Het Grote Gamecube Topic Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.280 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 07:54

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MetroidPrime schreef op 21 augustus 2004 @ 21:50:
[...]
Volgens Capcom zou dit maar een fractie zijn van wat het spel te bieden heeft........
i know :9~

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
Ik moet alleen Nemesis en Code Veronica nog uitspelen voor 4 uitkomt. :X Eerst maar Doom III uitspelen denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 21-08-2004 22:40 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op 21 augustus 2004 @ 19:12:
[...] Maar volgens mij maken ze zichzelf met zulke wanhopig positief getinte cijfers eerder een beetje belachelijk dan dat mensen er van onder de indruk raken.
Daar sla je de spijker op de kop. Dat artikel (http://www.nintendo-europ...7a-424a-8c77-c746c58491a4) is zo rampzalig in elkaar gezet en stikt van de spel- en stijlfouten: "Fakesch vertelde het publiek dat Nintendo in Duitsland de absolute marktleider is van de gehele console-markt." Hoe wil je absolute marktleider zijn als er andere console net niet evenveel verkopen als Nintendo doet? Ik zie nog steeds dat Xbox- en PSX-stuff verkocht worden. Het enige dat interessant is aan het artikel is de aankondiging van meer games, de rest eromheen is niks anders dan zelfverheerlijking.

Burnout 2 is trouwens een ontzetten wreed spel :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Robin Vreuls schreef op 22 augustus 2004 @ 00:45:
[...]
Daar sla je de spijker op de kop. Dat artikel (http://www.nintendo-europ...7a-424a-8c77-c746c58491a4) is zo rampzalig in elkaar gezet en stikt van de spel- en stijlfouten: "<cite>Fakesch vertelde het publiek dat Nintendo in Duitsland de absolute marktleider is van de gehele console-markt.</cite>" Hoe wil je absolute marktleider zijn als er andere console net niet evenveel verkopen als Nintendo doet? Ik zie nog steeds dat Xbox- en PSX-stuff verkocht worden. Het enige dat interessant is aan het artikel is de aankondiging van meer games, de rest eromheen is niks anders dan zelfverheerlijking.

Burnout 2 is trouwens een ontzetten wreed spel :o.
Burnout 3 wordt nog veel wreder. :)

Wat die Fakesch allemaal zegt is wel leuk, maar je moet het altijd niet te serieus nemen. Altijd erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:22
Dat is wat wij marketing noemen.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Weet jij toevallig of die zooi die ze op de E3 het jaar ervoor hebben laten zien er ook nog steeds in zit? Ik hoorde ergens geruchten dat ze helemaal opnieuw waren begonnen of zo. Ik van dat stuk in die mansion ook wel erg stoer, net als Doom III met zo'n zaklamp kan ik me herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat je op de E3 2003 zag zit er volgens mij niet meer in.

Ze zijn idd totaal opnieuw begonnen maarja je weet het maar nooit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 86074 schreef op 22 augustus 2004 @ 10:39:
[...]

Weet jij toevallig of die zooi die ze op de E3 het jaar ervoor hebben laten zien er ook nog steeds in zit? Ik hoorde ergens geruchten dat ze helemaal opnieuw waren begonnen of zo. Ik van dat stuk in die mansion ook wel erg stoer, net als Doom III met zo'n zaklamp kan ik me herinneren.
Shinji Mikami van Capcom was niet tevreden met de mansion in het spel omdat het spel dan teveel op Residen Evil 0, 1, 2 en Code Veronica ging lijken. Daarom is er helemaal opnieuw begonnen met het spel. Volgens de geruchten is er wel een belangrijke indoor omgeving, maar die zou pas vrij laat in het spel komen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120961

Schweino zegt:

Een imitatie RGB kabel geeft exact hetzelfde beeld als de originele kabel, RGB = RGB en daar kan je weinig aan verprutsen op kabelgebied. Ik zou ook voor een imitatie gaan (heb er zelf ook een van Speedlink, wekrt perfect).

Schnumi zegt:

Dat kun je wel zeggen maar er is wel degelijk verschil tussen 3th party RGB kabels en die van Nintendo. Dit is volgens mij al meerdere keren bevestigd door mensen hier op het forum.

Ik ben het met Schweino eens TENZIJ een immitatie kabel WEL een scart aansluiting heeft maar die GEEN gescheiden RGB kabels bevat, zodat je hetzelfde principe krijgt als het Scart-blokje wat je standaard bij je Cube geleverd krijgt.
Dus kan iemand bevestigen dat 3rd party Scart-kabels wel echte RGB kabels zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 120961 schreef op 22 augustus 2004 @ 13:58:
Schweino zegt:

Een imitatie RGB kabel geeft exact hetzelfde beeld als de originele kabel, RGB = RGB en daar kan je weinig aan verprutsen op kabelgebied. Ik zou ook voor een imitatie gaan (heb er zelf ook een van Speedlink, wekrt perfect).

Schnumi zegt:

Dat kun je wel zeggen maar er is wel degelijk verschil tussen 3th party RGB kabels en die van Nintendo. Dit is volgens mij al meerdere keren bevestigd door mensen hier op het forum.

Ik ben het met Schweino eens TENZIJ een immitatie kabel WEL een scart aansluiting heeft maar die GEEN gescheiden RGB kabels bevat, zodat je hetzelfde principe krijgt als het Scart-blokje wat je standaard bij je Cube geleverd krijgt.
Dus kan iemand bevestigen dat 3rd party Scart-kabels wel echte RGB kabels zijn???
Er kan best flink verschil tussen RGB kabels zitten hoor, waarom heb je anders dvd-freaks die SCART kabels van 80 euro kopen met gold plating enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 120961 schreef op 22 augustus 2004 @ 13:58:
Schweino zegt:

Schnumi zegt:

Dat is niet de enige factor die de kwaliteit van een scart-kabel bepaalt hoor. Als de scart-kabel slecht geisoleerd is dan kun je wel een echt RGB-signaal hebben, maar het beeld is niet om aan te zien. Ik had een DVD-speler met een slecht geisoleerde scart-kabel op mijn tv aangesloten, dan krijg je het signaal van het kanaal waar je tv op stond dwars door je beeld heen(ik heb dit op meerdere verschillende tv's getest dus daar licht het niet aan). Toen ik bijvoorbeeld The Matrix aan het kijken was stond het silhouet van Jos Brink achter Neo op het moment dat hij Agent Smith een pak slaag probeert te geven. Je kunt dus maar beter een scart-kabel kopen waarvan je van tevoren weet of het signaal goed geisoleerd is, anders zul je Jos Brink ook moeten ontwijken als je Burnout 2 probeert te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44430

Ik heb een 3rd party Scart kabel voor mijn gamecube en deze geeft haarscherp beeld, hij werkt dus perfect. Je wordt gewoon genaaid door Nintendo, en naaien daar is Nintendo goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:59

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Er zullen uiteraard ook best wel goede 3rd party kabels bij zitten. Dat ligt er ook maar aan hoe duur ze zijn, over het algemeen is de regel "goedkoop is duurkoop" redelijk van toepassing.

Ook ligt het eraan wat voor tv je hebt, heb je een oud barrel van 30 jaar oud die toch al niet scherp meer is, tja, dan maakt zo'n kabel ook niks meer uit.

Heb je een nieuwe 4 meter lang plasmascherm dan zul je net wat beter het verschil kunnen merken tussen een goede of minder goede kabel.

Het kan dus best wel goed gaan met een (duurdere) 3rd party kabel. Maar over het algemeen is dus hier de ervaring dat goedkope 3rd party kabels aanmerkelijk slechtere beeldkwaliteit leveren dan de Nintendo kabel.

Zo, nu uitgepraat over kabels?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

toch nog ff over de kabel...

zo ziet mijn cheap-ass er van binnen uit (zo een met losse tulpstekkertjes voor audio):

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/rgb.jpg

gebruikt evenveel pinnetjes (9 ofzo) als m'n originele nintendo scart

Het is dus wel een RGB, alleen zijn de kabeltjes veel dunner en is er weinig tot geen mantelafscherming...
De nintendo scart heeft een veel dikker kabel maar ik kon 'm niet openmaken om te kijken naar hoe dik de losse draadjes en de mantel waren.

De nintendo geeft wel veel beter beeld, ik ga proberen m'n cheapass in aluminiumfolie te wikkelen, kijken of dat helpt tegen de ruiserige lettertjes die ik er mee had :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op 22 augustus 2004 @ 12:26:
[...]

Shinji Mikami van Capcom was niet tevreden met de mansion in het spel omdat het spel dan teveel op Residen Evil 0, 1, 2 en Code Veronica ging lijken. Daarom is er helemaal opnieuw begonnen met het spel. Volgens de geruchten is er wel een belangrijke indoor omgeving, maar die zou pas vrij laat in het spel komen.
Ergens vind ik het wel jammer hoor, dat stuk zag er zooooo mooi en sfeervol uit, neem die scene met dat wapperende gordijn bijvoorbeeld.

Maar ik vertrouw erop dat het allemaal wel goedkomt.
Volgens mij laat capcom nu vooral het actie gedeelte zien om voor een hype te zorgen bij de grote massa.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Post verkeerd begrepen :X

[ Voor 91% gewijzigd door MetroidPrime op 22-08-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Damn wat is AC toch een verslavend spelletje zeg, hier mag van mij wel een deeltje 2 van gaan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 44430 schreef op 22 augustus 2004 @ 14:38:
Ik heb een 3rd party Scart kabel voor mijn gamecube en deze geeft haarscherp beeld, hij werkt dus perfect. Je wordt gewoon genaaid door Nintendo, en naaien daar is Nintendo goed in.
Jah, als je een gewone scartkabel gewend bent, zal het best goed beeld geven. Maar als je het naast de officiële zet, dan is het weer 3x niks. Het is maar net wat je gewend bent. Als je altijd in een Opel Kadett van 20 jaar oud hebt gereden, en daarna in een 10 jaar oude Opel, dan zal die best een stuk lekkerder rijden. Dat betekent niet dat een gloednieuwe Opel niet beter kan rijden dan de 10 jaar oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 5577 schreef op 22 augustus 2004 @ 16:12:
Damn wat is AC toch een verslavend spelletje zeg, hier mag van mij wel een deeltje 2 van gaan komen :P
Die is al in ontwikkeling, maar het is volgens Miyamoto zelf een online game. Totdat het online standpunt van Nintendo verandert verwacht ik niet dat AC2 ooit het daglicht zal zien, tenzij hij op de NDS uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat AC van de cube op de DS zou komen toch ?

*Homer simpson mode* hmmmmmmmmmmmmmmmmm AC met multiplayer online argllllhlhlhlhllllllll *Homer Simpson mode*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Anoniem: 5577 schreef op 22 augustus 2004 @ 16:50:
Ik dacht dat AC van de cube op de DS zou komen toch ?
Nou, op één screenshot van de DS-versie is te zien hoe iemand direct tegen een ander poppetje aan het "praten" (typen) is. Wat op de cube alleen maar kan door middel van hem een brief te sturen. Er is dus in ieder geval dat verschil.

Ik gok dat het inderdaad wel grotendeels hetzelfde zal zijn, maar dan met de mogelijkheid om te linken met andere DS'en om zo met meerdere spelers tegelijkertijd door het dorpje te lopen. En tegen elkaar te praten zoals ik hierboven beschreef.

Maar een echte deel 2 zou ik ook wel heel erg blij mee zijn ja. :)
Ik moet momenteel nog 1 vis vangen, en nog 5 insecten... en dan heb ik alle beestjes gevangen die er in het spel te vinden zijn. Ik denk dat als dat gebeurd is, er toch ook wel een groot stuk motivatie om te blijven terugkomen zal verdwijnen.

Maar voor hetzelfde geld vind ik over 5 jaar Animal Crossing weereens in een stoffige la, en begin ik er helemaal opnieuw aan. Het blijft een unieke ervaring.

Die "ruis" in de lettertjes (het viel me vooral op bij Metal Arms) heb ik dus ook met mijn 3rd-party kabel. Maar zoals ik al eerder zei wordt dat voor mij meer dan goed gemaakt door het stereo-geluid door m'n boxen te horen. Daar hecht ik meer waarde aan dan een perfect stabiel beeld.

Als er een kabel was met dezelfde kwaliteit als de originele EN aparte uitgangen voor de audio, dan zou ik die wel heel graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Vaag? Ik heb eeb 3rd party RGB met extra audio stekkertjes, en de officieele heb meerder spellen getest maar zie echt geen verschil! Ja in de prijs die van nintendo was 30 ofzo en de 3rd 10. Maar het maakt mij niet uit! Ik speel al mijn games op mijn USA Cube (en XBOX) in SVHS, krijg dat nog scherper dan RGB en het door lopen van sommige kleuren neem in voor lief.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 17:33

jasjenl

Liab A Tymo

Het hangt natuurlijk ook nogal van de kwaliteit van je tv af of je het verschil ziet tussen een goedkope rgb kabel en de originele Nintendo. Ik heb ook één dag zo'n goedkoop third-party prul gehad (die wel degelijk echte rgb gaf) maar daarna toch maar gauw een echte Nintendo kabel gekocht, want dat goedkope ding gaf werkelijk zeer beroerd beeld. Maar ik heb dan ook een goede tv, ik kan me voorstellen dat als je een matige tv hebt je niet echt veel verschil zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Je scart aansluiting moet het toch ook ondersteunen? heb er enkelen op mijn philips breedbeeld tv zitten en er is er maar 1 rgb geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Anoniem: 54938 schreef op 23 augustus 2004 @ 00:48:
Je scart aansluiting moet het toch ook ondersteunen? heb er enkelen op mijn philips breedbeeld tv zitten en er is er maar 1 rgb geloof ik.
Dat ook, veel tv's ondersteunen inderdaad niet op alle scart ingangen rgb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Gisteren een Crystal Xbox gekocht voor naast mijn Cube! En nu maar wachten tot de eerste week van september voor Burnout 3!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

jasjenl schreef op 23 augustus 2004 @ 00:45:
Het hangt natuurlijk ook nogal van de kwaliteit van je tv af of je het verschil ziet tussen een goedkope rgb kabel en de originele Nintendo. Ik heb ook één dag zo'n goedkoop third-party prul gehad (die wel degelijk echte rgb gaf) maar daarna toch maar gauw een echte Nintendo kabel gekocht, want dat goedkope ding gaf werkelijk zeer beroerd beeld. Maar ik heb dan ook een goede tv, ik kan me voorstellen dat als je een matige tv hebt je niet echt veel verschil zult zien.
Ja das waar, maar laat ik nou net een nieuwe 100 Hz breedbeeld tv hebben ( 2 maanden oud) en al was dat zo, met mijn oude tv zie ik ook geen verschil. Ik heb het zelfs op een vriends tv getest. Ik weet niet wat voor tv's jullie allemaal hebben? Ben nog al gesteld op goed beeld, het is dat ik geen poen had voor een progressive scan tv ;) Maar ik merk er dus echt niets van offieciel of 3rd party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Niet iedereen kan het verschil zien tussen goede en slechte kabels.
Het is net als met audio, sommige hebben de beste kabels nodig om het beste geluid eruit te halen, terwijl iemand anders geen verschil merkt. Zo is het ook met video.

Maar ik weet wel een spel die je kan testen voor je RGB kabel.
Gebruik Super smash bros. melee, ga naar het multiplayer of single player gedeelte waar je de spelers kan kiezen. Er staan om de spelers lijntje in een vierkant van 1 pixel. Als je daar geen blur of trilling ziet, dus een perfecte lijn dan heb je een goede rgb kabel :)
Btw, het verschil tussen 3de party en originele kabels is meestal de scherpte, de rgb kleur is meestal wel gelijk ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Elroy schreef op 23 augustus 2004 @ 12:51:
Niet iedereen kan het verschil zien tussen goede en slechte kabels.
Het is net als met audio, sommige hebben de beste kabels nodig om het beste geluid eruit te halen, terwijl iemand anders geen verschil merkt. Zo is het ook met video.
Dat hangt ervan af hoe goed of slecht de RGB-kabel is. Als hij slecht geisoleerd is dan krijg je er een tv-signaal doorheen. Zodra er een deel van het beeld vrijwel dezelfde kleur heeft dan is het net alsof er overal bumpmaps op zitten en kun je zelfs de eventuele ondertiteling meelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

ik heb zelf niet verschil in kwaliteit ondervonden, het enige wat mij echt erg stoort is dat ze bij de scart kabels pin 8 niet aangesloten hebben...moet je je voorstellen dat je je afstandbediening kwijt bent, en je geen enkele mogelijkheid meer hebt je tv op av te zetten, hoe moet je dan in godsnaam cuben? Gelukkig heb ik dankzij een behoorlijk handige oom pin 8 aan kunnen sluiten, en springt ie nu gewoon automatisch over zodra ik de tv aan zet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

S2S schreef op 22 augustus 2004 @ 23:34:
Vaag? Ik heb eeb 3rd party RGB met extra audio stekkertjes, en de officieele heb meerder spellen getest maar zie echt geen verschil! Ja in de prijs die van nintendo was 30 ofzo en de 3rd 10. Maar het maakt mij niet uit! Ik speel al mijn games op mijn USA Cube (en XBOX) in SVHS, krijg dat nog scherper dan RGB en het door lopen van sommige kleuren neem in voor lief.
USA cubes hebben volgens mij helemaal geen RGB-ondersteuning, alleen composite (dus dan maakt een rgb-kabel geen ruk uit).

Dan wordt je gedwongen een dure scartkabel te kopen (€80) die je op de digital-out aansluit (die zet dan component om in rgb), of je sluit gewoon component aan (als je tv dat kan) en gaat lekker progressive scan spelen (en dat kan de PAL-cube dus weer niet :( )

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op 23 augustus 2004 @ 13:36:
ik heb zelf niet verschil in kwaliteit ondervonden, het enige wat mij echt erg stoort is dat ze bij de scart kabels pin 8 niet aangesloten hebben...moet je je voorstellen dat je je afstandbediening kwijt bent, en je geen enkele mogelijkheid meer hebt je tv op av te zetten, hoe moet je dan in godsnaam cuben? Gelukkig heb ik dankzij een behoorlijk handige oom pin 8 aan kunnen sluiten, en springt ie nu gewoon automatisch over zodra ik de tv aan zet :Y)
Mja, dit is bij vrijwel geen enkele scart kabel hoor, onze DVD speler doet het wel, maar verder is bij geen enkele kabel hier in huis die pin aangesloten. Het is wel in opkomst, dus voor de volgende console... ;)

Mijn TV is trouwens ook zonder AB in te stellen op AV hoor, en eigenlijk elke TV die ik ken wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 12:58
(http://www.db-electronics.nl/?Show=product&ProductId=323)

ik heb een Panasonic Plasma tv.
ik heb een PAL cube.
ik heb PAL spellen.
ik heb een component cable.
ik speel met digital out.

ik geloof niemand meer online.
en ik ben gelukkig.

resultaat:
http://www.geocities.com/brbzrk/plaatjes/mariogolf480p.jpg
http://www.geocities.com/brbzrk/plaatjes/mgstts480p.jpg
(pics zijn random van internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 23 augustus 2004 @ 13:44:
[...]

Mja, dit is bij vrijwel geen enkele scart kabel hoor, onze DVD speler doet het wel, maar verder is bij geen enkele kabel hier in huis die pin aangesloten. Het is wel in opkomst, dus voor de volgende console... ;)

Mijn TV is trouwens ook zonder AB in te stellen op AV hoor, en eigenlijk elke TV die ik ken wel 8)7
Bij die RGB kabel van Nintendo wel. Bij mij gaattie nu gelijk op mn cube als ik die aanzet sinds ik die kabel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Anoniem: 51765 schreef op 23 augustus 2004 @ 14:01:
[...]
Bij die RGB kabel van Nintendo wel. Bij mij gaattie nu gelijk op mn cube als ik die aanzet sinds ik die kabel gebruik.
Ik heb dezelfde ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Dit is wel een stoere goodie voor je meid:

Afbeeldingslocatie: http://www.hottopic.com/Assets/product_images/zm/227133_zm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:38
Anoniem: 34169 schreef op 23 augustus 2004 @ 13:44:
[...]

Mijn dvd speler doet het, mijn gamecube doet het, mijn xbox doet het, mijn ps2 doet het, mijn sega saturn doet het, mijn psx doet het, mijn dreamcast doet het, mijn snes doet het, mijn megadrive doet het en zelfs mijn videorecorder. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Robin Vreuls schreef op 23 augustus 2004 @ 17:33:

[afbeelding]
Kan je er dan ook echt mee NES'en?? :P
Dan wordt het pas helemaal leuk. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BrbZrk schreef op 23 augustus 2004 @ 13:50:

ik heb een PAL cube.
ik heb PAL spellen.

en ik ben gelukkig.

resultaat:
progressive scan is dan ook weer een stuk beter als RGB. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Hebben jullie al wat gelezen over het nieuwe Free Radical spel Second Sight?
In het begin leek me dit spel nogal oninteressant, maar ik las net in Engeland in de NGC een interessante preview. Het lijkt erop dat dit spel (dat kwa sfeer veel weg heeft van TS2) echt de moeite waard gaat worden. Gameplay was super, sfeer ook uiteraard, maar voornamelijk het oog voor detail kan dit spel wel eens een topper laten worden. Je krijgt namelijk allerlei psychische krachten (telekinesis, healing en nog veel meer) die ontzettend goed uitgewerkt zijn. Zo kun je volgens de NGC je echt uren vermaken door puur alleen met je krachten spelen. Er zijn met behulp van je krachten ook altijd meerdere uitwegen voor problemen in het spel (bewaker weglokken, bewaker oppakken met telekinesis en gruwelijk bruut door een raam heen slingeren :D ). Een paar leuke details uit de demo versie waren onder andere dat je zelfs de klok op de muur kon manipuleren en de wijzers snel kon laten draaien. Een ander detail dat ikzelf echt geniaal vond is dat je net zoals in al die andere spellen via een terminal de controle over bewakings camera's kan krijgen. Echter, beweeg ze teveel rond en de bewakers hebben door wat je doet; en komen naar je terminal toe rennen _/-\o_

Hier is een eerste IGN preview.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robin Vreuls schreef op 23 augustus 2004 @ 17:33:

[afbeelding]
:X
Schweino schreef op 23 augustus 2004 @ 17:36:
[...]

Mijn dvd speler doet het, mijn gamecube doet het, mijn xbox doet het, mijn ps2 doet het, mijn sega saturn doet het, mijn psx doet het, mijn dreamcast doet het, mijn snes doet het, mijn megadrive doet het en zelfs mijn videorecorder. :D
Mijn dreamcast niet, en onze 3 videorecorders ook niet ;) Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe oud je videorecorder is he :P

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 23-08-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 34169 schreef op 23 augustus 2004 @ 22:06:
[...]

:X

[...]

Mijn dreamcast niet, en onze 3 videorecorders ook niet ;) Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe oud je videorecorder is he :P
Mijn CD-I speler uit '94 doet het wel. Vrijwel alle scart apparatuur met een RGB-signaal vanaf die tijd doet het. Ik heb hier een videorecorder die in '97 gekocht is, het model was toendertijd al wat ouder en stamde uit '96 of '95. Die ondersteunde het ook al. Het is dus niet zo dat dit iets is wat in opkomst is, het wordt allang al op grote schaal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

Vanitas schreef op 23 augustus 2004 @ 18:30:
[...]

Kan je er dan ook echt mee NES'en?? :P
Dan wordt het pas helemaal leuk. :)
oh shit verkeerde

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 23-08-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 23 augustus 2004 @ 22:32:
[...]

Mijn CD-I speler uit '94 doet het wel. Vrijwel alle scart apparatuur met een RGB-signaal vanaf die tijd doet het. Ik heb hier een videorecorder die in '97 gekocht is, het model was toendertijd al wat ouder en stamde uit '96 of '95. Die ondersteunde het ook al. Het is dus niet zo dat dit iets is wat in opkomst is, het wordt allang al op grote schaal gebruikt.
Hm ok dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 12:58
schnumi schreef op 23 augustus 2004 @ 18:38:
[...]
progressive scan is dan ook weer een stuk beter als RGB. :)
het was een reactie op Digital-DNA's post boven die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 23 augustus 2004 @ 21:24:
Hebben jullie al wat gelezen over het nieuwe Free Radical spel Second Sight?
In het begin leek me dit spel nogal oninteressant, maar ik las net in Engeland in de NGC een interessante preview. Het lijkt erop dat dit spel (dat kwa sfeer veel weg heeft van TS2) echt de moeite waard gaat worden. Gameplay was super, sfeer ook uiteraard, maar voornamelijk het oog voor detail kan dit spel wel eens een topper laten worden. Je krijgt namelijk allerlei psychische krachten (telekinesis, healing en nog veel meer) die ontzettend goed uitgewerkt zijn. Zo kun je volgens de NGC je echt uren vermaken door puur alleen met je krachten spelen. Er zijn met behulp van je krachten ook altijd meerdere uitwegen voor problemen in het spel (bewaker weglokken, bewaker oppakken met telekinesis en gruwelijk bruut door een raam heen slingeren :D ). Een paar leuke details uit de demo versie waren onder andere dat je zelfs de klok op de muur kon manipuleren en de wijzers snel kon laten draaien. Een ander detail dat ikzelf echt geniaal vond is dat je net zoals in al die andere spellen via een terminal de controle over bewakings camera's kan krijgen. Echter, beweeg ze teveel rond en de bewakers hebben door wat je doet; en komen naar je terminal toe rennen _/-\o_

Hier is een eerste IGN preview.
Kheb 'm gespeeld voor een hands-on bij cube-europe, tis idd een erg cool spel :)
verhaal is ook heel stoer gedaan, met flashbacks die je zelf ook speelt.

edit: je kan 'm winnen op cube-europe nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ligt het aan mij, of lijken deze:
Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/article/533/533804/second-sight-20040727113853001.jpg Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/530/530703/second-sight-20040715104909627.jpg
screens gewoon verdacht veel op het level archives in 007: Goldeneye?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Schweino schreef op 23 augustus 2004 @ 17:36:
[...]

WAUW!

Wat zul jij een hoop kleine apparaatjes rond je TV hebben 8)7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Een spel dat ook nogal onder de radar lijkt door te komen is Mega Man X: Command Mission. Het ziet er best leuk uit; bijna TOS-achtige graphics, en ik heb altijd wel eens een Mega Man RPG willen spelen :D

Het spel komt ook al 21 sept. uit in de VS. Dit wordt de duurste, en de drukste winter van mn leven :P

[ Voor 30% gewijzigd door Ecco op 24-08-2004 10:38 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

BrbZrk schreef op 23 augustus 2004 @ 13:50:

ik heb een PAL cube.
ik heb PAL spellen.

en ik ben gelukkig.

resultaat:
:o :'(
<------ Geef geld aan deze arme jongen :'(

Damn, dit is echt balen, omdat m'n AIW 9700 Pro niet werkte in m'n Shuttle heb ik geen video-in meer en kan ik dus ook geen GC meer spelen! :( Dit suckt, ik moet echt de beste oplossing hebben om m'n monitor aan de GC te koppelen! Denk dat het toch een VGA-box wordt dan.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op 24 augustus 2004 @ 10:46:
[...]

Damn, dit is echt balen, omdat m'n AIW 9700 Pro niet werkte in m'n Shuttle heb ik geen video-in meer en kan ik dus ook geen GC meer spelen! :( Dit suckt, ik moet echt de beste oplossing hebben om m'n monitor aan de GC te koppelen! Denk dat het toch een VGA-box wordt dan.
Betekent dit dat je een 9700 PRO AIW in de verkoop hebt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Hebben jullie al de nieuwe pikmin 2 reclame gezien.
Hij is echt meesterlijk goed _/-\o_

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

--MeAngry-- schreef op 24 augustus 2004 @ 10:46:
[...]

Als je een PAL-cube hebt kun je helaas geen vga-kabel kopen die je direct in je cube stopt en moet je een vga-box kopen ja...

Dit komt namelijk omdat de PAL geen Progressive Scan ondersteunt.
Je kunt je cube wél Component aansluiten op een plasma tv, maar het is dan de tv zelf die het interlaced signaal omconverteert (of deze geeft het gewoon interlaced weer)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Vandaag een nieuwe televisie gekocht omdat de vorige kaduuk was. Meteen maar een RGB-kabel van Nintendo gekocht (dertig euro :X), maar echt een verschil ten opzichte van de gewone kabel zie ik niet? Misschien moet ik er eens meer op gaan letten, maar volgens mij maakt het geen barst uit als je geen televisie hebt met progressive scan ofzo :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Robin Vreuls schreef op 24 augustus 2004 @ 14:58:
Vandaag een nieuwe televisie gekocht omdat de vorige kaduuk was. Meteen maar een RGB-kabel van Nintendo gekocht (dertig euro :X), maar echt een verschil ten opzichte van de gewone kabel zie ik niet? Misschien moet ik er eens meer op gaan letten, maar volgens mij maakt het geen barst uit als je geen televisie hebt met progressive scan ofzo :o.
Ik heb ook een tv zonder progressive scan, maar het verschil is bij mij enorm. Het beeld is in ieder geval veel rustiger. In sommige spellen merk ik ook dat de kleuren veel helder zijn, het contrast is wat hoger, het beeld wat scherper en kleine details zijn veel beter te zien. Ik heb het het meest gemerkt bij Eternal Darkness, daar maakt een RGB-kabel een wereld van verschil. Het ingame-menu lijkt bijvoorbeeld veel levendiger met een RGB-kabel dan zonder. Ik heb sinds ED natuurlijk geen andere spellen uitgeprobeerd zonder RGB-kabel, dus het kan zijn dat er andere spellen zijn waar het effect heel groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Die neue RE4 screens zijn trouwen mega-praat:

http://www.gamer.nl/nieuws/23345

Deze Boss ziet er al weer erg kick uit. Ik ben dol op boss fights, en vindt het wel belangrijk dat ze er cool uitzien. Grote monsters heb ik liever dan een normale humanoid tegenstander:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200408/1093283354_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Mja ik heb ook de RGB kabel van Nintendo (maar dan voor 20 euro; dus ik zou voortaan iets beter zoeken ;) ) en ik moet ook zeggen dat ik nauwelijks tot geen verschil zie met de normale kabel. En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er veel verschil zit tussen die van Nintendo en de eerste de beste 3rd party gold-plated rgb snoer. Maar ja, ervaringen hiermee verschillen blijkbaar nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb ook al sinds een tijdje een 3rd party RGB kabel maar ik zie niet echt veel verschil.
Ik zal ff kijken of ik vanavond tijd heb om een vergelijking met ED te maken tussen gewoon en 3rd party RGB.
Misschien zie ik ook wel geen verschil omdat het gewoon niet zo'n goed kabel is.

Weet iemand btw een goede site met info over homedev, emu's e.d. die op de cube draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op 24 augustus 2004 @ 16:45:
Ik heb ook al sinds een tijdje een 3rd party RGB kabel maar ik zie niet echt veel verschil.
Ik zal ff kijken of ik vanavond tijd heb om een vergelijking met ED te maken tussen gewoon en 3rd party RGB.
Misschien zie ik ook wel geen verschil omdat het gewoon niet zo'n goed kabel is.

Weet iemand btw een goede site met info over homedev, emu's e.d. die op de cube draaien?
gcdev.com is wel een goede site. Vooral op het forum kun je veel info vinden. Daar staan momenteel bijvoorbeeld screenshots van Snes9X voor de GameCube die al werkt met Super Metroid en Super Star Wars.
Dextrose.com heeft ook veel nieuws en links naar homebrew software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:54

Willybubba

Nut up or shut up.

Mensen met de RGB kabel die geen verschil zien: hebben jullie hem wel in de RGB ingang van je TV gepropt? Niet iedere SCART ingang is automatisch ook een RGB ingang.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Willybubba schreef op 24 augustus 2004 @ 17:15:
Mensen met de RGB kabel die geen verschil zien: hebben jullie hem wel in de RGB ingang van je TV gepropt? Niet iedere SCART ingang is automatisch ook een RGB ingang.
Ik wel, maar als je een niet-RGB scart ingang hebt wordt het beeld toch hardstikke donker? Dat zie je dus meteen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb eindelijk mijn cadeaubon in weten te wisselen voor Need For Speed Underground PC bij de FRS. Ik heb helemaal gemist dat het spel Player's Choice is geworden.

@Deddiekool
Ik heb bij dezelfde FRS Futurama voor de PS2 zien staan, de X-Box versie had ik een paar weken terug ook al gezien bij de V&D. Welke heb je nu besteld bij DVDSoon? Als dat de GameCube versie is dan kun je het beste je order cancellen want die bestaat niet. Ik vind het zeer vreemd dat een online winkel een spel aanbiedt dat simpelweg niet bestaat.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 24-08-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ecco schreef op 24 augustus 2004 @ 17:44:Ik wel, maar als je een niet-RGB scart ingang hebt wordt het beeld toch hardstikke donker? Dat zie je dus meteen...
Als je een rgb kabel op een niet-rgb scart ingang aansluit heb je gewoon composiet beeld, dus exact hetzelfde beeld als je met de standaard met de cube meegeleverde kabel zou hebben. Donker hoeft dat niet te zijn.

Het verschil tussen wel en niet rgb is vaak het beste te zien bij scherpe kleurovergangen, vooral bij bijvoorbeeld iets roods op een zwarte achtergrond. Bij composiet zie je bij zo'n overgang vaak dat het niet scherp is en dat de kleuren een beetje 'lopen', bij rgb is de overgang strak en rustig. Daarnaast zie je bij composiet in grote, egale vlakken (fel rood of blauw) vaak dat er meer ruis in het beeld zit, bij rgb zijn dit soort vlakken ook weer zuiverder en rustiger.

[ Voor 36% gewijzigd door jasjenl op 24-08-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43074

welke tv heb je nu uiteindelijk gekocht? Toch die welltech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je wilt zien hoe goed de officiele rgb kabel is moet je voor de grap een starfox dinosaur planet erin gooien dan zie je pas verschil _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime schreef op 24 augustus 2004 @ 18:08:
@Deddiekool
Ik heb bij dezelfde FRS Futurama voor de PS2 zien staan, de X-Box versie had ik een paar weken terug ook al gezien bij de V&D. Welke heb je nu besteld bij DVDSoon? Als dat de GameCube versie is dan kun je het beste je order cancellen want die bestaat niet. Ik vind het zeer vreemd dat een online winkel een spel aanbiedt dat simpelweg niet bestaat.
Hmmm, ik weet dat de game nooit in Europa is uitgekomen maar hij kan toch best in de VS wél op Cube zijn uitgekomen...
Ik zal eens wat verder gaan zoeken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Futurama? Die was toch cancelled? Of was dat alleen voor de cube cancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik wilde vragen wat jullie ervaringen zijn met pre-orders bij DVDsoon...

leveren ze net zo snel als DVDboxoffice? of is het bij dvdsoon zo dat het gewoon ontzettend lang duurt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op 24 augustus 2004 @ 20:24:
[...]

Hmmm, ik weet dat de game nooit in Europa is uitgekomen maar hij kan toch best in de VS wél op Cube zijn uitgekomen...
Ik zal eens wat verder gaan zoeken.
De game is echt voor de GC gecancelled. Op de VU Games(de uitgever) website hebben ze het over de X-Box en PS2 versies en de GameCube wordt niet genoemd. Bij Gamespot staat de release datum op cancelled en IGN heeft helemaal niets over een GameCube versie. Als je het spel wil zul je dus een X-Box of PS2 moeten kopen, maar DVDSoon probeert je een spel te verkopen dat niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:05
Phusebox schreef op 24 augustus 2004 @ 22:47:

leveren ze net zo snel als DVDboxoffice? of is het bij dvdsoon zo dat het gewoon ontzettend lang duurt?
niet pre-orders duren ook heel lang van beide zaken hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Booth schreef op 24 augustus 2004 @ 09:58:
Ligt het aan mij, of lijken deze:
[afbeelding] [afbeelding]
screens gewoon verdacht veel op het level archives in 007: Goldeneye?
Ik vind ze meer op 'Facility' lijken, het level waar je inkomt na het abseilen van de dam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Phusebox schreef op 24 augustus 2004 @ 22:47:

Het duuuuuuuuurt inderdaad eeeeeuwen bij dvdsoon :(
k had dus I-Ninja en Metal Arms besteld, I-Ninja duurde bijna 2 week maar Metal Arms heb ik nog steeds niet gekregen k heb besteld op 9 juli en ik denk dat ik één dezer dagen maar eens even ga mailen want ik wil me game nou wel eens een keer!
Maar ik denk dat als ze al moeite hebben met een gewone bestelling het met een pre-order ook nog wel een langer kan duren dan je zou willen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dark_M op 24-08-2004 23:55 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op 24 augustus 2004 @ 23:07:
[...]

De game is echt voor de GC gecancelled. Op de VU Games(de uitgever) website hebben ze het over de X-Box en PS2 versies en de GameCube wordt niet genoemd. Bij Gamespot staat de release datum op cancelled en IGN heeft helemaal niets over een GameCube versie. Als je het spel wil zul je dus een X-Box of PS2 moeten kopen, maar DVDSoon probeert je een spel te verkopen dat niet bestaat.
DAMN, ik had zo'n goede hoop. Want zowel DVDSoon als DVDBoxoffice had hem op de site staan. Wat een deceptie.

Ik zie trouwens dat ik hem bij DVDBO in bestelling heb staan (ik schrok eerst omdattie bij DVDSoon niet onder pending stond). Daar staattie vrolijk nog...maar gelukkig is ToS wel verstuurd!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 25-08-2004 09:53 ]

• Reiko
  • Laatst online: 04-03 13:42
Hoe kan je weten of de Scart-aansluiting op je TV een RGB Scart-aansluiting is ? Ik heb al gezocht in de handleiding maar daar staat niets over de specificaties en het model staat ook nog niet op de philips site. :?

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• MetroidPrime
Reiko schreef op 26 augustus 2004 @ 12:06:
Hoe kan je weten of de Scart-aansluiting op je TV een RGB Scart-aansluiting is ? Ik heb al gezocht in de handleiding maar daar staat niets over de specificaties en het model staat ook nog niet op de philips site. :?
Hoe oud is die tv en wat voor tv is het? Mijn ouders hebben een Philips van meer dan 10 jaar oud die ook RGB ondersteund, als het dus een recente Philips is is de kans vrij groot dat hij RGB ondersteund.

• Reiko
MetroidPrime schreef op 26 augustus 2004 @ 12:39:
[...]

Hoe oud is die tv en wat voor tv is het? Mijn ouders hebben een Philips van meer dan 10 jaar oud die ook RGB ondersteund, als het dus een recente Philips is is de kans vrij groot dat hij RGB ondersteund.
De TV is nét nieuw aangekocht. Het is geen duur model want ik ben nog jong en dan heb je nog niet zoveel geld :)

http://www.vandenborre.be...aM2tbeeIX4iqaieanM2dmN.9k

Ik kan enkel wat informatie vinden bij de winkel waar ik hem heb aangekocht.

Anoniem: 120961

Reiko schreef op 26 augustus 2004 @ 12:57:
[...]

De TV is nét nieuw aangekocht. Het is geen duur model want ik ben nog jong en dan heb je nog niet zoveel geld :)

Ik denk dat je er gewoon vanauit mag gaan dat die TV RGB ondersteund. Ik heb zelf een nog goedkopere TV (199 Euro) en die ondersteund het ook gewoon.

• MetroidPrime
[...]

Ik heb op de Philips website geen 21PT5409 kunnen vinden, maar wel de 21PT5408. Philips kennende zal het enige verschil het uiterlijk of een kleine vrij onbelangrijke functie zijn. In de handleiding van de 21PT5408 staat in ieder geval dit:
The EXT1 socket has audio, CVBS/RGB inputs and audio, CVBS outputs.
Ik denk dat je er inderdaad van kan uitgaan dat die tv RGB ondersteund.

• TdV
  • Laatst online: 27-06 16:01

TdV

Vaak ondersteund alleen de 1e scart ingang rgb. Mijn panasonic heeft op ext1 rgb en composiet en op ext2 en 3 s-vhs en composiet.

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 07:59

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

[...]

RTFM die erbij zat? :)
Hoofdstuk "Aansluiten van extra apparatuur".

... en oranje! :P

• Reiko
In de manual staat werkelijk niets over de specificaties van de TV. Alleen wat uitleg over hoe je alle zenders kan instellen en wat je allemaal met de afstandsbediening kan doen.

Ik denk dat ik gewoon de kabel zal moeten kopen om het met zekerheid te weten. Als dit dan toch geen RGB Scart-aansluiting is, dan kan ik toch niets mis doen ? of wel :?

Ik heb dan ook nog een ander vraagje. Bij sommige spellen krijg je de keuze om het spel op te starten in 60hz-mode. Als een TV dit niet aankan doe je toch niets mis hopelijk? De TV die ik heb gekocht is een model die 50hz frequentie heeft.

• Creepy
  • Laatst online: 30-06 23:08

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Reiko schreef op 26 augustus 2004 @ 17:38:
Ik heb dan ook nog een ander vraagje. Bij sommige spellen krijg je de keuze om het spel op te starten in 60hz-mode. Als een TV dit niet aankan doe je toch niets mis hopelijk? De TV die ik heb gekocht is een model die 50hz frequentie heeft.
JE TV is net nieuw?
Dan durf ik te garanderen dat 1 scart aansluiting RGB ondersteunt en dat je TV naast 50Hz ook 60Hz (PAL60 of NTSC) zal ondersteunen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• MetroidPrime
Reiko schreef op 26 augustus 2004 @ 17:38:
In de manual staat werkelijk niets over de specificaties van de TV. Alleen wat uitleg over hoe je alle zenders kan instellen en wat je allemaal met de afstandsbediening kan doen.

Ik denk dat ik gewoon de kabel zal moeten kopen om het met zekerheid te weten. Als dit dan toch geen RGB Scart-aansluiting is, dan kan ik toch niets mis doen ? of wel :?

Heb je mijn post gelezen? Ik ben er vrij zeker van dat je tv op EXT1 gewoon RGB ondersteund. Je tv kan trouwens geen 60hz aan, waarschijnlijk krijg je dan alleen een zwart-wit beeld, of strepen door je beeld heen ofzo.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Reiko!
rukker!
Hoe gaat het met gamen/dp :)

Mithrandir ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 26-08-2004 19:40 ]

• Reiko
MetroidPrime schreef op 26 augustus 2004 @ 17:50:
[...]

Heb je mijn post gelezen? Ik ben er vrij zeker van dat je tv op EXT1 gewoon RGB ondersteund. Je tv kan trouwens geen 60hz aan, waarschijnlijk krijg je dan alleen een zwart-wit beeld, of strepen door je beeld heen ofzo.
Tuurlijk heb ik jouw post gelezen. Mag ik je ook vragen de link te geven vanwaar je dat hebt gevonden :) Overigens heeft de verkoper van Vandenborre me verteld dat het vorige model geen RGB-scart ingang heeft
Creepy schreef op 26 augustus 2004 @ 17:42:
[...]

JE TV is net nieuw?
Dan durf ik te garanderen dat 1 scart aansluiting RGB ondersteunt en dat je TV naast 50Hz ook 60Hz (PAL60 of NTSC) zal ondersteunen.
Wie heeft nu gelijk? MetroidPrime of jij :?

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
offtopic:
[19:40] <Reiko|GoNe> (19:40:04) (@Reiko|GoNe) wor is mithr ? :s
[19:40] <Reiko|GoNe> (19:40:11) —› join: (Mithrandir`) (Mithrandir@Max|Burn.users.quakenet.org)
[19:40] <Reiko|GoNe> ehm lol
[19:40] <Reiko|GoNe> :)
[19:40] <[rYs]DIABLOII> haha
[19:40] <Reiko|GoNe> the force is strong :P

• MetroidPrime
Reiko schreef op 26 augustus 2004 @ 19:39:
[...]

Tuurlijk heb ik jouw post gelezen. Mag ik je ook vragen de link te geven vanwaar je dat hebt gevonden :) Overigens heeft de verkoper van Vandenborre me verteld dat het vorige model geen RGB-scart ingang heeft

[...]

Wie heeft nu gelijk? MetroidPrime of jij :?
Ik heb de info hier vandaan. Als het goed is is dat dezelfde tv als die jij hebt, maar dan met een paar functies minder. De info stond trouwens bovenaan pagina 10 van de downloadbare (Engelse) handleiding.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Het lijkt me toch ook zeer stug dat zo'n nieuwe tv geen rgb en 60 hz ondersteunt, zeker van een redelijk merk als Philips. Maar goed, misschien dat dat soort features voor zulke goedkope tv's wel wat minder vanzelfsprekend zijn dan ik denk. Daarnaast is dit volgens mij hier redelijk offtopic aan het raken, dus laten we het weer over de cube hebben :) .

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
MaxBurn schreef op 26 augustus 2004 @ 19:41:
offtopic:
[19:40] <Reiko|GoNe> (19:40:04) (@Reiko|GoNe) wor is mithr ? :s
[19:40] <Reiko|GoNe> (19:40:11) —› join: (Mithrandir`) (Mithrandir@Max|Burn.users.quakenet.org)
[19:40] <Reiko|GoNe> ehm lol
[19:40] <Reiko|GoNe> :)
[19:40] <[rYs]DIABLOII> haha
[19:40] <Reiko|GoNe> the force is strong :P
Iets voor Bash.org?? :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De nieuwe hardware voor de GameCube die de levensduur van de console moet verlengen is:

trommelgeroffel

Een microfoon!

Het eerste spel dat gebruik gaat maken van de microfoon is Mario Party 6, het lijkt er op dat er voornamelijk voor spraakherkenning gebruik van gemaakt zal worden. Er zal namelijk een quiz in MP6 zitten waar je de vragen via de microfoon kan beantwoorden. Nu nog een spel waar je de Konga en microfoon tegelijk kan gebruiken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Woei, gisteren heb ik eindelijk de Star Cup gewonnen op 150cc en de All Cup gewonnen. Vandaag eens geprobeert te racen op 50 en 100cc, en twee keer eerste geworden. Nu alleen nog de 150cc winnen en dan wordt het tijd voor de mirrors :o.

Trouwens, Dragonball Z: Budokai is nog overal verrekte duur. De enige winkel die goedkoop is, is Dixons met een verkoopprijs van 34,95 euro. Andere winkels zoals Media Markt en Bol.com verkopen het spel voor ongeveer veertig euro. Ik wil dat spel hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robin Vreuls schreef op 27 augustus 2004 @ 00:10:
Woei, gisteren heb ik eindelijk de Star Cup gewonnen op 150cc en de All Cup gewonnen. Vandaag eens geprobeert te racen op 50 en 100cc, en twee keer eerste geworden. Nu alleen nog de 150cc winnen en dan wordt het tijd voor de mirrors :o.

Trouwens, Dragonball Z: Budokai is nog overal verrekte duur. De enige winkel die goedkoop is, is Dixons met een verkoopprijs van 34,95 euro. Andere winkels zoals Media Markt en Bol.com verkopen het spel voor ongeveer veertig euro. Ik wil dat spel hebben! :P
Trust me, dat spel wil je niet hebben.
Ik heb nog nooit een fighter gehad met zulke beperkte moves en bewegings vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 07:59

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Creepy. Ik heb sinds gisteren ook een originele Nintendo RGB-snoer aangesloten op mijn 100Hz JVC 70cm breedbeeld-TV. Voorheen vond ik het beeld al OK met het standaard composite-snoer, maar met dit RGB-snoer kan ik zowaar de PIXELS zien die mijn kubus genereert.... zo scherp dus! :)

Voorheen zat er standaard een soort anti-aliasinglaagje over het gegenereede beeld, maar nu is alles nog retescherperderderder... mooie vooruitgang! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Releaselijst voor 2004 staat op Gamer.nl:
http://www.gamer.nl/nieuws/23392

Ik ben blij dat Prime2 in November al komt en dan we in oktober met Paper Mario aan de slag kunnen. Jammer dat we tot 2005 moeten wachten voor de DS, maar wellicht haal ik die uit de VS, dat doe ik zeker als de GBA SP adapter compatible is met de NDS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Deddiekoel schreef op 27 augustus 2004 @ 10:40:
Releaselijst voor 2004 staat op Gamer.nl:
http://www.gamer.nl/nieuws/23392
ik die uit de VS, dat doe ik zeker als de GBA SP adapter compatible is met de NDS!
Nu mis ik daar op die lijst Tales of Symphonia :?

Die is toch ook nog niet uit in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:34
Mario tennis in november al ? Daar had ik nog niet op gerekend :P NIet dat ik klaag wordt alleen aardig duur de komende maanden. Animal Crossing, DOnkey Konga, Paper Mario en dus Mario Tennis...

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

een microfoon |:(

Dat is wat nintendo in de strijd gooit om het leven van de cube te verlengen.
Ik snap echt geen reet meer van dat bedrijf. Aan de ene kant maken ze de vetste en meest vernieuwende games en dan komen ze na maandenlange lekkermakerij met een microfoon.
Misschien dat een klein groepje mensen dit ook nog echt leuk gaat vinden en dat er ook nog een paar games naast mp6 uitkomen maar KOM OP!
Ik hoop echt dat Nintendo eens ophoudt met dit soort onzin. Hoe leuk een spel als jungle beat oid misschien ook mag zijn, uiteindelijk zit ik niet te wachten op kongo meppen of karaoke.
Als dit de soort vernieuwing is waar Nintendo zijn strategie op bepaalt dan hou ik echt m'n hart vast voor de revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

De revolution krijgt in ieder geval (naar alle waarschijnlijkheid) een controller met een gyropscoop.
Door je controller te bewegen/draaien kun je dus ook spellen besturen, dat zal wel wat leuke dingen kunnen opleveren.

Ik heb zelfs iets gelezen over een GBA cartridge waar een bewegingsdetector in zou zitten.

De microfoon zou volgens geruchten voor Mario Party 7 te gebruiken zijn. "Spraakherkenning" is het sleutelwoord. Je zou (zonder dat "training" nodig is) bepaalde acties in het spel kunnen uitvoeren door bepaalde woorden uit te spreken. Voor een partygame is dat echt wel een gave toevoeging!

Maarja, doe maar weer doemdenken ...

(bronnen heb ik niet, ik geloof dat ik enkele dingen in de nieuwe [N]gamer heb gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

@ rajackar jep that is Nintendo, hun zogenaamde levensverlengers van hun consoles zijn vaak crap dingen. Iets waar ik al lang niet meer van op kijk. En over dat giroscoop verhaal de gameboy color had dat al volgens mij Kirby tilt and tumble verder Diddy Kong Pilot nu banjo pilot voor de gba, maar of deze er nog gebruik van maakt

kirby
http://www.nintendo.com/gamemini?gameid=m-Game-0000-316

Ook niets nieuws!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.