Niet alle topics doorgespit, maar het valt me op dat haast iedereen Maya / Lightwave / MAX gebruikt, dus bij deze een AutoCAD project van me
Wat er (in 3 minuutjes, berg polygonen van hier tot tokio maar slechts 1 lichtbron = slechts 1 shadowmap

) mee gebeurt als je er een 1024x768 render van maakt:
Is uiteraard nog maar het begin, alles is nog veel te perfect, dus de volgende stap wordt wat oneffenheden erin tekenen, rotsooi erbij (half lege koffiekoppen iemand?

) en eens uitvogelen of AutoCAD
ook zo'n mooie nevel-licht-inval effect kan maken
Tips van de pro's hier om het wat verder nog wat echter te laten lijken zijn uiteraard altijd welkom!
Over mijn keuze voor AutoCAD: m'n vader runt een constructeursburo, ik help al van jongs af aan mee met (2D) tekenwerk. Eenmaal jezelf aangeleert is het zonde er niks mee te doen, dus als je het pakket dan toch tot je beschikking hebt en gaat verhuizen is het natuurlijk een uitgelezen kans om in de 3e dimensie te gaan oefenen

Mmm... ik weet niet welk pakket je gebruikt, maar wellicht helpt het op zoek te gaan naar een stel goede textures, bumpmaps en de juiste (duistere) verlichting? De juiste sfeer creeeren zogezegd