Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Plaats liever een Topic Report

even serieus: Is het niet slim om de url van clanbase te vermelden in de startpost? http://www.clanbase.com

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
Infinitive schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 02:44:
[...]
Net zoals naar hoe alle maps eigenlijk in elkaar zitten, hoe dat dodgen nu eigenlijk in elkaar steekt (iedereen is altijd 2x sneller dan mij), hoe je het beste kan bewegen en wat de beste techniek voor aimen is. Maar goed, zolang ik nog een beetje kan schieten, zal daar wel weinig van komen :)
zal ik je maar ff helpen:
BASIC MOVES:

Jump: you jump, duh (JUMP)

Dodge: you dodge (tap movement key twice, like RIGHT, RIGHT)

Double jump: you jump while in mid-air just after jumping (JUMP, JUMP)

Diagonal dodge: use it to move faster or dodge a bit farther by dodging diagonally, usually in the direction you're currently moving. (hold FORWARD, look 51 degrees left, RIGHT, RIGHT)

Dodge jump: you dodge then jump while in mid-air (RIGHT, RIGHT, JUMP)

Diagonal dodge jump: most useful sequence to move faster, a diagonal dodge where you jump while in mid-air to maintain horizontal dodge speed increasing travel distance (DIAGONAL DODGE, JUMP)

Wall dodge: a dodge that only works if you're near a wall (doesn't work on static meshes and some irregular walls), useful to dodge while in mid-air (JUMP while standing close to a wall or JUMP against a wall, DODGE in the direction opposite to the wall)

Wall dodge jump: a wall dodge where you jump right after dodging, increases travel distance and height (WALL DODGE, JUMP)

Double jump wall dodge: like a wall dodge, only you double jump before performing the wall dodge (DOUBLE JUMP while standing close to a wall or DOUBLE JUMP against a wall, DODGE in the direction opposite to the wall)

Diagonal wall dodge: a wall dodge where you face the wall diagonally and dodge diagonally away from the wall, increasing travel distance a bit (JUMP while facing/moving diagonally towards a wall, DODGE in a diagonal direction away from the wall)

Diagonal wall dodge jump: you can figure this one out.
Double jump diagonal wall dodge: self-explanatory. See double jump wall dodge.

Lift jump: a jump performed while in an moving lift that adds to your travelling speed/distance. (board a lift, JUMP while it's moving)

Weapon jump: use a weapon's knockback to add speed to your jump, usually harming the player. Can be done with weapons like the shield gun, shock rifle secondary, flak cannon secondary, rocket launcher, even the redeemer, and can be used in conjuction with other jumps (aim at wall/floor, JUMP and FIRE simultaneously)
enne, ik gebruik altijd deze: Diagonal dodge jump, snelste en vrij simpel ;)

[...]
Zo, dat is een stuk goedkoper geworden. Ik betaalde in de tijd €60, maar toen had ik ook per ongeluk de special edition besteld...
check nog eens ;) het is Unreal Tournament 2006 :9

[ Voor 8% gewijzigd door X-Rey op 19-04-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 02:44:
[...]

Ik speel maar af en toe eens unreal tournament, dus ik merk dat verschil niet zo erg. Ik vroeg me voornamelijk af waarom je iets een competition mod noemt (met features die competition play zouden moeten verbeteren), maar het vervolgens eigenlijk alleen maar op publics tegenkomen. De meest zinnige feature is waarschijnlijk hitsounds, maar daar heb je bij instagib niet zoveel aan. Dus ik kan me er achter af wel wat bij voorstellen.

Maar nog steeds vind ik het wel mooi dat de modellen wat meer contrast hebben in utcom. Ik gebruik m'n beeldscherm ook nog voor andere dingen dan spelletjes spelen en heb hem als ik veel moet lezen bij voorkeur wat donkerder staan. Dus moet ik eigenlijk elke keer de brightness van m'n monitor aanpassen, want via de ingame brightness opties kan je wel een eind komen maar dat gaat maar tot een zeker punt. Verder gaan de maps er dan ook enorm lelijk uitzien en als zondagsammateurtje wil het oog ook wat ;)

[...]

Ja, volgens mij zijn we elkaar in het spel wel een keer tegengekomen.
Ik vind juist in bv Insidious dat ik minder zie. Ik heb mn brightness wsl vrij hoog staan en door die rot mist (wie heeft t bedacht) zie ik de oppo vrij slecht soms met UTcomp aan aan het einde vd gang, als het daar flink licht is. Daar komt bij dat mn cross vrij helder en groen is dus met een te heldere achtergrond zie ik m soms minder goed (zoals ook soms in Idoma). In Grendel vind ik t wel weer lekker, maar over het algemeen vind ik UTcomp overbodig. Maar ik moet echt een keer ini's van iemand overnemen ofzo om te zien of dingen verbeterd kunnen worden.

Oft: GP en eLiTe hebben in de iCTF en iTDM2on2 ladder tegen elkaar gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
X-Rey schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:04:
Diagonal dodge (jump): use it to move faster or dodge a bit farther by dodging diagonally, usually in the direction you're currently moving. (hold FORWARD, look 51 degrees left, RIGHT, RIGHT)
51 graden... volgens mij doe ik altijd veel meer 80 graden ofzo. Maar ik doen dan ook mijn jumps in de style van circle jumps in quake 3 arena, dus dat is zo wie zo niet zo slim. Is het trouwens verstandig om na de RIGHT RIGHT direct je cursor weer in de gewenste richting te plaatsen, of is het beter om langszaam te draaien? In Quake-like games kom je op die manier veel verder namelijk.
X-Rey schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:04:
check nog eens ;) het is Unreal Tournament 2006 :9
Oeps! :+
Grappig, ik speelde pas ook weer eens insidious en ik moet zeggen dat ik daar hetzelfde probleem heb als de brightness hoog staat. Als je dan in een van de hoeken staat, dan kan je iemand aan de overkant absoluut niet zien lopen.

Mja, zodra ik tijd heb moet ik ook eens een goede ini gaan samenstellen. Alle characters naar george forceren enzo. Maar verder valt er volgens mij alleen grafisch nog wat te tweaken?
outerspace schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:34:
Ik kick alweer even mijn vraag omhoog :)
Ik denk dat je voor je headset het beste naar ATARI of iets dergelijks kan bellen, want als emailen niet werkt denk ik niet dat er veel anders op zit.

[ Voor 21% gewijzigd door Infinitive op 20-04-2005 16:07 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:02:
[...]

51 graden... volgens mij doe ik altijd veel meer 80 graden ofzo. Maar ik doen dan ook mijn jumps in de style van circle jumps in quake 3 arena, dus dat is zo wie zo niet zo slim. Is het trouwens verstandig om na de RIGHT RIGHT direct je cursor weer in de gewenste richting te plaatsen, of is het beter om langszaam te draaien? In Quake-like games kom je op die manier veel verder namelijk.
Dit deed ik eerst ook altijd. Ik speel pas UT sinds 2k4 en aan het begin dodge-jumpte ik ook met een flinke draai aan mn muis. Maar als je wat vaker speelt dan zie je dat je helemaal niet zoveel hoeft te draaien en kan je dus ook in een veel rechtere en beheersbare lijn dodge-jumpen.
Grappig, ik speelde pas ook weer eens insidious en ik moet zeggen dat ik daar hetzelfde probleem heb als de brightness hoog staat. Als je dan in een van de hoeken staat, dan kan je iemand aan de overkant absoluut niet zien lopen.

Mja, zodra ik tijd heb moet ik ook eens een goede ini gaan samenstellen. Alle characters naar george forceren enzo. Maar verder valt er volgens mij alleen grafisch nog wat te tweaken?
Ik heb idd de characters op Gorge en Rylisa gezet en ik zou niets anders meer willen. Verder heb ik footsteps off, want als die aan staan word ik daar echt knettergek van en het helpt je ook doordat je je betere kan focussen op de geluiden van je oppo. Ik heb ook nog de Epic Brightskins aan, maar ik heb niet het idee dat ik een verschil zie. Maar miss moet je eens de user.ini vragen van een goede speler die veel getweaked heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke patch moet geinstalleerd zijn voor de ECE bonus pack? Ik heb de normale editie, en weet dat de juiste patch geinstalleerd moet zijn alvorens ECE te installeren, maar niet de patch die DAAR weer na gekomen is, omdat daar al ECE fixes in zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
Je hoeft geen patch te installen voordat je het ECE installed. Maar voor de compleetheid: 3323 is uitgekomen voor het bonuspack, 3339 erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 23:35

ThaHandy

Discovery Channel

ff een kickje :P

ik zit hier al mee sins ik UT heb geinstalleerd :|

met 16 players

1920*1200
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/Shot00449_lite.jpg

1280*960
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/Shot00448_lite.jpg

maakt verders geen hol uit op welke reso is speel ik krijg telkens dezelfde fps :| :(

intel 3,6Ghz (HT enable)
asus x800xt

kan het aan HT liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

dat kan je toch proberen door HT uit te schakelen in de bios?
Ikzelf heb HT uit staan. maar deze resolutie haal ik niet op mn tft. Ik geloof niet dat HT voordelen biedt voor UT2004.
edit: Heb je het alleen als je online speelt of ook offline?

[ Voor 15% gewijzigd door bratos op 29-05-2005 21:11 ]

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

ff HT uit zetten :z dan is gelijk je windows naar de haaien (gaat iig zowizo gebeuren al ik windows er op nieuw op zet)
offline/online maakt niet uit

[ Voor 28% gewijzigd door ThaHandy op 29-05-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
ThaHandy schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:13:
ff HT uit zetten :z dan is gelijk je windows naar de haaien (gaat iig zowizo gebeuren al ik windows er op nieuw op zet)
Hoezo dat?

Verder, heb je het ook al is op een echt lage resolutie / settings geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm oke ik heb dit spel dus gekochteen half jaar geleden maar mijn cd-key werkt dus niet :(

Ik las toen dat je 8 moet veranderen in B's en B's in 8'en maar ook dit lost het probleem niet op.

Kan ik bij atari mijn cd-key omruilen en hoe moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Alle combinatie's van B's en 8'en geprobeerd? :) Je cdkey moet echt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ThaHandy schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:04:
ff een kickje :P

ik zit hier al mee sins ik UT heb geinstalleerd :|

met 16 players

1920*1200
[afbeelding]

1280*960
[afbeelding]

maakt verders geen hol uit op welke reso is speel ik krijg telkens dezelfde fps :| :(

intel 3,6Ghz (HT enable)
asus x800xt

kan het aan HT liggen?
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als jij denk ik. Ik heb een X800XTPE, en als m'n pc een keertje crashed en je laat 'm gewoon herstarten, heb ik een maximale framerate in UT2K4 van 25fps bij 1600x1200x32 met 4xAF en alle oogsnoep op hoog. Als ik na diezelfde crash echter in het BIOS fast writes aan zet, herstart, en fast writes weer uitzet heb ik mijn oude fps van ~70 weer terug. :)
Ik heb geen idee waarom, maar het werkt wel.

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag
Ik heb een Ati Radeon X800 pro.
Ik draai op 50+ fps
Met ONS vaak 100Fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:52:
Alle combinatie's van B's en 8'en geprobeerd? :) Je cdkey moet echt werken.
Hmm dat gaat erg lastig worden :P Er staan 4 b's in die een '8' kunnen zijn maar ook een 'B'

Dan heb je wel heel veel mogelijkheden :P ben ik een paar maanden bezig :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Tja, dat is toch echt wat Atari support je zal vertellen. Zijn overigens maar 16 mogelijkheden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:49:
Tja, dat is toch echt wat Atari support je zal vertellen. Zijn overigens maar 16 mogelijkheden hoor.
Lol, idd, beetje logica toepassen en je zal 16 mogelijkheden vinden. Ik heb t zelfde gedaan voor mezelf (3x 8/B) en voor een vriend van me (4x 8/B).

Tip: schrijf t uit en probeer ze 1voor1.

(zijn er trouwens geen andere letter/cijfer mix-ups?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik had eerst een werkende UT2004 waarmee ik ook server kon draaien op me eigen pc. Nu had ik laatst ook nog is een aantal mappen toegevoegd aan UT. Voor de rest nog steeds geen probleem kon nog steeds server draaien.

Op een gegeven moment vanwege bepaalde omstandigheden moest ik mijn computer opnieuw installeren. Ik wou in me menu "start" van windows ook de bestanden van UT zien zodat ik makkelijker UT kon starten. Ik opnieuw UT geinstalleerd. Werkte niet :? .

Ik alles eraf gehaald van UT en een clean instal zonder mods gedaan. In het begin doet hij het nog wel zonder aanpassingen(mutators en passwords enz). Zodra ik al iets van een "instagib ga instellen doet tie het al niet meer.

Ik zie em wel op lan en die kan ik connecten. Als ik via internet kijk zie ik em zonder aanpassingen wel en met instagib niet. En daarna doet te het ook nooit meer tenzij ik em weer opnieuw installeer.

Hoe krijg ik dit werkend?

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:21
Ik denk toch dat je iets gruwelijk fout doet, en ik denk dat je dan in je UT2004.ini moet kijken.

Stel de server in zodat ie werkt. Maak dan een kopie van die ut2004.ini en verander de mutator naar instagib. Mocht het niet werken dan kopieer je de ut2004.ini weer terug. Zou moeten werken zo.

Gebruik je de webadmin om de mutator te veranderen? Of start je de game gewoon normaal op? Of gebruik je ucc.exe met parameters?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik krijg er twee extra bij deze :

[IpDrv.UdpGamespyQuery]
MinNetVer=0
OldQueryPortNumber=7787
bRestartServerOnPortSwap=True
bDebugPortSwaps=True

En deze :

[XGame.MutInstaGib]
bAllowTranslocator=False
bAllowBoost=True

Die laatste begrijp ik wel want dat is dat ik instagib heb aan gezet. Alleen ik snap die eerste eigenlijk niet echt wat die doet :? ?

Edit 1: Dit alles gebeurt in me ut2004.ini

Edit 2: Volgens mij is dit een bug de patch 3355. En heb ik de vorige keer dat ik wel server kon draaien waarschijnlijk mijn server niet goed gepatch. Tenzij iemand zegt dat het wel lukt om dan ben ik gewoon niet goed bezig B) .

Edit 3: Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Zodra ik niks verander maar alleen een mutator toe voeg laat tie em al niet meer zien als internet server(of kunnen mensen niet connecten en krijgen ze alleen maar zwart scherm). Is dit misschien een bug :?

Edit 4: Wat een hoop ge-edit maar ik weet uiteindelijk wat er fout is. Als je een mutator toevoegd dan heb je geen standaard server meer. Als je dus als client die andere server wil zien moet je eerst je filter ff uit zetten op je client als je naar andere servers zoekt :P
offtopic:
hoe dom kan je soms zijn

[ Voor 62% gewijzigd door Ventrigo op 15-06-2005 22:41 ]

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:42
Afbeeldingslocatie: http://img192.echo.cx/img192/4122/shot000625rb.jpg

Ken je die map? Gruwlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is dit spel het nog waard op gekocht te worden? want toen ik Ut2k3 gekocht had. kon ik er later ook geen reet meer mee.. omdat ie niet meer gespeeld werd.. en is ie een beetje leuk t.o.v UT 1999?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Dowload de demo? Die wordt nog gespeeld denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Imperium schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 01:17:
Is dit spel het nog waard op gekocht te worden? want toen ik Ut2k3 gekocht had. kon ik er later ook geen reet meer mee.. omdat ie niet meer gespeeld werd.. en is ie een beetje leuk t.o.v UT 1999?
Als je het echt wil spelen ga je best in een clan, public servers zijn leeg of zitten vol met bots.

Hoewel UT2004 beter was dan 2003, was Epic er zelf niet tevreden van. Voor UT2007 beloven ze dan ook het UT gevoel volledig terug te brengen.

[ Voor 16% gewijzigd door XWB op 25-06-2005 03:10 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik vond UT2k4 toen ik het kocht ook ontzettend leuk. De feel is wel compleet anders dan het officiele UT maar wel leuk. Verder speel ik alleen maar mods, alhoewel de laatste tijd daar de spelers ook steeds minder worden.

[ Voor 1% gewijzigd door Bleet op 25-06-2005 09:57 . Reden: typo, hehe ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik heb nu eindelijk ook UT2k4 gekocht, maar heb een probleem na het installeren van patch 3355.
Zonder patch draait UT perfect.
Alleen met patch freezed UT wanneer ik op 'Join Game' klik in het menu.
Via console en dan 'open <IP>' werkt wel gewoon. als ik eenmaal een server gejoint ben dan kan ik van daar ook naar de Server Browser gaan zonder problemen.
Google kon me niet verder helpen en ook via GoT kon ik geen oplossing vinden.
Ik heb alle firewalls uitgezet en zoveel mogelijk programma's uitgezet. ini-files verwijderd, nix lijkt te helpen.
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat UT freezed wanneer ik op Join Game klik?
of belangrijker nog, een oplossing?

MEM: 1024MB
GFX: GF6600GT

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verwijder je user.ini & UT2004.ini eens, en probeer dan eens. (je bent wel al je instellingen kwijt)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Bekend probleem met Kerio firewall. Compleet uninstallen (niet gewoon uitzetten) anders gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Laatst online: 17-05 19:18
Karelke, wel lezen he :P ini's had hij al verwijderd :) en idd wat MikeN zegt, gisteren nog hetzelfde gehad, upgrade van f-secure 5.5 naar 2005 en het toestaan van UT2004 wilde niet, firewall uit wilde niet, maar verwijderen werkte wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Ik zal het vanavond eens proberen, wanneer ik weer thuis ben. Bedankt voor de tip alvast.

----
edit

Het uninstallen van Kerio heeft idd mijn probleem opgelost!
weet iemand zo een email adres van epic games waar ik dit probleem kan deponeren ?
Zodat ze mss bij een volgende patch dit hebben opgelost.

[ Voor 56% gewijzigd door LoekieLeeuw op 28-06-2005 23:17 ]

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
X-Rey schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:18:
Karelke, wel lezen he :P ini's had hij al verwijderd :)
:X

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Epic kent het probleem. Het bestaat sinds patch 3339 en epic geeft de schuld aan Kerio (en Kerio aan Epic).

Standpunt Epic @ 27-5 (laatste wat ik zo kan vinden, miss is op fora nog wat laters te vinden):
Sorry, I thought you said you weren't running a firewall. This is a
problem with Kerio that they need to fix.

J.

Joe Wilcox
----------
Gameplay Programmer, Epic Games
x3035

[ Voor 61% gewijzigd door MikeN op 29-06-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Ik ben ondertussen op internet een oplossingen tegengekomen voor het Kerio - UT2k4 probleem:
Ok I've found a workaround without having to uninstall kerio. Goto the UT2k4 system folder and right click the ut2004.exe file, click properties, goto the compatability tab and enable win98/me compatability mode. Now I can play online and I didn't have to uninstall kerio.
Deze oplossing werkte bij mij iig. :)
Zo kan ik toch Kerio blijven gebruiken.
I know the Kerio guys and I am having the same problems. Current patch plus KPF 4.1beta or 4.0 release = free on join. Even if the firewall is disabled. Per the Kerio guys when you disabled the firewall, the firewall driver removes itself from the network driver stack bindings. They think it must be some sorta weird problem and they are going to look into a 4.0 and 4.1 update for this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Weet iemand waar UT 2004 nog voor een redelijk prijs te koop is ? ( dus geen € 40 of meer )

De meeste winkels hebben hem al niet meer of verkopen hem voor 50 euro. Ook online winkels.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Ik ben bezig met het opzetten van een UT server, alleen het enige wat ik te zien krijg (linux, RHEL ) is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[programs@server System]$ ./ucc-bin
=======================================
ucc.exe: UnrealOS execution environment
Copyright 2001 Epic Games Inc

Use "ucc help" for help
[programs@server System]$ ./ucc-bin ucc help
ucc.exe: UnrealOS execution environment
Copyright 2001 Epic Games Inc

Commandlet ucc not found

weet iemand hoe ik hem nu nogw el aan de praat kan krijgen? (al redelijk wat gegoogled en kom niet verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

aftermath schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:54:
Weet iemand waar UT 2004 nog voor een redelijk prijs te koop is ? ( dus geen € 40 of meer )

De meeste winkels hebben hem al niet meer of verkopen hem voor 50 euro. Ook online winkels.
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=157889
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=129047

:Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 08-07-2005 07:34 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

http://www.gcshop.nl/details.php?id=1370
http://www.gcshop.nl/details.php?id=926

het is geen 40 euro maar net eronder -_-;; maar ik hoop dat hij binnden kort idd in nederland afzakt anar normale prijzen :p tot die tijd vermaak ik me nog kostelijk met de demo :+

[ Voor 51% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 09:13 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Temporarily out of stock. en Sold Out ;)
daves2hd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:11:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1370
http://www.gcshop.nl/details.php?id=926

het is geen 40 euro maar net eronder -_-;; maar ik hoop dat hij binnden kort idd in nederland afzakt anar normale prijzen :p tot die tijd vermaak ik me nog kostelijk met de demo :+
Misschien het overwegen waard ja. Maar hopelijk komen er in nederland wat betere prijzen of krijgt play.com hem weer binnen want daar is hij maar 16 euro :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
De pc-cdrom versie van ut2k4 hebben ze niet meer op gcshop omdat hij niet meer te bestellen is, wel is de dvd versie (editors choice) nog verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gehoord dat ut2004 te koop is voor 15 euro in mediamarkt ?
kan iemand dit bevestigen .. ?
kent er iemand misschien nog andere winkels waar hij voor deze prijs te koop is? freerecordshop is 29,99...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht UT2004 om Red Orchestra te kunnen spelen
Toen in UT2004 DeathMatch tegenkwam was ik verkocht trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit is al een paar weken oud, maar niet oud genoeg om niet in te posten :).

Ik zit met een probleem. Sinds ik een nieuwe computer heb, heb ik problemen met UT 2004 en mijn muis (MX 510, zonder drivers geinstalleerd). Alle knoppen werken op mijn muis naar behoren in andere spellen en in Windows maar bij UT doet mijn rechtermuisknop raar. Daar heb ik net zoals de meeste van jullie de secondary fire op staan. Nou is het probleem dat hij dat niet doet. Ik krijg vervolgens dat hij de camera verandert naar 3rd person of hij mikt omhoog en schiet 1x secondary (voor rocket launcher is dat dus niet te merken). Als ik mijn "back"-knop instel voor secondary kan ik die gewoon gebruiken, maar de rechter blijft raar doen. Bij mijn vorige computer had ik dit niet.

Computer specs:
XP SP2
Amd 64 3500+
1024 ram
geforce 7800 gtx extreme
msi k8n diamond
ut versie 3355

Muis is net als bij de vorige via de usb aangesloten. Mijn toetsenbord is ook met usb net als mijn webcam (enige verschil met vorige computer is toetsenbord op ps/2 en een simpele scroll muis op ps/2 en uiteraard de hardware). Ik heb nog niet geprobeerd met de drivers van logitech, maar aangezien hij wel gewoon functioneerd in UT 1, Far Cry, Doom 3 en diablo 2 lijkt me dat niet het probleem.

Iemand hier ervaring mee? Deze handicap hindert mij nu om ook es online te gaan spelen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ga eens naar je UT2004\system directory en rename je user.ini naar bijvoorbeeld userback.ini oid

Start dan UT2004 op en UT2004 maakt een standaard user.ini aan. Heb je er dan nog steeds last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb m al es een keer opnieuw erop gezet en dat had ook geen effect. Ik heb net jouw tip gedaan, werkte ook niet. Tijdens het spelen had ik vervolgens wel dat ik mikte terwijl ik de knop ingedrukt had en kreeg vervolgens van StrokeIt de melding dat ik een onbekende beweging maakte. StrokeIt is een programma dat je muisbewegingen zoals je die bij Opera hebt laat uitvoeren in Windows en programma's. Mijn broer had het al toen hij WoW ging spelen hier. Stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht.

Bedankt voor de moeite iig. Zal direct instellen dattie in UT niets moet doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
Heet iemand al de x64 patch geïnstalleerd?
Wat zijn de ervaringen qua performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Mophun schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:51:
Heet iemand al de x64 patch geïnstalleerd?
Wat zijn de ervaringen qua performance?
Uhm....x64 patch....is dat niet voor Far Cry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eventjes rond zou kijken, zou je zien dat er nu ook 64 bit binaries voor Unreal Tournament 2004 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:46:
ik heb gehoord dat ut2004 te koop is voor 15 euro in mediamarkt ?
kan iemand dit bevestigen .. ?
kent er iemand misschien nog andere winkels waar hij voor deze prijs te koop is? freerecordshop is 29,99...
Is dit zo? Krijg je bij MM de DVD versie dan?

Bij play.com is de DVD versie temporarily out of stock, GCshop heeft geen voorraadindicator bij UT2K4 DVD en vraagt €33,50.

Op bol.com kost ie gewoon €45.. Of weet iemand nog een ander adres waar dit spel voor <€30 is te krijgen?

Andere vraag. Ik heb gehoord dat met de laatste patch de cd-check uit UT2K4 is gehaald. Klopt dat?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Volgens mij haalde de eerste patch de cd check er al af. In iedergeval hoef na het installeren van de patch geen cd meer te gebruiken.

[ Voor 44% gewijzigd door pingkiller op 09-10-2005 17:37 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:34
W3ird_N3rd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:15:
[...]

Andere vraag. Ik heb gehoord dat met de laatste patch de cd-check uit UT2K4 is gehaald. Klopt dat?
Jep, vanaf patch 3339 is de cdcheck niet meer van toepassing.

Mijn dvd gaat na 't installeren meteen weer de kast in. Raakt hij ook niet beschadigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Epic is (na een lange rust :p) weer aan een nieuwe patch bezig:

The patch change list is included in the patch. After installing the patch, you can find it at ut2004\help\readmepatch.int.txt. Here are the changes from 3355 to 3362:

Thanks to John Barrett for a number of fixes.

General Gameplay:
- Fixed DriverLeft() not be called when driver dies in vehicle without vehicle being destroyed. This fixes the vehicle not resetting, and fixes effects like the engine sound not being turned off.
- Fixed some vehicle weapon effects staying around when bots stopped firing them.
- Fixed spider mine layer incorrectly reducing mine count when a fired spider mine immediately explodes.
- Fixed manta and raptor spinning sometimes when player enters
- SPMA camera explodes if it hits water.
- Don't allow SPMA camera view to go outside world.
- Invasion HUD radar uses the viewed pawn's rotation rather than the spectator's rotation.
- Fixed low gravity not working properly in second and successive rounds of onslaught.
- Moved announcements for assault energycore to ASOBJ_EnergyCore_Spawn, and made them editable by level designers.
- Fixed spawning multiple energycores in Assault.
- Can now throw linkgun with 1 ammo left.
- Fixed exploit where shieldgun could be used to protect against lava or slime volume damage.
- Fixed CTF Flags not returning exploit

Networking:
- Various networking serialization optimizations.
- Fixed issues where players would not properly be sent to the Spectating state on clients.
- Fix for eyeheight getting screwed up on client
- Server optimization - players don't do line of sight checks with each other
- Don't replicate pawn.ViewPitch to netowner
- Fixed CTF flag not properly attaching to vehicles on net clients.
- Made CD key hashes sent by clients more secure.
- Fixed various exploits.
- Merged Michiel Hendrick's HTTP redirect code improvements.

Engine:
- Return rather than asserting in UCanvas::WrappedPrint() if no valid font.
- Fixed -Mod= to support proper exporting of headers
- Convert '|' to '_' in player names.
- Fixed cut and paste error in MidGamePanel.uc that could cause crashes on level changes. (thanks Wormbo)

http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=8819

Let op, dit is een beta!

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 09-10-2005 17:42 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

W3ird_N3rd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:15:
[...]

nee, na de 1e patch al :P maar ik gebruikte toen daarvoor de noCD patch al, wat toen gewoon werkte bij de release(v3186, 15-3-04)
v3204 (14-5-04)
Engine/General
- CD/DVD not required to play :*)

Je kunt dingen verhandelen bij Vraag & Aanbod op de frontpage. GoT is daar niet voor bedoeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

pingkiller schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:37:
Volgens mij haalde de eerste patch de cd check er al af. In iedergeval hoef na het installeren van de patch geen cd meer te gebruiken.
Richub schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:37:
[...]

Jep, vanaf patch 3339 is de cdcheck niet meer van toepassing.

Mijn dvd gaat na 't installeren meteen weer de kast in. Raakt hij ook niet beschadigd...
ThaHandy schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:49:
[...]

nee, na de 1e patch al :P maar ik gebruikte toen daarvoor de noCD patch al, wat toen gewoon werkte bij de release(v3186, 15-3-04)
v3204 (14-5-04)
Engine/General
- CD/DVD not required to play :*)
Ah mooi, ik heb een hekel aan die cd/dvd-check, klantvriendelijk dat ze die eruit halen dus :). Scheelt mij zoeken op vage sites..
enne

offtopic:
email me
Hmm, eigenlijk mag handel niet op GoT geloof ik.. Maar het is wel goedkoop..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo de laatste paar dagen veel gespeeld en ik weet nu zeker dat ik dit spel MOET hebben.
Alleen ik vraag me af: zijn er nog veel mensen die dit spel online spelen of niet?
En weet iemand waar het spel het goedkoopste te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:54:
Ik heb de demo de laatste paar dagen veel gespeeld en ik weet nu zeker dat ik dit spel MOET hebben.
Alleen ik vraag me af: zijn er nog veel mensen die dit spel online spelen of niet?
En weet iemand waar het spel het goedkoopste te krijgen is?
Steeds minder mensen spelen het online. Over een paar maanden komt UT2007 ook uit, dan zal het vrij snel verder inzakken omdat 2k7 veel 2k4'ers zal afpikken. Ik heb het destijds voor 20 euro ofzo bij MediaMarkt gekocht trouwens.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
Sorcerer8472 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 01:28:
[...]

Steeds minder mensen spelen het online. Over een paar maanden komt UT2007 ook uit, dan zal het vrij snel verder inzakken omdat 2k7 veel 2k4'ers zal afpikken. Ik heb het destijds voor 20 euro ofzo bij MediaMarkt gekocht trouwens.
paar maanden :P zeg maar een jaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik heb een lange tijd UT2004 online gespeeld, daarna een combinatie met FarCry en nu eigenlijk alleen FEAR MP demo. Ik heb ook alleen maar in het weekend tijd dus dat schiet ook niet op :) Ik denk wel dat ik weer meer UT2004 ga spelen, totdat ik FEAR heb natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Even een schopje ;)
Afgelopen weekend Quake 4 uitgespeeld, dus maar weer eens UT2004 opgestart.

Had een klote-dag achter de rug, dus ik wilde me eens lekker afreageren.
Lekker weinig weerstand en veel frags maken enzo :+

Ik zat me af te vragen hoeveel Holy Shits! ik zou kunnen halen in een match met een Goal Score van 100. Dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://intranet.etin.nl/images/holy_shit_small.jpg

35x dus :) Toch niet heel erg slecht. Of lul ik nou uit m'n nek en stelt het echt helemaal niks voor :+ Dan gaarne een screenie dat het beter kan... ;)

Level = TrainingDay, InstaGib, botjes op Novice... :D

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Infinitive
Je moet ook tegen echte spelers spelen he ;)

Hoewel ik moet zeggen dat in die keer per maand dat ik op een iCTF public speel (degene met competitiemaps en geen rare fratsen met gravity), de tegenstand niet echt super is...

Hoewel 34 holy shits tegen novice bots niet slecht is. Want ik heb het dacht ik ook ooit eens geprobeerd, maar als je tegen een stuk of 5 bots speelt dan, ondanks ze slecht schieten, is er na een tijdje altijd wel eentje die je in de rug schiet.

[ Voor 37% gewijzigd door Infinitive op 10-11-2005 00:06 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Je moet ook tegen echte spelers spelen he ;)
Ja, maar dan haal ik die 35x never nooit ;)
Inmiddels trouwens 36x.
maar als je tegen een stuk of 5 bots speelt dan, ondanks ze slecht schieten, is er na een tijdje altijd wel eentje die je in de rug schiet.
Ik heb die score gehaald met 8 bots. Met nog meer gaan ze alleen maar in de weg lopen en wordt jezelf inderdaad vaker geraakt. En dus moet je steeds weer opnieuw beginnen met het opbouwen van je Holy Shit! Maar 5 bots is weer te weinig, omdat je dan steeds net even te lang moet wachten voordat er eentje voor je loop verschijnt. Er is vast een optimum te vinden.

• Ramon
ik heb je alvast verbeterd 8)7

Afbeeldingslocatie: http://ramon.twisty.nl/bestanden/holyshit_small.png

maar eigenlijk vind ik het nogal nutteloos :Y) beste om te doen is om gewoon heen en weer te springen tussen waar ze spawnen en dan heb je op gegeven moment bij elke kill een holy shit :Y)

Ja ik speel liever tegen menselijke tegenstanders en dan maakt het aantal holy shits me echt niet zoveel uit 8)7

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Tis niet helemaal nutteloos. Soms moet je als voetbalelftal ook gewoon tegen een zwakke tegenstander spelen om je doeltreffendheid op te krikken :Y)

Maar het gaat meer om het idee eigenlijk. 38x dus. Damn, dan moet ik vanavond maar weer eens aan de bak ;)

Maar mijn efficiency is beter... ;)

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

OK, beat this:

Afbeeldingslocatie: http://intranet.etin.nl/images/holy_shit_small2.jpg

:*)

Damn, wat ging dat potje lekker.... :P

edit:
sorry, had edit-knop moeten gebruiken...

[ Voor 13% gewijzigd door Tachyon op 10-11-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Weet iemand de code waarmee je in UT2004 dedicated server console kan aangeven welke netwerkkaart de ut server moet gebruiken. Dit zou namelijk voor mij een hele hoop problemen oplossen.
alvast bedank !

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
-multihome=<ip> op commandline.

[ Voor 50% gewijzigd door MikeN op 21-11-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Tachyon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:26:
OK, beat this:

[afbeelding]

:*)

Damn, wat ging dat potje lekker.... :P

edit:
sorry, had edit-knop moeten gebruiken...
51 holy shit maar je hebt geen wicked sick zelfs geen godlike noch monster kill, cheats? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ehh nee dat krijg je als je gewoon niet gekilled wordt en maar door blijft schieten.

das met bots op novice niet zo heel moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

corpseflayer schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:10:
[...]

51 holy shit maar je hebt geen wicked sick zelfs geen godlike noch monster kill, cheats? :D
Het kan echt hoor. Probeer het maar eens uit. Het is zoals Ramon de Jesus zegt. Het is niet zo dat je na elke holy shit opnieuw moet beginnen; als je eenmaal een holy shit hebt bereikt is de volgende frag weer een holy shit. Enz enz.

En cheaten is voor lamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
ik probeer nu het multihome command in te voeren maar hij geeft het aan als unregonized command, nog iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Hoe start je je server op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

:? :O
start spel -> host game -> meuk instellen -> start?
dedicated server unrealadmin.org

én een google-link

kind kan de was doen :>

[ Voor 6% gewijzigd door ThaHandy op 21-11-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Tachyon schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:30:
[...]

Het kan echt hoor. Probeer het maar eens uit. Het is zoals Ramon de Jesus zegt. Het is niet zo dat je na elke holy shit opnieuw moet beginnen; als je eenmaal een holy shit hebt bereikt is de volgende frag weer een holy shit. Enz enz.

En cheaten is voor lamers.
Weet ik, ik vind het gewoon raar dat je holy shits hebt maar geen ludicrous kill etc.
Het is net al zou je een multi kill hebt zonder een double kill te hebben, dat kan toch nooit?
Als je echt die 60+ hebt moet daar ook staan dat je godlike en wicked sick hebt maar dan 1x, dat staat er niet...
Leg het maar uit. ;)
Ik zie bvb nergens je double, multi, mega, ultra, monster, ludicrous kills staan maar wel 51 holy shits. :?
Vergelijk je awards eens met Ramon, dan zie je wat ik bedoel. :)

[ Voor 5% gewijzigd door peke op 22-11-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Niet al je awards passen in dat lijstje he ;)
Daarom zijn ze niet altijd zichtbaar. Dat moet je wel eens een keertje opgevallen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Dat is onzin infinitive.

Corpseflayer, als je dus een potje start en je blijft killen, en je haalt een multikill en je gaat dood, dan telt dat als een multikill. Maar ga je door tot monster kill en dan dood, dan telt dat als een monster kill en komt er niet een multikill in het lijstje te staan maar alleen een monster kill.

Nu duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
ThaHandy schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:17:
:? :O
start spel -> host game -> meuk instellen -> start?
dedicated server unrealadmin.org

én een google-link

kind kan de was doen :>
Ik vroeg het aan CaVeFiSh mafkees :p Zelf weet ik wel hoe ik een UT2004 server moet draaien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

corpseflayer schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:42:
[...]

Weet ik, ik vind het gewoon raar dat je holy shits hebt maar geen ludicrous kill etc.
Het is net al zou je een multi kill hebt zonder een double kill te hebben, dat kan toch nooit?
Als je echt die 60+ hebt moet daar ook staan dat je godlike en wicked sick hebt maar dan 1x, dat staat er niet...
Leg het maar uit. ;)
Ik zie bvb nergens je double, multi, mega, ultra, monster, ludicrous kills staan maar wel 51 holy shits. :?
Vergelijk je awards eens met Ramon, dan zie je wat ik bedoel. :)
Haha, corpseflayer, het wil er bij jou echt niet in he, die 51 holy shits? :*)

Je maakt de denkfout dat elke score die je hoort in de game ook in de lijst terechtkomt. Dat is niet zo. Alleen de score waar je mee eindigt komt in die lijst, zoals Ramon ook zegt.

Voorbeeld ter verduidelijking:

Ik start de game op. Ik maak een frag. En nog een (double kill), nog een (multikill), weer een (megakill), en nog een (ultrakill), weer een frag (monsterkill), en nog maar een (ludicrouskill) en tot slot een holy shit! Dit zijn in totaal 8 frags. Maar ik ga vrolijk verder en elk volgend schot is raak en dus een holy shit! Na die eerste holy shit maak ik er nog 10, alvorens ik geraakt wordt.

Ik heb nu dus in totaal 18 frags, waarvan 11 holy shit! zijn. Maar ik heb nu dus geen enkele multikill, megakill, ultrakill enz. gescoord, omdat die allemaal zijn 'weggevallen' omdat ik het tot een holy shit! heb geschopt. De hoogste score waarop je gekilled wordt of te laat een frag maakt telt dus.
Dat kan dus wel. 8) In een multikill zit die dubbelkill als het ware opgesloten, maar omdat de multikill hoger is telt die, en niet de doublekill. Zo staat er in het screenshot van Ramon bv ook geen ludicrous kill, terwijl hij die wel gemaakt heeft. Maar omdat er een holy shit! op volgde 'telde' hij niet meer mee.

Hoe ik het ook uitleg (en misschien kan iemand anders het beter dan ik), ik kan je verzekeren dat ik die score van 51 op een 100% eerlijke manier behaald heb.

Het zou behoorlijk treurig zijn als ik zou cheaten en die score blijkt helemaal niet te kunnen of iets dergelijks. Ik kan je alleen maar adviseren: probeer het nou zelf eens. Als je ook maar een klein beetje kunt spelen moet je ook zo 20 of 30 holy shits kunnen halen.

Ik weet niet of dat je een demo kunt maken in UT2004, anders doe ik dat wel als je me nog steeds niet gelooft... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
console openen en:

code:
1
demorec mijnholyshitdemo

intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dit is me echt nooit opgevallen terwijl ik ut2003 en 2004 van week 1 in huis heb.
Ik heb zelf al vaak genoeg holy shits gemaakt op face classic online, imo de perfecte map daarvoor, ik zal zien of ik vanavond even de tijd heb om dat record te verpulveren. :*)
/e/
Geen tijd om te oefenen helaas. (ik ben al 4 maand non actief dus ik moet eerst terug kunnen oefenen)

[ Voor 18% gewijzigd door peke op 26-11-2005 12:05 ]

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

MikeN schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:31:
[...]

Ik vroeg het aan CaVeFiSh mafkees :p Zelf weet ik wel hoe ik een UT2004 server moet draaien 8)7
quote dan ofzow O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog even wat nieuws over de allerlaatste patch voor UT2004, jaja, het gaat hard :)
UT2004 Patch Plans [09:08 am]
6 Comments - Maarten Goldstein
Epic is finalizing a new Unreal Tournament 2004 patch, and BeyondUnreal has beta change notes showing a good amount of gameplay, network and engine fixes and optimizations.
En van daaraf nog even een mini-quote, voor de luiaards onder ons :)
The latest Unreal Tournament 2004 beta patch has been circulated on the server admin list. Here's what's new:
The patch change list is included in the patch. After installing the patch, you can find it at ut2004\help\readmepatch.int.txt. Here are the changes from 3355 to 3369:

Thanks to John Barrett for a number of fixes.

General Gameplay:
Fixed DriverLeft() not be called when driver dies in vehicle without vehicle being destroyed. This fixes the vehicle not resetting, and fixes effects like the engine sound not being turned off.
Fixed some vehicle weapon effects staying around when bots stopped firing them.
Fixed spider mine layer incorrectly reducing mine count when a fired spider mine immediately explodes.
Fixed manta and raptor spinning sometimes when player enters
SPMA camera explodes if it hits water.
Don't allow SPMA camera view to go outside world.
Invasion HUD radar uses the viewed pawn's rotation rather than the spectator's rotation.
Fixed low gravity not working properly in second and successive rounds of onslaught.
Moved announcements for assault energycore to ASOBJ_EnergyCore_Spawn, and made them editable by level designers.
Fixed spawning multiple energycores in Assault.
Can now throw linkgun with 1 ammo left.
Fixed exploit where shieldgun could be used to protect against lava or slime volume damage.
Fixed CTF Flags not returning exploit
Fixed stats tracking when a player switches between a spectator and active player (or vice-versa)

Networking:
Various networking serialization optimizations.
Fixed issues where players would not properly be sent to the Spectating state on clients.
Fix for eyeheight getting screwed up on client
Server optimization - players don't do line of sight checks with each other
Don't replicate pawn.ViewPitch to netowner
Fixed CTF flag not properly attaching to vehicles on net clients.
Made CD key hashes sent by clients more secure.
Fixed various exploits.
Merged Michiel Hendrick's HTTP redirect code improvements.
Merged Fix for Map Vote Bug that cut off some chat text
Merged Fix for Map Vote Bug that caused the window to open twice
Prevent crash exploit (which was fixed) from being propagated to unpatched clients.

Engine:
Return rather than asserting in UCanvas::WrappedPrint() if no valid font.
Fixed -Mod= to support proper exporting of headers
Convert '|' to 'I' in player names.
Fixed cut and paste error in MidGamePanel.uc that could cause crashes on level changes. (thanks Wormbo)
Fix and optimization for projector rendering.
Various changes to support 64 bit version.
Scripted texture changes so they don't render upside down on OpenGLDrv.
Fixed weather effects on OpenGLDrv.
Fix for dynamic projectors not working with OpenGL

Dus... let's wait, try, bleed, and see :9

Bron: Shacknews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Oke.... ik weet ook hoe ik een server moet draaien via het runserver.bat script. maar draaide het eerst altijd gewoon door het te starten vanuit de game zelf ( minder gekl**t ).
Maar mijn probleem was dus me VPN verbinding.
Doordat ik remote acces and routing aan had staan, was ik vergeten nog een route aan te maken naar buiten. En me UT server pakte dan automatisch me VPN netwerkkaart.
En aangezien je geen server kun draaien over een VPN netwerk kaart, vormde dit dus een probleem.

Maar nu is alles dus opgelost en bedankt mensen die het multiuse command hebben vermeld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is super vet(vind ik) _/-\o_ . alleen ik kwam zaterdag bij mediamarkt en daar hebben ze hem niet :/
ik kwaad... maar weet iemand waar ik hem kan kopen:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@ DJ Proxy, ik heb geen flauw idee...

Voor de rest:
Unreal Tournament 2004 Retail 3369 Patch

--------------------------------------------------------------------------------

Epic Games has released patch version 3369 as the seventh official patch for Unreal Tournament 2004. This patch is completely compatible with the retail version and previous patches - servers and clients of any flavor can connect with each other.

This patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except to update settings as necessary.
Download: 3D Gamers

Mach Spass und schiessen ma! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ik zit met het volgende:
Speel zelf zelden spellen, maar voor school bezig met een minor game engine's. Zodoende in aanraking gekomen met UT2004 omdat we geluid in games wilden testen.
Dus mooi een eigen leveltje gemaakt in de editor, ambientsoundje dr in, blik je dr voor om te zien waar het geluid zich bevind. En dan kijken of dingen als occlusion werken. Later ook dmv. zones, zone-effects toegevoegd.

Gaat allemaal prima maar wat blijkt: die zone effects hebben geen effect, wat voor geluidsinstellingen ik ook doe. Ook hoor ik geen verschil tussen voor en achter.
Tenminste: totdat ik in de editor op het Live-preview gebeuren knopje drukte, zodat je het geluid van de level ook in de editor hoort.
Wat blijkt: daar werkt het wel, verschil tussen voor en achter, zone-effects werken, helemaal top. Zodra ik op Play level druk en de level dus echt speel gaan de effecten verloren en heb ik alleen rechts en links.... :(

Hoe kan dit??
Heb Trust 5.1 geluidskaart + 5.1 boxenset(je) (de kaart is van trust maar de chip+drivers van CMedia, de 8738)
volgens Everest (bij directx) ondersteund mijn geluidskaart EAX 1.0+2.0

[ Voor 4% gewijzigd door Arie-Kanarie op 05-12-2005 19:13 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

klein kickje ;)
^^ Zie bovenstaande/vorige post ^^
Iemand een oplossing? of een site oid waar ik de oplossing (misschien) kan vinden.
een ieder bij voorbaat dank voor de moeite :)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, word er nog een patch uitgebracht voor UT2004, alhoewel ik het spel al bijna bugloos vond. En nu maar wachten op UT2007... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zitten hier nog fanatieke iCTF spelers?

Want de laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn favoriete speltype aan het doodbloeden is. Online is bijna geen goeie game meer te vinden.

Tegenwoordig is hetTAM TAM TAM wat de klok slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Arie-Kanarie schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:47:
Ik zit met het volgende:
Speel zelf zelden spellen, maar voor school bezig met een minor game engine's. Zodoende in aanraking gekomen met UT2004 omdat we geluid in games wilden testen.
Dus mooi een eigen leveltje gemaakt in de editor, ambientsoundje dr in, blik je dr voor om te zien waar het geluid zich bevind. En dan kijken of dingen als occlusion werken. Later ook dmv. zones, zone-effects toegevoegd.

Gaat allemaal prima maar wat blijkt: die zone effects hebben geen effect, wat voor geluidsinstellingen ik ook doe. Ook hoor ik geen verschil tussen voor en achter.
Tenminste: totdat ik in de editor op het Live-preview gebeuren knopje drukte, zodat je het geluid van de level ook in de editor hoort.
Wat blijkt: daar werkt het wel, verschil tussen voor en achter, zone-effects werken, helemaal top. Zodra ik op Play level druk en de level dus echt speel gaan de effecten verloren en heb ik alleen rechts en links.... :(

Hoe kan dit??
Heb Trust 5.1 geluidskaart + 5.1 boxenset(je) (de kaart is van trust maar de chip+drivers van CMedia, de 8738)
volgens Everest (bij directx) ondersteund mijn geluidskaart EAX 1.0+2.0
Iemand iets van een tip/forum/oplossing?? Alles is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
El Cid schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:28:
Zitten hier nog fanatieke iCTF spelers?
Ik heb zeker een jaar bijna elke week twee iCTF wars gespeeld (5v5/3v3) en een paar keer per maand een paar uurtjes public, maar helaas de mensen waarmee ik speelden werden zelf niet zo actief meer en ondertussen heb ik het spel zelf ook al een paar maanden niet meer gespeeld.

Het is wel erg jammer, omdat iCTF lekker ongecompliceerd spelen is. Aan de andere kant is de vrijgekomen tijd ook wel lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CTF (en naar blijkt ook iCTF) is idd zo goed als dood. als ik 's avonds in de server browser kijk staan er in totaal misschien 20 non-passworded non-ig pubs met spelers, waarvan er 15 FaceClassic only zijn. van de overige 5 pingen er slechts 3 onder de 100.

oftewel, er zijn misschien 2 pubs die speelbaar zijn en goede maps draaien, en zelfs deze geraken steeds leger met de komst van TAM. Erg jammer, want ONS vind ik niks en TAM is het toch ook niet.... misschien dat UT2007 de community weer een kickstart geeft, maar ik betwijfel het ten zeerste. CTF is gewoon te moeilijk, en men doet liever aan hersenloos fraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben ze het verkloot met al die game types... er was te veel keuze waardoor de speler zich verspreiden.

Good old original UT CTF... die level die in de demo zat was zaaalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
iCTF is zo dood dat er nog steeds maar 72 clans meedoen met de iCTF opencup op CB ;) Als je ut2004 wil spelen moet je gewoon in een clan gaan, publics gaan sowieso nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
owkee, dit zuigt hard en ik kom er maar niet uit.
UT2k4 werkt perfect, lanservers geen probleem maar zodra ik online wil gaan spelen klapt ie er binnen 30 seconden uit met een 'connection lost' error :/
router moet inmiddels t probleem niet meer zijn want ik heb 7000 t/m 9000 opengegooid (dus 7777 en 8888 zijn gewoon open) en nogsteeds lazer ik uit de servers. Maar de downloads doet ie over t algemeen wel goed (maar die zijn waarschijnlijk geredirect dus werken die wel)
Clean install al geprobeerd, INI's doorgespit maar kan niks handigs erin vinden :/ word beetje gek hiervan.

[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 13-12-2005 20:24 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Heb je al geprobeerd te spelen zonder de router? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
mja gaat mn huisgenoot niet liev vinden denk ik zo :P
dat en de rest van de games werken wel normaal :/ BF2, Trackmania, WoW, GuildWars enz enz enz.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ramon de Jesus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:34:
Heb je al geprobeerd te spelen zonder de router? :P
Niks mis met een router hoor. Speel er hier ook mee terwijl ik er verder geen extra poorten voor open heb staan. Broodje lulkoek imho, nog nooit problemen gehad.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:17
Waarschijnlijk speel je dan op die server met de verkeerde patch. Sommige servers draaien nog op de oude, daar kom je dan niet op met de nieuwe en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
owkee, maar waar ligt t dan aan?
Niet aan mn router, kan connecten en downloaden.
Niet aan mn UT want lan en sp doet ie prima (en na cleaninstall + bonus packs + patch).
...?
nope version @ servers ook al geckeckt. en mag aan nemen dat de clanservers die ik probeer wel patched zijn btw ;)

[ Voor 25% gewijzigd door LordMithril op 13-12-2005 20:49 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
hm, ik heb nu een headset

en zover ik het snap moet je volgende doen om te spreken;

V drukken voor voice menu om in te stellen dat je bijvoorbeeld wil spreken naar het Public channel

en dan F drukken en dan krijg ik een volume bar met ( public ) eronder die reageert op mn stem

op die manier konden mensen me horen op een bepaalde server, maar bij een server van een vriend waar ik het juist wil gebruiken horen ze me niet, terwijl ik wel die volume bar krijg

eerst kon ik in de voice menu niks selecteren, public, local, team etc waren allemaal greyed out, en toen veranderde hij iets en toen kon ik naar public spreken, maar hij hoort me niet, terwijl hij op andere servers anderen wel hoort

weet iemand of hij misschien nog meer moet instellen? hij draait de dedicated server
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste