staan en die braken naderhand af.
Bovendien had ik een vaag MSI OEM meoderbord waar geen ondersteuning en geen nieuwe BIOS van was.
- Nooit meer Canon Multipass printers,
Ze hebben alleen maar drivers voor windows 95.98 voor die printer en als je een XP driver wil dan moet je er voor betalen. Dus ik betalen --> werkt de driver niet en de mensen die daar bij canon support zitten weten er niets vanaf
- Nooit meer iets kopen bij de computerwinkel SanSoft in Vlijmen. Ik vraag via de telefoon netjes een AMD Athlon 64 3000+, kostte me 215 euro dus dat is best aan de hoge kant. Blijkt er dat ze er een 3000+ XP hebben ingezet. Dus ik klagen dat ik een 64-bit had besteld zeggen ze dat ik de ergste klant was ooit en dat de 3000+ XP ook goed is. Ja daag, ik ben niet achterlijK! Verder verkopen ze producten exclusief BTW. Ik kwam uit op 340 euro volgens hun, ik naar de winkel, is eht in 1 keer 407 euro })

[ Voor 49% gewijzigd door Blue_Fear op 31-08-2004 21:05 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.