Goeie oude (retro) consoles deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.058 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:27
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/2808Q112V861/picserver.png

Omdat het vorige topic overspoeld werd en dus vol is, heb ik hier het nieuwe topic. Deel 4 alweer.

Hieronder wat bekende retroconsole's;

NES
Afbeeldingslocatie: http://drake.nl/computermuseum/games/nes.jpg

SNES
Afbeeldingslocatie: http://www.silicium.org/images/catalog/consoles/nintendo/snes/snes.jpg

N64
Afbeeldingslocatie: http://www.gpara.com/contents/hard/n64/img/n64.gif

Mastersystem
Afbeeldingslocatie: http://www6.airnet.ne.jp/tera/sega/item/images/ms2.gif

Megadrive
Afbeeldingslocatie: http://www.heimcomputer.de/pics/megadrive1_2.jpg

Saturn
[img]=http://homepages.ihug.co.nz/~ssdm/computer_collection/images/saturn.jpg[/img]

Nintendo en Sega toch wel favoriet bij de meesten, maar ook Atari, NEC, NeoGeo, 3DO, Commodore, Sony, CBS, Mattel en al het overige oude console werk dragen we een warm hart toe :Y)
Dus post je collecties, tips, trucs en gezellig gebabbelen :)

Enkele handige links:

nescentral
nesworld
segaworld
atari age
classicgaming
gamelists
Video gamer hunter's oasis
eBay
My IGN (kan je bijhouden welke games je bezit)

Vorige topics:

Goeie oude (retro) consoles deel 1
Goeie oude (retro) consoles deel 2
Goeie oude (retro) consoles deel 3

Hier nog even een link naar de laatste pagina van het afgelopen deel. Klik hier
Kun je nog even de laatst besproken zaken doornemen. :)

Veel plezier!!!

Als er nog dingen zijn die moeten worden toegevoegd of aangepast in deze topicstart, laat het me weten!

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 31-07-2004 17:38 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb een volledig complete en zeer goed uitziende Metroid II: Return of Samus op de kop weten te tikken voor nog geen €15,- :) Leuk ook dat ie in kleur wordt weergegeven op mn Gameboy Player. Pics plaats ik nog wel een keer (of niet :P)

Nu ontbreekt alleen een complete Metroid nog uit de Metroid collectie. Als ik die heb ga ik wschl op zoek naar Japanse versies oid, die GBA doosjes zijn echt schitterend :9~

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

D³ schreef op 23 juli 2004 @ 23:27:
Als ik die heb ga ik wschl op zoek naar Japanse versies oid, die GBA doosjes zijn echt schitterend :9~
Vergeet dan niet de Famicom Disk versie van Metroid :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Iemand al Zelda op CD-I weten te bemachtigen? Die lijkt mij ook schitterend.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Vroeger had een vriend van mij een CD-i (toen ik 10 was of zo), en hij had Hotel Mario en zo'n Zelda. Toen vond ik het echt waardeloze spellen... en het interesseert me ook vrij weinig eigenlijk. Ik beperk mijn collectie tot games die op Nintendo's zijn uitgebracht :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Rakkerzero schreef op 24 juli 2004 @ 14:29:
Iemand al Zelda op CD-I weten te bemachtigen? Die lijkt mij ook schitterend.
Ze zijn alle 3 crap games, 2 ervan zijn makkelijk voor 10-20e per spel te vinden en eentje is vrij moeilijk te vinden en gaat voor veel meer, vanuit een verzamelpunt erg leuk maar niet voor de speelbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 15:26
in het vorige topic had iemand het over een philips g7000, dat ding kennen we nog

ik ben net ff naar de zolder toe gelopen, heb wat foto's gemaakt, van de philips g7000 + 3 spellen + "controller" :) en de amiga (500??) + wat spellen

damn, dat was DE goeie ouwe tijd :D
die philips g7000 doet het nogsteeds, net ff aangesloten, echt vet ding

hier dan maar de plaatjes:
klik voor groter

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/stfu/GoT/consoles%20001.jpg
dit is de philips g7000, met jahwel, 3 games!!! :D echt cool man :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/stfu/GoT/consoles%20002.jpg
amiga dus, met spellen en proggies :) die goeie ouwe tijd toch :'(

8)

weet iemand hoe dat spel heet dat je met een beertje(leek op micky mouse) een treintje moest besturen(rood geloof ik) en dat je soort van kornflakes op moest halen, en als je dat goed deed dat je koekjes kreeg?
damn, dat spel was leuk :)

ik hoor het wel :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43074

Heeft iemand hier ook een neogeo? Ik weet nog dat die dingen superduur waren, 600 gulden voor een spel alleen al..... Was het dat geld nou waard? Waren de graphics net zo goed als van spellen in arcadehallen en ver boven de snes en megadrive van toendertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43074 schreef op 24 juli 2004 @ 20:21:
Heeft iemand hier ook een neogeo? Ik weet nog dat die dingen superduur waren, 600 gulden voor een spel alleen al..... Was het dat geld nou waard? Waren de graphics net zo goed als van spellen in arcadehallen en ver boven de snes en megadrive van toendertijd?
De neogeo was zijn tijd ver vooruit en kost nu nog een fortuin, games voor de neogeo AVS en MVS systemen kunnen je nog met gemak 500+ euro voor een spel kosten en een systeem in goede en complete staat kan je ook zo nog 300e terug zetten, het zijn de ultieme 2D machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Heb een volledig complete en zeer goed uitziende Metroid II: Return of Samus op de kop weten te tikken voor nog geen €15,- :) Leuk ook dat ie in kleur wordt weergegeven op mn Gameboy Player. Pics plaats ik nog wel een keer (of niet :P)

