Het Grote XBOX Topic deel 9

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.500 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
CT schreef op 31 juli 2004 @ 13:34:
'k vind ninja gaiden maar saaaai, jmmr genoeg :( shallow gameplay, beetje lopen en meppen, en nog zwaar old skool gefrustreerd raken zodat ik me conrtoller sloop.

dus, heb die xbox maar geparkeerd en wacht wel op fable, en heb mezelf maar een GBA kado gedaan.
Volgens mij snap je de opzet van het spel niet echt helemaal.
Het gaat erom dat je zelf beter wordt, door combo's te maken, op de juiste momenten blokken en je vijanden inschatten. Dus als de hele tijd op X blijft drukken, dan kom je idd niet ver.

En het is totaal niet frustrenend. Frustrerend is als je gewoon dood gaat door een overpowerde aanval of vijanden die je niet zelf dood kan maken maar b.v. in een afgrond moet meppen. Dit heb je dus niet in NG.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
schnumi schreef op 01 augustus 2004 @ 11:44:
Nou mensen het gaat gebeuren. :P Morgen ga ik naar de winkel en haal ik een router + kabels en een xbox live pakketje en dan zal ik eens aan de slag gaan. :)

Maar nu had ik nog een vraag. Momenteel heb ik nog geen CC en gebruik ik die van mijn ouders (mag overigens hoor :P ). Maar als ik nu straks zelf een CC krijg kan ik die gegevens dan gewoon veranderen in een menu of moet ik dan even naar MS zelf bellen?
Je creditcard gegevens kun je gewoon aanpassen in je Xbox Dashboard, onder Billing. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mooi. :) Trouwens weet niet of jullie het al wisten maar ik las net op gamer.nl dat Chronicles of Riddick in plaats van 13 augustus nu 6 augustus uitkomt in nederland. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:45

Wom

schnumi schreef op 01 augustus 2004 @ 21:21:
Mooi. :) Trouwens weet niet of jullie het al wisten maar ik las net op gamer.nl dat Chronicles of Riddick in plaats van 13 augustus nu 6 augustus uitkomt in nederland. :)
Veel postieve verhalen over deze game. Zowel grafisch als de gameplay moet het een regelrechte topper zijn. Zou voor het eerst zijn dat er eens een goede game uitkwam van een vrij onbekende film.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ja ga hem denk ik wel halen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
Ik heb The Chronicles of Riddick al bij GCShop in de pre-order staan evenals Doom 3 voor de PC. :)

Voor de oplettenden: ja, ik was het die niks moest hebben van spellen met schrikeffecten. Ik wil me daar toch eens overheen zetten, want deze topgames wil ik niet missen. :) Ik heb Doom 3 inmiddels al een uurtje of twee gespeeld (via 'andere wegen', ik kon niet wachten) en ik moet zeggen dat ik het toch erg gaaf vind. Vooralsnog vind ik het echter niet zo angstaanjagend als ze het willen doen voorkomen, en de schrikeffecten vallen ook nog wel mee. Maar goed, ik ben ook nog niet zo ver in het spel dus dat kan allemaal nog veranderen. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Poll: Wat is jou temperatuur van je xbox???
< 46°
48 °
50°
52°
54°
56°
58°
> 60°
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=14151&layout=2&sort=prc

Je moet stemmen op de graden van je xbox op volle toeren!!

PS heb hem veranderd omdat veel mensen hoger zitten dan het gemiddelde

[ Voor 61% gewijzigd door Smattie op 02-08-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijne is rond de 60, alsik even gegamed heb. Maar het maakt mij niet uit, zolang hij het maar doet. Ik heb sudeki gespeelt, en het is echt een aanrader. Mooi spel mooi gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
darkdesign schreef op 02 augustus 2004 @ 09:53:
Mijne is rond de 60, alsik even gegamed heb. Maar het maakt mij niet uit, zolang hij het maar doet. Ik heb sudeki gespeelt, en het is echt een aanrader. Mooi spel mooi gemaakt.
Dat klopt maar bij mij wordt ie 50 en dan staat ineens het beeld stil. Dan kan ik dus niks anders dan rebooten :(

Dat is kl**te en daarom ben ik benieuwd wat van iedereen zijn Temp is!! En wat de gevolgen ervan zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Smattie op 02-08-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:11
Maniakje schreef op 02 augustus 2004 @ 00:33:
Ik heb The Chronicles of Riddick al bij GCShop in de pre-order staan evenals Doom 3 voor de PC. :)

Voor de oplettenden: ja, ik was het die niks moest hebben van spellen met schrikeffecten. Ik wil me daar toch eens overheen zetten, want deze topgames wil ik niet missen. :) Ik heb Doom 3 inmiddels al een uurtje of twee gespeeld (via 'andere wegen', ik kon niet wachten) en ik moet zeggen dat ik het toch erg gaaf vind. Vooralsnog vind ik het echter niet zo angstaanjagend als ze het willen doen voorkomen, en de schrikeffecten vallen ook nog wel mee. Maar goed, ik ben ook nog niet zo ver in het spel dus dat kan allemaal nog veranderen. :)
Ik heb TCoR al even gespeeld, persoonlijk was ik er niet erg van onder de indruk.
De indrukwekkende graphics ben ik iig nog niet tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06

Maximus

There is no substitute

Is er nog nieuws over Forza Motorsport ? Want dit is een game waar ik wel op zit te wachten, veel autos veel banen en veel fun, mede omdat je je auto kon tunen en dan doorverkopen enzovoorts

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hoe meten jullie die temp dan? :P

Trouwens ik ben nu ook Live gegaan! 8) mijn nickname = schnumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
schnumi schreef op 02 augustus 2004 @ 15:00:
hoe meten jullie die temp dan? :P

Trouwens ik ben nu ook Live gegaan! 8) mijn nickname = schnumi
Via EvolutionX daar kan je het instellen maar zo te horen kan jij dat niet instellen :P

PS ik heb de poll veranderd omdat veel mensen hoger zitten dan het gemiddelde zaten dus je mag opnieuw stemmen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Smattie op 02-08-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hehe inderdaad daar begin ik niet aan. :) Ach hij is nog nooit vastgelopen ofzo en er is voldoende ruimte voor de koeling dus ik ben niet bang dat hij ineens ermee kapot ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Smattie schreef op 02 augustus 2004 @ 15:24:
[...]

Via EvolutionX daar kan je het instellen maar zo te horen kan jij dat niet instellen :P

PS ik heb de poll veranderd omdat veel mensen hoger zitten dan het gemiddelde zaten dus je mag opnieuw stemmen :)
waarom zou hij dat niet kunnen instellen? omdat hij op Live zit en dus geen chip kan hebben?
Je kan gewoon op Live (met originele spellen :) ) als je je chip uitschakeld.
Ideale combi. Met chip voor mediacenter, zonder chip voor online gaming! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja ik weet dat het kan maar ik daar heb ik voorlopig nog geen interesse in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Fire69 schreef op 02 augustus 2004 @ 14:32:
[...]

Ik heb TCoR al even gespeeld, persoonlijk was ik er niet erg van onder de indruk.
De indrukwekkende graphics ben ik iig nog niet tegengekomen...
Ow ik vind Tcor wel een leuk spel, verder zie je in de graphix geen kartel randjes, zelfs niet van de schaduw op de muur. Het kan beter, maar ik stoor me er niet aan, de gameplay is juist wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Van wat voor winkel hebben jullie hem? Ik kwam vandaag nog in de MM maar daar lag hij nog niet jammergenoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:45
ja check dit dan, een Xbox cluster! Daar moet Doom 3 toch goed op draaien! :P

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/hsdemonz/XboxCluster/ClusterX-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/hsdemonz/XboxCluster/ClusterX-2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Die dacht even snel wat goedkope P3's in te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Dat zijn er veel, ik zou niet weten wat hij ermee zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Linux-cluster veronder stel ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou heb net mijn eerste lange goede ervaring met Xbox live achter de rug. :)

Eerst PGR2 en daarna DTM 2. :) Vooral die laatste was zeer lachen vooral op het laatst toen we met alleen maar nederlanders reden. Gelijk een paar aan mijn lijstje toegevoegd. Is er trouwens ook een lijst met jullie live namen? :)

edit: ah dom ik zie het al in de startpost. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 02-08-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Mijn xbox komt toch wel aan de 60 graden met gamen. Laatst heb ik een hele dag ge'KOTOR't en na een uur of 5 achter elkaar gamen bleef hij mooi hangen.
Paar dagen later met Marvel vs. Capcom2. We waren echt al de hele dag aan het gamen en volgens mij werd hij gewoon echt te heet want hij bleef hangen :/

Hoe kan het nou dat de een heter wordt dan de ander? Hij staat open en bloot van achteren dus voldoende airflow. Mischien omdat ik van de hdd speel ?

[ Voor 4% gewijzigd door likkepot op 02-08-2004 23:06 ]

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
likkepot schreef op 02 augustus 2004 @ 23:05:
Mijn xbox komt toch wel aan de 60 graden met gamen. Laatst heb ik een hele dag ge'KOTOR't en na een uur of 5 achter elkaar gamen bleef hij mooi hangen.
Paar dagen later met Marvel vs. Capcom2. We waren echt al de hele dag aan het gamen en volgens mij werd hij gewoon echt te heet want hij bleef hangen :/

Hoe kan het nou dat de een heter wordt dan de ander? Hij staat open en bloot van achteren dus voldoende airflow. Mischien omdat ik van de hdd speel ?
Kan goed zijn, je HDD geeft een hoop warmte af, helemaal omdat hij helemaal ingepakt zit, me hdd in me pc word laatste tijd al zo warm dat je hem niet aan kan raken (heel vreemd was eerst helemaal niet), en die stata nog open. En in xbox helemaal afgesloten. Ik speel ook games vanaf HDD, en me xbos id gemiddelt ook 60 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02-06 09:10
Smattie schreef op 02 augustus 2004 @ 14:28:
[...]

Dat klopt maar bij mij wordt ie 50 en dan staat ineens het beeld stil. Dan kan ik dus niks anders dan rebooten :(
Is je airflow wel in orde (misschien is het een mega-stofnest in je xbox) en doen je fan(s) het nog wel 100%?

Aangezien je EvoX draait neem ik aan dat je je bios ook kan herflashen, dan kan je namelijk ook de snelheid van de fan wijzigen, misschien iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou heeft iemand Chronicles of Riddick al ergens in de winkels gespot? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Nope wel op het net!! MAar daar heb jij niks aan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
In amerika is riddick toch al een hele tijd uit?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja maar ik moet de PAL versie hebben. :P

Ik hoop dat hij deze week nog wel in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ahhh net op dimensionplus is hij van "reserveer" naar "bestel" gegaan. :)

Dus heb ik hem gelijk maar besteld via rembours dus misschien heb ik hem dan morgen al in huis. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Laat even wat je er van vind wel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als ik hem binnenheb en ik heb een tijdje gespeelt zal ik zeker een impressie geven. :)

Ben trouwens nu zeer vaak op Live te vinden. :P Vooral DTM 2 speel ik vaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
schnumi schreef op 04 augustus 2004 @ 20:19:
Als ik hem binnenheb en ik heb een tijdje gespeelt zal ik zeker een impressie geven. :)

Ben trouwens nu zeer vaak op Live te vinden. :P Vooral DTM 2 speel ik vaak. :)
TcoR, is een mooi spel, een echte sweer ook. Heb het redelijk gespeelt al. Is de moeite waard om die in huis te halen ja. Grapics en gameplay zijn ook goed. De snake optie om een tegenstander te besluipen en te wurgen is ook mooi uitgewerkt. Verheug je er maar op, gaat je een hoop plezier geven die game denk ik iniedergeval bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Hmm vanmorgen is mijn xbox weer vastgelopen krijg ik net van mijn broertje te horen, onder Top Spin. :(
Ik weet niet precies hoe warm hij was, het is zowiezo wel erg warm op mijn kamer, maar eens afwachten want ik heb geen garantie meer op mijn xbox en hij is pas een maand oud....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Speedfight schreef op 05 augustus 2004 @ 10:40:
Hmm vanmorgen is mijn xbox weer vastgelopen krijg ik net van mijn broertje te horen, onder Top Spin. :(
Ik weet niet precies hoe warm hij was, het is zowiezo wel erg warm op mijn kamer, maar eens afwachten want ik heb geen garantie meer op mijn xbox en hij is pas een maand oud....
Dat is kloote, maar jou voordeel is dat je garantie hebt!! ;)

Ik heb het gelukkig niet meer gahad en heb hem toch wel soms met 30 graden buiten en mijn xbox op 60 graden 8 uur laten daaien. Dus ik weet niet wat het was maar ben er hoppelijk van af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Smattie schreef op 05 augustus 2004 @ 11:20:
[...]

Dat is kloote, maar jou voordeel is dat je garantie hebt!! ;)

Ik heb het gelukkig niet meer gahad en heb hem toch wel soms met 30 graden buiten en mijn xbox op 60 graden 8 uur laten daaien. Dus ik weet niet wat het was maar ben er hoppelijk van af :P
Beter lezen: Ik heb ook GEEN garantie meer :'(
Volgens de microsoft lijn kan het ook helpen om je savegames te wissen van het spel waar het in vast loopt.
Bij mij loopt hij ook maar zelden vast, dus ik kan er normaal gesproken ook wel de hele dag mee gamen. Ik wacht het wel gewoon af en kijken als het straks wat koeler weer is en niet meer zo benauwd op mijn kamer, als hij zovaak vastloopt als nu of minder dan vind ik het nog niet zo'n probleem :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik game zowieso niet met dit weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Speedfight schreef op 05 augustus 2004 @ 11:42:
[...]

Beter lezen: Ik heb ook GEEN garantie meer :'(
Volgens de microsoft lijn kan het ook helpen om je savegames te wissen van het spel waar het in vast loopt.
Bij mij loopt hij ook maar zelden vast, dus ik kan er normaal gesproken ook wel de hele dag mee gamen. Ik wacht het wel gewoon af en kijken als het straks wat koeler weer is en niet meer zo benauwd op mijn kamer, als hij zovaak vastloopt als nu of minder dan vind ik het nog niet zo'n probleem :)
Foutje, hahahaha heb eroverheen gelezen :+

Ik denk ook wel dat het minder wordt als het weer weer een beetje normaal is.
Anoniem: 86074 schreef op 05 augustus 2004 @ 12:22:
Ik game zowieso niet met dit weer :).
Waarom zit je dan toch achter je computer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Er zit 2 jaar garantie op een xbox, dan heb je dus een van de eerste versies als je geen garantie meer hebt (tenzij je een gemodde hebt). De V1.0 xbox heeft 2 ventilatoren ipv 1 zoals de modellen die daarna komen hebben. Misschien dat de ventilator op de GPU het niet meer goed doet en dat het geheel daarom vastloopt zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Schweino schreef op 05 augustus 2004 @ 14:43:
Er zit 2 jaar garantie op een xbox, dan heb je dus een van de eerste versies als je geen garantie meer hebt (tenzij je een gemodde hebt). De V1.0 xbox heeft 2 ventilatoren ipv 1 zoals de modellen die daarna komen hebben. Misschien dat de ventilator op de GPU het niet meer goed doet en dat het geheel daarom vastloopt zo nu en dan.
Xbox Support is goed. Ook als hij ouder is dan 2 jaar krijg je nog gewoon support. Het kost hen meer een Xboxer te verliezen, dan iemand helpen zijn Xbox weer up and running te krijgen. Vriend van me had als 1 van de eerste een Xbox, 2 weken nadat hij uitkwam. Vorige maand ging hij kapot. De volgende dag stonden ze voor de deur, en 3 dagen later werd hij gemaakt teruggeleverd, zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Schweino schreef op 05 augustus 2004 @ 14:43:
Speedfight zijn box is nog maar een maand ook, het probleem is eerder dat er een chip in zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Fire69 schreef op 05 augustus 2004 @ 15:28:
[...]

Speedfight zijn box is nog maar een maand ook, het probleem is eerder dat er een chip in zit. ;)
Héhé jij snapt het ;)
Oja ik ben btw niet aan het gamen met dit weer, maar me broertjes :)
Ik ben nu druk met vakantiewerk :P
Maarja op die van mij zit geen garantie meer en ik ben er vrij zeker van dat het door de warmte komt, er zit nu een 80gb Maxtor in dus daardoor loopt de temp ook nog iets op. Als ik tijd heb ga ik hem losdraaien en eens kijken wat er te modden valt om een betere koeling te krijgen :)
Ik gebruik mijn xbox toch zowiezo het meest als mediaplayer en daarbij is ie nog nooit vastgelopen dus ik maak me er niet zo druk over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Met een gemodde xbox is het helemaal simpel, bouw je eigen bios met XBtool (http://dwl.xbox-scene.com...s/bios/XBtool_1.0.23a.rar) en gooi de fan speed op 100% (normaal staat ie op 20%, dat is ook meteen de auto adjust setting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Kunnen dit topic beter omdopen tot "Hoe vet is mijn modded Xbox" :|

Anyway, binnenkort Riddick halen die lijkt me echt super. Speel nu Burnout 3 die is ook moddervet. Weet niet hoe die op de andere consoles is, maar op de Xbox ziet ie er zeer netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

25287 schreef op 05 augustus 2004 @ 18:41:
Kunnen dit topic beter omdopen tot "Hoe vet is mijn modded Xbox" :|

Anyway, binnenkort Riddick halen die lijkt me echt super. Speel nu Burnout 3 die is ook moddervet. Weet niet hoe die op de andere consoles is, maar op de Xbox ziet ie er zeer netjes uit.
En bedankt om even tussen neus en lippen door te vermelden dat je BO3 hebt. Geen probleem, ik ben niet jaloers hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Burn Out 3? Is die al uit dan!? :?
Ik heb al uren BO2 zitten spelen, echt superleuk spel!! alleen de multiplayer is nogal raar/beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dat wordt met het nieuwe deel opgelost omdat daar Live ondersteund gaat worden voor multiplayer racen :) En Hordo heeft ws. een preview versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Schweino schreef op 05 augustus 2004 @ 17:33:
Met een gemodde xbox is het helemaal simpel, bouw je eigen bios met XBtool (http://dwl.xbox-scene.com...s/bios/XBtool_1.0.23a.rar) en gooi de fan speed op 100% (normaal staat ie op 20%, dat is ook meteen de auto adjust setting).
Ik heb hem op 100% staan. Geloof me, dan wil je niet even een filmpje kijken ofzo. Het ding blaast enorm :+ Dus best wel veel herrie.
Overigens blijft hij soms wel eens hangen bij mij vanwege de hitte...

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Schweino schreef op 05 augustus 2004 @ 17:33:
Kan je mij precies zeggen/uitleggen hoe ik mijn Xbox op 50 a 100 % kan zetten??

Moet je dit vanaf je pc doen of op je xbox??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10445

Smattie schreef op 26 juli 2004 @ 12:24:
[...]

Klopt helemaal, maar ik heb ook de nieuwste engine dus dat zit wel goed. Maar eens even testen al ik thuis ben ;)
Sorry, maar tussen XBMP en XBMC zitten toch wel erg grote verschillen. Zonder de volledige devlogs te citeren, zal ik toch een aantal dingen noemen.

XBMC is ground up gebouwd, en gebruikt dus compleet nieuwe (en ook nog in development / support zijnde), betere sources, gebaseerd op de vele lessen geleerd van het development process XBMC
XBMC is stabieler, en sneller dan XBMP.
XBMC is uitgerust met erg stabiele SMB (samba) support...no need for vage share progjes op je server / werkstation, smb all the way.....(erg koele support voor workgroups nu ook).
Voor zo'n beetje alle features zijn echt vette addities gekomen. Voor de mensen met de koelere m*dch*ps, LCD support, etc.
AC3 support met direct doorsturen naar een AC3 setje via optical is volledig ondersteund (geen stream proccessing).
XBMC kan internet video streams aan (surfnet 3voor12 op je xbox/tv anyone?)
En nog veel, veel meer.

Wat ik op dit moment erg koel vind is de ingebouwde python support. Zelf lekker scrippies bakken, of scrippies van andere developers gebruiken; mail indicatie, RSS feeds lezen, KML webstreams luisteren (vroegah moest je zelf de shoutcast filetjes plaatsen) met de KML browser, mail versturen.....tvgidsen zonder tussen komst van server, downloaden van mp3's van irc, en nu ook al de eerste bittorrent client. (beta).
Ik denk dat de laatste cvs build van xbmp dit toch echt allemaal niet heeft.

Grote pluim voor de developers van XBMP/XBMC in ieder geval. Volgens velen is er maar 1 goed allround media machientje voor naast/onder/achter de tv dankzij XBMC. Iets om in de gaten te gaan houden word MediaPortal... ;)

[this is not flamebait]
Voordat ik nou een hele flame op mijn nek haal : de meest voorname reden dat ik een xbox heb is / was xbmp. Spellen speel ik er nauwelijks op, behalve Halo, Ssx, en ssx 3, en sega gt....als het 1 keer in de maand is tegenwoordig, is het veel. De spellen heb ik orgineel. De m*dch*p heb ik voor de XBMC, de vele emu's en omdat ik graag zelf wilde pielen met development voor een console.

[this is not flamebait 2]
XBMC op zich is niet illegaal. Het bezitten van een build van XBMC is wat twijffelachtig, het is nl. enkel en alleen mogelijk om een build te maken met de microsoft XDK + VS .net, waarvan de XDK alleen met een licentie van MS te krijgen is. In hoeverre het bezitten van een niet door ms gesignde xbe (welke dus ook niet op retail boxes draait) echt illegaal is in dit land, is erg twijfelachtig. Dat je niet met je XDK moet gaan lopen zwaaien moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Kan niemand mij zeggen/uitleggen hoe XBtool precies werkt???

Ik kan ook helemaal geen handleiding vinden ofzo :?

En werkt dit niet alleen op de Xecuter chip ??

[ Voor 14% gewijzigd door Smattie op 06-08-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ga even kijken op www.xbox-scene.com, daar staan hopen tutorials over echt alles wat je wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Fire69 schreef op 06 augustus 2004 @ 13:51:
Ga even kijken op www.xbox-scene.com, daar staan hopen tutorials over echt alles wat je wilt weten.
Nou als ik al zoek op duoX+XBtool krijg ik niks dus dan maar niet!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Fire69 schreef op 05 augustus 2004 @ 22:33:
Burn Out 3? Is die al uit dan!? :?
Ik heb al uren BO2 zitten spelen, echt superleuk spel!! alleen de multiplayer is nogal raar/beperkt.
Preview versie, hij komt volgens mij in september officieel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 05-06 20:11
Vandaag de eerste Live ervaring beleefd (Zodoende dus ook vandaag een Starterkit ontvangen). Na wat content gedownload te hebben voor MechAssault werd het eerste potje gespeelt in de Team Destruction modus. Ik was best onder de indruk, niet hoe het spel eruit zag maar hoe alles geregeld is en hoe snel jezelf bevindt in een mulitplayer potje. De koptelefoon is wel aardig die er bijgeleverd werd maar ik vermijd het praten door de microphone nog wel eventjes :+ Kan ik die mensen niet aandoen.

Het potje was snel afgelopen en ik voelde mij een complete newbie 8) Geweldig :P

Ik ben er zeker over te spreken en ik kan niet wachten tot Black Arrow en Battlefront en om zometeen een potje PGR2 te gaan doen tegen wat lui.

Een minpuntje was wel dat mijn connectie er een aantal malen uitvloog waarna ik me router moest resetten, maar dat zal wel een probleem zijn aan mijn kant en de oplosssing vindt ik nog wel eens.

DLC is trouwens ook wel aardig gedaan en lekker snel, alleen de kosten voor sommige mapjes en weet ik wat vindt ik het niet echt waard. Maar dingetjes die gratis zijn, zijn altijd welkom uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-06 08:20

-SaveMe-

-klik-

Anoniem: 10445 schreef op 06 augustus 2004 @ 00:26:
[...]
XBMC kan internet video streams aan (surfnet 3voor12 op je xbox/tv anyone?)
Hmmmm, leuke links voor nl tv streams enzo ?
Wat ik op dit moment erg koel vind is de ingebouwde python support. Zelf lekker scrippies bakken, of scrippies van andere developers gebruiken; mail indicatie, RSS feeds lezen, KML webstreams luisteren (vroegah moest je zelf de shoutcast filetjes plaatsen) met de KML browser, mail versturen.....tvgidsen zonder tussen komst van server, downloaden van mp3's van irc, en nu ook al de eerste bittorrent client.
Hmmmm, tv gids ????
Ik wil met jou wel ffkes mailen over het een en ander _/-\o_ :9

PM me ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Smattie schreef op 06 augustus 2004 @ 14:26:
[...]

Nou als ik al zoek op duoX+XBtool krijg ik niks dus dan maar niet!! :(
Als je nou gewoon even googled op XBTool? Eerste hit, daar vind je de manual wel. :)
-SaveMe- schreef op 06 augustus 2004 @ 19:42:
[...]

[...]

Hmmmm, tv gids ????

PM me ?
Intresseert me ook wel. Mag dit hier wel besproken worden?

[ Voor 39% gewijzigd door Fire69 op 06-08-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik ben al redelijk ver met sudeki, maar nu kom ik niet meer verder. Ik moest in de tempel met de cristals de hooftspin verslaan, die heb ik verslagen, maar dat heeft me alle healt posions gekost. Nu kom ik niet langs een pittig grote groep met beesten, doordatik geen posoins meer heb :(. Maarja, morgen op vakantie, dus dan zie ik als ik terug ben wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10445

-SaveMe- schreef op 06 augustus 2004 @ 19:42:
[...]

[...]

Hmmmm, tv gids ????

PM me ?
Het lijkt me dat zolang niemand links naar binaries neerzet (xbe is build met XDK - welke niet legaal is), het een ieder volledig vrij staat om dit te bespreken ? Misschien een los topic in Software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

bah bah bah bah
net mijn eerste xbox zien overlijden.

hij pakt bijna geen 1 cd meer.
gelukkig doet de memory card het nog dus maandag maar even een nieuwe xbox halen en dan maar snel alles overzetten.

daar gaat mijn 1e X dan )-: maarja wat wil je sinds de launch van de xbox heeft het machientje redelijk wat uurtjes gametime achter zich gelaten (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Laatst online: 05-06 12:08
Smattie schreef op 05 augustus 2004 @ 23:53:
[...]

Kan je mij precies zeggen/uitleggen hoe ik mijn Xbox op 50 a 100 % kan zetten??

XBtool starten op pc, bios openen (ook downloaden) heb nu 4981.67 op mn duo-x staan.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~kosz/tijdelijk/xbtool.jpg

Dan nieuwe aangepaste bios ftp'en naar xbox c:\bios, daarna flashen vanuit evox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Anoniem: 63800 schreef op 08 augustus 2004 @ 00:26:
bah bah bah bah

gelukkig doet de memory card het nog dus maandag maar even een nieuwe xbox halen en dan maar snel alles overzetten.

daar gaat mijn 1e X dan )-: maarja wat wil je sinds de launch van de xbox heeft het machientje redelijk wat uurtjes gametime achter zich gelaten (-:
Gecondoleerd dan maar ;(

Gelukkig dat de mijne het nog naar behoren doet dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 63800 schreef op 08 augustus 2004 @ 00:26:
bah bah bah bah

Lig het dan niet aan de dvd-rom :? Misschien kan je proberen om die te vervangen, voordat je een hele nieuwe xbox koopt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Mr_UnAnimouS schreef op 08 augustus 2004 @ 12:40:
[...]

Lig het dan niet aan de dvd-rom :? Misschien kan je proberen om die te vervangen, voordat je een hele nieuwe xbox koopt.
Daz meestal duurder dan een XB los kopen.

En je weet het niet eens zeker of het daar wel aan ligt, dus als je een nieuwe XB koop t dan weet je zeker dat ie het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Mr_UnAnimouS schreef op 08 augustus 2004 @ 12:40:
[...]

Gewoon modden die handel, heb je de dvd drive niet eens meer nodig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Schweino schreef op 08 augustus 2004 @ 13:46:
[...]

Gewoon modden die handel, heb je de dvd drive niet eens meer nodig :-)
* Flame flame *

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 08-08-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Vanitas schreef op 08 augustus 2004 @ 13:06:
[...]

Daz meestal duurder dan een XB los kopen.

En je weet het niet eens zeker of het daar wel aan ligt, dus als je een nieuwe XB koop t dan weet je zeker dat ie het doet.
Als je er al eentje in je gewone computer heb, kan je natuurlijk effe testen of het daaraan ligt :). En een dvd-rom is echt niet zo duur meer tegenwoordig: ~30 Euro (check Pricewatch ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Mr_UnAnimouS schreef op 08 augustus 2004 @ 16:33:
[...]

Als je er al eentje in je gewone computer heb, kan je natuurlijk effe testen of het daaraan ligt :). En een dvd-rom is echt niet zo duur meer tegenwoordig: ~30 Euro (check Pricewatch ;)).
Dat is zo maar dan heb je er toch nog wel een nodig die in je xbox past.
Je kan er toch niet zomaar eentje inzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/xb-repdrive

50 pond voor een dvd drive(gewone computer dvd speler werkt niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Rev! op 08-08-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Rev! schreef op 08 augustus 2004 @ 16:46:
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/xb-repdrive

50 pond voor een dvd drive(gewone computer dvd speler werkt niet)
My bad :). Ik dacht dat er een gewone dvd speler in zat.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Nope. de voedingsconnector is anders en er is een speciale firmware opgeflashed. Je kan overigens een Samsung dvd drive modden zodat 'ie het wel doet, zie http://www.xbox-scene.com/articles/samsung-616t.php, staat voor 25 eurotjes in de pricewatch. Beetje knutselwerk en klaar is je nieuwe dvd drive (die alles leest, ook cdr)

[ Voor 27% gewijzigd door Schweino op 08-08-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb sinds vanavond ook een xbox :7 (Espionage pack met Splinter Cell: Pandora Tomorrow). Maar nu wil ik graag mijn xbox digitaal (optisch) aansluiten op mijn reciever. Heb ik aan die Advanced Scart Kabel genoeg? Ik zie op dat kastje wat aan die kabel hangt niets zitten. Zit daar een gat in voor een optische interlink?

offtopic:
Dat is Vraag & Aanbod werk - Terr

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-08-2004 00:48 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jup zit erop, effe handleidinkje lezen misschien? ;)

Speedlink (http://www.speedlink.de/p...mediumimage=sl-2016_p.jpg) verkoopt ze overigens ook met een coaxiaal spdif uitgang, heb er een tijd geleden een bij de mediamarkt gehaald voor 13 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Vanitas schreef op 08 augustus 2004 @ 16:39:
Dat is zo maar dan heb je er toch nog wel een nodig die in je xbox past.
Je kan er toch niet zomaar eentje inzetten??
Check marktplaats even naar andere overleden xbox'en. Ik zie ze vaak genoeg staan :)
Mannetjes met 3 linkerhanden en een soldeerbout vragen er om om hun xbox te slopen. Deze zijn dus gewoon doorgefikt, en dan zal de dvd drive vast nog wel goed zijn.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
kosz schreef op 08 augustus 2004 @ 04:39:
[...]

XBtool starten op pc, bios openen (ook downloaden) heb nu 4981.67 op mn duo-x staan.

[afbeelding]

Dan nieuwe aangepaste bios ftp'en naar xbox c:\bios, daarna flashen vanuit evox.
Tanks man ga het eens proberen vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Schweino schreef op 09 augustus 2004 @ 01:33:
Jup zit erop, effe handleidinkje lezen misschien? ;)

Speedlink (http://www.speedlink.de/p...mediumimage=sl-2016_p.jpg) verkoopt ze overigens ook met een coaxiaal spdif uitgang, heb er een tijd geleden een bij de mediamarkt gehaald voor 13 euro.
Bedoel je nu mediamarkt NL of D?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik ga backups van games branden voor mijn xbox met Philips drive, ik heb een Nec ND2500 (met nieuwste firmware) brander.
Nu wil ik dus graag een spindel kopen met 50 of 100 dvd's bij ddvd.info, het lieft zo goedkoop mogelijk. Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

ZiegoM schreef op 09 augustus 2004 @ 00:16:
Ik heb sinds vanavond ook een xbox :7 (Espionage pack met Splinter Cell: Pandora Tomorrow). Maar nu wil ik graag mijn xbox digitaal (optisch) aansluiten op mijn reciever. Heb ik aan die Advanced Scart Kabel genoeg? Ik zie op dat kastje wat aan die kabel hangt niets zitten. Zit daar een gat in voor een optische interlink?

offtopic:
Dat is Vraag & Aanbod werk - Terr
Je hebt ook nog een los optisch kabeltje nodig, want die zit er NIET bij. Maar buiten dat heb je idd aan een advanced scart genoeg.

Vergeet niet de dolby digital aan te zetten in je dashboard, anders heb je er ook zo weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ZiegoM schreef op 09 augustus 2004 @ 11:04:
[...]

Bedoel je nu mediamarkt NL of D?
In Utrecht gehaald, geen idee of ze ze nu nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Wat zal ik doen, Burnout 3 preorderen of toch in de winkel halen ? Ik begin nu wel te twijfelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Ik heb spellen die zwart / wit afspelen iemand dit ooit gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wom schreef op 09 augustus 2004 @ 18:55:
Wat zal ik doen, Burnout 3 preorderen of toch in de winkel halen ? Ik begin nu wel te twijfelen :P
Preorderen, misschien krijg je nog wel korting. :P

Ik denk dat ik binnenkort Burnout 2 maar es ga kopen, lijkt me wel leuk.
Bij de intertoys lag hij laatst voor 30 euro, en daar heb ik nog zo'n 10 euro bon van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NTSC spellen misschien? Als je spellen uit de US hebt en je tv ondersteund geen NTSC dan krijg je idd zwart-wit beeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
schnumi schreef op 09 augustus 2004 @ 19:13:
NTSC spellen misschien? Als je spellen uit de US hebt en je tv ondersteund geen NTSC dan krijg je idd zwart-wit beeld. :)
Ok hahahaha maar dat is niet in te stellen??? Zodat je wel kleur krijgt :/

[ Voor 6% gewijzigd door Smattie op 09-08-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Misschien met een speciale box die je op je tv moet aansluiten maar ik dacht het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Of je sluit em aan met een scart-RGB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
Heb Riddick al uitgespeelt,in redelijk tempo mag ik wel zeggen.Wel het aanschaffen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ok hahahaha maar dat is niet in te stellen??? Zodat je wel kleur krijgt
TV kopen die wel NTSC aankan is de beste oplossing, heb je een erg oude tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb net vanmiddag Riddick gehaald, nu ff gespeeld. Best vet :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06

Maximus

There is no substitute

Vanmiddag even inkopen gedaan:

Rallisport Challenge 2 [TOP GAME]
Top Spin [Zeer goed uitgewerkt]
Driv3r [slecht spel echt heeeel slecht]

en nog wat DVDs maar zie daar voor het show topic in HK

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hallo,

Ik ben hier bezig om XBOX Live bij een maat van mij te installeren. Echter, wanneer we verbinden naar XBOX live krijgen we constant de melding: Check cables. Hij verbindt dmv een ADSL verbinding (Zonnet ADSL Family). We hebben nu vanaf de XBOX zowel een straight als een patch kabel geprobeerd om verbinding mee te maken, alleen hij blijft dezelfde melding geven.

Hebben jullie misschien meer info nodig, of heeft 1 van jullie hier genoeg aan?

Alvast bedankt voor enige info. Er wordt trouwens verbonden met een E-Tech ADSL modem/router V2.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Heeft hier trouwens al iemand een keer een monitor op de XboX aangesloten? XboX moet tot een resolutie van 1920 kunnen, terwijl mijn tv maar tot 800 gaat.. Ben dus eigelijk wel benieuwd, maar die blokjes zijn te duur om 'even' te kopen om te testen... (en een HDtv is nog een tikkeltje duurder :X Ook niet echt een optie dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Is het mogelijk om spellen als Halo en NFSU in 16:9 te spelen?
Of word dat gewoon niet ondersteunt? De meeste andere spellen zijn namelijk wel 16:9 maar in de zojuist genoemde schakelt de tv over naar 4:3 en benut ik dus niet mijn hele scherm, hij kan het wel uitrekken maar dat ziet er niet uit.
Ik heb alles in het configuratiemenu van de xbox wel op 16:9 PAL gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die reversal moves in Riddick _/-\o_

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Willybubba schreef op 11 augustus 2004 @ 11:38:
Die reversal moves in Riddick _/-\o_
Nou leg uit.

Iedereen is er wel entousiast over, misschien toch maar halen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Reversal move: dan sneak je achter een guard, je pakt zijn shotgun terwijl ie hem nog vast heeft en dwingt hem zijn eigen hoofd aan gort te schieten. Bijvoorbeeld :P

[ Voor 10% gewijzigd door Willybubba op 11-08-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Anoniem: 60967 schreef op 10 augustus 2004 @ 19:07:
[...]
TV kopen die wel NTSC aankan is de beste oplossing, heb je een erg oude tv?
Nou ik denk dat mijn TV 8 jaar oud is ofzo maar ik zal het eens proberen beneden op mijn Pa's tv!! :)
GolbeZeromus schreef op 10 augustus 2004 @ 22:39:
Hallo,

Ik ben hier bezig om XBOX Live bij een maat van mij te installeren. Echter, wanneer we verbinden naar XBOX live krijgen we constant de melding: Check cables. Hij verbindt dmv een ADSL verbinding (Zonnet ADSL Family). We hebben nu vanaf de XBOX zowel een straight als een patch kabel geprobeerd om verbinding mee te maken, alleen hij blijft dezelfde melding geven.

Hebben jullie misschien meer info nodig, of heeft 1 van jullie hier genoeg aan?

Alvast bedankt voor enige info. Er wordt trouwens verbonden met een E-Tech ADSL modem/router V2.
Je moet je IP, Subnetmasker en Gateway wel goed instellen!! Ik kon eerst ook niet connecten maar dat moet je niet vergeten. Je moet het in het xbox menu instellen en bij Xbox live.
Het kan ook zijn dat je na het instellen even moet rebooten voordat ie je IP adres pakt ;)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Speedfight schreef op 11 augustus 2004 @ 11:34:
Is het mogelijk om spellen als Halo en NFSU in 16:9 te spelen?
Of word dat gewoon niet ondersteunt? De meeste andere spellen zijn namelijk wel 16:9 maar in de zojuist genoemde schakelt de tv over naar 4:3 en benut ik dus niet mijn hele scherm, hij kan het wel uitrekken maar dat ziet er niet uit.
Ik heb alles in het configuratiemenu van de xbox wel op 16:9 PAL gezet....
Zover ik weet ondersteunt Halo geen 16:9. Op xbw is er ooit een topic geweest waarin ze een lijst hadden met alle games (tot dat moment) die 16:9 ondersteunen.

Gevonden: klik

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.