hehe ik zit nu de video review (jaja) van Fable te bekijken
ben nog aan het kijken maar heb wat leuk leesvoer gevonden voor jullie. Ik weet niet of de onderstaande link werkt want misschien moet je er Insider voor zijn
6 pagina's VOL met info, maar geen spoilers. Ik zou zeggen ga er even voor zitten en lees wat je wel en niet kunt doen, wat je wel en wat je niet mag doen in FABLE
http://xbox.ign.com/articles/539/539090p1.html
EDIT:
net de hele review zitten bekijken. De review heeft me een goed totaal beeld gegeven van wat je kunt verwachten van het spel.
De makers hebben diverse elementen uit het spel gelaten helaas, wat ze overigens wel beloofd hadden om in het spel te verwerken. Het meest vervelende wat ik net zag in de review was het schaarse aanbod van NPC's modellen.
Dus dat als je door de wereld van Fable heen zwerft gauw weer een zelfde gezicht tegenkomt ipv een nieuw persoon. Als een spel bijna 4jr in de maak is had ik toch geen repetitive npc's verwacht
Je kunt dus ook niet zwemmen, niet dat dat het ergste is maar ja. Ok nou ff wat positieve dingen
Ook heb ik het idee dat het battlesysteem te simpel afgewerkt is. Het lijkt een simpele control van Zelda te zijn. Ook de moves zijn schaars althans zo te zien in de video review. Allemaal dingen waarvan ik zeg dat dat echt wel beter had gekunt als een spel bijna 4jr in de maak is..
De wereld van Fable is mooi, echt mooi. Veel detail en mooie gfx. Ook wordt er voor downloadable content gezorgd zodat nieuwe kledij, quests etc te downloaden zijn. De story achter Fable is niet bepaald super, maar het spel moet het meer hebben van de kleine details en side-quests. Zo kun je toch wel vrijwel doen wat je maar wilt. Je kunt kinderen terroriseren, slaan maar niet doden...
verder nog een boel.. maar dat moet je zelf maar ervaren op 8-9 oktober
[
Voor 212% gewijzigd door
cypress3d op 31-08-2004 18:25
]