Toon posts:

TweakDSL *new and/or improved* deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.446 views sinds 30-01-2008

• PureDJ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik denk dat er toch iets te vroeg gejuicht word.
Ik zie nog weinig verbetering, nog steeds time outs, en m'n stream stuiterd nog alle kanten op.
Nice try, maar helaas....

Anoniem: 100320

mm...hij ging hier weer plat....en tjoep....hij doet het weer....

Ik denk dat ik zelf nu ook maar plat ga...morgen is er weer een dag...

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:11
nou mijn msn melde zojuist weer af en men pagina bleef ook hangen. Het zag er even goed ja, ik hoop dat het eenmalig was ....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:49
Ik verwacht dat Ghandi op dit moment druk bezig is met het nog finetunen...dan krijg je dit soort kleine onderbrekingen. Verder gaat ie hier echt perfect hoor, ook ee mp3 stream loopt zonder problemen :)

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

SNEAK-NL

galloooooooooooo

ik ben iig benieuwd wat het was waar 4 weken naar gezocht is 'als' het nu wel gefixed is

edit: ernsitige typo |:(

[Voor 25% gewijzigd door SNEAK-NL op 25-10-2004 23:17]

Anoniem: 21921

ik hoor net van betrouwbare bron dat er een dooie muis in de core router zat

• Xandrios
Bedoel je een muis of mus? :+

[Voor 113% gewijzigd door Xandrios op 25-10-2004 23:15]

• Korumera
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:52
PureDJ schreef op 25 oktober 2004 @ 23:03:
Ik denk dat er toch iets te vroeg gejuicht word.
Ik zie nog weinig verbetering, nog steeds time outs, en m'n stream stuiterd nog alle kanten op.
Nice try, maar helaas....
Hmmm ligt het niet gewoon aan jezelf? Het werkt hier gewoon weer prima hoor. Net zoals bij Xandrios even een hikje maar denk idd ook dat dat voor het finetunen is. Maar goed ze zijn er tenminste mee bezig dat vind ik al wat :D

PSN: Korumera | XBX: Korumera

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-06 22:35
dooie mus bedoel je? :P

Anyway, hier werkt het ook nog steeds maar half. Verbinding ligt er regelmatig uit.

[Voor 66% gewijzigd door bartvb op 25-10-2004 23:15]

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28

Cybje

First Post!

Ik hoor net van betrouwbare muis dat er een dode core in de bron router zat!

Wat ruist er door het struikgewas

• Mich
  • Laatst online: 22:11
LordHades schreef op 25 oktober 2004 @ 23:14:
[...]

Hmmm ligt het niet gewoon aan jezelf? Het werkt hier gewoon weer prima hoor. Net zoals bij Xandrios even een hikje maar denk idd ook dat dat voor het finetunen is. Maar goed ze zijn er tenminste mee bezig dat vind ik al wat :D
nee hoor, msn melde voor de 2e keer weer af. Er is niets veranderd dus na die update.

• PureDJ
Anoniem: 21921 schreef op 25 oktober 2004 @ 23:10:
ik hoor net van betrouwbare bron dat er een dooie muis in de core router zat
Ja een intelli mouse zeker?
Of een optical

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:14

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

laat maar.

[Voor 91% gewijzigd door I_stealth_I op 25-10-2004 23:18]

/dev/null

• Korumera
Mich schreef op 25 oktober 2004 @ 23:15:
[...]

nee hoor, msn melde voor de 2e keer weer af. Er is niets veranderd dus na die update.
Zoals ik dus zei met de kleine hikups.. Ga eens surfen dan zie je toch zelf ook wel dat dat een stuk sneller is dan voorheen?

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-05 12:59

Egbert

-niks-

Mijn ssh lijkt weer soepel te werken, ik ben dus blij :P
(maar ik hoop niet dat ik nu elke dag pas om 23:00 kan beginnen te werken ;) )

[Voor 45% gewijzigd door Egbert op 25-10-2004 23:17]

Hoezo compromis? Heb ik het mis dan? - Uit bovenstaande kan je afleiden dat ik niet gehinderd word door enige vorm van kennis, maar het werkt prima!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

LordHades schreef op 25 oktober 2004 @ 23:16:
Zoals ik dus zei met de kleine hikups.. Ga eens surfen dan zie je toch zelf ook wel dat dat een stuk sneller is dan voorheen?
Voorheen als in de laatste weken?
Of voorheen als in zoals het hoort en het ook was in het begin?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:06

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

I_Stealth_I schreef op 25 oktober 2004 @ 23:16:
Alle respect maar gaat dit nog goedkomen? Volgens mij glipt de techniek men steeds meer door de vingers of ze hebben gewoon echt super pech op geluksvogelniveau.
Natuurlijk gaat het goedkomen ;) waar is je vertrouwen gebleven?

Btw, is het geen tijd voor deeltje 9 :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Korumera
BackSlash32 schreef op 25 oktober 2004 @ 23:18:
[...]

Voorheen als in de laatste weken?
Of voorheen als in zoals het hoort en het ook was in het begin?
Voor heen zoals het in het begin was. Qua surfen that is. Begrijp me niet verkeerd. Het is ook gewoon irritant dat internet niet werkt. Al boeit het me op moment minder dan vroeger. Maar om nou te zeggen dat het nu nog net zo slehct is als 3 uur terug vind ik beetje overdreven. BIj mij althans gaat het surfen weer gewoon als vanouds razend snel. Dat was 3 uur terug dus niet het geval

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Zondagskindje schreef op 25 oktober 2004 @ 23:18:
[...]

Natuurlijk gaat het goedkomen ;) waar is je vertrouwen gebleven?

Btw, is het geen tijd voor deeltje 9 :?
Ik heb absoluut vertrouwen in de mensen, maar niet echt in de techniek. Het is sinds mijn verjaardag, algelopen zodag behoorlijk minder. Daarnaast heb ik net 5 uren gewerkt en mensen horen zeuren 'mijn internet doet het niet!' Nu kom ik thuis en nu werkt mijn eigen inet ook niet. :z

/dev/null

• Xandrios
De hikup van net was ook totaal anders als afgelopen dagen; dat kun je duidelijk aan je dataverkeer-statistieken zien :)

Dit topic is over de 1000 replies zie ik overigens....Ik zal morgen eens een nieuwe starten, als deze "storm" geluwed is :P

[edit]
Zoals Zondagskindje zegt dus :P

[Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 25-10-2004 23:26]

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 23:30
Krijg nou wat! Het is gewoon sneller! :):)

https://www.hansvaneijsden.com

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Hans van Eijsden schreef op 25 oktober 2004 @ 23:27:
Krijg nou wat! Het is gewoon sneller! :):)
Zeker :Y) Loopt nu lekker

[Voor 5% gewijzigd door I_stealth_I op 25-10-2004 23:31]

/dev/null

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:06

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

I_Stealth_I schreef op 25 oktober 2004 @ 23:25:
[...]

Ik heb absoluut vertrouwen in de mensen, maar niet echt in de techniek. Het is sinds mijn verjaardag, algelopen zodag behoorlijk minder. Daarnaast heb ik net 5 uren gewerkt en mensen horen zeuren 'mijn internet doet het niet!' Nu kom ik thuis en nu werkt mijn eigen inet ook niet. :z
Laten we het er op houden dat het echt maandag is vandaag.
Enne, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :> :)

@ Xandrios: :>

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Anoniem: 59362

surfen gaat echt lekker nu, sneller dan normaal zelfs vind ik.

Anoniem: 100320

internetpagina's openen hier ook weer lekker zoals het hoort. Het euvel lijkt voorshands dus boven water.

Ga ik nu blij slapen.....

• Korumera
Likewise mag weer lekker vroeg op :) Me kan eindelijk weer normaal over het internet racen :D

• Ghandi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:39
LordHades schreef op 25 oktober 2004 @ 23:40:
Likewise mag weer lekker vroeg op :) Me kan eindelijk weer normaal over het internet racen :D
Kunnen de gamers weer gamen? Ik zou graag nog even reactie op het forum zien, want ik twijvel of het nu in orde is. Ik moet dat van gebruikers terugkrijgen.

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Weet niet of ik het goed zie maar voor mij is zelfs GoT nu weer snel.

:)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 08:52

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ghandi schreef op 25 oktober 2004 @ 23:48:
[...]

Kunnen de gamers weer gamen? Ik zou graag nog even reactie op het forum zien, want ik twijvel of het nu in orde is. Ik moet dat van gebruikers terugkrijgen.
Ik ga nu ff een spellie starten... (welliswaar over VPN... maar dan toch :P)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• PureDJ
[...]

Ik heb een stream draaien, dat is bijna hetzelfde als gamen.
Gaat na wat hickups tot nu toe goed, veel beter dan voorheen, als het zo blijft dan denk ik dat je wel kan zeggen dat de poging geslaagt is..

Anoniem: 21921

[...]

Op het moment een rete strakke ping naar mijn favo game server, alleen heel af en toe een hikje (time out)

• Korumera
[...]

Bij mij werkt het gamen weer. Heb nu gewoon normale ping rond de 13 a 20 (das voor far cry normaal) het was 200 tot 300 :) dus ik ben tevreden :D

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

SNEAK-NL

galloooooooooooo

morgen avond zal ik es een poosje gaan BF-en, ik laat wel weten hoe het loopt :)

• PureDJ
Het is nog niet helemaal optimaal,
Heb toch wel een paar dropouts, maar het is al wel een stuk beter dan een paar uur geleden

hmm, nu is het niet meer core2 die voor problemen zorgt, maar nu is het core1

Wat gaat er daar nu precies mis? ik begin nu echt nieuwsgierig te worden.
Het begint steeds meer op een centen kwestie te lijken.

[edit] Ok, edit2, dat was doordat de switch gereboot werd :)
Maar goed, tijd om m'n nest op te zoeken, ik zie het morgen wel allemaal in m'n logfiles wat er zich vanacht weer allemaal afgespeeld heeft

[Voor 82% gewijzigd door PureDJ op 26-10-2004 00:32]

• Ghandi
PureDJ schreef op 26 oktober 2004 @ 00:21:
Het is nog niet helemaal optimaal,
Heb toch wel een paar dropouts, maar het is al wel een stuk beter dan een paar uur geleden

hmm, nu is het niet meer core2 die voor problemen zorgt, maar nu is het core1

Wat gaat er daar nu precies mis? ik begin nu echt nieuwsgierig te worden.
Het begint steeds meer op een centen kwestie te lijken.
Ik heb zojuist nog een keer de switch gereboot; ik moet nu de finetuning zien te vinden.

De avond is kwa netwerk performance toch al slecht.

• PureDJ
Ghandi schreef op 26 oktober 2004 @ 00:29:
[...]

Ik heb zojuist nog een keer de switch gereboot; ik moet nu de finetuning zien te vinden.

De avond is kwa netwerk performance toch al slecht.
Ok succes ermee...

Als je logfiles kunt gebruiken dan geef maar een gil...
Of zet onze stream aan, dan zie je zo wanneer er een dropout is, (backup systeem komt dan in) en als je van de muziek houd, dan heb je meteen wat ondersteunende muziek zeg maar ;)

[Voor 22% gewijzigd door PureDJ op 26-10-2004 00:36]

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik had zo'n 10-15 en 5 minuten geleden ook nog een hickup.
Verbinding zelf (eenmaal daar) is wel strak.
(en terwijl ik dit type dondert mijn verbinding weer weg... hou eens op met rebooten :P)

[Voor 33% gewijzigd door MetalRush op 26-10-2004 00:39]

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07-2022

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Nou dat finetuning mag dan wel opschieten want ik heb nog steeds om de 10 min drop-outs. Niet leuk voor mijn bittorrent en gamen is niet leuk.
Mag ik nog vragen wat tweakdsl te bieden heeft tegen over de concurrentie omdat vele provider nog iets pikante geprijst of zelfs een hoger snelheid hebben dan tweakdsl. (het is maar een vraagje, hoeft niet perse beantwoordt te worden maar zal het wel graag een reactie zien.)

• Hans van Eijsden
Freedom_Fighter schreef op 26 oktober 2004 @ 00:56:
Nou dat finetuning mag dan wel opschieten want ik heb nog steeds om de 10 min drop-outs. Niet leuk voor mijn bittorrent en gamen is niet leuk.
Mag ik nog vragen wat tweakdsl te bieden heeft tegen over de concurrentie omdat vele provider nog iets pikante geprijst of zelfs een hoger snelheid hebben dan tweakdsl. (het is maar een vraagje, hoeft niet perse beantwoordt te worden maar zal het wel graag een reactie zien.)
Bittorrent? Laat me niet lachen.. het leechen van (vaak) warez via bt is nou het laatste waar ik mij wanneer ik ISP zou zijn slapeloze nachten van zou hebben als dat hickups zou hebben bij mijn klanten.
Die dropouts worden veroorzaakt door het finetunen en perfect dat dat nu gebeurt in plaats van in de spitsuren. Het moet ooit gebeuren, de hele avond is het toch al slecht en dan is het nu meteen in één keer goed ingesteld lijkt me.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat het als gamer zijnde niet leuk is, maar wat is er nou erger, die paar uurtjes slecht kunnen gamen door dropouts, of dagen lang niet kunnen gamen door een te hoge ping?

• Ghandi
MetalRush schreef op 26 oktober 2004 @ 00:39:
Ik had zo'n 10-15 en 5 minuten geleden ook nog een hickup.
Verbinding zelf (eenmaal daar) is wel strak.
(en terwijl ik dit type dondert mijn verbinding weer weg... hou eens op met rebooten :P)
ik ga het nu 24 uur laten draaien; ik ben teruggestapt naar de eerste configuratie die 't goed deed, maar - zoals al eerder gezegd - ben ik nog niet helemaal netwerk technisch tevreden.

De performance lijkt op dit moment super en gezien het huidige piek-verbruik kan het overdag alleen nog maar beter zijn.

De switch-story zal ik een dezer dagen op tekst zetten, ter lering ende leedvermaak. De vraag voor de geconstateerde situatie zal ik bij Extreme uitzetten.

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ghandi schreef op 26 oktober 2004 @ 01:07:
[...]

ik ga het nu 24 uur laten draaien; ik ben teruggestapt naar de eerste configuratie die 't goed deed, maar - zoals al eerder gezegd - ben ik nog niet helemaal netwerk technisch tevreden.

De performance lijkt op dit moment super en gezien het huidige piek-verbruik kan het overdag alleen nog maar beter zijn.

De switch-story zal ik een dezer dagen op tekst zetten, ter lering ende leedvermaak. De vraag voor de geconstateerde situatie zal ik bij Extreme uitzetten.
Goed plan. Even evalueren en kijken of deze config stand wil houden...
Ben wel benieuwd of deze stabiel blijft... de afgelopen dagen was het een beetje pet :)

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28

Cybje

First Post!

Ghandi: ik weet niet wat er nu aan de hand was, maar ik heb wel vaker vage dingen gehoord over Extreme Networks switches, waarbij ze problemen nooit hebben kunnen verhelpen (ja, 5 replacement units later). Waarbij ik overigens wel moet zeggen dat ik er ook hele positieve dingen over hoor. Maar ik geloof dat er toen problemen waren dat die switch zichzelf deels of volledig uitschakelde bij erg grote hoeveelheden packets, dus bijv. bij een DDoS ... terwijl je dus juist bij je switch wil tijdens een DDoS om te proberen nog iets te blocken.

Wat ruist er door het struikgewas

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:51

geforce666

a.k.a Jan (nl)

de laatste hick-up had ik 30 min geleden, daarvoor was het elke 10 minuten raak
dus hopen dat het bij deze gefixt is dan, toch ? :)

• Basszje
  • Laatst online: 17-01 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Nou ja zien dan maar, hier is het al bijna 30 minuten verbinding, iets wat de laatste dagen ongeveer het max bleek

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Hans van Eijsden
geforce666 schreef op 26 oktober 2004 @ 01:18:
de laatste hick-up had ik 30 min geleden, daarvoor was het elke 10 minuten raak
dus hopen dat het bij deze gefixt is dan, toch ? :)
Ziet er wel naar uit.. houden zo!! 8)

• Freedom_Fighter
  • Laatst online: 07-07-2022

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Hans van Eijsden schreef op 26 oktober 2004 @ 01:02:
[...]

Bittorrent? Laat me niet lachen.. het leechen van (vaak) warez via bt is nou het laatste waar ik mij wanneer ik ISP zou zijn slapeloze nachten van zou hebben als dat hickups zou hebben bij mijn klanten.
Die dropouts worden veroorzaakt door het finetunen en perfect dat dat nu gebeurt in plaats van in de spitsuren. Het moet ooit gebeuren, de hele avond is het toch al slecht en dan is het nu meteen in één keer goed ingesteld lijkt me.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat het als gamer zijnde niet leuk is, maar wat is er nou erger, die paar uurtjes slecht kunnen gamen door dropouts, of dagen lang niet kunnen gamen door een te hoge ping?
sry maar hier moet ik op reageren. Wie had het over warez??? ik niet jij wel. Bittorent betekent niet automatisch warez, ja je kan het ervoor gebuiken maar dat ik bij alles zo, ook newsserver maar dat ter zijde. FF verduidelijken ik gebruik Bittorrent voor unlicensed anime uit japan en dat is toegestaan zolang het unlicensed is in USA (stom omdat het niet veel met Europa te maken heeft). Maar dat bittorrent verhaaltje was eigenlijk bedoelt als verduidelijking dat ik toen der tijd nog steeds hickups kreeg, en dat merk je sneller daar door dan als je surft, je zit gewoon dat de Dl wegdondert en hij een error geeft, ook bij de games zie je het sneller. (MAAR ik gaf dus BT als voorbeeld! hou niet van directe of indirecte beschuldigingen)

• Hans van Eijsden
Freedom_Fighter, ik dacht dat ik toch wel duidelijk was in mijn verhaal, dat ik jou niet 'beschuldigde' van het downloaden van warez (hoewel ik dat zelf heus wel eens doe). Wat ik letterlijk uitlegde is dat het bt-netwerk vaak gebruikt wordt voor het downloaden van warez. Daarom komt je argument dat de hickups 'schadelijk' zouden zijn voor je bt-downloads nogal raar over. Het voordeel van bt is juist dat je downloads verder gaan na een hickup of onderbreking. Dit in tegendeel als je zit te gamen, als je dan tijdens een game je connectie verliest, heeft dat veel meer gevolgen dan wanneer je bt even stopt met downloaden. Zo bedoelde ik het dus, ter relativering.
Nu weer ontopic graag :)

• JoostBaksteen
  • Laatst online: 30-04 19:20
Ghandi schreef op 26 oktober 2004 @ 01:07:
[...]

Volgens mij is het nog niet helemaal goed.... sinds 17:50 gister avond heb ik geen internet meer. Ik krijg "network is unreachable" errors :'( bij pingen naar buiten.

code:
1
2
3
4
5
6
Pinging 217.19.28.x with 32 bytes of data:

Reply from 217.19.16.42: TTL expired in transit.

Ik zal zo eens een mailtje sturen.

Dit lijkt me ook niet helamaal goed:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
traceroute to (217.19.28.x), 30 hops max, 38 byte packets
 1  192.168.5.254 (192.168.5.254)  1.265 ms  1.115 ms  1.104 ms
 2  195.190.249.65 (195.190.249.65)  5.683 ms  5.739 ms  6.316 ms
 3  unlabelled.versatel.net (62.58.150.13)  8.077 ms  8.622 ms  7.910 ms
 4  br01amsix.ge5-0.versatel.net (62.58.151.138)  6.563 ms  6.819 ms  6.856 ms
 5  ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl (195.69.144.163)  7.599 ms  7.841 ms 8.162 
 6  cambrium.ams-ix.trueserver.nl (213.239.156.42)  7.138 ms  7.701 ms  7.431 ms
 7  * 217.19.16.9 (217.19.16.9)  81.826 ms  66.062 ms
 8  217.19.16.42 (217.19.16.42)  8.594 ms  8.410 ms  8.998 ms
 9  * core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33)  91.829 ms  89.475 ms
10  217.19.16.42 (217.19.16.42)  8.503 ms  11.541 ms  9.819 ms
11  * core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33)  83.472 ms  80.984 ms
12  217.19.16.42 (217.19.16.42)  10.384 ms  9.459 ms  9.735 ms
13  core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33)  92.124 ms  83.905 ms  83.361 ms
14  217.19.16.42 (217.19.16.42)  9.062 ms  9.961 ms  9.943 ms
15  * core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33)  99.660 ms  113.506 ms
16  217.19.16.42 (217.19.16.42)  10.173 ms  10.304 ms  10.100 ms
17  core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33)  111.460 ms

[Voor 47% gewijzigd door JoostBaksteen op 26-10-2004 09:23]

• PureDJ
Voor mij is het nu helemaal geweldig, paginas laden super snel, en mijn stream heeft geen dropout meer gehad sinds 1:25 uur.

ff afwachten wat er gaat geberuren op de piek momenten...

Ooh ff reply op joost,
Heb je een e-tech toevallig, dan helpt een restart van je modem (heb dat met dat ding ookheel vaak gehad, ff restarten en het is over)

[Voor 31% gewijzigd door PureDJ op 26-10-2004 09:39]

• JoostBaksteen
  • Laatst online: 30-04 19:20
PureDJ schreef op 26 oktober 2004 @ 09:38:

Ooh ff reply op joost,
Heb je een e-tech toevallig, dan helpt een restart van je modem (heb dat met dat ding ookheel vaak gehad, ff restarten en het is over)
Nop, heb een Copperjet.

Heb modem vanochtend al 2 keer gereboot, maar dat heeft niks geholpen.

/edit: de helpdesk zei dat het er goed uitzag... naja nog maar een keer modem / router rebooten.

[Voor 13% gewijzigd door JoostBaksteen op 26-10-2004 10:18]

• PureDJ
joostbaksteen schreef op 26 oktober 2004 @ 09:42:
[...]

Nop, heb een Copperjet.

Heb modem vanochtend al 2 keer gereboot, maar dat heeft niks geholpen.
Uuh dan word het tijd om te bellen denk ik :)
Misschien nog je modem een kwartiertje uit laten staan, maar dat zul je vast al wel geprobeerd hebben.

Anoniem: 62035

het lijkt hier nu ook weer normaal te lopen. Gisteravond was idd bagger....mijn server viel om de paar minuten uit de lucht, alle clients op 999....lekkah. Ik kon wel effe snel wat punten scoren :P

effin we zullen zien hoe lang dit stand houd. Vanavond even kijken hoe de verbinding naar de server word bevonden door de spelers.

btw : ik denk toch dat dit soort dingen ook wel effe op de website van tweak bij storingen geplakt mag worden. (ik wist tot een paar weken terug ook niet van het bestaan van dit topic af....)

Grtz
B4M

• Teckna
  • Laatst online: 04-06 19:39
Ook bij ons thuis alles weer flex \o/

[Voor 20% gewijzigd door Teckna op 26-10-2004 18:35]

• Xandrios
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
25/10/2004: Herstart switch met andere configuratie

Maandag avond, rond 22.00 zal de switch op RedBus herstart worden; als dit goed verloopt, zal rond 22.30 de switch op Telecity II herstart worden. Deze laatste geeft een onderbreking voor het DSL verkeer; de eerste voor het colo verkeer

Herstart is nodig voor een specifieke configuratiewijziging; de performance van het netwerk is goed met betrekking tot download snelheden; de response is niet goed met betrekking tot - met name - UDP verkeer, waaronder nameserver requests.

De reden om dit onderhoud niet tot later in de nacht uit te stellen is de huidige hinder voor alle gebruikers.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee