![]()
Dank aan alle ijverige mede-nerds van wie ik enorm veel heb kunnen jatten |
[ Voor 62% gewijzigd door Smattie op 26-07-2004 16:23 ]
![]()
Dank aan alle ijverige mede-nerds van wie ik enorm veel heb kunnen jatten |
[ Voor 62% gewijzigd door Smattie op 26-07-2004 16:23 ]
[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 21-07-2004 12:22 ]
Hij heeft hem exact overgenomen, geef hem wat tijdPWM schreef op 21 juli 2004 @ 12:19:
Kleine aanpassing. Rallysport 2 is niet meer in het vooruitzicht, althans, volgens het schijfje in mijn Xbox niet
P.s. Veel speelplezier in het nieuwe jaar toegewenst? Jij bent vroeg
P.s.2 Splinter Cell Pandora tommorow hoeven we niet meer te pre-orderen. Zo nu hou ik op met zeiken.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nu heb ik al de titels:tranztaz schreef op 20 juli 2004 @ 16:59:
Zijn er ook Nederlands-talige games voor de xbox? En wat vinden jullie een goed vechtspel voor op de xbox (a lá Tekken ofzo of (een side-scroller) zoals Streets Of Rage)
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als je 1 van de beste vechtspellen ooit wilt hebben moet je soul calibur 2 hebbentranztaz schreef op 21 juli 2004 @ 12:46:
[...]
Dead Or Alive III
Zijn er nog meer titels die jullie weten?
Tanks
Ben inderdaad druk bezigDarkShadow schreef op 21 juli 2004 @ 12:33:
[...]
Hij heeft hem exact overgenomen, geef hem wat tijd, hijz vast nu al bezig met druk tiepen.
Het plaatje linksonder van Top Spin werkt nietSmattie schreef op 21 juli 2004 @ 14:14:
Ben inderdaad druk bezig![]()
En PWM als je zo doorgaat maak je veel vrienden
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 21-07-2004 15:33 ]
Die heb ik allang natuurlijk, maar dan op de ps2, mijn broertje heeft de XBOXaftermath schreef op 21 juli 2004 @ 13:34:
[...]
Als je 1 van de beste vechtspellen ooit wilt hebben moet je soul calibur 2 hebben
Meer info:
http://www.soulcalibur.com/
http://www.guardimpact.com/
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
[ Voor 33% gewijzigd door Smattie op 27-07-2004 10:10 ]
Ik vind DOA3 ook wel gaaf omdat het mijn eerste game is (er eigelijk ook wel erg goed uit ziet), en omdat je niet gelijk met knuppels zwaarden en hamers hoeft te vechten want daar heb ik het nooit zo op gehad. Tot ik Soul Calibur speeldeaftermath schreef op 21 juli 2004 @ 13:34:
[...]
Als je 1 van de beste vechtspellen ooit wilt hebben moet je soul calibur 2 hebben
Meer info:
http://www.soulcalibur.com/
http://www.guardimpact.com/
[ Voor 22% gewijzigd door Neejoh op 21-07-2004 17:05 ]
Nee, het zit al default in de skins verwerkt van XBMC. Zo'n plaatje kan ik ook wel te zien krijgen, alleen ik zie geen servers dan...Smattie schreef op 21 juli 2004 @ 16:45:
XLink Kai bedoel je!!, die heb ik net vandaag geistalleerd en weet ook nog niet hoe ie precies werkt. Ben druk bezig met uitzoeken zodra ik het weet hoor je het wel
Ik heb even gezocht maar moet ook niet iets op je Xbox installeren? Zoals hieronder!
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Maniakje op 21-07-2004 18:07 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
[ Voor 25% gewijzigd door DarkShadow op 22-07-2004 01:25 ]
Waarom niet ik vraag niks wat niet mag !! Ik vraag alleen wat jullie er in hebben zittenManiakje schreef op 21 juli 2004 @ 18:06:
Whee, en weer een nieuw topic dat we kunnen volposten. Deeltje negen alweer.Tof dat er weer iemand anders is opgestaan als topicstarter.
Maareuh, een poll over modchips? Dat lijkt me niet zo slim... en in de topicstart nog wel.
Ik las laatst in Chip Magazine waarin een artikel stond over het modden, daarvoor hadden ze microsoft opgebeld en kregen ze als antwoord dat het niet illegaal was....Smattie schreef op 22 juli 2004 @ 08:45:
[...]
Waarom niet ik vraag niks wat niet mag !! Ik vraag alleen wat jullie er in hebben zitten![]()
Dat moet toch nog wel kunnen denken jullie niet??
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Koop een X2.3 Lite Plus en doe het zelf. 10 minuten werk.Speedfight schreef op 22 juli 2004 @ 08:59:
[...]
Ik las laatst in Chip Magazine waarin een artikel stond over het modden, daarvoor hadden ze microsoft opgebeld en kregen ze als antwoord dat het niet illegaal was....
Anyway, die van mij word zaterdag gemod ik kan kiezen tussen de Alladin en de Executer 2.2 Pro met een prijsverschil van €20 heb ik met deze meerprijs ook meer mogelijkheden of een veiler beter uitbreidbaar systeeem?
*kuch*Anoniem: 16462 schreef op 22 juli 2004 @ 09:56:
Iemand al ervaringen met Sudeki? Die zou een dezer dagen uitkomen dacht ik.
DarkShadow schreef op 22 juli 2004 @ 00:39:
Hehe, dat is idd misschien niet zo slim, heb wel gestemd...
Anyways, xlink werkt nu volgens mij, ik kan mensen zien en beetje rondbrowsen. De oplossing (voor veel dingen) geef je xbox een static ip, werkt veel beter dan met dhcp.
In amerika is sudeki uit, heeft iemand al reviews gelezen? De demo beviel me zeker wel, alleen het uiterlijk van het level vond ik tegenvallen...
[ Voor 13% gewijzigd door Speedfight op 22-07-2004 20:05 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Ja ik denk zelf ook dat het door de warmte komt, hij heeft de afgelopen dagen ook al heel wat uurtjes gespeeld maar toen was het nog niet zo warm.Fire69 schreef op 22 juli 2004 @ 20:40:
Waarschijnlijk is het idd gewoon een hitteprobleem. Begint de fan harder te draaien na een tijdje? Zo kan je zien dat hij het moeilijk kan trekken.
Als hij gechipped is, kan je met bevoorbeeld Avalaunch de temp van cpu en videochip controleren.
Als hij nog niet ge-chipped is en er is garantie... Zou ik toch echt even naar de winkel gaan waar je hem weghebt. Mijn broertje heeft ook een XBox en die heeft met gemak al 8 uur lang achter elkaar SSX Tricky aan gehad. Onder een kamertemperatuur van resp. 18 ~ 22 graden. Probeer hem eens zonder dingen eromheen, gewoon op de grond, voor de TV. Als ie dan nog gek doet - dan is er, in mijn mening, toch echt wat mis...Speedfight schreef op 22 juli 2004 @ 20:57:
[...]
Ja ik denk zelf ook dat het door de warmte komt, hij heeft de afgelopen dagen ook al heel wat uurtjes gespeeld maar toen was het nog niet zo warm.
Maar nu is het echt benauwd op me kamer en in dat kastje nog extremer.
En volgens mij draait de fan ook inderdaad iets meer toeren.
Ik maakte me al beetje zorgen omdat hij inderdaad zaterdag gechiped word, niet dat hij voor die tijd kapot gaat![]()
Misschien maar wat casefans in me meubel modden
Ja dat ben ik nu dus aan het doen, maar zoals ik zeg op mijn kamer is het nu 27/28 graden en de xbox stond in een kastje klein beetje ingesloten, nu de hele avond aan het gamen zonder enkele problemen!tranztaz schreef op 22 juli 2004 @ 22:09:
[...]
Als hij nog niet ge-chipped is en er is garantie... Zou ik toch echt even naar de winkel gaan waar je hem weghebt. Mijn broertje heeft ook een XBox en die heeft met gemak al 8 uur lang achter elkaar SSX Tricky aan gehad. Onder een kamertemperatuur van resp. 18 ~ 22 graden. Probeer hem eens zonder dingen eromheen, gewoon op de grond, voor de TV. Als ie dan nog gek doet - dan is er, in mijn mening, toch echt wat mis...
Ik denk dat je beter eerst even naar de winkel kan gaan als er een probleem is met je XB dmv de hitte. Ik heb gister ook een hele tijd zitten te XBoxen en hij liep niet vast of wat dan ook en het was heel warm op mn kamer. Zorg er gewoon voor dat hij een beetje vrij staat, met vooral veel ruimte aan de achterkant. Als het dan nog steeds niet goed gaat ga dan gewoon naar de winkel om een nieuwe te vragen.Speedfight schreef op 23 juli 2004 @ 10:46:
Welke 80gb 2mb cache schijf kan ik nou het beste in mijn xbox laten zetten?
Die van maxtor of van western digital, en dan gaat het met name om de warmte en niet zozeer het geluid.
[ Voor 38% gewijzigd door Vanitas op 23-07-2004 12:54 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik ga vandaag eraan beginnen. Volgende week hier een Halo LAN-party dus dan moet mijn R-trigger weer optimaal fungeren.Digital-DNA schreef op 17 juli 2004 @ 13:10:toon volledige bericht
[...]
kun je die trigger niet zelf fixen dan?
ik heb ook al twee keer een controller gefixed omdat het draadje gebroken was (van al het oprollen).
Je kunt je controller gewoon openschroeven. Je hebt 7 schroefjes en binnenin zitten er 4 om het printplaatje los te maken, je moet dan ook ff de 2 connectortjes losmaken van de rumble-motoren (voorzichtig). Nu kun je bij je triggers, ik weet niet wat er mis is maar misschien kun je proberen te smeren of wat met het veertje te stoeien (veertje wil deruit en erweer in, ik heb het geprobeerd). Probeer anders de veertjes van links en rechts te verwisselen, weet je meteen of het daaraan ligt
met een beetje tweakotine los je dit namelijk makkelijk zelf op... (kunt het iig proberen)
trouwens...
de graphics van Chronicles of Riddick zijn best wel goed zag ik gister, net als de voice acting. Eerste 1st person spel waarbij je je voeten kan zien en een fatsoenlijke schaduw. De gevechten zijn ook lache (bijv dat je de gun van je tegenstander tegen z'n nek aan duwt en schiet
)
Sure, als ie als nieuw is. Je email adres is niet zichtbaar hier op GoT, dus als je hem kwijt wil moet je me maar effe mailen.Insano schreef op 20 juli 2004 @ 15:56:
[...]
Mijnes kopen? ik heb de mijnes toen dr tijd bij mn xbox gehad, en heb hem misschien maar een paar uurtjes (gedurende 1 week) gebruikt. en ben daarna maar fijn een S controller gaan halen.. Nu ligt die grote controller kansloos oud te worden, terwijl ie nog nieuw is.
Die van jou wil ik ook wel. Ik heb er 4 nodig en ik heb er maar 1tje. MAar jou email adres is ook niet zichtbaar dus mail me maar dan...Smattie schreef op 21 juli 2004 @ 10:15:
[...]
Ik heb er ook nog wel eentje voor je liggen. Ik vind de S-Contoller fijner spelen maar dat licht helemaal aan je zelf natuurlijk!!
Ik hoor het wel
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Anoniem: 16462
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik heb na veel research op internet zelf mijn xbox omgebouwd en daarna nog die van mijn broer en die van zijn vriendin. Dus in totaal drie stuks en allemaal goed gelukt. De laatste was binnen een uurtje klaar. Geloof me, met een omgebouwde x-box gaat er een wereld voor je open!darkdesign schreef op 23 juli 2004 @ 14:56:
Is sudeki al te koop in nederland. Want ik heb geen omgebouwde xbox, en ook geen idee waar ik xbox games kan hale (goedekoop dan he;)) en geen idee waar ik me xbox zou kunne ombouwe.
Ow, ik heb een mannelijke xbox, maar hij wil vrouwelijk worde en is diep en diep verdrietig.Fire69 schreef op 23 juli 2004 @ 21:52:
Komaan jongens, laten we nu niet terug over het ombouwen van xboxen beginnen.
Ja, een omgebouwde box is fantastisch, maar er maar hier niet over gepraat worden.
Anoniem: 64703
Volgens mij is het ombouwen van de xbox ook niet illegaal. Ok, je garantie vervalt maar dat is logisch want je gaat er zelf aan zitten prutsen.darkdesign schreef op 23 juli 2004 @ 23:16:
Mare even serieus, ik wist niet dat dat illegaal was, ik wist wel van ps2, maar tot zoverre nog nie van xbox. Sorry bij deze.
Chip Magazine heeft bij een ombouw artikel hiervoor contact opgenomen met MS en volgens MS is het ombouwen wel toegestaan maar vervalt de garantie inderaad!baldbelow schreef op 23 juli 2004 @ 23:36:
[...]
Volgens mij is het ombouwen van de xbox ook niet illegaal. Ok, je garantie vervalt maar dat is logisch want je gaat er zelf aan zitten prutsen.
Alleen de dingen die je ermee kunt doen nadat ie omgebouwd is, daar zitten een hoop illegale praktijken bij...
Ik denk dat je deze bedoelt: http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/xb-jtdavcRev! schreef op 23 juli 2004 @ 16:32:
Je had toch zon kabel waarbij het beeld van je xbox beter werd ofzo?
Weet iemand of hier een soortgelijke kabel staat?
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/search.html
Ja idd, het is MIJN x-box dus ik mag er mee doen wat ik wil maar als ik iets verkloot vind ik het heel logisch dat ik dan niet bij MS om garantie kan gaan zeuren. Gelukkig brengt het ombouwen weinig risico met zich mee dus laat dat je niet tegenhoudenSpeedfight schreef op 23 juli 2004 @ 23:41:
Chip Magazine heeft bij een ombouw artikel hiervoor contact opgenomen met MS en volgens MS is het ombouwen wel toegestaan maar vervalt de garantie inderaad!
Ja dus het is dus niet illegaal. Dus er is ook geen probleem. Dat is mooi. Ik wil het alleen gebruiken om backup's van me games te maken die ik in de winkel gekocht hebbaldbelow schreef op 23 juli 2004 @ 23:45:
[...]
Ja idd, het is MIJN x-box dus ik mag er mee doen wat ik wil maar als ik iets verkloot vind ik het heel logisch dat ik dan niet bij MS om garantie kan gaan zeuren. Gelukkig brengt het ombouwen weinig risico met zich mee dus laat dat je niet tegenhouden
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-07-2004 01:24 ]
[ Voor 64% gewijzigd door Smattie op 26-07-2004 09:54 ]
Dat meen je niet !! Nou als dat zo is dan ga ik heel hard lachenFire69 schreef op 26 juli 2004 @ 09:47:
Voor de rest start XBMP wel gewoon op?
Dan kijk je best eens in je config-xml, daar kan je de kleur van je led gewoon bepalen.
[ Voor 28% gewijzigd door Fire69 op 26-07-2004 10:10 ]
XBMP of XBMC is hetzelfe het is alleen van naam veranderdDarkShadow schreef op 26 juli 2004 @ 10:08:
waarom zou iemand XBMP nog willen gebruiken als je XBMC hebt
Ik zelf vind trouwens sudeki toch een beetje tegenvallen, jammer, maar ik had er stiekem al wel rekening mee gehouden. Het is alleen zo kut dat ik nu vet lang op nieuwe goede games moet wachten...
Leuk ik zal eens kijken of ik het kan vinden. Je moet het dus wel inkloppen, je kan het niet via het menu doen toch??Fire69 schreef op 26 juli 2004 @ 10:08:
Hm, heb net effe gekeken in de xml van xbmc en xbmp, maar kan het niet meer vinden. Ik weet nochtans dat het in een of andere config-file in te stellen is...
[edit]
In Avalaunch kan je het regelen:
<led idle="green" busy="red" />
Als je Avalaunch gebruikt natuurlijk
XBMP en XBMC zou ik niet bepaald hetzelde meer noemen. De ontwikkeling van XBMP ligt al meer dan een jaar stil. Ik stel voor dat je de laatste build van XBMC eens test.Smattie schreef op 26 juli 2004 @ 10:25:
[...]
XBMP of XBMC is hetzelfe het is alleen van naam veranderd
[...]
Leuk ik zal eens kijken of ik het kan vinden. Je moet het dus wel inkloppen, je kan het niet via het menu doen toch??
Klopt helemaal, maar ik heb ook de nieuwste engine dus dat zit wel goed. Maar eens even testen al ik thuis benFire69 schreef op 26 juli 2004 @ 11:01:
[...]
XBMP en XBMC zou ik niet bepaald hetzelde meer noemen. De ontwikkeling van XBMP ligt al meer dan een jaar stil. Ik stel voor dat je de laatste build van XBMC eens test.
Ik dacht niet dat het mogelijk was via de menu nee, maar met de nieuwe ava is wel al redelijk wat meer in te stellen, dus het kan wel.
Anoniem: 111703
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2004 16:53 ]
Hij staat er bij onder Gamesites en dan: -Anoniem: 111703 schreef op 26 juli 2004 @ 15:10:
@Smattie zou je misschien bij gamesites * Spam & offtopic request * erbij willen zetten? Tnx!
Btw waarom bouwt iedereen toch z'n Xbox om? Dan heb je geen XBL meer....
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2004 16:54 ]
Die kan je gewoon overal vinden, bij de bart smit, intertoys en dixons.Hardcore_gamer schreef op 23 juli 2004 @ 13:42:
[...]
Mag ik vragen, waar jij dat hebt kunnen vinden, ik ben namelijk opzoek naar de Crystal Edition.
[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 26-07-2004 17:04 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 26-07-2004 17:09 ]
Standaard dient de schijf enkel voor het opslaan van savegames, muziek die je ript van cd als alternatieve muziek in games en downloadable content.Hardcore_gamer schreef op 26 juli 2004 @ 17:07:
Ik heb ''weer'' een paar kleine vraagjes, betreft de Harde-Schijf in de X-Box.
Kun je op de Hare-Schijf van de X-Box ook games opslaan, of dient deze alleen voor het opslaan van Saved-Games? Heb ik, voor het opslaan van Games dan een omgebouwde X-Box nodig, en hoe zit het eigenlijk met de capaciteit van de standaard Harde-Schijf van de X-Box? Kan ik überhaupt wel games opslaan op de huidige Harde-Schijf van de X-Box? of heb ik daar een andere schijf voor nodig, met een wat hogere capaciteit?
Mijn excuses voor dit wat ''lange'' vragenlijstje
Jep, alles is nu heel erg duidelijk, maar ik wilde niet al mijn games erop zetten, maar gewoon als ik bijvoorbeeld een keertje een game huur, en hem tegen de tijd nog niet uit heb gespeeld, dat ik hem dan op de schijf kon zetten, om hem later toch nog uit te kunnen spelen.Fire69 schreef op 26 juli 2004 @ 22:35:
[...]
Standaard dient de schijf enkel voor het opslaan van savegames, muziek die je ript van cd als alternatieve muziek in games en downloadable content.
Wil je games opslaan op je xbox, dan moet je hem chippen. Standaard zit er een schijf van 8 of 10gig in, waarvan er steeds maar 8gig gebruikt wordt.
Een game is van 2 tot 4gig, dus je kan er wel enkele games op kwijt, maar wil je al je games op schijf, dan zet je er best een grotere in.
Duidelijk?
Dan heb je aan de standaard-schijf meer dan genoeg.Hardcore_gamer schreef op 26 juli 2004 @ 22:44:
[...]
Jep, alles is nu heel erg duidelijk, maar ik wilde niet al mijn games erop zetten, maar gewoon als ik bijvoorbeeld een keertje een game huur, en hem tegen de tijd nog niet uit heb gespeeld, dat ik hem dan op de schijf kon zetten, om hem later toch nog uit te kunnen spelen.
Zo, dat ljikt mij echt een super vet spel, en grafischdarkdesign schreef op 27 juli 2004 @ 12:16:
Wat denken jullie allemaal van Sudeki? Mij lijkt het een schitterent spel. Want ik heb al veel filmpjes van gezien.
IGN (7.8)darkdesign schreef op 27 juli 2004 @ 12:16:
Wat denken jullie allemaal van Sudeki? Mij lijkt het een schitterent spel. Want ik heb al veel filmpjes van gezien.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Anoniem: 14027
Mij lijkt het ook een geweldige game. Maar de scores zijn niet echt geweldig. Nou ik koop hem iig wel.ironx schreef op 27 juli 2004 @ 18:26:
[...]
IGN (7.8)
Gamespot (6.5)
TeamXbox (7.9)
Ik kan er iig niet op wachten tot ik 'm in m'n klauwtjes heb
Tja, vind ik zelf ook wel een beetje raar...Mij lijkt het ook een geweldige game. Maar de scores zijn niet echt geweldig. Nou ik koop hem iig wel.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ja idd, dan kan je net zo goed FF:VII een 4 gaan geven omdat het haar van Cloud nep is, normaal blijft dat nooit zo mooi staan.ironx schreef op 28 juli 2004 @ 04:55:toon volledige bericht
[...]
Tja, vind ik zelf ook wel een beetje raar...
Als je al die previews las waneer ze weer een beta hadden gespeeld was het niks anders dan lof... en nu het af is mankeert er ineens vanalles aan
Mooi voorbeeld:
Pas in Gamekings nog de review gezien: "de characters passen niet echt bij het spel"...
Daar heb ik ze in het begin nog nooit over gehoord!? Vind 't een beetje mieren-neukerij als je het mij vraagt.
Maarja, als je al zo vaak een beta hebt gespeeld ga je natuurlijk op ieder klein detail letten...
Het zal wel aan mij liggen
Ik heb nergens last van schokken en idd, iedere keer als die Elco zijn bek open trekt erger ik me dood aan zijn zwaar hollands accent, konden ze niemand vinden die het fatsoenlijk kon doen ofzo?Anoniem: 14027 schreef op 27 juli 2004 @ 18:49:
Sudeki is idd een leuk spel, en het ziet er ook zekeruit, maar het schokt af en toe wel een beetje (vooral als je de camera draait). Toch wel jammer, maar ik vind dat de rest van het spel de boel weer helemaal goed maakt
Volgens mij heeft Elco trouwens wel een behoorlijk Hollands accent...
Anoniem: 19339
Anoniem: 12316
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-07-2004 18:13 ]
Ach dat zal toch wel toeval zijn dat het een beetje nederlands klinkt!?enrico schreef op 28 juli 2004 @ 18:54:
Sudeki is inderdaad zeer cool. Maar die Elco met z`n accent....argh
Ik stond iig erg te kijken toen hij een paar woorden Nederlands in een zin zei.
Wordt zijn "nederlandsheid" nog verklaard in het spel?
Het klinkt niet een beetje Nederlands, je hoort gewoon dat het een Nederlander is die Engels spreekt. Had van mij wel anders gemogen maar ok, verder vind ik het wel een leuk spel. Kom nu alleen niet voorbij die brute gast met z'n goedendag. En ik vind het best irritant dat als je ziet dat een van de vier karakters hulp nodig heeft om daar dan snel naar toe te switchen, je spirit-magie-kill dingetje te doen en dan weer naar iemand anders switchen, dat gaat allemaal (nog) niet zo soepel...Vanitas schreef op 28 juli 2004 @ 20:07:
Ach dat zal toch wel toeval zijn dat het een beetje nederlands klinkt!?
Lijkt me niet dat de makers nou speciaal voor een nederlands hoofdpersoon kiezen.
Het is toch een fantasie wereld...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
En gelijk Ninja Gaiden er maar bij gekocht??Willybubba schreef op 30 juli 2004 @ 09:54:
OK... now you did it...
* Willybubba is trotse bezitter van een X-Box vanaf gister.
Ik ben sinds gister ook een trotse bezitter van een X-BoxWillybubba schreef op 30 juli 2004 @ 09:54:
OK... now you did it...
[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 30-07-2004 12:55 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 11% gewijzigd door Smattie op 30-07-2004 20:53 ]
Op de Harde Schijf.....of (als uitbreiding) op z'n Memory Unit, die je in je Controller kunt stoppen.
M'n zusje heeft een week geleden een XBOX gekochtWillybubba schreef op 30 juli 2004 @ 09:54:
OK... now you did it...
Ja, ik ben ook benieuwd naar Ninja Gaiden, heb al vele geweldig mooie screen gezienMr_UnAnimouS schreef op 30 juli 2004 @ 23:29:
[...]
M'n zusje heeft een week geleden een XBOX gekocht(de schat
). Gisteren gelijk Ninja Gaiden gehaald
. Omg wat een vet spel is dat, super gameplay + mooie graphics. Het enige nadeel vind ik dat je niet tegen elkaar kan vechten
.
Hmm, dan zal ik toch maar eens een kijkje gaan nemen bij Free Record Shop.SSX Tricky + Burnout 2 zijn trouwens ook leuke spellen. SSX Tricky heb ik voor 15 Euro bij Free Record Shop gekocht (aanrader!).
Heb je de schijfjes al eens een keer echt goed schoon gemaakt?Smattie schreef op 30 juli 2004 @ 20:47:
Nu heb ik mijn xbox wel mooi omgebouwd maar nu blijft ie vaak hangen iemand hier eerder last van gehad en wat kan ik er aan doen??? CPU 59 graden HD45
Ik snap er niks van voordat ik de mod deed had ik er nooit last van
+ Waar bewaard de xbox zijn save games???
Wacht maar totdat je Ninja Gaiden speelt, dan stel je je mening over de graphics nog meer naar boven bij!Hardcore_gamer schreef op 30 juli 2004 @ 12:55:
Ik ben sinds gister ook een trotse bezitter van een X-Box![]()
Ik heb niet het Ninja: Gaiden pack gekocht, maar de ''Limited Edition'' met ''Halo: Combat Evolved'' en ''Midtown Madness 3'' en ik moet zeggen, ik heb er zeker geen spijt van, dat kleine (grote) Boxje is gewoon een gigantisch groot Monster![]()
De X-Box is ronduit geweldig, en de Games, zien er zo mooi uit.![]()
Ik ben van plan binnenkort een paar games aan te gaan schaffen, meteen even mijn Collectie uitbreiden
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ninja Gaiden is niet een doorsnee mep en ram spelletjeCT schreef op 31 juli 2004 @ 13:34:
'k vind ninja gaiden maar saaaai, jmmr genoegshallow gameplay, beetje lopen en meppen, en nog zwaar old skool gefrustreerd raken zodat ik me conrtoller sloop.
dus, heb die xbox maar geparkeerd en wacht wel op fable, en heb mezelf maar een GBA kado gedaan.
CT schreef op 31 juli 2004 @ 13:34:
'k vind ninja gaiden maar saaaai, jmmr genoegshallow gameplay, beetje lopen en meppen, en nog zwaar old skool gefrustreerd raken zodat ik me conrtoller sloop.
dus, heb die xbox maar geparkeerd en wacht wel op fable, en heb mezelf maar een GBA kado gedaan.
dat snap ik wel, en het is ook niet echt nodig tegen mijn post in te gaan of zoMr_UnAnimouS schreef op 31 juli 2004 @ 15:21:
[...]
Ninja Gaiden is niet een doorsnee mep en ram spelletje. Je moet echt goed nadenken met vechten om niet tot moes gehakt te worden. Blokken is vaak nodig.
Hoe verder je komt hoe leuker het wordt. Steeds meer nieuwe moves, items, enz.
Mijn post was ook niet om tegen je in te gaan ofzoCT schreef op 31 juli 2004 @ 21:56:
[...]
dat snap ik wel, en het is ook niet echt nodig tegen mijn post in te gaan of zoMaar ik ben meer van de old skool nintendo RPG's of heavy puzzel spelletjes. En dan is ninjagaiden wel beetje denken tijdens vechten met een doses geluk, maar ook niet meer dan dat.
En zoals ik al eerder posten, op de xbox is KOTOR de enige game die me echt wakker hield. Halo een klein beetje, maar meer omdat het 'nieuw' was toen, me xbox. En ik persoonlijk had denk ik beter een PS2 kunnen kopen. (of een GBA).
Dus tsja. Xbox is niet voor iedereen rozen geur en wodka lime. Maar als mediaspeler werkt 'ie perfect.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq