"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ah okMetroidPrime schreef op 07 augustus 2004 @ 15:41:
[...]
Het is een vorm van diefstalbeveiliging, er komt een soort metalen staaf in die gaten.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
804 posts..
Verwijderd
Ik zou zo zeggen ga aan de slag niemand houd je tegenMaxBurn schreef op 07 augustus 2004 @ 18:50:
[...]
804 posts..Het gaat nu niet zo vlot maar ja...zo druppelt het naar de 1000 en krijgen we weer een copy/paste topic, daar heb ik het eigenlijk over
Niet waar, alleen USA/PAL savegames kunnen op 1 memcard staan, JAP saveames moeten op een aparte memcard. Probeer maar eens in een JAP spel te saven dan wordt je memcard meteen geformatteerd.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 18:44:
1-ja maar japanse savegames kan je beter op een andere memcard zetten ivm de verschillen in karakters tussen westerse en japanse tekst.
Dit doet 'ie alleen als 'ie daarvoor gemod is, standaard speelt 'ie alleen JAP spellen.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 10:38:
[...]
Dat maakt niet uit, de Panacube speelt namelijk USA/JAP zonder moeite af
Verwijderd
Geen idee nog, ik hoop wel dat daar ook een drumsetje bijzit, want ik ben niet zo in die andere game geinteresseerd.Deddiekoel schreef op 07 augustus 2004 @ 22:55:
Donkey Konga is besteld. Iemand enig idee wanneer Jungle Beats uitkomt in europa?
Ik heb net 2 topics gedaan, iemand anders is aan de beurt lijkt me.Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 19:41:
[...]
Ik zou zo zeggen ga aan de slag niemand houd je tegen
Verwijderd
Helaas heb je het in beide gevallen foutSchweino schreef op 08 augustus 2004 @ 10:21:
[...]
Niet waar, alleen USA/PAL savegames kunnen op 1 memcard staan, JAP saveames moeten op een aparte memcard. Probeer maar eens in een JAP spel te saven dan wordt je memcard meteen geformatteerd.
[...]
Dit doet 'ie alleen als 'ie daarvoor gemod is, standaard speelt 'ie alleen JAP spellen.
Er zijn namelijk zat mensen in dit topic die je kunnen vertellen dat ze zowel JAP als USA savegames op één memorycard hebben.
En zoals ik zei speelt de Q standaard zowel JAP als USA games af:
Dit stukje komt van Lik-Sang.Product Features
# Plays GameCube software (JAP &USA )
# Plays DVD movies (Region 1-6 PAL & NTSC)
# Plays Video CDs and MP3
[...]
# Compatible with PAL Gamecube Games when used with the Freeloader or Action Replay for Gamecube
Edit:
Ik zie net dat deze dus wel gemod is

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 12:04 ]
Verwijderd
Hij is nu zeer moeilijk verkrijgbaar aangzien ze al een tijdje niet meer gemaakt worden,. schijnt dat lik-sang er nu totaal nog maar 6 heeft staan. [en max heeft er 1 voor 380]

Maar als jij zoiets besteld bij een bekende game import online winkel ,dan bieden ze allemaal de gemodde versie aan ,gelukkig maar ,tis zo moeilijk lezen die jap texts

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 12:16 ]
Verwijderd
Ik heb in februari al eens ED uit de catalogus gekocht en toen had ik hem na 2 weken....
Ik denk dat het tijd is om ze maar eens een mail te sturen.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:46:
Hoi, ik heb op 2juli een abonnement van NGamer besteld uit de catalogus van Nintendo en daarna direct een bevestigingsmail gekregen.....nu zijn we 8 augustus en ik heb nog altijd niks ontvangen...... Normaal?
Ik heb in februari al eens ED uit de catalogus gekocht en toen had ik hem na 2 weken....
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Duurd nog wel ff , je krijgt pas de n-gamer van de volgende maand omdat het een 2 of 3 maandelijks blad is ik heb de mijne bij de vorige actie besteld en 7 week later had ik het eerste exemplaar in de busVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:46:
Hoi, ik heb op 2juli een abonnement van NGamer besteld uit de catalogus van Nintendo en daarna direct een bevestigingsmail gekregen.....nu zijn we 8 augustus en ik heb nog altijd niks ontvangen...... Normaal?
Niet helemaal fout dusVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:01:
[...]
Helaas heb je het in beide gevallen fout
Er zijn namelijk zat mensen in dit topic die je kunnen vertellen dat ze zowel JAP als USA savegames op één memorycard hebben.
[...]
Dit stukje komt van Lik-Sang.
Edit:
Ik zie net dat deze dus wel gemod isNaja, volgens mij is deze premodded versie de enige die verkrijgbaar is buiten Japan, dus daaruit volgt dat hij praktisch 'out of the box' Jap en USA speel
mbt de jap saves, ik weet iig dat je geen pal/us formatted memcard in een jap cube kan proppen zonder dat 'ie em wil formateren. Misschien dat het met een freeloader op een pal cube een ander verhaal is....
Volgens mij staan ze dan wel raar te kijkenVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:15:
...ja klopt inderdaad ,als jij naar een shop gaat in japon...
Verwijderd
Nee helaas dat lukt nie.Schweino schreef op 08 augustus 2004 @ 13:52:
[...]
Niet helemaal fout dus
mbt de jap saves, ik weet iig dat je geen pal/us formatted memcard in een jap cube kan proppen zonder dat 'ie em wil formateren. Misschien dat het met een freeloader op een pal cube een ander verhaal is....
Heb het geprobeerd met een cube van een maat van mij.
*Schweino kijkt naar het plaatje en moet z'n broek in de was gooien......Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:47:
Nou het heeft effe geduurd maar hier is die dan![]()
Voor de liefhebbers.
GEILLLL
[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 08-08-2004 15:09 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Had je al gekeken naar de verzendkosten voor AC ? kan ik namelijk het geld naar je overmakenVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:47:
Nou het heeft effe geduurd maar hier is die dan![]()
Voor de liefhebbers.
[afbeelding]Aanklikbaar
Waarom eigenlijk?
Maar verder wel een mooie verzameling MaXeRs.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Maarja hij is alweer een tijdje uit ,ben eigelijk wel benieuwd naar de verkoop cijfers.
Verwijderd
Met een freeloader is het per Jap spel verschillend of hij met US/PAL op 1 card kan geloof ik, met een Jap cube zou ik niet weten, die heb ik nietSchweino schreef op 08 augustus 2004 @ 13:52:
[...]
Niet helemaal fout dus
Edit: Ik vind dit net: http://www.xsorbit1.com/u...on=display&num=1087100208
Scans van een magazine die bij Retro langs zijn geweest, is volgens mij nog nooit gebeurd. Kheb 't nog niet gelezen maar ik zie al wat Metroid Prime 2 info
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 17:35 ]
Idd,was,het,eerste,gamesmag,dat,bij,Retro,binnen,mocht,komen.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:28:
[...]
Met een freeloader is het per Jap spel verschillend of hij met US/PAL op 1 card kan geloof ik, met een Jap cube zou ik niet weten, die heb ik niet
Scans van een magazine die bij Retro langs zijn geweest, is volgens mij nog nooit gebeurd. Kheb 't nog niet gelezen maar ik zie al wat Metroid Prime 2 info
Tip: copy een spatie en paste em elke keer tussen je woordenschnumi schreef op 08 augustus 2004 @ 15:41:
damn,mijn,spatietoets,is,kapot,gegaan,:(.Dus,vandaar,dat,ik,effe,niet,kan,posten.:P
Verwijderd
METAL ARMS; GLITCH IN THE SYSTEM.
Eerder al eens gepost dat dit een geweldig spel is voor de Cube. Multiplayer, playability, lastability, topgraphics en geweldige humor. Allemaal the bomb!
Kortom: kopen mensen!!! Stimuleer de makers (Apeswing) om meer van dit soort games te maken. Games for gamers by gamers
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dikke deal! Die wil ik wel hebben!Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 21:52:
Ok al een poosje bij Bart Smit te koop voor maar €20 !!!!![]()
Eerder al eens gepost dat dit een geweldig spel is voor de Cube. Multiplayer, playability, lastability, topgraphics en geweldige humor. Allemaal the bomb!![]()
Kortom: kopen mensen!!! Stimuleer de makers (Apeswing) om meer van dit soort games te maken. Games for gamers by gamers
Even kijken hoe ik dat ga doen ivm mijn werk...
Zie je, spatiebalken zijn overgewaardeerd
Volgens mij werkt dat alleen als de kaart JAP is geformatteerd. Als je een USA/PAL geformatteerde kaart gebruikt moet ie hem naar JAP formatteren.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:01:
[...]
De niet gemodde versie speelt idd alleen Jap games af. Veel import zaken bieden een gemodde versie aan, maar meestal ook de standaard versie voor wat minder geld. Er zijn een aantal gemodde versies:Dit stukje komt van Lik-Sang.
Edit:
Ik zie net dat deze dus wel gemod isNaja, volgens mij is deze premodded versie de enige die verkrijgbaar is buiten Japan, dus daaruit volgt dat hij praktisch 'out of the box' Jap en USA speel
* Met een kleine switch achterin om te schakelen tussen USA/JAP (die heb ik
* Zonder switch. Een standaard regio, en de andere regio kan ingesteld worden door de Power switch een paar seconde ingedrukt te houden.
* En een mogelijke combi tussen 1 van de 2 voorgaande mods met een all region dvd mod.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Oh god Retro studios isVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:28:
Nu kan ik al helemaal niet wachten op het vervolg van in mijn ogen een van de beste games aller tijden
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
20e damn ik moet vanmiddag echt maar ff heen dan.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 21:52:
Eerder al eens gepost dat dit een geweldig spel is voor de Cube. Multiplayer, playability, lastability, topgraphics en geweldige humor. Allemaal the bomb!![]()
Verwijderd
Mij twee!Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 08:39:
[...]20e damn ik moet vanmiddag echt maar ff heen dan.
Ik heb hem ook gehaald, echt een aanrader. De maker Swingin' Ape gaat ook starcraft ghost voor de cube maken.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 21:52:
Verwijderd
Nee, want je zei niks over JAP of USA of PAL formatten
Trouwens, Goku.nl zit óók fout: Als de card USA/PAL formatted is, dan kunnen JAP savegames, die geen tekens uit de Japanse karakterset gebruiken, ook worden opgeslagen. Dit is echter een minderheid.
Maar wanneer de kaart dus JAP formatted is levert het geen problemen op.
mag ik weten waar jij dit vandaan hebt gehaald?TdV schreef op 09 augustus 2004 @ 11:06:
[...]
Ik heb hem ook gehaald, echt een aanrader. De maker Swingin' Ape gaat ook starcraft ghost voor de cube maken.
want volgens mij heeft blizzard nog nooit een game uithanden gegeven, en bouwen ze alle drie de console versies helemaal zelf?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
July 07, 2004 - Swingin' Ape Studios, of Metal Arms: Glitch in the System fame, has been appointed by Blizzard to henceforth develop StarCraft: Ghost, the oft delayed third-person action / adventure adaptation of Blizzard's acclaimed RTS franchise.
The news came as somewhat of a shock. Just two weeks earlier it was announced that Nihilistic, Ghost's former developer, would no longer be at the helm of the project. Nihilistic's departure was said to be the result of timing issues. Hours later Blizzard officially stated that the company would first "evaluate" potential third-party developers before ultimately deciding whether or not to finish the game in-house. That was one hell of an evaluation.
Not only will Swingin' Ape first finish development on StarCraft: Ghost, the agreement states that Swingin' Ape will in the future collaboratively develop multi-platform titles with Blizzard based off Blizzard licenses. This could mean more Diablo, Warcraft, and StarCraft for all platforms.
Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder, said: "The team at Swingin' Ape Studios is a very talented group of developers with a proven ability to deliver extraordinary games. We're confident that this partnership will result in titles that achieve the level of quality that players have come to expect from Blizzard products."
[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 09-08-2004 14:30 ]
dus hier kan ik uitopmaken dat de hele game voor alle consoles worden gemaakt door Swingin' Ape Studios?
als dat zo is stelt het mijn hart toch een beetje gerust
anders kreeg ik het zo het idee dat xbox + ps2 een blizzard game kregen en wij met een 3rd party game blijven hangen...
Oh noes.. No more TreinTijden :(
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hehe, als jij die gok wil wagen om je JAP spel te gaan saven op je USA/PAL card, ga je gangVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 11:52:
[...]
Nee, want je zei niks over JAP of USA of PAL formatten
Trouwens, Goku.nl zit óók fout: Als de card USA/PAL formatted is, dan kunnen JAP savegames, die geen tekens uit de Japanse karakterset gebruiken, ook worden opgeslagen. Dit is echter een minderheid.
Maar wanneer de kaart dus JAP formatted is levert het geen problemen op.

Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Heb je ooit van begrijpend lezen gehoordwww.Goku.nl schreef op 09 augustus 2004 @ 16:18:
[...]
Hehe, als jij die gok wil wagen om je JAP spel te gaan saven op je USA/PAL card, ga je gang![]()
Zeg ik dat het met alle games kan? Zeg ik dat het saven van een JAP spel geen risico oplevert? Zeg ik dat er bij alle games kans is dat het lukt? Raad ik aan om JAP games op een USA/PAL kaart op te slaan?
Ik zeg alleen dat de mogelijkheid er bij sommige games is, en al zou het maar bij één enkele game zijn: Dan nog is de mogelijkheid daar, niets meer en niets minder.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 16:31 ]
Volgens mij is de bepalende faktor in deze de Cube zelf. Als je met een PAL cube (en dus met een Freeloader) alle games saved is er nix aanhet handje en kun je elke regio door elkaar saven. Maar bij een modded US/JAP cube wisselt er iets in de hardware van de cube. Die verschillende cubes willen graag hun eigen 'type' memcard en dus willen ze formatteren!Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 16:30:
[...]
Heb je ooit van begrijpend lezen gehoord
Zeg ik dat het met alle games kan? Zeg ik dat het saven van een JAP spel geen risico oplevert? Zeg ik dat er bij alle games kans is dat het lukt? Raad ik aan om JAP games op een USA/PAL kaart op te slaan?
Ik zeg alleen dat de mogelijkheid er bij sommige games is, en al zou het maar bij één enkele game zijn: Dan nog is de mogelijkheid daar, niets meer en niets minder.
Dat is iig mijn theorie. Ik heb op 1 memcard dan ook saves staan uit alle regios. Let wel, ik heb maar 1 JAP titel en dat is Winning Eleven 6!
En ik zeg toch niet dat jij dat zegt?Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 16:30:
Heb je ooit van begrijpend lezen gehoord
Ik weet niet echt veel van die Freeloader af, maar ik zou me kunnen voorstellen dat die de JAP save in romeinse letters opslaat ipv kana/kanji?Deddiekoel schreef op 09 augustus 2004 @ 17:11:
[...]
Volgens mij is de bepalende faktor in deze de Cube zelf. Als je met een PAL cube (en dus met een Freeloader) alle games saved is er nix aanhet handje en kun je elke regio door elkaar saven. Maar bij een modded US/JAP cube wisselt er iets in de hardware van de cube. Die verschillende cubes willen graag hun eigen 'type' memcard en dus willen ze formatteren!
Dat is iig mijn theorie. Ik heb op 1 memcard dan ook saves staan uit alle regios. Let wel, ik heb maar 1 JAP titel en dat is Winning Eleven 6!
[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 09-08-2004 17:25 ]
Mijn foto's op Flickr.

NeeStarTAC schreef op 09 augustus 2004 @ 17:44:
Hey ik ben weer een beetje aan het cuben. Maar is er eigenlijk al een goed racespel voor de cube uitgekomen? Het liefst in de trant van Gran Turismo enzo, geen burnout-achtig iets. Naja bedankt iig.
* Max|Burn begint heel hard te huilen
Verwijderd
Nee voor goede en veeel race games moet je echt een PS2 aanschaffenStarTAC schreef op 09 augustus 2004 @ 17:44:
Hey ik ben weer een beetje aan het cuben. Maar is er eigenlijk al een goed racespel voor de cube uitgekomen? Het liefst in de trant van Gran Turismo enzo, geen burnout-achtig iets. Naja bedankt iig.
Verwijderd
Vet
En heb je hem in het kleur uitgeprint ? (of zwart wit en dan inkleuren met potlood/stift
* Dutchie! Gaat ook huilen...
[ Voor 22% gewijzigd door Dutchie! op 10-08-2004 11:49 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Pssst... Dat kan met elke moderne printersoftware, dus ook die die je bij je printer krijgtYohann!s schreef op 10 augustus 2004 @ 11:41:
[...]
Vet!! Heb je het uitgeprint met zo'n programmatje waarmee je een plaatje over meerdere A4tjes kan afdrukken ? (zodat je hem aan elkaar kan plakken) weet de naam niet meer van dat programma... (moet ik nog eens opzoeken, is altijd handig).
Verwijderd
Je kunt bij Bart Smit ook prima online bestellen, net ook gedaan en kost maar 2,50 extra aan verzendkosten. Je hebt niet eens een creditcard nodig, want je kunt ook kiezen voor een acceptgiro.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 12:19:
Bartsmit Vlaardingen had helaas die game niet (Metal Arms). Zowieso lijkt het erop of die hun voorraad 1 keer per half jaar aanvullen / wijzigen. Zal van het weekend wel even verder kijken of zo, misschien donderdag even langs Rijwijk / Den Haag of zo.
Eindelijk weer gamen op mijn cube
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Volgende keer enter-toets kapot? Moet je niet zo hard op dat ding rammen als je niet kunt winnenschnumi schreef op 10 augustus 2004 @ 15:16:
Zo eindelijk weer een normaal toetsenbord.Kan ik weer rustig replyen.
SSB:M is trouwens echt een lache spel om met een groepje maten te spelen!
40 euro is wel duur ja, anders was ik er wel ff langsgefietst, ff kijken of m'n spaarkaarten al een beetje opschietenVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 10:02:
Ik zag gisteren burnout 2 liggen bij de Replay in Eindhoven, maar hij was met 40 euro geloof ik toch echt een tikkeltje te duur...als ie nog in de prijs dropt haal ik em wel, wil hem vroeg of laat toch halen
Aanbieding!!! Burnout 2 voor 29.95 bij Nedgame.nl!!!
[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 10-08-2004 15:32 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Echt 1 van de beste spellen die Nintendo deze generatie heeft gemaakt.
Ja idd, vooral dat Single Player gedeelte valt me erg mee, had verwacht dat ik daar zo op uitgekeken was, maar het is nog vrij taai om doorheen te komen ook vanaf Medium.schnumi schreef op 10 augustus 2004 @ 15:31:
Goede keus om SSB:M te kopen.Is idd een prachtig spel voor multiplayer. Maar ook singleplayer kun je je er zat mee vermaken.
Echt 1 van de beste spellen die Nintendo deze generatie heeft gemaakt.
Kheb ondertussen mooi Burnout 2 besteld
Tesla Model Y RWD (2024)

Vers besteld, moet wel uit New York komen. Kan niet wachten
De linker drie zijn voor mij, de rechter voor vriendin
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Die derde wil ik oooook
[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 10-08-2004 20:12 ]
Verwijderd
Waar heb je ze vandaan dan? Of is dat geheim?Ecco schreef op 10 augustus 2004 @ 20:08:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vers besteld, moet wel uit New York komen. Kan niet wachten
De linker drie zijn voor mij, de rechter voor vriendin

Die hebben ik en vrienddinnetje ook allebei
[ Voor 32% gewijzigd door Twee Dee op 10-08-2004 20:29 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Uiteraard niet, ik heb ze van http://matrixcollectibles.site.yahoo.com
Ze zijn wel goedkoper te vinden, maar dan dan hadden ze of de one-up shirt niet (en daar ging het natuurlijk voornamelijk om) of de site zag er niet erg betrouwbaar uit.
[ Voor 28% gewijzigd door Ecco op 10-08-2004 20:36 ]
Verwijderd
Wel leuk, heb ik eindelijk wat meer aansprak op die boerderij. En ik ben verlost van het dagelijkse tripje naar die andere boerderij om een kadootje te geven aan m'n (toen nog) verloofde. Dat kindje dat nu rondhuppelt is ook wel vertederend. Begin het spel echt met de dag leuker te vinden.
Alleen al vrijwel direct nadat ik aan dat nieuwe hoofdstuk begon vroeg m'n vrouw gelijk: "What do you think about Link taking over the farm when he grows up?" En dan kon je kiezen tussen: "Of course!" of "If he wants to!"
Dat kind kan hooguit 1 jaar oud zijn, dus ik koos (uiteraard?) voor "If he wants to!" En toen reageerde ze toch een beetje teleurgesteld. Ze zei wel zoiets van: "Yes you're right, it's probably too early to decide." Maar ik kreeg toch een beetje de indruk dat ik het verkeerde antwoord had gegeven. Zeker een beetje een cultuurverschil? Misschien is (was) het in Japan wel veel meer vanzelfsprekend dat de kinderen later het familiebedrijf overnemen.
Maar goed, ik heb nu ook eindelijk m'n stier zo ver gekregen dat hij een van m'n koeien zwanger maakte, dus ik ben heel erg benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen. Totnutoe vind ik dat het spel al dat soort dingen echt heel erg goed heeft uitgewerkt. De geboorte van een nieuw kalfje is vast ook heel erg tof.
Die winkel is idd wel te vertouwen...ik ben er geweest, zag er goed uit, aardig enzo.Ecco schreef op 10 augustus 2004 @ 20:33:
[...]
Uiteraard niet, ik heb ze van http://matrixcollectibles.site.yahoo.com
Ze zijn wel goedkoper te vinden, maar dan dan hadden ze of de one-up shirt niet (en daar ging het natuurlijk voornamelijk om) of de site zag er niet erg betrouwbaar uit.
Ik ben gewoon zelf naar New York gegaan
Ik heb er best veel kunnen vinden...Ik heb die van duck hunt (de alfbeelding die ook op de cartridge stond), een met kleine mario + mushroom = grote mario, een met mario zijn hoofd, die Know your roots meyt joypad, Mario met de text SUPER MARIO BROS., Mega Man met de bosses eromheen, en dan ook nog 2 polsbandjes van NINTENDO...het is echt cool om daar T-shirts te shoppen...Er is echt zoveel dat we hier in dit kleine land niet hebben. Volgende keer neem ik nog meer lege kofferruimte mee.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Dat is in ieder geval goed om te horentymiek schreef op 10 augustus 2004 @ 21:10:
[...]
Die winkel is idd wel te vertouwen...ik ben er geweest, zag er goed uit, aardig enzo.
Verwijderd
http://www.hottopic.com/store/nodePage.asp?LS=0&RN=344Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 21:30:
hey dat groene shirt heb ik ook gekocht in amerika (die met 1up). Er is inderdaad heel veel te vinden in amerika, in 1 bepaalde keten hebben ze die shirts ook altijd in stock ben daar alleen de naam van kwijt.
die bedoel je?
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
• Mario, Zelda, Metroid, Mario Kart en Star Fox zullen launchtitels zijn
• Revolution krijgt een 15 Gb harde schijf
• Dual 1,8 Ghz PowerPC cpu's
• 800 Mhz ATI GPU
• ingebouwde BBA/modem
• Voice chat ondersteuning voor online gaming
• lancering voor die van de PS3 en X-Box Next
De technische specs komen wel overeen met wat andere sites beweren. Dus misschien zit er een kern van waarheid in, maar ik weet niet hoe betrouwbaar de rest is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Als de specs kloppen.. dan is niet mis denk ik zomaar eens
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Het lijkt mij persoonlijk niet heel waarschijnlijk dat ze al hun bekende namen bij de launch beschikbaar hebben. Volgens mij kunnen ze dat beter stapsgewijs doen, eerst mario en starfox en een maand later mario kart en 2 maanden later zelda. Dit alles aangevuld met verschillende soorten race en actiegames van 3rd parties. Anders verschieten ze al hun kruit in 1 keer.MetroidPrime schreef op 11 augustus 2004 @ 01:53:
Er gaan een paar geruchten rond over de Revolution, GamerFeed zou van een aantal insiders wat details over de nieuwe Nintendo console hebben gekregen:
• Mario, Zelda, Metroid, Mario Kart en Star Fox zullen launchtitels zijn
• Revolution krijgt een 15 Gb harde schijf
• Dual 1,8 Ghz PowerPC cpu's
• 800 Mhz ATI GPU
• ingebouwde BBA/modem
• Voice chat ondersteuning voor online gaming
• lancering voor die van de PS3 en X-Box Next
De technische specs komen wel overeen met wat andere sites beweren. Dus misschien zit er een kern van waarheid in, maar ik weet niet hoe betrouwbaar de rest is.
Waar ik ook aan zat te denken, die nieuwe zelda, misschien hebben ze naast de cube versie ook een revolution engine ontwikkelt en brengen ze hetzelde spel daarop uit met betere graphics en dergelijke. Dan hebben ze voor de revolution een zelda bij de launch en stellen ze cube eigenaren ook niet teleur door hen ook zelda te geven.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat deze titels (met name SF en MK) worden gebruikt om het online gamen van Nintendo te introduceren. Lijken me daar prima geschikt voor, zeker nu Star Fox 2 op de Cube multiplayer focus heeft.
De specs verder zeggen me niet zoveel en ik hoop dat ze zich niet blind staren op de vroege release. SEGA was ook altjid de eerste en die heeft het toch steeds afgelegd. Aan de andere kant vertrouw ik er wel weer op dat Nintendo een goede game ervering zal creeren, dus de beste controllers etc.
Maar ik ken deze speculaties nu wel een keer, bij Nintendo weet je nooit wat je krijgt! Ik heb het idee dat ze op het gebied van home-consoles de grip verliezen, maar met de gameboys zit het wel goed. Lijkt wel een heel ander team.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hoezo weet je niet wat je krijgt? Je krijgt gewoon een goede game ervaring; de specs zeggen niets over de fun-factor. Dit is het nintedo standpunt (en het mijne) en mensen die zich daar niet in kunnen vinden zullen geen nintendo kopen denk ik. Er is een aparte markt voor nintendo en een voor microsoft en sony. vroeger had nintendo de hele markt door gebrek aan concurrentie en nu zullen ze zich moeten specialiseren en profileren om in hun stukje markt de marktleider te zijn. (alles IMHO natuurlijk)S2S schreef op 11 augustus 2004 @ 12:27:
Dual 1,8 Ghz PowerPC cpu's klinkt leuk! Maar valt in het niets als MS de 3 cores cpu in de xbox propt met ieder 3,4 Ghz.
Maar ik ken deze speculaties nu wel een keer, bij Nintendo weet je nooit wat je krijgt! Ik heb het idee dat ze op het gebied van home-consoles de grip verliezen, maar met de gameboys zit het wel goed. Lijkt wel een heel ander team.
Wel mooi spel trouwens, geen verkeerde graphics, en een fijne bediening, speelt echt lekker weg! Daarnaast ook wel leuk dat je al vrij vlug bonussen krijgt als nieuwe auto's, zoals de Cop Car. Is wel leuk in de multiplayer modus natuurlijk...
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Zeker mee eens. Het zou wel leuk zijn als ze weer een paar nieuwe branches konden bedenken. Ikzelf vind nieuwe Mario, Metroid etc games best, maar je zult wel naast huidige branches vernieuwen, toch ook echte nieuwe dingen moeten bedenken.TdV schreef op 11 augustus 2004 @ 12:49:
[...]
Hoezo weet je niet wat je krijgt? Je krijgt gewoon een goede game ervaring; de specs zeggen niets over de fun-factor. Dit is het nintedo standpunt (en het mijne) en mensen die zich daar niet in kunnen vinden zullen geen nintendo kopen denk ik. Er is een aparte markt voor nintendo en een voor microsoft en sony. vroeger had nintendo de hele markt door gebrek aan concurrentie en nu zullen ze zich moeten specialiseren en profileren om in hun stukje markt de marktleider te zijn. (alles IMHO natuurlijk)
Games in de lijn van Devil May Cry en Ninja Gaiden missen dus ECHT op de Cube, een van de voornaamste redenen dat ik die andere 2 dus ook heb. En RPGs, die mogen zeker meer komen. Ik vind de Cube echt best, maar ik vind dus ook dat het nog uitgebreider kan.
Dat is wat TdV in mijn mening zegt. Nintendo heeft zijn eigen genres en in die genres is het heer en meester. Helaas zijn de grote 'mainstream' genres slecht vertegenwoordigt. Voor RPG's en Race spellen zul je dus naar een andere console moeten. Maar een action-adventure, platformgame of funracer van hoge kwaliteit vind je alleen bij Nintendo. Games als Super Monkey Ball vind je nergens anders.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 13:08:
[...]
Zeker mee eens. Het zou wel leuk zijn als ze weer een paar nieuwe branches konden bedenken. Ikzelf vind nieuwe Mario, Metroid etc games best, maar je zult wel naast huidige branches vernieuwen, toch ook echte nieuwe dingen moeten bedenken.
Games in de lijn van Devil May Cry en Ninja Gaiden missen dus ECHT op de Cube, een van de voornaamste redenen dat ik die andere 2 dus ook heb. En RPGs, die mogen zeker meer komen. Ik vind de Cube echt best, maar ik vind dus ook dat het nog uitgebreider kan.
Specs zeggen idd helemaal niets. De Cube is een 400 Mhz apparaat en die houdt het 733 Mhz 'geweld' van de Xbox nog prima bij.
Dat de graphics weer betr worden geloof ik wel. Ik vind de dreamcast ook nog steeds prima graphics produceren. Wat voor mij belangrijk is dat de spelervaring goed is. Dus een lekkere controller, lage laadtijden, korte savetijden en goede games natuurlijk!
Ok, er zijn op de andere consoles wel titels die ik graag zou willen maar die zijn per console op 1 hand te tellen. Het voordeel dat de gamecube biedt is dat de console zelf spotgoedkoop is. Dus als ik een PS2 had gehad had ik er wel een Cube bijgenomen. Als Nintendo die 'taktiek' doorzet dan kunnen ze in hun genres vrolijk doorgaan. Ze hebben daarin toch geen concurrentie en als hun hardware goedkoop blijft neemt iedereen die als extra console.
En als hun maar blijven lullen dat het om gameplay gaat en niet grfx ( ik vind gameplay ook belangrijker) dan word het niets. Gameplay kun je immers niet zien als je voor het eerst een game ziet op tv of in de winkel de grfx wel. Het gaat er naar mijn mening dus ook om om de machine gewoon minstens net zo krachtig te maken als die van de concurent, dan komt de gameplay vanzelf wel.
En op dit moment zijn de specs van de revolution en Xbox2 zeker niet gelijk. En inderdaad bij nintendo krijg je altijd wel een goede game ervaring maar ten koste van alle andere leuke 3rd party games. En zeg nou zelf de echte goede Nintendo games kan ik op 1 hand tellen, nou mischien 2. Ben zelf groot fan van de franchises en game van jongs af aan Nintendo ben nu 24 maar ik krijg toch het gevoel dat ze steken laten vallen. Mede door dit heb ik een paar maanden gelden een Xbox gekocht om toch van de andere 3rd party games te kunnen genieten, een andere console er bij kopen? Iets waar ik vroeger nooit over na hoefde te denken.
Ik hoop dat ze met revolution de goede weg weer in slaan!
Op het moment is m'n GameCube via Composite verbonden via de video ingang van m'n videokaart. Alles is speelbaar, maar de beeldkwaliteit is om te huilen, zeker in Burnout 2 waar het detail best hoog is.
Nu heb ik al een paar keer op Lik-Sang gekeken en zag net pas dit product:
http://www.lik-sang.com/i...egory=221&products_id=777
Het gaat hierbij om een convertor van de digitale uitgang van de GC naar een VGA input. Zo zou ik dus m'n GC direct op m'n monitor kunnen aansluiten, maar nu is mijn vraag, werken ook non-Progressive PAL spellen hiermee? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze convertor?
[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-08-2004 14:34 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Dit is geen vga kabel volgens mij hoor, een digital video cable is nog geen vga. Deze is voor een HDTV staat erbij.--MeAngry-- schreef op 11 augustus 2004 @ 14:33:
...
Nu heb ik al een paar keer op Lik-Sang gekeken en zag net pas dit product:
http://www.lik-sang.com/i...egory=221&products_id=777
Het gaat hierbij om een convertor van de digitale uitgang van de GC naar een VGA input. Zo zou ik dus m'n GC direct op m'n monitor kunnen aansluiten, maar nu is mijn vraag, werken ook non-Progressive PAL spellen hiermee? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze convertor?
@S2S,
S2S schreef op 11 augustus 2004 @ 13:52:
@TdV voor een paar maanden terug zou ik het helemaal met je eens zijn geweest! Maar deze vlieger gaat niet meer op, het gedrag van Nintendo zal ze op den duur de kop kosten. Kijk dat wij nou nintendo's kopen dat is mooi, maar de normale gamer/comsument moet ze ook kopen.
Waarom moet de normale consument het ook kopen? Als nintendo kan doorgaan met winst maken door hun producten aan een nichemarkt te verkopen dan is dat toch prima? Zolang de aandeelhouders content zijn met het resultaat kan het bedrijf tot in lengte van dagen doorgaan hoor.
En als hun maar blijven lullen dat het om gameplay gaat en niet grfx ( ik vind gameplay ook belangrijker) dan word het niets. Gameplay kun je immers niet zien als je voor het eerst een game ziet op tv of in de winkel de grfx wel. Het gaat er naar mijn mening dus ook om om de machine gewoon minstens net zo krachtig te maken als die van de concurent, dan komt de gameplay vanzelf wel.
Dit is echte lulkoek; het enige wat dit aangeeft is dat jij meer tot de doelgroep van sony en microsoft behoort, graphics voor alles.
En op dit moment zijn de specs van de revolution en Xbox2 zeker niet gelijk. En inderdaad bij nintendo krijg je altijd wel een goede game ervaring maar ten koste van alle andere leuke 3rd party games. En zeg nou zelf de echte goede Nintendo games kan ik op 1 hand tellen, nou mischien 2. Ben zelf groot fan van de franchises en game van jongs af aan Nintendo ben nu 24 maar ik krijg toch het gevoel dat ze steken laten vallen. Mede door dit heb ik een paar maanden gelden een Xbox gekocht om toch van de andere 3rd party games te kunnen genieten, een andere console er bij kopen? Iets waar ik vroeger nooit over na hoefde te denken.
Wederom bewijst dit dat jij je niet thuis voelt bij de nintendo lineup, ik heb 29 prachtige titels staan, zowel 1st als 3rd party, je kan je echt arm kopen aan goede spellen voor de cube. De cube vind ik persoonlijk stukken beter als de n64 dus steken laten vallen is erg subjectief. Ik ben overigens 25 voor de goede orde. Daarnaast heb je het over het kopen van een xbox voor 3rd party games, dat is nou een goede zet. Zo heb je het beste van 2 werelden, want dat zijn het, 2 werelden.
Ik hoop dat ze met revolution de goede weg weer in slaan!
Ik hoop dat nintendo weer echt een uniek product op de markt zet en de kwaliteit net zo hoog houd als tot nu toe.
Hiermee bedoelt Nintendo niet dat ze gewoon achteraan gaan hobbelen kwa graphics maar juist dat ze zich meer gaan concentreren op de gameplay en niet alleen maar op graphics.
De Revolution zal heus wel mee kunnen komen met de PS3 en Xbox 2. Nintendo is heus niet zo dom dat ze een technisch veruit achterhaalde machine in gaan zetten.
er zijn al 3 of 4 games geweest die ik had willen hebben, maar ik zit hier met 6000+ sterren en ben OF altijd te laat, OF de site doet het niet als ik wel op tijd ben
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Inderdaad! Ik heb nu bijna 7500 sterren en kan dus bijna een backup Cube aanschaffen. Maar er staan games in die catalogus die ik graag had gewild.Phusebox schreef op 11 augustus 2004 @ 16:19:
kun je eigenlijk geen mailtje krijgen van nintendo als er nieuwe producten in de sterrencatalogus staan?
er zijn al 3 of 4 games geweest die ik had willen hebben, maar ik zit hier met 6000+ sterren en ben OF altijd te laat, OF de site doet het niet als ik wel op tijd ben
Misschien dat ik maar braaf doorspaar en er destijds een DS van koop
Waarom is dit lulkoek? Ik zie het zo: De grote massa wil fancy graphics, en gaat voor de beste specs ook al zegt een aantal MHz ze helemaal niks. Vraag maar eens aan mensen die een Xbox hebben, en totaal geen technisch verstand hebben waarom ze dat ding hebben gekocht en geen Cube.. "Omdat het er mooier uit ziet", "omdat de Xbox online kan", "omdat Nintendo alleen maar blije Mario spelletjes maakt". Nu weten jij en ik wel dat het niet draait om de graphics, en dat gameplay veel belangrijker is. En mij boeit online gamen op m'n console ook niet echt.. dat doe ik wel op de PC als ik daar zin in heb. En blije Mario spellen vind ik fantastich PLUS er zijn zat 'volwassene' spellen op de Cube. En dan kan je wel heel koppig gaan zeggen dat het dus niks uit maakt, en er genoeg plezier aan je Gamecube te beleven valt, en dat Nintendo toch wel blijft leven... maar ondertussen zijn er bijvoorbeeld wel games die niet uitkomen omdat de Cube de naam heeft bij het grote publiek niet online te kunnen (Burnout 3). Het kan wel zo zijn dat Nintendo een eigen doelgroep heeft en daardoor prima winst maakt, maar 3rd party developers willen natuurlijk een zo groot mogelijke doelgroep. Zo niet, gaan ze liever games maken voor een ander apparaat. En dat willen we toch ook niet? Ik vind dus dat Nintendo de massaal gewilde dingen moet kunnen bieden zoals geile graphics en online gaming, ook al boeit mij het minder. Natuurlijk moet het niet ten koste van de gameplay gaan, maar ik zie ook niet in waarom dat zou moeten.TdV schreef op 11 augustus 2004 @ 14:50:
Dit is echte lulkoek; het enige wat dit aangeeft is dat jij meer tot de doelgroep van sony en microsoft behoort, graphics voor alles.
Edit: Ik heb een paar nieuwe games binnen gekregen (allemaal JAP)
• Beach Spikers
• Waverace Blue Storm *
• Pokémon Collosseum
• Zelda: TWW *
• Soul Calibur 2
• Luigi's Mansion *
• Super Mario Sunshine *
• Super Monkey Ball *
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 16:09 ]
Mijn foto's op Flickr.
Nintendo maakt veel eigenwijze keuzes die vaak verkeerd uitpakken, mini cd's = te weining ruimte, maar niet te kopieren je zou zeggen beter fout!!! de mensen willen de optie om te kunnen kopieren. raar geheugen en te weinig ervan = super had ik het maar ik mijn pc maar het werkt niet!
En zich te weinig aan trekken van de 3rd parties waar ze nu wel wat beter mee om gaan. nee ik hoop dat ze hun lesje hebben geleerd!
Verder kijk ik erg uit naar de 1st party games. Metroid 2, Zelda, DK Jungle beat. en RE4
Maar ze missen gewoon genres die veel mensen willen spelen en dat is erg jammer.
[ Voor 35% gewijzigd door S2S op 11-08-2004 19:08 ]
Ik wil mijn mening overigens niet opdringen aan anderen, ik snap best hoe veel mensen graag zien dat nintendo weer meedoet met de andere 2 maar ik vind persoonlijk de aanpak van nintendo erg sterk. Ik hoop ook dat het ze goed afgaat wat dat betreft.www.Goku.nl schreef op 11 augustus 2004 @ 16:47:
[...]
Waarom is dit lulkoek? Ik zie het zo: De grote massa wil fancy graphics, en gaat voor de beste specs ook al zegt een aantal MHz ze helemaal niks.
De grote massa boeit mij niet zo, waarom komt de grote massa er iedere keer bij? Ik heb liever een goed en uniek product waar ik zelf plezier aan beleef dan iets dat iedereen wil hebben.
En dan kan je wel heel koppig gaan zeggen dat het dus niks uit maakt, en er genoeg plezier aan je Gamecube te beleven valt, en dat Nintendo toch wel blijft leven... maar ondertussen zijn er bijvoorbeeld wel games die niet uitkomen omdat de Cube de naam heeft bij het grote publiek niet online te kunnen (Burnout 3).
En ik lig dus niet wakker van het feit dat die games niet op de cube komen. Ik snap wel dat andere mensen dat anders zien maar ik zie liever dat iedere console zijn eigen weg gaat. Hoe meer verschillen hoe liever, waarom 3x dezelfde game op 3 consoles? Ik heb liever dat ieder zijn eigen kwaliteiten verder ontwikkelt zodat er straks ook nog wat te kiezen valt ipv 3 consoles met exact dezelfde graphics, mogelijkheden en spellen. Diversiteit, daar hou ik van, eenheidsworst vind ik toch minder.
Ik ben het helemaal met je eens. Laat de grote massa maar over aan hun kuddegedrag, dan gaan wij wel echt plezier beleven aan spellen. Dankzij NintendoTdV schreef op 11 augustus 2004 @ 19:46:
[...]
Ik wil mijn mening overigens niet opdringen aan anderen, ik snap best hoe veel mensen graag zien dat nintendo weer meedoet met de andere 2 maar ik vind persoonlijk de aanpak van nintendo erg sterk. Ik hoop ook dat het ze goed afgaat wat dat betreft.
Verwijderd
Devil May Cry en Ninja Gaiden behoren echter wel tot de beste console games ooit gemaakt, volgens mij dan natuurlijk. Daarnaast zijn het misschien een handjevol games, maar genoeg om na die prijsdaling zo'n ding binnen te halen denk ik. Ik heb in ieder geval geen spijt van de aanschaf.Deddiekoel schreef op 11 augustus 2004 @ 13:42:
[...]Ok, er zijn op de andere consoles wel titels die ik graag zou willen maar die zijn per console op 1 hand te tellen.
Maar qua Cube game, zit ik toch op zo'n 60% van mijn console games. Echt actie-adventures op de Cube trouwens, welke bedoel je dan? PN03 was goed, maar het zou leuk zijn als er een game met de kracht van DMC zou komen, dat is iets wat de Cube echt nodig heeft. En een game als Sudeki of zo, of Fable, die binnenkort uitkomen op de Xbox .... hoewel Tales of Symphonia er aan zit te komen, wat ik gezien heb is erg goed!Dat soort games zoeken we, en naar wat ik gehoord heb, in tegenstelling tot FF:CC, niet 4 GBA's nodig!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 20:43 ]
Ik ben het met je eens wat betreft het diversiteit gedoeTdV schreef op 11 augustus 2004 @ 19:46:
En ik lig dus niet wakker van het feit dat die games niet op de cube komen. Ik snap wel dat andere mensen dat anders zien maar ik zie liever dat iedere console zijn eigen weg gaat. Hoe meer verschillen hoe liever, waarom 3x dezelfde game op 3 consoles? Ik heb liever dat ieder zijn eigen kwaliteiten verder ontwikkelt zodat er straks ook nog wat te kiezen valt ipv 3 consoles met exact dezelfde graphics, mogelijkheden en spellen. Diversiteit, daar hou ik van, eenheidsworst vind ik toch minder.
Ik wil mijn mening overigens niet opdringen aan anderen, ik snap best hoe veel mensen graag zien dat nintendo weer meedoet met de andere 2 maar ik vind persoonlijk de aanpak van nintendo erg sterk. Ik hoop ook dat het ze goed afgaat wat dat betreft.
Bovendien vind ik ook die 3rd party titels die op elke console uitkomen over het algemeen maar niks. Maar er zijn toch spellen die toch een leuke aanwinst zijn voor mijn cube collectie. Timesplitters 2 bijvoorbeeld. Maar wat ik bedoel is dat je games/developers mis zult lopen als Nintendo niet aanspreekt voor de grote massa. Mij boeit het net als jij ook niks wat Jan Pietersen vind van Nintendo, maar voor developers boeit dat natuurlijk wel. Om een voorbeeld te noemen: Square. Kan je je nog herinneren dat zij verhuisden van Nintendo naar Sony ten tijde van de N64/PSX? Zeg nou zelf, dat was klote. En misschien vind je Square niet boeiend, maar zoiets kan natuurlijk met iedere developer gebeuren.
Voor mij is gameplay en sfeer het allerbelangrijkste in een spel, dan de innovatie, dan het verhaal/graphics/sound. Deze laatste 3 hoeven niet mooi te zijn, als het maar als geheel een goede sfeer uitstraalt. Dit kan met mindere specs in je console, maar natuurlijk ook met betere specs... dus waarom niet? Dan stel je je positie voor 3rd party developers tenminste veilig
Simpel gezegd: Betere specs --> grotere doelgroep --> meer interesse van 3rd party developers + meer geld --> meer investeringen mogelijk in nieuwe innovatie, het regelen van nieuwe 2nd party developers of het aantrekken van nieuwe 3rd party developers. Mijn inziens is dat niet verkeerd!
[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 11-08-2004 20:58 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Jij bent de enige die het fout zietS2S schreef op 11 augustus 2004 @ 19:06:
@www.Goku.nl dat is precies wat ik bedoel!
Nintendo maakt veel eigenwijze keuzes die vaak verkeerd uitpakken, mini cd's = te weining ruimte, maar niet te kopieren je zou zeggen beter fout!!! de mensen willen de optie om te kunnen kopieren.
Ligt het aan mij of...raar geheugen en te weinig ervan = super had ik het maar ik mijn pc maar het werkt niet!
Vooralsnog heb ik niet echt veel last van gebrek aan 3rd party supportEn zich te weinig aan trekken van de 3rd parties waar ze nu wel wat beter mee om gaan. nee ik hoop dat ze hun lesje hebben geleerd!
Verder kijk ik erg uit naar de 1st party games. Metroid 2, Zelda, DK Jungle beat. en RE4
Maar ze missen gewoon genres die veel mensen willen spelen en dat is erg jammer.
Raar dat sony dan nog palystations en PS2's maakt? die zijn toch ook makkelijk om te bouwen? vaag dat MS meer verkoopt dan Nintendo! en als ik iemand vraag of ze een console hebben de meerderheid Xbox zegt, raar hoor.
Over dat geheugen, het is zeg maar low latency geheugen net als cache op je Cpu in je PC, erg snel daarom zit het op de Cpu. Maar in de hoeveelheid dat er in de cube zit als main mem is het te weinig en werkt het niet lekker.
Verder ben ik zeker wel tevreden over de Cube maar ik vrees dat Iwata toch een beetje een andere gedachte gang heeft dan de casual gamer en das jammer want daar zit nou net het geld.
* Captain N is het er mee eens. Bovendien zal de domme massa waarschijnlijk toch eerst een console kopen die ze aanspreekt, en daarna pas gaan kijken hoe ze het kunnen kopieren. Ze zullen er vanuit gaan dat het toch wel te kopieren is. (Lijkt mij)Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:58:
[...]
Jij bent de enige die het fout zietAls je de games voor de cube en de N64 net zo makkelijk had kunnen kopieeren als die van de PSX/PS2 dan had Nintendo waarschijnlijk niet meer bestaan als consolemaker. Verdere onderbouwing op aanvraag.
[...]
Ik kon het ook niet helemaal volgenLigt het aan mij of...Ik snap dit niet helemaal dus
Ik heb van de meeste developers niet echt een idee hoe het precies in elkaar steekt met contracten en zo, en waarom ze het niet voor de Cube uitbrengen, maar een aantal games die mij wel leuk lijken om ook op de Cube te zien:Vooralsnog heb ik niet echt veel last van gebrek aan 3rd party supportNoem nou eens één game die niet op de cube beschikbaar is en die je wel zou willen hebben. Ik heb het dan dus niet over iets als GTA, wat gewoon contractgebonden exclusief voor de PS2 is, tot 2005 (7?), maar over games die gewoon niet op de cube verschijnen 'omdat Nintendo niet goed omgaat met de 3rd parties'.
• Ninja Gaiden
• Final Fantasy serie
• Gran Turismo
• Burnout 3
• Bergen RPG's die vooral op de PS2 gretig verkrijgbaar zijn
• Blizzard games (C&C bijvoorbeeld)
• Dead or Alive (voor als je niet na wilt denken
• Metal Gear Solid delen
• Shootes als Half-Life 2, Doom 3 (Kan ik ook op de PC spelen, maar op zich zou het wel leuk zijn om later uit een uitverkoopbak te graaien
• Devil May Cry
• Pro Evolution Soccer (of hoe het ook precies heet)
• Silent Hill
En er zijn vast nog wel een paar games waar ik zo even niet op kan komen. Ik vermaak me uitstekend met het aanbod op de cube hoor, daar niet van
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 16:16 ]
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.