[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 12.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:27:
Voor de geïnteresseerden:
Een downloadlinkje van mijn eigen server (100Mbit). Ik hoop slechts dat ie het volhoudt ;)
Succes en speel ze.
Dank je wel. TU Delft even gecancelled, deze gaat stuk rapper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

GandalfTheGrey schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 00:29:
Bij mij draait hij niet op Vista 32 bit.

Ik krijg een error die te maken heeft met een missing: Fault Module Name: d3dx9_29.dll
Bij de download map staat een mapje directx in, die even draaien en opgelost, ik had het zelfde, draai ook vista 32bits

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Vind het ook wel naar dat je op veel plekken op de map niet kan klikken alleen omdat er een bergje is :(, klik je er iets naast of op een ander bergje doet ie het wel terwijl dat bergje even hoog is |:(.

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 27-02-2007 00:37 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, ik heb gewoon even de aparte DirectX 9 installatie gedownload, en toen deed ie het meteen heel netjes. Per ongeluk zette ik de details op Ultra High (op een resolutie van 1920x1200) en dat pikt ie best aardig, moet ik zeggen, in de tutorial mode dan (ik draai het op een Athlon 3700+, 2GB memory, Asus 7900GT TOP). Morgen eens kijken hoe dat gaat in een campaign. Ik irriteer me nu echter al aan de manier van verplaatsen van units - rechtermuisknop is wegsturen van units, ipv linker, zoals met C&C Generals. Om dezelfde reden ben ik ooit na een paar dagen gestopt met Age of Empires spelen - ik kan daar echt niet tegen. Ik speel die shit al met links wegsturen sinds Dune II, en dat gaat niet zomaar, om over te schakelen. Zo te zien kan je dat ook niet aanpassen, of iig niet in de demo.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb net een paar potjes skirmish gespeeld, ik vind dat het behoorlijk Generals-achtig is. De actie is wel wat sneller, maar de units en dergelijke doen sterk aan generals denken. Ook omdat het natuurlijk dezelfde gepimpte engine is, en het zoom niveau erg weinig is. me gaat verder met supcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00

Ik krijg een error die te maken heeft met een missing: Fault Module Name: d3dx9_29.dll
gewoon dx9 downloaden en instaleren of de dx9 instaleren die met de game komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Baserunner schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:48:
[...]

Dat valt me zeker mee! Is dit niet voor het eerst dat EA een spel in elkaar gezet heeft dat WEL goed geprogrammeerd is en lekker loopt op oude computers? Nu de aftersale support nog :|
Wat betreft het programmeren juich ik nog niet te vroeg, heb de demo net 2 uurtjes gespeeld :P
Zelfs op 1440x900 @ High gaat het nog redelijk, maar het speelt nét even wat fijner @ medium. Qua graphics zie ik niet veel verschil trouwens tussen medium details en high.
Speel het nu overigens met 512MB geheugen. Mijn reepje van 1GB is @ RMA, krijg het hopelijk deze week terug :)

Het verhaal vind ik wel weer goed trouwens :) Heb even de "prologue" bekeken, leuke filmpjes. (veel vrouwelijk schoon, damn :P)

Wat ik wel ontzettend jammer vind is dat heel veel "oude" C&C gebouwen weggelaten zijn. De good oll' Airstrip heet nu bijvoorbeeld ook gewoon War Factory. Het liefst had ik gewoon een complete remake van C&C1 gezien, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk :P

Vind het spel tot nu toe erg leuk, ga morgen nog even de campain doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Cpt.Iglo op 27-02-2007 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

http://www.shdon.com/view?doc=d3dx <-= ik had het ook (winXP gewoon verder) heb daar de link met 29 van gedowned installed en nu werk het :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Waarom staat het nog niet op usenet? 1 iemand hoeft het er maar op te zetten op de hele wereld en we kunnen er gelijk met zn alle aan :?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
FireStarter schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:14:
Waarom staat het nog niet op usenet? 1 iemand hoeft het er maar op te zetten op de hele wereld en we kunnen er gelijk met zn alle aan :?
ik gok dat alle andere usenet gebruikers hem nu via torrent ofzo zitten te downen en direct gaan spelen en niet eraan denken hem voor andere te uploaden.

ook is de demo best groot en kan het uppen afhankelijk van de verbinding een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

In de groep alt.binaries.games onder de bestandsnaam C&C3_TW_DEMO_By_B-ie- R
staat op gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:59

Dax

C&C3_TW_DEMO_By_B-ie-R :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Laatst online: 04-09 19:57
Als je je geroepen voelt ;) Zat er zelf ook aan te denken alleen het is me net iets te laat nu. Demo zojuist gespeeld, super gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Thanks, nu is het tenminste in een paar minuutjes binnen :)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
de search sites die ik gechecked heb zeggen dat hij nog niet compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:o :o :o :o :o :o :o :o

Net 1,5 uur gespeeld, en DAMN!

Het voelt echt zo goed aan, gewoon echt net zoals C&C1! Echt alles klopt aan de units en de feel van de game.

Het ziet er ook ontzettend strak uit, zelfs op mijn PC (A64 3200+ Venice, 6600GT SLI, 1024MB) loopt het perfect, ik ga de volgende keer wat dingen omhoog gooien, want hij staat nu op de standaard settings @ 1024x768.

Het is wel ff uitzoeken hoe alles precies werkt, en wat die upgrades zijn, maar damn _O_ Ik ga morgen de hele dag skirmishen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Heeft het bij dit spel nog nut om een 2e monitor aan te sluiten ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-Thunder- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:28:
Heeft het bij dit spel nog nut om een 2e monitor aan te sluiten ?
Als je een breder speelveld wilt wel ja :D Zou wel vet zijn als ik dat ook kon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Angeloonie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:32:
[...]

Als je een breder speelveld wilt wel ja :D Zou wel vet zijn als ik dat ook kon doen :P
Heb straks namelijk ( als het kantoortje klaar is nog een monitor over namelijk :) )
Wel cool dus :) Kost het dan eigenlijk nog veel meer kracht van de computer ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-Thunder- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:34:
[...]

Heb straks namelijk ( als het kantoortje klaar is nog een monitor over namelijk :) )
Dat weet ik niet :P Weet ook niet zeker of het überhaupt kan, maar ik heb wel screenshots gezien (hier op GoT) van iemand die in Generals een MEGA breed speelveld had met 2 monitors :P En dat is dezelfde engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Screenshots zijn genomen op een resolutie van 1024x768. Alles staat op hoog en uiteraard ook AA. Kwaliteit van de screenshots is iig niet precies hetzelfde als in het spel zelf wegens de .JPG formaat, in het spel ziet het er ietsjes beter uit. :)

Spel is trouwens super. Het oude gevoel heb ik inderdaad wel weer terug. Ik heb eigenlijk nog geen last van het uitzoomen, misschien komt het omdat ik Supreme Commander nog niet gespeeld heb. In ieder geval, ik ga het straks maar uitgebreid spelen en dan ga ik gebruik maken van de ION-Cannon. Eens zien of het echt zo erg is zoals men zegt, anders starten wij gewoon een poll op de officiele forum van C&C3 om het uitzoomen op te krikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:57
Vind het jammer dat het allemaal zo 3D is. Beetje nep lijkt het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Ik had een zooi linkjes geprobeerd maar steeds ging het erg traag met 30kb/s of lager. Met EA Link is het me gelukt om op zeer hoge snelheid de demo binnen te halen :D

Ik heb net de tutorial gedaan. Ik vind het er allemaal erg vetjes uitzien hoor. Het geeft tevens al aardig het oude C & C gevoel. Op naar de campaign.

Het spel is tevens niet zo heel zwaar. Ik kan hem namelijk op zijn mooist spelen. Mijn setting is 1440x900 met alles op high alleen AA uit en dat loopt vloeiend op:

Pentium 4 (s478, northwood) 2.8GHz, 1GB RAM en een 7600GS 256MB.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 00:48
Dit spel is zoveel beter dan supreme commander.

En draait supervlot
Core 2 duo E6600 @ 3.5Ghz
8800GTX @ 16xAA en 16xAF

[ Voor 28% gewijzigd door aval0ne op 27-02-2007 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
aval0ne schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:58:

En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
dat mag ik hopen ja, dat ie daar supervlot op draait! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
g0dV3r $@$@# dat doe ik nou altijd bij CNC, de verkeerde gebouwen verkopen...naja morgen maar opnieuw :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:38
-Thunder- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:34:
[...]

Het kost ZEKER meer kracht van de pc. Als je alle 2 de schermen wilt benutten gebruik je de resolutie 2560x1024. Dit is natuurlijk veel zwaarder dan 1280x1024. Vergelijk het maar ongeveer als van 640x480 naar 1280x1024, zoveel meer kracht kost het om naar 2560x1024 te gaan. Ik heb hier 2x17inch monitors staan, en met sommige games is het wel handig, dat dubbele scherm. Ik hoop alleen wel dat het met dit spel ook werkt, over 5 minuten weet ik het >:) Als je een proc hebt slomer dan een amd3500+ en minder dan 1gb ram zal ik er al niet aan beginnen. Om nog AA aan te doen in de meeste spellen in deze resolutie heb je wel een 7900gt of 1900pro/xt nodig.

EDIT: Dit is wel heeel fijn, zit ik net vanaf kwart voor 11 (bijna 3 uur lang dus) die demo binnen te halen, zegt ie nu dat het bestand een unexpected end of the archieve heeft :X Nou, lekker is dat :(

Ik zet hem nu weer aan, en laat hem deze nacht dan maar doorlopen. Nu is het bedtijd :O ;)

[ Voor 13% gewijzigd door JSTPS op 27-02-2007 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ben de demo nu ook aan et binnnen sleuren van ben.hahlen's linkje :) screenshots zagen er wel leuk uit :) kan ik em morgen ook ff uitproberen :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coole demo, heb zin in de full version, die filmpjes zijn gaaf en de actrices die ze gestrikt hebben zijn hot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Wow!
Voor het eerst sinds lange tijd dat een modern spel lekker loopt op mijn Geforce FX 5950Ultra op 1650x1050! (bijna alles op low... maar dat ben ik ondertussen wel gewend :) )

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poe dat speelt echt heerlijk, tis overzichtelijk. Speelt lekker snel weg wat de gameplay wel erg fijn en vertrouwt maakt. Dit kan wel eens een lekkere multiplayer game worden (als EA niet besluit weer een 'out of sync' error er in te bouwen :X de reden waarom ik generals niet gekocht heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
Beter wil ik niet zeggen, eerder simpeler :9 . Maar het loopt idd super vloeiend ja.

Ik heb trouwens wél een beetje last van het uitzoom syndroom, zit maar te scrollen met me muiswieltje maar hij wil niet verder lol. Na Supcom is het ff wennen weer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Loopt als een zonnetje hier met alles op maximaal.

P4 HT 3.0Ghz
3x 512MB DDR400
Club3D GeForce 7800GS
Asus P4P-800e Deluxe

Echt een heel tof gevoel om weer eens een fatsoenlijke C&C te spelen. EA heeft zowaar een spel eens niet verkloot. Heerlijk om weer met de sidebar zo te spelen, Generals was echt bagger imo. mooie effects en toffe units (ook bij NOD >:) )

Die special actions links zijn ook wel grappig soms. Eentje van NOD is wel uber. Insta-money (nouja, bijna dan).

Ga em zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

vet spel! toch zou ik wel wat meer uit willen zoomen maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik nu surpreme commander al gewend ben. Heb namelijk het probleem dat ik al snel naar mn units loop te zoeken.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
ik heb even gespeeld en vond het leuk. De GUI is goed, alles is makkelijk te vinden en de units zijn stoer

Mammoth tank 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

zo net even een paar uurtjes gespeeld, (gnagna ik ben lekker de laatste)
maar ik moet zeggen dat ik aan de gebruikersinterface moet wennen, vooral met die gebouwen bouwen enzo.
maar het was allemaal wel grappig,
ik speel het momenteel op
amd3000+
1gig
xfx 5200 (x800xt = rma)
maar ik moet wel alles op low en op 800x600 draaien anders word het een slideshow

een paar dingen die me opvielen:
Kane is dikker geworden :+
bij de GDI loop zoon koreaanse meid rond (Lt. Sandra Telfair) en die speeld ook in de serie Battlestar galactica hehe ik zag het meteen, wat een mooie vrouw is dat toch... imdb
fototje
En die juggernauts zijn cool de lopen een stuk minder houtje toutje dan in ts, en je hoort ze ook echt op de grond stampen, klinkt erg goed...

[ Voor 10% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-02-2007 05:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:57
Ik vind de game een domper. Het is gewoon generals, maar dan met een C&C skin. Alleen dat menu is een plus punt :) voor de rest :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Rddr schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 05:31:
Ik vind de game een domper. Het is gewoon generals, maar dan met een C&C skin. Alleen dat menu is een plus punt :) voor de rest :'(.
ben ik helemaal niet met je eens, generals speelde kut, de units waren ook verreweg van goed/fijn.

dat gevoel heb ik al veel minder bij C&C3 vind het meer als RA2 spelen dan als Generals. en dat is een pluspunt in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Vanmorgen wassie klaar, even geïnstalleerd en opgestart om 5.30, toen moest ik toch écht verder, want ik moest naar mijn werk. Niet echt kunnen spelen dus. Vanavond na mijn werk weer een afspraak, woensdag ook... :( Wordt dus pas donderdag. Shit man, ik heb een leven.... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Gelukkig loopt hij hier heel soepel met een 8800GTX en 2 gig, 2,2 AMD x2 .

Op 1920x1200 en alles maxed out ook AA.

Me processor is niet meer de snelste maar op hoge resoluties merk je volgends mij best weinig met een snellere

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm resources lijken alweer een probleem te zijn bij mij ;) In welke game is dat niet zo :P

Nee erg fijne demo; kijk uit naar de final :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
darkphoenix schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:34:
Gelukkig loopt hij hier heel soepel met een 8800GTX en 2 gig, 2,2 AMD x2 .

Op 1920x1200 en alles maxed out ook AA.

Me processor is niet meer de snelste maar op hoge resoluties merk je volgends mij best weinig met een snellere
pimp....kzag dat ie vnacht binnen was gekomen , zal m vanmiddag ook is aan een test onderwerpen _/-\o_

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

Draait hier ook prima, fijn dat er eindelijke een EA game is met widescreen support :X

1440x900 Alles hoog (AA ook)

Straks ff op mn werklaptop testen, zit een Intel 950GMA in, volgens de specs zou het moet lukken, als een R9200 het draaien, dan mijn 950 ook :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Voxie2 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:28:
Vanmorgen wassie klaar, even geïnstalleerd en opgestart om 5.30, toen moest ik toch écht verder, want ik moest naar mijn werk. Niet echt kunnen spelen dus. Vanavond na mijn werk weer een afspraak, woensdag ook... :( Wordt dus pas donderdag. Shit man, ik heb een leven.... :( :(
Zolang het afspraakjes met vrouwen zijn, neem ik het je in ieder geval niet kwalijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
whoaaaaaaaaaaaaaaah was ik maar zo tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

koekoek2003nl schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 05:25:

een paar dingen die me opvielen:
Kane is dikker geworden :+
bij de GDI loop zoon koreaanse meid rond (Lt. Sandra Telfair) en die speeld ook in de serie Battlestar galactica hehe ik zag het meteen, wat een mooie vrouw is dat toch... imdb
fototje
En die juggernauts zijn cool de lopen een stuk minder houtje toutje dan in ts, en je hoort ze ook echt op de grond stampen, klinkt erg goed...
Kende dat vrouwtje, maar ze zit dus in de avatar van wildhagen :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
Ben best wel onder de indruk ! voor mij haalt het in ieder geval het RA2 speelgevoel weer terug
Graphics zijn goed, ui ook

de manier waarop je goals worden weergegeven met kleine pijltjes in het midden van je scherm is ook superhandig

draait tot nu toe goed op mijn systeem met alle opties op zn hoogst
en een resolutie van 1280/1024
specs:
Shuttle Sb77G5
Pentium IV 3.0 Ghz Ht
2GB intern mem.
XFX 7600GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Rddr schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:54:
Vind het jammer dat het allemaal zo 3D is. Beetje nep lijkt het zo.
Pak de Amiga maar de kast of hoe zo'n ding ook heet, en val ons niet lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Demo is hier ook binnen :) Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden, ik kan hem pas vanavond spelen. Ik speel de afgelopen tijd steeds Supreme Commander, dus ik ben benieuwd hoe dit zich daartoe verhoudt. Ik heb het échte CnC gevoel gemist! Supreme Commander is heel gaaf maar is gewoon een andere soort RTS voor mijn gevoel. Niet-conventioneel in elk geval.

Voor de rest zie ik hier uit de verhalen dat CnC3 wel goed gaat draaien op mijn systeem :P Is er trouwens niemand met screenshots? Al die praat maar geen picz! 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg bij de singleplayer meteen weer een C&C Red Alert 2 gevoel iid. Lekker snelle gameplay. Mooie units en gebouwen. Vlaggetjes voor de missies zijn zeer handig. De ingame movies zijn altijd leuk! Commander....
Verder zie ik erg uit naar de full version. Vanavond nog even de Skirmish spelen. Kun je Skirmish spelen met alle 3 de rassen?
Verder zijn mijn specs:
Acer Laptop
P4 3,06 HT
Radeon 9700 pro
512 mb ram

Werkt als een zonnetje! Alleen filmpjes die voor een missie worden getoond draaien wat langzamer. Maar het spel speelt lekker weg _/-\o_ . Kom maar op met die multiplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
:O :O

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
:'(
Die demo doet het prachtig op de tutorial
maar als ik de missie probeer zegt ie meteen dat er een fout in demogame zit.
en als ik skirmish doe zegt ie als ik over iets anders dan mijn basis beweeg dat er een gdemogame.dat fout is
naja zeg :/
|:(
Andere mensen op EAforums hebben dit ook maar zitten op vista .
Ik niet dus :/
* breekt in bij gesnaakte doet computer aan en begint cnc demo te spele :9 *
>:)
Grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 00:48
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 03:36:
[...]

Beter wil ik niet zeggen, eerder simpeler :9 . Maar het loopt idd super vloeiend ja.

Ik heb trouwens wél een beetje last van het uitzoom syndroom, zit maar te scrollen met me muiswieltje maar hij wil niet verder lol. Na Supcom is het ff wennen weer :)
Dit vind ik net zo irritant bij supcom, altijd dat in en uitzoomen. Grafisch ziet c&c3 er gewoon beter uit en draait ook veel vlotter dan supcom. De actie is sneller en er is meer variatie in units tussen de verschillende clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic gaat dicht. Niet zo zeer omdat het niveau bijzonder kansloos is, maar ook omdat het al ver over de 1000 posts heen is. Iemand mag een nieuw deel openen.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.