Jongens, hou nou eens op met klagen.
Wees blij dat ze in ieder geval proberen een goede reeks levend te houden.
Tuurlijk is de gameplay wat achteruitgegaan, maar dat is niet vreemd met dat wat er allemaal door de PC gedaan moet worden. Persoonlijk vond ik Emperor, de eerste in de 3D reeks RTS van 'Westwood' heel goed te spelen en amusant. Maps waren kleiner ja. Maar daar kan ik mee leven.
De screenshots zien er gelikt uit, en sinds Emperor/Generals, lijkt het er op dat deze 'shots' gewoon in game zijn.
Eerst zeuren da de screenshots die je te zien krijgt niet in-game zijn, en dan als dat wel zo is, zeuren dat 3D gameplay niet leuk is. Beetje jammer.
Ik denk dat een 'fixed' viewport inderdaad de beste manier is om een 3D omgeving te spelen. Zoals dat in WC3 gebeurde, door terug te springen naar het uitgangspunt, als je het beeld roteerde. Dan heb je in ieder geval nog een referentiepunt.
In Emperor vond ik dat lastig oriënteren.
Verder zullen de maps naar verwachting groter zijn dan WC3 of Generals. PC's kunnen in de tijd dat dit spel ontwikkeld is, alweer zoveel meer. Het lijkt me niet meer dan normaal dat de maps nu groter en wijdser zijn dan voorheen.
Ik ben in ieder geval zéér benieuwd naar dit spel. Ik zal er alleen wel een nieuwe PC voor aan moeten schaffen