Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/UT2004.jpg

In het kort:

Unreal Tournament 2004 is de volgende telg in de Unreal familie. Unreal Tournament 2004 komt met 2 nieuwe gametypes, Assault en Onslaught. Qua gameplay gaat Unreal Tournament 2004 weer wat meer terug richting UT'99. De full version van Unreal Tournament komt op 6 CD's of 1 DVD en er komen maarliefst 105 maps in. De volledige versie ligt inmiddels in de winkels!

Game Features

Assault Mode
Assault mode returns! Redesigned for UT2004, this fan-favorite mode sees teams face-off to defend and attack fortified bases, from fast-moving trains, barreling across an arid alien desert to a Skaarj mother ship, poised to attack the human home world.

Onslaught Mode
Onslaught mode takes team combat to the next level! Opposing teams are pitted against each other to capture and hold strategic points in order to attack and destroy the enemy power core. Taking place in massive outdoor environments, here is where vehicular combat comes into its own. Flying and driving machines take combatants to the frontline and gigantic mobile battle stations serve as a platform from which to launch devastating attacks.

Vehicles
Rev-up and ride out in an array of land-, air-, and space-based vehicles that play critical roles in a successful combat strategy in Assault and Onslaught. With vehicles ranging from single man fighters to five man behemoths, Unreal Tournament 2004 provides players with plenty of choices when shopping for a mechanized implement of destruction.

Levels
More than 95 maps will be available immediately, including more than 45 brand new maps for all existing game play modes as well as new modes of play. Vast outdoor environments, deep space combat areas and tightly packed indoor techno-arenas are all waiting for the latest entrants to the Tournament.

Weapons
The entire smorgasbord of frag-dealing weaponry from Unreal Tournament 2003 returns for the experienced player to wield masterfully against new contestants. Those armaments are joined by three new implements of doom: the Mine layer, which disperses spider-like bombs that chase and harass any enemy that comes within range; the anti vehicle rocket launcher, or AVRiL, which deals out a payload of massive rockets tuned to seek and destroy enemy mechanized units; the Grenade Launcher, which launches timed explosives that will bounce on the ground and stick to enemies and enemy vehicles, only to be triggered by the weapons altfire command; and, the return of the notorious Sniper Rifle from the original Unreal tournament, completely redesigned and upgraded to make heads roll.

New Characters
Unreal Tournament 2004 introduces 32 new characters on four new teams: The human Thunder Crash, lead by Tournament hero, Malcolm; the Robotic Corrupt, lead by an upgraded Xan Kriegor; the Iron Skull, a team of merciless Skaarj warriors; and the Hellions -- wreckless human mercenaries and pirates who delight in the thrill of the kill.

New Technology
Unreal Tournament not only brings new content for hardcore fans to relish, it also delivers a tremendous technology update over its predecessor, delivering a faster, slicker, deeper experience than ever before. New technological features include:
* Voice-over IP support - command and coordinate. Give orders, rally your troops or talk smack with the enemy.
* Voice recognition - give orders to bots; no more typing when you should be fighting!
* Completely redesigned menus, including a new server browser with right-click menus and many brand-new configurable features.
* Improved AI: vehicle control, advanced dodging and wall-dodging, improved aim, better team coordination.
* Deeper single player mode with comprehensive team management options, challenge matches, multiple endings and more.
* Integrated map vote and match set-up for Internet play.
* UnrealTV - a proxy broadcast system allowing a huge number of spectators to watch a match live over the Internet.
* Pixomatic software renderer allowing incredible performance with no 3D card required. Play UT2004 on your laptop!
* A re-designed HUD, improved weapon effects (bullet decals, incredible explosions), improved first person weapon rendering and innumerable improvements for mod authors, new announcer voices, rendering optimizations...the list goes on!

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.unrealtournament.com/screens/pc/14b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.unrealtournament.com/screens/pc/12b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.unrealtournament.com/screens/pc/1b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.unrealtournament.com/screens/pc/2b.jpg

Downloads

Demo
De demo bevat 7 mappen (AS-Convoy, ONS-Torlan, ONS-Primeval, DM-Rankin, CTF-BridgeOfFate, CTF-FaceClassic, BR-Colossus) en 7 game modes (Assault, Onslaught, Deathmatch, Capture The Flag, iCapture The Flag, Team Deathmatch, Bombing Run)

Patch v3355
Voor de volledige change list, klik hier.

UT 2004 Win XP Levels
Bevat 2 nieuwe Onslaught maps: ONS-Ascendancy en ONS-Aridoom.

Communty Bonus Pack 2 Volume 1

Communty Bonus Pack 2 Volume 2

Meer info over het CBP2 op http://planetunreal.com/cbp

Flag Pack 2004

Meer info op http://www.planetunreal.com/fp2004

UTXMP (XMP mod voor UT2004)

Meer info over deze mod op http://www.free-monkey.com

Maps, mutators, tools, ...
Alle mooiste maps, tofste mutators en andere handige tools staan hier mooi samengevat :)

Intro ATi Logo

Net zoals in UT2003 wordt je bij het opstarten van UT2004 getrakteerd op een stukje nVidia propaganda :p Mensen die een ATi videokaart hebben kunnen bovenstaand ATi logo downloaden. Instructies inbegrepen.

Kevin Riepl's muziek

Kevin Riepl heeft muziek voor UT2003 en UT2004 gemaakt. Deze staan uiteraard ook als .ogg in je \Music\ folder, maar je kan ze ook direct als .mp3 downloaden op bovenstaande link.

FAQ

System Specifications

Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III or AMD Athlon 1.0 GHz processor or faster (1.5 GHz or faster processor recommended)
Memory: 128 MB RAM minimum (256 MB recommended)
Hard Disk Space: 3.5 GB free
Video: Any Windows-compatible video card(NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon with at least 64 megs of video memory recommended.)
Sound: Windows®-compatible sound card. NVIDIA® nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.
DirectX®: DirectX® version 8.1(included)or higher
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported. 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended.

Hoe maak ik ingame screens van UT2004?

Screens maken kan met F9, maar andere programma's zoals FRAPS werken ook gewoon (mocht je dat willen). Indien je gewoon de F9 functie van UT2004 gebruikt, dan komen de screenshots in \UT2004\Screenshots\ terecht.

Hoe zie ik mijn FPS tijdens een potje?
Je kan je FPS zien door op <tab> of <~> te drukken en dan 'stat fps' intikken. Er komt dan rechtsboven een FPS countertje te staan.

Kan ik UT2004 ook in OpenGL draaien?

Ja dat kan! Doe het volgende:

open je ut2004.ini, die zich in in UT2004\System\ bevind.
verander dit:
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice

naar dit:
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice

Hoe connect ik direct naar IP's?

Je kan je direct naar IP's connecten door op <tab> of <~> te drukken en dan 'open <ip>' intikken.

Hoe gebruik ik adrenaline?

Als je 100 adrenaline punten hebt (kijk rechtsboven op het tellertje) kan je de volgende moves gebruiken:
- 4x vooruit = Speed (je beweegt sneller)
- 4x achteruit = Booster (je health en shield worden langzaam gevuld)
- 2x rechts 2x links = Invisible (onzichtbaar dus )
- 2x vooruit 2x achteruit = Berserk (sterkere en snellere schoten)

Hoe zie ik mijn ping?

Je ping staat doorgaans op het scoreboard, die je vind door op F1 te drukken. Wil je meer uitgebreide statistieken over je verbinding met de gameserver, druk dan op <tab> of <~>, tik daar 'stat net' in en druk op ENTER.

Default models

Open UT2004.ini en ga naar "[UnrealGame.DeathMatch]". Hier staat als het goed is "bForceDefaultCharacter=False" zet deze op True (staat hij er niet zet em er dan zelf tussen).
Open nu User.ini en zoek naar "[XGame.xPawn]" en voeg de volgende regels toe.

PlacedCharacterName=Gorge
PlacedFemaleCharacterName=Rylisa

Op de plaats van de namen kan je elke model naam invoeren die je wilt zolang je maar een male model en een female model neerzet. Zelf ik heb Gorge en Rylisa aangezien die geen vreemde bewegingen hebben als ze springen enzo. Samen met Brightskins is dit erg lekker spelen.

Hier 2 screens hoe het er met default models en brightskins uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Brighblue.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Brighred.jpg

Wat is TruFORM en hoe zet ik het aan in UT2004?

Afbeelding 1: TruFORM aan
Afbeelding 2: TruFORM uit
Afbeeldingslocatie: http://www.aimhere.nl/got_files/TruForm.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.aimhere.nl/got_files/TruForm_2.jpg

TruFORM is in essentie een techniek van ATi om alles wat levensechter te maken door hardwarematig polygonen toe te voegen. Voor UT2004 betekent dit dat models er mooier en ronder uitzien.

Hoe zet ik TruFORM aan dan?
- Zorg ervoor dat je een ATi kaart hebt :)
- Zet in je ATi Control Panel TruFORM aan.
- Ga naar je UT2004.ini (UT2004\System\)
- ctrl + F naar 'npatches' verander dit van False naar True
- Zet tesselationfactor (staat direct onder npatches) op 2, 4, 6 of 8. Dit is het aantal waarmee UT2004 uitrekent hoeveel polygonen een mannetje moet hebben. heeft een mannetje bijv 5.000 polygonen, en kies jij voor 8, dan heeft het mannetje dus 40.000 polygonen. Hou er wel rekening mee dat je fps hierdoor enorm kunnen dalen!

nVidia intro logo? Ik wil een andere!

Dat kan en is heel simpel.
Benodigd heden:
UT2004
Photoshop of een ander programma wat TGA files aankan
Deze file
10 minuten de tijd

Download het filetje en pak de rar uit. Hierin bevind zich het file Playseal_T.TGA. Open deze in Photoshop. Je ziet nu voornamelijk veel zwart met een wit rondje, in dit witte rondje staat normaal het Nvidia logo. Zet hier je eigen creatie in.
Bewaar het geheel als TGA file (photoshop wil normaal alleen als psd saven, ff opletten dus).

Open nu de Unreal Level Editor, deze bevind zich in "UT2004/System" onder de naam "UnrealEd.exe". Zodra deze opent zou er een scherm moeten verschijnen. Verschijnt deze niet dan is deze te vinden onder "View -> Show Texture Browser".
Hier ga je naar "File -> Open" en zoek in de Textures map het bestand NvidiaLogo_T.utx en open deze. Ga nu naar "File -> Import" en zoek de net gesavede PlaySeal_T.TGA en open deze. In het volgende scherm moet de inhoud van Groep leeg zijn, is deze het niet hanteer dan uw delete toets. Klik hierna op OK en Save de texture (File -> save in de texture browser) en overschrijf het originele bestand.

Ik vind die intro irritant/lame/te lang duren! Kan ik die overslaan?

Ja dat kan! Ga naar UT2004\System\ en open je ut2004.ini. Ctrl+F naar "LocalMap" en verander dit naar "LocalMap=nointro.ut2".

De Installer pakt mijn CD-key niet! Wat nu?

Atari heeft inmiddels al toegegeven dat er iets niet goed is gegaan bij het drukken van de CD-key stickers. Ze geven als advies om overal waar je een B of een 8 leest, het tegenovergestelde te proberen.

Ik ben te lui om Singleplayer uit te spelen en wil meteen alles unlocken

Open je User.ini en ga naar "[GUI2K4.UT2k4MainPage]", hier staat "TotalUnlockedCharacters=" verander dit in "TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan"

Registry

Als je ooit je key wilt vervangen of van plan bent om je pc opnieuw te installen is dit een heel leuk weetje die je veel installen kan schelen.
ga in je registry naar
"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Unreal Technology\Installed Apps\UT2004]"
hier vind je alles van UT2k4 waaronder je key. Als je alles hier extract naar een reg file hoef je volgende keer als je windows opnieuw installed alleen maar het reg file te draaien om UT2k4 weer werkende te krijgen.

Welke porten moet ik forwarden? (quote van X-rey)

ik heb een andere router maar normaal doe je de forward met een NA(P)T ( Network Address Port Translation) bij mij heb je dan de volgende opties:

Protocol: tcp/udp > UDP bij UT

Inside IP: Hier komt het IP van de pc waar de UT2004 server draait
Inside Port: De poort waarop de UT2004 server draait (7777)

Outside IP: bij mijn router is dat: 0.0.0.0 dat betekend alle IP's die proberen
Outside Port: zelfde als bij de inside port (7777)

dit moet je 2x doen: 1x met de port op 7777 en 1x met de poort op 7778

bij mijn router heb ik dan ook nog een "save all" link in het scherm staan. Zoek die dus om de wijzigingen op te slaan anders werkt het NIET!

Ik ben op zoek naar een clan

http://www.aimhere.nl :p

Waarom Aim Here joinen? :

1. Stabiele clan (wij zullen niet snel verdwijnen itt vele andere clans)
2. Genoeg goede eigen spullen (UT server, teamspeak server etc.)
3. Veel actieve members (meer altijd welkom), dus je kan altijd spelen
4. Open sfeer, iedereen kent elkaar ook wel enzo
5. Geen vereisten aan niveau e.d.
6. Goede naam in het wereldje (itt veel andere clans)
7. Niet 100% funclan, maar ook niet 100% wannabe-l33t clan enzo, gewoon relaxt, maar wel proberen wat te bereiken.

Links

Officiële UT2004 website
BeyondUnreal
Unreal Ops
PlanetUnreal
Officiële UT2003/4 forums
UT2004 Tweak Guide

Het grote Unreal Tournament 2004 topic
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 3
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 4
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 5

Het UnrealEd 3.0 topic

[ Voor 72% gewijzigd door XWB op 25-02-2005 15:24 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Ik zal vanavond nog meer downloads & ini tweaks enzo toevoegen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
ey peeps is dit al bekend?

Groot beveiligingslek in Unreal Tournament
Uitgegeven: 23 juni 2004 13:33

AMSTERDAM - Beveiligingsexperts waarschuwen voor een gevaarlijk lek in het spel Unreal Tournament. Het lek komt voor bij het online spelen van het spel. Kwaadwillenden kunnen de code die verstuurd wordt bij het online spelen, gebruiken om de computer over te nemen, zo meldt CNet.

bron nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allang en er is al een patch voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:31:
Juh, staat ook al in de startpost (samenvatting) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:08

EXX

EXtended eXchange

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:31:
Maar helaas alleen voor UT2004. Alle oudere versies van UT/Unreal zijn nog steeds lek. :(

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 23:35

ThaHandy

Discovery Channel

Gh0stw4lk3r schreef op 23 juni 2004 @ 13:58:
ey peeps is dit al bekend?

Groot beveiligingslek in Unreal Tournament
Uitgegeven: 23 juni 2004 13:33

AMSTERDAM - Beveiligingsexperts waarschuwen voor een gevaarlijk lek in het spel Unreal Tournament. Het lek komt voor bij het online spelen van het spel. Kwaadwillenden kunnen de code die verstuurd wordt bij het online spelen, gebruiken om de computer over te nemen, zo meldt CNet.

bron nu.nl
waarvan al een patch voor is nl de ofi. v3236 van 15 juni :)

[ Voor 52% gewijzigd door ThaHandy op 24-06-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EXX schreef op 23 juni 2004 @ 14:43:
[...]
Maar helaas alleen voor UT2004. Alle oudere versies van UT/Unreal zijn nog steeds lek. :(
dit topic gaat dan ook over UT2004 ;)

enne ik weet dat er voor tactical-ops een patch uitkomt waardoor dit ook weg is ( community patch )

maar ut1 ed zal wel niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog servers van de tweakers hier? CTF dan he of TDM/DM, NW of Insta maak nie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hacku:

Misschien is het handig om ook links te plaatsen naar de Community Bonus Packs in de startpost. En verder linkjes naar de verschillende mods etc.

*CBP2 Vol. 1

Eerste Communty Bonus Pack:

mirror 1
mirror 2
mirror 3
mirror 4
mirror 5
mirror 6
mirror 7

*CBP2 Vol. 2

Tweede Community Bonus Pack:

Mirror
Mirror
Mirror
Mirror

*Jail Break

Mod voor UT2004

Mirror

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Dat zal ik strax doen :) had vanmiddag niet zo heel veel tijd om alles in de startpost te zetten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 15:07:
maar ut1 ed zal wel niet meer
Off topic:
Voor UT1 kun je een voorlopige patch hier halen: www.gdries.com/IpServer.u

Het lek zit in native code, maar met deze UnrealScript patch is je server iig niet meer vulnerable. Tijdens het wachten op een officiele patch (if ever) is dit iig een tijdelijke oplossing.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:41:
[...]

Die functionaliteit vind ik persoonlijk niet heel belangrijk, maar dat is mijn mening natuurlijk. Maar om dan te zeggen dat ze bij Epic prutsers zijn is natuurlijk BS.
[...]
true; het zijn idd geen prutsers. sterker nog; ze hebben een geweldig spel gemaakt.
Alleen ik kan mij niet herinneren Epic prutsers genoemd te hebben
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet lullig vind voor jullie, maar dat ik het wel zonde vind van dit topic. Ik moet als het ware tussen alle posts over de headset
zoeken naar replies die over de game zelf gaan. Het ontvangen van zo'n headset heeft ook niets te maken de gameplay oid van het spel, dus mag er naar mijn mening wel een apart topic komen daarvoor. Dus hopelijk is er hier een modje die dat topic weer open gooit.
ja; maar die headset heeft juist wel met het spel te maken...

ik kan het ook omdraaien; ik moet tussen de posts over het spel zoeken naar de replies over de headset. Maar dat is nou eenmaal inherent aan een 'het grote x topic'.

Overigens; volgens mij heb ik mijn headset vandaag ook gekregen. Was alleen niet thuis en er ligt een briefje in van de tpg waarop staat vermeld dat de afzender onbekend is (en dat ze het morgen nogmaals proberen :) )

offtopic:
ik heb de tekst even door de spelcontrole gehaald zodat je je niet meer hoeft te ergeren aan de typfouten

[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 23-06-2004 23:17 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
hmmz nog geen headset/briefje gehad. Hoop dat het morgen komt en als het goed is dropt fedex ergens volgende week mijn replacement dvd aan de deur in me handen. Ze hadden het goed verprutst bij Epic maar ze maken het toch wel weer goed vind ik door je gewoon die oude headset te laten houden :)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

en ik ben het helemaal eens met dat dit topic tog echt wel soort van 'vervuild' is door die headshit.

Tuurlijk, zoals ik al eerder heb gezegd begrijp ik de frustatie ... Maar om dan het merendeel van dit topic alleen maar te vullen met posts over de headset ... Gaat dat over het spel zelf ??

Begrijp me dus nie verkeerd, ik ben bezitter van de goede set (gebruik hem alleen nooit), maar begrijp de mensen wel die hier komen voor vragen over het spel zelf en dan echt moeten zoeken tussen al die headset posts. Kan er wel omheen lullen, maar zeg nou zelf ... volgens mij bestaat dit en vooral de oudere topics uiteraard, vooral uit headset frustatie. Dus dat dan een apart topic over die headset gesloten wordt door de MODS begrijp ik dan ook nie.

iek heb gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Het is een wonder. Ik heb eindelijk die (@%&$%(& headset binnengekregen, en je raad het nooit!?

Het is nog de juiste ook :o

Ik sta werkelijk perplex. En nog in ongeopende doos ook enzo. Nou, die helpdesk van Atari kan niet meer kapot bij mij...

NOT

Pfff laatste keer dat ik meedoe met zo'n special edition van Atari. Hoe zij met hun klanten omgaan |:( 8)7 :r

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 17:49
Snappie88 schreef op 24 juni 2004 @ 01:04:
Het is een wonder. Ik heb eindelijk die (@%&$%(& headset binnengekregen, en je raad het nooit!?

Ik sta werkelijk perplex. En nog in ongeopende doos ook enzo. Nou, die helpdesk van Atari kan niet meer kapot bij mij...

NOT

Pfff laatste keer dat ik meedoe met zo'n special edition van Atari. Hoe zij met hun klanten omgaan |:( 8)7 :r
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? gemaild ? gebeld ?

Je heb totaal gelijk wat betreft die helpdesk van hun, wat een bagger zooi, het lijkt wel of ze daar helemaal NIKS goed kunnen doen. De ene blunder na de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
als iemand problemen heeft met de vermeldingen van de headset in dit topic gaat hij maar bij een van de mods klagen.
Een mod zelf heeft het topic over de headset gesloten met een verwijzing naar het grote UT2k4 topic en het daar maar over de headset te hebben.
De headset werd bij een versie van het spel geleverd dus als er problemen zijn en men mag geen apart topic openen moet dit maar hier behandeld worden.
Dat iedereen zijn eigen regels gaat maken en anderen gaat verbieden het hier over headsets te hebben vind ik een beetje zielig. Om zulke beslissingen te maken daar heb je Mods voor.
En ga dan niet steeds maar vermelden dat je het topic vervuiling vind want dat eeuwige gezeur over kappen met die headsets vind ik weer topic vervuiling.

Als je het zat bent ga dan gewoon naar een Mod en probeer er met hem uit te komen.

heb btw me vinger aan de verpakking opengehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar nu weet iedereen het wel: helpdesk van atari zuigt

Headsets zuigen harder

je moet mailen

helpdesk zuigt ! :X

elke keer het zelfde bericht is niet echt prettig lezen hoor ... ik praat liever over het spel zelf dan hele tijd hetzelfde gemauw aan te horen over de headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Over headset: Meel naar die gast van Insidegamer.nl

Over topic: Joepie.. deel 6 alweer :)
BTW, ik heb een review van UT2004 gemaakt: http://www.animeplague.net/v2/games/?id=review34

Tell me you like it :p

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 10:08:
ja maar nu weet iedereen het wel: helpdesk van atari zuigt

Headsets zuigen harder

je moet mailen

helpdesk zuigt ! :X

elke keer het zelfde bericht is niet echt prettig lezen hoor ... ik praat liever over het spel zelf dan hele tijd hetzelfde gemauw aan te horen over de headset
wie niet.
maar de headset zat bij het spel als onderdeel ervan.
en als het hier niet mag en er mag ook geen eigen topic geopend worden kan dit probleem nergens besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 24 juni 2004 @ 10:47:

BTW, ik heb een review van UT2004 gemaakt: http://www.animeplague.net/v2/games/?id=review34

UT2004 is niet ontwikkeld door ID, maar door Epic. Daarnaast ben ik het niet eens dat UT2003 een vlugafgemaakte beta is. Toegegeven het was niet van het niveau van UT, maar was naar mijn idee ook zeker geen slecht spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Woei vandaag is FEDex ff langs geweest. Heb nu een replacement ut2004 voor me
kaduuke play dvd (scheuren). De amerikaanse box is veel gaver. Hebben ze in NL de 2dvd NONspecial edition? Die heb ik dus gekregen. Kaft van het boekje is ook wat steviger en ophang mechanisme van de dvd's is anders. Kunnen ze niet gewoon deze doosjes ook in de EU doen ( * cybermans zal wel pics neer plempen. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check ook meteen even op spelfouten etc. :

*deserteurs, gevangenen
*Je begint en moet een paar wedstrijden ‘trainen’ win je ze allemaal kun ......
*Des te verder dat je komt
*De multiplayer in UT2004 verschild (let op de d ;) )
etc.

Sommige dingen zijn ook wat spreektalerig ( :P ) verwoord.

Verder is ie redelijk :)

EDIT:

Oja en zoals eerder gezegd: Id zou willen dat ze deze game hadden afgeleverd :P Nee, die zijn al jaren bezig met Doom3 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
cybermans schreef op 24 juni 2004 @ 13:23:
Woei vandaag is FEDex ff langs geweest. Heb nu een replacement ut2004 voor me
kaduuke play dvd (scheuren). De amerikaanse box is veel gaver. Hebben ze in NL de 2dvd NONspecial edition? Die heb ik dus gekregen. Kaft van het boekje is ook wat steviger en ophang mechanisme van de dvd's is anders. Kunnen ze niet gewoon deze doosjes ook in de EU doen ( * cybermans zal wel pics neer plempen. )
* itsme heeft ook een kapotte play cd, wat moet ik doen om een nieuwe te krijgen ;(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:14
Snappie88 schreef op 24 juni 2004 @ 01:04:

NOT

Ik heb de Logitech Internet Chat Headset uiteindelijk vandaag ook binnen gekregen, dus het mailtje van Wouter dat de headset deze week op het hoofdkantoor zou arriveren en deze dan verzonden zou worden bleek inderdaad te kloppen. Na lang wachten ben ik nu dus de trotse bezitter van twee headsets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ja, dat was ik, en het geld nog steeds. Iedereen die enigsinds klote ervaringen heeft met de helpdesk van Atari kan me mailen op -. Ik ga een leuke column schrijven over die $(%&^ helpdesk, en jullie mailtjes kunnen daar prima bij van pas komen. Graag wel een inhoudelijk correct mailtje met wat er verkeerd ging, hoelang je hebt lopen wachten, of je uiteindelijk het juiste product kreeg, hoe je behandeld bent, enzovoort enzovoort enzovoort...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vraagje over het connecten, want ik kan al dagenlang niet meer connecten met m'n UT2k4 :(
Zegt steeds connection failed, en dat gebeurt bij elke server, ook bij mods
En d'r zijn blijkbaar ook nog genoeg servers die niet de patch hebben gedraait blijkbaar, ik krijg vaag genoeg "Incompetible Game Files"

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ut2k4 rules :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
its_me schreef op 24 juni 2004 @ 16:12:
[...]

* cybermans heeft ook een kapotte play cd, wat moet ik doen om een nieuwe te krijgen ;(
helpdesk mailen en gelijk om een adres vragen waar je je kaduuke cd naar toe moet sturen. Die W**ter stuurt mij vrolijk een mail dat ik hem moet opsturen maar als je vraagt waar naar toe dan krijg je geen antwoord meer. Dus ik heb het via een kennis afgehandeld (en nee daar krijg je geen adres van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Wisten jullie dat, dat je na het installeren van de patch geen play-cd meer nodig hebt om het spel te kunnen spelen?

Zo ja, negeer
zo nee, probeer

:>

[ Voor 4% gewijzigd door Iavak op 25-06-2004 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
nog nooit een play cd/dvd in me drive nodig gehad tijdens het spelen. Linux Rocks!

Trouwens handig linkje voor de spelers onder ons die linux gebruiken voor ut2004:
http://sourceforge.net/pr...d=99009&package_id=119539

[ Voor 50% gewijzigd door cybermans op 25-06-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 16:10:
[...]

Check ook meteen even op spelfouten etc. :

*deserteurs, gevangenen
*Je begint en moet een paar wedstrijden ‘trainen’ win je ze allemaal kun ......
*Des te verder dat je komt
*De multiplayer in UT2004 verschild (let op de d ;) )
etc.

Sommige dingen zijn ook wat spreektalerig ( :P ) verwoord.

Verder is ie redelijk :)

EDIT:

Oja en zoals eerder gezegd: Id zou willen dat ze deze game hadden afgeleverd :P Nee, die zijn al jaren bezig met Doom3 ;)
Haha, thnx ja, tsjah, die k*tgrammatica controle werkt niet meer @ moi's, en diegene die ze online plaatst doet dat altijd lekker brak :/

Zal ff de foutjes doorgeven deze week en de verbeterde versie online plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
cybermans schreef op 25 juni 2004 @ 10:49:
nog nooit een play cd/dvd in me drive nodig gehad tijdens het spelen. Linux Rocks!

Trouwens handig linkje voor de spelers onder ons die linux gebruiken voor ut2004:
http://sourceforge.net/pr...d=99009&package_id=119539
8)7
bij de windows versie heb je ook tijdens het spelen geen speel cd/dvd nodig hoor :? (dus waarom linux nou opeens weer rocks?)

alleen tijdens het instaleren is het natuurlijk wel makkelijk er 1 te hebben.... 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 25-06-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe CTF beta map van mij, probeer em uit en geef feedback als je daar zin in hebt :).

http://home.quicknet.nl/m...elir/ctf-naelir-beta2.zip

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/m.bakker/naelir/naelir1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/m.bakker/naelir/naelir2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Euh, sorry dat ik ook over die headset begin, maar ik heb gemaild naar Atari en nog helemaal niks teruggekregen. Is dat normaal en krijg ik de headset over een paar dagen/weken gewoon in de bus of moet ik blijven doormailen en eventueel die Wouter-gast ook mailen?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet me een beetje denken aan een ut99 map die daar op lijkt,nice job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Heya Noz ... Ik was al aan een beginnetje begonnen deze week voor de soundtrack voor je level .. maar mede door de enorme drukte op mun werk, heb ik niet echt puf gehad meer om er nog verder aan te werken. Maar ik ga begin volgende week verder proberen te komen. Ik ga zeker je level ff downen. dan kan ik ff tjekken, en gelijk nog beter de sfeer proeven .. Ik hoop dat het gaat lukken, maar kheb het megadruk op werk en ben s'avonds erg moe.

Level ziet er al goed uit man !! Ben echt benieuwd ... I gonna down it right-away !!

I'll keep u informed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is goed :). De map moet 15 juli klaar zijn dus als je voor die tijd de track af hebt dan is het goed, natuurlijk is het wel zo hoe sneller hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Waarom 15 juli? Weer een CBP? :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
Zo, Onslaught public (van ex-tweaker Mannekino ofzo :p) draait ook weer @ ut2004://217.115.204.187:7777
Kom eens langs en laat ff weten als je wat veranderd wil zien en/of cheaters ziet ofzo :)
Hoop nog wat GoTTers tegen te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee, een contest waar ik dit kan winnen: amd fx51, radeon 9800 pro AIW en een nieuw chenbro case die nog niet uit is in NLD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds die laatste patch (zonder patch had ik die eerste twee problemen niet) zijn er voor mij problemen bijgekomen, waardoor het voor mij zeer slecht speelbaar is.

Muziek "lag". Muziek gaat opeens erg traag afspelen.

Muziek speelt soms niet. Ik connect naaar een server en ik hoor gewoon geen muziek, ik had niets aan de settings veranderd. Dan sluit ik UT2004 af en start het weer op, connect weer naar dezelfde server en ik hoor weer muziek.

Slechte performance, Na al die patches is mijn fps soms nog steeds behoorlijk slecht. Ook al heb ik een redelijk goed systeem (Athlon XP 2500+, GF 5900XT en 512 MB RAM)

Verder zie ik soms op Deathmatch servers dat spelers rode skins hebben. Terwijl er geeneens teams zijn in Deathmatch.

Over deze problemen heb ik wel zo'n formulier ingevult op de support website van Atari. Krijg ik na vijf dagen te horen dat ik het maar even de lokale helpdesk moet vragen omdat bepaalde problemen "regio-specifiek" (wat een ondeskundige helpdesk) kunnen zijn. Na mijn headset-ervaringen denk ik dat ik niet veel heb aan de Benelux helpdesk, dus ik hoop dat jullie misschien kunnen helpen.

Wat betreft die headset, met mijn e-mail adres bij Het Net kon ik ze niet bereiken omdat ik telkens weer een foutmelding retour kreeg als ik naar dat ene e-mail adres van de helpdesk mailde. Speciaal een Hotmail account aangemaakt om die helpdesk te mailen. Maandag gemaild, nog geen antwoord gehad vandaag, vrijdag. Ik ga ze maar wel eens bellen en via de telefoon adres en cd-key doorgeven dan maar (ze vragen namelijk om e-mails te sturen). Ik wacht nu al een paar maanden op de juiste headset (heb al een Dialog 812 ontvangen). Ook al zijn die mensen van de helpdesk wel aardig, de service van Atari is abominabel.

Het spel zelf is afgezien van de problemen best wel cool. Alleen irriteer ik me nogal aan de player models. Ok, die Skaarj gasten zijn nog wel redelijk cool, maar al die idiote aliens, egyptenaren en robots zijn iets te veel van het goede. Ik had graag meer menselijke models gezien, die ook cool zijn. Die ingeblikte gasten die kermen als bejaarden wanneer ze geraakt worden zijn echt minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft rode skins dat is gewoon een setting die de server admin heeft ingesteld. Slechte performance kan zoveel redenen hebben en van die muziek bug nooit gehoord :). Beste kan je gewoon rondkijken op het www.ataricommunity.com en dan de ut2k4 forums, misschien dat er daar meer mensen dezelfde 'problemen' als jouw hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

MikeN schreef op 25 juni 2004 @ 20:46:
Zo, Onslaught public (van ex-tweaker Mannekino ofzo :p) draait ook weer @ ut2004://217.115.204.187:7777
Kom eens langs en laat ff weten als je wat veranderd wil zien en/of cheaters ziet ofzo :)
Hoop nog wat GoTTers tegen te komen :p
Ben d'r gister even geweest, heb me een uurtje goed vermaakt, het niveau was redelijk tot redelijk hoog. :)
1 ding wat je mag veranderen; haal ArcticStronghold uit het lijstje. :p Ik erger me altijd zó verschrikkelijk aan die map. Praktisch alle ONS maps zijn redelijk symmetrisch, en daarmee redelijk eerlijk. ONS-AS is echter zo asymmetrisch als een gemiddelde 9800XT; de kansen voor rood zijn een stuk groter dan voor blauw. Ik heb aardig wat potjes gespeeld in die map, en het valt me gewoon op dat rood véél vaker wint dan blauw (even uitgaande van de originele setup, voor het switchen werd ingevoerd ;)).

Het lijkt trouwens wel alsof ik op Publics de laatste tijd steeds meer vreemde/irritante dingen tegen kom... Mensen die met z'n 4'en naar een powernode lopen om die op te gaan laden, terwijl iemand in een tank dat ook goed in z'n eentje kan, én terwijl een andere node wordt aangevallen. Mensen die blij verklaren dat ze bij de powercore van de tegenstander staan, terwijl ze daar geen hol te zoeken hebben. Campers in Torlan op het platform net naast de Communicatietower. Mensen die een powernode wel 'opstarten', maar vervolgens vrolijk verder lopen terwijl ik sta te linken. En zo kan ik nog wel even doorgaan. :p
Ben ik de enige die hier 'last' van heeft of komt het vaker voor?

Op Campzone kan/mag ik hopelijk in clanverband spelen; ben érg benieuwd hoe dat zal zijn. Dan kun je pas écht taken verdelen en een strategie opzetten. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
NielZ schreef op 28 juni 2004 @ 13:10:
- Mensen die blij verklaren dat ze bij de powercore van de tegenstander staan, terwijl ze daar geen hol te zoeken hebben.
Dit kan natuurlijk ook een tactiek zijn natuurlijk. Op het moment dat jouw powernode weer in de lucht is, kan de ander meteen de node van de tegenstander aanvallen. Of in de tussentijd wat tegenstanders afleiden.
Maar goed, als jij je basis aan het verdedigen bent en je medemensen staat bij de basis van de tegenstanders, dan is dat natuurlijk wel wat anders.
Mensen die een powernode wel 'opstarten', maar vervolgens vrolijk verder lopen terwijl ik sta te linken.
Tenzij ik je verkeerd begrijp, maar meer dan één persoon bij een powernode vind ik verlies van tijd. Tenzij het een heel belangrijke powernode is natuurlijk die zo snel mogelijk in de lucht moet zijn.
Soms kan het ook handig zijn om even snel een powernode te starten en dan direct op zoek te gaan naar een redeemer of iets dergelijks. Tegen de tijd dat je die gevonden hebt en bij een node van de vijand staat, is je eigen powernode opgeladen en boem, node van de vijand weg.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
NielZ: Arctic is een hele populaire en imho ook goede map, van de assymmetrie heb ik eigenlijk nog nooit last gehad, en sowieso speel je toch al 2 ronden op die public, dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ

NielZ

Casual

Infinitive schreef op 28 juni 2004 @ 17:48:
[...]

Dit kan natuurlijk ook een tactiek zijn natuurlijk. Op het moment dat jouw powernode weer in de lucht is, kan de ander meteen de node van de tegenstander aanvallen. Of in de tussentijd wat tegenstanders afleiden.
Maar goed, als jij je basis aan het verdedigen bent en je medemensen staat bij de basis van de tegenstanders, dan is dat natuurlijk wel wat anders.
Klopt, ben ik volledig met je eens. Zelf vertrek ik ook al naar punten als je weet dat daar over 30 sec wat 'te beleven valt'. ;)
In het geval waar het bij mij voorkwam was het echter niet echt nuttig, en kon de speler beter op wat andere plekken gaan staan.
Tenzij ik je verkeerd begrijp, maar meer dan één persoon bij een powernode vind ik verlies van tijd. Tenzij het een heel belangrijke powernode is natuurlijk die zo snel mogelijk in de lucht moet zijn.
Soms kan het ook handig zijn om even snel een powernode te starten en dan direct op zoek te gaan naar een redeemer of iets dergelijks. Tegen de tijd dat je die gevonden hebt en bij een node van de vijand staat, is je eigen powernode opgeladen en boem, node van de vijand weg.
Mja, daar zit wat in, ik denk dat het een beetje kwestie van smaak is. Het hangt er denk ik ook vanaf met hoeveel man je speelt of dit nuttig is of niet. Als je met z'n 5'en in het veld staat is het misschien tijdverlies, als je met z'n 12'en staat kun je met z'n 2'en lekker snel die node opladen, zodat de andere 10 sneller de middelste nodes kunnen pakken (want als het goed is zijn zij inmiddels doorgereden ;)).
MikeN schreef op 28 juni 2004 @ 19:00:
NielZ: Arctic is een hele populaire en imho ook goede map, van de assymmetrie heb ik eigenlijk nog nooit last gehad, en sowieso speel je toch al 2 ronden op die public, dus :p
Ook een beetje kwestie van smaak denk ik, iedereen vindt natuurlijk iets anders prettig (persoonlijk ben ik een grote Severance & Primevall fan). :)
Maar ik zal er eens wat objectiever naar kijken, ms ontdek ik er toch nog wat spannends in. ;)

PS: wat dat 'ergeren' betreft, neem dat niet te letterlijk é, Ut2K4 blijft ontspanning. :+

Edit: ik heb trouwens nog een vraagje wat betreft de Ion Painter. Als ik richt met dat ding doet ie het soms niet. Ik hoor wel een 'dsssjieuw' geluid, maar vervolgens komt er geen 'warning, incoming airstrike'. Na 5x proberen is er inmiddels wel iemand die je in de smiezen heeft en je ff neerlegt met een gewone lightning gun... ;)
Hoe krijg ik dat ding jou precies aan de praat?

[ Voor 10% gewijzigd door NielZ op 28-06-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Mwa, dat is niet de ion painer maar heet anders. Iig werkt dat ding bij mij ook niet altijd, je moet zorgen dat je echt goed ergens op richt ofzo, anders doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
heb nu nog steeds me headset niet. als ik hem morgen niet heb ga ik maar weer eens een zekere wouter van der V. mailen ( niet dat ik dan antwoord ofzo verwacht maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ

NielZ

Casual

Heb het ff opgezocht, Target Painter heet 'ie. Waarop vervolgens de Phoenix langs komt vliegen.
Ik heb idd ook wel eens dat als ik dan een paar meter ernaast mik, dat het dan opeens wel werkt... mmz, vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:50
Die Target Painter doet het heel vaak niet, dan richt je idd een stukje verder en dan doet'ie het wel. Ik heb dit vaak met airstrikes op AS-Hellbender/Scorpionrace. Het zijn overigens wel steeds dezelfde plekken waar hij het niet doet, het is niet random ofzo.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Blade_V schreef op 24 juni 2004 @ 17:10:
Vraagje over het connecten, want ik kan al dagenlang niet meer connecten met m'n UT2k4 :(
Zegt steeds connection failed, en dat gebeurt bij elke server, ook bij mods
En d'r zijn blijkbaar ook nog genoeg servers die niet de patch hebben gedraait blijkbaar, ik krijg vaag genoeg "Incompetible Game Files"
Niemand?
Ik blijf nog steeds Connection Failed krijgen :/ :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
NHJ BV schreef op 29 juni 2004 @ 15:56:
Die Target Painter doet het heel vaak niet, dan richt je idd een stukje verder en dan doet'ie het wel. Ik heb dit vaak met airstrikes op AS-Hellbender/Scorpionrace. Het zijn overigens wel steeds dezelfde plekken waar hij het niet doet, het is niet random ofzo.
als er een weg bovenlangs loopt of het is te ver weg doet ie het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Vandaag weer de postbode staan opwachten en 3 maal raden: geen headset. Net een mailtje naar Wouter van V. gestuurt is die gast weer is pleite tot 2 juli. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik wordt een beetje moe van al het trage gezeur van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Helpdesk. * cybermans gaat denk ik maar eens een brief naar de consumentenbond sturen maybe dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 29 juni 2004 @ 16:17:
[...]

Niemand?
Ik blijf nog steeds Connection Failed krijgen :/ :(
Sja, het is moeilijk hier iets van te zeggen. Heb je er een router tussen? Zo ja, dan zou ik daar maar naar kijken. Als je werkend internet hebt en de legale versie van het spel dan moet het gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Als je niet kan connecten én ook af en toe incompatible game files krijgt is er serieus wat mis met je UT install. Uninstall hem eens en install hem dan weer is, meestal is het dan verholpen. Incompatible gamefiles zou je nooit mogen zien aangezien de patches allemaal compatible zijn met elkaar enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

cybermans schreef op 30 juni 2004 @ 13:00:
Vandaag weer de postbode staan opwachten en 3 maal raden: geen headset. Net een mailtje naar Wouter van V. gestuurt is die gast weer is pleite tot 2 juli. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik wordt een beetje moe van al het trage gezeur van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Helpdesk. * cybermans gaat denk ik maar eens een brief naar de consumentenbond sturen maybe dat dat helpt.
Ik heb überhaupt nooit mail teruggekregen van die gasten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 16:40
Ik heb met mijn clan (zelfde als FWenkie) een server gehuurd bij Clanpoint, maar ik kan na problemen met aflevering nu nog geen maps veranderen. Ik weet namelijk niet wat de adminname is waarmee ik in moet loggen... Dat hebben die lui me namelijk niet verteld...

Weet iemand in welk bestand ik die zou kunnen vinden? Ik weet wel dat ie in de commandline staat, maar daar kan ik volgens mij niet in komen. Ik word zo boos van die lui! Of heeft iemand anders nog een Clanpoint server en kan die me vertellen wat de standaard Adminname is van Clanpoint?

BTW ik vroeg om hulp en het antwoord wat ik kreeg was:
Zoek maar op internet documentatie op... :( |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Black Sparrow op 01-07-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Als hij in de opstartline staat kijk je in de server.log (oid) daar staat de volledige opstartline in. Anders is hij ook wel te vinden in de ut2004.ini / server.ini of in de xusers.ini.

Clanpoint staat sowieso niet zo goed bekend (lag enzo :x), misschien volgende keer eerst testen bij een hoster, weet je meteen hoe hun support is ook ;) (Clanhost.nl _O_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
Hoe kan je nou (gratis) testen bij een hoster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
Hmmm... Wordt er niet makkelijker op zo... In UT2004.ini staat een ander adminpassword als in een ander log bestand dat volgens diverse handleidingen gebruikt wordt en allebei doen ze het niet... In de enige command line die ik gezien heb staat ook geen adminname...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jediuberknaft, is het al wat gelukt met de soundtrack? Ik heb een nieuwe beta klaar van me map met flink wat verbeteringen weer.

http://home.quicknet.nl/m...elir/ctf-naelir-beta5.zip

Ik hoor het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:39:
Jediuberknaft, is het al wat gelukt met de soundtrack? Ik heb een nieuwe beta klaar van me map met flink wat verbeteringen weer.

http://home.quicknet.nl/m...elir/ctf-naelir-beta5.zip

Ik hoor het wel :).
Heb m ff (heel even) geprobeerd en hij ziet er zeer goed uit. Hij is alleen wel erg groot leek me. Maar het zou cool zijn als ie ff getest zou kunnen worden online, ipv tegen bots :) Maar ik denk dat dit een zeer goede map wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
Ik ben bereid om hem te uploaden naar de [GP] private zodat er een avondje op gespeeld kan worden zo gauw iemand mij verteld hoe ik die verdomde map anders krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel wat off-topic, maar heeft onrechtstreeks een beetje met UT te maken (hoop ik)

Unreal Tournament 2004, is dat op de Unreal Warfare engine gebaseerd ?
Zo ja, speelt iemand de non-linux native versie onder Linux met WineX ?
Zo ja, welke settings zijn nodig in ~/.transgaming/config ?

Ik probeer namelijk Raven Shield te draaien met WineX 4.0.1 aka Cedega.
Installatie is gelukt, maar ik kom niet verder dan het splashscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 18:46:
Dit is wel wat off-topic, maar heeft onrechtstreeks een beetje met UT te maken (hoop ik)

Unreal Tournament 2004, is dat op de Unreal Warfare engine gebaseerd ?
Zo ja, speelt iemand de non-linux native versie onder Linux met WineX ?
Zo ja, welke settings zijn nodig in ~/.transgaming/config ?

Ik probeer namelijk Raven Shield te draaien met WineX 4.0.1 aka Cedega.
Installatie is gelukt, maar ik kom niet verder dan het splashscreen.
Mmm, ik zit momenteel ook met Cedega (zonder point2play btw 8)7) te stoeien.

Niet in combinatie met RS overigends maar gewoon met de native-Win versie van ut2k4.
Zou je misschien je config kunnen mailen naar 'theunage at hotmail'? Hopelijk valt me iets op ofzo...
Je kunt je vraag trouwens misschien beter in dit topic posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Black Sparrow schreef op 01 juli 2004 @ 14:58:
Iedere fatsoenlijke hoster die nog wat support geeft en vertrouwen heeft in zijn eigen servers zal jou rustig een paar dagen laten testen.

Het wachtwoord moet echt ergens staan, als je me ff @ msn schopt en ftp gegevens geeft (voor zover je me vertrouwt ;)) wil ik ze er ook wel voor je uittrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:05:
[...]

Mmm, ik zit momenteel ook met Cedega (zonder point2play btw 8)7) te stoeien.

Niet in combinatie met RS overigends maar gewoon met de native-Win versie van ut2k4.
Zou je misschien je config kunnen mailen naar 'theunage at hotmail'? Hopelijk valt me iets op ofzo...
Je kunt je vraag trouwens misschien beter in dit topic posten
Config mailen gaat moelijk zijn :p
Ik heb echt geen gedacht wat erin zou moeten... het enige stuk non-standard config is voor FarCry.

Als ik het te weten kom, zal ik het wel laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Is de volgende deadline voor de MSU Contest (phase 4) echt pas 20 augustus? Want dat betekend dat Strike Force 2004 dus ook nog erg lang gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Black Sparrow schreef op 01 juli 2004 @ 14:58:
Ff mailen? :P
* Sorcerer8472 hoopt binnenkort een aantal grote UT2k4 publics te kunnen openen (CTF, TDM, ONS en BR) die ook goed geadmind zullen worden overigens ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Sorcerer8472 op 02-07-2004 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Sorcerer: een iCTF public zou wel leuk zijn eik.... er zijn zo weinig goede ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

CorteX schreef op 01 juli 2004 @ 23:11:
Is de volgende deadline voor de MSU Contest (phase 4) echt pas 20 augustus? Want dat betekend dat Strike Force 2004 dus ook nog erg lang gaat duren.
De producer van sf kennende (Optimizer) gaat dit inderdaad nog wel een tijd duren. Ik heb echt nul vertrouwen in die vent. In de tussentijd speel ik SAS, wat een team heeft die wel naar de community luisteren. Sterker nog, aanstaande zondag speelt mijn clan ([CloWn]) tegen het dev-team :)

SF2004? Leugens!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutur schreef op 02 juli 2004 @ 19:54:
[...]

De producer van sf kennende (Optimizer) gaat dit inderdaad nog wel een tijd duren. Ik heb echt nul vertrouwen in die vent. In de tussentijd speel ik SAS, wat een team heeft die wel naar de community luisteren. Sterker nog, aanstaande zondag speelt mijn clan ([CloWn]) tegen het dev-team :)

SF2004? Leugens!
Leuk dat je zo over een team praat dat zeer veel tijd in een mod steekt zonder er maar een cent voor te ontvangen. Je mag blij zijn dat je dit soort gratis content krijgt en als je er commentaar op hebt maak je toch lekker zelf zo'n mod? Kan je zien hoeveel werk en toewijding dat vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Jij weet duidelijk niet tegen wie je het hebt en waar het over gaat. Het spijt me maar je opmerkingen wat dit betreft spui je maar tegen mensen waarvan je weet dat ze er niets over weten.

Zonder op details in te gaan heb ik al heel wat gedaan voor de UT versie van deze mod. Jij?
Ik weet wie de producer is. Jij? Ik weet hoe hij in het verleden met mensen is omgegaan. Jij?
Ik heb dus gegronde redenen om niet veel te verwachten van deze mod.

Nu wil ik jouw verhaal wel horen over deze mod want met je lege, generieke opmerkingen sla je een modderfiguur.

[ Voor 3% gewijzigd door woutur op 03-07-2004 01:31 ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
over sf2004 hoor ik ook wat minder goede dingen de laatste tijd. Zoals het aantal wapens en maps. Dat schijnt nog erg laag te liggen allemaal. Hoop dat opti is een keer gaat door bikkelen en er alsnog wat moois van maakt. met SF voor UT1 heb ik me echt prima vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
woutur schreef op 03 juli 2004 @ 01:30:
Jij weet duidelijk niet tegen wie je het hebt en waar het over gaat. Het spijt me maar je opmerkingen wat dit betreft spui je maar tegen mensen waarvan je weet dat ze er niets over weten.

Zonder op details in te gaan heb ik al heel wat gedaan voor de UT versie van deze mod. Jij?
Ik weet wie de producer is. Jij? Ik weet hoe hij in het verleden met mensen is omgegaan. Jij?
Ik heb dus gegronde redenen om niet veel te verwachten van deze mod.

Nu wil ik jouw verhaal wel horen over deze mod want met je lege, generieke opmerkingen sla je een modderfiguur.
ehm laten we niet met modder gaan gooien svp, als jij niet verteld wie je bent, hoe moet iemand anders dan ruiken dat jouw (in eerste instantie) niet-onderbouwde commentaar (blijkbaar?) wel ergens op slaat?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, als jij nou ff duidelijk maakt dat je in het SF mod team hebt gezeten en uit eigen ervaring weet hoe het team (in dit geval de producer) zijn werk doet dan kan ik iets begrijpen van je opmerking.

Als je echter als random SF fan zo blaat over een mod team dan is mijn reactie volkomen te begrijpen. Uit jouw post kwam ik ook niet verder dan dat jij gewoon een 'random SF fan' was.

Ik zelf werk ook aan een mod en heb meerdere levels voor ut2k4 gemaakt welke allen goed door de community ontvangen zijn, in het maken van deze levels gaat zeer veel tijd zitten vanwege het vele detail wat je tegenwoordig in een level moet steken wil het er een beetje goed uit zien. Het is niet te vergelijken met mappen voor ut1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:43

R-B

Blokkert

jongens hou het ff netjes 8)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Ramon de Jesus schreef op 03 juli 2004 @ 10:57:
[...]

ehm laten we niet met modder gaan gooien svp, als jij niet verteld wie je bent, hoe moet iemand anders dan ruiken dat jouw (in eerste instantie) niet-onderbouwde commentaar (blijkbaar?) wel ergens op slaat?
Dat vind ik raar in forum als dit. We gaan er vanuit dat mensen zomaar uit hun nek lullen?
Ik weet wie cortex is, hij weet ook een beetje wat er in de gemeenschap omgaat. Aangezien ik een reply plaatste gericht aan hem was het een beetje een onderonsje.
Noz mag dan ervaring hebben in het maken van maps maar wat hij daar beweert en de manier waarop hij iemand probeert in de hoek te zetten terwijl hij volgens mij weinig van de mod zelf afweet vind ik beneden peil. Ook al onderbouwde ik in eerste instantie mijn post niet.

Noz:
Ik draai al meer dan 3 jaar mee in SF. Ik zit in de clan die de meeste wars heeft gespeeld in SF en waarschijnlijk ook de oudste. Ik heb veel versies van SF meegemaakt, heb zelf meegeholpen met de MOD door testen en het maken van een linux distributie, ik heb bijgedragen aan SFPure. Dat zijn een paar dingen die ik gedaan heb binnen deze mod. Als ik zeg dat de producer mensen slecht behandeld, hij voortdurend liegt tegen de gemeenschap, afspraken niet nakomt en zijn motieven voor SF2004 op zijn zachtst gezegd onduidelijk zijn: dan is dat zo :) Het spijt me voor je dat ik hard uit de hoek kom maar ik ben nu eenmaal niet het eerste de beste kiddo met een postje (wat dit onderwerp betreft).

Maar alléé, zand erover. We zien wel of sf2004 ooit nog uitkomt. Ik kan je vertellen dat de progress bar die aan zou geven wanneer de mod af is al meer dan 6 maanden op 100% staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah vandaar, kijk dat geeft een andere kijk op de zaak en nu begrijp ik je standpunt ook wel.

Er zijn echter ook mensen die graag mensen flamen als ze gratis content aanbieden. Toen wij bijvoorbeeld cbp2 releasden waren er een aantal figuren "this is junk, bleh, only eyecandy shit". Dat is niet echt fijn om te horen als je meer dan 120 uur aan een map gewerkt heb, vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil aan ene kant best graag UT2004 aanschaffen om weer is een lekkere MP game te hebben. Leeft het MP gedeelte van UT2004 nog of zie je het al afzwakken en maken de serieuse gamers steeds meer plaats voor de cheater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
* cybermans checkt net www.strike-force.com en ziet de meter op 67% zijn.

@wouter of sf2004 ooit gaat afkomen is idd een goede vraag. * cybermans vind het al een vaporwarig smaakje krijgen. Van een van de beta testers weet ik dat het weer een chaos is. (deadlines: nooit van gehoord enzo).

Laten we maar het beste er van hopen en een ondertussen wat troopers of frag-ops spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 16:54:
Ah vandaar, kijk dat geeft een andere kijk op de zaak en nu begrijp ik je standpunt ook wel.

Er zijn echter ook mensen die graag mensen flamen als ze gratis content aanbieden. Toen wij bijvoorbeeld cbp2 releasden waren er een aantal figuren "this is junk, bleh, only eyecandy shit". Dat is niet echt fijn om te horen als je meer dan 120 uur aan een map gewerkt heb, vandaar mijn reactie.
Als je zoiets "groots" als het CBP released moet je kritiek ook kunnen hebben IMHO. Er zaten veel maps tussen die gewoon niet speelbaar waren (heb ze lang niet allemaal geprobeerd btw) en dat was gewoon een beetje jammer.
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 00:32:
Wil aan ene kant best graag UT2004 aanschaffen om weer is een lekkere MP game te hebben. Leeft het MP gedeelte van UT2004 nog of zie je het al afzwakken en maken de serieuse gamers steeds meer plaats voor de cheater?
Tja, cheaters kom ik eigenlijk nooit tegen, maar ik kom dan ook amper op publics. Het clanwereldje zou actiever kunnen, maar imho zijn er genoeg clans om tegen te spelen en draait het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn in cbp2 een aantal maps welke inderdaad meer om de eyecandy gaan dan om de gameplay. Dit is echter geen reden voor mensen om maar wat in het wilde weg te flamen aangezien er ook veel maps zijn met een goeie gameplay (alhoewel de weapon/powerup placement in sommige maps wel iets beter kan).

Ik denk met custom content altijd:
Is het goed, lekker downloaden en gebruiken, is het slecht, niet downloaden en lekker laten staan.

Feedback geven is dan iets anders maar het meeste negatieve commentaar wat wij kregen waren gewoon flames, feedback is wel te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 00:32:
Ik heb dus deze stap genomen, iedergeval ik krijg morgen UT2004 op mijn deurmat. Waarom deels vanwege de vele mod's en jah ik lees redelijk vaak het UT2004 topic en dat heeft me over de streep getrokken. Hoop dat het niet hetzelfde gaat als met UT2003 toen ik die kocht was namelijk al de halve community dood.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hmmm ben zelf een beetje aan het pielen met de Editor, heb een test map gemaakt met een gigantische looping erin, alleen met de default physics van de game is die niet te doen :(

Is d'r een manier om in de map zelf wat te tweaken??? Die tutoCD beslaat alles behalve dat soort spul...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een physics volume er omheen gooien en dan alleen op voertuigen bijv low grav of iets dergelijks..
misschien dat ze dan niet naar beneden vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:47:
een physics volume er omheen gooien en dan alleen op voertuigen bijv low grav of iets dergelijks..
misschien dat ze dan niet naar beneden vallen ;)
Hmmm daar zal ik eens ff naar gaan kijken, had het net wel voor mekaar via de Stunt vehicles mutator, op de een of andere vage manier als je daar charged voor een jump en gewoon die toets inhoud, kun je gewoon doortuffen tegen een wand die bijna verticaal is, je verliest gewoon geen snelheid meer :P

Kwam wel handig uit in een paar andere maps, helemaal naar boven tuffen en dan jumpen, lvl 220 daredevil :D

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op 05 juli 2004 @ 12:40:
[...]

Ik heb dus deze stap genomen, iedergeval ik krijg morgen UT2004 op mijn deurmat. Waarom deels vanwege de vele mod's en jah ik lees redelijk vaak het UT2004 topic en dat heeft me over de streep getrokken. Hoop dat het niet hetzelfde gaat als met UT2003 toen ik die kocht was namelijk al de halve community dood.
Klopt dat is ook mijn overweging. Zal niet eerste keer wezen dat ik spel koop voor de MP en vervolgens blijkt de community al grotendeels zijn heil te zoeken in een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
hierbij krijg ik een beetje een kat-boom en kip-ei gevoel. Zo hard naar die kat-in-de-boom kijken dat ie van angst vanzelf uitkomt. Je moet natuurlijk een spel kopen in de maand dat ie uit komt, dan zijn er de meeste spelers voor. Je gaat toch niet nu nog Quake 1 kopen in de verwachting dat er nu nog 50k spelers bezig zijn? Bovendien, als iedereen dit zo denkt, dan komt er natuurlijk nooit een community bij een spel 8)7.

Anyway, als ik zin heb om te spelen kan ik altijd heel snel een goed gevulde server vinden. Denk niet dat de community een probleem is. Kijk alleen al naar het aantal mods voor UT2004 dat gespeeld kan worden / in ontwikkeling is, kijk naar het aantal sites, het aantal maps/(community) bonus packs, dat is uitgekomen. etcetera. Community lijkt dus geen probleem.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ

NielZ

Casual

Ik vind de community nog zéér actief, heb eigk nooit problemen om een snelle server te vinden, vaak nog drukbevolkt ook. Ik speel zelf praktisch alleen maar ONS, en daarvoor zijn nog genoeg enthousiastelingen te vinden. :)

ff een vraagje; ik ontdekte zojuist dat UT2K4 continu 100% van mijn CPU vraagt. Is dit normaal omdat het zo'n 'zware' game is, of is d'r wat verkeerd?
Ik heb soms het gevoel dat ie niet helemaal soepel loopt (beetje stroperig terwijl m'n ping 30 is), dat zou hierdoor verklaard kunnen worden... Ik heb de nieuwste patches geïnstalleerd. 2600+, 9700 Pro, 1GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Het is normaal dat hij 100% CPU pakt :) Zoveel mogelijk om de game goed te laten lopen eh...

BTW, als er niet genoeg publics meer te vinden zijn ga je toch bij een clan (*uch* onze clan natuurlijk :+), kun je nog is met vaste mensen spelen ook, waardoor je echt teamplay krijgt, wat imho nog altijd het leukste is ipv een beetje rondbaggeren op een public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
aangezien ik nu nog steeds niet me headset heb ga ik morgen maar die pipo erg pissig bellen. * cybermans wil graag een foto van wouter van V zou dat ik hem verrot kan schieten in een potje deathmatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het zojuist gedeinstaleerd

imho het is leuk geweest,ik heb uren fun gehad maar het is nu tijd voor wat anders weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Laat dat headset gedoe FFS nou is een keer uit het topic.

Enne... Zoals Yuri zo mooi zei.... "It has only just begun" :p
Laat de cups maar komen, lekker warren, ut2k4 pwnt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

MikeN schreef op 30 juni 2004 @ 13:33:
Als je niet kan connecten én ook af en toe incompatible game files krijgt is er serieus wat mis met je UT install. Uninstall hem eens en install hem dan weer is, meestal is het dan verholpen. Incompatible gamefiles zou je nooit mogen zien aangezien de patches allemaal compatible zijn met elkaar enzo.
Ik krijg die error maar op één server (die ik zelf dedicated host), en op andere servers niet. Zal het dan toch aan mijn UT2004 install liggen, en zou reinstall werken? (is veel werk, dus wil t eerst ff weten)
Een vriend van me kan bdw zonder problemen inloggen op diezelfde server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Mwa, check in ieder geval eerst je server logfile en je client side logfile (UT2004.log), misschien staan daar meer aanwijzingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 11-09 10:33

ErA

Ok ik heb een probleem ,maar het is geen nieuw topic in problemen waard.

Ik heb sinds kort, (Niets is veranderd sinds het wel werkte), dat als ik mijn favourites lijst open. Ik alleen maar de favourites naam krijg. Ik krijg geen ping te zien, nog de map welke gespeeld wordt. Dit krijg ik pas te zien als ik met mijn cursor er op ga staan.
Doe ik een update van de serverlijst, dus alle onslaught server bijvoorbeeld, dan heb ik óf hetzelfde, of ik krijg soms nog wel de mapnaam te zien. Maar niet meer de ping?

Ik heb me adsl modem en me router al gereset. Het maffe is, dat ik er geen last van heb als ik als Mod, "Deathball" activeer. Echter kan ik van daaruit geen normale ut2k4 servers joinen. Wat ow wat kan dit zijn.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste