In het kort:
Game Features
Screenshots Downloads
FAQ
Links |
[ Voor 72% gewijzigd door XWB op 25-02-2005 15:24 ]
In het kort:
Game Features
Screenshots Downloads
FAQ
Links |
[ Voor 72% gewijzigd door XWB op 25-02-2005 15:24 ]
Maar helaas alleen voor UT2004. Alle oudere versies van UT/Unreal zijn nog steeds lek.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
waarvan al een patch voor is nl de ofi. v3236 van 15 juniGh0stw4lk3r schreef op 23 juni 2004 @ 13:58:
ey peeps is dit al bekend?
Groot beveiligingslek in Unreal Tournament
Uitgegeven: 23 juni 2004 13:33
AMSTERDAM - Beveiligingsexperts waarschuwen voor een gevaarlijk lek in het spel Unreal Tournament. Het lek komt voor bij het online spelen van het spel. Kwaadwillenden kunnen de code die verstuurd wordt bij het online spelen, gebruiken om de computer over te nemen, zo meldt CNet.
bron nu.nl
[ Voor 52% gewijzigd door ThaHandy op 24-06-2004 16:26 ]
Verwijderd
dit topic gaat dan ook over UT2004EXX schreef op 23 juni 2004 @ 14:43:
[...]
Maar helaas alleen voor UT2004. Alle oudere versies van UT/Unreal zijn nog steeds lek.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:03 ]
Off topic:Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 15:07:
maar ut1 ed zal wel niet meer
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
true; het zijn idd geen prutsers. sterker nog; ze hebben een geweldig spel gemaakt.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:41:
[...]
Die functionaliteit vind ik persoonlijk niet heel belangrijk, maar dat is mijn mening natuurlijk. Maar om dan te zeggen dat ze bij Epic prutsers zijn is natuurlijk BS.
[...]
ja; maar die headset heeft juist wel met het spel te maken...Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet lullig vind voor jullie, maar dat ik het wel zonde vind van dit topic. Ik moet als het ware tussen alle posts over de headset
zoeken naar replies die over de game zelf gaan. Het ontvangen van zo'n headset heeft ook niets te maken de gameplay oid van het spel, dus mag er naar mijn mening wel een apart topic komen daarvoor. Dus hopelijk is er hier een modje die dat topic weer open gooit.
[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 23-06-2004 23:17 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Surfin' paradise!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? gemaild ? gebeld ?Snappie88 schreef op 24 juni 2004 @ 01:04:
Het is een wonder. Ik heb eindelijk die (@%&$%(& headset binnengekregen, en je raad het nooit!?
Het is nog de juiste ook![]()
Ik sta werkelijk perplex. En nog in ongeopende doos ook enzo. Nou, die helpdesk van Atari kan niet meer kapot bij mij...
NOT
Pfff laatste keer dat ik meedoe met zo'n special edition van Atari. Hoe zij met hun klanten omgaan![]()
![]()
Verwijderd
wie niet.Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 10:08:
ja maar nu weet iedereen het wel: helpdesk van atari zuigt
Headsets zuigen harder
je moet mailen
helpdesk zuigt !
elke keer het zelfde bericht is niet echt prettig lezen hoor ... ik praat liever over het spel zelf dan hele tijd hetzelfde gemauw aan te horen over de headset
Verwijderd
UT2004 is niet ontwikkeld door ID, maar door Epic. Daarnaast ben ik het niet eens dat UT2003 een vlugafgemaakte beta is. Toegegeven het was niet van het niveau van UT, maar was naar mijn idee ook zeker geen slecht spel.X-G schreef op 24 juni 2004 @ 10:47:
Over headset: Meel naar die gast van Insidegamer.nl
Over topic: Joepie.. deel 6 alweer
BTW, ik heb een review van UT2004 gemaakt: http://www.animeplague.net/v2/games/?id=review34
Tell me you like it
Verwijderd
Check ook meteen even op spelfouten etc. :X-G schreef op 24 juni 2004 @ 10:47:
Over topic: Joepie.. deel 6 alweer
BTW, ik heb een review van UT2004 gemaakt: http://www.animeplague.net/v2/games/?id=review34
Tell me you like it
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 16:13 ]
* itsme heeft ook een kapotte play cd, wat moet ik doen om een nieuwe te krijgencybermans schreef op 24 juni 2004 @ 13:23:
Woei vandaag is FEDex ff langs geweest. Heb nu een replacement ut2004 voor me
kaduuke play dvd (scheuren). De amerikaanse box is veel gaver. Hebben ze in NL de 2dvd NONspecial edition? Die heb ik dus gekregen. Kaft van het boekje is ook wat steviger en ophang mechanisme van de dvd's is anders. Kunnen ze niet gewoon deze doosjes ook in de EU doen ( * cybermans zal wel pics neer plempen. )
Nothing to see here
Ik heb de Logitech Internet Chat Headset uiteindelijk vandaag ook binnen gekregen, dus het mailtje van Wouter dat de headset deze week op het hoofdkantoor zou arriveren en deze dan verzonden zou worden bleek inderdaad te kloppen. Na lang wachten ben ik nu dus de trotse bezitter van twee headsets.Snappie88 schreef op 24 juni 2004 @ 01:04:
Het is een wonder. Ik heb eindelijk die (@%&$%(& headset binnengekregen, en je raad het nooit!?
Het is nog de juiste ook![]()
Ik sta werkelijk perplex. En nog in ongeopende doos ook enzo. Nou, die helpdesk van Atari kan niet meer kapot bij mij...
NOT
Pfff laatste keer dat ik meedoe met zo'n special edition van Atari. Hoe zij met hun klanten omgaan![]()
![]()
Ja, dat was ik, en het geld nog steeds. Iedereen die enigsinds klote ervaringen heeft met de helpdesk van Atari kan me mailen op -. Ik ga een leuke column schrijven over die $(%&^ helpdesk, en jullie mailtjes kunnen daar prima bij van pas komen. Graag wel een inhoudelijk correct mailtje met wat er verkeerd ging, hoelang je hebt lopen wachten, of je uiteindelijk het juiste product kreeg, hoe je behandeld bent, enzovoort enzovoort enzovoort...X-G schreef op 24 juni 2004 @ 10:47:
Surfin' paradise!
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
helpdesk mailen en gelijk om een adres vragen waar je je kaduuke cd naar toe moet sturen. Die W**ter stuurt mij vrolijk een mail dat ik hem moet opsturen maar als je vraagt waar naar toe dan krijg je geen antwoord meer. Dus ik heb het via een kennis afgehandeld (en nee daar krijg je geen adres van).its_me schreef op 24 juni 2004 @ 16:12:
[...]
* cybermans heeft ook een kapotte play cd, wat moet ik doen om een nieuwe te krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door Iavak op 25-06-2004 02:57 ]
[ Voor 50% gewijzigd door cybermans op 25-06-2004 10:50 ]
Haha, thnx ja, tsjah, die k*tgrammatica controle werkt niet meer @ moi's, en diegene die ze online plaatst doet dat altijd lekker brakVerwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 16:10:
[...]
Check ook meteen even op spelfouten etc. :
*deserteurs, gevangenen
*Je begint en moet een paar wedstrijden ‘trainen’ win je ze allemaal kun ......
*Des te verder dat je komt
*De multiplayer in UT2004 verschild (let op de d)
etc.
Sommige dingen zijn ook wat spreektalerig () verwoord.
Verder is ie redelijk
EDIT:
Oja en zoals eerder gezegd: Id zou willen dat ze deze game hadden afgeleverdNee, die zijn al jaren bezig met Doom3
cybermans schreef op 25 juni 2004 @ 10:49:
nog nooit een play cd/dvd in me drive nodig gehad tijdens het spelen. Linux Rocks!
Trouwens handig linkje voor de spelers onder ons die linux gebruiken voor ut2004:
http://sourceforge.net/pr...d=99009&package_id=119539
[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 25-06-2004 11:13 ]
Verwijderd
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ben d'r gister even geweest, heb me een uurtje goed vermaakt, het niveau was redelijk tot redelijk hoog.MikeN schreef op 25 juni 2004 @ 20:46:
Zo, Onslaught public (van ex-tweaker Mannekino ofzo) draait ook weer @ ut2004://217.115.204.187:7777
Kom eens langs en laat ff weten als je wat veranderd wil zien en/of cheaters ziet ofzo
Hoop nog wat GoTTers tegen te komen
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Dit kan natuurlijk ook een tactiek zijn natuurlijk. Op het moment dat jouw powernode weer in de lucht is, kan de ander meteen de node van de tegenstander aanvallen. Of in de tussentijd wat tegenstanders afleiden.NielZ schreef op 28 juni 2004 @ 13:10:
- Mensen die blij verklaren dat ze bij de powercore van de tegenstander staan, terwijl ze daar geen hol te zoeken hebben.
Tenzij ik je verkeerd begrijp, maar meer dan één persoon bij een powernode vind ik verlies van tijd. Tenzij het een heel belangrijke powernode is natuurlijk die zo snel mogelijk in de lucht moet zijn.Mensen die een powernode wel 'opstarten', maar vervolgens vrolijk verder lopen terwijl ik sta te linken.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Klopt, ben ik volledig met je eens. Zelf vertrek ik ook al naar punten als je weet dat daar over 30 sec wat 'te beleven valt'.Infinitive schreef op 28 juni 2004 @ 17:48:
[...]
Dit kan natuurlijk ook een tactiek zijn natuurlijk. Op het moment dat jouw powernode weer in de lucht is, kan de ander meteen de node van de tegenstander aanvallen. Of in de tussentijd wat tegenstanders afleiden.
Maar goed, als jij je basis aan het verdedigen bent en je medemensen staat bij de basis van de tegenstanders, dan is dat natuurlijk wel wat anders.
Mja, daar zit wat in, ik denk dat het een beetje kwestie van smaak is. Het hangt er denk ik ook vanaf met hoeveel man je speelt of dit nuttig is of niet. Als je met z'n 5'en in het veld staat is het misschien tijdverlies, als je met z'n 12'en staat kun je met z'n 2'en lekker snel die node opladen, zodat de andere 10 sneller de middelste nodes kunnen pakken (want als het goed is zijn zij inmiddels doorgeredenTenzij ik je verkeerd begrijp, maar meer dan één persoon bij een powernode vind ik verlies van tijd. Tenzij het een heel belangrijke powernode is natuurlijk die zo snel mogelijk in de lucht moet zijn.
Soms kan het ook handig zijn om even snel een powernode te starten en dan direct op zoek te gaan naar een redeemer of iets dergelijks. Tegen de tijd dat je die gevonden hebt en bij een node van de vijand staat, is je eigen powernode opgeladen en boem, node van de vijand weg.
Ook een beetje kwestie van smaak denk ik, iedereen vindt natuurlijk iets anders prettig (persoonlijk ben ik een grote Severance & Primevall fan).MikeN schreef op 28 juni 2004 @ 19:00:
NielZ: Arctic is een hele populaire en imho ook goede map, van de assymmetrie heb ik eigenlijk nog nooit last gehad, en sowieso speel je toch al 2 ronden op die public, dus
[ Voor 10% gewijzigd door NielZ op 28-06-2004 19:54 ]
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Niemand?Blade_V schreef op 24 juni 2004 @ 17:10:
Vraagje over het connecten, want ik kan al dagenlang niet meer connecten met m'n UT2k4
Zegt steeds connection failed, en dat gebeurt bij elke server, ook bij mods
En d'r zijn blijkbaar ook nog genoeg servers die niet de patch hebben gedraait blijkbaar, ik krijg vaag genoeg "Incompetible Game Files"
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
als er een weg bovenlangs loopt of het is te ver weg doet ie het nietNHJ BV schreef op 29 juni 2004 @ 15:56:
Die Target Painter doet het heel vaak niet, dan richt je idd een stukje verder en dan doet'ie het wel. Ik heb dit vaak met airstrikes op AS-Hellbender/Scorpionrace. Het zijn overigens wel steeds dezelfde plekken waar hij het niet doet, het is niet random ofzo.
Verwijderd
Sja, het is moeilijk hier iets van te zeggen. Heb je er een router tussen? Zo ja, dan zou ik daar maar naar kijken. Als je werkend internet hebt en de legale versie van het spel dan moet het gewoon werken.Blade_V schreef op 29 juni 2004 @ 16:17:
[...]
Niemand?
Ik blijf nog steeds Connection Failed krijgen![]()
Ik heb überhaupt nooit mail teruggekregen van die gastencybermans schreef op 30 juni 2004 @ 13:00:
Vandaag weer de postbode staan opwachten en 3 maal raden: geen headset. Net een mailtje naar Wouter van V. gestuurt is die gast weer is pleite tot 2 juli. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik wordt een beetje moe van al het trage gezeur van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Helpdesk. * cybermans gaat denk ik maar eens een brief naar de consumentenbond sturen maybe dat dat helpt.
[ Voor 9% gewijzigd door Black Sparrow op 01-07-2004 14:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb m ff (heel even) geprobeerd en hij ziet er zeer goed uit. Hij is alleen wel erg groot leek me. Maar het zou cool zijn als ie ff getest zou kunnen worden online, ipv tegen botsVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:39:
Jediuberknaft, is het al wat gelukt met de soundtrack? Ik heb een nieuwe beta klaar van me map met flink wat verbeteringen weer.
http://home.quicknet.nl/m...elir/ctf-naelir-beta5.zip
Ik hoor het wel.
Verwijderd
Verwijderd
Mmm, ik zit momenteel ook met Cedega (zonder point2play btwVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 18:46:
Dit is wel wat off-topic, maar heeft onrechtstreeks een beetje met UT te maken (hoop ik)
Unreal Tournament 2004, is dat op de Unreal Warfare engine gebaseerd ?
Zo ja, speelt iemand de non-linux native versie onder Linux met WineX ?
Zo ja, welke settings zijn nodig in ~/.transgaming/config ?
Ik probeer namelijk Raven Shield te draaien met WineX 4.0.1 aka Cedega.
Installatie is gelukt, maar ik kom niet verder dan het splashscreen.
Iedere fatsoenlijke hoster die nog wat support geeft en vertrouwen heeft in zijn eigen servers zal jou rustig een paar dagen laten testen.Black Sparrow schreef op 01 juli 2004 @ 14:58:
Hoe kan je nou (gratis) testen bij een hoster?
Verwijderd
Config mailen gaat moelijk zijnVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:05:
[...]
Mmm, ik zit momenteel ook met Cedega (zonder point2play btw) te stoeien.
Niet in combinatie met RS overigends maar gewoon met de native-Win versie van ut2k4.
Zou je misschien je config kunnen mailen naar 'theunage at hotmail'? Hopelijk valt me iets op ofzo...
Je kunt je vraag trouwens misschien beter in dit topic posten
Ff mailen?Black Sparrow schreef op 01 juli 2004 @ 14:58:
Hoe kan je nou (gratis) testen bij een hoster?
[ Voor 30% gewijzigd door Sorcerer8472 op 02-07-2004 02:32 ]
De producer van sf kennende (Optimizer) gaat dit inderdaad nog wel een tijd duren. Ik heb echt nul vertrouwen in die vent. In de tussentijd speel ik SAS, wat een team heeft die wel naar de community luisteren. Sterker nog, aanstaande zondag speelt mijn clan ([CloWn]) tegen het dev-teamCorteX schreef op 01 juli 2004 @ 23:11:
Is de volgende deadline voor de MSU Contest (phase 4) echt pas 20 augustus? Want dat betekend dat Strike Force 2004 dus ook nog erg lang gaat duren.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Leuk dat je zo over een team praat dat zeer veel tijd in een mod steekt zonder er maar een cent voor te ontvangen. Je mag blij zijn dat je dit soort gratis content krijgt en als je er commentaar op hebt maak je toch lekker zelf zo'n mod? Kan je zien hoeveel werk en toewijding dat vraagt.woutur schreef op 02 juli 2004 @ 19:54:
[...]
De producer van sf kennende (Optimizer) gaat dit inderdaad nog wel een tijd duren. Ik heb echt nul vertrouwen in die vent. In de tussentijd speel ik SAS, wat een team heeft die wel naar de community luisteren. Sterker nog, aanstaande zondag speelt mijn clan ([CloWn]) tegen het dev-team
SF2004? Leugens!
[ Voor 3% gewijzigd door woutur op 03-07-2004 01:31 ]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
ehm laten we niet met modder gaan gooien svp, als jij niet verteld wie je bent, hoe moet iemand anders dan ruiken dat jouw (in eerste instantie) niet-onderbouwde commentaar (blijkbaar?) wel ergens op slaat?woutur schreef op 03 juli 2004 @ 01:30:
Jij weet duidelijk niet tegen wie je het hebt en waar het over gaat. Het spijt me maar je opmerkingen wat dit betreft spui je maar tegen mensen waarvan je weet dat ze er niets over weten.
Zonder op details in te gaan heb ik al heel wat gedaan voor de UT versie van deze mod. Jij?
Ik weet wie de producer is. Jij? Ik weet hoe hij in het verleden met mensen is omgegaan. Jij?
Ik heb dus gegronde redenen om niet veel te verwachten van deze mod.
Nu wil ik jouw verhaal wel horen over deze mod want met je lege, generieke opmerkingen sla je een modderfiguur.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dat vind ik raar in forum als dit. We gaan er vanuit dat mensen zomaar uit hun nek lullen?Ramon de Jesus schreef op 03 juli 2004 @ 10:57:
[...]
ehm laten we niet met modder gaan gooien svp, als jij niet verteld wie je bent, hoe moet iemand anders dan ruiken dat jouw (in eerste instantie) niet-onderbouwde commentaar (blijkbaar?) wel ergens op slaat?
Verwijderd
Verwijderd
Als je zoiets "groots" als het CBP released moet je kritiek ook kunnen hebben IMHO. Er zaten veel maps tussen die gewoon niet speelbaar waren (heb ze lang niet allemaal geprobeerd btw) en dat was gewoon een beetje jammer.Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:54:
Ah vandaar, kijk dat geeft een andere kijk op de zaak en nu begrijp ik je standpunt ook wel.
Er zijn echter ook mensen die graag mensen flamen als ze gratis content aanbieden. Toen wij bijvoorbeeld cbp2 releasden waren er een aantal figuren "this is junk, bleh, only eyecandy shit". Dat is niet echt fijn om te horen als je meer dan 120 uur aan een map gewerkt heb, vandaar mijn reactie.
Tja, cheaters kom ik eigenlijk nooit tegen, maar ik kom dan ook amper op publics. Het clanwereldje zou actiever kunnen, maar imho zijn er genoeg clans om tegen te spelen en draait het nog prima.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 00:32:
Wil aan ene kant best graag UT2004 aanschaffen om weer is een lekkere MP game te hebben. Leeft het MP gedeelte van UT2004 nog of zie je het al afzwakken en maken de serieuse gamers steeds meer plaats voor de cheater?
Verwijderd
Ik heb dus deze stap genomen, iedergeval ik krijg morgen UT2004 op mijn deurmat. Waarom deels vanwege de vele mod's en jah ik lees redelijk vaak het UT2004 topic en dat heeft me over de streep getrokken. Hoop dat het niet hetzelfde gaat als met UT2003 toen ik die kocht was namelijk al de halve community dood.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 00:32:
Wil aan ene kant best graag UT2004 aanschaffen om weer is een lekkere MP game te hebben. Leeft het MP gedeelte van UT2004 nog of zie je het al afzwakken en maken de serieuse gamers steeds meer plaats voor de cheater?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Hmmm daar zal ik eens ff naar gaan kijken, had het net wel voor mekaar via de Stunt vehicles mutator, op de een of andere vage manier als je daar charged voor een jump en gewoon die toets inhoud, kun je gewoon doortuffen tegen een wand die bijna verticaal is, je verliest gewoon geen snelheid meerVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:47:
een physics volume er omheen gooien en dan alleen op voertuigen bijv low grav of iets dergelijks..
misschien dat ze dan niet naar beneden vallen
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Klopt dat is ook mijn overweging. Zal niet eerste keer wezen dat ik spel koop voor de MP en vervolgens blijkt de community al grotendeels zijn heil te zoeken in een andere game.CycloneX schreef op 05 juli 2004 @ 12:40:
[...]
Ik heb dus deze stap genomen, iedergeval ik krijg morgen UT2004 op mijn deurmat. Waarom deels vanwege de vele mod's en jah ik lees redelijk vaak het UT2004 topic en dat heeft me over de streep getrokken. Hoop dat het niet hetzelfde gaat als met UT2003 toen ik die kocht was namelijk al de halve community dood.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Laat dat headset gedoe FFS nou is een keer uit het topic.
Ik krijg die error maar op één server (die ik zelf dedicated host), en op andere servers niet. Zal het dan toch aan mijn UT2004 install liggen, en zou reinstall werken? (is veel werk, dus wil t eerst ff weten)MikeN schreef op 30 juni 2004 @ 13:33:
Als je niet kan connecten én ook af en toe incompatible game files krijgt is er serieus wat mis met je UT install. Uninstall hem eens en install hem dan weer is, meestal is het dan verholpen. Incompatible gamefiles zou je nooit mogen zien aangezien de patches allemaal compatible zijn met elkaar enzo.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq