Het Grote Gamecube Topic Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.342 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Sagat schreef op 30 augustus 2004 @ 22:39:
[...]

Blijkbaar niet veel megaman fans hierro, maar ik vind het dus ook behoorlijk vervelend. Komt hij wel amerikaans uit? * Sagat gaat maar is googlen
Hij is al uit in de VS.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
[...]

Blijkbaar niet veel megaman fans hierro, maar ik vind het dus ook behoorlijk vervelend. Komt hij wel amerikaans uit? * Sagat gaat maar is googlen
Ik ben wel een fan van megaman, maar ik heb op het moment effe geen geld om veel nieuwe spellen te kopen.
Ik moet zoiezo nog RE4, MP2, PM2 kopen zodra ze uit zijn.
Ik koop dat spel later wel, ahoewel hij bij dvdbox maar €26 is :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 20:55:
[...]

Ik heb er denk ik ook ongeveer zo lang over gedaan. Maar dan heb je vast niet alle dieren verzameld.
spoiler:
Ik vond het vooral jammer dat je niet meer terug kon naar de planeet als je eenmaal op de maan was. Ik was graag nog terug gegaan om alles te halen. Tevens was het best lame dat Paige opeens weer leefde (je zag hem duidelijk dood zijn in die kristallen). Hij stond echt zomaar ineens weer voor je neus.

Maar wat hadden ze volgens jouw dan beter kunnen uitwerken?
Verder vind ik BGE echt _/-\o_ Jammer dat er waarschijnlijk nooit een vervolg zal komen. :'(
spoiler:
Dat van dat je ineens niet meer terug kan is idd stom, en het is ook nergens voor nodig. Ik heb nu niet echt het gevoel dat ik het spel nog een keer zou willen uitspelen om dan alle parels te halen. Ze hadden b.v. beter kunnen doen dat je om de 20 of 15 parel een update van een wapen krijgt of zelfs een echt nieuw wapen. Dan heb je tenminste het gevoel dat je het echt voor iets doet. En dat is net als met die foto's, daar krijg je ook enkel maar parels voor, waar je eigenlijk maar weinig mee kan. En dat is net als met het geld die je krijgt van foto's en van die kleine zwarte kristallen, naar een uur of 2 heb je al zoveel geld dat je gewoon alles kan kopen in die winkels/automaten.

Dat van P'jey (zo schrijf je het toch??) stoorde me niet zo (dat hij ineens weer leeft). Ze hadden die kracht van Jade, dat ze een of andere speciale kracht in zich heeft om anderen hun energie weer terug te geven, ook beter kunnen uitbeelden. Zodat je dat echt kan zien dat hij weet tot leven komt. En waarom zit P'jey in een of andere super beveiligde plek?? Niemand anders heeft dat zo. En ze wisten ook niet dat hij de leider van Iris was, dus waarom? Die puzzel met die spiegels was trouwens wel leuk, beste puzzel van het spel.

En dan heb je nog die ziekte van Jade, waar ze aan het begin van bewusteloos raakt. Je komt er niet achter waardoor dat komt, of ben ik nou iets vergeten.

Hopelijk doen ze ook wat aan dat gesneak in een (mogelijk) tweede deel. Dat is echt zo irritant, en soms ook weer zo simpel. Als ze dat nou in 1 level deden, maar nee het komt de hele tijd terug. Net als de vijanden, die veranderen ook haast niks. Die gasten met van die groene tankje op hun rug zie je het meest en zijn dan ook het meest irritant.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij is al een paar maand uit usa, ik heb hem hier voor me liggen.
Erg leuk voor de megaman fans, alle nes games + 2 arcade games + 2unlockable arcade games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nog een keer proberen:

Iemand al wat meer info over de Nintendo pullze collection gezien?
Het wordt namelijk angstig stil rond deze titel.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Hmm kreeg een mail terug van de Bart Smit klantenservice (had die ook ff gemaild over BG&E)
Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u daarvoor.

Enkel de engelstalige versie is te koop bij Bart Smit.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Bart Smit
Dus ik ben benieuwd wat ik op m'n deurmat ga krijgen voor taal :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op 31 augustus 2004 @ 09:18:
Nog een keer proberen:

Het laatste dat ik erover hoorde was dat er mogelijk een Amerikaanse release van kwam. Volgens gamefaqs.com komt het spel niet in de VS uit, maar wel in de EU op 31 december.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb net een beetje Wave Race Blue Storm zitten spelen.. best een geinig spelletje. Het water is cool gedaan :) Alleen die stem wordt een beetje irritant na een tijdje. Ik heb nu net de Expert Mode unlocked 8) Het is de Japanse versie, maar goed te doen :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 10:17

admiral866

The King Personality Disorder

vraagje over pikmin 2 :)
Ik heb pikmin 2 dus orderd, maar nog nooit pikmin 1 gedaan :X
Is dat een "probleem"? Ik bedoel, hoe belangrijk is het dat je deel 1 gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 31 augustus 2004 @ 10:26:
Hmm kreeg een mail terug van de Bart Smit klantenservice (had die ook ff gemaild over BG&E)

[...]

Dus ik ben benieuwd wat ik op m'n deurmat ga krijgen voor taal :P.
En als je de Nederlandse krijgt, natuurlijk wel stennis gaan schoppen daar :P Het lijkt me sterk dat je de Engelse krijgt trouwens, aangezien Ubi in Nederland alleen maar Nederlandstalige heeft gedistribueerd. Heb je een Nederlandse versie, dan kan je iig die opsturen naar Ubi en een Engelse terugkrijgen.
admiral schreef op 31 augustus 2004 @ 11:09:
vraagje over pikmin 2 :)
Ik heb pikmin 2 dus orderd, maar nog nooit pikmin 1 gedaan :X
Is dat een "probleem"? Ik bedoel, hoe belangrijk is het dat je deel 1 gedaan hebt?
Nee, is niet erg :) Het verhaal gaat verder, maar het verhaal is toch niet van belang :P

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zal vast al wel gemeld zijn hier, maar ik doe het alsnog :P Bij de FRS is nu een 3 voor 2 actie aan de gang, je koopt / besteld / pre-ordert 3 games en betaalt alleen de 2 duurste.

Platformonafhankelijk btw... dus 1 PC, 1 GC en 1 Xbox ofzo mag ook :)

[ Voor 17% gewijzigd door Willybubba op 31-08-2004 12:42 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 31 augustus 2004 @ 10:42:
Ik heb net een beetje Wave Race Blue Storm zitten spelen.. best een geinig spelletje. Het water is cool gedaan :) Alleen die stem wordt een beetje irritant na een tijdje. Ik heb nu net de Expert Mode unlocked 8) Het is de Japanse versie, maar goed te doen :)
Ik blijf het een pokke moeilijk spel vinden, op hoogste moeilijkheids graad mag je geen enekel fout maken anders haal je ze nooit meer in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 07:35:
[...]

Hij is al een paar maand uit usa, ik heb hem hier voor me liggen.
Erg leuk voor de megaman fans, alle nes games + 2 arcade games + 2unlockable arcade games.
Toch maar even bestellen dan. Ook al heb ik een hekel aan met de freeloader spelen, dit wil ik toch niet missen. :) Ik ken alleen maar megaman 2, dus er staat daar op die disc een hoop moois dat ik nog nooit gespeeld heb. Misschien bestel ik ook gelijk zo'n memorycard 1019 mee. Met al die spellen die ik straks ga kopen zal ik de ruimte wel nodig hebben! :9~
En als je de Nederlandse krijgt, natuurlijk wel stennis gaan schoppen daar
Ach, je kan dat Bart Smit niet echt kwalijk nemen. Aangezien achterop het doosje gewoon staat dat er engelstalige schermteksten in het spel zitten. Je kunt imo niet van ze verwachten dat ze het dan ook nog gaan uitproberen om te kijken of het doosje wel klopt. Maar geen nood, want die nederlandse stemmen zijn echt heel leuk gedaan... zoals bijna iedereen hier ook vind volgens mij. :) Grote kans dat je hem straks geeneens meer wilt omruilen voor een engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Willybubba schreef op 31 augustus 2004 @ 12:20:
Zal vast al wel gemeld zijn hier, maar ik doe het alsnog :P Bij de FRS is nu een 3 voor 2 actie aan de gang, je koopt / besteld / pre-ordert 3 games en betaalt alleen de 2 duurste.
Platformonafhankelijk btw... dus 1 PC, 1 GC en 1 Xbox ofzo mag ook :)
tja maar SW Rogue leader bestelt + Starfox Adventures + Luigi's mansion, de eerste omdat ik dan toch EEN SW titel op mn cube heb de laatste 2 voor de single player, luigi is kort maar wel lache en de ander zie ik wel..

samen 71 euri incl verzend ipv 100 ofzo :)

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 31-08-2004 15:01 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
rofl net voor t eerst ff burnout 2 crash gedaan.

stiefbroertje + straatkoter konden maar geen goud halen met een crash, net aan brons..Ik zeg geef eens, zij uitleggen welke knoppies wat deden...ik gassen..zij zeuren gebruik je boost joh!, ik zei..nee ff vaart maken..daarna geboost...en ja hoor..knal..gold :)

dat is kicke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vaak hoef je geeneens te boosten. Ligt heel erg aan welke auto je hoe raakt. Vaak genoeg gehad dat ik dacht, kut, dat wordt niks. En dan per ongeluk een enorme crash.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Even ter extra info:

RGB Kabels
Modem Adapter
Broadband Adapter
Black/Purple Controller

vallen ook onder 3 halen 2 betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 31-08-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 31 augustus 2004 @ 20:15:
Even ter extra info:

RGB Kabels
Modem Adapter
Broadband Adapter
Black Controller

Alleen de zwarte controller? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
MaxBurn schreef op 30 augustus 2004 @ 22:17:
[...]
en dit gaat nergens over? ...ik heb 0 camera probs in SMS of whatsoever dus er is niks mis mee...ook nergens dat ik afga dat ik denk goh wat een kut camera/besturing; Is altijd een eigen fout.
Het was uiteraard een reactie op je lol die ik niet echt ergens op vond slaan. Ik vond dat er aardig wat flaws in het spel zaten en dan heb ik het niet over de camera, ook al dacht je dat ik dat wel vond. Het feit dat je nergens aan ergerde of alles perfect vond wil niet betekenen dat iedereen jouw mening deelt, al vind je van wel.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Aristagon schreef op 31 augustus 2004 @ 21:15:
[...]
Het feit dat je nergens aan ergerde of alles perfect vond wil niet betekenen dat iedereen jouw mening deelt, al vind je van wel.
Dat heb ik nooit gezegd, misschien volgende x beter aangeven wat je dan zo slecht vind, ipv meteen te roepen design flaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet d'r wel lachen uit, http://www.futurebytes.ch.../nintendo_nexus_large.jpg . Zal wel een hoax zijn maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een hoax, en nog een ouwe ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

rajackar schreef op 31 augustus 2004 @ 09:18:
Nog een keer proberen:

van cube-europe.com:
Nintendo Puzzle Collection Sep 2004

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor iedereen die nog op zoek is naar Burnout 2, haast je want Acclaim heeft een faillisement aangevraagd. Er zullen dus waarschijnlijk geen nieuwe exemplaren van het spel meer geperst worden, waardoor het spel binnenkort volledig uit de winkels verdwenen zal zijn.
EDIT: Ligt het aan mij of doet Planet GameCube het al een tijdje niet meer?

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 01-09-2004 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 01 september 2004 @ 02:01:
Voor iedereen die nog op zoek is naar Burnout 2, haast je want Acclaim heeft een faillisement aangevraagd. Er zullen dus waarschijnlijk geen nieuwe exemplaren van het spel meer geperst worden, waardoor het spel binnenkort volledig uit de winkels verdwenen zal zijn.
EDIT: Ligt het aan mij of doet Planet GameCube het al een tijdje niet meer?
Hier in Nederland kan je Burnout 2 naar mijn weten het goedkoopst vinden bij Bol.com, namelijk voor 29.95 euro. Als je dan ook nog de volgende couponcode invult: GBZ67-BJS45 hoef je geen verzendkosten a 1.95 euro te betalen. Nadat hij iets van 2 maanden pending stond bij Dvdsoon voor 12 euro was ik het zat en heb ik hem maar bij Bol besteld. Maar omg, wat is Burnout vet zeg! Iemand hier op het forum had toch iets van 30 burnouts achterelkaar ofzo? Dat is echt ziek! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik weet het niet maar die coupon code kon ik geeneens ergens invullen tijdens het bestellen. Dan maar verzendkosten. Trouwens is dit wel sinds kort dat BO2 weer bij bol te bestellen is..

bij nedgame trouwens ook, en eplaza.
BO2 is eigenlijk juist weer redelijk goed verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 09:13:
[...]
Iemand hier op het forum had toch iets van 30 burnouts achterelkaar ofzo? Dat is echt ziek! :D
Nee, meer dan 300 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Pfff, Waverace is best lastig :) 1 Foutje in expert mode, en je ligt eruit. Aqua Maze is wel moeilijk genoeg :P Andere mensen hier met dit spelletje?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ja, ik :)
Alleen nog niet veel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zou ik toch maar eens doen! Het is best leuk, en vooral over hoge golfen jetskiën is tof. En het is ook behoorlijk moeilijk. Doordat het op het water is stuurt het heel anders dan bijv Mario Kart ofzo. Tenminste, het voelt anders aan. Het is even erg wennen, maar het is best koel :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 01 september 2004 @ 09:46:
Ik weet het niet maar die coupon code kon ik geeneens ergens invullen tijdens het bestellen. Dan maar verzendkosten. Trouwens is dit wel sinds kort dat BO2 weer bij bol te bestellen is..

bij nedgame trouwens ook, en eplaza.
BO2 is eigenlijk juist weer redelijk goed verkrijgbaar.
Maar dit zal wel de allerlaatste lichting van Burnout 2 zijn. Acclaim heeft waarschijnlijk om meer geld op te brengen meer exemplaren van Burnout 2 laten persen. Nu ze vrijwel zeker failliet zijn zal dit de laatste persing zijn van Burnout 2 en zal het spel dus waarschijnlijk na verloop van tijd niet meer verkrijgbaar zijn, tenzij een andere uitgever de rechten om het spel uit te geven in handen krijgt. Ik was nieuwsgierig naar Burnout 2, maar heb het spel nog niet gespeeld en ik ben het ook niet van plan, ik heb Burnout 3 namelijk alvast besteld voor mijn nieuwe X-Box. >:)

offtopic:
Nu maar hopen dat MGS3(als die al niet op de GC komt) en GTA: San Andreas op de X-Box uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Captain N schreef op 01 september 2004 @ 11:05:
Zou ik toch maar eens doen! Het is best leuk, en vooral over hoge golfen jetskiën is tof. En het is ook behoorlijk moeilijk. Doordat het op het water is stuurt het heel anders dan bijv Mario Kart ofzo. Tenminste, het voelt anders aan. Het is even erg wennen, maar het is best koel :)
Weet ik maar ik heb teveel games :S
Deed vroeger heel veel Waverace op de N64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hehe, ja.. ik ken het probleem. Ik heb pas geleden 6 nieuwe Cube games binnen gekregen, dus ik ga die eerst maar eens rustig spelen allemaal voor ik me weer stort in nieuwe dingen. Anders bederft dat de fun wel een beetje...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 01 september 2004 @ 11:05:
Ik heb er wel eens aan gedacht om Waverace blue storm ook te kopen. Ik was indertijd behoorlijk verslaafd aan de N64-versie. :)
Maar uit verschillende recensies krijg ik het idee dat het eerder een remake is dan een echt vervolg. Exact dezelfde banen enzo. Die extreem hoge moeilijkheidsgraag spreekt me ook niet echt aan. (ik was er eigenlijk helemaal niet zo goed in op de N64 ;)). Dus alles bij elkaar heb ik voorlopig maar besloten om hem niet te kopen. Volgens mij kan ik beter de N64 versie af en toe er weer eens instoppen als ik zin krijg in over de golven racen. Schitterend spel was dat. De beste herinneringen heb ik aan die baan 's ochtends vroeg, waar langzaam de mist optrekt en je de weerspiegelingen in het water begint te zien. Terwijl de eenden overal rondvliegen... echt prachtig gemaakt! Of ergens anders zat er een sprong in een baan waarbij je bijna tegen een helicopter op knalde die daar toevallig rondhing. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb zelf de N64 versie (nog) niet (gespeeld), maar in de (japanse) Cube versie zitten iig de volgende banen (die ik tot heden heb dan):

• Ethnic Lagoon [Beetje tropisch, met een stuk door de Jungle en een tempel]
• Southern Island [Om een eiland heen met schansen en boten en zo]
• Aspen Lake [Een strak meertje met stenen die er uit steken]
• City Harbor [Door een stad met boten waar container uitvallen]
• Cool Water [IJslevel, met ijsberen, een helicopter, en vallend ijs dat grote golven veroorzaakt]
• Aqua Maze [Een soort Venetië met U-turn en andere bochtenellende :P ]
• ??? [Nog niet unlocked]

Op normal en hard is de moeilijkheidsgraad goed te doen. In Expert Mode vergen de banen wat meer oefening, maar volgens mij zijn ze zeker goed te doen (behalve Aqua Maze :P). Ik heb zelf incl verzendkosten voor 9 euro een exemplaar bemachtigd, dus daar zou ik het niet voor laten :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Waverace BS is qua banen niet hetzelfde als op de N64 hoor, qua setting wel een beetje. Op de N64 had ik giga stuntscores (in de 100.000+ ofzo op het ijslevel :))
Ik volgde en verbrak altijd de EGM scores :|
Ja...dan ben je verslaafd.

WR:BS vond ik zover ik kon zien wel leuk maar door de manier van besturing etc (zelfde als n64 min of meer) heb je ook hetzelfde probleem als op de N64, je kan niet zomaar een paar vrienden mee laten doen. Gameplay op zich is wel goed.

Ik vond de originele WR trouwens iets lekkerder qua besturing/controls. (net zo moeilijk maar vloeiender/veelzijdiger) Je kon veel beter stunten.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 01-09-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste probleem aan WaveRace BS vind ik dat er geen 60hz mode in zit. 50hz met al die felle kleuren doen op mijn TV echt pijn aan je ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik ben toch vrij goed in MKDD nu maar het strakke snelle boosten zoals in het volgende filmpje heb ik toch echt net niet :P (ik heb zelf 2:31 op die baan, deze knul rijd rustig 2:20) ....ik zie mezelf als ik 24/7 oefen toch echt nooit harder rijden dan 2:26-2:28 ofzo.

http://timetrial.mkdd.free.fr/index_e.htm --> Bowsers castle - holy moly

Staan trouwens wel meer zieke dingen :D

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 01-09-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nou zag ik van de week een folder waar in een nieuw gamecube spel stond. Ik zag het zomaar eventjes maar tviel wel op. Het was in een folder van een speelgoedwinkel alleen weet ik niet meer welke. Ook kan ik het niet meer opzoeken omdat de folder al is weggegooit :( .

De boxart was een beetje, animal crossing, power puf girls, south park look. En in het spel moet je golfen en kikker neerslaan ofzo.

Weet iemand wat ik bedoel :+ ? het leek me wel leuk, maar aangezien ik geen naam meer weet kan ik nu dus ook niks meer opzoeken. Ik weet zeker dat het Geen animal crossing is.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 12-09 21:30
Heey Luitjes, ik ga morgen een gamecube kopen.

Mariokart Pak
+ 1 extra controller
+ Super Smash Brothers Melee
+ Memorycard
=====================

Ik hoop dat ik het Mariokart gevoel van weleer weer een beetje terug kan krijgen. Vooral de TimeTrial van SuperMarioKart op de SNES was ronduit fenomenaal. En misschien erg, maar ik zou alleen al een Gameboyplayer kopen voor Marioworld. Klinkt erg, maar ik heb geen snes (nooit gehad :'( ) en die is ook echt niet meer te krijgen ook.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Yohann!s schreef op 01 september 2004 @ 13:22:
Nou zag ik van de week een folder waar in een nieuw gamecube spel stond. Ik zag het zomaar eventjes maar tviel wel op. Het was in een folder van een speelgoedwinkel alleen weet ik niet meer welke. Ook kan ik het niet meer opzoeken omdat de folder al is weggegooit :( .

De boxart was een beetje, animal crossing, power puf girls, south park look. En in het spel moet je golfen en kikker neerslaan ofzo.

Weet iemand wat ik bedoel :+ ? het leek me wel leuk, maar aangezien ik geen naam meer weet kan ik nu dus ook niks meer opzoeken. Ik weet zeker dat het Geen animal crossing is.
Ribbit King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ik dacht dat Mario Party5 eigenlijk Player's Choice werd?

maar ik kan em nergens vinden voor dat geld, ook op de nintendo site kan ik er niks meer over terugvinden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Phusebox schreef op 01 september 2004 @ 14:25:
ik dacht dat Mario Party5 eigenlijk Player's Choice werd?

maar ik kan em nergens vinden voor dat geld, ook op de nintendo site kan ik er niks meer over terugvinden
Dat is pas vanaf 22 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Street Racing Syndicate? Ik kan er nergens iets over terug vinden, behalve op ign. Maar ik vraag me vooral gewoon af wanneer deze game uit komt, want hij lijkt me best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Met het oog op Paper Mario 2 ben ik toch de eerste maar eens gaan spelen op een N64 emu. Ik had niet verwacht dat hij zo top zou zijn; echt Nintendo magie ten overvloed _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

* Ecco is spelen :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Yeah, was een tijdje geleden ook begonnen met het spelen van Paper Mario. Erg tof, leuk verhaal en grappig vormgegeven (cartoon en 2/3d-stijl). Binnenkort weer eens verder spelen :)

Paper Mario 2 zal waarschijnlijk het volgende spel worden dat ik koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Blaatschaap11 schreef op 01 september 2004 @ 13:27:

Mariokart Pak
+ 1 extra controller
+ Memorycard
=====================

Ik hoop dat ik het Mariokart gevoel van weleer weer een beetje terug kan krijgen. Vooral de TimeTrial van SuperMarioKart op de SNES was ronduit fenomenaal. En misschien erg, maar ik zou alleen al een Gameboyplayer kopen voor Marioworld. Klinkt erg, maar ik heb geen snes (nooit gehad :'( ) en die is ook echt niet meer te krijgen ook.
Wellicht weet je het al, maar je kan het beste dan bij de FRS halen, alle hard en software is daar 3 halen, 2 betalen.
Gratis memorycard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe pack aangekondigd:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200409/1094050942_0.jpg

Gaat 133e kosten en bevat een zwarte cube, 1 controller, de bongo set en de donkey konga game.

Het is een echte beperkte oplage dus ik ga hem heel mischien nog halen als DK+bongo's meer dan 60e gaat kosten, dan verkoop ik mijn huidige cube gewoon voor het prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:13
Ik kreeg vorige week een e-Mailtje van Nintendo over 'Animal Crossing'.. lijkt me wel een leuk spelletje. Iemand die dit spel al eens heeft gespeelt en er iets over kan zeggen? (import ofzo?)

(Doet zoeken zeggen jullie dan.. jah, lekker in 45000 berichten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:17:
Zit ik vanmorgen de brievenrubriek in de nieuwe N-gamer te lezen, wordt daar tussen neus en lippen door even verteld dat de Megaman Anniversary Collection is geschrapt voor Europa! :X

Dat nieuwtje had ik blijkbaar even gemist. Balen zeg, dat was wel één van de titels waar ik me erg op verheugde.

Verder vond ik het toch wel weer een leuk nummer om te lezen. Denk dat ik maar een abbonement ga nemen met Pikmin 2 als welkomstkado.
Surrounded, is n-gamer een beetje objectief? Of alleen maar nintendo de hemel in prijzen.
Ik kan me nog die engelse nintendo bladen herinneren die ik jaren geleden kocht, met alleen maar kreten van hoe goed alles wel niet was, amper tekst en alleen maar foto's :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Phantom schreef op 01 september 2004 @ 18:20:
Ik kreeg vorige week een e-Mailtje van Nintendo over 'Animal Crossing'.. lijkt me wel een leuk spelletje. Iemand die dit spel al eens heeft gespeelt en er iets over kan zeggen? (import ofzo?)

Er is sinds kort hier op GOT een optie om binnen een topic te zoeken, dat maakt het zoeken door 45000 berichten een stuk makkelijker. Het is trouwens een erg verslavend spel, er zitten zelfs 20 NES-spellen in verborgen. Het leukste aan het spel is dat je kan doen wat je wilt, je kunt bijvoorbeeld gaan vissen, tuinieren, brieven schrijven, kleding ontwerpen of een potje Donkey Kong gaan spelen op je NES.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 01-09-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op www.tothegame.com zijn een aantal nieuwe screenshots van Metroid Prime 2: Echoes geplaatst, wat mij vooral opvalt zijn de verschillende huds (wel of geen kleur voor icoontjes etc) Misschien zijn ze er nog niet helemaal uit bij Retro?

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=11155

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/2251/feature/2004-09-01/screen1_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/2251/feature/2004-09-01/screen12_large.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:21:
[...]
Surrounded, is n-gamer een beetje objectief? Of alleen maar nintendo de hemel in prijzen.
Ik kan me nog die engelse nintendo bladen herinneren die ik jaren geleden kocht, met alleen maar kreten van hoe goed alles wel niet was, amper tekst en alleen maar foto's :r
Ik vind van wel, bovendien is het geen Official Nintendo blad. Ze werken wel samen maar daar blijft het bij. Als een game slecht is wordt hij ook hard afgekraakt, er is nog nooit een 10 gescoord en bv. Mario Golf kreeg een 8 (Terecht niet hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:21:
[...]

Dat zal waarschijnlijk Nintendo Offical Magazine zijn dan. Bladen als Cube en NGC zijn tegenwoordig uitstekend vind ik hoor. Net zoals uh.. N64 Magazine en nog iets waarvan ik de naam niet meer herinner.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Dat spel is echt briljant, helemaal geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben altijd de Gamecube topic search nog, eh?
En /?limit=999 achter de url van dit topic plakken en dan CTRL+F op 'Animal Crossing' levert ook genoeg resultaten op, dacht ik zo :) Maar ik heb m zelf niet, en bovenstaande is dus alles dat ik voor je kan doen :+
Blaatschaap11 schreef op 01 september 2004 @ 13:27:

Mariokart Pak
+ 1 extra controller
+ Memorycard
=====================

Ik moet je teleurstellen qua MK feeling. Het was voor mij een enorme domper --> Probeer het uit voor je het koopt. En een SNES, daar is nog wel aan te komen via marktplaats, de viavia, ebay, etc :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:47:
[...]

We hebben altijd de Gamecube topic search nog, eh?
En /?limit=999 achter de url van dit topic plakken en dan CTRL+F op 'Animal Crossing' levert ook genoeg resultaten op, dacht ik zo :) Maar ik heb m zelf niet, en bovenstaande is dus alles dat ik voor je kan doen :+
Toevoeging: Met dit knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif kan je ook zoeken in het huidige topic (staat bovenaan de pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 11:56:
[...]

Ik heb er wel eens aan gedacht om Waverace blue storm ook te kopen. Ik was indertijd behoorlijk verslaafd aan de N64-versie. :)
Maar uit verschillende recensies krijg ik het idee dat het eerder een remake is dan een echt vervolg. Exact dezelfde banen enzo. Die extreem hoge moeilijkheidsgraag spreekt me ook niet echt aan. (ik was er eigenlijk helemaal niet zo goed in op de N64 ;)). Dus alles bij elkaar heb ik voorlopig maar besloten om hem niet te kopen. Volgens mij kan ik beter de N64 versie af en toe er weer eens instoppen als ik zin krijg in over de golven racen. Schitterend spel was dat. De beste herinneringen heb ik aan die baan 's ochtends vroeg, waar langzaam de mist optrekt en je de weerspiegelingen in het water begint te zien. Terwijl de eenden overal rondvliegen... echt prachtig gemaakt! Of ergens anders zat er een sprong in een baan waarbij je bijna tegen een helicopter op knalde die daar toevallig rondhing. :D
Drake Lake, ja die vond ik ook wel erg mooi gedaan.

Van alle banen in BlueStorm is alleen Southern Island precies hetzelfde, de rest is compleet anders. Dat wil niet zeggen beter helaas, maar niet schandalig slecht, gewoon een beetje "meh".

Als je Waverace64 helemaal lam hebt gespeeld en er op het eind (dat je een N64 had ofzo) niet zoveel meer in zag dan zou ik BS laten liggen. Leuk spel en zo, maar het is gewoon meer van hetzelfde en dan helaas niet eens véél meer. Weersomstandigheden kunnen wel heel mooi zijn om in te racen en sommige banen zijn zeker niet slecht, maar er is gewoon te weinig om je na W64 nog bezig te houden. Vond ik dan.

En het lijkt haast een soort Coca Cola versie, in W64 had je nog BONZAI!!! en een paar kreten wat wel leuk was, maar die amerikaanse stemmen en uncle nog iemand die een kind van 15 coached gaat er niet echt in bij mij.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 01 september 2004 @ 19:39:
[...]

Dat zal waarschijnlijk Nintendo Offical Magazine zijn dan. Bladen als Cube en NGC zijn tegenwoordig uitstekend vind ik hoor. Net zoals uh.. N64 Magazine en nog iets waarvan ik de naam niet meer herinner.
Dat kan wel ja. Alles was zo gespeld als: "Yer wish comin' true!" "Best game ever!" "You gotta buy this one" etc.
En allemaal van die populaire platte Engelse kreten en spelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 19:03

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

MaxBurn schreef op 31 augustus 2004 @ 20:15:
Even ter extra info:

RGB Kabels
Modem Adapter
Broadband Adapter
Black/Purple Controller

Ik probeer net wat te bestellen, maar ik kan mijzelf niet aanmelden daar. Meer mensen met problemen op de FRS site? Ik ga trouwens de AGB kabel halen :? zal wel een foutje zijn ofzo, maar is het dan wel de originele denken jullie?

Ik krijg na het aanmelden "Er is geen zoekterm opgegeven" en dan werkt aanmelden ook niet...Niet in Firefox en IE. Lekkere site die van de FRS |:(

[ Voor 14% gewijzigd door tymiek op 01-09-2004 20:47 ]

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
tymiek schreef op 01 september 2004 @ 20:42:
[...]

Ik probeer net wat te bestellen, maar ik kan mijzelf niet aanmelden daar. Meer mensen met problemen op de FRS site? Ik ga trouwens de AGB kabel halen :? zal wel een foutje zijn ofzo, maar is het dan wel de originele denken jullie?

Ik krijg na het aanmelden "Er is geen zoekterm opgegeven" en dan werkt aanmelden ook niet...Niet in Firefox en IE. Lekkere site die van de FRS |:(
AGB is de afkorting die Nintendo in alle GBA produktnummers gebruikt. Je kunt er dus wel van uitgaan dat het voor de GBA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 19:03

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

MetroidPrime schreef op 01 september 2004 @ 21:09:
[...]

AGB is de afkorting die Nintendo in alle GBA produktnummers gebruikt. Je kunt er dus wel van uitgaan dat het voor de GBA is.
Ik het het op google opgezocht en het is idd een GBA link cable. MaxBurn waar heb jij die RBG kabel dan gezien in die actie?

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 19:30:
op www.tothegame.com zijn een aantal nieuwe screenshots van Metroid Prime 2: Echoes geplaatst, wat mij vooral opvalt zijn de verschillende huds (wel of geen kleur voor icoontjes etc) Misschien zijn ze er nog niet helemaal uit bij Retro?

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=11155

[afbeelding]

[afbeelding]
Hopelijk wordt het de 2e, de eerste vind ik maar lelijk.

Maar ach als het spel maar goed is, en dat hangt niet af van de HUD.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Geen RGB gezien dan, ik dacht AGB is een typefout :P
Was even vergeten dat er ook nog de geldklopperij genaamd connectivity bestaat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Vanitas schreef op 01 september 2004 @ 21:34:
[...]

Hopelijk wordt het de 2e, de eerste vind ik maar lelijk.

Maar ach als het spel maar goed is, en dat hangt niet af van de HUD.
Eigenlijk wordt het de eerst plaatje ;)
De plaatjes staan zoiezo al een tijdje op IGN
Als je op IGN site effe oude plaatjes van MP2 zoekt dan zie je dat die layout van het 2de plaatje terug komt.
Maargoed, het spel is nog niet af.
Bij het eerste deel hadden ze ook aardig wat verschillende visor voordat het af was :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surrounded, is n-gamer een beetje objectief? Of alleen maar nintendo de hemel in prijzen. Ik kan me nog die engelse nintendo bladen herinneren die ik jaren geleden kocht, met alleen maar kreten van hoe goed alles wel niet was, amper tekst en alleen maar foto's
Neen ik vind ze zeker objectief genoeg hoor. Ik denk dat er in een gemiddeld nummer meer spellen afgekraakt dan de hemel in geprezen worden. Vooral voor de GBA komt blijkbaar erg veel rommel uit. (als je ziet hoeveel GBA-games er de grond in geboord worden).

Maar ik vind het vooral ook leuk dat ze vaak wat achtergrond-informatie bij een game geven. Bij een review staan heel vaak allemaal kleine kadertjes, met daarin bijvoorbeeld een kort interview met de makers, klein tekstje over een vergelijkbaar spel, een beetje info over de voorgaande delen van de serie, een grappig weetje over de film waarop het spel gebaseerd is, etc etc. Allemaal net even wat dieper dan bij een review op een internetsite. Ook de collumns die erin staan geven vaak interessant inzicht in de games-industrie.

Vroeger las ik altijd Nintendo Magazine System. Fantastisch blad was dat. :) Vast niet echt objectief (maar wat geeft dat als je 15 bent) en erg leuk om te lezen. Je leerde de redactieleden ook echt goed kennen. Ik herinner me vooral Paul Davies nog heel goed, die nogal geobsedeerd was door Kirby, en er in bijna elke recensie (van welk spel ook) wel in slaagde een referentie naar Kirby te maken. Ik heb zelfs nog eens in de brievenrubriek gestaan en ze hadden ook m'n ingestuurde tekening afgedrukt. :p
Aristagon schreef op 01 september 2004 @ 20:04:

Als je Waverace64 helemaal lam hebt gespeeld en er op het eind (dat je een N64 had ofzo) niet zoveel meer in zag dan zou ik BS laten liggen.
Bedankt voor de info (ook de anderen die erover schreven). Als ik hem ook eens ergens spotgoedkoop tegenkom zal ik hem misschien alsnog kopen. In de praktijk gebeurt het toch minder vaak dan ik had gehoopt, dat ik de N64 nog eens aansluit om een oude favoriet weer te spelen. Maar elke twijfel die ik nog had of ik hem niet toch nieuw moet kopen voor 30 euro is nu echt wel weg, dat lijkt het me gewoon niet waard.

Over Animal Crossing zal ik maar niets meer zeggen. Heb er al aardig wat posts over volgeschreven hoe geweldig ik het wel niet vind. Het moet nu wel duidelijk zijn. Nu het einde voor mij in zicht komt (ik heb alle insecten gevangen, moet nog maar 1 vis, en heb eigenlijk ook al zowat al het meubilair) begin ik me daadwerkelijk een beetje treurig te voelen. Natuurlijk kan ik het altijd tot in de lengte van dagen blijven spelen. Maar als er niks meer te verzamelen is (na 11 maanden pas overigens :p) zal ik het toch wel steeds minder gaan spelen. Ik zal al mijn Animal vriendjes nog gaan missen zeg. Ik wil een vervolg verdorie. En snel een beetje!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 22:01:
Bedankt voor de info (ook de anderen die erover schreven). Als ik hem ook eens ergens spotgoedkoop tegenkom zal ik hem misschien alsnog kopen. In de praktijk gebeurt het toch minder vaak dan ik had gehoopt, dat ik de N64 nog eens aansluit om een oude favoriet weer te spelen. Maar elke twijfel die ik nog had of ik hem niet toch nieuw moet kopen voor 30 euro is nu echt wel weg, dat lijkt het me gewoon niet waard.
Ik heb hem ooit gekocht voor 15 Euro op Schiphol, geen idee of ze hem daar nog steeds hebben.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Lekker hoor. Had laatst een mailtje naar codejunkies gestuurd voor die max drive pro. Geen antwoord op gehad en de expected stock date is met het einde van augustus gewoon op september gezet.
Het geld hebben ze ondertussen wel netjes afgeschreven. :(

Wel leuk:

Nintendo krijgt celebs aan het donkey konga-en:
http://media.cube.ign.com/media/572/572741/imgs_1.html

[ Voor 20% gewijzigd door rajackar op 02-09-2004 09:11 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 10:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 09:13:
[...]
Als je dan ook nog de volgende couponcode invult: GBZ67-BJS45 hoef je geen verzendkosten a 1.95 euro te betalen.
Helaasch, ik probeerde hem zojuist te gebruiken, maar de coupondatum was verlopen. Ook ik heb hem maar bij bol.com besteld, omdat DVDsoon nog steeds niet opschiet. Ik ben benieuwd! :)

... en oranje! :P

Verwijderd

Hidde schreef op 01 september 2004 @ 15:20:
[...]

Wellicht weet je het al, maar je kan het beste dan bij de FRS halen, alle hard en software is daar 3 halen, 2 betalen.
Gratis memorycard. ;)
Is dat echt zo? Op FRS.nl kon ik er alleen uit opmaken dat dit voor games geld en niet voor hardware?

• Vanitas
iNSaNe-oNe schreef op 02 september 2004 @ 09:54:
[...]

Helaasch, ik probeerde hem zojuist te gebruiken, maar de coupondatum was verlopen. Ook ik heb hem maar bij bol.com besteld, omdat DVDsoon nog steeds niet opschiet. Ik ben benieuwd! :)
Bij nedgame in apeldoorn hebben ze nog 2 cube versies van Burnout 2 liggen voor 20 euro. Volgens mij is het zelfs nog de nieuwe versie (niet 2e hands), de verpakking was nog helemaal goed.

Mensen, allemaal stemmen op GameFaQs.
Samus Aran tegen Lara Croft

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 02-09-2004 12:58 ]

Verwijderd

O jezus, krijgen we die polls weer :z
Wel erg trouwens dat Sam Fisher wint van Gordon Freeman... Maarja, dat heb je met al die stoere 13 jarige jochies die nog op een speen zogen toen Half Life uitkwam...

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 13:02:
O jezus, krijgen we die polls weer :z
Wel erg trouwens dat Sam Fisher wint van Gordon Freeman... Maarja, dat heb je met al die stoere 13 jarige jochies die nog op een speen zogen toen Half Life uitkwam...
Zei hij die zelf al wel helemaal 16 is |:(

Verwijderd

rajackar schreef op 02 september 2004 @ 13:08:
[...]

Zei hij die zelf al wel helemaal 16 is |:(
Mja ik snap het nut van je flame niet helemaal. Leg het me uit, misschien komt het omdat ik zelf (al) 16 ben?

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Qua karakter wint Fisher het bij mij ook hoor. Freeman zegt geen woord. (en NEE ik ben niet 13... ruim het dubbele zelfs :P )

• Pewwy
Inderdaad, Half-Life is wreed, maar Gordon is toch niet echt een held ofzo. Aangezien hij ook geen echte "anti-held" is lijkt de keuze me duidelijk....

• MetroidPrime
Begint het weer met dat Gamefaqs gezeur? Gamefaqs houdt het hele jaar door dat soort nutteloze polls. Als er iedere keer dat zo'n Gamefaqs-poll iets met Nintendo te maken had hier gepost werd, dan zou dit topic nergens anders meer over gaan.

• Pewwy
Voor de liefhebber: Er staan weer wat nieuwe spullen in de sterrencatalagus ;) Geen GB Player helaas, dus voor mij weinig nut. Wel Metroid: Zero Mission voor GBA en Wario voor de cube

Verwijderd

Pewwy schreef op 02 september 2004 @ 13:40:
Voor de liefhebber: Er staan weer wat nieuwe spullen in de sterrencatalagus ;) Geen GB Player helaas, dus voor mij weinig nut. Wel Metroid: Zero Mission voor GBA en Wario voor de cube
Jammer, ik wacht ook al tijden op dat ding...

En voor mij heeft Sam Fisher gewoon totaal geen uitstraling, net zoiets als de marinier in Doom III. Gordon Freeman is niet echt een held misschien, maar staat er wel, als character.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Yes, Wario World gekocht van m'n sterren :D
Ik wilde dat spel toch nog een keer hebben als hij goedkoper zou worden, maar nu is ie dus helemaal gratis. Straks eindelijk weer een reden om m'n GC weer eens aan te zetten :)

Verwijderd

Leuk de GBA-SP wordt goedkoper in Amerika. $79,99
Dit omdat de DS daar voor $149 ~ $179 in de winkels komt.
Europa zal wel snel volgen.

Bron: http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=4112

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 17:56 . Reden: Bronvermelding toegevoegd ]

Verwijderd

kNarf schreef op 02 september 2004 @ 14:21:
Yes, Wario World gekocht van m'n sterren :D
Ik wilde dat spel toch nog een keer hebben als hij goedkoper zou worden, maar nu is ie dus helemaal gratis. Straks eindelijk weer een reden om m'n GC weer eens aan te zetten :)
gefeliciteerd, die wil ik ook nog wel hebben, alleen mijn "sterrenaantal" is bedroevend laag :D

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

In Japan krijgt Viewtiful Joe zijn eigen anime serie. Dat maakte TV Tokyo bekend in een mededeling. Echt veel over deze serie is er nog niet bekend gemaakt. Volgende maand zal Viewtiful Joe uitgezonden worden.

Er zijn voorlopig 52 afleveringen gepland rond de actie-held die bekend is van de Capcom games voor GameCube en PlayStation 2. Het is nog niet bekend of de serie ook in het buitenland vertoond zal worden.
Bron: KLIK Met dank aan meneer hieronder ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Willybubba op 02-09-2004 19:43 ]

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Bron?

Edit : thanks. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hidde op 02-09-2004 19:48 ]

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nu Nintendo heeft aangekondigd dat het nieuwe model GameCube in Japan geen digital AV out meer zal hebben, vraag ik het volgende af:

* geeft het nieuwe model RGB output via de multi AV port?
* geeft het nieuwe model component output via de multi AV port?

(N.B. ik heb het specifiek over de Japanse GC, niet over de Europese...)

Behoorlijk waardeloze actie van Nintendo overigens. Er was redelijk veel ondersteuning voor progressive scan video in Cube spellen. Erg jammer dat voor de 2 euri kostenbesparing ook bestaande klanten hiermee schofferen. Op termijn zal dit waarschijnlijk tot gevolg hebben dat ontwikkelaars niet meer geïnteresseerd zijn in het ondersteunen van progressive scan :(

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• MetroidPrime
ari3 schreef op 02 september 2004 @ 20:31:
Nu Nintendo heeft aangekondigd dat het nieuwe model GameCube in Japan geen digital AV out meer zal hebben, vraag ik het volgende af:

* geeft het nieuwe model RGB output via de multi AV port?
* geeft het nieuwe model component output via de multi AV port?

(N.B. ik heb het specifiek over de Japanse GC, niet over de Europese...)

Behoorlijk waardeloze actie van Nintendo overigens. Er was redelijk veel ondersteuning voor progressive scan video in Cube spellen. Erg jammer dat voor de 2 euri kostenbesparing ook bestaande klanten hiermee schofferen. Op termijn zal dit waarschijnlijk tot gevolg hebben dat ontwikkelaars niet meer geïnteresseerd zijn in het ondersteunen van progressive scan :(
Als je in de VS zo'n nieuw model hebt gekocht en je wil er een met digitale video uitgang hebben, dan kun je hem bij Nintendo omruilen. Het nieuwe model ondersteunt verder geen RGB uit.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

In Japan en de VS kan je geen RGB krijgen dus hoezo geen RGB?

Hier in europa gaat dat via de andere poort dus wij zullen er geen last van hebben (mits je dus geen Progressive scan gebruikt). Het is idd wel vaag maarja de meeste mensen zullen al een een Nintendo hebben en zoals gezegt je kan hem gratis omruilen voor een versie met een digital av out.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Hmm ..voor mensen die BO2 nog willen is Bol nu de beste keus. Heb hem al bij diverse bedrijven besteld e.d ..steeds problemen, Bol heeft hem in 1-2 dagen verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wie is Sam Fisher uberhaupt? :? De radartjes in m'n hersenen draaien niet zo hard nu geloof ik... :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
Captain N schreef op 03 september 2004 @ 00:54:
Wie is Sam Fisher uberhaupt? :? De radartjes in m'n hersenen draaien niet zo hard nu geloof ik... :P
Ik meende dat het de hoofdpersoon van Splinter Cell was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oja, nu gaat er weer een belletje rinkelen. Nooit gespeeld though. Gordon Freeman vind ik wel een held eigenlijk. Zo'n ontzettende nerd... koel man.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gordon Freeman is tenminste cool, Sam Fisher is niks vergeleken bij Gordon.
Splinter Cell is ook echt over hyped, met die stomme lineaire levels, en zeer irritante spontane alarmen, zodat je je missie failed. 8)7 Als ik wil sneaken ga in wel Thief 3 spelen.

Maar even weer on-topic. Gisteren weer wat op mn cube gespeeld, na een tijd lang enkel maar te hebben ge-xboxed. Maar damn, wat gaat dat laden toch snel, en je hebt een constante frame rate met alle spellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 12-09 18:25
Willybubba schreef op 31 augustus 2004 @ 17:54:
Vaak hoef je geeneens te boosten. Ligt heel erg aan welke auto je hoe raakt. Vaak genoeg gehad dat ik dacht, kut, dat wordt niks. En dan per ongeluk een enorme crash.
Hier dit is zo'n typisch geval, kut ut wordt nix :P
en dan ut resultaat :)

http://members.home.nl/stefanpittie/AAAA/Burnout2/B02.avi (~13mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Pittie schreef op 03 september 2004 @ 10:25:
[...]

http://members.home.nl/stefanpittie/AAAA/Burnout2/BO2.avi (~13mb)
Je linkje is dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Pittie schreef op 03 september 2004 @ 10:25:
[...]

http://members.home.nl/stefanpittie/AAAA/Burnout2/BO2.avi (~13mb)
404 error ;(

Met welke racer is Burnout 2 te vergelijken? NFSU? Of nog meer arcade-achtiger?

sprak de GC-n00b :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel meer arcade achtig, gewoon gas indrukken en niet remmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 12-09 18:25
oeps kan gebeuren zal ik maar zeggen :P, iig nu gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ik had gewoon moeten wachten op die avi voordat ik 'm vraag stelde :P. Ziet er cool uit :). Jammer dat deel 3 niet op de GC komt ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ben met Virtual Joe bezig en ik kom af en toe van die doosjes tegen die op de achtergrond staan ofzo. Hoe kan ik hier bij komen? Bijvoorbeeld de tweede keer dat je tegen die gast uit die gokautomaat vecht in het riool in episode 2. Daar zit zo'n roze ding op de achtergrond.

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.