Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
casemodderpoel schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:54:
Zit hier iemand trouwens bij een clan?
Zie signature :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:00:
Ja ik zit in een clan. :)

[LXY], komt dit je bekend voor?
Zegt me geen donder, spelen jullie onslaught?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha,
nee, ik niet, maar ik heb hem ook maar net en van onslaught snap ik nog geen fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Onslaught kan best fun zijn :p

Bedoeling is om de basis van je tegenstander te vernietigen door de core in die basis te vernietigen. Dat kan alleen als je een link legt tussen jouw basis en die van je tegenstander. Een link kan je leggen door de nodes, die over de map verspreid zijn, te veroveren.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

casemodderpoel schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:25:
[...]

Zegt me geen donder, spelen jullie onslaught?
Nee wij speelden eerst altijd instagib Invasion. (gecustomized, dus eigen monsters maken enz)
Nu spelen we iCTF.

Ken je de maniak en sunshine server?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Uhhm... nee, maar vertel, Invasion is altijd vet. :)
Ken jij toevallig INV-Deviance? Da's me favoriete map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50
Ik krijg met 32man onslaught nogal slechte fps. In de buurt van de 20-25. Ik draai @ 1280x1024 en alles staat op medium. Ik heb al geprobeerd alles op low te zetten maar dat hielp niet. Nekt mijn cpu me nu gewoon?
specs van me pc: amd 1700+,512 intern, radeon9800

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Het probleem ligt gwn aan het aantal spelers, 20-25 man is best veel (om maar te zwijgen van 32), en hoe goed de map geoptimaliseerd is.
Spelers worden door de cpu berekent, niet echt door de grafische kaart.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

casemodderpoel schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:42:
Uhhm... nee, maar vertel, Invasion is altijd vet. :)
Ken jij toevallig INV-Deviance? Da's me favoriete map.
Nope zegt me zo niks.
Maar je moet die server maar eens zoeken. Is altijd wel gezellig daar. :)

Zit jij trouwens in een clan? Oh en trouwens sinds een paar dagen spelen we nu Jailbreak

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je onslaught speelt, dan kan je te voet niks beginnen toch?
Ik probeerde het net even en dan ben je eewig bezig met lopen en dan ben je eidelijk bij zo'n ding en dan word je afgeknalt door een voertuig. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50
Het ligt een beetje aan de map of je op de voet iets kan uitrichten. Op grote maps moet je inderdaad met voertuigen werken wil je iets gedaan krijgen. Hoewel je ook stieken ergens op de voet naar toe kan lopen,en daar vanaf een afstand voortuigen gaan lastig vallen met rockets ofzo.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enne, nog 1 vraagje, ik heb al in de startpost gekeken maar daar stond geen antwoord dus...:
Als ik maps gedownload heb, in welke map moet ik ze dan zetten? Gewoon alles in de map "maps" of zijn er ook nog sounds enz die in een andere map moeten?
(kben een n00b hierin :+ )

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
.utx => UT2004\Textures
.usx => UT2004\StaticMeshes
.ut2 => UT2004\Maps
.ukx => UT2004\Animations
.uax => UT2004\Sounds
.ogg => UT2004\Music

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

pingkiller schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:54:
Ik krijg met 32man onslaught nogal slechte fps. In de buurt van de 20-25. Ik draai @ 1280x1024 en alles staat op medium. Ik heb al geprobeerd alles op low te zetten maar dat hielp niet. Nekt mijn cpu me nu gewoon?
specs van me pc: amd 1700+,512 intern, radeon9800
Dat komt doordat je een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te slappe processor hebt, helemaal met zo'n dijk van een videokaart. De Barton 3200+ is nu bijna niks meer waard, ik zou aanraden die aan te schaffen, helemaal omdat die proc nu bijna niks meer kost (100 euro ofzo). ;)
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:15:
[...]

Nope zegt me zo niks.
Maar je moet die server maar eens zoeken. Is altijd wel gezellig daar. :)

Zit jij trouwens in een clan? Oh en trouwens sinds een paar dagen spelen we nu Jailbreak
Nee, maar ik wil wel graag bij een clan. :)

[ Voor 23% gewijzigd door collission op 23-01-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou kom maar eens langs dan. Dan zullen we wel even kijken hoe goed je bent ;)

Hoe heet je trouwens in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:20:
Als je onslaught speelt, dan kan je te voet niks beginnen toch?
Ik probeerde het net even en dan ben je eewig bezig met lopen en dan ben je eidelijk bij zo'n ding en dan word je afgeknalt door een voertuig. |:(
Het ligt inderdaad erg aan de map. Op sommige mappen is het juist wel nuttig om met een AVRiL op een heuvel te gaan zitten en raptors enzo te mollen :)

Zelf speel ik het liefst Assault, als er weinig goede servers zijn ook wel Onslaught en some Invasion.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
Bij Onslaught kun je als verdediger best veel te voet, echter ben je er meestal aan het aanvallen en dan heb je voertuigen nodig. Het lopen kan overigens wel 2x zo snel als je leert lopen :P (dodgejumpen that is)

Enne casemodderpoel, bij ons kun je altijd joinen (zie sig, skills niet nodig, activiteit wel), ook zoeken we nog wel wat mensen die echt actief Onslaught mee willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:18

CBA

een vat, een vat, een vat !

Hmm een UT2004 thread, had die nog nooit gezien :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:42
Ik speel nog steeds vaak 2k3 en 2k4. Allebij superspellen, ook de enige spellen die ik speel. Ik vind voor 2k4 onslaught, dm, br en ctf fun. 2k3 speel ik alleen in Numnutz TDM lowgrav server, waar het er hard aan toe gaat ;) :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste gamers,

Ik ben alweer een possje met ut2004 bezig en wil graag samen met mijn vrienden een eigen serverhosten. Nu is mijn probleem dat ik er niet uitkom om die server ook de lucht in te krijgen. Ik heb al gezocht naar een dedicated server programma. Deze heb ik ook gevonden maar zodra ik hem wil gebruiken krijg ik allerlei meldingen enzo.

- Aan de pc licht het niet heb namelijk alle specs van het spel ruim in mijn bezit.
- Dat programma wat ik heb gedownload was 777 mb en zat niet echt een instaleer feature bij.
- Mijn internet verbinding kan het makkelijk aan.

Is er niet een how to voor zoiets. Bij ut 2003 was het makkelijk om een server te starten. Had ik een leuk programma voor maar nu lukt het me niet.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:39
Waarom geef je de meldingen niet?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yrew schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:08:
Waarom geef je de meldingen niet?
Omdat ik dat programma niet meer heb. En niet precies weet wat voor een meldingen het waren. Wel weet ik dat het in een command (dos) omgeving was. Maar ik denk dat ik het gewoon niet goed heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ja....ik heb tot dusver alleen ervaring met het opzetten van een Frag-ops server...maar goed, dit was een mod voor ut2k4 dus zo groot zal mijn hulp ook weer niet zijn. Ik weet wel dat ik toen ook een server startte vanuit een dos omgeving (batch file). Dus zo heel verkeerd hoefde dat programma ook niet te zijn. Het werkte bij mij ook niet meteen maar het bleek uiteindelijk toch een kwestie te zijn van de juiste porten mappen.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26

ThaHandy

Discovery Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:02
je moet in UT2004.ini gewenste wijzigingen doen, zoals vast wel in die link hierboven staat, dan moet je een .bat bestand starten wat ervoor zorgt dat in geval van crash het meteen weer opnieuw gestart wordt. Het is vrij eenvoudig ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Na een lange tijd heb ik maar weer UT2004 geinstalleerd alleen dat kreng loopt nu telkens vast.
Steeds als ik op online klik dan doet mijn hele pc niks meer. Weten jullie wat ik kan doen.

Ik heb mijn firewall al uitgezet, patch 3339 geinstalleerd, snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:26:
Na een lange tijd heb ik maar weer UT2004 geinstalleerd alleen dat kreng loopt nu telkens vast.
Steeds als ik op online klik dan doet mijn hele pc niks meer. Weten jullie wat ik kan doen.

Woej ik ga jullie allemaal even jaloers maken :P

Ik heb UT2k4 ook, Ghehe, en speel het op 1280X1024, Alles Ultra high aan/max. continu 80-100 frames. Wreed hoe goed dat draait! Ik heb gelijjk voor 2 gig aan extra dingen gedownload en het spel is nu weer zeer verslavend! Thx Atari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:33:
[...]

Woej ik ga jullie allemaal even jaloers maken :P

Ik heb UT2k4 ook, Ghehe, en speel het op 1280X1024, Alles Ultra high aan/max. continu 80-100 frames. Wreed hoe goed dat draait! Ik heb gelijjk voor 2 gig aan extra dingen gedownload en het spel is nu weer zeer verslavend! Thx Atari!
Mwa, ik heb het sinds 2 dagen ook weer geinstalleerd omdat ik een X800 Pro had gehaald.
Alles op zn hoogst, met 16xAF en 6xAA + TemporalAA.. Das pas smullen..!! Alleen jammer dat hij met TruFORM aan wel gaat haperen.. :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Leuk ik wil ook spelen!! Maar weet iemand hoe ik het kan oplossen, ik own jullie toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Sluuut schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:37:
[...]

Mwa, ik heb het sinds 2 dagen ook weer geinstalleerd omdat ik een X800 Pro had gehaald.
Alles op zn hoogst, met 16xAF en 6xAA + TemporalAA.. Das pas smullen..!! Alleen jammer dat hij met TruFORM aan wel gaat haperen.. :P
dacht je :|
80fps in een ONS map alleen
met man of 20 is dat ergens bij de ~40 :( (alles op ultra low gooien maakt geen hol uit)
heerlijk die server based fps :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door ThaHandy op 15-02-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Voor mensen die graag mods proberen...Probeer Frag-Ops eens (www.frag-ops.com) en niet meteen afhaken na 1 ronde. Als je ff doorzet wordt het zeer verslafend. Een vriend van me hield niet eens van FPS, maar nadat dit het enige spel in huis was is hij er ook verslaafd aan geworden. Ik wil eventueel wel mijn server online gooien om het 1 en ander uit te leggen aan mensen die geinteresseerd zijn.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon de Jesus schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:45:
je moet in UT2004.ini gewenste wijzigingen doen, zoals vast wel in die link hierboven staat, dan moet je een .bat bestand starten wat ervoor zorgt dat in geval van crash het meteen weer opnieuw gestart wordt. Het is vrij eenvoudig ;)
Ontzettend bedankt voor jullie reacties heb er veel aan ga er nu mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, het ut-topic leeft weer.
Cool. Dat is het spel het natuurlijk ook wel waard.
Maar er wordt niet echt veel meer gepost, zijn er hier niet zoveeel mensen meer die het leuk vinden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een gezellige CTF nw community. Hebben jullie nog een idee? Ben een beetje uitgekeken op de standaard servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Weet niemand het??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Sinds kort heeft de een van de beste clans op, UT2003, een movie gereleased.
Deze movie is heel erg mooi afgewerkt, door "Base" aka Koen Heltzel.
In deze movie, word de nadruk op frags gelegd, en Sickness, Toasty, Un-X-Pected, TRuLLi,H^S maken alle verwachtingen waar

Genesis of a New Alliance.

Download ze movie

Voor de mensen die 600 mb te veel vinden voor een movie, die raad ik aan.
Probeer het, ik weet zeker dat jullie deze movie het waard vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Timo op 16-02-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 15:00

ErA

De movie is mooi gemaakt maar verder vind ik er niets aan. De frags zijn absoluut niet van hoog niveau en de afwisseling is slecht. 1000x een double kill is nou eenmaal niet boeiend in mijn ogen. Sorry dat ik zo kritisch ben.

Wel mooi bewerkt allemaal hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
fooker schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:11:

Bij 600mb begint het pas interessant te worden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
ErA schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:02:
De movie is mooi gemaakt maar verder vind ik er niets aan. De frags zijn absoluut niet van hoog niveau en de afwisseling is slecht. 1000x een double kill is nou eenmaal niet boeiend in mijn ogen. Sorry dat ik zo kritisch ben.

Heb je dan alleen het eerste stuk gekeken dan :+
Aangezien, in chapter 3, pixelfrags, daar vliegen er toch een paar _/-\o_ schoten vanaf.
Af en toe word, het saai.
Maar het leukste vond ik nog op het einde de ut2003 Finale.
Sickness doet daar zijn naam aan.
En als je eens tegen hem gespeeld hebt...doet hij zijn naam altijd aan.
:)

Sluuut
lol :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Timo op 16-02-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Versteegrob schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:53:
Leuk ik wil ook spelen!! Maar weet iemand hoe ik het kan oplossen, ik own jullie toch!
Leuk altijd dat haantjes gedrag :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ErA schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:02:

Een slecht bewerkt filmpje met goede kills is 100x meer waard dan een filmpje waar alle bestaande effecten gebruikt zijn en de kills sucken. Maarja, video's editten kan je leren, mooie kills maken niet :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:46:
Ik ben op zoek naar een gezellige CTF nw community. Hebben jullie nog een idee? Ben een beetje uitgekeken op de standaard servers.
Ga eens wat op ClanBase forums en QuakeNet IRC channels rondhangen. Doe mee met pickups, ga in een clan zitten etc. Dan ben je weer met wat anders bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Ik vond het filmpje zwaar tegenvallen, instagib kan ik zelf ook soms zo goed dat ik 100% raak schiet.

Anyway ik had ook zieke jumps enzo verwacht, en dingen als binnen 0,001 miliseconde een flak in iemands gezicht... maar alleen insta zuigt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ik heb het probleem gevonden waardoor ik niet online kan vinden. Patch 3339. Ik heb net ff UT2004 opnieuw installeerd en ik kan gewoon online. Alleen staat wel bij alle servers N/A dit zal wel door de patch komen.

Na de patch te hebben geinstalleerd dor UT2004 niks meer. Ik heb nu maar ff de patch van een andere site gedownload. Je hoeft toch nooit alle patchen te installeren? ik hoop echt ik zo weer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
In deze movie, word de nadruk op frags gelegd, en Sickness, Toasty, Un-X-Pected, TRuLLi,H^S maken alle verwachtingen waar

Download ze movie

Unx, trulli, H^S _/-\o_
GNA was altijd wel cool om tegen te spelen :) coole gasten ook.
zal filmpje zeker ff kijken
kijken of ik mezelf ook nog zie :P (of clanm8's)

[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 16-02-2005 23:01 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Versteegrob schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:58:
Ik heb het probleem gevonden waardoor ik niet online kan vinden. Patch 3339. Ik heb net ff UT2004 opnieuw installeerd en ik kan gewoon online. Alleen staat wel bij alle servers N/A dit zal wel door de patch komen.

Na de patch te hebben geinstalleerd dor UT2004 niks meer. Ik heb nu maar ff de patch van een andere site gedownload. Je hoeft toch nooit alle patchen te installeren? ik hoop echt ik zo weer kan spelen.
Bij de UT series is altijd de laatste patch voldoende, die bevat ook alle voorgaande fixes.

• LordMithril
Mooie movie van GNA :)
De montage ownt, erg mooie effects erin :)

maar op een enkel dingetje na vind ik het toch niet echt bijzondere frags. Redelijk standaard spul als je vaak insta hebt gespeeld. Wel jammer dat er bijna alleen maar redelijk nieuw spul in zat (op iig WfH na dan), want had graag frag vs [NL] of -dT. gezien (waar ik in zit/zat) :P

wel humor aan het einde btw bij de "software used" :D
WKDbot.zip :D community only grapje :P is echt een hele rel over geweest ooit :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik heb het nu eindelijk zover dat de server draait heb best veel aan die link gehad. Maar hem managen lukt nog niet. Ik heb alleen nog twee vraagjes. En echt wijzer uit die link wordt ik bij deze onderwerpen niet echt wijzer.

1. Als ik een server gestart heb dan staat ie altijd als LAN server en ik wil hem hebben als internet server. Waar en in welk bestand moet ik dat aangeven.
2. Dit probleem is gewoon zeer irritant hoe kan ik de server bijwerken. Aantal frags en dat soort zaken hoe doe ik dit. Ik krijg het niet voor elkaar om hem via een webadmin of Xadmin te draaien.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:26:

ik heb precies dit probleem gehad. heb je toevallig XP en als firewall Kerio? zo ja, dan heb je 2 opties:

1. Kerio de-installeren. niet uitzetten, echt de-installeren.
2. Kerio lekker laten lopen en ut2004.exe in Win98 Compatibility mode starten (dit werkt bij mij perfect).

Er is een bug in de nieuwste patch die ervoor zorgt dat er drama ontstaat met Kerio firewall. belachelijk, ik weet het, maar waar. Dus gewoon UT runnen in W98 Compatibility en je kan weer met de nieuwste patch online.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 12:59 ]

Verwijderd

Ik ben te lui om Singleplayer uit te spelen en wil meteen alles unlocken

Open je User.ini en ga naar "[GUI2K4.UT2k4MainPage]", hier staat "TotalUnlockedCharacters=" verander dit in "TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan"
Maakt het nog uit op welke moeilijkheidsgraad je de single player uitspeeld om de characters te unlocken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:44:
1. Als ik een server gestart heb dan staat ie altijd als LAN server en ik wil hem hebben als internet server. Waar en in welk bestand moet ik dat aangeven.
2. Dit probleem is gewoon zeer irritant hoe kan ik de server bijwerken. Aantal frags en dat soort zaken hoe doe ik dit. Ik krijg het niet voor elkaar om hem via een webadmin of Xadmin te draaien.
1. Sowieso wordt voor lanplay aan de executable de optie -lanplay of zoiets meegegeven, doorgaans in het batchbestand waarmee je de server start (runserver.bat). Als die switch niet meegegeven wordt, dan gaat de server er vanuit dat je via internet speelt. Er zijn voor bepaalde instellingen in je ut2004.ini zowel internet- als lan-parameters op te geven, en deze switch bepaalt welke van de twee gebruikt wordt. Er is ook een optie 'ServerBehindNAT' in ut2004.ini, die je eventueel op true moet zetten als je achter een router zit, maar ik weet niet of dat voor de gameplay nodig is, of alleen voor de webinterface.

2. Zoek in je ut2004.ini naar het woordje 'uplink'. Ik zit niet achter mijn server dus kan niet precies nagaan hoe het heet, maar volgens mij zoiets als 'douplink'. Als deze op false staat, even op true zetten. Er staan nog wat andere opties in hetzelfde blokje over uplinks. Hoe dan ook, alles staat in ut2004.ini (in je system-directory).

Wellicht overbodig, maar om stats bij te houden, moet je dacht ik een serverkey bij Atari opvragen en in je registry zetten.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:44:
Ik heb het nu eindelijk zover dat de server draait heb best veel aan die link gehad. Maar hem managen lukt nog niet. Ik heb alleen nog twee vraagjes. En echt wijzer uit die link wordt ik bij deze onderwerpen niet echt wijzer.

al verteld, standaard Internet inc. uplink -> masterserverlist

Alvast bedankt.
frags zijn niet te zien op server wel op http://ut2004stats.epicgames.com zover ik weet. Meschien via een mutator/mod/pack oid

webadmin:
@ lanplay zet dit command achter de opstartrelgel -multihome=12.34.56.78 (ip van UTserver)
heb zelf vernomen dat je anders niet kan verbinden met de webadmin(let op de ingestelde poort)

note: webadmin kan op 2 manieren

Basic Admin System:
1 gebruiker, 1 username en password. Kan je opgeven in opstartregel

XAdmin System:
muli-user systeem waar je users/groepen mee kan maken met ieders zijn eigen (instel)rechten

[ Voor 15% gewijzigd door ThaHandy op 17-02-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download ze movie

Mooi gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb een tijdje geleden in een vlaag van verstandsverbijstering ( :? ) mijn map van 2k4 weggegooid |:( Onlangs opnieuw geïnstalleerd nadat ik in de registry zoveel mogelijk sleutels had verwijderd. Installleren ging prima, maar daarna gebeurde er iets vreemds: Controls gingen moeilijk doen. Alleen schieten, met de muis kijken en springen deden het :?

Ik heb het weer geuninstalled en ben het atm weer aan het installeren. Heeft iemand al eens een dergelijk probleem meegemaakt?
FYI, ik had eerst de 3339 patch en daarna de ECE bonuspack erop gezet.

Edit: Nu werkt het weer.

Nu nog eens kijken of ik UT classic erop kan krijgen :{

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 20-02-2005 17:04 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Volgende keer eerst ECE dan 3339 doen ;)

• Jovas
Weetje wat ik nou zo jammer van 2k4 vind? De lage framerates met Onslaught... Ik draai een p4 3ghz 800tsb HT, 1gb pc3200 ddrramm, radeon 9800xt 256mb, maxtor 120 gb 7200rpm. Mijn frames droppen daar naar 20/30, maar dan speel ik wel in een 32 mans server... Dat onslaught is echt cpu gevoelig volgens mij. Als je het mij vraagt trekt alleen een opteron dat goed, ook al heb je nog zon dikke grafische kaart....

• Ramon
dan zet je de details wat lager?

Verwijderd

UT2004 Patch v3355 is gereleased!

Download:
Windows patch
Linux Patch
MacOSX patch

Changelist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
General Gameplay:
- Fixed stuttering/snagging/sinking into static meshes in some places on clients in net games
- Improved getting out of water
- Fixed FaceClassic teleporter exploit
- The Cicada hud indicators should now show up in all game modes.
- Fixed SPMA causing damage at world origin.
- Fixed not being able to exit raptor when it's on the ground
- Fixed (for assault) the energy core always showing on the HUD even if it not the current objective (thanks AngelMapper)

Networking:
- Server performance improvements
- Cheating detection improvements, with shorter time for master server ban detection
- Integration of UTAN bans with UT2004 master server. Admins can opt out by adding bIgnoreUTANBans=true to [IpDrv.MasterServerUplink]
- Fixed potential garbage collection crash when changing levels during network games
- Improved caching of server data for when you can't connect to the master server.
- UTV updated (netspeed fix).
- Better Client->Server->MS Error Messages

Demo Recording:
- Added code to insure StopDemo is executed before a map change or game exit
- Remove 8x from the demo playback menu.  The engine has problems with that speed.
- Fixed bug in Demo Playback menu that caused the Play/Pause button to be out of sync
- Added Demo playback jog keys to the console.  
    - Left Cursor slows down playback (1/4x -> 1/2x)
    - Right cursor speeds ups playback (2x -> 4x)
    - Up/Down cursor resets to 1x
    - Disable by settings bDemoJogKeys=false in [XInterface.ExtendedConsole]

Engine:
- Improved level loading speed, especially on network clients
- Fixed calling SetBase(NULL) on all attached actors when an actor is destroyed

Editor:
- Fix for importing static meshes

Menus:
- Model select page now properly selects the current character when you open it.
- Korean localization updates.
- VCTF now appears in server browser, even if you don't already have any VCTF maps installed.
- Added code to sync the Stream (MP3) volume with normal music volume.

Hup, downloaden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Meh, nee haalt weinig uit. Trouwens als ik een spel speel wil ik het goed spelen, 1280 met full details eyecandy dus..

Het is helaas een feit dat je tegenwoordig elk jaar moet upgraden wil je een beetje bijblijven. Ons vreet gewoon cpu, zeker met 32 man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Leuk om hier ook kritiek over de GNA movie te horen :)

Ik kan de kritiek over de kwaliteit van de frags wel begrijpen, maar we hadden ook een movie met holy shits kunnen vullen, maar ik denk dat de meeste het wel met me eens zijn dat dat in instagib niet zo bijzonder is. De meeste frags hebben "iets" naar onze mening, en mischien het het daarom ook een movie voor de echte instacommunity.

De machtige quote van Samuel L Jackson bv. die heeft op de GNA server in een soundpack gezeten, en alleen de mensen die wars op onze server hebben gespeeld zullen dat weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:24:

Ik kan de kritiek over de kwaliteit van de frags wel begrijpen, maar we hadden ook een movie met holy shits kunnen vullen, maar ik denk dat de meeste het wel met me eens zijn dat dat in instagib niet zo bijzonder is. De meeste frags hebben "iets" naar onze mening, en mischien het het daarom ook een movie voor de echte instacommunity.

De machtige quote van Samuel L Jackson bv. die heeft op de GNA server in een soundpack gezeten, en alleen de mensen die wars op onze server hebben gespeeld zullen dat weten :)
"When you absolutely positively have to kill every mother-f*$$&# in the room...accept no substitutes!"

Die?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de GNA-movie iig helemaal top.
Iedereen zit misschien wel te zeggen dat er geen holyshits in zaten.
Maar die kills die er wel in zaten, die kun je echt niet simpel noemen hoor.
Ik denk dat er heel weinig mensen zijn die veel van dat soort kills hebben.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik kan mn players niet meer unlocken. De hele regel ``TotalUnlockedCharacters is uit mijn user.ini verdwenen na het spel opnieuw geinstalled te hebben. Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Macros4 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:52:
Ik kan mn players niet meer unlocken. De hele regel ``TotalUnlockedCharacters is uit mijn user.ini verdwenen na het spel opnieuw geinstalled te hebben. Iemand enig idee??
gewoon zelf toevoegen ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GNA MOVIE OWNS!!!

GR H^S :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 15:00

ErA

http://members.home.nl/rutgertje/BruteKill.avi

Was een frag uit een cupwar vorige week, vond hem wel sexy. Nu nog cool muziekje etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
als we zo gaan beginnen ;)

Ik vind bovenstaand filmpje nou niet echt spectaculair, vooral omdat je die gast al 20 seconden eerder had kunnen neerknallen ;)

http://ramon.twisty.nl/files/UT2k3_-_Deathball.avi

Deze heb ik een tijd geleden gemaakt, van een mooie actie tijdens een potje 2on2 Deathball tegen 2 supergoede clangasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg mooie movie van GNA, goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden die unreal bied voor dit soort dingen (ook al zijn er nog meer :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Tja, en daar vindt ik dan weer weinig aan Ramon ;) Zeker omdat je het niet vanuit first person ziet.

Vindt die van ErA wel weer een mooi shot, als ie nou vanavond ook nog is met ons mee zou spelen en niet met Sur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat UT 2k4 nog steeds 50 euro is? Lijkt mij zo veel voor een spel van een jaar oud ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:08:
Klopt het dat UT 2k4 nog steeds 50 euro is? Lijkt mij zo veel voor een spel van een jaar oud ..
Het ligt er maar net aan waar je hem wilt kopen he ... Hieronder zijn ze iets goedkoper dan die 50 euro.

http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258
http://www.amazon.co.uk/e...F%5F4/202-2009647-7046218
http://www.loocky.nl/Home...oduktID=15306&Page=Detail
http://www.hd-games.nl/N_...games.nl/N_art_20365.html

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:08:
Ik heb 2 weken terug via Ebay een originele UT 2004 aangeschaft. Was voor 19,99 dollar via 'buy now' (had ook kunnen proberen voor 13 of 14 dollar in te zetten, maar vond 20 dollar goedkoop genoeg). Verzendkosten naar Europa waren 12 dollar, alles samen kwam het op zo'n 23 euro uit en een week later had ik het al in huis.
Voor de doune had hij ook nog op het pakket aangegeven dat de waarde 10 dollar was zodat ik geen gedoe met belasting/invoerrechten zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

* Outerspace gaat het spel ook weer installeren. Ik heb hem vorig jaar gekocht en maar heel eventjes gespeeld Saampjes met lord_mithril die mij altijd afmaakte :/ :P

Ik moet alle patches en downloads nog doen :)

Nu had ik ook nog een vraag. Door die verscheping van de verkeerde koptelefoon, zou ik nog steeds de nieuwe koptelefoon krijgen. Nu is het al een heel poos geleden, maar ik heb hem nog steeds niet. Ondertussen al 2/3 emails verstuurd, maar ik krijg geen bericht van Wouter van de Vugt (oid).
Wat kan ik nu doen :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik weet niet wat het is, maar ik vond de eerste UnReal Tournament geweldig.. Daarna heeft het me niet echt meer kunnen boeien. Of dat nu aan de UT-versie ligt of aan de spellen die tegelijk uit kwamen weet ik niet.. Ik vind het een beetje op Halo2 lijken en dat vind ik echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan ik UT2004 ook in OpenGL draaien?

Ja dat kan! Doe het volgende:

open je ut2004.ini, die zich in in UT2004\System\ bevind.
verander dit:
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice
Nu heb ik een vraag bij dit... Wat is die RenderDevice=D3D9Drv.D3d9RenderDevice? Zet die _heel toevalllig_ de render engine van UT2K4 in DX9-mode of zo? (Aangezien UT2K4 volgens mij DX8 is... :))
Dus dat je uiteindelijk:
code:
1
2
3
4
5
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
krijgt zeg maar, en dat je game dan in DX9-mode draait... :)

En dan natuurlijk dé vraagjes: Als het DX9-mode is, gaat de game er (qua performance) er op vooruit? OF word het (grafisch gezien) nog mooier? :9~

Antwoord al gevonden:
Patch Update Information:
For those of you who have a DirectX 9 capable graphics card...
ATi Radeon models: 9600, 9700, 9800 X800 nVidia GeForce Models: 5600, 5700, 5800, 5900, 5950, 6800
Then I advise you use the D3D9Drv.D3D9RenderDevice as it does yield performance gains over D3DDrv. The reasons for this are the improvements over DX8.1 in using multi-texture, texture compressing, lighting and many others. Although the game is DX8.1 and that should not be forgot the improvements from the DX9 api in using DX8.1 functions add up to around 5-10fps average more.
Those of you with lesser graphics cards will have to stick to D3DDrv based entirely on DX8.1, sorry.
Bron
Wel gek eigenlijk, dat dit dan niet vermeld staat in de topic start, aangezien dit mij best wel een handige tweak lijkt :Y) (Ook al win je maar 5 - 10 FPS er mee, het zijn in ieder geval wel weer een paar frames extra...) Er staan trouwens nog meer handige (performance) tweaks op die pagina... ;)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Die hele D3D9 is er al sinds patch 3323 of 3339 uitgesloopt, omdat hij unsupported is en volgens Epic's Steve Polge heb je er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

GJ-tje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:16:
[...]
Nu heb ik een vraag bij dit... Wat is die RenderDevice=D3D9Drv.D3d9RenderDevice? Zet die _heel toevalllig_ de render engine van UT2K4 in DX9-mode of zo? (Aangezien UT2K4 volgens mij DX8 is... :))
Dus dat je uiteindelijk:
code:
1
2
3
4
5
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
krijgt zeg maar, en dat je game dan in DX9-mode draait... :)

En dan natuurlijk dé vraagjes: Als het DX9-mode is, gaat de game er (qua performance) er op vooruit? OF word het (grafisch gezien) nog mooier? :9~

Antwoord al gevonden:

[...]
Bron
Wel gek eigenlijk, dat dit dan niet vermeld staat in de topic start, aangezien dit mij best wel een handige tweak lijkt :Y) (Ook al win je maar 5 - 10 FPS er mee, het zijn in ieder geval wel weer een paar frames extra...) Er staan trouwens nog meer handige (performance) tweaks op die pagina... ;)
nog beter, het werkt niet eens :)

Can't find file for package 'D3D9Drv'

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free

dit had ik al geprobeerd toen ik UT2k4 net had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik ben al een tijdje bezig om een ut2004 server op te starten, maat het lukt me niet. Heb overal gezocht, maar kan het niet vinden.
Als ik nu een server start zie je hem wel in ut2004, alleen is de ping "n/a", en kan je dus niet in der server komen, het gaat dier om een dedicated server.
Ik heb een modem die ook als router fungeert, daar heb ik al heel wat poortjes open gegooit maar niets werkt.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb precies hetzelfde probleem denk ik.
Als ik een dedicated of listen server op zet, dankom ik er zelf wel in.
Maar bij mijn vriend blijft ie op "connecting to blablabla" staan.
En hij komt er dus niet in, hij krijgt dat loading screen dus niet te zien.
Ik heb mn firewall ook al uitgezet maar dat werkt ook niet.
Weet iemand iid wat er fout is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meerdere netwerkkaarten? (1 internet / 1 lan?)
-multihome=1.2.3.4 aan je ucc toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Nee, 1 netwerkkaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

well alle poorten tcp/udp gemapt?
standaard is het volgens mij 7777-7779

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
ThaHandy schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:21:
[...]

nog beter, het werkt niet eens :)

Can't find file for package 'D3D9Drv'

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free

dit had ik al geprobeerd toen ik UT2k4 net had
Volgens mij moest je eerst een oudere patch gebruiken ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Even een vraagje over bots.
Ik speel Domination met 4 bots. Ik zet er 2 op offense en 2 op defense. Ik sprint heen en weer.
Nu ben ik boven en 2 van mijn bots beneden in een level bij de letter A. Ze killen alle tegenstanders maar laten de A gewoon rood waardoor ik gewoon punten verloor :(
Klopt het dat ze die niet blauw maken? Ik zeg ook tegen ze Hold Position.
Dan nog doden ze alleen de tegenstanders maar laten de A hartstikke rood.
Echt enorm frustrerend!!!!!

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
kan je ze niet beter laten freelancen? :) gewoon ff proberen met commando's geven. Ze kunnen het wel gewoon namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Weet iemand waarom de utcomp mutator niet een standaard iets is? Ik bedoel, bij ladder matches kan je kiezen of je utcomp aan wilt hebben staan, maar in het regelement van cupwars staat dat utcomp niet gebruikt mag worden. Alleen, utcomp is toch speciaal voor dit doeleinde gemaakt? Waarom wordt het dan niet gebruikt?

Persoonlijk vind ik het erg fijn spelen met utcomp aan. Op een of andere manier is de shockrifle anders. Ik weet het niet precies, maar voelt gewoon lekkerder aan. Net zoals de normale shockrifle in ut2004 een stuk prettiger aanvoelt dan die in ut2003 en die weer beter dan die in ut99. Maar goed, dan zal een persoonlijke voorkeur zijn.

Belangrijker is dat je nu tenminste de tegenstander goed kan zien. Normaal gesproken hebben in maps bepaalde kleuren op bepaalde punten een voordeel. Bijv. als ik blauw ben in twintombs, dan kan ik de rode snipers gewoon niet zien tegen de roodkleurige achtergrond en moet ik eerst wachten tot zij schieten om te zien waar het vandaan komt. In de meeste andere gevallen valt rood weer beter op dan blauw. Met utcomp is dat probleem er niet omdat de skins fel zijn en meer contrast hebben met de achtergrond.

Verder heeft utcomp nog een aantal handige features zoals autodemo en wat meer statistics. Ik zie verder geen features die een bepaalde partij voorkeur geeft. Vandaar de vraag waarom deze mod geen standaard geworden is?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

outerspace schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:26:
* Outerspace gaat het spel ook weer installeren. Ik heb hem vorig jaar gekocht en maar heel eventjes gespeeld Saampjes met lord_mithril die mij altijd afmaakte :/ :P

Nu had ik ook nog een vraag. Door die verscheping van de verkeerde koptelefoon, zou ik nog steeds de nieuwe koptelefoon krijgen. Nu is het al een heel poos geleden, maar ik heb hem nog steeds niet. Ondertussen al 2/3 emails verstuurd, maar ik krijg geen bericht van Wouter van de Vugt (oid).
Ik kick mijn oude vraag nu even omhoog, omdat ik die Wouter van de Vugt niet kan bereiken :? Ik heb nog een email gestuurd maar nog steeds geen reactie.
Weet iemand wat ik nog kan doen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Infinitive schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:39:
Weet iemand waarom de utcomp mutator niet een standaard iets is? Ik bedoel, bij ladder matches kan je kiezen of je utcomp aan wilt hebben staan, maar in het regelement van cupwars staat dat utcomp niet gebruikt mag worden. Alleen, utcomp is toch speciaal voor dit doeleinde gemaakt? Waarom wordt het dan niet gebruikt?
Omdat sommige mensen (zoals ik en 90% van de instagibbers) de pesthekel hebben aan UTComp. Dat je je tegenstander dan beter ziet is zo'n onzin, kwestie van trainen en je monitor goed instellen. Ook het feit dat je je tegenstander niet al vanaf 3 kilometer kan zien is "part of the game".

Verder zijn er regelmatig problemen met UTComp en mouselag e.d. Ook zijn de kleurtjes in namen iets waar ik niet op zit te wachten. M.a.w.: dat UTComp voor jou handiger is betekent niet dat het maar standaard moet zijn. Overigens is UTComp wel standaard in NW ladders en cups, waar het iets nuttiger is (stats en hitsounds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Laatst online: 24-01 23:15
Ik vroeg me af of er nog iemand UTXMP speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
UTXMP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Heeft iemand deze al gezien?

http://www.outofhell.net

Lijkt me wel leuk, spijtig dat er geen releasedate of iets dergelijk is.
Doet me erg aan Silent Hill denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey er is gewoon wat gepost hier in de laatste maanden :p
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:24:

Ik moet zeggen dat ik het filmpje ook wel vet vind. En idd, holy shits zijn ook niet zo bijzonder dat je daar 30 minuten naar kan kijken. Niet alles van het filmpje vond ik even bijzonder, maar het merendeel toch wel. Die Monster op Betrayal tegen dk bv in het begin van het filmpje _/-\o_ En die holy van Sicknezz op Geothermal. ( 2 voorbeelden uit mn blote koppie :o ) Dat gecombineerd met wat humor en een stukje cupfinal (met Shoutcast van Redeye en TS opnames) maakte dit filmpje zeer cool.

En vrdr gewoon zeer vet in elkaar gezet door Base :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:39:
Ik vind UTcomp ook altijd vrij laggy. Voelt net niet lekker aan. En in de meeste maps zie je het toch allemaal prima. Alleen heb ik t idee dat ik ook nog niet alles optimaal heb ingesteld aangezien ik op TwinTombs Pro ook nog moeite heb om de tegenstander te zien aan de overkant. ;)

Infinitive van [eLiTe] btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 2 uur lopen kloten en heel wat tijd zitten lezen in het ut2004 topic maar ik ben er nog niet uit.
Ik heb vandaag 2 labtec microfoons binnen gekregen en zou nu graag chatten in ut2004.
De microfoons werken onder windows.
Als ik in ut via v het voice menu kies en dan voice chat dan kan ik kiezen uit public of local?
Als ik daarna de f, o of p toets induw en ik zeg wat dan zie ik zo'n balkje in beeld die het gesproken volume weergeeft.
Nu heb ik enkel getest met 1 client en 1 server. Volgens google kan de server zoiezo niet chatten als hij in listen mode draait (en dat was nu het geval want m'n linux ut server wil effe niet meer booten).
Maar als de client chat hoor ik als listen server ook niks?
Klopt dit?
Zoniet, hoe krijg ik het dan aan de praat?
Ik heb voice chat wel aan staan onder server rules en bij de audio settings op beide machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Ik zou het eerst even proberen op een dedicated server voordat je conclusies gaat trekken. De listen server optie wordt door de Epic developers als brak bestempeld en er zitten dus genoeg vage bugs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:10:
Ik vind UTcomp ook altijd vrij laggy. Voelt net niet lekker aan. En in de meeste maps zie je het toch allemaal prima. Alleen heb ik t idee dat ik ook nog niet alles optimaal heb ingesteld aangezien ik op TwinTombs Pro ook nog moeite heb om de tegenstander te zien aan de overkant. ;)
Ik speel maar af en toe eens unreal tournament, dus ik merk dat verschil niet zo erg. Ik vroeg me voornamelijk af waarom je iets een competition mod noemt (met features die competition play zouden moeten verbeteren), maar het vervolgens eigenlijk alleen maar op publics tegenkomen. De meest zinnige feature is waarschijnlijk hitsounds, maar daar heb je bij instagib niet zoveel aan. Dus ik kan me er achter af wel wat bij voorstellen.

Maar nog steeds vind ik het wel mooi dat de modellen wat meer contrast hebben in utcom. Ik gebruik m'n beeldscherm ook nog voor andere dingen dan spelletjes spelen en heb hem als ik veel moet lezen bij voorkeur wat donkerder staan. Dus moet ik eigenlijk elke keer de brightness van m'n monitor aanpassen, want via de ingame brightness opties kan je wel een eind komen maar dat gaat maar tot een zeker punt. Verder gaan de maps er dan ook enorm lelijk uitzien en als zondagsammateurtje wil het oog ook wat ;)

En config tweaks moet ik ook nog maar eens naar kijken. Net zoals naar hoe alle maps eigenlijk in elkaar zitten, hoe dat dodgen nu eigenlijk in elkaar steekt (iedereen is altijd 2x sneller dan mij), hoe je het beste kan bewegen en wat de beste techniek voor aimen is. Maar goed, zolang ik nog een beetje kan schieten, zal daar wel weinig van komen :)
Infinitive van [eLiTe] btw?
Ja, volgens mij zijn we elkaar in het spel wel een keer tegengekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Infinitive op 16-04-2005 03:01 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Infinitive schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 02:44:
[...]

Ik speel maar af en toe eens unreal tournament, dus ik merk dat verschil niet zo erg. Ik vroeg me voornamelijk af waarom je iets een competition mod noemt (met features die competition play zouden moeten verbeteren), maar het vervolgens eigenlijk alleen maar op publics tegenkomen.
Het is duidelijk dat je alleen maar instagib speelt ;) NW speelt iedereen met UTComp.

Trouwens:

http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=601818 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Zo, dat is een stuk goedkoper geworden. Ik betaalde in de tijd €60, maar toen had ik ook per ongeluk de special edition besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

outerspace schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:26:

Ik kick alweer even mijn vraag omhoog :)

* Outerspace heeft laatst ook weer even gespeeld. Het ging redelijk, ik werd eigenlijk alweer te vaak neergeschoten :P Komt 9/10 omdat ik spring. Dat heb ik een beetje overgenomen van ET.
Dat voice chat ingame vind ik trouwens ook een beetje prut. Het kletsen tijdens het gamen, word bij mij vaak via TS gedaan. Veel makkelijker, en geen aparte toetsencombinaties om wat te vertellen :)

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste