Het is duidelijk niet jouw soort spel lijkt me.
Vanaf de eerste minuten dat ik zat te spelen was ik er al helemaal weg van. Alleen al dat gesprekje met Rover in de trein is toch geweldig.

(als hij Tom belt: "It's-a-me!... haha, good impression, right?"). Niks geen saaie optie-schermen, gewoon een grappig gesprek waarin het spel er subtiel achterkomt hoe je heet, welk geslacht en hoe je je dorpje wilt noemen.
Als je de gesprekken in het spel niet boeiend vind dan is er inderdaad weinig plezier aan te beleven... daar draait het hele spel zo'n beetje om! Ik vind het echt fantastisch geschreven allemaal. Jij vindt het knettersaai om Hector's rekenmachine bij Gaston op te gaan halen, ik moet al lachen als Hector het vraagt. "I need you to go over to Gaston - codename: dandruff, 'cause gaston is all about flaking - and get back my calculator."

Na een paar weken begint het wel steeds meer te herhalen... maar toch... het zijn net Seinfeld-afleveringen, zelfs de zoveelste keer kan ik er nog steeds om lachen.
Ik weet niet met wat voor verwachtingen je er aan bent begonnen? Misschien als je een soort van rpg verwacht dat het inderdaad heel erg tegenvalt, maar voor mij persoonlijk was het allemaal precies goed. Het afgelopen jaar is het de leukste videogame-ervaring geweest die ik in een hele lange tijd heb meegemaakt.
Damn, ik ga echt niet om 6 uur opstaan voor een game.
Ahum... kuch kuch... ik zal maar niks zeggen.

Maar surrounded, beste spel op de Cube??? Hmm, beter dan Metroid Prime en beter dan Zelda? Begin nu wel nieuwsgierig te raken.
Ja nou ja, zoals je ziet zijn de meningen erg verdeeld.
Ik vond het inderdaad leuker dan Metroid en Zelda. Maar er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die het daar helemaal niet mee eens zullen zijn.
Ik ga voor de zekerheid denk ik toch maar proberen om mijn JAP-savegames zoveel mogelijk op m'n oude memorycard te verzamelen. Je weet maar nooit.
[
Voor 18% gewijzigd door
Anoniem: 115248 op 23-09-2004 00:04
]