Het Grote XBOX Topic deel 9

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.502 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:21

Wom

Willybubba schreef op 11 augustus 2004 @ 14:10:
Reversal move: dan sneak je achter een guard, je pakt zijn shotgun terwijl ie hem nog vast heeft en dwingt hem zijn eigen hoofd aan gort te schieten. Bijvoorbeeld :P
Dat zat al in Dead to Rights :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Jamaar die heb ik nooit gespeeld :P

Heb mn box net twee weken ofzo :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
X-Box prijsverlaging!!

http://www.dgsonline.nl/news_display.asp?id=14135
Vandaag bereikte ons het nieuws dat Microsoft heeft besloten om hun Xbox video game systeem in prijs te laten zakken. De nieuwe prijs zal naar verwachting in week 35 in gaan.

De Xbox zal voor een schamele € 149,95 over de toonbank gaan. Het recent uitgebrachte Ninja Gaiden pack zal voor een verkoopprijs van € 169,95 aangeboden worden. Veel mensen dachten dat de "consolewar" al wel voor het grootste gedeelte was uitgevochten maar naar nu blijkt is deze nog lang niet over. Uiteraard zal Sony het hier niet bij laten zitten en hun zullen de prijs van hun speciale Silver Edition PS2 laten zakken naar € 149,95. Ook zal de Silver Edition voortaan geleverd gaan worden met 1 controller in plaats van 2 controllers. Nintendo heeft op dit moment nog geen bekendmaking gedaan over een eventuele prijsdaling van hun GameCube console.

Wij zijn erg beniewd naar wat dit voor het komende najaar gaat betekenen. Zal Nintendo weer met een prijsdaling komen vlak voor de feestdagen? Voorlopig is dat alleen maar speculeren maar we weten nu wel dat Microsoft werkelijk alles op alles zet om zo de verkoop naar hun hand te zetten.

More news as it follows....
Dan ga ik er ook een halen :D.... vind de X-Box wel een goede game-combi samen met mijn Cube :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36
Vandaag heb ik ook maar wat gekocht, ik zat al er al een tijd op te wachten om dit spel in mijn handen te krijgen (Had toen nog geen X-Box), maar ik heb hem nu eindelijk (Dit spel is ook één van de redenen waarom ik de X-Box heb :) )
Het is: Dead or Alive 3 :D (ja, ja ik weet 't het is de collectors-edition, maar toch....)

Ik moet zeggen, ik vond deel 1 en 2 al vet, maar dit slaat alles :9~ Het ziet er zo super mooi uit, en het heeft nog steeds die oude DoA ''feeling''
Ik vind het ook tof dat binnenkort Dead or Alive: Ultimate uitkomt, omdat het dus de allereerste DoA bevat + Dead or Alive 2 en die zijn beide niet uitgebracht op de X-Box, tot nu dan. Maaruh, ik ga er weer even flink op los slaan, dit keer met de ''Cold-Blooded Assassin'' Bayman tevens ook één van mijn favorieten.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Reignman schreef op 11 augustus 2004 @ 22:15:
X-Box prijsverlaging!!

http://www.dgsonline.nl/news_display.asp?id=14135

[...]

Dan ga ik er ook een halen :D.... vind de X-Box wel een goede game-combi samen met mijn Cube :P
En ik heb net twee weken geleden mijn Gotham Racing Pack voor €199,- gehaald :(

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 22:08
Heb zojuist mun Crystal Xbox (philips drive), 200gig HD, executer 2.3b binnen gekregen. Avalaunch erop, mediacenter, emulatie, 70 games.. Damn wat lekker!

>:)

" Play the violent strings of my symphony "

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02:03
Speedfight schreef op 12 augustus 2004 @ 07:57:
[...]

En ik heb net twee weken geleden mijn Gotham Racing Pack voor €199,- gehaald :(
een vriend van mij heeft net een nieuwe gekocht (gisteren) LOL :P

Overigens, ik heb via vrienden gehoord dat Burnout 3 op 1 September uitkomt en Juiced! op 7 September. Als dit zo is, :9~ :9~ _/-\o_

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Symphony-X schreef op 12 augustus 2004 @ 08:39:
Heb zojuist mun Crystal Xbox (philips drive), 200gig HD, executer 2.3b binnen gekregen. Avalaunch erop, mediacenter, emulatie, 70 games.. Damn wat lekker!

goed man.. waar gekocht?

• Yonix
FoutTM schreef op 12 augustus 2004 @ 08:46:
[...]

Overigens, ik heb via vrienden gehoord dat Burnout 3 op 1 September uitkomt en Juiced! op 7 September. Als dit zo is, :9~ :9~ _/-\o_
En in die maand komt ook nog eens Flatout uit, dus eigenlijk is September dan Race Maand!!! :D

Wat mij trouwens ook een vet race spel lijkt voor op de Box, is ''Forza Motersports'' ik heb daar wat filmpjes van gezien en het ziet er vet uit.

• Speedfight
  • Niet online
Weet iemand nog een leuk spel om met mijn vriendin te spelen?
Liefst moet er geen verhaal inzitten want zij heeft geen zin om na te denken en om steeds te wachten op introfilmpjes en het lezen daarvan....

Top Spin zijn we nu beetje op uitgekeken. En Crash Bandicoot Kart was ook niet echt spectaculair. Het moet dus een splitscreen game zijn en dan tegen elkaar of coöp, dus misschien willen jullie je ervaring delen!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03
Shrek Superparty, kan je met 4 tegelijk, zijn allemaal kleine 'gezelschapsspelletjes', heel leuk en zonder nadenken. :)

• Speedfight
  • Niet online
Fire69 schreef op 12 augustus 2004 @ 14:21:
Shrek Superparty, kan je met 4 tegelijk, zijn allemaal kleine 'gezelschapsspelletjes', heel leuk en zonder nadenken. :)
Hmm cool, net zoiets als Mario Party dus :)
Denk dat dit spel wil ergens in de budgetbak te vinden is...

• Zjemm
  • Laatst online: 19:31

Zjemm

...

Symphony-X schreef op 12 augustus 2004 @ 08:39:

waar gekocht?

opensecure.nl

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
henkleerssen schreef op 12 augustus 2004 @ 08:47:
[...]

goed man.. waar gekocht?
Waar niet kijk maar op Google!!
Waar niet kijk maar op Google!!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die verlaging komt er precies goed aan :)
Ik wilde namelijk een xbox gaan halen met het spel Jet set radio future, eigenlijk haal ik meer een xbox voor het spel dan andersom :P

39

• zerocool
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05 19:50
Hier wat screens van de nieuwe XBox Media Center: http://foto.joostblokzijl...um.php?set_albumName=xbmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Deze is al uit hoor ik heb hem nu 1.5 week al op mijn Xbox :?

Ik denk dat dit oud nieuws is :*)

en dit kan je beter bij http://gathering.tweakers...list_messages/936946/last plaatsen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Smattie op 13-08-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
hmmm nederlands, het is niet zo heel moeilijk om het zelf aan te passen....

Ben nu zelf Chronicles of the Riddick aan het spelen, is erg vermakelijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Shit ben nu preview van Fable aan het lezen op ign. Nog nooit zo lekker gemaakt voor het spel, ik kan nu echt bijna niet meer wachten...

linkje: http://xbox.ign.com/articles/537/537930p1.html

De preview is 12 pagina's lang en verteld echt gigantisch veel, en er is nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Zo net het hele fable verhaal op IGN gelezen, en nu wil ik dit spel ook meteen hebben.

Dit stukje vond ik wel evil: })
Remember that you can attack anyone you want. So, let's say you hate loose women who happen to be brunettes. Earn some renown and you'll find that some ladies take an immediate liking to you. Start chatting up a brunette, get her to really like you (noted by a filling heart above her head). Compliment her, show off your physique, and give her gifts to increase her trust and desire so much she actually asks if you want to sleep with her. Ah, but you know a more secluded place, don't you? Have her follow you deep into the woods and spend the next 15 minutes beating her to death with your frying pan. One brunette down, a world full of others still to go.
Lijkt me echt geweldig om gewoon alles te kunnen doen wat je wil.
En dat dat dan ook echt effect heeft op de wereld, en je karakter zelf.

Tis enkel wel jammer dat je geen kinderen kan krijgen (straks loopt er zo'n elftal om je huis >:) ).

Zou je eigenlijk iedereen uit kunnen moorden in Fable, zodat je uiteindelijk alleen overblijft? Met enkel de dieren om je heen... :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Kan voor 180 euro een Crystal Xbox kopen met Project Gotham Racing en 2 Crystal controllers..

Is wel 2de hands... knakkertje die hem wil verkopen woont in België... zijn die Crystal Xboxjes een beetje goed?? Heb ook wel eens gehoord dat er andere hardware inzit in die dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Reignman schreef op 13 augustus 2004 @ 19:10:
Kan voor 180 euro een Crystal Xbox kopen met Project Gotham Racing en 2 Crystal controllers..

Is wel 2de hands... knakkertje die hem wil verkopen woont in België... zijn die Crystal Xboxjes een beetje goed?? Heb ook wel eens gehoord dat er andere hardware inzit in die dingen...
Ik zou em nieuw kopen, dan heb je alleen dat spel er niet bij en kost het 189 euro (Mediamarkt). Heb je tenminste alles 100% nieuw en in orde. Er zit geen andere hardware in, gewoon standaard wat in een andere xbox ook zit van die productiedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Hebben ze bij Mediamarkt dan nog de Crystal Xbox op voorraad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Ik zit met een probleem ik ben Seduki aan het spelen maar nu stuit ik op het volgende probleem: Ik ben in de grotten van het bedolven land en nu kom ik in een hal met een groene druk knop en daar hoor je een sound.
De tekst: "A strange but familair molody.... the five note wassaria's song"

Nu zijn er op de grond 5 steren waarmee je de song na kan maken maar het lukt mij niet heeft iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Reignman schreef op 13 augustus 2004 @ 19:48:
Hebben ze bij Mediamarkt dan nog de Crystal Xbox op voorraad??
Twee weken geleden in Utrecht nog een hele zooi, of anders bestel je em toch via bartsmit.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Bij Mediamarkt Utrecht helemaal uitverkocht en bij bartsmit.com zie ik ze niet staan :'(

Volgens mij liggen die dingen nergens meer in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik zag ze laatst nog bij Intertoys, misschien kun je daar ff proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hardcore_gamer schreef op 11 augustus 2004 @ 22:25:
Vandaag heb ik ook maar wat gekocht, ik zat al er al een tijd op te wachten om dit spel in mijn handen te krijgen (Had toen nog geen X-Box), maar ik heb hem nu eindelijk (Dit spel is ook één van de redenen waarom ik de X-Box heb :) )
Het is: Dead or Alive 3 :D (ja, ja ik weet 't het is de collectors-edition, maar toch....)

Ik moet zeggen, ik vond deel 1 en 2 al vet, maar dit slaat alles :9~ Het ziet er zo super mooi uit, en het heeft nog steeds die oude DoA ''feeling''
Ik vind het ook tof dat binnenkort Dead or Alive: Ultimate uitkomt, omdat het dus de allereerste DoA bevat + Dead or Alive 2 en die zijn beide niet uitgebracht op de X-Box, tot nu dan. Maaruh, ik ga er weer even flink op los slaan, dit keer met de ''Cold-Blooded Assassin'' Bayman tevens ook één van mijn favorieten.
DOA Ultimate is toch deel 3 (naast 1 + 2), alleen dan met online toevoegingen?
Of hebben ze nog iets toegevoegd/weggehaald? Of is het een totaal nieuwe versie van deel 3??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanitas schreef op 14 augustus 2004 @ 12:27:
[...]

DOA Ultimate is toch deel 3 (naast 1 + 2), alleen dan met online toevoegingen?
Of hebben ze nog iets toegevoegd/weggehaald? Of is het een totaal nieuwe versie van deel 3??
Ultimate is de oude versie van DoA, met DoA 2 erbij, temminste zodat ik weet...en DoA 2 is dan vernieuwd, dus eigenlijk DoA 2 in een DoA 3 jasje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hardcore_gamer schreef op 14 augustus 2004 @ 12:32:
[...]

Ultimate is de oude versie van DoA, met DoA 2 erbij, temminste zodat ik weet...en DoA 2 is dan vernieuwd, dus eigenlijk DoA 2 in een DoA 3 jasje ;)
Hebben ze dan niet DoA 1 ook vernieuwd, het lijkt me een beetje onlogisch dat ze dat met 2 wel doen en 1 niet...
Van gamespot:
Dead or Alive and Dead or Alive 2 will arrive on the Xbox in Dead or Alive Ultimate. The anthology features full Xbox Live capabilities.
Van IGN
Formerly known as Dead or Alive Online, this compilation contains both the original Dead or Alive (released on SEGA Saturn) and the sequel Dead or Alive 2. DOA2 has been upgraded significantly with improved graphics, faster gameplay, and eight brand-new environments. Team Ninja also added new episodes from the characters' past that reveal more about their storylines. But the biggest upgrade to the two fighters is the fact that they will be fully playable over Xbox Live. And it wouldn't be Dead or Alive if there weren't tons of hidden costumes to unlock for the team's large cast of characters.
Dus deel 3 zit er niet bij??

[ Voor 58% gewijzigd door Vanitas op 14-08-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanitas schreef op 14 augustus 2004 @ 12:44:
[...]

Hebben ze dan niet DoA 1 ook vernieuwd, het lijkt me een beetje onlogisch dat ze dat met 2 wel doen en 1 niet...
Hmm, gezien de screens, denk ik dat ze DoA ''lichtjes'' hebben vernieuwd. Ik kan het ook fout hebben hoor ;)
Dus deel 3 zit er niet bij??
Waarschijnlijk niet, wat eigenlijk best zonde is, want dat betekent dat je met DoA 3 niet op Live kunt :|

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 14-08-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hardcore_gamer schreef op 14 augustus 2004 @ 12:50:
[...]
Waarschijnlijk niet, wat eigenlijk best zonde is, want dat betekent dat je met DoA 3 niet op Live kunt :|
Dat is idd wel jammer, nou dan deel drie maar zo een keer " los" ophalen.
Volgens mij kost ie niet zo veel meer.

Ik kwam ook dit nog tegen op IGN, ik wist het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanitas schreef op 14 augustus 2004 @ 12:58:
[...]

Dat is idd wel jammer, nou dan deel drie maar zo een keer " los" ophalen.
Volgens mij kost ie niet zo veel meer.
Ik heb DoA 3 een Woensdag nog gekocht bij Free Record Shop, voor €30,- (De Classical Edition)
Ik kwam ook dit nog tegen op IGN, ik wist het nog niet.
Ja, dat viel mij ook op. Tussen de Dead or Alive tiltels op Gamespot, stond dus ook de titel: Dead or Alive: Code Cronus, maar er was weinig info beschikbaar. Nu ik dat artikel op IGN heb gelezen, denk ik dat (omdat ze zeggen dat Code Cronus een RPG-Based game zal zijn) meer Story-Based is, wat ik wel vet vindt, omdat de Story Mode in de huidige DoA reeks niet echt zo geweldig is (althans dat is mijn mening). En dan hebben we ook nog DoA 4, hopelijk nieuwe characters en levels en waarschijnlijk een graphical update.
Wat Ninja Gaiden 2 betreft, die zat er al aan te komen, lijkt me wel vet, maar eerst moet ik nog deel één in mijn bezit krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hardcore_gamer schreef op 14 augustus 2004 @ 13:08:
Ja, dat viel mij ook op. Tussen de Dead or Alive tiltels op Gamespot, stond dus ook de titel: Dead or Alive: Code Cronus, maar er was weinig info beschikbaar. Nu ik dat artikel op IGN heb gelezen, denk ik dat (omdat ze zeggen dat Code Cronus een RPG-Based game zal zijn) meer Story-Based is, wat ik wel vet vindt, omdat de Story Mode in de huidige DoA reeks niet echt zo geweldig is (althans dat is mijn mening). En dan hebben we ook nog DoA 4, hopelijk nieuwe characters en levels en waarschijnlijk een graphical update.
Wat Ninja Gaiden 2 betreft, die zat er al aan te komen, lijkt me wel vet, maar eerst moet ik nog deel één in mijn bezit krijgen ;)
Dat van DoA:CC klinkt idd wel cool, maar dat duurt nog zooooo lang. :P

En als ik jij was zou ik nu maar naar de winkel remmen om NG, echt by far het beste spel op mn XB. Zelfs voor de 2e keer uitspelen is even leuk (zo niet leuker omdat je meer moves kan) als de 1e keer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Reignman schreef op 14 augustus 2004 @ 12:14:
Bij Mediamarkt Utrecht helemaal uitverkocht en bij bartsmit.com zie ik ze niet staan :'(

Damn, da's snel gegaan, op bartsmit.com hadden ze ze vorige week nog staan en bij mediamarkt Utrecht hedden ze er een paar weken geleden zeker nog 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb nu ongeveer 1,5 week mijn xbox en heb hem meteen laten ombouwen, xbmc erop enz. werkt perfect.
Alleen ergerde ik me aan 1 ding: het lawaai dat die xdoos maakt. :(

Oplossing was zo gevonden: tutorial om er een 80mm fan in te plaatsen i.p.v. de normale kleinere fan. (8>
Vanavond maar eens aan het tweaken gegaan en ik heb hem er nu eindelijk goed in zitten. Ik heb heel veel plastic enz moeten wegslopen om hem erin te proppen want er is maar weinig ruimte in die xbox.

Maar het resultaat is echt fantastisch! Ik hoor nu de hardeschijf boven alles uit. De fan maakt bijna geen geluid. :9

Voor iedereen die zich ergert aan het lawaai wat uit zn xbox komt: doe deze mod want het is echt een geweldige verbetering.

Literatuur voor in de late uurtjes:

Openmaken xbox:
http://www.xbox-scene.com/articles/open1.php

80mm fan erin flatsen:
http://www.xbox-scene.com/articles/80mm-fan.php
beetje onduidelijk maar met een gezond verstand lukt het wel.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben gedaan?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb hem gewoon in het dashboard en in xbmc op 10% gezet, dan hoor je hem ook niet meer. ;)
Tijdens het gamen regelt hij het zelf, dus heb je geen hitte-probleem. :)

[edit]
trouwens, de standaard-fan is toch ook 80mm? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Fire69 op 16-08-2004 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Fire69 schreef op 16 augustus 2004 @ 06:58:
Ik heb hem gewoon in het dashboard en in xbmc op 10% gezet, dan hoor je hem ook niet meer. ;)
Tijdens het gamen regelt hij het zelf, dus heb je geen hitte-probleem. :)

[edit]
trouwens, de standaard-fan is toch ook 80mm? :?
Ja dat heb ik ook geprobeerd maar dat vond ik nog veel geluid.
De standaard fan in de xbox is een hele rare maat: iets van 70mm ofzo. Maar je hoort als je die fan draait al dat typische geluid: wwommwommwwommwomm oid.

Een 80 mm fan is een stuk groter want ik heb een heel stuk van de hdd-tray en de dvdrom-tray moeten afslopen om hem passend te krijgen. Maarja mijn garantie was na het ombouwen toch al verlopen..

[ Voor 16% gewijzigd door ZiegoM op 16-08-2004 10:02 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
ZiegoM schreef op 16 augustus 2004 @ 10:01:
[...]

Ja dat heb ik ook geprobeerd maar dat vond ik nog veel geluid.
De standaard fan in de xbox is een hele rare maat: iets van 70mm ofzo. Maar je hoort als je die fan draait al dat typische geluid: wwommwommwwommwomm oid.

Een 80 mm fan is een stuk groter want ik heb een heel stuk van de hdd-tray en de dvdrom-tray moeten afslopen om hem passend te krijgen. Maarja mijn garantie was na het ombouwen toch al verlopen..
Is hij nu alleen stiller of wordt hij nu ook nog beter gekoelt?
Wat is je temperatuur nu in EvoX of waar dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Speedfight schreef op 16 augustus 2004 @ 10:36:
[...]

Is hij nu alleen stiller of wordt hij nu ook nog beter gekoelt?
Wat is je temperatuur nu in EvoX of waar dan ook?
Hij is een stuk stiller (hdd maakt meer geluid) en hij draait op 20% (tenminste dat zie ik in XBMC staan). Of hij koeler is weet ik niet maar ik neem aan van wel door de grotere luchtverplaatsing. Verder kan je deze fan ook harder laten draaien (instelling in xbmc) waardoor je waarschijnlijk betere koeling hebt voor minder lawaai.

IK weet niet wat warm/ koud is.. Ik heb niet gelet op mijn temps met de oude fan.
Ik zal dadelijk eens een tijdje NFSU spelen en kijken wat voor temp ik krijg.

edit:

Idle na een tijd ftp-en:
44C GPU
53,5C CPU

Stressed na NFSU
53C GPU
59,13C CPU

Dit heb ik overigens afgelezen in xbmc en met een fan speed van 20%

[ Voor 24% gewijzigd door ZiegoM op 17-08-2004 00:17 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Burnout 3 filmpje.

Geen idee of die al es een keer is langsgekomen, maar dit ziet echt cool uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja leuk filmpje, alleen de eerste 1/3 deel van het filmpje is reclame. Waneer kwam sudeki uit in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
darkdesign schreef op 16 augustus 2004 @ 17:45:
Ja leuk filmpje, alleen de eerste 1/3 deel van het filmpje is reclame. Waneer kwam sudeki uit in nederland?
27 augustus komt hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Vanitas schreef op 16 augustus 2004 @ 17:50:
[...]

27 augustus komt hij uit.
Okay, ik vind dat die reviews een redelijk lage score geven, tewijl het een leuke game is, wel redelijk kort maar graphics zijn goed, en ik vind de combat style ook mooi uitgewerkt, de weapon upgrades vind ik ook leuk. Dit kan ik weten omdat ik het spel al gespeelt heb, en ik was benieuwd waneer ik hier reacties van andere mensen over sudeki kan vinden (dus die komen waneer de nederlandse/europees release is neem ik aan :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoe lang doe je er dan ongeveer over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, Riddick uitgespeeld en vandaag Ninja Gaiden opgepikt, kan ik mooi daarmee verder... alleen wel na Lowlands dan :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Vanitas schreef op 17 augustus 2004 @ 00:07:
Hoe lang doe je er dan ongeveer over??
Een uurtje of 20 geloof ik, maar weet ik niet zeker, ik zit nu op 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Vanitas schreef op 16 augustus 2004 @ 12:39:
Burnout 3 filmpje.

Geen idee of die al es een keer is langsgekomen, maar dit ziet echt cool uit. _/-\o_
Burnout O+ Deel 1 en 2 heb ik he-le-maal grijs gespeeld :P Kan niet wachten op deel 3! Half september al toch? Of was het november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
darkdesign schreef op 17 augustus 2004 @ 00:54:
[...]

Een uurtje of 20 geloof ik, maar weet ik niet zeker, ik zit nu op 10 uur.
Ohw nou dan gaat het nog wel, alleen zijn de meeste RPG's wel langer.
Maar het lijkt me wel een leuke game iig.
Neejoh schreef op 17 augustus 2004 @ 09:05:
[...]

Burnout O+ Deel 1 en 2 heb ik he-le-maal grijs gespeeld :P Kan niet wachten op deel 3! Half september al toch? Of was het november?
Burnour 3 komt 9 september uit.

[ Voor 33% gewijzigd door Vanitas op 17-08-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verkeerde knopje. 8)7

Edit:
Om dan deze post niet helemaal nutteloos te laten, zijn hier nog wat nieuwe Fable screens.
offtopic:
@ Yonix
Toch nog ons advies opgevolgd en voor Yonix gegaan: _/-\o_

[ Voor 193% gewijzigd door Vanitas op 17-08-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Reignman schreef op 14 augustus 2004 @ 12:14:

Mailtje gestuurd naar Bart Smit, over twee weken hebben ze ze weer in de webwinkel.
Overigens hebben ze ze hier ook nog:
http://www.psxaccessoires...a06883bab0217a5e006f48e01
http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=11564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Schweino schreef op 17 augustus 2004 @ 14:59:
[...]

Mailtje gestuurd naar Bart Smit, over twee weken hebben ze ze weer in de webwinkel.
Overigens hebben ze ze hier ook nog:
http://www.psxaccessoires...a06883bab0217a5e006f48e01
http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=11564
Heb je Intertoys ook al geprobeerd??

Offtopic:
@ Vanitas jep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
Willybubba schreef op 17 augustus 2004 @ 00:27:
Zo, Riddick uitgespeeld en vandaag Ninja Gaiden opgepikt, kan ik mooi daarmee verder... alleen wel na Lowlands dan :P
vond je riddick niet heel erg kort. ik was er zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
tzal trouwens al wel bij iedereen bekend zijn.. maar niet bij mij dus... :P

kun je met een niet omgebouwde xbox... games uit de USA spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

jostytosty1 schreef op 17 augustus 2004 @ 15:51:
[...]

vond je riddick niet heel erg kort. ik was er zo doorheen.
Was wat aan de korte kant ja, maar wel een geweldig spel zolang als het duurde. Met NG wacht ik toch maar ff tot na Lowlands, damn, dat is bokmoeilijk, kom nu nog nieteens langs de tweede eindbaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Reignman schreef op 17 augustus 2004 @ 16:00:
tzal trouwens al wel bij iedereen bekend zijn.. maar niet bij mij dus... :P

kun je met een niet omgebouwde xbox... games uit de USA spelen??
Sommige wel: http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=11110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

eindelijk heb ik ook een xbox _/-\o_ , ik heb de L.E. pack gekocht, maar jammer genoeg maakt microsoft de grote controller niet. Moest ik de kleine kopen. :X :? |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 80648 schreef op 17 augustus 2004 @ 22:02:
eindelijk heb ik ook een xbox _/-\o_ , ik heb de L.E. pack gekocht, maar jammer genoeg maakt microsoft de grote controller niet. Moest ik de kleine kopen. :X :? |:( :(
Wees blij, als je eenmaal de kleine gewent bent wil je echt nooit anders meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Anoniem: 80648 schreef op 17 augustus 2004 @ 22:02:
Kon je niet meer wachten op de prijsverlaging ;)

Over NTSC, ik speel met mijn omgebouwde xbox met "advanced rgb scart" en een sony breedbeeld zonder problemen alle NTSC spellen af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:56
Bweheh ik heb me xbox weer uit de kast getrokken, en ff Midtown Madness 3 uitgespeelt :P Zit nu met Prince op Persia vast bij het level waar ik me vader dus moet afmaken (zit ik al een hele lange tijd vast) dus dat word weer ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Speedfight schreef op 18 augustus 2004 @ 09:18:
[...]

Over NTSC, ik speel met mijn omgebouwde xbox met "advanced rgb scart" en een sony breedbeeld zonder problemen alle NTSC spellen af!
Omdat, we ( ik en mijn broertje ) kregen het van mijn ouders :P :9 ( hoef ik hem niet betalen _/-\o_ ), en mijn broertje wou hem zo snel mogelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 19-08-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

diabyte schreef op 18 augustus 2004 @ 09:37:
Bweheh ik heb me xbox weer uit de kast getrokken, en ff Midtown Madness 3 uitgespeelt :P Zit nu met Prince op Persia vast bij het level waar ik me vader dus moet afmaken (zit ik al een hele lange tijd vast) dus dat word weer ff proberen :P
Sleutelwoord: geduld :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 80648 schreef op 18 augustus 2004 @ 10:16:
[...]

Het probleem is, we ( ik en mijn broertje ) kregen het van mijn ouders :P :9 ( hoef ik hem niet betalen _/-\o_ ), en mijn broertje wou hem zo snel mogelijk ;)
En dat noem jij een probleem? :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hebben jullie deze trailer van Flatout al gezien? Ik vind het er echt super cool uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanitas schreef op 18 augustus 2004 @ 12:40:
Hebben jullie deze trailer van Flatout al gezien? Ik vind het er echt super cool uitzien.
Ik had hem nog niet gezien :) Het ziet er echt zo mooit uit :9~ , als meer race-games gebruik gaan maken van deze engine, dan staat ons nog heel wat te wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82155

Vanitas schreef op 18 augustus 2004 @ 12:40:
Yep - naast de mooie graphics en het toffe game-concept (ik was indertijd dol op de Destruction Derby PC games) lijkt de Ragdoll-physics feature ook wel dik in orde. Als ik de trailers goed bekijk zijn er zelf bepaalde contests waar je er in moet slagen om je driver zo hoog/ver mogelijk te catapulteren ...

Definately een titel op mijn wishlist ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 82155 schreef op 18 augustus 2004 @ 17:27:
[...]Definately een titel op mijn wishlist ...
Bij mij ook, naast nog ongeveel 6 anderen. En dan geld voor 3. :'(

• Smattie
Speedfight schreef op 18 augustus 2004 @ 09:18:
[...]

Dan moet ik dat ook maar eens proberen waar kan je die kabel kopen en wat kost ie??

Want ik heb net een spel van een vriend van mijn geleend en hij heeft hem wel in kleur maar ik moet het doen met Z/W. Ik denk dat het aan mijn XBOX ch*p licht maar het zou ook mijn kabel kunnen zijn of zelf mijn TV.

Wat denken jullie :?

• Fire69
Het ligt aan je kabel of TV, een chip heeft hier helemaal niks mee te maken. ;)

Welke kabel gebruik je en welk model van Tv heb je juist?

• Schweino
Jup, had je ouwelui weer 50 euro gescheeld, de xbox is namelijk vanaf vandaag al 149 eur bij bartsmit.com.

• Smattie
Fire69 schreef op 19 augustus 2004 @ 09:58:
Het ligt aan je kabel of TV, een chip heeft hier helemaal niks mee te maken. ;)

Welke kabel gebruik je en welk model van Tv heb je juist?
Ik heb nu deze kabel http://www.the-console-corner.com/i99.gif Welke kan ik nu het beste nemen ?? Wat is een aanrader??

En ik heb een Panasonic tv geloof ik ;)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Xbox kondigt Europese prijsverlaging aan

Uitgegeven: 19 augustus 2004 08:53

AMSTERDAM - Xbox, het videogame systeem van Microsoft, heeft woensdag een Europese prijsverlaging op de Leipzig Games Convention aangekondigd. Vanaf vrijdag 27 augustus wordt de adviesprijs verlaagd naar 149,99 euro.

Dit najaar komen er veel nieuwe games uit, waaronder Halo 2, Forza Motorsport en Fable. Verder zullen er veel third party games op het Xbox-platform uitgebracht worden, waaronder Star Wars: Knights of the Old Republic 2 (Activision), Outrun 2 (Sega), Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (UbiSoft) en Doom 3 (Activision). Ook FIFA Football 2005 (Electronic Arts), met volledige online multiplayer mogelijkheden via Xbox Live, zal dit najaar gelanceerd worden.
bron: nu.nl

• DarkShadow
oud nieuws, was gisteren al te lezen overal :)

Sony reageerde enkele uren later met een onmiddelijke prijsdaling vanaf de volgende dag, naar 149 euro. En volgens mij heeft Microsoft daarna ook besloten hetzelfde te doen.... concurrentie is fijn :)

• Fire69
Smattie schreef op 19 augustus 2004 @ 11:54:
[...]

Ik heb nu deze kabel http://www.the-console-corner.com/i99.gif Welke kan ik nu het beste nemen ?? Wat is een aanrader??

En ik heb een Panasonic tv geloof ik ;)
Die kabel is goed, daar ligt het niet aan.

Waarschijnlijk dus je tv die geen ntsc ondersteund. Gooi die bak maar al de straat op. :P

Anoniem: 118482

Wanneer komt die XBOX deel twee eigenlijk uit als ik vragen mag?
Want ik kan nu wel een XBOX aanschaffen maar als over enige tijd de tweede uitkjomt is het zonde vanhet geld

• Vanitas
Dat zal wel ergens eind 2005/begin 2006 worden, maar een release-date is nog niet gegeven. Dus als ik jou was zou ik maar een XB kopen. Er is toch net een prijsverlaging geweest, dus. En de XBNext zal niet backwards compatible zijn dus de toppers op de XB kan je dan niet spelen. (Ninja Gaiden, Sudeki, Fable, enz enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120476

Toch wel balen als je dit leest als je je XBOX een paar maanden geleden gekocht had ... ik had toch met wat meer geduld maar mooi weer € 50 kunnen besparen :9 maar shit happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 118482 schreef op 19 augustus 2004 @ 12:18:
Wanneer komt die XBOX deel twee eigenlijk uit als ik vragen mag?
Want ik kan nu wel een XBOX aanschaffen maar als over enige tijd de tweede uitkjomt is het zonde vanhet geld
En dit zijn juist de gloriedagen van de xbox, genoeg goede titels nu en nog betere die er aan komen... Heel veel belovende line up. En als je dat wat minder boeit zijn er nog genoeg dingen die je met een xbox kan doen, wat geen enkel ander apparaat kan. Moet je maar ff de xbox mediacenter draad lezen in SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik heb NBA Live 2004 aangeschaft :) Was in de aanbieding van de Free Record Shop (Bij Dixons 59,99 en bij de FRS 29,99, waar zou ik hem nou hebben gekocht :P) en moet zeggen dat het een leuke game is :) Ik hou wel van sport spellen :D Speel nog op Rookie en ik verlies nog veel :) Trainen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Als de xbox nu goedkoper word, hoe zit het met die pakketten dan? Grand slam pack en Rosso pack zijn nu 199.95 bij de bart smit, worden die aan het eind van de maand ook nog goedkoper dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120476

Anoniem: 34019 schreef op 20 augustus 2004 @ 11:02:
Als de xbox nu goedkoper word, hoe zit het met die pakketten dan? Grand slam pack en Rosso pack zijn nu 199.95 bij de bart smit, worden die aan het eind van de maand ook nog goedkoper dan?
Misschien kiest Bart Smit er wel voor om de oude voorraad nog tegen de oude prijs te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Anoniem: 34019 schreef op 20 augustus 2004 @ 11:02:
Die worden 169,00 euro .... kijk maar op de Dixons site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2211

Ik heb een XBOX vv standaard scartkabel.

Enige probleem wat ik ondervindt is dat de XBOX niet automatisch mijn TV over laat schakelen naar scart, zodra ik hem aanzet. Mijn videorecorder doet dit wel.

Iemand een idee wat ik aan de kabel of Xbox moet wijzigen om automatisch over te schakelen naar het externe TV kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je de standaard bij de xbox-geleverde kabel gebruikt, kan dit niet automatisch.
Da's namelijk gewoon een composite > scart-convertortje. Die stuurt het 'schakel'-signaal niet mee.
Enige 'nette' oplossing, kabel kopen met native scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jup, RGB scart kabeltje halen, wordt je beeld ook nog eens stukken scherper.-> http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=115618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 05:20
ik weet niet of het hier mag maar , hoe kan ik dat duffe opstart animatie weghalen dat i gelijk mijn dashboord opstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Schweino schreef op 20 augustus 2004 @ 13:14:
Jup, RGB scart kabeltje halen, wordt je beeld ook nog eens stukken scherper.-> http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=115618
Bij welke winkel kan je een originele advance scart cable halen... bij de meeste hebben ze allemaal 3th party cables....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
hellrazor schreef op 20 augustus 2004 @ 16:40:
ik weet niet of het hier mag maar , hoe kan ik dat duffe opstart animatie weghalen dat i gelijk mijn dashboord opstart :)
Dat kan je niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Reignman schreef op 20 augustus 2004 @ 17:07:
[...]

Bij welke winkel kan je een originele advance scart cable halen... bij de meeste hebben ze allemaal 3th party cables....
Mijne heb ik @ makro gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Thermo schreef op 20 augustus 2004 @ 17:43:
[...]

Mijne heb ik @ makro gehaald.
Oké thnx... dan zullen ze hem hier in Den Bosch bij de Lukas Klamer ook wel hebben... zelfde assortiment als bij de Makro... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Volgens mij hebben ze die RGB kabels ook bij de Dixons.
Alleen zijn ze aardig duur, maar je krijgt er dan ook wel wat goeds voor terug.
Voor mn cube heb ik wel een RGB kabel, en ik ga er vast nog wel voor mn XB halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Dixons is gewoon te duur :P Kijk dan of je ze in een NL shop online kan bestellen, meestal een stuk goedkoper.

Ik moet zeggen dat ik NBA Live 2004 toch een redelijk lastig spel vind :P Win ik met gigantische scores van de PC met NHL 2004 op Easy (speel daar dus op Difficult :P) zo verlies ik dikmet NBA Live 2004 op Rookie :( Toch nog ff hard oefenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
diabyte schreef op 20 augustus 2004 @ 19:31:
Dixons is gewoon te duur :P Kijk dan of je ze in een NL shop online kan bestellen, meestal een stuk goedkoper.

Ik moet zeggen dat ik NBA Live 2004 toch een redelijk lastig spel vind :P Win ik met gigantische scores van de PC met NHL 2004 op Easy (speel daar dus op Difficult :P) zo verlies ik dikmet NBA Live 2004 op Rookie :( Toch nog ff hard oefenen :D
Tja ik heb geen CC, dus dan moet je wel es wat.

Maar ik was vandaag nog bij de Media Markt in Zwolle, en daar lagen van die DVD remotes. Maar die waren niet van Microsoft (kweet het merk zo niet meer). Heeft iemand daar ervaring mee, meestal heb ik het niet zo met 3rd party spul (vooral controllers). Gaat dit ook op voor de DVD remote? Het scheelde bijna 10 euro dacht ik. Als het niet veel uitmaakt dan haal ik die gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 05:20
hij is gemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Vanitas schreef op 20 augustus 2004 @ 19:48:
[...]

Tja ik heb geen CC, dus dan moet je wel es wat.

Maar ik was vandaag nog bij de Media Markt in Zwolle, en daar lagen van die DVD remotes. Maar die waren niet van Microsoft (kweet het merk zo niet meer). Heeft iemand daar ervaring mee, meestal heb ik het niet zo met 3rd party spul (vooral controllers). Gaat dit ook op voor de DVD remote? Het scheelde bijna 10 euro dacht ik. Als het niet veel uitmaakt dan haal ik die gewoon.
Kan je de CC van je ouders niet ff lenen dan ? Zelfs als je al op jezelf woont zou je het kunnen vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
diabyte schreef op 20 augustus 2004 @ 19:59:
[...]

Kan je de CC van je ouders niet ff lenen dan ? Zelfs als je al op jezelf woont zou je het kunnen vragen..
Die hebben ook geen CC en ze hebben ook geen zin om per jaar voor zo'n kaart te betalen. En ik woon ook nog bij mn ouders thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wat is nou eigenlijk de RGB kabel van de XB?
Bij nedgame heb je deze en bij Dixons heb je deze.

Maar wat is nou de goede?? Ik denk die van Nedgame.

Edit:
Niet verwacht dat er geen post was gedaan in 3 uur...

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 20-08-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Je kan wel het plaatje aanpassen, de animatie weghalen weet ik niet. Alles moet kunnen toch, je moet wel je bios aanpassen. Als je de cromwell bios gebruikt zie je toch ook geen opstartanimatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
XBTool...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.