Het Grote Gamecube Topic Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Grappig die discussie hier om te lezen, volgens mij wil iedereen gewoon hetzelfde, maar dat is lastig om op de juiste manier te vertellen;
Tenminste ik neem aan dat iedereen hier wil dat Nintendo in principe blijft doorgaan met revolutionaire dingen, maar daarnaast wat meer aandacht besteed aan het hele marketing/3rd party gebeuren, want zeg nou zelf, meer keuze is nooit verkeerd.

Ik heb nu een ps2 moeten kopen om games zoals bijv. Gran Turismo en Final Fantasy, disgea etc. te kunnen spelen. Ik weet overigens dat een deel van die games contract gebonden zijn, maar hoe denk je dat zo'n contract tot stand komt? Sony heeft nou eenmaal een grote userbase, zoiets garandeerd snel grote sales en er staan natuurlijk leuke dingen tegenover zo'n exclusief contract, was Nintendo groter geweest, dan had mijn inziens of Nintendo dat contract af kunnen sluiten of washet voordeliger geweest voor de desbetreffende games producent om multiplatform te gaan.

Just my 2cents; Nintendo rocked zoals ze bezig zijn, maar het imago en 3rd party support (redelijk met elkaar verbonden denk ik?) zouden wel voor enige verbetering in aanmerking komen.

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Als ik mij niet vergis waren er hier ook een paar mensen die bij DVDSOON de games metal arms: glitch in the system en i-ninja besteld hadden voor het luttele bedrag van 20 eurootjes, maaruh is dr al iemand die metal arms heeft ontvangen? ik heb i-ninja een week na bestelling gekregen maar die andere laat al redelijk lang op zich wachten...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
MetroidPrime schreef op 11 augustus 2004 @ 01:53:
Er gaan een paar geruchten rond over de Revolution, GamerFeed zou van een aantal insiders wat details over de nieuwe Nintendo console hebben gekregen:

• Mario, Zelda, Metroid, Mario Kart en Star Fox zullen launchtitels zijn
• Revolution krijgt een 15 Gb harde schijf
• Dual 1,8 Ghz PowerPC cpu's
• 800 Mhz ATI GPU
• ingebouwde BBA/modem
• Voice chat ondersteuning voor online gaming
• lancering voor die van de PS3 en X-Box Next

De technische specs komen wel overeen met wat andere sites beweren. Dus misschien zit er een kern van waarheid in, maar ik weet niet hoe betrouwbaar de rest is.
Zegt de term MEGATON iemand nog wat???

Met andere woorden, gewoon weer eens geruchten... Persoonlijk vind ik de geruchten voor de nieuwe controler van de Revolution veel interessanter.

Anoniem: 34169

nioz schreef op 11 augustus 2004 @ 23:57:
Just my 2cents; Nintendo rocked zoals ze bezig zijn, maar het imago en 3rd party support (redelijk met elkaar verbonden denk ik?) zouden wel voor enige verbetering in aanmerking komen.
Vroegâh was alles beter zullen we maar denken ;(

*orderd de one-up shirts die hier een gisteren werden gepost

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33
RareGast schreef op 12 augustus 2004 @ 00:11:
[...]

Zegt de term MEGATON iemand nog wat???

Met andere woorden, gewoon weer eens geruchten... Persoonlijk vind ik de geruchten voor de nieuwe controler van de Revolution veel interessanter.
Megaton was niet meer dan een promotie stunt van een Japans tijdschrift. Deze technische geruchten komen nu via contacten bij Nintendo bij meerdere journalisten binnen, zoals bijvoorbeeld Niels 't Hooft. De kans dat deze geruchten waar zijn is in ieder geval een stuk groter dan de meeste Megaton geruchten. De specs voor de NDS zijn trouwens op een vergelijkbare manier uitgelekt, dus het is mogelijk dat het waar is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
nioz schreef op 11 augustus 2004 @ 23:57:
Grappig die discussie hier om te lezen, volgens mij wil iedereen gewoon hetzelfde, maar dat is lastig om op de juiste manier te vertellen;
Tenminste ik neem aan dat iedereen hier wil dat Nintendo in principe blijft doorgaan met revolutionaire dingen, maar daarnaast wat meer aandacht besteed aan het hele marketing/3rd party gebeuren, want zeg nou zelf, meer keuze is nooit verkeerd.

Ik heb nu een ps2 moeten kopen om games zoals bijv. Gran Turismo en Final Fantasy, disgea etc. te kunnen spelen. Ik weet overigens dat een deel van die games contract gebonden zijn, maar hoe denk je dat zo'n contract tot stand komt? Sony heeft nou eenmaal een grote userbase, zoiets garandeerd snel grote sales en er staan natuurlijk leuke dingen tegenover zo'n exclusief contract, was Nintendo groter geweest, dan had mijn inziens of Nintendo dat contract af kunnen sluiten of washet voordeliger geweest voor de desbetreffende games producent om multiplatform te gaan.

* Captain N is het eens met ieder woord :) Ook met het gedoe over die contracten dus bij de games in mijn lijstje. Ik snap dat zoiets als Microsoft Flight Simulator nooit op een Nintendo zal verschijnen (niet dat het me boeit trouwens :P), maar die contract gebonden spellen zijn idd niet voor niks contract gebonden. Ennuh... foutje van Blizzard / Westwood |:( Ik haal ze wel eens door elkaar..

In dat stukje over dat Nanostray staat wat over het uploaden van high-scores naar de website van Majesco. Dat is wel koel! Hoewel ik :r van M$'s strategie in console-land, moet ik zeggen dat dat Live wel goed is gedaan. Vooral omdat ik het wel leuk vind om high-scores met anderen te vergelijken :P Leuk nieuws dit dus :)
Pro Evolution Soccer (of hoe het ook precies heet)
Ik meen me te herinneren dat Phuse deze heeft
Dat zal waarschijnlijk Winning Eleven 6 Final Evolution zijn dan, die (op de Cube) alleen in Japan is uitgekomen. Het schijnt het beste voetbalspel op de Cube te zijn (ala ISS voor de N64) en gaat ook altijd voor een fikse prijs weg op Ebay (75 euro ofzo). Volgens mij zijn deel 7 en 8 ook alleen maar voor de PS2 uitgekomen. Ik heb er tenminste niks over gehoord/gelezen voor de Cube. Het spel is van Konami trouwens.

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 12-08-2004 07:21 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 115248

MaxBurn schreef op 11 augustus 2004 @ 22:15:
Ik vind toch wel dat Nintendo zijn imago wel ietwat kan aanpassen hoor, Nintendo had vroeger helemaal geen kiddy imago, ze hadden het imago van een vernieuwend game bedrijf,
Nou dat weet ik eigenlijk niet hoor. Ik kan me nog herinneren dat Sega voor het eerst op de markt kwam, en die profileerden zich toen toch duidelijk als de grote volwassen broer van nintendo, iets duisterder, iets serieuzer. Natuurlijk verschenen er bij Sega ook genoeg zoete lieve spelletjes met fleurige graphics, maar naar mijn idee werd de nadruk toch wat meer gelegd op de "stoere" games als Altered Beast of zoiets als Moonwalker, of Mortal Kombat mét het bloed. Dat waren de redenen dat veel van mijn klasgenootjes toen een megadrive kochten, omdat Sega in hun ogen veel stoerder was.
Die was me ook al opgevallen ja. :) Ziet er een beetje uit als een promofilmpje voor een 2D shooter. Ik ben benieuwd of het dat ook inderdaad is, en hoe het van de 2 schermen gebruik gaat maken.
Bron: http://www.dgsonline.nl/news_display.asp?id=14135

Dan ga ik er ook een halen .... vind de X-Box wel een goede game-combi samen met mijn Cube
Nu wordt het wel steeds verleidelijker om ook een 2e console in huis te halen. Ik zou alleen niet weten welke van de 2 ik dan moest nemen. Op allebei zijn er wel spellen verschenen die ik graag zou willen hebben. (final fantasy serie, metal gear 2 (en straks 3), GTA, fable, ninja gaiden... etc).

Aan de andere kant vind ik 150 euro nog steeds een hele smak geld. Zeker als ik bedenk dat er eind dit jaar en begin volgend jaar heel veel cube-spellen uitkomen die ik absoluut wil hebben. En dan wil ik eigenlijk ook nog wel een DS. :D Het wordt dus toch al een dure tijd. Om dan ook nog de essentiele spellen voor een andere console bij te gaan houden wordt misschien wel een klein beetje teveel van het goede.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 12-08-2004 09:03 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33

rajackar

Blood Minister

er zijn zat games die ik graag op de cube had gezien.
Vooral RPG's
En bijvoorbeeld Resident evil outbreak of The suffering. Silent hill en devil may cry had ik ook erg graag gespeeld.
Voor mij komen de echte toppers op de cube uit maar er zijn toch wel erg veel games die ik ook erg graag zou spelen. Toch staat er bij mij (nog) geen Xbox of PS2 omdat ik geen zin heb om 3 consoles aan te schaffen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
DarkM schreef op 12 augustus 2004 @ 00:06:
Als ik mij niet vergis waren er hier ook een paar mensen die bij DVDSOON de games metal arms: glitch in the system en i-ninja besteld hadden voor het luttele bedrag van 20 eurootjes, maaruh is dr al iemand die metal arms heeft ontvangen? ik heb i-ninja een week na bestelling gekregen maar die andere laat al redelijk lang op zich wachten...
20 Canadese dollars zal je bedoelen, oftewel 12,35 euro ;)

Ik had ze ook besteld, maar ze bleven te lang op "backordered" staan naar mijn zin en heb dus weer gecancelled. Wel heb ik ribbit king binnen voor 16 CAD oftewel 9,88 euro

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

Anoniem: 115248 schreef op 12 augustus 2004 @ 08:55:
[...]

Die was me ook al opgevallen ja. :) Ziet er een beetje uit als een promofilmpje voor een 2D shooter. Ik ben benieuwd of het dat ook inderdaad is, en hoe het van de 2 schermen gebruik gaat maken.
Het is 3D! Ik vind het er wel vet uitzien voor een handheld.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

• Max|Burn
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
* Max|Burn herinnert zich iemand die 3 dagen geleden zei dat dit topic nog laaang niet aan het einde kwam, en dat het nog weken zou duren.
700 posts --> 920 ..
nog steeds niemand die ff tijd vrij wil maken voor een nieuw topic? :D

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 12-08-2004 11:50 ]

ma ma ma ma ma macron one

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:00

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

S2S schreef op 12 augustus 2004 @ 11:34:
[...]
Tja, ik ben een beetje uit de tijd aan het raken...
* Twee Dee vraagt NickChange aan naar Drie Dee.

Nu maar hopen dat D3 (Dee Drie) er geen probleem van maakt :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

S2S schreef op 12 augustus 2004 @ 11:34:
[...]

Shit je hebt gelijk, het staat gewoon in de tekst.
Het kwam door die 2 rechter screenshots. Die zien eruit alsof het speelt als een 2D shooter. Van bovenaf gezien, vertical scrolling. Maar misschien moet ik dus meer in de richting van Starfox gaan denken dan.

www.Goku.nl schreef op 12 augustus 2004 @ 07:10:
[...]

Dat zal waarschijnlijk Winning Eleven 6 Final Evolution zijn dan, die (op de Cube) alleen in Japan is uitgekomen. Het schijnt het beste voetbalspel op de Cube te zijn (ala ISS voor de N64) en gaat ook altijd voor een fikse prijs weg op Ebay (75 euro ofzo). Volgens mij zijn deel 7 en 8 ook alleen maar voor de PS2 uitgekomen. Ik heb er tenminste niks over gehoord/gelezen voor de Cube. Het spel is van Konami trouwens.
Je hebt gelijk. Zijn die spellen op enigerlei wijze aan elkaar gerelateerd :?

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Lekker hoor, mooie battle gewonnen in Gladius, gaat vlak na de battle het beeld op zwart, me knoppen werken nog wel (hoor geluidjes als ik ze indruk etc) en de muziek/publiek gaat door maar voor de rest staat het vast :S

Naja dan maar weer opnieuw doen ;)

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Schweino schreef op 12 augustus 2004 @ 09:36:
[...]

20 Canadese dollars zal je bedoelen, oftewel 12,35 euro ;)

Ik had ze ook besteld, maar ze bleven te lang op "backordered" staan naar mijn zin en heb dus weer gecancelled. Wel heb ik ribbit king binnen voor 16 CAD oftewel 9,88 euro
Metal Arms was eerst ook 16 CAD en dus 10 eurootjes..... voor dat bedrag heb ik hem namelijk ook besteld... maar heb hem dus ook nog niet binnen... I-Ninja overigens wel...

• Captain N
Twee Dee schreef op 12 augustus 2004 @ 11:51:
[...]

Tja, ik ben een beetje uit de tijd aan het raken...
* Twee Dee vraagt NickChange aan naar Drie Dee.

Nu maar hopen dat D3 (Dee Drie) er geen probleem van maakt :+
Kan dat dan? Een nick change? Want www.Goku.nl is een website die ik 4 jaar geleden had ofzo :P Zou ook wel iets anders willen :D
Anoniem: 34169 schreef op 12 augustus 2004 @ 12:17:
[...]

Je hebt gelijk. Zijn die spellen op enigerlei wijze aan elkaar gerelateerd :?
Pro Evolution Soccer is de engelstalige versie. Deel 1 is deel 5 van de Winning Eleven serie, en vanaf daar omhoog.

[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 12-08-2004 17:32 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:00

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik zit er aan te denken om PN03 op de kop te tikken (10 pond bij play.com). Zijn er hier mensen die nog een prettige/onprettige ervaring mee hebben?

@Maxburn:
Heel irritant ja, die hangers in Gladius. Ik zorg nu al dat ik niet te snel uit shops en menus weg klik, maar zo af en toe gebeurt het ook in (of ná) een battle.
Ik heb ook wel eens gehad dat het spel blijft hangen in een beurt van een tegenstander. Dan blijft een bepaald character steeds in beeld zonder dat er nog iets gebeurt... Balen!
En toch om de een of andere reden blijf ik het spel weer oppaken :)
Ik speel inmiddels zonder meters, vind ik nu net iets leuker, kan ik tenminste naar de animaties kijken :)

offtopic:
Nickchange regels *updated*
kijk hier eens als je een nickchange wilt ;)

Oh, en voor alle fans die al nieuwe T-shirts laten drukken: Ik blijf gewoon Twee Dee hoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Twee Dee op 12-08-2004 17:47 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Late quote:
S2S schreef op 11 augustus 2004 @ 12:27:
Dual 1,8 Ghz PowerPC cpu's klinkt leuk! Maar valt in het niets als MS de 3 cores cpu in de xbox propt met ieder 3,4 Ghz.
Dit is dus weer een totale onzinuitspraak. Echt een uitspraak van een megahertz-specsgeile fanboy die andere na-papagaait zonder na te denken. Zoals je misschien bekend is, wint de Athlon 64 op 2,2 GHz het DIK van 3,4GHz P4, dus megaherzen zeggen helemaal niets. Zelfde verhaal is het deze generatie, de Xbox heeft aan ruwe megaherzen bijna 2x zoveel, 733 tegenover de 400MHz van de Cube. Verder heeft de Xbox een omgebouwde GeForce 3 aanboord, maar zie je al dat geweld écht terug in de games?

Anoniem: 75298

WAAROM IK METROID PRIME NIET LEUK VOND.

Ik speel computerspelletjes om te vluchten voor een gebroken hart. Net zoals een bolle dikzak dat doet door zichzelf vol te vreten.
Het computer spelletje vult die eenzame leegte zoals voor een vetklep een bigmac dat doet.
Nu komt dan het dillemma met Metroid Prime er is geen interactie met andere mensen je doolt EENZAAM door een vreemde wereld waardoor het net lijkt dat je door een moeilijke tijd gaat zoals een dikke dat heeft als hij afvalt. (diep he?)
De enigste keer dat je iets kan communiceren is met je boordcomputertje of met de eeuwenoude schriften op de muur. Het lijkt net of ik onsterfelijk ben en al mijn geliefden zijn overleden en dat de laatste woorden zijn die ik op de muur lees.
Ik wordt teveel geconfronteerd met mijn eenzaamheid in dit spel, de pijn die ik kan krijgen van een gebroken hart is te veel op de loer in deze virtuele wereld dit is dus de reden waarom ik het spel niet heb uitgespeeld.

• MetroidPrime
Anoniem: 75298 schreef op 12 augustus 2004 @ 20:17:
Nu komt dan het dillemma met Metroid Prime er is geen interactie met andere mensen je doolt EENZAAM door een vreemde wereld
Ja, dat is Metroid. Zo zijn alle Metroid spellen altijd al geweest en dat zal waarschijnlijk niet veranderen. Als je interactie met NPC's wilt kun je beter Harvest Moon of Animal Crossing kopen. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Anoniem: 34169 schreef op 12 augustus 2004 @ 19:15:
Late quote:

[...]

Dit is dus weer een totale onzinuitspraak. Echt een uitspraak van een megahertz-specsgeile fanboy die andere na-papagaait zonder na te denken. Zoals je misschien bekend is, wint de Athlon 64 op 2,2 GHz het DIK van 3,4GHz P4, dus megaherzen zeggen helemaal niets. Zelfde verhaal is het deze generatie, de Xbox heeft aan ruwe megaherzen bijna 2x zoveel, 733 tegenover de 400MHz van de Cube. Verder heeft de Xbox een omgebouwde GeForce 3 aanboord, maar zie je al dat geweld écht terug in de games?
Nee, maar dat zegt NIETS over de hardware. Het gaat om de potentie van hardware en in hoeverre gameontwikkelaars die benutten! En dat is ook de reden dat Doom3 WEL op de xbox uitkomt en NIET op de gamecube en ps2. :O

Anoniem: 69968

WAAROM IK METROID PRIME NIET LEUK VOND.

Ik speel computerspelletjes om te vluchten voor een gebroken hart. Net zoals een bolle dikzak dat doet door zichzelf vol te vreten.
Het computer spelletje vult die eenzame leegte zoals voor een vetklep een bigmac dat doet.
Nu komt dan het dillemma met Metroid Prime er is geen interactie met andere mensen je doolt EENZAAM door een vreemde wereld waardoor het net lijkt dat je door een moeilijke tijd gaat zoals een dikke dat heeft als hij afvalt. (diep he?)
De enigste keer dat je iets kan communiceren is met je boordcomputertje of met de eeuwenoude schriften op de muur. Het lijkt net of ik onsterfelijk ben en al mijn geliefden zijn overleden en dat de laatste woorden zijn die ik op de muur lees.
Ik wordt teveel geconfronteerd met mijn eenzaamheid in dit spel, de pijn die ik kan krijgen van een gebroken hart is te veel op de loer in deze virtuele wereld dit is dus de reden waarom ik het spel niet heb uitgespeeld.
heftig :|

maar als je spellen online speelt, krijg je te maken met stomme mensen die cheaten, je om geen reden uitschelden en je het spelen van spellen lastig maken.

kingnbajam schreef op 12 augustus 2004 @ 20:33:
[...]

Nee, maar dat zegt NIETS over de hardware. Het gaat om de potentie van hardware en in hoeverre gameontwikkelaars die benutten! En dat is ook de reden dat Doom3 WEL op de xbox uitkomt en NIET op de gamecube en ps2. :O
Of niet.
De reden dat Doom 3 wel op de Xbox uitkomt is omdat de architectuur overeenkomt met die van het oorspronkelijke platform: x86 Windows.

Anoniem: 69968 schreef op 12 augustus 2004 @ 20:34:
[...]

heftig :|

maar als je spellen online speelt, krijg je te maken met stomme mensen die cheaten, je om geen reden uitschelden en je het spelen van spellen lastig maken.
Heftig he? Vond ik ook. :|
Online schelden ze je uit maar met HUN scheldwoorden word je niet geconfronteerd met de zwakkere kant van jezelf omdat ze je niet kennen. Bij Metroid ben je in strijd met jezelf en dat is echt 1000 keer zo zwaar als een of andere online mannetje die tegen je zegt dat je een onbetrouwbare cheater bent ofzo.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 12-08-2004 20:57 ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Zo ik heb eindelijk Burnout 2.
En ik vind het echt een geweldig spel, lekker snel, zeer overdreven (maar daardoor wel leuk) crashes. Dat is trouwens ook mn favorite spel mode.

Hoeveel van die Crash-courses zitten er eigenlijk in.
Ik heb er al iets van 20 gedaan.

Hoe doe je dat eigenlijk met dat snelle optrekken.
Want sommige van die tegenstanders die sprinten echt super snel weg.

@ David2003

Dan ga je toch gezellig Viewtiful Joe spelen.
Allemaal mooie (vrolijke) kleurtjes op het scherm, veel karakters (tegenstanders, maar toch) dus je bent nooit alleen.
En als je die hebt uitgespeeld, dan kan je verder gaan met MP.

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 12-08-2004 21:16 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

jah kan ik inderdaad doen, maar ik denk dat ik pas klaar ben om verder te gaan met metroid prime als ik een vriendin heb

• Captain N
Of Animal Crossing :) Daar ben je alleen maar aan het babbelen met dorpsgenootjes :P

Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 60967

of Tales Of Symphonia. Ben je bijna 80 uur zoet mee en bestaat voor een groot gedeelte uit gesprekken :) (het blijft hier nog steeds akelig stil rond deze game)

• Schweino
Je hebt toch niets tegen dikke mensen?

*Schweino gaat stil zitten snikken in een hoekje :'(

Schweino schreef op 12 augustus 2004 @ 21:51:
[...]

Je hebt toch niets tegen dikke mensen?

*Schweino gaat stil zitten snikken in een hoekje :'(
nee hoor ik heb heel veel overeenkomsten met een vetnek, we vertonen allebij bijvoorbeeld vluchtgedrag.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 12-08-2004 21:59 ]

Anoniem: 86074

Ik ben er bijna uit, kan iemand me vertellen wat er zo goed is aan Metal Arms. Wat is de gameplay naast knallen? Zitten er coole bossfights in? Maar voornamelijk, wat is nu de precieze gameplay. Ik weet het, het is 20 euro, maar toch wel 20 euro, ik geef mijn geld gericht uit.

Anoniem: 69968

Anoniem: 75298 schreef op 12 augustus 2004 @ 21:58:
[...]

nee hoor ik heb heel veel overeenkomsten met een vetnek, we vertonen allebij bijvoorbeeld vluchtgedrag.
de 'echte' chin chan is veel beter in het beledigen :)

www.Goku.nl schreef op 12 augustus 2004 @ 21:25:
Of Animal Crossing :) Daar ben je alleen maar aan het babbelen met dorpsgenootjes :P
Komt dat kreng nou hier nog eens uit of wat 8)7
Anoniem: 69968 schreef op 12 augustus 2004 @ 22:32:
[...]

de 'echte' chin chan is veel beter in het beledigen :)
Jij ook >:)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 12-08-2004 22:46 ]

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Anoniem: 60967 schreef op 12 augustus 2004 @ 21:43:
of Tales Of Symphonia. Ben je bijna 80 uur zoet mee en bestaat voor een groot gedeelte uit gesprekken :) (het blijft hier nog steeds akelig stil rond deze game)
Hij is in bestelling, maar nog steeds geen ship confirm. Damn DVDSoon!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Anoniem: 23844

Anoniem: 60967 schreef op 12 augustus 2004 @ 21:43:
Heb hem sinds de launch, gespeeld en werd helemaal in het verhaal gezogen. Vervolgens in +- een week uitgespeeld. Uiteindelijk is van 35 uur over gedaan met een aantal sidequests. Zeer goede RPG en van mij mogen alle battle systems zoals die van ToS worden. Absolute topper _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenphiR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04-2020

ZenphiR

Felix tha Cat

waar het ook om gaat is dat mensen spellen kopen. De consoles gaan in alle 3 gevallen onder de kostlrijs over de toonbank. My first sony 2 en niksbox zijn te makkelijk te kraken waardoor mensen het kopen, er een HD in zetten en games genoeg zou je zeggen!. Laten wij nu allemaal het gewoon goed doen en gewwoon games voor de Cube blijven kopen, die overigens nog veel goedkopen zijn over het algemeen als die van de concurenten ook :*) wat wil je nog meer.

Ooohja, na Metal Arms (€20 bij bartsmit.nl) heeft Intertoys Freedom Fighters voor €10 }) errug tof spel!!!! Dit is vasty wel eens gezegd en ik hou er zeker niet van om games van Electronic Arts aan te prijzen (aangezien ze Burnout 3 en vele andere games gewoon boycotten op de cube omdat Sony en Big Bill ze gewoon genoeg centjes geven zodat deze games niet op de cube uitkomen) maar toch is dit gewoon een tof spel. Beetje Rainbow Six achtige stealth gameplay, geen rambo-gedoe, dan ga je snel dood :o maar echt voorzichtig stukje bij stukje land veroveren!!!

Xbox Live / PSN: ZenphiR0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
ZenphiR schreef op 13 augustus 2004 @ 00:58:
waar het ook om gaat is dat mensen spellen kopen. De consoles gaan in alle 3 gevallen onder de kostlrijs over de toonbank.
Als ik het goed heb is de Cube toch echt de enige die voor meer dan de kostprijs over de toonbank gaat hoor? :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Heb al weer een hele tijd geleden Zelda: 4 Swords Adventures besteld bij DVDboxoffice ... Maar nog niet binnen, iemand van jullie al wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 75298 schreef op 12 augustus 2004 @ 21:20:
jah kan ik inderdaad doen, maar ik denk dat ik pas klaar ben om verder te gaan met metroid prime als ik een vriendin heb
Moet je harvest moon gaan spelen :) boerderij runnen, vriendin versieren, trouwen, kindje krijgen....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Heb hem sinds de launch, gespeeld en werd helemaal in het verhaal gezogen. Vervolgens in +- een week uitgespeeld. Uiteindelijk is van 35 uur over gedaan met een aantal sidequests. Zeer goede RPG en van mij mogen alle battle systems zoals die van ToS worden. Absolute topper .
Gezogen is inderdaad het goede woord. Ik zit nu ruim 20 uur in het spel, maar ik denk dat ik er langer over ga doen als 35 uur omdat ik vrij veel gewoon aan het rondlopen ben zonder direct verder te gaan met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:33
Sur_G schreef op 13 augustus 2004 @ 01:30:
Heb al weer een hele tijd geleden Zelda: 4 Swords Adventures besteld bij DVDboxoffice ... Maar nog niet binnen, iemand van jullie al wel??
Nope same here :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Vreemd ik had I-ninja ook bij Boxoffice besteld en dat is ook al ruim een maand geleden.
Policy is daar dat je pas na 8 weken mag gaan klagen. |:(
Vreemd dat er meerdere problemen hebben met zendingen, of er zit iemand bij de douane fijn te cuben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm nou ik zit lekker met DVDSoon opgescheept. Shippen dat hele SSX3 niet (Al 9 maanden niet 8)7) en geld terug mag lekker niet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 09:28
Anoniem: 81784 schreef op 13 augustus 2004 @ 11:48:
[...]

Vreemd ik had I-ninja ook bij Boxoffice besteld en dat is ook al ruim een maand geleden.
Vreemd dat er meerdere problemen hebben met zendingen, of er zit iemand bij de douane fijn te cuben.
Ik wacht nu al 7 weken op Super Monkey ball, nog een weekje en dan sturen ze een nieuwe op (hoop ik :X).

EMG heeft ook maar eens wat scores aan nieuwe spellen gegeven:
Game of the Month:
Burnout 3: Takedown (Xbox/PS2, EA): 9.0 / 9.5 / 9.0 *Gold*

Other scores:

Silent Hill 4 (PS2, Konami): 7.5 / 7.5 / 7.5
Viewtiful Joe (PS2, Capcom): 8.5 / 8.5 / 9.0 *Silver*
NASCAR 2005 (PS2/GC/Xbox, EA): 9.0, 8.0, 9.0 *Silver*
Street Racing Syndicate (PS2/GC/Xbox, EA): 7.0 / 6.0 / 6.0

ESPN NHL 2K5 (Xbox/PS2, Sega): 8.5 / 8.5 / 8.0 *Silver*
NHL 2005 (Xbox/PS2/GC, EA): 6.0 / 6.0 / 7.0
Catwoman (Xbox/PS2/GC, EA): 4.5 / 5.5 / 2.0

Armored Core: Nexus (PS2, From Software): 6.0 / 6.0 / 5.0
Guilty Gear X2 #Reload (Xbox, Sammy): 9.0 / 8.5 / 9.0 *Silver*
Dynasty Warriors 4: Empires (PS2, Koei): 6.0 / 5.5 / 6.5
Star Ocean: Till The End of Time (PS2, Square Enix): 7.0 / 7.0. 7.5
Astro Boy (PS2, Sega): 5.0 / 3.0 / 5.0
Hot Shots Golf Fore! (PS2, Sony): 7.0 / 8.5 / 6.5
Phantom Brave (PS2, Nippon Ichi): 8.5 / 8.5 / 8.5 *Silver*
Spy Fiction (PS2, Sammy): 5.5 / 3.0 / 5.0
Sudeki (Xbox, Microsoft): 4.5 / 6.0 / 5.5
Pikmin 2 (GC, Nintendo): 8.5 / 9.0 / 9.0 *Silver*
Amazing Island (GC, Sega): 5.5 / 3.0 / 5.5
Aah burnout3 krijgt zo'n hoog cijfer...en wij krijgen hem niet :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag kwam Metal Arms binnen (2 dagen geleden bij bart smit besteld). Eerst indruk is zeker positief. Het is wel veel minder actie-gericht dan ik aan de hand van de IGN-recensie had verwacht. Ik had gedacht echt een simpel actie-spelletje te krijgen waarbij je gewoon golf na golf aan simpele vijanden kapot overhoop moest schieten. Ik heb nu alleen het eerste level nog maar gezien, maar het is nu al duidelijk dat dit veel meer een tactisch spelletje is. De vijanden moet je vrij vaak raken voor ze neervallen, en ze kunnen ook nog best goed richten. Het is dus echt zaak om je ergens achter te verschuilen en ze 1 voor 1 uit te schakelen. De controls vond ik wel heel erg wennen (bewegen met de controlstick, richten met de C-stick), heb nog nooit een spel gespeeld met zo'n besturing. Maar na verloop van tijd zal het vanzelf wel gaan wennen.

Maar toch ga ik mezelf maar beheersen en het voorlopig nog even in de kast zetten. Ik wil nu eerst Harvest Moon uitspelen voor ik me weer in een nieuw spel stort. Anders zit ik straks weer met allemaal half-uitgespeelde spellen waar ik geen zin meer in heb om ze af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb afgelopen woensdag mijn gratis verstuurde spel gekregen van DVDBox, omdat die gewoon ergens gejat is. Je moet inderdaad 8 weken wachten voordat je mag gaan klagen, maar daarna doen ze echt niet moeilijk en versturen hem gewoon nog een keer. Dus nu heb ik eindelijk Custom Robo. (Niet dat er veel aan is op het eerste gezicht). Nu weer wachten op WarioWare, die ook al een week of 6 verstuurd is...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:33
Anoniem: 81784 schreef op 13 augustus 2004 @ 11:48:
[...]

Nee bij mij staat er namelijk nog steeds 'on order' en ik had daar I-Ninja besteld en die was binnen een week in huis. Dus aan de douane ligt t niet.
Ligt gewoon aan de beperkte voorraad van DvdBoxoffice en de grote vraag die ze niet aankunnen imo

sry ik heb Zelda 4Swords besteld bij DvdSoon :) Maar blijkbaar kampen die met hetzelfde probleem als DvdBoxoffice :\

[ Voor 10% gewijzigd door Glorix Jim op 13-08-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 115248 schreef op 13 augustus 2004 @ 16:08:
Maar toch ga ik mezelf maar beheersen en het voorlopig nog even in de kast zetten. Ik wil nu eerst Harvest Moon uitspelen voor ik me weer in een nieuw spel stort. Anders zit ik straks weer met allemaal half-uitgespeelde spellen waar ik geen zin meer in heb om ze af te maken.
Hoe kan je Harvest Moon eigenlijk uitspelen??

Ik bedoel je bent een boer, en dat is nou niet echt iets wat ophoudt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Je kan gewoon je bestelling annuleren en het laten terugstorten naar je creditcard, heb ik laatst ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op 13 augustus 2004 @ 19:28:
[...]

Je kan gewoon je bestelling annuleren en het laten terugstorten naar je creditcard, heb ik laatst ook gedaan.
Bij DVDSoon? Weet je dat zeker?
Vanitas schreef op 13 augustus 2004 @ 16:47:
[...]

Is het niet hetzelfde als The Sims in dat opzicht?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 13-08-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 13 augustus 2004 @ 16:47:
[...]

Wel, er zitten toch meer aspecten dan dat aan het spel hoor. En volgens mij zal het op een gegeven moment toch wel afgelopen zijn. Kijk, de tijd verstrijkt merkbaar in het spel. Ik bedoel, ik begon als single boer, en inmiddels ben ik al getrouwd en laat ik mijn zoontje voorzichtig kennismaken met het boerenleven. ;)
Ik neem aan dat dat zoontje ouder zal worden, en op een gegeven moment de boerderij over moet gaan nemen. Misschien is dat het einde? Als je met pensioen mag? :p

Ik weet ook dat het spel in 6 chapters is verdeeld, en ik meen me uit een recensie te herinneren dat het hele spel uiteindelijk 30 jaar zal beslaan.

Het is in ieder geval niet het soort simulatie dat eindeloos door kan gaan, wat dat betreft vind ik het meer op Zelda dan Animal Crossing lijken. Er wordt toch een soort van verhaal verteld.

**spoiler**

In het eerste chapter woonde er bijvoorbeeld een schattig oud echtpaartje in Forget Me Not valley, en nu in het tweede chapter woont alleen de oude man er nog en staat er een grafsteen in de tuin waar zijn vrouw ligt begraven. :'(

Is het niet hetzelfde als The Sims in dat opzicht?
Sims heb ik nooit gespeeld, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.

offtopic:
semi-offtopic

Mijn 3 jaar jongere broer, die zo mogelijk nog meer aan Animal Crossing is verslaafd als ikzelf (nadat ik hem mijn gewonnen Platinum Gamecube had verkocht), werkt momenteel bij VPRO's 3voor12-site. En ze hebben daar elke vrijdag een rubriek over waar de redactie op dat moment naar luistert. Heeft ie deze week erbij gezet:

Animal Crossing (Nintendo) release: 24 september
Al acht maanden ben ik verslingerd aan mijn eigen dorpje in Animal Crossing, waar het leven parallel loopt aan de echte wereld. Ik heb veertien dierlijke dorpsgenoten, een huis dat ik moet inrichten en verbouwen, een museum dat ik vol moet krijgen en er is een winkeltje met elke dag een verse lading voorwerpen. Gisteren heb ik eindelijk de kwal gevangen, waardoor ik bijna alle vissoorten heb. Gisteren kon ik bij het meer ook de meteorietenregen bewonderen met enkele dorpsgenoten. Morgen komt de waarzegster langs. Ik ben benieuwd hoe het met mijn karma is gesteld. Zie animalcrossing.nintendo.nl.

Leuke gratis reclame voor Nintendo. :) (al zei hij laatst dat de hele redactie daar Playstation's heeft, en niemand een gamecube... hm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 34169 schreef op 13 augustus 2004 @ 20:30:
[...]

Bij DVDSoon? Weet je dat zeker?
Jup, 100% zeker, zie https://www.dvdsoon.com/faq.xml#23
23. I got a store credit for a voided item / order, but I want my money back.
We understand our obligation to deliver the goods for which you paid for or issue a refund if you so desire. To obtain the refund of your store credit, login to your account and request the "Credit Refund" form. When you click on that link, you will be brought to an instruction page to fill that form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Animal Crossing en Harvest Moon lijken me alletwee wel leuk.
Gewoon een beetje allerdaagse dingen doen.

Ik kan me nog wel iets herrineren van een filmpje wat ik een hele tijd geleden had gezien van AC. Daarin ging je zo met een bootje over een meertje heen. En dan zat er iemand bij je in de boot die stuurde en die ging dan zo'n liedje zingen. Met een heel hoog stemmetje. Echt heel grappig. :)

Heb je eigenlijk ook nog een soort missies in het spel?
Of moet je gewoon jezelf zijn en "overleven"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
offtopic:
Aangezien ik hier vrij vaak post, leek mij het handig even kort te melden dat ik, www.Goku.nl, mijn naam veranderd heb naar Captain N. :) Dat jullie het even weten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 13-08-2004 22:54 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 17:08
Captain N schreef op 13 augustus 2004 @ 22:53:
offtopic:
Aangezien ik hier vrij vaak post, leek mij het handig even kort te melden dat ik, www.Goku.nl, mijn naam veranderd heb naar Captain N. :) Dat jullie het even weten :P
:o die serie was geweldig :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Daarom :D

Met Duke (die hond), Megaman, Simon (Castlevania), Motherbrain, Pit (Kid Icarus), die dude uit Punch Out, en die obergine (dacht uit Ice Climbers)... en natuurlijk Captain N: The Game Master! :D Met z'n NES joypad aan z'n riem! _/-\o_

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 22:49

Kid Buu

Huh, Pietje?

Dat was wel een coole serie ja, dat ie op een avond zit te nintendo'en en opeens samen met zijn hond de tv word in gezogen.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Net maar even Tales of Symphonia geannulleerd bij DVDSoon en besteld bij DVDBO. Hopelijk verwerken ze daar alles iets sneller...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat was idd een leuke serie.
Alhoewel ik toen nog lang niet alles snapte qua karakters.

En het verhaal van een aflevering was nooit echt orgineel en/of uitgebreid, maar wel leuk.
Metroid Sweet Metroid
Mother Brain tricks the N Team into thinking she's been defeated. She then opens up a warp zone, with Kevin's neighborhood shown on the other side. Thinking it's the Ultimate Warp Zone, Kevin goes through. Mother Brain captures the remaining N Team members and sentences them to banishment in the Black Hole Warp Zone. Kevin, who's really on Metroid, finally gets back to the Palace and rescues the N Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hehe, ja... verhaaltechnisch gezien stel het niet veel voor :P Sowieso niet eigenlijk. Ik had laatst wat afleveringen gevonden, en na zo'n lange tijd was het toch niet helemaal zoals in mijn herinnering :P Wel erg vermakelijk :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 13 augustus 2004 @ 22:46:

Ik kan me nog wel iets herrineren van een filmpje wat ik een hele tijd geleden had gezien van AC. Daarin ging je zo met een bootje over een meertje heen. En dan zat er iemand bij je in de boot die stuurde en die ging dan zo'n liedje zingen. Met een heel hoog stemmetje. Echt heel grappig. :)
Ja, dat is Kapp'n die zo leuk zingt. Om dat te doen moet je wel een GBA hebben en daarmee linken, dan kun je naar een tropisch eiland(je) varen.

Maar wacht maar tot je K.K. Slider hoort zingen, dat is nog veel leuker. :p
Heb je eigenlijk ook nog een soort missies in het spel?
Of moet je gewoon jezelf zijn en "overleven"?
Er zijn zeker geen missies. Je kan in principe helemaal niks doen, en je zult nooit game-over gaan. Maar je kunt jezelf wel doelen stellen. Bijvoorbeeld proberen om alle soorten vissen te vangen (dat is lastiger dan het lijkt, want alle vissen hebben maar een aantal maanden waarin ze voorkomen. Om ze allemaal te pakken te krijgen ben je dus minstens een jaar bezig (real time!). En zo ook bij de insecten.

En dan is er natuurlijk de eeuwige speurtocht naar de juiste meubels. Echt alles in Animal Crossing komt in bijpassende setjes. Als je op een dag een leuke tafel te koop ziet bij Tom Nook, dan kun je er zeker van zijn dat er ook een bijpassende stoel voor is, en een kast, en behangpapier... en ik weet nog toen ik dat las en dacht dat dat me nou niet bepaald zou boeien. Maar geloof me, als je eenmaal begint te spelen slaat de verzamelwoede vanzelf toe. Het is onvermijdelijk. Al snel wordt het een soort obsessie voor je om alle voorwerpen uit een serie bij elkaar te zoeken. En sommige voorwerpen zijn dan uiteraard extreem zeldzaam, alleen te vinden op het eiland bijvoorbeeld. Of alleen te koop bij de rondreizende marktkoopman die maar eens in de zoveel maanden langskomt. Daar kan ik me dan al dagen van te voren op verheugen. Ook al weet ik dat dat felbegeerde meubelstuk toch niets meer is dan een stapeltje polygonen van N64 kwaliteit, ik moet en zal het toch hebben.

Momenteel zet ik bijvoorbeeld al 7 dagen achter elkaar de wekker op 6 uur (in het echt welteverstaan), om in het spel mee te kunnen doen aan de ochtendgymnastiek die gedurende de maand augustus georganiseerd wordt. Je krijgt een stempelkaart, en als je 14 keer hebt meegedaan aan de ochtendgymnastiek, krijg je een leuk kadootje... volgens de burgemeester van mijn dorpje. Geen idee wat dat kadootje zal zijn, vast weer een 1 of andere suffe troffee die ik na 3 dagen alweer op de vuilstort dump... maar toch he. ;) Ik wil dat kadootje dan toch hebben. Bovendien, als ik eens een dagje oversla met die ochtendgymnastiek, kun je er zeker van zijn dat 1 van de dorpsbewoners daar wat over zegt. "Hey, i didn't see you this morning did I?" Het klinkt ongetwijfeld belachelijk, maar wacht maar tot je zelf begint te spelen. :p

Ik geloof wel dat ik een beetje een uitzondering ben dat ik het nu al zoveel maanden leuk blijf vinden, de meeste mensen worden het wel eerder zat. Maar de eerste 2 maanden ofzo, raakt iedereen eraan verslaafd, gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
[afzeikmode]
Ik zat net ff een beetje rond te kijken in de sterrencatalogus op Nintendo.nl... kan iemand mij vertellen waarom er in godesnaam een Duitse versie van The Sims in staat? :? Sowieso.. al die games die erin staan mogen er van mij allemaal uit. Ik wil bijzondere dingen kunnen kopen die je niet in de winkel kan kopen. Zoals ze ook in de japanse sterrencatalogus hebben!
[/afzeikmode]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Captain N schreef op 14 augustus 2004 @ 10:49:
[afzeikmode]
[...]
[/afzeikmode]
Ja het is volgens mij een beetje een afvalstortplaats voor Nintendo Nederland. Misschien als zij een verkeerde lading ergens van krijgen ergens, of promo-rommel ofzo, hebben ze altijd de sterrecatalogus nog :P

Gelukkig komt er af en toe ook wel echt wat interessants in :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die Zelda Collector's Edition was interessant. En Pokémon Box... omdat die alleen in die verdraaide Cube pakketten te krijg zijn. Maar verder :?

Ik bedoel maar: http://club.nintendo.jp/member/exec/entranceNaviPrivilege Check die speciale Mario/Luigi controller :) En een shirt die je niet zelf hoeft te fabriceren met een uitprintbaar strijkplaatje :P

[ Voor 48% gewijzigd door Captain N op 14-08-2004 11:40 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
@ Surrounded.

Is het misschien niet handiger om de klok van je cube 3 uur te verzetten, zodat je om 9 uur kan gaan gymen?

Maar het lijkt me wel een verslavende game.
Net zoals ik Morrowind, daar ga ik ook altijd vanalles verzamelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 10:58

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Irritant wil ik Ikaruga bestellen bij FRS, gaat het registreren steeds fout...
Iedere keer als m'n gegevens heb ingevoerd en verder klik staat er een leeg scherm met 'er is geen zoekterm opgegeven'...

Of ligt dit spel gewoon in de meeste filialen en hoef ik al die moeite niet te doen om 'm appart te laten bezorgen in een filiaal?

Trouwens had ik gister ff een originele nintendo-scart gekocht en deze geeft inderdaad een stukken beter beeld als dat goedkope 3d-party ding (toen had ik vage lettertjes met ruis, nu niet meer :) ). Gelukkig stuurt m'n TV de scart-audio door over de audio-uitgang (dat deed m'n ouwe tv niet dus had ik toen die 3d-party kabel genomen omdat daar losse audio-aansluitingen op zaten).

Anyway ben er erg blij mee maar wel duur (kost meer dan een derde dan de GC zelf...)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ben nog van plan een kabel te kopen voor m'n Q, maar die zijn helemaal prijzig. Daar kan je bijna een Gamecube van kopen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Captain N schreef op 14 augustus 2004 @ 12:56:
Ik ben nog van plan een kabel te kopen voor m'n Q, maar die zijn helemaal prijzig. Daar kan je bijna een Gamecube van kopen :P
Voor een nieuw GC spel kun je ook bijna een cube kopen, en voor het geld van een GBA SP kun je er bijna 2 kopen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op 14 augustus 2004 @ 11:31:
Die Zelda Collector's Edition was interessant. En Pokémon Box... omdat die alleen in die verdraaide Cube pakketten te krijg zijn. Maar verder :?

Ik bedoel maar: http://club.nintendo.jp/member/exec/entranceNaviPrivilege Check die speciale Mario/Luigi controller :) En een shirt die je niet zelf hoeft te fabriceren met een uitprintbaar strijkplaatje :P
Damn, dat wil ik ook. NoE sucks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Net even Viewtiful Joe voor 19 euro opgepikt bij een zaakje in Leiden dat ook wat 2e hands zooi heeft liggen. Had het ooit wel eens even gespeeld, maar vond er toen niet veel aan. Ik ben benieuwd of het leuker is als je het langer speelt.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd die mario en luigi controllers zijn idd gaaf.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Net Metroid Prime gekocht bij de Bart Smit in Nootdorp, wilde hem eerst niet hebben, maar voor 15 Euro kon ik hem niet laten liggen :)

@Vanitas: Veel gamers zullen hem inderdaad al hebben, maar ik heb altijd getwijfeld of ik hem wel leuk zou gaan vinden. Voor die 15 Euro durfde ik dat risico wel aan ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Pewwy op 14-08-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Pewwy schreef op 14 augustus 2004 @ 16:47:
Net Metroid Prime gekocht bij de Bart Smit in Nootdorp, wilde hem eerst niet hebben, maar voor 15 Euro kon ik hem niet laten liggen :)
Zo dat is goedkoop en een goede koop, maar ik denk dat 90% van de cubers hem als wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Captain N schreef op 14 augustus 2004 @ 16:37:
Net even Viewtiful Joe voor 19 euro opgepikt bij een zaakje in Leiden dat ook wat 2e hands zooi heeft liggen. Had het ooit wel eens even gespeeld, maar vond er toen niet veel aan. Ik ben benieuwd of het leuker is als je het langer speelt.
Welk zaakje is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 30-03 09:33
Ja wil ik ook ff weten :)

En ik ga ook ff langs de bartsmit voor metroid....

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Captain N schreef op 14 augustus 2004 @ 16:37:
Spel is masterlijk. Geloof mij! Henshin a go go baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vanitas schreef op 14 augustus 2004 @ 12:22:
@ Surrounded.

Is het misschien niet handiger om de klok van je cube 3 uur te verzetten, zodat je om 9 uur kan gaan gymen?

Maar het lijkt me wel een verslavende game.
Net zoals ik Morrowind, daar ga ik ook altijd vanalles verzamelen. :)
In het begin van Animal Crossing moet je de tijd en datum opgeven. Die leest 'ie dus blijkbaar niet van de Gamcube klok.
Sjaak's Hobby Shop :P Maar ze hadden er maar 1, een tweede handsje. Die winkel verkoopt voornamelijk treintjes en modelbouw dingen en zo, maar hebben ook een paar spelletjes staan. Een paar nieuwe, en af en toe een paar tweede hands.

[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 14-08-2004 17:58 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

:) ken die shop, zal er binnenkort eens gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op 14 augustus 2004 @ 17:56:
In het begin van Animal Crossing moet je de tijd en datum opgeven. Die leest 'ie dus blijkbaar niet van de Gamcube klok.
Animal Crossing leest de GameCube klok wel. De tijd die je opgeeft aan het begin van het spel is meer om een tijdsverschil te creeeren tussen de game-wereld en de echte wereld, standaard staat de tijd namelijk op dezelfde tijd als de GC-klok. Stel je bent er overdag nooit kun je aan het begin van het spel opgeven dat het 3 uur eerder is zodat je niet steeds de klok van de GameCube hoeft te verzetten als je s'avonds wil gamen. Je kunt ook de GC-klok een paar uur eerder instellen, maar dan gaat PSOIII bijvoorbeeld klagen(volgens de handleiding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hmm.. nu je het zegt.. dat zou wel kunnen. Niet aan gedacht dat ik de tijd in m'n Panasonic Q nog nooit heb ingesteld :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 14 augustus 2004 @ 12:22:
@ Surrounded.

Misschien wel handiger, maar als je daar eenmaal aan begint gaat al de snel de charme van het spel verloren denk ik. :) Voor je het weet zit je ook even de datum te verzetten om te kijken wat er met kerstmis gebeurt en dat soort dingen.

Ik zal niet zeggen dat ik nooit heb gecheat met de klok. Als er een speciale gebeurtenis was op een tijdstip dat ik echt onmogelijk achter m'n cube kon kruipen, dan heb ik het weleens gedaan. Maar ergens had ik er dan toch gelijk al weer spijt van. Je verstoort ineens heel erg de illusie, en dat is toch jammer.

Ik probeer zoveel mogelijk eerlijk te spelen. Misschien is dat ook wel de reden dat ik het zolang leuk blijf vinden. :) Het is toch fantastisch dat ik het spel nu al vanaf november heb, en toch wordt ik er af en toe nog steeds door verrast!
Animal Crossing leest de GameCube klok wel.
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe deed de oorspronkelijke Animal Forrest dat dan? Dat was toch een N64-spel? En voorzover ik weet zat er in de N64 geen klok. Was er dan een klein klokje in de spelcassette gebouwd of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

@Deddiekoel Hoop dat je er goed gedaan aan hebt om hem bij dvdsoon te annuleren. Want de mijne is donderdag aangekomen lijkt erop dat ze nieuwe hebben, en vanwaar al die haast? Naar wat ik weet heeft dvdboxoffice ook last, en er niet genoeg op voorraad.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maakte animal crossing niet gebruik van de DD64? De uitbreiding voor de N64 die nooit buiten Japan is uitgekomen? Volgens mij zat daar namelijk ook een klok in. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 14 augustus 2004 @ 19:31:
Maakte animal crossing niet gebruik van de DD64? De uitbreiding voor de N64 die nooit buiten Japan is uitgekomen? Volgens mij zat daar namelijk ook een klok in. :)
Hm... volgens mij niet? Toen ik een tijdje geleden wat 64DD-sites bezocht heb ik daar nergens iets gelezen over Animal Crossing. Ik denk dat het een gewone N64-release was.

En ik zit nu ook op IGN te lezen dat: "The seasons change according to the cart's built-in real-time clock.

Blijkbaar dus toch een klokje in de cartridge zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jup, heet Animal Forest op de N64, alleen in Japan uitgekomen op cart (april 2001).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het is geen 64DD spel iig. Ik zal zodra mijn 64DD binnen is kijken of ik toevallig ergens goedkoop Animal Forest zie.. :)

offtopic:
Het is dus 64DD trouwens, niet DD64. De 'spellen' die er voor zijn uitgekomen zijn:
• F-Zero X Expansion Kit
• Sim City 64
• Doshin 1 (die hier op de Cube is uitgekomen)
• Doshin 2 (ZEEEER prijzig. 2 weken kon je hem preorderen via de Nintendo website in Japan, en is uiteindelijk nooit in de winkel verschenen.)
• Japan Pro Golf Tour 64 (zelfde verhaal als Doshin 2, alleen iets meer van verkocht dus minder zeldzaam. Maar nog steeds betaal je er wel een euro of 200 voor.)
• 4 Mario Artist games: Communication Kit, Paint Studio, Polygon Studio, Talent Studio
• en de Randnet Disk (software om op het 64DD netwerk (Randnet) te komen destijds)

Accessoires voor de 64DD:
• Muis
• Capture Cartridge
• Voice Recognistion System (microfoon, dezelfde als bij Hey you! Pikachu!)
• Randnet Keyboard (voor op Randnet.. zeer prijzig tegenwoordig (150 euro minstens)
• Modem

En er is ook nog een editie die alleen aan winkels is gegeven. Een demo unit dus. Ook wel bekend als 2nd edition (wat het dus niet is :)). En een developers unit plus de bijbehorende blauwe lege developers discs bestaan ook, maar zijn zoals je waarschijnlijk wel kunt raden ook uhm... redelijk duur :P

Op dit moment zijn een complete Randnet set (dat is een 64DD systeem, en alle games behalve Doshin 2 en Japan Pro Golf Tour 64, en de accessoires) mint boxed, wat japanse folders over de 64DD, Doshin 2 mint boxed, en een mint boxed Randnet Keyboard onderweg naar mijn huis :D
Anoniem: 115248 schreef op 14 augustus 2004 @ 19:39:
The seasons change according to the cart's built-in real-time clock.

Blijkbaar dus toch een klokje in de cartridge zelf.
Dat dacht ik ook ja.. en als IGN dat zegt, dan zal dat wel zo zijn ook :D

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 14-08-2004 20:06 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ah dat is dan ook weer opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, hopen dat AC hier niet 60 euro gaat kostten dan. Want dan heeft NoE het bij mij echt goed verprutst, en importeer ik voortaan al m'n zut. Is nog goedkoper ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 14-08-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Waarom zou dat niet zo zijn? :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 21-04 22:23
wie voelt zich geroepen om een nieuw deeltje aan te maken? :)
deze zit tot de nok toe vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 34169 schreef op 14 augustus 2004 @ 20:40:
Hm, hopen dat AC hier niet 60 euro gaat kostten dan. Want dan heeft NoE het bij mij echt goed verprutst, en importeer ik voortaan al m'n zut. Is nog goedkoper ook.
Je had ook de Australische versie kunnen importeren: http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=8216

Is al een tijdje beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Crash schreef op 14 augustus 2004 @ 20:56:
wie voelt zich geroepen om een nieuw deeltje aan te maken? :)
deze zit tot de nok toe vol :P
Roep al een week of iemand anders het nu wou doen maar men vond dat het nog wel 3 weken zou duren voor topic vol was... wil niet weer een copy/paste topic en heb zelf geen zin alles weer aan te passen. (want update IS nodig daarom begon ik zo vroeg rond te vragen!)

Niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 21-04 22:23
Iemand zal het moeten doen, anders gaat deze uiteindelijk dicht en zitten we zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat moet er precies gebeuren dan? Ik heb er totaal geen verstand van. En ik ben trouwens vanaf morgenavond 2 weken weg en heb het morgen nog redelijk druk met spulletjes pakken etc, dus ik weet niet of dat haalbaar is?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
2de deel topicpost is sterk verouderd, dat houd in huidige toppers aanpassen met plaatjes en al..etcetc..., en het E3 deel kan wellicht anders (is nu weer tijdje na E3 al)

edit: desnoods kijk ik morgen (naja vanmiddag, is nu 01:16) wel weer of ik nog wat kan updaten :( Ik denk dat ik, en vele met mij liever geen copy/paste topic zien dus hoop dat niet iemand zo handig is dat vanacht ofzo nog te doen

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2004 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hmm.. ok. Ik offer me dan bij deze alvast op voor de volgende openingspost, want het komt een beetje klote uit nu. Ik wil het best doen, maar dan wil ik er wel even goed de tijd voor hebben zodat het ook wat voorstelt :) Dus als iemand anders het deze keer voor z'n rekening zou willen nemen?

edit: Wat is eigenlijk het verschil tussen 1 heeeele grote Gamecube topic, en een zooi kleinere? Zoeken naar iets in dit topic is toch onmogelijk... of jij moet 40+ pagina's willen doorlezen / ctrl-F-en :P

[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 15-08-2004 01:37 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 14:11

Sagat

Is pappa x2!

Captain N schreef op 15 augustus 2004 @ 01:18:
Hmm.. ok. Ik offer me dan bij deze alvast op voor de volgende openingspost, want het komt een beetje klote uit nu. Ik wil het best doen, maar dan wil ik er wel even goed de tijd voor hebben zodat het ook wat voorstelt :) Dus als iemand anders het deze keer voor z'n rekening zou willen nemen?

edit: Wat is eigenlijk het verschil tussen 1 heeeele grote Gamecube topic, en een zooi kleinere? Zoeken naar iets in dit topic is toch onmogelijk... of jij moet 40+ pagina's willen doorlezen / ctrl-F-en :P
Een slim iemand heeft een zoek optie bedacht Het Gamecube Topic Search
zie pagina 1 van elk nieuw HGGCT.

Zijn er trouwens mensen die i-ninja gebruiken in combinatie met een freeloader? In principe lijkt me dit wel een grappig spelletje (helemaal voor 12 euro :Y) ), maar als ie alleen op een native us/jap cube werkt ga ik toch maar voor de ps2 versie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ok..lijkt me dan beter als ik toch maar dit topic WEER copy/paste :( Hij moet nu toch echt dicht...als iemand dan het huidige toppers deel wil aanpassen en emailen dan pas ik dat later aan?

Het Grote Gamecube Topic Deel 47 ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste