Het Grote Gamecube Topic Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 27 augustus 2004 @ 10:45:
[...]

Nu mis ik daar op die lijst Tales of Symphonia :?

Die is toch ook nog niet uit in Europa?
Nope, november 2004 (als ik play.com even volg nu).

Ik koop tegenwoordig maar 1 game tegelijkertijd, eerst uitspelen en dan de volgende .... de rest koop ik gewoon tweedehands via marktplaats, scheelt best een aardig bankie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ah, de nieuwe [N]Gamer :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Twee Dee schreef op 27 augustus 2004 @ 11:12:
De revolution krijgt in ieder geval (naar alle waarschijnlijkheid) een controller met een gyropscoop.
Door je controller te bewegen/draaien kun je dus ook spellen besturen, dat zal wel wat leuke dingen kunnen opleveren.

Ik heb zelfs iets gelezen over een GBA cartridge waar een bewegingsdetector in zou zitten.

De microfoon zou volgens geruchten voor Mario Party 7 te gebruiken zijn. "Spraakherkenning" is het sleutelwoord. Je zou (zonder dat "training" nodig is) bepaalde acties in het spel kunnen uitvoeren door bepaalde woorden uit te spreken. Voor een partygame is dat echt wel een gave toevoeging!

Maarja, doe maar weer doemdenken ...

(bronnen heb ik niet, ik geloof dat ik enkele dingen in de nieuwe [N]gamer heb gelezen)
Ik ben verder niet echt aan het doemdenken hoor.
Ik snap het alleen niet echt dat nintendo ons warm maakt voro een enorme innovatie en dan met een microfoon op de markt komt.
Daarnaast kijk ik juist heel erg uit naar de games die eraan komen. En dan doel ik natuurlijk op Zelda, Metroid, RE4 en meer.
Ik ben alleen steeds meer van mening dat Nintendo beter is in het maken van echte games dan in die extra's als GBA connectivity, e-reader, microfoon, kongas (ok die zijn wel tof ;) ) e.d. Maar zolang de games nog goed zijn klaag ik ook eigenlijk over niks 8)7

Ik hoop alleen dat de prioriteit bij het maken van de revolution op op de juiste plaats ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 27-08-2004 13:10 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:19

S2S

Je hebt helemaal gelijk! Ok denk er de laatste tijd ook zo over.
Maar Nintendo heeft een eigen wil en ze luisteren vaak niet naar de mensen. De revolution zal denk ik dan ook wel een goed machientje worden maar dan weer voor de ninty gamer.
Ze denken eerst aan gameplay dan aan grfx en dat is in de wereld van de huidige video games fout!!! GRFX verkoopt een game, dit betekend niet dat de gameplay dan mag zuigen nee. Maar vette grfx gaat boven gameplay in deze tijd en Ninty moet gewoon doen wat de concurent doet. Veel 3rd party en EA games op een console en de mogelijkheid om online te gaan. Als men dit alles erin stopt kan het niet fout gaan IMO

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Nintendo doet weinig fout op grafisch gebied hoor S2S....

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
S2S schreef op 27 augustus 2004 @ 14:20:
Maar Nintendo heeft een eigen wil en ze luisteren vaak niet naar de mensen. De revolution zal denk ik dan ook wel een goed machientje worden maar dan weer voor de ninty gamer.
Ze denken eerst aan gameplay dan aan grfx en dat is in de wereld van de huidige video games fout!!! GRFX verkoopt een game, dit betekend niet dat de gameplay dan mag zuigen nee. Maar vette grfx gaat boven gameplay in deze tijd en Ninty moet gewoon doen wat de concurent doet. Veel 3rd party en EA games op een console en de mogelijkheid om online te gaan. Als men dit alles erin stopt kan het niet fout gaan IMO
Nintendo heeft al gezegd dat de graphics van de Revolution net zo goed zullen zijn als die van de concurrenten. Nintendo bedoelt juist met dat graphics van ondergeschikt belang zijn dat ze niet gaan lopen opscheppen hoe fantastisch de graphics wel niet zijn. Het is dus lang niet zo erg als je denkt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik heb een vraag:

Ik heb een gamecube maar wil het liefst mjin 20 games backuppen maar kan ik ze dan nog afspelen met de cube zonder mod chip of is dat neit mogelijk? kan zelf namelijk geen mod chips vinden op het internet

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCeWiRe schreef op 27 augustus 2004 @ 15:12:
Ik heb een vraag:

Ik heb een gamecube maar wil het liefst mjin 20 games backuppen maar kan ik ze dan nog afspelen met de cube zonder mod chip of is dat neit mogelijk? kan zelf namelijk geen mod chips vinden op het internet
Je kunt geen backups maken van je games, je kunt ze wel van het internet halen maar je kunt ze niet zomaar op een mini dvd zetten.
Er bestaan geen modchips voor de cube, het enige wat je kunt is een BBA+PSO kopen en dan streamend via je pc de "backups" draaien dus je hebt er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
iCeWiRe schreef op 27 augustus 2004 @ 15:12:
Ik heb een vraag:

Dat is (nog) niet mogelijk. Het is zelfs niet nodig, je kunt bij Nintendo ook vervangende schijfjes krijgen, mochten ze stuk gaan. Je moet dan alleen je schijfje opsturen naar Nintendo en ik geloof dat je dan alleen de verzendskosten hoeft te betalen.

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 27-08-2004 15:40 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

o dan heb ik een kameraad van me flink genaaid :X figuurlijk dan ;) heb 60 euro van hem teruggekregen omdat hij een spel van me zodanig heeft verneukt dat me cube hem niet meer leest maar heb nog geen nieuwe gekocht ;) ff opsturen dan die handel

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

S2S schreef op 27 augustus 2004 @ 14:20:
Dat is mijn punt nou niet bepaald.

Ik ben juist zo gechermeerd van Nintendo omdat ze wat anders doen.
Waarom zou Nintendo mee moeten doen met de rest? Zodat we dan 3 platformen hebben die alleen van elkaar verschillen wat betreft de graphics?
Ik heb veel liever de aparte Nintendo games dan al die main stream games (ok iets meer had op de cube wel gemogen). Ik ben er dan ook erg blij mee dat er nog een game producent is die gewoon zijn eigen weg gaat en de prioriteit niet alleen bij graphics en hype heeft liggen. Mijn punt is alleen dat ik vind dat Nintendo een beetje aan het doorslaan is met het bewandelen van de eigen aparte weg. Ze vertellen je maanden lang dat er een extra stuk hardware op de martk komt dat het leven van de cube aanzienlijk zal verlengen en helemaal uniek is en komen vervolgens met een microfoon op de proppen. Tja, dan ben ik toch wat teleurgesteld.
Maar zoals ik eerder ook al zei, er zijn nog genoeg games in aantocht die (hopelijk) gaan bewijzen dat Nintendo het nog niet verleerd is.
EN met zo'n 20 games in de kast denk ik ook niet dat ik te klagen heb over het aanbod goede spellen.

Slightly off topic:
<Dante> haha
<Dante> <Alb-guy> I just caught my 15 year old girl, masturbating with a vibrating 'control pad' on a Nintendo Gamecube. Now I am banning this vibrator from my household, but I am concerned about other teenagers who are using these products as masturbation aids.
<Brian> HAHAHAHAHAAHA
<Dante> so GameCubes do have their use after all!

[ Voor 16% gewijzigd door rajackar op 27-08-2004 16:57 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik snap je punt wel, maar dat is nintendo! Maar het blijft een bedrijf en een bedrijf heeft geld nodig, wat ze verdienen met het verkopen van onder andere consoles en games. En aan gezien ze nu al hun 2de console hebben gemaakt die niet echt super verkoopt is er niet veel plaats meer voor fouten.

De eigenwijze weg die ze bewandellen moet maar is de mainstream weg worden! Waarom zou dat slecht zijn? 3rd party support alle EA games de massa houdt er van. DVD's kijken op dat ding, krachtige shit prijs de grfx maar aan en laat maar is zien dat ze ook grfx hebben.

Het is niet zo dat er dan geen gameplay op gemaakt kan worden, staat los van elkaar IMO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
S2S schreef op 27 augustus 2004 @ 17:38:

De eigenwijze weg die ze bewandellen moet maar is de mainstream weg worden! Waarom zou dat slecht zijn?
Zou slecht zijn omdat ik dan stop met console gaming. Jij bent duidelijk van het PS2/XBOX soort dus uitleg heeft waarschijnlijk geen zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op 27 augustus 2004 @ 18:03:
[...]
Zou slecht zijn omdat ik dan stop met console gaming. Jij bent duidelijk van het PS2/XBOX soort dus uitleg heeft waarschijnlijk geen zin :)
Ik geef wel even uitleg!

Ik stop mensen niet graag in hokjes. Maar het is duidelijk dat jij je met deze opmerking tot het soort ..... FANBOY behoord.

En hoe weet jij in godsnaam wat ik speel? Ik game al vanaf dat ik klein (9/10 ben nu 25) was eigenlijk alleen maar op Nintendo systemen, ik ben dus niet het soort dat jij bedoeld ;) Ik heb geen eens een PS gehad, 1 niet 2 ook niet!

Maar inderdaad ik heb sinds een paar maanden ook een xbox, en om eerlijk te zijn heeft Nintendo me er toe gedreven! En als je om je heen kijkt op het internet zie je steeds meer mensen een xbox of PS er bij halen. Tenminste ik ken er genoeg.
Voor de games die ik het liefst speel heb ik een Nintendo Zelda's, Mario's, Metroids en noem maar op allles van de hand van Nintendo is fijn. Ik zie mijn favo developers weg gaan Rare Silicon Knights, Eternal Darkness is een van mijn favo games. De teleurstelling bij mij was de laatste druppel.

Maar daar gaat het niet alleen om het gaat ook om de 3rd party games! Want zeg nou zelf maanden op un game wachten van Nintendo duurd mij iets te lang, ik wil in de tussen tijd ook wat, goede 3rd party games.

Vroeger hoefde ik geen ander systeem erbij te halen, alles was wel aardig vertegenwoordigd zelfs op de n64 en al helemaal op de snes. Maar nu beginnen we poorts te krijgen die gestripped zijn, ontdaan van de opties die de games nou echt leuk maken. Burnout3, Timesplitters 3 bij uitstek games om te kopen voor de multiplayer en al helemaal online. Rainbow six gestript, Splinter cell 2 gestript, Mortal Kombat gestript .
Nee naar mijn menig gaat het met de home-consoles niet de goede kant op met Nintendo, de DS is anders hier lijken ze wel het inzicht in te hebben hoe het moet.

Maar de tijden zijn veranderd, alleen Nintendo (nog)niet! En het word er wel is tijd voor IMO.

Maar ik wilde ook nooit wat weten van mensen die kritiek hadden op Nintendo ik dacht laat maar lullen, wij hebben Gameplay. Maar het gaat nu wel erg ver, meer ten koste van de verkopen.
Ik zou graag zien dat Nintendo weer aan de top staat van de home-console biz maar met deze houding gaat het ze echt niet lukken IMO.

Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik nog jaren kan geniet van Nintendo en hun home-consoles.

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 27-08-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op 27 augustus 2004 @ 19:28:
[...]
Maar inderdaad ik heb sinds een paar maanden ook een xbox, en om eerlijk te zijn heeft Nintendo me er toe gedreven! Voor de games die ik het liefst speel heb ik een Nintendo Zelda's, Mario's, Metroids en noem maar op allles van de hand van Nintendo is fijn. Ik zie mijn favo developers weg gaan Rare Silicon Knights, Eternal Darkness is een van mijn favo games. De teleurstelling bij mij was de laatste druppel.
Even voor de duidelijkheid, een tijdje terug heeft Denis Dyack volgens IGN en Planet GameCube en een andere site dat er een breuk was tussen SK en Nintendo. Nintendo heeft dit nog steeds niet officieel bevestigd, maar heeft zelfs officieel het tegendeel beweerd. Perin Kaplan, de woordvoerder van Nintendo, heeft het volgende letterlijk tijdens de E3 gezegd: "Silicon Knights is now a second party, that is all that has changed". Sindsdien is er niets meer over de zaak te horen geweest, zelfs het Nintendo logo is niet van de SK site verwijderd.

Rare is trouwens ook niet echt een developer meer om je druk over te maken. Al het getalenteerde personeel is tegenwoordig in dienst van Free Radical, Zoonami en een andere second party van Nintendo. Sinds de N64 dagen hebben ze tot nu toe nog geen echt bijzondere 3D-spellen meer uitgebracht, alleen twee redelijk saaie spellen. De spellen die Rare heeft uitgebracht sindsdien die wel goed zijn waren allemaal voor Nintendo's eigen GBA. Rare teert op het gebied van 3D-spellen heel erg op de naam die ze vroeger op de N64 hadden, maar echt iets presteren is ze niet meer gelukt. Dit schijnt zelfs de reden te zijn dat Nintendo er van af wilde.

Ik ga waarschijnlijk binnenkort trouwens ook een extra console kopen, maar dit komt niet omdat ik op de GameCube tekort kom. Iedere generatie is het weer zo dat er ook leuke spellen uitkomen op de niet-Nintendo consoles. Denk maar bijvoorbeeld aan Sonic The Hedgehog tijdens het MegaDrive/SNES-tijdperk, Resident Evil en Metal Gear Solid tijdens het Playstation/N64-tijdperk en nu spellen als Burnout 3 en MGS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ja dat heb ik ook gehoord dat SK nu second party is ehheehhe. Maar ik had me xbox vlak daarna gekocht een dag na de beuk, laatste druppel ;) Ach ik heb er geen spijt van dat ik nu ook een Xbox heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb ook een Xbox gekocht laatst maar dat is meer voor de racegames. :) Ben momenteel vooral bezig met DTM race driver 2 online en dat is best leuk. Nu wachten op Burnout 3.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik weet niet of jullie het al weten maar bij de FRS hebben ze vanaf 30 augustus t/m 19 september een actie dat als je 3 games haalt dat je er maar voor 2 hoeft te betalen. Dit geldt voor alle platforms en alle prijsklasses. Je krijgt dan het goedkoopste spel gratis.

Goede actie lijkt me. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox is idd wel interessant, vooral het fenomeen 'modchips' ;)
Voor 149 euro kan ik geen DVD/DivX/Xvid speler annex console annex linuxbak laten staan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik nog jaren kan geniet van Nintendo en hun home-consoles.
Ergens snap ik wel wat je bedoelt, maar Nintendo maakt 'Nintendo games' die door een bepaald (klein-er-?) publiek leuk gevonden worden, game developers brengen hun mainstream games dus liever op mainstream machines uit.
Niet zo heel vreemd toch?
Laten we hopen dat er genoeg gamers blijven bestaan die Nintedo blijven supporten vanwege die speciale games... en wil je andere dingen spelen dan zal je dus gewoon een andere console erbij moeten kopen, zoals je ook gedaan hebt ^^.

Ik heb zelf ook nog een PS2 staan als aanvulling (FF en GT :D) en ik zou zonder geen van de 2 kunnen.
Het blijft imho toch altijd een kwesite van keuzes maken, je kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op 27 augustus 2004 @ 20:59:
Ja dat heb ik ook gehoord dat SK nu second party is ehheehhe. Maar ik had me xbox vlak daarna gekocht een dag na de beuk, laatste druppel ;) Ach ik heb er geen spijt van dat ik nu ook een Xbox heb!
Alsof SK zo'n geweldige developer is, kijk nou wat zij hebben gepresteerd, ze doen al bijna 10 jaar over het vreselijk gehypte Too Human, ED was wel oke, en trouwens ook een indirecte n64 port waar ze al heel lang mee bezig waren (vond er persoonlijk weinig aan).

Metal Gear was ook een updated port waarbij ze zelf alleen maar het zware programmeer werk hebben gedaan voor konami Japan.
Kojima: The cinemas are pretty much done here in Japan, and the motion and sound for them too. The gameplay and its sound are done in Canada. All of the instructions and orders do come from us, and we tell Silicon Knights what to do in each area, even for the gameplay.
Kort samengevat: ik vind SK bepaald geen gemis, maar ze zijn nog second party dus er is eigenlijk niks aan de hand.

En wat betreft Rare,
Rare is trouwens ook niet echt een developer meer om je druk over te maken. Al het getalenteerde personeel is tegenwoordig in dienst van Free Radical, Zoonami en een andere second party van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het lijkt erop dat het eindelijk gedaan is met Acclaim. Het bedrijf keerde de GameCube de rug toe en gaf Nintendo de schuld van de slechte verkoopcijfers van hun spellen(die ook op de andere platforms slecht verkochten). Acclaim heeft vandaag alle kantoren wereldwijd gesloten en alle medewerkers naar huis gestuurd. Waarschijnlijk zal er binnenkort een failissement aangevraagd worden. Alle franchises zullen dan waarschijnlijk apart geveild worden, net zoals toendertijd bij 3DO. Hopelijk weet Nintendo er Turok uit te slepen, ik ben wel nieuwsgierig wat Retro of N-Space er van zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
S2S schreef op 27 augustus 2004 @ 19:28:
[...]

Ik geef wel even uitleg!

Ik stop mensen niet graag in hokjes. Maar het is duidelijk dat jij je met deze opmerking tot het soort ..... FANBOY behoord.
Eigenlijk niet, PS2 en XBOX hebben ook wel wat games die me bevallen maar het gaat me om een bepaalde originaliteit en vernieuwing die ik vaak nog steeds alleen op de GC zie. (ook door 3rd parties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Jammer voor Acclaim, goede herinneringen aan Turok, Xtreme g en natuurlijk shadowman allemaal top games van hun op de n64. Jammer want Juiced op de XBox is erg vet niet door hun zelf gemaakt maar wel uitgegeven. Zou toch wat centjes in het laatje moeten brengen!

Ik had dit un paar dagen geleden al gelezen, toen ging het om 1 kantoor!

[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 28-08-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:02:
De Xbox is idd wel interessant, vooral het fenomeen 'modchips' ;)
Voor 149 euro kan ik geen DVD/DivX/Xvid speler annex console annex linuxbak laten staan :o
same here..
kheb er één gekocht en ik moet zeggen (kheb alleen nog maar topspin) dat de laadtijden zo verschrikkelijk lang zijn in tegenstelling tot de gamecube. En na verder onderzoek blijken er veel koele games te zijn voor de xbox in lage prijscategorieen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Glorix Jim schreef op 28 augustus 2004 @ 12:23:
[...]

same here..
kheb er één gekocht en ik moet zeggen (kheb alleen nog maar topspin) dat de laadtijden zo verschrikkelijk lang zijn in tegenstelling tot de gamecube. En na verder onderzoek blijken er veel koele games te zijn voor de xbox in lage prijscategorieen :)
Heb er nu ook een onder mijn cube staan... :P
Maar gooi er een harde schijf in van 200GB en pleur het spel daarop.... weg laadtijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je toch niet meer op live? Ow wacht, dat kan met een modchip sowieso niet meer, of hebben de makers daar inmiddels wat op gevonden?

Laten we het wel in het legale houden wb de modchips, ik heb geen zin in een sluiting van dit topic of een ban

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:03:
Dan kun je toch niet meer op live? Ow wacht, dat kan met een modchip sowieso niet meer, of hebben de makers daar inmiddels wat op gevonden?

Laten we het wel in het legale houden wb de modchips, ik heb geen zin in een sluiting van dit topic of een ban
Door middel van een switch kan je de mod aan/uit schakelen geloof ik..

offtopic:
Btw ik snap niet dat dit 'illegaal' is aangezien een duits blad genaamd 'Chip' met toestemming van Microsoft een heel artikel heeft gepubliceerd hoe je een mod moet installeren. En in de OP van het 'grote Xbox topic' staat zelfs een poll met de vraag 'met welke modchip heb jij je xbox omgebouwd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zit zelf momenteel ook te neigen naar een X-Box, alleen is er een enkel spel die er voor zorgt dat ik nog twijfel: MGS3: Snake Eater. Als dit spel PS2/PC only is, dan speel ik liever de PS2 versie in plaats van de PC versie ivm de controls. Hopelijk komt er een X-Box of zelfs een GameCube poort van MGS3.

EDIT: Ik lees net dat Street Fighter Anniversary Collection op de X-Box ook Live ondersteuning gaat krijgen. Weer een reden om een X-Box te kopen, maar wel vreemd dat dat spel juist niet op de GameCube is uitgebracht? De SNES versie van Street Fighter II maakte de serie toch juist populair buiten de arcade-hallen?

[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 28-08-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:03:
Laten we het in dit topic maar he-le-maal niet over XBox-modchips hebben ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

qua 4p multiplay is er niet veel bijster interessants op xbox, sinds ie uit is is er maar 1 spel met 1 level dat nog enigsins leuk blijft voor met z'n vieren tegelijk: Halo Bloodgulch

Voor de rest veel games geprobeerd, Mashed is trouwens wel lache en wordt ook een blijvertje denk ik.

Niet dat er op GC zoveel interessante multiplayerspellen zijn (really mis the N64 days) , maar MarioParty doet het altijd nog erg goed :)

(trouwens online spelen vind ik veel minder gezellig, helemaal als je ze niet kent)

[ Voor 10% gewijzigd door Digital-DNA op 28-08-2004 13:54 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Digital-DNA schreef op 28 augustus 2004 @ 13:53:
qua 4p multiplay is er niet veel bijster interessants op xbox
M.A.S.H.E.D. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Digital-DNA schreef op 28 augustus 2004 @ 13:53:
[...]
Voor de rest veel games geprobeerd, Mashed is trouwens wel lache en wordt ook een blijvertje denk ik.
[...]
Heeft hij al genoemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Twee Dee schreef op 28 augustus 2004 @ 15:58:
[...]
[...]
Heeft hij al genoemd ;)
oops :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik heb mijn shirts inmiddels ook :D
Netjes ook trouwens; 2 dagen nadat ik het meeltje kreeg dat ze verstuurd waren lagen ze al hier; das wel anders dan meestal als ik uit Engeland bestel; Royal Mail aka Postman Pat is echt een ramp.
Ik kan Image Anime dus echt aanraden voor Nintendo Merchandise :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Metroid Prime 2 demo is inmiddels in de omloop, met stream dus.
Enige probleem is, de benodigde software om em te streamen is nog niet uit. :P
Ik wacht er dus op.

Als ik em heb gespeeld zal ik wel wat impressies hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 28 augustus 2004 @ 13:48:
[...]

Laten we het in dit topic maar he-le-maal niet over XBox-modchips hebben ;)
Laten we het sowieso zo min mogelijk over Xbox'en hebben hier. Dit is nog steeds het Gamecube topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ondanks mijn eigen gezijk op Nintendo toch maar mario sunshine gekocht.
Het is misschien geen mario64 maar ik vind het eigenlijk wel een erg lekker spel.
Ik weet iig weer waarom ik zo graag Nintendo games speel :)

maaruuhh guys. een microfoon!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

SMS vind ik nog steeds een topspel. Vooral de retro levels zijn echt super.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 02:03:
[...]

Laten we het sowieso zo min mogelijk over Xbox'en hebben hier. Dit is nog steeds het Gamecube topic :)
OK :)
schnumi schreef op 29 augustus 2004 @ 11:53:
SMS vind ik nog steeds een topspel. Vooral de retro levels zijn echt super.
Same here, ik snap het gezeur niet helemaal op die levels, maarja, het staat ook in de bladen: Een hoge moeilijkheidsgraad wordt niet meer gewaardeerd, zie het gezeik op Ninja Gaiden.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Hier al iemand ervaring met de 1019 blocks mem-card van Nintendo? Blijkbaar deugt het ding niet echt helemaal en werken meerdere spellen er niet op.

Van Nintendo.com:
Because the Memory Card 1019 uses new technology that more than quadruples the previous storage capacity of our other Memory Cards, there may be issues when saving a small number of older games. Please see the list below for games that have a known issue, as well as possible solutions (if available).

Games with known issues when used with a Memory Card 1019:

* Backyard Football:
When using an unformatted Memory Card 1019, the game will ask if you would like to format the Memory Card. Selecting "Yes" will cause the game to freeze. If you have an unformatted Memory Card 1019, and wish to save Backyard Football game data, you must first save game data from another game not listed as incompatible on this page. Doing so will automatically format the Memory Card.

* Sonic Adventure 2 Battle:
o If there are more than 999 free blocks on the Memory Card 1019, the game cannot display the amount of free blocks. With less than 999 free blocks, the amount of free blocks will display properly.
o While mathematically the Memory Card 1019 should be able to hold hundreds of Sonic Adventure 2 Battle game files, the maximum it can hold is 99.

* Darkened Skye:
If multiple save files are created, the game occasionally will not allow any new files to be created, even though there are enough free blocks on the Memory Card 1019. Removing and reinserting the Memory Card 1019 when this happens should solve the problem.

* WTA Tour Tennis:
The game does not recognize the Memory Card 1019 properly, and should not be used. We suggest using a Memory Card 59 or 251 with this game.

* Disney Sports: Skate Boarding:
The game does not recognize the Memory Card 1019 properly, and should not be used. We suggest using a Memory Card 59 or 251 with this game.

* Disney Sports: Soccer:

Games with known issues when used with a Memory Card 1019, 251, or 59:

* NHL Hitz 20-03:
When using an unformatted Memory Card, the game will ask if you would like to format the Memory Card. Selecting "Yes" will cause the game to freeze. If you have an unformatted Memory Card, and wish to save NHL Hitz 20-03 game data, you must first save game data from another game not listed as incompatible on this page. Doing so will automatically format the Memory Card.

* Mary-Kate and Ashley Sweet 16:
Graphics sometimes will not display properly if a file is loaded and restarted after quitting the game. It is recommended that the system be powered off and powered back on before loading the file to play again.
Ik denk dat ik er toch eentje ga halen want dit zijn toch geen spellen die je je cube aandoet :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd SMS is idd soms zeer lastig maar dat maakt het vaak juist des te leuker als je het haalt. Ook de gewone levels vind ik zeer leuk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Wanneer komt die Memorycard 1019 hier uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb ook SMS net gehad, stond al een hele tijd in bestelling maar nu dus eindelijk gespeeld. Nog niet erg ver, maar ik vind het zo far nog erg cool :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Willybubba schreef op 29 augustus 2004 @ 13:41:
Ik heb ook SMS net gehad, stond al een hele tijd in bestelling maar nu dus eindelijk gespeeld.
Je bedoel, lag 3 maanden bij Max in de kast :P

Ik ben trouwens iemand die een Mario van 30 euro met alleen maar (veel) retro levels best zou willen kopen :D Maar dan wel echt platformen met en via (air)enemies etc ala MB1,2,3

Nu ik toch post :)
---------------------------------------------------------------------

Nieuwe tijd @ Special Cup - Wario Colosseum: 2.10:324

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/WarioColosseumPAL.png
GOT MKDD Competitie

[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 29-08-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ecco schreef op 29 augustus 2004 @ 13:24:
Hier al iemand ervaring met de 1019 blocks mem-card van Nintendo? Blijkbaar deugt het ding niet echt helemaal en werken meerdere spellen er niet op.

Van Nintendo.com:

[...]

Ik denk dat ik er toch eentje ga halen want dit zijn toch geen spellen die je je cube aandoet :P
Die memory card 1019 deugt wel degelijk hoor! Het is gewoon een probleem met hoe sommige spellen met memory cards omgaan, sommige ontwikkelaars hebben er nooit rekening mee gehouden dat er memory cards zouden komen met meer dan 59/251 blocks. Daarom kunnen ze niet goed met de memory card 1019 overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 29 augustus 2004 @ 13:24:
Idd SMS is idd soms zeer lastig maar dat maakt het vaak juist des te leuker als je het haalt. Ook de gewone levels vind ik zeer leuk gemaakt.
Het is ook wel een leuk spel (en zeker niet te moeilijk), maar er zitten een paar dingen in die eigenlijk nét niet perfect zijn. Kleine details maar opzich, maar die gaan me dan toch irriteren. ;) Gewoon omdat het met een paar aanpassingen echt perfect had kunnen zijn. Zoals:

-Die rare eendebekken van het strand die je hoog de lucht in smijten. Waarom kunnen die niet normaal doodgemaakt worden? (irritante @#$beesten)

-Waarom kun je niet gewoon zolang als je wilt op yoshi blijven zitten? Ze hebben hem juist zo goed naar 3D vertaald. De controls met yoshi voelen echt super, en ook die tong die automatisch een beetje richt op de vijanden werkt echt geweldig. Waarom moesten ze dat dan weer verpesten door hem te laten verdwijnen als je niet constant fruit blijft eten. Dat was in SMW ook niet nodig...

-En mijn grootste klacht: waarom waarom waarom hebben ze in hemelsnaam de onderwater-controls helemaal omgegooid?! Ik weet nog toen ik voor het eerst Mario64 speelde dat ik verbaasd was dat het zwemmen zo intuitief ging. Tot op de dag van vandaag snap ik het nog steeds niet. Ik zou niet uit kunnen leggen hoe de controls nu precies werken, maar op één of andere manier voel je hem gelijk aan en kun je zonder nadenken alle kanten opzwemmen. Waarom in godsnaam zoiets perfects vervangen door het onhandige en totaal niet intuitieve zwemsysteem van Sunshine? Echt onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMS is nu niet echt een van de betere mario games, meer een slappe mario64 ripp off met een milieu bewustheids factor erbij in, shiggy zal wel stoned geweest zijn toen ie hiermee aan kwam zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm with surrounded.

En SilverBolt, ik vond het weldegelijk een goeie game, het is een beetje erg vaag allemaal, met die barbapapa's die overal rondwandelen, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
SMS is soms overdreven moeilijk, en dan niet door de levels of tegenstanders, maar gewoon designflaws als je het mij vraagt. Het leukste vind ik nog op 1 van de mooie strandlevels gewoon rondspringen en rondlopen zonder iets te halen. De sfeer is soms helemaal top, samen met de mooie watereffecten. Alles wat SM64 voor mij was, is SMS juist niet.

Maar wel leuk voor een keer.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Mja ik sluit me aan bij Aristagon. Ik ben gek op een spel dat skill vereist; maar de lol is er snel af als je een half uur spelen verliest omdat de camera ineens ergens achter blijft haken.
Ik heb iets van 90 shines gehaald en het uitgespeeld, daarna nooit meer de behoefte gehad om het spel weer te spelen...

Anyway, met oog op aankomende toppers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
03/09: Wario Ware Inc.: Mega Party Games, 
       Second Sight,
24/09: Animal Crossing, 08/10: Pikmin 2, 
15/10: Donkey Konga + Free Bongo Drums, 
05/11: Lord Of The Rings: The Third Age, 
12/11: Prince Of Persia 2: Warrior Within, 
       Paper Mario 2: The Thousand Year Door, 
19/11: Megaman X Command Mission, 
       Tales Of Symphonia, 
26/11: Metroid Prime 2: Echoes, 
TBC:   The Legend Of Zelda: The Four Swords, 
       Mario Tennis, Star Fox 2, 
       The Legend of Zelda, 
       Baten Kaitos, 
       Resident Evil 4, 
       Phantasy Star Universe 
etc
moeten we meer dan ooit ons budget nauwlettend in de gaten houden.

Na zorgvuldige inspectie ben ik tot de conclusie gekomen dat cdwow! zonder uitzondering van een van bovengenoemde spellen de goedkoopste is, met omgerekend gemiddeld 38.08 euro per nieuw spel (itt de 60 normaal gesproken). Zijn er ervaringen met deze winkel (die overigens geen verzendkosten vraagt)?

Verder kwamen game.net en play.com op resp. tweede en derde plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Aristagon schreef op 29 augustus 2004 @ 18:33:
SMS is soms overdreven moeilijk, en dan niet door de levels of tegenstanders, maar gewoon designflaws als je het mij vraagt.
Hoge moeilijkheidsgraad een designflaw .. LOL? ..ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, wat moet ik nou weer met die releaselijst. Kmoet nog BG&E spelen, Burnout 2, dan komt AC er ook nog aan, en halverwege oktober Donkey Konga, terwijl 1 oktober ook nog eens Rome: Total War uitkomt :'(

Dan in november wordt het nog leuker met Paper Mario 2 en PoP 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 29 augustus 2004 @ 19:54:
Na zorgvuldige inspectie ben ik tot de conclusie gekomen dat cdwow! zonder uitzondering van een van bovengenoemde spellen de goedkoopste is, met omgerekend gemiddeld 38.08 euro per nieuw spel (itt de 60 normaal gesproken). Zijn er ervaringen met deze winkel (die overigens geen verzendkosten vraagt)?
Pakketjes van Cdwow worden er de laatste per maanden met hoge frequentie bij de douane uitgevist, dus weg kostenvoordeel door VAT en douanekosten. En daar bovenop weet je ook niet hoe lang ze hem daar vast houden.

Waarom bestel je niet in Canada bij dvdsoon of dvdboxoffice? Vaak veel goedkoper dan de PAL sites en nieuwe releases zijn maanden eerder uit.

offtopic:
tenzij je Tales of Symphonia bij dvdsoon bestelt en hij al anderhalve maand op pending staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 23:19:
[...]

Pakketjes van Cdwow worden er de laatste per maanden met hoge frequentie bij de douane uitgevist, dus weg kostenvoordeel door VAT en douanekosten. En daar bovenop weet je ook niet hoe lang ze hem daar vast houden.

Waarom bestel je niet in Canada bij dvdsoon of dvdboxoffice? Vaak veel goedkoper dan de PAL sites en nieuwe releases zijn maanden eerder uit.

offtopic:
tenzij je Tales of Symphonia bij dvdsoon bestelt en hij al anderhalve maand op pending staat :(
Das lekker... gebeurt dat met alle uk pakketjes of alleen cdwow? Ik heb namelijk nog nooit ergens last van gehad bij play.com. En ik bestel alleen bij pal winkels om de simpele reden dat ik een pal cube heb, en ik weinig zin heb om er nog eentje naast te kopen. En ik kan meestal wel een winkel vinden die net zo goedkoop is als importeren. Ook maak ik me nooit echt druk over het feit dat spul hier later uitkomt; misschien dat ze er nog een paar bugs uit weten te halen. Maar voortaan ga ik wel importeren denk ik.
Trouwens, wat doet de douane dan? Die kosten zijn toch zeker voor cdwow?

[ Voor 4% gewijzigd door Ecco op 29-08-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 29 augustus 2004 @ 23:28:
[...]

Das lekker... gebeurt dat met alle uk pakketjes of alleen cdwow? Ik heb namelijk nog nooit ergens last van gehad bij play.com. En ik bestel alleen bij pal winkels om de simpele reden dat ik een pal cube heb, en ik weinig zin heb om er nog eentje naast te kopen. En ik kan meestal wel een winkel vinden die net zo goedkoop is als importeren. Ook maak ik me nooit echt druk over het feit dat spul hier later uitkomt; misschien dat ze er nog een paar bugs uit weten te halen. Maar voortaan ga ik wel importeren denk ik.
Trouwens, wat doet de douane dan? Die kosten zijn toch zeker voor cdwow?
Op het moment worden alle bestellingen van CD Wow streng gecontroleerd door de douane, er lijkt geen ontsnappen aan. Play wordt gewoon nog behandeld zoals dat altijd gebeurde. Op het forum van dvd.nl lopen diverse topics over dit onderwerp. Wel is het zo volgens het Nederlands rechtssysteem dat als je pakketje een waarde heeft van minder dan 22 euro, je nooit belasting hoeft te betalen. Dit moet echter wel een los pakketje zijn van een losse zending, want anders gaan ze bundelen. Maar als die dus bij CD Wow vandaan komt ligt ie zowieso een tijdje bij de douane. En die kosten, die zijn mooi voor jouw en kan je betalen aan de postbode of op het postkantoor.

En je hebt toch helemaal geen NTSC cube nodig? Heb zelf gewoon een PAL Cube + freeloader. Kost maar 15 euro en die heb je er zo uit. Kan me trouwens niet voorstellen dat je een winkel kan vinden die goedkoper is dan Dvdsoon, heb je de prijzen daar weleens gezien? Tales of Symphonia 38 euro, Burnout 2 en Metal Arms 12 euro, Wario Ware 24 euro etc. Bugs worden er sowiezo niet uitgehaald als een game al een Gold status heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ehm ik weet niet waarvandaan cdwow shipt, maar als het zoals hierboven gezegd UK is, dan hoef je echt niks te betalen, immers UK hoort bij de EU en dus hoef je geen invoerrecht/btw te betalen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 23:48:
[...]

Op het moment worden alle bestellingen van CD Wow streng gecontroleerd door de douane, er lijkt geen ontsnappen aan. Play wordt gewoon nog behandeld zoals dat altijd gebeurde. Op het forum van dvd.nl lopen diverse topics over dit onderwerp. Wel is het zo volgens het Nederlands rechtssysteem dat als je pakketje een waarde heeft van minder dan 22 euro, je nooit belasting hoeft te betalen. Dit moet echter wel een los pakketje zijn van een losse zending, want anders gaan ze bundelen. Maar als die dus bij CD Wow vandaan komt ligt ie zowieso een tijdje bij de douane. En die kosten, die zijn mooi voor jouw en kan je betalen aan de postbode of op het postkantoor.

En je hebt toch helemaal geen NTSC cube nodig? Heb zelf gewoon een PAL Cube + freeloader. Kost maar 15 euro en die heb je er zo uit. Kan me trouwens niet voorstellen dat je een winkel kan vinden die goedkoper is dan Dvdsoon, heb je de prijzen daar weleens gezien? Tales of Symphonia 38 euro, Burnout 2 en Metal Arms 12 euro, Wario Ware 24 euro etc. Bugs worden er sowiezo niet uitgehaald als een game al een Gold status heeft gekregen.
Sja die prijzen liggen echt niet zo super veel onder die van andere winkels (Wario Ware is ook maar 28.99 bij play.com), en de hele tijd de freeloader gebruiken heb ik dus echt geen zin in; een spel komt bij mij de cube niet uit voordat hij uitgespeeld is. Ik vind zelf de nadelen van PAL spellen spelen echt niet zo groot hoor. Alleen voor het feit dat ze zoveel later uitkomen ga ik bij de volgende console importeren (dat begint eigenlijk bij de NDS al, maar daar draaien toch alle spellen op).
Maar in ieder geval bedankt voor de waarschuwing over cdwow... Gatverdamme ik wist helemaal niet dat dit soort dingen een probleem waren. K*tdouane :|
Er zijn trouwens cdwow's in meerdere landen; aangezien bijvoorbeeld de engelse douane hun achterwerk waarschijnlijk niet kunnen vinden met een landkaart neem ik aan dat we het hier over de nederlandse douane hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door Ecco op 30-08-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 29 augustus 2004 @ 23:54:
ehm ik weet niet waarvandaan cdwow shipt, maar als het zoals hierboven gezegd UK is, dan hoef je echt niks te betalen, immers UK hoort bij de EU en dus hoef je geen invoerrecht/btw te betalen
Hoewel CDWOW een Brits bedrijf is versturen ze alles vannuit Singapore. Het maakt totaal niet uit of je nu de .com, de .net, de .com.hk, de .biz of de .nl site gebruikt. Play valt trouwens ook buiten de EU omdat ze gevestigd zijn op het Britse eiland Jersey welk buiten de UK en dus ook buiten de EU valt. Merkwaardig genoeg worden bestellingen via play.com slechts incidenteel belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 00:12:
[...]

Hoewel CDWOW een Brits bedrijf is versturen ze alles vannuit Singapore. Het maakt totaal niet uit of je nu de .com, de .net, de .com.hk, de .biz of de .nl site gebruikt. Play valt trouwens ook buiten de EU omdat ze gevestigd zijn op het Britse eiland Jersey welk buiten de UK en dus ook buiten de EU valt. Merkwaardig genoeg worden bestellingen via play.com slechts incidenteel belast.
Dit is echt misselijk zeg, als je dat forum leest merk je echt dat de douane gewoon een of ander goor machtspelletje aan het spelen zijn. En je kunt er geen ruk aan doen; als zij beslissen om je spullen daar te houden en de wereld aan belasting te vragen doen ze dat; je kunt je wel in een burocratie-strijd gooien maar dan duurt het alleen maar maanden voordat je eindelijk je spullen ziet :r :r :r :r :r

Maar, als je gewoon PAL spellen koopt bij cdwow worden ze niet uit Singapore verstuurd maar uit Zwitserland; geen probleem dus. En ook play.com heeft gezegt dat als je europees regio 2 spul koopt (en daar zullen pal spellen ook onder vallen) je nooit douane kosten ofzo hoeft te betalen. Ik ga in ieder geval voorzichtig proberen te bestellen via cdwow. Als ik problemen krijg ga ik wel naar game.net die ook redelijk goedkoop is (en daar betaal je al verzendkosten), of anders naar play.com, waar ik al tijden in volle tevredenheid bestel. Als ik dus regio 1 spul of ntsc spellen wil bestel ik inderdaad wel bij canadese sites, waar ze zelfs met btw nog goedkoper zijn dan hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ecco schreef op 30 augustus 2004 @ 01:48:
[...]

Maar, als je gewoon PAL spellen koopt bij cdwow worden ze niet uit Singapore verstuurd maar uit Zwitserland; geen probleem dus. En ook play.com heeft gezegt dat als je europees regio 2 spul koopt (en daar zullen pal spellen ook onder vallen) je nooit douane kosten ofzo hoeft te betalen.
Mag ik vragen hoe je dit weet?
Ik kan namelijk niks vinden op hun website of op de hierboven gelinkte fora.
En zou je ons op de hoogte kunnen houden van je test-bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het verre verleden heb ik ook ooit bij cdwow besteld. Werd idd verstuurd vanuit SIngapore of Hong Kong.. ergens in die richting iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
rajackar schreef op 30 augustus 2004 @ 09:15:
[...]

Mag ik vragen hoe je dit weet?
Ik kan namelijk niks vinden op hun website of op de hierboven gelinkte fora.
En zou je ons op de hoogte kunnen houden van je test-bestelling?
Wel via bovengenoemd forum, van mensen die dus gemeelt hebben met cdwow en play.com. Er was zelfs iemand die zei dat je via cdwow eventuele douanekosten terug kon krijgen, maar dat wist hij niet zeker. Maar in ieder geval heeft play.com gezegt dat als je het risico loopt om douane kosten te moeten betalen, dit ook staat aangegeven bij je bestelling; en dat gebeurt ook alleen maar bij niet-regio 2 spul. Als je geen waarschuwing ziet staan is er dus geen risico.
Ik heb net gisteren Second Sight bij play.com besteld dus de testbestelling moet nog ff wachten, maar ik heb er wel aardig vertrouwen in. Uiteraard laat ik hier weten waar het pakketje vandaan kwam en hoe snel hij binnen was :)
Omdat cdwow dus ook wel vanuit europa verstuurt kan ik me moeilijk voorstellen dat ze hun pal spellen vanuit azie versturen. Ik neem aan dat hun pal spul dus gewoon ook vanuit europa komt. Misschien een grote aanname maar ik vindt het het risico wel waard om te proberen; zelfs met BTW enzo ben je nog lang niet zoveel kwijt als wat de winkels er hier voor vragen. Enige irritante is dat je langer op je spullen moet wachten.

Eerste spel dat ik waarschijnlijk ga proberen is Donkey Konga (15 Oktober) voor 38 euro. To be continued... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 08:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ecco schreef op 29 augustus 2004 @ 13:24:

Van Nintendo.com:

[...]

Gewoon halen. Ikzelf heb hem uit de import (LikSang Japan, om precies te zijn). De prijs is het gewoon waard. Wat je bij Lik-Sang kwijt bent aan die 1019-blokjesvariant, daarvoor krijg je hier in NL een schamele 251 blokjes (OK, ongeveer dan). Voor de rest geen enkel probleem geconstateerd ermee. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ecco schreef op 29 augustus 2004 @ 19:54:
Anyway, met oog op aankomende toppers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
03/09: Wario Ware Inc.: Mega Party Games, 
       Second Sight,
24/09: Animal Crossing, 08/10: Pikmin 2, 
15/10: Donkey Konga + Free Bongo Drums, 
05/11: Lord Of The Rings: The Third Age, 
12/11: Prince Of Persia 2: Warrior Within, 
       Paper Mario 2: The Thousand Year Door, 
19/11: Megaman X Command Mission, 
       Tales Of Symphonia, 
26/11: Metroid Prime 2: Echoes, 
TBC:   The Legend Of Zelda: The Four Swords, 
       Mario Tennis, Star Fox 2, 
       The Legend of Zelda, 
       Baten Kaitos, 
       Resident Evil 4, 
       Phantasy Star Universe 
etc
Wat betekend "TBC" ??
Edit: En wat gaat die 1019 mem card kosten?? :?
Anders geven we even een super snelle reactie. _/-\o_ :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Vanitas op 30-08-2004 12:51 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

To Be Confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ecco schreef op 30 augustus 2004 @ 12:18:
[...]

Wel via bovengenoemd forum, van mensen die dus gemeelt hebben met cdwow en play.com. Er was zelfs iemand die zei dat je via cdwow eventuele douanekosten terug kon krijgen, maar dat wist hij niet zeker. Maar in ieder geval heeft play.com gezegt dat als je het risico loopt om douane kosten te moeten betalen, dit ook staat aangegeven bij je bestelling; en dat gebeurt ook alleen maar bij niet-regio 2 spul. Als je geen waarschuwing ziet staan is er dus geen risico.
Ik heb net gisteren Second Sight bij play.com besteld dus de testbestelling moet nog ff wachten, maar ik heb er wel aardig vertrouwen in. Uiteraard laat ik hier weten waar het pakketje vandaan kwam en hoe snel hij binnen was :)
Omdat cdwow dus ook wel vanuit europa verstuurt kan ik me moeilijk voorstellen dat ze hun pal spellen vanuit azie versturen. Ik neem aan dat hun pal spul dus gewoon ook vanuit europa komt. Misschien een grote aanname maar ik vindt het het risico wel waard om te proberen; zelfs met BTW enzo ben je nog lang niet zoveel kwijt als wat de winkels er hier voor vragen. Enige irritante is dat je langer op je spullen moet wachten.

Eerste spel dat ik waarschijnlijk ga proberen is Donkey Konga (15 Oktober) voor 38 euro. To be continued... :P
Dan ga ik het denk ik amar eens proberen bij cdwow. Bevindingen zal ik uiteraard hier posten.

Ennuh, weet iemand eigenlijk iets over de nintendo puzzle collection?
Daar heb ik al een tijd niets over gehoord en mijn vriendin zit daar ngoal opt e wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Vanitas schreef op 30 augustus 2004 @ 12:47:

Edit: En wat gaat die 1019 mem card kosten?? :?
De 1019 blocks mem card kost je op dit moment 30 euro bij dvdboxoffice. Maar ga maar uit van een euro of 45 als hij hier komt. En het is verder precies hetzelfde ding, dus als je een cc hebt zou ik niet wachten tot hij hier in de winkels ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 30 augustus 2004 @ 13:08:
[...]
Dan ga ik het denk ik amar eens proberen bij cdwow. Bevindingen zal ik uiteraard hier posten.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Boxart van Paper Mario (release: 11 oktober :9~ )

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/542/542532/paper-mario-the-thousand-year-door-20040826040100530-000.jpg

Ik vind het in ieder geval _/-\o_ , maar ik ben dan ook bevooroordeeld, ik heb Paper Mario op de N64 gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooie boxart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
We nemen je waarschuwingen heus wel serieus hoor (ik heb iig een avond besteed met info over douane opzoeken), maar volgens mij zit er nogal een groot verschil tussen de forumgangers van dvd.nl die op grote schaal regio 1 dvd's importeren (wat doen ze er mee, doorhandelen??) en een pal spelletje kopen, daarom gaan we het toch voorzichtigjes proberen (itt massaal alles tegelijkertijd bestellen) :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ecco op 30-08-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 30 augustus 2004 @ 15:10:
[...]

We nemen je waarschuwingen heus wel serieus hoor (ik heb iig een avond besteed met info over douane opzoeken), maar volgens mij zit er nogal een groot verschil tussen de forumgangers van dvd.nl die op grote schaal regio 1 dvd's importeren (wat doen ze er mee, doorhandelen??) en een pal spelletje kopen, daarom gaan we het toch voorzichtigjes proberen (itt massaal alles tegelijkertijd bestellen) :)
CDWOW shipped alles vannuit Zweden naar Belgie en vannuit Hongkong en Singapore naar Nederland. Ik weet niet waar jij Zwitserland vandaan haalt want dat heb ik nergens kunnen vinden. De mensen op dvd.nl importeren meerdere dvds per maand om dezelfde reden als jij: het is hun hobby. Ze proberen juist alle regels te omzeilen en hebben daardoor erg veel ervaring met de huidige problemen rond CDWOW en de douane. En er zit geen verschil tussen een dvd of een game shippen, pakketje is pakketje voor de jongens bij de douane. Maar goed, wie ben ik, bestel maar raak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 15:30:
[...]

CDWOW shipped alles vannuit Zweden naar Belgie en vannuit Hongkong en Singapore naar Nederland. Ik weet niet waar jij Zwitserland vandaan haalt want dat heb ik nergens kunnen vinden. De mensen op dvd.nl importeren meerdere dvds per maand om dezelfde reden als jij: het is hun hobby. Ze proberen juist alle regels te omzeilen en hebben daardoor erg veel ervaring met de huidige problemen rond CDWOW en de douane. En er zit geen verschil tussen een dvd of een game shippen, pakketje is pakketje voor de jongens bij de douane. Maar goed, wie ben ik, bestel maar raak ;)
Maar nogmaals; al die douane problemen gaan alleen maar over regio 1 dvd's. Play.com bijvoorbeeld zegt ook gewoon dat ondanks dat ze officieel niet bij de EU horen er geen probleem is als het gewoon om europese produkten gaat. Vraag me niet waarom, maar zo zit het wel. Ik neem dus gewoon aan dat dat hetzelfde is bij cdwow. Tenzei er iemand is die wel degelijk ervaring heeft met pal spellen; op dvd.nl kun je ze iig niet vinden. Overigens is een hobbie tot daar aan toe, maar wat ik daar regelmatig las was dat ze setjes van dezelfde dvd's kochten (3x die film, 3x een andere film...) en dat vond ik een beetje vaag. Man, die lui daar lopen al cold turkey te gaan als hun credit card voor 10 dagen afgesloten wordt, dan lijkt het mij om meer dan een hobbie te gaan :P

edit:
Zweden, Zwitserland, d'r zit in beiden een Z, maar die bedoelde ik ja :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ecco op 30-08-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb net een mailtje terug van de cdwow support.
Ze zeggen dat ik me geen zorgen over extra belasting hoef te maken bij het bestellen van gamecube games.
Als het dan toch gebeurt gooi ik dat wel voor hun voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Zojuist Eternal Darkness bij Replay gekocht voor 15 euro :)
Erg wazig spel, erg freaky, maar wel leuk :P
Denk dat ik hier wel ff mee bezig ben, gezien het verhaal ed. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via internet gamecube games bestel, via nedgame als voorbeeld, krijg ik ze dan gesealed gestuurd?
Ik heb een creditcard en bestellen via inet is reuze makkelijk, maar ik wil het wel
*echt* nieuw hebben en niet zoals bij bjiv. intertoys geopende doosjes.
Trouwens, ik heb een pest hekel om in speelgoed winkels te lopen als volwassene tussen de krijsende kinderen etc.
En ik heb ook geen zin om naar de mediamarkt te gaan waar ze gesealed zijn, te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 16:50:
Als ik via internet gamecube games bestel, via nedgame als voorbeeld, krijg ik ze dan gesealed gestuurd?
Bij nedgame krijg je games gesealed toegestuurd. Net als bij bijvoorbeeld Dvdsoon of Bol.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 16:53:
[...]

Bij nedgame krijg je games gesealed toegestuurd. Net als bij bijvoorbeeld Dvdsoon of Bol.com. :)
Ah, weeee :) Eindelijk niet meer in de speelgoedwinkels of vervelende muziekzaken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:00:
[...]

Ah, weeee :) Eindelijk niet meer in de speelgoedwinkels of vervelende muziekzaken :7
Precies, dat was een van de grootste redenen voor mij om spellen online te gaan bestellen. Geen lompe eikel van de frs die een disc met zn tanden uit een lade scheurt, zn vette vingers over de onderkant heensmeert en dan vervolgens met volle kracht door de achterkant van het doosje probeert de meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ecco schreef op 30 augustus 2004 @ 17:05:
[...]

Precies, dat was een van de grootste redenen voor mij om spellen online te gaan bestellen. Geen lompe eikel van de frs die een disc met zn tanden uit een lade scheurt, zn vette vingers over de onderkant heensmeert en dan vervolgens met volle kracht door de achterkant van het doosje probeert de meppen :P
OMFG, buiten komen is voor jullie ook altijd weer een hele moelijke stap he? :P Tjeezus, ik koop m'n spellen zelfs tweedehands als er die zijn, bij Replay, zien er altijd nog prima uit daar, anders nemen ze die ook niet aan. Ben wel lekker goedkoop uit :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 08:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ecco schreef op 30 augustus 2004 @ 17:05:
[...]

... je vergeet dat hij dan ook al fijn de Nintendo:VIP code heeft geregistreerd onder zijn eigen account, dat is me afgelopen zaterdag nog overkomen... |:(

Ik bij FRS: "Hee, Pikmin Players Choice in de aanbieding voor EUR 19,99. Die heb ik nog niet, dus kopen!" Alleen doosje leek enigszins alsof hij al een tijdje stond in het schap, want er zaten een paar krasjes en plakresten op van prijsstisckers die er al op hebben gezeten. Bij het inpakken van het geheel zag ik al dat er nog een code bijzat waarvan er standaard GééN kraslaag overheen zit. Ik vreesde dus al voor het ergste...

Thuisgekomen deed ik het doosje open, kijk op de onderkant van de disc en zie dat er gebruikssporen op zaten... "Neehè, het zal toch niet..." dacht ik al. De disc deed het gewoon perfect. Maarja, meteen maar geprobeerd om Pikmin te registreren op de Nintendo-site: "Deze code is al geregistreerd". :(

Om kort verhaal lang te maken: Ik dus terug naar FRS, wilde mijn geld terug (er was geen ander in het schap, en ander spel hoef ik momenteel niet), in eerste instantie kon ik alleen ruilen want het doosje was niet gesealed, hoe kan ik constateren dat de code al gebruikt is indien doosje nog gesealed is, welles nietes, "OK, ik boek hem wel als zijnde defect", collega ernaast: "Zo, jij hebt geluk dat je je geld terugkrijgt!"... PARDON!?

Kortom: laatste keer dat ik een spel koop bij FRS, na meerdere negatieve ervaringen geef ik er nu de brui aan. Eigen schuld. :P

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
--MeAngry-- schreef op 30 augustus 2004 @ 17:08:
[...]

OMFG, buiten komen is voor jullie ook altijd weer een hele moelijke stap he? :P Tjeezus, ik koop m'n spellen zelfs tweedehands als er die zijn, bij Replay, zien er altijd nog prima uit daar, anders nemen ze die ook niet aan. Ben wel lekker goedkoop uit :)
Ik heb graag nieuwe spellen en hou er niet van om terug te moeten naar de frs omdat een nieuw spel zulke diepe krassen heeft dattie niet meer draait. Ik ben nou eenmaal graag zuinig op mn spullen. Dit heeft niets te maken van het al dan niet schuwen van zonlicht en 2e hands vervuilde lucht ;)

edit:
En dat die hufters VIP codes jatten is inderdaad ook een bekend probleem :/

[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 30-08-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Om nog even terug te komen op de memorycards. Ik heb al een poosje een originele 1019 blocks memorycard. Echt super zo'n ding. Beter dan dat je tig van die losse cards hebt. Nu zit die witte er standaard in en klaar. Voor de prijs hoefde ik het ook niet te laten, voor 19 dollar gekocht via ebay. Helemaal nieuw in de verpakking. Super toch?? Zelfs nog goedkoper dan een 59 blocks memorycard in nederland _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Kort vraagje:

Ik zag Beyond Good & Evil op de site van de Bart Smit staan voor een schappelijk prijsje; weet iemand of dit de Nederlands- of Engelstalige versie is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
LiToKi schreef op 30 augustus 2004 @ 18:52:
Kort vraagje:

Ik zag Beyond Good & Evil op de site van de Bart Smit staan voor een schappelijk prijsje; weet iemand of dit de Nederlands- of Engelstalige versie is? :)
In Nederland is er voor zover ik weet voor de GameCube alleen een Nederlandstalige versie beschikbaar. De Nederlandse taal hierin is niet eens irritant en de grappen zijn allemaal herschreven zodat ze ook echt werken in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jeps,
BG&E is Nederlands, en ik heb dit spel ook voor een prikkie gekocht laatst, maar het is erg leuk :) De stemmen moest ik soms zelfs om lachen, en dat komt weinig (lees kan me eerder niet herinneren) voor :)

Dus halen dat spel, je krijgt er geen spijt van...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Overtuigende reacties :). Dank u beiden. Het spel kende ik al wel van de PC, maar daar 'ergerde' ik me aan de console-achtige controls en look, heb 't daarom niet gekocht toen. Op een console heb je dat niet 8)7.

Zal eens bestellen / in de winkel gaan kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
iNSaNe-oNe schreef op 30 augustus 2004 @ 17:31:
[...]

... je vergeet dat hij dan ook al fijn de Nintendo:VIP code heeft geregistreerd onder zijn eigen account, dat is me afgelopen zaterdag nog overkomen... |:(
Je kunt Nintendo mailen met je probleem, dan geven ze je je sterretjes toch nog. Tenminste.. dat deden ze bij mij :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 30 augustus 2004 @ 19:57:
[...]

Je kunt Nintendo mailen met je probleem, dan geven ze je je sterretjes toch nog. Tenminste.. dat deden ze bij mij :)
Gelukkig is nintendo idd zo vriendelijk als je ff een ingescand bonnetje mee mailt krijg je je vip code alsnog.
Maar het blijft slecht want ik heb het nu al zovaak van mensen gehoord dat dit gebeurd bij de FRS.

Ik koop er al tijden niet meer ik vind het slechte service en ze gaan niet bepaald zuinig met hun discs om (2x een cd terug moeten brnegen omdat er gewoon een dikke kras op zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 20:00:
[...]

Ik koop er al tijden niet meer ik vind het slechte service en ze gaan niet bepaald zuinig met hun discs om (2x een cd terug moeten brnegen omdat er gewoon een dikke kras op zat)
Tja daar vraag je gewoon om als het personeel alle artikelen mag lenen en daarnaast ook nog eens als een idioot bezig is bij het plaatsen van de disc in de hoesjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoelang deden jullie er eigenlijk over om BG&E uit te spelen?
Ik heb hem net een paar dagen geleden uitgespeeld in +- 10,5 uur.
Echt wel jammer dat het zo kort was, en super simpel.
Voor de rest vind ik dat ze het verhaal ook nog wel es wat beter hadden kunnen uitwerken.

Oh well, het koste ook maar 20 euro.
En voor dat geld is het wel goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 30 augustus 2004 @ 20:46:
Hoelang deden jullie er eigenlijk over om BG&E uit te spelen?
Ik heb hem net een paar dagen geleden uitgespeeld in +- 10,5 uur.
Echt wel jammer dat het zo kort was, en super simpel.
Voor de rest vind ik dat ze het verhaal ook nog wel es wat beter hadden kunnen uitwerken.
Oh well, het koste ook maar 20 euro.
En voor dat geld is het wel goed genoeg.
Ik heb er denk ik ook ongeveer zo lang over gedaan. Maar dan heb je vast niet alle dieren verzameld.
spoiler:
Ik vond het vooral jammer dat je niet meer terug kon naar de planeet als je eenmaal op de maan was. Ik was graag nog terug gegaan om alles te halen. Tevens was het best lame dat Paige opeens weer leefde (je zag hem duidelijk dood zijn in die kristallen). Hij stond echt zomaar ineens weer voor je neus.

Maar wat hadden ze volgens jouw dan beter kunnen uitwerken?
Verder vind ik BGE echt _/-\o_ Jammer dat er waarschijnlijk nooit een vervolg zal komen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik vanmorgen de brievenrubriek in de nieuwe N-gamer te lezen, wordt daar tussen neus en lippen door even verteld dat de Megaman Anniversary Collection is geschrapt voor Europa! :X

Dat nieuwtje had ik blijkbaar even gemist. Balen zeg, dat was wel één van de titels waar ik me erg op verheugde.

Verder vond ik het toch wel weer een leuk nummer om te lezen. Denk dat ik maar een abbonement ga nemen met Pikmin 2 als welkomstkado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 20:55:
[...]

Ik heb er denk ik ook ongeveer zo lang over gedaan. Maar dan heb je vast niet alle dieren verzameld.
spoiler:
Ik vond het vooral jammer dat je niet meer terug kon naar de planeet als je eenmaal op de maan was. Ik was graag nog terug gegaan om alles te halen. Tevens was het best lame dat Paige opeens weer leefde (je zag hem duidelijk dood zijn in die kristallen). Hij stond echt zomaar ineens weer voor je neus.

Maar wat hadden ze volgens jouw dan beter kunnen uitwerken?
Verder vind ik BGE echt _/-\o_ Jammer dat er waarschijnlijk nooit een vervolg zal komen. :'(
Deel 2 is al in de maak hoor :)
dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:37:
[...]

Deel 2 is al in de maak hoor :)
dacht ik
Helaas niet... Oorspronkelijk zou het een trilogie worden maar het eerste deel verkocht zodanig slecht dat deeltje 2 en 3 geschrapt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
MaxBurn schreef op 29 augustus 2004 @ 21:07:
[...]
Hoge moeilijkheidsgraad een designflaw .. LOL?
Rofoflflflflrolalmaoamllmalaollolollahahahahahahaha;prioffrofflmalmaomalmaomolmlaoamroflolollforlofomlkmlml,

Nee.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Aristagon schreef op 30 augustus 2004 @ 22:09:
[...]
Rofoflflflflrolalmaoamllmalaollolollahahahahahahaha;pri <knip ivm lengte>,
Nee.
en dit gaat nergens over? ...ik heb 0 camera probs in SMS of whatsoever dus er is niks mis mee...ook nergens dat ik afga dat ik denk goh wat een kut camera/besturing; Is altijd een eigen fout.

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:17:
Zit ik vanmorgen de brievenrubriek in de nieuwe N-gamer te lezen, wordt daar tussen neus en lippen door even verteld dat de Megaman Anniversary Collection is geschrapt voor Europa! :X

Dat nieuwtje had ik blijkbaar even gemist. Balen zeg, dat was wel één van de titels waar ik me erg op verheugde.

Verder vond ik het toch wel weer een leuk nummer om te lezen. Denk dat ik maar een abbonement ga nemen met Pikmin 2 als welkomstkado.
Blijkbaar niet veel megaman fans hierro, maar ik vind het dus ook behoorlijk vervelend. Komt hij wel amerikaans uit? * Sagat gaat maar is googlen

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.