Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ik zit met het volgende:
Speel zelf zelden spellen, maar voor school bezig met een minor game engine's. Zodoende in aanraking gekomen met UT2004 omdat we geluid in games wilden testen.
Dus mooi een eigen leveltje gemaakt in de editor, ambientsoundje dr in, blik je dr voor om te zien waar het geluid zich bevind. En dan kijken of dingen als occlusion werken. Later ook dmv. zones, zone-effects toegevoegd.

Gaat allemaal prima maar wat blijkt: die zone effects hebben geen effect, wat voor geluidsinstellingen ik ook doe. Ook hoor ik geen verschil tussen voor en achter.
Tenminste: totdat ik in de editor op het Live-preview gebeuren knopje drukte, zodat je het geluid van de level ook in de editor hoort.
Wat blijkt: daar werkt het wel, verschil tussen voor en achter, zone-effects werken, helemaal top. Zodra ik op Play level druk en de level dus echt speel gaan de effecten verloren en heb ik alleen rechts en links.... :(

Hoe kan dit??
Heb Trust 5.1 geluidskaart + 5.1 boxenset(je) (de kaart is van trust maar de chip+drivers van CMedia, de 8738)
volgens Everest (bij directx) ondersteund mijn geluidskaart EAX 1.0+2.0

[ Voor 4% gewijzigd door Arie-Kanarie op 05-12-2005 19:13 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

klein kickje ;)
^^ Zie bovenstaande/vorige post ^^
Iemand een oplossing? of een site oid waar ik de oplossing (misschien) kan vinden.
een ieder bij voorbaat dank voor de moeite :)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, word er nog een patch uitgebracht voor UT2004, alhoewel ik het spel al bijna bugloos vond. En nu maar wachten op UT2007... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zitten hier nog fanatieke iCTF spelers?

Want de laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn favoriete speltype aan het doodbloeden is. Online is bijna geen goeie game meer te vinden.

Tegenwoordig is hetTAM TAM TAM wat de klok slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Arie-Kanarie schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:47:
Ik zit met het volgende:
Speel zelf zelden spellen, maar voor school bezig met een minor game engine's. Zodoende in aanraking gekomen met UT2004 omdat we geluid in games wilden testen.
Dus mooi een eigen leveltje gemaakt in de editor, ambientsoundje dr in, blik je dr voor om te zien waar het geluid zich bevind. En dan kijken of dingen als occlusion werken. Later ook dmv. zones, zone-effects toegevoegd.

Gaat allemaal prima maar wat blijkt: die zone effects hebben geen effect, wat voor geluidsinstellingen ik ook doe. Ook hoor ik geen verschil tussen voor en achter.
Tenminste: totdat ik in de editor op het Live-preview gebeuren knopje drukte, zodat je het geluid van de level ook in de editor hoort.
Wat blijkt: daar werkt het wel, verschil tussen voor en achter, zone-effects werken, helemaal top. Zodra ik op Play level druk en de level dus echt speel gaan de effecten verloren en heb ik alleen rechts en links.... :(

Hoe kan dit??
Heb Trust 5.1 geluidskaart + 5.1 boxenset(je) (de kaart is van trust maar de chip+drivers van CMedia, de 8738)
volgens Everest (bij directx) ondersteund mijn geluidskaart EAX 1.0+2.0
Iemand iets van een tip/forum/oplossing?? Alles is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
El Cid schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:28:
Zitten hier nog fanatieke iCTF spelers?
Ik heb zeker een jaar bijna elke week twee iCTF wars gespeeld (5v5/3v3) en een paar keer per maand een paar uurtjes public, maar helaas de mensen waarmee ik speelden werden zelf niet zo actief meer en ondertussen heb ik het spel zelf ook al een paar maanden niet meer gespeeld.

Het is wel erg jammer, omdat iCTF lekker ongecompliceerd spelen is. Aan de andere kant is de vrijgekomen tijd ook wel lekker ;)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CTF (en naar blijkt ook iCTF) is idd zo goed als dood. als ik 's avonds in de server browser kijk staan er in totaal misschien 20 non-passworded non-ig pubs met spelers, waarvan er 15 FaceClassic only zijn. van de overige 5 pingen er slechts 3 onder de 100.

oftewel, er zijn misschien 2 pubs die speelbaar zijn en goede maps draaien, en zelfs deze geraken steeds leger met de komst van TAM. Erg jammer, want ONS vind ik niks en TAM is het toch ook niet.... misschien dat UT2007 de community weer een kickstart geeft, maar ik betwijfel het ten zeerste. CTF is gewoon te moeilijk, en men doet liever aan hersenloos fraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben ze het verkloot met al die game types... er was te veel keuze waardoor de speler zich verspreiden.

Good old original UT CTF... die level die in de demo zat was zaaalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
iCTF is zo dood dat er nog steeds maar 72 clans meedoen met de iCTF opencup op CB ;) Als je ut2004 wil spelen moet je gewoon in een clan gaan, publics gaan sowieso nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
owkee, dit zuigt hard en ik kom er maar niet uit.
UT2k4 werkt perfect, lanservers geen probleem maar zodra ik online wil gaan spelen klapt ie er binnen 30 seconden uit met een 'connection lost' error :/
router moet inmiddels t probleem niet meer zijn want ik heb 7000 t/m 9000 opengegooid (dus 7777 en 8888 zijn gewoon open) en nogsteeds lazer ik uit de servers. Maar de downloads doet ie over t algemeen wel goed (maar die zijn waarschijnlijk geredirect dus werken die wel)
Clean install al geprobeerd, INI's doorgespit maar kan niks handigs erin vinden :/ word beetje gek hiervan.

[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 13-12-2005 20:24 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:02
Heb je al geprobeerd te spelen zonder de router? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
mja gaat mn huisgenoot niet liev vinden denk ik zo :P
dat en de rest van de games werken wel normaal :/ BF2, Trackmania, WoW, GuildWars enz enz enz.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ramon de Jesus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:34:
Heb je al geprobeerd te spelen zonder de router? :P
Niks mis met een router hoor. Speel er hier ook mee terwijl ik er verder geen extra poorten voor open heb staan. Broodje lulkoek imho, nog nooit problemen gehad.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:17
Waarschijnlijk speel je dan op die server met de verkeerde patch. Sommige servers draaien nog op de oude, daar kom je dan niet op met de nieuwe en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
owkee, maar waar ligt t dan aan?
Niet aan mn router, kan connecten en downloaden.
Niet aan mn UT want lan en sp doet ie prima (en na cleaninstall + bonus packs + patch).
...?
nope version @ servers ook al geckeckt. en mag aan nemen dat de clanservers die ik probeer wel patched zijn btw ;)

[ Voor 25% gewijzigd door LordMithril op 13-12-2005 20:49 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
hm, ik heb nu een headset

en zover ik het snap moet je volgende doen om te spreken;

V drukken voor voice menu om in te stellen dat je bijvoorbeeld wil spreken naar het Public channel

en dan F drukken en dan krijg ik een volume bar met ( public ) eronder die reageert op mn stem

op die manier konden mensen me horen op een bepaalde server, maar bij een server van een vriend waar ik het juist wil gebruiken horen ze me niet, terwijl ik wel die volume bar krijg

eerst kon ik in de voice menu niks selecteren, public, local, team etc waren allemaal greyed out, en toen veranderde hij iets en toen kon ik naar public spreken, maar hij hoort me niet, terwijl hij op andere servers anderen wel hoort

weet iemand of hij misschien nog meer moet instellen? hij draait de dedicated server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Een nieuw 200MB wegend megapack is uit, met o.a. 9 nieuwe mappen en de nieuwe patch
Klikkerdeklik

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Bleet schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:38:
[...]

Niks mis met een router hoor. Speel er hier ook mee terwijl ik er verder geen extra poorten voor open heb staan. Broodje lulkoek imho, nog nooit problemen gehad.
Waar zie je mij zeggen dat er iets mis is met een router? Het lijkt me alleen logisch dat als je connectieproblemen hebt je dingen gaat elimineren om erachter te komen waar het aan ligt. Dus in dit geval router ertussenuithalen en kijken of dat het oplost, zo ja dan moet je naar je router kijken zonee dan is het iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ben eruit LD
lag toch aan mn router.. DOS defence uitzetten (niet moeilijk doen) waardoor ie er niet uitknalt na zoveel packets per sec en hij werkt zo te zien goed :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Omdat ik steeds 1 op 1 tegen een Godlike met minstens 25-5 win, ben ik het plezier in Unreal Tournament 2004 een beetje verloren, maar ik vroeg me laatst af of er niet misschien 'betere botjes' te downloaden zijn voor UT2004
Ik kan er maar weinig over vinden op internet :/

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26

ThaHandy

Discovery Channel

online spelen?
denk dat die 25-5 dan wel anders zal uitlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Ga inderdaag gewoon online spelen, zoek een leuke clan. In teamverband speelt het zo anders dan tegen een stel domme bots en mensen spelen zo anders dan bots dat ik je dat zeker aan kan raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gromba schreef op zondag 01 januari 2006 @ 23:16:
Omdat ik steeds 1 op 1 tegen een Godlike met minstens 25-5 win, ben ik het plezier in Unreal Tournament 2004 een beetje verloren, maar ik vroeg me laatst af of er niet misschien 'betere botjes' te downloaden zijn voor UT2004
Ik kan er maar weinig over vinden op internet :/
je mag het wel een keer tegen mij proberen hoor :)
kheb een servertje tot me beschikking :P

met andere worden het spel is pas vet als je online speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 09-09 19:02
Tja...UT2004 is een online game dusja......maar ik wacht met smart op UT2007!! _/-\o_

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:54:
[...]

je mag het wel een keer tegen mij proberen hoor :)
kheb een servertje tot me beschikking :P

met andere worden het spel is pas vet als je online speelt!
Wat is je email adres?
(of mail mij op de gene die in m'n profiel staat)

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Hey,
Heb goed nieuws, ik ben een beta tester geworden van de mod:
XS Vehicles
Ik heb al diverse voertuigen geprobeerd die nog niet in de huidige versie (beta 6.5) zitten.
Als jullie willen kan ik wat screens posten, maar ik zal dan eerst toestemming aan de maker moeten vragen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Heeft iemand toevallig ips van drukke servers? Ik kan namelijk niets vinden :(.

Onslaught only servers zijn goed, maar ik wil ook wel wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

... (schop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Waarom kun je niets vinden?

Master Server werkt hier gewoon hoor..

Download anders eens xFire Hiermee kun je ook gemakkelijk servers vinden voor alle games die je zo'n beetje kunt vinden.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de Ripper uit de originele UT, heeft iemand 'm soms toevallig staan voor UT2K4 of UT2K3? tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Waar kan je in godsnaam UT2004 DVD Edition kopen atm? Weet iemand een goeie online shop??? Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

www.nedgame.nl geloof ik wel :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:10
2 maandjes gelden de DVD-editie bij BOL gekocht.
(€14,95) Volgens mijeen foutje van kun kant, want de CD-editie was duurder.
Zou je eens kunnen kijken.

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spidey73 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:11:
2 maandjes gelden de DVD-editie bij BOL gekocht.
(€14,95) Volgens mijeen foutje van kun kant, want de CD-editie was duurder.
Zou je eens kunnen kijken.
Was volgens mij inderdaad een foutje, want ze bieden de DVD-versie niet meer aan. Ik heb hem destijds ook voor 15,- € gekocht. Nu ik eindelijk m'n maat heb overgehaald hem te kopen is hij er niet meer voor 15,- € ;)

Edit: Oeh, bij www.nedgame.nl kun je Unreal 2003 + Unreal 2004 samen voor 19,95 bestellen ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creativehosting.nl heeft nu ook een UT2k4 server.
80.69.77.18:7777:7787 [UTAN][NL] Creativehosting.nl :: Public #9 :: UT2004 iCTF
Mapcycle:
- CTF-LavaFuryWID-A2K
- CTF-Switchback-PRO2
- CTF-Betrayal-2k4
- CTF-BrokenLimits-Pro
- CTF-Rankin-Pro
- CTF-Zepu-CB
- CTF-Access-CB
- CTF-Fragtion-CB
- CTF-Grendelkeep-PRO
- CTF-Sulphur-PRO2
- CTF-Drunklet-PRO2
- CTF-TwinTombs-PRO

Ideeen , tips etc zijn van harte welkom :> en hopelijk zien we jullie een keer in de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
de maps Zepu, Access en Fragtion ken ik eigenlijk niet :)
Je zou eventueel checkmate in de mapcycle kunnen overwegen, hoewel die map, evenals switchback, ondertussen aardig platgespeeld is.

[ Voor 54% gewijzigd door Infinitive op 07-05-2006 16:52 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Zepu, Access en Fragtion zijn CB Cupmaps (overigens zijn het ook niet al te geweldige maps, zeker niet om op een public te spelen, mgoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisteRMeesteR schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:42:
Waarom kun je niets vinden?

Master Server werkt hier gewoon hoor..

Download anders eens xFire Hiermee kun je ook gemakkelijk servers vinden voor alle games die je zo'n beetje kunt vinden.
Even offtopic, speel je 2k4 nog steeds? Keertje tegen jou? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Om er een beetje meer leven in te blazen........

http://www.to-crossfire.net/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hey jongens ik heb een vraagje....

Ik wil op een LAN een server hosten waarbij we bijvoorbeeld met 2 spelers tegen 6 of meer bots kunnen.

Welke vars moet ik daar allemaal voor aan/uit zetten?

Ik heb al wat dingen geprobeerd in het server menu (Players vs Bots en Players en Bots balance teams uitgezet) maar de bots worden dan verwijderd als het er meer zijn.

Weet iemand of dit kan?

[Edit]

Heb het al gevonden...Bot Roster. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Da_maniaC op 02-07-2006 05:13 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Hey mensen

Ik wilde gisteren UT2004 weer installeren maar nu ben ik de key kwijt geraakt. Echter heb ik nog UT2004 op mijn oude pc staan, kan ik daar ergens in een bestand de key vinden?

Gisteren zag ik namelijk dat mijn key van FEAR ook is opgeslagen in de FEAR map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
regedit, HKLM>Software>Unreal Technology>Installed Apps>UT2004 moet je hem kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
super super bedankt, echt relax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Nu het topic toch gekicked is wil ik nog ff de mening van een aantal van julie lezen.

Een kennis speelt al zijn online fps op 800*600 of 640*480 ondanks dat zijn videokaart snel zat is voor een hogere resolutie (9800 pro).
Hij zij ook dat alle pro gamers dit doen. :?
Mij leek het dat als een ventje uit meer pixels bestaat deze makkelijker geraakt kan worden.

Nu heb ik al enkele uurtjes ut2K4 gespeeld (face classic voornl) op 640*480 en ik moet zeggen dat het net een tikkeltje beter speelt dan de gebruikelijke 1280*1024 reso.
Fps is net hetzelfde op elke resolutie dus daar ligt het niet aan.

Om de 1 of andere reden stel ik vast dat aimen smoother verloopt.
Komt dit doordat de muis nu minder pixels moet afleggen om dezelfde bewegingen te maken?
Dit lijkt mij de meest logische verklaring.
Als er minder pixels zijn kan je er minder naast zitten? :P
De poppetjes blijven even groot door interpolatie vd lcd, echter zijn er slechts 640*480 pixels waarmee gewerkt worden waardoor de muis precieser reageert.

Graag julie ervaringen met aimverschil op hoog <> laag reso.
Eerst even testen alvorens je post uiteraard, dit dient een meerwaarde te bieden en geen opsomlijste van wie op welke reso speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:24:
Nu het topic toch gekicked is wil ik nog ff de mening van een aantal van julie lezen.

Een kennis speelt al zijn online fps op 800*600 of 640*480 ondanks dat zijn videokaart snel zat is voor een hogere resolutie (9800 pro).
Mij leek het dat als een ventje uit meer pixels bestaat deze makkelijker geraakt kan worden.

Nu heb ik al enkele uurtjes ut2K4 gespeeld (face classic voornl) op 640*480 en ik moet zeggen dat het net een tikkeltje beter speelt dan de gebruikelijke 1280*1024 reso.

Om de 1 of andere reden stel ik vast dat aimen smoother verloopt.
Komt dit doordat de muis nu minder pixels moet afleggen om dezelfde bewegingen te maken?
Dit lijkt mij de meest logische verklaring.
Als er minder pixels zijn kan je er minder naast zitten? :P
De poppetjes blijven even groot door interpolatie vd lcd, echter zijn er slechts 640*480 pixels waarmee gewerkt worden waardoor de muis precieser reageert.

Graag julie ervaringen met aimverschil op hoog <> laag reso.
Eerst even testen alvorens je post uiteraard, dit dient een meerwaarde te bieden en geen opsomlijste van wie op welke reso speelt. :)
in eerste instantie lijkt het fps verschil tussen 1280x1024 niet anders dan 640x480 maar als je in een drukke ruimte kom met veel tegenstanders zakt de fps vrij makkelijk. Door op 640x480 te spelen weet je zeker dat het spel altijd het maximale fps heeft. zo lijkt alles net iets vloeiender en je aimt dan ook beter. Kheb aardige tijd ut2k4 gespeelt en had de resolutie nooit hoger dan 800x600. Voordeel is ook dat je geen snellevideokaart nodig hebt want op een lage resolutie is de cpu je bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb een 6800GT en speel ut met ALLES op het allerlaagste behalve de res 1280*1024.
Als ik zeg dat er geen verschil in de fps zit is dat ook zo.
Ik heb al vaak genoeg met statfps 1 gespeeld om dat te weten.

De oorzaak is niet de fps, dat kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel shooters online altijd met alle opties uit maar wel op 1280x1024. Heb namelijk geen verschil gemerkt tussen andere reso's zoals 640 en 800.
Een FPS metertje heb ik overginds niet in gebruik, doe het uitsluitend op gevoel.

Mijn setup is trouwens een PIV 2,8 met een 9800 non-pro en 1gb werkgeheugen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:24:
Die zogenaamde 'pro' gamers hebben vast wel een 7800 GT,

Als je dan nog met 640x480 UT2004 gaat spelen moet je toch eens beter met geld leren omgaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 25063
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-06-2021
Is dit spel nog te koop?
Want heb hem wel thuis liggen alleen ben me key kwijt..Dus ik wilde een nieuwe key aanschaffen..

Iemand enig idee? Ik dacht misschien FutureZone ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:55:
[...]

Die zogenaamde 'pro' gamers hebben vast wel een 7800 GT,

Als je dan nog met 640x480 UT2004 gaat spelen moet je toch eens beter met geld leren omgaan :+
Het is echt waar van dat fps gebeuren. Die progamer fatality heeft eens wat tips gegevn om beter te fraggen en 1 van die tips was alle grapics op het laagst.
Maar ik ben het met je eens, ik koop geen vid kaart om zoveel mogelijk fps te krijgen maar om mijn games mooi af te kunnen spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Smokey! op 06-07-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
25063 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:07:
Is dit spel nog te koop?
Want heb hem wel thuis liggen alleen ben me key kwijt..Dus ik wilde een nieuwe key aanschaffen..

Iemand enig idee? Ik dacht misschien FutureZone ofzo?
regedit, HKLM>Software>Unreal Technology>Installed Apps>UT2004 moet je hem kunnen vinden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 06-07-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Laatst online: 01-07 08:31
Kan me iemand helpen,
Ik heb namelijk een orginele UT2004 geinstaleerd maar helaas is me tot op heden niet gelukt om de game zelfs in safe-mode te runnen. Ik krijg altijt dit:

Runtime Error!

Program E:\UT2004\system\UT2004.exe

IK heb geprobeerd zonder patches , met patches. Nu mijn VGA ATI X850 driver updated naar 6.6 , Creative X-Fi ook nieuweste driverd updated. En nog steeds dit error. Heb ook de demo van UT geprobeerd te draaien maar krijg hetzelfde error. MIjn processor ook op stock snelheiden gedraaid.
Ik weet het nu echt niet meer.

AMD Opteron 150 @ 3200Mhz Prom. gekoeld
DFI LAnparty Expert nVidia
ATI X850XT 256Mb

VGA+mobo constant gekoeld op 17 Gr , WC.

Log file van Safe run:

Log: Log file open, 07/25/06 11:09:05
Init: Name subsystem initialized
Init: Detected: Microsoft Windows XP 5.1 (Build: 2600)
Init: Version: 3369 (128.29)
Init: Compiled: Nov 23 2005 16:23:34
Init: Command line: -safe
Init: Character set: Unicode
Init: Base directory: E:\UT2004\System\
Init: Ini:UT2004.ini UserIni:User.ini
Init: Build label: UT2004 Build UT2004_Build_[2005-11-23_16.22]
Init: Object subsystem initialized
Log: Splash screen filename is '..\Help\UT2004Logo.bmp'
Localization: No localization: Startup.IDDIALOG_WizardDialog.IDC_WizardDialog (int)
Exit: Preparing to exit.
Log: Purging garbage
Log: Unbound to Window.dll
Log: Unbound to Core.dll
Log: Unbound to Engine.dll
Log: Garbage: objects: 418->0; refs: 0
Exit: Object subsystem successfully closed.
Exit: Exiting.
Log: FileManager: Reading 0 GByte 5 MByte 796 KByte 893 Bytes from HD took 0.005000 seconds (0.005000 reading, 0.000000 seeking).
Log: FileManager: 0.000000 seconds spent with misc. duties
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Memory Allocation Status
Uninitialized: Curr Memory 0.099M / 0.496M
Uninitialized: Peak Memory 0.690M / 2.781M
Uninitialized: Allocs 9 Current / 6177 Total
Uninitialized: Log file closed, 07/25/06 11:09:08

[ Voor 49% gewijzigd door SlowikPL op 25-07-2006 11:10 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik zie niets vreemds, kan je ook eens een logfile plaatsen van een normale start? Zonder -safe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Ramon de Jesus schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:25:
Ik zie niets vreemds, kan je ook eens een logfile plaatsen van een normale start? Zonder -safe?
Bedoel je dit? : Editor log

Log: Log file open, 07/25/06 01:21:27
Init: Name subsystem initialized
Init: Detected: Microsoft Windows XP 5.1 (Build: 2600)
Init: Version: 3369 (128.29)
Init: Compiled: Nov 23 2005 16:23:34
Init: Command line:
Init: Character set: Unicode
Init: Base directory: E:\UT2004\System\
Init: Ini:UT2004.ini UserIni:User.ini
Init: Build label: Build UT2004_Build_[2005-11-23_16.22]
Init: Object subsystem initialized
Log: E_FAIL
Log: Couldn't create input device
Critical: unrecoverable error - bombing out
Critical: Windows GetLastError: Access is denied. (5)
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Log: Waiting for file streaming thread to finish...
Exit: OpenAL Audio subsystem shut down.
Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError
Critical: UWindowsClient::UWindowsClient
Critical: UEditorEngine::Init
Critical: UUnrealEdEngine::Init
Critical: InitEngine
Localization: No localization: Window.IDDIALOG_CrashBox.IDC_CrashBox (int)
Critical: Error reentered: Assertion failed: Engine [File:..\..\Engine\Inc\UnEngineWin.h] [Line: 1167]
Log: appRequestExit(1)
Uninitialized: Log file closed, 07/25/06 01:21:51

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Nee ik bedoel UT2004.log, maar dan van een gewone start zonder safemode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Ramon de Jesus schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:50:
Nee ik bedoel UT2004.log, maar dan van een gewone start zonder safemode :)
Mijn UT2004.log IS LEEG !!! hoe komt dat ?

Ik ga nu eff. op een ander PC mer AMD 64 3000+ en 1 GB ram , ATI X700 Pro 256 MB

Ik snap het echt niet , dat er niet eens een log-file word aangemaakt.

Op mijn Andere pc WERKT HET GAME GOED. met en zonder patches.

[ Voor 40% gewijzigd door SlowikPL op 25-07-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:38
heb laatst weer UT 2004 uit de kast gepakt om te installeren, blijkt de bovenlaag van de play disc aan de binnenkant gebarsten te zijn.

Dit is ook niet zomaar een barst. Normaal zit er gewoon door alle lagen een barst ofzo, maar nu is het echt alleen de bovenste laag plastic die is gaan barsten en waarvan stukjes al omhoog staan. De onderlaag is geheel intact. De barsten zitten rond het gat in het schijfje op onbeschreven gebied.

Weet iemand of Atari hier een policy voor heeft? Ik heb net al gezocht, maar de site geeft bizar weinig info. (of ik kan niet lezen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook begonne met ut2k4, ut99 begon me te vervelen na dat jaren gespeeld te hebbe, alhoewel cups en ladders erg spannend waren. heeft GoT ook een clan in ut2k4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Duesenberg J schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:04:
heb laatst weer UT 2004 uit de kast gepakt om te installeren, blijkt de bovenlaag van de play disc aan de binnenkant gebarsten te zijn.

Dit is ook niet zomaar een barst. Normaal zit er gewoon door alle lagen een barst ofzo, maar nu is het echt alleen de bovenste laag plastic die is gaan barsten en waarvan stukjes al omhoog staan. De onderlaag is geheel intact. De barsten zitten rond het gat in het schijfje op onbeschreven gebied.

Weet iemand of Atari hier een policy voor heeft? Ik heb net al gezocht, maar de site geeft bizar weinig info. (of ik kan niet lezen :P )
Kan je UT2004 nog installeren? Zo ja, dan is het een kwestie van de laatste officiele patch downloaden, want daarvoor heb je de Play CD niet meer nodig. Indien dat niet meer werkt, dan kan je altijd nog de CD downloaden. Dat kan voor jou nooit illegaal zijn, omdat je over een licensie beschikt door het spel in huis te hebben. Dan kan je iig weer spelen.

Aan de andere kant. Ik kan me voorstellen dat je een vervanging wilt voor de oorspronkelijke CD. Voor kosten e.d. kan je het beste met de helpdesk van Atari contact opnemen. Maar het zou me niets verbazen als het vervangen van 1 CD meer kost aan verzendkosten e.d. dan het spel nieuw in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, leuk om hier nog een topic over te zien. UT04 is momenteel het enige wat ik nog speel op m'n pc qua games (op webbased mmogs na, dan), online uiteraard. En dan vooral de ONS/Onslaught mode, op een paar vaste servers. Andere GoT'ers die nog ONS spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkus_donor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11-2024

henkus_donor

bla is bla

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 02:16:
ik ben ook begonne met ut2k4, ut99 begon me te vervelen na dat jaren gespeeld te hebbe, alhoewel cups en ladders erg spannend waren. heeft GoT ook een clan in ut2k4?
De oude GOT clan is nu aimhere geworden.
www.aimhere.nl
(ik zit er zelf ook bij :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:17

Mr. Freeze

¡GO!

Dit gaat over een technisch probleem. Daar is Spielerij - Problemen & Vragen voor

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 01:11 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Laatst online: 14:39
Whoehaaaa de beste mod for unreal tournament is terug.
Finally the words u have been waiting 4!
Get Downloading and Start Fragging!

Then get over to GameFlood and vote for Frag.Ops in the GameFlood Contest. Keep in mind that every download, every vote, and every user comment adds to our contest score, so if possible, please use the GameFlood download link and leave us a user review while you wait. As always, thanks for everyone's support.

If you are looking for the best round based Tactical Shooter then look no further as Frag.Ops has everything you need! For a list of changes in this version, you can take a look at the Changelog.

::[Frag.Ops 2.20 Full ZIP]::[LINUX/MAC/WINDOWS/.zip/528Mb]::

* GameFlood
* BeyondUnreal FileWorks
* FileFront
* Undercover Gamers
* Frag-Ops.hu
* Nato-Ladder
Ik heb deze mod veel gespeeld. Kan zelfs zeggen dat ik nooit een game zoveel gespeeld heb als frag-ops. Waarschijnlijk zal het ook nooit zover komen. Jaar lang 4 uur slaap per nacht :9

Begin deze week kwam de lang verwachte 2.2 uit. Oorspronkelijk hadden het dev-team de support al stopgezet een jaar geleden. Maar begin 2007 begonnen de eerste geruchten rond te gaan. Er zou een nieuwe versie uit komen. :*)

Gisteren voor het eerst op een europese server gespeeld en ..... _/-\o_

Het is sneller dan ooit (+10% base speed). De hitboxes zijn uberklein, je moet echt goed mikken anders raak je niks. De recoil is super. (geen cone-spread, maar een echt 100% controleerbare recoil, daarnaast verschilt de recoil nu ook wanneer je loopt, crouched of stil staat).

Er komen steeds meer spelers terug, maar nog steeds te weinig eigelijk. Tussen 1700 en 2200 heb je wel kans dat er spelers zijn. Vaak is het gewoon een kwestie het eerste schaap over de dam,gewoon in een server gaan zitten en wachten op de volgende schapen.

Het mooiste is, zelfs met een brakke pc kun je dit spel fatsoenlijk draaien, oude engine rules. De laatste tijd zat ik te twijfelen over een nieuwe pc, maar als deze mod weer aantrekt zal dat niet nodig zijn. 1 en al plezier! Come check it out!

edit:ouch, mijn excuses voor de kick, wist niet dat het al een half jaar stil was hier.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Is er echt niemand hier die nog UT2004 speelt?(Ik heb gezocht of er een nieuwer topic was, maar ik heb niks gevonden...)

De laatste reply is inmiddels al anderhalf jaar geleden...
Ik vind het nog steeds een zeer vermakelijk spel, ik speel alleen Onslaught(vaak op de UMGLEAGUE.com server), maar sinds ik de full version heb speel ik ook op andere servers.

Mijn stats:
http://ut2004stats.epicga...rstats.php?player=1668087

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Mag dan wel stil zijn hier maar er zijn nog genoeg mensen hier denk ik die t wel eens spelen.
af en toe pak ik nog wel eens een GGMJ iGib servertje. gewoon lekker loos knallen.

Maar jah, zoveel game ik de laatste tijd niet meer.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik speel nog bijna elke dag.
Wil zelfs net beginnen maar zat even te kijken naar mijn GOT bookmarks en zag dit topic bovenaan staan :)
Ik speel alleen vaak 's nachts.
Ik heb UT3 ook maar vind ik minder en ik kan hem zelfs nu niet meer spelen omdat die online steeds crashed :( ik weet nog niet hoe het komt maar ik speel toch nog met veel plezier UT2004 _/-\o_
Genoeg gelult ik ga gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Speel het ook nog zeer regelmatig meestal op een titan server of de }TCP{ Funhouse (onslaught). in ut en ut2k3 speelde ik voornamelijk ctf maar met de komst van ut2k4 werden de ctf servers (ook die van ut2k4) nogal stil en om nou iedere keer bridge of faith the spelen gaat ook vervelen...

oh - ik doe niet aan stats, heb iedere keer andere naam. moest gisteren toevallig weer eentje instellen omdat ik ut opnieuw moest installeren. Bij etqw is dat anders omdat je licensekey eraan hangt

[ Voor 25% gewijzigd door shades op 18-02-2008 07:44 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Hehe, speel elke dag nog volop! Zit in clan eF (evil-fruit), spelen als gametype TAM en een beetje iCTF. Geweldig spelletje, nog steeds na 3 jaar spelen!

edit: Binnekort trouwens TAM OpenCup 2008 :D

[ Voor 13% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 16-03-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Toch maar kleine bump:

Ik speel alleen Onslaught, Deathmatch vind ik maar zaai, andere gametypes nog niet genoeg geprobeerd om online mee te doen.

Ik speel op allerlei servers, enige vereiste is lage ping en veel players.

Ik speel als "Darkchild"

Laatst gebanned op fair-gamers.de server, weet nog steeds niet waarom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

hier alleen maar assault icm custom "race" maps
altyd fun :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:42

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik speel niet meer zo vaak als in de good ol' days!
Maar als ik speel, is het meestal TDM, (i)CTF!!

Ik heb nooit echt van onslaught gehouden ofzo, alhoewel ik assault wel kan waarderen :D

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Ik heb sinds gister 3000 uur _/-\o_ gespeeld volgens xfire. (Member Since 2005-06-20)
Ik heb al meer gespeeld maar niet bijgehouden en soms heb ik xfire niet eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

pimpimmers schreef op maandag 09 juni 2008 @ 02:55:
Ik heb sinds gister 3000 uur _/-\o_ gespeeld volgens xfire. (Member Since 2005-06-20)
Ik heb al meer gespeeld maar niet bijgehouden en soms heb ik xfire niet eens aan.
game-aholic ;D, ik ken dat ook. Alhoewel het tegenwoordig echt minder bij mij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noshi
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Weet iemand waar dit spel nu nog los te koop is? Ik speel nu vanaf een backup maar de singleplayer is zo saai :p.
Ik weet dat 'ie op steam staat, maar dan kan ik het spel zeer waarschijnlijk niet onder Linux draaien.

Ik speel het ook best wel vaak en wil het best kopen, maar dan moet 't nog wel te koop zijn :/

[ Voor 18% gewijzigd door Noshi op 28-09-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

jossie90 schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:39:
Weet iemand waar dit spel nu nog los te koop is? Ik speel nu vanaf een backup maar de singleplayer is zo saai :p.
Ik weet dat 'ie op steam staat, maar dan kan ik het spel zeer waarschijnlijk niet onder Linux draaien.

Ik speel het ook best wel vaak en wil het best kopen, maar dan moet 't nog wel te koop zijn :/
Ik weet niet of dit wat voor je is ... Heb je gelijk 4 spellen in 1 ... En dan is 29.90 goed te doen toch ?

>>> linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
jossie90 schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:39:

www.dimensionplus.nl/
Unreal Tournament 2004 -DVD- 19,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Op eBay(goedkoopst via Duitse verkopers) is ie ook nog wel te vinden, pas nog eentje aangeschaft(doos nooit opengemaakt tho, ging me alleen om de serial)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Ik wou 'm vandaag weer ff spelen,
maar ik kan hem niet meer geinstalleerd krijgen?
met google kon ik niks nuttigs vinden, hopelijk weten jullie wat :)
Als setup opstart krijg ik deze critical error;
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2571 MHz with 2047MB RAM
Video: No Video
Setup: Unknown disposition
History: USetupDefinition::Init <- WFilerWizard::WFilerWizard <- Setup

Wat me opvalt is dat ie aangeeft No video,
maar alles werkt gewoon goed.
Het gaat hier om de CD versie van ut2k4 (6 cd's)
cds zijn in goede staat, en heb het in 2 DVD drives geprobeerd, maar een no go, wtf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

UT2004 in safemode starten en vandaar je probleen zoeken?
sorry overheen gelezen :X

[ Voor 62% gewijzigd door ThaHandy op 03-11-2008 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Ik krijg hem niet geinstalleerd, bij het opstarten van setup krijg ik die critical error.

[ Voor 43% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 03-11-2008 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Probeer eens andere drivers voor je videokaart? En je kan beter een topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Wie speelt er weleens op de Core TAM server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
Ik loop al een tijdje te zoeken hoe je UT2004 zonder te installeren kan spelen.
De oude versie kan je gelijk opstarten zonder te installeren.
Ik kom wel wat tegen maar daar komt het uit dat het niet mogelijk is.
Misschien weet iemand of het wel mogelijk is en ook hoe?

Heb zelf de DVD versie en de 6CD versie. Heb dus 2 originele cd keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

HIER

[ Voor 89% gewijzigd door Sak3d op 22-09-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Calamor schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:25:

Gewoon de offi. patch downloaden en installeren?
Ik heb wel de dvd, maar zonder patch kon ik hem ook niet zonder dvd spelen, nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Heel apart, mijn versie heeft 7 cdroms :P. 7e staan nog wat extraatjes op. Ja hij is wel degelijk legaal. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Ik speel "weer" regelmatig deathmatch,
Wel jammer dat er weinig activiteit is @ DM.
Speel vaker op demo servers, dan normale.
Ach ja, Rankin is toch wel een goede map vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
als je dm/tdm leuk vind, dan vind je vast TAM ook wel leuk

Ga eens op bezoek bij de Corenation TAM server, NL server, hele lage ping(ik heb regelmatig 4ms ping daar), en af en toe(eignelijk best vaak) veel bekwame spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomVis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 21:04

ThomVis

Detected rambling:

Na een image-rollback op mijn gamePC is de C-partitie weer "schoon", en Windows XP "weet" niet meer wat er op de D-partitie staat. UT2004 reanimeer ik dan weer met een shortcut op de desktop en een regfile:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Unreal Technology\Installed Apps\UT2004]
"Folder"="D:\\Games\\UT2004"
"Version"="3369"
"ADMIN_RIGHTS"="You need to run this program as an administrator, not as a guest or limited user account."
"NO_DISC"="No disc in drive.  Please insert the disc labeled 'Unreal Tournament 2004 Play Disc' to continue."
"NO_DRIVE"="No CD-ROM or DVD-ROM drive detected."
"TITLEBAR"="Unreal Tournament 2004"
"WRONG_DISC"="Wrong disc in drive.  Please insert the disc labeled 'Unreal Tournament 2004 Play Disc' to continue."
"YEAR"="2004"
"CDKey"="jouw-cd-key"

De applicatiekoppeling voor de ut2 bestanden ben je dan nog wel kwijt, maar die gebruik ik niet.

[ Voor 0% gewijzigd door ThomVis op 23-12-2008 09:07 . Reden: typo ]

You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.

• Kn4kw0r5t
Sefyu schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:36:
Wie speelt er weleens op de Core TAM server?
Laatste tijd speel ik niet zoveel meer, maar zat eigenlijk vrij wel ALTIJD op TAM Core server of de FFM server.

• Sefyu
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:25:
[...]

Laatste tijd speel ik niet zoveel meer, maar zat eigenlijk vrij wel ALTIJD op TAM Core server of de FFM server.
Onder welke nick?

Ik speel daar ook vaak als "Creepa" en www.XGBeatz.com

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:44

RnB

Ook ik speel de laatste tijd veel UT2004, gewoon omdat het kan en het absoluut niet verveelt.
Heb het al 100.000x uitgespeeld, maar ik geniet er iedere keer weer van om het te spelen. Het allermooiste vind ik nog dat het heerlijk speelt op een non-gamelaptop, wat ik dus heb. De Intel 4500HD die ik in mijn laptop heb zitten, heeft helemaal geen moeite om genoeg FPS uit te poepen. :)
Leukste vind ik DM met InstaGib en dan lekker veel ludicrous kills te krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Sefyu schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:57:
[...]

Onder welke nick?

eF[Kn4kw0r5t] -> www.evil-fruit.com

edit: De clan is echter niet echt meer UT2004 actief. Veel actieve members (waaronder ik) hebben een console tegenwoordig. De plannen zijn dan ook om er een multiplatform community van te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 26-12-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51

HaTe

haat niet

Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:08:
[...]

eF[Kn4kw0r5t] -> www.evil-fruit.com

edit: De clan is echter niet echt meer UT2004 actief. Veel actieve members (waaronder ik) hebben een console tegenwoordig. De plannen zijn dan ook om er een multiplatform community van te maken.
Ken jij iefel? Of ifel? oid?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
HaTe schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:14:
[...]

Ken jij iefel? Of ifel? oid?
Haha iefel!! Lieve belg.

edit: Is die nog veel actief dan? Nee toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 26-12-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
Sefyu schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:57:
[...]

Onder welke nick?

Wat steel je me nick jonge :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Whahah, bedoel je Creepa, of die andere? Want laatst vroeg iemand me wel of ik "xbeatz" oid was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
*Schaamloze bump*

Vorig weekend even bij de media markt langsgeweest en zag UT2004 voor 3,- liggen. Dat kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Heb vroeger alleen de demo een tijdje gespeeld.
Wat een fantastische game nog steeds zeg! Ik heb een kleine tijd TF2 gespeeld, maar hoewel de gameplay redelijk uniek is, haalt het het IMO toch echt niet bij deze "klassieker" Zo belachelijk veel dingen te doen in UT2004! Gisteren maar eens instagib CTF gedaan, wat is dat ontzettend gaaf zeg, niet normaal wat een actie en snelheid!!! Tot nu toe nog vaak met bots gespeeld om het allemaal wat beter te leren. Af en toe een servertje gedaan, maar er zijn er niet zo heel veel meer (afhankelijk van gametype natuurlijk) En vaak heb ik om de een of andere rede een redelijk hoge ping (bijna 200) en dan hapert hij af en toe.
Ik wil deze game eigenlijk met mijn broer spelen en vroeg mij af of ik daar Hamachi voor kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Shodan schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:42:
*Schaamloze bump*

Vorig weekend even bij de media markt langsgeweest en zag UT2004 voor 3,- liggen. Dat kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Heb vroeger alleen de demo een tijdje gespeeld.
Wat een fantastische game nog steeds zeg! Ik heb een kleine tijd TF2 gespeeld, maar hoewel de gameplay redelijk uniek is, haalt het het IMO toch echt niet bij deze "klassieker" Zo belachelijk veel dingen te doen in UT2004! Gisteren maar eens instagib CTF gedaan, wat is dat ontzettend gaaf zeg, niet normaal wat een actie en snelheid!!! Tot nu toe nog vaak met bots gespeeld om het allemaal wat beter te leren. Af en toe een servertje gedaan, maar er zijn er niet zo heel veel meer (afhankelijk van gametype natuurlijk) En vaak heb ik om de een of andere rede een redelijk hoge ping (bijna 200) en dan hapert hij af en toe.
Ik wil deze game eigenlijk met mijn broer spelen en vroeg mij af of ik daar Hamachi voor kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb volgens mij zelfs eens met een vriend op 1 CD key gespeeld, of hij had zelf een CD key aangeschaft. Weet het niet meer zeker want dit was al ergens in 2005 ofzo.

De hoge ping komt voornamelijk omdat de meeste servers niet Europees zijn.. flink wat servers staan in de VS. Als je een server wilt joinen kijk dan eerst naar de ping die erachter staat, als deze boven de 100 is dan moet je hem al niet meer joinen.

*verlangt terug naar de zero ping servers in UT99*

Iedere LAN spelen we nog steeds UT2004 :) Maar het was niet leuk om tegen een Clanbase 2e Divisie iGib speler te spelen :'( ;(

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 28-07-2009 09:21 ]

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste