^^ jammer dat de helft van de pagina's het niet doet
Ja, die website ken ik
Maar zijn dat demo's of volledige spellen met "NOT FOR RESALE" erop? Want dat laatste ben ik dus niet naar op zoek
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ze staan er op de site als Demo cart en turok 2 staat er tussen.Captain N schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:34:
Ja, die website ken ikMaar zijn dat demo's of volledige spellen met "NOT FOR RESALE" erop? Want dat laatste ben ik dus niet naar op zoek
Dus ik neem aan dat het demo's zijn.
Mja, maar volgens mij gebruikt hij demo meer als in demonstratie dan in een kleine versie van een volledig spel.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Woohoo! Lekker shoppen bij de liefdadigheids-2ehands-whatever-markt:

Detail:

En zojuist met de post:

Stapeltje blanco beta CD-Rs voor de PSX

Detail:

En zojuist met de post:

Stapeltje blanco beta CD-Rs voor de PSX
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
WoWVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:34:
Hier is mijn complete verzameling op foto gezet
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
EDIT: of zijn het er 2 en 2 extra controller doosjes ?
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 31-01-2005 18:27 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Idd, erg sjiek 
Na de carnaval krijg ik een Dreamcast met games.
Ik zal nog een lijstje posten wat ik precies krijg. (nouja... koop
)
Na de carnaval krijg ik een Dreamcast met games.
Ik zal nog een lijstje posten wat ik precies krijg. (nouja... koop
Nou nog even een ragebol langs je verzameling halen, niet normaal wat daar aan stofrag boven hangt zeg. Mooie verzameling , dat zeker, al ben ik niet helemaal overtuigd dat de verticale stapelwijze de meest optimale is.
Alles "plat" op elkaar stapelen dan ? ik bedoel, ik weet zelf niet wat goed is, of wat beter zou zijn namelijk. Is het verschil zodanig groot dan dat het de levensduur (kan) beinvloeden ?DinoPK schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:01:
Nou nog even een ragebol langs je verzameling halen, niet normaal wat daar aan stofrag boven hangt zeg. Mooie verzameling , dat zeker, al ben ik niet helemaal overtuigd dat de verticale stapelwijze de meest optimale is.
Als ik zo kijk zijn ze toch echt horizontaal gestapeld hoor, ze staan op planken lijkt mij. Alleen is de foto anders gemaakt
Laatst heb ik ook m'n SNES weer ens uit de doos gehaald. Heb er alleen een probleempje mee
. Mag ik hier ook vragen stellen?
.
uiteraardzwik schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 03:25:
Laatst heb ik ook m'n SNES weer ens uit de doos gehaald. Heb er alleen een probleempje mee. Mag ik hier ook vragen stellen?
.
Verwijderd
Het is gewoon horizontaal geplaatst maar heb het foto toestel verticaal gehouden. Helaas heb ik geen 4 gamecube's heb er 3 waarvan eentje stuk is. Heb trouwens 4 boxed snes'en maar eentje pastte daar niet op de planken (die met de met de scope erbij
). Heb ook nog een kleine demokast voor een playstation 1, een gameboy color stand, een eye toy demo en een videopac. Maar die heb ik niet op de foto's staan omdat, die nog niet bij elkaar liggen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 11:34 ]
Verwijderd
heb 4 dozen, 3 consoles waarvan een kapot die andere zijn een europese en een amerikaanse versie (want dan heb ik geen freeloader nodig). Het totaal aantal spellen in mijn verzameling is trouwens 551
woei!
Zojuist de Dreamcast gekregen met 2 controllers en een vmu
De games krijg ik nog
Zojuist de Dreamcast gekregen met 2 controllers en een vmu
[ Voor 7% gewijzigd door addictive op 01-02-2005 15:20 ]
Mooi
Het is een vaag probleem maar ik zal het toch proberen te omschrijven. Alles werkt in principe goed, het probleem zit 'em in sommige lagen waar het spel is uit opgebouwd (achtergrond, nog een achtergrond, speelveld en wat daar bovenop weer gebeurd) 1 (?) laag van deze geeft alles gestreept weer. Aan de TV kan het niet liggen lijkt me want de rest word wel gewoon goed weergegeven. Eerder lijkt het me dat de grafische chip het begeven heeft.
Iemand een oplossing ?
edit:
Het gaat om een SNES dus ja
.
Het gaat om een SNES dus ja
[ Voor 6% gewijzigd door zwik op 01-02-2005 15:27 ]
als je erbij vertelt over welke console het gaatzwik schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:11:
[...]
Mooi.
Het is een vaag probleem maar ik zal het toch proberen te omschrijven. Alles werkt in principe goed, het probleem zit 'em in sommige lagen waar het spel is uit opgebouwd (achtergrond, nog een achtergrond, speelveld en wat daar bovenop weer gebeurd) 1 (?) laag van deze geeft alles gestreept weer. Aan de TV kan het niet liggen lijkt me want de rest word wel gewoon goed weergegeven. Eerder lijkt het me dat de grafische chip het begeven heeft.
Iemand een oplossing ?.
edit:
okee, het gaat om een SNES lees ik in je eerdere post
okee, het gaat om een SNES lees ik in je eerdere post
[ Voor 6% gewijzigd door addictive op 01-02-2005 15:22 ]
Herrie maakt dat ding headdictive schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:28:
woei!
Zojuist de Dreamcast gekregen met 2 controllers en een vmuDe games krijg ik nog
dat fannetje blaast behoorlijk ja
Maar hij is wel vet! Erg klein ook! Dit is eigenlijk de enige console die mooi is om naar te kijken
Ik moet zeggen dat ik me ook nooit stoor aan het uiterlijk van m'n Q 

Mijn foto's op Flickr.
Die is idd erg mooi
Ik had hem een tijdje geleden van Ebay geplukt 
Oja, ik had nog wat foto's beloofd van mijn verzameling. Deze foto's zijn een half jaar geleden ofzo gemaakt,dus inmiddels is er aardig wat bijgekomen. Maar goed, toch maar even plaatsen
Ik zal maar weer eens een digitale camera lenen van iemand binnenkort, want er is inmiddels al weer heel wat bijgekomen
Ook staat hier nog een zooi niet op wat onder m'n bed ligt
(Boxed Virtual Boy, 2x boxed NES, boxed SNES, boxed N64, accessoires, box van de Q....)
http://www.mylittlepony.org/users/yoshi/pict0387.jpg
http://www.mylittlepony.org/users/yoshi/pict0389.jpg
http://www.mylittlepony.org/users/yoshi/pict0393.jpg
http://www.mylittlepony.org/users/yoshi/pict0396.jpg
Oja, ik had nog wat foto's beloofd van mijn verzameling. Deze foto's zijn een half jaar geleden ofzo gemaakt,dus inmiddels is er aardig wat bijgekomen. Maar goed, toch maar even plaatsen
[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 02-02-2005 16:45 ]
Mijn foto's op Flickr.
wat heb je voor die Q betaald als ik vragen mag?Captain N schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:03:
Ik had hem een tijdje geleden van Ebay geplukt
Oja, ik had nog wat foto's beloofd van mijn verzameling. Deze foto's zijn een half jaar geleden ofzo gemaakt,dus inmiddels is er aardig wat bijgekomen. Maar goed, toch maar even plaatsenIk zal maar weer eens een digitale camera lenen van iemand binnenkort, want er is inmiddels al weer heel wat bijgekomen
Ook staat hier nog een zooi niet op wat onder m'n bed ligt
(Boxed Virtual Boy, 2x boxed NES, boxed SNES, boxed N64, accessoires, box van de Q....)
Boxed Q + Boxed GBA + Final Fight One (GBA) + verzendkosten voor ongeveer 300 euro.
Mijn foto's op Flickr.
Wat doe jij met 5x Perfect Dark
waarschijnlijk meerdere games tegelijk gekocht en zodoende heb je er 5
?
Wel erg vet allemaal
Wel erg vet allemaal
Jups, ik had hem 7x
Nu inmiddels nog 2 trouwens
Mijn foto's op Flickr.
Hmmmhmmhmmm, het is idd of de grafische chip (1 ervan) of je cartridge connector/cartridge. Je cartridge slot kan je wel schoonmaken, natuurlijk. Als het een probleem is met de PPUs dan zal je de SNES toch eerst open moeten maken, post maar weer eer je zo ver bent :-)zwik schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:11:
[...]
Mooi.
Iemand een oplossing ?.
edit:
Het gaat om een SNES dus ja.
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
doe mij ook zo'n dealtjeCaptain N schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:50:
Boxed Q + Boxed GBA + Final Fight One (GBA) + verzendkosten voor ongeveer 300 euro.
Als je hem ooit verkoopt, dan hou ik me aanbevolen
Ja dat was zeker een goede deal
Ennuh, ik zou er niet al te veel op rekenen
Mijn foto's op Flickr.
minderCaptain N schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:32:
Ja dat was zeker een goede dealEnnuh, ik zou er niet al te veel op rekenen
Ik heb net ook een lekker dealtje gemaakt met een vriend. Ik zal zo alles ff posten
Heeft iemand hier misschien verstand van copyboxen. Ik heb namelijk twee SNESsen, waarvan er bij 1 een pinnetje is kromgebogen. Dit heb ik eigenlijk nooit zo in de gaten gehad, totdat ik hem verkocht aan iemand en diegene claimde dat hij het niet deed door dit euvel.
Iig, terug naar de copybox (Super Wild Card 24M). Nu is dus de sleuf van mijn CB een klein betje beschadigd, omdat en er een krasje op een van de koperen pennetjes zit. weet iemand wat je hier aan kunt doen?
Iig, terug naar de copybox (Super Wild Card 24M). Nu is dus de sleuf van mijn CB een klein betje beschadigd, omdat en er een krasje op een van de koperen pennetjes zit. weet iemand wat je hier aan kunt doen?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Het verhaal erachter
Ik heb een Sony PSP, en die vriend wil er dus ook een. Alleen heeft 'ie maar 70 euro.
Toen kwam 'ie met het idee om wat van z'n games collectie te verkopen (en die gast heeft echt veel
)
Dus ik op z'n spellenmarkt ding gekeken, en gezegd dat ik wel wat dingen wilde hebben.
Zodoende heb ik wat leuks kunnen regelen
De spullen
190 euro
Welke ik over maak naar kiddyl, voor de PSP.
Ik heb een Sony PSP, en die vriend wil er dus ook een. Alleen heeft 'ie maar 70 euro.
Toen kwam 'ie met het idee om wat van z'n games collectie te verkopen (en die gast heeft echt veel
Dus ik op z'n spellenmarkt ding gekeken, en gezegd dat ik wel wat dingen wilde hebben.
Zodoende heb ik wat leuks kunnen regelen
De spullen
Kosten:Nintendo 64
Hardware
1. Doorzichtig zwarte controller
2. Doorzichtig zwarte Nintendo 64
3. Expansion Pack
4. Memory Card
5. Rumble Pack
Software
1. Banjo Kazooie
2. Banjo Tooie
3. Bomberman Hero
4. Diddy Kong Racing
5. Donkey Kong 64
6. Extreme-G
7. Jet Force Gemini
8. Knife Edge
9. Mario Kart 64
10. Mario Party
11. Mario Party 2
12. Mario Party 3
13. Monster Truck Madness 64
14. Perfect Dark
15. Pokemon Stadium
16. Star Wars: Episode 1 Racer
17. The Legend of Zelda: Majora's Mask
18. Tonic Trouble
SNES
Hardware
1. Controller van andere fabrikant
2. Originele controller
3. SNES Console (PAL)
4. Super Gameboy
Software
1. Donkey Kong: Country
2. Dragon Quest 3 (JAP)
3. F-zero
4. International Soccer
5. Secret of Evermore
6. Starwing
7. Super Soccer
8. Super Tennis
GBA
Golden Sun 1
Golden Sun 2
Fire Emblem
Xbox:
Ninja Gaiden
Fable
Grabbed by The Ghoulies
Morrowwind
Overige:
Futurama seizoen 2 DVD
190 euro
Heeft ie nog meer leuke dingen waar 'ie vanaf wilt?
Mijn foto's op Flickr.
ow, en FF IX voor de ps1 krijg ik er ook bij 
Kan ik die eindelijk uitspelen \o/ Ik was namelijk op het einde van cd 3
Kan ik die eindelijk uitspelen \o/ Ik was namelijk op het einde van cd 3
Verwijderd
Ik heb nog een tegoedbon van nedgame van 22 euro
Normaal gesproken koop ik m'n games liever bij Lik-Sang aangezien ze hier vaak te duur zijn.
Zit een beetje te overwegen om een 2e N64 te kopen die is bij nedgame 49 euro.
Het is dan wel een 'Nintendo 64 Pikachu Editie'
Denk dat ik met deze aankoop er financieel het minst op achteruit ga.
Mag m'n tegoedbon ook inleveren voor geld, maar dan krijg ik de helft ervan in contanten.
Iemand een beter idee?
Normaal gesproken koop ik m'n games liever bij Lik-Sang aangezien ze hier vaak te duur zijn.
Het is dan wel een 'Nintendo 64 Pikachu Editie'
Mag m'n tegoedbon ook inleveren voor geld, maar dan krijg ik de helft ervan in contanten.
Iemand een beter idee?
iig niet die pickachu edition kopen (dacht trouwens dat het pokemon edition was...)Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:17:
Ik heb nog een tegoedbon van nedgame van 22 euro
Het is dan wel een 'Nintendo 64 Pikachu Editie'![]()
Iemand een beter idee?
Kijk anders voor iets anders bij nedgame dat je graag wilt hebben, een bepaald spel ofzo
Verwijderd
Het staat bij nedgame wel als 'Nintendo 64 Pikachu Editie' op de site.
Ik dacht er het beste aan te doen aangezien de prijs ervan niet verkeerd is, zeker niet als een reserve console.
Heb je slechte ervaring met ' 'Nintendo 64 Pikachu Editie'? Of is het puur omdat ie zo ongelofelijk 'mooi'
is
De meeste games zijn zijn vaak de moeite waard om bv bij Lik-Sang te bestellen..
Voorbeeldje: Mario Kart: Super Circuit bij Lik-Sang betaal je 30.59 EUR (zonder verzendkosten) bij nedgame betaal je € 44,99.
Ik heb alle console's in huis, maar het lukt me maar iets anders te scoren bij nedgame, tegen een goede prijs.
Ik dacht er het beste aan te doen aangezien de prijs ervan niet verkeerd is, zeker niet als een reserve console.
Heb je slechte ervaring met ' 'Nintendo 64 Pikachu Editie'? Of is het puur omdat ie zo ongelofelijk 'mooi'
De meeste games zijn zijn vaak de moeite waard om bv bij Lik-Sang te bestellen..
Voorbeeldje: Mario Kart: Super Circuit bij Lik-Sang betaal je 30.59 EUR (zonder verzendkosten) bij nedgame betaal je € 44,99.
Ik heb alle console's in huis, maar het lukt me maar iets anders te scoren bij nedgame, tegen een goede prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 09:46 ]
alleen vanwege de looks van het ding, die vind ik echtVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:35:
Het staat bij nedgame wel als 'Nintendo 64 Pikachu Editie' op de site.
Heb je slechte ervaring met ' 'Nintendo 64 Pikachu Editie'? Of is het puur omdat ie zo ongelofelijk 'mooi'is
Ik heb alle console in huis, maar het lukt me maar iets anders te scoren bij nedgame, tegen een goede prijs.

Ik heb zojust Mario 64 gekocht
Verwijderd
Die editie is ook gruwelijk lelijk!
Voor die Mario heb je een mooie prijs betaald!
Dacht dat nedgame daar 14,99 euro voor vroeg...
Voor die Mario heb je een mooie prijs betaald!
Dacht dat nedgame daar 14,99 euro voor vroeg...
Verwijderd
In de meeste gevallen is Lik-Sang juist goedkoper.addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:19:
oké...
Lik-Sang zijn afzetters: klik US$ 489.00 (~374.85 EUR)
Play-Asia: klik US$ 349.00 (~271.60 EUR)
Vooral wanneer het om games gaat, geen verzendkosten!
Maar dat prijsverschil van die Cube is best wel aso!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 10:06 ]
Ik heb mijn Panasonic Gamecube Q voor 200euro incl gameboy player, engelse remote en verzendkosten van e-bay geplukt een half jaar geleden.Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:06:
[...]
In de meeste gevallen is Lik-Sang juist goedkoper.
Vooral wanneer het om games gaat, geen verzendkosten!![]()
Maar dat prijsverschil van die Cube is best wel aso!
Ik denk trouwens dat dat ding altijd wel redelijk veel waard blijft, zeker over een jaar of 10.
Lekker prijsje 
ik haalde dus 2 mails door elkaar. Ik krijg Mario 64 wél voor 10 euro 
Hierbij ook 2 pics van mn SNES en N64 games:

Uiteraard beide klikbaar
addictive schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:18:
lekker is dat. Dacht ik dat ik Mario 64 lekker goekoop had krijg ik van die gast een mailtje "dat 'ie al verkocht is"
lekker is dat!

Hierbij ook 2 pics van mn SNES en N64 games:

Uiteraard beide klikbaar
[ Voor 36% gewijzigd door addictive op 03-02-2005 14:17 ]
TATUTATUTATU de technische dienst!GolbeZeromus schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:04:
Heeft iemand hier misschien verstand van copyboxen. Ik heb namelijk twee SNESsen, waarvan er bij 1 een pinnetje is kromgebogen. Dit heb ik eigenlijk nooit zo in de gaten gehad, totdat ik hem verkocht aan iemand en diegene claimde dat hij het niet deed door dit euvel.
Ik heb geen ervaring met de SWC, met een beetje geluk kan je de complete connector vervangen (vervangen waardoor is een andere vraag). Heb je eventueel een foto van de schade?
dus regio vrij?TAG_Speedy schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:35:
Die Q bij Lik-Sang is regio modded, die bij Play-Asia niet daar zal het em in zitten.
Gister op Ebay een SMK gescoord. Eens kijken of ik dat nog een beetje kan. Reed al een 1"06"00 met weinig oefening bij een vriend, die zelf met pijn en moeite onder de 1"10 komt. Heb in een ver verleden wel eens onder de 1"02"50 gereden, dus het kan nog harder.
Laatst namelijk een Snes op de kop getikt met Mario World, Zelda, Mario Allstars, Donkey Kong als voornamste toppers. Mario World is na al die jaren wel wat makkelijker geworden
Laatst namelijk een Snes op de kop getikt met Mario World, Zelda, Mario Allstars, Donkey Kong als voornamste toppers. Mario World is na al die jaren wel wat makkelijker geworden
Verwijderd
vroeger was ie ook al makkelijk maar nu is ie inderdaad nog makkelijker
maar is een blijft een zeer vet spel
Volgens mij hield regio-vrij bij de Q en GameCube in dat ie USA en JAP games afspeelde, maar geen PAL.
Correct me if i'm wrong...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
ik denk dat je wrong bent. Het lijkt mij dat hij dezelfde inhoud heeft als een normale cube, met als extra opties DVD's afspelen. Dus waarom zou een freeloader in dit ding niet werken? Regio's zijn puur DVD's.
Nee, jij bent ook "wrong"Vash schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 01:46:
ik denk dat je wrong bent. Het lijkt mij dat hij dezelfde inhoud heeft als een normale cube, met als extra opties DVD's afspelen. Dus waarom zou een freeloader in dit ding niet werken? Regio's zijn puur DVD's.
Er zijn een aantal mods mogelijk bij een panacube:
1) regiovrij dvd (let wel op dat de panacube geen pal signaal kan uitzenden, dus alleen ntsc)
2) een switch voor usa/jap spellen (geen pal inderdaad)
3) een mod dat 'ie mp3's kan afspelen
Plus er is een USA/JAP mod die niet met een switch werkt, maar door de powerknop wat langer ingedrukt te houden voor de als tweede ingestelde regio. Ik dacht trouwens dat een Q waarvan de DVD unit is gemod ook gewoon PAL DVD's kon afspelen hoor?
Mijn foto's op Flickr.

Vandaag een Neo-Geo MV-1FZ gekocht voor 50 euro
(nu nog wat carts regelen)
Verwijderd
Weet iemand wat je moet doen om de ghost te krijgen in SMK time trial? Ik vind het echt mysterieus wanneer die ghost nou met je mee komt rijden. Soms vestig ik een heel nieuw record... geen ghost. Dan de volgende keer rij ik heel belabberd en kom geeneens in de buurt van een nieuwe record... krijg ik de volgende keer wel die ghost.
Er is echt geen touw aan vast te knopen.
Ik ben ook nog op zoek naar 1 of 2 goede originele snes controllers. (Ik heb er nu 2, bij de ene werkt 'omhoog' niet meer, en bij de ander is 'omlaag' van de d-pad defect). Maar daar wordt vaak echt schandalig veel geld voor gevraagd zeg.
Volgens mij kan ik nog beter een compleet 2ehands setje kopen (snes + 2 controllers), dan ben ik in de meeste gevallen nog goedkoper uit. Dat is toch belachelijk eigenlijk.
Ik ben ook nog op zoek naar 1 of 2 goede originele snes controllers. (Ik heb er nu 2, bij de ene werkt 'omhoog' niet meer, en bij de ander is 'omlaag' van de d-pad defect). Maar daar wordt vaak echt schandalig veel geld voor gevraagd zeg.
Ik heb een tijdje terug een originele nintendo nieuwe controller gehaald voor mn snes voor 20 euro; nieuwe neppers waren 10 euro.
Misschien dat ik die van mij wel van de hand doe, maar dan wel als complete set. Alsje interesse hebt mail me maar op Playmaster35@hotmail.com.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:51:
Weet iemand wat je moet doen om de ghost te krijgen in SMK time trial? Ik vind het echt mysterieus wanneer die ghost nou met je mee komt rijden. Soms vestig ik een heel nieuw record... geen ghost. Dan de volgende keer rij ik heel belabberd en kom geeneens in de buurt van een nieuwe record... krijg ik de volgende keer wel die ghost.Er is echt geen touw aan vast te knopen.
Ik ben ook nog op zoek naar 1 of 2 goede originele snes controllers. (Ik heb er nu 2, bij de ene werkt 'omhoog' niet meer, en bij de ander is 'omlaag' van de d-pad defect). Maar daar wordt vaak echt schandalig veel geld voor gevraagd zeg.Volgens mij kan ik nog beter een compleet 2ehands setje kopen (snes + 2 controllers), dan ben ik in de meeste gevallen nog goedkoper uit. Dat is toch belachelijk eigenlijk.
Ghost krijg je wanneer je een perfect set rondjes rij.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:51:
Weet iemand wat je moet doen om de ghost te krijgen in SMK time trial? Ik vind het echt mysterieus wanneer die ghost nou met je mee komt rijden. Soms vestig ik een heel nieuw record... geen ghost. Dan de volgende keer rij ik heel belabberd en kom geeneens in de buurt van een nieuwe record... krijg ik de volgende keer wel die ghost.Er is echt geen touw aan vast te knopen.
Dus rij je heeeeel langzaam, maar bots je nooit tegen de kant of tegen iets aan, dan krijg je je volgende race een ghost.
Rij je supersnel (nieuwe best tijd) maar bots je (bij Ghost Valley 1 bv.) tegen de kant dan krijg je geen Ghost.
Tevens zijn er mogelijkheden om je ghost te saven, zodat je je snelste tijd altijd als ijkpunt kan nemen als je de snes uit hebt gezet.
Vandaag met de post:

PSX debugger

PSX debugger
$40 en dan nog $25 voor de verzendingRSP schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:44:
vet, wat heeft ie je gekost als ik vragen mag?
Verwijderd
DANK U!Saus schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:35:
Ghost krijg je wanneer je een perfect set rondjes rij.
Weer een mysterie opgelost. Ik snapte er echt helemaal niks van... maar dit is wel een logische verklaring. Kan ik daar in het vervolg even op letten. Ik vind een ghost erbij altijd wel plezierig als je probeert je tijden te verbeteren... zie je precies wat je beter kunt doen.
Oh? En hoe krijg je dat dan voor elkaar?Tevens zijn er mogelijkheden om je ghost te saven, zodat je je snelste tijd altijd als ijkpunt kan nemen als je de snes uit hebt gezet.
@playmaster: Mja. Ik denk dat ik er minder voor over heb dan jij ervoor wilt hebben.
Wat duur! Tsja als hij echt nog helemaal nieuw is dan... is het dat misschien wel waard. Maar ik zou het er toch niet voor over hebben. Het is eigenlijk echt zoiets dat je toevallig een keer op een rommelmarkt moet zien voor 50 cent.Ik heb een tijdje terug een originele nintendo nieuwe controller gehaald voor mn snes voor 20 euro;
Ik weet hoe dat kan..Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:51:
Ik ben ook nog op zoek naar 1 of 2 goede originele snes controllers. (Ik heb er nu 2, bij de ene werkt 'omhoog' niet meer, en bij de ander is 'omlaag' van de d-pad defect). Maar daar wordt vaak echt schandalig veel geld voor gevraagd zeg.Volgens mij kan ik nog beter een compleet 2ehands setje kopen (snes + 2 controllers), dan ben ik in de meeste gevallen nog goedkoper uit. Dat is toch belachelijk eigenlijk.
Je kan starten met een ghost om bij het kiezen van een character voor de timetrial met de tweede controller te gaan bewegen, en daarmee een character te selecteren. Dan krijg je een ghost. Die is in eerste instantie heel erg sloom, maar ik DACHT (weet ik niet zeker) dat hij jou beste resultaat aanneemt als je hem verslaat.
Interessant, maar is dat echt waar?Saus schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:35:
[...]
Tevens zijn er mogelijkheden om je ghost te saven, zodat je je snelste tijd altijd als ijkpunt kan nemen als je de snes uit hebt gezet.
Heey Antipasta!! Jij hebt vroeger nog in mijn ICQlijst gestaan. Van de 'HC Clan' meen ik
Ik krijg deze week als het goed is mijn mariokart binnen trouwens
Liever heb ik niet een controller als hieronder, maar werkt zoiets ook gewoon?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...1248&item=5161379245&rd=1
[ Voor 21% gewijzigd door HCMarX op 08-02-2005 23:30 ]
Het waren nieuwe verpakte controllers. Het originele spul is zoveel beter dan namaak dus voor mij is heet wel de moeite geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:02:
[...]
Wat duur! Tsja als hij echt nog helemaal nieuw is dan... is het dat misschien wel waard. Maar ik zou het er toch niet voor over hebben. Het is eigenlijk echt zoiets dat je toevallig een keer op een rommelmarkt moet zien voor 50 cent.
Overigens is er een bedrijf die net nieuwe draadloze controllers voor de nes en snes heeft ontwikkeld; 29$ voor 1 en 49$ voor 2. Schijnen ook best ok te zijn.
http://www.playmessiah.com/products/snes-single.htmTdV schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 07:27:
[...]
Overigens is er een bedrijf die net nieuwe draadloze controllers voor de nes en snes heeft ontwikkeld; 29$ voor 1 en 49$ voor 2. Schijnen ook best ok te zijn.
die bedoel je denk ik, schijnen inderdaad vrij goed te zijn maar ik vind het nogal wat geld en er gaat toch niks boven een orginele SNES controller
Die is het ja; maar er gaat inderdaad niets boven nintendo-original randapparatuur (of approved by zoals de hori pad voor de cube)
Hahaha wtf wat een fokking toevalBlaatschaap11 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:22:
[...]
Heey Antipasta!! Jij hebt vroeger nog in mijn ICQlijst gestaan. Van de 'HC Clan' meen ik

Bekende van Otto toevallig?
Ah, 3 pakketjes vandaag:

- Guardian Heroes Saturn JPN (Treasure hoogh
)
- Jesus Christ Vampire Hunter die eum... heel retro gefilmd is
- Saturn Virtua Stick (Europees)
- Stellar 7 3DO US
- Mad Dog McCree 3DO US
- Immercenary, MegaRace, Out of This World 3DO US disc-only
- 2x factory sealed Heir Of Zendor US Saturn (brak spel maar nooit PAL uitgebracht)

- Guardian Heroes Saturn JPN (Treasure hoogh
- Jesus Christ Vampire Hunter die eum... heel retro gefilmd is
- Saturn Virtua Stick (Europees)
- Stellar 7 3DO US
- Mad Dog McCree 3DO US
- Immercenary, MegaRace, Out of This World 3DO US disc-only
- 2x factory sealed Heir Of Zendor US Saturn (brak spel maar nooit PAL uitgebracht)
Is die Stellar 7 gelijk aan de PC versie? Of is het een vervolg, aangezien de PC versie niet de subtitel Drexar's Revenge had.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:02:
Oh? En hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Je kunt er maar 1 opslaan volgens mij, maar dat is alweer zo lang geledenSave Ghost
In Time Trial, finish a course, and get a ghost. To save it, hold L, R, Y and press X. You should hear a coin sound. The track name will turn orange. Now to race the ghost, hold L, R, and press start on the "Is this OK?" screen.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik heb jullie hulp ff nodig, mijn zusje ik kunnen van een kennis onze oude nintendo 64 weer terugkopen.
Destijds had ik die een paar weken na de release aan hun verkocht. Inmiddels hebben ze er behoorlijk wat spellen bijgekocht
Nu heb ik totaal geen idee wat dat waard is, heb wel een beetje een idee wat het op zou brengen met losse verkoop, maar niet als set. Ik heb ff wat fotos van de set gemaakt, alles is compleet (de meeste kartonnetjes die binnenin de doosjes zitten missen wel). Iemand enig idee hoeveel we hiervoor moeten geven?
-edit- links weggehaald
-edit- links weggehaald
[ Voor 22% gewijzigd door Bianca op 06-03-2005 17:39 ]
denk zo'n 120euro als vaste set. Los zou je er misschien nog wel totaal 200voor kunnen krijgen met die (belachelijke) prijsen op marktplaats
ik had laatst voor 190 euro het volgende gekocht: addictive in "Goeie oude (retro) consoles deel 4"
Dus een N64 + 18 games

en nog een hoop andere dingen
openlijk kun jij ook een mooi prijsje maken
Dus een N64 + 18 games

Ze willen er 150 voor hebben, ik vind het zelf wat aan de hoge kant. 125 zou imo beter zijn, maar dat vinden ze te weinig
Verwijderd
150 is nog goedkoop gezien het feit dat je een hoop top titels boxed en al hebt en dat de console + alles ook boxed is.. op ebay/marktplaats van je veel meer voor zoites zeker bij losse verkoop.
Mag dit ook nog meedoen? Deze heb ik nog werkend thuis liggen. 

Wordt een beetje vermoeiend om foto's te maken dus ditmaal alleen tekst:
gisteren een PAL Model 2 Saturn (eindelijk 2 PAL model 2 controllers
) met het spel Casper en 2 pre-release silvers (zeg maar retail games zonder opdruk) van Resident Evil en Mystaria binnengekregen alsmede Battletoads voor de SNES
gisteren een PAL Model 2 Saturn (eindelijk 2 PAL model 2 controllers
Ik heb vorige week nog een doos met een SNES met 51 games (grootste gedeelte losse carts), en een NES met 11 games (allemaal losse carts) binnen gekregen
Mijn foto's op Flickr.
Jij bent aardig rijk toch ? je koopt echt veeeeeeeeeeeelCaptain N schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 14:17:
Ik heb vorige week nog een doos met een SNES met 51 games (grootste gedeelte losse carts), en een NES met 11 games (allemaal losse carts) binnen gekregen
... voor 150 euro. Dus dat viel wel mee
En ik sta altijd rood, dus rijk ben ik ook niet echt
Komende tijd maar weer even wat minderen, hehe
Mijn foto's op Flickr.
Saturn dag vandaag!

- Panzer Dragoon Saga PAL near-mint + overdoos
- Formula Kart PAL compleet
- UMK3 compleet
- Enemy Zero disc 0 + 1 (mis er dus nog 2)
- Command & Conquer PAL compleet
- Last Bronx PAL compleet
En nog wat andere zooi, waaronder *eindelijk* een kamer bij de Universiteit

- Panzer Dragoon Saga PAL near-mint + overdoos
- Formula Kart PAL compleet
- UMK3 compleet
- Enemy Zero disc 0 + 1 (mis er dus nog 2)
- Command & Conquer PAL compleet
- Last Bronx PAL compleet
En nog wat andere zooi, waaronder *eindelijk* een kamer bij de Universiteit
Erg duur als je het mij vraagt. Op sommige rommelmarkten koop je hetzelfde voor ongeveer 50 euro. Heb er afgelopend weekend nog 1 zien staan, doos met werkende N64 en iets van 15 games voor 50 euro.addictive schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:35:
ik had laatst voor 190 euro het volgende gekocht: addictive in "Goeie oude (retro) consoles deel 4"
Dus een N64 + 18 games
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 24-02-2005 11:58 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat is wel weer HEEL goedkoop
Mijn foto's op Flickr.
het gaat niet alleen om de N64 + games, er zat nog veel meer bij. Het was helemaal niet duur! Lees mn eerdere post maar eens goedBor_de_Wollef schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:57:
[...]
Erg duur als je het mij vraagt. Op sommige rommelmarkten koop je hetzelfde voor ongeveer 50 euro. Heb er afgelopend weekend nog 1 zien staan, doos met werkende N64 en iets van 15 games voor 50 euro.
Als jij die doos nog even opzoekt, dan geef ik jouw er zelfs 60euro voorBor_de_Wollef schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:57:
[...]
Erg duur als je het mij vraagt. Op sommige rommelmarkten koop je hetzelfde voor ongeveer 50 euro. Heb er afgelopend weekend nog 1 zien staan, doos met werkende N64 en iets van 15 games voor 50 euro.
Gelijk hebben ze vind ik. Ik bedoel games die nu nog prima meegaan zijn nog aardig geld waard.Aap schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:06:
[...]
Als jij die doos nog even opzoekt, dan geef ik jouw er zelfs 60euro voorop marktplaats.nl bijv. probeert bijna iedereen ongeveer nog 10euro per game te verdienen
en soms nog 20 of 30euro per game
![]()
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mja, waarom niet he? Als er mensen zijn die het ervoor willen betalen...
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Shit, had ik toch even moeten wachten met het verkopen van mijn CD32, die heb ik 2 jaar geleden ofzo verkocht aan iemand hier op GoT voor 50 (euro of gulden, weet niet meer of het 2jaar of langer geleden wasAntiPasta schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 21:31:
...
En een CD32 ga ik naar alle waarschijnlijkheid uit Engeland halen, 45 pond met een paar spellen (vriend van mij heeft 'm in een winkel in de buurt gezien).
...

Dit topic is gesloten.