Goeie oude (retro) consoles deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.154 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:06

S2S

Heb vandaag Starwing voor de snes gekocht voor een aardige prijs IMO. 12,50 eurie met doos en boekje leuke game, heb er goede herinneringen aan. EIgenlijk wil ik alle super fx games hebben! Welke maken eigenlijk allemaal gebruik van die chip?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

S2S schreef op 18 augustus 2004 @ 20:59:
Heb vandaag Starwing voor de snes gekocht voor een aardige prijs IMO. 12,50 eurie met doos en boekje leuke game, heb er goede herinneringen aan. EIgenlijk wil ik alle super fx games hebben! Welke maken eigenlijk allemaal gebruik van die chip?
Bij mijn weten:

-Starwing
-Stuntrace FX
-Vortex
-Super Mario World 2: Yoshi's Island

Stuntrace FX is echt een fantastisch spel. Het rare is dat ik nu toch al aardig gewend ben aan de volledige 3D graphics van de N64 en de gamecube. Maar iedere keer als ik Stuntrace speel ben ik toch weer onder de indruk van hoe knap de graphics gemaakt zijn. Hoe primitief en schokkerig het allemaal ook is.

Bovendien zijn Sunset Valley en Aqua Tunnel twee van de beste racebanen ooit gemaakt! _/-\o_

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Doom voor de snes gebruikte ook en FX chip

Anoniem: 89618

S2S schreef op 18 augustus 2004 @ 20:59:
Heb vandaag Starwing voor de snes gekocht voor een aardige prijs IMO. 12,50 eurie met doos en boekje leuke game, heb er goede herinneringen aan.
Heerlijk spel was dat, heb ik ook veel goede herinneringen aan. Deel3 Starfox Dinosaur planet ofzoiets vond ik helemaal niks aan. Nu maar hopen dat de tweede op de GC beter wordt.

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:33
AntiPasta schreef op 18 augustus 2004 @ 19:24:
Ohayoo luitjes, ben nu enkele dagen terug van mijn vakantie in Japan:

8)
Euh vraagje hoe heb je dat in vredesnaam door de douane gekregen ? 8)7

"Heeft u iets aan te geven ??" Neeeueuh niks hoor.. })

"Better ask questions before you shoot"

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 13:46

AntiPasta

d1 m0z4rella

Chocovla schreef op 19 augustus 2004 @ 09:28:
[...]

Euh vraagje hoe heb je dat in vredesnaam door de douane gekregen ? 8)7

"Heeft u iets aan te geven ??" Neeeueuh niks hoor.. })
Hoe typisch Nederlands, het douanekantoor was gewoon dicht :O >:) 8)7
Natuurlijk heb ik die hele reut niet op het vliegtuig gekregen, een deel ervan heb ik met de boot naar huis gestuurd. Wel heb ik de Neo Geo CD, boxed Saturn, ST-V bord en een shitload spellen in mijn handbagage meegenomen... die woog ook iets van 20kg >:)

Je zou niet geloven hoe goedkoop het daar is, die NGCD met 6 spellen kostte maar 45 euro, 3DO's waren 7.50 euro voor de 2 (junk bak maar ze werken), Saturn spellen waren meestal een paar euro - voor de shmups meestal zo'n 15e en voor SF Zero 3 boxset 45 - boxed Gameboy Pocket was 1 euro 80 en zo kan ik nog even doorgaan :Y)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Anoniem: 118482

Wie kent nog die copybox voor SNES en Megadrive?

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Anoniem: 118482 schreef op 19 augustus 2004 @ 13:41:
Wie kent nog die copybox voor SNES en Megadrive?
Ikke, heb er 7 van staan hier ;)

AntiPasta schreef op 19 augustus 2004 @ 13:30:
[...]

Je zou niet geloven hoe goedkoop het daar is, die NGCD met 6 spellen kostte maar 45 euro, 3DO's waren 7.50 euro voor de 2 (junk bak maar ze werken), Saturn spellen waren meestal een paar euro - voor de shmups meestal zo'n 15e en voor SF Zero 3 boxset 45 - boxed Gameboy Pocket was 1 euro 80 en zo kan ik nog even doorgaan :Y)
Jeetje, ik moet daar toch ook maar eens naartoe geloof ik. Klinkt als een soort paradijs op aarde voor (retro)gamers. :D En ik had juist altijd gehoord dat het leven in Japan zo duur was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mijn nieuwe aanwinst :)

Afbeeldingslocatie: http://img6.dena.ne.jp/ex65/20040822/76/36642892_1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118482

Ik neem aan dat je 1 van die copyboxen wel kwijt wil niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Anoniem: 115248 schreef op 19 augustus 2004 @ 20:51:
[...]

En ik had juist altijd gehoord dat het leven in Japan zo duur was!
Ja dat vind iedereen altijd leuk om over op te scheppen maar dat valt wel erg mee... bier is bijvoorbeeld wel duur, en biefstuk, en nieuwe games zijn duurder dan in de VS... maar tweedehands games kosten echt geen fluit _/-\o_

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43074

Wat voor oplossingen gebruiken jullie om meerdere consoles op een tv aan te sluiten.
Zelf weet ik er wel een paar (videorecorders), maar misschien zijn er nog interessante
oplossingen die me kunnen helpen, aangezien ik nu met dit probleem kamp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 43074 schreef op 20 augustus 2004 @ 21:06:
Wat voor oplossingen gebruiken jullie om meerdere consoles op een tv aan te sluiten.
Zelf weet ik er wel een paar (videorecorders), maar misschien zijn er nog interessante
oplossingen die me kunnen helpen, aangezien ik nu met dit probleem kamp :)
Gewoon een Av switch kopen je hebt er een bij de media markt voor 25e met 3x scart en 2x av kun je gewoon tussen wisselen met de druk van een knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577 schreef op 20 augustus 2004 @ 21:12:
[...]

Gewoon een Av switch kopen je hebt er een bij de media markt voor 25e met 3x scart en 2x av kun je gewoon tussen wisselen met de druk van een knop
ah, zijn die maar 25 euro? Dat is wel makkelijk idd, met zoveel aansluitingen.....
Kan ik voorlopig weer vooruit :)
Weet je ook of de uitgang van dat kastje een a/v kabel is (dus tulp) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ik zou wel een beetje opletten, het schijnt nogal vaak voor te komen dat goedkope SCART-switches de RGB connecties niet doorschakelen, waardoor het beeld ineens weer in composiet wordt weergegeven.
(netto resultaat: als je een RGB kabel hebt en je sluit 'm aan op zo'n switch dan gaat de kwaliteit achteruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 20 augustus 2004 @ 23:27:
Ik zou wel een beetje opletten, het schijnt nogal vaak voor te komen dat goedkope SCART-switches de RGB connecties niet doorschakelen, waardoor het beeld ineens weer in composiet wordt weergegeven.
(netto resultaat: als je een RGB kabel hebt en je sluit 'm aan op zo'n switch dan gaat de kwaliteit achteruit)
Dat is met die van de media markt niet het geval kan ik je zeggen anti, die heeft 100% RGB doorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiPasta schreef op 20 augustus 2004 @ 18:23:
[...]

Ja dat vind iedereen altijd leuk om over op te scheppen maar dat valt wel erg mee... bier is bijvoorbeeld wel duur, en biefstuk, en nieuwe games zijn duurder dan in de VS... maar tweedehands games kosten echt geen fluit _/-\o_
Klinkt goed. :D
En als je dus een beetje oplet bij het boodschappen doen, valt het allemaal wel mee met die hoge prijzen.

En zijn die tweedehands games dan ook op veel plaatsen te koop? Of moet je vantevoren er wel achter zien te komen waar al die winkeltjes zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb dus vandaag een andere converter ontvangen. Gelukkig werkt Secret of Mana hier wel mee. Het is gewoon weer een fire converter :) vreemd maarja mij hoor je niet klagen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb inmiddels zo'n kastje van de mediamarkt, en hij heeft idd rgb ondersteuning alhoewel ik zelf geen rgb kabel heb. Best wel handig, 5 apparaten tegelijk, en hij switched automatisch naar de actieve scart ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:06

S2S

Nu heb ik ook Stunt Race FX voor de snes ,erg leuk Maar er stond me bij dat er nog een FX game was met race erin maar ik ben er acher gekomen. Dirt Racer FX, das met big foot trucks, stond me nog vaag iets van bij dat deze game er goed uit zag!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 43074 schreef op 25 augustus 2004 @ 11:52:
Ik heb inmiddels zo'n kastje van de mediamarkt, en hij heeft idd rgb ondersteuning alhoewel ik zelf geen rgb kabel heb. Best wel handig, 5 apparaten tegelijk, en hij switched automatisch naar de actieve scart ingang.
Wat is het merk en wat is de prijs als ik vragen mag?

Schweino schreef op 25 augustus 2004 @ 20:53:
[...]

Wat is het merk en wat is de prijs als ik vragen mag?
Het merk is (even in de prullenbak kijken voor de doos) bandridge, en kost zoiets als 25 euro dacht ik.
Ik heb nu mijn gamecube en n64 aangesloten op een tv kaart. Alleen storing om bijv. de personages, bijv. Link, allemaal interlaced lijntjes en ruis. Alleen te zien als je echt dicht op de monitor zit maar en niet echt ontzettend veel, maar toch....
Is dit normaal voor een console op een tvkaart aangesloten met composite? Ik heb gelezen dat composite zo'n beetje het slechtste is en rgb dus het beste met s-video er tussen in.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 43074 op 26-08-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Consoles op je TV kaart aansluiten is best een nare verrassing inderdaad... soms wil het programma DScaler de kwaliteit nog enigzins verbeteren, en een S-video kabel kopen hielp ietwat bij mij. Als je het meteen goed wil doen is er bijvoorbeeld dit: http://www.lik-sang.com/i...gory=29&products_id=2599&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ziet er wel goed uit ja, die kabel, alleen heb ik er niks aan als je meer nintendo's: kan maar 1 nintendo op :(

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb even bij IGN die collection lijst ingevuld: http://users.ign.com/collection/_Yoshi_ Ik ben bezig met een website met pics en info van mijn verzameling, maar dat kan nog wel ff duren. Dus ik dacht ik doe het even zo. Binnenkort worden er een 64DD met games en een Satellaview aan toegevoegd worden :) Jammer dat er geen hardware tussen staat though... Ook misten er een stuk of 10 NES en SNES games. Ik had geen zin om bij de NES/SNES games de compleetheid erbij te zetten btw... :P Maar ik heb zo'n 65 complete NES games, en ik denk dat 70% van m'n SNES games dat ook zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 02-09-2004 01:12 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Heb je gunsmoke compleet? Zo ja, kan je een pic posten van de doos? Die wil ik wel eens zien.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:29
Afbeeldingslocatie: http://www.retrosuperstore.com/img/galleribilder/nes/gunsmoke.JPG

Flickr | Lego collectie

Dank u! (waarschijnlijk is dat dezelfde als de Nederlandse versie, lijkt me).
Ik vond die muziek van gunsmoke van level 1 altijd echt geweldig.
Was wel een leuk spel ik ben alleen nooit verder dan level 3 of 4 gekomen, was behoorlijk lastig.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 43074 op 02-09-2004 17:24 ]

• Speedy
Dat is idd het doosje zoals hij hier ook is geleverd, geweldig spel ook :)

Flickr | Lego collectie

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:35

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik heb hier nog een Atari Lynx 2 liggen, speel er af en toe ook wel mee. Eigenlijk is het geen console, maar toch is het een leuk ding.

+/- 10 jaar later kwam Nintendo pas met een soortgelijk apparaat.
Wat de GameBoy Advance ook heeft, heeft de Atari Lynx eigenlijk ook. Multiplayer, kleurenscherm... Hij is alleen iets groter. De eerste Lynx helemaal wel. :P

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb het doosje niet van Gunsmoke, maar hij ziet er idd zo uit als hierboven is gepost. Meestal ziet het doosje er hetzelfde uit als het plaatje op de sticker die op de cart zit bij de NES games.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:45
IK heb een paar dagen terug nog Power Blade gekocht voor een paar euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/194743.jpg

Het is best een leuk spelletje. Ondertussen al wel uitgespeeld. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op 03 september 2004 @ 10:58:
IK heb een paar dagen terug nog Power Blade gekocht voor een paar euro.

[afbeelding]

Het is best een leuk spelletje. Ondertussen al wel uitgespeeld. :)
Hey ja, die heb ik ook. Het deed me een beetje aan megaman denken. Alleen wel erg eenvoudig. Als je er goed voor gaat zitten kun je hem waarschijnlijk wel in 1 sessie uitspelen (heb ik gedaan). Maar eigenlijk vond ik dat eerder een voordeel :). Ik merk dat ik toch niet meer echt het geduld heb om sommige van die supermoeilijke nes-games onder de knie te krijgen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Een moeilijke nes game die ik nu meer niet meer onder de knie krijg is Zelda 2. Vroeger toen ik als jongetje van 8 jaar het spel speelde kwam ik tot de 3e palace. Nu versla ik de eerste al niet eens meer. 8)7

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Rakkerzero schreef op 03 september 2004 @ 12:38:
Een moeilijke nes game die ik nu meer niet meer onder de knie krijg is Zelda 2. Vroeger toen ik als jongetje van 8 jaar het spel speelde kwam ik tot de 3e palace. Nu versla ik de eerste al niet eens meer. 8)7
spoiler:
Ik ben bij die schaduw van jezelf, voor de mensen die dat wat zeggen.
Dus als ik die versla heb ik hem uitgespeeld.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh pfoe, het is al lang geleden dat ik Zelda 2 heb gespeeld. Maar ik kan in ieder geval wel zeggen dat ik het spel vroeger als klein jongetje wel helemaal tot het einde heb uitgespeeld. :)

Ik moet het eigenlijk maar weer eens proberen op de collector's edition disc. Ik heb wel onlangs nog Zelda 1 daarop gespeeld, maar die vond ik juist erg simpel geworden. Zonder al teveel problemen heb ik het in een paar uurtjes helemaal uitgespeeld. Geen enkele dungeon vond ik echt lastig. 8)7 En zo primitief ook allemaal, er is geeneens speciale muziek voor de eindbazen! Maar het is dan wel weer heel tof dat je die al in de aangrenzende kamers kunt horen brullen. Dat vond ik zelfs nu weer angstaanjagend toen ik het voor het eerst weer hoorde. Totdat ik er dan oog in oog mee stond en die draak in 2 seconden verslagen had.

@Vanitas.
Die kan ik me ook nog wel herinneren. Erg lastig gevecht is dat. Je moet echt heel goed gebruik maken van je schild om alles te blocken, en eindeloos afwachten tot hij een foutje maakt en je hem een keertje kunt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op 03 september 2004 @ 20:54:
[...]

En zo primitief ook allemaal, er is geeneens speciale muziek voor de eindbazen! Maar het is dan wel weer heel tof dat je die al in de aangrenzende kamers kunt horen brullen. Dat vond ik zelfs nu weer angstaanjagend toen ik het voor het eerst weer hoorde.
Dat brullen was inderdaad grandioos _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-01-2023
Ik heb zojuist 3 spellen gekocht.. :)

te weten:

Super Metroid
Zelda: ALTTP
SM World 2: Yoshi's Island

Hoeveel is dit waard denken jullie? (allemaal card. only)

Ik heb trouwens nog een duitse Zelda te koop, inc. boekje + landkaart.. iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allemachtig, ik ben er nu ook maar weer eens aan begonnen. :o
Wat een abnormaal irritant spel eigenlijk! ;)

Ik heb het eerste paleis wel gehaald. Maar nu in het tweede wordt ik constant de pan in gehakt. Hehe, echt lastig zeg. Dus ben ik nu een beetje aan het rondkijken bij deathmountain, in de hoop dat daar een wapen of nieuwe spreuk ligt die het allemaal ietsje makkelijker zal maken (zal wel niet), maar daar in deathmountain is het ook #@!&%! moeilijk zeg! Ik heb echt een hekel aan die krokodillen die met een knots zwaaien, of met bijlen naar je gooien... daar is echt geen ontkomen aan. Om nog maar te zwijgen over die boomerang-ventjes! Timing is zo belangrijk in dit spel. Precies op het juiste moment bukken, gelijk weer omdraaien... echt lastig!

En dan die puzzels! Kom ik in een stadje dat opeens ophoudt bij een stuk water. En er staat daar een kerel die zegt dat hij met niet kan helpen als ik niet in het dorp woon. Puur bij toeval kwam ik erachter dat als je over een stukje bos "ergens op de kaart" heenloopt, je ineens bij een huisje terecht woont waar blijkbaar een vriend van die kerel bij het water woont. En als je hem eenmaal gesproken heeft kun je wel het water over. Gelukkig heb ik het nu toevallig al snel gevonden, maar de herinneringen aan vroeger kwamen wel weer boven zeg. :p Dagenlang heb ik toen zowat huilend van frustratie rondgelopen omdat ik niet over dat rotwater heen kwam! Haha, zulke onmogelijke puzzels zouden ze nu echt niet meer durven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Snok schreef op 05 september 2004 @ 22:28:
Ik heb zojuist 3 spellen gekocht.. :)

te weten:

Super Metroid
Zelda: ALTTP
SM World 2: Yoshi's Island

Hoeveel is dit waard denken jullie? (allemaal card. only)
15 euro of zoiets. De carts alleen zijn niet zoveel waard. Als je hem compleet hebt stijgt de waarde gigantisch. Het zijn erg toffe spellen die je daar hebt, en daardoor ook erg populair. Daarom zijn deze games ondanks dat ze niet zeldzaam zijn toch meestal best prijzig. Alle 3 compleet zou wel een euro of 60 opleveren.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat als je die 3 carts op ebay neer zet je nu al op 60 euro moet rekekenin, compleet zijn ze minstens 30+ euro per stuk als je ze ope bay verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@Surrounded
De moeilijksheids Niveau bevalt mij wel van Zelda 2. Zouden ze eigenlijk bij meerdere zelda's moeten.
Dus lang verhaal en hoge moeilijksgraad. Dan duurt zo'n zelda minstens wel een maand vordaat je hem uitgespeeld. :)
Dan is je geld ook eens meer dan waardig.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 06-09-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zojuist GOAL! gekocht voor de NES. Heerlijk voetbalspelletje van vroeger :)
Verleden week een Dreamcast gekocht met Virtua Tennis 1/2, Crazy Taxi 1/2, Virtua Striker 2, Sega Rally 2, Ecco the Dolphin en een CD met 700 NES games die geemuleerd worden (speelt heerlijk overigens)...en dat voor 50 Euro :)

Mn vriendin was zo lief om daarnaast een Zilvere PS2 te halen met wat games en een AB, dus bij mij kan t niet meer stuk ;)
Mn verzameling staat nu op :

2x GB classic (30 games)
1x GB color (6 games)
1x NES (4 games)
1x SNES (7 games)
1x N64 (6 games)
1x GameCube (7 games)
1x PlayStation (10 games)
1x PlayStation 2 (3 games)
1x Dreamcast (8 games).

Spaar voorlopig nog wel door :)
Heerlijke hobby!
Net een Sega Megadrive met twee joysticks en 3 games gekocht voor....10 Euro!
Dat was dus echt een niet nadenken en kopen actie ;)

Hieronder even wat foto's (ook met nieuwe consoles, maar vooral oude) :

NES :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/NES.JPG

SNES :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/SNES.JPG

2x Gameboy, 1x Gameboy Color :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Gameboys.JPG

N64 :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/N64-2.jpg

Gamecube :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Gamecube.JPG

Sega Megadrive : (tikkeltje onscherp)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Megadrive.JPG

Sega Dreamcast :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Dreamcast.JPG

PlayStation :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/PSX.JPG

PlayStation 2 :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/PS2.JPG

Paar spellen :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Games.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Games2.jpg

Wat joysticks :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Shitload.jpg

En als laatste : hoe ik het weet te bergen ;) :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/Setup2.JPG

Da wassem :)

• Zeror
Wo, das een mooie verzameling.
Je weet het idd netjes op te bergen. :)

[jaloersmode]
IK WIL OOK ZO'N VERZAMELING
[/jaloersmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. heb geld nodig voor een nieuwe pc.. *dilemma*

Wat zou je hiervoor kunnen krijgen denken jullie?

Boxed SNES, met manual, piepschuim ed, 2 controllers PAL
- Super Mario World
- Super Mario All Stars
- Super Mario Kart
- Yoshi's Safari
- Street Fighter 2 Turbo
- Theme Park
- Donkey Kong 1
- Donkey Kong 2
- Donkey Kong 3
- Super Metroid
- Zelda: A Link To The Past
- Illusion Of Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik geef je een tientje voor Yoshi's Safari :) (Als ie compleet is)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
hehe, hij is alleen card. only.. helaasch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snok schreef op 10 september 2004 @ 09:57:
Ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. heb geld nodig voor een nieuwe pc.. *dilemma*

Wat zou je hiervoor kunnen krijgen denken jullie?

Boxed SNES, met manual, piepschuim ed, 2 controllers PAL
- Super Mario World
- Super Mario All Stars
- Super Mario Kart
- Yoshi's Safari
- Street Fighter 2 Turbo
- Theme Park
- Donkey Kong 1
- Donkey Kong 2
- Donkey Kong 3
- Super Metroid
- Zelda: A Link To The Past
- Illusion Of Time
Aangezien er toppers bij zitten zou ik toch zeggen zo'n 60 euro.
Misschien is het slimmer om spellen los te verkopen, want voor sommige games kun je per stuk (vooral als ze in een doosje zitten met handleiding) toch wel zo'n 10~20 euro vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Ik zat wel aan iets meer dan 60 euro te denken hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Ligt het aan mij, of kreeg je vroeger een completere console voor ongeveer het zelfde geld?
"vroeger" toen ik de NES kochtte voor 299,- gulden bij de Bart Smit had ik de Mario pak.

Daarin zat:
1 NES
2 Controllers
1 Light Gun ( die heette toch geen geweer, maar iets lievers?)
Mario Bros
Duck Hunt
En een vga aansluitsnoer

Toen ik later de Snes kocht voor fl 399,- , was dit het Street fighter pakket.
Daarin zat
1 SNES
Street Fighter 2
2 Controllers
En een VGA aansluitsnoer

Nu kocht ik een Game cube voor E 199,- , het Super mario Kart .
Daarin zat
1 Game Cube
1 Controller
1 Mario Kart
1 VGA aansluitadapter.
( wel voor het eerst het originele doosje van het spel)

De prijzen zijn gezien de tijd redelijk gelijk gebleven, alleen de meegeleverde spullen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
weeraanmelden schreef op 10 september 2004 @ 10:28:
Daarin zat:
1 NES
2 Controllers
1 Light Gun ( die heette toch geen geweer, maar iets lievers?)
Die light gun heet de zapper.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor die zapper heb ik maar twee spellen. Duck Hunt en Bayou billy (ofzoiets)

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

een NES met VGA? >:)

(sorry, mierenneukerij, het is in ieder geval geen "VGA aansluitsnoer")

AntiPasta schreef op 11 september 2004 @ 02:14:
een NES met VGA? >:)

(sorry, mierenneukerij, het is in ieder geval geen "VGA aansluitsnoer")
Hij bedoeld gewoon een AV kabel denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vanmorgen Illusion Of Time voor het eerst sinds jaren weer een keer uitgespeeld. Echt een geweldig spel! Een soort van Zelda, minder goed uitgewerkt qua besturing en details, maar wel met een véél beter verhaal. Het is een tocht langs de zes (?!) wereldwonderen. En in het verhaal zit de hele geschiedenis en toekomst van de wereld verwerkt, inclusief allerlei interessante evolutie-theoriën.

Hoofdpersoon Will is ook wat socialer dan Link. Hij maakt vrienden onderweg die dan met hem meereizen, hij wordt verliefd, personages gaan dood of blijven anderszins achter. Alle personages hebben zo hun eigen verhaal. Sommige scenes zijn echt ontroerend (als Hamlet zichzelf opoffert om... *snif* nou ik zal het niet verklappen, maar het was wel dramatisch ;))

Erg moeilijk is het allemaal niet, je vliegt er zo doorheen. Maar daardoor blijft de vaart er ook lekker in zitten en wordt je nog veel meer meegesleept door het verhaal dan dat het telkens onderbroken zou worden door kerkers waar je een paar dagen vastzit. Ik hoor nooit zoveel over dit spel als het gaat over de klassieke snes-rpg's. Maar ik vind het echt één van de betere!

Afbeeldingslocatie: http://emultest.free.fr/screenshot/sninillusionoftime.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

1 van de SNES RPG's als je het mij vraagt... samen met Zelda, Lufia, en Secret of Mana/Evermore... volgens mij zijn het er 7 trouwens ;)

Maar uh... toen ik vandaag thuis kwam stond er een grote doos met japanse tekens klaar. Met erin: een 64DD Randnet Delivery Set :D + Doshin 2 :o

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 13-09-2004 17:43 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op 13 september 2004 @ 17:43:
1 van de SNES RPG's als je het mij vraagt... samen met Zelda, Lufia, en Secret of Mana/Evermore... volgens mij zijn het er 7 trouwens ;)
Final Fantasy?! Die mag je toch ook wel meetellen lijkt me.
En Lufia was toch die rpg die naar het nederlands is vertaald? Moet ik ook nog eens een keer zien te vinden.

En er zijn inderdaad 7 wereldwonderen, maar in het spel zijn er maar 6. :p Ondanks dat is het toch wel grappig om levels te spelen op de Chinese Muur, of in een egyptische pyramide. Die gigantische krijt-tekeningen van de Maya's zitten er ook in. Best leuk gevonden allemaal.

Ik ben nu net begonnen aan het officieuze vervolg: Terranigma. Ziet er ook erg goed uit. Het speelt zich af in een soort onderwereld middenin de aarde, en iedereen maakt telkens verwijzingen naar "de bovenwereld"... dus ik ben erg benieuwd hoe dat zich allemaal gaat ontvouwen. De worldmap lijkt daadwerkelijk "hol" te staan alsof je echt over de binnenwand van de planeet loopt... supermooi gedaan, ik had geen idee dat die goeie ouwe snes dat ook aankon. :)
Maar uh... toen ik vandaag thuis kwam stond er een grote doos met japanse tekens klaar. Met erin: een 64DD Randnet Delivery Set :D + Doshin 2 :o
Whoa! Daar kan ik niet tegenop. :D
Als je het een tijdje gespeeld hebt vertel dan eens iets over Doshin 2, daar ben ik erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Oeps. Final Fantasy ook ja :)

En ik moet ten eerste eerst nog even een japanse N64 ergens vandaan toveren, en bovendien was ik niet van plan Doshin 2 te gaan spelen. Het is het zeldzaamste 64DD spel (stond een tijdje terug voor 700 euro op ebay!), en hij is nog factory sealed. Bovendien schijnt het niet zo'n boeiend spel te zijn. Maar zodra ik een N64 heb zal ik je laten weten hoe een aantal games zijn ;)

Er zit trouwens ook een Randnet portomonnee bij, een rode grote vierkante doek met een japanse tekst erop, en wat japanse 64DD folders :D Het toetsenbord heb ik nog niet ontvangen, maar die zou in de doos zitten waar ook een boxed Satellaview in zit 8) :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Terranigma moet ik ook nog eens ergens zien te krijgen, maar die zie ik vrijwel nooit te koop staan en ik heb hem helemaal nog nooit compleet gezien :(

En dan heb ik het niet over die duitse of franse versies he, die zijn nog genoeg te krijgen :(

[ Voor 25% gewijzigd door Bianca op 13-09-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat vind ik sowieso superirritant van games in Duitsland :r Ik had er een keer Pokemon Stadium 2 vandaan gehaald, en ja hoor.. alles in het duits. Beetje jammer :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op 13 september 2004 @ 18:16:
en bovendien was ik niet van plan Doshin 2 te gaan spelen. Het is het zeldzaamste 64DD spel (stond een tijdje terug voor 700 euro op ebay!), en hij is nog factory sealed.
Ga je hem weer doorverkopen? 700 euro is een hoop geld ja.
Maar als ik het was... en ik had eenmaal alle benodigde apparatuur, ik denk dat ik me dan toch niet zou kunnen beheersen hoor. :p Ik zou hem toch willen spelen.
Maar zodra ik een N64 heb zal ik je laten weten hoe een aantal games zijn ;)
Ik ben benieuwd!
Er zit trouwens ook een Randnet portomonnee bij, een rode grote vierkante doek met een japanse tekst erop, en wat japanse 64DD folders :D Het toetsenbord heb ik nog niet ontvangen, maar die zou in de doos zitten waar ook een boxed Satellaview in zit 8) :D
Jij hebt volgens mij onderhand echt alles wat Nintendo ooit heeft uitgebracht. :D
Al die boekjes en folders en dingetjes die bij de japanse dingen zitten fascineren mij ook altijd mateloos. Folders met praten stekkertjes en lachende stopcontacten die (neem ik aan) uitleggen hoe je alles moet aansluiten. Echt geweldig. _/-\o_

Mijn Terranigma was trouwens cart-only. Voor een paar euro gekocht van iemand in Nederland. :) Tegelijkertijd liep er ook een veiling van iemand in engeland die hem mint in box verkocht. Daar heb ik toen nog 30 euro voor geboden, maar uiteindelijk steeg de prijs tot boven de 60. :/

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 14-09-2004 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

In eerste instantie was dat het idee ja. De hele zwik kopen, en dan dat ene spel doorverkopen om de rest te financiëren. Maar nu het eenmaal binnen is is het toch moeilijk.. hehe :P Ik heb het veranderd naar "Ik verkoop hem als ik echt geld nodig heb" :P Ik moet nu volgens mij nog maar 1 spel en ik heb alles op het 64DD gebied (behalve de demo unit (die op zich niet zo heel zeldzaam is) en de developers unit met lege carts (die wel zeldzaam is :P)).

M'n verzameling begint nu idd wel ergens op te lijken, maar er zijn nog zat dingen die ik niet heb. Sowieso natuurlijk een berg games, maar ook dingen als de Famicom, Famicom Disk System, Super Famicom, een zooi G&W's, Super Gameboy 2, 3D bril voor de Famicom, Gameboy Player voor de Q en voor de normale cube (voor de Q stond vannacht nog op Ebay, maar vond hem wat te duur geworden.. en heb het geld ook niet, hehe :P), GB Color, GB Pocket, en alle demo en developer units heb ik ook niet :P Maar dat interesseert me ook niet zo heel erg. En nog veel accessoires, en ik zal ook vast nog wel wat vergeten zijn. :P In mijn sig staat iig wat ik wel heb :)

Ik zal zodra ik ergens een digitaal fototoestel heb geritseld even een zooi fototjes maken.

edit: Hier een paar foto's van internet.
Afbeeldingslocatie: http://members.xoom.virgilio.it/_XOOM/slaanesh79/hardware/randnet/randnet_subscription_big.jpg
Volgens heb ik hier alles van behalve dat Doshin foldertje. Ik zal vanmiddag even loeren in de doos, dan heb ik wat meer tijd. Rechtsonder zie je die portomonnee :)

Afbeeldingslocatie: http://members.xoom.virgilio.it/_XOOM/slaanesh79/hardware/randnet/randnet_box.jpg
Het zit allemaal in die onderste doos. Niet helemaal de originele content, maar ik heb niet te klagen :) Er zit veel in, op 1 folder en een jap N64 na alles geloof ik :) En die bovenste doos dan ook niet natuurlijk. (Hier zaten de games in de onderste doos, ipv de N64)

http://ddlabo.hp.infoseek.co.jp/64dd/ddsoft.html Op dat Golf spel (op een na onderste) na zitten er als ik goed gekeken heb alle spellen in. Of misschien nog 1 van die Mario games niet, dat zou nog kunnen. Maar daar kan je voor een habbekrats aankomen, dus dat zou niet zo erg zijn.

Ik geef vanmiddag wel even een volledig verslag :P Hopelijk met foto's (Weet iemand waar ik die dingen kan plaatsen tijdelijk?)

edit: Direct linken naar die pics werkt geloof ik niet. Hier kan je ze iig bekijken.

[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 14-09-2004 08:26 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
www.picserver.tk kan je proberen, die ondersteund wel linken op forums (al is die wel traag de laatste tijd).

Mooie spullen trouwens :9

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/intellivision.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/atari.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb even wat fototjes genomen, en volgens mij moeten ze hier te zien zijn: http://picserver.student....w_gallery&code=810T6642A1

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/6PR0EC782QFO

Even gecheckt btw of alle Mario Artist games erbij zitten, en ja hoor! :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/16BJ936V4971/136OO6FB60KH/JPEG/1095159126//p40h
Van links naar rechts:

• Randnet Disk
• Mario Artist: Polygon Studio
• Mario Artist: Communication Kit
• Kyojin no Doshin: Kaihou Sensen Chibikko Chikko Daishuugou (Doshin 2)
• F-Zero X Expansion Kit
• Kyojin no Doshin 1
• Sim City 64
• Mario Artist: Paint Studio
• Mario Artist: Talent Studio

Ik mis dus alleen nog Japan Pro Golf Tour 64 om mijn 64DD games collectie compleet te maken :)

[ Voor 83% gewijzigd door Captain N op 14-09-2004 17:25 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op 14 september 2004 @ 12:56:
Ik heb even wat fototjes genomen, en volgens mij moeten ze hier te zien zijn:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Erg mooi allemaal! Om jaloers op te worden. :9
Nu ga je zeker wel haast maken met die japanse N64? Als je elke dag tegen al dat moois aan zit te kijken... Ik zou echt benieuwd zijn hoe het allemaal speelt.

Terranigma is trouwens echt geweldig! Het meest epische verhaal dat ik ooit in een computerspel heb meegemaakt. Het is een soort alternatief filosofisch scheppingsverhaal. In het begin snapte ik er weinig van, en het duurt ook wel een tijdje voordat het een beetje op gang komt. Maar het is nu echt wel heel indrukwekkend aan het worden. Wat een ambitieus project moet dit in die tijd geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op 14 september 2004 @ 12:56:
Ik heb even wat fototjes genomen, en volgens mij moeten ze hier te zien zijn: [n :)
Ah,ali illegali!! http://picserver.mirror.t...52M/JPEG/1095158975//qi07

FOR SALE AND USE IN JAPAN ONLY! SELLING SECOND HAND NOT ALLOWED!
>:) >:) >:) >:)

Maar mooi spul, hoeveel was je wel niet kwijt? Zeker een paar honderd euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ja ik ben er jaloers op, wil zeker ooit nog een 64DD als de financien het toelaten (heb iig alvast wel de JAP N64 ;)), maar is er nooit een Zelda voor gekomen (die URA Zelda die bij TWW zat) of is die nooit gereleased?

En spelen, denk dat dat zwaar tegenvalt, misschien is die F-Zero track editor tof om te doen (al zal je daar nog een JAP F-Zero X voor moeten hebben dacht ik), maar de rest is denk ik onspeelbaar door de taal.
Had ze ook wel in het seal laten zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy op 14-09-2004 22:19 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 43074 schreef op 14 september 2004 @ 21:10:
[...]

Ah,ali illegali!! http://picserver.mirror.t...52M/JPEG/1095158975//qi07

FOR SALE AND USE IN JAPAN ONLY! SELLING SECOND HAND NOT ALLOWED!
>:) >:) >:) >:)

Maar mooi spul, hoeveel was je wel niet kwijt? Zeker een paar honderd euro?
Hehe :+ Voor een paar honderd euro mag je blij zijn als je alleen de 64DD bemachtigd :) Het heeft mij inclusief verzendkosten 700 euro gekocht ongeveer. Veel geld, maar voor wat ik er voor heb gekregen een koopje. Dat is trouwens inclusief het boxed toetsenbord wat nog moet arriveren (levert normaal zo'n 150 euro op). Een paar redelijk normale waardes (excl. verzendkosten):

• Boxed 64DD 300-400 euro
• Doshin 2 500-700 euro
• Randnet Keyboard 150-200 euro
• Doshin 1 / F-Zero X / Sim City 64 35-45 euro
• Mario Artist games 25-35 euro

Dus als je alles uitrekend ben ik heel voordelig uit :)
TAG_Speedy schreef op 14 september 2004 @ 22:16:
Ja ik ben er jaloers op, wil zeker ooit nog een 64DD als de financien het toelaten (heb iig alvast wel de JAP N64 ;)), maar is er nooit een Zelda voor gekomen (die URA Zelda die bij TWW zat) of is die nooit gereleased?

En spelen, denk dat dat zwaar tegenvalt, misschien is die F-Zero track editor tof om te doen (al zal je daar nog een JAP F-Zero X voor moeten hebben dacht ik), maar de rest is denk ik onspeelbaar door de taal.
Had ze ook wel in het seal laten zitten.
Ura Zelda is nooit verschenen op de 64DD, maar het was inderdaad wel een titel waar destijds aan gewerkt is. Er zijn een stuk of 20-30 games die nooit gereleased zijn voor de 64DD. Doshin 2 en Japan Pro Golf Tour 64 zijn alleen 2 weken pre-orderbaar geweest op de Japanse Nintendo website, en zijn uiteindelijk nooit in de winkel verschenen. Die overige 7 'games' zaten gewoon al in die Randnet Set.

Ik heb het dus nog niet gespeeld, maar me er wel behoorlijk in verdiept. Als ik de gevonden informatie moet geloven is F-Zero X Expansion Kit het tofst, en zelfs best een leuk spel. Japan Pro Golf Tour 64 schijnt ook een goed golf spel te zijn met mooi graphics ook en zo. Doshin 2 is waardeloos, Doshin 1 vrijwel hetzelfde als op de Gamecube. En die Mario Artist dingen zijn wel grappig, maar niet echt games te noemen. Sim City.. tja.. dat kent iedereen al wel. Dus voor de games hoef je het niet te doen tenzij je een die-hard F-Zero fan bent. Maar voor de verzamelwaarde is het natuurlijk geweldig! :D

[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 14-09-2004 23:56 ]

Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 92382

Ik heb al vaker eens wat gepost hier maar wou nu een keer wat foto,s van mijn nes collectie laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/toyzolder/verzameling/collectie.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/toyzolder/verzameling/collectie1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/toyzolder/verzameling/deluxe.jpg

Mijn nes verzameling is wel mijn hoofd verzameling hierbij heb ik ook bijna het meest aan assecoires zoals het keyboard wat op de foto,s te zien is.. Voor de rest spaar ik ook nog alle andere consoles. Als ik deze ook ooit beter kan uitstallen zal ik hier ook nog foto,s van maken.

Ik heb bij mijn nes nu 300 spellen.
Maar bij andere systemen ook al redelijk wat.
De ign lijst is niet uptodate ik heb nog niet alles toegevoegd.
http://users.ign.com/collection/jawa600

• Zeror
Dat is een reg mooie NES verzameling.
Waar heb je dat allemaal vandaan getoverd.

offtopic:
mooie Garfield heb je op je muur. :)

Wow! Dat is een hele fraaie verzameling. _/-\o_

Wat doet R.O.B. nou eigenlijk precies? Ik zie er weleens één staan op eBay, voor erg veel geld... Natuurlijk is het alleen al leuk om als decoratie op je tv te zetten... :) maar toch ben ik nieuwsgierig wat nou echt zijn functies zijn?

Bij die spellen die ervoor gemaakt zijn, drukt hij dan echt de knopjes van de controller in als een 2e speler? En wat hoort er allemaal bij een complete robot te zitten? Ik weet dat hij op een bepaalde manier ook gebruik maakt van een soort ringen? :? Maar horen die bij het R.O.B.-pakket, of zaten die bij gyromite of hoe dat spelletje ook heette?

Anoniem: 92382

Ja die garfield zit er sinds ik klein ben :) maar die heeft plaats moeten maken voor de nes planken :)

Die rob die doet niet zocvel je kunt hem besturen op en neer en armjes heen en weer en open en dicht. en je kunt hem met gyromite van die tollen laten draaien of laten op pakken weet niet eens precies heb hem nooit serieus gebruikt alleen altijd een beetje laten bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mooie NES verzameling! _/-\o_

Vooral die ROB, Family Fitness, Miracle Piano en die Roller zijn tof :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

*schop*

Ik heb inmiddels een NTSC N64 weten te bemachtigen, en ik kan zeggen dat de 64DD prima werkt :) Ik heb even gekeken naar Mario Artist: Communication Kit, maar daar kan je verder vrij weinig mee. Dat is gemaakt voor de modem, maar aangezien het Randnet netwerk uit de lucht is en in NL nooit in de lucht is geweest is het nogal nutteloos nu. Maar wel leuk :) Verder heb ik Doshin heel even geprobeerd (nog niet zoveel tijd gehad), maar ik snapte er nog niet heel veel van. Ik heb heb Doshin op de cube nog nooit gedaan, maar het schijnt vrijwel hetzelfde te zijn. Van de Randnet Disc heb ik er ook nog een zonder seal er om heen. Moet ik nog proberen, maar daar geldt volgens mij hetzelfde verhaaltje voor als voor Communication Kit.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Je hebt Doshin uit z'n seal gehaald? Respect, had het zelf nooit gedaan (had voor 10 euro de NGC versie wel gehaald). Heb zelf afgelopen tijd deze nog gekocht;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/megajet1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/megajet2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/megajet4.jpg

Een NIB Sega Megajet. Het haalt het bij lange na niet bij een 64DD, maar het hebbeding gehalte is toch vrij hoog ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ziet er cool uit! Nooit van gehoord though :P Doshin 1 zat niet in een seal, maar er zit een kartonnetje om heen met een scheurstripje. Maar je kan het spel er gewoon aan de zijkant uitschuiven zonder dat kartonnetje dus te slopen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Wou al zeggen, Doshin 2 laat je zeker wel zitten of niet ;)

hier wat meer info over de Megajet, ben je weer wat wijzer ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die pagina wil niet laden hier :? En nee, deel 2 blijft netjes in z'n plasticje zitten :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Sega Mega Jet was a handheld video game console version of the Sega Megadrive that was rented for use aboard Japan Airlines airliners.

The Mega Jet was developed in 1992 as a promotional item used by the airline. The unit has no built in screen, nor does it require one. The unit is plugged into an LCD television that folded from the armrest. Four games for the flight are availible, including Super Monaco GP, and Sonic the Hedgehog. The Megajet was availible in limited quantities in department stores, as it was being marketed in Japan as a portable Megadrive.

The development of this console would later result in the Sega Nomad, which was a portable Sega Genesis (North American equivalent of the Megadrive) with a backlit screen, available after its release on October 1995 in North America

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

*shop*

En wat kwam er vandaag met de post uit Japan:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/astitan.jpg

Astra Superstars voor de ST-V Titan, heerlijk over-the-top beat 'em up met ook nog wat flyer-achtige dingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu enkel je supergun nog goed in elkaar solderen anti ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Weet iemand hier mischien wat een Super Wildcard DX 32M voor de SuperNES nog opleverd?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

ironx schreef op 28 september 2004 @ 19:50:
Weet iemand hier mischien wat een Super Wildcard DX 32M voor de SuperNES nog opleverd?
Als het een DX is niet zoveel. DX2 is veel meer waard.

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

WOOHOO! Al het spul wat ik vanuit Japan met de post naar huis had gestuurd is vandaag aangekomen in 3 vette dozen :D

Doos 1:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/jsb1.jpg

-Japanse PSX (was gratis)
-3DO FZ-10
-Samurai Shodown AES compleet
-2 boxed Wonderswans
-2 Famicom Disk System games
-Saturn Sakura Taisen LE boxset (spel met muis en muismat)
-2 boxed Saturn modems
-boxed Saturn keyboard
-PCFX spel (dont ask :p)
-aantal audio CDs voor 10 en 5 yen per stuk gekocht in een leipe bui 8)7
-Virtual Mahjongg 2 voor de ST-V

Doos 2:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/jsb2.jpg

-stapel goedkope Saturn en PSX spellen
-Vandal Hearts voor de Saturn
-E-book Operator voor de Saturn
-Street Fighter IIX voor de 3DO _/-\o_
-complete Gameboy Pocket
-Saturn Ultraman boxset (spel met speciale ROM-kaart zoals KoF95)
-Officiele Saturn Skeleton pad
-PC Engine multitap en 1 controller
-aantal boeken die niet meer in mijn tas pasten :p

Doos 3:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/jsb3.jpg

-Doko Demo Issyo PS1 boxset (met linkkabel voor je mobieltje)
-Saturn Nights boxset
-Shenmue en een of ander worstelspel voor de DC + wat DC junk
-PC Engine + CDROM2 unit + Interface Unit (helaas geen adapter |:( )
-Saturn Virtua Stick, pwnende arcade stick _/-\o_ _/-\o_
-paar Virtua Fighter portrait en Game Ware discs
-Yuna 2 voor de PCE-CDROM

:) >:) :P :*) 8) _/-\o_ :9~
Ik kan wel ff vooruit denk ik })

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ziet er goed uit :)

Ik ben zelf al een tijdje opzoek naar de originele Castlevania - Symphony of the Night voor de PSX. PAL het liefst, heeft iemand die toevallig over of weet iemand waar ze hem nog verkopen ?

Houd e-bay continue in de gaten, en een pal versie is bijna niet te vinden.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

nimmolon schreef op 30 september 2004 @ 17:29:
Ziet er goed uit :)

Ik ben zelf al een tijdje opzoek naar de originele Castlevania - Symphony of the Night voor de PSX. PAL het liefst, heeft iemand die toevallig over of weet iemand waar ze hem nog verkopen ?

Houd e-bay continue in de gaten, en een pal versie is bijna niet te vinden.
Oh nee?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Speedy
Een PAL SotN (geweldige game trouwens) is op zich wel te vinden, maar niet hier in Nederland. Check ebay.de en ebay.co.uk ... reken wel op redelijke prijzen (met die 10 euro van een NTSC GH edition ben je niet klaar :P ).

Flickr | Lego collectie

• Vanitas
Dat bovenste plaatje, is dat een controller met een nummer-combinatie slot in de console ingebouwd oid...

Ik heb zoiets nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
@AntiPasta

Damn, ik zie dat je een Mini-Hori N64 joypad hebt gevonden... Wat kostte die als ik vragen mag en heb je er daar veel van gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Schweino schreef op 01 oktober 2004 @ 08:23:
@AntiPasta

Damn, ik zie dat je een Mini-Hori N64 joypad hebt gevonden... Wat kostte die als ik vragen mag en heb je er daar veel van gezien?
Ik heb er niet zo heel veel gezien (was op zoek voor een maat), deze kostte 1780 yen in de doos (www.xe.com/ucc voor de koers). Heb nog een losse gezien voor 1200 geloof ik en een N64 met Horipad voor 1980 yen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
AntiPasta schreef op 01 oktober 2004 @ 09:22:
[...]

Ik heb er niet zo heel veel gezien (was op zoek voor een maat), deze kostte 1780 yen in de doos (www.xe.com/ucc voor de koers). Heb nog een losse gezien voor 1200 geloof ik en een N64 met Horipad voor 1980 yen.
Nette prijs is dat. Ik heb er ooit 2 gekocht (voor 25 ouderwetse guldens per stuk destijds) tijdens een vakantie in Hong Kong, en het zijn naar mijn mening echt de beste N64 controllers. Ik heb ze nooit meer ergens kunnen vinden helaas, zou er nog wel een paar willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar heeft iemand enig idee waar (in nederland) ik nog een 3DO op de kop kan tikken?
Ebay, marktplaats, tweedehands, google, got, kan niks vinden :(
Is er hier nog iemand die een goldstar of panasonic 3do over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

HellevUUr schreef op 07 oktober 2004 @ 16:49:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar heeft iemand enig idee waar (in nederland) ik nog een 3DO op de kop kan tikken?
Ebay, marktplaats, tweedehands, google, got, kan niks vinden :(
Is er hier nog iemand die een goldstar of panasonic 3do over heeft?
Gratis af te halen op 3-15-11 Ichikawa City, Ichikawa, Tokyo. Ik had er 2 gekocht op mijn reis maar op het allerlaatste moment bleek de FZ-1 (dat mooie model) te zwaar te zijn dus die heb ik in de kamer laten staan |:( |:( |:(

Maar ff serieus, in Nederland is het best wel onmogelijk. Je kan de Britse Ebay proberen, of nog beter de Amerikaanse. In de VS was ik eens in een gamewinkel, daar verkochten ze boxed 3DO's voor $30, kom daar maar eens om in Nederland 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Duitse eBay staan ze ook regelmatig

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:24
*AARG*

Ik heb vanmiddag een Saturn gekocht, maar er lijken een paar probleempjes mee te zijn. Nou kan ik op internet niet echt heel veel over dit ding vinden dus hopelijk kunnen jullie me helpen (anders gaat ie terug).

Het belangrijkste punt is dat ie de game cd die ik er bij heb niet wil "pakken" ik heb hem een keer kunnen spelen en toen liep ie ingame op een gegeven moment vast.
Ik heb de cd al een paar keer schoon gemaakt en dat hielp dus die ene keer, maar nu al niet meer.

Het rare is dat ie met een oude muziek cd, en zelfs een oude gebrande muziek cd (beide met de nodige krassen) op het eerste gezicht geen moeite lijkt te hebben. Maar ook daar liep ie op een gegeven moment vast (toen ik aan het skippen sloeg).

Daarnaast loopt ie bij het gebruik van de reset knop zelfs in z'n eigen boot menu regelmatig vast.

Tot zover de symptonen. Ik twijfel op dit moment erg of het aan de cd's ligt of dat de lens gewoon z'n beste tijd gehad heeft. Alleen verklaart dat volgens mij die reset errors niet echt :?

Iemand suggesties of zal ik hem maar gewoon terug brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Charly schreef op 12 oktober 2004 @ 23:01:
*AARG*

Ik heb vanmiddag een Saturn gekocht, maar er lijken een paar probleempjes mee te zijn. Nou kan ik op internet niet echt heel veel over dit ding vinden dus hopelijk kunnen jullie me helpen (anders gaat ie terug).

Het belangrijkste punt is dat ie de game cd die ik er bij heb niet wil "pakken" ik heb hem een keer kunnen spelen en toen liep ie ingame op een gegeven moment vast.
Ik heb de cd al een paar keer schoon gemaakt en dat hielp dus die ene keer, maar nu al niet meer.

Het rare is dat ie met een oude muziek cd, en zelfs een oude gebrande muziek cd (beide met de nodige krassen) op het eerste gezicht geen moeite lijkt te hebben. Maar ook daar liep ie op een gegeven moment vast (toen ik aan het skippen sloeg).

Daarnaast loopt ie bij het gebruik van de reset knop zelfs in z'n eigen boot menu regelmatig vast.

Tot zover de symptonen. Ik twijfel op dit moment erg of het aan de cd's ligt of dat de lens gewoon z'n beste tijd gehad heeft. Alleen verklaart dat volgens mij die reset errors niet echt :?

Iemand suggesties of zal ik hem maar gewoon terug brengen?
Klinkt als een defect die zo 1-2-3 niet te fixen valt..

Terug met dat ding. Hoe heb je hem gekocht??

[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 21-10-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nintendo 64, die valt toch ook al wel onder retro?? Eigenlijk wou ik die eerst absoluut niet want ik heb die van mijn duur gekocht en 2 weken na de release voor weinig verkocht. Maar nu heb ik me toch bedacht aangezien dat mijn verzameling compleet maakt :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.