PSN: Korumera | XBX: Korumera
LOL bij cogent deden ze daar nog al patserig over tis dus overal zobjck schreef op 31 juli 2004 @ 13:18:
[...]
Zo werkt ieder backbone netwerk. Waar een link uitvalt of enorme belasting heeft wordt verkeer via een andere weg gerouteerd. Soms is die weg langer, maar qua snelheid merk je er niets van. Zeker niet tov de overbelaste verbinding

Zover was ik nog niet, in routing enzo heb ik mij nog niet zo in verdiept.
Ja klopt die A en B zijn (op mijn tekening tenminste) omgewisseld, maar dat heeft alleen effect op de ADSL lijn, dus als je ze toevallig verkeerd hebt zitten gaat het ADSL lampje niet branden.Anoniem: 119088 schreef op 31 juli 2004 @ 13:29:
[...]
moet je even de reactie elders van satuser lezen. ik heb daarin gezegd dat A en B op te tekening op blz 8 van het boekje verkeerd staan. Moet je omwisselen.
de splitter weglaten kan alleen als je lijn geporteerd is. (je hebt dan geen KPN en kunt alleen bellen via modem)
Dit staat in feite los van het VoDSL telefoon probleem (geen kiestoon, geen VoDSL actieve lijn).
Als je de Y-kabel (niet te verwarren met de splitter) weg laat heb je even zo goed geen telefoon op je VoDSL.
Dit probleem zit echt aan de Cambrium/TweakDSL kant dan wel de VoDSL telecom provider.
Nogmaals, die Y-kabel heeft alleen zin als je je bestaande KPN voice lijn ook via het modem wilt laten lopen, dus als je slechts één analoog telefoontoestel hebt en je bestaande binnenkomende KPN telefoongesprekken op dat toestel wilt laten uitkomen.
Het alternatief is je KPN lijn te voorzien van een analoog toestel en je ADSL modem ook. Je hebt dan wel 2 toestellen nodig, dat is het nadeel.
Als beide lijnen werken kan dat ook lastig zijn omdat je dan 2 rinkelende lijnen in de gaten moet houden

Maar goed zo ver is het nog niet.
De Y-kabel split overigens niet maar voegt samen. 2 paren van 2 draadjes komen uit in één kabel met 4 draadjes die de modem in gaan.
Om precies te zijn, de binnenste 2 contacten op het RJ11 stekkertje en de buitenste 2 contacten op het RJ11 stekkertje.
"Wat" is er "weer zover"... Of was dit een te voor de hand liggende vraag?
@LordHades:
Ik heb mijn post aangepast, maar Zoetermeer had best een tikkeltje meer informatie kunnen geven. De afgelopen tijd hebben aardig wat "problemen" de revue gepasseerd (vreemde routes, wegvallende verbindingen, routerproblemen etc), dus welk probleem zich weer voordeed had wel zo netjes geweest

[Voor 57% gewijzigd door rally op 01-08-2004 11:02]
http://www.deyterra.com

Pardon?
Gebruik eens even een normale manier van communiceren ajb.
Uuuuuuh het moet nu toch wel bekend zijn bij de gebruikers van tweaknews dat deze rond 3:00 met zijn eigen onderhoud begint wat dus inhoud dat het ten koste gaat van zijn performance, vaak valt deze ff weg voor enkele minuten of begint te bokken.
Anoniem: 2998
/edit: nu 57kb/sec, dus vanavond kan ik de postings allemaal zien denk ik

Tussen 03.00 en 03.15 gaat iedere nacht de newsserver automagisch down en komt deze na het schonen van z'n indexen automatisch weer op en als hij niet automatisch opkomt schopt iemand van ons 'm de volgende ochtend.
Maar de laatste anderhalve week gaat het goed.
Nooit meer macjes doorgevenKrijg ik een vast IP adres?
BBeyond klanten hebben daardoor dus alsnog een permanent (vast) IP adres op basis van DHCP. Het volgende speelt bij de bbeyond DHCP servers; De DHCP servers hebben een zeer lange IP lease tijd. Dit betekent dat de ip adressen permanent gealloceerd zijn per eindgebruiker. Tevens hebben wij de DHCP servers zo geimplementeerd, dat de ip adressen gebonden zijn aan de VPI/VCI. Dit in tegenstelling tot normale DHCP servers, waarbij de ip adressen gekoppeld zijn het MAC adres van eindgebruiker. Hierdoor kan de eindgebruiker ook verschillende pc's of Netwerk adapters aansluiten en altijd hetzelfde ip adres krijgen.

/dev/null
Dat gebruiken heel veel ISP's hoorI_Stealth_I schreef op 01 augustus 2004 @ 17:58:
Dit hebben ze wel handig gedaan bij BByond;
[...]
Nooit meer macjes doorgeven

