Doom III deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.956 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Anoniem: 69767 schreef op 01 augustus 2004 @ 18:17:
[...]

[...]

[...]

Grappig hoe iedereen de game anders ervaart...
Dat viel me ook al op :). En ook hoe de graad van performance zo uiteen ligt. Bij de 1 draait het stukken beter dan bij een ander terwijl hij mindere specs heeft... vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

Mjah, ik had eerlijk gezegd meer verwacht..maar wat weet ik ook eigenlijk niet.
Mischien dat ik dacht dat de sfeer echt subliem zou zijn want het verhaal is gewoon niks :P ( verwacht je ook van een doom game =) )
Maar jah zelfs de sfeer is niks nieuws, allemaal al meegemaakt @ Alien vs predator 2 - Painkiller etc etc creepy maar het heeft net niet die edge.
(moet eerliijk zeggen dat ik echt had verwacht dat ik zou schrikken na de comments te hebben gelezen van die ign dude maar jah gast overdrijft weer eens )

Volgens mij heeft het ook te maken met de manier waarom doom3 gepresenteerd werd...meer als een serieus spel ofzo terwijl het gewoon een run-en schiet spel is. Begrijp me niet verkeerd, het is wel leuk om te spelen maar om nou te zeggen dat dit DE game is geworden nou nee :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:02

Damian

Insane Obtrusion

Weer zon spel de hemel in gehyped, en wat stelt het nu uiteindelijk voor :/

Graphics leuk, maar imho vergeleken met FarCry en dat wat we van HL2 hebben gezien niet echt zo bijzonder. Gameplay wel geinig, maar ook niet bijzonder. En ik vond het eerste gedeelte erg saai en langdradig, en als ik dat na 2 levels al heb, is het geen goed teken moet ik zeggen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Alpha-xp schreef op 01 augustus 2004 @ 18:29:
Mjah, ik had eerlijk gezegd meer verwacht..maar wat weet ik ook eigenlijk niet.
Mischien dat ik dacht dat de sfeer echt subliem zou zijn want het verhaal is gewoon niks :P ( verwacht je ook van een doom game =) )
Maar jah zelfs de sfeer is niks nieuws, allemaal al meegemaakt @ Alien vs predator 2 - Painkiller etc etc creepy maar het heeft net niet die edge.
(moet eerliijk zeggen dat ik echt had verwacht dat ik zou schrikken na de comments te hebben gelezen van die ign dude maar jah gast overdrijft weer eens )

Volgens mij heeft het ook te maken met de manier waarom doom3 gepresenteerd werd...meer als een serieus spel ofzo terwijl het gewoon een run-en schiet spel is. Begrijp me niet verkeerd, het is wel leuk om te spelen maar om nou te zeggen dat dit DE game is geworden nou nee :P
Deze game is marketingtechnische goed in de markt gezet.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat een vaag spel
in performence zie ik gene verschil tussen 640x480 en 800x600 :?

maar ik ga nu even verder met testen

[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 01-08-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

WOEI! Dus maw mijn ongerustheid of hij wel aan jullie verwachtingen zou voldoen blijken gegrond... Vermoedde het al langer hoor.... Als je Far Cry hebt gespeeld dan is deze kwa concept niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Oke jongens op naar de volgende game >:) welke nu Half-Life 2 :D

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:08
Anoniem: 30762 schreef op 01 augustus 2004 @ 16:30:
Damm last van irritante artifacts..
Kaart (Radeon 9800PRO) nooit overgeclocked geweest, en in andere games geen probleem..

Ziet er verder wel leuk uit..
Ik heb ook last van ditzelfde probleem. Misschien dat de volgende catalyst dit oplost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf vind ik het spel wel een goede sfeer hebben en de geluiden zijn ook goed helder.
Ik ben pas een uurtje bezig maar het gaat al goed los :9

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Wat zijn artifact precies als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 12:05

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Anoniem: 116693 schreef op 01 augustus 2004 @ 18:55:
Wat zijn artifact precies als ik vragen mag ?
Verkeerd berekende objecten in het spel, zodat het helemaal misvormt is. Het kunnen kleine witte stipjes zijn, maar ook grote zwarte vlakken die er niet thuis horen. :)

Dit krijg je ook als je je videokaart te hoog overklokt.

[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 01-08-2004 18:56 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Na wat gesleutel en een goede defragmentatie loopt Doom III nu vrijwel vlekkeloos op medium - 1074x768. Nog enkele screenshots voor de liefhebber:

Afbeeldingslocatie: http://vinnie.serveftp.com/lineage/d3-9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vinnie.serveftp.com/lineage/d3-10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vinnie.serveftp.com/lineage/d3-11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vinnie.serveftp.com/lineage/d3-12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vinnie.serveftp.com/lineage/d3-13.jpg

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Prutz0r schreef op 01 augustus 2004 @ 18:56:
[...]

Verkeerd berekende objecten in het spel, zodat het helemaal misvormt is. Het kunnen kleine witte stipjes zijn, maar ook grote zwarte vlakken die er niet thuis horen. :)

Hou me ff op de hoogte hoe dit verder gaat :)

Ik heb hier in spellen ook last van, en mn kaart is nooit overklokt geweest

wat voor pc + voeding heb je?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 01-08-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prutz0r schreef op 01 augustus 2004 @ 18:56:
[...]

Aaah, ok ,thanks; ik dacht dat het oude kruiken waren ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Heb het een uurtje gespeeld ongeveer, en vind het toch wel zwaar cool. Het is eigenlijk gewoon een perfect uitgewerkte standaard shooter die weinig nieuws te bieden heeft, maar het wordt op een dusdanige manier gepresenteerd dat je compleet in het spel gezogen wordt en dat je echt het gevoel hebt daar op Mars te zijn.

Het geluid vind ik perfect uitgewerkt. Fantastisch gewoon hoe je je officieren door de radio hoort schreeuwen. Het enige dat ik vrij slecht vind aan dit spel is de performance. Het spel loopt op m'n AMD 64 3000+ 512MB Ram GF-ti4200-128MB maar net soepel op 640x480. En dan gaat een hoop van de grafische pracht verloren, terwijl juist dát hetgene was waarin Doom 3 uit zou blinken. Sowieso ziet het er in hoge resolutie met alles op max en FF aan niet echt zó veel beter uit dan bijvoorbeeld Painkiller of UT2004, terwijl het toch tig keer zwaarder is dan die twee. Tuurlijk, deze missen misschien wat van de licht- en schaduweffecten, maar het performance verschil is wel absurd groot.

Technisch gezien had het dus zeker wel beter gekund, en kwa gameplay hoef je ook geen revolutie te verwachten. Echter, het is lang geleden dat ik zó in een (fps) game ben op gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:14
Grappig. Via een pda kwam ik erachter dat iemand een free nogiets had gewonnen. Om spullen te krijgen moest je ergens een code intoetsen en dan kreeg je het. op die pda stond dat ik die code van internet moest halen. Ik dus kijken op die site die op die pda stond,werkt het ook nog!

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Echt subliem spel! Ik had hem al gepreorderd maar kon gewoon niet wachten om het te spelen loopt super op me pc, 3ghz , 1gig geheugen en fx5950 op HQ 1024 tussen de 35 en 60 fps (hij is trouwens op 60 gecapped) maar wat daylife al zei het geluid is echt zoooo stoer. Maar goed echt een aanrader dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Nog ff en ik kan hem ook testen. Ben erg benieuwd :9

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 08:09
Ik vond het mwah , niet echt suprieur maar die belichting etc dat is echt een mooi. Maar aan de andere kant het mag ook wel na zoveel jaar werk :P. Voor de rest loopt ie matig op me pc, met schokken als ik achter zo'n robot aan liep dan daalde het naar 20~25 fps. Maar zodra dat weer afgelopen is loopt ie weer soepeler valt me allemaal nog mee had het erger verwacht :+.
Specs : Athlon 1333 @ (166*8,5=1416),512 MB pc2700, geforce 3 - 64 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 13:28

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik heb Doom3 nu ondertussen 2 uurtjes gespeeld en ik kan zeggen, gewoonweg prachtig wat ID heeft gefabriceerd! Ik merk dat deze engine echt alles haalt uit mijn machine maar desondanks heb ik niks te klagen over performance.

Op mijn AMD Athlon64 3200+ (2,0Ghz met 1MB Cache), 2x512MB Kingston HyperX DDR400, Soundblaster Audigy 2 en PowerColor Ati Radeon X800 Pro (voorzien van Catalyst 4.8 beta icm DirectX 9.0c met OpenGL en DirectX op Performance ingesteld) haal ik op 1280x1024 (High Detail, Vsync On en geen AA) gemiddeld 58FPS. In feite komt mijn FPS niet onder de 50FPS en alles loopt gewoon zeer vloeiend en zonder problemen.

Wat ik wel raar vind, is dat Doom3 niet de mogelijkheid ondersteund van mijn surround systeem (zit te meuten dat ik het niet heb en dat ik in de control panel dit moet aanpassen :? ) ondanks de upgrade van alle drivers.

Ondertussen heb ik Doom3 weer van mijn P.C. afgehaald, heb ik hem besteld via Bol.Com en ik verwacht hem over een paar weken in mijn briefenbus. O-)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
Anoniem: 33436 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:03:
Heb het een uurtje gespeeld ongeveer, en vind het toch wel zwaar cool. Het is eigenlijk gewoon een perfect uitgewerkte standaard shooter die weinig nieuws te bieden heeft, maar het wordt op een dusdanige manier gepresenteerd dat je compleet in het spel gezogen wordt en dat je echt het gevoel hebt daar op Mars te zijn.

Het geluid vind ik perfect uitgewerkt. Fantastisch gewoon hoe je je officieren door de radio hoort schreeuwen. Het enige dat ik vrij slecht vind aan dit spel is de performance. Het spel loopt op m'n AMD 64 3000+ 512MB Ram GF-ti4200-128MB maar net soepel op 640x480. En dan gaat een hoop van de grafische pracht verloren, terwijl juist dát hetgene was waarin Doom 3 uit zou blinken. Sowieso ziet het er in hoge resolutie met alles op max en FF aan niet echt zó veel beter uit dan bijvoorbeeld Painkiller of UT2004, terwijl het toch tig keer zwaarder is dan die twee. Tuurlijk, deze missen misschien wat van de licht- en schaduweffecten, maar het performance verschil is wel absurd groot.

Technisch gezien had het dus zeker wel beter gekund, en kwa gameplay hoef je ook geen revolutie te verwachten. Echter, het is lang geleden dat ik zó in een (fps) game ben op gegaan.
Uhm als het er bij jouw nauwelijks beter uitziet als bv ut2004 dan doe je iets goeds mis. Dezer horen huist 10x zo goed te zijn zeker omdat het kleine maps zijn met mega veel detail (2004 heeft grote maps met lelijke textures)
En zorry hoor maar jij verwacht dat ie soepel bij je zou lopen met een gf4 die al 2 generaties oud is?? Die kaart is toch een flinke flesshals in je configuratie ga maar vast sparen voor een ander >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe 58 gem is erg netjes als je na gaat dat system niet hoger als 60 komt :) ik haall als ik door sommige gangen loop ook 60 (maar dat zal iedereen wel halen) maar ik heb niks te klagen :) ik ga nog ff verder spelen en daarna wachten op orginele versie :)

maar ID way to go!!! wat een spel

en idd :) als je dit niet er mooier uit vind zien dan UT2k4 of Painkiller dan word het ook tijd voor een opticiene :P of een hubble telescoop

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 01-08-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Geluid is gewoon subliem, en angstaanjagend ...

Ook dat kleine stukje dat je op het oppervlakte van Mars moet wandelen, echt heel goed gedaan ...

En voor de cut scenes dat je dan zo even van 1st person view naar 3rd person view gaat is mega knap gedaan .. vooral bij die eerste IMP dat je tegenkomt :) 'k slaakte een kreet "iiiih", en m'n vriendin kwam kijken of alles in orde was :) Is daarna nog een paar keer komen kijken lol :)

Daarnet even een Multiplayer server opgestart, en de interface is zoals in Quake 3 Arena, met vanboven een menubalk als je op escape drukt.

Schaduwspel is ongelooflijk belangrijk in MP, alles heeft z'n eigen schaduw,

Maar het is totaaaaal anders dan de multiplayer van Quake 3 of RTCW ... zal een heel ander soort mensen aanspreken... Wordt denk ik niet zo 'n megagrote community als q3 .. Maybe met een goede MOD, mars wars bijvoorbeeld, demons tegen humans ofzo ...

Voor mij persoonlijk is dit alles wat ik verwacht had, en ik zit dan nog maar in level 2, het kan alleen maar beter worden ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119998

die is toch nog niet uit? kun je hem al downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ook gebruik iD software blijkbaar hun opvolger van hun PAK files ... het game komt verpakt in een paar *.pk4 bestanden, die je gewoon met winrar kan opendoen ...

Heb daarin een demo folder gevonden met demo1.demo en nog wat demo's ... k ga eens proberen van een timedemo te doen, wie weet zit die functie er ook in ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Maaruh mensen, is het nou echt scary of niet? Veel schrik effecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

ik kon de game in windows 2003 niet installen.
Gewoon die data dirs van de 3cds naar hd gezet en de doom3.exe in de root
en game draait als een tiet :)
Alleen jammer van mijn Geforce 2ti.
Ziet er niet uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Geforce 2 ? werkt het dan toch beetje daarmee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Soms valt mijn geluid ineens weg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exe-cuter schreef op 01 augustus 2004 @ 19:31:
Geforce 2 ? werkt het dan toch beetje daarmee ?
Met de laatste driver draait het spel, alleen het ziet er niet echt fris uit :)
Maar dat maakt me niet zo hele veel uit, kan het spel draaien.
Volgende week komt mijn nieuwe kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 00:16
Damn heb ik schrik me soms de tievus ik schijt bijna in me broek man :D
Spel loopt perfect op Ultra High trouwens maar fie 60 fps lock staat aan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:28:
Maaruh mensen, is het nou echt scary of niet? Veel schrik effecten?
nou eerste keer dat er een imp voor me neus stond schrok ik me dood ! wat ook erg stoer is dat je echt veel in het donker moet vechten :) je ziet ze soms niet eens aan komen of ze hangen al in je nek erg annoying maar wel o zo stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die al op die arcade kast heeft zitten spelen in het spel?
Die staat daar in die kantine aan het begin van het spel.
Wel humor, zie je een grote bokshandschoen en moet je op een kangaroe slaan ofzo :D

Dat mannetje uit doom die de levensmeter aan geeft in het spel zie je erook in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 12:57
iemand al een testje gedaan met de drivers?
ik run nu 56.72 als ik me nie vergis, en d'r is al een nieuwe:

Version: 61.77
Release Date: July 27, 2004

maar nog geen tijd gehad om te installeren(lees: geen zin in gehad)

ik wil het verschil wel eens weten....
iemand?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
lijkt me wel handig om de laatste drivers te installeren, Nvidia zal niet voor niets ze voor de Doom 3 release op de markt hebben gebracht :P net als DirectX 9.0c btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Het spel zit vol schrikeffecten, niet te geloven, en ik zit dan nog niet eens ver :)

Maar goed .. die timedemo van in quake 3 zit er dus ook in ... zo werkt ie:

In quake3 moest je eerst "timedemo 1" doen, en dan een demo laden. Als de demo gedaan was moest je in de console gaan kijken naar je Frames Per Second...

Bij Doom 3 werkt ie anders: hier moet je de demo waarmee je wil benchmarken direct laden met het commando "timedemo" ... ik heb even zo'n timedemo van de eerste demo die er inzit gedaan, alsvolgt:

code:
1
timedemo demo1.demo

Moeilijk, niet? :D

Als de demo gedaan is (duurt nog geen minuutje) krijg je gewoon je Frames Per Second voorgeschoteld, en kan je er een mooi screenshotje van nemen :)

Crap, 'k heb geen programma geinstalleerd dat met TGA files overweg kan ...
Nu ja, ik kreeg volgende info:

code:
1
2148 frames rendered in 44,7 seconds = 48,1 FPS

en dat op 'n P4 2.8 @ 3.2, 1 Gb PC4000 @ 230 Mhz, 6800 GT op default speeds ... op 1280x1024, high quality ...

[ Voor 4% gewijzigd door Shaidar op 01-08-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:38:
lijkt me wel handig om de laatste drivers te installeren, Nvidia zal niet voor niets ze voor de Doom 3 release op de markt hebben gebracht :P net als DirectX 9.0c btw :)
jah maar zit bij doom niet directx 9b ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Oh ja, iemand misschien een idee hoe die 60 FPS lock uit te schakelen is? Want tijdens die timedemo had ik ook maar maximum 60 frames per seconde ...

Ik vermoed evenwel dat die frameratelock niet uit te schakelen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
nou niet 3b maar wel 9b :P

En zover ik gelezen heb kan die lock niet uitgezet worden. :) ze hebben dat er in gezet omdat meer als 60fps eigenlijk niet nuttigs voor zulke spellen. Je heb hier geen snelheid nodig (zoals in quake3 bijvoorbeeld)

[ Voor 81% gewijzigd door WeAreLegion op 01-08-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ben benieuwd of Doom 3 bij mij draait (zie sig)
Als het goed is kan ik het binnen nu en een uurtje ff gaan proberen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Dat kan je dus echt vergeten met zulke specs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Anoniem: 33436 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:03:

eeeh...je hebt een geforce 4, wat wil je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Zoek de verschillen:

Afbeeldingslocatie: http://www.zocks.de/images/db/2000/06/2000-06-07-147_orig.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/FPS/Doom_3/Doom3_11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Anoniem: 24791 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:39:
[...]

jah maar zit bij doom niet directx 9b ??
ja 9.0b staat op cd en in de readme staat ook gewoon 9.0b nisk over de c versie, nah ja de laatste versie kan niet echt kwaad lijkt.
KunDun schreef op 01 augustus 2004 @ 19:42:
Ben benieuwd of Doom 3 bij mij draait (zie sig)
Videokaart zou eventueel nog wel kunnen als het echt moet denk ik alhoewel een gf3 ti200 langzamer is dan een std gf3. Maar de processor kan weleens de bottleneck zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11:30

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hier draait ie mooi soepel op 1024 :) Zelfs met AA en AF op vol :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
PcManiaxx schreef op 01 augustus 2004 @ 19:44:
Dat kan je dus echt vergeten met zulke specs :o
Was ik al bang voor Idd , denk dat ik ga upgraden zodra HL2 uitkomt .
Single player HL2 boeit me trouwens niet , ga alleen voor MP .

Maar genoeg offtopic gelul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SideSwipe schreef op 01 augustus 2004 @ 19:46:
Hier draait ie mooi soepel op 1024 :) Zelfs met AA en AF op vol :)
Als je nu nog de specs zou willen vermelden. ;) Oh ja, je sig :X

Edit, stond er toch nog niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 01-08-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Anoniem: 78739 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:47:
[...]
Als je nu nog de specs zou willen vermelden. ;)
Onderin gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 23:02
Op het bovenste plaatje heeft de Demon 2 ogen, en op het onderste plaatje heeft de Demon +/- 10 ogen :9

[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 01-08-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04 09:19

henwy

Meh

ik lees net dat iemand 'm draaiende heeft met een GF2, dit is dus wel redelijk mogelijk? zit nu nog een dagje vast op mijn GF 2 GTS 64 MB en kan dus echt niet wachten tot 11 uur voordat ik kan spelen met mijn goeie pc waar een Radeon 9800 Pro in zit. Iemand nog een tip voor settings met GF2 GTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

(jarig!)
Het lijkt erop dat Doom 3 geen gebruik maakt van m'n dual CPU systeempje, ik zit tijdens het spel zo rond de 20% van de beschikbare CPU load (zie sig). Misschien als ik wat meer monsters tegen kom, dat de AI dan wat meer gaat gebruiken, maar in de intro levels niet dus. Erg jammer.

/edit: Voor degene die al kunnen spelen, zien jullie ook allemaal kleine zwarte 'bolletjes' (2-3 pixels) rond de monden van de crew? Ik wel. Ik gebruik DX 9.0b of c op windows XP met SP2 (laatste beta).

[ Voor 28% gewijzigd door zonoskar op 01-08-2004 19:54 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Jammer dat je na het sluiten van je SPV topic, het hier ook nog eens gaat proberen -Terr

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-08-2004 20:13 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tering, dat het er vroeger zo verschrikkelijk niet uitzag... viel me toen niet eens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
Zo ik zie dta veel mensen hem hier al hebben. :(
Nee ik zou moeten wachten tot ik hem orgineel binnen heb.
Dus ik hoop dat ze hem morgen versturen en dat ik hem Dinsdag kan spelen.

Het is nu wel jammer dat veel mensen hem al hebben , en waardor er teveel info vrij komt. :(
En zo voor de mensen die het eerlijk kopen, er geen verrassingen meer over blijft.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

henwy schreef op 01 augustus 2004 @ 19:50:
ik lees net dat iemand 'm draaiende heeft met een GF2, dit is dus wel redelijk mogelijk? zit nu nog een dagje vast op mijn GF 2 GTS 64 MB en kan dus echt niet wachten tot 11 uur voordat ik kan spelen met mijn goeie pc waar een Radeon 9800 Pro in zit. Iemand nog een tip voor settings met GF2 GTS?
Tip:

640 * 480
Alles Low
Alle extra's UIT
Alles applicaties op je bureaublad uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hardcore_gamer schreef op 01 augustus 2004 @ 19:50:
[...]

Op het bovenste plaatje heeft de Demon 2 ogen, en op het onderste plaatje heeft de Demon +/- 10 ogen :9
En hij heeft geen hoorns meer op schouders en armen, voor de rest is het allemaal gelijk gebleven.

* Anoniem: 78739 gaat maar weer Doom 2 uit de kast halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Blackhole schreef op 01 augustus 2004 @ 19:53:
Nee ik zou moeten wachten tot ik hem binnen heb.

Het is nu wel jammer dat veel mensen hem al hebben , en waardor er teveel info vrij komt. :(
En zo voor de mensen die het eerlijk kopen, er geen verrassingen meer over blijft.
Enerzijds ben ik het met je eens qua spoilergehalte, maar goed.... Mensen willen gewoon ff testen. Als ie echt de moeite waard is zullen velen hem toch uiteindelijk wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04 09:19

henwy

Meh

jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:55:
[...]

Enerzijds ben ik het met je eens qua spoilergehalte, maar goed.... Mensen willen gewoon ff testen. Als ie echt de moeite waard is zullen velen hem toch uiteindelijk wel kopen.
als ze de moeite waar zijn koop ik ze, de standaard arme student he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Voor de liefhebbers screenshots uit een multiplayer leveltje als ik net de "bezerk" heb gepakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~parema/doom3-screenshots/shot00001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~parema/doom3-screenshots/shot00002.jpg

En hier een screenshot als je net een teleporter in gaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~parema/doom3-screenshots/shot00003.jpg

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12:59
Blackhole schreef op 01 augustus 2004 @ 19:53:
Nee ik zou moeten wachten tot ik hem orgineel binnen heb.

Niets lezen dan :). Klinkt flauw, maar werkt perfect. Zo heb ik Mafia een jaar te laat gespeeld, wist niks, alles was nieuw. Helemaal goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie in veel screenies nogal veel kartelranden, geeft AA zo'n performancedrop?

De hoogte van de zaklantaarn in het volgende plaatje klopt trouwens voor geen meter:

Afbeeldingslocatie: http://vinnie.serveftp.com/lineage/d3-12.jpg
In het echt op schouderhoogte, in de spiegel op ooghoogte.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 01-08-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 19:04
Mas- schreef op 01 augustus 2004 @ 16:50:
Dit zijn vooralsnog niet alleen nietszeggende screenshots, maar ook nog screenshots van de eerste 30 minuten, waarin er nog niet bijster veel gebeurd. Als je echt zo panisch bent dat je geen spoiler wilt zien, horen of ruiken dat moet je je maar in de kast opsluiten totdat het spel in de brievenbus valt. Dit topic is nou eenmaal bedoeld om informatie over het spel uit te wisselen.
idd zeg, is het nu zo'n ramp dat je een paar screenshots ziet? :{ Is het spel dan minder leuk als je die ziet? Alleen beelden zeggen niets, de hele sfeer van het spel kan imo niet overgedragen worden door een paar plaatjes, daarvoor zal je het toch echt moeten spelen ;)

Ik heb het net ook gespeeld, damn de sfeer wordt echt wel goed over gebracht op mij. Ik kan me herinneren dat ik dat vroeger ook bij Doom 2 had, de hele tijd zo'n creepy gevoel over me heen als ik dat spel speelde, nu heb ik dat weer. Je schrikt je soms de tering, loop je een donker gedeelte binnen en komt zo'n idioot me wat in m'n gezicht meppen :P Natuurlijk verras ik 'm dan ook met wat lood in z'n aars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:52:
[...]

Tering, dat het er vroeger zo verschrikkelijk niet uitzag... viel me toen niet eens op :P
volgens mij is die bovenste gemaakte met low reso (F5.. voor de mindere machines destijds)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

sjek schreef op 01 augustus 2004 @ 19:21:
[...]

Uhm als het er bij jouw nauwelijks beter uitziet als bv ut2004 dan doe je iets goeds mis. Dezer horen huist 10x zo goed te zijn zeker omdat het kleine maps zijn met mega veel detail (2004 heeft grote maps met lelijke textures)
En zorry hoor maar jij verwacht dat ie soepel bij je zou lopen met een gf4 die al 2 generaties oud is?? Die kaart is toch een flinke flesshals in je configuratie ga maar vast sparen voor een ander >:)
Het ziet er wel degelijk beter uit, maar ik bedoelde dat het performance verschil absoluut niet in verhouding staat tot het graphics verschil tussen die twee (en al helemaal als je Doom 3 met Painkiller vergelijkt). Tuurlijk moet je met een GF4 niet al teveel meer verwachten, maar het is wel typisch dat Painkiller en UT2004 met graphics die toch redelijk in de buurt komen wél soepel lopen in hoge resolutie.

Overigens: dat spelletje kip-rammen met het welbekende gezichtje linksboven was wel droog ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Laatst online: 29-09-2023
Et is gewoon een dikke klotezooi dat et geen world-wide release is geworden.

De andere kant van de wereld kan em al ophalen en spelen, terwijl daar de release voor 3 augustus staat. En iD Software had niet moeten zeggen van ''verkoop em maar zodra je het spel heb''. (tegen de winkeliers dus)

En wij moeten wachten tot wat is et, 8 augustus ofzo? Gewoon ronduit belachelijk.

Ik hoop dat ze die demo nog voor onze release-datum vrijgeven, dan hebben wij te minste ook nog wat Doom³-ish te doen. :/

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Anoniem: 33436 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:04:
[...]

Het ziet er wel degelijk beter uit, maar ik bedoelde dat het performance verschil absoluut niet in verhouding staat tot het graphics verschil tussen die twee (en al helemaal als je Doom 3 met Painkiller vergelijkt). Tuurlijk moet je met een GF4 niet al teveel meer verwachten, maar het is wel typisch dat Painkiller en UT2004 met graphics die toch redelijk in de buurt komen wél soepel lopen in hoge resolutie.

Overigens: dat spelletje kip-rammen met het welbekende gezichtje linksboven was wel droog ja.
Dat kan je niet vergelijken. UT2004 heeft een engine die stukken minder geavanceerd is (geen bumpmapping, dynamische schaduw -en lichteffecten etc). Dit geldt ook voor Painkiller. Dit is dus appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb weer iets vaags. Het menu is zeer blurry. De letters zijn bijna niet te lezen. Ingame lijkt het ook allemaal wat wazig. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Laatst online: 28-05 19:04
Anoniem: 24791 schreef op 01 augustus 2004 @ 19:36:
Iemand die al op die arcade kast heeft zitten spelen in het spel?
Die staat daar in die kantine aan het begin van het spel.
Wel humor, zie je een grote bokshandschoen en moet je op een kangaroe slaan ofzo :D

Dat mannetje uit doom die de levensmeter aan geeft in het spel zie je erook in :D
lol ik kwam die toevallig tegen ja, is een of andere vogel waar je op moet meppen. Slaat verder nergens op want je kan blijven meppen, maar toch zijn dit van die kleine details die heel goed uitgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Ik heb net een anderhalf uurtje gespeeld, en zat meer dan eens met kippenvel en hart bin de keel achter mijn computer een monster vol te pompen met lood.

// begin spoilers:
Zodra het eenmaal fout gaat, gata iedereen op de radio bleren dat ze vastzitten en worden beschoten. Na enkele minuten wordt dat geschreeuw minder en een kwartiertje later hoor je bijna niets meer. In die tijd hoor je en kom je wel veel meer monsters tegen... subtiel en erg gaaf gedaan.

Ook dat je aan de hand van de data op andermans PDA's verder komt is leuk gedaan. Het verhaal en de levels gaan wel duidelijk een kant op waar niet echt van af is te wijken, maar da's imho helemaal niet erg. Zodadelijk vanaf Marine HQ op zoek naar Beta Squad (geloof ik). :)
// end spoilers.

KunDun / Lighteye: voorzover ik weet zijn er maar twee versie van de GeForce 3, de Ti200 en Ti500. Het enige verschil tussen die twee was kloksnelheid (en prijs :P). Er is afaik geen 'gewone' GF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
jagermeister1 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:08:
Ik heb weer iets vaags. Het menu is zeer blurry. De letters zijn bijna niet te lezen. Ingame lijkt het ook allemaal wat wazig. Iemand?
Welke driver? (en versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rafe schreef op 01 augustus 2004 @ 20:10:
KunDun / Lighteye: voorzover ik weet zijn er maar twee versie van de GeForce 3, de Ti200 en Ti500. Het enige verschil tussen die twee was kloksnelheid (en prijs :P). Er is afaik geen 'gewone' GF3.
Jawel hoor: http://www.nvidia.com/page/geforce3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 13:28

nwagenaar

God, root. What's the differen

Dit wil ik jullie niet onthouden, de introductie van het Doom3 schoothondje. Het ziet er uit als een uit de kluiten gewassen en genetische gemanipuleerde pitbull :

edit:
Verwijderd op last van XS4all i.v.m. teveel data verkeer

Zoals je kan zien word er enorm veel gebruik gemaakt van licht en shadows en dit zorgt zeker voor een grimmege sfeer binnen Doom 3. In die 2 uur dat ik aan het spelen was, heb ik meerdere keren met trillende handen een stukje software (in de vorm van AI) afgemaakt terwijl ik schrok van datzelfde stukje software. Zo wie zo schrok ik al van plafons die naar beneden kwamen of tonnen die vielen ondanks dat er geen AI in de buurt was. Ik vind de sfeer ronduit super gedaan (eigenlijk zoals wat Doom Classic was toen het uitkwam voor MS-DOS).

Ik moet zeggen dat de beoogde slechte performance van Doom3 icm Ati X800 kaarten niet heb ondervonden en eigenlijk speelt het enorm vloeiend.

[ Voor 16% gewijzigd door nwagenaar op 03-08-2004 09:30 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 15:46

Apache

amateur software devver

Rafe schreef op 01 augustus 2004 @ 20:10:

er was wel degelijk een gewone GF3 die tussen de ti200 en 500 zat, k'heb er nog eentje gehad van gainward :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

MelvinB schreef op 01 augustus 2004 @ 20:12:
[...]

Welke driver? (en versie)
Catalyst 4.7
DX 9.0c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

zonoskar schreef op 01 augustus 2004 @ 19:52:
/edit: Voor degene die al kunnen spelen, zien jullie ook allemaal kleine zwarte 'bolletjes' (2-3 pixels) rond de monden van de crew? Ik wel. Ik gebruik DX 9.0b of c op windows XP met SP2 (laatste beta).
Uit je specs blijkt dat je videokaart geoverclocked is :? Carmack heeft toch al in eerdere interviews te kennen gegeven dat dit problemen kan opleveren met Doom3 omdat deze hele nieuwe dingen doet met je videokaart dan eerdere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Hmm, nooit geweten of gezien in de winkels dan. :o I stand corrected. :)

Overigens is het nog net aan speelbaar op mijn Duron 1300 met 512MB en Radeon 9500 non-pro. Als je gewoon rondloopt loopt het soepel met alles op low, zodra er wat monsters op het scherm komen wordt het minder, maar niet compleet onspeelbaar. En de sfeer blijft er gewoon in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe ironisch....we mogen het niet over warez hebben, maar wel screenshots plaatsen uit die Warez, hoe krom... iig; VEELS TE VEEL SPOILERS op de laatste pagina's, kortom, hier post ik niet meer tot ik Doom III heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Scorperito schreef op 01 augustus 2004 @ 19:57:
Voor de liefhebbers screenshots uit een multiplayer leveltje als ik net de "bezerk" heb gepakt.
multiplayer?? hier werkt het niet, key wordt niet geaccepteerd. terwijl het installeren wel goed ging.
achja, ging m toch wel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Nix geOC-ed of gemod aan je vid.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerst was er de GF3 en enkele maanden later de GF3 Ti200 en 500 samen met de GF2 Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rafe schreef op 01 augustus 2004 @ 20:19:
[...]

Hmm, nooit geweten of gezien in de winkels dan. :o I stand corrected. :)

Overigens is het nog net aan speelbaar op mijn Duron 1300 met 512MB en Radeon 9500 non-pro. Als je gewoon rondloopt loopt het soepel met alles op low, zodra er wat monsters op het scherm komen wordt het minder, maar niet compleet onspeelbaar. En de sfeer blijft er gewoon in zitten :)
Dat is eigenlijk nog een van de knapste punten aan doom3, ook al speel je met een mindere beeldkwaliteit, het gaat niet tenkoste van de sfeer.
Top!, zelf heb ik ook al aardig wat schrik momenten gehad waardoor ik amper kruipend het hoekje om durfde te gaan :o

Mijn specs: P4 3.0@3.6GHZ, 1024pc3200Corsair in dual channel, Hercules ATI 9800PRO catalyst drivers: 4.7- 1280x1024@ high loopt vloeiend

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

(jarig!)
Anoniem: 69767 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:18:
Uit je specs blijkt dat je videokaart geoverclocked is.
Ik heb het ook op default speeds, net zo erg. De koeling is ok (waterblokje) denk ik.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Doom III is inderdaad een standaard shooter qua gameplay.

However...

Grafisch is het echt FANTASTISCH!!!

Licht en schaduw werking zorgen voor ontzettende sfeer.

Je ziet zelfs stof in het licht van je zaklantaarn :9

Draait als een tierelier op onderstaand systeem:

1600x1200, High detail.

Dit spel moet gekocht worden, al is het maar om ID te stimuleren om met een waardige opvolger van de Doom III engine te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

MelvinB schreef op 01 augustus 2004 @ 20:22:
[...]

Nix geOC-ed of gemod aan je vid.?
Nope, helemaal niets. Heb net de drivers opnieuw geinstalleerd. Nu nog ff proberen. Brb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Anoniem: 116693 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:21:
Hoe ironisch....we mogen het niet over warez hebben, maar wel screenshots plaatsen uit die Warez, hoe krom... iig; VEELS TE VEEL SPOILERS op de laatste pagina's, kortom, hier post ik niet meer tot ik Doom III heb
Het is niet de bedoeling dat we het over "woei, ik download hem met 1337 kB/s", "hij is gereleased", "help, mijn warezversie doet het niet" of "kan iemand mij een downloadlink sturen" hebben. Dat soort vragen zijn niet toegestaan en patsen zorgt niet voor een leuke sfeer. Zoals iemand ooit mooi zei: "het maakt niet uit hoe je er aan komt; we willen het niet weten".

Wat wel mag (en de bedoeling is), is dat we gewoon ervaring uitwisselen over het spel en screenshots posten. :)

Ik ga maar even multiplayer proberen, ben benieuwd naar de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Het is 'opgelost'! Als ik van medium details naar high switch, dan wordt alle text heel erg blurry en bijna onleesbaar. Wat dit is weet ik nog niet? Op 1024x768 alles medium ziet het er goed uit, maar ik wil high... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Anoniem: 116693 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:21:
Wat maakt het nou uit? zo lang er alleen maar soort van reviews staan is het best.
Geen vragen/problemen met je illi versie, maar gewoon mooie plaatjes.

Ik weet dat ik het niet kan spelen (P3 850, GF2gts), dus ik moet het van de plaatjes van andere hebben :)

Zijn er eigenlijk ook nog 'overlevenden' in het spel die je info geven? ik zie ze niet echt op de screenshots terug. En waar kan ik nou het hele verhaal van het spel vinden?
Startpost nog even goed doorlezen en alle links bekijken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Resistor op 01-08-2004 20:40 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Screenshots posten imo is ook patsen tegenover diegenen die em niet hebben imo. Zoiets als van ''dit is de berserker (of hoe heet dat ding) en dit is het effect''.

Zet de link in een spoiler ofzo. Ik hoef niet al die screens te zien, wat nu wel onvrijwillig wel gebeurt omdat ze zo vrij gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 00:26
heb steeds dat tie chrased

systeem :

p4 2800 (800fs)
p4p800 mobo
512 mb ddr
radeon 9800 pro cat 4.1
dirext 9b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Laatst online: 02-06 21:14
jaaoie17 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:40:

systeem :

p4 2800 (800fs)
p4p800 mobo
512 mb ddr
radeon 9800 pro cat 4.1
dirext 9b
drivers updaten, had ik ook met de 4.1

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 00:26
drivers updaten, had ik ook met de 4.1
had je dat met Doom III dan of andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

jaaoie17 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:40:

systeem :

radeon 9800 pro cat 4.1
dirext 9b
Daarom wordt mijn volgende videokaart dus niet van ATI...
Ik lees altijd over gezeik ermee, nu ook alweer bij Doom 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 69767 schreef op 01 augustus 2004 @ 20:43:
[...]

Wacht maar tot HL 2 komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
[...]

Alleen omdat die kerel een driver gebruikt uit et jaar nul? Lekker kortzichtige redenatie weer..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
[...]

volgende videokaart dus niet van ATI...
altijd gezeik ermee,.
dit slaat dus nergens op hoor :S. Het is niet altijd gezeik :D.. ik heb nergens last van. Er worden miljoenen verkocht, en je leest maar een aantal reacties op internet, dus niet altijd erg representatief.

ps. dat betekent niet dat je van mij niet voor een GeForce killer mag gaan hoor O-)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 20:17

Nik

[...]

FLAME!

Al eens een ATi gehad? Kun je niet over oordelen! EN ik hoor zo vaak wat over ATI (cheats anyone?) dus kap effe met je gezeur en ga weer ontopic, praat over DOOM III, de problemen, en porbeer een nuttig antwoord te geven, je verziekt héél het topic. :(

[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 01-08-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65750

nwagenaar schreef op 01 augustus 2004 @ 19:16:
Ik heb Doom3 nu ondertussen 2 uurtjes gespeeld en ik kan zeggen, gewoonweg prachtig wat ID heeft gefabriceerd! Ik merk dat deze engine echt alles haalt uit mijn machine maar desondanks heb ik niks te klagen over performance.

Op mijn AMD Athlon64 3200+ (2,0Ghz met 1MB Cache), 2x512MB Kingston HyperX DDR400, Soundblaster Audigy 2 en PowerColor Ati Radeon X800 Pro (voorzien van Catalyst 4.8 beta icm DirectX 9.0c met OpenGL en DirectX op Performance ingesteld) haal ik op 1280x1024 (High Detail, Vsync On en geen AA) gemiddeld 58FPS. In feite komt mijn FPS niet onder de 50FPS en alles loopt gewoon zeer vloeiend en zonder problemen.

Wat ik wel raar vind, is dat Doom3 niet de mogelijkheid ondersteund van mijn surround systeem (zit te meuten dat ik het niet heb en dat ik in de control panel dit moet aanpassen :? ) ondanks de upgrade van alle drivers.

Ondertussen heb ik Doom3 weer van mijn P.C. afgehaald, heb ik hem besteld via Bol.Com en ik verwacht hem over een paar weken in mijn briefenbus. O-)
Zozo, dat is netjes van je O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 12:45

Maxow

Hidden Sound System

Zow, net even een stukje gespeeld. Het spel is echt ontzettend gaaf, de graphics en het geluid zijn echt ontzettend goed en wat direct opvalt is (ten opzichte van far cry) dat er geen vertraging zit in het aimen en zo. Bij mij heb ik de graphics op high staan en de resolutie op 1024x768, wat ik best aardig vind draaien op mijn pc, niet volmaakt, maar best goed speelbaar.
De sfeer zoals beloofd was is echt aanwezig, de mensen staan echt perfect opgesteld en de eerste keer dat ik iemand tegen kwam (gewoon medewerker van het bedrijf) die ietwat verdekt stond opgesteld schrok ik me al de tering. Ook erg gaaf zijn alle apparaten aanwezig, zo heb je bijvoorbeeld een kamer met ramen waar een display naast hangt, waar je een soort rolluik mee voor de ramen kan doen, waarna de verlichting van die kamer automatisch aanspringt.

(bij de weg, ATI kaart hier en nergens problemen mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vreemde is dat de Console niet werkt hier :)

Ik wil wel ff de FPS bekijken... Bij sommigen werkt ~ wel en bij anderen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119711

Ik heb het spel nu net een half uurtje en het loopt vloeiend op een p4 3,2ghz met een radeon 9800XT op 1024x768 en alles op high + 2xaa. Het enige probleem is dat ik erg veel artifacts heb, de kaart is niet overclocked en ik heb dit verder in geen een spel meegemaakt. :( De kaart is stessed 63 graden dat is geloof ik niet heel hoog voor een 9800XT en ik gebruik cat4.7.

Zie deze link voor een screenshot:
http://www.v-construct.nl/spaans/screen.jpg
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.