Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
hmm, dat moet ik ook eens proberen thuisCaptain N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:53:
Lol! Je moet maar niks te doen hebben op je werk:
http://www.yikes.com/~pengo/8bit/
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
een hele kamer voor gamesVerwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:21:
Had ik maar wat geld...![]()
http://members.ams.chello.nl/pvanscha/winter.htm
Alleen geen geld nu
Nadat vorig zomer mijn Snes + a shitload of spellen (45) uit de auto was gejat tijdens een etentje.
Ik heb een tijdje gedacht ik begin er niet meer aan... dat verzamelen maar het begon weer te kriebelen
Moet ook weer opzoek naar een NES, die heeft er gisteren ook de brui aan gegeven

Smiling as the shit comes down...
Inderdaad, ik ben er eens geweest, nou er is een muur met planken met ALLEEN MAAR bigbox PC games.... en goeie.... hulde!
Zelf nog binnen gekregen, een Capcom CPS2 board met Streetfighter Alpha B-board (Euro).
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
En dan vraag ik me af waar ie het geld vandaan haalt???....AntiPasta schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:16:
[...]
Inderdaad, ik ben er eens geweest, nou er is een muur met planken met ALLEEN MAAR bigbox PC games.... en goeie.... hulde!![]()
Zelf nog binnen gekregen, een Capcom CPS2 board met Streetfighter Alpha B-board (Euro).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd

zgan in doos..
Wat zou zoiets nou waard zijn?
Zeker, dat gaat 'ie er echt nooit voor krijgen. Ik heb laatst een gedeelte van mijn verzameling op ebay gezet en dat leverde 77 euro op (en dat was wel ietsje meer dan hier wordt aangeboden), zie http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Item&rd=1&item=8169920690
200 keer Roberta Williams Anthology kopen en weer doorverkopen geloof ik ;-)Rakkerzero schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:26:
[...]
En dan vraag ik me af waar ie het geld vandaan haalt???....
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
-dode link weg-
[ Voor 16% gewijzigd door Bianca op 07-06-2005 23:25 ]
Heb die hier nog liggen namelijk.
De NES zelf is in gebruik.
Ik zou niet weten wat een lege nes doos waard is, ik denk dat je net iemand moet hebben die er een zoekt en er wel wat voor wil geven.
Zo, het heeft even geduurd, maar hier is tie dan, de foto:AntiPasta schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:15:
[...]
TATUTATUTATU de technische dienst!
Ik heb geen ervaring met de SWC, met een beetje geluk kan je de complete connector vervangen (vervangen waardoor is een andere vraag). Heb je eventueel een foto van de schade?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dat is precies wat ik dus ook dachtAap schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:35:
Kheb ook wel intressealleen niet voor 40 euro per stuk
dat vind ik beetje te veel van het goede.
Yup...Colecovision, deze had ik ook. Ik kan me herinneren dat ik op mijn 9e naar Engeland belde om te vragen of er nog games deze kant op kwamen.... Had betere graphics en geluid dan Atari2600, maar games waren redelijk zeldzaam. Spullen doodgebloed voor men er erg in had
ach...in een volgend leven lach je er om!
edit: Zelf even gezocht, en HIER is 'ie een stuk goedkoper nog (net iets minder dan 10 euro).
edit 2: Never mind, out of stock daar
[ Voor 41% gewijzigd door Captain N op 21-03-2005 14:55 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik wil de set graag hebben. Wat moet ik hier voor bieden?NES spelcomputer (1985 NESE-001): in perfecte staat; met een heel handig schakelaartje erop zodat ook aziatische en amerikaanse spellen gespeeld kunnen worden. Alle bekabeling en controllers zitten erbij. De volgende controllers zitten hierbij: zapper, 3 joypads, 1 joystick (NES advatage; nieuw in doos)
33 spellen:
1x 20 in 1 (zonder doosje, boekje, stofhoesje)
twinbee
zingia
skydestroyer
din dun
popeye
black-white chess
baseball
pin-ball
balloon fight (heel leuk!)
space castle
excite bike (klassieker)
mappy
yie ar kung-fu
tennis
galaga (klassieker vanuit de arcades)
ice-climber
pac-man (geen uitleg nodig)
circus
duck hunt (zapper nodig)
wild gunman (zapper nodig)
de volgende spellen alleen zonder doosje: (dus met boekje en stofhoesje)
Super mario bros./duckhunt
Super mario bros. 2
Super mario bros. 3
Kirby's Adventure
Donkey kong classics
The flinstones: the rescue of Dino & Hoppy
De volgende spellen met doosje boekje en stofhoesje:
Castlevania II: Simon's quest
World cup
four player tennis
festers quest
Zelda II: the adventures of link
Gremlins II
Dr. Mario
Ook heb ik nog een game genie met boekje en doos.
Goedkoper dan dat krijg ik ze echt niet in NL, dus dan houd het een beetje op denk ikAap schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:35:
Kheb ook wel intressealleen niet voor 40 euro per stuk
dat vind ik beetje te veel van het goede.
Nope, die reageert niet eens op e-mail, ik heb aleen de plaatjes gebruikt van die site. De pads waar ik op zit te azen komen uit Taiwan en kosten 30 euro per stuk kaal. Als ik daar verzendkosten + btw etc bij optel mag ik blij zijn als ik onder de 40 euro blijf.Captain N schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:34:
Schweino, verstuurt Rakuten ze ook naar Nederland? En zo ja, waar heb jij de verzendkosten gevonden? Want die pad's zijn 16 euro, dus bij een grote afname zou het goedkoper dan 40 euro moeten kunnen...
Hori zelf verkoopt ze ook nog steeds (http://www.horistore.com/shop/search.php?pageid=20) voor ongeveer 20 euro, maar die verzenden helaas ook niet buiten Japan
[ Voor 59% gewijzigd door Schweino op 21-03-2005 15:44 ]
Verwijderd
Aziatische spellen hebben toch een heel ander formaat? Cartridges met 60 pinnetjes terwijl de europese en amerikaanse 72 pins gebruiken (of was het precies andersom?) Lijkt me in ieder geval dat dat moeilijk met een schakelaartje op te lossen valt.met een heel handig schakelaartje erop zodat ook aziatische en amerikaanse spellen gespeeld kunnen worden.
Bovendien heb ik volgens mij weleens gelezen dat het bij een NES een kwestie is van 1 draadje van 1 chip doorknippen, en dan kun je er ook amerikaanse spellen op spelen (en ook nog steeds gewoon europese).
Ik ben benieuwd wat voor een apparaat het hier over gaat.
En ik speel eigenlijk nog te weinig op m'n N64 om 40 euro voor een nieuwe controller te rechtvaardigen. 8 jaar geleden zou ik het er misschien wel voor over gehad hebben, maar toen zaten we nog middenin het N64-tijdperk natuurlijk. Voor hoevaak ik hem nu nog zou gebruiken is het me teveel geld. Ze zien er overigens wel érg goed uit moet ik zeggen.
Verwijderd
Zie www.rotzorg.org/~raymond voor de complete lijst.
Dat is wel te repareren hoor. Maar ik betwijfel dat eventuele problemen daar aan liggen.GolbeZeromus schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:15:
[...]
Zo, het heeft even geduurd, maar hier is tie dan, de foto:
[afbeelding]
Repareren doe je met speciale zilver-lak voor printplaat reparaties.
Maar zoals ik al zei, je probleem ligt vermoedelijk niet daar aan.
[ Voor 8% gewijzigd door sebastius op 21-03-2005 16:05 ]
Verwijderd
Zijn er hier geen mensen met connecties in Japan? Dan kunnen we het goedkoper doen. Het moet natuurlijk wel iemand zijn die te vertrouwen is.Schweino schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:36:
[...]
Goedkoper dan dat krijg ik ze echt niet in NL, dus dan houd het een beetje op denk ik
[...]
Nope, die reageert niet eens op e-mail, ik heb aleen de plaatjes gebruikt van die site. De pads waar ik op zit te azen komen uit Taiwan en kosten 30 euro per stuk kaal. Als ik daar verzendkosten + btw etc bij optel mag ik blij zijn als ik onder de 40 euro blijf.
Hori zelf verkoopt ze ook nog steeds (http://www.horistore.com/shop/search.php?pageid=20) voor ongeveer 20 euro, maar die verzenden helaas ook niet buiten Japan
Anders iemand bij wie je toevallig iets gekocht heb via eBay vragen of ie iets kan doen.
Ik wil er misschien ook 2 als het niet te duur is.
Heb ik 2 week geleden nog in iets meer dan een uurtje gedaanGerald schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:03:
Laatst nog Super mario world uitgespeelt, heb ik daar week op zitten werken, Komt mijn nichtje. Delet ze even al mijn gesavede games. Das ook fijn
Verwijderd
ik wil graag een JAPANSE FAMICON.. hebben
weten jullie miscchien waar ik die kan kopen
Haha, Nouw ik vindt dat dat onmogelijk is. Kan echt nooit. Elke level duurt wel iets van 2 minuten, en er zijn meer dan 30 levels en dan zit je al aan een uurScrooLoose schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:30:
[...]
Heb ik 2 week geleden nog in iets meer dan een uurtje gedaan.. from scratch

Edit1: Nu zie ik dat je zei iets meer dan een uur, mja dan kan het nog niet
[ Voor 11% gewijzigd door Schaapherder op 21-03-2005 21:56 ]
http://www.fileplanet.com...r-Mario-World-Time-Attack
Mijn foto's op Flickr.
a) het ding heet een FamicomVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:42:
Hey![]()
ik wil graag een JAPANSE FAMICON.. hebben
weten jullie miscchien waar ik die kan kopen?
b) een Famicom is altijd Japans
c) Ebay
Is een Hoax, die gast heeft het dmv save states gespeeld en alles aan elkaar geplakt.Captain N schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:02:
Iemand die het waarschijnlijk ziekelijk veel geoefend heeft heeft het in 11 minuten en 52 seconden uitgespeeld
[ Voor 36% gewijzigd door Schweino op 21-03-2005 22:55 ]
Maar het kan welSchweino schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:53:
[...]
a) het ding heet een Famicom
b) een Famicom is altijd Japans
c) Ebay
[...]
Is een Hoax, die gast heeft het dmv save states gespeeld en alles aan elkaar geplakt.
Ligt er helemaal aan hoe je het vertaalt. Als je de katakana letterlijk vertaalt naar romaji staat er Famikon. Maar omdat met 'kon' computer wordt bedoeld wordt dat vaak vertaalt naar 'com'. Maar eigenlijk staat dat er dus niet.Schweino schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:53:
a) het ding heet een Famicom
Er is ook een Hong Kongse versie.b) een Famicom is altijd Japans
[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 22-03-2005 00:06 ]
Mijn foto's op Flickr.
In other news, zondag een boxed ZX Spectrum gekocht voor 5 euro en nu bezig een GP32 te ruilen voor een Psy-Q Saturn devkit

(/me heeft een week geleden een SF Alpha kit binnen gekregen)
Heb je een virtueel adresje misschien?AntiPasta schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:10:
En in Japan kan je Mini Hori's kopen voor 1500 yen (10e ongeveer).
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 139% gewijzigd door Bianca op 07-06-2005 23:24 ]
gaaf, ik laat d'r wel 'n andere bios in zetten want ik ga geen batterij vervangen als ik 'm over 10 jaar nog eens opgraafAntiPasta schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:14:
w00t? Jij hebt ook CPS2 spul?
(/me heeft een week geleden een SF Alpha kit binnen gekregen)
Ik ga nog wel op zoek naar Marvel Super Heroes en Street Fighter Zero / Alpha 3... naja Alpha omdat ik 'n US/EUR moederboard heb. de eerste SFA valt me erg tegen tot nu toe (heb de roms een dag lang getest) ik vind echt dat er 'n stijgende lijn zit in juist die serie.
Hier nog 1 van Super mario bros http://www.retrojunk.com/media/64/Captain N schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:02:
Er bestaat een shortcut in SMWIemand die het waarschijnlijk ziekelijk veel geoefend heeft heeft het in 11 minuten en 52 seconden uitgespeeld
Dus een uur is best mogelijk
Dat andere filmpje ben ik nog steeds aan het downen
[ Voor 8% gewijzigd door Schaapherder op 22-03-2005 19:59 ]
Ik heb het filmpje eindelijkCaptain N schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:02:
Er bestaat een shortcut in SMWIemand die het waarschijnlijk ziekelijk veel geoefend heeft heeft het in 11 minuten en 52 seconden uitgespeeld
Dus een uur is best mogelijk

Edit: Mja Op het filmpje doen ze maar 12 levels, en volgens mij zijn er wel 4 keer zoveel. Als ik het uitspeel heb ik wel echt alles uitgespeelt
[ Voor 14% gewijzigd door Schaapherder op 22-03-2005 22:14 ]
Ik heb zelf net ff wat oude snes games gespeeld.
KI, DKC, ssf2 en mario all stars, smb3.....
Ik was toen ie uitkwam al geen fan van KI en heb dat niet echt bij kunnen stellen. gfx waren een stuk minder dan ik me herrinerde......geluid verbaasde me wel positief
dkc geld hetzelfde voor de gfx, maar de gameplay daarvan vinnik nog steeds leuk.. Wederom geluid nog steeds goed...en vooral die onderwater tune
ssf2....tsja ik heb recentelijk erg veel de sf2 ce rom gespeeld en dan is het toch echt een stap terug...maar ja ook niet eerlijk om die te vergelijken.
mario 3 was leuk, maar het voelde compleet anders aan dan de nes versie......iemand daar nog ervaring mee? (dus...het verschil tussen beide versies of juist dat er dus gee verschil in zit)
Verder kan ik onderstaande nes games aanschaffen:
kirby's adventure
marble madness
snake rattle n roll
Ik vraag me af, of deze games nog steeds leuk zouden zijn om nu te spelen....marble madness ken ik al van de amiga maar de andere 2 heb ik nooit of amper gespeeld.
Opmerkingen zeer welkom
10 second ninja DONE
Als dat maar 30 euro kost is dat inderdaad best aantrekkelijk... maar je kan ook gewoon zelf het batterijtje vervangen natuurlijk. Ook meen ik uit de CPS2 handleiding + die ene website te deduceren dat de suicide battery pas ingaat als je het B-board losmaakt van het A-board maar dat was een beetje onduidelijk.RSP schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:57:
[...]
gaaf, ik laat d'r wel 'n andere bios in zetten want ik ga geen batterij vervangen als ik 'm over 10 jaar nog eens opgraafscheelt me 30 euro en ik heb dan 'n leuke juebox functie
MSH vs SF en SFZ2 + 3 zijn idd (een stuk) beter dan Alpha/Zero... maar ook een stuk duurder. Soms staan ze op Yahoo Japan voor minder maar probeer die maar eens hier te krijgen zonder dat het 5 keer zo duur wordtIk ga nog wel op zoek naar Marvel Super Heroes en Street Fighter Zero / Alpha 3... naja Alpha omdat ik 'n US/EUR moederboard heb. de eerste SFA valt me erg tegen tot nu toe (heb de roms een dag lang getest) ik vind echt dat er 'n stijgende lijn zit in juist die serie.
In een ideale wereld had ik een Progear no Arashi B-board maar helaas is die nogal zeldzaam (late release)
Je kan de batterij idd switchen maar je krijgt met de andere bios ook 'n Juebox functie d'r bij (Ken stage yahoo) maar als je d'r meer over wilt weten, stuur maar ff 'n mailtje.
(ik heb zelf twee linkerhand dus ik zal moeten kopen......)
Kan je op zo'n kast trouwens ook joypads aansluiten? het gaat compleet tegen het arcade gevoel in maar ik speel streetfighter en varianten het liefst met een (saturn) joypad.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Wat was je nou kwijt voor die chrono trigger...Heb hem hier wel liggen, maar dat is op een Pro FighterBianca schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:41:
een mini hori is een kleine n64 controller
Mijn nieuwe aanwinst btw, vandaag ontvangen:
[afbeelding]

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
60 dollar exclusief verzenden en daar kwam nog 12 dollar bij. Daar kon ik em toch niet voor laten liggen.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:56:
[...]
Wat was je nou kwijt voor die chrono trigger...Heb hem hier wel liggen, maar dat is op een Pro Fighteren ik wil de leukste spellen origineel. Ik heb me echt uren vermaakt met dit spel.
Kan zeker wel, beetje geluk.... z'n cape om open levels vliegend door te komen en de nodige shortcuts, die star road of zoiets die dropt je pal naast bowsers castle terwijl je dan eigenlijk nog maar halverwege bent.Gerald schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:50:
[...]
Haha, Nouw ik vindt dat dat onmogelijk is. Kan echt nooit. Elke level duurt wel iets van 2 minuten, en er zijn meer dan 30 levels en dan zit je al aan een uurdus kan nooit
Edit1: Nu zie ik dat je zei iets meer dan een uur, mja dan kan het nog niet
Ben ervan overtuigd dat het nog veel sneller kan, ik ben ook een paar keer dood gegaan.
Neej klopt jah, En als je via de starroad gaat ben je nog lang niet halverwege , je slaat echt zo veel levels over. Mja Ik vindt dat je gewoon alle levels moet doen. Dan speel je het pas uitScrooLoose schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:23:
[...]
Kan zeker wel, beetje geluk.... z'n cape om open levels vliegend door te komen en de nodige shortcuts, die star road of zoiets die dropt je pal naast bowsers castle terwijl je dan eigenlijk nog maar halverwege bent.
Ben ervan overtuigd dat het nog veel sneller kan, ik ben ook een paar keer dood gegaan.
Jezus, wat is dat gaaf zeg.
Wie heeft al een snuffel doel?
En een SNES met International Superstar Soccer en Mario Allstars.
Voor de rest, wat mijn pad kruist! Ik ga daarom denk ik helemaal naar de vrijmarkt. Of heeft er iemand anders tips waar veel spul is?
Zijn jullie ook nog actief op de Atari Lynx? Dat was mijn eerste handheld console
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Neo Geo AESBaBoOn schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:34:
\o/ Bijna 30 april voor de romelmarkt snuffelaars
Wie heeft al een snuffel doel?
(en nog het een en ander aan PAL Saturn spul, CD-i stuff laat ik voortaan liggen

Laat maaraddictive schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:46:
http://www.nescapades.com/gameroom.htm
Met dank aan HlpDsK (postte dit namelijk in de HK)
[ Voor 20% gewijzigd door Exorcist op 08-04-2005 11:30 ]
Het bleek uiteindelijk niet echt te zijn...wat deze persoon had gedaan (volgens mij was het een japanner) was dat hij het beeld voor beeld gecaptured heeft en er iets van een jaar mee bezig is geweest...dat maakt het niet zo impressive, maar het ziet er natuurlijk wel fantastisch uitGerald schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:00:
[...]
Ik heb het filmpje eindelijk, Echt super vet
Maar waarom moest hij/zij de mooie super mario muziek vervangen door rock
![]()
Edit: Mja Op het filmpje doen ze maar 12 levels, en volgens mij zijn er wel 4 keer zoveel. Als ik het uitspeel heb ik wel echt alles uitgespeelt
Uhmzzz, Volgens mij kan het wel zo snel. Ik vindt die van Super mario bros ongelofelijker, dat is echt niet normaal wat die doet... Is die ook nep ofsowWalkman schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:49:
[...]
Het bleek uiteindelijk niet echt te zijn...wat deze persoon had gedaan (volgens mij was het een japanner) was dat hij het beeld voor beeld gecaptured heeft en er iets van een jaar mee bezig is geweest...dat maakt het niet zo impressive, maar het ziet er natuurlijk wel fantastisch uit
Verwijderd
Over Nintendo games.
Mijn foto's op Flickr.
meh, ik moet nog 'n nieuwe besturing fixen voor die bakAntiPasta schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:54:
RSP: heb je eigenlijk niet 6 knoppen nodig voor CPS2? ;-)
ik heb deze kast gewoon gekocht (wat wel 't slimste is om te doen als je net zoals ik onhandig bent met gereedschap) Joypads aansluiten kan misschien wel maar er zit op de CPS2 in ieder geval standaard geen aansluiting. zelf maken moet echter ook wel lukkenSagat schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:44:
Mooi man, helemaal zelf in elkaar geknutseld of kant en klare kast?
(ik heb zelf twee linkerhand dus ik zal moeten kopen......)
Kan je op zo'n kast trouwens ook joypads aansluiten? het gaat compleet tegen het arcade gevoel in maar ik speel streetfighter en varianten het liefst met een (saturn) joypad.
Binnenkort zal ik hier wel een link posten naar de site waarop alles staat.
whooaaah, vet coole site man.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:35:
Fantastische Toys 'R' Us reclame uit 1988!
Over Nintendo games.Ah, die goeie oude tijd. Echt een heel idioot filmpje, erg grappig.
Ik heb me echt zitten vermaken op die site
Waaromaddictive schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:26:
Ik ga mijn gehele collectie retro (en minder retro) games verkopen.

Maar is het niet beter om het te bewaren
Ik moet zeggen: Die oude meuk >
It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!
Deze post is _NIET_ van mij! Ik denk dat mn broertje dit gepost heeft ofzo, dit is iig mn enige sessie.addictive schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:26:
Ik ga mijn gehele collectie retro (en minder retro) games verkopen.
Ik ga dus ook _NIETS_ verkopen
Verwijderd
Ik zal daar weer staan met een kraam met retrospul(megacd,powerglove,nes,snes etc)
Jullie kunnen mij vinden in hal 10. Er zijn ook veel kramen met jaren80 speelgoed. En andere retrospullen. Jullie kunnen mijn kraam herkenen aan het bord met retroplayers.
Mischien zie ik jullie daar.

Krijg volgende week Zelda 1 & 2, Mario 2 & 3, een NES en een SNES binnen in "zeer" goede staat en allemaal boxed
Kan niet wachten.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
loladdictive schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:43:
[...]
Deze post is _NIET_ van mij! Ik denk dat mn broertje dit gepost heeft ofzo, dit is iig mn enige sessie.
Ik ga dus ook _NIETS_ verkopen
Gaaf zeg, maar euh, waar sta je danVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:36:
Voor alle retrocollectors
Ik zal daar weer staan met een kraam met retrospul(megacd,powerglove,nes,snes etc)
Jullie kunnen mij vinden in hal 10. Er zijn ook veel kramen met jaren80 speelgoed. En andere retrospullen. Jullie kunnen mijn kraam herkenen aan het bord met retroplayers.
Mischien zie ik jullie daar.
[ Voor 47% gewijzigd door Dutchie! op 14-04-2005 20:10 ]
Verwijderd
Ik ben 18 geworden, en heb het geld nu hard nodig, dus die verkoop komt er toch aan.
Ik ga een forumpje opzetten waarop mensen zich kunnen registreren en dan kunnen bieden op mijn collectie. Ik ga alles er met foto op zetten.
Ik laat jullie wel iets horen
Adres: http://gameverkoop.133t.nl/
Ik weet niet hoe groot jouw collectie is maar ik zou me 2 keer bedenken voor ik zoiets zou doen
Ben net weer begonnen met "verzamelen" dus ik hou je forum wel in de gaten
Alles bij elkaar creme de la cremabAdmuTs schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:24:
Ben ook maar eens begonnen met al me oude spul bij elkaar te zoeken, had helemaal niks meer![]()
.
Krijg volgende week Zelda 1 & 2, Mario 2 & 3, een NES en een SNES binnen in "zeer" goede staat en allemaal boxed. Hoop volgende week ook de eigenaar te worden van The Simpsons Bart VS. The Space Mutants, Castlevania 2 Simons Quest en Solstice voor de NES ook allemaal in goede staat.
Kan niet wachten.
Solstice highlight ik, omdat het voor mij een van de beste nes games is die er is.
Ja gaaf spel, heb ik mij vele uren mee vermaakt.Blaatschaap11 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 22:36:
[...]
Alles bij elkaar creme de la crema![]()
Solstice highlight ik, omdat het voor mij een van de beste nes games is die er is.
"Princess Eleanor is MINE"
Maar het beste spel is het niet imo.... Snake Rattle 'n Roll
Moet een niewe Nes hebben ook.... de mijne heeft het laats een keer begeven
Geweldige game
Die heb ik hier ook nog ergens liggen.
Daar heb ik me vroeger erg mee vermaakt met die game.
Zelf vind ik het Zelda II het beste spel voor NES.
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 17-04-2005 01:01 ]
Klik
He Schweino, ben jij degene van wie ik Starfox Adventures en Eternal Darkness via ebay heb gekocht
Dit topic is gesloten.