PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Zal me worst wezen. Ik kan hem toch pas morgen spelen.
Heb niet mogen kiezen waar, dus waar o waar wordt hij nu geïnstalleerd?
Bambu Lab P1S Combo
Verwijderd

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
De .exe dubbelklikken heeft tot gevolg dat de cleartype installatie gestart word
(je weet wel: dat programmaatje voor tft enzo..)
Handmatig unzippen en dan de installatie starten lijkt het 'm te doen.
mega wazig? Iemand anders zoiets gezien?
c:\porgramdata\electronic arts\ea link\cacheMacorgaZ schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:41:
EA Link installeert het nu, maar waar wordt het geïnstalleerd?
Heb niet mogen kiezen waar, dus waar o waar wordt hij nu geïnstalleerd?
Stop chasing the dream, you're already living it
1337
de torrent van piratesbay gaat wel lekker rap op het momentZandBak schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:51:
iemand nog snelle mirrors? 114 kb vanaf tu delf vind ik niet echt lekker
He who laughs last.. Thinks slowest
Verwijderd
(Radeon x1300 pro op 1280x1024 werkt prima)
http://www.fileshack.nl/geupload/1172613360.wmv
TU Delft hier 400kb/sZandBak schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:51:
iemand nog snelle mirrors? 114 kb vanaf tu delf vind ik niet echt lekker
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vind alleen het maximale uitzoom niveau van de camera te laag (zal wel wennen zijn) en je kan tot nu toe alleen maar squads maken en geen losse ventjes meer
Verder krijg ik tot nu toe het oude C&C gevoel weer terug en dat is alleen maar goed nieuws, ben pas net begonnen dus dat kan nog veranderen maar eerste indruk is iig goed
Kwa geluid/muziek vind ik het ook dik in orde (de schoten, ontploffingen, afketsen van de kogels op armor enz)
[ Voor 30% gewijzigd door bAdmuTs op 26-02-2007 23:10 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ach, van de screenshots alleen al heb ik al meer C&C gevoel bij de game dan bij Tiberian Sun. Daar vond ik echt geen drol aan met al die vage units. Dit zijn allemaal bekende units uit deel 1+ wat realistischere andere unitsbAdmuTs schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:05:
W00000t het oude vertouwde doodgaan geschreeuw van je mannetjes is weer terug![]()
![]()
Vind alleen het maximale uitzoom niveau van de camera te laag (zal wel wennen zijn) en je kan tot nu toe alleen maar squads maken en geen losse ventjes meer(zal ook wel wennen zijn).
Verder krijg ik tot nu toe het oude C&C gevoel weer terug en dat is alleen maar goed nieuws, ben pas net begonnen dus dat kan nog veranderen maar eerste indruk is iig goed.

[ Voor 98% gewijzigd door bAdmuTs op 26-02-2007 23:09 ]
Ik heb hetzelfde, maar krijg een of ander Zango spyware programma ipv de normale installerVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:43:
Heb hem net via de TPB -torrent gedownload...
De .exe dubbelklikken heeft tot gevolg dat de cleartype installatie gestart word![]()
(je weet wel: dat programmaatje voor tft enzo..)
Handmatig unzippen en dan de installatie starten lijkt het 'm te doen.
mega wazig? Iemand anders zoiets gezien?
edit: Ah, extractor openen met winrar werkt idd ^_^
[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 26-02-2007 23:17 ]
heb ook de torrent maar ik krijg toch echt netjes de installerSwitch schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:15:
[...]
Ik heb hetzelfde, maar krijg een of ander Zango spyware programma ipv de normale installer
edit: Ah, extractor openen met winrar werkt idd ^_^
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Als dat daadwerkelijk je specs zijn, dan vindt ik het echt netjes. Misschien bij wat grotere maps wat opties uitzetten. Ik vind het echt goed dat ze met de system requirements rekening hebben gehouden met 'midrange' systemen en recente 'lowrange' systemen.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:56:
Klein filmpje, gewoon ff laten zien of ie goed werkt
(Radeon x1300 pro op 1280x1024 werkt prima)
http://www.fileshack.nl/geupload/1172613360.wmv
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
tu delft 90
en nog uur in de rij bij file planet....
i hate my self
1337
Ja ik hoop dat ze dat uitzoomen nog aanpassen want het moet in mijn ogen toch iets verder uit te zoomen zijn. Ik vindt dat ding rechts boven ook lomp groot. Verder draait het hier rond de 25 - 30 FPS met instellingen op zijn allerhoogst en 1280x1024 (geen AA).bAdmuTs schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:05:
W00000t het oude vertouwde doodgaan geschreeuw van je mannetjes is weer terug![]()
![]()
Vind alleen het maximale uitzoom niveau van de camera te laag (zal wel wennen zijn) en je kan tot nu toe alleen maar squads maken en geen losse ventjes meer(zal ook wel wennen zijn).
Verder krijg ik tot nu toe het oude C&C gevoel weer terug en dat is alleen maar goed nieuws, ben pas net begonnen dus dat kan nog veranderen maar eerste indruk is iig goed.
Kwa geluid/muziek vind ik het ook dik in orde (de schoten, ontploffingen, afketsen van de kogels op armor enz)
- 1440*900 is gewoon beschikbaar als resolutie (jeej!)
- Het laden van een 2 man skirmish game ging binnen 5 seconden
- Alles op hoogste settings
- Schaduw is soms erg blokkerig
- Je kunt niet echt ver uitzoomen
- "bouwstem" klinkt vertrouwd
- Wat is alles groot!
- Mooi, kan niet anders zeggen. Met name de "warmte"effecten zijn super gedaan
- Even een potje skirmish gespeeld: weinig opties zo op het eerste gezicht qua bouwen
- Niet echt meer een basis met muren bouwen zoals in RA..
Ben er nog niet helemaal van overtuigd
Dit alles op een conroe 6600 op default speeds, 2gig ram en een 7950GT
Flickr PSN ID= cheironnl
Een leuk spel voor tussendoor, om snel te spelen en voor het verhaal, maar op het eerste gezicht lijkt SupCom meer geschikt voor de grote veldslagen.
Het draait trouwens op m'n lowely resolutie met alles hoog als een tierelier (C2D 6400, 2 gig geheugen en 7900gs).
[ Voor 12% gewijzigd door Trenchdog op 26-02-2007 23:35 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Bij die Multikabel 1000Mbit/s met 1000/1000 users haalde ik 630KB/s

Kreeg alleen zomaar een reboot omdat ik m'n videokaart iets te ver had geoc'd

Verder kan ik nu echt niet meer wachten op de volledige versie, zit weer helemaal in het verhaal en wil verder spelen. Het is gewoon weer zo vertrouwd allemaal
Wat in mijn ogen ook een heel goed iets is is dat infanterie ventjes een tank niet meer zomaar kapot schieten
[ Voor 23% gewijzigd door bAdmuTs op 26-02-2007 23:48 ]
Dat valt me zeker mee! Is dit niet voor het eerst dat EA een spel in elkaar gezet heeft dat WEL goed geprogrammeerd is en lekker loopt op oude computers? Nu de aftersale support nogSDH schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:44:
Aah het oude C&C-gevoel komt weer terugGeweldig wat een spel tot nu toe! Draait ook prima op mijn pc'tje (1024x786 @ Ultra High detail of 1440x900 @ Medium detail. AA uiteraard uit
)
Kreeg alleen zomaar een reboot omdat ik m'n videokaart iets te ver had geoc'd
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Morgen ff echt potje doen, zit nu op de bank en gaat niet lekker met een mousepad
Blij Met Wilco
Verwijderd
/dev/null
Nouja, download nog even afmaken, zit op 75% en het uurt nog 30 minuten. Misschien kan ik beter morgen wat eerder opstaan om te proberen.
Hoor trouwens veel negatieve meldingen over het uitzoom niveau, denken jullie dat ze dat nog aan kunnen passen door middel van een variabele in de code? Hoop het wel namelijk. Ik houd wel van een beetje overzicht.
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
De gameplay is goed, maar ik heb toch liever een balk aan de rechterkant met drie knoppen erin.
't Ziet er goed uit.
[ Voor 4% gewijzigd door PD2JK op 27-02-2007 00:25 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Een downloadlinkje van mijn eigen server (100Mbit). Ik hoop slechts dat ie het volhoudt
Succes en speel ze.
Ik krijg een error die te maken heeft met een missing: Fault Module Name: d3dx9_29.dll
Verwijderd
Dank je wel. TU Delft even gecancelled, deze gaat stuk rapperBen.Hahlen schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:27:
Voor de geïnteresseerden:
Een downloadlinkje van mijn eigen server (100Mbit). Ik hoop slechts dat ie het volhoudt
Succes en speel ze.
Bij de download map staat een mapje directx in, die even draaien en opgelost, ik had het zelfde, draai ook vista 32bitsGandalfTheGrey schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:29:
Bij mij draait hij niet op Vista 32 bit.
Ik krijg een error die te maken heeft met een missing: Fault Module Name: d3dx9_29.dll
Blij Met Wilco

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 27-02-2007 00:37 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 00:42 ]
gewoon dx9 downloaden en instaleren of de dx9 instaleren die met de game komt.GandalfTheGrey schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:29:
Wat betreft het programmeren juich ik nog niet te vroeg, heb de demo net 2 uurtjes gespeeldBaserunner schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:48:
[...]
Dat valt me zeker mee! Is dit niet voor het eerst dat EA een spel in elkaar gezet heeft dat WEL goed geprogrammeerd is en lekker loopt op oude computers? Nu de aftersale support nog
Zelfs op 1440x900 @ High gaat het nog redelijk, maar het speelt nét even wat fijner @ medium. Qua graphics zie ik niet veel verschil trouwens tussen medium details en high.
Speel het nu overigens met 512MB geheugen. Mijn reepje van 1GB is @ RMA, krijg het hopelijk deze week terug
Het verhaal vind ik wel weer goed trouwens
Wat ik wel ontzettend jammer vind is dat heel veel "oude" C&C gebouwen weggelaten zijn. De good oll' Airstrip heet nu bijvoorbeeld ook gewoon War Factory. Het liefst had ik gewoon een complete remake van C&C1 gezien, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk
Vind het spel tot nu toe erg leuk, ga morgen nog even de campain doen
[ Voor 5% gewijzigd door Cpt.Iglo op 27-02-2007 01:10 ]
http://www.shdon.com/view?doc=d3dx <-= ik had het ook (winXP gewoon verder) heb daar de link met 29 van gedowned installed en nu werk hetGandalfTheGrey schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:29:
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
w00t
ik gok dat alle andere usenet gebruikers hem nu via torrent ofzo zitten te downen en direct gaan spelen en niet eraan denken hem voor andere te uploaden.FireStarter schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:14:
Waarom staat het nog niet op usenet? 1 iemand hoeft het er maar op te zetten op de hele wereld en we kunnen er gelijk met zn alle aan
ook is de demo best groot en kan het uppen afhankelijk van de verbinding een tijdje duren.
In de groep alt.binaries.games onder de bestandsnaam C&C3_TW_DEMO_By_B-ie- RFireStarter schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:14:
Waarom staat het nog niet op usenet? 1 iemand hoeft het er maar op te zetten op de hele wereld en we kunnen er gelijk met zn alle aan
staat op gamer.nl
C&C3_TW_DEMO_By_B-ie-RFireStarter schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:14:
Als je je geroepen voeltFireStarter schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:14:
w00t
de search sites die ik gechecked heb zeggen dat hij nog niet compleet is.
Net 1,5 uur gespeeld, en DAMN!
Het voelt echt zo goed aan, gewoon echt net zoals C&C1! Echt alles klopt aan de units en de feel van de game.
Het ziet er ook ontzettend strak uit, zelfs op mijn PC (A64 3200+ Venice, 6600GT SLI, 1024MB) loopt het perfect, ik ga de volgende keer wat dingen omhoog gooien, want hij staat nu op de standaard settings @ 1024x768.
Het is wel ff uitzoeken hoe alles precies werkt, en wat die upgrades zijn, maar damn
Blij Met Wilco
Als je een breder speelveld wilt wel ja-Thunder- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:28:
Heeft het bij dit spel nog nut om een 2e monitor aan te sluiten ?
Heb straks namelijk ( als het kantoortje klaar is nog een monitor over namelijkAngeloonie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:32:
[...]
Als je een breder speelveld wilt wel jaZou wel vet zijn als ik dat ook kon doen
Wel cool dus
Blij Met Wilco
Dat weet ik niet-Thunder- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:34:
[...]
Heb straks namelijk ( als het kantoortje klaar is nog een monitor over namelijk)
Wel cool dusKost het dan eigenlijk nog veel meer kracht van de computer ?
Verwijderd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Screenshots zijn genomen op een resolutie van 1024x768. Alles staat op hoog en uiteraard ook AA. Kwaliteit van de screenshots is iig niet precies hetzelfde als in het spel zelf wegens de .JPG formaat, in het spel ziet het er ietsjes beter uit.
Spel is trouwens super. Het oude gevoel heb ik inderdaad wel weer terug. Ik heb eigenlijk nog geen last van het uitzoomen, misschien komt het omdat ik Supreme Commander nog niet gespeeld heb. In ieder geval, ik ga het straks maar uitgebreid spelen en dan ga ik gebruik maken van de ION-Cannon. Eens zien of het echt zo erg is zoals men zegt, anders starten wij gewoon een poll op de officiele forum van C&C3 om het uitzoomen op te krikken.
Ik heb net de tutorial gedaan. Ik vind het er allemaal erg vetjes uitzien hoor. Het geeft tevens al aardig het oude C & C gevoel. Op naar de campaign.
Het spel is tevens niet zo heel zwaar. Ik kan hem namelijk op zijn mooist spelen. Mijn setting is 1440x900 met alles op high alleen AA uit en dat loopt vloeiend op:
Pentium 4 (s478, northwood) 2.8GHz, 1GB RAM en een 7600GS 256MB.
GTA VI - All aboard the hype train!!
En draait supervlot
Core 2 duo E6600 @ 3.5Ghz
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
[ Voor 28% gewijzigd door aval0ne op 27-02-2007 02:01 ]
dat mag ik hopen ja, dat ie daar supervlot op draait!aval0ne schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:58:
Dit spel is zoveel beter dan supreme commander.
En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
Het kost ZEKER meer kracht van de pc. Als je alle 2 de schermen wilt benutten gebruik je de resolutie 2560x1024. Dit is natuurlijk veel zwaarder dan 1280x1024. Vergelijk het maar ongeveer als van 640x480 naar 1280x1024, zoveel meer kracht kost het om naar 2560x1024 te gaan. Ik heb hier 2x17inch monitors staan, en met sommige games is het wel handig, dat dubbele scherm. Ik hoop alleen wel dat het met dit spel ook werkt, over 5 minuten weet ik het-Thunder- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:34:
[...]
Heb straks namelijk ( als het kantoortje klaar is nog een monitor over namelijk)
Wel cool dusKost het dan eigenlijk nog veel meer kracht van de computer ?
EDIT: Dit is wel heeel fijn, zit ik net vanaf kwart voor 11 (bijna 3 uur lang dus) die demo binnen te halen, zegt ie nu dat het bestand een unexpected end of the archieve heeft

Ik zet hem nu weer aan, en laat hem deze nacht dan maar doorlopen. Nu is het bedtijd

[ Voor 13% gewijzigd door JSTPS op 27-02-2007 02:34 ]
Verwijderd
Voor het eerst sinds lange tijd dat een modern spel lekker loopt op mijn Geforce FX 5950Ultra op 1650x1050! (bijna alles op low... maar dat ben ik ondertussen wel gewend
Verwijderd

Verwijderd
Beter wil ik niet zeggen, eerder simpeleraval0ne schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:58:
En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
Ik heb trouwens wél een beetje last van het uitzoom syndroom, zit maar te scrollen met me muiswieltje maar hij wil niet verder lol. Na Supcom is het ff wennen weer
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 03:38 ]
P4 HT 3.0Ghz
3x 512MB DDR400
Club3D GeForce 7800GS
Asus P4P-800e Deluxe
Echt een heel tof gevoel om weer eens een fatsoenlijke C&C te spelen. EA heeft zowaar een spel eens niet verkloot. Heerlijk om weer met de sidebar zo te spelen, Generals was echt bagger imo. mooie effects en toffe units (ook bij NOD
Die special actions links zijn ook wel grappig soms. Eentje van NOD is wel uber. Insta-money (nouja, bijna dan).
Ga em zeker kopen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Mammoth tank
maar ik moet zeggen dat ik aan de gebruikersinterface moet wennen, vooral met die gebouwen bouwen enzo.
maar het was allemaal wel grappig,
ik speel het momenteel op
amd3000+
1gig
xfx 5200 (x800xt = rma)
maar ik moet wel alles op low en op 800x600 draaien anders word het een slideshow
een paar dingen die me opvielen:
Kane is dikker geworden
bij de GDI loop zoon koreaanse meid rond (Lt. Sandra Telfair) en die speeld ook in de serie Battlestar galactica hehe ik zag het meteen, wat een mooie vrouw is dat toch... imdb
fototje
En die juggernauts zijn cool de lopen een stuk minder houtje toutje dan in ts, en je hoort ze ook echt op de grond stampen, klinkt erg goed...
[ Voor 10% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-02-2007 05:28 ]
ben ik helemaal niet met je eens, generals speelde kut, de units waren ook verreweg van goed/fijn.Rddr schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 05:31:
Ik vind de game een domper. Het is gewoon generals, maar dan met een C&C skin. Alleen dat menu is een plus puntvoor de rest
.
dat gevoel heb ik al veel minder bij C&C3 vind het meer als RA2 spelen dan als Generals. en dat is een pluspunt in mijn ogen.
Op 1920x1200 en alles maxed out ook AA.
Me processor is niet meer de snelste maar op hoge resoluties merk je volgends mij best weinig met een snellere
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Nee erg fijne demo; kijk uit naar de final
Deze plek is te koop.
pimp....kzag dat ie vnacht binnen was gekomen , zal m vanmiddag ook is aan een test onderwerpendarkphoenix schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:34:
Gelukkig loopt hij hier heel soepel met een 8800GTX en 2 gig, 2,2 AMD x2 .
Op 1920x1200 en alles maxed out ook AA.
Me processor is niet meer de snelste maar op hoge resoluties merk je volgends mij best weinig met een snellere
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

1440x900 Alles hoog (AA ook)
Straks ff op mn werklaptop testen, zit een Intel 950GMA in, volgens de specs zou het moet lukken, als een R9200 het draaien, dan mijn 950 ook
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Zolang het afspraakjes met vrouwen zijn, neem ik het je in ieder geval niet kwalijkVoxie2 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:28:
Vanmorgen wassie klaar, even geïnstalleerd en opgestart om 5.30, toen moest ik toch écht verder, want ik moest naar mijn werk. Niet echt kunnen spelen dus. Vanavond na mijn werk weer een afspraak, woensdag ook...Wordt dus pas donderdag. Shit man, ik heb een leven....
![]()
Verwijderd
whoaaaaaaaaaaaaaaah was ik maar zo tof!aval0ne schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:58:
En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
Kende dat vrouwtje, maar ze zit dus in de avatar van wildhagenkoekoek2003nl schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 05:25:
een paar dingen die me opvielen:
Kane is dikker geworden![]()
bij de GDI loop zoon koreaanse meid rond (Lt. Sandra Telfair) en die speeld ook in de serie Battlestar galactica hehe ik zag het meteen, wat een mooie vrouw is dat toch... imdb
fototje
En die juggernauts zijn cool de lopen een stuk minder houtje toutje dan in ts, en je hoort ze ook echt op de grond stampen, klinkt erg goed...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Graphics zijn goed, ui ook
de manier waarop je goals worden weergegeven met kleine pijltjes in het midden van je scherm is ook superhandig
draait tot nu toe goed op mijn systeem met alle opties op zn hoogst
en een resolutie van 1280/1024
specs:
Shuttle Sb77G5
Pentium IV 3.0 Ghz Ht
2GB intern mem.
XFX 7600GT
Pak de Amiga maar de kast of hoe zo'n ding ook heet, en val ons niet lastig.Rddr schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:54:
Vind het jammer dat het allemaal zo 3D is. Beetje nep lijkt het zo.
Voor de rest zie ik hier uit de verhalen dat CnC3 wel goed gaat draaien op mijn systeem
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Verder zie ik erg uit naar de full version. Vanavond nog even de Skirmish spelen. Kun je Skirmish spelen met alle 3 de rassen?
Verder zijn mijn specs:
Acer Laptop
P4 3,06 HT
Radeon 9700 pro
512 mb ram
Werkt als een zonnetje! Alleen filmpjes die voor een missie worden getoond draaien wat langzamer. Maar het spel speelt lekker weg
aval0ne schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:58:
En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Die demo doet het prachtig op de tutorial
maar als ik de missie probeer zegt ie meteen dat er een fout in demogame zit.
en als ik skirmish doe zegt ie als ik over iets anders dan mijn basis beweeg dat er een gdemogame.dat fout is
naja zeg

Andere mensen op EAforums hebben dit ook maar zitten op vista .
Ik niet dus

* breekt in bij gesnaakte doet computer aan en begint cnc demo te spele
Grapje
Dit vind ik net zo irritant bij supcom, altijd dat in en uitzoomen. Grafisch ziet c&c3 er gewoon beter uit en draait ook veel vlotter dan supcom. De actie is sneller en er is meer variatie in units tussen de verschillende clans.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 03:36:
[...]
Beter wil ik niet zeggen, eerder simpeler. Maar het loopt idd super vloeiend ja.
Ik heb trouwens wél een beetje last van het uitzoom syndroom, zit maar te scrollen met me muiswieltje maar hij wil niet verder lol. Na Supcom is het ff wennen weer
Verwijderd
Dit topic is gesloten.