www.Goku.nl schreef op 21 juli 2004 @ 16:26:
[...]
Probotector / Contra is behoorlijk populair, ook voor de NES. Dus dat zal wel iets van 25 euro zijn denk ik. Maar lager is alleen maar beter natuurlijk
edit: 
Had niet gezien dat er al een nieuwe pagina was

Prima prijs die je ervoor betaald hebt! Ik zie ze ook wel eens op ebay, en volgens mij is 25 euro daar wel een 'normale' prijs. Voor de NES zijn ze al gauw 17,50.
Ik heb de NES-versie nooit gespeeld. Dus daar zit niet echt sentimentele waarde aan voor mij.

Hoewel het ongetwijfeld ook een erg goed spel zal zijn... Super Probotector heeft toch een meerwaarde voor mij. Alleen de muziek al geeft me weer kippevel.
Ja, ik vond het ook wel een goede prijs. Eindelijk. Ik zie ze ook vaak zat voor 25 euro. (en op marktplaats zit iemand die het al maandenlang probeert te verkopen voor 30 euro!). Maar dat vind ik allemaal veels te duur. Dit is net leuk.
Aan het plafond hangen werkte perfect.

Merci. Level 4 is ook echt

! Het begint in een tunnel, maar als je daar dan uitkomt en ineens door de woestijn blijkt te racen... en je kan schijnbaar kilometers in de verte kijken... prachtig gewoon. Vond ik vroeger al, maar ik was er nu weer van onder de indruk. Het is geen mode 7 volgens mij, gewoon heel veel laagjes achtergrond die naar achteren toe steeds iets langzamer verschuiven.
Dat 1up shirt is met afstand de beste op die site. Goede keus!

Ik vind de anderen allemaal een beetje "geforceerd grappig" overkomen. Gewoon 1 groot plaatje is veel beter. Daar zouden ze er meer van moeten maken, gewoon een sprite uitvergroten --> klaar. Geen tekst, geen combinatie met andere plaatjes.... less is more.

FF een herinering !!! Die famicom met parodius en SMW staat nu op E 87,- met nog een dik half uur te gaan.
Shit! Ik moest vandaag ineens extra komen werken en daardoor ben ik het vergeten.

Ik was van plan rond half zeven eens te kijken hoever het stond. Had ik nu maar 's middags een bod van 90 gedaan ofzo, misschien zou ik er wel mee gewonnen hebben. Hij is uiteindelijk ook maar voor 87 weggegaan. Hmpf.
Nogmaals bedankt voor de tip, ik baal wel dat ik er niet meer om gedacht heb. Het blijft een mooi setje.
[
Voor 14% gewijzigd door
Anoniem: 115248 op 22-07-2004 00:58
]