Nu ontbreekt alleen een complete Metroid nog uit de Metroid collectie. Als ik die heb ga ik wschl op zoek naar Japanse versies oid, die GBA doosjes zijn echt schitterend :9~
De Japanse versies van al je spellen inderdaad. Daar zit ik ook al over te denken om die allemaal te kopen. Maar goed, dan moet ik ook weer alles in het Japans hebben, en zo wordt alles nog duurder ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat denken jullie eigenlijk van de waarde van spullen ivm tijd? Wanneer is het het beste om spellen/consoles te kopen, dus wanneer zijn de prijzen op een dieptepunt?
5 jaar na het bestaan van die console, of 10, of ??

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 43074 op 25-07-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 24 juli 2004 @ 17:16:
[...]

Ze zijn alle 3 crap games, 2 ervan zijn makkelijk voor 10-20e per spel te vinden en eentje is vrij moeilijk te vinden en gaat voor veel meer, vanuit een verzamelpunt erg leuk maar niet voor de speelbaarheid.
ik heb er 2 van mogen spelen (en uitgespeeld) en hoewel ze erg makkelijk waren in vergelijking met de andere zelda games vond ik ze toch best vermakelijk eigenlijk.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
wij hebben hier ook nog een cd-i staan, is die nog voor wat te verkopen, of?

worden ze nog "veel" waard?
zitten iets van 7 spellen bij dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op 25 juli 2004 @ 16:13:
wij hebben hier ook nog een cd-i staan, is die nog voor wat te verkopen, of?

worden ze nog "veel" waard?
zitten iets van 7 spellen bij dacht ik...
Hangt ervanaf welk model cdi speler en of er een mpeg kaart bij zit.
CDI spelers gaan op ebay voor 10-20e en spellen meestla voor max 3-5e per spel met een enkele uitzondering zoals hotel mario en de 3 zelda games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 5577 schreef op 25 juli 2004 @ 16:14:
[...]

Hangt ervanaf welk model cdi speler en of er een mpeg kaart bij zit.
CDI spelers gaan op ebay voor 10-20e en spellen meestla voor max 3-5e per spel met een enkele uitzondering zoals hotel mario en de 3 zelda games.
hoor ik daar hotel mario?!?!

die hebben we thuis :X
wat is die nog waard dan?

* enira zoekt ff wat, zo terug..

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 25-07-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

ik heb hier nog een sega megadrive liggen met ong,8 spelletjes.Hoeveel zou die waard zijn ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Rakkerzero :

kun je bij 't SNES plaatje geen Europese SNES plaatsen? Heeft (denk ik) iedereen wat meer gevoel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621 schreef op 25 juli 2004 @ 18:20:
ik heb hier nog een sega megadrive liggen met ong,8 spelletjes.Hoeveel zou die waard zijn ??
Ongeveer 50 euro kan je er wel voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
hmm, ik wou ff mijn specs van cd-i hier neerdroppen met wat fotos enzow
ben ik over de daily limit van wanadoowebspace heen :|

picserver ww kwijt :X
gaat ook al niet dus...

anyway, die hotel mario, wat is die nog waard dan? ongv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

www.Goku.nl schreef op 24 juli 2004 @ 10:23:
Vergeet dan niet de Famicom Disk versie van Metroid :)
Die kwam ik een paar jaar terug op ebay tegen voor een habbekrats (paar euro). Alleen glad vergeten te bieden, doh :P Al valt die niet onder 'mooie Japanse games' want hij is foeilelijk :D
GolbeZeromus schreef op 25 juli 2004 @ 12:00:
De Japanse versies van al je spellen inderdaad. Daar zit ik ook al over te denken om die allemaal te kopen. Maar goed, dan moet ik ook weer alles in het Japans hebben, en zo wordt alles nog duurder ;(
Gelukkig heb ik niet zo'n brede verzamel interesse, Metroid als complete serie en verder boeit het me niet echt. Scheelt veel € :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 20:51

bonzz.netninja

Niente baffi

ATARI 65XE Console Werkt
ATARI XE Lightgun (bij RX8086) Werkt
2 Paddles (bij RX8006) Werkt
2 ATARI Joysticks Geen idee
1 NONAME C64 style Joystick Geen idee

GAMES
Donkey Kong By nintendo RX8031 Geen idee Common
Super Breakout RX8006 Werkt -
Final Legacy RX8067 Geen idee Rare
One on One RX8093 Geen idee Uncommon
Hardball RX8084 Geen idee Uncommon
Star Raiders 2 RX8078 Geen idee Uncommon
Resque on Fractalus RX8063 Werkt Uncommon
Defender RX8025 Geen idee -
GATO RX8090 Werkt Rare
Barnyard blaster RX8086 Werkt Uncommon
Moon patrol RX8052 Werkt Common
Joust RX8044 Geen idee Common
Jungle hunt RX8049 Geen idee Uncommon

(het hele spul is trouwens te koop, als iemand interesse zou hebben)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

D³ schreef op 25 juli 2004 @ 22:42:
[...]
Die kwam ik een paar jaar terug op ebay tegen voor een habbekrats (paar euro). Alleen glad vergeten te bieden, doh :P Al valt die niet onder 'mooie Japanse games' want hij is foeilelijk :D
Soms zijn die foeilelijke doosjes juist ontzettend tof... OMDAT ze zo foeilelijk zijn! Van die zwarte NES doosjes met die pixel plaatjes erop (Mario Bros., Ice Climbers, Hogan's Alley, etc) zijn echt geweldig :)

Trouwens net mijn Rad Racer (NES) compleet gemaakt 8) Ik had hem al in doos met boekje, maar heb nu ook de originele 3D bril binnen gekregen! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Trouwens net mijn Rad Racer (NES) compleet gemaakt 8) Ik had hem al in doos met boekje, maar heb nu ook de originele 3D bril binnen gekregen! :D
Haha, succes. Ik wordt echt duizelig als ik rad racer een tijdje met die bril op heb gespeeld. Ben er nog steeds niet uit of ik het 3d-effect nu wél of niet kan zien. Bij de wolken op de achtergrond is het duidelijk mislukt... die staan veels te ver uit elkaar. Never nooit dat je ogen daar één 3d plaatje van kunnen maken. Maar soms bij een heuvel ofzo, of als je crasht en die wagen vliegt een stukje door de lucht... dan zie ik hem wel een beetje loskomen van de achtergrond. ;)

Het is een grappig experiment, maar het was duidelijk nog geen Virtual Boy. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Anoniem: 115248 schreef op 25 juli 2004 @ 23:53:
[...] Never nooit dat je ogen daar één 3d plaatje van kunnen maken.
[offtopic]

Kunnen ze ook niet, dat doen je hersenen namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
fotooooooooooooooooooooo's

ik zou ze vanmiddag al posten, maar had geen datalimiet meer op me webspace

http://members.lycos.nl/r4z0rtjuh/cdi
kijk maar ff, dat zat er allemaal bij, en nog wat meer losse meuk

plaatje 8 is het typenr, rechtsboven :P

[ Voor 11% gewijzigd door enira op 26-07-2004 12:34 . Reden: link gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op 26 juli 2004 @ 00:52:
fotooooooooooooooooooooo's

ik zou ze vanmiddag al posten, maar had geen datalimiet meer op me webspace

http://home.wanadoo.nl/familie.braspenning/stfu/GoT/cdi/

kijk maar ff, dat zat er allemaal bij, en nog wat meer losse meuk

plaatje 8 is het typenr, rechtsboven :P
Ik denk dat je er op ebay rond de 75-80e voor zult vangen als je mazzel hebt, er zitten best wat aardige games bij zoals hotel mario en the apprentice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ja, da's alles bij elkaar zeker? :D
kan je het beter zelf houden, misschien wordt het "ooit" nog meer waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 14:53

nwagenaar

God, root. What's the differen

De NEO*GEO van SNK was gewoon echt het Arcade @ Home gevoel. De prijzen van de cartridges waren voornamelijk zo hoog door het gebruik van geheugen. De "console" had namelijk niet de beschikking over intern geheugen waardoor het geheugen geplaatst moest worden op de cartridge, met als gevolg een zeer dure cartridge aangezien geheugen in die tijd heel erg duur was.

Nu zijn de prijzen zo hoog vanwege de limited oplages van de verschillende spellen. Mondjesmaat brengt Playmore (SNK is namelijk failliet gegaan en Playmore heeft het over genomen) nog AES titels uit. Je kan goedkoper uit zijn met een converter om MVS titels te kunnen spelen op AES of door de MVS cartridge te modden zodat het te spelen is op een AES console :)

Voor de leken, MVS is de arcade cabinet en AES is de thuis console (simpel gezegt). Je hebt ook nog de NEO*GEO CD(z) gehad waarmee je CD releases kon spelen, helaas waren de laadtijden enorm lang en heeft het nooit het succes gehad.

Hoe ik dit weet? Ik heb zelf nog een NEO*GEO AES en een NEO*GEO CD met originele arcade joysticks (dus niet die elcheapo gamepads) met diverse cartridges. In ieder geval was de NEO*GEO één van de betere 2D consoles. Mocht je een NEO*GEO te koop zien, wees dan verzekerd dat het veel geld moet kosten. Ze zijn gewild, ze zijn slecht leverbaar maar het is het ultieme arcade gevoel van de nineties bij je thuis :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53

Ik heb hem ook een keer voor iets van 7.50 gekocht.
Alleen zat er geen doosje + boekje bij.

En ik kom er ook niet echt ver mee, echt lastig zonder kaart.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Vanitas schreef op 26 juli 2004 @ 12:24:
[...]

http://db.gamefaqs.com/po...file/metroid_ii_world.gif
:o

O+

EDIT, hopen dat je er iets mee kan :)

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 26-07-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je kan niet direct naar de FAQ's linken blijkbaar..

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
www.Goku.nl schreef op 26 juli 2004 @ 18:01:
Je kan niet direct naar de FAQ's linken blijkbaar..
hier doet ie het wel :o
zal wel cache zijn dan

www.gamefaqs.com
dan ff zoeken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hier kan je hem ook vinden. Onderaan bij world map.

Mogelijk gemaakt door Jarnotjuh. _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Vanitas schreef op 26 juli 2004 @ 12:24:

Is geen schande hoor, Metroid II is de enige waarbij ik ook een kaart nodig heb. Gaat een hele tijd goed maar op een gegeven moment gaat alles toch teveel op elkaar lijken, met een map erbij speelt dan wel zo lekker. Heb SR388 inmiddels alweer helemaal schoon geveegd:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/m2_341.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

Ik heb er een staan inclusief zo een 30 complete games.

De neogeo is mijn favorite console en de enige waarvoor ik echt verzamel.

Spellen gaan voor tussen de 30 dollar en 2000 dollar.

Maar de graphics zijn nog steeds mooi en de games ongelovelijk goed. Orginele (exacte) arcade kwaliteit, de hardware is precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Ik heb hier nog een nintendo 8 bit >:) Snes, Gameboy en n64. Speel er nog dagelijks op. Vooral de SNES is nog steeds erg vet, kunnen maar weinig spellen van vandaag de dag aan tippen. Heb ook nog een MSX2 weet niet of iemand dit kent maar ook een leuke home computer. die overigens te koop is voor een paar knaken. :o

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Anoniem: 43074 schreef op 25 juli 2004 @ 14:09:
Wat denken jullie eigenlijk van de waarde van spullen ivm tijd? Wanneer is het het beste om spellen/consoles te kopen, dus wanneer zijn de prijzen op een dieptepunt?
5 jaar na het bestaan van die console, of 10, of ??
Voor de beste verhouding staat/kwaliteit moet je zijn in Japan... Ongeveer twee maanden na de release worden titels afgeprijst. Dan kun je een nieuw exemplaar aanschaffen voor ongeveer 35% van de nieuwprijs.

Ook loont het de moeite de detailhandel verkoop van console games in Japan te volgen. Neem bijvoorbeeld een major Namco titel zoals zoals R: Racing Revolution voor PS2. Minder dan 30.000 verkocht en is dus geflopt en koste zes weken na de release nog maar 1000 yen voor een nieuw exemplaar.

Soms kun je bij de release al zien dat een bepaald spel veel waard wordt. Neem bijvoorbeeld de Japanse release van de eerste Akumajou Dracula game voor de GBA. In de eerste week meteen overal uitverkocht en brengt nu nog steeds een leuk redelijk bedrag op.

Japanse versies van westerse spellen hebben vaak maar een kleine oplage. Die hebben dus potentie om zeldzaam/duur te worden. Ik zeg in potentie want het is moeilijk in te schatten: Duur: Mortal Kombat (PS1), Moonwalker (MD), Shadowrun (MCD). Onverkoopbaar: Civilization (PS1), Theme Park (Saturn), Cyberia (Saturn/PS1).

Bij gebruikte spellen wordt de prijs bepaalt door het a) compleetheid, b) populariteit, c) mate van gebruikschade en d) zeldzaamheid. Merk op dat populariteit en zeldzaamheid niet noodzakelijk hetzelfde zijn. Een spel als Dracula X voor de PC Engine is niet zeldzaam en is zelfs in behoorlijke aantallen geproduceerd, maar is toch vaak prijzig omdat het populair is en daarmee de prijs omhoog gaat.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 27 juli 2004 @ 16:19:
[...]
Is geen schande hoor, Metroid II is de enige waarbij ik ook een kaart nodig heb. Gaat een hele tijd goed maar op een gegeven moment gaat alles toch teveel op elkaar lijken, met een map erbij speelt dan wel zo lekker. Heb SR388 inmiddels alweer helemaal schoon geveegd:

[afbeelding]
Ik heb het al een hele tijd niet meer gespeeld, dus ik heb geen idee meer waar ik nu zit. Ik weet nog wel dat het lastig was, niet zozeer qua actie en schieten, maar meer qua doorgangen vinden. In Fusion en Zero Mission was het (in 80% van de gevallen) heel duidelijk. Maar in 2 kan er ook zomaar een doorgang in gewone gang zitten. Bijna net als in Super. Komt die trouwens nog een keer naar de GBA? Dat vind ik echt het beste deel uit de serie, echt super. _/-\o_ Dan kan je elke metroid op de cube spelen, net als zelda. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nu heb ik dus vandaag de amerikaanse versie van secret of mana binnengehad. Tof denk je dan, dus ik stop secret of mana in mijn fire converter gedaan (die ik al had voor chrono trigger), werkt het niet :( Dus nu is mijn vraag: heeft hier iemand secret of mana US en zo ja met welke converter werkt dat spel WEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

* gitaarwerk spaart retro consoles..

heb sinds kort een Sega Dreamcast, megadrive 2, Mastersystem 2

verder heb ik nog een
NES, Super-NES, N64

(en nog een ps2 :P )

[ Voor 5% gewijzigd door gitaarwerk op 31-07-2004 14:41 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o0-Bianca-0o schreef op 31 juli 2004 @ 11:45:
Nu heb ik dus vandaag de amerikaanse versie van secret of mana binnengehad. Tof denk je dan, dus ik stop secret of mana in mijn fire converter gedaan (die ik al had voor chrono trigger), werkt het niet :( Dus nu is mijn vraag: heeft hier iemand secret of mana US en zo ja met welke converter werkt dat spel WEL
Als je van plan bent veel usa rpg's te spelen is het miscdhien wel verstandiger om op ebay een amerikaanse snes op te pikken dan ben je van alle gezeik af en kun je mario rpg ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb alleen chrono trigger en nu SOM, verder vind ik die amerikaanse snes superlelijk en komen er dan aardig wat verzendkosten bij. Om dat nu allemaal voor secret of mana te doen... Ik heb liever gewoon een converter die WEL werkt :) Het lijkt me namelijk sterk dat niet een converter secret of mana kan spelen toch? Ik dacht trouwens dat die van fire bijna alles afspeelden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Exorcist schreef op 25 juli 2004 @ 18:23:
@ Rakkerzero :

kun je bij 't SNES plaatje geen Europese SNES plaatsen? Heeft (denk ik) iedereen wat meer gevoel bij ;)
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
o0-Bianca-0o schreef op 31 juli 2004 @ 17:26:
Ik heb alleen chrono trigger en nu SOM, verder vind ik die amerikaanse snes superlelijk en komen er dan aardig wat verzendkosten bij. Om dat nu allemaal voor secret of mana te doen... Ik heb liever gewoon een converter die WEL werkt :) Het lijkt me namelijk sterk dat niet een converter secret of mana kan spelen toch? Ik dacht trouwens dat die van fire bijna alles afspeelden? :(
Doen ze ook :)

Misschien moet je je SOM cartridge even schoonmaken, wil ook nog wel eens helpen ;)

[ Voor 71% gewijzigd door nimmolon op 31-07-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Maar hij zegt this gamepak is not designed for your super nintendo or super famicom ofzo dus dan lijkt het me niet dat de cartridge vies is :(

[ Voor 3% gewijzigd door Bianca op 31-07-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o0-Bianca-0o schreef op 31 juli 2004 @ 18:31:
Maar hij zegt this gamepak is not designed for your super nintendo or super famicom ofzo dus dan lijkt het me niet dat de cartridge vies is :(
Vreemd, dat heb ik nog nooit gezien. Als een spel bij mij niet meteen werkt, wil het nog weleens helpen om het in combinatie met een andere PAL-cassette te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
nou dan ga ik vanavond echt al mijn cartridges proberen en op alle mogelijke manieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Ahhh... de SNES... Daar ben ik mee opgegroeid :'( :+

Die goeie ouwe tijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Anoniem: 111703 schreef op 31 juli 2004 @ 22:24:

Die goeie ouwe tijd 8)
DKC, (dat spel mt die fietjes), killer instinct, mario allstars..allemaal erg vet :) super nes vind ik beter kwa spellen dan de nes..ongeacht de grafische mogelijkheden

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Anoniem: 111703 schreef op 31 juli 2004 @ 22:24:

Die goeie ouwe tijd 8)
aaah de NES. Daar ben ik mee opgegroeid..ben iets ouder denk ik
:>

Zelda delen, Mario 1 2 en 3 zijn _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door MacDokie op 01-08-2004 17:47 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Gitaarwerk schreef op 01 augustus 2004 @ 01:44:
[...]

(dat spel mt die fietjes)
Unirally, of voor de USA-ers onder ons Uniracer. :) Voor het eerst gespeeld tijdens de Nintendo Power Series '95 :P

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 01-08-2004 18:26 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op 31 juli 2004 @ 20:59:
[...]

Vreemd, dat heb ik nog nooit gezien. Als een spel bij mij niet meteen werkt, wil het nog weleens helpen om het in combinatie met een andere PAL-cassette te proberen
Ik heb gister echt alles geprobeerd maar hij blijft maar zeggen: this gamepak is not designed for your super nes or super famicom.

Raar he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
o0-Bianca-0o schreef op 01 augustus 2004 @ 20:34:
[...]

Ik heb gister echt alles geprobeerd maar hij blijft maar zeggen: this gamepak is not designed for your super nes or super famicom.

Raar he?
Dat gebeurt bij spellen die kijken of de snes waar je 'em inplugt 50 of 60Hz is. De enige manier om dit spel te laten draaien is om een 50/60Hz switch in te bouwen (http://www.gamesx.com/importmod/snes5060.htm) of om een Amerikaanse/Japanse snes/super famicom te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Maar het vreemde daar weer aan is dat het spel bij sommige mensen wel werkt met converters. En ik neem aan dat een converter dat zou moeten omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Volgens mij zijn SoM en Mario RPG twee spellen die nogal eens problemen opleveren met converters. Of ze doen het helemaal niet, of hij loopt op een gegeven moment vast.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar het vreemde daar weer aan is dat het spel bij sommige mensen wel werkt met converters. En ik neem aan dat een converter dat zou moeten omzeilen.
Hm... nu weet ik het ook even niet meer. Het lijkt me inderdaad dat zo'n converter er oa voor zorgt dat het signaal van 60 naar 50 Hz wordt overgezet.

Het enige wat ik er nog aan toe kan voegen (ook al heb je daar natuurlijk niks aan). Ik heb een USA snes-spel (Mario RPG) dat ik ook met geen mogelijkheid aan de praat kreeg met m'n converter. Maar nu gebruik ik een SNES die door de vorige eigenaar volgens mij nogal ruig behandeld is (onder de krassen en afgebroken randjes enzo), in ieder geval erg veel gebruikt (hij kostte dan ook bijna niks :)).

En onder mijn bed heb ik nog een andere SNES staan, netjes opgeborgen in een doos, die juist nog zo goed als nieuw is. Echt bijna niet gebruikt. Toen ik Mario RPG daarop probeerde met dezelfde Fire-converter, toen werkte het spel dus wel. In één keer. Probleemloos. Misschien zijn sommige spellen "gevoeliger" dan andere (ik ben echt totaal niet technisch, gok ook maar wat :p), en hebben die een SNES nodig die helemaal perfect is. Brandschoon, nog geen kromgebogen contactjes, etc.

Maar goed, wel balen voor je. Het is erg frustrerend als je een spel wel hebt maar niet kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Op mijn SNES zit een switch aan de achterkant om tussen 50 en 60 Hz te schakelen. Deze zat bij de copybox die ik gekocht had. Op internet zijn veel guides te vinden hoe je zelf zo'n switch kunt bouwen (of desnoods altijd op 60 Hz zonder switch). Als je een klein beete overweg kunt met een soldeerbout moet het niet zo'n probleem zijn denk ik. En mocht het fout gaan, dan heb je voor niet zoveel geld weer een nieuwe. Misschien een idee? En een USA SNES kopen is ook makkelijk natuurlijk. Misschien 1tje te koop op marktplaats op ebay NL?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 115248 schreef op 02 augustus 2004 @ 20:55:
[...]

Hm... nu weet ik het ook even niet meer. Het lijkt me inderdaad dat zo'n converter er oa voor zorgt dat het signaal van 60 naar 50 Hz wordt overgezet.
Onjuist, het spel in kwestie kijkt naar het aantal Hz waarop de Nintendo loopt, een converter kan dat onmogelijk veranderen. Super Mario Allstars + world en Yoshi's Island doen exact hetzelfde. Als je een geswitchte snes hebt, moet je het maar eens proberen. Pak bijvoorbeeld Yoshi's Island (pal) en prop die in je snes. Zet em op 60hz en zet de snes aan, dan krijg je exact dezelfde foutmelding. Zet de snes op 50hz en het spel zal booten, nadat het opgestart is kan je het spel wel op 60hz zetten, aangezien deze check alleen bij het booten wordt uitgevoerd. Zoals ik al zei is de enige manier om dit te omzeilen door een switch in te bouwen of een 60hz machine te kopen (jap/us snes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino, weet jij wat voor voeding ik nodig heb voor een cd64?
Ik heb ergens gelezen 12V 950mA (icequake) maar iemand zei tegen me
dat het 750mA is. Wat voor voeding moet ik gebruiken, zodat ik dadelijk niet mijn cd64 opblaas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
9V 800ma, zie http://www.success-hk.com/success/cd64/cd64.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 03-08-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet je ook waar ik zo'n voeding vandaan kan krijgen? Is het een standaard adapter, 9v 800ma?
Zoals bij consoles gegeven wordt?

En weet je zeker dat het 900mA en 9V is? Die foto's op die link laten nl. de zwarte cd64 zien,
niet de nieuwere doorzichtige.
Volgens http://n64.icequake.net/cd64help.html is het 12V en 900mA.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 43074 op 06-08-2004 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Een maat van mij beweerde een nintendo te hebben uit een bepaald continent. Als je daar bij op Select drukte kreeg je codes. Ik wist niet waar ie het over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin F.
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-04 10:05

Robin F.

5 micron is huge

Kan best kloppen, ik had laatst ergens gelezen over een Famiclone die die mogelijkheid had. Ik meen dat het één van deze was... Maar welke precies weet ik niet meer :+

Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120270

Hallow mensen ben hier nieuw. Heb deze site met toeval gevonden _/-\o_
Dat is mooi aangezien een ik een die-hard retro verzamelaar ben >:)
Maar heb nog 2 vraagjes eigenlijk. Ik heb 2 Fire convertors (voor de snes), zien er precies hetzelfde uit heb ze op dezelfde snes getest met dezelefde spellen maar bij eentje doet ze het niet weet iemand hoe dit zit?
Ik heb een harvest moon voor de snes compleet laatst gekocht voor 25e is ie dat ook waard of is ie meer waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Anoniem: 120270 schreef op 07 augustus 2004 @ 10:48:
Hallow mensen ben hier nieuw. Heb deze site met toeval gevonden _/-\o_
Dat is mooi aangezien een ik een die-hard retro verzamelaar ben >:)
Maar heb nog 2 vraagjes eigenlijk. Ik heb 2 Fire convertors (voor de snes), zien er precies hetzelfde uit heb ze op dezelfde snes getest met dezelefde spellen maar bij eentje doet ze het niet weet iemand hoe dit zit?
Ik heb een harvest moon voor de snes compleet laatst gekocht voor 25e is ie dat ook waard of is ie meer waard
Als je een paar posts terugleest zie je dat ik dus ook zo'n fire converter heb die NIET alle spellen afspeelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o sorry my bad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Rakkerzero schreef op 06 augustus 2004 @ 12:56:
Een maat van mij beweerde een nintendo te hebben uit een bepaald continent. Als je daar bij op Select drukte kreeg je codes. Ik wist niet waar ie het over had.
Die komt waarschijnlijk uit Hong Kong, Taiwan, of Brazilië :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120270 schreef op 07 augustus 2004 @ 10:48:

Als geen enkel spel het ermee doet dan heb je waarschijnlijk gewoon een kapotte converter?
Geen idee wat zoiets waard is, maar ik zou er persoonlijk gerust 2x zoveel voor betaald hebben. :) Mooie koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hij is niet kapot ik heb em getest bij arcana (ntsc) doet ie het wel.
Bij de aziatische dkc2 this gamepak is not designed for your super nes or super famicom.
Bij Mario RPG (ntsc) doet ie het helemaal niet.
Bij de andere speelt ie wel al die spellen af
Ze zien er precies hetzelfde uit, daarom vind ik het zo vreemd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Zo bedoel ik het niet hoor, ik wou er alleen mee zeggen dat ik hetzelfde probleem heb maar dan met secret of mana terwijl chrono trigger het wel doet. Dus ik ben al op zoek naar een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hier ook nog wat spelletjes dubbel liggen als iemand interesse heeft kun je me ook mailen (ik heb ook fototjes), ik ga ze anders op ebay zetten vandaag of morgen :)
Snes
DKC 1 en 2 Compleet,
Arcana, Battletoads in Battlemaniacs (met stift op gekliederd en losse cartridge), Zelda ALTTP (los).
Nes met alleen zwart stofhoesje: Probotector 1, Star Tropics, Mission Impossible, Castlevania.
Sega 8 verschillende typische Amerikaanse sportspellen en Bubsy.
Ik wil ook altijd wel ruilen als je iets interessant te ruil hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Hoeveel vraag je voor dkc 1 en 2 compleet?? Ik ken iemand die de dkc spellen nog zoekt.

Mijn nieuwe aanwinst is Final Fantasy V compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die 2 heb ik al verkocht voor 25 en 27,50
kan nog wel aan die 2 komen. Kan er nog keer aan komen als het goed is dan zijn ze wel 30 p/s :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

over final fantasy gesproken :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...4391&rd=1&ssPageName=WD4V

beetje duur vind ik nog :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Op ebay komen er vaak amerikaanse cartridges langs die zijn dan wat goedkoper. Op marktplaats staat/stond FF1 ook voor een belachelijke prijs 8)7

Zelf ben ik nog op zoek naar final fantasy 2 en 3 voor de SNES, dus als iemand die nog te koop heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Final Fantasy 1 (NES) heb ik voor 30 $ gekocht volgens mij, maar dan wel alles compleet en een mint verpakking :)

FF2 en 3 waren iets duurder maar die zijn dan ook helemaal compleet en helemaal mint. En die zijn heel wat waard als ze compleet en mint zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://occultforces.mine.nu/~scorpion/home/finalfantasy/square_game_collection_640x480.jpg

• -_D_-
  • Laatst online: 01-04 09:00

-_D_-

Polsbandje

Zie nu pas dat er een nieuw deel is :X Ik lurkte altijd in het vorige deel :)

Bezit zelf de volgende consoles:

Nes (in doos+boekjes) (een normale en een omgebouwde)
5 Controllers
2 Zappers
2 Adapters
2 nieuwe RFT's
Stuk of 20 spellen

Sega Master System 2
Twee controllers
4 Spellen

Sega Genesis (Laatste Sega 16 Bit Console)
Twee controllers (waarvan 1 turbo)
8 Spellen

Nintendo 64 (in doos + boekjes)
Twee controllers (waarvan 1 met rumble + memory pack)
Mario 64 Met boekje en doosje
Zelda OOT Met boekje en doosje

Het is dus, wegens gebrek aan geld, een kleine verzameling maar ik wil binnenkort maar weer gaan uitbreiden met meer spellen, nieuwe controllers en een PS1. Snes heb ik gek genoeg nooit zoveel mee gehad. Wellicht nog een Dreamcast of Neo Geo... Wat raden jullie aan?

[ Voor 3% gewijzigd door -_D_- op 12-08-2004 11:29 ]

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 21:49

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

dat is geen slechte deal geweest Scorpion :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Bianca
  • Niet online
@scorpion: Mooi spul ligt daartussen zeg! :9~

Ik zie trouwens dat jij ook FF 5 hebt. Nu heb ik die ook, maar ik vroeg me af of daar ook een boekje bij hoort te zitten zoals bij de pal spellen of alleen een soort klein foldertje?? Ik heb de doos die foldertjes namelijk wel maar geen boekje. Alleen weet ik dus niet of dat bij japanse spellen ook zit.

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

o0-Bianca-0o schreef op 12 augustus 2004 @ 14:02:
@scorpion: Mooi spul ligt daartussen zeg! :9~

Ik zie trouwens dat jij ook FF 5 hebt. Nu heb ik die ook, maar ik vroeg me af of daar ook een boekje bij hoort te zitten zoals bij de pal spellen of alleen een soort klein foldertje?? Ik heb de doos die foldertjes namelijk wel maar geen boekje. Alleen weet ik dus niet of dat bij japanse spellen ook zit.
oordeel zelf :)
Afbeeldingslocatie: http://www.snipemonkey.com/scorpion/ff_v_manual_closed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.snipemonkey.com/scorpion/ff_v_manual.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.snipemonkey.com/scorpion/ff_v_manual_back.jpg

• Bianca
  • Niet online
Bij mij zitten er dus ander foldertjes bij (kleiner formaat) en niet zo'n boekje. Jammer dat ik het spel dan net niet compleet heb.

Ik heb ook wel aardig wat in mn verzameling ben mn kamer weer aant verbouwen zodat ik alles kwijt ken ;) .
Ik heb o.a
5X nes (2 ongebouwd een met mint doos en piepschuim dr nog in _/-\o_
120 spellen 20 boxed compleet o.a zelda 1 zelda 2 en megaman 5
2X snes
60 spellen 35 boxed compleet o.a zelda som ff3 harvest moon dkc 1,2,3
3Xn64 (1tje boxed)
40 spellen bijna allemaal compleet o.a de spellen zelda oot en zelda mm mp1 en mp3
2X gamecube (1 zwarte en een amerikaanse platinum) allebei compleet
26 spellen
Master system 1 en 2
20 spellen bijna allemaal compleet o.a phantasy star
Megadrive 1 en 2 (md2 met koffer)
45 spellen bijna allemaal compleet oa phantasy star 3, M&M, SoR 3
32X Compleet mint
3 spellen compleet: Stellar Assault, Space Harrier en Doom
Mega cd met doos
4 spellen Ecco road avenger Eye of the Beholder (US 8)7 ) en nog 2 allen compleet
PS 1 (2x een omgebouwd)
10 spellen compleet o.a chrono cross castlevania symphony of the night ff 7 tm 9
PS2 (compleet)
9 spellen compleet o.a ffX Rygar
GB (eerste) GBA GBA SP Super Gameboy heb ook nog een nes zapper snes scope menacer verschillende gamepads maar weet ik zo niet precies.
Als de digitale camera weer thuis is zal ik wel eens wat fototjes plaatsen 8)

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

-_D_- schreef op 12 augustus 2004 @ 11:28:
Wellicht nog een Dreamcast of Neo Geo... Wat raden jullie aan?
Ik zou persoonlijk niet voor een Neo Geo gaan. Met het geld wat je daaraan kwijt bent kan je een grote NES/SNES of zelfs DC collectie aanmaken :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.goku.nl heeft wel gelijk qua verzamelen en aantalen vind ik ook.
Maar ik vind zelf de neo geo wel leuker en daarbij ook wat unieker.
Maar een kleine verzameling van neo geo kost net zo veel als een heel grote verzameling dc. Moet je wel rekeing mee houden en kijken wat je leuker vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Die Final Fantasy V uitvoering :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:15
ik heb al een tijdje een megadrive 1 in de kast liggen zonder adapter. nou had ik wel een andere adapter die in de buurt van het voltage enzo kwam en ook paste, maar daarmee kreeg ik een enorme brom in m'n geluid. iemand nog een idee wat voor vervangende adapter ik kan gebruiken? gamma adapters gaan niet werken omdat die vaak niet het juiste voltage kunnen leveren (10v geloof ik)
of misschien heeft er iemand nog 1 over?

zou anders zonde zijn. heb er een boxed sonic 1 en losse sonic 2 bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verkopen ze bij een electronicawinkel niet gewoon een adapter die het juiste aantal volts levert? :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:01
Het probleem zit hem vaak in de plug, die wijkt af van de standaard voedinges pluggen (heb er althans nog geen universele voor gevonden). En je zit ook nog met de 10v idd (de universele die ik heb gaat tot 9v)
Een losse is niet aan te komen voor een intressante prijs aangezien je er een MD mee onbruikbaar maakt. Denk dat je voor het zelfde geld een MD of een MDII compleet in huis hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy op 14-08-2004 12:52 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig of er ook retro gamewinkels in rotterdam zitten?? Voor zover dat ik weet zit er namelijk weinig tot niets, maar ik zou toch wel ff langs een retro game winkel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

o0-Bianca-0o schreef op 15 augustus 2004 @ 20:47:
Weet iemand hier toevallig of er ook retro gamewinkels in rotterdam zitten?? Voor zover dat ik weet zit er namelijk weinig tot niets, maar ik zou toch wel ff langs een retro game winkel willen.
In Dordrecht zit er eentje op de Voorstraat. Gewoon de Gameshop. Daar liggen NES, SNES en N64 games 2de hands. Ook PSX en GB. Voor de rest hebben ze weinig retro.

In Rdam weet ik er geen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Dat ligt helaas een beetje uit de route. Dan zal ik verder moeten zoeken via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixelz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:48
Wat zou eigenlijk een goede prijs zijn voor een usa snes (zonder doos enz)?
Ik kreeg er 1 aangeboden voor 90 euro + 2 controllers en 6 games (niet zeldzaam ofzo) maar volgens mij moet dat goedkoper kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
90 euro? hahah, man.... wat een prijzen

Ik zou een euro of 25 max zeggen, anders haal je er gewoon een uit de usa toch via ebay? Snes is daar vaak < $10 en de verzendkosten zijn een dollar of 15.

Ik weet niet waarom je een usa snes wil, maar als het om de 60Hz gaat dan zou ik een pal snes modden, is stukken goedkoper.

[ Voor 33% gewijzigd door Schweino op 17-08-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixelz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:48
Ik kan helemaal niet solderen :p, 1 keer gedaan denk ik en ik heb zelf ook geen soldeerbout, en ik wil mijn snes ook niet mollen. Een japanse snes is toch wel 60hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Een japanse snes (Super Famicom) is inderdaad ook 60Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Scorpion schreef op 10 augustus 2004 @ 16:38:
Final Fantasy 1 (NES) heb ik voor 30 $ gekocht volgens mij, maar dan wel alles compleet en een mint verpakking :)

FF2 en 3 waren iets duurder maar die zijn dan ook helemaal compleet en helemaal mint. En die zijn heel wat waard als ze compleet en mint zijn :)

[afbeelding]
Mooie verzameling. _/-\o_

Maar waarom heb je 2 toetsenborden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 11:55

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ohayoo luitjes, ben nu enkele dagen terug van mijn vakantie in Japan:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/joogst.jpg

8)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:01
Dat zijn de leukere vakantie tripjes! :9

Kon je zo mee langs de douane?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
AntiPasta schreef op 18 augustus 2004 @ 19:24:

[afbeelding]

8)
zo te zien had je heel veel geld over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

AntiPasta schreef op 18 augustus 2004 @ 19:24:

[afbeelding]

8)
wow :/ (behoorlijk onder de indruk)

Vet :o !!!!!! hoeveel was je kwijt ? nog nieuw of 2e hands ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.