Ik geef wel even uitleg!
Ik stop mensen niet graag in hokjes. Maar het is duidelijk dat jij je met deze opmerking tot het soort ..... FANBOY behoord.
En hoe weet jij in godsnaam wat ik speel? Ik game al vanaf dat ik klein (9/10 ben nu 25) was eigenlijk alleen maar op Nintendo systemen, ik ben dus niet het soort dat jij bedoeld

Ik heb geen eens een PS gehad, 1 niet 2 ook niet!
Maar inderdaad ik heb sinds een paar maanden ook een xbox, en om eerlijk te zijn heeft Nintendo me er toe gedreven! En als je om je heen kijkt op het internet zie je steeds meer mensen een xbox of PS er bij halen. Tenminste ik ken er genoeg.
Voor de games die ik het liefst speel heb ik een Nintendo Zelda's, Mario's, Metroids en noem maar op allles van de hand van Nintendo is fijn. Ik zie mijn favo developers weg gaan Rare Silicon Knights, Eternal Darkness is een van mijn favo games. De teleurstelling bij mij was de laatste druppel.
Maar daar gaat het niet alleen om het gaat ook om de 3rd party games! Want zeg nou zelf maanden op un game wachten van Nintendo duurd mij iets te lang, ik wil in de tussen tijd ook wat, goede 3rd party games.
Vroeger hoefde ik geen ander systeem erbij te halen, alles was wel aardig vertegenwoordigd zelfs op de n64 en al helemaal op de snes. Maar nu beginnen we poorts te krijgen die gestripped zijn, ontdaan van de opties die de games nou echt leuk maken. Burnout3, Timesplitters 3 bij uitstek games om te kopen voor de multiplayer en al helemaal online. Rainbow six gestript, Splinter cell 2 gestript, Mortal Kombat gestript .
Nee naar mijn menig gaat het met de home-consoles niet de goede kant op met Nintendo, de DS is anders hier lijken ze wel het inzicht in te hebben hoe het moet.
Maar de tijden zijn veranderd, alleen Nintendo (nog)niet! En het word er wel is tijd voor IMO.
Maar ik wilde ook nooit wat weten van mensen die kritiek hadden op Nintendo ik dacht laat maar lullen, wij hebben Gameplay. Maar het gaat nu wel erg ver, meer ten koste van de verkopen.
Ik zou graag zien dat Nintendo weer aan de top staat van de home-console biz maar met deze houding gaat het ze echt niet lukken IMO.
Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik nog jaren kan geniet van Nintendo en hun home-consoles.
[
Voor 11% gewijzigd door
S2S op 27-08-2004 19:45
]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.