Goeie oude (retro) consoles deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

GolbeZeromus schreef op 21 juli 2004 @ 12:05:
[...]

Gewoon aan het plafond gaan hangen en de vlammenwerper erop. :)
Oh! Kun je daar ook aan het plafond hangen? :) Meteen proberen!
Wat heb je BTW voor dat spel neergelegd?
7,50 + 1,56 verzendkosten. Het is blijkbaar nogal een gewild spel. Ik zie hem vaak voor veel meer geld voorbijkomen. En op eBay is hij weliswaar wel iets goedkoper te vinden, maar dat is bijna altijd de duitse versie. Daar zit ik ook niet echt op te wachten.

Tarin dat shirt is echt geweldig. :D En aan het labeltje te zien nog een officiele van Nintendo zelf ook. Waar gekocht?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 21-07-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74706

speel nogwel dagelijks op me SNES :o super mario world 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:03

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 115248 schreef op 21 juli 2004 @ 12:13:
[...]
Tarin dat shirt is echt geweldig. :D En aan het labeltje te zien nog een officiele van Nintendo zelf ook. Waar gekocht?
StylinOnline.
Ze hadden verder helaas geen heel erg leuke shirts,
Afbeeldingslocatie: http://store3.yimg.com/I/stylinonline_1791_5393375
is ook wel leuk, maar ik hou niet van ringer shirts.
Duurde overigens exact 2 weken voordat het hier in NL was, woensdag de 7e besteld, vanmiddag op de deurmat.
Anoniem: 74706 schreef op 21 juli 2004 @ 12:14:
speel nogwel dagelijks op me SNES :o super mario world 8-)
Ik helaas niet.. m'n video/tuner-naar-vga-kastje is (alweer) stuk, ik ga kijken of ik het om kan ruilen voor een tv-kaartje..

[ Voor 30% gewijzigd door Tarin op 21-07-2004 14:05 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119223

Hello,

I am looking for a Casio Western Bar to buy.
A MINT state one is preffered.

lordring1@freemail.hu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

GolbeZeromus schreef op 21 juli 2004 @ 12:05:
[...]

Gewoon aan het plafond gaan hangen en de vlammenwerper erop. :)

Wat heb je BTW voor dat spel neergelegd?
Probotector / Contra is behoorlijk populair, ook voor de NES. Dus dat zal wel iets van 25 euro zijn denk ik. Maar lager is alleen maar beter natuurlijk :)

edit: |:( Had niet gezien dat er al een nieuwe pagina was :P Prima prijs die je ervoor betaald hebt! Ik zie ze ook wel eens op ebay, en volgens mij is 25 euro daar wel een 'normale' prijs. Voor de NES zijn ze al gauw 17,50.

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 21-07-2004 16:29 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-04 10:26
Tarin schreef op 21 juli 2004 @ 14:04:
[...]

Duurde overigens exact 2 weken voordat het hier in NL was, woensdag de 7e besteld, vanmiddag op de deurmat.
hoeveel verzendkosten moest je betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-03 15:17

Copycat

Stamgast @ HGGCT

FF een herinering !!! Die famicom met parodius en SMW staat nu op E 87,- met nog een dik half uur te gaan. :)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:03

Tarin

Just plain weird.

SICK schreef op 21 juli 2004 @ 16:53:
[...]

hoeveel verzendkosten moest je betalen ?
Ik geloof dat ik totaal (shirt + verzendkosten) ongeveer 20 euro kwijt was.. Hij laat het zien als je de boel invult en af gaat rekenen, daarna kan je nog even cancellen om geld naar je Paypal te storten ofzo.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 19:05

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik ben er nu nog steeds niet uit hoe mijn Mega Disk werkt...weten mensen hier of hij misschien aan een stroomkabel moet? En zo ja/nee hoe verder te handelen...op internet is er namelijk weinig te vinden over dit boxje.
Hier staat een paar foto's (zijn niet echt scherp)
voorkant
onderkant
achterkant (adapter ingang)

Ik heb wel wat ervaring met copyboxen op de SNES (pro fighter x en had een wildcard) en met save cardridges, maar deze snap ik maar niet.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Kijk even op het cherryroms.com forum, daar zijn vast wat lui die zo'n megadisk interceptor hebben.

Hier staat ook wat info: http://www.robwebb.clara.co.uk/backup/misc/miscmdiskint.html

Mijn ervaring met copiers is dat ze bijna allemaal op 9 volt 1 ampere draaien (zorg wel dat je een gestabiliseerde adapter hebt).

[ Voor 28% gewijzigd door Schweino op 21-07-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
tymiek schreef op 21 juli 2004 @ 18:37:
Ik ben er nu nog steeds niet uit hoe mijn Mega Disk werkt...weten mensen hier of hij misschien aan een stroomkabel moet? En zo ja/nee hoe verder te handelen...op internet is er namelijk weinig te vinden over dit boxje.
Ik heb ook twee Mega Disk Interceptors. Eentje is kapot. Ja, er moet een stroomkabeltje aan. 9..12V, 1A, bij voorkeur gestabiliseerd, polariteit: PLUS ---(o--- MIN.
Hier staat een paar foto's (zijn niet echt scherp)
voorkant
onderkant
achterkant (adapter ingang)
Grappig,die van jou heeft een zwarte floppy drive. Die van mij hebben witte wat er minder goed uitziet. Het SRAM van de Interceptor wordt trouwens onder spanning gehouden door een NiCd oplaadbatterijtje. Meestal gaan deze lekken na ruim 10 jaar. Beter is het deze te verwijderen zodat het printje niet wordt aangetast door lekkend elektrolyt.

De floppies die je moet gebruiken moeten overigens een afwijkend filesystem hebben. DOS (FAT) geformatteerd gaat niet werken. Ik meen me te herinneren dat er een conversietooltje was voor DOS dat een MGD ROM op een Interceptor diskette kon schrijven... Tja, erg lang geleden. Interceptors zijn leuk voor de verzamelwaarde, verder zijn het erg instabiele en onhandige dingen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Tarin schreef op 21 juli 2004 @ 14:04:
[...]

StylinOnline.
Ze hadden verder helaas geen heel erg leuke shirts,
[afbeelding]
is ook wel leuk, maar ik hou niet van ringer shirts.
[...]

Ik helaas niet.. m'n video/tuner-naar-vga-kastje is (alweer) stuk, ik ga kijken of ik het om kan ruilen voor een tv-kaartje..
Ik vind die "Zelda on You" wel cool. En die mushroom 1up blijft ubervet :) :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 19:05

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Schweino schreef op 21 juli 2004 @ 20:57:
Kijk even op het cherryroms.com forum, daar zijn vast wat lui die zo'n megadisk interceptor hebben.

Hier staat ook wat info: http://www.robwebb.clara.co.uk/backup/misc/miscmdiskint.html

Mijn ervaring met copiers is dat ze bijna allemaal op 9 volt 1 ampere draaien (zorg wel dat je een gestabiliseerde adapter hebt).
Dat was ook zo'n beetje de enige site die er over te vinden was...thnx voor dat forum...Ik ga ff neuzen daar
ari3 schreef op 21 juli 2004 @ 21:51:
[...]
Ik heb ook twee Mega Disk Interceptors. Eentje is kapot. Ja, er moet een stroomkabeltje aan. 9..12V, 1A, bij voorkeur gestabiliseerd, polariteit: PLUS ---(o--- MIN.

[...]

Grappig,die van jou heeft een zwarte floppy drive. Die van mij hebben witte wat er minder goed uitziet. Het SRAM van de Interceptor wordt trouwens onder spanning gehouden door een NiCd oplaadbatterijtje. Meestal gaan deze lekken na ruim 10 jaar. Beter is het deze te verwijderen zodat het printje niet wordt aangetast door lekkend elektrolyt.

De floppies die je moet gebruiken moeten overigens een afwijkend filesystem hebben. DOS (FAT) geformatteerd gaat niet werken. Ik meen me te herinneren dat er een conversietooltje was voor DOS dat een MGD ROM op een Interceptor diskette kon schrijven... Tja, erg lang geleden. Interceptors zijn leuk voor de verzamelwaarde, verder zijn het erg instabiele en onhandige dingen.
Die voeding gaat wel lukken dan...heb er nog een paar liggen van mijn muziek instrumenten en die zijn zeker weten goed...ik ga ff kijken naar de batterij en dat tooltje...die drive kan je toch zelf veranderen naar een zwarte lijkt me...bij mij kan ik er zo een andere in doen...net als bij mijn pro fighter X

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.Goku.nl schreef op 21 juli 2004 @ 16:26:
[...]
Probotector / Contra is behoorlijk populair, ook voor de NES. Dus dat zal wel iets van 25 euro zijn denk ik. Maar lager is alleen maar beter natuurlijk :)

edit: |:( Had niet gezien dat er al een nieuwe pagina was :P Prima prijs die je ervoor betaald hebt! Ik zie ze ook wel eens op ebay, en volgens mij is 25 euro daar wel een 'normale' prijs. Voor de NES zijn ze al gauw 17,50.
Ik heb de NES-versie nooit gespeeld. Dus daar zit niet echt sentimentele waarde aan voor mij. ;) Hoewel het ongetwijfeld ook een erg goed spel zal zijn... Super Probotector heeft toch een meerwaarde voor mij. Alleen de muziek al geeft me weer kippevel. :D

Ja, ik vond het ook wel een goede prijs. Eindelijk. Ik zie ze ook vaak zat voor 25 euro. (en op marktplaats zit iemand die het al maandenlang probeert te verkopen voor 30 euro!). Maar dat vind ik allemaal veels te duur. Dit is net leuk.

Aan het plafond hangen werkte perfect. :) Merci. Level 4 is ook echt _/-\o_ ! Het begint in een tunnel, maar als je daar dan uitkomt en ineens door de woestijn blijkt te racen... en je kan schijnbaar kilometers in de verte kijken... prachtig gewoon. Vond ik vroeger al, maar ik was er nu weer van onder de indruk. Het is geen mode 7 volgens mij, gewoon heel veel laagjes achtergrond die naar achteren toe steeds iets langzamer verschuiven.

Dat 1up shirt is met afstand de beste op die site. Goede keus! :)
Ik vind de anderen allemaal een beetje "geforceerd grappig" overkomen. Gewoon 1 groot plaatje is veel beter. Daar zouden ze er meer van moeten maken, gewoon een sprite uitvergroten --> klaar. Geen tekst, geen combinatie met andere plaatjes.... less is more. :)
FF een herinering !!! Die famicom met parodius en SMW staat nu op E 87,- met nog een dik half uur te gaan.
Shit! Ik moest vandaag ineens extra komen werken en daardoor ben ik het vergeten. :/
Ik was van plan rond half zeven eens te kijken hoever het stond. Had ik nu maar 's middags een bod van 90 gedaan ofzo, misschien zou ik er wel mee gewonnen hebben. Hij is uiteindelijk ook maar voor 87 weggegaan. Hmpf.
Nogmaals bedankt voor de tip, ik baal wel dat ik er niet meer om gedacht heb. Het blijft een mooi setje.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 22-07-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 115248 schreef op 22 juli 2004 @ 00:41:
Shit! Ik moest vandaag ineens extra komen werken en daardoor ben ik het vergeten. :/
Ik was van plan rond half zeven eens te kijken hoever het stond. Had ik nu maar 's middags een bod van 90 gedaan ofzo, misschien zou ik er wel mee gewonnen hebben. Hij is uiteindelijk ook maar voor 87 weggegaan. Hmpf.
Nogmaals bedankt voor de tip, ik baal wel dat ik er niet meer om gedacht heb. Het blijft een mooi setje.
Man, als je er zoveel voor over hebt moet je eens op ebay of yahoo taiwan kijken, Ik heb daar laats nog een nieuwe super famicom + originale carry case vandaan gehaald voor 60 euro inc verzenden, zie:
http://cgi.tw.ebay.com/ws...gory=3592&item=8114859327
en
http://cgi.tw.ebay.com/ws...gory=3592&item=8114859317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92755

Hoe kan je daar iets kopen? Ik word er echt geen wijs uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92755 schreef op 23 juli 2004 @ 11:51:
Hoe kan je daar iets kopen? Ik word er echt geen wijs uit...
Same here. :(
Wat voor munteenheid moet NT$ voorstellen? Tot wanneer lopen die veilingen? Hoe kan je bieden? etc. En het is dat jij nu twee direct links hebt geplaatst, anders had ik denk ik ook nooit een super famicom kunnen vinden op die site. Wel een lekkere prijs trouwens, 60 euro! Waarom duiken dat soort veilingen eigenlijk niet op als je vanuit ebay.com (of .nl) "wereldwijd" naar "super famicom" zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92755

mja dat betalen is nog niet eens het probleem.. ik verzamel de meest vreemde dingen van Nintendo en ik weet dat in het oosten nog leuke dingen te vinden zijn. Echter ik kan er niet wijs uit worden, laat staan iets kopen..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109718

Anoniem: 115248 schreef op 23 juli 2004 @ 15:52:
[...]

Waarom duiken dat soort veilingen eigenlijk niet op als je vanuit ebay.com (of .nl) "wereldwijd" naar "super famicom" zoekt?
Dat moet degene die de veiling start (de aanbieder) opgeven waar hij hem wil verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Alle eBays zijn gelinked, je kunt dus via ebay.nl het item bekijken door het # te veranderen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=8114859317

Als je dan de originele pagina door een vertaler haalt (????? schiet niet echt op ;)) kom je al een heel eind.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

Iemand die een nieuw deeltje wil openen ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 115248 schreef op 23 juli 2004 @ 15:52:
[...]

Same here. :(
Wat voor munteenheid moet NT$ voorstellen? Tot wanneer lopen die veilingen? Hoe kan je bieden? etc. En het is dat jij nu twee direct links hebt geplaatst, anders had ik denk ik ook nooit een super famicom kunnen vinden op die site. Wel een lekkere prijs trouwens, 60 euro! Waarom duiken dat soort veilingen eigenlijk niet op als je vanuit ebay.com (of .nl) "wereldwijd" naar "super famicom" zoekt?
NT$ == Taiwanese Dollar, best logisch... op Ebay Taiwan ;) De reden waarom je het niet op Ebay.com/.nl bent tegengekomen is waarschijnlijk omdat de verkoper het niet naar Amerika/Europa verzendt. Voor het zoeken gewoon een vertaalprogje gebruiken, en een beetje kijken naar de plaatjes :+ Voor die 20 euro goedkoper voor een Super Famicom met wat games zou ik echter niet de moeite doen, en ook nog eens het risico lopen dat je nog import kosten moet betalen. En natuurlijk een tijdje wachten op je spulletjes :) Bij grotere bedragen kan het wel lonend zijn, maar zoiets als dit vind ik zonde van mijn tijd en moeite :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
D³ schreef op 23 juli 2004 @ 16:03:
Alle eBays zijn gelinked, je kunt dus via ebay.nl het item bekijken door het # te veranderen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=8114859317

Als je dan de originele pagina door een vertaler haalt (????? schiet niet echt op ;)) kom je al een heel eind.
Je hebt me door :D zo ga ik inderdaad te werk. Je kan inderdaad op Ebay ook geavanceerd zoeken en bij item locatie wereldwijd kiezen, dan krijg ja dit soort zaken ook te zien. In het oosten korten ze de consolenamen vaak af, zo vind je niets op "super famicom" maar wel erg veel ajs je zoekt op "sfc". Hetzelfde geldt voor andere systemen, hier even een uitlegje:

Super Nintendo = sfc
NES = FC
Playstation (One)= ps
Playstation 2 = ps2
Nintendo 64 = n64
etc etc

Als je echt helemaal leip wil worden moet je eens zoeken op Yahoo auctions, dat is namelijk populairder dan Ebay daar en daar staat veel meer op. Hier een linkie naar een superfamicom zoekactie op Yahoo Taiwan:
http://tw.search.bid.yaho...=sfc&xyz=&submit=%B7j%B4M

Er zijn ook versies voor Japan en Singapore, waar ook erg veel goedkoop retrospul is te vinden (en een hoop copiers etc).

mbt het betalen: stuur de koper een berichtje (Engels snappen ze meestal wel) en vraag of deze ook paypal accepteert. Meestal doen ze dit wel. Vraag of ze de zaak ook willen verzenden via Airmail of SAL in plaats van EMS en dan krijg je niet van die belachelijk hoge verzendkosten. Ik heb de meeste spullen binnen een week met airmail of SAL, en ze ik heb nog nooit iets beschadigd gehad (daar kan USPS nog wat van leren, ju wat zijn die Amerikanen lomp, maar da's een ander verhaal). Voor Taiwan en Japan kan je overigens zelf gewoon controleren wat de verzendkosten zijn, de internetsites van de TPG variant aldaar is gewoon in het Engels (Engrish om exact te zijn ;) )beschikbaar.

Als laatste: de NT is de New Taiwan Dollar en bij http://www.xe.com/ucc/ kan je die converteren naar euros. Op dit moment zijn 100 NT 2,42763 EUR, kost niks dus daar maar dat was geloof ik al bekend.

Succes met jullie zoektochten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Nieuw deel:
deel 4

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.