Captain N schreef op 22 september 2004 @ 19:05:
[...]
No offence, maar soms denk ik dat sommige mensen niet goed tegen veel games in het bezit hebben kunnen.. Veel games --> iedere game weinig spelen --> snel uitgespeeld. D'r zijn bergen toffe games, ook games met een hoge replay value... hoe kan je cube dan aan het stofhappen zijn?

Goed, ik zal ff m'n gamescollectie langsgaan...
1. Rogue Leader - uitgespeeld. Geen replay value.
2. SSB:M Gigantische replayvalue, maar ik heb nu ALLES gehaald - including all but one trophie
3. SSX Tricky - Uitgespeeld en gezien, replay value te verwaarlozen.
4. Mario Sunshine - Twee maal uitgespeeld, niet alle shines though. Geen replay.
5. Eternal Darkness - Saai. Bah

6. Metroid Prime - Heeft me nooit kunnen boeien (*duikt weg)
7. Tony Hawk 4 - Uitgespeeld en gezien. Wel replay, maar niet interessant genoeg.
8. Pikmin - Niet uitgespeeld, wel gezien. Liniear, nul replayvalue.
9. Luigi's Mansion - Niet uitgespeeld, wel gezien. Linear, nul replayvalue.
10. Zelda: TWW - Uitgespeeld, incl. 20 hartjes, alle bottles, upgrades, etc. Aan die 2e file in je pyama en met Hyliaanse tekst leesbaar nooit begonnen.
11. SMB - Uitgespeeld op Beginner en Advanced, vast bij Expert. Replay? Niet echt.
12. SC II - Weapon Master uitgespeeld, verder niet alles unlocked, ook geen zin in.
13. F-Zero GX - Ligt momenteel NOG STEEDS bij een vriend, moet het nog eens ophalen. Nul replay aangezien de GoT compo dood is

14. Wave Race - Done with. Niet uitgespeeld, ook geen zin in nu. Geen replay.
15. Zelda Collectors Edition - Mja, om nou al die spellen nog eens te doen

Oneindig veel uren speelplezier, maarja, been there done that.
16. SSX 3 - Phat, maar na het met één character uitgespeeld te hebben, heb je het wel gezien.
Zo duidelijk? Het is onzin dat ik games afraffel. Ik heb weet ik hoeveel uur in de multiplayer van Smash Bros. zitten. Ook in PD, ik denk wel zo rond de 100 uur alleen al in multiplayer. En dan nog de singleplayer, weapon training, enz enz hmmm

Ik heb in die game écht alles gehaald. Alle events, m'n break the targets totaaltijd zit onder het kwartier (met alle 25 characters dus), en zoals gezegd heb ik vrijwel alle trophies, op 2 na: Beat adventuremode on hard or very hard without using a continue, en Beat adventuremode on very hard.
Thijs schreef op 22 september 2004 @ 19:06:
[...]
idd, kijk maar naar 'vroeger'

toen je niet genoeg geld had om elke week een nieuwe game te kopen. Dan was je echt LANG zoet met 1 game.

Ging je het tot de bodem uitpluizen. Doe ik nu echt nooit meer, komt omdat er teveel games zijn.
Misschien komt het omdat je nu meer budget hebt om een game te kopen
[
Voor 24% gewijzigd door
Anoniem: 34169 op 22-09-2004 20:02
]