Een browser zeer onhandig in het gebruik. Ik heb een paar maanden 0.8 gedownload en ben inmiddels allang weer terug naar Internet Explorer 6.
Zit ik in die ellenlang pricewatchlijst te scrollen, klik ik op een item, ga weer terug via de browserknop "back to previous page" en ik kom bovenaan die ellenlange lijst terecht! Mag ik weer lekker terug scrollen door

. In IE kom ik gewoon terug op de plaats waar ik de pagina verliet.
En dan die Nederlandse vertaling! Al helemaal om te huilen.

Wat een troep zeg.
Ik hoop toch dat ik niet hoef uit te leggen wat daar allemaal niet aan klopt!
Het scrollen met een klik op het scrollwieltje kan niet worden beïnvloed door gebruik te maken van de pijltjestoetsen. Je raad het al, dit was iets waar ik graag gebruik van maak en het kan allemaal met IE
En dan nog die domme speeltjes erbij. Ik heb een of andere skin gedownload, doet dat ding het maar voor de helft!

Alleen de tabbladen hebben de skin, maar de knoppen en andere balken doen niet mee.
O ja, die tabbladen. Erg handig, maar niet heus. Ik begrijp niet wat voor toegevoegde waarde die dingen hebben. Als je een nieuw venster wil, gebruik je toch gewoon Ctrl+N ?
En als je een link in een ander venster wil gebruik je de mogelijkheden van de rechter muisknop. Dat is ook zo gepiept.
Toegegeven, dit is misschien iets handiger dan IE, maar iig geen reden om over te stappen.