Het Grote Gamecube Topic Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.335 views sinds 30-01-2008

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
De Super Nintendo niet... althans in Amerika niet. In een aantal grote steden daar. Daar was door een 3rd party (Catapult) het Xband netwerk opgezet, vergelijkbaar met Xbox Live. Er waren een stuk of 10 games compatible, zoals Mortal Kombat (als ik mij niet vergis). Verder heb je wel gelijk... vandaar ook dat ik online tussen aanhalingstekens had gezet ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 29-09-2004 17:59 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
is er iemand wiens Donkey Konga al shipped is?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb vandaag Donkey Konga gespeeld in de plaatselijke Intertoys, ze hadden de Gamecube booth omgebouwd voor Donkey Konga. Hoewel het maar een demo was moet ik zeggen dat het echt heel erg vermakelijk is. Net als Pikmin 2 in co-op mode.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
Gamer's Mark heeft net bekend gemaakt dat het WarpPipe online systeem bericht een grapje was van iemand. Volgende week donderdag houdt Nintendo een persconferentie over de NDS en wordt het media-embargo opgeheven. WarpPipe mag dan bekend maken waar ze mee bezig zijn.

WarpPipe heeft echter wel nog een hint vrijgegeven, een plaatje van de NDS met een tekening van de ontdekkingsreiziger Magellan op het onderste scherm.

* MetroidPrime denkt dat het nog steeds iets met GPS en online gaming te maken heeft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Thelema schreef op 29 september 2004 @ 19:39:
Ik heb vandaag Donkey Konga gespeeld in de plaatselijke Intertoys, ze hadden de Gamecube booth omgebouwd voor Donkey Konga. Hoewel het maar een demo was moet ik zeggen dat het echt heel erg vermakelijk is. Net als Pikmin 2 in co-op mode.
Ikzelf wacht op die andere Kong game :)!!!

Verwijderd

Iwmand al de nieuwe opening in elkaar gezet we zitten nu al ruim over de 1000 posts :X

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

MetroidPrime schreef op 29 september 2004 @ 21:24:
[...]

Gamer's Mark heeft net bekend gemaakt dat het WarpPipe online systeem bericht een grapje was van iemand. Volgende week donderdag houdt Nintendo een persconferentie over de NDS en wordt het media-embargo opgeheven. WarpPipe mag dan bekend maken waar ze mee bezig zijn.

WarpPipe heeft echter wel nog een hint vrijgegeven, een plaatje van de NDS met een tekening van de ontdekkingsreiziger Magellan op het onderste scherm.

* MetroidPrime denkt dat het nog steeds iets met GPS en online gaming te maken heeft.
Ik heb 't gelezen idd. Toch denk ik dat GPS in games echt 'n hele nieuwe wereld kan openen, zeker op het gebied van RPG's

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Captain N was er mee bezig :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dank je :)
Captain N schreef op 29 september 2004 @ 16:48:
offtopic:
D3, ik zag dat de plaatjes in het openingstopic op jouw server staan... zou ik eventuele nieuwe plaatjes voor het topic ook op mogen stallen?
Server is van yam, dus als je een account wilt moet je bij hem zijn :) Als je bedoelt dat ik je nieuwe plaatjes bij de rest zet kan dat natuurlijk, mail ze maar dan upload ik ze.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ok dat zal ik doen. En ik kan neem ik aan gewoon de openingspost quoten, die quotes weghalen, en editten?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Phusebox schreef op 29 september 2004 @ 19:05:
is er iemand wiens Donkey Konga al shipped is?
Nope, nog niet, had em wel al gepreordered bij dvdsoon....

• Phusebox
Schweino schreef op 30 september 2004 @ 08:28:
[...]

Nope, nog niet, had em wel al gepreordered bij dvdsoon....
ow ok,ik bij dvdboxoffice, maar daar is ie ook nog niet verstuurd... :(

mijn vorige pre-order bij dvdsoon is 3 weken geleden verstuurd, en nog steeds niet aangekomen, ik bestel daar dus nooit meer wat. voordat ze gaan kijken of je pakketje verloren is gegaan moet je 9 weken wachten :S

nou ja, ik koop de US versie voor de US songs, en een vriend van mij de EU versie... :D hebben we alle songs (afgezien van JAP dan...)

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 30-09-2004 08:48 ]

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

@ Schweino wijsvingertje is voor Phuse
@ Phusebox

Nou ik krijg altijd alles netjes, maar wij Nederlanders houden van drammen! Duurd het een keer 3 weken, is dat al lang! Wacht je toch lekker op de EU versie kun je soms 3 maanden wachten. En het kost je ook nog meer, mooie gezegdes, voor een kwartje op de eerste rij zitten en voor niets gaat de zon op!

Een keer heb ik ook 3 weken gewacht heb ik ze gewoon een mailtje gestuurd die ze netjes beantwoorden. Maar wat was het geval, Ik had Zelda Four Swords besteld nou daar zat een gratis link cable bij, dat is mooi, maar dan past het pakketje niet meer in een envelope en gaat het dus in een kleine doos. En doosjes die onderschept de Nederlandse duane! En aangezien er trommels bij Donkey zitten, zal je wel de bok zijn en ligt het bij de Nederlandse duane! Maar vrees niet ik had het na 3 weken, kan dus nog komen! Oja en dan mot je ook nog ff geld dokken aan de duane! Bij zelda was dat gelukkig 10 euro! IK verwacht dat dat ook met mijn DS gaat gebeuren heb ik alvast 40 Euro boven op gezet heehehehhe

[ Voor 26% gewijzigd door S2S op 30-09-2004 11:38 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Phusebox
S2S schreef op 30 september 2004 @ 10:32:
@ Schweino wijsvingertje is voor Phuse
@ Phusebox

Nou ik krijg altijd alles netjes, maar wij Nederlanders houden van drammen! Duurd het een keer 3 weken, is dat al lang! Wacht je toch lekker op de EU versie kun je soms 3 maanden wachten. En het kost je ook nog meer, mooie gezegdes, voor een kwartje op de eerste rij zitten en voor niets gaat de zon op!

Een keer heb ik ook 3 weken gewacht heb ik ze gewoon een mailtje gestuurd die ze netjes beantwoorden. Maar wat was het geval, Ik had Zelda Four Swords besteld nou daar zat een gratis link cable bij, dat is mooi, maar dan past het pakketje niet meer in een envelope en gaat het dus in een kleine doos. En doosjes die onderschept de Nederlandse duane! En aangezien er trommels bij Donkey zitten, zal je wel de bok zijn en ligt het bij de Nederlandse duane! Maar vrees niet ik had het na 3 weken, kan dus nog komen! Oja en dan mot je ook nog ff geld dokken aan de duane! Bij zelda was dat gelukkig 10 euro! IK verwacht dat dat ook met mijn DS gaat gebeuren heb ik alvast 40 Euro boven op gezet heehehehhe
het gaat niet om donkey konga maar om een dvd

donkey konga kan niet al 3 weken onderweg zijn, want die is pas sinds dinsdag uit

en ik stuur hen een mailtje met de vriendelijke vraag of zij soms op de hoogte zijn van een vertraging die er kan zijn opgetreden: krijg ik mail terug: voordat we antwoord geven op die vraag moet je nog 6 weken wachten tot de 45 werkdagen om zijn... lekker dan, tot zover klantvriendelijkheid

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Tja ik had wel aardige replies is maar niet wie je mail leest! Ben tevreden over dvdsoon en dvdboxxoffice. Maar als er bij donkey Konga drums zitten, zijn jullie hoogstwaarschijnelijk nat. De duane checkt die doosjes. Kijk soms heb je wat vertraging, en moet je wachten das jammer want we willen het allemaal snel, maar dat krijg je als je geld wil besparen!

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 30-09-2004 13:06 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Verwijderd

Ey jongens (en meisjes),

heb net 2 witte 1019 blocks official Nintendo memorycards binnengekregen. Wat zouden ze hier nieuw gaan kosten in de winkel? Ze zijn nog niet hier in Europa te koop geloof ik. Zitten nieuw in de verpakking en wil er 2 van de 3 verkopen. De ander moet ik nog binnenkrijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 13:50 ]

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:50:
Ey jongens (en meisjes),

heb net 2 witte 1019 blocks official Nintendo memorycards binnengekregen. Wat zouden ze hier nieuw gaan kosten in de winkel? Ze zijn nog niet hier in Europa te koop geloof ik. Zitten nieuw in de verpakking en wil er 2 van de 3 verkopen. De ander moet ik nog binnenkrijgen.
wat wil je ervoor hebben? ben wel geïnteresseerd :P

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Moet ik eerst weten wat de prijzen in de winkel gaan worden :p

Staat trouwens ook al op Marktplaats.

ps: looking good with my Platinum Cube 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:28 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Tijd voor een nieuw topic, deze zit te vol :)
Ga je gang als je een nieuw topic wil starten, zorg echter wel dat de startpost voldoet aan de eisen ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.