Doom III deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.955 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:31
Rafe schreef op 01 augustus 2004 @ 20:33:
[...]

Het is niet de bedoeling dat we het over "woei, ik download hem met 1337 kB/s", "hij is gereleased", "help, mijn warezversie doet het niet" of "kan iemand mij een downloadlink sturen" hebben. Dat soort vragen zijn niet toegestaan en patsen zorgt niet voor een leuke sfeer. Zoals iemand ooit mooi zei: "het maakt niet uit hoe je er aan komt; we willen het niet weten".

Wat wel mag (en de bedoeling is), is dat we gewoon ervaring uitwisselen over het spel en screenshots posten. :)

Ik ga maar even multiplayer proberen, ben benieuwd naar de wapens.
Hier zet ik toch grote vraag tekens bij , want er worden wel vragen gesteld dat sommige kaarten niet goed lopen.
Dit kan ook aan een warez versie liggen.
Dus dit gaat dan nergens over.

Maar ik vind wel dat die persoon gelijk heeft.
Want ook de foto's van de "beta" werden op een gegeven moment geweigerd.
Dus ik zou dan zeggen van een warez versie ook.

Maar dat is aan de modjes om dat te bepalen, maar ik zou gewoon zeggen met foto wachten tot het echt 100 % zeker is dat het spel echt te koop is.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65750

Oei , dat zijn wel vervelende artifact,
Misschien de resolutie wat lager zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:22

Wildfire

Joy to the world!

Geez... zojuist een uurtje gespeeld. Heb bij wijze van spreken m'n broek al ondergescheten... :)

Idd, het spel heeft een perfecte sfeer. Gewoonweg eng! Het zit vol schrikmomenten en met al die donkere omgevingen en schaduwen durf je echt niet rennend een hoek om te gaan... brrr!!!

Ik zal zometeen eens die timedemo gaan doen. Het spel draait iig erg lekker hier!

--edit: Op een Athlon XP 2500+ @ 3200+ (Barton, FSB 200), 2x 512mb PC3200 DDR-RAM @ dual channel, ATi Radeon X800 Pro @ AGP 8x, fastwrites enabled:

1152x864, 0x FSAA en 16x AF, core en mem @ default: 44.9 FPS
1152x864, 2x FSAA en 16x AF, core en mem @ default: 38.7 FPS

1152x864, 0x FSAA en 16x AF, core 475@510 en mem 450@510: 47.9 FPS
1152x864, 2x FSAA en 16x AF, core 475@510 en mem 450@510: 42.1 FPS

Oh ja, dat arcadekast-spelletje "Super Turbo Turkey Puncher" is idd erg droog:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/doom3-turkey.jpg

Bij de 10.000 punten ben ik maar gestopt... volgens mij kun je dit spelletje namelijk eindeloos doorspelen.

In het begin van de game heb je dus net zo'n "ronddwaal"-gedeelte als in Half-Life. Dus rondlopen en de basis wat verkennen. Op een gegeven moment kom je bij de toiletten terecht... en daar al kun je horen dat er iets fout zal gaan... rare geluiden... dàt vond ik al eng en dan was er nog geeneens een monster in zicht! :)
Hardcore_gamer schreef op 01 augustus 2004 @ 21:05:
Loop ik daar een beetje door het UAC, kom ik een man tegen, beetje mee staan te praten ( :P ) enz. Nu ga ik achter hem staan en kijk ik op zijn Computer scherm (hij is namelijk ''druk'' aan het typen) en wat zie ik? Er verschijnt gewoon echt tekst op dat scherm, net ofdat ie dus echt aan het typen is, letter voor letter...ECHT VET!
Hier even een screenie (clickable):

[afbeelding]

Echt een geweldig mooi spel!
Als je net bent geland in dat spel zie je een marinier die op een PAD bezig is. Ik dacht, laat ik eens kijken of er daadwerkelijk ook iets te zien valt op die PAD. Ja dus! :)

Leuk, al die details... :)

[ Voor 97% gewijzigd door Wildfire op 01-08-2004 21:36 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48
Anoniem: 119711 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:58:
Ik heb het spel nu net een half uurtje en het loopt vloeiend op een p4 3,2ghz met een radeon 9800XT op 1024x768 en alles op high + 2xaa. Het enige probleem is dat ik erg veel artifacts heb, de kaart is niet overclocked en ik heb dit verder in geen een spel meegemaakt. :( De kaart is stessed 63 graden dat is geloof ik niet heel hoog voor een 9800XT en ik gebruik cat4.7.

Zie deze link voor een screenshot:
http://www.v-construct.nl/spaans/screen.jpg
Bij mij kwam het doordat mijn mobo automatisch mn cpu overclockte. (D.O.T) Nadat gedisabled te hebben heb ik geen last meer van artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Waarom worden spoilers niet vermeld? Echt ziekelijk dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Loop ik daar een beetje door het UAC, kom ik een man tegen, beetje mee staan te praten ( :P ) enz. Nu ga ik achter hem staan en kijk ik op zijn Computer scherm (hij is namelijk ''druk'' aan het typen) en wat zie ik? Er verschijnt gewoon echt tekst op dat scherm, net ofdat ie dus echt aan het typen is, letter voor letter...ECHT VET!

Afbeeldingslocatie: http://www.jpgupload.com/upload/HG2004/shot1_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Hardcore_gamer schreef op 01 augustus 2004 @ 21:05:

[afbeelding]

OMG! Dat is echt zo 1337! _/-\o_

Zie je dan ook een BSOD? :+

Ze hebben echt aan elk detail gedacht zeg... Wow _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Maxow schreef op 01 augustus 2004 @ 20:55:
de eerste keer dat ik iemand tegen kwam (gewoon medewerker van het bedrijf) die ietwat verdekt stond opgesteld schrok ik me al de tering.
Daar schrok ik ook van :X :D

En dan dat simpele turkey game ofzo in de eetzaal :+
//edit: ow is al een screen van zie ik net had de laatste reacties nog niet gelezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 01-08-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:37
ook maar wat screenies van mij :P
niet echt spectaculair, maar kon me niet inhouden:

640x480, alles low

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/stfu/GoT/shot00002.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/stfu/GoT/shot00003.jpg

best vet nog IMO :P

en echt, ik heb al 10tallen schrikmomenten gehad :o

[ Voor 1% gewijzigd door enira op 01-08-2004 21:20 . Reden: plaatje gefixxed, was 2x dezelfde ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 10:23
hij draait nu goed met de newste drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119711

Gois schreef op 01 augustus 2004 @ 21:05:
[...]

Bij mij kwam het doordat mijn mobo automatisch mn cpu overclockte. (D.O.T) Nadat gedisabled te hebben heb ik geen last meer van artifacts.
Erg bedankt voor de tip, alle artifacts zijn weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Niemand hier die Timedemo al geprobeerd?

En ik zal hier iemand met screenshots waar dat 70 Fps op stonden, dat is toch niet mogeliijk??

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

shaidar schreef op 01 augustus 2004 @ 21:27:
Niemand hier die Timedemo al geprobeerd?
Zie dit bericht van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Timedemo is unlimited fps om te kunnen patsen met je systeem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:59
Net 2 uurtjes gespeeld en, net als de rest, zat ik met kippenvel achter m'n pc, hoe eng dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 11:50
ligt het aan mij of is er weinig verschil tussen medium en ultra setting?

Zelf merk ik weinig verschil, ook in snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Anoniem: 26235 schreef op 01 augustus 2004 @ 21:29:
Kan je de timedemo legaal downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Anoniem: 78739 schreef op 01 augustus 2004 @ 21:40:
[...]
Kan je de timedemo legaal downloaden?
Zal wel niet, het spel is nog niet legaal uit.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Anoniem: 26235 schreef op 01 augustus 2004 @ 21:29:
Dat denk ik dus niet eh ... zelfs op 1024x768 haal ik nooit meer dan 60 frames per second ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Kijk iig alvast eens op spam... Dit spel is onvoorstelbaar.. Dit wordt killing, helaas, voor HL2.. Het verhaal is geweldig, het spel is niet te makkelijk, de ambience is superb.. Wat een spel gewoon.. De hele opzetting er rond omheen en de kleine dingetjes waarmee je kunt spelen maken het gewoon een über-unieke FPS.. Nu draait ie wel 640x480 op mijn 5900 XT, maar dat is het enige wat ik geprobeerd heb dus tot zover, en het ziet er nog schitterend uit.. Geluid is ook behoorlijk angstaanjagend.. Hoe het opgezet is, is gewoon geweldig.. Als je in de pda gaat, en je verkrijgt clearance na clearance, staan er websites tussen, en deze adressen zijn dus daadwerkelijk op het web beschikbaar.. Wie dacht dat Doom3 gewoon een shooter was, komt goed bedrogen uit.. Speel Doom3 en geniet maar weer eens (meer dan ik overigens van FarCry geniet), sinds tijden van een heerlijk topspel.. En mijn échte versie ligt over een week in de brievenbus, besteld @ play.com

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 01-08-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

:D ik was van plan dit spel te gaan kopen, maar aangezien ik nogal claustrofobisch ben in cyberspace (eeuwige cheater, ben meer tourist met god-mode dan gamer) denk ik toch dat ik het maar niet ga kopen.
HL2 is meer in de buitenlucht dacht ik, daar voel ik mij meer op mijn gemak dan in donkere gangen :X

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

Het is echt in-druk-wekkend! Vooral dat het nog gewoon goed loopt op mindere configuraties zonder er veel slechter uit te zien.

Enne, gaan we nu onze Super Turbo Turkey Puncher scores posten? :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Resistor schreef op 01 augustus 2004 @ 21:55:
:D ik was van plan dit spel te gaan kopen, maar aangezien ik nogal claustrofobisch ben in cyberspace (eeuwige cheater, ben meer tourist met god-mode dan gamer) denk ik toch dat ik het maar niet ga kopen.
HL2 is meer in de buitenlucht dacht ik, daar voel ik mij meer op mijn gemak dan in donkere gangen :X
Zo te horen is Doom 3 idd niets voor jou... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
pluisman schreef op 01 augustus 2004 @ 21:38:
ligt het aan mij of is er weinig verschil tussen medium en ultra setting?

Zelf merk ik weinig verschil, ook in snelheid!
Waarschijnlijk omdat ultra het niet doet bij je, omdat je daar een 512mb videokaart noor nodig hebt ivm ongecompresseerde textures.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Maverick schreef op 01 augustus 2004 @ 22:04:
[...]

Waarschijnlijk omdat ultra het niet doet bij je, omdat je daar een 512mb videokaart noor nodig hebt ivm ongecompresseerde textures.
Zijn die er dan al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82576

Afbeeldingslocatie: http://nl01.pcextreme.nl/~lienoeks.com/www/doom3.jpg

hij loopt bij mij soepel op 640*480 en laagste detail :P
amd xp 2000 @ 1816mhz en geforce 4 mx 440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Blackhole schreef op 01 augustus 2004 @ 21:02:
[...]

Hier zet ik toch grote vraag tekens bij , want er worden wel vragen gesteld dat sommige kaarten niet goed lopen.
Dit kan ook aan een warez versie liggen.
Dus dit gaat dan nergens over.
Tja, als je het spel hebt gedownload en hij crasht heb je best kans dat het aan het feit ligt dat 'ie niet legaal gekocht is (gare crack). Een versie uit de winkel kan dit probleem niet hebben. Dat het spel niet lekker loopt op een illegale versie, maar wel op de legale zou kunnen, maar dat ben ik nog nooit tegengekomen.
't Is een beetje grijs gebied inderdaad, maar (imho) wel logisch als je even goed nadenkt voordat je iets post.
offtopic:
Aan de andere kant ben ik geen mod, dus als je definitief uitsluitsel wilt kan je ze beter mailen idd.
Maar ik vind wel dat die persoon gelijk heeft.
Want ook de foto's van de "beta" werden op een gegeven moment geweigerd.
Dus ik zou dan zeggen van een warez versie ook.
Dat was omdat id Software zei dat ze zo ver zouden gaan tot het aanklagen van sites die screenshots van de alfa hostten. Tweakers.net wil daar geen gezeik mee krijgen, dus geen screenshots van de alfa.
Anoniem: 69767 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:43:
[...]

Daarom wordt mijn volgende videokaart dus niet van ATI...
Ik lees altijd over gezeik ermee, nu ook alweer bij Doom 3.
Hij gebruikte oude drivers van begin dit jaar, Catalyst 4.7 is al bijna een maandje uit en 4.8 zal niet meer lang op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116912

Ik heb een probleempje met doom3, hij hapert altijd een paar seconden als ik een ruimte in ga, bijvoorbeeld door een deur ga. Ik heb m'n harddisk gedefragmenteerd en de laatste ati drivers geinstalleerd. Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?
(amd 2400+, 512mb, 9700 non pro)

Ik heb de high effecten optie al afgezet en als ik schaduw afzet hapert ie nog steeds. Bij timedemo 1 haal ik 40fps, maar toch hapert hij, het lijkt wel of hij de textures moet laden, want als je eenmaal in een room zit gaat het perfect. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Zelf ook even gespeeld vandaag ik ik moet zeggen het was een stuk beter dan dat ik verwacht had, alleen is er wel iets wat ik erg jammer vind:
Afbeeldingslocatie: http://www.bigasp.net/aspex/other/2small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bigasp.net/aspex/other/3small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bigasp.net/aspex/other/6small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bigasp.net/aspex/other/7small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bigasp.net/aspex/other/8small.jpg

De belichting klopt op sommige plaatsen gewoon niet(en als je er op let zijn het er nog best heel veel). Je ziet lampen aan het plafond hangen maar de helft ervan is volgens mij dus gewoon fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bij mij loopt ie ook heerlijk @ 1024x768 medium details. Zodra ik het op high details zet worden de letters in het spel en menu practisch onleesbaar :'( Jammer, want nu loopt het erg soepeltjes en ik heb het gevoel dat het nog wel hoger kan allemaal. Maar goed... nu over de game.

- GFX .... pr8tig!
- Geluid ook schitterend, maar die zombies vind ik een beetje suf klinken als je ze raakt.
- Physics vind ik tegenvallen. laptops vliegen in het rond als je er tegen aanloopt. Zombies smelten weg... ik had gedacht dat ze bleven liggen in combinatie met ragdoll physics. Beetje jammer, maar niet echt storend.

Ik vind het een beetje een Halflife rip-off.... veel dingen herinneren mij aan Halflife. Verder vind ik er wel een hoop originele dingen inzitten. Zoals die PDA enzo. Heb net 1.5 uur zitten spelen en begin het al een beetje saai te vinden. Eng wil ik het ook niet noemen. Af en toe schrik je wel een beetje, maar in mijn broek poepen doe ik nog niet.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 14:31
Ik heb even een vraagje van een vriend van mij die heeft een P3 900 met een GF2 MX met 3XX ram er in.

Maar zou hij daar op (op LOW) goed draaien ?
Mits hij XP er op zet dan.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

XP op 3xxram lijkt me zo ie zo al niet aan te raden. Minimum is 256, maar dat is imho te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Lijkt me geen pretje met een GF2 MX. Bespaar je de moeite :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Blackhole schreef op 01 augustus 2004 @ 22:30:
Ik heb even een vraagje van een vriend van mij die heeft een P3 900 met een GF2 MX met 3XX ram er in.

Maar zou hij daar op (op LOW) goed draaien ?
Mits hij XP er op zet dan.
Hij zal het waarschijnlijk kunnen draaien, maar het zal niet speelbaar zijn. Een GF2 MX is zo ongeveer een GeForce 256, en een P3 900 ligt ver onder de minimaal vereiste CPU.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117266

hoe is de achtergrondsfeer geluid/muzien in het spel eigenlijk? dat vind ik namelijk ook wel belangerijk, achja ik ben toch al overtuigd maar wou het toch ff weten en is het trouwens waar dat er nu veel bugs zijn met de radeon serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57
sowieso .... een gf2mx :o

maarja, proberen kan altijd, maar ik geef t weinig tot geen kans :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik zag trouwens een kudde kakkerlakken wegschieten. Iemand dit ook gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26232

jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 22:38:
Ik zag trouwens een kudde kakkerlakken wegschieten. Iemand dit ook gezien?
Ik heb moeite of zowiezo iets te zien. Zo fucking donker heb ik nog nooit een game gezien. Ik ga me windows brigthness maar eens wat hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:36
ok, ik heb ff gespeeld, nu is het te donker buiten en durf ik niet meer. Dit spel zet de sfeer echt magistraal weg. er hoeft alleen maar een lampje uit te springen en ik schrik me de pleuris.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 117266 schreef op 01 augustus 2004 @ 22:37:
hoe is de achtergrondsfeer geluid/muzien in het spel eigenlijk? dat vind ik namelijk ook wel belangerijk, achja ik ben toch al overtuigd maar wou het toch ff weten en is het trouwens waar dat er nu veel bugs zijn met de radeon serie?
Mij is iig nog niets opgevallen, alles ziet er gewoonweg heerlijk uit! (ATi X800 Pro met Catalyst 4.7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21
Anoniem: 117266 schreef op 01 augustus 2004 @ 22:37:
net een half uurtje gespeeld, maar nog geen rare dingen gezien (kwa driver bugs dan:)
Catalyst 4.7 + Radeon 9800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Betger muziek is echt geweldig en de geluiden enzo :) en de textures van de monsters zijn echt ergstig gedetaileerd me vriendin vind het er zowat echt uit zien :) en volgens haar (en tis nog al een noob) lijkt het net als of je door een film loopt zo voelt het ook wel een beetje vind ik zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

sverzijl schreef op 01 augustus 2004 @ 22:46:
[...]

net een half uurtje gespeeld, maar nog geen rare dingen gezien (kwa driver bugs dan:)
Catalyst 4.7 + Radeon 9800 pro
Hmm bugs, bekijk de screenshots eens die ik net postte (kijk naar waar de lampen zitten en waar de schaduwen zijn)

Heb jij dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 22:27:
Bij mij loopt ie ook heerlijk @ 1024x768 medium details. Zodra ik het op high details zet worden de letters in het spel en menu practisch onleesbaar :'( Jammer, want nu loopt het erg soepeltjes en ik heb het gevoel dat het nog wel hoger kan allemaal. Maar goed... nu over de game.

- GFX .... pr8tig!
- Geluid ook schitterend, maar die zombies vind ik een beetje suf klinken als je ze raakt.
- Physics vind ik tegenvallen. laptops vliegen in het rond als je er tegen aanloopt. Zombies smelten weg... ik had gedacht dat ze bleven liggen in combinatie met ragdoll physics. Beetje jammer, maar niet echt storend.

Ik vind het een beetje een Halflife rip-off.... veel dingen herinneren mij aan Halflife. Verder vind ik er wel een hoop originele dingen inzitten. Zoals die PDA enzo. Heb net 1.5 uur zitten spelen en begin het al een beetje saai te vinden. Eng wil ik het ook niet noemen. Af en toe schrik je wel een beetje, maar in mijn broek poepen doe ik nog niet.
Ik vind dat weg smelten van die Imps juist super gedaan :) das keer orgineel dan ze gewoon laten liggen :) zo kan je het natuurlijk ook bekijken :) ik vind het nog steeds niet saai worden maar goed dat kan natuurlijk ook per persoon er aan liggen :) en van dat niet schrikken dat ligt aan je zelf hoe je zelf ingesteld ben ik schrik nog al redelijk snel dus jah dan gebeurd dat vaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wildfire schreef op 01 augustus 2004 @ 22:45:
[...]

Mij is iig nog niets opgevallen, alles ziet er gewoonweg heerlijk uit! (ATi X800 Pro met Catalyst 4.7)
Thanks dat is goed nieuws, hier trouwens een 9800Pro maar dat komt ook wel goed volgens de guide van Hardocp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik ben maar even gestopt, moet gewoon even bijkomen van al dat schrikken.......
Ik heb hier nog wat screens die ik graag met jullie wil delen ;)

De screens (clickable):

Afbeeldingslocatie: http://www.jpgupload.com/upload/HG2004/Voorbeeld_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jpgupload.com/upload/HG2004/Voorbeeld_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jpgupload.com/upload/HG2004/Voorbeeld_5.jpg

^ Make me beautyfull is er niets bij :P

Ik moet zeggen, het is een kick ass game!!! In het begin loop je wat rond, beetje praten, beetje klooien met appratuur ;) , maar nadat de Hell-Gate word geopend :*) WOW! dan kun je ech alvast een luier aan gaan trekken, want dan word het super eng!!

Voorbeelden:

- Jij loopt door een gang, en ineens vallen heel leuk de lichten één voor één uit en hoor je op de achtergrond allemaal van die tikken :|

- Je hoort je hoort mede marines, via de com schreeuwen om hun leven, terwijl jij lekker door de gangen loopt met een trillende vinger op de trigger :/

- Je kruipt door een schacht en hoort ineens fluisterende stemmen achter je, je draait (heel voorzichtig) om, maar ziet niets :/

Dit vind ik dus echt heel erg eng, 'k denk dat ik morgen maar verder ga spelen als het licht is :9

P.S: Sorry, voor deze '' al te lange'' reply
Edit: By the way, hier draait alles lekker op 1024*768 met de grafische opties op medium en FSAA op 2x.

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 01-08-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Out of order :P
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/doom3/screenshots/screen1_2.jpg

Ben benieuwd of dit nog maar een voorproefje is tot wat we mogen verwachten >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/doom3/screenshots/screen2_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/doom3/screenshots/screen3_2.jpg

Verder draai ik alles op medium en 800x600 voor de mensen die het interessant vinden. In heftige scenes 10-15 fps en gemiddeld schat ik wel 30-40 met in vrij lege ruimtes (zonder bewegingen) gewoon de maximale 60.

Intense game wel :) soms heb ik het idee dat het 'net' een beetje saai begint te worden totdat ik weer in de ruimte kwam zoals op de screens staat. Maakt het toch weer interessant om door te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Aspje schreef op 01 augustus 2004 @ 22:47:
[...]

Hmm bugs, bekijk de screenshots eens die ik net postte (kijk naar waar de lampen zitten en waar de schaduwen zijn)

Heb jij dit ook?
Daar is een woord voor... mierenneuken... ;)

Er is al aangegeven dat de huidige videokaarten in Doom geen problemen hebben
met meer dan 1 lichtbron te gelijk.

Het wordt echter een beetje van de zotten om ieder level helemaal met lichtbronnen
vol te duwen.

Dan is het toch logisch dat ze hier en daar textures gebruiken, zodat de sfeer goed
behouden blijft? Gewoon niet op letten en genieten van het spel zou ik zeggen...

En anders gewoon zelf doen... en een beter spel maken... :)

[ Voor 1% gewijzigd door p.habo op 01-08-2004 22:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die screens van aspje zijn nog steeds de mooiste _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik ben zo schrikachtig (ik wil het woord scheiterd niet in de mond nemen) dat ik na elke kamer even in een hoekje moet gaan staan (liefst zo goed mogelijk verlicht) om diep adem te halen en dan met trillende handen op F5 te rammen.
Mezelf moed insprekend vervolg ik dan mijn ZENUWSLOPENDE en TERGEND langzame reis, opweg naar de volgende kamer.
Een taktiek die ik dan graag toepas is heel voorzichtig de nieuwe kamer inlopen en als ik dan iets hoor wat in de verste verte op een voetstap lijkt ren ik zo snel mogelijk naar mijn safe corner in de vorige kamer. (enige keer wanneer ik run gebruik). Met mijn rug tegen de muur wacht ik dan de monsters op. (heerlijk!)

De shotgun vind ik overigens, mede door mijn speelstijl, het fijnste wapen. Ik heb namelijk zonder dat ik schrikachtig ben al de neiging om perongeluk met mijn muis te klikken, je kan je dus wel voorstellen dat een monster dat ik tegenkom, of liever, een monster dat mij tegenkomt (ik zoek ze immers niet op), nog voordat het de hoek goed en wel om is, al door een sproeiregen van mijn shotgun is neergemaaid. Overigens zijn op dezelfde manier al een hoop (onschuldige) argeloze tl buizen en andere zooi die ook maar iets weg heeft van een monster het slachtoffer van mijn shotgun geworden. (dat ik een tl buis op een monster vind lijken geeft je misschien een goed beeld van de huidige toestand van mijn zenuwen)

Nu ik het bovenstaande verhaaltje nog een keer overlees kan ik volgens mij toch wel zeggen dat ik een beetje een bangerik ben.

De moeilijkheidsgraad waarop ik speel is overigens wel Marine :Y)

EDIT: gezien het feit dat ik over elke kamer 5 minuten doe (rust tijd niet inbegrepen) zal ik er wel wat langer over doen dan 20 uur :+

[ Voor 5% gewijzigd door ebborazor op 01-08-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:11

RvV

ebbo schreef op 01 augustus 2004 @ 22:59:
...
...
Hoeveel keuzes voor moeilijkheid heb je eigenlijk?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
RvV schreef op 01 augustus 2004 @ 23:02:
[...]

volgens mij 4:

*(soort van) easy
*marine
*(soort van) hard
*hardcore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat ook wel grappig is als je voor het eerst pinky tegenkomt. Na de cutscene ziet het erna uit dat ie door de deur wil rammen en dan denk je van nog 1 tik en dan beginnen met schieten...

Zenuwachtig stond ik daar al klaar, maar er gebeurde niks dus ik dacht WTF... ik besluit maar rond te lopen om te kijken of ik iets zie, springt dat klere beest dwars door de ruiten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok..en nu begin ik toch te twijfelen :/
Ik ben/was vastbesloten om het spel netjes te kopen in de winkel.
Alles leek zo perfect aan het spel..de GFX..de sfeer...geluid..enz enz.
In mijn ogen kon dit spel gewoon niet tegenvallen en zou het elke euro meer dan waard zijn. :9~ :9~
..
Maarrrr...nu een aantal het spel al in bezit hebben en hun bevindingen posten begin ik toch wat te twijfelen. :?
Ik heb al dieverse opmerkingen gehoord dat het al snel saai wordt.
Ook het creepy gehalte schijnt allemaal wel mee te vallen.
Sommige vinden het spel helemaal niet zo uniek en vergeleken met bv. Farcry zeker niet beter (en Farcry vond ik al tegen vallen). :|
En zo heb ik nog wel wat meer wat tegenvallende reacties waargenomen.
..
Nu de vraag voor diegene die het spel al gespeeld hebben:
Is Doom3 de 60 euro waard naar jullie mening???
Of is dit echt een spel wat je 1 malig uitspeelt en waarvan de kans groot is dat je halverwege het eigenlijk al gezien hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

ebbo schreef op 01 augustus 2004 @ 22:59:
Ik ben zo schrikachtig (ik wil het woord scheiterd niet in de mond nemen) dat ik na elke kamer even in een hoekje moet gaan staan (liefst zo goed mogelijk verlicht) om diep adem te halen en dan met trillende handen op F5 te rammen.
Mezelf moed insprekend vervolg ik dan mijn ZENUWSLOPENDE en TERGEND langzame reis, opweg naar de volgende kamer.
Een taktiek die ik dan graag toepas is heel voorzichtig de nieuwe kamer inlopen en als ik dan iets hoor wat in de verste verte op een voetstap lijkt ren ik zo snel mogelijk naar mijn safe corner in de vorige kamer. (enige keer wanneer ik run gebruik). Met mijn rug tegen de muur wacht ik dan de monsters op. (heerlijk!)

De shotgun vind ik overigens, mede door mijn speelstijl, het fijnste wapen. Ik heb namelijk zonder dat ik schrikachtig ben al de neiging om perongeluk met mijn muis te klikken, je kan je dus wel voorstellen dat een monster dat ik tegenkom, of liever, een monster dat mij tegenkomt (ik zoek ze immers niet op), nog voordat het de hoek goed en wel om is, al door een sproeiregen van mijn shotgun is neergemaaid. Overigens zijn op dezelfde manier al een hoop (onschuldige) argeloze tl buizen en andere zooi die ook maar iets weg heeft van een monster het slachtoffer van mijn shotgun geworden. (dat ik een tl buis op een monster vind lijken geeft je misschien een goed beeld van de huidige toestand van mijn zenuwen)

Nu ik het bovenstaande verhaaltje nog een keer overlees kan ik volgens mij toch wel zeggen dat ik een beetje een bangerik ben.

EDIT: gezien het feit dat ik over elke kamer 5 minuten doe (rust tijd niet inbegrepen) zal ik er wel wat langer over doen dan 20 uur :+
HAHA, geweldig verhaal! :*) ik herken mezelf er wel wat in. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Melly, voor mij geldt het laatste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
RvV schreef op 01 augustus 2004 @ 23:02:
[...]

4:

- Recruit = Easy
- Marine = Normal
- Veteran = Hard
- Nightmare = Hardcore >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 23:11

Maxow

Hidden Sound System

Nightmare is aan het begin disabled trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door Maxow op 01-08-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 11:37
ik vind normal al moeilijk :P
ik ga terug naar easy :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 23:06:
Melly, voor mij geldt het laatste denk ik.
Damn :(
Ben wel blij dat je het eerlijk zegt,maar dit is best wel beetje een dompertje voor me..
Hmmm.....begin nu steeds meer te twijfelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79835

ik vind het echt een prachtig spel, het is echt scary shit als met je je hoofdtelefoon op speelt. Atmosfeer is alles in dit spel dus speel dit aub niet met je 2x15W pc speakertjes.
Getest op 1024x768, medium quality en een GF4Ti4200/Barton 2600+. Geeft ongeveer 30-45fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

melly schreef op 01 augustus 2004 @ 23:10:
[...]

Ben wel blij dat je het eerlijk zegt,maar dit is best wel beetje een dompertje voor me..
Van mij moet je je niet teveel aantrekken. Ik heb zelden een game uitgespeeld. Halflife ben destijds ver mee gekomen (op die wazige planeet), maar toen was ik het zat. Medal of Honor ook niet uitgespeeld. Call of Duty idem. Unreal ook erg ver gekomen, maar ook dat was ik op een gegeven moment zat. Niet de minste games, dus...... trek je conclusie betreffende mijn speel gedrag :D

Ik koop ook echt geen SP games meer als een goede MP optie ontbreekt. MP vind ik vele malen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
melly schreef op 01 augustus 2004 @ 23:03:
Ok..en nu begin ik toch te twijfelen :/
Ik ben/was vastbesloten om het spel netjes te kopen in de winkel.
Alles leek zo perfect aan het spel..de GFX..de sfeer...geluid..enz enz.
In mijn ogen kon dit spel gewoon niet tegenvallen en zou het elke euro meer dan waard zijn. :9~ :9~
..
Maarrrr...nu een aantal het spel al in bezit hebben en hun bevindingen posten begin ik toch wat te twijfelen. :?
Ik heb al dieverse opmerkingen gehoord dat het al snel saai wordt.
Ook het creepy gehalte schijnt allemaal wel mee te vallen.
Sommige vinden het spel helemaal niet zo uniek en vergeleken met bv. Farcry zeker niet beter (en Farcry vond ik al tegen vallen). :|
En zo heb ik nog wel wat meer wat tegenvallende reacties waargenomen.
..
Nu de vraag voor diegene die het spel al gespeeld hebben:
Is Doom3 de 60 euro waard naar jullie mening???
Of is dit echt een spel wat je 1 malig uitspeelt en waarvan de kans groot is dat je halverwege het eigenlijk al gezien hebt?
het spel heeft mooie graphics, maar voor de rest vind ik het een spel ala unreal 2, leuk om een keer uit te spelen, maar een tweede keer lijkt me niet boeiend

misschien dat de multiplayer mode voor jou wat goedmaakt.

ik heb nou al een paar leveltjes gespeeld, maar ik blijf t een vrij basic shooter vinden met mooie graphics. Tussen farcry en wat ik nu van deze game heb gezien vind ik farcry toch beter/mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riball
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12-2024
melly schreef op 01 augustus 2004 @ 23:10:
[...]

Ik zou zeggen wacht op de demo en oordeel zelf... of je moet em netzoals een aantal mensen hier het van een niet kosjer plekje halen...

Wil die game nu toch eigenlijk wel hebben... heb nie voor niks een high-end gaming systeempje bij elkaar gespaard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:48
jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 23:13:
[...]

Van mij moet je je niet teveel aantrekken. Ik heb zelden een game uitgespeeld. Halflife ben destijds ver mee gekomen (op die wazige planeet), maar toen was ik het zat. Medal of Honor ook niet uitgespeeld. Call of Duty idem. Unreal ook erg ver gekomen, maar ook dat was ik op een gegeven moment zat.
je houdt dus niet van First Person Shooterss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Nou, zonet even gespeeld. Heel leuk en aardig spel, ziet er erg goed uit.

Maar na een uurtje spelen ben ik gewoon gekapt. Tis gewoon niet wat ik verwacht had. Hier en daar een beestje springt wat heen en weer, bam... dood. Dat is het eigenlijk en meer niet. Mutliplayer even snel gedaan, ook niet interresant.

Kortom, niet mijn spel, echt jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

Anoniem: 79835 schreef op 01 augustus 2004 @ 23:12:
ik vind het echt een prachtig spel, het is echt scary shit als met je je hoofdtelefoon op speelt. Atmosfeer is alles in dit spel dus speel dit aub niet met je 2x15W pc speakertjes.
Getest op 1024x768, medium quality en een GF4Ti4200/Barton 2600+. Geeft ongeveer 30-45fps
Logitech z-680 5.1 set staat in bestelling. Nu had ik een keer een goede reden om zoiets aan te schaffen omdat iedereen zegt dat het in doom 3 ook gaaf is. >:)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
internet server werkt niet . als ik connect gebeurt er nix :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik vind dit spel een stuk leuker als Far Cry moet ik zeggen. Het boeit me meer en is veel meer creepy :D De radio is onwijs koel en volop schrikmomenten, dit is genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Tjah dat ga je krijgen he mensen die er te veel van verwachten en dan valt het tegen :) maar goed ieder zijn eigen keuze natuurlijk tis voor mij topper van het jaar dat weet ik nu a wel al vond ik Far Cry ook erg stoer :)

wat ik trouwens erg stoer vind is de interactie met het level design, De terminals bijvoorbeeld waar je de wapen kasten mee open kan maken echt super stoer gedaan. Ik vind details van de monsters erg stoer als je ongeveer bij de infermary ben dan zie je zo vent met een de voorkant van zijn schedel open echt zoo stoer gedaan

[ Voor 47% gewijzigd door WeAreLegion op 01-08-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 16-05 23:37
Ik ben blij dat iig Lighteye de spoilertag nog gebruikt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 12:21
Ook ff geprobeerd, ik vind het een mooi spel tot nu toe
lekker half-life achtig creepy sfeertje maar dan duisterder. Ik ben me al een paar keer de tyfus geschrokken van die monsters die uit het niets komen. En er zit ook nog humor in hier en daar, kan ik altijd waarderen. In de toekomst hebben ze nog steeds spam, check die PDA's maar eens :) Ik hoop dat ze er ook een oud DOOM level in stoppen of andere verwijzingen naar het oude doom. Het kalkoenschieten was alvast een beigin

wat mij erg meevalt is de performance. Ik had 'm maar eens op high gezet om te kijken hoe dat eruit ziet en dat blijkt actually prima op mijn systeem (zie onder) te draaien. In het begin schokte het nog wat maar nu gaat het prima, ik ben benieuwd voor hoe lang. Voorlopig speel ik rustig door op high. Geluid is ook goed alleen helaas geen dolby pro logic

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:35
HStyles schreef op 01 augustus 2004 @ 23:18:
internet server werkt niet . als ik connect gebeurt er nix :X
Uhm mischien omdat je een illegale versie hebt slimmerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
Schumi4ever schreef op 01 augustus 2004 @ 23:20:
Ik ben blij dat iig Lighteye de spoilertag nog gebruikt :/
waarom maken ze daar ook niet een simpele tag van ipv dat gekloot met die tables en kleuren enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Anoniem: 81948 schreef op 01 augustus 2004 @ 23:05:
[...]

HAHA, geweldig verhaal! :*) ik herken mezelf er wel wat in. :9
Hehehe... dat is mooi idd...

Weet nog wel toen ik AvP voor het 1st speelde op een mooie 4.1 set.

Zat met een oom op een donkere zolderkamer het spel te spelen
(met de Alien en natuurlijk op zijn aller voorzichtigst ivm schrikken)
toen ik per ongeluk tegen het toetsenbord stootte met de muis en die
staart ineens met een kloteherrie uitschoot...

Tjeemig... wat naaide ik toen van mijn kruk af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
ik heb nou al een paar leveltjes gespeeld, maar ik blijf t een vrij basic shooter vinden met mooie graphics. Tussen farcry en wat ik nu van deze game heb gezien vind ik farcry toch beter/mooier
Lol...Ik had eigenlijk wel verwacht dat D3 superieur zou zijn aan Farcry.
Farcry vond ik om eerlijk te zijn een basic shooter met opgepoetste grafics.
Was dit spel ook redelijk snel zat en had al wat spijt van mijn aankoop.
Dit zou met D3 vast nooit gebeuren dacht ik nog :/
Ik zou zeggen wacht op de demo en oordeel zelf... of je moet em netzoals een aantal mensen hier het van een niet kosjer plekje halen...
Dit zal ik ook zeker doen.
De demo zal vast wel beetje de indruk kunnen geven wat het te bieden heeft.
Maar zoals ik al zei...door al deze berichten hoorde ik even een luide *PLOP*.
Het geluid van een zeepbel vol verwachting die lek geprikt werd. :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
sjek schreef op 01 augustus 2004 @ 23:25:
[...]

Uhm mischien omdat je een illegale versie hebt slimmerd 8)7
Wat dacht je er van als ze die pas op de "officiele" datum de lucht in brengen?
Tot op het moment zijn ze alleen bezig met IP-adressen loggen van mensen
die het toch willen proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Schaapje_BlaaT schreef op 01 augustus 2004 @ 23:24:
Geluid is ook goed alleen helaas geen dolby pro logic
Maargoed dat het een echte 5.1 is een geen pro-logic, prologic zuigt namelijk :r
(prologic is een singaalversterker die van stereo en galmend surround effect maakt en waar je een geluid van bv rechtsachter als van rechtsvoor naar linksachter hoort. Bij echte 5.1 hoor je het geluid uit de box waarvan het geluid vandaan komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
p.habo schreef op 01 augustus 2004 @ 23:28:
[...]

Wat dacht je er van als ze die pas op de "officiele" datum de lucht in brengen?
Tot op het moment zijn ze alleen bezig met IP-adressen loggen van mensen
die het toch willen proberen :+
Dat is ook een reden idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Mijn eerste indruk?! Been there, done that.
Tuurlijk heb ik mijn schrikmomenten gehad (3 tot nu toe, 1/2 uurtje spelen) en is de sfeer meesterlijk, maar die had ik ook met AVP2.
Verder is de game grafisch aardig. Ik ben nog niet in buitenlokaties geweest, dus wat de engine renderred (en dat is niet veel met al die donkere stukken, dus wát de engine renderred ziet er verdomde goed uit. Imo een beetje cheap dus!) in buitenlokaties tov een Far Cry heb ik nog niet kunnen vergelijken.

Tot nu toe niet meer als een van de zovele shooters die pronkt met een engine die tot zover ik heb gezien nog niets schokkends heb hoeven laten zien en ik dus nog geen objectief oordeel kan vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:10

Lightah

Strikes Again

Ik heb nu ongeveer 2 uur gespeeld denk ik op veteran, en dit spel kan me echt veel meer boeien dan far cry. En ik heb vaak gelezen dat het verhaal geen donder voorstelt, maar ik vind het opsich leuker verteld en dat je achter dingen komt dan in far cry.

Dus voor mij heerscht dit spel echt over far cry.

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

t zijn schooters he toen doom 1 kwam was het nog een redelijk nieuw iets

nu noemt iedereen elke shooter saai omdat het allemaal t zelfde iedee lijkt hl2 zal ook redelijk het zelfde zijn maar alles alleen wat nieuwer ( je houd van shoot 'm ups of niet )

and i just love it :Y)
en nee ik heb m nog niet gespeeld
ik doe niet aan iligale dingen O-)

deze ga ik zeker kope jmmr dat t nog een poos duurt ... 10 dage ofzo

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Ik snap er geen hout van! :?

Start de game op, kom in het menu, druk op New Game, kies Marine, zie het LOADING balkje, en wanneer het balkje ongeveer onder de A van Loading zit, dan stopt de voortgang, wacht eventjes, en vervolgens komt het menu weer terug.

Heb m'n CPU ( XP2000+ ) op default waarde draaien. Heb m'n Radeon 9700 Pro op default waarde draaien. Heb m'n games-partitie gedefragmenteerd VOOR ik Doom 3 daar installeerde. Heb DirectX9.0c geïnstalleerd staan, en de meest recente Omega drivers (gebaseerd op Catalyst 4.7).

Iemand enig idee waarom de game telkens weer terug in het menu komt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

kan je beter maar niet vragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik ga het zo maar eens spelen met m'n Klipsch Promedia Ultra 5.1 op 80dB denk ik.

* silentsnow pakt alvast stapel schone onderbroeken ...

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Klikbaar!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/Doom3-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/Doom3-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/Doom3-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/Doom3-5.jpg

1600x1200 Details High :P

images op server geresized naar 800x600

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 4439 op 01-08-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Wacht even, wat er nu gebeurd vind ik een klein beetje vaag (maar aan de ene kant ook leuk ;) ) Oké ik dacht, laat ik de grafische settings eens op ''Ultra High'' zetten, op een resolutie van 1152*864 en FSAA op 2x, al is het maar om te kijken wat ie doet, en hoe het eruit zou zien. Dus ik op ''Apply Settings'' geklikt, kreeg de melding dat de settings werden toegepast bij de volgende keer dat Doom³ word gestart. Nou ik Doom³ opnieuw gestart, alles was netjes toegepast. Ik ging dus naar ''Load'' en laden de game waar ik opdat moment mee bezig was. Het laden duurde ietsjes langer dan met de normale settings (1152*864, Medium Settings).
Maar wat schetst mijn verbazing, Doom³ haperde helemaal niet, en het zag er wel beter uit :) Ook even getest in Multi-Player en also no problems there ;)
Hoe zou dit komen?? Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die Time Demo kan starten, ik ben namelijk wel benieuwd, want als ie tijdens single-player en multi-player al niet hapert........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Haay schreef op 01 augustus 2004 @ 23:37:
Ik snap er geen hout van! :?

Start de game op, kom in het menu, druk op New Game, kies Marine, zie het LOADING balkje, en wanneer het balkje ongeveer onder de A van Loading zit, dan stopt de voortgang, wacht eventjes, en vervolgens komt het menu weer terug.

Heb m'n CPU ( XP2000+ ) op default waarde draaien. Heb m'n Radeon 9700 Pro op default waarde draaien. Heb m'n games-partitie gedefragmenteerd VOOR ik Doom 3 daar installeerde. Heb DirectX9.0c geïnstalleerd staan, en de meest recente Omega drivers (gebaseerd op Catalyst 4.7).

Iemand enig idee waarom de game telkens weer terug in het menu komt???
Hm, het LIJKT er op dat m'n HD een probleem heeft. Deed maar ff een normale reboot, en Windows wilde out-of-the-blue ineens een schijf-check op m'n F: partitie (waar ik dus Doom 3 geinstalleerd heb). Zal dus wel de oorzaak van m'n probleem zijn. Heb al eerder bad sectors op deze schijf gevonden. Tijd voor een RMA'tje richting Western Digital dus... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ (roh)violator wat heeft die gast eigenlijk in zijn hand ? ( zombie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

start doom op, laad geen level, maar ga met ctrl+alt+"tilde' onmiddellijk naar de console, typ aldaar "timedemo demo1.demo" et voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Anoniem: 117266 schreef op 01 augustus 2004 @ 23:47:
@ (roh)violator wat heeft die gast eigenlijk in zijn hand ? ( zombie )
Op het tweede plaatje staat een erg gelukkige Scientist die een PDA vasthoudt.

Is dus geen Zombie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 21:02
Hmmm heb iig gemerkt dat het verstandig is om Cat 4.8 en DX9.0c te installeren nu loopt het tenminste velen malen soepeler. Eerst op 800x600 medium en om de paar seconden een schok en erg lage frame rate. Nu op 1024x768 en op high steeds FPS van 40-50. :)

Eens kijken wat FPS zal zijn als er meerdere monsters op me afkomen. :D

Over het spel zelf, het is precies wat ik ervan verwacht. Ziet er erg goed uit maar de gameplay spreekt me niet echt aan. (ik heb het niet zo op monsters. :) Enigse games die ik leuk vond met aliens/monster waren HL/Serious sam en AvP.)
Ik begrijp wel dat vele mensen het wel echt geweldig vinden. Goede sfeer, goed geluid en duh goede graphics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Tik gewoon eens com_allowconsole 1 in de console, dan is de tilde vervolgens genoeg om de console te kunnen benaderen. Toch wat makkelijker dan CTRL ALT ~.

-- Edit:

of plaats in DoomConfig.cfg de volgende regel:

com_allowconsole "1"

En maak de CFG vervolgens read-only. Toen ik zojuist Doom 3 verliet en de CFG nog eens bekeek zag ik namelijk dat mijn toevoeging verwijderd was.

[ Voor 42% gewijzigd door Wildfire op 01-08-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Convoy

g44p

ook maar een paar dan 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00154.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00155.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00165.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00174.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00177.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00179.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00198.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freekweb.nl/doom3/shot00199.jpg

en dit allemaal @1600x1200x32@High Settings met onderstaande sys O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Convoy op 02-08-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zou je ff alle foto's onder elkaar willen zetten? Er staan er nu twee naast elkaar wat de lay-out niet ten goede komt. Pic 165 en 170 staan nu naast elkaar.

Zal zelf morgen ook nog wat mooie pics posten.

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 02-08-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-05 16:59
Moet zeggen dat ik m toch zwaar vind draaien voor het gebodene :(
Ook is het zeer donker, terwijl ik de brightness al aardig hoog heb staan (interface is al veels te licht eigenlijk).
Al met al best een leuke game , maar niet wat ik na al die hype vewacht had (vond Painkiller eigenlijk leuker).
Ook grafisch vind ik m best tegenvallen ,zal met een mega PC best vet zijn , maar andere games die ik heb gespeeld vond ik beter qua graphics.
Zelfs de 1337 screengrabs van de uber PC's vind ik vrij blurry textures hebben.

ff nog een vraagje: Hoe krijg ik in de console mn framerate te zien? com_drawfps 1 werkt niet iig.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Volgens mij breken jullie records. 400 posts in iets meer dan 24 uur in SGD is toch erg nice. Van de week zeker dit spel bekijken. Als er -voor- release al 3x 1000 + 1x 500 posts geschreven zijn over zo'n spel, dan moet het haast iets bijzonders zijn he. Al hoop ik niet dat er teveel schrikmomenten in zitten, zoals ik dat bij RTCW had en ook in de zombie levels van FarCry. Echt scary.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

Ik moet zeggen dat ik de screenies van hierboven toch wel de beste vind die ik heb gezien tot nu toe. 8)7

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Hellhound schreef op 01 augustus 2004 @ 23:58:
Moet zeggen dat ik m toch zwaar vind draaien voor het gebodene :(
Ook is het zeer donker, terwijl ik de brightness al aardig hoog heb staan (interface is al veels te licht eigenlijk).
Al met al best een leuke game , maar niet wat ik na al die hype vewacht had (vond Painkiller eigenlijk leuker).
Ook grafisch vind ik m best tegenvallen ,zal met een mega PC best vet zijn , maar andere games die ik heb gespeeld vond ik beter qua graphics.
Zelfs de 1337 screengrabs van de uber PC's vind ik vrij blurry textures hebben.

ff nog een vraagje: Hoe krijg ik in de console mn framerate te zien? com_drawfps 1 werkt niet iig.
cg_drawfps 1 was t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote]PromWarMachine schreef op 01 augustus 2004 @ 23:59:
Volgens mij breken jullie records. 400 posts in iets meer dan 24 uur in SGD is toch erg nice. Van de week zeker dit spel bekijken. Als er -voor- release al 3x 1000 + 1x 500 posts geschreven zijn over zo'n spel, dan moet het haast iets bijzonders zijn he. Al hoop ik niet dat er teveel schrikmomenten in zitten, zoals ik dat bij RTCW had en ook in de zombie levels van FarCry. Echt scary.[/quote]

Dat van die schrikmomenten kan je denk ik wel op je buik schrijfen !!! })
( daarom ga ik het denk ik juist extra leuk vinden )
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.