weet niet of hij al voorbij is gekomen, maargoed:
Ik heb vorige week het boek
PHP 5 Superboek aangeschaft, echt een aanrader voor iemand die al iets verder is dan de eerste beginselen van php, en meer van het 'grote' werk wil weten

!
Het is ontzettend duidelijk, wordt geschreven in de content van een 'groot' project, ik zou zeggen lees de beschrijving
hier maar.
Persoonlijk vind ik dat je voor
29,90 ontzettend veel boek krijgt, helemaal goed dus

Ik vind het wel een handig boek om op ideeën te komen, en hoe ik mijn programmeerwerk beter zou kunnen aanpakken. Maar dit boek is niet bepaald voor beginners. Er staan aardig wat dingen in vermeld waar achter het oor krabben wel van toepassing is.
Ook handig inderdaad, dat er een heel hoofdstuk in staat over UML, en dat je je plannen eerst goed moet uitstippelen, en hoe je dat dan wel zou moeten doen. Ook staan er hier en daar wat ethische tips. Ook geavanceerdere dingen als SOAP worden vrij uitgebreid besproken. In ieder geval met goede voorbeelden, die allemaal weer op elkaar aansluiten. Ook dingen als memory beheer en hoe plugins voor PHP werken wordt besproken.
En in tegenstelling tot 'PHP 5 voor beginners' wordt hier wel degelijk goed ingegaan op de nieuwigheidjes van PHP 5, en wat het verschil is ten opzichte van PHP 4.
Ik heb de beginnerboeken overgeslagen en dit als eerste boek gekocht, en is naar mijn mening een prima aanwinst. Ik had daarvoor ook al aardig wat ervaring met PHP, wat voor dit boek geen overbodige luxe is, want er komen aardig wat 'zakelijke' termen in voor.
[
Voor 45% gewijzigd door
t-x-m op 13-01-2006 08:00
]