Het Grote Gamecube Topic Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.728 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah MP is dus duidelijk geen spel voor jou
Ja, dat kan je nu wel zo zeggen. Maar tot aan de Phazon Mines heb ik wel heel erg van MP genoten eigenlijk. Naar mijn idee is er vanaf dat punt toch wel een beetje een stijlbreuk... en begint het spel zich veel meer te focussen op de actie. En vanaf daar wordt de moeilijkheidsgraad ook ineens flink opgeschroefd. Als het hele spel zo was, dan zou ik het met je eens geweest zijn. Dan was het geen spel voor mij (en was ik er waarschijnlijk ook nooit aan begonnen). Maar omdat ik me in de eerste helft zo vermaakt heb, en ook behoorlijk in het verhaal ben meegesleept, baal ik wel dat ik nu muurvast zit :(

(ik heb trouwens 10 energy-tanks verzameld totnutoe. Dat zou toch wel genoeg moeten zijn?)
Ik kan me voorstellen dat als je soldaat bent dat je dan in situaties komt waarbij je van alle kanten beschoten wordt
Ja, als ik een soldaat was zou ik het ook niet lang uithouden vrees ik ;)
Het zal een kwestie van smaak zijn, maar ik vind niet dat een spel automatisch beter wordt door het zoveel mogelijk op de realiteit te laten lijken. Vanachter beslopen worden en neergeschoten zonder dat je het in de gaten hebt is flink irritant. Zowel in de werkelijkheid als in een spel.
Ga dan ook even doorzetten als je dan ineens wel een moeilijke tegenkomt.
Oh maar ik ben er helemaal voor om spellen moeilijk te maken hoor :p Lijkt misschien niet zo door al m'n gezeur, maar ik hou best van een uitdaging. Alleen bij die Omega Pirate zit ik nu al meerdere dagen vast. Ik heb niet geteld, maar volgens mij heb ik zeker al wel meer dan 30 pogingen ondernomen. Dan wordt je het op een bepaald moment echt wel zat. Op het laatst is het ook gewoon niet spannend meer. Ik vraag me al lang niet meer af of ik het dit keer wel zal halen, ik vraag me af hoelang het hem dit keer zal duren voordat hij me heeft afgemaakt. ;)
Toch blijf ik erbij dat ik met SMS beter kan springen als met MP, maar dat zal wel persoonlijke mening zijn dan.
Ik ben het 100% met je eens hoor. Hoe enthousiast ik opzich ook ben over het springen in MP. Het feit dat springen in MP "ongeveer even makkelijk" voelt als in SMS zegt al genoeg imo. De sprongen die je in MP moet maken zijn allemaal kinderlijk eenvoudig. Altijd kleine afstandjes, ongestoord door vijanden, grote platformen om op te landen. Je zou Mario z'n veters aan elkaar kunnen strikken, handen op z'n rug binden en hem een blinddoek voordoen, en dan deed hij de sprongen die in MP voorkomen nog fluitend. Het feit dat ze nu toch aanvoelen als een prettige uitdaging komt alleen maar door het 1st person perspectief. Ik zou Samus met haar 1st person perspectief weleens helemaal naar boven willen zien klimmen in dat haven-level uit SMS :p

Ik heb de powerbomb-techniek trouwens nog niet uitgetest. Vandaag kwam Burnout 2 binnen met de post. :D Die Omega-gast moet maar even wachten hoor! Wat een vet spel is dit! Ik wist nog niet echt wat ik moest verwachten, maar toen ik tijdens die 6 rijlessen waar het spel mee opent de mogelijkheden kreeg uitgelegd werd ik steeds enthousiaster. Ik kon nauwelijks wachten om dat allemaal gaan toe te passen in een echte race! :9 Fantastisch zeg.

Ik heb ook even die Crash-stand gespeeld... maar dat was wel gevaarlijk. :p Nu zit ik tijdens elke race onbewust te kijken hoe ik de grootste ongelukken kan laten gebeuren. ;) Soms kan ik me amper beheersen om op die passerende vrachtwagen in te rijden. Superspel!

Maar wat is nu eigenlijk precies een "burnout"? Dat waar D3 er zoveel van had gehaald? Als je je boost helemaal hebt leeggebruikt komt het even in beeld te staan maar... het is toch onmogelijk om dat 200zoveel keer te doen in één race? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik ben het eens met degenen die zeggen dat springen in een FPS moeilijk is. Ik heb er zelf ook altijd last van. In MP niet though, omdat je daar nooit echt moeilijk hoeft te springen. Toch was het wel wennen in het begin. In een 3rd person view zie je waar je voeten zijn, in een FPS niet. Zouden ze eigenlijk in moeten bouwen, dat als je naar beneden kijkt je wat voeten ziet :P Wat bij mij het probleem is is het wegspringen van de rand zeg maar, niet het landen of sturen in de lucht of wat dan ook. Ik weet nooit wanneer ik nou helemaal op het randje ben. Ik spring of 2 meter te vroeg, of ik ren vrolijk over de rand heen. Nou boeit dat in Metroid Prime gelukkig niet zo... maar in Turok bijvoorbeeld..... :X

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Maar wat is nu eigenlijk precies een "burnout"? Dat waar D3 er zoveel van had gehaald? Als je je boost helemaal hebt leeggebruikt komt het even in beeld te staan maar... het is toch onmogelijk om dat 200zoveel keer te doen in één race?
ALs je tijdens een boost gevaarlijk gaat rijden dan vult de bar zich weer. Voor een burnout krijg je ook boostpunten. Dus als je het goed doet volg je een burnout op met een volle bar en dus een burnout :)

BTW, als je allemaal gouden medailles haalt bij de rijlessen mag je die auto hebben. En het is best een goede.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 15 juli 2004 @ 10:02:
[...]

ALs je tijdens een boost gevaarlijk gaat rijden dan vult de bar zich weer. Voor een burnout krijg je ook boostpunten. Dus als je het goed doet volg je een burnout op met een volle bar en dus een burnout :)
Aha... dus gewoon continu op de verkeerde weghelft rijden, alle tegenliggers rakenlings passeren, en door elke bocht driften.... en dan heb je gedurende de hele race een boost? :9 Dat gaan we dan maar eens proberen. Mijn tactiek totnutoe was om de boost helemaal leeg te maken met zo min mogelijk risico's... om te voorkomen dat hij voortijdig zou worden afgebroken door een crash. Maar het spel wil dus dat je zoveel mogelijk risico neemt. :D
BTW, als je allemaal gouden medailles haalt bij de rijlessen mag je die auto hebben. En het is best een goede.
Bedankt voor de tip! Dan moet ik er nog even een paar overdoen. :)
Ik heb vannacht wel de politieauto unlockt. Die is ook erg goed zeg!

Het enige wat ik enigszins irritant vind (na maandenlang Mariokart en F-Zero spelen) is dat je moet driften door op B te tappen. Ik vind het plezieriger om een drift-knop (bij voorkeur L & R) ingedrukt te houden. :) Maar ik zal er wel aan wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MaxBurn schreef op 15 juli 2004 @ 00:51:
[...]

[...]

In het echt loop ik meestal niet in een pak van 5 ton die zich tot een balletje kan oprollen..is slecht voor mn rug kan ik niet tegen. Bovendien, ik heb het eens geprobeerd, maar die icebeam vasthouden is zooo koud..en ik verbrand me klauwen met de plasma beam. Mn oma had de wavebeam eens vast maar dat ging ook niet goed, dr pacemaker sloeg op hol. door de lading.
En pas vooral op voor de terugslag af je een chargebeam aanval doet, eerst goed stevig staan en dan schieten. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om met Warp Pipe v0.4.2 een spelletje Mario Kart te spelen? Ik zit er nu mee te klooien maar er is echt niemand die online wil spelen met Mario Kart blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
AARGH, mijn eerste controller werkt niet meer goed. en er zit ook geen garantie meer op. Als ik het grijze pookje van linksboven naar rechtsonder beweeg, dan hoor ik een duidelijke klik. Dat is opzich niet zo heel erg maar ik heb ook een afwijking naar linksonder tijdens het spelen.

Wat zal ik doen: hem opsturen met het bonnetje van een andere kleur controller die ik later heb gekocht, of hem open schroeven in de hoop dat dat nut heeft.

Voorzover ik weet is hij niet gevallen in de laatste maand

ps. de winkel waar ik hem gekocht heb is failliet

[ Voor 5% gewijzigd door Capibara op 15-07-2004 15:10 ]

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Staat op dan bonnetje de kleur ook aangegeven dan? Als dat niet zo is, gewoon proberen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
nee, maar er staat wel een bestelcode. en ik weet dus niet of dat dat alleen voor die winkel geld of voor heel nederland

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:12:
[...]

Aha... dus gewoon continu op de verkeerde weghelft rijden, alle tegenliggers rakenlings passeren, en door elke bocht driften.... en dan heb je gedurende de hele race een boost? :9 Dat gaan we dan maar eens proberen. Mijn tactiek totnutoe was om de boost helemaal leeg te maken met zo min mogelijk risico's... om te voorkomen dat hij voortijdig zou worden afgebroken door een crash. Maar het spel wil dus dat je zoveel mogelijk risico neemt. :D

[...]

Bedankt voor de tip! Dan moet ik er nog even een paar overdoen. :)
Ik heb vannacht wel de politieauto unlockt. Die is ook erg goed zeg!

Het enige wat ik enigszins irritant vind (na maandenlang Mariokart en F-Zero spelen) is dat je moet driften door op B te tappen. Ik vind het plezieriger om een drift-knop (bij voorkeur L & R) ingedrukt te houden. :) Maar ik zal er wel aan wennen denk ik.
Leer dat driften maar aangezien je daarmee je burnout bar telkens kan aanvullen als je met een burnout bezig bent :) En het idd de bedoeling dat je zo roekeloos mogelijk moet rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb burnout 2 echt helemaal rot gespeeld en blijft m'n topgame... maar nu zoek ik weer een racer voor de vakantie....is Burnout 1 nog de moeite om aan te schaffen tegen een lichter prijsje??? Zijn de graphics goed vgl met B2 ??
Ik sta anders o peht punt om erom te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 1 ff gespeeld op de X-Box... en ja... ik ben gewend aan 2 en had bij 1 dus iets van mjah, ik mis wat. Al met al geen slechte game hoor, maar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:52:
Is het iemand al gelukt om met Warp Pipe v0.4.2 een spelletje Mario Kart te spelen? Ik zit er nu mee te klooien maar er is echt niemand die online wil spelen met Mario Kart blijkbaar :(
Je moet ook van tevoor afspreken eigenlijk he..msn,irc,forum...

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
MaxBurn schreef op 15 juli 2004 @ 19:26:
[...]

Je moet ook van tevoor afspreken eigenlijk he..msn,irc,forum...
Niet met 0.4.2, die heeft een buddy-list en chatfuncties. Ik kreeg hier 0.4.2 niet aan de praat, hij wilde mijn wachtwoord maar niet accepteren. Ik hou het voorlopig maar bij X-Link, die is een stuk gebruiksvriendelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 15-07-2004 19:37 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 15 juli 2004 @ 16:06:
[...]

Leer dat driften maar aangezien je daarmee je burnout bar telkens kan aanvullen als je met een burnout bezig bent :)
Ja? Is dat de snelste manier? Ik kreeg de indruk dat op de linkerweghelft rijden al zo'n beetje voldoende was :p

Anyway: dankjewel Thijs! _/-\o_
Die Omega Pirate wist niet wat hem overkwam toen ik eenmaal powerbombs begon te gebruiken. Heb hem nu eindelijk verslagen. Joepie.

*een paar spoilers*

Wel irritant dat alle metroids nu ineens weer gemuteerd zijn. Het maakt het spel niet zozeer moeilijker, maar wel irritanter (nog irritanter? :p). Voorheen was het even snel: bevriezen > missile > klaar. En nu moet je ze weer helemaal laten splitsen en ze dan 1 voor 1 met het juiste kleur wapen uitschakelen. Tsjongejonge, wat een gedoe. Ik hoop dat ik bijna klaar ben.

Het was zeker de bedoeling dat ik NU zo'n beetje al die artifacts al zou hebben? Ahum... ik heb er namelijk nog maar 4. :) En ik kreeg net een hint te horen dat ik verder kon zodra ik alle artifacts had verzameld. **WindWaker flashbacks** ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens over SMS gesproken. Heb deze game laatst weer gehaald en wat een goede aankoop toch weer. :)

Had hem al als PAL versie maar toen ik die verkocht heb ik er eigenlijk nooit meer aan gedacht. Nu heb ik hem weer en ik beleef er weer een hoop lol aan. :)

Vooral de retro levels zijn super daar zou ik graag een nieuwe mario game op gebaseerd zien alleen dan wel in Mushroom Kingdom. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:45:
[...]

Ja? Is dat de snelste manier? Ik kreeg de indruk dat op de linkerweghelft rijden al zo'n beetje voldoende was :p

Anyway: dankjewel Thijs! _/-\o_
Die Omega Pirate wist niet wat hem overkwam toen ik eenmaal powerbombs begon te gebruiken. Heb hem nu eindelijk verslagen. Joepie.

*een paar spoilers*

Wel irritant dat alle metroids nu ineens weer gemuteerd zijn. Het maakt het spel niet zozeer moeilijker, maar wel irritanter (nog irritanter? :p). Voorheen was het even snel: bevriezen > missile > klaar. En nu moet je ze weer helemaal laten splitsen en ze dan 1 voor 1 met het juiste kleur wapen uitschakelen. Tsjongejonge, wat een gedoe. Ik hoop dat ik bijna klaar ben.

Het was zeker de bedoeling dat ik NU zo'n beetje al die artifacts al zou hebben? Ahum... ik heb er namelijk nog maar 4. :) En ik kreeg net een hint te horen dat ik verder kon zodra ik alle artifacts had verzameld. **WindWaker flashbacks** ;)
*een paar spoilers*
Woei. :) Die Fission (of Hunter?) Metroids zijn idd zwaar irri, ik maak ze nooit dood, ik ren me gewoon de tering. :D En die artifacts zijn butt idd, maar gelukkig kan je met die simpele beschrijvingen de meeste wel snel vinden (hoef je iig geen moeilijke eindbazen voor te verslaan ;)). Als je ze allemaal hebt moet je de moeilijkste baas (nou ja, echt moeilijk is ie niet, duurt gewoon echt LANG) verslaan. En daarna staat je alleen nog de eindbaas te verwachten die ik persoonlijk niet zo heel moeilijk vond.

Over SMS gesproken idd: ik heb hem al uitgespeeld, maar heb nog LAAANG niet alle sterren. Heel misschien ga ik hem helemaal opnieuw spelen, maar daar heb ik eigenlijk niet veel zin in (ben al zo druk :p). Bovendien moet ik nog steeds VJ bestellen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik ben vandaag dus in Voorschoten geweest, en in Leiden in de winkels :

- Bart Smit (voorschoten en leiden)
- Free Record Shop (2 filialen)
- Intertoys
- Musicstore
- V&D

Om te zoeken voor Burnout2 , maar deze game is dus echt _nergens_ te krijgen
:( ben echt ten einde raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 23:09:
Freeloader dan maar? Hij is het waard.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Oke ik ben vandaag dus in Voorschoten geweest, en in Leiden in de winkels :

- Bart Smit (voorschoten en leiden)
- Free Record Shop (2 filialen)
- Intertoys
- Musicstore
- V&D

Ik wil niet spammen, maar bij ons (GCshop) is ie nog wel te krijgen. Toevallig van de week nog eentje binnengekomen dus ik denk dat het niet al te lang duurt voordat je hem dan in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 15 juli 2004 @ 21:18:
[...]
*een paar spoilers*

Fission Metroids inderdaad. Tsja, gewoon laten leven is natuurlijk ook een optie. Maar zodra er 3 of meer in een kamer zitten ga ik me dan toch ongemakkelijk voelen. Voor je het weet zwermen ze allemaal om je heen en kun je geen kant meer op.
Die Space Pirates zijn niet de meest intelligente wezens geloof ik, al die artifacts liggen op hele voor de hand liggende plaatsen (ik las in één van hun computers dat zij er ook naar op zoek zijn, wat een sukkels :p). Het is ook niet zo moeilijk, een beetje saai misschien. Maar een stressvrij stukje is ook wel even lekker. Wel grappig om nu terug te keren naar dat ijslevel, en al die vijanden die ik eerst zo lastig vond met 1 of 2 Plasma-schoten te laten verdampen. :D Ik heb nu al 7 artifacts, hopelijk morgen de laatste 5. En inmiddels ook al 12 energy tanks & 135 missiles. Ik hoop dat het genoeg is voor de laatste eindbazen. Ik heb onderhand wel zo'n vermoeden wie die hele moeilijke eindbaas zal zijn... als daarna alleen nog de eindbaas komt, en het lijkt me sterk dat Ridley de eindbaas is dit keer. ;) In 2D metroid vond ik hem altijd supermakkelijk te verslaan. Maar ik vrees dat ik er dit keer meer moeite mee zal hebben. Hopelijk zit er een savepoint vlakbij. :(
Over SMS gesproken idd: ik heb hem al uitgespeeld, maar heb nog LAAANG niet alle sterren. Heel misschien ga ik hem helemaal opnieuw spelen, maar daar heb ik eigenlijk niet veel zin in (ben al zo druk :p). Bovendien moet ik nog steeds VJ bestellen. :X
Wat ik me altijd heb afgevraagd... **hele lichte Mario Sunshine spoiler** ... ik heb dus wel alle 120 shines gevonden. En als je dan over Delphino Plaza loopt, zegt één van die bewoners: "I wonder if this is really the end of the game?". Of iets van die strekking. Dat moet toch haast wel betekenen dat er nog iets verborgen zit? Maar ik kan echt niks vinden. En ook nergens op internet kan ik er iets over vinden. Misschien een flauwe grap van 1 van de programmeurs? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem van eBay gehaald. 2ehands exemplaar. Er zitten wel een paar kleine krasjes op het schijfje, maar totnutoe lijkt dat geen problemen op te leveren. En ik was klaar voor iets minder dan 25 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Die Fission Metroids kun je opsluiten zodat je geen last van ze hebt:
Walk into the Phazon core to trigger the first FM (you'll hear that nasty squeal), turn around and shoot the entrance so it changes to gray. Lure the FM your way while making your way back to the door. Morph into a ball and get as close to the door as possible without going through (preferably in the middle of the door, there's a little ridge your Morph ball fits nicely). Now simply let the FM grab you, drop a bomb and keep pushing into the room you want to lock the FM in, in this case the room with the Lumigeks. As your bomb explodes the FM will go flying inside the other room and, as enemies can't pass through doors, will be locked inside, yay! :) Since the FM is not killed, no new FM wil respawn. If you roll in without setting off a bomb the FM will explode and respawn later so that's no good. If you time your bomb right (right after you hear the attack sound the FM makes) you can get away with as little as 1 point damage.

You can do the exact same thing with the second FM half way up but this time with the Missile Reload room.

If you move around in the Phazon Core and go back to check your pet Fission Metroids they will probably be stuck in walls or ceilings, weird stuff :)
Ontdekt door yours truly 8)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 00:19:
[...]

Fission Metroids inderdaad. Tsja, gewoon laten leven is natuurlijk ook een optie. Maar zodra er 3 of meer in een kamer zitten ga ik me dan toch ongemakkelijk voelen. Voor je het weet zwermen ze allemaal om je heen en kun je geen kant meer op.
Die Space Pirates zijn niet de meest intelligente wezens geloof ik, al die artifacts liggen op hele voor de hand liggende plaatsen (ik las in één van hun computers dat zij er ook naar op zoek zijn, wat een sukkels :p). Het is ook niet zo moeilijk, een beetje saai misschien. Maar een stressvrij stukje is ook wel even lekker. Wel grappig om nu terug te keren naar dat ijslevel, en al die vijanden die ik eerst zo lastig vond met 1 of 2 Plasma-schoten te laten verdampen. :D Ik heb nu al 7 artifacts, hopelijk morgen de laatste 5. En inmiddels ook al 12 energy tanks & 135 missiles. Ik hoop dat het genoeg is voor de laatste eindbazen. Ik heb onderhand wel zo'n vermoeden wie die hele moeilijke eindbaas zal zijn... als daarna alleen nog de eindbaas komt, en het lijkt me sterk dat Ridley de eindbaas is dit keer. ;) In 2D metroid vond ik hem altijd supermakkelijk te verslaan. Maar ik vrees dat ik er dit keer meer moeite mee zal hebben. Hopelijk zit er een savepoint vlakbij. :(
Ik zeg niks. :p Met 135 missiles heb je denk ik wel genoeg though. ;)
[...]

Wat ik me altijd heb afgevraagd... **hele lichte Mario Sunshine spoiler** ... ik heb dus wel alle 120 shines gevonden. En als je dan over Delphino Plaza loopt, zegt één van die bewoners: "I wonder if this is really the end of the game?". Of iets van die strekking. Dat moet toch haast wel betekenen dat er nog iets verborgen zit? Maar ik kan echt niks vinden. En ook nergens op internet kan ik er iets over vinden. Misschien een flauwe grap van 1 van de programmeurs? :/
Geen idee, ben dus nog nooit zo ver gekomen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 00:19:

Die Space Pirates zijn niet de meest intelligente wezens geloof ik, al die artifacts liggen op hele voor de hand liggende plaatsen (ik las in één van hun computers dat zij er ook naar op zoek zijn, wat een sukkels :p).

Het idee erachter is juist dat de space pirates de chozo-runen niet kunnen ontcijferen. Dus weten ze al niet waar ze moeten zoeken. Daarbij weten ze alleen maar dat ze 'een soort van artifacts' nodig hebben, maar weten ze eigenlijk niet wat ze zoeken. Al met al was het juist wel grappig dat het inderdaad pal onder hun neus lag; maar de chozo zullen echt wel gezorgt hebben dat alleen samus die dingen kon scannen/zien.
Mother Brain zou pissed zijn :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Hmm, dus er bestaan echt mensen die 120 shines halen :P

Ik zelf heb het spel minimaal uitgespeeld en heb het daarna niet meer opgepakt (misschien later weer ;) ).

[spoiler request]
Ik ben wel benieuwd naar het volgende: In een paar levels (vraag me de naam niet ;) ) staan een aantal blauwe munten "verstopt" onder een bruin mandje. Ik heb echt heel veel dingen geprobeerd maar ik krijg ze gewoon niet te pakken... Wat moet je doen om die blauwe munten onder die mandjes vandaan te krijgen???
[/spoiler request]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Twee Dee schreef op 16 juli 2004 @ 09:56:
[spoiler request]
In een paar levels? Voor zover ik me kan herinneren was dat maar in één level, namelijk het pretpark. Op het strandje voor de ingang. Als je die blauwe munten wilt pakken moet je...

...achter 1 van die mandjes gaan staan. Verderop op het strand staat namelijk dat kanon dat hittezoekende kogels afvuurt. Dus die kogel komt dan op jou af, maar omdat jij achter het mandje staat zal de mand opgeblazen worden en kun je de blauwe munt zo oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 15 juli 2004 @ 23:49:
[...]

Ik wil niet spammen, maar bij ons (GCshop) is ie nog wel te krijgen. Toevallig van de week nog eentje binnengekomen dus ik denk dat het niet al te lang duurt voordat je hem dan in huis hebt.
Maar de prijs.... 51 euro dude, ik was bij de FRS en die hadden hem voor 15 euro ( ALS hij binnen zou komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mja op een gegeven mometn moet je keuzes maken he. De FRS heeft hem staan voor 15 euro alleen hebben ze hem niet. Ik heb hem dan dus maar bij Play gehaald voor 40 ofzo.

Dat spel is gewoon klote verkrijgbaar, dus als je hem wilt moet je toch bereid zijn misschien iets meer neer te tellen. En beleive me, it's worth it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik snap dus echt_niet dat mensen niet gewoon even aan een kennis dan vragen of ze hun creditcard mogen gebruiken ..
Dat kan toch makkelijk? Ik heb vorige week nog 2 PAL BO2's besteld bij DVDcrave voor 40 euro/stuk (20-25 euro kan ook maar dan is het ntsc en dat wil ik niet)

Willybubba heeft hetzelfde gedaan via mij maar dan met Play.com :)
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:28:
[...]

Maar de prijs.... 51 euro dude, ik was bij de FRS en die hadden hem voor 15 euro ( ALS hij binnen zou komen)
Die 15 euro is een fout geweest van FRS, hij is daar lang op beschikbaar geweest maar ik weet wel ZEKER dat ze hem voor net zo'n soort prijs moesten inkopen..je kan dus de rest van je leven op een fout wachten of gewoon het spel kopen en niet zo ontiegelijk gierig doen maar tegelijk klagen dat je het spel nergens kan kopen. Ik zie sommige mensen nu al enkele maanden klagen om verscheidene games.
TIP: Doe niet. Voor de meeste geld dat ze hem allang hadden kunnen kopen maar ze het geld blijkbaar niet voor het spel over hadden. Klaag dan ook niet, vind ik.

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 16-07-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hey,

Wordt er hier nog Harvest Moon gespeeld? Ik vind het wel een vaag, leip spel. Maar wel leuk. Het is soms niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is maar op Internet is gelukkig veel te vinden.

Het spel is gelukkig minder wazig als Doshin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 10:28:
[...]

Damn, zo cheap? Zeker dumpprijs dan, want bij Play.com is ie idd ook niet zo goedkoop (inkoop is gewoon nog steeds erg hoog). Ik wou hem namelijk zelf ook hebben, maar heb er echt niet meer dan 30 euro voor over... dat wordt duidelijk ff bij de lokale FRS ff checken of ie daar toevallig niet ligt voor 15 euro. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:52:
Mij is het wel gelukt hoor ^^, heb je geen mensen in je msn ofzo staan die warppipen??? Je kan ook een paar GC-forums doorbladeren en kijken of er nog mensen zijn die willen warppipen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik maak die Fission Metroids ook nooit dood. Alleen maar irritant als ze splitsen. Wat ik wel heel frustrerend vond (het enige irritante stukje in het spel) was een stuk waarbij je naar boven moest klimmen waarbij een paar FM's achter je aan zitten (de core heet het geloof ik daar).

Ik hoor iedereen trouwens 'klagen' over de eindbaas, maar ik vond het juist erg tof! Zeker niet te lang of te makkelijk/moeilijk. Precies goed eigenlijk :) Ik vond 'die andere' moeilijker :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 16 juli 2004 @ 11:49:
Ik snap dus echt_niet dat mensen niet gewoon even aan een kennis dan vragen of ze hun creditcard mogen gebruiken ..
Dat kan toch makkelijk? Ik heb vorige week nog 2 PAL BO2's besteld bij DVDcrave voor 40 euro/stuk (20-25 euro kan ook maar dan is het ntsc en dat wil ik niet)
Ik heb zelf geen credit card en ken uh... 2 mensen met een credit card ofzo? De vader van m'n vriendin die zo'n internet/virus/hack/veiligheid paranoid is, en een huisgenootje die nooit geld heeft. Bovendien vraag je dat toch niet zo maar even? De meeste mensen zijn toch erg huiverig bij het kopen op internet, zeker als het niet voor hen zelf is :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Van IGN:
Interestingly, TimeSplitters: Future Perfect will also feature LAN support on PlayStation 2, Xbox and -- quite possibly -- GameCube. We talked to a developer lead at Free Radical who admitted the company wanted to include it for Nintendo's system, but would not say more. However, an EA rep later told us that LAN support would be implemented for GameCube owners, too. We're keeping our fingers crossed.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
www.Goku.nl schreef op 16 juli 2004 @ 12:36:
Ik maak die Fission Metroids ook nooit dood. Alleen maar irritant als ze splitsen. Wat ik wel heel frustrerend vond (het enige irritante stukje in het spel) was een stuk waarbij je naar boven moest klimmen waarbij een paar FM's achter je aan zitten (de core heet het geloof ik daar).

Ik hoor iedereen trouwens 'klagen' over de eindbaas, maar ik vond het juist erg tof! Zeker niet te lang of te makkelijk/moeilijk. Precies goed eigenlijk :) Ik vond 'die andere' moeilijker :P
LOL, wat jij nu zegt dat je zo moeilijk vond dat ze achter je aan zitten, had ik ook al eens gehoord. Maar toen ik daar kwam was het net zo makkelijk, gewoon vet door lopen/springen en je bent er in no time. :p Die eindbaas is idd gewoon 'goed', alleen vond ik hem er niet erg mooi uitzien (snap echt nog steeds niet waarom dat ding er in die vorm uit ziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik werd dan steeds net ff ergens geraakt door zo'n #$$&%* FM, waardoor ik weer helemaal naar beneden viel :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 16 juli 2004 @ 11:52:

Doshin the Giant is een geweldig spel! :p
Helemaal niet wazig ook vind ik, er is gewoon geen echt einddoel... het is wat het is. Even een half uurtje Doshin spelen = totale ontspanning. Het zal zeker niet voor iedereen zijn. Ik heb weleens een paar recensies gelezen en daar werd geklaagd dat hij zo langzaam liep. Die mensen hebben het echt niet begrepen denk ik dan. :) Dat trage tempo hoort er juist bij! Er is toch geen tijdsdruk. Als je de mensen van het blauwe dorp vandaag geen boom kan bezorgen, dan kan het net zo goed morgen. Je moet echt van de wandelingen zelf genieten. Ik heb er nu zo'n 40 dagen (dagen in het spel) opzitten, en inmiddels is elke berg, rivier, eiland en bos door mijzelf aangelegd. Het is toch grappig om dan door je eigen landschap heen te wandelen? Vind ik althans.

Harvest Moon heb ik nog steeds niet gevonden. Maar ik zal hem nog wel een keer kopen. Het lijkt me heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:24:
[...]

Harvest Moon heb ik nog steeds niet gevonden. Maar ik zal hem nog wel een keer kopen. Het lijkt me heel erg leuk.
In Rotterdam nog goed voorhanden, bij de Mediamarkt en Toys' are us in Alexandrium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
dit nog niet gelezen jongens? ^^
Er staat mogelijk iets zeer interessants aan te komen voor de gamende consument want het lijkt erop dat Nintendo van plan is hun toekomstige games te gaan verkopen voor een prijs van slechts $29,99. Games als Metroid Prime 2: Echoes, Star Fox 2 en Paper Mario 2 staan allen momenteel voor een prijs van 39,99 Canadese dollars in een anoniem computer inventaris systeem voor retailers geregistreerd. Omgerekend betreft dit een prijs van 29,99 Amerikaanse dollars.
Er bestaat een kleine kans dat het een simpele typefout betreft in het computer systeem, maar gezien het zich bij tenminste drie games heeft voorgedaan, alle drie uitgegeven door Nintendo, lijkt de opgegeven verkoopprijs ons toch wel vrij waarschijnlijk. Waarom Nintendo hiertoe besloten heeft is vanzelfsprekend niet geheel duidelijk, maar het kan duiden op een aggressieve prijs strategie vergelijkbaar met de lagere verkoopprijs van de GameCube richting €99,- vorig jaar.

Het is natuurlijk te hopen dat we dezelfde prijsverlaging doorgevoerd zullen krijgen in Europa, maar gezien het zich ook met vorige acties heeft voorgedaan, hoeven we niet al te bang te zijn dat we naast het net zullen vissen. Wat dit betekent voor de budgetreeks Player's Choice, welke momenteel voor die nieuwprijs over de toonbank gaat, is ook nog onduidelijk. Het kan zijn dat deze budgetlijn verdwijnt of dat men hiermee nog een kleine tien euro lager zal gaan zitten.
bron: gamer.nl en gameqube.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zou wel vet zijn :D

Alle Ninty games standaard Players Choice :D

(Alleen wat gaan de echte Player's Choices dan kosten :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou inderdaad vet/gaaf/leuk wezen. Goed voor de portemonnee, dat is duidelijk. Alleen kan je je wel afvragen: waarom? Prijsverlagingen zijn over het algemeen een "laatste redmiddel" om te concurreren. Is er iets mis? Vertrouwt men de eigen kwaliteit niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Het kan ook een slim idee zijn voor de lange termijn.
Er zijn een hele hoop Gamecubes verkocht doordat het nu de goedkoopste console is. Je kunt hierbij dus ook verwachten dat deze mensen niet voor 60 euro een spel zullen kopen.

Door ze nu te trakteren op lagere prijzen voor de Nintendo top-titels (wat gebeurt er met de second en third parties eigenlijk?) kun je ze laten genieten van hele toffe spellen voor een lage prijs. Op deze manier kunnen ze "Nintendo-gevoel" krijgen, waardoor ze bij een volgende generatie spelsystemen sneller geneigd zijn weer voor Nintendo te kiezen.

Misschien hebben ze wel het productieproces gestroomlijnd wat lagere produktiekosten betekent. Of hebben ze berekend dat de hoogste winst bereikt wordt bij een lagere prijs per spel. (Prijselasticiteit je kent het wel ;) )

Nu dus maar hopen dat dit meer is dan een gerucht :9

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 16 juli 2004 @ 11:49:

TIP: Doe niet. Voor de meeste geld dat ze hem allang hadden kunnen kopen maar ze het geld blijkbaar niet voor het spel over hadden. Klaag dan ook niet, vind ik.
Maxburn, het is niet zo dat ik gierig ben, maar het spel ligt gewoon nergens in de schappen hier waar ik woon.
Als hij er wel zou liggen voor ik noem maar iets : 40 euro ofzo, dan had ik em zeker wel meegenomen
Ik ken hier niemand in de buurt die een creditcard heeft, dus vandaar dat ik redelijk met mn handen in mn haar zat.

Tijdje geleden heb ik nog wel gewerkt bij een gameshop, misschien dat die hem nog wel hebben, ff een belletje plegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen met Def Jam Vendetta????? IS dat een beetje een goede game voor een mooie budgetprijs? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zo, net Burnout 2 gekocht via internet. Wel tweedehands, maar dat maakt me niet zo veel uit.
En 20 euro is nette prijs voor dit spel.

* hoedjevanpapier is weer blij

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb daarnet ff mn oude werk gebeld ( gameshop )
en ik heb ff Burnout2 en F-Zero GX (allebij nieuw) besteld voor samen 75,- :)

hooray >:)

(zou maandag binnenkomen :) )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:58:
Zijn er mensen met Def Jam Vendetta????? IS dat een beetje een goede game voor een mooie budgetprijs? :p
Is wel een oke game opzich ja, maar je moet niet verwachten dat je lekker op elkaar kan inrammen ofzo, de controls vind ik niet zo geweldig, en echt lekker beuken en schoppen zit er niet in.

Het is echt een worstelgame, dus je moet veel beetpakken en hoofdklemmen doen zeg maar.

Mijn mening: opzich een leuk spel, maar zeker niet de volle prijs waard
(voor 15/20 euro is het een wel een game waaraan je niet snel een buil zal vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Iedereen aan de Burnout 2 \o/ :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Blijft een topspel :)

controls zijn _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door ReCreator op 16-07-2004 19:00 . Reden: t ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 16 juli 2004 @ 18:51:
Iedereen aan de Burnout 2 \o/ :P
en dan zeker dat ik ga proberen die drift-combo van jou eruit probeer te trekken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou mensen morgen om 3:30 ga ik op reis naar tsjechië dus dan ben ik 14 dagen foetsie. :P :)

Vandaag nog effe F-zero GP Legend voor de GBA gekocht. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Mariokart DD!! kent een ongelooflijke shortcut cheat op waluigi stadium :(
Iemand had in de compo daarmee de nummer 1 gehaalt..
ik vind het niet erg als iemand dat doet...ik bedoel..het kan..en je kan toch niet controleren of iemand die shortcut gebruikt of niet..dus laat dan maar toe, maar jammer dat het er in zit :(
+/- 1000x de jump geprobeerd...eindelijk een record gehaald :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 19:19:
[...]

en dan zeker dat ik ga proberen die drift-combo van jou eruit probeer te trekken :*)
En staat de aanbieding van D3 ook nog?? (gratis spel oid dacht ik... als het lukte)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 17 juli 2004 @ 00:40:
Mariokart DD!! kent een ongelooflijke shortcut cheat op waluigi stadium :(
Iemand had in de compo daarmee de nummer 1 gehaalt..
ik vind het niet erg als iemand dat doet...ik bedoel..het kan..en je kan toch niet controleren of iemand die shortcut gebruikt of niet..dus laat dan maar toe, maar jammer dat het er in zit :(
+/- 1000x de jump geprobeerd...eindelijk een record gehaald :S
Dat vond ik juist het leuke aan Mario Kart 64! Al die shortcuts die eigenlijk onbedoeld zijn. Waar zit het in Waluigi Stadium dan? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
aah, gister met z'n drieen hier gecubt, alleen ik was niet aan het opletten, en wilde de volgende game gaan spelen. Dus ik zet cube uit, leg volgende game erin. Maar ie was blijkbaar nog aan het save bij Burnout2, oftewel een corrupte savegame |:(

Nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
(had net bij alle crash, op 2 na, goud gehaalt 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ah.. that's a pittie! ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
www.Goku.nl schreef op 17 juli 2004 @ 11:31:
[...]
Dat vond ik juist het leuke aan Mario Kart 64! Al die shortcuts die eigenlijk onbedoeld zijn. Waar zit het in Waluigi Stadium dan? :)
Ik vindt het ook leuk hoor, mk64 deed ik niet anders, maar deze is echt ruk uit te voeren en ik vindt hem minder leuk omdat je dus 9-10 seconden verder gezet wordt door lakitu! Na het rechte stuk met de 3 planten kan je via een ramp naar het plafond springen...als je hoog kom. :) Je crash dan en wordt veel verder teruggezet. Hierbuiten moet je natuurlijk ook snel sturen en Waluigi stadium is de enige baan waar zo'n heftige schortcu zit dus t valt nog mee.
in MK64 deed ik soms 6 sec. per rondje :9~

Nieuwe tijd @ Flower Cup - Waluigi Stadium: 1.42:558

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/WaluigiStadiumPAL.png
GOT MKDD Competitie

In MK64 kon je op
- mariocircuit over de muur springe...zo de halve baan afsnijden..die was echt moeilijk :D
- wario stadium (ofzo) kon je ook over de muur, 6 seconden per rondje !
- sneeuwlevel (naam kwijt) kon je een lakitu truuckje doen..12 sec. per rondje ipv een minuut of 1.5.
- rainbow road, linksaf baan afspringen bij de daling, vloog je 5-8 sec. door de ruimte naar de overkant. scheelde een minuut per rondje ofzo.

en nog een stuk meer.

[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 17-07-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wow, op zich niet een "echte" shortcut natuurlijk. Maar wel iets om te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 10 juli 2004 @ 15:11:
Wie als eerste boven de 272 komt krijgt van mij Spider-Man (PAL) die ik hier nog tegenkwam :P
Die score gaat er geheid aan >:)
Mn broer(tje) is echt een gigantische dwangneurood, en die moet en zal die score beaten, ook al ligt hij er 4 dagen van wakker en speelt hij non-stop, dus hang on D3, nog een weekje ofzo dan is die score eraan :*) (maandag/dinsdag zou ik em binnenkrijgen)

Edit : nu we het toch over Mario Kart DD hebben, er was laatst een filmpje van zo'n japanner ( neem ik aan ) die het dus presteerde om _constant_ te driften, en zo gigantisch zieke tijden neer te zetten, ik ben de 2 filmpjes zelf helaas kwijt, en weet dus ook niet meer waar ik ze zou kunnen vinden.. iemand een idee ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 13:14:
[...]
Edit : nu we het toch over Mario Kart DD hebben, er was laatst een filmpje van zo'n japanner ( neem ik aan ) die het dus presteerde om _constant_ te driften, en zo gigantisch zieke tijden neer te zetten, ik ben de 2 filmpjes zelf helaas kwijt, en weet dus ook niet meer waar ik ze zou kunnen vinden.. iemand een idee ?
Er zijn er erg veel van hoor, ik drift/boost ook bijna constant, alleen wel minder goed/strak dan die toppers :) Het lijken trouwens meestal fransen te zijn.

Voorbeeld:
http://timetrial.mkdd.free.fr/index_e.htm

Hier staan enkele voorbeelden :) De meeste in die GoT competitie rijden ook zo maar minder goed dus ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 17-07-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Reignman schreef op 09 juli 2004 @ 09:10:
[...]

Ik laat het wel weten wanneer mijn status op shipped staat of wanneer ik ze binnen heb... kan idd wel eens lang duren bij dvd(notsovery)soon.com...

levertijd is: on order 3-5 days... maar dat was bij Beyond Good and Evil ook en die heeft er denk ik 1,5 maand over gedaan... we zullen zien :P
D³... ik zou het nog ff laten weten... maar I-Ninja is vandaag geshipped... Metal Arms: Glitch in the system staat nog bij pending met een status van "on order 3-5 days" (beide 10 euro bij dvdsoon.com :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die score gaat er geheid aan
Mn broer(tje) is echt een gigantische dwangneurood, en die moet en zal die score beaten, ook al ligt hij er 4 dagen van wakker en speelt hij non-stop, dus hang on D3, nog een weekje ofzo dan is die score eraan (maandag/dinsdag zou ik em binnenkrijgen)
Denk dat ie niet genoeg heeft aan 4 dagen hoor :X

272 is gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad zeg. Ik heb het nu eens een tijdje geprobeerd, maar ik weet echt niet hoe hij het 272 keer achter elkaar voor elkaar heeft gekregen! Op welke baan was dat eigenlijk?

Mijn voorlopige record staat op 2x ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
De winnaar van Spider-Man is geworden.... *tromgeroffel*

.

.

.

.

.

.

.

Ik! :D ;)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/bo2_chain353.jpg

353 heet van de naald. Had nog wel meer kunnen halen maar maakte een domme fout :( En na ~50 minuten constant boosten heb je het ook wel gezien natuurlijk :P Heb nu een Burnout 2 burnout denk ik, ff genoeg ;)
Reignman schreef op 17 juli 2004 @ 13:59:
D³... ik zou het nog ff laten weten... maar I-Ninja is vandaag geshipped... Metal Arms: Glitch in the system staat nog bij pending met een status van "on order 3-5 days" (beide 10 euro bij dvdsoon.com :P)
Dank u! Er zit nog leven in dvdsoon dus. Als MA ook verstuurd wordt hoor ik het graag, dan bestel ik hem ook.
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 14:23:
Ja inderdaad zeg. Ik heb het nu eens een tijdje geprobeerd, maar ik weet echt niet hoe hij het 272 keer achter elkaar voor elkaar heeft gekregen! Op welke baan was dat eigenlijk?
Big Surf Shores, ideale baan.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 17 juli 2004 @ 11:53:
[...]
in MK64 deed ik soms 6 sec. per rondje :9~

In MK64 kon je op
- mariocircuit over de muur springe...zo de halve baan afsnijden..die was echt moeilijk :D
- sneeuwlevel (naam kwijt) kon je een lakitu truuckje doen..12 sec. per rondje ipv een minuut of 1.5.
- rainbow road, linksaf baan afspringen bij de daling, vloog je 5-8 sec. door de ruimte naar de overkant. scheelde een minuut per rondje ofzo.

en nog een stuk meer.
Ja idd, in Wario Stadium kon je gelijk links de muur over, en dan weer terug :P Hoewel terug best lastig was. De moeilijkste shortcut vond ik die in Yoshi's valley. Het is me na 2 dagen eindeloos proberen ofzo eindelijk gelukt om 3 rondjes van een paar seconde te rijden daar 8) En toen had m'n moeder per ongeluk alles gedelete -_- Daar stond inderdaad ook een save van Mario Raceway op waarin ik alle 3 de rondjes over de muur was gesprongen :'( Levels in MK64 waarvan ik zo uit m'n hoofd weet waar je (flink) kon afsnijden:

- Mario Raceway
- Wario Stadium
- Frappe Snowland
- Rainbow Road
- Donkey Kong Jungle Parkway
- Yoshi's Valley (niet alleen in die bocht ;))
- Royal Raceway
- Koopa Troopa Beach
- Kalamari Desert
- Toad's Turnpike
- Choco Mountain
- en ja, zelfs in Luigi Raceway :)

In zo'n beetje ieder level dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 17-07-2004 16:06 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Als ik al die MK64 tracknamen weer zie :9~
Toads turnpike kon je ook het halve level afsnijden....gewoon over de vangrail springen..werd je op de weg eronder/erboven teruggezet :P
Die van Luigi was dacht ik ook K*T uit te voeren.

ps: op Mario Raceway had je volgens mij echt paddo's nodig hoor?
Dus je kon 2x afsnijden.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 17-07-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Voor de mensen die harvest moon zochten, ik zag er vandaag nog twee liggen in het nieuwe winkelcentrum Carnisse Veste in Barendrecht....Bij de Intertoys

Voor de rest hadden ze niet zo veel.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

D³ schreef op 17 juli 2004 @ 15:46:
De winnaar van Spider-Man is geworden.... *tromgeroffel*

knip

Ik! :D ;)

[afbeelding]

knip
D3 je doet me denken aan mezelf :P Had ook een keer zoiets bij Crazy Taxi. Gewoon zo'n beetje heel New York vervoert en nog 3 uur 30 op de clock 8)7

Anyway gisteren eindelijk ook viewtiful Joe gevonden en direct meegenomen :*)
Trouwens van de week ook met die savegames van i-net bezig geweest en dat werkt wel lekker moet alleen weer extra oefenen met F-Zero want ik bak er niks
meer van :/ :(
edit: En paper mario ook nog gescoord _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Copycat op 17-07-2004 18:15 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 17 juli 2004 @ 16:20:
Als ik al die MK64 tracknamen weer zie :9~
Toads turnpike kon je ook het halve level afsnijden....gewoon over de vangrail springen..werd je op de weg eronder/erboven teruggezet :P
Die van Luigi was dacht ik ook K*T uit te voeren.

ps: op Mario Raceway had je volgens mij echt paddo's nodig hoor?
Dus je kon 2x afsnijden.
Aangezien je als ik me goed herinner 3 paddo's had, is dat toch geen probleem? Dat was het eerste dat me in de TT in MK:DD opviel, dat je er maar 2 hebt. En heb ook geen idee wat het nut daarvan is :?

In de levels die ik heb genoemd zitten allemaal shortcuts die je een half of zelfs een heel lap laten afsnijden.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
www.Goku.nl schreef op 17 juli 2004 @ 18:19:
[...]

Aangezien je als ik me goed herinner 3 paddo's had, is dat toch geen probleem? Dat was het eerste dat me in de TT in MK:DD opviel, dat je er maar 2 hebt. En heb ook geen idee wat het nut daarvan is :?

In de levels die ik heb genoemd zitten allemaal shortcuts die je een half of zelfs een heel lap laten afsnijden.
Ja je heb gelijk ;)
komt door DD dat ik vergeten was wat er in MK64 zit.
Naja de 2 paddo's zorgt wel voor meer tactiek, hoe besteed je je enige 2 paddo's?

Shortcutverhaal -> i know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

zo

vanmiddag harvest moon a wonderful life gekocht voor m'n vriendin.

Mensen die m zoeken: intertoys, is ie 39.99
(in tegenstelling tot de bart smit die er 59,99 voor wilden)

Ziet er leuk uit, doel is alleen nog een beetje wazig :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 22-09 22:19

nFo

Vraagje over Super Mario Sunshine:
Hoeveel sterren heb je nodig om verder te komen ? :X
Ik heb nu 64 sterren.
Edit: Laat maar, heb hem al uit gespeeld. :P
Je moest in elk level die shadow mario te pakken zien te krijgen.

Ik vind het kwa race games wel triest gesteld op de cube.
Gran Turismo 4 op de gamecube lijkt mij wel cool. 8)

[ Voor 54% gewijzigd door nFo op 18-07-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

RareGast schreef op 16 juli 2004 @ 11:52:
Hey,

Wordt er hier nog Harvest Moon gespeeld? Ik vind het wel een vaag, leip spel. Maar wel leuk. Het is soms niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is maar op Internet is gelukkig veel te vinden.

Doshin is zeker wazig :/ Hoe staat het met je boerderij :+ (en je vrouwtje ?)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet Ridley ontmoet. Wat een rotbeest is dat zeg! :p Iemand nog een briljante tip zoals bij de Omega Pirate?

Het ging eigenlijk heel goed. In het begin als hij nog kan vliegen vind ik hem niet eens echt moeilijk eerlijk gezegd. En ook nadat z'n vleugels eraf waren heb ik hem nog een paar keer goed kunnen raken. Op het laatst had hij nog maar een piepklein stukje energie over, en ik nog zowat 10 volle tanks! Ik had echt het idee dat ik hem nog één keer vol in z'n borst moest raken en dat hij dan dood zou zijn. Maar toen ging hij opeens helemaal door het lint. Hij kwam de hele tijd recht op me af springen en dan op me inhakken met die klauwen van hem. Ik probeerde telkens weg te springen en dan kwam hij me gelijk achterna gesprongen. Er was gewoon geen ontkomen aan! Ik kreeg geen enkele kans om hem nog een keer te raken. Binnen een halve minuut had hij m'n hele energiebalk leeggemaakt.

Maar goed, ik heb het nu nog maar 2x geprobeerd. En overdag heb ik altijd nogal last van weerspiegelingen op m'n beeldscherm, dat speelt ook nogal irritant. Misschien dat het me vanavond wel zal lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
haha, ik zei toch dat ie een bitch was. :D

Maar goed, ik heb wel wat tips voor je (heb er zelf ook stuk of 4 keer over gedaan voordat ik hem eindelijk dood had... en toen ik hem eindelijk dood had, kwam ik erachter dat ik hem was vergeten te scannen dus mocht ik hem lekker opnieuw doen |:().

*spoilers*
Het begin stuk is idd er easy. Gewoon op tijd wegspringen als ie bombt en dan met super missiles ff raken en binnen no time heb je z'n vleugels eraf. Meer dan 2 energy tanks verliezen is hier niet echt nodig.
Maar dan... als z'n vleugels eraf zijn, dan wordt ie irritant. Want dat hele kleine beetje wat ie dan nog heeft gaat er echt HEEL moeilijk af... het lijkt alsof ie nog maar 20% ofzo over heeft, maar als je het allemaal recht zo trekken qua tijd heeft ie nog 80% over schat ik. :D Goed, hoe dan ook, hij doet steeds dezelfde aanvallen, namelijk:
a) 3 keer achter elkaar stampen, is vet makkelijk te ontwijken, gewoon goed timen met springen
b) laserstraal, gewoon buiten bereik staan van dat ding of op juiste moment double jumpen (redelijk easy ook)
c) keihard op je af komen rennen --> deze is echt een vette kutaanval... je kan hem herkennen doordat ie vlak van te voren even z'n hoofd omhoog doet... op dat moment moet je al op b en op zij gaan rammen (dashen)... hou hem wel gelockt!!

Terwijl je hem ontwijkt, BLIJVEN SCHIETEN op hem met plasma gun, dat is het effectiefst. Ook bij die kutaanval, want dan is er maar 1 moment dat je hem kan raken en dat is vlak voordat ie gaat rennen (nadat ie z'n hoofd omhoog heeft gedaan). Als je hem vaak genoeg hebt geraakt (en dat duurt LANG :p) dan gaat ie wankelen en kan je hem op z'n borst schieten. Na mijn ervaring kan ik zeggen dat je hem 6 keer aan het wankelen moet krijgen (mits je elke keer goed op z'n borst schiet en niet dus de helft van de tijd mist :+). Als je dat ontwijken goed onder de knie hebt, kan je hem in principe verslaan zonder ook maar 1 energy tank kwijt te raken (maar dat is best moeilijk om hem constant goed te blijven ontwijken, dus je hebt zo'n 10 energy tanks speling = dus goed te doen). Irritante van hem is gewoon dat het freakin lang duurt voordat je hem hebt verslagen, maar écht moeilijk is ie eigenlijk niet eens.

Wow, lange uitleg. :D Succes ermee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wat is het hoogste "Big drop"-record dat iedereen hier heeft gehaald met Spider-man 2? Ik had toen ik het spel net een half uur gespeeld had al meteen 1366 ft gehaald vanaf de Empire State Building. Na veel oefenen heb ik het weten te verbeteren tot 1372 ft. Ik ben verder hard op weg om alles in het spel te halen, gezien het recente weer lijkt het erop dat dit het eerste spel in tijden is dat waar ik alles haal. Gelukkig ga ik morgen eindelijk naar de film zodat ik dinsdag de story missions kan halen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

MetroidPrime schreef op 18 juli 2004 @ 17:10:
Gelukkig ga ik morgen eindelijk naar de film zodat ik dinsdag de story missions kan halen.
De film is zonde van je tijd.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 18 juli 2004 @ 17:10:
Wat is het hoogste "Big drop"-record dat iedereen hier heeft gehaald met Spider-man 2? Ik had toen ik het spel net een half uur gespeeld had al meteen 1366 ft gehaald vanaf de Empire State Building. Na veel oefenen heb ik het weten te verbeteren tot 1372 ft. Ik ben verder hard op weg om alles in het spel te halen, gezien het recente weer lijkt het erop dat dit het eerste spel in tijden is dat waar ik alles haal. Gelukkig ga ik morgen eindelijk naar de film zodat ik dinsdag de story missions kan halen.
1482 ft :)
ook van de Empire State Building, zorgen dat je niet een richting indrukt, met een volle chargejump omhoog springen en in de lucht pas naar voren drukken. Dan vlak voor je op straat kwakt L+R drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aaargh! schreef op 18 juli 2004 @ 19:33:
[...]

De film is zonde van je tijd.
Hoe weet jij dat de film zonde van mijn tijd is? Als ik die film leuk vind is hij toch niet zonde van mijn tijd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 18 juli 2004 @ 20:22:
[...]

Hoe weet jij dat de film zonde van mijn tijd is? Als ik die film leuk vind is hij toch niet zonde van mijn tijd?
dude niet meteen zo aggressief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
*lol hier stond iets doms ^^*

[ Voor 93% gewijzigd door G70boX op 18-07-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

MetroidPrime schreef op 18 juli 2004 @ 20:22:
[...]

Hoe weet jij dat de film zonde van mijn tijd is? Als ik die film leuk vind is hij toch niet zonde van mijn tijd? 8)7
Ah, FYI: Ik heb geen meningen over dingen, ik heb feiten. Dus het feit dat ik zeg dat het een kutfilm is maakt dit automatisch een kutfilm.

Simpel niet waar ?

:+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dudes, weer ontopic dan maar ? :)

iemand toevallig al Mario Golf gehaald? zit er over na te denken om hem te halen, maar weet niet of het echt een goeie koop zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 18 juli 2004 @ 15:26:
Maar goed, ik heb wel wat tips voor je (heb er zelf ook stuk of 4 keer over gedaan voordat ik hem eindelijk dood had... en toen ik hem eindelijk dood had, kwam ik erachter dat ik hem was vergeten te scannen dus mocht ik hem lekker opnieuw doen |:().
Ik ben hem ook vergeten te scannen.
Als je het al tig keer geprobeerd hebt denk je er op een gegeven moment gewoon niet meer om. Maar ja, jammer dan hoor. :p Ik ben nog wel een paar eindbazen vergeten te scannen. Zo bijzonder zijn die image-galaries nu ook weer niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit spel snel nog een keer zal doorlopen om alles 100% te halen.

Maar ridley is dus verslagen. Ja, al die dingen die je had geschreven over zijn aanvallen zijn waar, maar ik weet haast zeker dat hij tegen het einde van het gevecht opeens een stuk aggressiever wordt. Minder tijd tussen z'n aanvallen enzo. Ik ben zo'n beetje alle energie die ik in het gevecht verloren heb, kwijtgeraakt in de allerlaatste fase, als hij nog maar 2mm energiebalk overheeft.

M'n handen deden echt pijn kan ik je vertellen. Ik moest ze lospeuteren van de controller. ;) Uit nieuwsgierigheid heb ik even een keertje bij de eindbaas gekeken... ik denk dat dat wel weer eens lang kan gaan duren. Vond hem erg irritant, en ik zat me ook heel erg te ergeren aan de muziek. Zonder meer het vervelendste deuntje uit het hele spel. Maar voorlopig ga ik eerst m'n handen even rust geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 00:00:
[...]

Ik ben hem ook vergeten te scannen.
Als je het al tig keer geprobeerd hebt denk je er op een gegeven moment gewoon niet meer om. Maar ja, jammer dan hoor. :p Ik ben nog wel een paar eindbazen vergeten te scannen. Zo bijzonder zijn die image-galaries nu ook weer niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit spel snel nog een keer zal doorlopen om alles 100% te halen.

Maar ridley is dus verslagen. Ja, al die dingen die je had geschreven over zijn aanvallen zijn waar, maar ik weet haast zeker dat hij tegen het einde van het gevecht opeens een stuk aggressiever wordt. Minder tijd tussen z'n aanvallen enzo. Ik ben zo'n beetje alle energie die ik in het gevecht verloren heb, kwijtgeraakt in de allerlaatste fase, als hij nog maar 2mm energiebalk overheeft.

M'n handen deden echt pijn kan ik je vertellen. Ik moest ze lospeuteren van de controller. ;) Uit nieuwsgierigheid heb ik even een keertje bij de eindbaas gekeken... ik denk dat dat wel weer eens lang kan gaan duren. Vond hem erg irritant, en ik zat me ook heel erg te ergeren aan de muziek. Zonder meer het vervelendste deuntje uit het hele spel. Maar voorlopig ga ik eerst m'n handen even rust geven.
Ja, dat is waar. Naar mate je hem verslaat, hoe sneller hij aanvalt, maar het is te doen hoor, zelfs in de laatste fase wist ik hem af en toe nog te ontwijken. :p

Dat einddeuntje vind ik juist briljant. :) Dat is echt precies zoals bij alle andere Metroids (Tourian), waar je ook zo'n heel apart deuntje op het eind hebt. Gaf me goed nostalgisch gevoel. :p (Eindbaas is niet zo heel moeilijk hoor, maar duurt wederom erg lang.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Had ik oook bij Ridley, ik heb zelfs tussendoor even een pauze genomen om mijn handen rust te geven :P

Wat wel goed helpt bij hem is tegen hem aan powerballen als ie op de grond staat in fase 1. Dan brenden zijn vleugels er meteen af en duurt het gevecht aanzienlijk korter. Verder was het voor mij de klotigste eindbaas in heel MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 19 juli 2004 @ 09:57:

Wat wel goed helpt bij hem is tegen hem aan powerballen als ie op de grond staat in fase 1. Dan brenden zijn vleugels er meteen af en duurt het gevecht aanzienlijk korter. Verder was het voor mij de klotigste eindbaas in heel MP.
Maar dan duurt de tweede (moeilijkste!) fase toch veel langer? Nu heeft hij in de 2e fase nog maar een paar procent energie, ik moet er niet aan denken dat de tweede fase begint terwijl hij een nog bijna volle balk heeft!

Ik denk trouwens dat ik een wapen-upgrade gemist heb ergens :(
Ik kan nu met de powerbeam, plasmabeam & de wavebeam A ingedrukt houden om hem op te laden, en dan op de missile-knop drukken voor een speciale aanval. Maar ik heb nooit een upgrade gevonden om ook zoiets te doen met de icebeam? Het lijkt me sterk dat de icebeam geen speciale aanval heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
Thijs schreef op 19 juli 2004 @ 00:29:
[...]

Ja, dat is waar. Naar mate je hem verslaat, hoe sneller hij aanvalt, maar het is te doen hoor, zelfs in de laatste fase wist ik hem af en toe nog te ontwijken. :p

Dat einddeuntje vind ik juist briljant. :) Dat is echt precies zoals bij alle andere Metroids (Tourian), waar je ook zo'n heel apart deuntje op het eind hebt. Gaf me goed nostalgisch gevoel. :p (Eindbaas is niet zo heel moeilijk hoor, maar duurt wederom erg lang.)
De eerste 2/3 keer werd ik in de pan gehakt.....toen ik laatst nog een keer tegen de eindbaas vocht had ik bijna al mijn energytanks (allemaal ^^) nog :|, ik vond ridley moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 10:23:
[...]

Maar dan duurt de tweede (moeilijkste!) fase toch veel langer? Nu heeft hij in de 2e fase nog maar een paar procent energie, ik moet er niet aan denken dat de tweede fase begint terwijl hij een nog bijna volle balk heeft!

Ik kan nu met de powerbeam, plasmabeam & de wavebeam A ingedrukt houden om hem op te laden, en dan op de missile-knop drukken voor een speciale aanval. Maar ik heb nooit een upgrade gevonden om ook zoiets te doen met de icebeam? Het lijkt me sterk dat de icebeam geen speciale aanval heeft?
Nee hoor, je verbrand dan gewoon in 1 keer al die energie. Dus je begint gewoon veel eerder aan de tweede fase, maar hij heeft net zoveel energie als wanneer je hem ook nog uit de lucht zou gaan schieten.

En ja, je hebt er 1 gemist, met de Ice Beam kan zoiets ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 10:23:
[...]
SPOILER ALERT!

In die lava grotten(Magmore Caverns) zit de icebeam upgrade..ik had hetzelfde...compleet onlogische plaats om te scannen en je scan slaat geeneens aan als je er voorbij loopt met je scan, je moet namelijk op de grond richten. Powerball ofzo voldoet, het is zon gang met glazen zijwanden.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 19-07-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
LOL, ik zie nu dit pas:
MaxBurn schreef op 17 juli 2004 @ 11:53:
[...]
In MK64 kon je op
In het begin meteen links erover heen springen en je hebt bijna 30 seconden per rondje tijdwinst. :) Erg moeilijk, maar het kan wel.

Ik ga btw binnenkort m'n N64 weer aansluiten en een paar games kopen die ik heb gemist. Op Marktplaats kan je ze bijna allemaal voor 10 a 15 euro krijgen, lekker goedkoop dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Thijs schreef op 19 juli 2004 @ 12:13:
LOL, ik zie nu dit pas:
[...]
In het begin meteen links erover heen springen en je hebt bijna 30 seconden per rondje tijdwinst. :) Erg moeilijk, maar het kan wel.

Ik ga btw binnenkort m'n N64 weer aansluiten en een paar games kopen die ik heb gemist. Op Marktplaats kan je ze bijna allemaal voor 10 a 15 euro krijgen, lekker goedkoop dus. :)
Uhm ik zei 6 seconden..je kon ook meteen weer terugspringen. 1 minuut 30 winst per rondje? :)
Zo moeilijk was het niet, heen en terug, heen en terug, heen en terug, met wat foutjes erbij een race van 30 seconden totaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 19-07-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MaxBurn schreef op 19 juli 2004 @ 12:47:
[...]
Uhm ik zei 6 seconden..je kon ook meteen weer terugspringen. 1 minuut 30 winst per rondje? :)
Zo moeilijk was het niet, heen en terug, heen en terug, heen en terug, met wat foutjes erbij een race van 30 seconden totaal.
Ow, zo? :D Dat wist ik niet. Vet man, keertje proberen. Dacht namelijk dat je 6 seconden WINST per ronde bedoelde, das natuurlijk niks. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.....waarvoor staan die verschillende kleurtjes op de doosjes van de cubegames (op de zijkant) bvb: blauw, roze, oranje,.....
Wat betekenen die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Die staan voor in welke taal/talen de handleidingen zijn geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:37:
Vraagje.....waarvoor staan die verschillende kleurtjes op de doosjes van de cubegames (op de zijkant) bvb: blauw, roze, oranje,.....
Wat betekenen die?
Ze staan geloof ik voor de taal van de meegeleverde handleiding:
• Groen = Engels
• Blauw = Nederlands
• Oranje = Nederlands+Frans
• Paars/Roze = Engels (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag Harvest Moon gekocht bij de Intertoys (kan je toch niet laten liggen voor maar 40 euro :) ) Nou is dit natuurlijk mijn eerste ervaring met de Harvest Moon-serie, maar ik wil toch graag het boekje voordragen voor de titel "Meest nutteloos instructieboekje ooit".

Er staat echt werkelijk waar geen ene drol in :P
Kijk, een beetje zelf alles uitvogelen is leuk, maar je mag toch wel in het begin ietwat opweg geholpen worden.....

Maar nu snel weer verder boeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 17:27:
Vanmiddag Harvest Moon gekocht bij de Intertoys (kan je toch niet laten liggen voor maar 40 euro :) ) Nou is dit natuurlijk mijn eerste ervaring met de Harvest Moon-serie, maar ik wil toch graag het boekje voordragen voor de titel "Meest nutteloos instructieboekje ooit".

Er staat echt werkelijk waar geen ene drol in :P
Kijk, een beetje zelf alles uitvogelen is leuk, maar je mag toch wel in het begin ietwat opweg geholpen worden.....

Maar nu snel weer verder boeren!
Boekje is idd verschrikkelijk :)
Je kan als je iets over een item ofzo wil weten kan je er het best gewoon naar kijken als je het in je handen hebt of het aan die Takakura dude laten zien.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.