Ja, dat kan je nu wel zo zeggen. Maar tot aan de Phazon Mines heb ik wel heel erg van MP genoten eigenlijk. Naar mijn idee is er vanaf dat punt toch wel een beetje een stijlbreuk... en begint het spel zich veel meer te focussen op de actie. En vanaf daar wordt de moeilijkheidsgraad ook ineens flink opgeschroefd. Als het hele spel zo was, dan zou ik het met je eens geweest zijn. Dan was het geen spel voor mij (en was ik er waarschijnlijk ook nooit aan begonnen). Maar omdat ik me in de eerste helft zo vermaakt heb, en ook behoorlijk in het verhaal ben meegesleept, baal ik wel dat ik nu muurvast zitmjah MP is dus duidelijk geen spel voor jou
(ik heb trouwens 10 energy-tanks verzameld totnutoe. Dat zou toch wel genoeg moeten zijn?)
Ja, als ik een soldaat was zou ik het ook niet lang uithouden vrees ikIk kan me voorstellen dat als je soldaat bent dat je dan in situaties komt waarbij je van alle kanten beschoten wordt
Het zal een kwestie van smaak zijn, maar ik vind niet dat een spel automatisch beter wordt door het zoveel mogelijk op de realiteit te laten lijken. Vanachter beslopen worden en neergeschoten zonder dat je het in de gaten hebt is flink irritant. Zowel in de werkelijkheid als in een spel.
Oh maar ik ben er helemaal voor om spellen moeilijk te maken hoorGa dan ook even doorzetten als je dan ineens wel een moeilijke tegenkomt.
Ik ben het 100% met je eens hoor. Hoe enthousiast ik opzich ook ben over het springen in MP. Het feit dat springen in MP "ongeveer even makkelijk" voelt als in SMS zegt al genoeg imo. De sprongen die je in MP moet maken zijn allemaal kinderlijk eenvoudig. Altijd kleine afstandjes, ongestoord door vijanden, grote platformen om op te landen. Je zou Mario z'n veters aan elkaar kunnen strikken, handen op z'n rug binden en hem een blinddoek voordoen, en dan deed hij de sprongen die in MP voorkomen nog fluitend. Het feit dat ze nu toch aanvoelen als een prettige uitdaging komt alleen maar door het 1st person perspectief. Ik zou Samus met haar 1st person perspectief weleens helemaal naar boven willen zien klimmen in dat haven-level uit SMSToch blijf ik erbij dat ik met SMS beter kan springen als met MP, maar dat zal wel persoonlijke mening zijn dan.
Ik heb de powerbomb-techniek trouwens nog niet uitgetest. Vandaag kwam Burnout 2 binnen met de post.
Ik heb ook even die Crash-stand gespeeld... maar dat was wel gevaarlijk.
Maar wat is nu eigenlijk precies een "burnout"? Dat waar D3 er zoveel van had gehaald? Als je je boost helemaal hebt leeggebruikt komt het even in beeld te staan maar... het is toch onmogelijk om dat 200zoveel keer te doen in één race?