-== Open Source Games ==- | |||||||||||
-== Open Source Games ==-
|
[ Voor 6% gewijzigd door DGTL_Magician op 25-04-2006 20:21 ]
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
-== Open Source Games ==- | |||||||||||
-== Open Source Games ==-
|
[ Voor 6% gewijzigd door DGTL_Magician op 25-04-2006 20:21 ]
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Andersom toch helaas niet zo veel.. (Windows-spellen op Linux). Althans, ik heb nog geen Call Of Duty gezien voor Linux (behalve de server danDGTL_Magician schreef op 24 juni 2004 @ 12:20:
• Op welke platformen zijn de games beschikbaar
De meeste spellen zijn op meerdere platformen beschikbaar, Linux, Mac, Windows. De meeste Linux spellen draaien dus ook op Windows!
Dat ligt eraan, Wine is bijvoorbeeld wel Open Source, maar WineX weer niet. En WineX is nu juist interessant voor de games. WineX 4.0 (vanaf nu heet dat Cedega) werkt dan wel weer lekker. Goeie speedup in de DirectX 9 code.Osiris schreef op 24 juni 2004 @ 15:54:
[...]
Andersom toch helaas niet zo veel.. (Windows-spellen op Linux). Althans, ik heb nog geen Call Of Duty gezien voor Linux (behalve de server dan)..
Misschien interessant om ook compatibiliteit met dingen als Wine discusseren?
Verwijderd
Cedega performance is inderdaad zeker niet gek. Warcraft III werkt echt voortreffelijk, ook in d3d-modus.DGTL_Magician schreef op 24 juni 2004 @ 19:33:
[...]
Dat ligt eraan, Wine is bijvoorbeeld wel Open Source, maar WineX weer niet. En WineX is nu juist interessant voor de games. WineX 4.0 (vanaf nu heet dat Cedega) werkt dan wel weer lekker. Goeie speedup in de DirectX 9 code.
Saved by the buoyancy of citrus
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 09:43 ]
Inderdaad ja, ze willen bij dit spel dan ook geen maandelijkse kosten in rekening brengen...Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 09:42:
Ik zou graag nog een toevoeging zien in jouw lijstje, namelijk planeshift www.planeshift.it toch wel een van de meest vergevorderde MMORPG's op open source basis.
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
[ Voor 6% gewijzigd door IFASS op 04-07-2004 21:41 ]
idd, cube is ook een nette FPS.kroeske schreef op 05 juli 2004 @ 01:06:
opzich vind ik dat Cube ook zeker niet mag ontbreken in het rijtje.
http://cube.sourceforge.net/
[ Voor 19% gewijzigd door DGTL_Magician op 05-07-2004 09:00 ]
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Hmm, ik zelf vind freeciv vrij brak, en vond het nooit echt leuk om er op te spelenNHJ BV schreef op 05 juli 2004 @ 09:40:
Ik heb het zelf niet, maar in het een of andere computerblad las ik over Freeciv.
|>
Verwijderd
waar?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 20:57 ]
[ Voor 35% gewijzigd door IFASS op 07-07-2004 10:34 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq