Deze site is ook wel handig bij Harvest Moon
http://hmotaku.net/
http://hmotaku.net/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Goudstof schreef op 19 juli 2004 @ 16:41:
Die staan voor in welke taal/talen de handleidingen zijn geschreven.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 19-07-2004 22:05 ]
PS Zelda II zuigt nog steedsGeachte ******,
De kleurcodes hebben betrekking op de talen in de handleiding en op de verpakking.
Lichtblauw: Nederlands.
Groen: Engels, Duits, Frans, Nederlands, Spaans en Italiaans.
Oranje: Frans en Nederlands.
De kleuren zijn bedoeld als hulpmiddel voor de magazijnmedewerkers in onze Europese vestiging die de games versturen.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
De verpakkingen dan, want handleiding slaat nergens op..heb bijna alleen Engelstalige handleidingen en ongeveer 5-6 soorten kleurcodes hierzo...
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 19-07-2004 22:54 ]
f.k.a D³
Ik heb in Nederlandse winkels spellen gekocht met rose en groene hoekjes. Die kwamen dan van een Nederlandse distributeur af en hadden een Engelse handleiding.MaxBurn schreef op 19 juli 2004 @ 22:49:
[...]
De verpakkingen dan, want handleiding slaat nergens op..heb bijna alleen Engelstalige handleidingen en ongeveer 5-6 soorten kleurcodes hierzo...
Ik snap dat Nintendo dat antwoorde maar als ik mn 20 games bekijk slaan de kleurcodes steevast op de markt waar ze op gericht zijn (Als GS-DOL-GM4P-AUS -> Bruin, DOL-GIKP-EU -> Roze/Paarsig (EU Algemeen). DOL-GALP-UKV -> Groen, UK, DOL-GBIP-HOL, Blauw, NL)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
In de meeste gevallen krijg je voor een GC game 250 sterren.Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 23:22:
hoeveel sterren krijg je ooknaweer voor een nintendo spel?
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 20-07-2004 00:03 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Klinkt leuk, maar wat mij dus constant gebeurt is dat ik door de explosie de andere kamer wordt ingeduwd en dat de FM lekker achterblijft in de Phazon Core.Now simply let the FM grab you, drop a bomb and keep pushing into the room you want to lock the FM in, in this case the room with the Lumigeks. As your bomb explodes the FM will go flying inside the other room and, as enemies can't pass through doors, will be locked inside, yay!
Ik heb toch ook de IceSpreader nog maar even gehaald (dank u MaxBurn). En nu lukt het me wel om voorbij MP's eerste vorm te komen (voorheen bevroor hij me de hele tijd... nu bevries ik hem |
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
eh, gewone bommetjes doen het ook hoor?!Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 01:01:
[...]
En als zo'n beest je eenmaal te pakken heeft is de enige remedie om maar weer een powerbomb te gebruiken... maar die heb ik juist hard nodig in de laatste fase van het eindgevecht.
Als MPrime die metroids spawned zorgen dat je meteen bij dat plasje sta, meteen powerbomb, en dan pas MP neermaaien uit het plasje. Je moet natuurlijk niet wachten tot ze je grijpen en dan pas powerbomben |
[ Voor 60% gewijzigd door Max|Burn op 20-07-2004 08:37 ]
Verwijderd
Haha, meneer maakt een grapje?www.Goku.nl schreef op 20 juli 2004 @ 07:04:
Als je het goed aanpakt hoef je in die eerste MP vorm helemaal niks te verliezen.
Nee het zijn geen metroids, maar ze zijn eigenlijk ook te traag voor gewone projectielen. Ik weet niet wat ze precies voor moeten stellen. Mijn ervaring is trouwens dat ze meestal missiles achterlaten als je ze kapot schiet.Gewoon die zwevende dingen (waren het nou Metroid dat 'ie stuurde? Al lang geleden) die langs links en rechts komen kapot schieten en de energie binnen zuigen met je charge beam.
Ja ik had haar tijdens een poging al 4 keer geraakt en haar energiebalk was al bijna leeg. Maar het is net als bij ridley... op het einde wordt ze veel aggressiever. Het lukte me niet meer om haar nog een keer goed te raken. Ik vond het gevecht tegen ridley trouwens wel beter/leuker dan dit. Dat was ook supermoeilijk, maar voor mijn gevoel wel eerlijker. Ridley gebruikt tenminste geen valse trucjes zoals onzichtbaar worden of andere vijanden spawnen.Maar gelukkig hoef je haar maar een stuk of 5 keer flink te raken als ik me goed herinner, dus ze valt best mee
Ja maar die helpen toch maar heel beperkt? De FM laat je dan wel los, maar blijft wel vlak bij je in de buurt rondzweven. Volgens mij zit ie dan 3 seconden later alweer op je hoofd vastgezogen?eh, gewone bommetjes doen het ook hoor?!
Verwijderd
Verwijderd
Bij Zelda heb ik het nog niet geprobeerd. Maar volgens mij is het dan alleen echt leuk als je iemand hebt om het spel samen mee te spelen. In je eentje lijkt het me niet zo nuttig.Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 09:49:
Heeft iemand al de GBA/GC kabel gekocht? zo ja was het het waard om te kopen? en aan welke spelen voegt het een extra dimensie toe?
Ik zelf heb alleen Zelda Windwaker en Metal gear solid Twin snakes.
Verwijderd
Verwijderd
Maar is het 15 euro waard alleen daarvoor? Ik ging er vanuit dat hij WindWaker al wel uitgespeeld zal hebben. Als je er nog aan moet beginnen, en je hebt iemand die het leuk vind om mee te kijken en advies te geven dmv dat schermpje... dan is het wel leuk misschien. Maar volgens mij kan hij nog steeds beter eerst een paar andere spellen kopen, een connection cable lijkt me op nog niet echt noodzakelijk voor hem. Maar dat is alleen maar mijn mening natuurlijk.Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 10:06:
Beetje vreemd dat je het zonde vind als je zelda ww hebt. Daar is het juist erg grappig. Op de gameboy krijg je dan een map van waar je bent (van boven af gezien) en kan je bommen laten vallen om zo eventuele geheime gangen te openen. Ik vond het juist erg grappig gedaan.
Okee, nevermind. Het is me nu wel gelukt. Leuk trucje zeg.Hey D3, het zal wel aan mij liggen... maar die truc van de Fission Metroids opsluiten wil echt helemaal niet lukken.
Verwijderd
Dezelfde dag? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 13:52:
Kan ik het morgen pas ophalen gvd, vroeger kon het nog dezelfde dag, maar nee die TPG hoeren moeten weer gaan lopen irriteren hoor.. pfffft
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
f.k.a D³
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
[spoiler]Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 08:59:
[...]
Haha, meneer maakt een grapje?
Ik kan me niet voorstellen dat ik bij hem ooit niks zal verliezen. Als hij die hele grote straal uit z'n bek schiet is die wel makkelijk te ontwijken. Maar hij heeft nog meer aanvallen. Raketten, gifbommen, tractorbeams... ik verlies echt veel energie door al die zooi.
Nee het zijn geen metroids, maar ze zijn eigenlijk ook te traag voor gewone projectielen. Ik weet niet wat ze precies voor moeten stellen. Mijn ervaring is trouwens dat ze meestal missiles achterlaten als je ze kapot schiet.
Mijn foto's op Flickr.
Splinter Cell komt een dezer dagen uit voor de GC (over een week volgens mij). Spider-Man 2 blijkt wel leuk te zijn (als je hem nog niet hebt). En over klein maandje gaan er weer aantal titels in Player's Choice (Fifa 2004, NFSU, LotR:RotK, MoH: Rising Sun). En dan is het weer wachten tot september ben ik bang.Deddiekoel schreef op 20 juli 2004 @ 16:04:
Zitten er nog grote titels aan te komen?
Ik ben terug van vakantie en ik heb wel weer zin in een goeie GC game. Op vakantie heb ik Mario & Luigi gekocht voor de GBA en die game rokt serieus hard.
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Verwijderd
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Kewle Making Of hoor.MetroidPrime schreef op 20 juli 2004 @ 22:12:
Nu op MTV: Making the Game: Spider-Man 2
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenB op 21-07-2004 07:39 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ik snapte sowieso niet echt wat daar de bedoeling van was. Je zou verwachten als ie je helemaal naar zich toe had gezogen, dat hij dan heel hard uit zou halen ofzo. Maar er gebeurde telkens helemaal niks. Ik werd gewoon naar hem toe getrokken... en als ik eenmaal vlak voor hem was aanbeland kon ik gewoon weer zonder schade naar achteren lopen... vaag!www.Goku.nl schreef op 20 juli 2004 @ 16:26:
[...]
en je naar binnen zuigen (naar achter duwen en vrolijk doorknallen).
Ja dat snapte ik nog wel.Dat onzichtbaarheidsgedoe van MP in d'r 2e vorm is trouwens op te lossen door die thermal visor of nog zo'n visor op te zetten, dan kun je haar wel zien.
Tja uiteindelijk wordt het routine heVerwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:52:
En zelfs dan nog... op de moeilijke momenten kun je je echt geen foutje veroorloven. Onvoorstelbaar dat het je gelukt is.
Ik krijg eigenlijk sterk de indruk dat de MAX Drive Pro alleen via de CodeJunkies/Datel winkel te koop zal zijn. Winkels zoals Lik-Sang en Amazon, die de meeste spullen van Datel meteen vanaf de releasedatum verkopen, hebben nog niets over de MAX Drive (Pro) op de site staan.rajackar schreef op 21 juli 2004 @ 10:48:
Weet iemand of er al een nederlands shop is die de Max drive pro gaat verkopen?
Verwijderd
De site die ik daarboven linkte gaat em iig verkopen.MetroidPrime schreef op 21 juli 2004 @ 13:18:
[...]
Ik krijg eigenlijk sterk de indruk dat de MAX Drive Pro alleen via de CodeJunkies/Datel winkel te koop zal zijn. Winkels zoals Lik-Sang en Amazon, die de meeste spullen van Datel meteen vanaf de releasedatum verkopen, hebben nog niets over de MAX Drive (Pro) op de site staan.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als je helemaal dicht bij haar bent haalt ze ook uit, met een van haar poten. Daar slaat ze dan mee. Maar op een of andere manier raakt ze er vrijwel nooit meeVerwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:52:
l
Ik snapte sowieso niet echt wat daar de bedoeling van was. Je zou verwachten als ie je helemaal naar zich toe had gezogen, dat hij dan heel hard uit zou halen ofzo. Maar er gebeurde telkens helemaal niks. Ik werd gewoon naar hem toe getrokken... en als ik eenmaal vlak voor hem was aanbeland kon ik gewoon weer zonder schade naar achteren lopen... vaag!
Mijn foto's op Flickr.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Verwijderd
Pre-order bij DvD Boxoffice, 16de is ie verstuurd uit canada en vandaag binnen.S2S schreef op 21 juli 2004 @ 17:17:
@Balthasar waar heb je TOS besteld, ik bij dvdsoon maar hi j is nog niet verstuurd. Jammer normaal zijn ze vlot.
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 21-07-2004 23:30 ]
Verwijderd
Hm, is me helemaal niet opgevallen. Ze zal mij dan ook wel gemist hebben telkens. Niet echt een effectieve aanval dus, om het voorzichtig te zeggen. Maar hoe meer ik erover nadenk... hoe vreemder ik de eindbaas eigenlijk vind. Het lijkt in de verste verte niet op een metroid! En als je de kamer binnenkomt, dan zie ik duidelijk een groot gezicht. Maar zodra je gaat vechten zie je daar niks meer van terug.Als je helemaal dicht bij haar bent haalt ze ook uit, met een van haar poten. Daar slaat ze dan mee. Maar op een of andere manier raakt ze er vrijwel nooit mee.
Ik ben daar ook nog niet echt achter. Bij dat crash-level met al die bussen waar je airborn moet worden lukt het me amper om bronze te halen.Wat ik me afvraag, bij de Crash mode zegt de game : " get airborn" maar hoe moet je dat worden ? ik knal alleen tegen een paar wagens aan, maar vlieg niet echt door de lucht ...
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Die tweede vorm toch wel? Alleen dan een wat aerodynamischere vorm dan de andere MetroidsVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 00:24:
Het lijkt in de verste verte niet op een metroid! En als je de kamer binnenkomt, dan zie ik duidelijk een groot gezicht. Maar zodra je gaat vechten zie je daar niks meer van terug.
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 22-07-2004 09:00 ]
Zou Q4 hier in NL komen.Deddiekoel schreef op 22 juli 2004 @ 08:59:
ToS is dus uit in de VS... Ik moet echt weer op snelheid komen maar ik heb simpelweg de tijd niet om terug te lezen. Wanneer komt ToS uit in europa? Als dat te lang duurt haal ik hem wel bij DVDSoon oid. Spiderman 2 is trouwens onderweg van Play, heb ik erg zin in.
BriljantCapibara schreef op 22 juli 2004 @ 00:29:
deze link had ik van iemand gehad, kennen jullie hem al?
PLAY!(2.17MB)
voor diegene die ff tussendoor ikaruga wil spelen zonder GC of DC, het is wel geinig maar helaas nog niet af.
ergens halverwege de pagina staat PLAY!(2.17MB)
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ik heb 'em gisteren van dvdboxoffice ontvangen en ik kan je het spel ten zeerste aanraden. Ziet er echt briljant uit en het spel is als geen ander te tweaken (deed me denken aan de snes RPGs waar je ook vanalles kon instellen). De voice-acting is helaas aan de magere kant, beetje van Shenmue-achtige kwaliteit....philipnorth schreef op 22 juli 2004 @ 09:15:
[...]
Ik zit zelf ook wel te twijfelen of ik wacht, of dat ik m importeer....
Import prijs is wel ok trouwens, +/- 40€.
De MAX Drive Pro ondersteun volgens mij alleen de meegeleverde memory card. De MAX Media Player heeft daarentegen wel een SD-adapter meegeleverd en ondersteund die ook, alleen is nog onduidelijk wanneer de MAX Media Player te koop zal zijn. Ik heb ook een SD-kaart vanwege mijn camera, maar ik ga toch voor de MAX Drive Pro, het kan misschien nog maanden duren voordat de Media Player te koop zal zijn.Deddiekoel schreef op 22 juli 2004 @ 08:59:
Is het trouwens ook zo dat die MaxDrive Pro ook de SD adapter ondersteunt? Ik heb zo'n ding nl. liggen (inmiddels met een 256 MB SD kaartje vanwege een digicam) en die zou ik wel eens willen gebruiken!
Verder is een High Speed USB memcard wel lekker. Ik heb nu een USB 1.1 versie en die is toch wel te traag voor mijn smaak. Ook is de software niet echt super. Ik verwacht van Datel wel wat beters!
Verwijderd
Ja precies, dat is mij dus nu ook wel een paar keer gelukt, je moet em gewoon beetje af slippend raken ( het liefst een beetje schuin) dan ga je nogal de lucht in[b][message=21269974,noline]surrounded schreef op 22 juli 2004 @ 00:24
Ik ben daar ook nog niet echt achter. Bij dat crash-level met al die bussen waar je airborn moet worden lukt het me amper om bronze te halen.Ik vermoed dat je op een bepaalde manier tegen de eerste auto's op moet knallen die je tegenkomt. Die rijden op een helling, dus als je daar op de juiste manier vanaf kan stuiteren zou je behoorlijk "airborn" moeten worden toch?
kijk dat zijn de dingen die ik wil lezenSchweino schreef op 22 juli 2004 @ 12:56:
[...]
Ik heb 'em gisteren van dvdboxoffice ontvangen en ik kan je het spel ten zeerste aanraden. Ziet er echt briljant uit en het spel is als geen ander te tweaken (deed me denken aan de snes RPGs waar je ook vanalles kon instellen). De voice-acting is helaas aan de magere kant, beetje van Shenmue-achtige kwaliteit....
Ook is het nog maar afwachten of het spel een 60Hz switch krijgt hier in Europa, de laatste tijd valt me dat namelijk erg tegen. Ik heb een hekel aan crappy PAL conversies....
Ik kreeg het spel trouwens met een extra boekje en hoesje, wel grappig. Eentje in het engels en eentje in het Frans/Engels, zal wel speciaal voor de Canadeesjes zijn, kan je zelf bepalen wat voor hoesje je eromheen gooit.
Het spel werkt trouwens gewoon met de Freeloader (1.06b heb ik)
Verwijderd
Beste Danny,
1) De bongo voor Donkey Konga wordt inderdaad ook los verkocht. De
prijs is op dit moment nog niet bekend.
2) De releasedatum van Tales of Symphonia is op dit moment nog niet
bekend, maar we verwachten deze in augustus bekend te zullen maken.
Mijn foto's op Flickr.
www.Goku.nl schreef op 22 juli 2004 @ 22:38:
Ik heb net Animal Crossing besteld op Lik-Sang om mijn nieuwe Q's regio mod even uit te testen
[ Voor 21% gewijzigd door Captain N op 22-07-2004 23:03 ]
Mijn foto's op Flickr.
Waar heb je die gehaald voor 275 euro!?www.Goku.nl schreef op 22 juli 2004 @ 23:01:
Het was een 'koopje'Voor 275 euro ongeveer een Q en nog een witte GBA met een spel (Final Fight One)... inclusief verzendkosten
En ze is zo moooooooooooi!!
![]()
* Glorix Jim is blij
iebee
Mijn foto's op Flickr.
Je hebt zeker niet de optie om te kiezen voor Japanse stemmen? want dat zou helemaal mooi zijn want ik hoor toch liever Japanse stemmen dan nagesynchroniseerde stemmen, wat toch vaak wel wat af doet aan de originele sfeer van een spel.Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 15:27:
Tales of symphonia is binnen!
Het ziet er gelikt uit, bijna alsof je een anime serie zit te kijken. Voice-acting is net als nagesynchronseerde anime-series. Dus geen echt brakke stemmen maar amerikaanse stemmen kloppen gewoon niet (niet echt storend). Controls heel makkelijk onder de knie te krijgen. En geen gedoe met de camera, zoals je bij skies of arcadia wel had.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Gewoon Single race.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:07:
[...]
Ja precies, dat is mij dus nu ook wel een paar keer gelukt, je moet em gewoon beetje af slippend raken ( het liefst een beetje schuin) dan ga je nogal de lucht in
Maargoed ik ben klaar om dat record van D3 te verbreken
Maar waar de fok vind ik die optie om dat te doen ?
Ik kan em nog niet spelen jammer genoeg
Nee, helaas niet.... Ik denk er hetzelfde over als jij, ik heb ook liever de originele voice-acting met subs dan Engelese voice acting.DarkM schreef op 23 juli 2004 @ 00:28:
[...]
Je hebt zeker niet de optie om te kiezen voor Japanse stemmen? want dat zou helemaal mooi zijn want ik hoor toch liever Japanse stemmen dan nagesynchroniseerde stemmen, wat toch vaak wel wat af doet aan de originele sfeer van een spel.
Q ??www.Goku.nl schreef op 22 juli 2004 @ 23:01:
Het was een 'koopje'Voor 275 euro ongeveer een Q en nog een witte GBA met een spel (Final Fight One)... inclusief verzendkosten
En ze is zo moooooooooooi!!
![]()
* Vanitas is blij
Ik zie nergens PLAY! staan??Capibara schreef op 22 juli 2004 @ 00:29:
deze link had ik van iemand gehad, kennen jullie hem al?
PLAY!(2.17MB)
voor diegene die ff tussendoor ikaruga wil spelen zonder GC of DC, het is wel geinig maar helaas nog niet af.
ergens halverwege de pagina staat PLAY!(2.17MB)
{ƒX‘O‚̍¶‰E‚©‚çoŒ»‚·‚é“G‹@‚ðoŒ»‚³‚¹‚½ŒãAƒŜƒXƒ^[ƒg‚·‚é‚
[ Voor 52% gewijzigd door Vanitas op 23-07-2004 13:11 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 50% gewijzigd door Sur_G op 23-07-2004 13:32 ]
De site werkt alleen normaal in IE, dus zo gek is het niet dat het onvindbaar is..(in andere browsers)Sur_G schreef op 23 juli 2004 @ 13:27:
Hhaha, is niet zo moeilijk te vinden hoor...
[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 23-07-2004 13:29 ]
Jeps, de Panasonic SL-GC10-S om precies te zijn. Roepnaam Q. Ook wel bekend als Panasonic Gamecube of Gamecube Q.
Mijn foto's op Flickr.
www.Goku.nl schreef op 23 juli 2004 @ 13:30:
[...]
Jeps, de Panasonic SL-GC10-S om precies te zijn. Roepnaam Q. Ook wel bekend als Panasonic Gamecube of Gamecube Q.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ecco schreef op 23 juli 2004 @ 14:26:
[...]
offtopic:
Grappig contrast tussen "Nintendo-Collector" en het linkje in je sig
Mijn foto's op Flickr.
U heeft een Virtual Boy 'dubbel'? Damn, ik dacht dat er maar weinig van die dingen waren geproduceerd en jij pikt er lekker 2 in
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Je kan in de statistieken zien hoeveel van die groene vraagtekens je al hebt van het totaal (of dat zie je als je er 1tje pakt), je kan alleen niet zien welke je al hebt.Thijs schreef op 23 juli 2004 @ 18:53:
Ik kon mezelf toch niet inhouden en heb Spider-Man 2 gekocht.Wat een heerlijke game. Webslingen rules.
Enige rare vind ik die groene vraagtekens... er zijn er ZOVEEL en als je eentje niet haalt kan je hem nooit meer opnieuw doen, of wel? En je kan ook nooit weten hoeveel je er nog moet/hebt gehaald of zie ik het ergens over het hoofd? Wat dat betreft (missions, challenges, etc) vind ik het spel dus nog beetje chaotisch, maar verder vind ik het echt een goeie game, laat toch wel zien dat graphics niet alles is.
LOL
Mijn foto's op Flickr.
Die groene missies zijn random, net zoals de paarse missies. Het enige verschil is dat een paarse missie al meteen "in progress" is zodra hij op je scherm komt, voor een groene missie moet je eerst iemand aanspreken. Het is dus niet erg als je er eentje niet haalt, er komen er altijd meer, zelfs als je alles in het spel al gehaald hebt.Thijs schreef op 23 juli 2004 @ 18:53:
Ik kon mezelf toch niet inhouden en heb Spider-Man 2 gekocht.Wat een heerlijke game. Webslingen rules.
Enige rare vind ik die groene vraagtekens... er zijn er ZOVEEL en als je eentje niet haalt kan je hem nooit meer opnieuw doen, of wel? En je kan ook nooit weten hoeveel je er nog moet/hebt gehaald of zie ik het ergens over het hoofd? Wat dat betreft (missions, challenges, etc) vind ik het spel dus nog beetje chaotisch, maar verder vind ik het echt een goeie game, laat toch wel zien dat graphics niet alles is.
Ja, ben er dus net achter gekomen dat daar verschil tussen zit, tussen missions en hints. Die hints kan je overigens WEL zien welke je al hebt; op de kaart zie je dan een extra cirkeltje erom heen. Maar goed, ben dus nog wel even bezig dat allemaal te halen.MetroidPrime schreef op 23 juli 2004 @ 19:08:
[...]
Die groene missies zijn random, net zoals de paarse missies. Het enige verschil is dat een paarse missie al meteen "in progress" is zodra hij op je scherm komt, voor een groene missie moet je eerst iemand aanspreken. Het is dus niet erg als je er eentje niet haalt, er komen er altijd meer, zelfs als je alles in het spel al gehaald hebt.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 23:47 ]
f.k.a D³
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
* hoedjevanpapier klapt het eelt van zijn handen afAaargh! schreef op 24 juli 2004 @ 02:08:
Zo, PoP: SoT uitgespeeld.
Mja, dan heb je een probleem. Je kunt de rest niet meer halen als je eenmaal op de maan bent. Maar ik zou het gewoon binnenkort nog eens uitspelen, en dan voordat je de ruimte ingaat zorgen dat je alles hebt. Zoveel moeite is het niet als je het eenmaal hebt uitgepeeldCyber Killer schreef op 24 juli 2004 @ 17:54:
Vraagje: Ik heb is Beyond Good & Evil uitgespeeld.
Maar waarom wordt het spel dan niet opgeslagen ?![]()
Want ik had nog niet alles compleet.....
Echt geweldig spel he.Aaargh! schreef op 24 juli 2004 @ 02:08:
Zo, PoP: SoT uitgespeeld.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
vaders....Vanitas schreef op 25 juli 2004 @ 00:38:
Er lagen er nog 3 vanmiddag, maar volgens mn pa was het niet echt een goed idee om nu alweer een spel te kopen dus ik heb em niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
freedom fighters, 9,99€ bij intertoys, leuk spel.www.Goku.nl schreef op 23 juli 2004 @ 19:06:
[...]
Iemand trouwens nog tips voor een budget game? (15 euro max)
Dan speel ik het wel nog een keertje, ik vond het spel wel vrij makkelijk.Ecco schreef op 24 juli 2004 @ 22:28:
[...]
Mja, dan heb je een probleem. Je kunt de rest niet meer halen als je eenmaal op de maan bent. Maar ik zou het gewoon binnenkort nog eens uitspelen, en dan voordat je de ruimte ingaat zorgen dat je alles hebt. Zoveel moeite is het niet als je het eenmaal hebt uitgepeeld
Ja ik heb nog wel genoeg geld, maar omdat ik laatst een XBox heb gekocht en er nu al 5 spellen bij heb dan vond hij het wel genoeg.Rakkerzero schreef op 25 juli 2004 @ 00:40:
[...]
vaders....
af en toe moeten ze eens niet nadenken over jouw financiele toestand.
Ach dan haal je GTA toch gewoon voor de PC.SCIxX schreef op 25 juli 2004 @ 15:00:
Als ik nu ook al san andreas voor de ps2 zie komen vind ik het wel jammer dat er nu een cube op mijn tafeltje staat in plaats van een ps2.
[ Voor 30% gewijzigd door Vanitas op 25-07-2004 15:19 ]
Jammer dat de datum van de pc versie nog niet eens staat, en die van ps2 staat al voor 22oktober.Vanitas schreef op 25 juli 2004 @ 15:15:
[...]
Ja ik heb nog wel genoeg geld, maar omdat ik laatst een XBox heb gekocht en er nu al 5 spellen bij heb dan vond hij het wel genoeg.
En hij geloofde ook niet dat Burnout 2 lastig te krijgen was : "Er staan er nu al 3 bij elkaar wacht er maar mee, je hebt al die andere spellen ook nog lang niet uitgespeeld."
Tja hopelijk krijg ik B2 nog, en anders maar voor de XB.
Daar is ie wel goed voor verkrijgbaar.
Zou er nog verschil tussen die versies zitten btw, denk het niet.
[...]
Ach dan haal je GTA toch gewoon voor de PC.
Ik vind dat ze niet echt veel veranderingen toevoegen aan de GTA reeks.
Steeds hetzelfde alleen dan in een ander jasje.
Tis natuurlijk wel geinig om te spelen, maar ik heb dan wel een beetje een uitgemolken gevoel als ik speel.
Ik download hem wel.
Verwijderd
Volgens mij wel, maar vraag me niet wat precies. Zoals ik het begrepen heb bevat de GC-versie meer dingen dan de Playstation-versie, maar de XBOX versie bevat dan weer meer dingen dan de gamecube-versie. En zal er ook wel mooier uitzien enzo... waarschijnlijk kun je beter gewoon die versie kopen.Zou er nog verschil tussen die versies zitten btw, denk het niet.
[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 26-07-2004 18:28 ]
Er is wel wat verschil tussen de 3 consoles:Vanitas schreef op 25 juli 2004 @ 15:15:
[...]
Tja hopelijk krijg ik B2 nog, en anders maar voor de XB.
Daar is ie wel goed voor verkrijgbaar.
Zou er nog verschil tussen die versies zitten btw, denk het niet.
[...]
Dus X - Box > GameCube > Playstation 2Burnout 2 launched on the PlayStation 2 in October 2002. It was not seen on GameCube until roughly April 2003 -- six months later. Finally, it launched on Xbox in May 2003. Over the course of its lifecycle it picked up extra content and features for each console.
The PlayStation features a lengthy Championship mode, Crash mode (up to four players), two-player races, Custom Series Championship, and six track locations. As the launch title, it was the very core of the game, and as a result it has all the most important features.
When it arrived on GameCube, Criterion took the time to include 15 additional crash junctions in the Crash mode over the PS2. This was the biggest change in features.
On Xbox, the story is different. Not only did it get the additional 15 crash junctions that GameCube did, but it has 21 additional car skins, a customizeable soundtrack option, and Xbox Live support. It even got an addition to the official title: Burnout 2: Point of Impact - Developer's Cut.
Getting the picture? Criterion specifically took more time with the Xbox version and gave it a bigger features set.
Verwijderd
idd, X-Box heeft het meest. Die skins zijn niet zo boeiend natuurlijk, maar custom soundtrack is wel erg relaxed want die muziek van burnout 2 vind ik maar niksElroy schreef op 25 juli 2004 @ 18:53:
[...]
Er is wel wat verschil tussen de 3 consoles:
[...]
Dus X - Box > GameCube > Playstation 2
[ Voor 17% gewijzigd door hoedjevanpapier op 25-07-2004 20:21 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq