wie voelt zich geroepen om een nieuw deeltje aan te maken? 
deze zit tot de nok toe vol
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je had ook de Australische versie kunnen importeren: http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=8216Anoniem: 34169 schreef op 14 augustus 2004 @ 20:40:
Hm, hopen dat AC hier niet 60 euro gaat kostten dan. Want dan heeft NoE het bij mij echt goed verprutst, en importeer ik voortaan al m'n zut. Is nog goedkoper ook.
Roep al een week of iemand anders het nu wou doen maar men vond dat het nog wel 3 weken zou duren voor topic vol was... wil niet weer een copy/paste topic en heb zelf geen zin alles weer aan te passen. (want update IS nodig daarom begon ik zo vroeg rond te vragen!)Crash schreef op 14 augustus 2004 @ 20:56:
wie voelt zich geroepen om een nieuw deeltje aan te maken?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2004 01:17 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 15-08-2004 01:37 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Een slim iemand heeft een zoek optie bedacht Het Gamecube Topic SearchCaptain N schreef op 15 augustus 2004 @ 01:18:
Hmm.. ok. Ik offer me dan bij deze alvast op voor de volgende openingspost, want het komt een beetje klote uit nu. Ik wil het best doen, maar dan wil ik er wel even goed de tijd voor hebben zodat het ook wat voorsteltDus als iemand anders het deze keer voor z'n rekening zou willen nemen?
edit: Wat is eigenlijk het verschil tussen 1 heeeele grote Gamecube topic, en een zooi kleinere? Zoeken naar iets in dit topic is toch onmogelijk... of jij moet 40+ pagina's willen doorlezen / ctrl-F-en
10 second ninja DONE
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2004 10:35 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq