Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gamer's Mark heeft net bekend gemaakt dat het WarpPipe online systeem bericht een grapje was van iemand. Volgende week donderdag houdt Nintendo een persconferentie over de NDS en wordt het media-embargo opgeheven. WarpPipe mag dan bekend maken waar ze mee bezig zijn.
WarpPipe heeft echter wel nog een hint vrijgegeven, een plaatje van de NDS met een tekening van de ontdekkingsreiziger Magellan op het onderste scherm.
* MetroidPrime denkt dat het nog steeds iets met GPS en online gaming te maken heeft.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ikzelf wacht op die andere Kong game :)!!!Thelema schreef op 29 september 2004 @ 19:39:
Ik heb vandaag Donkey Konga gespeeld in de plaatselijke Intertoys, ze hadden de Gamecube booth omgebouwd voor Donkey Konga. Hoewel het maar een demo was moet ik zeggen dat het echt heel erg vermakelijk is. Net als Pikmin 2 in co-op mode.
Ik heb 't gelezen idd. Toch denk ik dat GPS in games echt 'n hele nieuwe wereld kan openen, zeker op het gebied van RPG'sMetroidPrime schreef op 29 september 2004 @ 21:24:
[...]
Gamer's Mark heeft net bekend gemaakt dat het WarpPipe online systeem bericht een grapje was van iemand. Volgende week donderdag houdt Nintendo een persconferentie over de NDS en wordt het media-embargo opgeheven. WarpPipe mag dan bekend maken waar ze mee bezig zijn.
WarpPipe heeft echter wel nog een hint vrijgegeven, een plaatje van de NDS met een tekening van de ontdekkingsreiziger Magellan op het onderste scherm.
* MetroidPrime denkt dat het nog steeds iets met GPS en online gaming te maken heeft.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dank jeVanitas schreef op 25 september 2004 @ 18:07:
Mooie icon btw D3.
Server is van yam, dus als je een account wilt moet je bij hem zijnCaptain N schreef op 29 september 2004 @ 16:48:
offtopic:
D3, ik zag dat de plaatjes in het openingstopic op jouw server staan... zou ik eventuele nieuwe plaatjes voor het topic ook op mogen stallen?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Nope, nog niet, had em wel al gepreordered bij dvdsoon....Phusebox schreef op 29 september 2004 @ 19:05:
is er iemand wiens Donkey Konga al shipped is?
ow ok,ik bij dvdboxoffice, maar daar is ie ook nog niet verstuurd...Schweino schreef op 30 september 2004 @ 08:28:
[...]
Nope, nog niet, had em wel al gepreordered bij dvdsoon....
mijn vorige pre-order bij dvdsoon is 3 weken geleden verstuurd, en nog steeds niet aangekomen, ik bestel daar dus nooit meer wat. voordat ze gaan kijken of je pakketje verloren is gegaan moet je 9 weken wachten
nou ja, ik koop de US versie voor de US songs, en een vriend van mij de EU versie...
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 30-09-2004 08:48 ]
@ Phusebox
Nou ik krijg altijd alles netjes, maar wij Nederlanders houden van drammen! Duurd het een keer 3 weken, is dat al lang! Wacht je toch lekker op de EU versie kun je soms 3 maanden wachten. En het kost je ook nog meer, mooie gezegdes, voor een kwartje op de eerste rij zitten en voor niets gaat de zon op!
Een keer heb ik ook 3 weken gewacht heb ik ze gewoon een mailtje gestuurd die ze netjes beantwoorden. Maar wat was het geval, Ik had Zelda Four Swords besteld nou daar zat een gratis link cable bij, dat is mooi, maar dan past het pakketje niet meer in een envelope en gaat het dus in een kleine doos. En doosjes die onderschept de Nederlandse duane! En aangezien er trommels bij Donkey zitten, zal je wel de bok zijn en ligt het bij de Nederlandse duane! Maar vrees niet ik had het na 3 weken, kan dus nog komen! Oja en dan mot je ook nog ff geld dokken aan de duane! Bij zelda was dat gelukkig 10 euro! IK verwacht dat dat ook met mijn DS gaat gebeuren heb ik alvast 40 Euro boven op gezet heehehehhe
[ Voor 26% gewijzigd door S2S op 30-09-2004 11:38 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
het gaat niet om donkey konga maar om een dvdS2S schreef op 30 september 2004 @ 10:32:
@ Schweino wijsvingertje is voor Phuse
@ Phusebox
Nou ik krijg altijd alles netjes, maar wij Nederlanders houden van drammen! Duurd het een keer 3 weken, is dat al lang! Wacht je toch lekker op de EU versie kun je soms 3 maanden wachten. En het kost je ook nog meer, mooie gezegdes, voor een kwartje op de eerste rij zitten en voor niets gaat de zon op!
Een keer heb ik ook 3 weken gewacht heb ik ze gewoon een mailtje gestuurd die ze netjes beantwoorden. Maar wat was het geval, Ik had Zelda Four Swords besteld nou daar zat een gratis link cable bij, dat is mooi, maar dan past het pakketje niet meer in een envelope en gaat het dus in een kleine doos. En doosjes die onderschept de Nederlandse duane! En aangezien er trommels bij Donkey zitten, zal je wel de bok zijn en ligt het bij de Nederlandse duane! Maar vrees niet ik had het na 3 weken, kan dus nog komen! Oja en dan mot je ook nog ff geld dokken aan de duane! Bij zelda was dat gelukkig 10 euro! IK verwacht dat dat ook met mijn DS gaat gebeuren heb ik alvast 40 Euro boven op gezet heehehehhe
donkey konga kan niet al 3 weken onderweg zijn, want die is pas sinds dinsdag uit
en ik stuur hen een mailtje met de vriendelijke vraag of zij soms op de hoogte zijn van een vertraging die er kan zijn opgetreden: krijg ik mail terug: voordat we antwoord geven op die vraag moet je nog 6 weken wachten tot de 45 werkdagen om zijn... lekker dan, tot zover klantvriendelijkheid
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 30-09-2004 13:06 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
heb net 2 witte 1019 blocks official Nintendo memorycards binnengekregen. Wat zouden ze hier nieuw gaan kosten in de winkel? Ze zijn nog niet hier in Europa te koop geloof ik. Zitten nieuw in de verpakking en wil er 2 van de 3 verkopen. De ander moet ik nog binnenkrijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 13:50 ]
wat wil je ervoor hebben? ben wel geïnteresseerdVerwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:50:
Ey jongens (en meisjes),
heb net 2 witte 1019 blocks official Nintendo memorycards binnengekregen. Wat zouden ze hier nieuw gaan kosten in de winkel? Ze zijn nog niet hier in Europa te koop geloof ik. Zitten nieuw in de verpakking en wil er 2 van de 3 verkopen. De ander moet ik nog binnenkrijgen.
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Staat trouwens ook al op Marktplaats.
ps: looking good with my Platinum Cube
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:28 ]
Ga je gang als je een nieuw topic wil starten, zorg echter wel dat de startpost voldoet aan de eisen
Dit topic is gesloten.