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Jah, DHCP (duh

En bovendien KPN services werken ook op VoDSL
Is er een verschil in kwaliteit tussen de telefoniedienst van bbeyond en van KPN?
De technische specificaties van de telefoniedienst van bbeyond zijn zodanig dat u geen enkel kwaliteitsverschil zult ervaren ten opzichte van de KPN telefoniedienst. Ook functies als 112, *21, *61 en *67 worden ondersteund.
/dev/null
nadeel van een extreem lange lease tijd was geloof ik dat als er iets gebeurde en je bent er niet bij dat het erg lastig wordt om je pc een nieuw ip te laten krijgen..I_Stealth_I schreef op 01 augustus 2004 @ 17:58:
Dit hebben ze wel handig gedaan bij BByond;
[...]
Nooit meer macjes doorgeven
Waarom zou je de leasetijd lang zetten als een IP al gekoppeld is aan de vpi/vci combinatie van een verbinding?Sa1 schreef op 01 augustus 2004 @ 18:09:
[...]
nadeel van een extreem lange lease tijd was geloof ik dat als er iets gebeurde en je bent er niet bij dat het erg lastig wordt om je pc een nieuw ip te laten krijgen..
Dat zou alleen logisch zijn als de koppeling IP + vpi/vci pas gemaakt wordt bij de eerste dhcp-request vanaf een aansluiting. Maar daar is ook de logica ver te vinden omdat je dat ook van te voren je configuratie in kan jekkeren.
[Voor 21% gewijzigd door bjck op 01-08-2004 18:24]
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Zal je denk nog verbazen ......LordHades schreef op 01 augustus 2004 @ 19:34:
Doom III!!!!!hehe ok loze opmerking maaruh denk niet dat dat er echt veel te maken heeft eerlijk gezegd
ja zat ook al te kijken of ik em daar kon krijgen, maar tis echt niet vooruit te branden zit nu op de max van 100kb met drops (eigelijk continu) naar 30 ofzo
(ik gebruik de nieuwsgroepen bijna nooit, alleen de laatste tijd, zeg het maar effe voordat je weer doodgeschoten wordt met commentaar)
Nou eerlijk gezegd kijk ik daar nooit op niet echt nodig om aan me spullen te komen zeg maar

Anoniem: 111186

En dat dat news sever even down gaat om 03:00 dat wist ik niet.

Dat hebben ze heel handig gedaan. Nooit meer mensen met twee IP-adressen. Dus met een bridge en twee PC's doet om en om 1 van de PC's het. Da's een enorm voordeel, toch?
(en ja, dit is cynisch bedoeld..)
I don't like facts. They have a liberal bias.
Ach 'binnenkort' hebben we V6 dan blaat iemand er meer over. Leasetijden kan je dan wel als overbodig beschouwen. Genoeg adressen voor ieder.Burne schreef op 02 augustus 2004 @ 09:32:
[...]Dat hebben ze heel handig gedaan. Nooit meer mensen met twee IP-adressen. Dus met een bridge en twee PC's doet om en om 1 van de PC's het. Da's een enorm voordeel, toch
Ach, ik ken je al niet meer anders dan dat.(en ja, dit is cynisch bedoeld..)

[Voor 28% gewijzigd door I_stealth_I op 02-08-2004 09:49]
/dev/null
Anoniem: 115728
Je bent de eerste die het meldtAnoniem: 115728 schreef op 02 augustus 2004 @ 17:03:
Zal wel aan mij liggen, maar er valt me de laatste dagen het volgende op: Artikelen van 1 dag oud staan al niet meer op de server.....zijn er meer mensen met dit probleem?
Is het probleem voor specifieke groepen of voor alle groepen; als ik op de newsserver kijk, zie ik oudere artikelen ook gewoon staan.
Anoniem: 100320
Heb wat willekeurige groepen geprobeerd...full update.. en inderdaad files van gisteren, 1/8/04 geven al een article not on server error, terwijl ze volgens de full update wel aanwezig zouden zijn.Ghandi schreef op 02 augustus 2004 @ 22:20:
[...]
Je bent de eerste die het meldt
Is het probleem voor specifieke groepen of voor alle groepen; als ik op de newsserver kijk, zie ik oudere artikelen ook gewoon staan.
Niet allemaal trouwens..ongeveer 90% komt prima binnen en 10% geeft de article not on server error.
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 100320 op 02-08-2004 22:56]
Is het probleem recent opgetreden of treedt het bijvoorbeeld op in groepen waar soms ontzettend veel posts zijn en daarna een tijdje minder posts?Ghandi schreef op 02 augustus 2004 @ 22:20:
[...]
Je bent de eerste die het meldt
Anoniem: 100320
Is volgens mij sinds gisteren pas en zowel in bizarre picture groepen met weinig posts als de populaire grote groepen.Ghandi schreef op 02 augustus 2004 @ 22:42:
[...]
Is het probleem recent opgetreden of treedt het bijvoorbeeld op in groepen waar soms ontzettend veel posts zijn en daarna een tijdje minder posts?
Zoek maar eens op Esther in boneless.Ghandi schreef op 02 augustus 2004 @ 22:42:
[...]
Is het probleem recent opgetreden of treedt het bijvoorbeeld op in groepen waar soms ontzettend veel posts zijn en daarna een tijdje minder posts?
Daar is zeer veel niet compleet terwijl andere het compleet melden.
Het is iets wat gisteren begonnen was.
Anoniem: 33133
en wat gaat het weer langzaam

EDIT: voor bericht eronder dat zeg ik toch ook

bij headers staat alles compleet erbij volgens de server maar vervolgens zijn er elke keer een paar die net niet compleet zijn als ik het opgehaald heb (niet aanwezig dus).
[Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 33133 op 03-08-2004 02:03]
Het gaat bij mij dus NIET om incompletes, maar duidelijk om files die niet meer op de server staan. De headers haal ik zonder mankeren op, echter de files zijn gepurged volgens newsbin pro. Het gebeurt in alle groepen waar ik films en spellen download.....En het vreemde is dat de post nog geen 24 uur oud is.Anoniem: 33133 schreef op 02 augustus 2004 @ 23:34:
heb idd ook pars nodig gehad bij sommige posts terwijl die ze compleet aangeeft.
en wat gaat het weer langzaam
Enneh...BTW, het ophalen van headers gaat tergend langzaam....
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115728 op 02-08-2004 23:50]
Ik kan de helpdesk nu telefonisch of per e-mail bereiken, dit werkt natuurlijk ook maar zou het niet een idee zijn dat de helpdesk met een Ticket service gaat werken zodat je zelf kunt zien wat de status is van je aangemelde probleem?
Dat lijkt mij erg handig.
Naar mijn weten is dit er niet bij TweakDSL.
Mijn huidige hosting provider gebruikt een dergelijk systeem en dit werkt erg prettig vind ik. Je kunt ook zien of je probleem opgelost is en of de call afgesloten is.
Het systeem wat ik gezien heb komt van Kayako.
Zie ook hun site: http://www.kayako.com/?_a=products&_m=esupport.demo
(nee, nee ik heb geen aandelen of belangen in die club!

Demo is daar beschikbaar.

http://www.osticket.com/
http://otrs.org/
http://www.troubletickete...open-source-software.html
Zijn'n paar voorbeeldjes van simpele versies

Anoniem: 111186

Heb wat willekeurige groepen geprobeerd...full update.. en inderdaad files van gisteren, 1/8/04 geven al een article not on server error, terwijl ze volgens de full update wel aanwezig zouden zijn.

Sjonge, ben IK blij dat het niet aan mij ligtAnoniem: 111186 schreef op 03 augustus 2004 @ 01:59:
Ik sluit me hier bij aan heb hier ook last van doe je full update staat het tussen maar zodra het binnen haal error ook in de X groep.![]()
Heb wat willekeurige groepen geprobeerd...full update.. en inderdaad files van gisteren, 1/8/04 geven al een article not on server error, terwijl ze volgens de full update wel aanwezig zouden zijn.

Wordt vast wel weer opgelost door de heren, heb er alle vertrouwen in

Ik heb dus ook hetzelfde...ik had er bijna een betaalde newsserver voor genomen, maar toen bedacht ik me...waarom zou ik dat doen, zo erg heb ik het niet nodig...het is soms alleen wel lastig als je iets compleet wil hebbenAnoniem: 115728 schreef op 02 augustus 2004 @ 23:49:
[...]
Het gaat bij mij dus NIET om incompletes, maar duidelijk om files die niet meer op de server staan. De headers haal ik zonder mankeren op, echter de files zijn gepurged volgens newsbin pro. Het gebeurt in alle groepen waar ik films en spellen download.....En het vreemde is dat de post nog geen 24 uur oud is.
Enneh...BTW, het ophalen van headers gaat tergend langzaam....

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Payserver? NAH! Iedereen weet dat mensen met een 8 Mbit verbinding ( zoals ik ) NIET bij tweak zitten om lekker vlot te surfen, want dat kan ook met een 384Kbit verbindingtymiek schreef op 03 augustus 2004 @ 02:39:
[...]
Ik heb dus ook hetzelfde...ik had er bijna een betaalde newsserver voor genomen, maar toen bedacht ik me...waarom zou ik dat doen, zo erg heb ik het niet nodig...het is soms alleen wel lastig als je iets compleet wil hebbenmaar voor de rest

BTW, het is nu haast 6 uur in de morgen ( Lang leve de nachtdienst ) en de files die gisteren als gepurged stonden, worden nu WEL opgehaald door newsbinpro.
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 115728 op 03-08-2004 05:55]
I don't like facts. They have a liberal bias.
Anoniem: 50472
Who knows?
TweakDSL Tel: 036-5460085 (ma t/m vr 9:30- 17:30)Anoniem: 50472 schreef op 03 augustus 2004 @ 14:18:
Weet iemand toevallig of ze bij Tweakdsl nog een aanbieding krijgen net als de vorige maand? Ik heb een huis gekocht en moet nog telefoon etc. aanvragen, maar heb geen zin om het modem en de aansluit kosten zelf te betalen....
Who knows?

Als zij het niet weten, wie dan wel?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
De helpdesk weet meestal niets van akties, maar reken er op dat een paar weekjes wachten zinvol kan zijn;)Zondagskindje schreef op 03 augustus 2004 @ 14:28:
[...]
TweakDSL Tel: 036-5460085 (ma t/m vr 9:30- 17:30)![]()
Als zij het niet weten, wie dan wel?

Verder staat er nog niks op
Is het 50 mb voor mail en 50 mb voor homepage?
Zit er trouwens ook iets van een datalimiet aan vast?
[edit]
Deze error krijg ik552 Transfer aborted. Disk quota exceeded
Transfer Failed!
[Voor 19% gewijzigd door Foxke op 03-08-2004 20:29]
Stuur even een mailtje aan de helpdesk, het is een kwestie van doorklikken om je de juiste ruimte te geven.Foxke schreef op 03 augustus 2004 @ 20:27:
Hmmm, op de website staat dat je 100 mb webspace krijgt, maar nu wil ik 50.3 mb uploaden, en dat kan niet, omdat ik aan m'n limiet zit
Verder staat er nog niks op
Is het 50 mb voor mail en 50 mb voor homepage?
Zit er trouwens ook iets van een datalimiet aan vast?
[edit]
[...]
Deze error krijg ik
Het is 100 Mb in de mix, dus mail/web.
Officieel zit er een datalimiet aan vast van 5Gb per maand, maar ik weet dat er mensen zijn die over de 100gb webverkeer gaan. Het is geen noemingswaardige belasting voor de server, omdat er geen cgi scripts gedraaid kunnen worden. Daarom wordt er in ieder geval niet moeilijk over gedaan.
Het uitzoeken van dit soort zaken is wel een belasting en wel voor mij;)

Niet om 't een of ander; maar ik denk zo dat die mensen dat niet in de gaten hebben...en 'n grote kans dat het nog illegale zooi is ook. Met 50MB webspace zonder php/sql kun je maar heel moeilijk 100GB per maand doen; zeker als 't legaal moet zijn.
Of ze moeten een of andere mirror voor *iets* hebben lopen...maar dat doe je niet als je officieel een 5GB limiet hebt

[Voor 19% gewijzigd door Xandrios op 03-08-2004 21:08]
Ik meen het bloedserieus en ik heb het nagechecked; het zijn images en animaties, doorgelinked vanaf een andere site. De content is niet illegaal; de site zelf staat er helaas dus niet op.Xandrios schreef op 03 augustus 2004 @ 21:06:
Over de 100GB? Dat meen je niet
Niet om 't een of ander; maar ik denk zo dat die mensen dat niet in de gaten hebben...en 'n grote kans dat het nog illegale zooi is ook. Met 50MB webspace zonder php/sql kun je maar heel moeilijk 100GB per maand doen; zeker als 't legaal moet zijn.
Of ze moeten een of andere mirror voor *iets* hebben lopen...maar dat doe je niet als je officieel een 5GB limiet hebt![]()
ja ik had er ook last van zit dan bij myadsl maar is ook cambrium na modem gereset te hebben deed alles het weerAnoniem: 21921 schreef op 03 augustus 2004 @ 23:42:
internet lag er hier een uur uit, meer mensen last van gehad?
het lijkt wel op een routing probleem bij T-dsl

Geen websites te benaderen (behalve TweakDSL).
Ook geen ping's mogelijk naar externe sites.
De newsserver was wel goed. (maar die zit op het Cambrium net).
Hij doet het nu in ieder geval wel weer ... (ca 23:40).
Ja hier ook..Anoniem: 21921 schreef op 03 augustus 2004 @ 23:42:
internet lag er hier een uur uit, meer mensen last van gehad?
Leek wel een dns probleempje...
Ik kon nog wel op de tweakdsl namenlijk...
Maar doet het nu weer gelukkig...

Een hele zooooi
Hier exact hetzelfde. Ik was toevallig net bezig met het veranderen van enkele instellingen van m'n modem. Ik kon inloggen op de ftp van tweak, maar kon geen externe ip's/www-adressen benaderen. Het vreemde is dat na een reboot van het modem ik weer online kwamHoppyF schreef op 03 augustus 2004 @ 23:45:
Ik had vanavond wat problemen (vanaf ca 23:00),
het lijkt wel op een routing probleem bij T-dsl![]()
Geen websites te benaderen (behalve TweakDSL).
Ook geen ping's mogelijk naar externe sites.
De newsserver was wel goed. (maar die zit op het Cambrium net).
Hij doet het nu in ieder geval wel weer ... (ca 23:40).

/edit: misschien was ik wel de veroorzaker van de storing

[Voor 7% gewijzigd door Ronnie_T op 03-08-2004 23:49]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Zo te zien zijn er meerdere mensen verstoten van hun lijntje

internet via mobiel; 9,6 kbps, snel man.

[Voor 11% gewijzigd door I_stealth_I op 03-08-2004 23:51]
/dev/null
Anoniem: 21921
begin het zo onderhand wel een beetje zat te worden.
Ik heb een leuke blonde zus.... trouwen... ?Ghandi schreef op 03 augustus 2004 @ 20:53:
[...]
Officieel zit er een datalimiet aan vast van 5Gb per maand, maar ik weet dat er mensen zijn die over de 100gb webverkeer gaan. Het is geen noemingswaardige belasting voor de server, omdat er geen cgi scripts gedraaid kunnen worden. Daarom wordt er in ieder geval niet moeilijk over gedaan.
Het uitzoeken van dit soort zaken is wel een belasting en wel voor mij;)

Ehh...daar zijn we alweerI_Stealth_I schreef op 03 augustus 2004 @ 23:49:
Hier geen verbinding meer. IK ben nu online door even in de bellen via KPN via mobiele telefoon. (06760 32123, username KPN)
Zo te zien zijn er meerdere mensen verstoten van hun lijntje![]()
internet via mobiel; 9,6 kbps, snel man.

/dev/null
Ongeveer een week voor de oplevering (31/07) ging ik nog maar eens die postcode check doen op de Tdsl site. Tot mijn grote schrik gaf deze toen aan dat adsl opeens niet meer beschikbaar was.
Ik meteen een mailtje gestuurd naar de helpdesk en die antwoordde erg snel en behulpzaam. Hieruit bleek dat er alweer een capaciteits probleem was (was al eerder het geval) en er werd toen gezegd dat de huidige centrale vol zat en dat er een nieuwe centrale gebouwd moest worden. Dit stond op de planning voor week 34

Zondag ging ik weer kijken bij die postcode check en die gaf toen aan dat het wel weer beschikbaar was in mijn regio

Heeft iemand (een van de medewerkers) enig idee hoe dit kan en of dit nou klopt dat adsl wel beschikbaar is?
(Ik woon in Zeewolde)
Ik heb zondag al een mailtje naar de helpdesk gestuurd maar nog niks terug gekregen.
Smart is when you believe only half of what you hear. Brilliant is when you know which half to believe.
Heel het #irc is leeg gelopen.

May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Naja toch tijd voor mij om te gaan slapen

/dev/null
Even naar gekeken; ik kan www.nxs.nl weer pingen.I_Stealth_I schreef op 04 augustus 2004 @ 00:05:
Ik kan alleen nog geen verbindingen maken met het NXS-netwerk. Erg praktisch als die ook weer op zou komen; kan ik verder met mijn SSH-sessie
Naja toch tijd voor mij om te gaan slapen
Volgens mij kan je rustig weer verder gaan, maar ik zou eerst even slapen.
Meestal plan ik een onderhoudswindow op de dinsdag nacht, als ik dingen wil veranderen ... Ik was vanavond wel dingen aan het veranderen, maar deze hadden geen downtime mogen veroorzaken. De downtime was - voor zover ik het kan zien - botte pech, door een interface die crashte.
Waar zijn we mee bezig. We zijn bezig met ons netwerk te spreiden over verschillende locaties om middels verschillende transitpartijen redundancy te kunnen bewerkstelligen.
* 4 weken geleden - core2 is weggehaald en verplaatst naar Redbus
* 3 weken geleden - 's nachts zijn er aanpassingen geweest aan het netwerk i.v.m. performance klachten
* afgelopen weken - ben met de leverancier van de switches in de weer geweest over een aantal kleine zaken
* 2 weken geleden - core2 is teruggeplaatst op RedBus
* 1 week geleden - core3 staat zijn burne in test te doen
* gisteren - de uplink op RedBus naar Trueserver zou worden opgeleverd, waarbij het probleem van vandaag niet had mogen optreden.
* 1 week later, dus volgende week - NL-IX uplink wordt verplaatst naar Telecity I en als laatste link wordt geupgraded naar gigabit. Core3 wordt geplaatst
* 4 weken later, dus ergens eind augustus - wij krijgen onze eigen glasvezel ring opgeleverd, welke Redbus, Telecity I en Telecity II gaan verbinden.
* 5 weken later - ik ga op vakantie;)
Op RedBus is overigens ruimte voor colocatie. De tarieven staan op de TweakSite, ergens bij tarieven onderaan.
1 hop1 (10.0.0.10) 0.433 ms 0.314 ms 1.169 ms
2 amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.169) 1.121 ms !N 0.168 ms !N 0.222 ms !N
Auw

Apart dat traces vanaf Surfnet zo gaan trouwens:
7 ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl (195.69.144.163) 1.906 ms 1.943 ms 1.844 ms
8 cambrium.ams-ix.trueserver.nl (213.239.156.42) 1.836 ms !N 1.779 ms !N 1.829 ms !N
-edit-
En een minuutje later werkte het weer

[Voor 11% gewijzigd door Sorcerer8472 op 04-08-2004 11:25]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Die router is niet fijn aan het meewerken, dat blijkt maar weer.
Nu heb ik begrepen van Ghandi dat hij aan het "spelen" wat met edgerouters en core-routers. De apparatuur die hij in gedachten had om de huidige routers aan te vullen doet echter niet wat hij wil en dus wordt het niet dat merk. Nu op zoek naar een andere oplossing, of beter gezegd: een ander merk met (minstens) vergelijkbare apparatuur die het werk wel aankan.
Bericht hierboven
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Ik zou het fijn vinden als van te voren werd gemeld wanneer er onderhoud is oid.
Trouwens krankzinnig dat ik dat überhaubt moet vragen want jullie zijn immers een provider.
lekkere rotzooi
Normaal is dinsdag nacht wel een onderhoudswindow; dit waren gewoon problemen. Toen ik om half 6 in m'n bed lag heb ik geverifieerd of alles werktte wat relevant is om probleemloos een dag door te komen.Anoniem: 21921 schreef op 04 augustus 2004 @ 03:26:
yo hier ook
Ik zou het fijn vinden als van te voren werd gemeld wanneer er onderhoud is oid.
Trouwens krankzinnig dat ik dat überhaubt moet vragen want jullie zijn immers een provider.
lekkere rotzooi
Er zullen nu nog problemen gaan optreden met het achterlopen van de newsserver, maar een netwerk dat storingsvrij draait heeft grotere prioriteit.
Anoniem: 102577
Kun je je ongenoegen niet op een normale manier uiten??
Ik kan begrip tonen voor het feit dat je niet blij bent als je verbinding niet werkt, maar:
a. Je snapt toch wel dat ze er alles aan doen om een stabiele verbinding te leveren en geen enkele provider geeft zoveel background informatie als deze. Prima!
b. Er is meer in het leven als internet: als je niet even zonder kunt, neem dan een gegarandeerde zakelijke verbinding met het daaraan gekoppelde prijskaartje en zelfs dan is een hardware failure mogelijk c.q. onderhoud nodig.
Ik had drie weken geleden een verhuizing aangevraagd. Dus ik bel gisteren op om te vragen hoe het ermee staat. Kunnen ze hem niet meer vinden

Dus zij vraagt of ik een nieuwe verhuizing wil aanvragen, tevens verteld zij mij doodleuk dat het 175 € gaat kosten. Terwijl ik toch echt langer dan een jaar lid ben.

En volgens een eerdere email van hun helpdesk, zijn er geen kosten als je langer dan een jaar lid bent. Ik ben daar natuurlijk tegen in gegaan, maar ik kon het haar niet aan het hoofd brengen dat er geen kosten aan verbonden zijn ( volgens hun eigen voorwaarden ).TweakDSL wordt geleverd op de locatie zoals door de Contractant aangegeven. Mocht u binnen het eerste jaar verhuizen, worden hiervoor kosten in rekening gebracht. TweakDSL zal de tarieven die hiervoor gelden op haar website bekend maken.
Maar ze had wel een oplossing: Ik moest maar mijn abbo opzeggen en een nwe afsluiten, dan hoef ik maar 50 € te betalen ipv de 175€

Ik ga haar advies gedeelte lijk opvolgen en per direct mijn abbo opzeggen. En dan moet ik nu alleen nog een nwe provider vinden. Demon of zo.
Klantvriendelijkheid hebben ze niet echt van gehoord bij TweakDSL. En op email reageren doen ze bijna niet. ( buiten dan de automatische response )
Programmer - an organism that turns coffee into software.
/edit: Mail reageren ze prima op. Meestal niet dezelfde dag, maar toch zeker de dag erna.
[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 2998 op 04-08-2004 10:56]
Misschien heb je gelijk maar hoe maak je dat hun wijs. Ik heb geen zin in om 50€ of 175 € te betalen.Anoniem: 2998 schreef op 04 augustus 2004 @ 10:56:
Het zal vast op een misverstand rusten. Ik werd zelfs spontaan gebeld door TweakDSL toen mijn verbinding al werkte, VOORDAT ze opgeleverd zou worden. En dat zonder het gevraagd te hebben. Dat was pas service!
/edit: Mail reageren ze prima op. Meestal niet dezelfde dag, maar toch zeker de dag erna.
Niemand heeft zin om geld te betalen, daar zijn we mensen (en hollanders) voorLuCarD schreef op 04 augustus 2004 @ 11:16:
[...]
Misschien heb je gelijk maar hoe maak je dat hun wijs. Ik heb geen zin in om 50€ of 175 € te betalen.

Maar als jij een actie verlangt of een wijziging in een dienst is het toch logisch dat daar een prijskaartje aan hangt? Zeker met een verhuizing waar fysiek 2x iemand naar de centrale moet om een en ander om te prikken. (uitporteren (opzegging) inporteren (nieuwe aanvraag).

LuCarD > Als dus in de voorwaarden staat dat dat gratis moet kunnen; dan moeten ze dat ook gratis fixen. Desnoods vraag je naar iemand anders, als diegene die eerst de telefoon opneemt het niet kan/wil doen....
Opzich ben ik met je eens dat verhuizen geld kost, maar als er eerst tegen je verteld word dat het nix kost ga je daar toch vanuit.bjck schreef op 04 augustus 2004 @ 11:44:
[...]
Niemand heeft zin om geld te betalen, daar zijn we mensen (en hollanders) voor
Maar als jij een actie verlangt of een wijziging in een dienst is het toch logisch dat daar een prijskaartje aan hangt? Zeker met een verhuizing waar fysiek 2x iemand naar de centrale moet om een en ander om te prikken. (uitporteren (opzegging) inporteren (nieuwe aanvraag).
Dit heeft toch duidelijk niks met techniek te maken maar met regeltjes.Xandrios schreef op 04 augustus 2004 @ 11:47:
Ik krijg ook het idee dat, -no offence overigens, gewoon iets dat ik opmerkte- dat de vrouwlijke mensen achter de telefoon iets minder 'technisch' zijn als hun mannelijke collega's. Nogmaals, no offence, maar ik heb ze beide gesproken (Deborah (?) en die Isra(?)), en het probleem werd pas goed verholpen toen ik de dag erna een mannelijk figuur sprak
Hun voorwaarden: http://www.tweakdsl.nl/?a=showpage&page=voorwaardenLuCarD > Als dus in de voorwaarden staat dat dat gratis moet kunnen; dan moeten ze dat ook gratis fixen. Desnoods vraag je naar iemand anders, als diegene die eerst de telefoon opneemt het niet kan/wil doen....
Artikel 6 Wijzigingen
TweakDSL wordt geleverd op de locatie zoals door de Contractant aangegeven. Mocht u binnen het eerste jaar verhuizen, worden hiervoor kosten in rekening gebracht. TweakDSL zal de tarieven die hiervoor gelden op haar website bekend maken.
Bij langer dan een jaar lid is het voordeliger om gewoon van een aktie gebruik te maken; de lijn op te heffen en een nieuwe lijn aan te vragen.LuCarD schreef op 04 augustus 2004 @ 09:57:
Nou ik ga weg bij TweakDSL.
Ik had drie weken geleden een verhuizing aangevraagd. Dus ik bel gisteren op om te vragen hoe het ermee staat. Kunnen ze hem niet meer vindenZegt ze ( Isra ) doodleuk dat hij niet goed is verstuurt door mij
. Nadat ik ze netjes duidelijk maak dat ik al een bevestiging heb gehad per email. Daarna beweren ze dat de fax die ik had gestuurd, per ongeluk, kwijt is geraakt door een collega van hun die op vakantie is.
( ja en wat heb ik daar mee te maken )
Dus zij vraagt of ik een nieuwe verhuizing wil aanvragen, tevens verteld zij mij doodleuk dat het 175 € gaat kosten. Terwijl ik toch echt langer dan een jaar lid ben.Volgens hun eigen voorwaarden:
[...]
En volgens een eerdere email van hun helpdesk, zijn er geen kosten als je langer dan een jaar lid bent. Ik ben daar natuurlijk tegen in gegaan, maar ik kon het haar niet aan het hoofd brengen dat er geen kosten aan verbonden zijn ( volgens hun eigen voorwaarden ).
Maar ze had wel een oplossing: Ik moest maar mijn abbo opzeggen en een nwe afsluiten, dan hoef ik maar 50 € te betalen ipv de 175€![]()
Ik ga haar advies gedeelte lijk opvolgen en per direct mijn abbo opzeggen. En dan moet ik nu alleen nog een nwe provider vinden. Demon of zo.
Klantvriendelijkheid hebben ze niet echt van gehoord bij TweakDSL. En op email reageren doen ze bijna niet. ( buiten dan de automatische response )
Om even op jouw "a" terug te komen, natuurlijk is het goed dat ze er alles aan doen een stabiele verbinding te leveren, maar de meeste providers doen dit voordat ze hun product verkopen.Anoniem: 102577 schreef op 04 augustus 2004 @ 09:22:
[...]
Kun je je ongenoegen niet op een normale manier uiten??
Ik kan begrip tonen voor het feit dat je niet blij bent als je verbinding niet werkt, maar:
a. Je snapt toch wel dat ze er alles aan doen om een stabiele verbinding te leveren en geen enkele provider geeft zoveel background informatie als deze. Prima!
b. Er is meer in het leven als internet: als je niet even zonder kunt, neem dan een gegarandeerde zakelijke verbinding met het daaraan gekoppelde prijskaartje en zelfs dan is een hardware failure mogelijk c.q. onderhoud nodig.
Je maakt toch ook eerst rails voordat je de trein laat rijden?
en "b", natuurlijk is er meer in het leven dan internet maar daar gaat het niet om, als ik een product "koop" oid dan ga ik er van uit dat ik dat anytime probleemloos kan gebruiken.
Bedankt voor deze info, ik vind dat toch wel goed dat je eerlijk aangeeft wat er gebeurd is. Ik heb begrip voor het feit dat de techniek je soms in de steek laat maar het is prettig te weten dat er continu aan gewerkt wordt en dat jullie ook bezig zijn met verbeteringen van het gehele netwerk.Ghandi schreef op 04 augustus 2004 @ 01:00:
Er ging wat fout zojuist, maar wat ...
Meestal plan ik een onderhoudswindow op de dinsdag nacht, als ik dingen wil veranderen ... Ik was vanavond wel dingen aan het veranderen, maar deze hadden geen downtime mogen veroorzaken. De downtime was - voor zover ik het kan zien - botte pech, door een interface die crashte.
.................<knip>....
.
Ik had ook al het idee dat het onderhoudswindows wellicht iets vervroegd was omdat het normale window ook in de nacht dinsdag/woensdag ligt.

1
2
3
4
5
6
| Download 271.0 KByte/sec (=2168 kbps) Upload 25.0 KByte/sec (=200 kbps) Connection 458.0 Conn/min Ping test Nederland 62.0 ms |
Dit is sinds vanacht toen de lijn weer up kwam. Iemand hier nog meer last van ?
Bekabeling zit goed

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Over bovenstaande had ik Isra aan de lijn ( opzich grappig ze heeft namelijk geen flauw idee wat ze loopt te verkondigen nog dat ze begrijpt wat ze moet zeggen ) maar het komt erop neer ze weet het niet. Wat ze ook zelf zei toch ik me microfoon uitzettenShadowBumble schreef op 04 augustus 2004 @ 15:27:
Na het onaangekondigde onderhoud van gister avond wat toevallig kwam toen ik mijn colo aan het scripten waszijn de snelheden giga omlaag gegaan.
code:
1 2 3 4 5 6 Download 271.0 KByte/sec (=2168 kbps) Upload 25.0 KByte/sec (=200 kbps) Connection 458.0 Conn/min Ping test Nederland 62.0 ms
Dit is sinds vanacht toen de lijn weer up kwam. Iemand hier nog meer last van ?
Bekabeling zit goed10 CM van ISRA en ik heb een DSL only lijn. Zyxel Prestige 650 r31 in router mode

Kleine Memo voor TweakDSL : Ga zo door met je personeel ze hebben echt clue waar ze het over hebben !
(a) Noem mijn dan eens een provider op die zo werkt, bij elke isp gaat uitbreiding en verplaatsing gepaart met storingen.Anoniem: 21921 schreef op 04 augustus 2004 @ 12:07:
[...]
Om even op jouw "a" terug te komen, natuurlijk is het goed dat ze er alles aan doen een stabiele verbinding te leveren, maar de meeste providers doen dit voordat ze hun product verkopen.
Je maakt toch ook eerst rails voordat je de trein laat rijden?
en "b", natuurlijk is er meer in het leven dan internet maar daar gaat het niet om, als ik een product "koop" oid dan ga ik er van uit dat ik dat anytime probleemloos kan gebruiken.
Een isp gaat geen netwerk neerleggen voor 1 miljoen gebruikers en test dit dan en brengt het online.
(b) Je koopt geen tweakdsl verbinding maar huurt deze maar dat terzijde.
Als jij een produkt koopt zit er garantie op, waarom denk je dat zo iets bestaat, vast niet omdat alles anytime probleem loos werkt.
Wat jij eist is gewoon niet haalbaar voor een provider, zelfs zakelijke abonnementen kunnen je dit niet garanderen.
Lees eens wat fora's, je zult zien dat geen enkele isp heilig is en dat er maar weinig isp's zijn die je zo informeren zoals ghandi doet.
Hij kan ook gewoon een berichtje neerzetten zoals dit vb:
er is een storing in ons netwerk, dit geld voor alle regios en kan van invloed zijn op uw verbinding.
excuses voor de overlast.
Absoluut petje af voor Ghandi maar ik vind wel dat de mensen bij de helpdesk dan minstens iets voor je kunnen doen door Clue te hebben en niet zoals ik hier boven beschrijf.Hij kan ook gewoon een berichtje neerzetten zoals dit vb:
er is een storing in ons netwerk, dit geld voor alle regios en kan van invloed zijn op uw verbinding.
Kleine update.. ik heb nog STEEDS geen verbinding. Blijkbaar is het ook komkommertijd bij BBned ..om3ega schreef op 30 juli 2004 @ 07:09:
Aarch nog steeds geen verbinding hier ..... Hij is woensdag uitgevallen , in 1x.. ik verloor mijn verbinding compleet , en vervolgens kan ik geen contact meer krijgen met de DHCP server.
Jongens even wakker worden. Ik ben mijn telefoonmodem al meer als beu

Ervaring is het archief van onze stommiteiten.
Als het redelijk gecompliceerd ligt en bbned kpn weer moet aansturen etc en er wordt niet lekker samen gewerkt kan het wel eens lang duren als fysiek je linesync van de lijn is.om3ega schreef op 04 augustus 2004 @ 18:01:
[...]
Kleine update.. ik heb nog STEEDS geen verbinding. Blijkbaar is het ook komkommertijd bij BBned ..
Jongens even wakker worden. Ik ben mijn telefoonmodem al meer als beu.. Mijn verbinding ligt er nu precies 164 uur uit..
tuurlijk heb je gelijk, maar ik vind af en toe een storing niet erg, maar er is elke dag wel "iets" en dat is gewoon te veel.NLsandman schreef op 04 augustus 2004 @ 17:28:
[...]
(a) Noem mijn dan eens een provider op die zo werkt, bij elke isp gaat uitbreiding en verplaatsing gepaart met storingen.
Een isp gaat geen netwerk neerleggen voor 1 miljoen gebruikers en test dit dan en brengt het online.
(b) Je koopt geen tweakdsl verbinding maar huurt deze maar dat terzijde.
Als jij een produkt koopt zit er garantie op, waarom denk je dat zo iets bestaat, vast niet omdat alles anytime probleem loos werkt.
Wat jij eist is gewoon niet haalbaar voor een provider, zelfs zakelijke abonnementen kunnen je dit niet garanderen.
Lees eens wat fora's, je zult zien dat geen enkele isp heilig is en dat er maar weinig isp's zijn die je zo informeren zoals ghandi doet.
Hij kan ook gewoon een berichtje neerzetten zoals dit vb:
Je betaald je blauw voor een snel abonement, en wat je er voor terugkrijgt is elke dag downtime/onderhoud en als het dan werkt een verbinding met packetloss van hier tot tokio wat er voor zorgt dat ik niet eens meer een schietspelletje online kan doen.
Niemand die mij verteld dat dit normale gang van zaken bij elke provider is.
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 21921 op 04-08-2004 18:48]
Id telkens packet loss hopelijk word het snel opgelost maybe is er een airco uitgevallen ofzoAnoniem: 107720 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:08:
Dit zuigt, hoe lang gaan deze problemen nog duren

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=65 ttl=247 time=20.131 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=67 ttl=247 time=66.592 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=68 ttl=247 time=20.981 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=70 ttl=247 time=23.582 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=71 ttl=247 time=67.778 ms 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 5f44 0 0000 01 01 5ddb 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 6007 0 0000 01 01 5d18 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 6041 0 0000 01 01 5cde 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 606e 0 0000 01 01 5cb1 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 60b1 0 0000 01 01 5c6e 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 60db 0 0000 01 01 5c44 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 611c 0 0000 01 01 5c03 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 61bb 0 0000 01 01 5b64 194.159.72.x 217.19.x.x 92 bytes from amsix-01.net.cambrium.nl (195.69.145.x): Time to live exceeded Vr HL TOS Len ID Flg off TTL Pro cks Src Dst 4 5 00 5400 621c 0 0000 01 01 5b03 194.159.72.x 217.19.x.x 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=93 ttl=247 time=22.723 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=94 ttl=247 time=24.248 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=95 ttl=247 time=23.320 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=96 ttl=247 time=19.043 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=97 ttl=247 time=26.546 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=98 ttl=247 time=27.970 ms 64 bytes from 217.19.x.x: icmp_seq=99 ttl=247 time=22.155 ms |
Het word nu wel heel erg brutaal hoor Isra nog zo zeggen meneer u lijn heeft geen problemen
Pingen naar www.tweakers.net [213.239.154.35] met 32 byte gegevens:
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=20 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=17 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=18 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=21 ms TTL=250
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=19 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=17 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=27 ms TTL=250
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=22 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=22 ms TTL=250
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=26 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=45 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=31 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=34 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=21 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=19 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=54 ms TTL=250
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=44 ms TTL=250
Antwoord van 217.19.16.33: Het doelnetwerk is niet bereikbaar.
Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
Pakketten: verzonden = 30, ontvangen = 27, verloren = 3
(10% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mil
liseconden:
Minimum = 17ms, Maximum = 54ms, Gemiddelde = 20ms
BEDANKT VOOR DEZE FANTASTISCHE VERBINDING HET GELD WAS HET DIK WAARD
Zo te zien is het dus het 217.19.x.x range die probs heeftAnoniem: 21921 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:15:
BEDANKT VOOR DEZE FANTASTISCHE VERBINDING HET GELD WAS HET DIK WAARD
Anoniem: 84606

Edit: Shadow, nee ik zit in de 82. nog wat en ik heb er ook last van.
[Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 84606 op 04-08-2004 19:18]
Tracing route to 212.120.66.195 over a maximum of 30 hops
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.1
2 18 ms 18 ms 18 ms 82.197.204.1
3 18 ms 19 ms 18 ms core2-ring.cambrium.nl [217.19.16.33]
4 19 ms 18 ms 18 ms 217.19.16.45
5 37 ms 45 ms 23 ms nrp01.cambrium.nl [217.19.16.35]
6 * 19 ms 42 ms r2-ge0-0-0-0.amsix-telecity.home.nl [195.69.144.103]
7 32 ms * * 213.51.158.137
8 47 ms 27 ms 31 ms bb1-pos12-0.zwoll1.ov.home.nl [213.51.158.42]
9 23 ms 131 ms 234 ms r6-ge0-0-0-1003.zwoll1.ov.home.nl [213.51.158.46]
10 * * * Request timed out.
11 core2-ring.cambrium.nl [217.19.16.33] reports: Destination net unreachable.
Tracing route to www.gamepoint.net [195.193.163.225]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.1
2 18 ms 18 ms 17 ms 82.197.204.1
3 19 ms 18 ms 18 ms core2-ring.cambrium.nl [217.19.16.33]
4 18 ms 19 ms 19 ms 217.19.16.45
5 * core2-ring.cambrium.nl [217.19.16.33] reports: Destination net unreachable.
Andere tracers (213.133.33.2, www.tweakdsl.nl) gaan wel weer goed. Heel vreemd...
Een standaard GoTter ;)
Anoniem: 1560
Ach probleempjes kunnen nou eenmaal voor doen.
Ik voel mee met de helpdesk medewerkers die de watervallen van klachten nu over hun heen krijgen.
1
2
3
4
5
6
7
8
| 64 bytes from 213.206.x.x: icmp_seq=46 ttl=59 time=32.2 ms 64 bytes from 213.206.x.x: icmp_seq=47 ttl=59 time=43.5 ms 64 bytes from 213.206.x.x: icmp_seq=48 ttl=59 time=18.2 ms From core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33) icmp_seq=77 Destination Net Unreachable From core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33) icmp_seq=78 Destination Net Unreachable From core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33) icmp_seq=79 Destination Net Unreachable From core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33) icmp_seq=80 Destination Net Unreachable From core2-ring.cambrium.nl (217.19.16.33) icmp_seq=81 Destination Net Unreachable |
en gateway heeft 0% loss
[Voor 4% gewijzigd door JoostBaksteen op 04-08-2004 19:27]
Anoniem: 84606
Dit topic is gesloten.