Watch your back! Fighter's above you, coming in!
Anoniem: 76992
wat is de homepage danWedge schreef op 22 september 2004 @ 18:11:
[...]
Vrijdag 29 oktober om 20.00 uur zal de eerste aflevering van alweer het vijfde seizoen van Gamekings te zien zijn op The Box. Net als voorgaande seizoenen zal Gamekings elke dag herhaald worden op verschillende tijden.
bron: gamekings homepage

ik zat te zoeken via de website van thebox
Anoniem: 76992
is het dan echt zo leuk?o0-Bianca-0o schreef op 22 september 2004 @ 18:18:
Ik kan niet wachten tot ik animal crossing heb. Ik heb mijn usa versie kunnen verkopen en ik heb nu de pal versie in de pre-order dus nog een paar dagen
't leek me wel grappig, maar het lijkt me niet echt een game om 50€ voor neer te leggen

Ja idd, echt bagger.D³ schreef op 21 september 2004 @ 22:46:
Jullie Cube ook zo stoffig door gebrek aan spel(l)en?
[afbeelding]
TJA HAD DE CUBE NOU BO3 GEHAD MAAR NEEEEEEEE HOOR. Pruts apparaat. Nog 2 games en dan kan hij de kast in.
Nou speel ik het meeste op mn XB, nee ik heb geen BO3, deel 2 wel.
Edit:
2??
Zelda, MP2:E, RE4, ToS, VJ2, K7
[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 22-09-2004 19:08 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dus Animal Crossing is leuker dan Harvest Moon?o0-Bianca-0o schreef op 22 september 2004 @ 19:01:
@ Thijs: ik heb ze allebei en dat moet harvest moon zijn. Ik snap echt weinig van dat spel (heb me er ook nog niet in verdiept ofzo) maar ik wil spellen die ik zo kan spelen zonder de handleiding te lezen. Animal Crossing dus
No offence, maar soms denk ik dat sommige mensen niet goed tegen veel games in het bezit hebben kunnen.. Veel games --> iedere game weinig spelen --> snel uitgespeeld. D'r zijn bergen toffe games, ook games met een hoge replay value... hoe kan je cube dan aan het stofhappen zijn?Anoniem: 34169 schreef op 22 september 2004 @ 15:48:
[...]
Ik heb het er af geveegd voor SSX 3 erin ging, maar ja, dat heb ik na een weekend intensief gamen ook wel weer gezien
Kwam dat kreng van een Zelda nou maar uit...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
idd, kijk maar naar 'vroeger'Captain N schreef op 22 september 2004 @ 19:05:
[...]
No offence, maar soms denk ik dat sommige mensen niet goed tegen veel games in het bezit hebben kunnen.. Veel games --> iedere game weinig spelen --> snel uitgespeeld. D'r zijn bergen toffe games, ook games met een hoge replay value... hoe kan je cube dan aan het stofhappen zijn?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat heb ik dus niet. Vaak check ik de game even en als ik dan vast zit, geef ik gauw op. Tot er een keer een dag komt dat ik me doodverveel en dan ga ik ermee aan de slag en als ik dan eenmaal verslaafd ben, blijf ik ook bezig. Maar ik game sowieso heel weinig, echt eeuwig zonde, want gamen is zo leuk.Captain N schreef op 22 september 2004 @ 19:11:
Naja, ik heb 300 games ofzo, maar als ik er aan 1 begin, dan ben ik er ook wel een tijdje mee zoet voordat ik met een volgende begin. Tenzij het echt een bout game is waar ik totaal geen zin in heb dan natuurlijk...
Anoniem: 34169
Goed, ik zal ff m'n gamescollectie langsgaan...Captain N schreef op 22 september 2004 @ 19:05:
[...]
No offence, maar soms denk ik dat sommige mensen niet goed tegen veel games in het bezit hebben kunnen.. Veel games --> iedere game weinig spelen --> snel uitgespeeld. D'r zijn bergen toffe games, ook games met een hoge replay value... hoe kan je cube dan aan het stofhappen zijn?
1. Rogue Leader - uitgespeeld. Geen replay value.
2. SSB:M Gigantische replayvalue, maar ik heb nu ALLES gehaald - including all but one trophie
3. SSX Tricky - Uitgespeeld en gezien, replay value te verwaarlozen.
4. Mario Sunshine - Twee maal uitgespeeld, niet alle shines though. Geen replay.
5. Eternal Darkness - Saai. Bah
6. Metroid Prime - Heeft me nooit kunnen boeien (*duikt weg)
7. Tony Hawk 4 - Uitgespeeld en gezien. Wel replay, maar niet interessant genoeg.
8. Pikmin - Niet uitgespeeld, wel gezien. Liniear, nul replayvalue.
9. Luigi's Mansion - Niet uitgespeeld, wel gezien. Linear, nul replayvalue.
10. Zelda: TWW - Uitgespeeld, incl. 20 hartjes, alle bottles, upgrades, etc. Aan die 2e file in je pyama en met Hyliaanse tekst leesbaar nooit begonnen.
11. SMB - Uitgespeeld op Beginner en Advanced, vast bij Expert. Replay? Niet echt.
12. SC II - Weapon Master uitgespeeld, verder niet alles unlocked, ook geen zin in.
13. F-Zero GX - Ligt momenteel NOG STEEDS bij een vriend, moet het nog eens ophalen. Nul replay aangezien de GoT compo dood is
14. Wave Race - Done with. Niet uitgespeeld, ook geen zin in nu. Geen replay.
15. Zelda Collectors Edition - Mja, om nou al die spellen nog eens te doen
16. SSX 3 - Phat, maar na het met één character uitgespeeld te hebben, heb je het wel gezien.
Zo duidelijk? Het is onzin dat ik games afraffel. Ik heb weet ik hoeveel uur in de multiplayer van Smash Bros. zitten. Ook in PD, ik denk wel zo rond de 100 uur alleen al in multiplayer. En dan nog de singleplayer, weapon training, enz enz hmmm
Ik heb in die game écht alles gehaald. Alle events, m'n break the targets totaaltijd zit onder het kwartier (met alle 25 characters dus), en zoals gezegd heb ik vrijwel alle trophies, op 2 na: Beat adventuremode on hard or very hard without using a continue, en Beat adventuremode on very hard.
Misschien komt het omdat je nu meer budget hebt om een game te kopenThijs schreef op 22 september 2004 @ 19:06:
[...]
idd, kijk maar naar 'vroeger'toen je niet genoeg geld had om elke week een nieuwe game te kopen. Dan was je echt LANG zoet met 1 game.
Ging je het tot de bodem uitpluizen. Doe ik nu echt nooit meer, komt omdat er teveel games zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 22-09-2004 20:02 ]
Google > gamekings > taaadaaaaaaaAnoniem: 76992 schreef op 22 september 2004 @ 18:17:
wat is de homepage dan
ik zat te zoeken via de website van thebox
Ga je helemaal 30 euro betalen bovenop de 60 dollar, om alleen maar van die freeloader af te zijn?o0-Bianca-0o schreef op 22 september 2004 @ 18:18:
Ik kan niet wachten tot ik animal crossing heb. Ik heb mijn usa versie kunnen verkopen en ik heb nu de pal versie in de pre-order dus nog een paar dagen
Watch your back! Fighter's above you, coming in!
Anoniem: 84457
Aangzien ik mijn Cube alleen voor Zelda heb aangeschaft, wil hij wel es onder het stof zittenCaptain N schreef op 22 september 2004 @ 19:05:
[...]
Ik kan begrijpen dat mensen met een groter budget dan vroeger vaak games kopen, daar maak ik mezelf ook schuldig aan
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 115248
Haha, alsof je iets zal opsteken van de Harvest Moon handleiding. Daar wordt echt helemaal niks in uitgelegd.o0-Bianca-0o schreef op 22 september 2004 @ 19:01:
@ Thijs: ik heb ze allebei en dat moet harvest moon zijn. Ik snap echt weinig van dat spel (heb me er ook nog niet in verdiept ofzo) maar ik wil spellen die ik zo kan spelen zonder de handleiding te lezen.
En sowieso vind ik Animal Crossing veel leuker. Het is met afstand mijn favoriete gamecube-spel. Misschien zelfs wel m'n favoriete nintendo-spel.
Vandaag m'n Memorycard 1019 binnengekregen. Eindelijk is mijn savegame-ruimtegebrek voorbij! Ook de Megaman-anniversary Collection is gearriveerd. Erg leuk natuurlijk... maar welke idioot heeft besloten om springen onder B te stoppen en schieten onder A?! Ik moet maar eens zoeken of er een controller-configuratie inzit, en zoniet dan hopen dat ik er aan zal wennen.
En voor de zekerheid... ik kan dus PAL-games en USA-games via de freeloader wel met een gerust hart op 1 memorycard zetten? Maar als ik er ook JAP-savegames probeer bij te doen kan het misgaan? Of heb ik het nu toch nog steeds niet goed begrepen?
Volgens mij zijn die problemen gewoon game specifiek, net zoals dat olsen twins spel dat niet met de 1018memcard werkt (geloof ik).
BTW, JAN. Heb je ook All Stars mode gehaald op Very Hard
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik heb er idd wat voor over om van die freeloader af te zijn. Maar ik heb mijn us versie en freeloader voor 35 euro verkocht. Dus ik leg nu 15 euro bij en dan heb ik de pal versie. Goed te doen toch?
Het is duidelijk niet jouw soort spel lijkt me.GolbeZeromus schreef op 22 september 2004 @ 23:22:
Volgens mij heb ik het wel eens eerder gezegd, maar ik kan niet begrijpen wat jullie zo leuk vinden aan Animal Crossing?
Vanaf de eerste minuten dat ik zat te spelen was ik er al helemaal weg van. Alleen al dat gesprekje met Rover in de trein is toch geweldig.
Als je de gesprekken in het spel niet boeiend vind dan is er inderdaad weinig plezier aan te beleven... daar draait het hele spel zo'n beetje om! Ik vind het echt fantastisch geschreven allemaal. Jij vindt het knettersaai om Hector's rekenmachine bij Gaston op te gaan halen, ik moet al lachen als Hector het vraagt. "I need you to go over to Gaston - codename: dandruff, 'cause gaston is all about flaking - and get back my calculator."
Ik weet niet met wat voor verwachtingen je er aan bent begonnen? Misschien als je een soort van rpg verwacht dat het inderdaad heel erg tegenvalt, maar voor mij persoonlijk was het allemaal precies goed. Het afgelopen jaar is het de leukste videogame-ervaring geweest die ik in een hele lange tijd heb meegemaakt.
Ahum... kuch kuch... ik zal maar niks zeggen.Damn, ik ga echt niet om 6 uur opstaan voor een game.
Ja nou ja, zoals je ziet zijn de meningen erg verdeeld.Maar surrounded, beste spel op de Cube??? Hmm, beter dan Metroid Prime en beter dan Zelda? Begin nu wel nieuwsgierig te raken.
Ik ga voor de zekerheid denk ik toch maar proberen om mijn JAP-savegames zoveel mogelijk op m'n oude memorycard te verzamelen. Je weet maar nooit.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 23-09-2004 00:04 ]
En de PAL versie is nog crap ook, 50Hz ipv 60Hz namelijk...... Hebben ze er eeuwen over gedaan om hem hier uit te brengen, en nog nemen ze de moeite niet om het spel fatsoenlijk te optimaliseren.Wedge schreef op 22 september 2004 @ 20:03:
[...]
Ga je helemaal 30 euro betalen bovenop de 60 dollar, om alleen maar van die freeloader af te zijn?
Wat dacht je van het klokje op je cube achteruit te zetten?o0-Bianca-0o schreef op 22 september 2004 @ 23:33:
Zoals bijvoorbeeld de ochtendgymnastiek om 6 uur s ochtends, dat heb ik overigens zelf er nog niet voor over gehad hoor. Dat is mij iets te vroeg.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 104562

24ste officeel, maar als je vanavond ga zoeken/kijken heb je best wel kans dat je hem al ergens kan kopenAnoniem: 54938 schreef op 23 september 2004 @ 17:21:
Komt Animal Crossing (pal) nou vandaag of morgen uit (het is koopavond...)
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 54938
De Intertoys heeft er ook zes binnen maar die zijn nog niet uit het magazijn en ze halen de game er ook niet uit. Bij de frs was ie nog niet binnen. en de bart smit wist echt totaal van niets.
Dat "extratje" bestaat uit 2 NES-spellen. Zodra je de memory card voor het eerst gebruikt krijgt je eerste inwoner van het dorp de twee spellen en een brief van Nintendo via de post. Daarna wordt het extratje gewist van de memory card en kun je die niet meer krijgen.Anoniem: 54938 schreef op 23 september 2004 @ 20:14:
Oke, de dixons op de haarlemmer (in leiden) heeft animal crossing al. en ze verkopen die ook (heb er 1 en ga er zo mee beginnen) Er zit een memory-card bij met een "extra-tje" ???
De Intertoys heeft er ook zes binnen maar die zijn nog niet uit het magazijn en ze halen de game er ook niet uit. Bij de frs was ie nog niet binnen. en de bart smit wist echt totaal van niets.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nee, de eerste character die je aanmaakt krijgt ze. Dus je moet gewoon op een gegeven moment je brievenbus openmaken en dan heb je ze.Anoniem: 54938 schreef op 23 september 2004 @ 20:37:
Dus je moet die games dan van die eerste bewoner krijgen ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Vandaar dat ik dat nooit heb gekregen, had Animal Crossing uit een ruil met Mortal Kombat DA verkregen (uiterst goede ruil vind ik zelf).MetroidPrime schreef op 23 september 2004 @ 20:35:
[...]
Dat "extratje" bestaat uit 2 NES-spellen. Zodra je de memory card voor het eerst gebruikt krijgt je eerste inwoner van het dorp de twee spellen en een brief van Nintendo via de post. Daarna wordt het extratje gewist van de memory card en kun je die niet meer krijgen.
Heb overgens net Metal Gear Solid gekregen, ga hem straks ns proberen, wat zijn jullie ervaringen ermee?
Oh!? En welke 2 NES spellen mogen dat dan wel zijn? Toch geen die verder op geen andere manier te krijgen zijn... hoop ik?MetroidPrime schreef op 23 september 2004 @ 20:35:
[...]
Dat "extratje" bestaat uit 2 NES-spellen. Zodra je de memory card voor het eerst gebruikt krijgt je eerste inwoner van het dorp de twee spellen en een brief van Nintendo via de post. Daarna wordt het extratje gewist van de memory card en kun je die niet meer krijgen.
Fantastisch spel. Alleen het begin is wel even doorbijten vond ik. Het verhaal lijkt dan nog helemaal niet zo geweldig, de besturing komt nogal stroef over en het is gewoon nog niet echt duidelijk wat nou precies de bedoeling is.Heb overgens net Metal Gear Solid gekregen, ga hem straks ns proberen, wat zijn jullie ervaringen ermee?
Maar als het verhaal eenmaal op gang is gekomen zul je het in één ruk uit willen spelen!
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 23-09-2004 21:20 ]
Er is niet op een andere (normale) manier aan te komen, maar een paar passwords werken ook natuurlijk.Anoniem: 115248 schreef op 23 september 2004 @ 21:15:
[...]
Oh!? En welke 2 NES spellen mogen dat dan wel zijn? Toch geen die verder op geen andere manier te krijgen zijn... hoop ik?
Je kunt ook dmv een Action Replay Zelda en Super Mario Bros. unlocken trouwens.
Het zijn twee willekeurig gekozen "gewone" NES-spellen. Je kunt ze ook op een andere manier krijgen. Waar ik nieuwsgierig ben is of de codes om items uit te wisselen zijn veranderd voor de EU-versie. Anders kan ik wel een paar mensen hier van NES-klassiekers voorzien.Anoniem: 115248 schreef op 23 september 2004 @ 21:15:
[...]
Oh!? En welke 2 NES spellen mogen dat dan wel zijn? Toch geen die verder op geen andere manier te krijgen zijn... hoop ik?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Phew, gelukkig. Ik heb de mijne tweedehands gekocht, was al bang dat ik iets heel bijzonders gemist had.MetroidPrime schreef op 23 september 2004 @ 21:19:
[...]
Het zijn twee willekeurig gekozen "gewone" NES-spellen. Je kunt ze ook op een andere manier krijgen.
Ik denk dat ze het precies hetzelfde hebben gelaten allemaal. Nintendo kennende. Ik vermoed dat zelfs het E-reader apparaat nog wel in het postkantoor zal staan, ook al hebben we daar hier toch niks aan.Waar ik nieuwsgierig ben is of de codes om items uit te wisselen zijn veranderd voor de EU-versie. Anders kan ik wel een paar mensen hier van NES-klassiekers voorzien.
In dat geval, als er iemand interesse heeft in Donkey Kong 3, Golf, Tennis, Excitebike, Clu Clu Land of Balloon Fight, laat het me even weten!Thelema schreef op 23 september 2004 @ 21:36:
Natuurlijk zijn die codes hetzelfde gebleven, dat heeft niks te maken met "Nintendo kennende", maar het feit dat je zo wereldwijd items kunt uitwisselen via internet.
Oh nou, Donkey Kong 3 wil ik eigenlijk ook nog wel hebben.MetroidPrime schreef op 23 september 2004 @ 21:52:
[...]
In dat geval, als er iemand interesse heeft in Donkey Kong 3, Golf, Tennis, Excitebike, Clu Clu Land of Balloon Fight, laat het me even weten!
Jij nog belangstelling voor de originele Donkey Kong?
SPOILER >>> http://ben.butabara.net/np001.jpg <<< SPOILER!
En nog wat artwork:

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Die afbeelding in die spoiler is erg leuk. Dat pak ziet er mooier uit dan het standaard 'bollen als schouders'-pak dat Samus standaard aanheeftD³ schreef op 23 september 2004 @ 22:34:
Pic van nieuwe outfit in MP2E:
En nog wat artwork:
[afbeelding]
Wanneer is de release voor Europa van MP2 eigenlijk?

De USA versie ziet er beter uit IMO!
Het nieuwe pak daarintegen is erg vet, IMO de mooiste die ik heb gezien!
Hier ligt de nadruk iets teveel op Samus, lijkt een beetje op de HALO-2 box, jammer.
[ Voor 38% gewijzigd door S2S op 24-09-2004 11:11 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Vind je? Ik vind die bollen mooier dan van die 'schijven' eigenlijk.LiToKi schreef op 24 september 2004 @ 10:51:
[...]
Die afbeelding in die spoiler is erg leuk. Dat pak ziet er mooier uit dan het standaard 'bollen als schouders'-pak dat Samus standaard aanheeft.
Wanneer is de release voor Europa van MP2 eigenlijk?
[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 24-09-2004 11:33 ]
Hehe, mooie box-cover. Ik vind 't wel apart dat ze überhaupt de moeite nemen nieuwe box-art te maken voor verschillende versiesS2S schreef op 24 september 2004 @ 11:10:
Metroid Prime 2 Echoes PAL box.
[afbeelding]
De USA versie ziet er beter uit IMO!
Het nieuwe pak daarintegen is erg vet, IMO de mooiste die ik heb gezien!
Hier ligt de nadruk iets teveel op Samus, lijkt een beetje op de HALO-2 box, jammer.
En waar laat ze haar t**ten dan?D³ schreef op 23 september 2004 @ 22:34:
Pic van nieuwe outfit in MP2E:
[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 24-09-2004 14:44 ]
Moet nep zijn. Lijkt me niet dat ze het Samus model uit MP1 op de cover zettenS2S schreef op 24 september 2004 @ 11:10:
Metroid Prime 2 Echoes PAL box.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 5577
Hmm ja, dat vroeg ik me ook al af. Misschien 3 sport BH's over elkaar dragen??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Argh, ik wist dat ik er een vergat. Alleen op HardGolbeZeromus schreef op 22 september 2004 @ 23:22:
BTW, JAN. Heb je ook All Stars mode gehaald op Very Hard
Outlaw golf
Bloodrayne
Moet zeggen dat beide spellen eigenlijk best leuk zijn, zeker voor die 10e per game
Het is niet helemaal hetzelfde...D³ schreef op 24 september 2004 @ 16:34:
[...]
Moet nep zijn. Lijkt me niet dat ze het Samus model uit MP1 op de cover zetten
Vind het er nog wel aardig mooi uitzien iig.
Enkel had de achtergrond wel anders gemogen.
Mooie icon btw D3.
En de N64 graphics passen er super goed bij
Nu moet ik nog ff uitvinden hoe ik mn eigen patroon kan gaan dragen op kleding. Heb een groene 1up logo gemaakt
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ik ben nu bezig in mijn nieuwe dorpje, wel jammer dat het al 2 dagen regent dus ik er zijn nog amper insecten om te vangen. Wel vissen maar ik vang alleen maar zalmen

Maxburn, kan ik jou post gewoon quoten, alleen dan min de quotes?
Mijn foto's op Flickr.
misschien kun je jouw verwachtingen van de komende E3 er neer zetten (revolution, wat geruchten daarover. bijvoorbeeld die nieuwe controller)Captain N schreef op 26 september 2004 @ 11:00:
Aangezien de topic op z'n einde loopt en ik de volgende openingspost ga maken vroeg ik mij af: wat moet er allemaal veranderd worden? Sowieso de huidige toppers, en verwachte games... maar wat bijvoorbeeld te doen met het E3 gedeelte? En andere suggesties?
Maxburn, kan ik jou post gewoon quoten, alleen dan min de quotes?
[ Voor 6% gewijzigd door D3ft0n3 op 26-09-2004 11:32 ]
Ignorance Is Bliss
Zal zo eens gaan prutsen met mn Shigsy designo0-Bianca-0o schreef op 25 september 2004 @ 19:30:
@ecco: Cool spel he? Voor dat motief moest je dacht ik in je scherm met je items die je bij je hebt gaan staan, en dan kan je met die cursor naar het linkse gedeelte. Zo heb ik dat geloof ik weleens gedaan.
Ik ben nu bezig in mijn nieuwe dorpje, wel jammer dat het al 2 dagen regent dus ik er zijn nog amper insecten om te vangen. Wel vissen maar ik vang alleen maar zalmen
Moet alleen nog ff een vangnet en een bijl zien te versieren...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Wat mijn wel opvalt is dat ik in de zomer (juli, augustus enzo) veel meer insecten en vissen kon krijgen. Nu vang ik steeds dezelfde
echt gaaf is dato0-Bianca-0o schreef op 26 september 2004 @ 13:33:
Ja die red snappers gaan goed, net zoals de large bass. Maar in de zee vang ik altijd sea bass.
Wat mijn wel opvalt is dat ik in de zomer (juli, augustus enzo) veel meer insecten en vissen kon krijgen. Nu vang ik steeds dezelfde
Mijn foto's op Flickr.
Ik zie nu zoveel screenshots in breedbeeld, maar kan het spel ook gewoon in grootbeeld (4:3) worden gespeeld?
Waar heb je die besteld?Captain N schreef op 26 september 2004 @ 13:58:
* Captain N heeft net de Famitsu Capcom Special Edition uitgave besteld met DVD met RE4 trailers en een NTSC RE4 Gamecube demo disc![]()
Als je op een 4:3 tv speelt krijg je boven en onder zwarte balken. Het spel is helemaal geoptimaliseerd voor het breedbeeld-formaat.Thelema schreef op 26 september 2004 @ 14:56:
Even een vraagje over RE4:
Ik zie nu zoveel screenshots in breedbeeld, maar kan het spel ook gewoon in grootbeeld (4:3) worden gespeeld?
[ Voor 42% gewijzigd door MetroidPrime op 26-09-2004 15:40 ]
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 42423
Bij Play.com voor 18 pond. Omgerekend 27 euro ongeveer.Anoniem: 42423 schreef op 26 september 2004 @ 23:33:
Iemand die ook weet waar ik Tak: and the power of Juju voor ergens in de buurt van 30 Euro vandaan kan halen? Tak 2 is al bijna uit en nog kost die game %$W&$%* dik 50-60 Euro.
Wel CC nodig.
[edit]
Inderdaad, verkeerd gezien
[ Voor 10% gewijzigd door Twee Dee op 27-09-2004 09:34 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik heb zelf MP5, maar om de een of andere reden lijkt het mij alsof MP6 toch mooiere en gedetailleerdere omgevingen weet te scheppen, maar misschien ligt dat aan mij...
Verder lijkt het zo op het oog (uiteraard) precies dezelfde formule, maar hoe onwijs grappig kan het zijn wanneer er ook een microfoon wordt gebruikt
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Mijn foto's op Flickr.
Er zat idd nog een menuutje aan de linkerkant van de inventory die ik helemaal over het hoofd geslagen had, tnx
Ik heb net m'n huis laten verbouwen door die Shylock Tom. Nu is Tom zn winkel aan het verbouwen. Daar baalde mn vriendin wel ff van, die zat zich de hele dag te verheugen op nieuwe dingen kopen. Maar nu kunnen we natuurlijk niet wachten tot morgen
Dit is echt na Metroid en Zelda m'n vetste spel tot nu toe (van de inmiddels bijna 30 spellen)
Ik kan alleen niet meer dan 10 scarabs hebben hoe kan dit
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Edit: waar heb je Starfox Adventures gehaald? Ik zoek het spel ook nog.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 28-09-2004 18:44 ]
Weet iemand nog het antwoord op mijn vraag?
Op een gegeven moment krijg je van een olifant/mammoet een zak waar 50 scarabs in kunnen. Is ergens in het ijsgedeelte. Je moet er wel wat vor doen.pierkwam schreef op 28 september 2004 @ 18:00:
Ik heb laatst starfox adventures gekocht en ben nu op 7 %
Ik kan alleen niet meer dan 10 scarabs hebben hoe kan dit
Anoniem: 104562
ik bied second sight te ruil aan en heb nu 2 interessante boden gekregen
mario golf
of
spiderman2 + die hard vendetta (voor die hard hoef ik t niet echt te doen volges mij
Ignorance Is Bliss
Ik zou voor mario gold gaan als je veel wilt gaan multiplayeren, spiderman 2 heb ik gehad en die ben je na een uur of 6-8 helemaal door en dan is de lol er snel af.D3ft0n3 schreef op 28 september 2004 @ 23:34:
mkay ik heb hulp nodig van jullie
ik bied second sight te ruil aan en heb nu 2 interessante boden gekregen
mario golf
of
spiderman2 + die hard vendetta (voor die hard hoef ik t niet echt te doen volges mij)
Zou dit betekenen dat Nintendo met de DS uiteindelijk online gaat? dat je echt online kunt gamen ipv alleen text messages doorsturen? en nog belangrijker; gaat nintendo dit zelf ondersteunen?
Er is 'n kort interview gehouden met de spokesman van Warppipe waaruit blijkt dat we ons nog 'n maandje rustig moeten houden. naja, vooruit maar. Alsof we 'n andere keuze hebben
De mensen van warppipe houden zelf ook wel van de sensatie en proberen ons met een aantal plaatjes te hinten waar dit project heen moet gaan. en IK denk dati ik al weet waarheenWe spoke with Paulson to obtain some kind of clarity on what is going on with his company and with all the crazy rumors. He refused to go into details about specifics of his project, but he did have the following to say:
PGC: Can you comment on the rumors revolving around Warp Pipe right now?
Paulson: I can confirm to you that Warp Pipe Technologies is working on a service that will launch globally. North America and Japan Q4 of 2004. And the rest of the world Q1 - Q2 of 2005.
PGC: Is your involvement in the current swirl of DS rumors related to your project?
Paulson: The DS rumors... There are so many. The majority of which are simply ridiculous, but I guess that's what you get with the Internet.
PGC: Let me be more specific. Did you create the picture of the guy with no eyes holding a DS?
Paulson: Yes. The child in the woods, the "findsme", and the "no eyes" are all clues from us.
PGC: Is this a project Warp Pipe is releasing independently?
Paulson: I can’t comment on that. I can confirm that there are a handful of publishers / developers are in the loop and their involvement will prove beneficial to both parties. …I can confirm what this isn't. It is not tunneling.
PGC: Is Warp Pipe a licensed Nintendo DS developer?
Paulson: I cannot comment on that.
PGC: Is this project primarily or wholly intended for Nintendo platforms?
Paulson: I cannot comment on that.
PGC: Is there anything else you can say about the project at this time?
Paulson: Although this service will greatly surprise gamers, it is not what they would traditionally expect. We (Warp Pipe Technologies) feel that online communities have been commoditized, with publishers and developers focusing on the technology instead of the social and personal aspects that truly make a multiplayer experience unique. In launching this service, we will be addressing these issues.
Planet GameCube is following this story closely, though hard facts are unlikely to surface before Nintendo lifts the rest of its DS information embargo in October. Around that time, Warp Pipe will be fully announcing their new project, and we’ll be sure to catch up with them for a detailed follow-up.
Michael Cole contributed to this story.
Reported by: Jonathan Metts
gps gps gps gps gps

bron
[ Voor 3% gewijzigd door RSP op 29-09-2004 09:06 ]
Het lijkt me sterk omdat:
- Ninty het ook zelf kan, en anders Gamespy waar ze iets mee hebben getekend AOL.
- Waarom je service afhankelijk maken van een PC als je echt online gaat.
- Deze rumor is er al een hele tijd, ze weten alleen meer publiciteit er uit te halen.
Maar dit alles is wel gebeurd nadat een paar grote sites het xlink nieuws hadden geplaatst.
Maar stel dat het waar is, dan ben ik als Cube/ds gamer natuurlijk blij de we in ieder geval goed online gaan met een licensed Nintendo product!
Maar ik heb er een hard hoofd in!
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
De DS kan standaard al online, je hebt wifi ingebouwd zitten dus kun je gewoon via een wireless acces point online gamen met anderen.RSP schreef op 29 september 2004 @ 09:04:
Ik heb er hier nog niets over gelezen maar het blijkt dat project warppipe (je weet wel van de tunnel software) op één of andere manier iets te maken hebben gekregen met de ontwikkeling van software voor de Nintendo DS!
Zou dit betekenen dat Nintendo met de DS uiteindelijk online gaat? dat je echt online kunt gamen ipv alleen text messages doorsturen? en nog belangrijker; gaat nintendo dit zelf ondersteunen?
Er is 'n kort interview gehouden met de spokesman van Warppipe waaruit blijkt dat we ons nog 'n maandje rustig moeten houden. naja, vooruit maar. Alsof we 'n andere keuze hebben
[...]
De mensen van warppipe houden zelf ook wel van de sensatie en proberen ons met een aantal plaatjes te hinten waar dit project heen moet gaan. en IK denk dati ik al weet waarheen
gps gps gps gps gps
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron
Mijn foto's op Flickr.
Dit komt letterlijk van nintendo.comRSP schreef op 29 september 2004 @ 09:04:
Zou dit betekenen dat Nintendo met de DS uiteindelijk online gaat? dat je echt online kunt gamen.......
Ze zeggen zelf dus dat online gaming mogelijk gaat worden.The DS technology also provides for a wireless LAN connection, which could allow a theoretically infinite number of players to connect at a hot spot and compete at a central game hub on the Internet, even if they're thousands of miles apart.
[ Voor 5% gewijzigd door Binz op 29-09-2004 10:12 ]
Resident Evil 4 nieuws! Ook al komt er een Resident Evil 5, Resident Evil 4 zal het laatste deel van een saga zijn.
Klopt maar nogmaals, Nintendo geeft developers de mogelijkheid tot online gaan, geen service. althans tot nu toe niet. Dit zou kunnen aangeven dat ze duidelijk een service willen starten, waarmee developers gemakkelijk op kunnen inspringen.Thelema schreef op 29 september 2004 @ 14:12:
DS kan gewoon online dmv een WiFi netwerk.
En dat was tot nu toe nog niet het geval
edit:
World Exclusive: Nintendo, Warp Pipe Industries, and Panasonic Bringing Nintendo DS and Revolution Online!
Yesterday, GamersMark received word of Warp Pipe Industries becoming a legit company and addressed a possible conspiracy concerning the company and Nintendo itself. Well, today we can exclusively confirm what seems to be explosive news. Apparently, Nintendo, Warp Pipe Industries, and Panasonic are working currently working on an Online gaming service for the Nintendo DS and Nintendo’s next home platform, codenamed “Revolution”
Our information comes from contacts close to Nintendo, the closest they can be and what we can reveal is that Nintendo’s collaboration with Warp Pipe and Panasonic’s Online Center, Purog, plans to deliver a free online gaming service for both of Nintendo’s future platforms.
In addition to this, on October 7th Square-Enix will be making some interesting announcements, one of which concerns an MMORPG developed by Nintendo second party and developers of Sword of Mana Brownie Brown.
You heard it here first.
[ Voor 61% gewijzigd door RSP op 29-09-2004 14:56 ]
Wat is de bron? Als het waar is is het wel mooi. Hopelijk bieden ze dan ook enige online ondersteuning voor GC-spellen zoals bijvoorbeeld Phantasy Star Universe. Ik krijg nu wel de neiging om toch met de NDS inkoopactie mee te doen en MP2E even te laten liggen.RSP schreef op 29 september 2004 @ 14:54:
[...]
Klopt maar nogmaals, Nintendo geeft developers de mogelijkheid tot online gaan, geen service. althans tot nu toe niet. Dit zou kunnen aangeven dat ze duidelijk een service willen starten, waarmee developers gemakkelijk op kunnen inspringen.
En dat was tot nu toe nog niet het geval
edit:
[...]
![]()
Gamersmark bracht het nieuwsMetroidPrime schreef op 29 september 2004 @ 15:34:
[...]
Wat is de bron? Als het waar is is het wel mooi. Hopelijk bieden ze dan ook enige online ondersteuning voor GC-spellen zoals bijvoorbeeld Phantasy Star Universe. Ik krijg nu wel de neiging om toch met de NDS inkoopactie mee te doen en MP2E even te laten liggen.
D3, ik zag dat de plaatjes in het openingstopic op jouw server staan... zou ik eventuele nieuwe plaatjes voor het topic ook op mogen stallen?
[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 29-09-2004 17:47 ]
Mijn foto's op Flickr.
De GBA en de GameCube zijn tot nu toe de enige twee Nintendo consoles met "echte" online gaming. De andere Nintendo consoles hebben altijd naar een soort van BBS verbinding gemaakt, vaak over een inbelverbinding zonder multiplayer functies.Captain N schreef op 29 september 2004 @ 16:48:
Trouwens misschien leuk voor de mensen die het niet weten: de Famicom (Japanse NES), Super Famicom, Super Nintendo (USA), en Nintendo 64 (JAP) konden ook al "online".
Dit topic is gesloten.