Oké mijn VoDSL-nummer heb ik, nu de kiestoon nog.

BBned is leuk hoor, behalve als je aanvraag doet of wijzigingen laat doorvoeren aan je lijn. Ze halen werkelijk het bloed onder je nagels vandaan.
Ik had (tegen beter weten in) een mailtje verzonden aan BBned, spreekt een één of andere snorkel van BByond mijn voicemail in met het verzoek terug te bellen. Dus ik bel die hapsnurker terug; "jah sorry, ik kan je niet helpen". Hij dacht het toen af te kunnen kappen met de vraag of ik een ordernnummer had. Maar die had ik natuurlijk wel

. Maar toen zei hij dat hij er niks mee kon.

(lees: wil)
Gewoon doorgestoken kaart, BByond = BBned huismerk. Hoe komt anders een mailtje aan het domein bbned.nl bij een pipo van BBeyond. Inderdaad het is gewoon exact hetzelfde wat alleen gescheiden is door een msn-nummer met een andere belmelodie en een andere e-mailhandtekening.
Helemaal van de zotten was de volgende opmerking; "Dan zeg je het toch op, en dan kom je toch lekker bij BBeyond". Nou lekker BBned, de klanten van je partners onder de neus wegkapen. Ongelovelijk, maar waar. "Wij leveren eerst voor onze klanten de DSL op, daarna leveren we het modem. Pas daarna krijg je je voice. Zo doen wij dat voor onze klanten." (aaargh, ik ontplofte bijna

jij bent diegene die die touwtjes in handen heeft!)
Al met al, Cambrium kan er weinig aan doen a.t.m. Storingsmelding staat nog open en er is nog geen terugkoppeling geweest van BBned. We wachten waar weer af

Het ligt gewoon bij die lui in Hoofddorp, die maken de dienst uit. Ze wijken echt niet voor ISPtjes, eigen mensen en grote klanten eerst.
Opzicht vind ik het geen probleem, ik wordt ook niet kwaad, maar ik vind het gewoon jammer. Naast het feit dat ik erg benieuwd ben, moet ik er ook 70 euro voor betalen en veel achteraan en dat leek aanvakelijk niet de bedoeling.
Als ik dit van te voren had geweten, was ik er niet aan begonnen. Ik vind het jammer voor de jongens van Cambrium. Ze doen zo ongelovelijk hun best, maar ze kunnen weinig beginnen als BBned niet lekker meewerkt.
[
Voor 36% gewijzigd door
I_stealth_I op 26-08-2004 16:00
]