Het Grote XBOX Topic deel 9

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.584 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:31
zooooo ik zit erover te denken om een xbox te kopen met ninja gaiden. Echter wil ik ook wel een Live pakket (we hebben een CC) Maar de grote vraag is:

Hoe gemakkelijk configureer je xbox Live zodat je online kunt? Ik zit achter een router op 3pc's en ik kan zo 1,2,3 met mijn PS2 online. Echter las ik ergens dat dit voor de xbox wat lastiger is aangezien je dus settings handmatig moet toepassen?!

ik heb @home breedband, wie kan me helpen met deze vraag _/-\o_

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

cypress3d schreef op 21 augustus 2004 @ 17:34:
zooooo ik zit erover te denken om een xbox te kopen met ninja gaiden. Echter wil ik ook wel een Live pakket (we hebben een CC) Maar de grote vraag is:

Hoe gemakkelijk configureer je xbox Live zodat je online kunt? Ik zit achter een router op 3pc's en ik kan zo 1,2,3 met mijn PS2 online. Echter las ik ergens dat dit voor de xbox wat lastiger is aangezien je dus settings handmatig moet toepassen?!

ik heb @home breedband, wie kan me helpen met deze vraag _/-\o_
Je kunt gewoon een automatische scan doen zodat je xbxox alle settings automatisch configureert. Mocht dit echter niet werken kun je het nog altijd handmatig instellen, maar dat is ook niet zo'n probleem hoor :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:12
Ik snap het ff niet he (zal wel aan mij liggen) Modchips zijn verboden hier op GoT (ik neem aan dus hoe te instaleren enzo en waar te kopen) * Er zijn vast zat sites op inet met modchip reviews / polls / meningen. GoT hoort daar niet bij *

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Wom schreef op 21 augustus 2004 @ 17:40:
[...]

Je kunt gewoon een automatische scan doen zodat je xbxox alle settings automatisch configureert. Mocht dit echter niet werken kun je het nog altijd handmatig instellen, maar dat is ook niet zo'n probleem hoor :)
COOL!! dat klinkt goed. Stel ik koop NU een xbox met xbox live.. en registreer via mijn CC, hoe lang duurd het dan totdat je werkelijk gelijk online kunt ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

cypress3d schreef op 21 augustus 2004 @ 17:46:
[...]

COOL!! dat klinkt goed. Stel ik koop NU een xbox met xbox live.. en registreer via mijn CC, hoe lang duurd het dan totdat je werkelijk gelijk online kunt ?!
Dat kun je direct. Installeren en spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd stelt niks voor. Ben 2 weken geleden ook Live gegaan en het stelt gewoon niks voor.

Een router gekocht, netwerkabel, de boel aangesloten en me geregistreerd en hop het werkte. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik ben dus nu bezig met XBL te configureren, connectie maken gaat heel simpel en snel. Enkel om de XB zelf aan de router te hangen was een beetje lastig, ik zit boven en de router staat beneden. Staat er updating, en na een tijdje staat er dat je verbinding hebt. Dus ik de code invoeren van mn 2 month trial, continue, staat er dat de subscription code invalid is :( . Wat een gekloot, zo heb je er toch niks aan, ik heb het nu al iets van 4 keer geprobeerd en nog pakt hij het niet. Dus ik op die XBL site kijken "tussen 01-04-04 en 30-09-04" nou dat is het.

Doe ik nou iets fout is ben ik gewoon genaaid door een foute code?
En kan ik nog iets doen om ervoor te zorgen dat ik een nieuwe code krijg?

En ik las ook nog dit:
Als je een Starter Kit, met een Communicator-headset, twee demogames en een abonneecode voor 12 maanden aanschaft voor €59.99* kun je hiermee je abonnement verlengen zonder je weer helemaal opnieuw aan te hoeven melden.
Dus je hebt helemaal geen CC nodig voor XBL.
Enkel dan als je van die premium content wil downen. (waar je voor moet betalen)

Dit kost evenveel als dat je het via de CC wil doen.
Of lukt het toch zo niet?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Vanitas schreef op 21 augustus 2004 @ 19:20:
Ik ben dus nu bezig met XBL te configureren, connectie maken gaat heel simpel en snel. Enkel om de XB zelf aan de router te hangen was een beetje lastig, ik zit boven en de router staat beneden. Staat er updating, en na een tijdje staat er dat je verbinding hebt. Dus ik de code invoeren van mn 2 month trial, continue, staat er dat de subscription code invalid is :( . Wat een gekloot, zo heb je er toch niks aan, ik heb het nu al iets van 4 keer geprobeerd en nog pakt hij het niet. Dus ik op die XBL site kijken "tussen 01-04-04 en 30-09-04" nou dat is het.

Doe ik nou iets fout is ben ik gewoon genaaid door een foute code?
En kan ik nog iets doen om ervoor te zorgen dat ik een nieuwe code krijg?
Er zijn op dit moment twee soorten trial-kaartjes in omloop: oranje en groene. De oranje kaartjes zijn niet meer geldig, de groene kaartjes zijn nog geldig tot 30 september dit jaar. Mijn gok is dat jij een trial kaartje hebt dat bij een inmiddels wat ouder spel zat, of dat uit een oude voorraad komt. :)

Voor een nieuwe code moet je maar eens kijken naar dit topic op Xboxworld. Daar stellen sommige mensen hun eigen trial-codes beschikbaar. Of misschien dat iemand hier op GoT nog wel zo'n kaartje voor je heeft. :)
En ik las ook nog dit:

[...]

Dus je hebt helemaal geen CC nodig voor XBL.
Enkel dan als je van die premium content wil downen. (waar je voor moet betalen)

Dit kost evenveel als dat je het via de CC wil doen.
Of lukt het toch zo niet?
Je hebt wél een creditcard nodig voor XBL. Bij het aanmelden moet je naast je naam- en adresgegevens ook een geldige creditcard opgeven, ook al wordt die niet belast. Dus als je telkens je abo verlengt met starterskit-codes, en geen premium content koopt, zal er niks van je creditcard worden afgeschreven. Je moet er echter wel een hebben, anders kun je geen account maken.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maniakje schreef op 21 augustus 2004 @ 20:00:
[...]
Er zijn op dit moment twee soorten trial-kaartjes in omloop: oranje en groene. De oranje kaartjes zijn niet meer geldig, de groene kaartjes zijn nog geldig tot 30 september dit jaar. Mijn gok is dat jij een trial kaartje hebt dat bij een inmiddels wat ouder spel zat, of dat uit een oude voorraad komt. :)

Voor een nieuwe code moet je maar eens kijken naar dit topic op Xboxworld. Daar stellen sommige mensen hun eigen trial-codes beschikbaar. Of misschien dat iemand hier op GoT nog wel zo'n kaartje voor je heeft. :)
Ik heb net ff op die site gekeken en er stond er nog een op maar die deed het niet, zo maar even verder kijken. Maar als iemand hier nog zo'n kaartje voor me heeft, dan zou ik het zeer waarderen als ik die mag gebruiken.
[...]
Je hebt wél een creditcard nodig voor XBL. Bij het aanmelden moet je naast je naam- en adresgegevens ook een geldige creditcard opgeven, ook al wordt die niet belast. Dus als je telkens je abo verlengt met starterskit-codes, en geen premium content koopt, zal er niks van je creditcard worden afgeschreven. Je moet er echter wel een hebben, anders kun je geen account maken.
Dus ik zou ook bv de CC van de ma van een vriend van me kunnen gebruiken.
Geen idee of dat mag, maar het zou toch kunnen?

Kunnen ze niet een wat anders verzinnen dan enkel CC.
Er kan toch ook een soort pre-pay systeem gebruikt worden icm de starter kit oid.
Zodat je met de pre-pay die content kan downen, als het wat kost.
En je je abo gewoon updaten met een code, die je dan gewoon in de winkel kan kopen.

Dat lijkt me veel handiger, zo gaan er vast meer mensen op XBL.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Vanitas schreef op 21 augustus 2004 @ 20:24:
Ik heb net ff op die site gekeken en er stond er nog een op maar die deed het niet, zo maar even verder kijken. Maar als iemand hier nog zo'n kaartje voor me heeft, dan zou ik het zeer waarderen als ik die mag gebruiken.
Nogal wiedes dat die code het niet deed, je kunt een code maar 1x gebruiken dus die zal allang door iemand anders gebruikt zijn. De bedoeling van dat topic daar is dat je een berichtje plaatst met de vraag of iemand een code voor je heeft, dan zal het niet lang duren voordat er iemand een code naar je stuurt. :)
Ja, dat kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
morgen waarschijnlijk dus mijn XBOX halen En aangezien de xbox aardig wat grafische kracht heeft wil ik ook natuurlijk het mooist mogelijk kunnen gamen op me tv.

Ik heb een breedbeeld, 100hz van Philips die RGB scart ondersteund. Als ik nou een spel op me GC, PS2, DC speel ze zien er allemaal gewoon goed uit.

Maar als ik dan die video reviews zie van Gamespot/IGN die ze tonen op een plasma tv dan ziet het er toch allemaal weer een stuk scherper uit ! Ik vraag me af wat voor tv's nou het meest geschikt zijn om op te gamen en dus ook het scherpste beeld dat er maar is.

Ik las geloof ik dat je de xbox digitaal aan te sluiten is.. klopt dat?

alvast bedankt
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Vanitas schreef op 20 augustus 2004 @ 19:48:
[...]
Maar ik was vandaag nog bij de Media Markt in Zwolle, en daar lagen van die DVD remotes. Maar die waren niet van Microsoft (kweet het merk zo niet meer). Heeft iemand daar ervaring mee, meestal heb ik het niet zo met 3rd party spul (vooral controllers). Gaat dit ook op voor de DVD remote? Het scheelde bijna 10 euro dacht ik. Als het niet veel uitmaakt dan haal ik die gewoon.
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Cool...! Heb mijn Crystal Xbox eindelijk!

Ziet er mooi uit allemaal... heb er Project Gotham Racing 1 bij gekregen..

Wel een superfijne knop trouwens waarmee je gasgeeft... Dat is toch wel anders dan bij de Gamecube controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op 22 augustus 2004 @ 22:37:
morgen waarschijnlijk dus mijn XBOX halen En aangezien de xbox aardig wat grafische kracht heeft wil ik ook natuurlijk het mooist mogelijk kunnen gamen op me tv.

Ik heb een breedbeeld, 100hz van Philips die RGB scart ondersteund. Als ik nou een spel op me GC, PS2, DC speel ze zien er allemaal gewoon goed uit.
Koop dan ook meteen een Advanced Scart-kabel bij je Xbox, en een goeie. Niet die kabeltjes van een of ander oki-noki-merk voor een tientje, want die zuigen.
Maar als ik dan die video reviews zie van Gamespot/IGN die ze tonen op een plasma tv dan ziet het er toch allemaal weer een stuk scherper uit ! Ik vraag me af wat voor tv's nou het meest geschikt zijn om op te gamen en dus ook het scherpste beeld dat er maar is.

Ik las geloof ik dat je de xbox digitaal aan te sluiten is.. klopt dat?
Van Xbox digitaal aansluiten weet ik niets, maar de NTSC Xbox (US) ondersteunt HDTV, in combinatie met een High Definition A/V kabel. Bij mijn weten is zoiets niet mogelijk met PAL-Xboxen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 21 augustus 2004 @ 20:24:
Tuurlijk kan dat. Het is de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de cc om ervoor te zorgen dat niemand anders haar cc-nummer weet. Anderzijds, als jij per ongeluk een keertje premium content download, en zij ziet op haar cc-statement dat MS iets afschrijft, en zij gaat MS bellen, en die gaan na welk IP-adres gebruikt is, en via jouw provider komen ze bij jou uit... dan heb je een uitdaging. ;) Misbruik van andermans creditcard-nummer (ook al wordt er niks vanaf geschreven), is een zeer strafbaar feit. Ik zou het het risico niet waard vinden.
Kunnen ze niet een wat anders verzinnen dan enkel CC.
Er kan toch ook een soort pre-pay systeem gebruikt worden icm de starter kit oid.
Zodat je met de pre-pay die content kan downen, als het wat kost.
En je je abo gewoon updaten met een code, die je dan gewoon in de winkel kan kopen.

Dat lijkt me veel handiger, zo gaan er vast meer mensen op XBL.
Kleine kans. Ten eerste zit het leeuwendeel van de Live-gamers in de USA, en daar heeft bijna iedereen een cc. Financieel zou het ze niet veel opleveren als ze een andere vorm van payment zouden ondersteunen.

Maar een veel grotere reden waarom dat niet gaat gebeuren, is omdat MS de cc gebruikt als makkelijke methode om je leeftijd te checken, en om je te traceren in geval van misbruik. Je moet 18 zijn om een cc te hebben, en degene wiens cc gebruikt is om op Live te komen, is verantwoordelijk voor wat er op zijn account gebeurt (ook van je 7-jarig kind bijvoorbeeld, whatever). Zo vrijwaren ze zichzelf van juridische toestanden als iemand beledigende (of sexueel intimiderende) taal gebruikt.

Bovendien kunnen ze je zo altijd traceren, als jij degene blijkt te zijn die het Live-netwerk misbruikt voor strafbare zaken. Met een anoniem prepay-systeem wordt dat lastig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Als je Xbox op internet zit en een sjippie heeft... kun je er dan radio streams mee ontvangen (van 538, yorin en 3fm enzo die ik nu via mediaplayer afspeel)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02
Reignman schreef op 23 augustus 2004 @ 17:18:
Als je Xbox op internet zit en een sjippie heeft... kun je er dan radio streams mee ontvangen (van 538, yorin en 3fm enzo die ik nu via mediaplayer afspeel)??
[rml][ xbox] Xbox media center[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En gaan jullie morgen ook allemaal Sudeki kopen?
Ik denk tenminste dat hij morgen alwel in de winkel ligt, daz meestal iets van 3 dagen voor de officele release date.

Ik ga hem denk ik wel kopen, het lijkt me een heel leuke game.
En het ziet er ook heel mooi uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over die tunnelsoftware. Ik heb thuis dus al 2 pc's in een netwerkje hangen met beide inet. Als ik dan m'n xbox aan pc2 hang dmv. een extra netwerk kaartje kan ik dan ook online met xbconnect? (natuurlijk als ik dat heb geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Vanitas schreef op 23 augustus 2004 @ 23:06:
En gaan jullie morgen ook allemaal Sudeki kopen?
Ik denk tenminste dat hij morgen alwel in de winkel ligt, daz meestal iets van 3 dagen voor de officele release date.

Ik ga hem denk ik wel kopen, het lijkt me een heel leuke game.
En het ziet er ook heel mooi uit. _/-\o_
Zal ik je eens wat vertellen ik heb hem gisteren uitgespeeld!! :P Zeer vet spel zeker de moeite waard om te kopen ook is ie grafisch heel mooi

Een aanrader dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de kleine (originele) controller.
Vandaag zag ik ongeveer op het uiteinde van mijn controller wat, je kon hem gewoon lostrekken en weer erin doen. Het is een aansluiting die weer vast zit aan de aansluiting kop van de controller op de xbox, als jullie het snappen :) Waarom heeft microsoft dat gedaan?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Das om te zorgen dat je je xbox niet door de kamer trekt als je per ongeluk door de snoeren loopt(/struikelt). Het idee is dat het daar losschiet als er aan het koord getrokken wordt dus.
De originele pad heeft dat ook btw. Ik neem aan dat je die connectie bedoelt dus... :)

/werkt overigens goed, paar keer "getest" :+
/soz voor de speedyheid :P

[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 24-08-2004 13:28 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:24:
Ik heb een vraag over de kleine (originele) controller.
Vandaag zag ik ongeveer op het uiteinde wat, je kon hem gewoon lostrekken en weer erin doen. Waarom heeft microsoft dat gedaan?
Ja dat vraag ik mij ook af....

misschien voor als je over de kabels struikelt dat niet je xbox aan de grond getrokken word maar dat het kabeltje los schiet :P

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Speedfight schreef op 24 augustus 2004 @ 13:26:
[...]

Ja dat vraag ik mij ook af....

misschien voor als je over de kabels struikelt dat niet je xbox aan de grond getrokken word maar dat het kabeltje los schiet :P
@okyah, damn je was me net voor whahaha

shit heb ik op de quote knop gedrukt ooknog 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Speedfight op 24-08-2004 13:30 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 24 augustus 2004 @ 13:26:
Das om te zorgen dat je je xbox niet door de kamer trekt als je per ongeluk door de snoeren loopt(/struikelt). Het idee is dat het daar losschiet als er aan het koord getrokken wordt dus.
De originele pad heeft dat ook btw. Ik neem aan dat je die connectie bedoelt dus... :)

/werkt overigens goed, paar keer "getest" :+
/soz voor de speedyheid :P
aha, slim zeg O-) . microsoft _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Smattie schreef op 24 augustus 2004 @ 09:08:
[...]

Zal ik je eens wat vertellen ik heb hem gisteren uitgespeeld!! :P Zeer vet spel zeker de moeite waard om te kopen ook is ie grafisch heel mooi

Een aanrader dus :)
Maar niet iedereen heeft z'n XB gemod. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 20 augustus 2004 @ 22:54:
Wat is nou eigenlijk de RGB kabel van de XB?
Bij nedgame heb je deze en bij Dixons heb je deze.

Maar wat is nou de goede?? Ik denk die van Nedgame.
Op die van Nedgame kun je een optische kabel aansluiten.
In het kastje zit namelijk een spdif->toslink converter.

En ook monstercable heeft goede kabels voor de xbox maar die kosten wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 20 augustus 2004 @ 22:54:
Wat is nou eigenlijk de RGB kabel van de XB?
Bij nedgame heb je deze en bij Dixons heb je deze.

Maar wat is nou de goede?? Ik denk die van Nedgame.

Edit:
Niet verwacht dat er geen post was gedaan in 3 uur...
Die van Dixons is volgens mij niet de Advanced scartkabel, dus geen RGB, en ook geen Toslink voor 5.1-geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of de aankomende 2005 EA Sports-titels allemaal Live gaan ondersteunen in Europa?

Op de PS2 bijvoorbeeld, ondersteunen alle 2004 titels zo ongeveer online play in Amerika, maar alleen Fifa 2004 in Europa. Weet niet of ze hetzelfde geintje ook dit jaar en/of ook met de Xbox gaan flikken.

Het enige wat ik vond was een Nederlands persbericht wat zegt dat EA nu ook Live gaat ondersteunen, maar dat is gewoon 1-op-1 het Amerikaanse persbericht vertaald (inclusief de melding dat bijvoorbeeld NCAA 2005 ook Live gaat ondersteunen, terwijl die titel gewoonweg niet in Europa uitkomt).

En weet iemand of ze dit jaar wel MVP Baseball en/of Nascar gaan uitbrengen in Europa? Ik overweeg nog steeds serieus mijn Xbox te gaan modden voor deze twee titels, net de (voor mij) meest interessante van EA Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Reignman schreef op 23 augustus 2004 @ 10:53:
Cool...! Heb mijn Crystal Xbox eindelijk!

Ziet er mooi uit allemaal... heb er Project Gotham Racing 1 bij gekregen..

Wel een superfijne knop trouwens waarmee je gasgeeft... Dat is toch wel anders dan bij de Gamecube controller :P
Waar heb je em vandaan, he afgelopen week zo ongeveer heel NL afgebeld en nergens zijn ze te krijgen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Schweino schreef op 24 augustus 2004 @ 17:06:
[...]

Waar heb je em vandaan, he afgelopen week zo ongeveer heel NL afgebeld en nergens zijn ze te krijgen :-(
Hier kan je hem gewoon halen:
http://www.dixons.nl/Stor...re%5FXbox&prid=0007029763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar ben ik geweest bij mij in het dorp toen ik een nieuwe wou halen hadden er nog wel 1 maar een demo versie 1 die dus al meerdere uren in de winkels draaide hij het hoofdkantoor gebeld en via hun wat andere filiaalen gebelt.
Overal hadden ze alleen nog demoversies staan kijk dus uit.
Want de crystal word al erg lang niet meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Die crystal is hier in Deventer nog wel goed verkrijgbaar.
In de meeste winkels hebben ze hem nog wel staat, niet alleen demo modellen.
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:57:
[...]
Die van Dixons is volgens mij niet de Advanced scartkabel, dus geen RGB, en ook geen Toslink voor 5.1-geluid.
Dan ga ik maar voor die van 30 euro, wel duur maar ik wil wel mooi beeld hebben.
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 14:36:
[...]
Op die van Nedgame kun je een optische kabel aansluiten.
In het kastje zit namelijk een spdif->toslink converter.

En ook monstercable heeft goede kabels voor de xbox maar die kosten wel wat...
En dat is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik heb het over de chrystal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Bij settings geeft mijn Xbox bij Line Status de melding "no line"...

Ik heb hem op mijn LinkSYS router aangesloten... als ik diezelfde kabel in mijn laptop plug dan gaat krijg ik wel verbinding met mijn router en krijg ik autom. een ip en kan ik meteen internetverbinding maken...

Dus het ligt denk ik aan de netwerkkaart/chip in mijn Xbox... weet iemand iets wat ik kan proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
offtopic:
Lees hier net in het Intertoys blaadje, dat de Xbox met 1 controller voortaan voor 149.99 EUR over de toonbank zal gaan. :D (geldt ook voor PS2) Hij zal bij Mediamarkt ofzo nog wel goedkoper zijn maar voor Intertoys vind ik dit geen slechte prijs!!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat is de nieuwe standaardprijs ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
weet iemand of er een vga converter op de markt is die goed werkt met een tft monitor ?
Ik heb namelijk niet de mogelijkheid om een xbox aan te sluiten op tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02
Reignman schreef op 25 augustus 2004 @ 11:50:
Bij settings geeft mijn Xbox bij Line Status de melding "no line"...

Ik heb hem op mijn LinkSYS router aangesloten... als ik diezelfde kabel in mijn laptop plug dan gaat krijg ik wel verbinding met mijn router en krijg ik autom. een ip en kan ik meteen internetverbinding maken...

Dus het ligt denk ik aan de netwerkkaart/chip in mijn Xbox... weet iemand iets wat ik kan proberen??
Als jij wel verbinding krijgt als je je kabel rechtstreeks van je xbox in je portable prikt, wil dat zeggen dat je een cross-cable gebruikt.
Dat doe je best niet als je hem aan je router wil hangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik

eindelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Wat is dit dan?? Vertel eens meer info :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:55

Polycom

Poes van goud

Dat is de game fable... gold betekent dat de game af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Smattie schreef op 25 augustus 2004 @ 14:55:
[...]

Wat is dit dan?? Vertel eens meer info :?
Kijk eens wat er op het schijfje geschreven staat... twee woorden: 'Fable' en 'Gold'. Tel dat bij elkaar op en je weet wat het wil zeggen: FABLE IS GOLD!

Voor het volledige bericht, kijk hier

Edit: Grrrrrrrr, Pu_Dy! :P

[ Voor 9% gewijzigd door Maniakje op 25-08-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Ziet er inderdaad heel leuk uit. En het komt mooi uit nu ik Sudeki ook heb uitgespeeld kan ik weer aan een niieuwe RPG beginnen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
net als sudeki heb ik ook naar fable lang uitgekeken, dus ben benieuwd of het een mooi spel is. Denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Fable komt dus ook op de PS2 :P Kijk maar, het is een Sony schijfje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Mooi dat Fable af is, maar we moeten nog tot 8 oktober wachten voordat we hem kunnen spelen. En dat plaatje kan iedereen natuurlijk maken.

Maar ik vermaak me nog wel met Sudeki, en hopelijk binnenkort Half-Life 2, en dan zal Fable ook hier wel uit zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Heee, hebben ze daar ook een gemodde xbox? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op 25 augustus 2004 @ 16:50:
Fable komt dus ook op de PS2 :P Kijk maar, het is een Sony schijfje :+
Fable komt echt niet op de PS2 ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 18:50:
[...]

Fable komt echt niet op de PS2 ofzo. :)
Kijk eens naar de smilies, zou ik het serieus bedoelt hebben ;) ?

• Reignman
is 2.5 Final de laatste versie van de slayers evox cd??

[ Voor 83% gewijzigd door Reignman op 26-08-2004 16:55 ]

Verwijderd

Wom schreef op 25 augustus 2004 @ 23:04:
[...]

Kijk eens naar de smilies, zou ik het serieus bedoelt hebben ;) ?
Geen flauw idee. ;)

Tuurlijk had ik het wel door dat hij een geintje maakte. Mijn reactie was ook als een geintje bedoeld. :)

Verwijderd

No offense hier.... Maar ik ben gisteren voor het eerst eens online gegaan met XBconnect. Ik wens nl. Microsoft niet nog rijker te maken met XboxLive abonnementen. ;)

Het viel me op dat het taalgebruik in de met name de NEDERLANDSE servers / HALO clans echt niet meer normaal is..... :r Gewoonweg associaal word je eraf gescholden/geflikkerd, zelfs voordat je uberhaupt nog wordt toegelaten aan een multiplayergame. :) Met een ping van <40ms wordt er al direct gezegd dat je een lozer bent! Echt niet normaal zeg! |:(

Toen heb ik maar een wat minder legale 'HALO' NTSC versie uit de kast getrokken >:) en overseas met Amerikanen en Canadezen zitten knallen.... Het moet me van het hart; deze gasten zijn over het algemeen veel vriendelijker en laten een ping van 120-160ms gewoon vaak toe :), op een enkele uitzondering natuurlijk na. ;)

Moet dit nu echt zo gaan? Nederlanders gaan toch prat op hun openheid en multiculturele samenleving etc...? :? Ik heb er tuurlijk best begrip voor dat sommige vrienden graag samen met elkaar willen gamen; maar zet dan de multiplayergame gewoon met een paswoord vast; of maak een priveclan. XBConnect biedt standaard die mogelijkheid....

Het is toch gewoon een kleine moeite om je wat netter te gedragen op het net. En als je er iemand niet bij wilt hebben, kan je dat ook melden met een net mailtje in de chatbox. O-)

Ik moest dit gewoon even kwijt! Ik hoop dat we elkaar snel kunnen zien op XBconnect. Dan kan je me ook gewoon afknallen; behalve in myn reet; deze heb ik vanavond nog nodig voor andere spelletjes... :X

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:35:

Ik moest dit gewoon even kwijt! Ik hoop dat we elkaar snel kunnen zien op XBconnect. Dan kan je me ook gewoon afknallen; behalve in myn reet; deze heb ik vanavond nog nodig voor andere spelletjes... :X
8)7 :o

• Vanitas
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:35:
Het viel me op dat het taalgebruik in de met name de NEDERLANDSE servers / HALO clans echt niet meer normaal is..... :r Gewoonweg associaal word je eraf gescholden/geflikkerd, zelfs voordat je uberhaupt nog wordt toegelaten aan een multiplayergame. :) Met een ping van <40ms wordt er al direct gezegd dat je een lozer bent! Echt niet normaal zeg! |:(
Volgens mij staat dat < teken verkeerd om. Nu staat er dat als je een ping lager dan 40ms ze je uit gaan schelden, ff naar > veranderen lijkt me. :)

En trouwens gewoon terug schelden he...

Edit: Streepje :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 27-08-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je las het wel goed. inderdaad ik had een ping <40ms; zo tussen de 25 en 37 schommelde hij.....

Het lijkt mij dat een ping van 100ms of zelfs 150ms meer als zat is om fatsoenlijk te kunnen gamen.
Er is gewoonweg geen ene sterveling die sneller kan reageren als die 0,1 sec; want daar spreken we gewoon over. |:(

Maar waar het mij over gaat is; we kunnen ons toch gewoon 'netjes' gedragen?! Dat doe je toch ook in levende lijve met elkaar?! Waarom dan niet online?! het enige verschil is dat je dan niet direct een echte KNAL }) boven op je snater krijgt..... _/-\o_ Het is zeker GEEN rechtvaardiging om anoniem dan maar je als een asociaal te gedragen dunkt me! :r

Nu dit is het laatste wat ik er over te zeggen heb.....
Laten we nu gewoon lekker verder gaan met online gamen zoals het hoort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wat een onzin dat ze een ping van <40 ms slecht vinden.
Dikke bullshit, daarmee kan je super goed spelen.

Maar, heeft iemand Sudeki al in de winkels zien liggen?
Ik had vanmiddag nog ff bij de FRS gekeken in Zwolle maar daar was ie nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Vanitas schreef op 27 augustus 2004 @ 17:10:
Maar, heeft iemand Sudeki al in de winkels zien liggen?
Ik had vanmiddag nog ff bij de FRS gekeken in Zwolle maar daar was ie nog niet.
Ehhh, ik heb 'm woensdag al bij Dixons gehaald, er lag gewoon een hele stapel Sudeki's in de schappen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik weet niet of jullie het al weten maar bij de FRS hebben ze vanaf 30 augustus t/m 19 september een actie dat als je 3 games haalt dat je er maar voor 2 hoeft te betalen. Dit geldt voor alle platforms en alle prijsklasses. Je krijgt dan het goedkoopste spel gratis.

Goede actie lijkt me. :)

Denk dat ik maar Sudeki + Burnout 3 + Riddick ga halen.
Maar hoe zit het nou met de release van B3, op XBWorld staat de 9e, maar in de PU staat de 27e? Wat is het nou?
Maniakje schreef op 27 augustus 2004 @ 19:56:
[...]
Ehhh, ik heb 'm woensdag al bij Dixons gehaald, er lag gewoon een hele stapel Sudeki's in de schappen hoor.
Krijg nou tieten! Dan heb ik echt altijd met games die ik bij de release wil kopen. Dan vind ik ze nooit. En de rest vind hier stapels van 20 en daar stapels van 10. En dat nog voor de orginele release date. :S
Nou dan morgen maar kijken.

Bevalt het nog een beetje BTW.

[ Voor 33% gewijzigd door Vanitas op 27-08-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Dit lees ik net op Gamer.nl: Klik

Als dit dus echt zo is, hoe zit het dan met Juiced?? Is het Game-Over?? En het zou nog wel zo'n vette game worden...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Lol ik was gisteren zo slim een dreun op me xbox te geven, waar de dvd speler zat :P Zit er dus een deuk in de bovenkant van de dvd speler (niet in de box zelf :|), maar ik sloeg dus toen hij nog draaide , liep die cd erin vast :P Dikke krassen :( Spel had ik net nieuw gekocht :( (NBA Live 2004) .. heb hem nog maar een keer gekocht :P Nu niet meer rammen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

diabyte schreef op 27 augustus 2004 @ 21:51:
Lol ik was gisteren zo slim een dreun op me xbox te geven, waar de dvd speler zat :P Zit er dus een deuk in de bovenkant van de dvd speler (niet in de box zelf :|), maar ik sloeg dus toen hij nog draaide , liep die cd erin vast :P Dikke krassen :( Spel had ik net nieuw gekocht :( (NBA Live 2004) .. heb hem nog maar een keer gekocht :P Nu niet meer rammen ^^
Jij wordt genomineerd voor domste actie mbt een Xbox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Mja zweet brak me wel ff uit :P Moest hem dus openen om die deuk terug te duwen, was nog wel ff een werk zeg (had ook niet die torq schroeven draaiers, kon ik dus met platte gaan kloten :P lukt wel :P). Had ik hem nog niet vast gedraaid, ik cdtje erin, ging ie ff draaien en dat ding een herrie maken :P Kon mezelf wel voor me kop slaan toen... :+

Gelukkig doet ie het nu weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF is dit normaal, mijn broertje zat Sonic Heroes ( origineel ) op een niet omgebouwde xbox te spelen. Hij liep opeens vast na een tijdje spelen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
diabyte schreef op 27 augustus 2004 @ 22:04:
Mja zweet brak me wel ff uit :P Moest hem dus openen om die deuk terug te duwen, was nog wel ff een werk zeg (had ook niet die torq schroeven draaiers, kon ik dus met platte gaan kloten :P lukt wel :P). Had ik hem nog niet vast gedraaid, ik cdtje erin, ging ie ff draaien en dat ding een herrie maken :P Kon mezelf wel voor me kop slaan toen... :+

Gelukkig doet ie het nu weer :+
echt :7 leuk :) dat je zoveel O-) smileys :'( :*) :r :9 >:) gebruikt! :P Leest :Y) echt heel erg goed! 8)7 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:06:
WTF is dit normaal, mijn broertje zat Sonic Heroes ( origineel ) op een niet omgebouwde xbox te spelen. Hij liep opeens vast na een tijdje spelen.. :?
Nee is niet normaal nee :P

@kingnbajam, overdrijven is ook een vak he! Ik gebruikte er maar 6, valt toch wel mee :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Vanitas schreef op 27 augustus 2004 @ 21:13:
Ik weet niet of jullie het al weten maar bij de FRS hebben ze vanaf 30 augustus t/m 19 september een actie dat als je 3 games haalt dat je er maar voor 2 hoeft te betalen. Dit geldt voor alle platforms en alle prijsklasses. Je krijgt dan het goedkoopste spel gratis.

En daar kom je nou pas mee? Ik heb net Riddick, Mashed, Doom 3 en Sudeki gekocht, en Burnout 3 staat sinds gisteren in de preorder. Als ik dat eerder geweten had.... :(

Ja, ik had wat geld over. En er waren zoveel toppers ineens. :P
Maar hoe zit het nou met de release van B3, op XBWorld staat de 9e, maar in de PU staat de 27e? Wat is het nou?
Het is de 9e. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanitas schreef op 27 augustus 2004 @ 21:13:

Cool :). M'n zusje wilde al Burnout 3 gaan kopen en ik wilde Riddick gaan halen. Dan gelijk maar even een leuk (gratis) spel uitzoeken terwijl ik daar ben :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Mooie actie bij FRS, gisteren de demo van Burnout 3 gespeeld bij de mediamarkt in Amsterdam en die ga ik zeker halen.. Nog maar 2 games uitzoeken op dat moment..

Na een behoorlijke tijd van rust (heb me xbox een paar maanden niet aangeraakt) komen er aan tot het eind van het jaar toch nog heel wat goede spellen uit.. Zag dat PES4 op 12 november uitkomt gelijk met Prince of Persia 2 een dag na Halo 2 en een week voor NFS Underground 2.. (wordt een drukke maand november)..

Misschien even aan FRS vragen of ze in November ook nog een keer zo'n actie kunnen houden :) :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He jongens even een vraag komt er ook een pakket van xbox met fable er in.

Ik hoop het wel, wie kan mij het antwoord geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 16:47:
He jongens even een vraag komt er ook een pakket van xbox met fable er in.

Ik hoop het wel, wie kan mij het antwoord geven
Geen idee, daar is nog niks over bekend gemaakt.
Maar ik denk het wel, het is immers een super game (ok dat hoop ik, maar goed :P )
Het zal immers wel een tijdje langer duren dan dat het spel uit is gekomen.
Dat was met Ninja Gaiden ook zo.

Ik heb vanmiddag ook Sudeki gekocht en ik vind het echt een super mooie en leuke game. Vooral het vechten is cool, en dan vooral die speciale aanvallen. In het begin knallen die vijanden dan helemaal uit elkaar na een goed geplaatste aanval. })

Ik had trouwens geen zin om van de FRS actie gebruikt te maken.
Vlak na die actie komt HL2 en Fableuit, en ik heb Burnout 2 nog niet uitgespeeld, die heb ik pas een paar weken. Dan wordt het me een beetje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar verkopen ze deze kabel en voor hoeveel?

Afbeeldingslocatie: http://netherlands.servicez.org/XBOXkabel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat is het beginstukje van de Xbox controller kabel. Ik weet niet of ze die wel los verkopen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:59:

[afbeelding]
Dat is inderdaad het begin stukje, of bedoel je een verloopje naar een ps/2 aansluiting zodat je een toetenbor/muis kan aansluiten. Ik heb wel gehoord dat dat bestaat maar helaas zelf nog niet gezien waar het te koop is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas ?

er is wel een inkoopactie bezig waar je van xbox naar usb kan ..dan kan je ook een toetsenbord aansluiten en een muis .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit topic al een hele tijd niet gevolgd, met de aankomende releases toch maar weer eens doen :)
Heb net Juiced voor het eerst gespeeld, en het is zeker geen slechte game. Het ziet er heel mooi uit, reflectie van de omgeving op de auto enzo. Besturing is wel goed, maar dat moet je wel ff onder de knie krijgen, vooral met het remmen had ik toch wel problemen.
Want als je maar ff remt, ga je toch wel een stuk langzamer, en dan moet je weer een stuk optrekken. Ik gebruik dus liever niet de rem, beetje gas los enzo :P
Verhaallijn (als die er is) heb ik niet gespeeld, dus nog geen oordeel over.
Jammer dat er geen free ride optie is, maarja dat viel te verwachten natuurlijk. Het blijft een racegame en geen GTA. Over het algemeen vind ik het een leuke game, de besturing kon wat mij betreft nog wel aan gewerkt worden maar zoals het nu is kan ik ook wel mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:59:

[afbeelding]
Die verkopen ze bijna overal, alleen dan wat langer. Kan namelijk dienen als verlengkabel voor je controller. Ik zou er zeker niet meer dan E 10,- voor betalen.

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Die actie van de Free Record Shop geld ook op de website, niet zo heel bijzonder maar wat wel handig is is dat de actie ook op pre-orders geld..

Je kan dus de volgende combo maken: Fable, Halo 2 en Burnout 3..

Toch wel handig om te weten..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zeker man goed nieuws :P:P:P

Edit: even nog een vraag moet het van de zelfde console zijn

want anders word het voor mij de combie: Halo2 , Fable , Gta san andreas

Laat maar weet het all.

Het mag ook ;) :9 :9

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

O oh... Als jarenlang Nintendofan kan ik er niet onderuit... Ik ga binnenkort maar eens een Xbox aanschaffen :)
Ten eerste is de prijs een stuk beter nu € 149,- (adviesprijs) en ten tweede komt Burnout 3 uit op de Xbox :)

Dus na de NES, SNES, N64, NGC, GB, GBA komt er nu eindelijk een andere console in mijn huis :) En ja ik heb alle oude ook nog en dit wil ik zo houden ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
ReCreator schreef op 30 augustus 2004 @ 18:42:

Dus na de NES, SNES, N64, NGC, GB, GBA komt er nu eindelijk een andere console in mijn huis :) En ja ik heb alle oude ook nog en dit wil ik zo houden ;)
De NES en de SNES......those names bring back memories ;) .....................

Maar geloof me, je zult zeker geen spijt krijgen van het aanschaffen van een X-Box.....ikzelf vind het gewoon een top-console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heb het inderdaad ook al veel gespeeld bij vrienden enzo... erg leuk :)
Vooral veeel halo met z'n 4en...

Maar nu wil ik toch ook echt Burnout 3 hebben (heb de PS2 demo gespeeld) en deze komt niet op de GC.. dan maar een Xbox.. kan ik meteen ook wat andere gave spellen kopen :) ninja gaiden, farzo motorcross (geloof ik), en ga nog maar ff door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ReCreator schreef op 30 augustus 2004 @ 19:03:
Heb het inderdaad ook al veel gespeeld bij vrienden enzo... erg leuk :)
Vooral veeel halo met z'n 4en...

Maar nu wil ik toch ook echt Burnout 3 hebben (heb de PS2 demo gespeeld) en deze komt niet op de GC.. dan maar een Xbox.. kan ik meteen ook wat andere gave spellen kopen :) ninja gaiden, farzo motorcross (geloof ik), en ga nog maar ff door ;)
Uiteindelijk koop je toch een console voor de games, het is nu dan voor jou eentje met een ander logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Macer schreef op 30 augustus 2004 @ 14:50:
Die actie van de Free Record Shop geld ook op de website, niet zo heel bijzonder maar wat wel handig is is dat de actie ook op pre-orders geld..

Je kan dus de volgende combo maken: Fable, Halo 2 en Burnout 3..

Toch wel handig om te weten..
Ik neem aan dat je dan de games wel gewoon krijgt zodra ze uit zijn of niet. :P (Burnout 3 is veel eerder uit als die andere 2 bijv).

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 30-08-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
ReCreator schreef op 30 augustus 2004 @ 18:42:
O oh... Als jarenlang Nintendofan kan ik er niet onderuit... Ik ga binnenkort maar eens een Xbox aanschaffen :)
Ten eerste is de prijs een stuk beter nu € 149,- (adviesprijs) en ten tweede komt Burnout 3 uit op de Xbox :)

hehe ik ben ook 100% nintendo fan, maar ja sinds een week een xbox in huis met LIVE, en al binnen 4 dagen had ik al 10 spellen gekocht 8) waarvan 3 online:D

Koop een xbox met LIVE en online gaming will never be the same _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb de xbox al 2 jaar, en sinds 1 jaar ongeveer xbxo live. En wat ik dan vooral veel speel is PGR2 (netzoals 10.000 andere Xbox Live'ers)

Tjah ik zit ook met smart te wachten op alle xbox games die gaan komen:

Juiced
Burnout 3
Street Race Syndicate
Forza Motersport
Flat Out
Halo 2
Fable

(tjah ik ben een racefanaat, en voor zover ik weet ondersteunen al deze games ook Xbox Live)

Zeker burnout 3 lijkt voor mij een topgame, ik heb de demo al even mogen spelen op de PS2 (:r) Maar de feeling vondt ik niet echt goed. Dit zal vooral gelegen hebben aan dat ik het op de PS2 speelde en het niet gewend ben. Maar dat had ik ook met burnout 2 op de PS2, terwijl het op mijn xbox het meest gespelde spel is die ik heb. Die game zit nu nog regelmatig in mijn xbox, en na inmiddels 10 x uitspelen, is die game nog steeds niet saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

De druppel voor mij om een Xbox te kopen is ten eerste de prijs. Daarna de mogelijkheden (LIVE en een nieuwe dvd speler :P ) En Burnout 3...
halo 2 in de toekomst niet te vergeten... en veel vrienden met xbox+spellen...

Kheb voor de GC 25 spellen ofzo, maar dat ga ik op de xbox nie redden :) (denk ik... hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:36
Review van Fable: http://xbox.ign.com/articles/542/542632p1.html

Weet niet of het al langs is gekomen? Ben het nu aan het lezen, ben erg benieuwt :)

edit:
Closing Comments
The ultimate question must be asked since Peter Molyneux proposed the idea several times during Fable's development: Is this the greatest RPG of all time? No. No, it's not even the best RPG on Xbox (KOTOR's engaging story retains that crown). Okay, so it's not the greatest RPG ever, but I have to say it's one of my personal favorites. I really dig playing Fable, even multiple times. I know that some folks will be disappointed, that some will complain about what isn't there, but I still had a lot of fun and marvel at how involved I have become in my hero's life.

Fable opens a door for you, lets you see this wondrous treasure that the idea of an open world, competing heroes, and NPC interactions can offer -- but it doesn't let you through. There's a lot of great notions in the game that aren't fully realized. As I played, I kept thinking, "Why didn't they do this or that," but in the end I still had a blast playing Fable and to me that makes all the difference.
Cijfer een 9,3

Wat erg goed is, toch ben ik een beetje bang dat het niet het spel is dat ik verwachtte. Het lijkt me nog steeds allemaal prachtig, maar ik moet wel zeggen dat ik me gigantisch erger aan te kleine werelden met teveel dezelfde zinnen en teveel dezelfde npc's.

[ Voor 82% gewijzigd door DarkShadow op 31-08-2004 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 19:28

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb zojuist bij de FRS Burnout 3, Sudeki en Fable besteld, met die 3 voor 2 actie is dat geen slechte deal lijkt me :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
hehe ik zit nu de video review (jaja) van Fable te bekijken 8)

ben nog aan het kijken maar heb wat leuk leesvoer gevonden voor jullie. Ik weet niet of de onderstaande link werkt want misschien moet je er Insider voor zijn 8)

6 pagina's VOL met info, maar geen spoilers. Ik zou zeggen ga er even voor zitten en lees wat je wel en niet kunt doen, wat je wel en wat je niet mag doen in FABLE :*)
http://xbox.ign.com/articles/539/539090p1.html

EDIT:

net de hele review zitten bekijken. De review heeft me een goed totaal beeld gegeven van wat je kunt verwachten van het spel.

De makers hebben diverse elementen uit het spel gelaten helaas, wat ze overigens wel beloofd hadden om in het spel te verwerken. Het meest vervelende wat ik net zag in de review was het schaarse aanbod van NPC's modellen.

Dus dat als je door de wereld van Fable heen zwerft gauw weer een zelfde gezicht tegenkomt ipv een nieuw persoon. Als een spel bijna 4jr in de maak is had ik toch geen repetitive npc's verwacht :O

Je kunt dus ook niet zwemmen, niet dat dat het ergste is maar ja. Ok nou ff wat positieve dingen >:)

Ook heb ik het idee dat het battlesysteem te simpel afgewerkt is. Het lijkt een simpele control van Zelda te zijn. Ook de moves zijn schaars althans zo te zien in de video review. Allemaal dingen waarvan ik zeg dat dat echt wel beter had gekunt als een spel bijna 4jr in de maak is..

De wereld van Fable is mooi, echt mooi. Veel detail en mooie gfx. Ook wordt er voor downloadable content gezorgd zodat nieuwe kledij, quests etc te downloaden zijn. De story achter Fable is niet bepaald super, maar het spel moet het meer hebben van de kleine details en side-quests. Zo kun je toch wel vrijwel doen wat je maar wilt. Je kunt kinderen terroriseren, slaan maar niet doden...

verder nog een boel.. maar dat moet je zelf maar ervaren op 8-9 oktober :*)

[ Voor 212% gewijzigd door cypress3d op 31-08-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar besloten dat ik deel uit moet maken van de geweldige xbox-scene, alleen moet ik nog een xbox kopen :) Een van de redenen dat ik een console wil kopen is dat je lekker met z'n allen voor de tv kan gamen ipv een beetje krap achter de pc te zitten...Dus ik d8, ik koop zo'n Xbox rosso pack (Xbox + 2 controllers + proj. Gotham 2), dan ben ik gewoon klaar. Maar hij is nogal onvindbaar, wordt deze combo niet meer verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet niet of ik het hier mag zeggen, maar je koopt gewoon een willekeurige XBOX, laat hem ombouwen, zorgt dat je een goede nieuwsserver hebt, en voila, alle games voor het grijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar losse xbox + extra controller is al net zoveel als een combo :) Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik denk dat je duurder uitkomt met een losse xbox + 2 aparte controllers dan als je zo'n pack koopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:51:
Kweet niet of ik het hier mag zeggen, maar je koopt gewoon een willekeurige XBOX, laat hem ombouwen, zorgt dat je een goede nieuwsserver hebt, en voila, alle games voor het grijpen :)
Overigens heb je er niks aan als je op Live wil, dan moet je de spellen alsnog kopen en je modchip uitzetten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen oplossing is voor niet-live spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabyte schreef op 31 augustus 2004 @ 21:05:
Ik denk dat je duurder uitkomt met een losse xbox + 2 aparte controllers dan als je zo'n pack koopt..
Daarom wil ik die pack ook :) En PGC2 moet ik ook hebben natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 21:28:
[...]

Overigens heb je er niks aan als je op Live wil, dan moet je de spellen alsnog kopen en je modchip uitzetten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen oplossing is voor niet-live spellen ;)
De spellen hoef je dan niet eens te kopen hoor, met de wat nieuwere modchips kan je gewoon kiezen welk bios je wilt loaden, als je op Xbox Live wilt schakel je over op je originele bios :)
Maarja genoeg over modchips, laten we het over de games hebben.
Zijn er hier nog meer die het filmpje van Halo 2 multiplayer hebben gezien? In-game wel te verstaan, 18 minuten lang :P
Linkje er maar bij doen, het onderste deel van bericht moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:37:
Ik heb ook maar besloten dat ik deel uit moet maken van de geweldige xbox-scene, alleen moet ik nog een xbox kopen :) Een van de redenen dat ik een console wil kopen is dat je lekker met z'n allen voor de tv kan gamen ipv een beetje krap achter de pc te zitten...Dus ik d8, ik koop zo'n Xbox rosso pack (Xbox + 2 controllers + proj. Gotham 2), dan ben ik gewoon klaar. Maar hij is nogal onvindbaar, wordt deze combo niet meer verkocht?
Op de van Woustraat (net over de brug bij de Rijnstraat) in Amsterdam zit een hele leuke winkel die alleen maar Consoles + console games verkoopt. Die heeft nog wel zo'n pack staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, thanks :) 't is redelijk in de buurt, maar ik ben nog niet echt thuis in de game wereld...Ik zal 'ns opzoeken hoe het heet, dan geeft ik ze een belletje
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.