Het Grote Gamecube Topic Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.514 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
wie voelt zich geroepen om een nieuw deeltje aan te maken? :)
deze zit tot de nok toe vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Anoniem: 34169 schreef op 14 augustus 2004 @ 20:40:
Hm, hopen dat AC hier niet 60 euro gaat kostten dan. Want dan heeft NoE het bij mij echt goed verprutst, en importeer ik voortaan al m'n zut. Is nog goedkoper ook.
Je had ook de Australische versie kunnen importeren: http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=8216

Is al een tijdje beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Crash schreef op 14 augustus 2004 @ 20:56:
wie voelt zich geroepen om een nieuw deeltje aan te maken? :)
deze zit tot de nok toe vol :P
Roep al een week of iemand anders het nu wou doen maar men vond dat het nog wel 3 weken zou duren voor topic vol was... wil niet weer een copy/paste topic en heb zelf geen zin alles weer aan te passen. (want update IS nodig daarom begon ik zo vroeg rond te vragen!)

Niemand? :(

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Iemand zal het moeten doen, anders gaat deze uiteindelijk dicht en zitten we zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Wat moet er precies gebeuren dan? Ik heb er totaal geen verstand van. En ik ben trouwens vanaf morgenavond 2 weken weg en heb het morgen nog redelijk druk met spulletjes pakken etc, dus ik weet niet of dat haalbaar is?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
2de deel topicpost is sterk verouderd, dat houd in huidige toppers aanpassen met plaatjes en al..etcetc..., en het E3 deel kan wellicht anders (is nu weer tijdje na E3 al)

edit: desnoods kijk ik morgen (naja vanmiddag, is nu 01:16) wel weer of ik nog wat kan updaten :( Ik denk dat ik, en vele met mij liever geen copy/paste topic zien dus hoop dat niet iemand zo handig is dat vanacht ofzo nog te doen

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2004 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Hmm.. ok. Ik offer me dan bij deze alvast op voor de volgende openingspost, want het komt een beetje klote uit nu. Ik wil het best doen, maar dan wil ik er wel even goed de tijd voor hebben zodat het ook wat voorstelt :) Dus als iemand anders het deze keer voor z'n rekening zou willen nemen?

edit: Wat is eigenlijk het verschil tussen 1 heeeele grote Gamecube topic, en een zooi kleinere? Zoeken naar iets in dit topic is toch onmogelijk... of jij moet 40+ pagina's willen doorlezen / ctrl-F-en :P

[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 15-08-2004 01:37 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

Sagat

Is pappa x2!

Captain N schreef op 15 augustus 2004 @ 01:18:
Hmm.. ok. Ik offer me dan bij deze alvast op voor de volgende openingspost, want het komt een beetje klote uit nu. Ik wil het best doen, maar dan wil ik er wel even goed de tijd voor hebben zodat het ook wat voorstelt :) Dus als iemand anders het deze keer voor z'n rekening zou willen nemen?

edit: Wat is eigenlijk het verschil tussen 1 heeeele grote Gamecube topic, en een zooi kleinere? Zoeken naar iets in dit topic is toch onmogelijk... of jij moet 40+ pagina's willen doorlezen / ctrl-F-en :P
Een slim iemand heeft een zoek optie bedacht Het Gamecube Topic Search
zie pagina 1 van elk nieuw HGGCT.

Zijn er trouwens mensen die i-ninja gebruiken in combinatie met een freeloader? In principe lijkt me dit wel een grappig spelletje (helemaal voor 12 euro :Y) ), maar als ie alleen op een native us/jap cube werkt ga ik toch maar voor de ps2 versie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ok..lijkt me dan beter als ik toch maar dit topic WEER copy/paste :( Hij moet nu toch echt dicht...als iemand dan het huidige toppers deel wil aanpassen en emailen dan pas ik dat later aan?

Het Grote Gamecube Topic Deel 47 ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste