2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
in SMS zitten idd geen multiplayer opties aangezien het een echte singleplayer gerichte game is.Anoniem: 76992 schreef op 18 september 2004 @ 14:18:
Heb wat filmpjes gehaald van de nintendo website om te kijken welke game me het meest aanspreekt
SSB:M ziet er goed uit en lijkt me erg leuk, maar ik weet niet of het leuk is om single player games te spelen?
Super Mario Sunshine lijkt me echt erg leuk, maar dat is weer een game zonder echt multiplayer optie? of heb ik het mis?
MK DD lijkt me heel erg tof, maar daar wacht ik nog ff mee
Als je zowel singleplayer als multiplayer wil dan zul je toch voor SSB:M moeten gaan als je nog met MK:DD wilt wachten.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Na een tijdje zijn de normale kleuren meer "limited" dan de versies die "limited ..."heten. Net zoals met TWW.Captain N schreef op 17 september 2004 @ 12:39:
Ik word alleen wel een beetje moe van al die limited editions tegenwoordig. Vooral die GBA SP heeft daar last van. Superveel kleurtjes en opdrukjes... en dan zeggen dat het een Limited Edition is, zodat mensen die liever willen hebben dan hun standaard versie die ze al hebben. Limited Editions van spellen ok. 3 varianten van een console of handheld ok. Maar tientallen verschillenden vind ik wat jammer. Maar goed, dat wilde ik er even over kwijt
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
(iemand een rare zilveren kopen?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
En eigenlijk moet je natuurlijk gewoon MK:DD halenschnumi schreef op 18 september 2004 @ 14:28:
Als je zowel singleplayer als multiplayer wil dan zul je toch voor SSB:M moeten gaan als je nog met MK:DD wilt wachten.
M'n vriendin en ik hebben de cube gekocht puur en alleen voor MK:DD een paar maand geleden maar hebben 'm net gisteren uitgespeeld in mirrormode
Inmiddels hebben we nog wel een aantal andere spellen (Harvest Moon, Mario Golf, Outlaw Golf, Worms 3D, Mario Party 4), maar geen van die spellen haalt het bij MK:DD omdat je er niet samen voor kunt spelen om de missies te halen en dingen te unlocken... Vooral van Mario Golf viel het vies tegen dat je dus niet samen in Tournament Mode de levels kunt halen
We zijn nu dus op zoek naar multiplayer games, waarbij je dus ook in cooperative mode missies kunt halen. Eigenlijk hebben we gewoon MK:DD 2 nodig
Anoniem: 76992
Ik weet niet of LotR 3 voor de cube bestaat of uit komt?Rukapul schreef op 18 september 2004 @ 17:44:
[...]
We zijn nu dus op zoek naar multiplayer games, waarbij je dus ook in cooperative mode missies kunt halen. Eigenlijk hebben we gewoon MK:DD 2 nodig
ik heb de PC versie een maand geleden in Zwitserland gespeelt (was hier toen nog niet uit volgens mij) en daarmee moet je ook met z'n 2en gamen om levels te halen
MKDD dingen unlocken? eh..dat is toch na 1 dag gebeurt he..of 1 weekRukapul schreef op 18 september 2004 @ 17:44:
[...]
maar geen van die spellen haalt het bij MK:DD omdat je er niet samen voor kunt spelen om de missies te halen en dingen te unlocken...
Dit verdient een toelichtingMaxBurn schreef op 18 september 2004 @ 17:58:
[...]
MKDD dingen unlocken? eh..dat is toch na 1 dag gebeurt he..of 1 week
We spelen alleen samen op de cube en dat betekent dus zo af en toe in een weekend een paar races. Verder zijn we geen hardcore gamers dus we hebben per cup (level) toch wel een paar pogingen nodig. Vind je 't dan nog gek dat we aan paar maand nodig hebben
Zelda is niet aan ons besteed gezien de ervaringen met de Zelda bonus disc die bij MK:DD zatTja je kan Zelda TWW doen als je een GBA heb, dan speelt er 1 met Tingle.
lord of the rings bestaat dus wel op de cubeAnoniem: 76992 schreef op 18 september 2004 @ 17:47:
[...]
Ik weet niet of LotR 3 voor de cube bestaat of uit komt?
ik heb de PC versie een maand geleden in Zwitserland gespeelt (was hier toen nog niet uit volgens mij) en daarmee moet je ook met z'n 2en gamen om levels te halen
ik heb deel 3 gespeeld op de pc en dat is best tof om met z'n 2 (of misschien 3 of 4) te spelen
het doel is om levels te halen door orcs en andere beesten te doden met je zwaard of speciale moves
elke character heeft andere moves en die kan je in de loop van het spel verbeteren
De oudere Zelda's zijn ook niet aan mijn vriendin besteed. Toch speelt ze erg graag TWW. Laat dat je mening dus niet beinvloeden en probeer het eerst eensRukapul schreef op 18 september 2004 @ 18:20:
[...]
Zelda is niet aan ons besteed gezien de ervaringen met de Zelda bonus disc die bij MK:DD zat
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
met Majora kan ik het nog snappen (wel goed spel maar slecht toegankelijk) maar ocarina.... TSSSSS ..met jou praat ik niet meer
lol, ik kreeg ook al de tip om het MK DD pakket te kopen en de zelda bonus disc te verkopenMaxBurn schreef op 18 september 2004 @ 21:29:
Cultuurbarbaren... slechte ervaring met zelda bonusdisc grmbl..
met Majora kan ik het nog snappen (wel goed spel maar slecht toegankelijk) maar ocarina.... TSSSSS ..met jou praat ik niet meer
zou er 40€ voor kunnen krijgen
wel meer, ik ken mensen die er tot 75 euro voor hebben neergeteld.Anoniem: 76992 schreef op 18 september 2004 @ 23:38:
[...]
lol, ik kreeg ook al de tip om het MK DD pakket te kopen en de zelda bonus disc te verkopen
zou er 40€ voor kunnen krijgen
(* Silentuz had em al voor 25 euro
maar de bonusdisk is zoo geweldig, toen ik me cube kocht zat ik nogal krap bij kas (gelijk aan het begin gedaan) dus heb ik me n64 verkocht, en daarmee ook beide zelda's, ik was zooo blij dat ie ook nog op de cube uitkwam, ik heb zelf nog ergens 65 euro geboden, maar toen zag ik em ergens staan, en gekoch.
owja, wie zelda nix vind mag van mij de gamecube ontzegd worden, stelletje barbaren!

Anoniem: 84457
Dat blad is wel zo waardeloos, maar boeien het ging me alleen om die bonusdisk.
Zelda MM had ik al op mijn N64, maar die heb ik niet verder dan het 1e level gespeeld puur omdat ik niet wist dat het met een soort van tijdslimiet werkte...laat ik daar nou een enorme sch*rft aan hebben.
Zelda MM,kocht ik puur op basis van mijn ervaring met OoT, dat was een echte topper
Zelda WW, heb ik hier ook liggen, maar op dfe 1 of andere manier denk ik niet dat ik die ooit ga spelen, ik verheug me dan ook enorm zwaar op die nieuwe zelda!
Anoniem: 34169
Oja, ik kreeg m'n bonusdisc 'gratis' voor 4500 sterren
Wat voor veel non-diehards denk ik afschrikwekkend kan werken, zijn de dungeons aldaar, waanzinnig moeilijk. Zelfs ik (
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 19-09-2004 11:06 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Heb je geld teveel ofzo??Anoniem: 84457 schreef op 19 september 2004 @ 01:54:
Ik had die bounusdisk ook voor 25 euro, incl. een lidmaatschap op Ngamer.
Dat blad is wel zo waardeloos, maar boeien het ging me alleen om die bonusdisk.
Zelda MM had ik al op mijn N64, maar die heb ik niet verder dan het 1e level gespeeld puur omdat ik niet wist dat het met een soort van tijdslimiet werkte...laat ik daar nou een enorme sch*rft aan hebben.
Zelda MM,kocht ik puur op basis van mijn ervaring met OoT, dat was een echte topper
Zelda WW, heb ik hier ook liggen, maar op dfe 1 of andere manier denk ik niet dat ik die ooit ga spelen, ik verheug me dan ook enorm zwaar op die nieuwe zelda!
Het zijn echt allemaal super goede games, als ik jou was zou ik ze maar es snel gaan spelen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Al moet ik zeggen dat de style van Oot mij meer trekt dan TWW.
Hoe goed TWW dan ook mag zijn.
ze hebben wel software en hardware behalve de consoles zelf...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dat is nog niet bekend, het E3-model had in ieder geval geen linkpoort.Deddiekoel schreef op 19 september 2004 @ 22:12:
Weet iemand of de DS ook de connectivity van de GBA SP zal kennen? Aangezien ik de NDS zeker ga halen is dat wel een mooie kans om FF:CC eens beter te ervaren!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 5577
Time Splitters 2 heeft een co-op mode, maar of je dat nou met je vriendin wilt spelen.....Rukapul schreef op 18 september 2004 @ 17:44:
[...]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik vind het spel in z'n geheel een stuk moeilijker dan alle andere Zelda-games, de manier van denken die nodig is om verder te komen ligt heel anders. Ik heb Zelda LTTP, OOT en TWW zonder teveel problemen uitgespeeld, maar met MM heb ik toch behoorlijk wat moeite en neig ik zelfs om een walkthrough te gaan pakken...Anoniem: 34169 schreef op 19 september 2004 @ 11:05:
Zelda TWW hebben liggen en niet spelen...Ligt het nou aan mij of...
Oja, ik kreeg m'n bonusdisc 'gratis' voor 4500 sterrenMM is trouwens ook een topgame, maar is heel anders dan OoT. Het wijkt eigenlijk nog meer af dan TWW.
Wat voor veel non-diehards denk ik afschrikwekkend kan werken, zijn de dungeons aldaar, waanzinnig moeilijk. Zelfs ik () had er soms de pest in
Tesla Model Y RWD (2024)
Ja vond je, ik had er niet echt veel moeite mee.--MeAngry-- schreef op 20 september 2004 @ 11:07:
[...]
Ik vind het spel in z'n geheel een stuk moeilijker dan alle andere Zelda-games, de manier van denken die nodig is om verder te komen ligt heel anders. Ik heb Zelda LTTP, OOT en TWW zonder teveel problemen uitgespeeld, maar met MM heb ik toch behoorlijk wat moeite en neig ik zelfs om een walkthrough te gaan pakken...
Ik vond enkel de water tempel wel een beetje vreemd, daar had ik aardig lang over gedaan. Maar de mooiste tempel is die waar je alles om kon draaien. (4e)
Had jij trouwens nog alle elfjes gevonden, in alle tempels?? Ik wel, maar daar heb ik aardig lang over gedaan. Vooral dat laatste zwaard is cool.
Ik ben er nog mee bezig, en heb maar weinig tijd gehad om in het spel te steken tot nu toe, dus ik kan er nog niet veel over zeggen ATMVanitas schreef op 20 september 2004 @ 11:36:
[...]
Ja vond je, ik had er niet echt veel moeite mee.
Ik vond enkel de water tempel wel een beetje vreemd, daar had ik aardig lang over gedaan. Maar de mooiste tempel is die waar je alles om kon draaien. (4e)
Had jij trouwens nog alle elfjes gevonden, in alle tempels?? Ik wel, maar daar heb ik aardig lang over gedaan. Vooral dat laatste zwaard is cool.
Tesla Model Y RWD (2024)

ik heb 't nooit gedaan maar het lijkt me ook veel moeilijker omdat je geen muis hebt...
Ik zag net een Review van Terminator 3: redemption voor de GC
en daar lossen het ze probleem van geen muis hebben op door een circel om het doel heen zichtbaar te maken en dan hoef je daar alleen maar in te richten en dan raak je het doel...
dit lijkt gewoon minder leuk omdat je niet zomaar kan leren om beter te richten omdat je toch niet erg nauwkeurig hoeft te zijn
Heel nauwkeurig e.d. is erg lastig op een consoleAnoniem: 76992 schreef op 20 september 2004 @ 14:12:
Is het leuk om shooters te spelen op een console?
ik heb 't nooit gedaan maar het lijkt me ook veel moeilijker omdat je geen muis hebt...
Ik zag net een Review van Terminator 3: redemption voor de GC
en daar lossen het ze probleem van geen muis hebben op door een circel om het doel heen zichtbaar te maken en dan hoef je daar alleen maar in te richten en dan raak je het doel...
dit lijkt gewoon minder leuk omdat je niet zomaar kan leren om beter te richten omdat je toch niet erg nauwkeurig hoeft te zijn
Waar is stryper heen
[ Voor 70% gewijzigd door Dutchie! op 20-09-2004 14:17 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
hmm... het lijkt me daarom minder leukYohann!s schreef op 20 september 2004 @ 14:14:
[...]
Heel nauwkeurig e.d. is erg lastig op een consoleom te maken niet, maar om dan iets raak te schieten wel. Omdat gewoon de muis+toebord de beste combinatie is. Maar de shooter Timesplitters 2 is erg goed te doen op de cube
de game is ook weg gaaf.... veel opties e.d.
offtopic:
Waar is stryper heen
Hoe is XIII ? zijn er mensen die 'm hebben gespeeld?
Dat lijkt me nou wel een leuke game
Maar Metroid Prime lijkt me ook wel tof
Ik dacht: Weer eens wat anders
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Daarbij zie je alles van de zijkant.
XIII, ziet er wel leuk uit, maar soms is het echt irritant.Captain N schreef op 20 september 2004 @ 15:51:
Metroid Prime is een van de beste games allertijden, zoniet DE beste. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Het is trouwens een FPA, first person adventure. Maar dat terzijdeXIII heb ik op de PC gespeeld. Wel een leuk spel. Erg tof gedaan met die comic book stijl. Je krijgt soms pop-ups te zien met van die onomatopeëen erin (zoals dat heet
), erg tof. Helaas zijn de vijanden niet echt super. Maar het is een vermakelijk spel!
Zo dom gescripted, of onduidelijke levels. IMO dan.
Probotector en Metroid Prime?? Hoe kom je daar nou weer bij?Anoniem: 84457 schreef op 20 september 2004 @ 16:02:
Ik dacht eerst dat Metroid Prime een volwassen broer van Probotector (gameboy) was, maar helaas.
Daarbij zie je alles van de zijkant.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja, dat bedoelde ik als groot minpunt. Het is een leuk vormgegeven, redelijk vermakelijk spel. Maar zeker geen topper iddVanitas schreef op 20 september 2004 @ 16:26:
[...]
XIII, ziet er wel leuk uit, maar soms is het echt irritant.
Zo dom gescripted, of onduidelijke levels. IMO dan.
Misschien vond-ie Samus lijken op de robot uit Probotector? Maar ja... sommige Decepticons uit Transformers lijken ook op die robots uit ProbotectorMetroidPrime schreef op 20 september 2004 @ 18:21:
[...]
Probotector en Metroid Prime?? Hoe kom je daar nou weer bij?
[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 20-09-2004 18:29 ]
Mijn foto's op Flickr.
De Robots uit Probotector horen eigenlijk geen robots te zijn.Captain N schreef op 20 september 2004 @ 18:28:
[...]
Ja, dat bedoelde ik als groot minpunt. Het is een leuk vormgegeven, redelijk vermakelijk spel. Maar zeker geen topper idd
[...]
Misschien vond-ie Samus lijken op de robot uit Probotector? Maar ja... sommige Decepticons uit Transformers lijken ook op die robots uit Probotector

Metroid Prime is overigens een 3D-prequel in de, zoals de naam al aangeeft, Metroid-serie.
* MetroidPrime zou als NES-bezitter het nooit het in mijn hoofd halen heiligschennis te plegen door te denken dat Contra/Probotector en Metroid iets met elkaar te maken hebben.
EDIT: Ik heb het over de speelgoed-versie van SkyFire dan, niet over die in de tekenfilm. Vreemd genoeg heette de speelgoed versie van SkyFire ook nog eens Jetfire.
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 20-09-2004 18:44 ]

Niet dat ik Probotector en Transformers door elkaar haal (laat staan Metroid), maar even ter illustratie dat de "robots" op zich redelijk overeenkomstig eruit zien
edit: Oh, en trouwens. Het is een sequel
[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 20-09-2004 19:02 ]
Mijn foto's op Flickr.
beide van Nintedo
of kijk ik nou gewoon op de verkeerde site
Vanitas schreef op 16 september 2004 @ 18:54:
De Box-Art van RE4:
[afbeelding]
OMFG, dit kunnen ze toch niet menen, hij is roze.![]()
Als ik hem heb en dit staat op de voorkant, dan download is wel een andere cover en print die uit.
Anoniem: 69968
da's volgens mij altijd al zo geweest....Anoniem: 76992 schreef op 20 september 2004 @ 19:04:
Waarom zit er zo weinig prijsverschil tussen en 59 blocks memorycard (22€) en een 251 blocks memorycard (29€) ?!
beide van Nintedo
Dat is overal zo, beter importeer je zo'n witte memorycard van 1019 blocks. Die kosten evenveel als de zwarte card hier. Ik had mijn 1019 blocks zelfs nog goedkoper dan een 59 blocks hierAnoniem: 76992 schreef op 20 september 2004 @ 19:04:
Waarom zit er zo weinig prijsverschil tussen en 59 blocks memorycard (22€) en een 251 blocks memorycard (29€) ?!
beide van Nintedo
is ie wel van Nintendo dan?o0-Bianca-0o schreef op 20 september 2004 @ 20:16:
[...]
Dat is overal zo, beter importeer je zo'n witte memorycard van 1019 blocks. Die kosten evenveel als de zwarte card hier. Ik had mijn 1019 blocks zelfs nog goedkoper dan een 59 blocks hier
Anoniem: 42423
http://cgi.ebay.com/ws/eB...1043&item=8132740753&rd=1
Deze bijv... echt Nintendo en geschikt voor PAL cube's?
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 20-09-2004 23:08 ]
Ik heb je toch niet boos gemaakt heMetroidPrime schreef op 20 september 2004 @ 18:21:
[...]
Probotector en Metroid Prime?? Hoe kom je daar nou weer bij?
Denk idd net wat Captain N zei het wel op elkaar lijkt.
Ik had trouwens graag op de gamecube Metroid Fusion en Metroid Zero Mission gezien!
Nog meer Probotector style
*Nog bedankt voor de mooie pics, Captain N!
Toch eens kijken of ik Probotector nog ergens kan aanschaffen, ben em helaas kwijt geraakt...
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 21-09-2004 06:21 ]
Bedankt voor je uitleg, erg duidelijk!MetroidPrime schreef op 20 september 2004 @ 18:38:
[...]
De Robots uit Probotector horen eigenlijk geen robots te zijn.Ik vind SkyFire van de Autobots meer lijken op de robots uit Probotector dan ieder willekeurige Decepticon. Contra: Shattered Soldier op de PS2 is het grote broertje van Probotector(Contra) op de NES. Wat is er trouwens met Contra voor de GameCube gebeurd? Ik herinner me dat het spel bevestigd werd door Konami, maar heb er verder niets meer over gehoord.
Metroid Prime is overigens een 3D-prequel in de, zoals de naam al aangeeft, Metroid-serie.
* MetroidPrime zou als NES-bezitter het nooit het in mijn hoofd halen heiligschennis te plegen door te denken dat Contra/Probotector en Metroid iets met elkaar te maken hebben.
EDIT: Ik heb het over de speelgoed-versie van SkyFire dan, niet over die in de tekenfilm. Vreemd genoeg heette de speelgoed versie van SkyFire ook nog eens Jetfire.
Hmm niet dat Probotector geen onaardig spel was ofzo hoor, maar ik zie de link met die 2 Metroids niet helemaal. De overeenkomst is dat je in beiden kan schieten, en daar houden de overeenkomsten wel ongeveer op. Of was probotector ook een dame?Anoniem: 84457 schreef op 21 september 2004 @ 06:17:
[...]
Ik had trouwens graag op de gamecube Metroid Fusion en Metroid Zero Mission gezien!
Nog meer Probotector style![]()
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Mijn foto's op Flickr.
En schoot, mits voorzien van power flower
Dan lijken alle games op elkaar omdat je knoppen moet indrukken.Anoniem: 84457 schreef op 21 september 2004 @ 08:34:
Je ziet de games toch allemaal van de zijkant...

Het verschil tussen Metroid en Probotector is enorm groot. In de Metroid spellen draaide het altijd om een grote wereld waarin je moest verkennen en power-ups moest verzamelen. Die power-ups zorgden er voor dat je andere plekken kon verkennen waar je eerst niet kon komen en je kon er sommige vijanden makkelijker mee verslaan. Voor de eindbazen moest je een patroon in hun acties zoeken zodat je ze makkelijk kon ontwijken. Probotector is meer een side-scrolling shooter waar het om draait dat je de vijanden raakt maar zelf niet geraakt wordt. Je hoeft verder geen puzzels ofzo op te lossen, je moet alleen schieten en ontwijken. Verkennen is er ook niet bij, je kan toch maar een enkele kant op.
Het is inmiddels officieel bekend geworden dat dit niet mogelijk zal zijn, de NDS zal geen linkpoort hebben. Voor het linken met een GBA of de GameCube zul je dus ook een GBA(SP) moeten bezitten.Anoniem: 5577 schreef op 20 september 2004 @ 08:10:
Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn, anders heeft het ook weinig nut om hem backwards compatible te maken met de gba als je er dan geen gebruik van kunt maken om te linken
Neemt niet weg dat het een erg vette game is trouwens. Het staat er zo negatiefMetroidPrime schreef op 21 september 2004 @ 12:38:
[...]
Dan lijken alle games op elkaar omdat je knoppen moet indrukken.![]()
Het verschil tussen Metroid en Probotector is enorm groot. In de Metroid spellen draaide het altijd om een grote wereld waarin je moest verkennen en power-ups moest verzamelen. Die power-ups zorgden er voor dat je andere plekken kon verkennen waar je eerst niet kon komen en je kon er sommige vijanden makkelijker mee verslaan. Voor de eindbazen moest je een patroon in hun acties zoeken zodat je ze makkelijk kon ontwijken. Probotector is meer een side-scrolling shooter waar het om draait dat je de vijanden raakt maar zelf niet geraakt wordt. Je hoeft verder geen puzzels ofzo op te lossen, je moet alleen schieten en ontwijken. Verkennen is er ook niet bij, je kan toch maar een enkele kant op.
Mijn foto's op Flickr.
Tuurlijk is Probotector een vette game, Metroid zit er alleen een paar niveaus boven.Captain N schreef op 21 september 2004 @ 12:40:
[...]
Neemt niet weg dat het een erg vette game is trouwens. Het staat er zo negatief
Voor de duidelijkheid...MetroidPrime schreef op 21 september 2004 @ 12:38:
[...]
Dan lijken alle games op elkaar omdat je knoppen moet indrukken.![]()
Het verschil tussen Metroid en Probotector is enorm groot. In de Metroid spellen draaide het altijd om een grote wereld waarin je moest verkennen en power-ups moest verzamelen. Die power-ups zorgden er voor dat je andere plekken kon verkennen waar je eerst niet kon komen en je kon er sommige vijanden makkelijker mee verslaan. Voor de eindbazen moest je een patroon in hun acties zoeken zodat je ze makkelijk kon ontwijken. Probotector is meer een side-scrolling shooter waar het om draait dat je de vijanden raakt maar zelf niet geraakt wordt. Je hoeft verder geen puzzels ofzo op te lossen, je moet alleen schieten en ontwijken. Verkennen is er ook niet bij, je kan toch maar een enkele kant op
Ik doelde daarmee dat Metroid Fusion, Metroid Zero Mission en Probotector op heet eerste gezicht op elkaar lijken.
Deze games hebben zijaanzicht.
Ik denk dat een liefhebber van Probotector , Metroid Fusion, Metroid Zero Mission ook een leuke uitdaging vind.
Terugkomend op MetroidPrime, misschien dat de naam wat verwarring bij me bracht. Ik zat al enige tijd te azen op Metroid Fusion, Metroid Zero Mission, nadat ik Probotector had uitgespeeld.
Toen vervolgens MetroidPrime voor de GC uitkwam dacht ik daar hebben we 'em' (meer v/h genre wat ik net noemde) op de GC, niet wetende dat deze game vanuit een heel ander gezichtveld werd gespeeld.
Hopelijk heb ik het zo iets beter kunnen verwoorden....
Probotector was er alang voor de GC, tis toch ongelofelijk zo'n dijk v/e game op zo'n simpel apparaatjeMetroidPrime schreef op 21 september 2004 @ 12:41:
[...]
Tuurlijk is Probotector een vette game, Metroid zit er alleen een paar niveaus boven.
Ben benieuwd hoe populair Probotector zou zijn geworden op de GC, maar goed dat blijft gissen.
Wat dat betreft is het 'em' maar mijn mening wel helemaal. Het is misschien vanuit een ander gezichtsveld maar ze hebben de essentie van de originele Metroids meer dan vastgelegd. Tenzij je Metroid alleen maar leuk vond omdat je het van de zijkant zag? Dat lijkt me toch nietAnoniem: 84457 schreef op 21 september 2004 @ 13:20:
[...]
Toen vervolgens MetroidPrime voor de GC uitkwam dacht ik daar hebben we 'em' (meer v/h genre wat ik net noemde) op de GC, niet wetende dat deze game vanuit een heel ander gezichtveld werd gespeeld.
Hopelijk heb ik het zo iets beter kunnen verwoorden....
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Nah, dat ben ik niet helemaal met je eens. Metroid Prime speelt totaal anders dan een 'normale' Metroid. Het doel van het spel is nog wel hetzelfde en de sfeer ook wel redelijk (blijf erbij dat de muziek van MP veel beter had gekund), maar toch speelt het totaal anders, dus kan me voorstellen dat je Metroid wel leuk vond en Metroid Prime niet en vice versa. (Hoewel, hoe kan je beide games nou NIET cool vinden.Ecco schreef op 21 september 2004 @ 13:42:
[...]
Wat dat betreft is het 'em' maar mijn mening wel helemaal. Het is misschien vanuit een ander gezichtsveld maar ze hebben de essentie van de originele Metroids meer dan vastgelegd. Tenzij je Metroid alleen maar leuk vond omdat je het van de zijkant zag? Dat lijkt me toch niet
Sja het is natuurlijk ook wel anders. Maar zeg nou zelf; waar zit meer verschil tussen: Metroid Fusion/Metroid Prime of Metroid Fusion/Probotector. I rest my case
[ Voor 4% gewijzigd door Ecco op 21-09-2004 15:09 ]
True, true.Ecco schreef op 21 september 2004 @ 15:08:
[...]
Sja het is natuurlijk ook wel anders. Maar zeg nou zelf; waar zit meer verschil tussen: Metroid Fusion/Metroid Prime of Metroid Fusion/Probotector. I rest my case
Tada
Kan ik de witte 1019 blocks memorycard uit Amerika in mijn PAL GC proppen?
Voor Memorycards is er geen NTSC - PAL systeem? Gewoon universeel?
Bij voorbaad dank.
Edit: ohw en nu we toch bezig zijn: is er een zilveren mem card voor de GC? Zo nee, zal die ooit komen? De PS2 kent wel zilverkleurige mem cards (geinig voor bij de Satin Silver).
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-09-2004 16:09 ]
Anoniem: 23844
Ja.Anoniem: 42423 schreef op 21 september 2004 @ 16:08:
Zucht .. ik heb 1 antwoord nodigDesnoods beantwoord iemand anders (dan Bianca) hem hier.
Kan ik de witte 1019 blocks memorycard uit Amerika in mijn PAL GC proppen?
Ja, universeel.Voor Memorycards is er geen NTSC - PAL systeem? Gewoon universeel?
Nee, komt misschien wel of niet.Edit: ohw en nu we toch bezig zijn: is er een zilveren mem card voor de GC? Zo nee, zal die ooit komen? De PS2 kent wel zilverkleurige mem cards (geinig voor bij de Satin Silver).
Ik tel 3 antwoorden, en jij?
In ieder geval bedankt. Kheb nog iets van 15 Eurootjes op mn PayPal acc. Gaan we ff verbrassen aan een Mem Card.
hoeveel games heb je dan wel niet?
ik schaf gewoon eerst een 251 blocks memcard aan
volgens mij kan ik daar het eerste jaar wel mee doen... of niet?
ik denk dat de cube er over een week of 3 wel zal zijn
Metroid was er ook op de NES hoor, evenals ProbotectorAnoniem: 84457 schreef op 21 september 2004 @ 13:25:
[...]
Probotector was er alang voor de GC, tis toch ongelofelijk zo'n dijk v/e game op zo'n simpel apparaatje![]()
![]()
Ben benieuwd hoe populair Probotector zou zijn geworden op de GC, maar goed dat blijft gissen.
En @ Maxburn: jups. Dat doe ik deze keer
Mijn foto's op Flickr.
Ja eigenlijk wel, die 'simpelheid' spreekt me nl. wel aan.Ecco schreef op 21 september 2004 @ 13:42:
[...]
Wat dat betreft is het 'em' maar mijn mening wel helemaal. Het is misschien vanuit een ander gezichtsveld maar ze hebben de essentie van de originele Metroids meer dan vastgelegd. Tenzij je Metroid alleen maar leuk vond omdat je het van de zijkant zag? Dat lijkt me toch niet
MetroidPrime schreef; 'Tuurlijk is Probotector een vette game, Metroid zit er alleen een paar niveaus boven'.Captain N schreef op 21 september 2004 @ 17:31:
[...]
Metroid was er ook op de NES hoor, evenals Probotector![]()
En @ Maxburn: jups. Dat doe ik deze keerWel nog even uitvogelen hoe dat allemaal werkt. Maar dat zal wel lukken denk ik
Ik denk dat hij de Metroid Prime voor de GC vergelijkt met Probotector voor de GB.
Daarom zou ik dan Probotector wel es voor de GC willen zien, wel zo eerlijk..
Waarom ik een 1019 block memorycard heb? Ik had dus eerst 1 van 251, toen ik de sims had gekocht waren er daarvan al 116 in gebruik, daarnaast nog wat grote spellen en dan gaat het hard. Daarnaast had ik ook animal crossing die 59 blocks in neemt. Nu zit daar een losse memorycard bij, maar als ik dan zelda speel moet ik weer de memorycard lezen want die leest standaard alleen poort A. Dan had ik dus WEER een 251 blocks memorycard moeten kopen dus dan zou ik in totaal al 3 memorycards hebben. Nu heb ik er gewoon 1 die er altijd inzit en daar kan ik alles opzetten en dan heb ik nog wel aardig wat blocks over maar in prijs en gemak scheelt het heel veel.
Als je op ebay zoekt moet je niet zomaar de eerste die je tegenkomt kopen hoor want in die memorysticks zit behoorlijk wat prijsverschil. Gewoon even afwachten tot je een goedkope vindt en dan kopen
[ Voor 10% gewijzigd door Bianca op 21-09-2004 19:06 ]
Metroid was er al twee jaar voordat Probotector uitkwam. Metroid kwam in Japan en de VS in 1986 uit en in 1988 in de EU. Probotector kwam pas in 1988 uit onder de naam Contra in Japen en de VS. Het spel kwam in de EU zelfs pas in 1992, 4 jaar na de Japanse release van Contra en de EU release van Metroid!Captain N schreef op 21 september 2004 @ 17:31:
[...]
Metroid was er ook op de NES hoor, evenals Probotector
Ik vergelijk Probotector voor de NES met Metroid voor de NES en Super Probotector voor de SNES met Super Metroid voor de SNES. Dan is Metroid gewoon vele malen beter. Als je op de reviews afgaat dan zie je dat Contra: Shattered Soldier op de PS2 gemiddeld een score krijgt van 77% volgens gamerankings.com en Metroid Prime gemiddeld een score krijgt van 96%. Contra: Shattered Soldier zou oorspronkelijk ook op de GC komen, dus zoals je ziet zou een GC-Contra waarschijnlijk lang niet zo goed zijn geweest als Metroid Prime. Mijn vergelijking was in ieder geval volledig eerlijk.Anoniem: 84457 schreef op 21 september 2004 @ 18:51:
[...]
MetroidPrime schreef; 'Tuurlijk is Probotector een vette game, Metroid zit er alleen een paar niveaus boven'.
Ik denk dat hij de Metroid Prime voor de GC vergelijkt met Probotector voor de GB.
Daarom zou ik dan Probotector wel es voor de GC willen zien, wel zo eerlijk..
Ik had de nieuwste Contra graag gezien op de GameCube, maar ik denk dat hij stilletjes gecancelled is. Ik denk ook niet dat het spel het goed gedaan heeft op de PS2, waarschijnlijk zou het spel als GC-exclusive beter verkopen. Het is natuurlijk een spel dat typisch is voor de Nintendo consoles en er zijn vrij veel GC bezitters die het spel nog van de NES kennen. Onder de PS2 bezitters zullen veel minder mensen het originele spel kennen.
Maar die 77% van de Contra is gebasseerd op de PS2, die 96% is gebasserd op de GC.MetroidPrime schreef op 21 september 2004 @ 19:08:
[...]
Metroid was er al twee jaar voordat Probotector uitkwam. Metroid kwam in Japan en de VS in 1986 uit en in 1988 in de EU. Probotector kwam pas in 1988 uit onder de naam Contra in Japen en de VS. Het spel kwam in de EU zelfs pas in 1992, 4 jaar na de Japanse release van Contra en de EU release van Metroid!
[...]
Ik vergelijk Probotector voor de NES met Metroid voor de NES en Super Probotector voor de SNES met Super Metroid voor de SNES. Dan is Metroid gewoon vele malen beter. Als je op de reviews afgaat dan zie je dat Contra: Shattered Soldier op de PS2 gemiddeld een score krijgt van 77% volgens gamerankings.com en Metroid Prime gemiddeld een score krijgt van 96%. Contra: Shattered Soldier zou oorspronkelijk ook op de GC komen, dus zoals je ziet zou een GC-Contra waarschijnlijk lang niet zo goed zijn geweest als Metroid Prime. Mijn vergelijking was in ieder geval volledig eerlijk.
Ik had de nieuwste Contra graag gezien op de GameCube, maar ik denk dat hij stilletjes gecancelled is. Ik denk ook niet dat het spel het goed gedaan heeft op de PS2, waarschijnlijk zou het spel als GC-exclusive beter verkopen. Het is natuurlijk een spel dat typisch is voor de Nintendo consoles en er zijn vrij veel GC bezitters die het spel nog van de NES kennen. Onder de PS2 bezitters zullen veel minder mensen het originele spel kennen.
Aangzien die PS2 niet de jongste meer is...
Al is het verschil wel erg groot, dat moet ik je meegeven
hmmm... ik houd niet van importeren nooit gedaano0-Bianca-0o schreef op 21 september 2004 @ 19:02:
@Fonz: Sorry voor mijn late reactie, zo te zien heb je al antwoord.
Waarom ik een 1019 block memorycard heb? Ik had dus eerst 1 van 251, toen ik de sims had gekocht waren er daarvan al 116 in gebruik, daarnaast nog wat grote spellen en dan gaat het hard. Daarnaast had ik ook animal crossing die 59 blocks in neemt. Nu zit daar een losse memorycard bij, maar als ik dan zelda speel moet ik weer de memorycard lezen want die leest standaard alleen poort A. Dan had ik dus WEER een 251 blocks memorycard moeten kopen dus dan zou ik in totaal al 3 memorycards hebben. Nu heb ik er gewoon 1 die er altijd inzit en daar kan ik alles opzetten en dan heb ik nog wel aardig wat blocks over maar in prijs en gemak scheelt het heel veel.
Als je op ebay zoekt moet je niet zomaar de eerste die je tegenkomt kopen hoor want in die memorysticks zit behoorlijk wat prijsverschil. Gewoon even afwachten tot je een goedkope vindt en dan kopenOh en goed opletten dat je wel een originele koopt he.
Ik hoop het liever gewoon in de winkel... vind ik veiliger
maar zo'n 1019 blocks mem card komt dus nog wel in europa?
dan zal ie ook wel flink wat kosten...
Maar het eerste jaar zal ik er denk ik toch geen nodig hebben
en anders heb ik wel aan 2x 251 genoeg...
Ik zoek een goede racer voor de Cube namelijk
Beetje iets als GT3 op de PS2..
Burnout is niet gewoon een racespelSyntagma schreef op 21 september 2004 @ 19:39:
Is Burnout 2 nou een beetje een goed racespel? Of is het een beetje simpel..?
Ik zoek een goede racer voor de Cube namelijk![]()
Beetje iets als GT3 op de PS2..
het draait grotendeels om de crashes... daar moet je van houden
Burnout 3 wordt/is veel beter, maar die verschijnt helaas niet op de cube
Wat maakt dat nou weer uit? Een goed spel is een goed spel, de classic NES editie van Zelda op de GBA krijgt ook een score van 87% en dat is ook niet meer een van de mooiste spellen.Anoniem: 84457 schreef op 21 september 2004 @ 19:23:
[...]
Maar die 77% van de Contra is gebasseerd op de PS2, die 96% is gebasserd op de GC.
Aangzien die PS2 niet de jongste meer is...
Al is het verschil wel erg groot, dat moet ik je meegeven
Weet je dat zeker? Ik herinner mij nog dat ik Probotector op de NES speelde. En dat was zeker voor 92, want dat was het jaar waarin ik een SNES kocht \o/MetroidPrime schreef op 21 september 2004 @ 19:08:
[...]
Metroid was er al twee jaar voordat Probotector uitkwam. Metroid kwam in Japan en de VS in 1986 uit en in 1988 in de EU. Probotector kwam pas in 1988 uit onder de naam Contra in Japen en de VS. Het spel kwam in de EU zelfs pas in 1992, 4 jaar na de Japanse release van Contra en de EU release van Metroid!
Tevens, daarvoor Probotector ook al op de C64, alleen dan onder de naam Gryzor. En volgens mij was dat ook nog voor '88.
[...]
Ach ja, smaken verschillen, maar volgens mij is het niet eerlijk om Metroid en Probotector naast elkaar te leggen en te vergelijken. Zowel de NES, als de SNES versie.Ik vergelijk Probotector voor de NES met Metroid voor de NES en Super Probotector voor de SNES met Super Metroid voor de SNES. Dan is Metroid gewoon vele malen beter. Als je op de reviews afgaat dan zie je dat Contra: Shattered Soldier op de PS2 gemiddeld een score krijgt van 77% volgens gamerankings.com en Metroid Prime gemiddeld een score krijgt van 96%. Contra: Shattered Soldier zou oorspronkelijk ook op de GC komen, dus zoals je ziet zou een GC-Contra waarschijnlijk lang niet zo goed zijn geweest als Metroid Prime. Mijn vergelijking was in ieder geval volledig eerlijk.
Ik denk dat die lui van gamerankings het nieuwe Contra spel gewoon te moeilijk vinden (dat is tie ook best wel
Verder heeft Konami nooit een Contra spel aangekondigd voor de GC. Dat sites als cube-europe.com en zo dat melden, dan is dat niet gelijk een officieel iets. In de N64 tijd waren er zo'n hoop van die beloftes door het blad N64 Magazine. 90% daarvan heeft nooit het N64 daglicht mogen aanschouwen. Sindsdien ben ik dus ook sceptisch als ik dat soort berichten lees.
Maar goed, verder niet allemaal echt GC gerelateerd dit gesnor

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
154 blocks nu. Dat is minimaal, zonder replays of wat dan ook, zonder custom machines in F-Zero bijvoorbeeld. En dan zijn BO2, BG&E en AC nog onderweg. M'n 251 blocks kaart zou dus zo vol zitten. Ik heb nu een 1019 blocks kaart van Piranha, maar echt

Het is geen lolletje om al je saves te verliezen...
Koop dan een 1019 blocks kaart van Nintendo zelf.Anoniem: 34169 schreef op 21 september 2004 @ 20:15:
251 blocks is voor mij ook niet echt meer een optie. * Anoniem: 14065 gaat ff alle blocks bijelkaar optellen...
154 blocks nu. Dat is minimaal, zonder replays of wat dan ook, zonder custom machines in F-Zero bijvoorbeeld. En dan zijn BO2, BG&E en AC nog onderweg. M'n 251 blocks kaart zou dus zo vol zitten. Ik heb nu een 1019 blocks kaart van Piranha, maar echt
Het is geen lolletje om al je saves te verliezen...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nu je het zegt, ik herinner me dat ook. Ik heb het spel in 1991 in ieder geval al een keer gespeeld. Ik heb die data van gamefaqs.com en er verder niet bij nagedacht, maar ze kloppen dus niet.GolbeZeromus schreef op 21 september 2004 @ 20:11:
[...]
Weet je dat zeker? Ik herinner mij nog dat ik Probotector op de NES speelde. En dat was zeker voor 92, want dat was het jaar waarin ik een SNES kocht \o/
Tevens, daarvoor Probotector ook al op de C64, alleen dan onder de naam Gryzor. En volgens mij was dat ook nog voor '88.
Dat is een gemiddelde van alle cijfers. De meeste reviews geven scores van rond de 80%. Bedenk wel dat Metroid Prime ook niet een echt makkelijk spel is.Ach ja, smaken verschillen, maar volgens mij is het niet eerlijk om Metroid en Probotector naast elkaar te leggen en te vergelijken. Zowel de NES, als de SNES versie.
Ik denk dat die lui van gamerankings het nieuwe Contra spel gewoon te moeilijk vinden (dat is tie ook best wel), maar 77% is te weinig vind ik. Mar het is een gemiddelde denk ik of niet?
Anoniem: 23844
Het gaat er niet om hoeveel games je hebt maar ook om het gemak zoals Bianca ook al zegt. Sportspellen nemen bijv. zeer veel blokken in beslag. Op het moment dat mijn 59 MC vol zat was de 1019 net aangekondigd. Geen moeilijke keuze dus. Daarnaast is het prijsverschil tussen een 251 en een 1019 een paar euro (US) dus daar hoef je het niet voor te laten. Bovendien weet je zeker dat je nooit meer een nieuwe hoeft te kopen.Anoniem: 76992 schreef op 21 september 2004 @ 17:15:
Ik snap echt niet dat mensen 1019 blocks nodig hebben ?
hoeveel games heb je dan wel niet?
ik schaf gewoon eerst een 251 blocks memcard aan
volgens mij kan ik daar het eerste jaar wel mee doen... of niet?
ik denk dat de cube er over een week of 3 wel zal zijn
Als je de mogelijkheid hebt om een 1019 te importeren, dan DOEN!
Toen ik dat kreng kocht waren die er nog nietschnumi schreef op 21 september 2004 @ 20:36:
[...]
Koop dan een 1019 blocks kaart van Nintendo zelf.
Maar nu ga ik het zeker doen. Is ie nou al uit of...
Wat is dan een beter racespel?Anoniem: 76992 schreef op 21 september 2004 @ 19:56:
[...]
Burnout is niet gewoon een racespel
het draait grotendeels om de crashes... daar moet je van houden
Burnout 3 wordt/is veel beter, maar die verschijnt helaas niet op de cube

TJA HAD DE CUBE NOU BO3 GEHAD MAAR NEEEEEEEE HOOR. Pruts apparaat. Nog 2 games en dan kan hij de kast in.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 101975
Wel leuk dat Mortal Kombat Deception toch naar de Cube komt.
Wat maakt dat nou uit??? Nou voor mij een hele boel eerlijk gezegd!MetroidPrime schreef op 21 september 2004 @ 20:00:
[...]
Wat maakt dat nou weer uit? Een goed spel is een goed spel, de classic NES editie van Zelda op de GBA krijgt ook een score van 78% en dat is ook niet meer een van de mooiste spellen.
Is 78% een hoge score voor een classic NES editie?
De stoflaag die op mijn Cube ligt gaat er denk ik niet eerder af dan op het moment dat de nieuwe Zelda verkrijgbaar is..D³ schreef op 21 september 2004 @ 22:46:
Jullie Cube ook zo stoffig door gebrek aan spel(l)en?
TJA HAD DE CUBE NOU BO3 GEHAD MAAR NEEEEEEEE HOOR. Pruts apparaat. Nog 2 games en dan kan hij de kast in.
Maar als een spel van de PS2 naar de GameCube gepoort wordt, dan is het spel toch niet ineens een beter spel? Als het spel rond de 77% krijgt op de PS2 en het wordt gepoort naar de GameCube met betere graphics krijgt het niet ineens een cijfer dat erg veel hoger ligt dan die 77%.Anoniem: 84457 schreef op 21 september 2004 @ 23:07:
[...]
Wat maakt dat nou uit??? Nou voor mij een hele boel eerlijk gezegd!
Is 78% een hoge score voor een classic NES editie?
Dat cijfer hoorde 87% te zijn. Het geeft wel aan dat voor veel reviewers niet de graphics maar de gameplay belangrijk zijn.
Als ik jouw beat met BO2.. heb je dan weer een reden om te gamenD³ schreef op 21 september 2004 @ 22:46:
[afbeelding]
Nee, net een nieuwe, zit nog geen stof op. En verder komt er een nieuwe Zelda, Metroid, Resident Evil, Paper Mario en heel misschien BO3 nogD³ schreef op 21 september 2004 @ 22:46:
[afbeelding]
En omdat 't voor mij nieuw is, heb ik nog 2 jaar games in te halen, dat scheelt
Ik heb het er af geveegd voor SSX 3 erin ging, maar ja, dat heb ik na een weekend intensief gamen ook wel weer gezienD³ schreef op 21 september 2004 @ 22:46:
[afbeelding]

Kwam dat kreng van een Zelda nou maar uit...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 22-09-2004 15:48 ]
Ik ben niet zo thuis in de racespellen, maar ik had dus een (p)review gezien van BO3
Ik hoop dat ie naar de Cube komt want dan wil ik 'm zeker hebben
maar BO2 is ook niet slecht hoorde ik (of wel?)
Anoniem: 121879
Dit topic is gesloten.