Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet online gespeeld, en geen problemen gehad met de dodge dit keer (behalve natuurlijk dat i ker mee overweg moet leren gaan). Heb niets aangepast. :P

Oh ja, mijn nick in UT2004: Spleenslicer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 19:31
Ik heb een probleem bij het online spelen dat er het score scherm willekeurig voor vliegt. Deze moet ik dan via de F1 knop weer uit zetten. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen want het begint me steeds meer te ergeren :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
Is dat echt tijdens het spelen? Er is wel een "bug" die inhoudt dat als je scoreboard toggle instelt en deze indrukt en dan dood gaat, het scoreboard blijft staan, weet niet of het daarmee te maken heeft?

Verder zou het aan TTM/UTcomp kunnen liggen, mits dat op de desbetreffende server draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
UTcomp :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik probeer een listen server op te zetten, maar net als in het verleden heb ik weinig succes met mijn Sitecom routertje (Sitecom 4S). Frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
7777 UDP/IP (Game Port)
7778 UDP/IP (Query Port)
7787 UDP/IP (GameSpy Query Port)
28902 TCP/IP (Allows your Server to Connect to the UT2004 Master Server Browser)
zijn de poorten die je moet forwarden. Verder is er nog een optie behindnat ofzoiets in je ut2004.ini / server.ini waarvan het misschien handig is die te veranderen als je ook in de master server list wil komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:39

Imhotep

The Dark Side

speel de laatste tijd vaak tegen een collega van me.
gewoon voor de lol, we zijn dan ook totaal niet goed en zodra er anderen joinen krijgen we het vaak op de doppen.
Nu speel ik bijna wel altijd beter dan mijn collega, en kan dus soms ook wel meekomen met anderen (ligt eraan wie er joint :) )

maar heb gister nog tegen iemand uit de UK gespeeld, ene daftduck (ofzo)
en die man was goed _/-\o_ _/-\o_

op een gegeven moment sprong ie ook steeds links over-de-kop en rechts over-de-kop en ondertussen wel gewoon blijven vuren en nog raken ook.

heb hem gevraagt hoe hij die sprong deed, en dat was dus rechts-rechts-jump of links-links-jump.

Nu heb ik dat gister veel geprobeerd en kan dan best veel naar links-rechts springen, maar ik zie mezelf niet over de kop gaan.
klopt dat dat je dat zelf niet ziet of kunnen alleen bepaalde caracters dat?

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
:D :D Welcome to UT2K4

[ Voor 3% gewijzigd door Sensei_D op 21-09-2004 14:30 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:02
Imhotep schreef op 21 september 2004 @ 14:23:
speel de laatste tijd vaak tegen een collega van me.
gewoon voor de lol, we zijn dan ook totaal niet goed en zodra er anderen joinen krijgen we het vaak op de doppen.
Nu speel ik bijna wel altijd beter dan mijn collega, en kan dus soms ook wel meekomen met anderen (ligt eraan wie er joint :) )

maar heb gister nog tegen iemand uit de UK gespeeld, ene daftduck (ofzo)
en die man was goed _/-\o_ _/-\o_

op een gegeven moment sprong ie ook steeds links over-de-kop en rechts over-de-kop en ondertussen wel gewoon blijven vuren en nog raken ook.

heb hem gevraagt hoe hij die sprong deed, en dat was dus rechts-rechts-jump of links-links-jump.

Nu heb ik dat gister veel geprobeerd en kan dan best veel naar links-rechts springen, maar ik zie mezelf niet over de kop gaan.
klopt dat dat je dat zelf niet ziet of kunnen alleen bepaalde caracters dat?
Ja, als je jezelf over de kop zou zien gaan dan zou je niet echt meer goed kunnen richten he? ;)
De dikke models uit UT2004 maken wel dezelfde move, maar je ziet geen koprol. Je kan trouwens ook twee keer snel achterelkaar springen dan ga je ook hoog ;)

Op dezelfde manier kan je trouwens ook tegen sommige schuine wanden aanspringen om extra hoog te komen. Of jezelf matrix-style tegen de muur afzetten om dan ook een vette sprong te maken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Laatst online: 11-09 19:31
MikeN schreef op 20 september 2004 @ 23:01:
Is dat echt tijdens het spelen? Er is wel een "bug" die inhoudt dat als je scoreboard toggle instelt en deze indrukt en dan dood gaat, het scoreboard blijft staan, weet niet of het daarmee te maken heeft?

Verder zou het aan TTM/UTcomp kunnen liggen, mits dat op de desbetreffende server draait.
Ik denk niet dat het met die "Bug" te maken heeft want het gebeurt altijd als ik dood ben en wil respawnen niet als ik ondertussen zelf mun scores check. Ik denk niet dat het aan de server ligt want dat ben ik zelf :| Mijn vriend waar ik mee game heeft dit namelijk niet. Erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

ThaHandy schreef op 20 september 2004 @ 01:32:
ik hoor van me medespeler dat er geruchten zijn dat de nieuwe patch met de nieuwe voertuigen dinsdag uit komt?
iemand hier meer info over?

http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=6897

[...]

