Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

ook maar eens de "grote" stap gezet en het spel gekocht.. "uiteraard" de SE dus dat wordt nog wat met de headset ;). Ik moet het alleen niet 1x hebben maar 4x, 3 van mijn collegas stonden erop na de demo aanschouwt te hebben dat ze ook dat spel moesten hebben (met headset dus ;)).

naja, we zullen zien. het spel zal iig er niet slechter om zijn imo :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje...

Al een tijdje speel ik UT2004 en vooral AS. Nou is er een AS level genaamd TempleOfTrials waarbij je dus allerlei komer met behulp van bepaalde technieken.

Nou is er één kamer waar ik niet voorbij kom. Dit is een kamer met een groot gat waar je overheen moet springen. Ik weet dat ik een long jump moet doen (2x naar voren en spring) alleen moet dit tijdens het lopen.

Als ik het bekijk zie ik dat ik heel kort stop voordat ik spring. Anderen doen dit niet.
Ik kom dus aanlopen laat W los om hem vervolgens twee keer in te tikken en daarna meteen te springen. Wat doe ik fout? Je moet toch twee keer tikken om een long jump te kunnen doen?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Okee, binnen een paar weken komt er een Dual Opteron binnen waar games op gaan draaien (niet alleen 2k4, maar ook een hele zooi andere games, waaronder ook UT1). Nu alleen even een snelle poll om te zien welke games er precies moeten gaan draaien. Er zullen waarschijnlijk in het begin 2 of 3 UT2k4-servers worden opgezet ;)

Poll: Welk soort public server zie je het liefst?
Assault
Insta-assault
CTF
Insta-CTF
DM
Insta-DM
ONS
Insta-ONS
Invasion
Insta-invasion
TDM
Insta-TDM
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=12093&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 08-07-2004 22:58 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
Waarom stemt iedereen ONS als er al een goede ONS server is :x
* MikeN wijst naar sig :+ (ook dual opteron btw :p)

Kom op mensen, er is nog geen fatsoenlijke NL iCTF server :p

[edit]
bennoBuch: afaik moet je (level 4 geloofk?) een zijwaartse dodgejump doen. Muis 40 graden naar links, dodge naar rechts en jump.
Daarna krijg je nog een ruimte waar je op een verhogingkje moet gaan staan, dan tegen de muur moet springen en een walldodge moet doen (geloof ik).

[ Voor 45% gewijzigd door MikeN op 09-07-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Noz

Als je nog een map uitdaging zoekt kan je misschien eens kijken naar een eerder genoemde MOD genaamd Clone Bandits. De mod zelf is werkelijk fantastisch maar het heeft maar 1 map. Er is ook een tutorial aanwezig hoe te mappen voor deze mod: http://www.demiurgestudio.../CloneBanditsTutorial.rtf

Voor het geval dat je eens niets wist te doen :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke plaatje wat ik ens tijdens een potje hebt gemaakt:

1000 en nog wat redeemers

Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v323/bert_6/ut2k4_1.jpg

Dit is denk ik mijn beste ut2k4 score ooit,ik was aant campe in de secret redeemer room :D

Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v323/bert_6/ut2k4_2.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
MikeN schreef op 09 juli 2004 @ 00:58:
Waarom stemt iedereen ONS als er al een goede ONS server is :x
* MikeN wijst naar sig :+ (ook dual opteron btw :p)

Kom op mensen, er is nog geen fatsoenlijke NL iCTF server :p

[edit]
bennoBuch: afaik moet je (level 4 geloofk?) een zijwaartse dodgejump doen. Muis 40 graden naar links, dodge naar rechts en jump.
Daarna krijg je nog een ruimte waar je op een verhogingkje moet gaan staan, dan tegen de muur moet springen en een walldodge moet doen (geloof ik).
Klopt. Bij die volgende kamer moet je echter niet op de verhoging staan (voor zover ik weet). Die sprong is echt moeilijk, hij is me pas drie keer gelukt :'(

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutur schreef op 09 juli 2004 @ 18:29:
Noz

Als je nog een map uitdaging zoekt kan je misschien eens kijken naar een eerder genoemde MOD genaamd Clone Bandits. De mod zelf is werkelijk fantastisch maar het heeft maar 1 map. Er is ook een tutorial aanwezig hoe te mappen voor deze mod: http://www.demiurgestudio.../CloneBanditsTutorial.rtf

Voor het geval dat je eens niets wist te doen :)
Heb genoeg te doen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:15
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 12:15:
[...]

Heb genoeg te doen hoor :).
Jammer. :p
Clone Bandits verdient nog wat goede maps. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net weer ut2k4 geinstaleerd en vanwege de lag online ging ik maar effe tege de bots spele ( wel op godlike ) en maakte ik dit leuke plaatje

Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v323/bert_6/ut2k4_3.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Na een anderhalve maand UT2004 te hebben gespeeld valt me iets op. Bij dit spel wordt ik bijzonder erg gefrustreerd als mijn medespelers zuigen. Normaal speel ik altijd counter-strike en daar heb je soms ook zuigende team-mates, maar daar ergert mij dat minder.

Ik denk dat het komt omdat je bij CS toch meestal voor de individuele kills gaat. Bij UT2004 (Onslaught) gaat het echt om je powercore en niet om de kills.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Ik zag glowing (bright)skins op een filmpje bij ESWC, hoe kom ik daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:39

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Hofnar schreef op 11 juli 2004 @ 14:05:
Ik zag glowing (bright)skins op een filmpje bij ESWC, hoe kom ik daar aan?
Volgens mij spelen ze daar met een mod called UTcomp, dat is iets als TTM als ej dat kent :x

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens het eswc toernooi wat gehouden is in Frankrijk is gewonnen door Burnie
http://www.serious-intention.net/news/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

ik heb het spel voor mezelf en 3 (!!) collegas gekocht bij de mm. nu werkt het bij mij goed muv 1 klein probleempje met ASE. Ik heb voor ASE een licentie voor het leven (30 dollar was dat vorig jaar ;)) maar ASE wil geen servers listen voor UT04. Bij de demo doet ie het wel goed maar bij het complete spel krijg ik met geen mogelijkheid een lijst met servers. Is er iemand anders geweest die ook dit probleem heeft gehad?
- DVD geinstalleerd, meteen gepatched en voorzien van 2 community mappacks
- daarna pas voor eerste keer deze install gespeeld
- ASE pakt UT als spel wel maar wil dus geen server listing tonen
- ASE opnieuw geinstalleerd maakt geen verschil
- modifiers in ASE zijn logischerwijs uit of op western europe only

Goed, tot zover mijn probleem. Echter heeft 1 van die 3 collegas van me een nog veel nijpender probleem, namelijk de melding dat de CD vuil is en dat er niet van gelezen kan worden. Het betreft echter de DVD versie dus die melding slaat uberhaupt al nergens op. Het betreft:
code:
1
2
3
4
Failed reading source file: 
D:\CD1\..\CD1\Maps\CTF-Orbital2.ut2 (De bewerking is voltooid.)
The source media may be bad. If installing from a CD, try cleaning 
the CD tot remove any dirt, check your CD drive, and try again

Deze foutmelding vind plaats bij telkens een andere file. Nu heb ik uiteraard de search gebruikt en ik kwam op dit topic http://gathering.tweakers...message/20947183#20947183. Daar bleek echter dat die persoon niet het spel heeft gekocht, wat hier dus wel het geval is.
- spel 6 keer (!!) opnieuw geprobeerd te installeren
- gegoogled en levert niets nuttigs
- nieuwe DVD writer gekocht (!!) en ook geen verschil
- op werk geinstalleerd, andere PC werkt echter weer wel ?!
- DVD gekloont naar HDD levert geen problemen met lezen, bij installatie vanaf die kloon dan weer wel dezelfde error melding...
- DVD is schoongemaakt maar lijkt geen krasjes oid te bevatten

wat ik zelf vermoed aan opties en wat vanavond uitgezocht gaat worden is
- mogelijk een virus, malware oid?
- nieuwe video drivers installeren
- clean install windows (lijkt me overkill eigenlijk).

gaarne uwer mening(en)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
HellBeast schreef op 11 juli 2004 @ 12:38:
Na een anderhalve maand UT2004 te hebben gespeeld valt me iets op. Bij dit spel wordt ik bijzonder erg gefrustreerd als mijn medespelers zuigen. Normaal speel ik altijd counter-strike en daar heb je soms ook zuigende team-mates, maar daar ergert mij dat minder.

Ik denk dat het komt omdat je bij CS toch meestal voor de individuele kills gaat. Bij UT2004 (Onslaught) gaat het echt om je powercore en niet om de kills.
Ja helemaal waar. Anderzijds is het ook zo dat je, als je een beetje skills hebt, zelf van een middelmatig team een goed team kunt maken :). En zelfs als je kunt zien dat er toch nooit te winnen valt omdat de skills nou eenmaal te ver uit elkaar liggen, kun je proberen er een gelijkspel uit te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Het grote nadeel aan Onslaught is op dit moment gewoon dat er geen ruk meer aan is zodra je achter ligt. Als je eenmaal aan het verliezen bent is het heel moeilijk om nog terug te komen.
Bij bijvoorbeeld CTF ofzo heb je dit gevoel veel minder, je kan dan wel achter liggen maar het spel op zich blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

MikeN schreef op 12 juli 2004 @ 13:06:
Het grote nadeel aan Onslaught is op dit moment gewoon dat er geen ruk meer aan is zodra je achter ligt. Als je eenmaal aan het verliezen bent is het heel moeilijk om nog terug te komen.
Bij bijvoorbeeld CTF ofzo heb je dit gevoel veel minder, je kan dan wel achter liggen maar het spel op zich blijft hetzelfde.
ben ik niet met je eens, persoonlijk vaak zat mijn team gered van de ondergang (uiteraard door samen te werken). men verdedigt de powercore vaak toch wel dus dan ga je in je uppie die laatste node te lijf, die vernietigen, je team komt dan vanzelf die node fixen etc dus dan meteen door naar de volgende (key)node. hopla die vernietigen is tijdswinst. op zijn minst is er op die manier een gelijkspel uit te slepen. gewoon alert zijn is imo de key to success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat door goed verdedigen van de tegenstanders ze binnen no-time weer een paar nodes in handen hebben.
En ook wel dat ze dan winnen (al zijn daar in ieder geval 2 goede spelers voor nodig)
Je moet als je powercore kwetsbaar is zo snel mogelijk een node proberen te pakken en niet met z'n allen de basis verdedigen.
Als je team dat niet snapt wordt het idd een beetje moeilijk, dat wel..
Ik zit meestal binnen 3 pogingen wel op een public waar een paar goede spelers op zitten.
Ze moeten ook niet te goed zijn want dan wordt sos gepwned en dat vintie ook niet prettig. :P
Ik zou wel wat meer willen spelen maar soms heb ik er echt geen tijd voor ,jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon die DVD terug brengen en nieuwe vragen. Lijkt er gewoon op dat die dvd beschadigd is want de ut2k4 dvd is ingedeeld in maps welke gewoon cd1, cd2, cd3 etc heten.

Wat je wel gewoon kan doen:
- Installeren met een andere DVD en gewoon cd-key van die beschadigde DVD gebruiken. Dat moet gewoon geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 17:28:
[...]

Gewoon die DVD terug brengen en nieuwe vragen. Lijkt er gewoon op dat die dvd beschadigd is want de ut2k4 dvd is ingedeeld in maps welke gewoon cd1, cd2, cd3 etc heten.

Wat je wel gewoon kan doen:
- Installeren met een andere DVD en gewoon cd-key van die beschadigde DVD gebruiken. Dat moet gewoon geen problemen opleveren.
like i said, op een ander PC met een andere DVD writer/speler kan ie um wel gewoon lezen.. :/ (stond ook in de text btw).. echt gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 12 juli 2004 @ 17:40:
[...]

like i said, op een ander PC met een andere DVD writer/speler kan ie um wel gewoon lezen.. :/ (stond ook in de text btw).. echt gek.
Als jij of een andere collega geen problemen hebben met deze DVD, kunnen jullie hem wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
py.mosjuh schreef op 12 juli 2004 @ 15:35:
[...]

ben ik niet met je eens, persoonlijk vaak zat mijn team gered van de ondergang (uiteraard door samen te werken). men verdedigt de powercore vaak toch wel dus dan ga je in je uppie die laatste node te lijf, die vernietigen....
Dat is dus nooit mogelijk in je eentje. Verschil zal misschien zijn dat dit op publics wel mogelijk is ofzo, daar zit ik niet zoveel. Tijdens een match tussen 2 clans is het echt een kwestie van winnen of verliezen, terugkomen is alleen mogelijk als je tegenstander er serieus een potje van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 17:54:
[...]

Als jij of een andere collega geen problemen hebben met deze DVD, kunnen jullie hem wisselen.
jonges, ik vind het fijn als jullie me willen helpen maar lezen is ook een vak zeg.. zeg nu al voor de 3e keer dat DEZELFDE dvd op een andere PC geen moeilijkheden brengt. Die DVD is dus klaarblijkelijk wel in orde...
MikeN schreef op 12 juli 2004 @ 19:20:
[...]

Dat is dus nooit mogelijk in je eentje. Verschil zal misschien zijn dat dit op publics wel mogelijk is ofzo, daar zit ik niet zoveel. Tijdens een match tussen 2 clans is het echt een kwestie van winnen of verliezen, terugkomen is alleen mogelijk als je tegenstander er serieus een potje van maakt.
gelukkig speel ik niet meer in clanverband dan ;)

[ Voor 35% gewijzigd door py.mosjuh op 12-07-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 12 juli 2004 @ 19:23:
[...]

jonges, ik vind het fijn als jullie me willen helpen maar lezen is ook een vak zeg.. zeg nu al voor de 3e keer dat DEZELFDE dvd op een andere PC geen moeilijkheden brengt. Die DVD is dus klaarblijkelijk wel in orde...
Dat bedoel ik dus niet, je kan hem onderling ruilen aan iemand van jullie die er geen problemen mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel raar dan, misschien is het wat anders in de comp dat een probleem geeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

py.mosjuh schreef op 12 juli 2004 @ 15:35:
[...]

ben ik niet met je eens, persoonlijk vaak zat mijn team gered van de ondergang (uiteraard door samen te werken). men verdedigt de powercore vaak toch wel dus dan ga je in je uppie die laatste node te lijf, die vernietigen, je team komt dan vanzelf die node fixen etc dus dan meteen door naar de volgende (key)node. hopla die vernietigen is tijdswinst. op zijn minst is er op die manier een gelijkspel uit te slepen. gewoon alert zijn is imo de key to success
True, als je tegen een goed team speelt kun je echt heel veel verrassingen verwachten als vijand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 20:20:
[...]

Dat bedoel ik dus niet, je kan hem onderling ruilen aan iemand van jullie die er geen problemen mee heeft?
dat kan inderdaad goed ja, probleem is alleen wel dat die DVD zelf geen problemen levert als je um op een andere PC gebruikt. het ligt dus in de lijn der verwachting dat een andere DVD die op diezelfde andere PC ook geen problemen levert ook bij hem dezelfde read error zal geven bij de installatie.

goed, genoeg over en weer gebabbel hierover, hij is er vanavond mee bezig geweest en morgenochtend horen jullie of het enig resultaat heeft opgeleverd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ff een leuke ownage posten :)
jammer dat de andere vlak voor het einde uit de server gingen

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Y6D9E39NIJ14/p.jpeg

maar dan nog een vraagje. die skin/model waar ik nu mee speel op die screenshot is gedownload van internet. maar ik speel daar ook op internet, zien die andere gasten ook die skin of gewoon een default skin ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 09:39
Dat ligt aan of de server die skin ook heeft. Waarschijnlijk niet dus.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

py.mosjuh schreef op 13 juli 2004 @ 01:28:
[...]

blbla.. morgenochtend horen jullie of het enig resultaat heeft opgeleverd ;).
Probleem opgelost. Hij had een foutieve geheugen reep in zijn PC zitten. Die verwijdert en UT levert plotsklaps geen problemen meer. Blijft wel gek dat hij bij andere applicaties/spellen geen problemen heeft ondervonden dan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon de Jesus schreef op 13 juli 2004 @ 10:20:
Dat ligt aan of de server die skin ook heeft. Waarschijnlijk niet dus.
Ik denk dat ze die alleen zien als of hun of de server het heeft (of beide :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

waarom wil je uberhaupt met zo'n opvallende skin spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

py.mosjuh schreef op 13 juli 2004 @ 13:00:
[...]

waarom wil je uberhaupt met zo'n opvallende skin spelen?
nou zo lang ik niet verlies vind ik et niet erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Pellaagarion schreef op 13 juli 2004 @ 13:10:
[...]

nou zo lang ik niet verlies vind ik et niet erg :P
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Besloten om maar een originele versie aan te schaffen dus gisteren de DVD version besteld bij play.com, dus verwacht het morgen te hebben.

Hebben jullie een beetje vaste servers waar jullie spelen btw? Ik zal me vooral bezig houden op Vulcanus (zie sig, een INT server) waar ik ook admin ben. We draaien net een ONS server. Daarvoor draaide we een RO server maar dat sloeg niet echt aan jammer genoeg en waarschijnlijk ook omdat met de nieuwe update het snel ophouden met illegale keys ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Tja, wat betreft publics zit ik veel op onze eigen ONS public, op de XuF iCTF server en op de digifrag iDM server :p Ook af en toe op [C]W[L], iUK of |A| instagib servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:17
Kan iemand me vertellen hoe ik de tijdlimiet makkelijk instel, en ook de scorelimiet. In de Webadmin kan ik dat niet vinden namelijk, dus als iemand zo aardig zou zijn om een console command te posten ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Laatst online: 10:17
Ik heb het al gevonden in de Webadmin bij Defaults sry voor de moeite als er al iemand naar gekeken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch is het wel flink oefenen om een beetje met die raptor uit de voeten te kunnen als je het niet gewend bent.
Dat ding reageert echt niet gelijk als je naar beneden wil....... ik vind het eigenlijk alleen maar tof omdat het op deze manier geen 'pak een voertuig en frag maar een end raak' game is.
Ik merk bijv. dat degenen die goed in een raptor vliegen ook vrij snel uit een missile lock kunnen komen en gewoon een general pain in the ass zijn :P
Gasten zoals ik worden van 3 kanten gelocked omdat ze te hoog gaan vliegen.
Wie heeft er tips voor mij zodat ik een betere piloot word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt het zelf al, laag bij de grond blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Ken je levels, weet waar je kunt schuilen met je raptor als je gelocked wordt, inzoomen (met scrollwiel by default ofzo) als je nog wat wil raken als je naar beneden schiet. Bij goliaths er recht boven gaan vliegen, dan kan die turret op dat kreng niet bij je, zo wel meer van die dingen, je komt er vanzelf wel achter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:11
En als je dan zo'n fucking irritante raptor achter je aan hebt,haal je shock rifle tevoorschijn. Daarmee haal ik ze meestal alsnog naar beneden,al vliegen ze nog zo laag bij de grond.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Er is ondertussen een patch/update voor Frag.Ops uitgekomen versie 1.39:

klik hier

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Jezus ram gelachen met de compo's @ RomLAN :)

2de @ 4on4 Compo CTF
5de @ 2on2 Compo iTDM
1ste @ 1on1 Compo iDM

Ik roel :X

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:04

Klippy

Still Game

Ah toch alweer deel 6, dan het wel een goed spel zijn ;)

De demo is iig super.
Verwacht hem morgen of overmorgen te krijgen, ben erg benieuwd naar de andere maps :)

Ook benieuwd naar die CBP's. Je moet die dus alletwee installeren he neem ik aan als je alle maps wil :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
yup

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:11
Yeah, gewoon tijdens het eten de nieuwe patch van frag-ops uitgekomen.........yihaaaaaaaa zeg maar dag tegen slapen. Damn wat verslavend. Ik kan er geen ruk van, maar wat is het verslavend.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33
het heb ff geduurt maar zowaar belde vandaag de post bode aan met de goede headset :)

Ik zal er dus geen worden meer aan vuil maken :P

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een wallpaper kan krijgen van 1 van de loading screens? Ik wil dus die ene screen waarop je sterren ziet op de achtergrond en links een vrouwlijke robot met vleugels. Maar dan zonder de letters van loading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:22:
Weet iemand waar ik een wallpaper kan krijgen van 1 van de loading screens? Ik wil dus die ene screen waarop je sterren ziet op de achtergrond en links een vrouwlijke robot met vleugels. Maar dan zonder de letters van loading.
Loading Screen 1 1024*768 | 270kB | JPG

Loading Screen 21024*768 | 220kB | JPG

Loading Screen 3 1024*768 | 300kB | JPG

Loading Screen 4 1024*768 | 350kB | JPG

2K4 Logo 1024 * 406 | 580kB | transparante PNG32

[ Voor 40% gewijzigd door Ramon op 19-07-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Die derde loadingscreen heb ik nooit gezien. Als het kan heb je ze ook in 1280x768?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op 13 juli 2004 @ 13:52:
Besloten om maar een originele versie aan te schaffen dus gisteren de DVD version besteld bij play.com, dus verwacht het morgen te hebben.

Hebben jullie een beetje vaste servers waar jullie spelen btw? Ik zal me vooral bezig houden op Vulcanus (zie sig, een INT server) waar ik ook admin ben. We draaien net een ONS server. Daarvoor draaide we een RO server maar dat sloeg niet echt aan jammer genoeg en waarschijnlijk ook omdat met de nieuwe update het snel ophouden met illegale keys ;)
Ah ja...Red Orchestra....na 2 weken ben je er op uitgekeken...er zit geen diepgang in, en de realisme is echt ver te zoeken... ok...het is een beta...en het is de mooiste WO2 shooter op dit moment...maar het stokoude en oerlelijke Day of Defeat blijkt toch de koning dmv gameplay en intense actie.

Wat betreft ONS, op public is het geen ene flikker aan imo (sta je daar in je eentje, in een team van 6, de laatste node te verdedigen) ,je moet echt in een clan spelen wil je er wat aan vinden....
En Assault.....wel leuk maar het zal nooit het niveau van UT1 halen.
Alleen DM kan me nog zeer bekoren in UT2004 :)
Verbaas me nog steeds over de physics in UT2004

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Ik heb 'm inmiddels ook al binnen sinds vrijdag :)

Alleen de DVD wilde niet echt installeren, steeds fouten bij het lezen, geen idee waar dat aan lag. Maar DVD kopieren naar HD en van daar installeren ging goed, dus was geen ramp.

Maar ik vind CTF nog steeds het leukste :P
Lekker Instagibben in CTF-Face met low grav blijft super sinds UT1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 00:53:
Thanks. Die derde loadingscreen heb ik nooit gezien. Als het kan heb je ze ook in 1280x768?
nee sorry, zo staan ze in UnrealEd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 02:00:
[...]

Ah ja...Red Orchestra....na 2 weken ben je er op uitgekeken...er zit geen diepgang in, en de realisme is echt ver te zoeken... ok...het is een beta...en het is de mooiste WO2 shooter op dit moment...maar het stokoude en oerlelijke Day of Defeat blijkt toch de koning dmv gameplay en intense actie.

Wat betreft ONS, op public is het geen ene flikker aan imo (sta je daar in je eentje, in een team van 6, de laatste node te verdedigen) ,je moet echt in een clan spelen wil je er wat aan vinden....
En Assault.....wel leuk maar het zal nooit het niveau van UT1 halen.
Alleen DM kan me nog zeer bekoren in UT2004 :)
Verbaas me nog steeds over de physics in UT2004
Tja ik vond het opzich wel een cool WOII mod, alleen was het best moeilijk aimen maar na een tijd heb je dat ook onder de knie. Daarnaast miste ik toch wel de Amerikanen ;)

Ik ben zelf niet zo voor clans, hou niet van de verplichtingen, al kan ik me wel voorstellen dat een echt team in ONS veel beter werkt ;)

Ben zelf ook maar net begonnen en dus moet ik nog het een en ander uitvinden en mijn keys staan ook nog niet helemaal zoals ik ze wil. Niet te vergeten dat ik af en toe ook nog moet ingrijpen zoals gisteren.

Onze server is een beetje voor beginners en als mensen dan met caps on gaan roepen dat iedereen n00bs zijn en schelden...etc etc...dan heb ik het snel met ze gehad, ondanks een waarschuwing of 2 was de optie ban toch de beste uitkomst ;)

Maar ik vroeg me af waar jullie nou spelen, er was iemand met een IP in z'n sig en die heb ik immidels toegevoegd aan mijn HLSW-serverlist maar zijn er nog meer vaste servers waar jullie rond hangen? (IP/naam graag ;) )

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 00:53:
Thanks. Die derde loadingscreen heb ik nooit gezien.
Dat is omdat ze standaard uit staat.
Om ze aan te zetten: open je user.ini in ut2004\system en zoek naar de regel [GUI2K4.UT2K4ServerLoading]
Daar zie je dan staan:
Backgrounds=2k4Menus.Loading.loadingscreen1
Backgrounds=2k4Menus.Loading.loadingscreen2
Backgrounds=2k4Menus.Loading.loadingscreen4

Verander die 3de 2 in 3 en je hebt er een loading screen bij :)

Backgrounds=2k4Menus.Loading.loadingscreen1
Backgrounds=2k4Menus.Loading.loadingscreen3
Backgrounds=2k4Menus.Loading.loadingscreen4

Op het ina forum zijn er mensen die nog hopen nieuwe loading screens gemaakt hebben, ik zal de url ff zoeken :)

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 20-07-2004 11:05 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
Hee, bedankt :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 11-09 10:33

ErA

* ErA krijgt opeens een @#$@#$@#$ briljant idee voor een paar loading screens.......

pr0n pr0n!!! :Y) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't was weer ff stil.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Nieuwe beta patch 8)

Here are the
changes from 3236 to 3264:

Onslaught related:
- Onslaught Map window clearly shows what team you are on
- The green vehicle crosshair no longer off centered from the main
crosshair.
- Drivers don't take drowning damage while driving vehicle
- Made Vehicle.tick() functionality native (for performance).
- Added LockWarningInterval property to Vehicle.
- Fixed vehicles taking water damage when their driver gets out while
they are in the water
- Fixed Onslaught Vehicles so their reset time is reset to at least 10
seconds when healed
- Fixed AVRiL fired by bot sometimes changing to target vehicle bot is
getting into.
- Reduced bot accuracy with the Onslaught turret
- Limited how far Scorpion web projectiles can fall before dissipating,
to prevent them being used for spamming

General Game play:
- Fixed low skill bots using lifts
- CTF defender AI improvements (pursuing flag)
- Optimized splash effects
- Junkyard magnet now works again
- Fixed AS-Junkyard exploit
- Don't preload skins with botuse=0
- Only precache Epic skins unless xDeathMatch.bCustomPreload is true
- Various script warning fixes
- SkipMatch cheat gives you credits as well

Menus:
- "Movie" tab is no longer empty in other languages
- Fixed some script warnings in UT2K4Tab_OnslaughtMap
- Fixed alignment bug in the Filters menu
- Fixed manually adding a favorite server overwriting the selected
favorite.

Demo Recording:
- Fixed Onslaught turrets so that their weaponmesh doesn't get hidden
in demo playback
- Fixed Onslaught 2nd/3rd weapon orientation craziness during demo play
back
- Fixed behindview resetting when preview another player in 3rd person
during demo playback
- Fixed the Onslaught mini-map so it appears in demo playback (but not
100% functional)
- Fixed Auto-Demo Recording

Server Admin:
- Fixed setting spaces in MOTD via webadmin

Networking:
- Fixed "weapon not firing" bug, caused by reliable bunches from client
getting queued up on server under certain packet loss conditions.
- Improved low net bandwith (modem) client net performance:
- improved vehicle turret replication at low net bandwidths
- improved old pawn replication at low net bandwidths
- Added bWasSaturated flag to PlayerController - set on server side
when connection was saturated the previous tick
- if connection saturated and low bandwidth, use terrain traces for
determining relevancy
- Lowered netpriority and netupdatefrequency for onsweaponpawns
- Made super shock beams not bNetTemporary (so you always see your
shots even w/ packet loss)
- Added MaxClientFrameRate configurable property to LevelInfo. Add
MaxClientFrameRate=xx to the [Engine.LevelInfo] section
of your UT2004.ini to change this property. It only works if your
netspeed is above 10000 (LAN games, or as negotiated between
server and client - increase the servers MaxInternetClientRate above
10000 to use this feature in internet games). Increasing
this value will increase upstream bandwidth use, possibly causing
problems for ADSL and cable modem users with low bandwidth
upstream pipes, and will also increase server CPU utilization.
- Improved server performance by removing some expensive (and never
tripped) checks
- Fixed speaking beacon to be green if have link out
- Fixed network jitter at low game speeds (gamespeed mutator)
- Speed hack checks enabled when flying redeemer
- Colored names exploit fixed again
- Fixed Web Response exploit
- Fixed server crash exploit
- Improved handling of packet loss of initial actor replication bunch

Mod Author Related:
- Fixed compile error/warnings with -mod= to point to the right
directory.
- Made manifest transient, so it doesn't prevent saving games
- Fix for bInstantRotation weapons so they support having the same yaw
and pitch bone.
- Added 2 commands to the security actor to return all aliases and
bindings, and added example code to XPlayer showing how to use them.
- Pawns using PHYS_Spider play walking anims
- Added dumpframes command for dumping raw frames as a movie. In the
console, type "dumpframes start" to begin the process, and
"dumpframes stop" to end the process. It should be using the current
screenshot mask.

Editor:
- Integrated particle system editor (under the tools menu).

Engine/General:
- Fixed NaNs in model render data (caused rendering issues on some
hardware).
- Fixed crash bug in USkeletalMesh::GetCollisionBoundingBox()
- 64-bit fix.
- Fixed corrupt maps crashing upon .UCL generation
- MoveActor() performance optimization (avoid going through attachment
list if possible)
- Don't write "xx moved without proper hashing" warning to client logs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Hacku schreef op 20 juli 2004 @ 11:03:
[...]

Op het ina forum zijn er mensen die nog hopen nieuwe loading screens gemaakt hebben, ik zal de url ff zoeken :)
O-)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een betapatch?Ik dacht dat we de laatste achter de rug hadden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Mnee?

3186 (originele versie)
berg beta's
3204 (eerste patch)
berg beta's
3236 (tweede patch)
berg beta's

Enzo... er komen nog wel meer dan 2 patches uit voor UT2k4 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 23:35

ThaHandy

Discovery Channel

ff voor de zekerheid:

bij een clean install, moet je dan de patches installeren van 1e naar laatste patch of gewoon de laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

ThaHandy schreef op 24 juli 2004 @ 01:21:
ff voor de zekerheid:

bij een clean install, moet je dan de patches installeren van 1e naar laatste patch of gewoon de laatste
Alleen de laatste gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 11-09 17:42
Ik vraag me af hoe ik mn s/n met alt combinaties kan maken. Ik heb al diverse lijsten gedownload maar 2k3 en 2k4 schijnen er andere combos op na te houden

PS ik bedoel dus mn playernaam, die wil ik met van die vage alt combinatie tekentjes schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, er is wel een beta patch, maar wanneer komt de 'gold', de officiele patch er ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
When it's done :)

Overigens zijn de utstats @ http://ut2004stats.epicgames.com weer up, nog niet officieel maar in testfase.

[ Voor 79% gewijzigd door MikeN op 26-07-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Macros4 schreef op 26 juli 2004 @ 13:24:
Ik vraag me af hoe ik mn s/n met alt combinaties kan maken. Ik heb al diverse lijsten gedownload maar 2k3 en 2k4 schijnen er andere combos op na te houden

PS ik bedoel dus mn playernaam, die wil ik met van die vage alt combinatie tekentjes schrijven
Kan je die codes niet gewoon in de ini files zetten bij username? Waarom je het wil weet ik niet, beetje sneu om die tekens in je naam te zetten imho.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Jammer dat ik die stats niet eerder heb aangezet. Sinds m'n FX-video kaartje ter reparatie is opgestuurd speel ik met een oude geforce 1. Daarmee valt op de laagste kwaliteit net mee te spelen (in open levels, deathmatch is niet te doen). Ik had wel eens willen meten hoeveel voordeel je hebt van snelle hardware.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 11-09 17:42
MariahCareyLover schreef op 26 juli 2004 @ 13:54:
[...]
Kan je die codes niet gewoon in de ini files zetten bij username? Waarom je het wil weet ik niet, beetje sneu om die tekens in je naam te zetten imho.
Nee, niet alle codes worden overgenomen door ut, maar toch bedankt voor de sneue reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Weer een (beta) nieuwe patch :p

Here are the
changes from 3264 to 3270:

- Fixed the CacheManager not releasing the file handle correctly in
some cases (was causing "file may be read only" editor map saving
problem)
- MutNoSuperWeapons no longer in "arena" group.
- Fixed CTF-TwinTombs wrong team playerstart
- Particle editor exported script extend Emitter, not UCEmitter.
- Reverted Canvas.DrawBox() function parameter list
- Instagib beam brighter, and also shows up with old servers
- Fixed the CacheManager not finding maps in mod subdirs.
- Adjusted Scripted textures to use the character 'Q' for height, not
char #0
- Fixed various options in the filters menu not being set to read only.
- Fixed link projectiles not doing extra damage to vehicles when linked
up
- Fixed rare (mod only) karma physics crash
- Fixed bots teleport looping in Onslaught

[ Voor 3% gewijzigd door MikeN op 28-07-2004 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
3270 is nu officieel patch 3 voor unreal tournament 2004.
Epic Games is releasing patch version 3270 as the third official patch for
Unreal Tournament. You can download the windows version from our private site
at <cut> Please mirror
it, and don't provide public links to that address.

This patch is completely compatible with the retail version and previous
patches - servers and clients of any flavor can connect with each other. This
patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except to update
settings as necessary.

The patch change list is included in the patch. After installing the patch,
you can find it at ut2004\help\readmepatch.int.txt
Downloadlinks:

http://www.aimhere.nl/dload.php?action=file&file_id=92
http://download.beyondunreal.com/17584
http://www.fasterfiles.co...b.php?action=file&id=1010

[edit]
Belangrijke info voor instagib spelers, als je op een patched server wil spelen moet je ut patched zijn, anders crashed hij bij packetloss:
OK,
We've managed to reproduce this here. It's an instagib specific problem
that occurs when you have packet-loss, and is a side effect of
optimizations I made specifically for instagib with packetloss. There's
no easy way to fix it, and those improvements are pretty useful.

So, instagib players will have to patch to play on patched servers.
They'll want to patch anyway, because the weapon not firing bug is
finally completely fixed.

- Steve

[ Voor 28% gewijzigd door MikeN op 05-08-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Ik ben bezig met een Compo voor een grote lan die volgens de ClanBase rules moeten =) Nu ben ik op zoek waar ik de volgende maps kan vinden:

DeepSprinta-Pro
Drunklet-Pro2
Switchback-Pro2
Gauss2
Orbital2-Pro
Coret-Classic
Sulphur-Pro
Cenotaph
Betrayal-2k4_RC3

Waar kan ik die downloaden, of kan iemand me die in een zip samengooien daar ik zeker de helft niet heb.

Alvast hartelijk dank van de LanWars.be UT2004 Compo Crew ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
X-G schreef op 06 augustus 2004 @ 00:13:
Ik ben bezig met een Compo voor een grote lan die volgens de ClanBase rules moeten =) Nu ben ik op zoek waar ik de volgende maps kan vinden:

DeepSprinta-Pro
Drunklet-Pro2
Switchback-Pro2
Gauss2
Orbital2-Pro
Coret-Classic
Sulphur-Pro
Cenotaph
Betrayal-2k4_RC3

Waar kan ik die downloaden, of kan iemand me die in een zip samengooien daar ik zeker de helft niet heb.

Alvast hartelijk dank van de LanWars.be UT2004 Compo Crew ;)
op Clanbase in de Cup Map packs.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1552

Rechterkant onder essential files dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Thnx gasten =)

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Okee, 2 servers opgezet:
ut2004.fragdsl.nl:7777 - FragDSL UT2004 Onslaught Public
ut2004.fragdsl.nl:8888 - FragDSL UT2004 iCTF Public

Ben benieuwd wat de reacties zijn :)

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
De ons server heeft een te hoge ping. (>100)
Die laatste is een DM geen iCTF? Pings zijn goed maar zet die utcomp uit :p

[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 12-08-2004 15:24 ]

March of the Eagles

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hacku schreef op 12 augustus 2004 @ 15:22:
De ons server heeft een te hoge ping. (>100)
Die laatste is een DM geen iCTF? Pings zijn goed maar zet die utcomp uit :p
Zit er nog aan te kloten, vandaar dat hij soms wat hoog terugpingt... maar op mijn @Home krijg ik gewoon net zo'n lage ping als bij andere servers hoor :)

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Er scheelt iets met je iCTF server, elke keer ik een vlag capture springt de score naar 0 :+
En zet die utcomp af :p
Voor de rest is het goed.

March of the Eagles

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Servers zouden het nu goed moeten doen en liev moeten zijn O+

• MikeN
De iCTF server mist wat maps :+

Fix iig alle standaard maps erop (ik mis grendelkeep bijvoorbeeld nogal :p), en gooi switchback-pro, drunklet-pro, deepsprinta-pro, sulpher-pro enzo erop ofzo :p Zie ook die cupmaps link hierboven.

Verder zie ik op dit moment nog geen anti-cheat tooltje installed. Ik zou zeker AntiTCC of het nieuwere Safegame op de iCTF server zetten. Met ONS wordt niet zoveel gecheat, je hebt er niet zoveel aan, maar iCTF is aardig gewild bij cheaters.

[ Voor 35% gewijzigd door MikeN op 12-08-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Map-issue fixed - kwam door fout geconfige mapvote :)

Anyway, de servers lijken nu heerlijk soepel te lopen en de ONS-server zat gisteravond helemaal vol, dus nu is de vraag welke anti-cheatpackage het beste kan worden geïnstalleerd :)
Eentje die niet zo gigantisch veel onderhoud behoeft heeft de voorkeur eerlijk gezegd :P TTM, utcomp, safegame... wat zijn de pros en cons?

Maps staan er zometeen ook allemaal op trouwens *)

Links naar Gauss2 en Drunklet zijn dood trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Sorcerer8472 op 13-08-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Mja, check anders www.celticwarlordz.com voor die maps.

De ONS server hoeft niet zonodig cheatbeveiliing. TTM en UTcomp zijn geen cheatbeveiliging, maar gewoon mutators die de game een beetje tweaken (hitsounds, brightskins) en zijn niet echt nodig.
AntiTCC is de standaard cheatbeveiliging, Safegame is iets nieuws, waar ik nog geen ervaring mee heb verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
We zijn er bijna :p

Wat er nog op je iCTF server moet:
- Anti TCC
- CB UT2004 iCTF MapPack bevat maps als CTF-Drunklet-PRO2, CTF-Switchback-PRO2, ...

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Juist :P
Dank voor de hulp... zal morgen in orde zijn. Het moge duidelijk zijn dat ik meer van UT99 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind raar ik heb sinds vandaag hele tijd connection timed out with master server.. heb gepatched en ja ik heb origineel.. (leuk die alu box die je erbij krijgt trouwens :P)
weet iemand hoe dit kotm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Masterserver ligt sinds afgelopen nacht plat i.v.m. grootschalig onderhoud.

Joe Wilcox (Dr. Sin, Epic medewerker :p) hierover:
There is maintenance happening on all of Epic's master servers. This is a
major hardware and software upgrade to almost all of the servers and the
current ETA for it's completion is sometime mid-afternoon tomorrow. Sorry for
the short notice.
(Dit gaat dus in Amerikaanse tijd en is gisteravond gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeeeeeu.. ok bedankt hey :)! week dat ook al weer... :) d8 eerst van goh dit overkomt mij weer :P maar nee hoor :) iedereen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 23:50:
ik vind raar ik heb sinds vandaag hele tijd connection timed out with master server.. heb gepatched en ja ik heb origineel.. (leuk die alu box die je erbij krijgt trouwens :P)
weet iemand hoe dit kotm?
Ik had daar uiteraard ook last van, maar wat me opviel is dat je nog wel kan spelen door servers uit je favs te kiezen. Maar buddies en het zoeken naar servers werkt idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

is er een manier om enemies wat duidelijker te maken zonder te cheaten?
in quake3 heb je enemy model overwrite waardoor je zelf kunt instellen hoe je je enemies ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Een vraagje:

Bij mij vallen er steeds textures weg (gebouwen, bomen etc.), hebben jullie dit ook gehad, moet ik een patch downloaden ofzo?
Ik heb al gezocht @ official site en nog wat andere sites maar kon er niks over vinden.

Specs:
AMD 2.1Ghz
512mb
ATI 9800 pro
WinXp

Ik weet 't echt niet meer. :( Volgens mij draaide de demo trouwens nog wel op deze config, ik heb ook al een mailtje gestuurd maar nog niks ontvangen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :)

btw: die nieuwe patch heb ik er ook al overheen gedaan, geen effect.

[ Voor 8% gewijzigd door DeppOx op 16-08-2004 15:33 ]

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Vaag, ik had ook last van verbinding met de Master server, steeds time-out.
Dus ik dacht komt door die werkzaamheden, maar met de nieuwe patch werkt alles meteen weer.

Kreeg nooit een melding over nieuwe patch, dus goed dat ik het hier las.
Of is dat toevallig ofzo?
Want normaal krijg je wel verbinding met oudere versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
DeppOx schreef op 16 augustus 2004 @ 15:33:
Een vraagje:

Bij mij vallen er steeds textures weg (gebouwen, bomen etc.), hebben jullie dit ook gehad, moet ik een patch downloaden ofzo?
Ik heb al gezocht @ official site en nog wat andere sites maar kon er niks over vinden.

Specs:
AMD 2.1Ghz
512mb
ATI 9800 pro
WinXp

Ik weet 't echt niet meer. :( Volgens mij draaide de demo trouwens nog wel op deze config, ik heb ook al een mailtje gestuurd maar nog niks ontvangen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :)

btw: die nieuwe patch heb ik er ook al overheen gedaan, geen effect.
probeer eens de shadow-instellingen lager te zetten in UT2004? Anders laatste videokaart drivers installeren misschien?

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 16-08-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lev schreef op 16 augustus 2004 @ 14:47:
is er een manier om enemies wat duidelijker te maken zonder te cheaten?
in quake3 heb je enemy model overwrite waardoor je zelf kunt instellen hoe je je enemies ziet..
Dit soort dingen vind ik nou zo lame :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

idd :|

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste