Geweldig om te zien dat sommige het nog weten te presteren over warez te posten. De volgende, ook al ziet ie achteraf dat hij fout zit, mag zijn mail in de gaten gaan houden.
Anoniem: 24791
* Haha! Grapjas, check je mail *
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-08-2004 14:24 ]
* Klagen kan je in LA. Dit is het Doom 3 topic
*
ontopic: Dit is mooi een try before i buy. En voor de rest zie ik het wel.

ontopic: Dit is mooi een try before i buy. En voor de rest zie ik het wel.
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-08-2004 14:28 ]
Ik ga voor de SE... hopelijk laat die niet te lang op zich w88 (ook 13e).
2 copies besteld...
Nu maar hopen dat bol.com een beetje opschiet.
Maar die screens zien er alvast supergaaf uit... Vind het alleen wel erg balen dat
er zo gigantisch veel spoilers zijn. Zo discreet als Id is geweest gedurende de 4
voorgaande jaren met het vrijgeven van materiaal, zo indiscreet zijn ze de
afgelopen 7 dagen geweest, door vrijwel alles van het spel te grabbel te gooien in
interviews, trailers en screenshots...
2 copies besteld...
Maar die screens zien er alvast supergaaf uit... Vind het alleen wel erg balen dat
er zo gigantisch veel spoilers zijn. Zo discreet als Id is geweest gedurende de 4
afgelopen 7 dagen geweest, door vrijwel alles van het spel te grabbel te gooien in
Ik vrees echter de 13e voor EUR. De UK zal in principe ook de 13e zijn, maar daar is nog een kleine kans op een eerdere release.Schumi4ever schreef op 01 augustus 2004 @ 14:10:
Ik hoop ook dat we hem deze week in de winkels krijgen
Ik twijfel nog steeds zeer sterk om hem via importmadness te bestellen, dan heb ik hem voor veel geld wel vrijdag binnen.

Maar dan zal je niet zien dat als ik hem via importmadness bestel, dat de UK hem ook op de 5e/6e eruit gooit. Dan zal ik hem de maandag erop voor de helft minder kunnen hebben.
Dilemma's, dilemma's en nog een dilemma's...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Anoniem: 116693
ID zelf heeft het niet gedaan; maar de mensen die zich zo stoer voelen om als eerste nooit gezien screens te posten; logisch ook van ze, ik zou het ook doenp.habo schreef op 01 augustus 2004 @ 14:27:
Ik ga voor de SE... hopelijk laat die niet te lang op zich w88 (ook 13e).
2 copies besteld...
Anoniem: 78739
Tja, je kan ook altijd proberen om er geen informatie over op te zoeken tot je het spel in handen hebt, dan blijft alles een verrassing.p.habo schreef op 01 augustus 2004 @ 14:27:
Vind het alleen wel erg balen dat
Ik had gehoopt dat ik m nog een heel klein beetje kon spelen op mn systeem..niet dus.
P3 1Ghz (dual) / 1.5Gb ram / GF4 TI4200...
die 1Ghz is dus echt de beperkende factor, ook op 640x480 @ Low quality hapert het als de ziekte, naar schatting 4-6 FPS, en de 2e CPU wordt niet gebruikt bij games.
Die minimum eisen zijn toch aardig minimum blijkbaar
Dan maar geen Doom3, vind t niet echt de moeite waard om daarvoor alles nieuw te kopen
P3 1Ghz (dual) / 1.5Gb ram / GF4 TI4200...
die 1Ghz is dus echt de beperkende factor, ook op 640x480 @ Low quality hapert het als de ziekte, naar schatting 4-6 FPS, en de 2e CPU wordt niet gebruikt bij games.
Die minimum eisen zijn toch aardig minimum blijkbaar
Dan maar geen Doom3, vind t niet echt de moeite waard om daarvoor alles nieuw te kopen
[ Voor 3% gewijzigd door DJSmiley op 01-08-2004 14:35 ]
Wat biedt de special edition eigenlijk meer dan de normale? Alleen zoon klein extra beeldje of krijg je nog meer goodies? En hoeveel duurder istie dan de normale?
Hopelijk kan ik het wel een beetje spelen @ AMD 64 3200+, 1 GB PC3200, Radeon 9700 Pro.
Al denk ik dat die 9700 pro de beperkende factor is
Anoniem: 116693
. w o u t e r . schreef op 01 augustus 2004 @ 14:34:
Hopelijk kan ik het wel een beetje spelen @ AMD 64 3200+, 1 GB PC3200, Radeon 9700 Pro.

Lees de startpost eens...
En gebruik de hardware guides lui kind!
@ Schumi4ever : Dat valt zeker niet op te zoeken wat het verschil is. 
Staat @ TS.

Staat @ TS.
[ Voor 23% gewijzigd door -Skyhawk- op 01-08-2004 14:37 ]
Ach, ook al kan ik hem niet echt helemaal perfect spelen, ik weet zeker dat Doom³ zelfs op de laagste resolutie, met de laagste instellingen je de stuipen op het lijf bezorgd
Hier staan benchmarks van 13 platformen met elk 3 of 4 videokaarten (in totaal dus meer dan 40 configuraties met bijpassende optimale settings: http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0
heeft iemand een idee wat ie gaat kosten?
Dit is ook al zo vaak gezegd

OMFG.ITS.DOOM3.INSTALL.JPG
[ Voor 27% gewijzigd door mind_ op 01-08-2004 14:47 ]
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
special edition is 5 euro duurder volgens mijSchumi4ever schreef op 01 augustus 2004 @ 14:34:
Wat biedt de special edition eigenlijk meer dan de normale? Alleen zoon klein extra beeldje of krijg je nog meer goodies? En hoeveel duurder istie dan de normale?
Doom 3 Special Edition wordt geleverd met de special TIN Demon Mini Figure en een Doom 3 poster!!!
Dus er zit nog een poster bij voor boven je bed
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 24791 op 01-08-2004 14:49 ]
Anoniem: 60403
* Check je mail en lees Anoniem: 12316 in "Doom III deel 4" *
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-08-2004 14:50 ]
Ik had de benchmarks al bekeken, de kaart die het dichtst bij mijne in de buurt komt dropt regelmatig onder de 30 fps, vandaar mijn twijfels over de te verwachten performance van mijn systeem.Anoniem: 116693 schreef op 01 augustus 2004 @ 14:36:
[...]
![]()
Lees de startpost eens...
En gebruik de hardware guides lui kind!
Ik geef toe dat m'n post nou niet bepaald veel bij droeg aan dit topic, maar jouw reaktie is ook niet echt normaal.
Met dat gezegd, zullen we weer lief voor elkaar worden?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-08-2004 15:00 ]
Ja, maar dat is op medium en het ziet er in low al heel gelikt uit (volgens de reviewers). w o u t e r . schreef op 01 augustus 2004 @ 14:57:
[...]
Ik had de benchmarks al bekeken, de kaart die het dichtst bij mijne in de buurt komt dropt regelmatig onder de 30 fps, vandaar mijn twijfels over de te verwachten performance van mijn systeem.
Ik geef toe dat m'n post nou niet bepaald veel bij droeg aan dit topic, maar jouw reaktie is ook niet echt normaal.
Met dat gezegd, zullen we weer lief voor elkaar worden?
Wie verplicht je dan om die intervieuws te lezen en die screenshots te bekijkenp.habo schreef op 01 augustus 2004 @ 14:27:
je bent altijd wel nieuwschierig natuurlijkjos707 schreef op 01 augustus 2004 @ 15:04:
[...]
Wie verplicht je dan om die intervieuws te lezen en die screenshots te bekijken
En dan lees je uit nieuwschierigheid soms dingen die je liever pas had willen weten nadat je het spel zelf hebt gespeeld.
maar jah, dat is internet
Zo, tot mijn schande moet ik bekennen dat ik de verleiding niet heb kunnen weerstaan en de afgelopen +- 20 minuten al Doom heb gespeeld. Bij deze mijn ervaringen.
In de eerste plaats vallen natuurlijk de graphics op. Ze doen in de verte een beetje aan Deus Ex II denken, en zijn absoluut schitterend. De schaduwen en effecten, de textures, de bumpmaps en de specular lighting zijn allemaal spectaculair, maar dat wist ik al van reviews.
De framerate viel me persoonlijk een beetje tegen. Met mijn 2ghz CPU, 2x512mb pc3300 ram en radeon 9700 pro draaide het een en ander toch nog best haperend, af en toe. Maar over het algemeen valt het best mee.
Na de introductie heb ik het spel gespeeld tot ongeveer 5 minuten nadat het 'misgaat', en ik moet zeggen dat de sfeer op zijn zachts gezegt beklemmend is. De gangen zijn bepaald niet goed verlicht, en bovendien hebben de tegenstanders de nare gewoonte om op plekken te gaan staan waar je ze pas opmerkt als het (bijna) te laat is. Vooral in donkere gedeeltes zul je je zaklamp nodig hebben, en zolang je de zaklamp in je handen hebt, kun je er geen wapen naasthebben. Oftewel: je kan wel zien, maar niet schieten, of je kunt wel schieten, en niet (goed) zien. Spannend!
Ik ga nu eens wat verder spelen, en straks upload ik wel een paar screenshots.
In de eerste plaats vallen natuurlijk de graphics op. Ze doen in de verte een beetje aan Deus Ex II denken, en zijn absoluut schitterend. De schaduwen en effecten, de textures, de bumpmaps en de specular lighting zijn allemaal spectaculair, maar dat wist ik al van reviews.
De framerate viel me persoonlijk een beetje tegen. Met mijn 2ghz CPU, 2x512mb pc3300 ram en radeon 9700 pro draaide het een en ander toch nog best haperend, af en toe. Maar over het algemeen valt het best mee.
Na de introductie heb ik het spel gespeeld tot ongeveer 5 minuten nadat het 'misgaat', en ik moet zeggen dat de sfeer op zijn zachts gezegt beklemmend is. De gangen zijn bepaald niet goed verlicht, en bovendien hebben de tegenstanders de nare gewoonte om op plekken te gaan staan waar je ze pas opmerkt als het (bijna) te laat is. Vooral in donkere gedeeltes zul je je zaklamp nodig hebben, en zolang je de zaklamp in je handen hebt, kun je er geen wapen naasthebben. Oftewel: je kan wel zien, maar niet schieten, of je kunt wel schieten, en niet (goed) zien. Spannend!
Ik ga nu eens wat verder spelen, en straks upload ik wel een paar screenshots.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
@Mas-: Je bent de eerste die inhoudelijk over het spel reageert
. Daarvoor dank.
hahaha, uit de manual (het gaat over de health)
... if the number reaches 9, you will die and the demons will feast on your lifeless body
ahha, wie schrijft zo'n dingen
En Doom 3 heeft ook zo'n stamina bar gelijk in Far Cry ... om te lopen en te springen ...
... if the number reaches 9, you will die and the demons will feast on your lifeless body
ahha, wie schrijft zo'n dingen
En Doom 3 heeft ook zo'n stamina bar gelijk in Far Cry ... om te lopen en te springen ...
[ Voor 23% gewijzigd door Shaidar op 01-08-2004 16:05 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Mas- als je nou ook even je specs erbij zet dan weten wij ook een beetje hoe het draait.
bedoel met mijn systeempje zal die ook wel kunnen draaien. (Athlon XP 2500+, radeon 9600, met 512 mb.) maar de vraag is op 1024x786 of 800x600
en post es wat screenies
ben benieuwd van de eerste Gotter met full release!
bedoel met mijn systeempje zal die ook wel kunnen draaien. (Athlon XP 2500+, radeon 9600, met 512 mb.) maar de vraag is op 1024x786 of 800x600
en post es wat screenies
ben benieuwd van de eerste Gotter met full release!
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Over LAN waarschijnlijk wel, internet zal denk ik niet kunnen.
Bij deze dan een aantal screenshots, de eerste paar nog op 640x480 (default), de rest op 800x600, waarop ik nu speel. Het is wel in 'low' gfx settings, omdat ik toch net iets liever fps dan eyecandy heb. Zoals het er op de laatste screenshots uitziet, draait het goed op mijn systeem. Specs, zie mijn sig, of mijn vorige post.

zelfs op low ziet het er allemaal sfeervol uit
39
Anoniem: 69767
Pics en trailers hebben we nou wel genoeg gezien..Vertel eens hoe het spel speelt !!!Mas- schreef op 01 augustus 2004 @ 16:14:
Bij deze dan een aantal screenshots, de eerste paar nog op 640x480 (default), de rest op 800x600, waarop ik nu speel. Het is wel in 'low' gfx settings, omdat ik toch net iets liever fps dan eyecandy heb. Zoals het er op de laatste screenshots uitziet, draait het goed op mijn systeem. Specs, zie mijn sig, of mijn vorige post.
Anoniem: 119137
Dat kun je wel zeggen ja, op low doet het zeker niet onder voor andere games.
Vraagje @ Mas: Als je van 800x600 naar 1280x1024 gaat, wat is dan je fps-loss???
daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Hier zijn de cheatcodes als iemand ze al nodig heeft ...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| aviDemo = Saves a demo of your playing to an AVI movie file benchmark = Game Benchmark doomhell = Skip all levels to last freeze = Freeze all on screen gfxinfo = Graphicscard infomation god = God mode noclip = No Clip notarget = Invisibility to most enemies com_drawfps 1 = Show FPS give all = Full load of weapons and ammo give doom95 = Load the '95 version of Doom give keys = Acquire all the keys you'll ever need give weapon_machinegun = Machinegun give weapon_shotgun = Shotgun give weapon_plasmagun = Plasmagun give weapon_bfg = BFG give weapon_chainsaw = Chainsaw give weapon_rocketlauncher = Rocket Launcher status = Your game status quit = Quid aka Exit |
Anoniem: 30762
Damm last van irritante artifacts..
Kaart (Radeon 9800PRO) nooit overgeclocked geweest, en in andere games geen probleem..
Ziet er verder wel leuk uit..
Kaart (Radeon 9800PRO) nooit overgeclocked geweest, en in andere games geen probleem..
Ziet er verder wel leuk uit..
Leuk de eerste spoilers gaarne even ZWART MAKEN! B.v.d! |
[ Voor 45% gewijzigd door b3ta op 01-08-2004 16:33 ]
Maar ik zie net met wat checken dat mijn harde schijf 80% gefragmenteerd is, en ik bij het spelen maar 2% vrije schijfruimte had. Dat kan ook wat met de relatief slechte preformance te maken hebben gehad....
Net even gespeeld.. leuk gemaakt alleen je moet weer eerst een pokke end lopen voor dat er wat gebeurd ofzo.. net zoals bij half life eerst een kwartier in die trein.. Beetje nageaapt imo
. nah ja voor de rest is het net zoals de screenshots maar niet echt een game wat zo super was als doomII imo
Je bedoelt Doom 1? 2 had nou niet echt veel extra's te bieden imoartec schreef op 01 augustus 2004 @ 16:36:
Net even gespeeld.. leuk gemaakt alleen je moet weer eerst een pokke end lopen voor dat er wat gebeurd ofzo.. net zoals bij half life eerst een kwartier in die trein.. Beetje nageaapt imo. nah ja voor de rest is het net zoals de screenshots maar niet echt een game wat zo super was als doomII imo
Ik ben ook heel erg onder de indruk van je PDA (personal data assistant), waarin een wereld van informatie zit. In het halve uurtje dat ik gespeeld heb ik al van een drietal mensen de PDA gevonden, waarin hun persoonlijke email en audiobestanden zitten. Daarin zit nast achtergrondinformatie over de verhaallijn ook soms nuttige dingen, zoals codes voor lockers en dergelijke.
Er zijn trouwens ook secrets, heb ik net ontdekt. Ik kroop door een gang, ging even de 'andere' kant op en zag net om het hoekje een paar items liggen.
Er zijn trouwens ook secrets, heb ik net ontdekt. Ik kroop door een gang, ging even de 'andere' kant op en zag net om het hoekje een paar items liggen.
[ Voor 18% gewijzigd door Mas- op 01-08-2004 16:40 ]
Daar was ik al bang voor. Tegenwoordig wordt je gewoon niet zo snel meer door een game 'gegrepen'. Toch ga ik hem wel ff proberen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Uitspelen zal er wel niet van komen.artec schreef op 01 augustus 2004 @ 16:36:
Net even gespeeld.. leuk gemaakt alleen je moet weer eerst een pokke end lopen voor dat er wat gebeurd ofzo.. net zoals bij half life eerst een kwartier in die trein.. Beetje nageaapt imo. nah ja voor de rest is het net zoals de screenshots maar niet echt een game wat zo super was als doomII imo
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ow? je hebt hem dus al uitgespeelt?artec schreef op 01 augustus 2004 @ 16:36:
Anoniem: 55089
Doet mij erg denken aan System Shock II.Mas- schreef op 01 augustus 2004 @ 16:39:
Ik ben ook heel erg onder de indruk van je PDA (personal data assistant), waarin een wereld van informatie zit. In het halve uurtje dat ik gespeeld heb ik al van een drietal mensen de PDA gevonden, waarin hun persoonlijke email en audiobestanden zitten. Daarin zit nast achtergrondinformatie over de verhaallijn ook soms nuttige dingen, zoals codes voor lockers en dergelijke.
Mna, je hebt het nog niet uit en je zegt al dat het niet zo super is als DoomII destijds.
Het zou misschien beter zijn als de screenshots gepost worden met een linkje zodat de mensen die de verrassing er willen inhouden niet gedoomed zijn om het topic te negeren.
Foto's van de Hell levels wil ik dus niet zien.

Het zou misschien beter zijn als de screenshots gepost worden met een linkje zodat de mensen die de verrassing er willen inhouden niet gedoomed zijn om het topic te negeren.
Foto's van de Hell levels wil ik dus niet zien.
Dit zijn vooralsnog niet alleen nietszeggende screenshots, maar ook nog screenshots van de eerste 30 minuten, waarin er nog niet bijster veel gebeurd. Als je echt zo panisch bent dat je geen spoiler wilt zien, horen of ruiken dat moet je je maar in de kast opsluiten totdat het spel in de brievenbus valt. Dit topic is nou eenmaal bedoeld om informatie over het spel uit te wisselen.
Heh wilde ik net zeggen

Idd, gaarna alleen links van screenshots en probeer zoveel mogelijk te taggen dat alle tekst die ook maar iets met de ingame ervaringen van doom 3 temaken hebben ZWART worden gemaakt!
plz
Dan kan je net zo goed het topic sluitenb3ta schreef op 01 augustus 2004 @ 16:51:
Idd, gaarna alleen links van screenshots en probeer zoveel mogelijk te taggen dat alle tekst die ook maar iets met de ingame ervaringen van doom 3 temaken hebben ZWART worden gemaakt!plz
Zo mooi vind ik het niet.BlowFish schreef op 01 augustus 2004 @ 16:41:
spel is echt ontiegelijk mooi
[afbeelding]
1024x768 16xaa 8xaf ultra settings
op een 3,2ghz 1gig ram geforce 6800 ultra werkt perfect
k ga weer spelen meer shoots volgen als ik tijd heb
nee nee gewoon m'n eerste indruk.. het ziet er wel allemaal fantastisch uit en zo maar ja het heeft niet dat ene, ik weet niet wat dat is..
[ Voor 4% gewijzigd door Silva op 01-08-2004 16:58 ]
oeps

[ Voor 96% gewijzigd door Silva op 01-08-2004 16:58 ]
En ja, het eerste wat ik intiepte was IDDQD. Maar dat deed niets. Weliswaar niet in de console, want die kon ik toen nog niet vinden. Zodra mijn HD gedefragmenteerd is zal ik nog eens proberen.
Humm ben ik absoluut niet met je eens het mooie van doom 3 is dat de normal mapping diepte sugereerd die er niet is dus ja langs de randen met andere objecten zie je soms de oorsprongelijk aantal poly's zoals bij zijn handen maar als je ziet hoeveel poly's het model origineel heeft en hoe het eruit ziet met die normal map is het echt supr goed en ik vind het erg mooi.Anoniem: 78739 schreef op 01 augustus 2004 @ 16:56:
[...]
Zo mooi vind ik het niet.Kijk eens wat een hoekig gezicht en vingers, op dat vlak geen verbetering ivm andere games, de textures van de kledij is in games zoals Max Payne en Far Cry veel mooier. De lichteffecten daarentegen zijn wel een vooruitgang maar dat het te vergelijken is met een CG-movie zoals in een review is gezegd is toch helemaal niet waar. Final Fantasy: The Spirits Within van enkele jaren oud is véél fijner gerenderd.
en ik weet niet of je de jas van max in max payne 2 kan herinneren maar als jij die mooier vind heb je echt geen smaak was gewoon een foto texture en zag er erg lelijk uit doordat in texture diepte zat die op een plane geplakt is hier zit er beter diepte in.
en de final fantasy vergelijking snap ik niet en gaat voilgens mij niet op

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Dan pak je ook niet de minste CG eruit. Er is een enorme renderfarm bezig geweest die film te renderen , en dat wil jij 3 jaar later kunnen doen op een desktop... Sorry , maar dat is toch gewoon logisch dat dat (nog) niet mogelijk isAnoniem: 78739 schreef op 01 augustus 2004 @ 16:56:
[...]
Zo mooi vind ik het niet.Kijk eens wat een hoekig gezicht en vingers, op dat vlak geen verbetering ivm andere games, de textures van de kledij is in games zoals Max Payne en Far Cry veel mooier. De lichteffecten daarentegen zijn wel een vooruitgang maar dat het te vergelijken is met een CG-movie zoals in een review is gezegd is toch helemaal niet waar. Final Fantasy: The Spirits Within van enkele jaren oud is véél fijner gerenderd.
Raku
Ik heb doom 3 even gespeelt. Het spel is erg sfeervol en de mensen over de radio die je steeds hoort dragen daar ook flink aan bij.Alleen jammer dat het niet echt lekker draait met alles op low@1280X1024(geforce 4,1700+,512 intern)
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik weet het, maar dan moet Hard-OCP niet afkomen met beweringen alsSimulated Zero schreef op 01 augustus 2004 @ 17:02:
[...]
Dan pak je ook niet de minste CG eruit. Er is een enorme renderfarm bezig geweest die film te renderen, en dat wil jij 3 jaar later kunnen doen op een desktop... Sorry, maar dat is toch gewoon logisch dat dat (nog) niet mogelijk is
Oh, en was Final Fantasy niet gerenderd door een GF4 Quadro DCC? (niet realtime danIf moving through the terrifying world of DOOM 3 with clarity that will rival a CG movie and...
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 01-08-2004 17:15 ]
Vindt je het gek op die resolutie
. Probeer eens op 800x600, wil wel weten hoe de gf4 het er van afbrengt.

Wat verstaat Hard-OCP onder een CGAnoniem: 78739 schreef op 01 augustus 2004 @ 17:14:
[...]
Ik weet het, maar dan moet Hard-OCP niet afkomen met beweringen als
[...]
Oh, en was Final Fantasy niet gerenderd door een GF4 Quadro DCC? (niet realtime dan)
Maar de middenmoot van de CG-films ziet er toch zeker net zo uit als dit hoor , als je de top van CG gaat vergelijken met iets wat realtime gerenderd ga je op dit moment nooit hetzelfde op je beeldscherm toveren... dat is toch erg logisch? Ik denk dat hard-ocp meer probeert aan te geven hoe mooi het wel niet is. Het gaat vaak zo met reviewers , dat ze aardig kunnen overdrijven
Raku
Met de ~ toets, zit vaak links van de 1-toets.Anoniem: 4439 schreef op 01 augustus 2004 @ 17:23:
Hoe krijg je de console tevoorschijn???
Ik wilde net het zelfde vragen maar in de config file is hier ook niets te vinden... behoorlijk irritant want ik heb geen zin in Fraps ofzo om mijn fps te zien.Anoniem: 4439 schreef op 01 augustus 2004 @ 17:23:
Voor de rest, alle details uit is het nog vet goed te spelen met hoge fps (multiplay) singleplay = alle details aan en genieten van de game...
Tging hier wel allemaal snel op CampZone, er werd met een straalverbinding de game binnengehaalt, hele netwerk plat bijna. Daarna werd ie vol op het netwerk gepompt, nu heeft vrijwel elke gamer op CZ heb, foei. Maar ze gaan hem allemaal kopen wanneer hij in de winkels ligt hoor

Multiplay is overigens echt leuk, er staan al een stuk of 20 severs hier op het netwerk online en tis een lekkere hakbenden hier op CampZone, pings zijn natuurlijk chill... op netwerk ongeveer 7ms.
Ben benieuwd of iemand de console al tevoorschijn heeft gekregen, want ik krijg het niet voor mekaar.
met het ~ knopje?Anoniem: 4439 schreef op 01 augustus 2004 @ 17:23:
Dus als ik het goed begrijp zijn er al mensen die het spel al in huis hebben? 
Als dat zo is, loop ik weer eens achter...
Als dat zo is, loop ik weer eens achter...
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
1280/1024 met de settings op high speel ik.
Dit loopt toch stabiel en zo varierend denk ik van 25-60 fps.
Overigens vind ik die verhalen dat het op een lage reso er fatsoenlijk uit ziet bullshit. Het enige spel wat ik tot nu toe ken wat er goed uit zag met een lage reso was dat spel met die voxels ofzo eeeuh dat spel van die belgen, kan niet op de naam komen outcast d8 ik toch
?
Overigens vind ik die verhalen dat het op een lage reso er fatsoenlijk uit ziet bullshit. Het enige spel wat ik tot nu toe ken wat er goed uit zag met een lage reso was dat spel met die voxels ofzo eeeuh dat spel van die belgen, kan niet op de naam komen outcast d8 ik toch
appealCarel schreef op 01 augustus 2004 @ 17:33:
1280/1024 met de settings op high speel ik.
Overigens vind ik die verhalen dat het op een lage reso er fatsoenlijk uit ziet bullshit. Het enige spel wat ik tot nu toe ken wat er goed uit zag met een lage reso was dat spel met die voxels ofzo eeeuh dat spel van die belgen, kan niet op de naam komen outcast d8 ik toch?
voxels?
Gaarne alleen reageren wanneer je DooM 3 wel hebt en weet hoe je de console tevoorschijn kan krijgen. De ~ werkt natuurlijk niet, anders dan hadden we niet gevraagt hoe je hem tevoorschijn kan krijgen. De grote vraag is... hoe dan wel... met '-console' achter de snelkoppeling werkt het ook niet...
Jammer dat er al mensen zijn die em gedownload hebben.
Nu maar hopen dan dat ie online niet te spelen valt met een illegaal kopie.
De screens op low zien er trouwens wel erg goed uit.
Nog ff en hij ligt hier in de winkels
Hij valt wel online te spelen, althans zo heb ik gelezen. Ik hoop dat bij die mensen ook hun ip's worden geregistreerd en daarna voor het leven geblokt worden op ID servers. Vind het gewoon een misselijke actie om zo iets te downloaden.Legion schreef op 01 augustus 2004 @ 17:35:
[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 01-08-2004 17:40 ]
En jij hebt zeker alles origineel?Miki schreef op 01 augustus 2004 @ 17:38:
[...]
Vind het gewoon een misselijke actie om zo iets te downloaden.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-08-2004 17:40 ]
nou sorry, misschien had je er dan beter bij kunnen vermelden dat je "~" al geprobeerd had.Novah schreef op 01 augustus 2004 @ 17:35:
[...]
Gaarne alleen reageren wanneer je DooM 3 wel hebt en weet hoe je de console tevoorschijn kan krijgen. De ~ werkt natuurlijk niet, anders dan hadden we niet gevraagt hoe je hem tevoorschijn kan krijgen. De grote vraag is... hoe dan wel... met '-console' achter de snelkoppeling werkt het ook niet...
vreemd dat ~ niet werkt.
Das toch bijna wel de standaard om de console tevoorschijn te toveren.
Jammer inderdaad dat hij al wel te downloaden is, maar nog niet te koop. Bron van dit probleem is toch de fabrikant. Waarom niet wereldwijd op hetzelfde moment releasen? Als je nu wilt spelen is DL-en de enige keus. Als je hem ook kunt kopen doen veel mensen dat liever denk ik. Mooi doosje, gebruiksaanwijzing, beter dan wachten op de DL met 12.8 kb/s.
Yo.
offtopic:
Om heel eerlijk te zijn is wel al mijn software is voorzien van licentie en anders maak ik gebruik van freware alternatieven
Om heel eerlijk te zijn is wel al mijn software is voorzien van licentie en anders maak ik gebruik van freware alternatieven
Doom 3 is daarnaast een cult spel, zo iets download je gewoon niet als je enig respect hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 01-08-2004 17:43 ]
Tis gewoon lame dat de Warez-scene een spel sneller in de markt kan zetten dan de makers zelf...Het wordt echt tijd dat de industrie (ook de muziek) met haar tijd meegaat en gewoon betaalde downloads gaat aanbieden.VonFoX schreef op 01 augustus 2004 @ 17:41:
Jammer inderdaad dat hij al wel te downloaden is, maar nog niet te koop. Bron van dit probleem is toch de fabrikant. Waarom niet wereldwijd op hetzelfde moment releasen? Als je nu wilt spelen is DL-en de enige keus. Als je hem ook kunt kopen doen veel mensen dat liever denk ik. Mooi doosje, gebruiksaanwijzing, beter dan wachten op de DL met 12.8 kb/s.
Een game kost ook best wat centen.
Ik vind het juist goed dat ik op deze manier de game kan proberen, alvorens te kopen.
Alleen had de game al besteld, dus kopen ga ik hem zoiezo.
Dus dan heb ik ook alle recht nu die toch al op internet staat hem zo snel mogelijk te kunnen spelen.
Ik vind het juist goed dat ik op deze manier de game kan proberen, alvorens te kopen.
Dus dan heb ik ook alle recht nu die toch al op internet staat hem zo snel mogelijk te kunnen spelen.
Jah nah, als mensen weet hebben van een console en ze willen hem hebben hebben ze vrijwel altijd kennis van de ~ toetsAnoniem: 24791 schreef op 01 augustus 2004 @ 17:41:
[...]
nou sorry, misschien had je er dan beter bij kunnen vermelden dat je "~" al geprobeerd had.
vreemd dat ~ niet werkt.
Das toch bijna wel de standaard om de console tevoorschijn te toveren.
Maar ook snel dingen binden enzo is erg handig, en fps show enzo. Komt tijd... komt console, vast wel.
je kan wel gewoon tegen elkaar met doom 3Legion schreef op 01 augustus 2004 @ 17:35:
ik zeg niet hoe, anders is dat misschien weer "warezgedoe" , want het is niet op legale wijze....
verder is multiplay top
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ik zou zeker betalen voor een DL bij de maker zelf. Helemaal als dat dan ook via het Torrent netwerk kan (paswoord beveiligd oid).Anoniem: 69767 schreef op 01 augustus 2004 @ 17:42:
[...]
Tis gewoon lame dat de Warez-scene een spel sneller in de markt kan zetten dan de makers zelf...Het wordt echt tijd dat de industrie (ook de muziek) met haar tijd meegaat en gewoon betaalde downloads gaat aanbieden.
Yo.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnnnnn, net gespeeld en het is.....
ongelooflijk, de graphics, het geluid echt sick gewoon. Ik had er echt veel van verwacht en dacht eigenlijk dat ze niet aan alle verwachtingen konden voldoen, maar het is echt zo gruwelijk mooi. Kan niet wachten om straks deze game multiplayer te spelen!
En het loopt echt vloeiend hier, op een xp2200 met een GF4 4400 op 1024x768 met alles op high/medium, het hapert nauwelijks.
ongelooflijk, de graphics, het geluid echt sick gewoon. Ik had er echt veel van verwacht en dacht eigenlijk dat ze niet aan alle verwachtingen konden voldoen, maar het is echt zo gruwelijk mooi. Kan niet wachten om straks deze game multiplayer te spelen!
En het loopt echt vloeiend hier, op een xp2200 met een GF4 4400 op 1024x768 met alles op high/medium, het hapert nauwelijks.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
wat maakt dat nou uit, als je de game toch gaat kopen.Miki schreef op 01 augustus 2004 @ 17:42:
[...]
offtopic:
Doom 3 is daarnaast een cult spel, zo iets download je gewoon niet als je enig respect hebt.
Was ook zo met Diablo2 weet ik nog goed.
Die was ook 3 dagen voordat ie te krijgen was al volop te downloaden.
Dan wil je die 3 dagen natuurlijk ook ff spele
Want je hebt dan al zoooo lang moeten wachten!
Anoniem: 78552
Ik vind het ook tegenvallen , ik draai hem op 800*600(p4 2200 , radeon 9600pro). Ik ben nu in dat eerste gedeelte maar dat is gewoon geen zak aan zoals ze hierboven ook vermeld hadden , is er geen manier dat te skippen en meteen met het echte werk te beginnen?Anoniem: 78739 schreef op 01 augustus 2004 @ 16:56:
[...]
Met cheats?
Willen mensen die al in de hel levels terecht komen geen screens daarvan posten? Ik wil het zelf ingame zien
Willen mensen die al in de hel levels terecht komen geen screens daarvan posten? Ik wil het zelf ingame zien
'k heb 't ff afgezet toen het 2de level aan't laden was ...
Dit is zonder twijfel voor mij persoonlijk het beste spel ooit.
Draait hier aan 60 FPS (vsync aan) op 1600x1200 op dus "net geen ultra quality" (p4 2.8 @ 3.2 1 Gb PC4000 en 6800 GT (default speeds)
De gameplay is gewoon verbazingwekkend .. zéér goed uitgedacht, en dat merk je, er is niets op aan te merken... Dat PDA systeem werkt heel goed, je kan bijvoorbeeld een audiofile of videofile laten afspelen, maar dan toch verder doen in het spel, je ziet dan gewoon je filmpje in zo'n Picture In Picture...
Ook die interfaces voor bijvoorbeeld keycodes in te geven is over nagedacht. je crosshair wordt dan een muispointer, en je kan dingen aanwijzen op het schermpje, dus bijvoorbeeld een getallencode intypen. Als je wegstapt, dan krijg je je normale crosshair weer ...
Buh ... even verder spelen, het is té leuk
Dit is zonder twijfel voor mij persoonlijk het beste spel ooit.
Draait hier aan 60 FPS (vsync aan) op 1600x1200 op dus "net geen ultra quality" (p4 2.8 @ 3.2 1 Gb PC4000 en 6800 GT (default speeds)
De gameplay is gewoon verbazingwekkend .. zéér goed uitgedacht, en dat merk je, er is niets op aan te merken... Dat PDA systeem werkt heel goed, je kan bijvoorbeeld een audiofile of videofile laten afspelen, maar dan toch verder doen in het spel, je ziet dan gewoon je filmpje in zo'n Picture In Picture...
Ook die interfaces voor bijvoorbeeld keycodes in te geven is over nagedacht. je crosshair wordt dan een muispointer, en je kan dingen aanwijzen op het schermpje, dus bijvoorbeeld een getallencode intypen. Als je wegstapt, dan krijg je je normale crosshair weer ...
Buh ... even verder spelen, het is té leuk
Ben het niet helemaal met je eens, vergeet niet dat je ook bij de meeste spellen een demo kan downloaden die genoeg impressie geeft om je te doen beslissen of je het koopt of niet. Vooral de grotere titels hebben altijd wel een demo, maar ik ben het wel met je eens dat bij minder bekende titels het wel eens lastig kan zijn. Meestal als je een goede zaak opzoekt mag je een spel binnen x aantal uur ruilen als het niet bevalt.Anoniem: 24791 schreef op 01 augustus 2004 @ 17:42:
Een game kost ook best wat centen.
Ik vind het juist goed ik op deze manier de game kan proberen, alvorens te kopen.
ik heb de cheats hier al op een vorige pagina gepost ..
als de tilde toets alleen niet werkt om in de concole te komen, moet je even CTRL+ALT+"tilde" doen, en dan com_Allowconsole op "1" zetten.
als de tilde toets alleen niet werkt om in de concole te komen, moet je even CTRL+ALT+"tilde" doen, en dan com_Allowconsole op "1" zetten.
Duurt het lang om een level te laden met die instellingen?shaidar schreef op 01 augustus 2004 @ 17:53:
'k heb 't ff afgezet toen het 2de level aan't laden was ...
Anoniem: 89895
Ik vind het spel nog best pittig. Op medium moeilijkheidsgraad is het niet ff één, twee, drie er doorheen lopen en knallen maar.
Persoonlijk vind ik het wel erg donker, zelfs met brightness op z'n hoogst is het nog moeilijk te zien allemaal. Schrik me soms nog een ongeluk, vooral door die monsters die die vuurballen afvuren.
Persoonlijk vind ik het wel erg donker, zelfs met brightness op z'n hoogst is het nog moeilijk te zien allemaal. Schrik me soms nog een ongeluk, vooral door die monsters die die vuurballen afvuren.
Op men ti 4200 en xp 2000 loopt ie redelijk vloeiend op 1024 high qual.
Maar in sommige stukken hakt ie erg naar 15 fps ofzo
Maarja geheel gezien wel te spelen (tot nu toe)
Geluid valt me wat tegen, shotgun zit geen bass in enzo
Verder kan ik surround niet activeren met quadrophonic setup..
Als ik mn soundkaart op 5.1 zet gaat het wel.. domme limitatie, hopelijk gefixed in eerste patch.
Verder vind ik het wel leuk om te spelen. Maar is het wat makkelijk/saai.. speel op normal difficulty en je valt zowat in slaap.
Misschien tip als je betere speler bent om op hard te spelen.
Hopelijk blijven die gangen niet telang hetzelfde, want word een beetje eentonig
Wel leuk spel, maar niet je van het imho. Far cry had ik een groter WOW effect, met al da water, strand boompjes enzo
Maar in sommige stukken hakt ie erg naar 15 fps ofzo
Maarja geheel gezien wel te spelen (tot nu toe)
Geluid valt me wat tegen, shotgun zit geen bass in enzo
Verder kan ik surround niet activeren met quadrophonic setup..
Als ik mn soundkaart op 5.1 zet gaat het wel.. domme limitatie, hopelijk gefixed in eerste patch.
Verder vind ik het wel leuk om te spelen. Maar is het wat makkelijk/saai.. speel op normal difficulty en je valt zowat in slaap.
Misschien tip als je betere speler bent om op hard te spelen.
Hopelijk blijven die gangen niet telang hetzelfde, want word een beetje eentonig
Wel leuk spel, maar niet je van het imho. Far cry had ik een groter WOW effect, met al da water, strand boompjes enzo
voor meer cheats en info over hoe console te openen :
http://www.nforce.nl/nfos/clear_png.php?id=73160
http://www.nforce.nl/nfos/clear_png.php?id=73160
Net ff zitten spelen en vind het eigenlijk hellemaal niet zo cool/wreed.super of wat dan ook 
Graphics zijn mooi geluid is top maar jah...de sfeer valt wel mee hoor zoiets als Avp2 maar dan net wat minder. Imo is doom3 gewoon zo'n schiet alles wat beweegt shooter maar dan met wat mooiere graphics verder niks speciaals dus.
Graphics zijn mooi geluid is top maar jah...de sfeer valt wel mee hoor zoiets als Avp2 maar dan net wat minder. Imo is doom3 gewoon zo'n schiet alles wat beweegt shooter maar dan met wat mooiere graphics verder niks speciaals dus.
The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 24869
Heb het ook gespeelt, bij liep ie tevens soepeler op 1024 dan op 640
Alles ziet er super uit, en de geluiden ook erg cool. Maar alles is wel erg voorspelbaar. Je pakt wat ammo en "plotseling" verschijnen er een paar zombies. Spel heeft volgens mij geen hoge replay waarde omdat alle beesten altijd op dezelfde plaatsen staan. Als je een level over nieuw moet beginnen dan weet je waar alle monsters staan. Spel heeft een creepy sfeer, maar lijkt veel op Call of Duty met al dat scripting.
. Imo is doom3 gewoon zo'n schiet alles wat beweegt shooter maar dan met wat mooiere graphics verder niks speciaals dus.
pittig. Op medium moeilijkheidsgraad is het niet ff één, twee, drie er doorheen lopen en knallen maar.
Grappig hoe iedereen de game anders ervaart...Verder vind ik het wel leuk om te spelen. Maar is het wat makkelijk/saai.. speel op normal difficulty en je valt zowat in slaap.
met ctrl-alt-tilde komt de console idd wel tevoorschijn 
"cheats" zoals iddqd en idkfa
geven een berichtje in de console maar verder nix
verder wel leuk spel
draait hier ok op 1024x768 medium op een 2400+ met 9600xt, geen AA enz. niet overgeklokt
"cheats" zoals iddqd en idkfa
verder wel leuk spel
draait hier ok op 1024x768 medium op een 2400+ met 9600xt, geen AA enz. niet overgeklokt
dat weet ik niet hoor..Bij het spelen van de alpha versie was het al zo dat zombie's op verschillende plekken terugkwamen. Kan natuurlijk een bug zijnAnoniem: 24869 schreef op 01 augustus 2004 @ 18:13:
Heb het ook gespeelt, bij liep ie tevens soepeler op 1024 dan op 640Alles ziet er super uit, en de geluiden ook erg cool. Maar alles is wel erg voorspelbaar. Je pakt wat ammo en "plotseling" verschijnen er een paar zombies. Spel heeft volgens mij geen hoge replay waarde omdat alle beesten altijd op dezelfde plaatsen staan. Als je een level over nieuw moet beginnen dan weet je waar alle monsters staan. Spel heeft een creepy sfeer, maar lijkt veel op Call of Duty met al dat scripting.
Dat vraag ik me dus af met dit soort games, er is een hele hype "dit is de game" en wat is hier nou beter aanAlpha-xp schreef op 01 augustus 2004 @ 18:12:
Net ff zitten spelen en vind het eigenlijk hellemaal niet zo cool/wreed.super of wat dan ook
Dit Doom III verhaal moet me denken aan het spel Daikatana is jaren uitgesteld zou de game worden en is een grote flop geworden.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Dit topic is gesloten.