Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Mooie screenies op 1600x1200freekweb schreef op 01 augustus 2004 @ 23:55:
ook maar een paar dan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1 woord, MEGA!!!!
Specs zijn dus P4C800 Deluxe | P4C 3.0@3.6Ghz | XFX6800GT@ULTRA | Corsair TWINX512-4000PT PC4000 zo te zien. Welke drivers gebruik je? Laat eens wat screenies zien met Omega drivers, en dan FSAA en AF op max
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Dat van die schrikmomenten kan je denk ik wel op je buik schrijfen !!!Anoniem: 117266 schreef op 02 augustus 2004 @ 00:03:
quote]PromWarMachine schreef op 01 augustus 2004 @ 23:59:
Volgens mij breken jullie records. 400 posts in iets meer dan 24 uur in SGD is toch erg nice. Van de week zeker dit spel bekijken. Als er -voor- release al 3x 1000 + 1x 500 posts geschreven zijn over zo'n spel, dan moet het haast iets bijzonders zijn he. Al hoop ik niet dat er teveel schrikmomenten in zitten, zoals ik dat bij RTCW had en ook in de zombie levels van FarCry. Echt scary.
( daarom ga ik het denk ik juist extra leuk vinden )[/quote]
RTCW had zeker goede schik-je-lam effecten. Zoals die mummy's die uit de muur braken net nadat je over zo'n put bent gesprongen.
Ik weet wel zeker dat Doom³ mij gaat boeien. Far Cry was wel zo saai en ik moest gewoon es wat nieuws en beters spelen.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
com_showfps 1
of drawfps 1
cg_showfps 1
of drawfps 1
dat MOET werken!
en wat "lullen jullie eigelijk met fps gecapped op 60
als ik dat command doe, zie ik gewoon 1/3 van de tijd 65 voor bij vliegen....
alles behalve dat wel een cool spel
hmm, als dit echt waar is:
ik hoop het niet, ik heb al 2x geprobeerd online te kunnen, deed ie idd nietp.habo schreef op 01 augustus 2004 @ 23:28:
[...]
Wat dacht je er van als ze die pas op de "officiele" datum de lucht in brengen?
Tot op het moment zijn ze alleen bezig met IP-adressen loggen van mensen
die het toch willen proberen
maar ik het spel dus wel besteld, nu maar hopen dat ze mijn ip niet blocken...
[ Voor 21% gewijzigd door enira op 02-08-2004 00:12 . Reden: quote geadd ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
[ Voor 95% gewijzigd door BruceLee op 02-08-2004 00:13 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
of gebruiken ze het hele spel de donkerheid voor de ambiance/sfeer etc
*geen fan van donkere freaky games* maar doom3 is toch best grappig
*liever hl2* maja.... om het wachten te verzachten
Anoniem: 94679
Als je het in je config file zet moet je er altijd "seta " voor zetten. <---- seta com_showFPS "1"jarnotjuh schreef op 02 augustus 2004 @ 00:11:
[...]
com_showfps 1
of drawfps 1
cg_showfps 1
of drawfps 1
dat MOET werken!
en wat "lullen jullie eigelijk met fps gecapped op 60![]()
alles behalve dat wel een cool spel
hmm, als dit echt waar is:
[...]
ik hoop het niet, ik heb al 2x geprobeerd online te kunnen, deed ie idd niet
maar ik het spel dus wel besteld, nu maar hopen dat ze mijn ip niet blocken...
Btw, zou iemand een tweakguide kunnen posten met verklaringen van de configfile? Ben benieuwd naar de effecten van de image cache, image compression etc...
Doom III loopt hier op 1280x1024 met Ultra High settings. Framerate blijft meestal op 60FPS en zakt soms naar 30 in drukke scenes. Wel heb ik vaak last van kleine freezes (<1 seconde) als ik nieuwe kamers binnenga.
Specs: AMD Athlon 64 3400+
1GB Corsair PC3200 @ 2-2-2-5
XFX GF6800Ultra 256MB
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 94679 op 02-08-2004 00:21 ]
Anoniem: 89184
Nog 1,5 week wachten op deze veelbelovende game. Damn, ik was al bang met Quake 1 (of was het 2?) met die monsters die achter je aanzitten met zo'n kettingzaag), spontane schrikreacties met gevolg dat ik toen de reboot van de pc indrukte

En idd, die mummies in RTCW was ook wel best eng.
Toch jammer dat al een hoop mensen hier en elders zeggen dat de game over een tijdje begint te vervelen. Eentonige levels? Steeds dezelfde standaart situaties?
Met games zoals HL1, CoD, RTCW, Max Paybe heb ik dat igg nooit gehad gelukkig.
Dan moet je tweakguides.com in de gaten houdenAnoniem: 94679 schreef op 02 augustus 2004 @ 00:20:
[...]
Btw, zou iemand een tweakguide kunnen posten met verklaringen van de configfile? Ben benieuwd naar de effecten van de image cache, image compression etc...
hehe, dat ken ikAnoniem: 89184 schreef op 02 augustus 2004 @ 00:25:
Ik heb nog nooit zoveel mensen gezien die zoveel schrikmomenten hebben van een game hebben!![]()
Nog 1,5 week wachten op deze veelbelovende game. Damn, ik was al bang met Quake 1 (of was het 2?) met die monsters die achter je aanzitten met zo'n kettingzaag), spontane schrikreacties met gevolg dat ik toen de reboot van de pc indrukte![]()
.
maar dan niet voor schrikmomenten
ik was een keer dave mirra freestyle bmx aan het doen, en wou een 900 maken, toen het me eindelijk lukte schoot ik met me rechtervoet omhoog, pats! tegen de resetknop
4 dagen op zitten oefenen, nu lukt het een keer, en dan weg...

dat was een resetknop van 1.5 bij 2 cm
die ouwe kasten ook.....
Gewoon zelf prollen in de config files. Heb ik ook gedaan bij de alpha, zo kun je leuke dingen aan en uit zettenAnoniem: 94679 schreef op 02 augustus 2004 @ 00:20:
[...]
Als je het in je config file zet moet je er altijd "seta " voor zetten. <---- seta com_showFPS "1"
Doom III loopt hier op 1280x1024 met Ultra High settings. Framerate blijft meestal op 60FPS en zakt soms naar 30 in drukke scenes. Wel heb ik vaak last van kleine freezes (<1 seconde) als ik nieuwe kamers binnenga.
Specs: AMD Athlon 64 3400+
1GB Corsair PC3200 @ 2-2-2-5
XFX GF6800Ultra 256MB
Het verhaal en de gameplay zijn ver te zoeken en schrikken doe je na een tijdje ook niet echt. Had er misschien iets teveel van verwacht.
Trouwens, dat verwacht ik ook van Half-Life 2. Dat zal ook niet meer voorstellen dan af en toe met een NPC praten en wat aliens neerknallen. Hier en daar wat physics, leuke shadertjes, et voilá, Half-Life 2.
[ Voor 29% gewijzigd door LiToKi op 02-08-2004 01:08 ]
Anoniem: 53194
Of door een muur/deur heen beuken, of in het donker om de hoek,
of ineens verschijnen door een of andere pentagram. Erg scary, verslavende game
nope, vraag me af van die neiuwe wallpaper, wat zo schokkend was,
die zombie met kettingzaag
* enira zoekt voorbeeldje....
zit de kettingzaag dan echt in het wapenassortiment?
EDIT: gevonden

[ Voor 18% gewijzigd door enira op 02-08-2004 01:14 ]
Open pak002.pk4 es met WinRARjarnotjuh schreef op 02 augustus 2004 @ 01:12:
[...]
zit de kettingzaag dan echt in het wapenassortiment?
- In de root staan (net zoals bij Quake 3) de configfiles die door de developers werden gebruikt.
- \demos spreekt voor zich. Console openen (ctrl+alt+tilde) en bijvoorbeeld 'playDemo demo1' intikken om de demo gewoon te kijken, of 'timedemo demo1' om je systeem te benchmarken.
- In \maps\testmaps staan - zoals je al had geraden - maps die gebruikt werden om te testen. In de console 'devmap testmaps\test_lotsaimps' intikken laadt een leuk level.
In \maps\game staan de maps die worden gebruikt voor single player. - De map \newpdas bevat .pda bestanden waar in staat welke informatie de PDA's ingame hebben. De bestanden zijn te openenen en prima te lezen ('\n' is een newline, doorgaan op een nieuwe regel dus) met kladblok.
- In \video staan de filmpjes die je in het spel zal zien, in .RoQ formaat. Is met mplayer af te spelen, filmpje uitpakken naar dezelfde map waar mplayer.exe staat en dan 'mplayer idlogo.roq' in de opdrachtprompt, en je kan kijken.
Het filmpje hakkelde bij mij, 'mplayer -autosync 30 idlogo.roq' loste dit op.
pak0002.pk4 heeft de texture's voor de ingame modellen, voornamelijk in .tga formaat. IrfanView kan deze ook laten zien.
pak0003.pk4 heeft de geluiden, in .wav- en .ogg-formaat. Laatstgenoemde kunnen o.a. met Winamp worden geopend.
De muziek uit het hoofdmenu is in de map \sound\musical te vinden.
De .sndshd-bestanden bevatten de aliassen die kunnen worden opgeroepen door het spel, met informatie zoals welk(e) bestand(en) er dan met welke instellingen moet(en) worden afgespeeld.
pak0004.pk4 bevat tenslotte nog meer texture's in .tga-formaat.
LiToKi is een spelbreker
alle wapens zijn toch eigenlijk hetzelfde als in doom
[ Voor 62% gewijzigd door dribbel op 02-08-2004 01:16 ]
doom2 heb ik tig keer uitgespeeld, de laatste keer dit jaar
details heb ik maar op medium gezet, met een stuk of wat monsters in 1 ruimte was het toch echt onhoudbaar op high, maar ja dat zat erin
Op medium loopt ie hardstikke soepel trouwens, en het ziet er nog steeds mooi uit
[ Voor 12% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 02-08-2004 01:27 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik had er gewoon wat meer van verwacht dan een geweldige engine en alleen maar switch/door runs de hele tijd. Schrikken doe je na de 2e keer ook niet meer, op dat gebied vond ik qua sfeer AvP beter.LiToKi schreef op 02 augustus 2004 @ 01:06:
@keldon (e.a.): Ik vraag me af wat je dan had verwacht? Doom is een shooter, 1 en 2 hadden niet eens een verhaal. Je loopt rond en schiet monsters/mensen neer. That's it. De setting/sfeer/verhaal/graphics/physics gaan er alleen op vooruit. Verwacht je dat, dan kan 't niet tegenvallen ook.
Trouwens, dat verwacht ik ook van Half-Life 2. Dat zal ook niet meer voorstellen dan af en toe met een NPC praten en wat aliens neerknallen. Hier en daar wat physics, leuke shadertjes, et voilá, Half-Life 2.
Mijn verwachtingen waren gewoon te hoog aangezien Doom3 leuk is maar niet 'the next best thing since sliced bread'
(hierna switchte ik snel naar m'n machinegun om het monster weer terug te sturen naar de hel

Ik zit nu met smart te wachten op het moment dat ik naar de hel word gestuurd... hopelijk is het daar heel wat minder donker met al dat vuur enzo...
[ Voor 91% gewijzigd door Wildfire op 02-08-2004 01:32 ]
Nee dat kan natuurlijk. Maar wat had je dan liever gezien? RPG elementen? Of lange dialogen? Of meer rondsneaken?keldon schreef op 02 augustus 2004 @ 01:26:
[...]
Ik had er gewoon wat meer van verwacht dan een geweldige engine en alleen maar switch/door runs de hele tijd. Schrikken doe je na de 2e keer ook niet meer, op dat gebied vond ik qua sfeer AvP beter.
Mijn verwachtingen waren gewoon te hoog aangezien Doom3 leuk is maar niet 'the next best thing since sliced bread'
Dat zou op zich tof zijn, wat meer 'inhoud' qua gameplay. Maar dan is Doom Doom niet meer denk ik
@Wildfire: van die Imp schrok ik dus behoorlijk

[ Voor 6% gewijzigd door LiToKi op 02-08-2004 01:30 ]
Wel leuk spelleke
elke keer als ik em opstart hangt mn pc.
zal ben ik bang wat te maken hebben met die plas water die gister op mn geforce lag
waarom gaan die dingen ook altijd stuk als de winkel niet open is...
ow toevallig screens vanAnoniem: 26235 schreef op 02 augustus 2004 @ 01:03:
Daar was ik ook net geweest, jammer dat ik geen betere videokaart heb wou het weleens op full detail ziendamn dat wordt nog wat in de toekomst als het richting fotorealistich gaat
[afbeelding]

Maar, ik heb een probleem. Namelijk dat sommige momenten m'n toetsenbord 'bevriest'. Ik kan nog gewoon (bijna) alles doen. Schieten, 360 graden draaien, springen, inzoomen, álles wat je met de muis kan. Maar als het toetsenbord er aan te pas komt (lopen, pda, esc) dan werkt het niet. Ook Ctrl-Alt-Del werkt niet, niks werkt behalve een harde reboot door op m'n power button te drukken, en zelfs daarna zat de letter 'n' vast en reageerde m'n toetsenbord nergens op. Ik heb dit probleem sinds Doom 3, en het heeft zich ook voor het eerst gemanifesteerd in Doom 3, dus ik gok dat het aan Doom 3 ligt. Heeft iemand anders al een soort gelijk probleem gehad
De twee keren dat dit voorkwam: Toen ik de airlock (Helemaal in het begin) wou open doen bevroor m'n toetsenbord, en toen ik terug kwam van het main-menu nadat ik gesaved had. Ik durf het spel niet op te starten nu, omdat het gewoon heel vervelend is steeds te moeten rebooten, maar misschien is dat wel gewoon een slap excuus zodat ik het spel niet hoef te spelen omdat ik te bang ben

Het spel draait trouwens prima op 800x600, 2x FSAA op een GeForce3 Ti200.
[ Voor 20% gewijzigd door Switch op 02-08-2004 02:06 ]
Tijd om maar eens naar bed te gaan. Morgen weer verder
shit, weer een spoilerHaay schreef op 02 augustus 2004 @ 02:18:
Tyfus! Ik schrok me echt ff de tering toen ik in de WC-ruimte kwam (op de terugweg) en in de spiegel keek en ineens het beeld inzoomde en ik mezelf zag met allemaal vlammen op de achtergrond!![]()
Tijd om maar eens naar bed te gaan. Morgen weer verder
kun je voortaan die tag gebruiken? plz...
daar speel ik nu ook mee.... als je em op PL2 Movie zet...je hoort alles rondom..bijv bij iemand die praat....ga maar eens ronddraaien..wel je bass volop zetten...pff..RvV schreef op 01 augustus 2004 @ 23:17:
[...]
Logitech z-680 5.1 set staat in bestelling. Nu had ik een keer een goede reden om zoiets aan te schaffen omdat iedereen zegt dat het in doom 3 ook gaaf is.
http://www.own-age.com/forum/thread.aspx?id=18895
daar staat trouwens in een post van mij m'n probleem, en een lijstje met commando's e.d. :x

Anoniem: 120010
ik ben er mee aan de haal geweest, maar ik returnde steeds naar mainscreenWuSSiE schreef op 02 augustus 2004 @ 02:29:
ok even iets anders? Hebben d'r mensen de demoplayback en avidemo functie al aan de gang gekregen? Kep 'n paar probleempjes d'r mee...
http://www.own-age.com/forum/thread.aspx?id=18895
daar staat trouwens in een post van mij m'n probleem, en een lijstje met commando's e.d. :x
ff die link checken..
Anoniem: 41017
paar keer wel doodgeschrokken. Loop je daar beetje te chillen met je chaingun, niks aan de hand denk je. En opeens zie je voor je wat armor liggen "heuj, dat past mij wel" al fluitend loop je naar de armor. Zodra je hem oppakt verschijnt er opeens een monster uit de muur |
erg leuk spel
Geef mij maar 12:00 's avonds, ramen dicht, lichten uitSwitch schreef op 02 augustus 2004 @ 02:04:
Dit is dus typisch zo'n spel wat je moet spelen om 12:00 's middags, ramen open, lichten aan en een asperientje bij de hand.
[ Voor 5% gewijzigd door Benotti op 02-08-2004 03:26 ]
Erg mooi detail is dat ID via een bericht op een PDA de reden voor het aanwezig zijn van die kettingzagen heeft verwerkt in het spel... "I asked for a shipment of jackhammers and those idiots sent me chainsaws... what use are chainsaws on Mars?!?!?"
Wij weten wel wat het nut is van die dingen...
watjes zeg
ik heb net nog ff zitte spelen, ownzz
* enira duikt bed in...
jazeker
maar nu ga ik echt slapen

nog 1 vraag:
ik lees overal dat doom 3 met een nieuwere versie van radiant zou worden meegeleverd, maar ik kan em nergus bekennen?
--------------------------------------------------------------------------------
What editing tools will come with DOOM 3?
Latest info:
DOOM 3 will come with its own tools built right into the game for making levels. This will include everything that you need to build your own levels, create graphics, sounds and even scripts. id Software are using the same machines to make DOOM 3 as you will use to play it. This means the tools included in the game are the ones that id used to develop it.
------------------------------------------------------------------------------
en
-----------------------------------------------------------------------------------
Will there be a game editor to make maps and such?
Yes, the game will ship with a newer version of Radiant which is the same program used for Quake engine mapping
------------------------------------------------------------------------------------
en
-----------------------------------------------------------------------------------
The news coming from the developer suggests that the Doom 3 tools and source will be released very soon after the game, with a level editor included in the retail package.
waar dan?!! waar?!
en werkt het ook gewoon als je een oudere versie gebruikt??
[ Voor 77% gewijzigd door enira op 02-08-2004 05:18 ]
Anoniem: 95637
Ik vond het al eng toen ik zonder monsters door het donker liep, maar nu de stroom uitgevallen is en die jap naast me begint te flippen heb ik maar gesaved en uitgezet.
Dat spel is me eng gek!
Gevonden
[quote]
com_showfps 1
of drawfps 1
cg_showfps 1
of drawfps 1
dat MOET werken!
[/quote]
[ Voor 66% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 02-08-2004 08:22 ]
Turn it off and on again.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Movement is gelocked op 60fps.SmokeyTheBandit schreef op 02 augustus 2004 @ 08:16:
Soz als het al een paar keer gemeld is maar hoe krijg ik FPS te zien in Doom ?
edit:
Gevonden![]()
[quote]
com_showfps 1
of drawfps 1
cg_showfps 1
of drawfps 1
dat MOET werken!
[/quote]
Anoniem: 72626
Tip Central !!!
DOOMCONFIG
Zet tenminste deze options aan :
seta in_alwaysRun "1" ( Edit no.2 : omg dit is nep, je moet nog steeds shift gebruiken
seta com_showFPS "1" ( joepie
seta g_nightmare "1" ( wat bedoelen ze met "locked difficulty
Edit no. 1:
seta com_showFPS "1" : zoek je eigen beste performance rond de 60 fps : leuk voor de tweakers onder ons
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 72626 op 02-08-2004 09:13 ]
http://www.ua-corp.com/ |
[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 02-08-2004 09:03 ]
Anoniem: 10456
dat is nog maar het begin van alle pretAnoniem: 95637 schreef op 02 augustus 2004 @ 05:33:
Holy shit, ik speel morgen wel weer verder.
Ik vond het al eng toen ik zonder monsters door het donker liep, maar nu de stroom uitgevallen is en die jap naast me begint te flippen heb ik maar gesaved en uitgezet.
Dat spel is me eng gek!

Spel starten en editor intikken in de console.jarnotjuh schreef op 02 augustus 2004 @ 05:04:
[...]
nog 1 vraag:
ik lees overal dat doom 3 met een nieuwere versie van radiant zou worden meegeleverd, maar ik kan em nergus bekennen?
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Anoniem: 120022
Het spel loopt steeds vast, rond dezelfde plaatsen in het soel, en de pc moet gereset worden omdat die niet meer naar links en naar rechts wil
Ik heb een P4, Radeon 9600 TX vidkaart, 512MB intern
Alle andere spellen lopen allemaal prima, maar deze loopt ect kut
HELP!
Probeer maar eens een nieuwe catalyst driver, misschien helpt dat iets.Anoniem: 120022 schreef op 02 augustus 2004 @ 09:59:
zijn er meer mensen die van hetzelfde probleem als ik last hebben? Het zit als volgt:
Het spel loopt steeds vast, rond dezelfde plaatsen in het soel, en de pc moet gereset worden omdat die niet meer naar links en naar rechts wil..
HELP!
Als ik een dedi start gaat de cpu-load naar 100 %,
zowel op een P4-2GHz als een P4-2,4GHz, beide met 1 GB RAM.
Niet. Tenminste, niet bij mij. Springt terug naar het hoofdmenu als ik dat heb ingetikt.GeeBee schreef op 02 augustus 2004 @ 08:38:
en hoe speelt de cheat give doom95?
Anoniem: 120022 schreef op 02 augustus 2004 @ 09:59:
zijn er meer mensen die van hetzelfde probleem als ik last hebben? Het zit als volgt:
Het spel loopt steeds vast, rond dezelfde plaatsen in het soel, en de pc moet gereset worden omdat die niet meer naar links en naar rechts wil..
HELP!
Dat geldt uiteraard niet alleen voor Nr1_Koen , maar ook voor alles en iedereen.Rafe schreef op 01 augustus 2004 @ 20:33:
[...]
Het is niet de bedoeling dat we het over "woei, ik download hem met 1337 kB/s", "hij is gereleased", "help, mijn warezversie doet het niet" of "kan iemand mij een downloadlink sturen" hebben. Dat soort vragen zijn niet toegestaan en patsen zorgt niet voor een leuke sfeer. Zoals iemand ooit mooi zei: "het maakt niet uit hoe je er aan komt; we willen het niet weten".
Wat wel mag (en de bedoeling is), is dat we gewoon ervaring uitwisselen over het spel en screenshots posten.
Het gaat dus om deze zin:
"help, mijn warezversie doet het niet"
Dit is gewoon een willekeurige quote van Rafe, maar het is daarvoor ook al tig keer verteld door andere users. Dat je versie vastloopt of andere vreemde dingen gebeuren valt uiteraard ook onder de bovenstaande quote.
Lezen!, ondanks dat het een verplicht vak is op de basisschool blijft het voor sommige mensen toch altijd moeilijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 02-08-2004 10:33 ]
39
Nee, Doom3 gebruikt geen SMP. Mijn CPU load bij normaal spelen ligt op 20%, van de 4 logische CPUs (2 HTT Xeons) ligt de load van 1tje hoog, de rest is quasi idle (doen wel iets, maar heul weinig).Genghis Khan schreef op 02 augustus 2004 @ 03:46:
Heeft de Doom III engine nou SMP-support of niet? Draait iemand een SMP-configuratie die dit kan bevestigen?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Anoniem: 99613
Wat ik wel moet zeggen is dat ik echt in het begin enorrrrrme Half-Life I vibes kreeg.. Ik zag al monorails.. Verhaallijn is ook een beetje similar, alleen is HL dan wel ingenieuzer.. Ook de health-docking stations.. Beetje HL-ripoff..
ik had ook trouwens dat chraste steeds met de cat 4.1 met de newste heb ik dat niet meerAnoniem: 120022 schreef op 02 augustus 2004 @ 09:59:
HELP!
De editor moet je starten met de doom3 exe denk ik? Het zit nl in het game zelf.jarnotjuh schreef op 02 augustus 2004 @ 05:04:
[...]
jazeker
nog 1 vraag:
ik lees overal dat doom 3 met een nieuwere versie van radiant zou worden meegeleverd, maar ik kan em nergus bekennen?![]()
--------------------------------------------------------------------------------
Latest info:
DOOM 3 will come with its own tools built right into the game for making levels. This will include everything that you need to build your own levels, create graphics, sounds and even scripts. id Software are using the same machines to make DOOM 3 as you will use to play it. This means the tools included in the game are the ones that id used to develop it.
en
Yes, the game will ship with a newer version of Radiant which is the same program used for Quake engine mapping
------------------------------------------------------------------------------------
en
The news coming from the developer suggests that the Doom 3 tools and source will be released very soon after the game, with a level editor included in the retail package.
waar dan?!! waar?!![]()

specs:
AMD XP2000+
512 DDR
ATI Radeon 9600XT 256 DDR
terwijl far cry prima draait hier!

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-08-2004 12:37 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Start Doom3 op -> console ( ctrl + alt+ ~ ) en type: editorjarnotjuh schreef op 02 augustus 2004 @ 05:04:
[...]
jazeker
nog 1 vraag:
ik lees overal dat doom 3 met een nieuwere versie van radiant zou worden meegeleverd, maar ik kan em nergus bekennen?![]()
Latest info:
en
en
waar dan?!! waar?!![]()
volgens mij heb je ook nog ( niet zeker )
soundeditor
scripteditor
niet helemaal zeker, nog neit geprobeerd
Ik ben erg benieuwd hoe hij straks draait en hoe scary hij is
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| editAFs launches the in-game Articulated Figure Editor editDecls launches the in-game Declaration Editor editGUIs launches the GUI Editor editLights launches the in-game Light Editor editor launches the level editor Radiant editParticles launches the in-game Particle Editor editPDAs launches the in-game PDA Editor editScripts launches the in-game Script Editor editSounds launches the in-game Sound Editor |
zet de special effects eens uit, bumpmap, shadows en lightning geloof ikShockers schreef op 02 augustus 2004 @ 11:01:
lolz, zit hier bij me vriendin draait voor geen meter!! alles op laag en 640x800... 10 fps ofzo echt brak![]()
specs:
AMD XP2000+
512 DDR
ATI Radeon 9600XT 256 DDR
terwijl far cry prima draait hier!
het ziet er dan wel minder mooi uit, maar zlefs ik haal nu gem 55 fps
eerst 20
EDIT: over die editor
hmm jah, zelfde als qeradiant
1 tip voor degene die het wille probere:
maak eerst je scherm windowed, met alt+enter, anders krijg je in de reso welke je draait(640x480 hier) je windows terug, zonder de echte editor
en als je dan windowed bent, kan je nog altijd resizen naar 1024x768 ofzo
* enira gaat radiant tutors zoeken....
[ Voor 30% gewijzigd door enira op 02-08-2004 11:20 ]
Enneh, over dat editen, zijn er al Tweakers levels gebouwd?
Zou wel gaaf zijn!
[ Voor 52% gewijzigd door Nik op 02-08-2004 11:19 ]
bumps aan dan!proller schreef op 02 augustus 2004 @ 11:18:
Niet de bumps uitzetten! Dat verziek het spel!
Enneh, over dat editen, zijn er al Tweakers levels gebouwd?![]()
Zou wel gaaf zijn!
jaja, al een kubus, maar hoe export ik em?
Vind het wel goede sfeer hebben, maar niet betere graphics dan FarCry.SYQ schreef op 02 augustus 2004 @ 10:42:
zijn de graphics beter als farcry mensen??? ik zie alleen nog maar donkere screens..
(persoonlijk vind ik FarCry mooier)
Tevens loopt FarCry veel beter op mijn systeem.
(1.4 ghz AMD Athlon T-bird, 1GB Ram, Geforce3)
FarCry speel ik op medium/high detail op 1024x768
Doom3 op 800x600 medium detail. (high is te traag als je vijanden tegenkomt).
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Anoniem: 101975
Maar als je gewoon alles goed installeert denk ik dat je geen artifacts hoeft te verwachten.
Kan natuurlijk ook dat de boel te warm wordt met dit tropische weer
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 02-08-2004 11:34 ]
Anoniem: 24791
hehe, verwacht geen stunning graphics met een GF2.henwy schreef op 01 augustus 2004 @ 19:50:
ik lees net dat iemand 'm draaiende heeft met een GF2, dit is dus wel redelijk mogelijk? zit nu nog een dagje vast op mijn GF 2 GTS 64 MB en kan dus echt niet wachten tot 11 uur voordat ik kan spelen met mijn goeie pc waar een Radeon 9800 Pro in zit. Iemand nog een tip voor settings met GF2 GTS?
Het ziet er echt niet cool uit hoor.
Maar je ken teminsten spelen
bij mij 1.52 gbPcManiaxx schreef op 02 augustus 2004 @ 11:41:
Moet ik dit geloven? De map waarin Doom 3 geinstalleerd staat is maar 1,45GB?
dus kan
Anoniem: 75805
speel het zou ik zeggenPcManiaxx schreef op 02 augustus 2004 @ 11:41:
Moet ik dit geloven? De map waarin Doom 3 geinstalleerd staat is maar 1,45GB?

Anoniem: 24791
fijne tietjes hoorAnoniem: 120010 schreef op 02 augustus 2004 @ 02:26:
Hier nog een screen op ultra settings.
[afbeelding]

[ Voor 16% gewijzigd door iH8 op 02-08-2004 12:13 ]
Aunt bunny is coming to get me!
Alle key-bindgins stonden meteen zoals ik wil dus dat was lekker beginnen
fps is altijd goed. 1 of 2x heb ik meegemaakt dat de fps niet optimaal is maar storend was het zeker niet.
Bovendien zit je altijd op het puntje van je stoel, heerlijk, ik ga deze game meteen aanschaffen wanneer hij uit is
Graphics zijn bovendien prachtig te noemen
[ Voor 12% gewijzigd door Benotti op 02-08-2004 12:10 ]
Anoniem: 69333
ik heb een redelijk vergelijkbaar systeem qua essentiele onderdelen. Zou je kunnen posten wat je allemaal haalt gemiddeld aan fps met de verschillende instellingen? Ben wel benieuwd.. hopelijk loopt het hier ook goed.
Anoniem: 36831
Anoniem: 21889
AMD 1.1 GHZ
512 MB Ram
GF 4 TI 4400
Maxtor 80 GB 8mb cache
Ik draaide em op 640x860, low dus
Nu maar spelen op mijn echte gamesysteem
Anoniem: 116850
Lijkt erop dat je kaart te heet is en daarom artefacten vertoont. Heb je het ding overgeklokt?iH8 schreef op 02 augustus 2004 @ 12:06:
hier dan mijn screenie:
[afbeelding]
wat een dikke bummer, iemand nog meer zoiets dergelijks?
Ik use nog geforce 2 mx kaart dus totaal onzinnig om dat ding te gaan installen, ik wacht wel tot ie op de x-doos verschijnt of maybe dat ik hem volgend jaar probeer als ik nieuwe pc gefrabriceerd heb
*burp*
Dit topic is gesloten.