:7
Goed nieuws dat word binnenkort weer installeren dus. Alleen weet iemand (Noz misschien) waarom sommige maps alleen op XP werken :?

Niet dat het wat uitmaakt maar ik was gewoon benieuwd :Y)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeN schreef op 21 september 2004 @ 01:11:
[...]

zijn de poorten die je moet forwarden. Verder is er nog een optie behindnat ofzoiets in je ut2004.ini / server.ini waarvan het misschien handig is die te veranderen als je ook in de master server list wil komen.
Ha, thanks.! Ik heb ze nu ingesteld, vanavond maar eens met een vriend testen of het werkt.

Copycat >>> Ik vroeg me dit ook af. Maar lijkt mij dat je die maps wel kunt spelen op non-XP. Alleen de package waar ze in zitten scant of je XP hebt tijdens het uitpakken. Erg irritant... :(

EDIT: Ok, de server werkt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 22:42 ]

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Ramon de Jesus schreef op 21 september 2004 @ 14:45:
[...]
Ja, als je jezelf over de kop zou zien gaan dan zou je niet echt meer goed kunnen richten he? ;)
De dikke models uit UT2004 maken wel dezelfde move, maar je ziet geen koprol. Je kan trouwens ook twee keer snel achterelkaar springen dan ga je ook hoog ;)

Op dezelfde manier kan je trouwens ook tegen sommige schuine wanden aanspringen om extra hoog te komen. Of jezelf matrix-style tegen de muur afzetten om dan ook een vette sprong te maken.
ha, dank je ;)

dat 2 keer springen achter elkaar wist ik wel.
Heb namelijk de ut2k3 en 2k4 al uitgespeeld (single player)

Sinds een paar weekjes heb ik nu adsl thuis en sinds een week dus ff online geprobeerd.
Dat springen tegen de wanden e.d. kende ik wel al, alleen die sprong dat je over de kop gaat niet.

Maar is wel een stoere move vind ik.
8)

Still King

• Sensei_D
Imhotep schreef op 22 september 2004 @ 09:23:
[...]

ha, dank je ;)

dat 2 keer springen achter elkaar wist ik wel.
Heb namelijk de ut2k3 en 2k4 al uitgespeeld (single player)

Sinds een paar weekjes heb ik nu adsl thuis en sinds een week dus ff online geprobeerd.
Dat springen tegen de wanden e.d. kende ik wel al, alleen die sprong dat je over de kop gaat niet.

Maar is wel een stoere move vind ik.
8)
Het is niet echt een move. Sommige modellen doen het gewoon bij jumps en andere niet. Daarnaast doen wel alle modellen het bij een dodgejump tegen de muur. Vind het zelf hoogst irritant, maar met default models beperk ik dat een beetje. Tis allemaal leuk in het begin, maar als je wat langer speelt wil je niet elke keer dat gekoprol om je heen ;)

sensei_d.fpv channel

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

MariahCareyLover schreef op 22 september 2004 @ 11:10:
[...]
Het is niet echt een move. Sommige modellen doen het gewoon bij jumps en andere niet. Daarnaast doen wel alle modellen het bij een dodgejump tegen de muur. Vind het zelf hoogst irritant, maar met default models beperk ik dat een beetje. Tis allemaal leuk in het begin, maar als je wat langer speelt wil je niet elke keer dat gekoprol om je heen ;)
nee, als je tegenstander dat de hele tijd doet is ie wel moeilijker te raken ja.
maar als je dar zelf goed in bent en onder de koprol ook nog goed kunt blijven aimen dan heb je wel een voordeel lijkt me

Still King

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

py.mosjuh schreef op 08 juli 2004 @ 20:23:
ook maar eens de "grote" stap gezet en het spel gekocht.. "uiteraard" de SE dus dat wordt nog wat met de headset ;). Ik moet het alleen niet 1x hebben maar 4x, 3 van mijn collegas stonden erop na de demo aanschouwt te hebben dat ze ook dat spel moesten hebben (met headset dus ;)).

naja, we zullen zien. het spel zal iig er niet slechter om zijn imo :+
jaja.. zowaar vandaag de headset ontvangen _/-\o_ service zeg!

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 22 september 2004 @ 16:05:
[...]

jaja.. zowaar vandaag de headset ontvangen _/-\o_ service zeg!
Da's wel vet snel. ;)

Vraagje: Wordt die headset niet in de verpakking van de LE meegeleverd of zo? Ik meen dat mijn broertje hem ook al los kreeg toen hij het spel destijds aanschaftte.

• MikeN
ECE (Editor's Choice Edition) content is nu ook te downloaden voor de mensen die UT2004 al hadden :)

http://downloads.unrealad...-ECEBonusPack.exe.torrent is een bittorrent link, een "normale" link is nog niet echt te vinden, zal zo wel op beyondunreal verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26

ThaHandy

Discovery Channel

ff er op geklapt hf :)
83.98.146.197:7877

tydelijke oplossing, beetje omweg enzow, maar werkt wel ;) :P
ftp://gamefiles.blueyonde...k/ut2004-ECEBonusPack.exe

[ Voor 13% gewijzigd door ThaHandy op 24-09-2004 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Imhotep schreef op 22 september 2004 @ 12:26:
[...]

nee, als je tegenstander dat de hele tijd doet is ie wel moeilijker te raken ja.
maar als je dar zelf goed in bent en onder de koprol ook nog goed kunt blijven aimen dan heb je wel een voordeel lijkt me
Maar je beeld draait niet rond ofsow hoor als je zo'n koprol doet. Tis puur een andere animatie die de tegenstander alleen ziet... Gelukkig kan het uit.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:10:
[...]
Da's wel vet snel. ;)

Vraagje: Wordt die headset niet in de verpakking van de LE meegeleverd of zo? Ik meen dat mijn broertje hem ook al los kreeg toen hij het spel destijds aanschaftte.
qua grootte van de doos zou je zeggen dat dat makkelijk moet passen maar volgens mij is er iets misgegaan bij de productie ofzo (althans, ze vermeldden het wel toen ik het spel kocht dat die headset los aangevraagd moet worden).

nou moeten alleen mijn 3 collega's voor wie ik het spel ook kocht die headset nog krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MariahCareyLover schreef op 24 september 2004 @ 08:22:
[...]
Maar je beeld draait niet rond ofsow hoor als je zo'n koprol doet. Tis puur een andere animatie die de tegenstander alleen ziet... Gelukkig kan het uit.
Hmm, misschien een domme vraag; maar hoe zet ik die irritante koprol uit? In het spel kan ik hier geen optie voor vinden. En op google vind ik zo snel ook niets.

py.mosjuh >>> Vaag. Zit hij bij ECE wel in de doos lijkt mij... of zit daar geen headset bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Je kan force default models aanzetten en zelf ook een default model nemen (zie startpost van deze of 1 van de vorige topics). Dan krijg je alleen nog een koprol als je tegenstander een walljump doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

ff een vraagje aan een paar goede 9clan) spelers.

Zat gister in een server met een stuk of 8 man.
Ik speel het zelf nog maar een week of 3 online, dus nog n00b op dit gebied zeg maar :P

Maar er zaten een aantal hele goede op die ook een clan-tag bij hun naam hadden staan.
Toen kwam er iemand de server binnen en begint echt als een gek op alles te schieten.
Hij had volgends mij ofd voor zijn naam staan (volgens mij een clan ofo)
En hij won de partij met 50-0 terwijl alle anderen wel een keer of 20 zijn neer geschoten en een paar die ook zelf iets van 40 kills hadden.

Is dit mogelijk dat die jongen zo goed is of kan het bijna niet anders dat ie gebruik maakt van een 1 of andere cheat??

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Als hij echt 0 keer afgemaakt is cheatte hij wel denk ik ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij het instagibben vaak een general protection fault. Heel irritant en ik kan geen oplossing ervoor vinden op de atari boards over unreal 2k4. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

0 keer af is wel heel onwaarschijnlijk!

(maar niet te voorbarig! Sommige mensen zijn echt goed hoor! :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 17:10:
Ik krijg bij het instagibben vaak een general protection fault. Heel irritant en ik kan geen oplossing ervoor vinden op de atari boards over unreal 2k4. Weet iemand hier een oplossing voor?
Enige verklaring die ik hiervoo heb is dat je de laatste patch niet geinstalleerd hebt. Je moet minimaal patch 3270 hebben installed om op 3270 of hoger servers te instagibben, anders zul je idd heel vaak General protection faults krijgen.

Verwijderd

MikeN schreef op 24 september 2004 @ 16:07:
Je kan force default models aanzetten en zelf ook een default model nemen (zie startpost van deze of 1 van de vorige topics). Dan krijg je alleen nog een koprol als je tegenstander een walljump doet.
Hmm, maar dan zie ik dus alleen maar 1 en hetzelfde model?

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

1 model voor rood en 1 voor blauw :)

Verwijderd

Het ECEBonus pack 0wnt :Y)

Voora de SPMA. Je kunt met secondary fire een soort camera lanceren om je artilerie nauwkeurig te laten neerdalen op de vijand.

Lanceren met rechter muisknop, dan in mid-air deployen. Hierna zie je op de grond een groene crosshair waarmee je gewone shells (linker muisknop) kan richten.

• MikeN
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 01:24:
[...]
Hmm, maar dan zie ik dus alleen maar 1 en hetzelfde model?
1 model voor de mannen en 1 model voor de vrouwen (itt tot wat ThaHandy zegt, 1 model per kleur is bij UTComp servers zo ;) )

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 10:02:
[...]
py.mosjuh >>> Vaag. Zit hij bij ECE wel in de doos lijkt mij... of zit daar geen headset bij?
Staat op de buitenkant van wel maar in de doos zit gewoon geen headset. wel een brief dat je moet emailen of bellen om dat ding te krijgen.. waar je dan vervolgens > 3 maand op moet wachten :(

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

SPMA bug 1:

als die "mid-air-target-camera's" neer zijn geschoten, vallen ze naar beneden, maar gingen niet weg :?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/ECEbug.jpg

SPMA bug 2
heel veel van die "mid-air-target-camera's" deployen :Y)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/ECEbug2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/ECEbug3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/ECEbug4.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/ECEbug5.jpg
hier flikkeren ze allemaal naar beneden als je er uit stapt :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/got/ECEbug6.jpg
(pix later)

[ Voor 101% gewijzigd door ThaHandy op 25-09-2004 17:56 ]

Verwijderd

Imhotep schreef op 24 september 2004 @ 16:39:
ff een vraagje aan een paar goede 9clan) spelers.

Zat gister in een server met een stuk of 8 man.
Ik speel het zelf nog maar een week of 3 online, dus nog n00b op dit gebied zeg maar :P

Maar er zaten een aantal hele goede op die ook een clan-tag bij hun naam hadden staan.
Toen kwam er iemand de server binnen en begint echt als een gek op alles te schieten.
Hij had volgends mij ofd voor zijn naam staan (volgens mij een clan ofo)
En hij won de partij met 50-0 terwijl alle anderen wel een keer of 20 zijn neer geschoten en een paar die ook zelf iets van 40 kills hadden.

Is dit mogelijk dat die jongen zo goed is of kan het bijna niet anders dat ie gebruik maakt van een 1 of andere cheat??
50-0 ? ook tegen heel goede clan spelers ? Aimbot, zeker wel.

(al is er een HEEL kleine kans dat het een mens van vlees en bloed is, maar die kans is MINISCUUL!)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 14:45 ]

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Nieuw patch mensen, lees meer over de nieuwe 3323 patch hier en als je die dan toch gedownload heb kan je net zo goed ook even de Editor's Choice Edition Bonus Pack downloaden. Het is wel een vereiste dat je de patch 3323 hebt.

Alle download links voor de 3323 patch en de bonus pack kan je hier vinden.

[ Voor 2% gewijzigd door Graham op 25-09-2004 19:37 . Reden: <br><br> ]

grahamofthewheels.com

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Patch 3323 is al een paar dagen te downloaden. De beste mirror die ik kan vinden is ftp://beyondunreal.gameservers.net/official/ut2004/:Na het installeren van de ECE-bonuspack weigeren het toetsenbord en muis om in een game te reageren. Als je een level wilt spelen moet je eerst op de linkermuisknop duwen voordat de announcer de countdown begint. Bij mij reageren zowel het toetsenbord als de muis niet meer. Ik kan wel op de tilde duwen om in de console te komen en die ook gebruiken. Het level 'leeft' voor de rest ook. Vreemde bug.

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 14:44:
[...]

50-0 ? ook tegen heel goede clan spelers ? Aimbot, zeker wel.

(al is er een HEEL kleine kans dat het een mens van vlees en bloed is, maar die kans is MINISCUUL!)
ja daarom heb ik ook niks tegen hem gezegd en ben naar een andere server gegaan.

En dat ik het hier ff vroeg of dat wel mogelijk is :P

Still King

Verwijderd

Lijkt me dus echt niet leuk om tegen zo iemand te spelen. Vooral zeer ontmoedigend voor beginners (zoals ik).

Hee, ik heb voor op mijn keyboard een zooi stickertje gemaakt voor de in-game team command functies. Heb er 15 stuks op mijn num-pad zitten. Dus nooit meer nadenken welk command onder welke toets zit. :)

Commands die ik er op heb:
- Attack
- Defend
- Affirmative
- Get out flag
- Get the flag
- Enemy flag carrier
- Nice!
- Under heavy attack
- Base under attack
- Got your back
- I'm on offence
- I'm on defence
- Cover me
- I'm going in
- Need backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Robin Vreuls schreef op 25 september 2004 @ 19:50:
Patch 3323 is al een paar dagen te downloaden. De beste mirror die ik kan vinden is ftp://beyondunreal.gameservers.net/official/ut2004/:Na het installeren van de ECE-bonuspack weigeren het toetsenbord en muis om in een game te reageren. Als je een level wilt spelen moet je eerst op de linkermuisknop duwen voordat de announcer de countdown begint. Bij mij reageren zowel het toetsenbord als de muis niet meer. Ik kan wel op de tilde duwen om in de console te komen en die ook gebruiken. Het level 'leeft' voor de rest ook. Vreemde bug.
heb je al geprobeerd om je UT2004.ini en/of je user.ini weg te gooien? dat kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Robin Vreuls schreef op 25 september 2004 @ 19:50:
Hebben meer mensen hier last van ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Smarron schreef op 26 september 2004 @ 09:27:
[...]
Hebben meer mensen hier last van ?
JA!!!!

het is erg irritant :(

Weet iemand een oplossing?

edit:

Oplossing gevonden!!! :)

user.ini en ut2004.ini verwijderen en het werkt! 8)

[ Voor 21% gewijzigd door DaGreatRV op 26-09-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ramon de Jesus schreef op 26 september 2004 @ 09:22:
[...]

heb je al geprobeerd om je UT2004.ini en/of je user.ini weg te gooien? dat kan helpen.
Het verwijderen van UT2004.ini heeft inderdaad geholpen, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu UT2K4 sinds een paar dagen maar ik wil graag weten of er een command is om je FPS te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:31:
Ik speel nu UT2K4 sinds een paar dagen maar ik wil graag weten of er een command is om je FPS te zien.
stat fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:31:
Maar je zit al langer op GoT, dus je zou toch onderhand weten dat je de search eerst moet gebruiken. Sterker nog, het staat in de startpost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:36:
[...]

Maar je zit al langer op GoT, dus je zou toch onderhand weten dat je de search eerst moet gebruiken. Sterker nog, het staat in de startpost :/
Oh sorry dan heb ik daar over heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
nog een snelle mirror:
http://www.aimhere.nl/dload.php?action=file&file_id=112

maar hij is al een tijdje uit, 2/3 weken ofzo?
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 23:23:
Hee, ik heb voor op mijn keyboard een zooi stickertje gemaakt voor de in-game team command functies. Heb er 15 stuks op mijn num-pad zitten. Dus nooit meer nadenken welk command onder welke toets zit. :)

Commands die ik er op heb:
- Attack
- Defend
- Affirmative
- Get out flag
- Get the flag
- Enemy flag carrier
- Nice!
- Under heavy attack
- Base under attack
- Got your back
- I'm on offence
- I'm on defence
- Cover me
- I'm going in
- Need backup
die dingen gebruik ik niet, en vind het eigenlijk ook wel irritant :P dan heb je allemaal van die kreeten "got your back" maar tegen wie ze het dan hebben :? ik heb op mijn numpad alleen wat teamsays zitten
7 - EFC top left!
8 - EFC top middle!
9 - EFC top right!

enzo maar gebruik ze bijna nooit :+

[ Voor 43% gewijzigd door X-Rey op 28-09-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zo juist mijn nieuwe PC geinstalleerd met WinXP. MAar ik loop nu tegen een probleem aan in UT2004:

Ik kan de speciale knoppen van mijn Logitech MX310 muis niet gebruiken. In Win2000 gebruikte ik bijvoorbeeld de knopjes aan de zijkant als alt-fire. In het spel zag hij hem als "mouse4". Maar nu onder WinXP ziet hij hem als "left". Wat dus ook voor strafen gebruikt wordt.

Voor de duidelijkheid: Ik heb dezelfde drivers voor de muis geinstalleerd:

- Mouseware 9.80
- Mouseware advanced settings

Die laatste is om bijvoorbeeld "enable game detection" aan te zetten.

Weet iemand waarom dit allemaal wel werkt onder Win2000, maar niet onder WinXP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Iemand dit al gezien?

Nieuwe pics van unreal engine 3

:9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:01:
Heb zo juist mijn nieuwe PC geinstalleerd met WinXP. MAar ik loop nu tegen een probleem aan in UT2004:

Ik kan de speciale knoppen van mijn Logitech MX310 muis niet gebruiken. In Win2000 gebruikte ik bijvoorbeeld de knopjes aan de zijkant als alt-fire. In het spel zag hij hem als "mouse4". Maar nu onder WinXP ziet hij hem als "left". Wat dus ook voor strafen gebruikt wordt.

Voor de duidelijkheid: Ik heb dezelfde drivers voor de muis geinstalleerd:

- Mouseware 9.80
- Mouseware advanced settings

Die laatste is om bijvoorbeeld "enable game detection" aan te zetten.

Weet iemand waarom dit allemaal wel werkt onder Win2000, maar niet onder WinXP?
Ok, oplossing is al gevonden.

Het blijkt dat ik eerst versie 9.79 van Mouseware moet installeren, en daarna 9.80 er overheen. En dan natuurlijk nog de "advanced settings".
Dit had ik onder Win2000 ook gedaan, maar nooit bij stil gestaan dat er door het er overheen installeren van een nieuwe versie waarschijnlijk een DLL of zo blijft staan die dus het een en andere mogelijk maakt.

For the record: Mouseware 9.80 is volgens Logitech zelf niet geschikt voor de MX310. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Feedback time :)
Hier wat work-in-progress.

Afbeeldingslocatie: http://www.scrooloose.org/misc/screen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.scrooloose.org/misc/screen2.jpg
En de map zelf >> DM-[BK]-NoNameYet 1.7mb

Nu is de map nog lang niet af, lighting is niet optimaal, moet nog static meshes maken, skybox is een beetje saai etc....
Map is volledig speelbaar.

Maar zou mooi zijn als jullie wat feedback konden geven :)

p.s. was hier ook een beetje rustig dus ik dacht dit tiopic maar ff weer een kick start te geven :)

[ Voor 7% gewijzigd door ScrooLoose op 16-10-2004 04:48 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De screens zien er zeer goed uit! _/-\o_
Veel power-ups ook. Neigt naar extra veel frags. :D

Ik zal de map morgen eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit topic had ik gelezen dat cybermans een defecte DVD had die was gaan scheuren.
Op mijn DVD zitten ook een viertal kleine scheuren (ze zijn zo klein dat ze op krassen lijken, ze zijn ongeveer een centimeter lang, maar als je goed kijkt zie je dat het scheuren zijn) die vanuit het midden van de DVD naar buiten lopen. Ik verwacht niet dat die DVD snel uit elkaar valt ofzo, maar ik ben bezorgd over de houdbaarheid op lange termijn. Is er een grote kans dat die scheuren groter worden, en dat mijn DVD dan onbruikbaar word? Zijn er naast cybermans en ik nog meer mensen die hier last van hebben? Heb ik kans dat als ik dit aan de helpdesk voorleg ik een nieuwe krijg, ook al is mijn DVD nog niet onbruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Aangezien je die DVD toch niet nodig hebt (alleen voor installatie) zie ik het probleem niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Zijn hier eigelijk actieve 1on1-ers?
Ik zelf speel meestal 1on1. Vind ik toch het leukst, de spanning, de tactiek, de prachtige kills die je soms kun hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

ik vind altijd zo weinig 1on1 servers...
ik weet niet wat het is,maar lijkt ook net of ik niet alle servers zie.
Vooral het aantal double domination servers valt ZWAAR tegen bij mij.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Onslaught :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
sjobber schreef op 21 oktober 2004 @ 18:56:
ik vind altijd zo weinig 1on1 servers...
ik weet niet wat het is,maar lijkt ook net of ik niet alle servers zie.
Vooral het aantal double domination servers valt ZWAAR tegen bij mij.
Moet je dat vinkje bij only show normal servers ofzo uitzetten.
Op drukke tijdstippen vind ik toch meestal wel 10 1on1 servers met een slot vrij (1/2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
heeft niet zoveel met ut2k4 te maken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

zeg mij eens waarom het niets met ut2k4 te maken heeft...
en tuurlijk heb ik datuitgevinkt, zo snugger ben ik ook nog wel :+
maar ik weet niet, misschien verwacht ik gewoon veel meer servers dan dat er zijn. En is er mischien ook een optie om in de serverlijst naar namen te zoeken? Dus dat je alleen servers met bijv. 'jolt' in de naam ziet ?
Want datheb ik niet echt kunnen vinden

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
sjobber schreef op 21 oktober 2004 @ 22:48:
zeg mij eens waarom het niets met ut2k4 te maken heeft...
en tuurlijk heb ik datuitgevinkt, zo snugger ben ik ook nog wel :+
maar ik weet niet, misschien verwacht ik gewoon veel meer servers dan dat er zijn. En is er mischien ook een optie om in de serverlijst naar namen te zoeken? Dus dat je alleen servers met bijv. 'jolt' in de naam ziet ?
Want datheb ik niet echt kunnen vinden
Volgens mij niet, dan kun je het beste ASE proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hij is af, mijn eerste map (die af is ;) ) voor UT2004

Arena map in medievil style voor 2-6 spelers

Afbeeldingslocatie: http://www.scrooloose.org/misc/screen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.scrooloose.org/misc/screen2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.scrooloose.org/misc/screen3.jpg

En de map zelf >> DM-BK-AtmoArena 8.8 mb

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Als er mensen zijn die beetje zin hebben om geown3d te worden of te own3n..
Ik ben altijd (bijna dan ) op irc.quakenet.org/Xtreme.gaming...
* Timo is altijd in voor een 1v1 igigb/nw ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel al sinds de release in bezit maar ik had 'm nog niet eerder online gespeeld. Ik was daarnet wel in de stemming, dus ik de laatste patch (v3323) en de ECE update gedownload, en spelen maar. Helaas viel er online niet zo gek veel te spelen. Bij bijna elke server kreeg ik een melding dat de versie van het spel niet overeenkwam. Bovendien waren er maar verrekte weinig servers online voor zo'n populair spel. Doe ik nou iets fout of is UT2004 inmiddels een beetje uitgestorven?

Ter verdere informatie: ik heb gegevens ingevuld voor zo'n stats accountje en ik heb de filters goed ingesteld. Ik heb meerdere gametypes geprobeerd. Ik heb in totaal welgeteld vijf minuten op een custom map iCTF kunnen spelen. Daarna is het me nog eens gelukt te connecten naar een server, maar toen werden mijn (pauze)menu's onzichtbaar waardoor ik nog niet kon spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Volgens mij is er dan met het patchen iets fout gegaan :p
Er zijn echt genoeg servers om op te spelen en je zou nooit een foutmelding moeten krijgen dat je versie niet goed is (hooguit incompatible gamefiles, wat gewoon een bug is, ff ut herstarten en het moet werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De servers met de oudste versie kun je niet joinen als je de v3323 patch hebt. Daar had ik ook veel last van. Erg irritant. Zoek gewoon de wat nieuwere servers. Binnenkort zijn alle servers ook wel ge-upgrade, dan is het probleem helemaal opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
Official Patch #5 is uit

changelog: [Hiero]
Mirror: Aim Here.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar je dit spel goedkoop kunt krijgen? alsin < 30 euro? Of betaal je nog steeds het volle pond overal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Hier €39.90,- klik hier

[ Voor 15% gewijzigd door CycloneX op 29-11-2004 15:25 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

ik heb nog de 6cd versie over van IA E29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.de ~25 euro, die dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik ben al mn info op mijn scherm kwijt dus geen health, wapens info en chat meer ook F1 doet het niet meer. weet iemand waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

+ en - om wapens zichtbaar te maken, naast de 0 en backspace

[ Voor 34% gewijzigd door ThaHandy op 10-12-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
ok ga ik proberen, bedankt!
/edit
werkt niet ;(

[ Voor 34% gewijzigd door El_Hefe op 10-12-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

dan user.ini en/of ut2004.ini verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
dan heb je hide HUD aangevinkt in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Trouwens, BeyondUnreal meldt dat UTXMP uit is. Dit is een port van XMP ( een gratis MP add-on voor Unreal 2) naar UT2004. Je kan em hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 08-09 09:49
Nou ik ben een fanatieke unreal fan vooral ictf .
Nou heeft men in een korte tijd 2 belangrijke dingen veranderd waardoor het plezier minder aan het worden is .
Het gaat hier om de bewuste 5de patch en de nieuwe anti cheat .
Vooral met die laatste zijn er veel klachten op het internet te vinden .
Waarom een nieuwe anti cheat ?
anti tcc is nml gestopt met het updaten van hun anti cheat .
Dit is overgenomen door de community en door iemand van clan [GD].
Echter worden er een hoop mensen nu voor niets gekickt van servers .
Met rare packet meldingen :(

Ook is de Packet loss wel 10 x zo erg geworden .
vooral de eerste 3 mins na map reload ofzo , ben je bezig met w8en op de anti cheat .

Vraag me af of er hier nog meer mensen zijn met zulke problemen want na deze "uitbreidingen" ben ik niet meer haast in staat geweest om te spelen.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
Ramon de Jesus schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:20:
Trouwens, BeyondUnreal meldt dat UTXMP uit is. Dit is een port van XMP ( een gratis MP add-on voor Unreal 2) naar UT2004. Je kan em hier downloaden.
Ik speel het sinds een paar dagen. Behalve een paar bugs (het is immers een beta) is het erg leuk gemaakt :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
AntiCheat is op dit moment een beetje een issue, alhoewel ik AntiTCC 1.18d vrij goed vind werken. Safegame is meestal een ramp.

Packet loss heb ik geen last van, zou ik je verbinding eens voor checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Waarom zijn die anti-cheat programma's zoals AntiTCC zo verschrikkelijk "zwaar"? Daarmee bedoel ik dan dat het soms wel een minuut duurt voordat je door de critical checks heen bent, en daarna is 'ie nog een tijdje bezig met non-critical checks (complete package listing naar server sturen en weet ik veel wat nog niet meer).

Een programma als punkbuster dat o.a. voor spellen gebruikt wordt die op quake 3 zijn gebaseerd, is veel sneller klaar?

Op zich vind ik het geen probleem hoor. Zo'n zware check geeft je tenminste het gevoel dat je geen last zult hebben van cheaters :)

[ Voor 16% gewijzigd door Infinitive op 20-12-2004 17:14 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
AntiTCC hoeft lang niet zo lang te duren. Dat is alleen in de strengste instellingen zo. Safegame duurt nog een stuk langer. AntiTCC/Safegame zijn zo "zwaar" omdat ze volledig dependen op de game-engine en niet op externe tools (HLGuard etc.) of veel cash + inzage in source (Punkbuster). De game-engine van UT2k4 biedt nu eenmaal niet alle mogelijkheden die bijvoorbeeld punkbuster heeft (MD5 checks op achtergrond ipv blocking, geheugen compleet scannen), echter vind ik persoonlijk de werking van AntiTCC/Safegame t.o.v. Punkbuster ideaal: je hoeft je geen zorgen te maken om updates en het is makkelijk te configgen op de server.

Verder kan ik niet zoveel over de effectiviteit/laggyness van Punkbuster in het algemeen zeggen, enige ervaring die ik ermee heb is BFV, maar die game lagged standaard al zo erg dat moeilijk te zien is of Punkbuster nog extra lagged. Wel wordt er genoeg gecheat in die game (ik kom ze daar vaker tegen dan met ut2k4 ictf, terwijl ik ut2k4 _veel_ vaker speel)

[ Voor 3% gewijzigd door MikeN op 20-12-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

een van jullie die weten hoe ik van die "please wait, performing mid/end-game check"-LAG voor de UT2004 stats? af kan komen, met behoud van de stats?

het is nl erg vervelend om een vertraging van ~1a2 sec te hebben bij het spawnen!!!! :(

[ Voor 11% gewijzigd door ThaHandy op 21-12-2004 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
op servers spelen zonder AntiTCC ;) andere oplossing is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
ThaHandy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 01:06:
een van jullie die weten hoe ik van die "please wait, performing mid/end-game check"-LAG voor de UT2004 stats? af kan komen, met behoud van de stats?

het is nl erg vervelend om een vertraging van ~1a2 sec te hebben bij het spawnen!!!! :(
Dit is toch maar 1 keer tijdens een match? Zo erg is dat nou toch ook weer niet :p

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Ramon de Jesus schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:16:
op servers spelen zonder AntiTCC ;) andere oplossing is er niet.
op server hadden we er voorheen nooit last van :?
MariahCareyLover schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:46:
[...]
Dit is toch maar 1 keer tijdens een match? Zo erg is dat nou toch ook weer niet :p
mijn ervaring na elke 5x dood gaan ofzow :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
End game check is aan het einde van de game, als je daar nog last van hebt ;)

En mid game check heb je echt maar 1 keer in een match. Komt trouwens inderdaad door AntiTCC. De check is bij versie 1.18 ofzo ingebouwd i.v.m. een tooltje van ELF wat alleen op die manier gedetecteerd kon worden. Met dat tooltje waren cheats te verbergen voor AntiTCC (deels een bugje in de unreal engine geloof ik, maar Epic geeft niet echt prioriteit aan het fixen van dat soort spul)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

SHOP
ligt dit aan mij of is de master (list)server dood?

[ Voor 14% gewijzigd door ThaHandy op 19-01-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Dit ligt aan jou denk ik, want hier doet ie het nog prima :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:30:
SHOP
ligt dit aan mij of is de master (list)server dood?
is aangekondigd:
http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=443223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zag ik trouwens die Fatal1ty op MTV .... wat een sukkel ;). Maar hij's wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:06:
Gisteren zag ik trouwens die Fatal1ty op MTV .... wat een sukkel ;). Maar hij's wel erg goed.
Ja echt he, gvd wat een arrogant mannetje, zijn alle Amerikanen op zich wel, maar hij is echt erg, kerel denkt echt dat ie iets bereikt heeft, maar voor een kansloze nerd zonder vrienden heeft ie nie veel bereikt, de 1e persoon waar die mee belt is zijn pa, aangezien hij geen vriendin heeft. Maar daar heeft ie iets op gevonden, hij ownt nu zwaar in The Sims 2 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:34:
[...]Ja echt he, gvd wat een arrogant mannetje, zijn alle Amerikanen op zich wel, maar hij is echt erg, kerel denkt echt dat ie iets bereikt heeft, maar voor een kansloze nerd zonder vrienden heeft ie nie veel bereikt, de 1e persoon waar die mee belt is zijn pa, aangezien hij geen vriendin heeft. Maar daar heeft ie iets op gevonden, hij ownt nu zwaar in The Sims 2 :) .
Loll Ja, een virtueel sociaal leven, his is maar wat je leuk vindt toch. Ik moet er toch niet aan denken geld te verdienen met gamen, maar ja, als het je leven is .... voor mij gelukkig niet, er is wel meer dan dat. Niet dat mijn baan nu zo fantastisch is ;), maar ja, met een vriendin kun je nu eenmaal dingen doen die je niet met je computer kan (althans, het is niet aan te raden ;)). Zowieso vond ik die gasten in dat programma een beetje kansloos! Ik heb ook een jaartje of zo best veel gegamed, maar ben blij dat het weer bij het redelijke is gekomen (nog wel genoeg, maar niet gamen, slapen, werken ....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje:

Ik wil ut nog gaan kopen, maar zijn er nog wel luitjes online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
ik vond de demo lvl's alleen tof en er waren niet veel servers met andere levels dan die(met lage ping).. ik installeer ook weer de demo ipv die 5gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:29:
FF een vraagje:

Ik wil ut nog gaan kopen, maar zijn er nog wel luitjes online?
iCTF is zeker nog actief, andere zooi kan ik niet zoveel over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
er zijn nog zat servers vol. Deathmatch en CTF en ook Onslaught doen het goed, de rest weet ik zo ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Onslaught is helemaal afgestampt, en er blijven maar nieuwe levels uitkomen _O_
Mijn UT2K4 mapje is nu zo'n 10Gb door al die maps. :7
Zit hier iemand trouwens bij een clan?

[ Voor 16% gewijzigd door collission op 23-01-2005 13:54 ]

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit in een clan. :)

[LXY], komt dit je bekend voor?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste