Het Grote Gamecube Topic Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.295 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Ik kwam net deze gamecube reclame tegen :)
Deze reclame is al op de Amerikaanse tv en het ziet er erg goed uit :)
Effe afwachten of ze deze reclame ook gaan afspelen in europa, ik heb hem iig nog niet gezien. ;) :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Vanitas schreef op 17 augustus 2004 @ 11:39:
Waarom duurt dat nou zolang, als je het met de VS gaat vergelijken dan, daar is ie toch al iets van een halfjaar in de PC?
Ja, en: Geen idee. ..Misschien veel meer voorraden hier en dus moest het oude spul eerst weg?...

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 17-08-2004 13:17 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Misschien duurt het zo lang omdat ze in de VS eerder uitkomen? Lijkt mij in ieder de geval de meest logische reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Elroy schreef op 17 augustus 2004 @ 12:47:
Effe afwachten of ze deze reclame ook gaan afspelen in europa, ik heb hem iig nog niet gezien. ;) :P
:9 Ziet er vet uit, Baten Kaitos is echt een jaw-dropper :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Elroy schreef op 17 augustus 2004 @ 12:47:
Wow vet man, ziet er echt mooi uit.
Maar dat van Baten Kaitos (schrijf ik het zo goed??) wat is dat nou voor een spel?
Zag er wel cool uit, net als de andere 2 (Metroid Prime 2 : Echoes en Rogue Agent)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 10:18

Willybubba

Nut up or shut up.

Baten Kaitos is een RPG met card based battles.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd meet veel FMV cutscene's ertussen btw.

Word ook een top RPG voor de cube. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:34
vanaf wanneer zijn die PC titels te koop; want ik wacht al een paar maanden tot MP5 eindelijk 30 euro wordt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MP5 is de enige die ik nog niet heb uit het rijtje, maar die hoef ik ook niet :X
Naja, ik heb het afgelopen half jaar nog geen game aangeschaft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:44
Phusebox schreef op 17 augustus 2004 @ 17:23:
vanaf wanneer zijn die PC titels te koop; want ik wacht al een paar maanden tot MP5 eindelijk 30 euro wordt
Dat staat er toch? 22 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
News: Nintendo Register Device Patent
By Ash - Aug 17th 2004 17:28

Nintendo have registered a device that upgrades "an existing video game system [with] communication and storage capability via a modem and hard disk drive".

Nintendo have registered a patent for a new device, while it is not known what exactly the device is it states that it will upgrade an existing video game system with "communication and storage capability via a modem and hard disk drive".

As well as this the device apparently also supports picture-in-picture video capabilities. This means users will be able to watch TV and play games at the same time.

A TV Tuner is also included, which means users can download program information from the internet and then watch said program.

A line is bound to cause quite a stir on the internet, "A hard drive permits downloading from the Internet of entire games."

What Nintendo are planning is beyond this but expect this to be big on the internet until Nintendo give some official details.

Source: US Patents
Bron: Cube-Europe

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
Nintendo have registered a device that upgrades "an existing video game system [with] communication and storage capability via a modem and hard disk drive".
Een klein gokje, maar aangezien het om een uitbreiding gaat, zou dit de nieuwe add-on kunnen zijn voor de GameCube? Als dat zo is, waar past die camera die Nintendo ontwikkeld heeft in de strategie?

Ik zie in de patent registratie wel een aantal interessante dingen staan. Je kunt met dit apparaat bijvoorbeeld een spel spelen terwijl je in een hoek van je scherm een tv-programma kunt bekijken. Ook heeft het patent het over een slot for removable external memory, zou dit een cartridge of anders flash-geheugen kunnen zijn ofzo?

EDIT: Datel lijkt eindelijk de MAX Drive Pro bijna af te hebben. De MAX Drive Pro wordt zit nu in de test-phase en zal waarschijnlijk over een week of twee eindelijk beschikbaar zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 17-08-2004 19:27 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
EDIT: Datel lijkt eindelijk de MAX Drive Pro bijna af te hebben. De MAX Drive Pro wordt zit nu in de test-phase en zal waarschijnlijk over een week of twee eindelijk beschikbaar zijn
Datel en testen? Freeloader? :P

Interessant, die upgrade.
Hopelijk binnenkort officieel persbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

[ nintendo hardware upgrade ] Camara erbij, zodat je ergens op je beeld de tegenstanders kan zien als die ook een camara hebben aangesloten. Dit is dan voor de online games, maar ja... als je met 24man gaat spelen, word dit natuurlijk onmogelijk zo'n beetje om het te laten zien +bandbreedte ervan.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hidde schreef op 17 augustus 2004 @ 19:35:
[...]

Interessant, die upgrade.
Hopelijk binnenkort officieel persbericht.
Nou ik denk dat je dat "binnenkort" wel kan doorstrepen.
Dat zal nog wel een hele tijd duren.

En wie weet misschien is het wel voor de GBA SP. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 17-08-2004 19:43 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Dan wordt de SP een hele dikke vierkante baksteen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MP5 lijkt me ook wel een koel titel om als PC te scoopen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Hidde schreef op 17 augustus 2004 @ 19:35:
[...]

Ik heb em al een behoorlijke tijd in pre-order staan bij codejunkies dus ik hoop dat het nou ff snel gaat.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op 17 augustus 2004 @ 20:30:
[...]

Ik heb em al een behoorlijke tijd in pre-order staan bij codejunkies dus ik hoop dat het nou ff snel gaat.
De laatste berichten komen allemaal van betrouwbare interne bronnen bij Datel vandaan. Hij is gelukkig net op tijd, de homebrew scene op de GameCube begint een beetje op te leven. Onder GC-Linux kun je bijvoorbeeld MAME al draaien en er komt ook al een port van Snes9X aan, die al in een vergevorderd stadium schijnt te zijn. Ook is de Doom(nee, niet Doom III) engine gepoort, waardoor je Doom I, II en Final Doom op de GameCube kan spelen. Ik ben zelf ook nog een van mijn eigen OpenGL demo's aan het poorten naar de GC.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

wat is dat pro drive eigenlijk voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 61283 schreef op 17 augustus 2004 @ 21:37:
wat is dat pro drive eigenlijk voor iets?
De MAX Drive is een memory card met meer dan 1000 blokken die je via USB op je pc kan aansluiten. De MAX Drive Pro is dezelfde memory card als de MAX Drive, alleen dan kun je er programma's voor de GameCube op zetten zoals bijvoorbeeld Snes9X. Je krijgt er een bootdisc bij waar je de programma's op de memory card mee kan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thijs schreef op 17 augustus 2004 @ 18:10:
[...]

Dat staat er toch? 22 oktober.
8)7 @ myself... sorry echt overlooked zeg maar

maar ehm... ff om eerlijk te zijn... is de gamecube momenteel niet echt in een diep coma? ik bedoel... ik heb in 1,5 jaar tijd (van launch tot ergens vorig jaar) dik 20 games gekocht. Nu sinds november 2003 pas 2 ofzo...
ligt het aan mij of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 17 augustus 2004 @ 22:55:
[...]

8)7 @ myself... sorry echt overlooked zeg maar

maar ehm... ff om eerlijk te zijn... is de gamecube momenteel niet echt in een diep coma? ik bedoel... ik heb in 1,5 jaar tijd (van launch tot ergens vorig jaar) dik 20 games gekocht. Nu sinds november 2003 pas 2 ofzo...
ligt het aan mij of?
Nope, mijn laatste aanschaf was F-Zero GX 8)7 Daarna nog wel Wave Race, maar die was 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Grr..

Ik begin nu echt kwaad te worden jegens gladius.
in de laatste 8 battles is hij iets van 5 keer knijterhard gecrashed, moet steeds alles opnieuw doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Max Drive Pro is beetje alternatief voor het streamen, maar via USB gaat het veel te langzaam dus het zal wel bij kleine programma's blijven, wellicht Animal Crossing nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hidde schreef op 18 augustus 2004 @ 00:07:
Max Drive Pro is beetje alternatief voor het streamen, maar via USB gaat het veel te langzaam dus het zal wel bij kleine programma's blijven, wellicht Animal Crossing nog.
Zo werkt de MAX Drive Pro niet hoor. Je zou er dan voor moeten zorgen dat zowel de GameCube als de pc tegelijkertijd kunnen lezen en schrijven naar het apparaat en dat brengt zoveel extra problemen mee, vooral omdat Datel er geen rekening mee houdt met de meegeleverde software, deze is alleen geschikt om bestanden tussen je pc en de memory card uit te wisselen. Streamen zit veel ingewikkelder in elkaar dan dat. Als je wil streamen kan dat inderdaad via de MAX Drive Pro, maar je zult er nog steeds een BBA voor nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ja, maar als je, zoals je in andere post zegt, Snesx9 erop zet en kan spelen
De MAX Drive is een memory card met meer dan 1000 blokken die je via USB op je pc kan aansluiten. De MAX Drive Pro is dezelfde memory card als de MAX Drive, alleen dan kun je er programma's voor de GameCube op zetten zoals bijvoorbeeld Snes9X. Je krijgt er een bootdisc bij waar je de programma's op de memory card mee kan opstarten.
kunnen ze makkelijk programma maken om AC (16 mb groot spel) erop te zetten en te spelen.
Natuurlijk, USB is veel te langzaam om te streamen.

Crackers will always find a way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hidde schreef op 18 augustus 2004 @ 01:08:
Ja, maar als je, zoals je in andere post zegt, Snesx9 erop zet en kan spelen
[...]

kunnen ze makkelijk programma maken om AC (16 mb groot spel) erop te zetten en te spelen.
Natuurlijk, USB is veel te langzaam om te streamen.

Crackers will always find a way.
Het is niet eens mogelijk om via USB naar de GameCube te streamen met de MAX Drive Pro. De memory card is daar niet op ingericht en dus zou je binnen de kortste keren corrupte data krijgen op je memory card en dus kun je niet meer verder spelen. De snelheid van USB is niet de oorzaak, maar juist hoe memory cards werken. Het duurt veel te lang om een grote hoeveelheid data weg te schrijven, veel langer dan dat het duurt om via USB over te zetten. Animal Crossing krijg je ook nooit op zo'n memory card, als het spel 16 mb is(ik hoorde laatst dat het juist 30mb was) dan is het nog altijd 8 mb groter dan de memory card zelf. De enige manier om het te doen zou een bootloader schrijven die via de BBA contact zoekt met een pc en daar alle data vandaan ophaalt, net zoals het nu al gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ah zo, dus dat ipv PSO, ik snap het.

Even over Metroid Prime 2, wat denken jullie over de multiplayer?
Blijkt best goed te zijn maar ik denk dat ik het wel gezien heb met die standaard deathmatches, doe ik al op de pc, cube en xbox.
Aan de andere kant, tis wel met Samus.
Zoiezo, hopelijk haalt MP2:E dit jaar nog onze kust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Hidde schreef op 18 augustus 2004 @ 01:33:
Ah zo, dus dat ipv PSO, ik snap het.

Even over Metroid Prime 2, wat denken jullie over de multiplayer?
Blijkt best goed te zijn maar ik denk dat ik het wel gezien heb met die standaard deathmatches, doe ik al op de pc, cube en xbox.
Aan de andere kant, tis wel met Samus.
Zoiezo, hopelijk haalt MP2:E dit jaar nog onze kust!
Kheb 't ff gespeeld met de persdag in Amsterdam. Het is niet echt standaard multiplayer doordat je 't zo anders bedient, circle strafen is heel makkelijk vanzelf al. Je moet best wel anders gaan spelen dus, ook anders dan single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Dat klinkt echt weer zoiets dat ze tegen het einde van de levensduur van de console alleen in japan uitbrengen en wat vervolgens flopt. Soort opvolger van de satellaview en 64dd.

Ware het niet dat dit patent is aangevraagd door NOA, en de uitvinders allemaal amerikaans klinkende namen hebben.

Inventors: Smith; Darren (Redmond, WA); Elliott; Scott (Federal Way, WA); McCarten; David J. (Bothell, WA)
Assignee: Nintendo of America Inc. (Redmond, WA)

Misschien dat wij nu ook eens een wat meer experimenteel apparaat van Nintendo gaan meemaken? :)

TV signals are coupled to the expansion device via the RF input from either cable TV or off-air signals. These RF signals are blended with the output signals from the video game system. A user may, for example, watch TV while viewing overlay information from the video game console.

Het journaal kijken terwijl een Mario Bros-spelletje over het beeld heen geprojecteerd wordt? :p

Een first person adventure waarbij de tv's in het spel echt werken en je bestaande programma's kunt bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat klinkt eigenlijk best heftig.
Laat maar deze kant op komen :)
Maar ik ben bang dat als het patent al aangevraagd is het niet meer voor deze generatie consoles gebruikt zal gaan worden.
Meestal vraag je een patent vroegtijdig aan om het eventuele stelen van ideeen tegen te gaan en ik mag toch hopen dat die aangekondigde uitbreiding zich in een iets verder ontwikkel stadium bevindt.

On max drive:

Ik hoop echt dat ze voor de cube nou wat meer leuke emu's enzo gaan bouwen.
Dat zou namelijk de enige reden kunnen zijn voor mij om ooit een xbox te halen maar zoals het er nu uitziet heb ik goede hoop.
Het spelen van illegale games zal hiermee denk ik geen vogelvlucht nemen. Het is voor de massa nog niet simpel genoeg. De freaks zullen het wel gaan proberen maar ik denk da dat ook weer de mensen zijn die toch al 20+ games hebben liggen en daar heeft bigN niet echt over te klagen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind de Media Player dan nog steeds een betere optie. Die ondersteunt toch SD cards. Dan kun je opeens tot 512 Mb gaan voor je games. AC is dan geen probleem meer.
Ik weet er zeker het fijne niet van maar krijg je bij die media player ook die bootdisc?

Ik zou het wel geestig vinden als ik een DivX player via dat ding kon laten draaien en dan lekker DivX-jes op Mini-DVD kon fikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 18 augustus 2004 @ 09:08:
Ik vind de Media Player dan nog steeds een betere optie. Die ondersteunt toch SD cards. Dan kun je opeens tot 512 Mb gaan voor je games. AC is dan geen probleem meer.
Ik weet er zeker het fijne niet van maar krijg je bij die media player ook die bootdisc?

Ik zou het wel geestig vinden als ik een DivX player via dat ding kon laten draaien en dan lekker DivX-jes op Mini-DVD kon fikken.
Wat voor media player hebben we het hier over?

Maar als je toch op DVD gaat fikken kun je het dan niet beter op een normale DVD fikken en in je DVD speler duwen. Ik neem tenminste aan dat bijna iedereen zo'n ding ondertussen wel heeft en ik dacht dat gewone dvd-r(w)'s goedkoper waren dan de mini variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik hou mijn cube wel lekker zoals hij uit de winkel komt. Zie aan mijn X-Box dat ombouwen niet gaaf is, het gaat simpelweg vervelen als je alle games kan krijgen. Bovendien ga je ook alles proberen, zelfs de slechte meuk en heb je geen tijd meer om de toffe games te spelen. Mijn Box is nu alleen nog een goed werkende Emulator/MP3 bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op 18 augustus 2004 @ 09:52:
[...]

Maar als je toch op DVD gaat fikken kun je het dan niet beter op een normale DVD fikken en in je DVD speler duwen. Ik neem tenminste aan dat bijna iedereen zo'n ding ondertussen wel heeft en ik dacht dat gewone dvd-r(w)'s goedkoper waren dan de mini variant.
De MAX Media Player is vergelijkbaar met de MAX Drive, het enige verschil is dat je dan een SD-adapter gebruikt in plaats van een USB-memory card. Dankzij de meegeleverde bootdisc kun je onder andere DivX en MP3 bestanden afspelen en ook Megadrive/Genensis spellen via de ingebouwde emulator. Bovendien kun je er ook software mee booten, net zoals de MAX Drive Pro.

@Deddiekoel
Hoe zit het nou met die Futurama die je bij DVDSoon besteld had? Heb je de X-Box/PS2 versie of juist de GameCube versie besteld? De X-Box/PS2 versie is gewoon in Nederland verkrijgbaar en de GameCube versie is nooit uitgebracht, zelfs niet in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Pewwy schreef op 18 augustus 2004 @ 10:03:
Ik hou mijn cube wel lekker zoals hij uit de winkel komt. Zie aan mijn X-Box dat ombouwen niet gaaf is, het gaat simpelweg vervelen als je alle games kan krijgen. Bovendien ga je ook alles proberen, zelfs de slechte meuk en heb je geen tijd meer om de toffe games te spelen. Mijn Box is nu alleen nog een goed werkende Emulator/MP3 bak...
Tja, daar heb je best een punt. Daarom vind ik het ook niet erg dat je bij de cube niet alles makkelijk kan doen. Het zal altijd klooien blijven en daarom zal downloaden geen vervanger worden van spellen kopen.

Al lijkt emu's draaien me wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
rajackar schreef op 18 augustus 2004 @ 11:03:
[...]

Tja, daar heb je best een punt. Daarom vind ik het ook niet erg dat je bij de cube niet alles makkelijk kan doen. Het zal altijd klooien blijven en daarom zal downloaden geen vervanger worden van spellen kopen.

Al lijkt emu's draaien me wel tof.
Ach, je krijgt tegenwoordig een X-Box gratis bij verlenging van je telefoniecontract. De rest is een peuleschil, en veel draait al. Nu moet ik toch stiekum zeggen dat ik weer een SNES op de kop heb getikt om Shadowrun te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Kga zaterdag een Crystal Xbox halen...! Ben ik tenminste op tijd voor de Burnout 3 release begin september!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Pewwy schreef op 18 augustus 2004 @ 10:03:
Naast het feit dat dit op grote schaal illegaal spelen van games de gameindustrie omlegt. Iedereen zal best wel eens een spel illegaal gespeeld hebben, maar om dat als argument mee te geven tegen de grote groep die het op grote schaal doet. Ja, het blijft uiteindelijk jatten. En daarnaast, ik kende iemand die ook ongeveer alle Xbox games had, maar echt genieten van je games doe je dan niet. Ik kies ze gewoon selectief uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:07
Reignman schreef op 18 augustus 2004 @ 12:01:
Kga zaterdag een Crystal Xbox halen...! Ben ik tenminste op tijd voor de Burnout 3 release begin september!!
Waar kan je die nog halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Schweino schreef op 18 augustus 2004 @ 12:23:
[...]

waar niet?

ik heb em afgelopen week nog op verschillend plaatsen gezien. oa. media markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 86074 schreef op 18 augustus 2004 @ 12:21:
[...]

Naast het feit dat dit op grote schaal illegaal spelen van games de gameindustrie omlegt. Iedereen zal best wel eens een spel illegaal gespeeld hebben, maar om dat als argument mee te geven tegen de grote groep die het op grote schaal doet. Ja, het blijft uiteindelijk jatten. En daarnaast, ik kende iemand die ook ongeveer alle Xbox games had, maar echt genieten van je games doe je dan niet. Ik kies ze gewoon selectief uit.
Ik moet zeggen dat ik alle games die ik de moeite waard vind toch nog koop, aangezien ik er wat dat betreft hetzelfde in sta.

Wat ik weer wel triest vind is dat ik Nederland uitgejaagd word als het gaat om het aanschaffen van games. PC games bij Play of DVDboxoffice zijn veel beter betaalbaar, maar wel origineel. Ook hier pik je dan weer, namelijk van de economie van je eigen land. Ergens moet je wel een grens leggen, maar als ik 50% kan besparen betekent dit dat ik meer games kan kopen.....en dat heeft toch wel mijn prioriteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Leuk nieuws voor de fans van harvest moon:

Op de website van Nintendo of Amerika is het spel Harvest Moon: A Wonderful Life 2 opgedoken. Het spel staat momenteel gepland voor het eerste kwartaal van 2005 en zal wederom door het Japanse Natsume ontwikkeld worden.

Details over het spel zijn nog niet bekend gemaakt, maar verwacht wordt dat het niet al te veel zal verschillen van zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Pewwy schreef op 18 augustus 2004 @ 11:54:
[...]
Ach, je krijgt tegenwoordig een X-Box gratis bij verlenging van je telefoniecontract. De rest is een peuleschil, en veel draait al. Nu moet ik toch stiekum zeggen dat ik weer een SNES op de kop heb getikt om Shadowrun te kunnen spelen :)
Shadowrun _/-\o_

Ik weet nog dat toen dat spel in Engeland uit kwam ik een review las in C&VG. Het leek me een enorm stoer spel. Ik zag toen een week later dat de plaatselijke Videoland de Amerikaanse versie van het spel had, dus meteen gehuurd. In de drie dagen dat ik hem gehuurd had ben ik niet zo ver gekomen(alleen het eerste deel van Seattle) , maar ik vond het toch enorm gaaf. Het enige probleem was dat het spel helemaal niet in Nederland te koop was. Ik ging een maand later op vakantie naar Ierland en ben daar toen bijna alle game winkels ingegaan die ik tegenkwam. Geen enkele winkel had ooit van het spel gehoord. Uiteindelijk vond ik een filiaal van Game waar ze nog een enkel exemplaar hadden liggen, toen moest ik alleen nog drie weken wachten voordat ik weer thuis was zodat ik het spel kon spelen., maar het was wel de moeite waard. Het spel is uiteindelijk iets van een jaar of twee later pas in Nederland uitgebracht.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 18-08-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, die patentaanvraag blijkt alleen maar een verlenging te zijn van een oud patent. Voor de 64DD notabene.

Van IGN:
On April 4, 2003, the US Patent and Trademark Office approved U.S. patent # 6,769,989 for a peripheral that would expand the communication and storage capabilities of an established game system. The updating of the patent earlier this month rekindled speculation on the GameCube's future as an online-friendly console. Unfortunately, Nintendo filed the patent in question for the ill-fated 64DD and not for the GameCube. The 64DD was meant to add mass storage capabilities to the N64, but it never caught on.
Toch nog maar even langer afwachten wat die nieuwe aanvullingen voor de gamecube zullen worden.

Wel goed nieuws van Harvest Moon 2! Ik kijk er al naar uit. Hopelijk is het wel verschillend genoeg van het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Schweino schreef op 18 augustus 2004 @ 12:23:
[...]

Haal hem 2de hands.. maandje oud incl. bon enzo... + Project Gotham Racing 2 voor 180 euro... Ziet er wel strak uit zo'n Crystal Xbox... zitten ook 2 Crystal controller bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 115248 schreef op 18 augustus 2004 @ 07:38:
[...]

Dat klinkt echt weer zoiets dat ze tegen het einde van de levensduur van de console alleen in japan uitbrengen en wat vervolgens flopt. Soort opvolger van de satellaview en 64dd.

Ware het niet dat dit patent is aangevraagd door NOA, en de uitvinders allemaal amerikaans klinkende namen hebben.

Inventors: Smith; Darren (Redmond, WA); Elliott; Scott (Federal Way, WA); McCarten; David J. (Bothell, WA)
Assignee: Nintendo of America Inc. (Redmond, WA)

Misschien dat wij nu ook eens een wat meer experimenteel apparaat van Nintendo gaan meemaken? :)

TV signals are coupled to the expansion device via the RF input from either cable TV or off-air signals. These RF signals are blended with the output signals from the video game system. A user may, for example, watch TV while viewing overlay information from the video game console.

Het journaal kijken terwijl een Mario Bros-spelletje over het beeld heen geprojecteerd wordt? :p

Een first person adventure waarbij de tv's in het spel echt werken en je bestaande programma's kunt bekijken?
Vals alarm ben ik bang:

Gamespot have contacted Nintendo and Nintendo have confirmed that this patent is for the 64DD and it has just been update, it is not for the GameCube.

van http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6852

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

ff een vraagje, weten jullie of ninty binnekort plannen heeft om die commerciele k*t-connectivity te schrappen en zich wat meer op online mogelijkheden te focussen?

[ Voor 5% gewijzigd door Silentuz op 18-08-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silentuz schreef op 18 augustus 2004 @ 17:24:
ff een vraagje, weten jullie of ninty binnekort plannen heeft om die commerciele k*t-connectivity the schrappen en zich wat meer op online te focussen?
Mischien met de opvolger van de cube, aangezien de DS ook al wireless ingebouwd heeft.
Ik zou er niet hard op rekenen dat de cube nog online support gaat krijgen in de vorm zoals de x-box en ps2 dat hebben (officieel gezien dan)

De nieuwe relkeses van nintendo voor de komende tijd:

01-09-04 - Medabots: Infinity
03-09-04 - Wario Ware, Inc.: Mega Party Game$
17-09-04 - Terminator 3: The Redemption
17-09-04 - Digimon Rumble Arena 2
17-09-04 - Madden NFL 2005
24-09-04 - Animal Crossing
24-09-04 - Tiger Woods PGA Tour 2005
30-09-04 - WWE Day of Reckoning
September 04 - Ribbit King
September 04 - Second Sight
September 04 - NHL 2005
08-10-04 - Pikmin 2
08-10-04 - Def Jam: Fight for New York
Oktober 04 - Donkey Konga
Oktober 04 - FIFA Football 2005
Oktober 04 - Tony Hawk's Underground 2
Oktober 04 - X-Men Legends
Oktober 04 - NBA Live 2005
Oktober 04 - Ty the Tasmanian Tiger 2
12-11-04 - Paper Mario 2: The Thousand Year Door
09-11-04 - Tales of Symphonia
26-11-04 - Metroid Prime 2: Echoes
26-11-04 - Spyro 5: A Hero's Tail
November 04 - GoldenEye: Rogue Agent
November 04 - Disney Pixar's: The Incredibles
November 04 - Polar Express
November 04 - Power Rangers Dino Thunder
November 04 - Need for Speed Underground 2
November 04 - The Lord of the Rings: The Third Age
November 04 - The URBZ Sims in The City
November 04 - Spongebob Squarepants The Movie
Vierde kwartaal 04 - Call of Duty: Finest Hour
Vierde kwartaal 04 - Prince of Persia 2

Novemeber wordt wel een tering dure maand zeg, papaer mario 2 , TOS en metroid prime 2 pfffff 165 euro :(

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 18-08-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op 18 augustus 2004 @ 09:52:
[...]

Het punt is dat ik (nog) geen standalone DivX speler heb. Als ik mijn Cube goedkoop kan omtoveren tot een DivX speler (waar hij volgens mij erg geschikt voor is) dan ben ik blij. Om dan te kunnen kijken zal ik dan ipv op cd's het op mini-DVD(-RW)'s moeten fikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 5577 schreef op 18 augustus 2004 @ 17:25:
[...]
Novemeber wordt wel een tering dure maand zeg, papaer mario 2 , TOS en metroid prime 2 pfffff 165 euro :(
Vergeet Ribbit King niet :)

Ik koop overigens alleen de PAL release als ze er een 60Hz optie in hebben gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op 18 augustus 2004 @ 07:38:
[...]

Dat klinkt wel heel negatief, ik zou de Eye-toy (wat dit best zou kunnen zijn) nou niet direct een flop noemen.
Anoniem: 115248 schreef op 18 augustus 2004 @ 21:41:
[...]

Stukje terug in de tekst staat (al 2x) dat het een foutje was. Het was een verlenging van het 64DD-patent.

Waarmee ik dus eigenlijk 100% gelijk had. (8>
Het klonk echt precies als iets dat alleen in japan uitgebracht wordt, tegen het einde van de levensloop van een console, dat gedoemd is om te mislukken! ;)
My bad :X

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 18-08-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 18 augustus 2004 @ 21:31:
[...]

Dat klinkt wel heel negatief, ik zou de Eye-toy (wat dit best zou kunnen zijn) nou niet direct een flop noemen.
Stukje terug in de tekst staat (al 2x) dat het een foutje was. Het was een verlenging van het 64DD-patent.

Waarmee ik dus eigenlijk 100% gelijk had. (8>
Het klonk echt precies als iets dat alleen in japan uitgebracht wordt, tegen het einde van de levensloop van een console, dat gedoemd is om te mislukken! ;)

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 00:47

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Anoniem: 5577 schreef op 18 augustus 2004 @ 17:25:
[...]

Zeg dat wel... laat staan de tijd die we erin moeten/mogen steken... wordt na de release van deze games een paar avondjes weinig slapen... :)

[ Voor 5% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 19-08-2004 10:06 ]

... en oranje! :P

Anoniem: 91491

Ik heb nu anderhalf jaar de GameCube..ben er nog altyd content mee, altyd een NIntendo fan geweest. Ik heb 32 games waarvan m'n Burnout 2 (gekocht bij aankoop cube) nog altyd m'n beste game blijft!!!! Die game is eht zo een fun hé, m'n vrienden spelen hem ook altyd supergraag. Maar sinds ik hoorde dat Burnout 3 gewoon niet naar de Cube komt ben ik echt depri !!! !Heb je al eens die screens en die trailers gezien???!!!!!
Nu begin ik echt te twijfelen om een XBox te kopen maar dan enkel en alléén voor racegames (PGR2; B3, CMR4, DTM2, Midnight Club 3, SRS, Forza,...) Schijnt dat de XBox verlaagt in prijs

IK MOET GEWOON DIE FUCKING ZOTTE BURNOUT 3 OP 9 SEPTEMBER IN M'N HANDEN HEBBEN !!!!

Echt, in die anderhalf jaar ben ik nog nooit zo down geweest omdat een game niet op de Cube komt !!! KUT EA

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag weer twee spellen gescoord, dit keer was Media Markt Heerlen de gelukkige :P. Mortal Kombat Deadly Alliance en Burnout 2 heb ik daar gekocht. Het had niet veel gescheeld of ik had Dragonball Z Budokai gekocht bij Dixons voor 34,95 euro. Zometeen maar eens de GameCube testen op buttonsmashing.

Gisteren heb ik trouwens twee uur geheld om de Special Cup in Double Dash te winnen, maar ik heb tot nu toe altijd twee keer verloren met twee punten verschil van de nummer 1. In de 50cc race is het mij wel gelukt, maar zodra ik met 100cc of 150cc ga racen wordt ik tweede. De Bulletcar is trouwens een gaaf dingetje, daar moet ik eens een dag aan spenderen om aan te wennen. Nu race ik bijna alles in de Luigi-kart.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 17:14

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

150cc special vond ik ook heel moeilijk totdat ik 's een keer toad en toadette nam in de high acceleration kinderwagen, toen werd ik ineens twee keer eerste en twee keer tweede...

met 2 spelers cupjes halen is ook heel leuk omdat de tweede speler ook kan 'meesturen' met L en R (en slaan natuurlijk), volgens mij is het dan ook makkelijker om een cupje te halen

www.nintendocasemods.com

MK:DD, kost die nou nog overal 60 euro?

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Precies om deze reden zit ik eraan te denken om volgende week een PS2 (ook in prijs verlaagd) te scoren. In september BO3 halen en 2 maandjes later GT4 _/-\o_

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij de Media Markt was MK nog in grote getalen aanwezig voor 19.95 euro. Misschien kan je daar nog iets halen?

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 34169 schreef op 19 augustus 2004 @ 14:51:
MK:DD, kost die nou nog overal 60 euro?
Tja ik had de PAL versie voor 26 euro van DVD crave vandaan (maandje of 2-3 geleden)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 19 augustus 2004 @ 14:53:
Bij de Media Markt was MK nog in grote getalen aanwezig voor 19.95 euro. Misschien kan je daar nog iets halen?
Hij bedoeld Mariokart :)
Die special cup is echt een eitje, gewoon leren dingen die van achter komen te blocken :)

Mortal Kombat DA had ik voor 13 euro ofzo bij play.com vandaan.
Vondt hem wel OK, niet erg boeiend maar leuk voor tussendoor, nu wil het zo zijn dat mijn versie stuk was na totaal 20 minuten gebruik(10 minuten gespeeld, toen 1-2 maanden in het doosje gehad, toen weer gespeeld, de keer erna..deed hij niks meer, hij deed overigens de eerste keer al vaag met opstarten. - geen zichtbare schade, zelfs geen haarkrasjes) en play.com vergoed niks. (heb er ook niks meer besteld daarna)

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 19-08-2004 15:02 ]

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

MaxBurn schreef op 19 augustus 2004 @ 14:58:
[...]
geen zichtbare schade, zelfs geen haarkrasjes) en play.com vergoed niks. (heb er ook niks meer besteld daarna)
... en terecht. Stelletje reclamemakende prutsers, maar als puntje bij paaltje komt kunnen ze niets leveren (gek hè, als je een WaveBird controller voor weinig $$$ in de aanbieding gooit en vervolgens verbaast bent over de stormloop). Dat is me nu twee keer overkomen bij zulke aanbiedingen. Ze kunnen het schudden, ik koop er niets meer.

* iNSaNe-oNe is opgelucht na zijn relaas. :)

Iemand nog snelle ervaringen met DVDsoon? Ik heb er sinds 26 juli nu twee titels op bestelling, maar opschieten doet het niet. Betreft BurnOut 2 en Animal Crossing... schijnt 'on order' te zijn, maar opschieten doet het niet... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 19-08-2004 17:22 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Je kan nog wel even wachten Insane :D

iNSaNe-oNe schreef op 19 augustus 2004 @ 17:21:
[...]

... en terecht. Stelletje reclamemakende prutsers, maar als puntje bij paaltje komt kunnen ze niets leveren (gek hè, als je een WaveBird controller voor weinig $$$ in de aanbieding gooit en vervolgens verbaast bent over de stormloop). Dat is me nu twee keer overkomen bij zulke aanbiedingen. Ze kunnen het schudden, ik koop er niets meer.

* iNSaNe-oNe is opgelucht na zijn relaas. :)

Iemand nog snelle ervaringen met DVDsoon? Ik heb er sinds 26 juli nu twee titels op bestelling, maar opschieten doet het niet. Betreft BurnOut 2 en Animal Crossing... schijnt 'on order' te zijn, maar opschieten doet het niet... ;(
26 juli pas? Ik wacht al vanaf 26 januari op SSX3 :D
Nee, die is nu gecanned, het is nu AC + refund van $20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121458

Hey,

(deze post is een BEETJE off-topic)

Maar, Ik ben op zoek naar sites met gamecube savegames. Ik heb er al een paar gevonden, waaronder : http://gamesource.groups.yahoo.com/group/ngcfs/ . Alleen je moet je registreren op yahoo groups om deze site te mogen bezoeken!.
Tot dusver geen probleem...
Alleen ik heb me dus aangemeld op yahoo groups, maar ik kan nog steeds niet op de site. ik krijg alleen maar de mededeling:
Sorry, this group is available to members ONLY.
You are not allowed to access this group.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Weet misschien iemand nog andere sites voor savegames?
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

iNSaNe-oNe schreef op 19 augustus 2004 @ 17:21:
[...]

Gewoon even langs een andere MM rijden. En ze hebben meestal een behoorlijke pallet staan. Dus verkijk je niet op de stormloop. Ga echter niet op het laatste moment (zaterdagmiddag) want dan ben je veel te laat.

Alhoewel het nog erger kan, spellen besteld bij GCshop, leveren ze van 1 de PS2 release en de andere niet, teruggestuurd (na een mailtje dat ze de verzendkosten zouden vergoeden) en nooit meer wat van gehoord :(

Ik rijd voortaan wel even naar Rdam, lekker langs Burger King, nog even langs de stripwinkel en daarna MM. Gezellig dagje uit :p

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 20-08-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121458 schreef op 20 augustus 2004 @ 08:55:
Hey,

Maar, Ik ben op zoek naar sites met gamecube savegames. Ik heb er al een paar gevonden, waaronder : http://gamesource.groups.yahoo.com/group/ngcfs/ . Alleen je moet je registreren op yahoo groups om deze site te mogen bezoeken!.
Alleen ik heb me dus aangemeld op yahoo groups, maar ik kan nog steeds niet op de site. ik krijg alleen maar de mededeling:

Thnx
Je moet je bij de GROEP registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 121458 schreef op 20 augustus 2004 @ 08:55:
Hey,

Thnx
Codejunkies.com zou over enkele weken ook savegames op de site moeten hebben staan, maar ik weet niet of deze met iedere memory card zullen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Anoniem: 19137 schreef op 20 augustus 2004 @ 09:03:
[...]

Gewoon even langs een andere MM rijden.
Ik had het over play.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:33

S2S

News: GameCube Outselling Xbox In Germany

The GameCube is currently outselling the Xbox in Germany and enjoying above average sales.

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6862

Nice hu

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Damn, die nieuwe media blowout (screenshots en filmpjes) op IGN is echt om te watertanden :9~

Zitten wel wat spoilers in: http://media.cube.ign.com/media/499/499105/imgs_1.html

Crap, daar gaat m'n media-stop voor MP2, aargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op 20 augustus 2004 @ 13:26:
News: GameCube Outselling Xbox In Germany

The GameCube is currently outselling the Xbox in Germany and enjoying above average sales.

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6862

Nice hu
Zie ook het artikel of de FP. Dat zal ze leren >:)
Met de GBA erbij heeft Nintendo een aandeel van 52% :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Luigi Circuit: 1.21:247

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/LuigiCircuitPAL.png
GOT MKDD Competitie

Derde tijd, we gaan voor de nummer 2 :) (er wordt zowaar weer af en toe geraced in de compo door enkele mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:X Toch maar eens kijken of ik die game nog kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 34169 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:01:
:X Toch maar eens kijken of ik die game nog kan scoren.
Volgens mij bestel jij toch ook vaak met CC, wrom dan niet bij DVDcrave (zoals al 7x gezegd, 26 euro PAL ...)

ok nevermind hij is 45 euro nu (was echt lang 26E)

Ik moet nog steeds F0-GX kopen., wacht nu wel op de PC versie:)
Kan ik ook mooi meedoen met die compo ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 20-08-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op 20 augustus 2004 @ 18:15:
[...]

Volgens mij bestel jij toch ook vaak met CC, wrom dan niet bij DVDcrave (zoals al 7x gezegd, 26 euro PAL ...)

ok nevermind hij is 45 euro nu (was echt lang 26E)
Nee, heb zelf geen CC. Ik bestel altijd mee met iemand anders :) Op dit moment is er volgens mij niemand die ergens wil bestellen, anders hoor ik het wel :P

Maar ik rip wel een kopie van Ebay of 2e hands van m'n lokale gamesboer...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 20-08-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120961

Hey Cube-gasten alles goed? Hou 'm stijf.

Ik heb een vraagie.

Is de 3rd party Scartkabel van 8 Euro (ben merk vergeten) een echte componenten RGB kabel of is het hetzelfde principe als een AV kabel met een scartblokje?

Ik vraag me dit af omdat de orginele RGB kabel 33 Pleuri kost. En ik 8 Pleuri dan wel heel goedkoop vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Koop gewoon de originele Nintendo RGB scartkabel!

Echt waar hij mag dan duur zijn maar je krijgt er zeker veel betere prestaties voor terug als bij zo'n goedkope 3th party scartkabel. Het is de aanschaf zeker waard.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een beetje slim shopt haal je hem bij de nedgame daar is de originele rgb kabel 19,99 en hij is elke cent waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens weet niet of het al bekend was maar Midway heeft dan toch besloten om Mortal Kombat: Deception toch op de GC uit te gaan brengen.

De online mogelijkheden worden er wel uitgehaald en het spel zal begin 2005 in de VS verkrijgbaar zijn in tegenstelling tot de PS2 en de Xbox versies die 4 october al verkrijgbaar zijn.
August 20, 2004 - Midway Games will next week announce that it is in development with a GameCube version of Mortal Kombat: Deception. The title is slated to hit Nintendo's console in the first half of next year, according to company executives.

Mortal Kombat: Deception, the sixth console installment in Midway's fast-paced, gory fighting franchise, takes the series to new heights thanks to an impressive new game engine that enables more realistic graphics, hand-to-hand combat and weapons, four unique gameplay modes and more. Deception is also set to be the goriest sequel in Mortal Kombat history, in part due to interactive environments that can literally slice and dice opponents to pieces.
The GameCube version of Deception will be a perfect port of the PlayStation 2 and Xbox versions, which are scheduled to release this October. However, it will not feature online play, as the other builds will. A Midway spokesperson revealed to IGN that the company will add two new, exclusive features to the GCN incarnation in place of online play.

Wondering why Midway finally decided to bring Mortal Kombat: Deception to GameCube? Click here to get all the answers in our exclusive interview with company marketing executive Steve Allison.

And when you're done with that, see exclusive new screenshots of the game in motion.
De GC versie krijgt 1 a 2 verrassingen volgens die kerel maarja dat zal wel niet veel waard zijn. Overigens word het gewoon een poort van de PS2/Xbox versie kwa graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
[b][message=21476165,noline]schnumi schreef op 20 augustus 2004 @
De GC versie krijgt 1 a 2 verrassingen volgens die kerel maarja dat zal wel niet veel waard zijn. Overigens word het gewoon een poort van de PS2/Xbox versie kwa graphics.
Xbox zal dan het main platform zijn, PS2 spinoff aangezien het toch lelijk is op de PS2.(men neme de xbox versie en verneuk de textures + haal anti aliasing eraf) Poort van Xbox naar GC schat ik :) En dat is niet zo heel erg. (als het goed gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach laten we blij zijn dat ie uberhaut nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jaja mensen IGN heef Pikmin 2 gereviewd en de game scoort een 9.3! 8)

Hier zijn de closing comments:
Closing Comments
Pikmin 2 delivers. It's a sequel that retains the same fundamental play mechanics and mission rules that made the first a hit, but also one that improves upon just about every aspect of the original formula. The control mechanics are slightly more fine-tuned. There are two new Pikmin types, which create a wealth of new play options. There is an additional main character, which makes dividing Pikmin into different squads all the easier. There are more environmental-based puzzles and challenges. The single-player game is dramatically more difficult and longer -- roughly 30 hours. The 30-day system that hindered the original title has been thrown out of the window, and as a result gamers can set their pace. There are new challenge and versus modes, both of which are highly entertaining. There's even a collection system that rivals that in Super Smash Bros. Melee. To top it all off, the game features phenomenal presentation through and through, a fact reinforced by crisp, detailed CG sequences that are uncommon in Nintendo-developed titles. Here's hoping this is the beginning of a trend.

Most important of all, though, Pikmin 2 is fun. Despite some minor issues with character AI and the process of dividing Pikmin into groups, the game is extremely enjoyable from beginning to end.

Top notch. Highly recommended.
En hier de link naar de review: Pikmin 2 IGN review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 34169 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:20:
[...]

Nee, heb zelf geen CC. Ik bestel altijd mee met iemand anders :) Op dit moment is er volgens mij niemand die ergens wil bestellen, anders hoor ik het wel :P

Maar ik rip wel een kopie van Ebay of 2e hands van m'n lokale gamesboer...
Jan ik heb nog steeds een 2e exemplaar van MKDD liggen. Is alleen een keer gebruikt om de testen offie werkte. Het was een dubbelorder. Zeg me maar wat je ervoor wilt geven dan kunnen we wellicht wat regelen.

Pikmin 2 gaat trouwens ook op mijn verlanglijstje. Ik hoop dat ze net als in Japan hem bundelen met deel 1. Die heb ik ooit geleend en in een ruk uitgespeeld. Ik vond het 30 dagen systeem daar juist goed werken maar ik vertrouw er wel op dat deel 2 gewoon beter zal zijn!

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 21-08-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zie mijn post. :P Deel 2 is beter. 30 dagen systeem is eruit dus er is geen druk meer. En alles is gewoon stukken verbeterd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 21 augustus 2004 @ 13:07:
[...]

Jan ik heb nog steeds een 2e exemplaar van MKDD liggen. Is alleen een keer gebruikt om de testen offie werkte. Het was een dubbelorder. Zeg me maar wat je ervoor wilt geven dan kunnen we wellicht wat regelen.

Pikmin 2 gaat trouwens ook op mijn verlanglijstje. Ik hoop dat ze net als in Japan hem bundelen met deel 1. Die heb ik ooit geleend en in een ruk uitgespeeld. Ik vond het 30 dagen systeem daar juist goed werken maar ik vertrouw er wel op dat deel 2 gewoon beter zal zijn!
You've GoT mail ;)
En Pikmin 2 staat ook op m'n lijstje, het 30 dagen systeem vond ik echt verschrikkelijk. Je verviel al snel in flauw trail-and-error gedrag, wat best storend werd. Ik heb deel 1 dan ook nooit uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nieuw Resident Evil 4 filmpje het ziet er echt super mooi uit.

Vooral dat stukje met dat gigantische beest is cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Heb de Japanse versie, maar heb niks te vergelijken, Pikmin 1 nooit gespeeld door de slechte reviews.
Heel geinig spel, je hebt dan wel niet het 30 dagen systeem je hebt wel een dagsysteem, voordat het avond is moet je weer terug in je spaceshuttle.
Ik snap het hele verhaal alleen nog niet goed, maja Japans is het ook.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op 21 augustus 2004 @ 13:28:
Heb de Japanse versie, maar heb niks te vergelijken, Pikmin 1 nooit gespeeld door de slechte reviews.
Heel geinig spel, je hebt dan wel niet het 30 dagen systeem je hebt wel een dagsysteem, voordat het avond is moet je weer terug in je spaceshuttle.
Ik snap het hele verhaal alleen nog niet goed, maja Japans is het ook.:P
Zo slecht waren de reviews toch niet? Gemiddelde score op gamerankings is 86,6%, en die van Pikmin 2 is 88,5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:28

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vanitas schreef op 21 augustus 2004 @ 13:23:
Nieuw Resident Evil 4 filmpje het ziet er echt super mooi uit.

Vooral dat stukje met dat gigantische beest is cool.
Dat spel wordt ZO gigantisch sfeervol, niet te geloven :9~

Ik hoop dat ik tegen de tijd dat hij uitkomt netjes een baan heb ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 20 augustus 2004 @ 19:25:
Koop gewoon de originele Nintendo RGB scartkabel!

Echt waar hij mag dan duur zijn maar je krijgt er zeker veel betere prestaties voor terug als bij zo'n goedkope 3th party scartkabel. Het is de aanschaf zeker waard.
Een groot nadeel van de originele kabel is wel dat er geen aparte uitgangen opzitten voor de audio. Daarom heb ik in ieder geval een 3rd party gekocht die dat wel heeft. Het beeld mag dan misschien wel minder mooi zijn als bij de originele kabel (maar wel veel mooier dan via de gewone bekabeling), maar ik kan nu tenminste het geluid via m'n stereo-installatie laten lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Anoniem: 34169 schreef op 21 augustus 2004 @ 13:38:
[...]

Zo slecht waren de reviews toch niet? Gemiddelde score op gamerankings is 86,6%, en die van Pikmin 2 is 88,5%.
Tegenvallend dan, ik had toendertijd al me geld al aan de launch uitgegeven en alleen als Pikmin 1 echt supergoeie ratings kreeg zou ik em kopen.
Vond het nogal tegenvallen, was geen meesterwerkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo is echt een wazig bedrijf soms. Ik zit nu een verslag te lezen van een één of andere duitse persconferentie op de nederlandse site. Er staan daar echt hele kromme redeneringen in, allemaal om maar aan te tonen dat het zo geweldig gaat met het bedrijf. Zullen ze daar nou echt zelf ook in geloven, of proberen ze bewust om ons voor de gek te houden? :p

Bijvoorbeeld:
Met gepaste trots meldde Fakesch dat Nintendo nog altijd de leider is in de handheld-markt, met een schijnbaar onaantastbaar marktaandeel van 99,9%.
Ja knap hoor... als er geen noemenswaardige concurrentie is. Het zou interessanter zijn om te weten hoe het er volgend jaar rond deze tijd voor staat op de handheld-markt.
Fakesch vertelde het publiek dat Nintendo in Duitsland de absolute marktleider is van de gehele console-markt.
!!!
Uit gegevens van de periode januari tot juni 2004 blijkt dat Nintendo het sterkst groeiende merk in de videogames-industrie is en de Nintendo GameCube de enige thuisconsole is die nog steeds marktaandeel wint, aldus Fakesch.
Dat is ook een statistiek van niks natuurlijk. Zelfs als het marktaandeel 200% zou groeien staan ze nog steeds in de schaduw van Sony als je het mij vraagt.

Het maakt mij allemaal niks uit hoor, ik blijf ze toch wel trouw. Maar volgens mij maken ze zichzelf met zulke wanhopig positief getinte cijfers eerder een beetje belachelijk dan dat mensen er van onder de indruk raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 115248 schreef op 21 augustus 2004 @ 15:02:
[...]

Een groot nadeel van de originele kabel is wel dat er geen aparte uitgangen opzitten voor de audio. Daarom heb ik in ieder geval een 3rd party gekocht die dat wel heeft. Het beeld mag dan misschien wel minder mooi zijn als bij de originele kabel (maar wel veel mooier dan via de gewone bekabeling), maar ik kan nu tenminste het geluid via m'n stereo-installatie laten lopen. :)
Een imitatie RGB kabel geeft exact hetzelfde beeld als de originele kabel, RGB = RGB en daar kan je weinig aan verprutsen op kabelgebied. Ik zou ook voor een imitatie gaan (heb er zelf ook een van Speedlink, wekrt perfect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat kun je wel zeggen maar er is wel degelijk verschil tussen 3th party RGB kabels en die van Nintendo. Dit is volgens mij al meerdere keren bevestigd door mensen hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op 21 augustus 2004 @ 19:12:
Nintendo is echt een wazig bedrijf soms. Ik zit nu een verslag te lezen van een één of andere duitse persconferentie op de nederlandse site. Er staan daar echt hele kromme redeneringen in, allemaal om maar aan te tonen dat het zo geweldig gaat met het bedrijf. Zullen ze daar nou echt zelf ook in geloven, of proberen ze bewust om ons voor de gek te houden? :p

Bijvoorbeeld:

[...]

Ja knap hoor... als er geen noemenswaardige concurrentie is. Het zou interessanter zijn om te weten hoe het er volgend jaar rond deze tijd voor staat op de handheld-markt.

[...]

!!!

[...]

Dat is ook een statistiek van niks natuurlijk. Zelfs als het marktaandeel 200% zou groeien staan ze nog steeds in de schaduw van Sony als je het mij vraagt.

Het maakt mij allemaal niks uit hoor, ik blijf ze toch wel trouw. Maar volgens mij maken ze zichzelf met zulke wanhopig positief getinte cijfers eerder een beetje belachelijk dan dat mensen er van onder de indruk raken.
Mja, misschien een beetje krom, maar als ze de GBA bij de console markt trekken, dan zijn ze inderdaad dik marktleider, namelijk dik 52%, en MS en Sony mogen dan de overige 48% verdelen :P
Ook het marktaandeel op de handheld markt opzich is natuurlijk een open deur, maar wel waar :P
schnumi schreef op 21 augustus 2004 @ 19:49:
Dat kun je wel zeggen maar er is wel degelijk verschil tussen 3th party RGB kabels en die van Nintendo. Dit is volgens mij al meerdere keren bevestigd door mensen hier op het forum.
Inderdaad.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 21-08-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
1 nadeel met al dat RE4 gedoe, volgens mij heb ik de hele game nu al gezien ^^
Zoveel content als er voor beschikbaar is.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 21 augustus 2004 @ 21:43:
1 nadeel met al dat RE4 gedoe, volgens mij heb ik de hele game nu al gezien ^^
Zoveel content als er voor beschikbaar is.
Volgens Capcom zou dit maar een fractie zijn van wat het spel te bieden heeft........

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.