Het Grote Gamecube Topic Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.728 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou mensen ben weer terug uit tsjechië. :P Zo te zien heb ik een hoop nieuws in te halen + ik moet Tales of Symphonia nog gaan spelen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aristagon schreef op 31 juli 2004 @ 18:42:
Ook zonde voor de mensen met een Xbox of PS2 maar die niet online gebruiken, betalen het volle pond voor een halve game.
Dat ben ik dus. :(

Echt klote dat ze hem niet voor de Cube uitbrengen.
Stomme online gelul, de beste spellen zijn (en als het er zo door blijft gaan) en zullen gewoon singel player games blijven.
Ze kunnen B3 dan toch gewoon zonder online deel uitbrengen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
MetroidPrime schreef op 31 juli 2004 @ 17:24:
[...]

Tijd om Criterion/EA(en Nintendo) misschien te laten weten hoe we erover denken? Online is wel mogelijk voor de GC, maar waarom niemand er spellen voor maakt? Als er iemand nu een Burnout 3 email campagne start, want dat spel lijkt mij wel leuk om (online) op de GC te spelen. Zelfs al werkt die email-campagne niet, je kunt in je emails een hoop frustratie tegenover deze beslissing kwijt. ;)
Hmm, ik kan wel email adressen van Criterion vinden, maar niets relevants van Electronic Arts. Heeft iemand anders een idee waar ik email adressen bij EA kan vinden om te klagen of BO3?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
uhm, ok..dit is ziek..

ik heb met mariokart dd in time trial op bowsers castle 2x achter mekaar (ACHTER MEKAAR!!!!!) tot op de duizendste exact dezelfde tijd gereden..WTF (was vergeten ghost te saven..dus denk doe het nog een keer..precies hetzelfde dus :D)

2de plaats:
Nieuwe tijd @ Special Cup - Bowsers Castle: 2.33:297
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BowsersCastlePAL.png
GOT MKDD Competitie
:D
me dubbele tijd was trouwens 2x 2:35:075 ...
hoe verzin ik het :9
Alex Ward: The split between Europe and America was probably 80 per cent of the sales were from Europe. I mean, Burnout 2 was one of the biggest games in France ever. There's a phenomenal number in France. But again this game works because everyone digs the arcade vibe. The game's come out in Japan recently - Burnout 2 just came out -
JA DANKZIJ DE GAMECUBE JIJ VIEZE V *BEEP* <INSERT world biggest flame here>

:(

[ Voor 123% gewijzigd door Max|Burn op 01-08-2004 13:17 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ja. En tsja dat online gebeuren word idd nu 1 grote hype. Ik hoop dat Nintendo de volgende generatie meegaat en toch iets op poten zet.

Als ze het goed doen kunnen ze makkelijk meekomen en ze zullen misschien wel moeten willen ze nog 3th party support houden.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
schnumi schreef op 01 augustus 2004 @ 10:01:
Idd ja. En tsja dat online gebeuren word idd nu 1 grote hype. Ik hoop dat Nintendo de volgende generatie meegaat en toch iets op poten zet.

Als ze het goed doen kunnen ze makkelijk meekomen en ze zullen misschien wel moeten willen ze nog 3th party support houden.
Als ze het gewoon echt goed aanpakken, dan lukt het vast heel goed.
Maar als ze er weer niks mee gaan doen dan weet niet of Nintendo nog wel zolang een TV console blijft maken. Alhoewel het me niks uit ziu maken of je er nou wel of niet online mee kan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 01 augustus 2004 @ 11:13:
[...]

Als ze het gewoon echt goed aanpakken, dan lukt het vast heel goed.
Maar als ze er weer niks mee gaan doen dan weet niet of Nintendo nog wel zolang een TV console blijft maken. Alhoewel het me niks uit ziu maken of je er nou wel of niet online mee kan.
Ach de DS laat wel zien dat nintendo wel degelijk online kan denken, ik gok erop dat de volgende generatie wel online zal hebben al was het maar om de 3rd party publishers aan te trekken en multiplatform online games te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het maakt mij ook niet uit en als ze het niet doen zullen ze het best overleven maar als Nintendo weer intenties heeft om mee te doen met de top dan zullen ze er toch aan moeten geloven want de gewone consument zal het toch als een minpunt zien als je console niet zo'n service biedt en het zal door elk blad etc als een minpunt worden neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu echt verslaafd te raken aan Harvest Moon, fantastisch spel zeg.

Alleen de signalen van de hoofdpersoon zelf snap ik nog niet echt. Ik neem aan dat hij daarmee wil aangeven dat hij honger heeft of moe is ofzo?

Er gebeuren 3 dingen.

-soms staat hij ineens een paar seconden stil en buigt een beetje voorover. Verder niks.

-andere keren bevriest het spel ook, en komt het woordje "Guu" in beeld te staan.

-en sporadisch komt het ook voor dat hij sterretjes ziet.

Ik heb nooit een idee wat ik moet doen als 1 van die dingen gebeuren. Af en toe laat ik hem zelf een flesje melk opdrinken, maar dat heeft niet echt veel resultaat geloof ik. Hij wil vast wat stevigers, maar de groenten zijn nog lang niet rijp.

Ik dacht eerst dat die sterretjes betekenden dat hij moe was, maar die komen soms ook als hij nog maar net uit bed is. En op een andere keer had ik hem een hele nacht niet laten slapen om de omgeving een beetje te verkennen, en toen kreeg hij geen ene keer last van sterretjes.

Ik wil gamefaqs nog maar even vermijden, in een spel als dit zijn onnodige spoilers natuurlijk erg vervelend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 13:38:
Ik begin nu echt verslaafd te raken aan Harvest Moon, fantastisch spel zeg.

Alleen de signalen van de hoofdpersoon zelf snap ik nog niet echt. Ik neem aan dat hij daarmee wil aangeven dat hij honger heeft of moe is ofzo?

Er gebeuren 3 dingen.

-soms staat hij ineens een paar seconden stil en buigt een beetje voorover. Verder niks.

-andere keren bevriest het spel ook, en komt het woordje "Guu" in beeld te staan.

-en sporadisch komt het ook voor dat hij sterretjes ziet.

Ik heb nooit een idee wat ik moet doen als 1 van die dingen gebeuren. Af en toe laat ik hem zelf een flesje melk opdrinken, maar dat heeft niet echt veel resultaat geloof ik. Hij wil vast wat stevigers, maar de groenten zijn nog lang niet rijp.

Ik dacht eerst dat die sterretjes betekenden dat hij moe was, maar die komen soms ook als hij nog maar net uit bed is. En op een andere keer had ik hem een hele nacht niet laten slapen om de omgeving een beetje te verkennen, en toen kreeg hij geen ene keer last van sterretjes.

Ik wil gamefaqs nog maar even vermijden, in een spel als dit zijn onnodige spoilers natuurlijk erg vervelend. :)
Dat voorover buigen en sterretjes is dattie moe is. Slapen of minder hard werken helpt daartegen, sterretjes kunnen ook komen door een lang stuk lopen of land ploegen ofzo. Dat Guu is honger, je kan 'm het beste van die plantjes die overal op de grond staan voeren, die leveren toch geen geld op :)

Edit: Dat moe worden van lang lopen enzo is erg vervelend, maar wordt geloof ik wel minder als je 'm traint, dan kan die meer hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Nou, ik heb een nieuwe hobby.

Wheelies maken in Mariokart DD

erg low quality maar goed....:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/MKDD-Wheelie.MOV

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 01-08-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 13:47:
[...]
Dat voorover buigen en sterretjes is dattie moe is. Slapen of minder hard werken helpt daartegen, sterretjes kunnen ook komen door een lang stuk lopen of land ploegen ofzo.
Jaja... dus je zou kunnen zeggen dat voorover buigen betekent dat hij slaperig is. En als hij sterretjes ziet betekent eerder iets als uitputting? Van teveel inspanningen. Wat een watje zeg. :p Hij ziet al sterretjes van met een gieter een beetje de tomaten water geven!
Dat Guu is honger, je kan 'm het beste van die plantjes die overal op de grond staan voeren, die leveren toch geen geld op :)
Okee! Veel dank. Ik moet zeggen dat ik het "geen uitleg, zoek alles zelf maar uit!" principe van het spel nu toch wel begin te waarderen. Het past wel een beetje bij het gevoel van zomaar opeens een boerderij moeten runnen. Als dat in het echt gebeurde zou ik me ook geen raad weten. :p En de voldoening als iets je uiteindelijk gelukt is is veel groter dan wanneer alles al precies in de handleiding beschreven zou staan.

Maar dat het spel telkens bevroor om 'guu' te zeggen vond ik toch wel erg irritant. Ik heb nu standaard een stapeltje van die plantjes bij me. :)

Is de connectivity met Friends Of Mineral Town eigenlijk nog een beetje de moeite waard? Het klonk wel grappig... maar voor zover ik het begreep is Friends Of... min of meer hetzelfde spel alleen dan in 2D. Dus om van die connectivity te profiteren moet je dan eigenlijk hetzelfde spel twee keer tegelijkertijd spelen? Op je cube en je gba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 31 juli 2004 @ 19:53:
Idd erg jammer van BO3. Ook een felle kritiek tegen Nintendo: "Nobody wants to make just an offline game any more. Everyone wants an online component."
Dit is de invloed van MS in de markt. Ze hebben dat Xbox live in de wereld gezet omdat zij het kapitaal hebben om een dergelijk dienst, en de bijbehorende verliezen, draaiende te houden. Sony kan meedoen omdat dat ook zo'n enorme gigant is. Voor het Nintendo is de kostenpost simpelweg te hoog. Ze hebben we de mogelijkheid aangeboden maar bieden zelf geen netwerk. Blijkbaar is voor gamedevelopers het kostenplaatje ook te hoog want alleen SEGA heeft een online game (die ze toch al hadden) op de GC.
Ik had nog even de hoop dat EA zelf een online dienst ging aanbieden voor alle consoles los van XBox live en het PS2 netwerk. Maar helaas, ook zij zijn om en zitten nu op XBox live. Laat MS maar het risico lopen. Ze kunnen het toch wel hebben...
Online is ook zo overrated .... nu ook, steeds meer games, nog meer online games, en mensen moeten gaan kiezen tussen steeds meer games, met als langdurig effect .... je gaat minder mensen per games krijgen. Ikzelf ben het online gamen een beetje zat aan het worden, ten eerste omdat het een beetje gaat vervelen, ten tweede omdat ik me steeds meer erger aan de houding van het gros van de spelers. Ik speel liever met mensen die ik ken, en niet iedereen speelt de games die ik graag zou spelen.

Daarnaast, wat is er nu mis met een goed off-line spel? Ikke niet begrijp. Ineens is een spel niets als er geen MP is zit. Ik hou van goeie sneakgames, werkt niet echt online, omdat mensen weten dat je rondsluipt :). Daarnaast, niets gaat boven een cool boss-gevecht, en ikzelf begin weer verslaafd aan adventures te raken. Online gamen, natuurlijk moet het blijven, maar in godesnaam, NIET voor ieder spel, dat gaat op lange duur ook de kwaliteit van offline games verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 20:21
Heb met Spider-Man 2 alle hint markers. Was wel kutkarweitje zeg. :p Nu ben ik bezig met die buoy tokens, maar daar is geen beginnen aan. Sommige zijn echt zooo kut te pakken. En het duurt vet lang om weer een poging te doen met al dat in het water flikkeren enzo... is er soms iets wat ik over het hoofd zie? Als jezelf naar die buoy toe trekken met je web ofzo? Want als ik het op deze manier blijf doen ben ik nog heeeeeel lang zoet. :p

Ben nu ook begonnen met Viewtiful Joe. Echt super cool spel zeg. :D Zit nu alleen vast in het 3e level oid waar je met zo'n bus een heel groot gat over moet springen. Nu doe ik wel slow of course, maar kom niet ver genoeg. Ben bang dat m'n VFX meter niet lang genoeg is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kreeg ik van mijn zus Mario Party 5 voor mijn verjaarsdag .... ze was ff vergeten te vragen of ik hem al had, maar ze had al een voorgevoel dat het zou kunnen, omdat ik het er al een paar keer over gehad heb .... maar Mario Golf gaat er voor in de plaats komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi ,

Ik ben gestopt met console gamen ,er zal best wel weer een tijd komen,dat ik weer gaat beginnen [met de komst van nintendo's nieuwe console bijvoorbeeld]
zodra ik mario weer ziet ,komt er weer die onverklaarbare domme grijns op mijn gezicht ,ach jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

Nou is mijn vraag aan jullie ,wat zou ik moeten vragen voor mijn Panasonic Q ?
met zo'n 15 gamez,2 controllers, 2 256 memcards,en je kan er europese dvd's mee afspelen en een broadband adapter.

Ik weet tis een collecters item ,maar hij staat hiermaar stof te happen,lijkt mij beter dat ie bij iemand staat die er veel gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 17:07:
hi ,

Ik ben gestopt met console gamen ,er zal best wel weer een tijd komen,dat ik weer gaat beginnen [met de komst van nintendo's nieuwe console bijvoorbeeld]
zodra ik mario weer ziet ,komt er weer die onverklaarbare domme grijns op mijn gezicht ,ach jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

Nou is mijn vraag aan jullie ,wat zou ik moeten vragen voor mijn Panasonic Q ?
met zo'n 15 gamez,2 controllers, 2 256 memcards,en je kan er europese dvd's mee afspelen en een broadband adapter.

Ik weet tis een collecters item ,maar hij staat hiermaar stof te happen,lijkt mij beter dat ie bij iemand staat die er veel gebruik van maakt.
Een complete Q krijg je zo 400e voor games hangt van de titels af en een BBA kan ook een lekker centje opleveren dis ik doe een wilde gok omdat ik je titles niet weet maar 650-700e lijkt me niet al te ver gezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mischien wel interesse in je BBA.
of verkoop je het niet los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt Silverbolt !

en nee sorry ,ik verkoop niets apart.

titles die erbij zitten zijn

Starwars : Rebel strike +preview disk
Starwars : Rogue leader
Harvest moon :A wonder full life
Metriod prime
Simpsons : Hit and run
Animal crossing + mem card
Mario kart + bonus disk
Starfox adventure
Medal of honor
Super mario bros melee
Zelda
Luigi's Mansion
Vieuwtifull Joe
Soul calibur 2
F-zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:01:
bedankt Silverbolt !

en geen sorry ,ik verkoop niets apart

titles die erbij zitten zijn

Starwars : Rebel strike +preview disk
Starwars : Rogue leader
Harvest moon :A wonder full life
Metriod prime
Simpsons : Hit and run
Animal crossing + mem card
Mario kart + bonus disk
Starfox adventure
Medal of honor
Super mario bros melee
Zelda
Luigi's Mansion
Vieuwtifull Joe
Soul calibur 2
F-zero
Mooi lijstje spellen, zeker dat je daar geen gigantische spijt van gaat krijgen over een paar jaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:03:
[...]
Mooi lijstje spellen, zeker dat je daar geen gigantische spijt van gaat krijgen over een paar jaar? :)
Sja ,ongetwijfeld Lamsh ..................ongetwijfeld.

Maar ik vind het nu gewoon zonde dat het geheel stof ligt te happen
aangezien er dagelijks hier op het forum zo vele met toewijding vragen naar elkaar aan het stellen zijn, over spellen en hardware.

700 euro lijkt mij een mooie prijs voor dit alles
tuurlijk alles in doos en met handleiding voor de verzamelaar.

Iemand een idee waar in ""Vraag en aanbod"" ik dit onder kan zetten ?

Mag ik hier een foto plaatsen ,gewoon voor de leuk ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
MaXeRs, voordat je echt alles verkoopt.
Ik zou als het geld niet perse nodig hebt nog even wachten. Zeker als je Mario zo kunt waarderen dan kan Paper Mario 2, die op het punt staat uit te komen, je wellicht ook wel bekoren.

Probeer anders marktplaats.nl of V&A van tweakers.net. Zeg er wel bij dattet een US cube is ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zou ik ook spijt van krijgen. Maar er komt vast een dag dat ik er ook aan zal moeten geloven, je kunt niet alles bewaren. Maar ik wil wel alles uitgespeeld hebben. Ik koop ook minder, omdat ik nu echt games helemaal uit wil spelen. Als je dan iets nieuws koopt, heb je geen trek meer in dat spel waar je op 50% zat.

Ik koop ook steeds vaker games 2e hands, dan maar ff geduld. Uitzonderingen daar gelaten, dat zijn games in de lijn Metroid/Zelda, duidelijk zat :). En Doom III / Resident Evil 4, die staan bovenaan mijn lijst, de eerste komt volgende week eindelijk uit. Lekker 's nachts spelen (= not, na Sesamstraat tijd stoppen, anders kan Bobje niet meer slapen hehe)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb net m'n Q bemachtigd, dus die gaat voorlopig niet weg :D Waarom zou je niet alles kunnen bewaren? Ik was niet van plan mijn Nintendo collectie de deur uit te zetten hoor :) Voor de enorme hoeveelheid ruimte die het inneemt hoef je het toch niet te laten?

[offtopic]
Doom 3 is sinds vandaag al "uit" trouwens ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 02-08-2004 22:24 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Doom 3 is sinds vandaag al "uit" trouwens ;)
nee sinds 2 dagen geleden ofzo, dan nog, preorder rulez, downen sucks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Heeft iemand hier Super Bust a Move All Stars?
Het is namelijk erg vervelend dat ik niet mijn 1person game kan saven??
Iemand idee hoe dat moet?

Of moet ik hier apart topic voor openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ow, hehe... ik kwam het vandaag pas tegen.. :+ Waarschijnlijk vind ik het toch niet geweldig, aangezien Quake en Unreal ook niks voor mij zijn. Geef mij maar de wat meer realistischere shooters zoals Call of Duty, of Goldeneye. Metroid Prime is een uitzondering (als je het een shooter wil noemen) :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat mijn Bust-a-move vraag maar zitten, denk dat niemand dat weet.
Maar wat ik wel errug graag wil weten (heb al veel lopen doorspitten) is; welke kabel voor digitaal geluid heb ik nodig (geen 3th party shaaiit :)). Ik wil em gewoon doorlinken naar m`n receiver voor surround/prologic2. (ik neem aan dat dit niet via tulip gaat, maar via coaxiaal/optisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 02:28:
Laat mijn Bust-a-move vraag maar zitten, denk dat niemand dat weet.
Maar wat ik wel errug graag wil weten (heb al veel lopen doorspitten) is; welke kabel voor digitaal geluid heb ik nodig (geen 3th party shaaiit :)). Ik wil em gewoon doorlinken naar m`n receiver voor surround/prologic2. (ik neem aan dat dit niet via tulip gaat, maar via coaxiaal/optisch)
Nope, gewoon via tulp, de twee tulpjes in je prologic2 decoder/receiver en PL2 aanzetten op movie mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 23:46:
Hi,

Heeft iemand hier Super Bust a Move All Stars?
Het is namelijk erg vervelend dat ik niet mijn 1person game kan saven??
Iemand idee hoe dat moet?

Of moet ik hier apart topic voor openen?
Hey,

ik heb het spel ook :) maar al lang niet aangeraakt, maar volgens mij had ik ook zoiets... moet ik eens nazoeken thuis, ben nu op me vakantie-werk 8)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Er zijn weer nieuwe goodies in de sterrencatalogus:

code:
1
2
3
4
5
6
Game Boy Advance SP         10000   Nog 9 over
Nintendo GameCube  Zwart     7500   Nog 9 over
Game Boy Player              5000   Nog 13 over
Soul Calibur II              4500   Nog 23 over
Metroid Fusion               4200   Nog 23 over
Zelda Collector's Edition    4500   Nog 265 over

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:30

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Lekker. Ik heb mijn GB Player van de vorige lichting nog niet ontvangen... beginnen ze met de volgende zending. :|

Mail had ik eergisteren al verstuurd, met vraag over verzendingsstatus. Nu maar afwachten op een antwoord.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Boy Advance SP 10000 Nog 9 over
Nintendo GameCube Zwart 7500 Nog 9 over
Ik blijf het raar vinden dat een gameboy tegenwoordig meer moet kosten dan een gamecube. Zal wel een gevoelskwestie zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Zo keb net soul calibur II besteld :)

Eindelijk wat terug voor elke dag die site bezoeken :P

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 21:39
Ai, pas 4705 punten dus niet genoeg voor de GBP en SC2 heb ik al op de PS2 :( Dan maar wachten op de volgende lichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 13:05:
[...]

Ik blijf het raar vinden dat een gameboy tegenwoordig meer moet kosten dan een gamecube. Zal wel een gevoelskwestie zijn. :)
Verbaast mij ook :D. Een ster uit de catalogus is omgerekend iets meer dan een 1 cent waard; als je dan gaat rekenen kloppen de prijzen wel aardig (GBA SP is ongeveer 129 euro en een kale cube 99).

Ik was er dit keer zo waar op tijd bij voor de nieuwe goodies, maar ik heb niet iets interessants kunnen vinden helaas. Wachten tot de volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
mooi klote :( ..heb maar ~3600 sterren en dit is de eerste keer sinds de laatste 6 aanvullingen dat iets mij boeit (SC2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op 03 augustus 2004 @ 13:04:
Lekker. Ik heb mijn GB Player van de vorige lichting nog niet ontvangen... beginnen ze met de volgende zending. :|

Mail had ik eergisteren al verstuurd, met vraag over verzendingsstatus. Nu maar afwachten op een antwoord.
Same here alleen heb ik ze nog niet gemailed daarover. Het kon maximaal 28 dagen duren en die zijn nu voorbij. Wacht nog wel een weekje misschien dat ze daar ook vakantie hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om zo'n zwarte gamecube te bestellen voor m'n sterren. Als reserve-exemplaar zeg maar. Of is dat een totaal onzinnig idee? Tot nu toe zijn al mijn apparaten met een cd-drive (cd-speler, discman, cdrom-drive) uiteindelijk helemaal versleten geraakt door het intensieve gebruik. Op een gegeven moment pakken ze de schijfjes gewoon niet meer. (een paar keer dat bekende tikkende geluid en dan "no disc"). Eerst helpt schoonmaken nog wel een paar keer, maar na een tijdje is het gewoon op.

Zal dat over een paar jaar ook gebeuren met m'n gamecube? Of maak ik me zorgen om niks?

Ik zit aan de andere kant ook al een hele tijd te wachten tot er eens echt iets exclusiefs in die catalogus zal verschijnen. :) Vraag me af of die dag ooit echt zal komen... maar in Japan kun je bijvoorbeeld wel zo'n speciale banaan-kleurige GBA-sp bestellen enkel via dat spaarsysteem. Zal je zien dat ik net een zwarte cube heb besteld, en met de volgende update komen er allerlei echt leuke goodies in te zitten.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

Ik denk dat de gamecube zeker geen uitzondering zal zijn van veroudering, vooral met de laser. Bij cartridges is het altijd nog fijn dat ze langer meegaan de consoles, maar als je de gamecube intensief gebruikt kan er vuiligheid op komen en kan hij sneller kapot gaan.

Ik vind het totaal geen onzinnig idee :) Koop 2 Broadband modems, nodig 7 vrienden uit en ga mario kart spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja mensen het is dan toch bevestigd door Capcom: de US versie van RE4 is delayed en haalt 2004 niet meer.
August 03, 2004 - Bad news for GameCube owners hoping to get a survival horror fix in time for the holiday season: Capcom's anticipated Resident Evil 4 will not ship in 2004. The company made the news official this morning. But on a brighter note the title will still debut this winter -- and to be more precise, in early January.

"Resident Evil 4 will ship January 11, 2005," a spokesperson for Capcom stated. "We've always said that it is coming out in the winter and this has not changed."
Resident Evil 4 stars series hero Leon Kennedy on a quest to save the President's daughter from a group of kidnappers positioned somewhere in Europe. Kennedy quickly discovers a seemingly desolate village somewhere in the woods and is attacked by hordes of crazed townspeople. The character must, using an arsenal of weapons including a pistol and a shotgun, fend off the villagers and discover why they are after him. Along the way he will face off against formidable monsters including an ogre-like beast known only as El Gigante. Resident Evil 4 features some of the most realistic graphics yet seen on Nintendo's console.

More as it becomes available.
Tsja of het beter is weet ik niet. Nu heeft Metroid Prime 2: Echoes wel een voordeel natuurlijk anders waren de titels op dezelfde dag uitgekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 03-08-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 03 augustus 2004 @ 09:17:
[...]

Hey,

ik heb het spel ook :) maar al lang niet aangeraakt, maar volgens mij had ik ook zoiets... moet ik eens nazoeken thuis, ben nu op me vakantie-werk 8)
Dat zou awesome zijn!
Vriendinnetje wordt er een beetje frusty van :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 13:05:
[...]

Tja, ik vat ’m ook niet helemaal.
Een tijd geleden echter zag ik een prijsvraag op TV met als 2e prijs een GBA SP en als hoofdprijs een Cube 8)7 :?
Dan heb ik toch echt liever de 2e prijs B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:43:
Mag ik hier een foto plaatsen ,gewoon voor de leuk ?
Aber naturlich!

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Gisteren dan eindelijk the Magnificent 5 gehaald op V-rated!!! :Y)

Zo, dat was mijn bericht eigenlijk al, nu verder wakker worden...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Damn, ik vraag me nu wel af wanneer RE4 hier ergens uit gaat komen. Dat zal dan wel april / mei 2005 worden ben ik bang. Copcom heeft nou niet echt een goede reputaie wat dat betreft.

btw, gisteren pikmin PC opgepakt voor 16 pleuro bij de media markt rotterdam alexander.
Het is toch wel een erg leuk spel al snap ik het nog niet voor de volle 100% ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een ToS update (paar pagina's geleden heb ik een kleine impressie getikt)

Zit nu een uurtje of 18 in het spel en kan echt zeggen dat dit een HELE goede rpg is. De nadelen vallen steeds meer en meer weg en ik raak steeds meer en meer verslaafd. Het verhaal kwam wat langzaam op gang maar is nu erg boeiend. De battles worden een stuk interessanter en zelfs de muziek is er erg op vooruitgegaan.

Iedereen die wel graag een RPG speelt, en iedereen die dat nog nooit heeft gedaan maar het toch eens wilt proberen, gewoon kopen die handel! Zijn er nog meer mensen die ToS spelen? (heb nog 1 impressie gezien een aantal pagina's geleden, maar voor de rest niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Ik heb em al 2 weken thuis liggen, maar nog geen tijd gehad er eens voor te gaan zitten :( Binnenkort vakantie, dus dan kan ik los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
'Microsoft wil Nintendo graag overnemen'

Uitgegeven: 4 augustus 2004 15:15

DÜSSELDORF - De Amerikaanse softwareproducent Microsoft heeft belangstelling de Japanse spelcomputerfabrikant Nintendo over te nemen. Dit zegt althans oprichter Bill Gates in het Duitse financiële weekblad WirtschaftsWoche.

Voorwaarde is wel dat er bereidheid tot verkoop bestaat bij de grootaandeelhouder van Nintendo, Hiroshi Yamauchi. "Wanneer Hiroshi Yamauchi mij belt, krijgt hij mij gelijk aan de lijn", aldus Gates in het blad.

Microsoft en Nintendo zijn nu nog elkaars grote rivalen met de spelcomputers Xbox en GameCube. Beide bedrijven hebben in vergelijking met de dominante Playstation van Sony een bescheiden marktaandeel.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=372805&c=50

Wat krijg je dan???

Microsoft presenteert..... The Nintendo GameboX :7

[ Voor 10% gewijzigd door Reignman op 04-08-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las het net ook op Nu.nl, ben net wakker van een feestje dat ik gister had. Lekker wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol ja Billy kan wel veel meer willen. ;) Hoeveel zullen ze moeten betalen. Ik meen mij te herrineren dat toen 25 miljard al te weinig was voor Nintendo.

Zou overigens wel ruig zijn zeg als Nintendo gewoon ongelimiteerde geldsteun zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Zeker met Yamauchi als groot aandeelhouder :)

De Xbox is een degelijke machine, maar alleen om dit soort dingen zou ik hem nooit kopen. :r (Ook niet omdat de boeiende spellen toch ook vrijwel allemaal op de PC verschijnen :P) Ik vind het echt een verwend bloed-onder-je-nagels-vandaan-halend klein kind dat niet weet wat het met z'n zakgeld moet doen omdat het alles al heeft :r Misschien is de suggestie een M$ kolonie op Pluto te starten en er heen te emigreren wel een goed idee :)

Nintendo, Sega _/-\o_
Sony :)
M$ :r

Maar goed.. die discussie zal ongetwijfeld al 100x gevoerd zijn hier :P

[ Voor 78% gewijzigd door Captain N op 04-08-2004 17:45 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
www.Goku.nl schreef op 04 augustus 2004 @ 17:40:
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Zeker met Yamauchi als groot aandeelhouder :)

De Xbox is een degelijke machine, maar alleen om dit soort dingen zou ik hem nooit kopen. :r (Ook niet omdat de boeiende spellen toch ook vrijwel allemaal op de PC verschijnen :P) Ik vind het echt een verwend bloed-onder-je-nagels-vandaan-halend klein kind dat niet weet wat het met z'n zakgeld moet doen omdat het alles al heeft :r Misschien is de suggestie een M$ kolonie op Pluto te starten en er heen te emigreren wel een goed idee :)

Nintendo, Sega _/-\o_
Sony :)
M$ :r

Maar goed.. die discussie zal ongetwijfeld al 100x gevoerd zijn hier :P
Bill Gates is een jaar of twee voor de lancering van de X-Box bij Nintendo op bezoek gegaan, hij werd toen door Yamauchi en de rest van het bestuur uitgelachen om zijn overnamebod. Nintendo is Japans en trots om het te zijn. Ik denk niet dat Gates dit keer meer succes zal hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja precies. Het lijkt me sowieso helemaal raar als het zou gebeuren zo vlak voor het hele DS gebeuren :P Nintendo is natuurlijk niet op z'n achterhoofd gevallen. Rare verkopen was trouwens een goede zet :) Ze hebben geloof ik 1 waardeloos spel voor de Xbox uitgebracht tot heden?

Sowieso hebben Japanners het niet op de Amerikaanse Xbox, en Yamauchi zou volgens mij nooit 'zijn' bedrijf' verpatsen aan die Yankees :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 04-08-2004 18:32 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Laten we het hopen, zonder Nintendo zullen spellen voor mij tijdverspilling worden.

Wanneer komt ToS trouwens in Europa uit? Zit er al tijden met smart op te wachten, net als Baten Kaitos :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Ben ik de enige die het misschien wel interessant vindt voor Nintendo?
Stel nou dat er een contract wordt gesloten dat Nintendo kan blijven doen waarmee ze bezig zijn maar wel financiele steun krijgt en in ruil daarvoor krijgt Microsoft de creativiteit van Nintendo. Het scheelt ons als gamers een hoop geld qua keuze voor console. Ik heb nu een gamecube maar als ik heel eerlijk ben dan vind ik een xbox ook interessant. Deze heeft namelijk bepaalde spellen die niet uitkomen voor de gamecube (en viceversa). Als het dan één console wordt waarbij beide partijen evenveel invloed op hebben; Nintendo voor het creatieve en Microsoft voor de technologie/financieen.

Just spinning thoughts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik snap je redenatie, ik kan er best wel inkomen... Maar ik vind toch dat Nintendo independant van MS(of wie dan ook moet blijven) het kan gewoon niet zo zijn dat er iemand komt met veeeeel geld en die dan de hele markt kan/mag opslokken... Nee sorry, daarvoor bestaat Nintendo te lang en met geld kun je echt niet alles maken. Ze moeten zelf maar eens wat creatiever worden ipv van creativiteit te kopen(stelen)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

MetroidPrime schreef op 04 augustus 2004 @ 17:57:
Bill Gates is een jaar of twee voor de lancering van de X-Box bij Nintendo op bezoek gegaan, hij werd toen door Yamauchi en de rest van het bestuur uitgelachen om zijn overnamebod. Nintendo is Japans en trots om het te zijn. Ik denk niet dat Gates dit keer meer succes zal hebben.
Japanners, en zeker Yamauchie en co. zullen wel de laatste zijn om 'n concurrent en groot man zomaar uit te lachen :) vanuit die cultuur is 'n groot respect voor een ander en zeker voor iemand die veel heeft bereikt met z'n leven.
maargoed nintendo heeft 2 jaar geleden z'n aandelen van andere bedrijven teruggekocht en is nog niet van plan om zomaar overstag te gaan :) bovendien is 't als 'n mes tussen m'n ribben als ik voortaan een groene X moet dragen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 04 augustus 2004 @ 17:57:
[...]

Bill Gates is een jaar of twee voor de lancering van de X-Box bij Nintendo op bezoek gegaan, hij werd toen door Yamauchi en de rest van het bestuur uitgelachen om zijn overnamebod.
Ze zijn er anders best wel serieus op ingegaan. Ze hebben een paar keer samen om de tafel gezeten. Pas na een tijdje heeft Yamauchi het bod definitief afgewezen.

"According to a new book called Opening the Xbox: Inside Microsoft's Plan to Unleash an Entertainment Revolution, Microsoft was at one point all set to plunk down 25 billion for the Japanese game giant. As the book describes, Nintendo's U.S. president Minoru Arakawa wasn't sure what to think when Microsoft made the offer. "I was surprised," Arakawa admitted. "We didn't need the money. I thought it was a joke."

Nontheless, Arakawa and Nintendo of America took the offer seriously and brought discussions to its corporate office in Japan. "Some Nintendo executives seemed interested and the meetings went on through the winter," the book describes. "The parties met six or seven times. Microsoft wanted Nintendo to drop its GameCube console and get behind the Xbox. But Hiroshi Yamauchi, the aging CEO and Nintendo, didn't like the idea. By January 2000, the talks were over.
"

Ik weet nog wel toen dit bericht voor het eerst naar buiten kwam. Ergens op het internet had ik er toen over gelezen onder het kopje: "Microsoft offer to purchase Nintendo for $25billion declined, world domination averted". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op cube.ign.com staat de volledige inhoud van die nieuwe Metroid Prime bundle:

-Nintendo GameCube
-Nintendo GameCube controller
-A copy of the critically acclaimed first-person adventure Metroid Prime
-An exclusive playable demo of Metroid Prime 2 Echoes
-Two Metroid Prime 2 Echoes trailers
-The Metroid Chronicle, an interactive history of the Metroid Franchise
-A Metroid Prime art gallery

Wat zal die Metroid Chronicle inhouden? Als het net zoiets is als die Zelda terugblik op de collector's edition bonusdisc dan is het niet echt boeiend, maar dit is een interactive history van de serie. :)

(of zal dat gewoon betekenen hele kleine speelbare stukjes van alle spellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Microsoft en Nintendo samen zal wel een enorme concurrent worden voor Sony. Stel dat Ninty exclusief games gaat uitbrengen op de volgende MS console. Dan heb je:

1) Geweldige first party titels als Zelda, Mario etc
2) Online support via XboX (of XCube of whatever) Live!
3) Betere second party support
4) MS wordt veel aantrekkelijker voor Japanners, waar ze nu nog uitgekotst worden zo ongeveer
5) Doelgroep van Ninty wordt vergroot

Lijkt mij helemaal niet perse slecht dus... zo lang MS Ninty wel zijn ding laat doen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Waarom gaat het hier om nieuws van 2 jaar geleden ( ? )
Het is niet bepaald nieuw dat gates nog altijd interesse heeft in Nintendo, maar zoals in minder serieuze artikels duidelijk werd is de opmerking die hij onlangs plaatste Wishful thinking.
Willybubba schreef op 05 augustus 2004 @ 10:01:
Hmm. Microsoft en Nintendo samen zal wel een enorme concurrent worden voor Sony. Stel dat Ninty exclusief games gaat uitbrengen op de volgende MS console. Dan heb je:

1) Geweldige first party titels als Zelda, Mario etc
2) Online support via XboX (of XCube of whatever) Live!
3) Betere second party support
4) MS wordt veel aantrekkelijker voor Japanners, waar ze nu nog uitgekotst worden zo ongeveer
5) Doelgroep van Ninty wordt vergroot

Lijkt mij helemaal niet perse slecht dus... zo lang MS Ninty wel zijn ding laat doen.
Mario in een leren pakkie op de motor met een shotgun, 3 tato's en veel bling bling, link krijgt een bazooka met heatseaking missiles, single player komt op de achtergrond en dat alles om de doelgroep (=de breedste groep aan casual gamers) te plezieren..no thanks...

ps: en een verliesleidende manier van in de markt staan omdat de inkomsten toch wel van Windows komen...waarna MS na 10 jaar zegt, shit, we maken nog geen winst, doek maar op die handel, consoles boeien eigenlijk niet.

[ Voor 78% gewijzigd door Max|Burn op 05-08-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mario in een leren pakkie op de motor met een shotgun, 3 tato's en veel bling bling
Erhm, de tattoos heeft ie al ;)

En dit nieuws is van gisteren. Dag duurt lang bij jou :P Staat o.a. op nu.nl enzo. Dat ie al langer interesse heeft a la. Speculeren mag :)

Besides, ik zeg ook: Zo lang MS Ninty zijn ding laat doen, i.e. niet als EA zeggen: breng NU dat en dat uit ook al is het nog crap. Gewoon zoals ze nu doen, maar dan op een MS Console. Zorgt er wel voor dat het aanbod wat completer wordt... dingen als racegames enzo.

maarja, in the end doet MS dat toch niet, en Ninty zal wel gek zijn als ze zich laten verkopen, nu met de DS enzo op komst, en de Revolution. Zoals ik al zeg, ik speculeer wat want het gebeurt (goddank :P ) toch niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Nintendo shares climb on Microsoft interest report
Thu 5 August, 2004 08:58

TOKYO (Reuters) - Nintendo shares have risen nearly four percent after a German magazine reported that U.S. software giant Microsoft was interested in buying the Japanese game maker.

A Microsoft official declined to comment on Thursday's report and Nintendo spokesman Yasuhiro Minagawa said the two companies were not in talks and called the article "unreliable".

Nintendo shares rose 3.8 percent to 12,580 yen (62 pounds) on the Osaka Securities Exchange, outperforming a 0.46 percent gain in the Japan's benchmark Nikkei average The shares rose as much as five percent.

German weekly WirtschaftsWoche had reported that Microsoft Chairman Bill Gates had expressed interest in buying Nintendo if it were for sale.

"When (Nintendo's top shareholder) Hiroshi Yamauchi calls, he will get me on the phone immediately," the magazine quoted Gates as saying. "This is a very personal decision for Yamauchi."

A source close to Microsoft in Redmond, Washington said Gates' comments were misinterpreted.

Yamauchi, Nintendo's president for more than 50 years before retiring in 2002, holds 10 percent of the company's shares and is one of the richest men in Japan with a fortune valued at $1.4 billion by Forbes.

He transformed Kyoto-based Nintendo from a maker of playing cards to a video game giant with legendary titles like "Super Mario Bros." and "Donkey Kong".

Nintendo, which has a market capitalisation of about $16 billion, is often the subject of takeover rumours because it sits on a $5 billion cash pile.

One analyst called the report "rubbish" and pointed to Microsoft's plan to distribute $75 billion in cash to shareholders over the next four years as a sign that the software giant seemed unlikely to make a major acquisition.
bron: Reuters

[ Voor 4% gewijzigd door RSP op 05-08-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
In ander nieuws: Japanse zakenman Hiroshi Yamauchi stuurt Bill Gates, de oprichter van Microsoft, een bedank brief. Hij bedankt Bill Gates voor de opmerkingen die hij in de media maakte over het feit dat hij concurrent Nintendo wilde overnemen. Hiroshi Yamauchi, de grootste aandelenhouder van Nintendo, zag hierdoor de prijs van zijn aandeel stijgen en verdiende hierdoor enkele miljoenen. Bill Gates was niet bereikbaar voor commentaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Willybubba schreef op 05 augustus 2004 @ 10:21:
[...]
Dag duurt lang bij jou :P
Ik verwees dan ook naar iets wat jaren geleden gebeurt is? .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Glorix Jim schreef op 05 augustus 2004 @ 00:44:
Het scheelt ons als gamers een hoop geld qua keuze voor console.
Mja, waarom denk je dat op dit moment consoles zo goedkoop zijn?

Juistem, concurrentie.

Als de MS GameCuBoXXX uitkomt zal hij denk ik echt niet weer onder zn productiekosten verkocht worden.

[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 06-08-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff een paar vragen:
1. kan je jap, pal en us saves op 1 mem card opslaan?
2. hoeveel blocks neemt Harvest moon in
3. kan ik verschillende savegames maken bij harvest moon. want bij de vorige versies kon die volgens mij niet...
4. kan ik op de mem card die bij Animal crossing zit naast de savegame van AC nog iets anders opslaan of is die helemaal vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-ja maar japanse savegames kan je beter op een andere memcard zetten ivm de verschillen in karakters tussen westerse en japanse tekst.
2-47 blocks
3-dacht drie verschillende savegames
4-mem cards die ik bij games erbij kreeg waren gewoon normale kleine mem cards, dus ik denk van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Animal Crossing gebruikt 58 blokken en de NES-spellen die er bij zitten gebruiken 1 blok in totaal. De meegeleverde memory card is een "ouderwetse" memory card 59, die zit dus meteen vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou effe alles op een rijtje gezet ,en hier is ie dan ,hoe vinden jullie het lijstje?

Panasonic Q =380 euro incl.
Dit is een mooi zilver kleine doosje met een gamecube en een DVD speler in 1
De DVD speler speelt elke regio af
en de cube speelt japanse en amerikaanse games af ,nederlandse door middel van bijgeleverde
Action replay disk 12.50
Incl.
2 Controllers
Afstandsbediening

2 mem cards van 256mb pp 12.50

Broadband adapter 30 euro

Starwars : Rebel strike +preview disk US 20
Starwars : Rogue leader NL 12.50
Harvest moon :A wonder full life US 25
Metriod prime US 12.50
Simpsons : Hit and run US 15
Animal crossing + mem card US 25
Mario kart + bonus disk US 20
Starfox adventure NL 12.50
Medal of honor NL 12.50
Super mario bros melee NL 12.50
Zelda NL 20
Luigi's Mansion NL 12.50
Vieuwtifull Joe JAP 20
Soul calibur 2 JAP 20
F-zero JAP 20

Alles in orginele doos,en handleidingen

ik zal nog effe een foto on line zetten ,tis altijd mooi om te zien zo'n bescheiden collectie. :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Denk dat alles in 1 koop verkopen je moeilijk zal vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd. Ik bedoel ik heb best interesse in een losse Q met de controllers etc. Is dat wel los te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het dan toch los gaat verkopen zou ik mischien wel interesse hebben in harvest moon, animall crossing en heel mischien viewtifull joe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

@maxers De spellen die erbij zitten... zijn die PAL ? USA ? JAP ? (staat er namelijk niet bij ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op 05 augustus 2004 @ 14:59:
[...]
Ik verwees dan ook naar iets wat jaren geleden gebeurt is? .. :)
De rest van de mensen verwezen naar nieuws van die dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels Mario Golf gespeeld, best lachuh game eigenlijk. Ik ben benieuwd of Tennis ook zo leuk wordt, ik was nooit zo'n liefhebber van die Tennis en Golf games, maar Monkey Golf vond ik erg boeiend, dit lijkt er wel erg op, alleen meer tracks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Willybubba schreef op 06 augustus 2004 @ 09:42:
[...]
De rest van de mensen verwezen naar nieuws van die dag ;)
En ik naar het feit dat er dus niks veranderd was, handige harry :)

* Max|Burn w8 al 3 weken op zn 2x burnout 2 die waarschijnlijk toch verdwenen is in de post :S DVDcrave kan hem niet meer leveren verder dus dan maar geld terug vragen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 06 augustus 2004 @ 08:43:
@maxers De spellen die erbij zitten... zijn die PAL ? USA ? JAP ? (staat er namelijk niet bij ;)
Dat maakt niet uit, de Panacube speelt namelijk USA/JAP zonder moeite af, en de PAL games (als die erbij zitten) kunnen met de Action Replay worden afgespeeld, die hij meeverkoopt :) En aangezien ie niet los verkoopt is het dus niet belangrijk :)
Alhoewel ik me voor kan stellen dat mensen bezwaren hebben tegen 15 JAP games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:29
voor de liefhebber
In de Macro in Nuth (Limburg) lagen nog twee exemplaren van Burnout2, de prijs kon ik zo gauw niet vinden.

Zelf heb ik Splinter Cell 1 voor €19,- exclusief gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Misschien hoort het niet geheel in het gamecube topic maar ik denk dat iemand me hier wel snel een antwoord op kan geven en het betreft wel over gamecube games ;)

Zojuist heb ik me geregistreerd op play.com zodat ik eindelijk is wat kan bestellen maar ik struikel nogal over de adres gegevens die ik in moet voeren, misschien is het ook wel erg simpel en denk ik te moeilijk (dat zal het wel zijn). Ik twijfel namelijk of ik het wel goed heb ingevoerd, het probleem ligt hem namelijk bij de address gegevens. Je hebt daar namelijk drie regels die je in moet voeren en 2 zijn er verplicht en mijn vraag is wat moet ik daar precies invoeren en in welke volgorde? :+

Het is dus zo:
Name: spreekt voor zich
Address (drie regels waarvan 2 verplicht) straat, plaatsnaam en provincie misschien?
Country: spreekt voor zich

Ach en de rest is me ook duidelijk het is alleen de adres gegevens dus :+ Iemand die dit kan verduidelijken? Wil namelijk niet dat een bestelling verkeerd gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Mijn straatnaam 453
3251 XX plaatsnaam

Ik moest ook weleens zoiets invullen met 2 regels verplicht.
Ik heb het toen zo ingevuld en alles ging goed :)

[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 06-08-2004 12:13 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Elroy schreef op 06 augustus 2004 @ 12:13:
[...]

Mijn straatnaam 453
3251 XX plaatsnaam

Ik moest ook weleens zoiets invullen met 2 regels verplicht.
Ik heb het toen zo ingevuld en alles ging goed :)
Ik was vergeten te melden dat er dus een apart veld is voor de postcode, en dat maakt het dus nogal vaag :)

En verder om het niet geheel offtopic te houden is er al een prijs vastgesteld voor Donkey Konga? En ik neem aan dat de drums er standaard bij zitten? Op play kost die namelijk 47 euro en dat is niet mis met drums :)

edit: Oke bedankt voor je antwoord Jan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koffiezuiper op 06-08-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 06 augustus 2004 @ 12:17:
[...]

Ik was vergeten te melden dat er dus een apart veld is voor de postcode, en dat maakt het dus nogal vaag :)

En verder om het niet geheel offtopic te houden is er al een prijs vastgesteld voor Donkey Konga? En ik neem aan dat de drums er standaard bij zitten? Op play kost die namelijk 47 euro en dat is niet mis met drums :)
Ik denk dat het wel goed aankomt :)
De PTT (Of heet dat tegenwoordig TPG?) werkt niet met één vast template
code:
1
2
3
4
Voornaam Achternaam
Straatnaam Huisnummer
Postcode Plaatsnaam
Land

Een brief in de opmaak
code:
1
2
3
4
Huisnummer straatnaam
Voornaam Achternaam
Plaatsnaam
Land

Komt meestal ook aan, misschien wel met enige vertraging maar het moet geen probleem vormen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Koffiezuiper schreef op 06 augustus 2004 @ 12:17:
[...]

edit: Oke bedankt voor je antwoord Jan :)
naar mijn idee zitten er geen drums bij... die kreeg je alleen in Japan er gratis bij, want wij Europeanen en de Amerikanen worden weer eens genaaid door Nintendo door een release van 9 maanden later, en ook nog es duurder...

3x hurray voor Nintendo

edit: never mind me... blijkbaar hebben ze het nu overal veranderd en krijg je de bongos er in amerika in ieder geval toch bij...
gelukkig maar

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 06-08-2004 12:48 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Bij play.com krijg je dus gratis de drums erbij en het kost je dan 47 euro.

Donkey Konga + Free Bongo Drums

edit: iets telaat :) Het zou nogal vaag zijn als je ze er niet bij krijgt. Maarja nintendo heeft altijd leuke verassingen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Koffiezuiper op 06-08-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de volledigheid: Bij Vraag & Aanbod kan je je spullen kwijt, niet hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik heb bij play gewoon als volgt ingevuld:

naam

straat+nummer
plaats

land

postcode

En alles is vooralsnog perfect aangekomen. Ik weet niet hoeveel speling er is of dat het helemaal niet uitmaakt, maar als je gewoon netjes de regels volgt komt alles goed.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Jongens het wordt behoorlijk tijd dat er iemand al aan de gang gaat voor een nieuwe topicstart hoor...wie offert zich op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje voorbarig we zitten nog onder de 800 posts.
Gister eindelijk ikaruga binnen gekregen , dat spel speelt heerlijk met mijn SC2 aracde stick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:13:
Beetje voorbarig we zitten nog onder de 800 posts.
Gister eindelijk ikaruga binnen gekregen , dat spel speelt heerlijk met mijn SC2 aracde stick _/-\o_
De vorige keer zaten we rond de 700 en hadden we er 3-5 dagen later zomaar 1009... En het topic moet aardig aangepast worden dus nu beginnen / zeggen ja ik ga ermee verder is echt niet zo gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 06 augustus 2004 @ 22:37:
[...]

De vorige keer zaten we rond de 700 en hadden we er 3-5 dagen later zomaar 1009... En het topic moet aardig aangepast worden dus nu beginnen / zeggen ja ik ga ermee verder is echt niet zo gek :)
Maar het is nu zomer, iedereen is van het weer aan het genieten of ergens op vakantie en absoluut niet bezig met de GameCube. In de laatste drie dagen zijn er 50 posts geweest. Aangezien het voorlopig nog wel mooi weer blijft verwacht ik dat het niet ineens sneller zal gaan, reken dus maar op minstens 12 dagen voordat we bij de 1000 zijn aangekomen, tenzij het weer ineens omslaat. Dit is het Doom III topic niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op 06 augustus 2004 @ 23:32:
[...]
Dit is het Doom III topic niet. ;)
Gelukkig niet. Best een leuk spel hoor, en leuk om erover te praten, maar niet in die topic hier op GoT. Bijna niemand reageert op iemand anders, iedereen komt aan met z'n specs en fps, en als je even iets wilt terugzoeken ben je 3 jaar bezig om al die posts door te spitten. Voor mij hoeft het niet zo snel!

Ik heb van de week trouwens Animal Crossing binnen gekregen :) Nu was de SNES en de carts altijd al lelijk in de USA, maar ook de Gamecube houdt die traditie in ere :P Dat doosje ziet er een stuk minder fraai uit dan de PAL versie. Zo'n geel strookje aan de zijkant met Nintendo Gamecube erin, en rare gaten in het doosje :? Of ligt dat aan het feit dat het een PC versie is?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

pc versie? Nintendo maakt geen pc games dacht ik.

Trouwens er komt binnenkort toch ook een PAL versie van Animal Crossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXers, je hebt geen mail adres in je profiel staan, ik heb wel interesse in je animal crossing, zou je me ff kunnen mailen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
schnumi schreef op 07 augustus 2004 @ 13:36:
pc versie? Nintendo maakt geen pc games dacht ik.

Trouwens er komt binnenkort toch ook een PAL versie van Animal Crossing?
PC versie = Player's Choice versie (budget dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja dan kloppen die gele strepen wel.

Ik heb de gewone en daar zit btw ook een gat onderin het hoesje. Zit bij bijna alle US games van Nintendo weet niet waarom eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:45:
MaXers, je hebt geen mail adres in je profiel staan, ik heb wel interesse in je animal crossing, zou je me ff kunnen mailen ?
Hi ,alsjeblieft geen reakties meer via dit forum ,over mijn aanbiedingen
mail staat bij mijn gegevens

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Thijs schreef op 07 augustus 2004 @ 13:45:
[...]

PC versie = Player's Choice versie (budget dus).
Juist ;) En mja, die gaten zijn een beetje vaag. Niet echt nuttig ofzo :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dat niet van die gaten die ze bij sommige videotheken ook hebben om die doosjes te vergrendelen ?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.