Goeie oude (retro) consoles deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.328 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Helaas geen Nintendo spullen die interessant zijn ;(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01
hmm, dat moet ik ook eens proberen thuis :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
een hele kamer voor games :D :9

Alleen geen geld nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb er weer 1 :D ... de SNES that is.
Nadat vorig zomer mijn Snes + a shitload of spellen (45) uit de auto was gejat tijdens een etentje.
Ik heb een tijdje gedacht ik begin er niet meer aan... dat verzamelen maar het begon weer te kriebelen :P

Moet ook weer opzoek naar een NES, die heeft er gisteren ook de brui aan gegeven :/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

Inderdaad, ik ben er eens geweest, nou er is een muur met planken met ALLEEN MAAR bigbox PC games.... en goeie.... hulde! _/-\o_

Zelf nog binnen gekregen, een Capcom CPS2 board met Streetfighter Alpha B-board (Euro). 8)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
AntiPasta schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:16:
[...]

Inderdaad, ik ben er eens geweest, nou er is een muur met planken met ALLEEN MAAR bigbox PC games.... en goeie.... hulde! _/-\o_

Zelf nog binnen gekregen, een Capcom CPS2 board met Streetfighter Alpha B-board (Euro). 8)
En dan vraag ik me af waar ie het geld vandaan haalt???....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister de kans misgelopen een Atari 7800 met (slechte staat) doos te kopen. Was dit enorm dom van me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Wat zijn die Atari 7800 eigenlijk nog waard ?, ik zat er ook aan te denken 1 te kopen maar de prijsen die je overal ziet verschillen enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:51
Ik heb nog een stalen arcade topfighter joystick

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersgraveyard.com/repository/snes/peripherals/images/topfighter-set.jpg

zgan in doos..

Wat zou zoiets nou waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Zeker, dat gaat 'ie er echt nooit voor krijgen. Ik heb laatst een gedeelte van mijn verzameling op ebay gezet en dat leverde 77 euro op (en dat was wel ietsje meer dan hier wordt aangeboden), zie http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Item&rd=1&item=8169920690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Rakkerzero schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:26:
[...]

En dan vraag ik me af waar ie het geld vandaan haalt???....
200 keer Roberta Williams Anthology kopen en weer doorverkopen geloof ik ;-)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

Zullen die consoles eigenlijk ooit nog in waarde stijgen of zal ik dat nooit meer meemaken ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Mijn nieuwe aanwinst :) Die ene controller is dus echt nog nooit gebruikt en in perfecte nieuwstaat, die andere is wel gebruikt maar ook nog vrij nieuw.

-dode link weg-

[ Voor 16% gewijzigd door Bianca op 07-06-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
uh, wat is een lege originele NES doos waard???
Heb die hier nog liggen namelijk.
De NES zelf is in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk nog wel een lege super nintendo doos.

Ik zou niet weten wat een lege nes doos waard is, ik denk dat je net iemand moet hebben die er een zoekt en er wel wat voor wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Uber geil die super nintendo, Heb ik boven ook nog eentje staan. maarja ik moet is kijken ofdat ik de doos en alles nog heb, dan is het mischien wel veel waard jah :P Maarja mijn controllers zijn ook helemaal kapot gebuttenbashed :P God zeg wat heb ik daar veel opgespeelt :D Laatst nog Super mario world uitgespeelt, heb ik daar week op zitten werken, Komt mijn nichtje. Delet ze even al mijn gesavede games. Das ook fijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

AntiPasta schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:15:
[...]

TATUTATUTATU de technische dienst!
Ik heb geen ervaring met de SWC, met een beetje geluk kan je de complete connector vervangen (vervangen waardoor is een andere vraag). Heb je eventueel een foto van de schade?
Zo, het heeft even geduurd, maar hier is tie dan, de foto:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/SWC%3B(.JPG

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Mensen, ik heb eindelijk een verkoper in Azie gevonden die de N64 Mini Hori's nog verkoopt. Ik kan ze voor ongeveer 40 euro per stuk hier krijgen, welke kleuren allemaal is mij onbekend. Zou hier interesse in zijn (inkoopactie oid?).

Afbeeldingslocatie: http://image.www.rakuten.co.jp/edigi-game/img1007346573.jpeg Afbeeldingslocatie: http://image.www.rakuten.co.jp/edigi-game/img1007346586.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://image.www.rakuten.co.jp/edigi-game/img1007346569.jpeg Afbeeldingslocatie: http://image.www.rakuten.co.jp/edigi-game/img1007346579.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als deze controllers wel een degelijke Analogue stick hebben wel. Het ziet er uit als de Gamecube's stick.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik heb er zelf 2 (gekocht op vakantie in Hong Kong in 1997) en ben er zeer tevreden over. De analoge stick is niet onderhevig aan slijtage (ze werken nog prima bij mij) en is inderdaad ongeveer hetzelfde als die van de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Kheb ook wel intresse :D alleen niet voor 40 euro per stuk :/ dat vind ik beetje te veel van het goede.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Aap schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:35:
Kheb ook wel intresse :D alleen niet voor 40 euro per stuk :/ dat vind ik beetje te veel van het goede.
Dat is precies wat ik dus ook dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 01:51
Yup...Colecovision, deze had ik ook. Ik kan me herinneren dat ik op mijn 9e naar Engeland belde om te vragen of er nog games deze kant op kwamen.... Had betere graphics en geluid dan Atari2600, maar games waren redelijk zeldzaam. Spullen doodgebloed voor men er erg in had ;(

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Schweino, verstuurt Rakuten ze ook naar Nederland? En zo ja, waar heb jij de verzendkosten gevonden? Want die pad's zijn 16 euro, dus bij een grote afname zou het goedkoper dan 40 euro moeten kunnen...

edit: Zelf even gezocht, en HIER is 'ie een stuk goedkoper nog (net iets minder dan 10 euro).

edit 2: Never mind, out of stock daar ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Captain N op 21-03-2005 14:55 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik kwam deze tegen:
NES spelcomputer (1985 NESE-001): in perfecte staat; met een heel handig schakelaartje erop zodat ook aziatische en amerikaanse spellen gespeeld kunnen worden. Alle bekabeling en controllers zitten erbij. De volgende controllers zitten hierbij: zapper, 3 joypads, 1 joystick (NES advatage; nieuw in doos)

33 spellen:

1x 20 in 1 (zonder doosje, boekje, stofhoesje)
twinbee
zingia
skydestroyer
din dun
popeye
black-white chess
baseball
pin-ball
balloon fight (heel leuk!)
space castle
excite bike (klassieker)
mappy
yie ar kung-fu
tennis
galaga (klassieker vanuit de arcades)
ice-climber
pac-man (geen uitleg nodig)
circus
duck hunt (zapper nodig)
wild gunman (zapper nodig)

de volgende spellen alleen zonder doosje: (dus met boekje en stofhoesje)
Super mario bros./duckhunt
Super mario bros. 2
Super mario bros. 3
Kirby's Adventure
Donkey kong classics
The flinstones: the rescue of Dino & Hoppy

De volgende spellen met doosje boekje en stofhoesje:
Castlevania II: Simon's quest
World cup
four player tennis
festers quest
Zelda II: the adventures of link
Gremlins II
Dr. Mario

Ook heb ik nog een game genie met boekje en doos.
Ik wil de set graag hebben. Wat moet ik hier voor bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Aap schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:35:
Goedkoper dan dat krijg ik ze echt niet in NL, dus dan houd het een beetje op denk ik
Captain N schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:34:
Schweino, verstuurt Rakuten ze ook naar Nederland? En zo ja, waar heb jij de verzendkosten gevonden? Want die pad's zijn 16 euro, dus bij een grote afname zou het goedkoper dan 40 euro moeten kunnen...
Nope, die reageert niet eens op e-mail, ik heb aleen de plaatjes gebruikt van die site. De pads waar ik op zit te azen komen uit Taiwan en kosten 30 euro per stuk kaal. Als ik daar verzendkosten + btw etc bij optel mag ik blij zijn als ik onder de 40 euro blijf.

Hori zelf verkoopt ze ook nog steeds (http://www.horistore.com/shop/search.php?pageid=20) voor ongeveer 20 euro, maar die verzenden helaas ook niet buiten Japan :(

[ Voor 59% gewijzigd door Schweino op 21-03-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een heel handig schakelaartje erop zodat ook aziatische en amerikaanse spellen gespeeld kunnen worden.
Aziatische spellen hebben toch een heel ander formaat? Cartridges met 60 pinnetjes terwijl de europese en amerikaanse 72 pins gebruiken (of was het precies andersom?) Lijkt me in ieder geval dat dat moeilijk met een schakelaartje op te lossen valt.

Bovendien heb ik volgens mij weleens gelezen dat het bij een NES een kwestie is van 1 draadje van 1 chip doorknippen, en dan kun je er ook amerikaanse spellen op spelen (en ook nog steeds gewoon europese).

Ik ben benieuwd wat voor een apparaat het hier over gaat.

En ik speel eigenlijk nog te weinig op m'n N64 om 40 euro voor een nieuwe controller te rechtvaardigen. 8 jaar geleden zou ik het er misschien wel voor over gehad hebben, maar toen zaten we nog middenin het N64-tijdperk natuurlijk. Voor hoevaak ik hem nu nog zou gebruiken is het me teveel geld. Ze zien er overigens wel érg goed uit moet ik zeggen. :) Ik heb er weleens vaker mensen over horen praten, maar nu ik die plaatjes zie kan ik me voorstellen dat ze inderdaad beter spelen dan de originele controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens nog mensen die Atari 2600, Colecovision, Intellivision, Vectrex en/of Videopac spellen verzamelen? Ik heb voor die systemen nog een zooi spellen dubbel dus misschien kunnen we iets ruilen :)

Zie www.rotzorg.org/~raymond voor de complete lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

GolbeZeromus schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Zo, het heeft even geduurd, maar hier is tie dan, de foto:

[afbeelding]
Dat is wel te repareren hoor. Maar ik betwijfel dat eventuele problemen daar aan liggen.

Repareren doe je met speciale zilver-lak voor printplaat reparaties.

Maar zoals ik al zei, je probleem ligt vermoedelijk niet daar aan.

[ Voor 8% gewijzigd door sebastius op 21-03-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:36:
[...]

Goedkoper dan dat krijg ik ze echt niet in NL, dus dan houd het een beetje op denk ik

[...]

Nope, die reageert niet eens op e-mail, ik heb aleen de plaatjes gebruikt van die site. De pads waar ik op zit te azen komen uit Taiwan en kosten 30 euro per stuk kaal. Als ik daar verzendkosten + btw etc bij optel mag ik blij zijn als ik onder de 40 euro blijf.

Hori zelf verkoopt ze ook nog steeds (http://www.horistore.com/shop/search.php?pageid=20) voor ongeveer 20 euro, maar die verzenden helaas ook niet buiten Japan :(
Zijn er hier geen mensen met connecties in Japan? Dan kunnen we het goedkoper doen. Het moet natuurlijk wel iemand zijn die te vertrouwen is.
Anders iemand bij wie je toevallig iets gekocht heb via eBay vragen of ie iets kan doen.

Ik wil er misschien ook 2 als het niet te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Of we moeten met z'n alleen liksang mailen of die ze gaat verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Gerald schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:03:
Laatst nog Super mario world uitgespeelt, heb ik daar week op zitten werken, Komt mijn nichtje. Delet ze even al mijn gesavede games. Das ook fijn :+
Heb ik 2 week geleden nog in iets meer dan een uurtje gedaan :) .. from scratch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey :)

ik wil graag een JAPANSE FAMICON.. hebben
weten jullie miscchien waar ik die kan kopen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

ScrooLoose schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:30:
[...]

Heb ik 2 week geleden nog in iets meer dan een uurtje gedaan :) .. from scratch :*)
Haha, Nouw ik vindt dat dat onmogelijk is. Kan echt nooit. Elke level duurt wel iets van 2 minuten, en er zijn meer dan 30 levels en dan zit je al aan een uur :+ dus kan nooit O-)

Edit1: Nu zie ik dat je zei iets meer dan een uur, mja dan kan het nog niet :P

[ Voor 11% gewijzigd door Schaapherder op 21-03-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Er bestaat een shortcut in SMW ;) Iemand die het waarschijnlijk ziekelijk veel geoefend heeft heeft het in 11 minuten en 52 seconden uitgespeeld :P Dus een uur is best mogelijk ;)

http://www.fileplanet.com...r-Mario-World-Time-Attack

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:42:
Hey :)

ik wil graag een JAPANSE FAMICON.. hebben
weten jullie miscchien waar ik die kan kopen :P ?
a) het ding heet een Famicom
b) een Famicom is altijd Japans
c) Ebay
Captain N schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:02:
Iemand die het waarschijnlijk ziekelijk veel geoefend heeft heeft het in 11 minuten en 52 seconden uitgespeeld :P
Is een Hoax, die gast heeft het dmv save states gespeeld en alles aan elkaar geplakt.

[ Voor 36% gewijzigd door Schweino op 21-03-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Schweino schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:53:
[...]

a) het ding heet een Famicom
c) Ebay

[...]

Is een Hoax, die gast heeft het dmv save states gespeeld en alles aan elkaar geplakt.
Maar het kan wel :P moet je wel achtelijk goed kunnen springen e.d. en er (niet) aangaan :) (wat dus eigenlijk bijna onmogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ligt er helemaal aan hoe je het vertaalt. Als je de katakana letterlijk vertaalt naar romaji staat er Famikon. Maar omdat met 'kon' computer wordt bedoeld wordt dat vaak vertaalt naar 'com'. Maar eigenlijk staat dat er dus niet.
Er is ook een Hong Kongse versie.

[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 22-03-2005 00:06 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ook nog even voor de zorgvuldigheid, normale FC's kan je NIET aansluiten op een normale TV omdat ze NTSC RF uitzenden op een of andere wicked frequentie, dus zul je of zelf een A/V dan wel RGB mod moeten maken of een A/V Famicom kopen. En in Japan kan je Mini Hori's kopen voor 1500 yen (10e ongeveer).

In other news, zondag een boxed ZX Spectrum gekocht voor 5 euro en nu bezig een GP32 te ruilen voor een Psy-Q Saturn devkit 8)7 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ssf2t.jpg

CPS2 baby!
heb-m-nog-niet-binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

_/-\o_ w00t? Jij hebt ook CPS2 spul?

(/me heeft een week geleden een SF Alpha kit binnen gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

AntiPasta schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:10:
En in Japan kan je Mini Hori's kopen voor 1500 yen (10e ongeveer).
Heb je een virtueel adresje misschien? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
wat is een mini horo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die N64 controllers van Hori. Voor plaatjes, zie de vorige pagina :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
een mini hori is een kleine n64 controller

[ Voor 139% gewijzigd door Bianca op 07-06-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ah stoer :D kun je die gewoon als N64 controller gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ja, deze hebben onder andere een handiger pookje. Als je ff een pagina terugkijkt zijn er plaatjes van gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

AntiPasta schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:14:
_/-\o_ w00t? Jij hebt ook CPS2 spul?

(/me heeft een week geleden een SF Alpha kit binnen gekregen)
gaaf, ik laat d'r wel 'n andere bios in zetten want ik ga geen batterij vervangen als ik 'm over 10 jaar nog eens opgraaf :) scheelt me 30 euro en ik heb dan 'n leuke juebox functie 8)
Ik ga nog wel op zoek naar Marvel Super Heroes en Street Fighter Zero / Alpha 3... naja Alpha omdat ik 'n US/EUR moederboard heb. de eerste SFA valt me erg tegen tot nu toe (heb de roms een dag lang getest) ik vind echt dat er 'n stijgende lijn zit in juist die serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Er bestaat een shortcut in SMW ;) Iemand die het waarschijnlijk ziekelijk veel geoefend heeft heeft het in 11 minuten en 52 seconden uitgespeeld :P Dus een uur is best mogelijk ;)

Hier nog 1 van Super mario bros http://www.retrojunk.com/media/64/
Dat andere filmpje ben ik nog steeds aan het downen :P Althans ik sta in de wachtrij :)

[ Voor 8% gewijzigd door Schaapherder op 22-03-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Okay, ik begrijp dus dat niemand geinteresseerd is in de mini hori's voor die prijs? Dan regel ik er alleen wat voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Ik heb het filmpje eindelijk :P , Echt super vet :) Maar waarom moest hij/zij de mooie super mario muziek vervangen door rock 8)7 :9

Edit: Mja Op het filmpje doen ze maar 12 levels, en volgens mij zijn er wel 4 keer zoveel. Als ik het uitspeel heb ik wel echt alles uitgespeelt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Schaapherder op 22-03-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:33
smw in 11 minuten? most impressive.
Ik heb zelf net ff wat oude snes games gespeeld.
KI, DKC, ssf2 en mario all stars, smb3.....
Ik was toen ie uitkwam al geen fan van KI en heb dat niet echt bij kunnen stellen. gfx waren een stuk minder dan ik me herrinerde......geluid verbaasde me wel positief :)
dkc geld hetzelfde voor de gfx, maar de gameplay daarvan vinnik nog steeds leuk.. Wederom geluid nog steeds goed...en vooral die onderwater tune :9
ssf2....tsja ik heb recentelijk erg veel de sf2 ce rom gespeeld en dan is het toch echt een stap terug...maar ja ook niet eerlijk om die te vergelijken.
mario 3 was leuk, maar het voelde compleet anders aan dan de nes versie......iemand daar nog ervaring mee? (dus...het verschil tussen beide versies of juist dat er dus gee verschil in zit)

Verder kan ik onderstaande nes games aanschaffen:
kirby's adventure
marble madness
snake rattle n roll

Ik vraag me af, of deze games nog steeds leuk zouden zijn om nu te spelen....marble madness ken ik al van de amiga maar de andere 2 heb ik nooit of amper gespeeld.
Opmerkingen zeer welkom :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

RSP schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:57:
[...]

gaaf, ik laat d'r wel 'n andere bios in zetten want ik ga geen batterij vervangen als ik 'm over 10 jaar nog eens opgraaf :) scheelt me 30 euro en ik heb dan 'n leuke juebox functie 8)
Als dat maar 30 euro kost is dat inderdaad best aantrekkelijk... maar je kan ook gewoon zelf het batterijtje vervangen natuurlijk. Ook meen ik uit de CPS2 handleiding + die ene website te deduceren dat de suicide battery pas ingaat als je het B-board losmaakt van het A-board maar dat was een beetje onduidelijk.
Ik ga nog wel op zoek naar Marvel Super Heroes en Street Fighter Zero / Alpha 3... naja Alpha omdat ik 'n US/EUR moederboard heb. de eerste SFA valt me erg tegen tot nu toe (heb de roms een dag lang getest) ik vind echt dat er 'n stijgende lijn zit in juist die serie.
MSH vs SF en SFZ2 + 3 zijn idd (een stuk) beter dan Alpha/Zero... maar ook een stuk duurder. Soms staan ze op Yahoo Japan voor minder maar probeer die maar eens hier te krijgen zonder dat het 5 keer zo duur wordt :-(
In een ideale wereld had ik een Progear no Arashi B-board maar helaas is die nogal zeldzaam (late release) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Progear... *kwijl*

Je kan de batterij idd switchen maar je krijgt met de andere bios ook 'n Juebox functie d'r bij (Ken stage yahoo) maar als je d'r meer over wilt weten, stuur maar ff 'n mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ssf2_1.jpg
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:33
Mooi man, helemaal zelf in elkaar geknutseld of kant en klare kast?
(ik heb zelf twee linkerhand dus ik zal moeten kopen......)
Kan je op zo'n kast trouwens ook joypads aansluiten? het gaat compleet tegen het arcade gevoel in maar ik speel streetfighter en varianten het liefst met een (saturn) joypad.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:41:
een mini hori is een kleine n64 controller

Mijn nieuwe aanwinst btw, vandaag ontvangen:
[afbeelding]
Wat was je nou kwijt voor die chrono trigger...Heb hem hier wel liggen, maar dat is op een Pro Fighter :X en ik wil de leukste spellen origineel. Ik heb me echt uren vermaakt met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Die mini hori's zien er wel goed uit jammer dat ik geen n64 heb

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:56:
[...]
Wat was je nou kwijt voor die chrono trigger...Heb hem hier wel liggen, maar dat is op een Pro Fighter :X en ik wil de leukste spellen origineel. Ik heb me echt uren vermaakt met dit spel.
60 dollar exclusief verzenden en daar kwam nog 12 dollar bij. Daar kon ik em toch niet voor laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

RSP: heb je eigenlijk niet 6 knoppen nodig voor CPS2? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Gerald schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:50:
[...]

Haha, Nouw ik vindt dat dat onmogelijk is. Kan echt nooit. Elke level duurt wel iets van 2 minuten, en er zijn meer dan 30 levels en dan zit je al aan een uur :+ dus kan nooit O-)

Edit1: Nu zie ik dat je zei iets meer dan een uur, mja dan kan het nog niet :P
Kan zeker wel, beetje geluk.... z'n cape om open levels vliegend door te komen en de nodige shortcuts, die star road of zoiets die dropt je pal naast bowsers castle terwijl je dan eigenlijk nog maar halverwege bent.

Ben ervan overtuigd dat het nog veel sneller kan, ik ben ook een paar keer dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

ScrooLoose schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:23:
[...]

Kan zeker wel, beetje geluk.... z'n cape om open levels vliegend door te komen en de nodige shortcuts, die star road of zoiets die dropt je pal naast bowsers castle terwijl je dan eigenlijk nog maar halverwege bent.

Ben ervan overtuigd dat het nog veel sneller kan, ik ben ook een paar keer dood gegaan.
Neej klopt jah, En als je via de starroad gaat ben je nog lang niet halverwege , je slaat echt zo veel levels over. Mja Ik vindt dat je gewoon alle levels moet doen. Dan speel je het pas uit ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vanmiddag kaon ik het samen met een maat van me niet laten om ff House of the Dead in een gokhal te gaan spelen.
Jezus, wat is dat gaaf zeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Laatst online: 13:41

Aapje

Opel-beun
\o/ Bijna 30 april voor de romelmarkt snuffelaars :)
Wie heeft al een snuffel doel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Ik ben nogsteeds opzoek naar Zelda voor de NES ergens goedkoop te scoren :)
En een SNES met International Superstar Soccer en Mario Allstars.

Voor de rest, wat mijn pad kruist! Ik ga daarom denk ik helemaal naar de vrijmarkt. Of heeft er iemand anders tips waar veel spul is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb hier nog een SNES liggen met 2 controllers en een hoop spellen, wat is zoiets nog waard tegenwoordig?

Zijn jullie ook nog actief op de Atari Lynx? Dat was mijn eerste handheld console :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

BaBoOn schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:34:
\o/ Bijna 30 april voor de romelmarkt snuffelaars :)
Wie heeft al een snuffel doel? :)
Neo Geo AES :7
(en nog het een en ander aan PAL Saturn spul, CD-i stuff laat ik voortaan liggen :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
http://www.nescapades.com/gameroom.htm :o

Met dank aan HlpDsK (postte dit namelijk in de HK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat maar :)

[ Voor 20% gewijzigd door Exorcist op 08-04-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gerald schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:00:
[...]

Ik heb het filmpje eindelijk :P , Echt super vet :) Maar waarom moest hij/zij de mooie super mario muziek vervangen door rock 8)7 :9

Edit: Mja Op het filmpje doen ze maar 12 levels, en volgens mij zijn er wel 4 keer zoveel. Als ik het uitspeel heb ik wel echt alles uitgespeelt :)
Het bleek uiteindelijk niet echt te zijn...wat deze persoon had gedaan (volgens mij was het een japanner) was dat hij het beeld voor beeld gecaptured heeft en er iets van een jaar mee bezig is geweest...dat maakt het niet zo impressive, maar het ziet er natuurlijk wel fantastisch uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Walkman schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:49:
[...]

Het bleek uiteindelijk niet echt te zijn...wat deze persoon had gedaan (volgens mij was het een japanner) was dat hij het beeld voor beeld gecaptured heeft en er iets van een jaar mee bezig is geweest...dat maakt het niet zo impressive, maar het ziet er natuurlijk wel fantastisch uit :)
Uhmzzz, Volgens mij kan het wel zo snel. Ik vindt die van Super mario bros ongelofelijker, dat is echt niet normaal wat die doet... Is die ook nep ofsow :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastische Toys 'R' Us reclame uit 1988!
Over Nintendo games. :D Ah, die goeie oude tijd. Echt een heel idioot filmpje, erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

LOL :+ Grappig als je bedenkt dat ieder kind na het zien van die reclame dacht "TOF! Daar moet ik heen!!" :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

AntiPasta schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:54:
RSP: heb je eigenlijk niet 6 knoppen nodig voor CPS2? ;-)
meh, ik moet nog 'n nieuwe besturing fixen voor die bak :)
Sagat schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:44:
Mooi man, helemaal zelf in elkaar geknutseld of kant en klare kast?
(ik heb zelf twee linkerhand dus ik zal moeten kopen......)
Kan je op zo'n kast trouwens ook joypads aansluiten? het gaat compleet tegen het arcade gevoel in maar ik speel streetfighter en varianten het liefst met een (saturn) joypad.
ik heb deze kast gewoon gekocht (wat wel 't slimste is om te doen als je net zoals ik onhandig bent met gereedschap) Joypads aansluiten kan misschien wel maar er zit op de CPS2 in ieder geval standaard geen aansluiting. zelf maken moet echter ook wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Ik ga mijn gehele collectie retro (en minder retro) games verkopen.

Binnenkort zal ik hier wel een link posten naar de site waarop alles staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:35:
Fantastische Toys 'R' Us reclame uit 1988!
Over Nintendo games. :D Ah, die goeie oude tijd. Echt een heel idioot filmpje, erg grappig.
whooaaah, vet coole site man.
Ik heb me echt zitten vermaken op die site :P :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

addictive schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:26:

Waarom :/ kreeg het idee dat je juist pas begonnen bent :) (laatst die N64 aankoop met zooi spellen enzo... ) voor die n64 zooi, mag je wel contact opnemen met mij ;)

Maar is het niet beter om het te bewaren :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Heb laast nog een Megadrive II met 8 spellen op de kop getikt voor 24 pleuro's (incl. verzending).
Ik moet zeggen: Die oude meuk > _/-\o_

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
addictive schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:26:

Deze post is _NIET_ van mij! Ik denk dat mn broertje dit gepost heeft ofzo, dit is iig mn enige sessie.

Ik ga dus ook _NIETS_ verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle retrocollectors

Ik zal daar weer staan met een kraam met retrospul(megacd,powerglove,nes,snes etc)
Jullie kunnen mij vinden in hal 10. Er zijn ook veel kramen met jaren80 speelgoed. En andere retrospullen. Jullie kunnen mijn kraam herkenen aan het bord met retroplayers.
Mischien zie ik jullie daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ben ook maar eens begonnen met al me oude spul bij elkaar te zoeken, had helemaal niks meer :( |:(.

Krijg volgende week Zelda 1 & 2, Mario 2 & 3, een NES en een SNES binnen in "zeer" goede staat en allemaal boxed :D. Hoop volgende week ook de eigenaar te worden van The Simpsons Bart VS. The Space Mutants, Castlevania 2 Simons Quest en Solstice voor de NES ook allemaal in goede staat.

Kan niet wachten.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

addictive schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:43:
[...]

Deze post is _NIET_ van mij! Ik denk dat mn broertje dit gepost heeft ofzo, dit is iig mn enige sessie.

Ik ga dus ook _NIETS_ verkopen :)
lol :D :D :D
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:36:
Voor alle retrocollectors

Ik zal daar weer staan met een kraam met retrospul(megacd,powerglove,nes,snes etc)
Jullie kunnen mij vinden in hal 10. Er zijn ook veel kramen met jaren80 speelgoed. En andere retrospullen. Jullie kunnen mijn kraam herkenen aan het bord met retroplayers.
Mischien zie ik jullie daar.
Gaaf zeg, maar euh, waar sta je dan :? waar is hal10 :?

[ Voor 47% gewijzigd door Dutchie! op 14-04-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Retro (en nieuw) in een portable jasje:

http://benheck.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow sorry ik sta op de verzamelaarsjaarbeurs in utrecht deze beurs is aankomende zaterdag en zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Eindelijk me Super Mario 2 & 3 binnen gehad in zeer goede staat en dat maar voor 15 euro :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
nou... het schijnt dat mn broertje de toekomst kan voorspellen :D :(

Ik ben 18 geworden, en heb het geld nu hard nodig, dus die verkoop komt er toch aan.
Ik ga een forumpje opzetten waarop mensen zich kunnen registreren en dan kunnen bieden op mijn collectie. Ik ga alles er met foto op zetten.

Ik laat jullie wel iets horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
forum is online, er staan ook al een aantal dingen op (heel weinig pas). De rest zal de komende dagen volgen. Ik moet nu namelijk gaan werken.

Adres: http://gameverkoop.133t.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Je hebt werk en dan ga je ook je collectie verkopen ?...... ga je daar niet ongelofelijk veel spijt van krijgen :?

Ik weet niet hoe groot jouw collectie is maar ik zou me 2 keer bedenken voor ik zoiets zou doen :)
Ben net weer begonnen met "verzamelen" dus ik hou je forum wel in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:18
bAdmuTs schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:24:
Ben ook maar eens begonnen met al me oude spul bij elkaar te zoeken, had helemaal niks meer :( |:(.

Krijg volgende week Zelda 1 & 2, Mario 2 & 3, een NES en een SNES binnen in "zeer" goede staat en allemaal boxed :D. Hoop volgende week ook de eigenaar te worden van The Simpsons Bart VS. The Space Mutants, Castlevania 2 Simons Quest en Solstice voor de NES ook allemaal in goede staat.

Kan niet wachten.
Alles bij elkaar creme de la crema _/-\o_
Solstice highlight ik, omdat het voor mij een van de beste nes games is die er is.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Blaatschaap11 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 22:36:
[...]

Alles bij elkaar creme de la crema _/-\o_
Solstice highlight ik, omdat het voor mij een van de beste nes games is die er is.
Ja gaaf spel, heb ik mij vele uren mee vermaakt.
"Princess Eleanor is MINE" :Y)

Maar het beste spel is het niet imo.... Snake Rattle 'n Roll _/-\o_
Moet een niewe Nes hebben ook.... de mijne heeft het laats een keer begeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Solstice _/-\o_
Geweldige game

Die heb ik hier ook nog ergens liggen.
Daar heb ik me vroeger erg mee vermaakt met die game.

Zelf vind ik het Zelda II het beste spel voor NES.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 17-04-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:18
Ik zit een beetje op ebay te knoeien, kom ik dit tegen. Ik zelf moet er niets mee, maar misschien zijn er meerdere liefhebbers die samen wat kunnen combineren ofzo.

Klik

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
let wel dat dit de meest crappy games zijn die je kan kopen op die systemen, ik zou er de 50 eur nog niet voor over hebben eerlijkgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

offtopic:
He Schweino, ben jij degene van wie ik Starfox Adventures en Eternal Darkness via ebay heb gekocht :D

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.