[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 12.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutz0r schreef op 02 november 2004 @ 16:02:
Nogmaals, Petroglyph (99% van deze mensen zijn van Westwood) is ook bezig met een groot project.

www.petroglyphgames.com

Hou de site in de gaten, ze updaten weinig, maar misschien horen we nog iets van hun de komende jaren.
Joe vertelde me vorige maand dat ze deze maand hun nieuwe project zouden aankondigen maar ik zie er nog niks van :( Ik ga maar weer es in de telefoon klimmen, want ik ben wel al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18

Corpii

Le Tostie

ah kijk, ik heb TD niet helemaal gespeeld dus was er niet van op de hoogte

maar ik kijk halsrijkend uit naar C&C3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
EeuwigeDuister schreef op 04 november 2004 @ 11:20:
ah kijk, ik heb TD niet helemaal gespeeld dus was er niet van op de hoogte

maar ik kijk halsrijkend uit naar C&C3!
Halsreikend ;)

En in TD waren ook niet bijster veel verwijzingen, maar op sommige mappen lag een gecrasht ruimteschip van 1 vakje groot.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

waren dat niet die Pods van de GDI? Met reinforcements?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 13:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Pic_Art schreef op 04 november 2004 @ 15:48:
waren dat niet die Pods van de GDI? Met reinforcements?
Nee, die kwamen pas in TS :)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
http://www.planetcnc.com/...magegallery/in-game04.jpg

Dat ding links in het midden.

EDIT: van de Windows-versie kon ik zo geen screenshot vinden, maar daar is'ie duidelijker op te zien.

[ Voor 30% gewijzigd door GreatDictator op 05-11-2004 19:03 ]

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
yup yup gelijk jah. ik vroeg me vroeger altijd af wat die afgrijselijke dingen al waren
:P.

toch wel vet van westwood dat er echt een compleet verhaal is uitgewerkt naast het verhaal dat je speelt op dat moment. helaas dat Ea het project nu heeft. heb er minder vertrouwen in. vooral gezien de makers van het verhaal niet bij Ea werken :(.

maar we wachten nogsteeds op een comfirmation van Ea toch?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
Slecht nieuws !!!

De game waaraan Petroglyph werkt is ......... waarschijnlijk een nieuw Star Wars spel ... :'( :'( :'( :/

http://www.gamer.nl/nieuws/24284

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Timocos schreef op 10 november 2004 @ 22:41:
Slecht nieuws !!!

De game waaraan Petroglyph werkt is ......... waarschijnlijk een nieuw Star Wars spel ... :'( :'( :'( :/

En dat noem jij slecht nieuws?
Een "westwood" style RTS game met star wars units lijkt mij juist enorm cool. :9

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Toch zouden we liever C&C terug zien... spijtig jongens maar ik denk dat de markt er te klein voor geworden is om C&C nog nieuw leven in te blazen..

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Saedbanken schreef op 10 november 2004 @ 23:42:
[...]

Een "westwood" style RTS game met star wars units lijkt mij juist enorm cool. :9
Een goed uitgewerkte RTS met star wars units lijkt mij bijzonder vet, als er een nieuwe C&C uit zou komen zou ik dat ook niet heel erg vinden trouwens! ;)

• Ikkuh84
Saedbanken schreef op 10 november 2004 @ 23:42:
[...]

Mja ik heb het een beetje gezien met Star Wars ... teveel slechte spellen enzo ... geef mij maar een nieuwe C&C _/-\o_

Verwijderd

Timocos schreef op 11 november 2004 @ 09:00:
[...]

Mja ik heb het een beetje gezien met Star Wars ... teveel slechte spellen enzo ... geef mij maar een nieuwe C&C _/-\o_
Maar juist daarom verdient een saga als Star Wars een goed spel, hoop dat het dan ook een zeer goed spel wordt, als de geruchten al waar zijn! ;)

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Hier is een topic over een mod voor C&C generals, zodat je C&C kunt spelen, jammer genoeg is het al een tijdje stil rond dit project :(

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• GreatDictator
Timocos schreef op 10 november 2004 @ 22:41:
Slecht nieuws !!!

Bah, nu zijn ze besmet door Lucasarts :r

Verwijderd

Als WW er nog zou zijn mochten ze van mij ook even
Lands Of Lore 4 maken!!!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
NHJ BV schreef op 11 november 2004 @ 13:31:
[...]

Bah, nu zijn ze besmet door Lucasarts :r
bah hoezo bah? Ok weer een SW game maar he kom het wordt door p gemaakt dus dan is het goed :+

Strava | AP | IP | AW

• daves2hd
bah ik wil geen starwars RTS de mensen van het oude westwood team zijn juist goed in coole orginele games maken :(. helaas veranderen tijden. misschien als we emt z'n alle 10 euro neer leggen kunnen we de rechten van C&C overkopen aan EA en aan Petroglyph studios verkopen :P. of is er iemand van jullie toevallig miljoenair?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

daves2hd schreef op 11 november 2004 @ 15:11:
bah ik wil geen starwars RTS de mensen van het oude westwood team zijn juist goed in coole orginele games maken :(. helaas veranderen tijden. misschien als we emt z'n alle 10 euro neer leggen kunnen we de rechten van C&C overkopen aan EA en aan Petroglyph studios verkopen :P. of is er iemand van jullie toevallig miljoenair?
Ben het helemaal met je eens, star wars is leuk om te zien als film, maar daar moeten ze het ook bij laten.
Maar ze kunnen toch best een soort van C&C spel maken, maar dan met een andere naam? Dan doen ze niks verkeerd :)
Ook ik wil graag weer RA en TS..

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:43

aapelite

Do the kirby!

Is het niet zo dat dit gewoon een project is van Petroglyph. Wie weet werken ze tussendoor ook aan een eigen RTS door met eigen verzonnen verhalen, units en al die dingen :) het is natuurlijk voor hun belangrijk nu cash te verdienen en dit spel ontwikkelen ze nu in opdracht van. Als het een goed spel wordt krijgen ze meer naamsbekendheid, meer geld en meer geinteresseerde uitgevers. Dus er is nog hoop voor een nieuwe C&C soort opvolger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
http://www.petroglyphgames.com/
ze hebben wat meer losgelaten.
gezien we hier toch ook over petroglyph aan't praten zijn tot we genoeg info hebben voor een topic voor de starwars game.

Verwijderd

Hopelijk dat dit wel een goede RTS game van EA word want generals vond ik nogal telleurstellend.
Dit niet vanwege de graphics die waren goed maar de gameplay was niet zoals je gewend bent van C&C :( .

De support van EA is ook niet geweldig aangezien ik nog steeds een aantal command & conquer series (waaronder RA2 en addon YR) speel.
Dan merk je al gauw bij het online gamen dat EA helemaal niks aan cheaters of bots doet. Server valt ook regelmatig uit dus als ze eerst daar wat aan doen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
EA is bezig met een opvolger van Red Alert 2: http://www.gamer.nl/nieuws/24529 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

ik had liever een opvolger uit de tiberium reeks gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een goede herrinering die verkracht gaat worden door EA (8>
/me vind ondertitel toepasselijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ts,... TS,... TS!!!
ik wil titans. tanks. stealth. :'(

DIE EA DIE.

de reden voor een ra3 en geen nieuwe ts... heel simpel. een ts vehraal moet aansluitend bedacht worden en kloppen en de gevolgen van de tiberian uitgedacht worden en de aliens etc...

ra serie is leuk hoor. 1 was top. de muziek. de graphics. gameplay
ra2 was leuk. weer eens wat anders russland begint eens in amerika. over te nemen ipv europa. yrui's revenge was al beetje afgezaagd. met trug in de tijd dinges wat half vaag word uitgewerkt.

1 ding hoop ik wel.. als ze een ra3 maken, maak het C&C stijl lekker futuristisch. lekker uitdenken. zo'n prisma tank,.. een kirov,.. terrordrone,.. MCV!!!!!!!,...

dingen die NIET veranderd mogen worden aan het ouwde C&C consept.
MCV moet erin zitten;
Muren moeten erin zitten;
Enginees;
bruggen die kapot kunnen en gemaakt worden;
er MOET een: hellmarch_3 aanwezig zijn.

vind ik iniedergeval :P

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
>>Schop>>

We zijn nu ruim een jaar verder dus wat mij betreft mogen er wel wat meer speculaties komen. ;)

Ik hoop dat er weer een opvolger van de Tiberium serie komt. Ik vind die verhaallijn veel boeiender als de Red Alert serie. Vooral RA2 viel mij tegen. Grafisch zag het er minder serieus uit als Tiberian Sun. Ook de moderne wapens vond ik behoorlijke over the top, Weather Control, Mind control enz.

Oorspronkelijk was het de bedoeling van EA om van C&C Generals een nieuw deel in de Tiberium serie te maken. Dat maak ik tenminste op uit concept art wat ik op deze pagina zag: http://filrobb.com/ (Artwork->Generals->zwart/wit afbeeldingen).

Nog meer C&C3 concept art vind je hier:
http://www.cncnz.com/games/cnc3/concept.shtml
http://www.cnc-source.com...1824d170ebaaae263dec81616
http://www.tasmediafile.com/main.htm

C&C3 Mission Briefing video:
http://www.cncnz.com/files/cnc3/media.shtml

Ik hoop dat er een aan komt. Ik heb C&C The First Decade gekocht en de interviews doen me vermoeden dat er nog wel wat aan zit te komen in het Tiberium universum.

Een aantal punten die er wel/niet in moeten zitten:

Wel:
- Tiberium :9~
- Kane >:)
- Nod, GDI, Scrin, Forgotten
- maps met gras, die miste ik in TS.
- maps met sneeuw.
- Goede echte filmpjes, dus niet alleen maar renders/CGI.
- crates, met updates voor eenheden/extra geld, of af en toe een bom. >:)

Niet:
- ondergrondse eenheden, die waren zo irritant, je moest eerst overal van die betonplaten neergooien. |:(
- docks met kisten resources.

[ Voor 6% gewijzigd door Jozz op 16-02-2006 11:17 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jozz schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:00:
>>Schop>>

We zijn nu ruim een jaar verder dus wat mij betreft mogen er wel wat meer speculaties komen. ;)

Ik hoop dat er weer een opvolger van de Tiberium serie komt. Ik vind die verhaallijn veel boeiender als de Red Alert serie. Vooral RA2 viel mij tegen. Grafisch zag het er minder serieus uit als Tiberian Sun. Ook de moderne wapens vond ik behoorlijke over the top, Weather Control, Mind control enz.

Oorspronkelijk was het de bedoeling van EA om van C&C Generals een nieuw deel in de Tiberium serie te maken. Dat maak ik tenminste op uit concept art wat ik op deze pagina zag: http://filrobb.com/ (Artwork->Generals->zwart/wit afbeeldingen).

Nog meer C&C3 concept art vind je hier:
http://www.cncnz.com/games/cnc3/concept.shtml
http://www.cnc-source.com...1824d170ebaaae263dec81616

C&C3 Mission Briefing video:
http://www.cncnz.com/files/cnc3/media.shtml

Ik hoop dat er een aan komt. Ik heb C&C The First Decade gekocht en de interviews doen me vermoeden dat er nog wel wat aan zit te komen in het Tiberium universum.

Een aantal punten die er wel/niet in moeten zitten:

Wel:
- Tiberium :9~
- Nod, GDI, Scrin, Forgotten
- maps met sneeuw.
- Goede echte filmpjes, dus niet alleen maar renders/CGI.
- crates, met updates voor eenheden/extra geld, of af en toe een bom. >:)

Niet:
- ondergrondse eenheden, die waren zo irritant, je moest eerst overal van die betonplaten neergooien. |:(
- docks met kisten resources.
lekkere schop :P , ik hoop dat het er inderdaad echt wel van komt maar het wordt onderhand een beetje loos op deze manier :'( Ze doen er wel erg lang over. Zou wel slim zijn om RA3 (of de nieuwe tiberium game) kort na The first Decade the releasen. Zit iedereen net weer in de rts O+

Dat zeg ik....

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 23:40

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Nou de timing is weer eens perfect ... vanaf morgen vandaag is Star Wars: Empire at War te koop.

Leuk weer eens een SW-RTS. SW: Battlegrounds was op zich wel aardige game, een lekker tussendoortje (Aan die andere SW-RTS game maak ik liever geen woorden vuil. :'( ).

Ik heb er goede hoop in dat ie van behoorlijke kwaliteit zal zijn.

http://www.empireatwar.com/

Ennuh ... Supreme Commander ook in de gaten houden he! (Ja, ik ben eigenlijk een TA-er :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Killemov op 16-02-2006 12:48 ]

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Verwijderd

Nou, ik weet niet of meerdere mensen er zo over denken, maar Empire At War is echt een domper. Base building is er in zijn geheel niet bij, en juist dat vond ik net een leuk aspect van de C&C serie.

Verwijderd

- maps met sneeuw.
Ik vermoed dat er nergens meer sneeuw (misschien nog hoog in de bergen) te vinden is door de enorme klimaats en ecologie veranderingen die de Aarde getroffen heeft. Gras zou er nog wel kunnen zijn, maar waar nog gras is, is geen Tiberium.

Zelf heb ik totaal geen vertrouwen in Command & Conquer 3. Tenzij EA nog wel getalenteerde RTS designers achter de hand heeft (daarmee bedoel ik niet de Battle for Middle-Earth crew), kan het alleen maar een product worden wat het van de naam moet hebben. Maar dat zullen we zien met Red Alert 3, want die schijnt eerder te komen.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:58

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:28:

Zelf heb ik totaal geen vertrouwen in Command & Conquer 3. Tenzij EA nog wel getalenteerde RTS designers achter de hand heeft (daarmee bedoel ik niet de Battle for Middle-Earth crew), kan het alleen maar een product worden wat het van de naam moet hebben. Maar dat zullen we zien met Red Alert 3, want die schijnt eerder te komen.
Een soort 2e Generals (waarom DAT de naam Command & Conquer draagt, wie zal het zeggen (ja marketing, ik weet het)) maar dan met GDI/NOD als context?
Mja, ik vrees er ook een beetje voor.. de oude sfeer en het gevoel van C&C terugkrijgen kan eigenlijk bij voorbaat niet omdat er een heel ander team aan werkt. Dat kan alleen het oude Westwood zo ongeveer. Aan de andere kant: we moeten het ook maar afwachten. In het ergste geval is gewoon geen C&C als ie klaar is en dan zijn de echte C&C fans niets opgeschoten maar zijn er ook niet op achteruitgegaan.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:28:
[...]

Ik vermoed dat er nergens meer sneeuw (misschien nog hoog in de bergen) te vinden is door de enorme klimaats en ecologie veranderingen die de Aarde getroffen heeft. Gras zou er nog wel kunnen zijn, maar waar nog gras is, is geen Tiberium.

Och, de plannen voor RA3 zouden in de ijskast staan. De aankondiging ervan in de mail die rondgestuurt is eind 2004 zou niet op waarheid berusten.

EA heeft zelf maar een team dat aan een top RTS game kan werken denk ik, en die werken nu aan BFME2. EA kan het zich simpelweg ten eerste niet veroorloven een minder team op een nieuwe C&C te zetten en ten tweede kan het zich niet veroorloven om om een tweede top RTS vlak na BFME2 uit te geven. Dan gaat het zichzelf in de vingers snijden. Dus de persoon hierboven die het slim noemde om een nieuwe C&C nu vlak na "The first decade" uit te brengen heeft niet helemaal gelijk daar BFME2 binnenkort komt.

Kortom, er is het een en ander aan onderzoeksmateriaal voor een C&C 3, voor Red Alert 3 hebben we niets gezien nog. Gezien dat en de nadruk die EA op BFME legt lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat we de komende jaren een nieuwe C&C gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

bij pcmedia.nl kun je sinds een week ofzo inschrijven op Red Alert 3 (definitieve release echter nog niet bekend).

[ Voor 26% gewijzigd door Seraphin op 17-02-2006 14:38 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Seraphin schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:37:
bij pcmedia.nl kun je sinds een week ofzo inschrijven op Red Alert 3 (definitieve release echter nog niet bekend).
Inderdaad, ik zie het.
* Jozz krijgt toch enige hoop, al is het maar de vraag wat EA er nu van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Dat inschrijven zegt natuurlijk niets. Zelfs als er een releasedatum bij staat niet.
Je kunt Duke Nukem Forever ook wel op verschillende sites al bestellen, we weten allemaal hoe het met die game staat.

Vergeet het maar, het duurt echt nog wel enige tijd / jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Heb de cd naar aanleiding van deze topic even opgezocht.

In mijn gedachten was TS heel mooi maar nu ik heb geinstalleerd heb, pff die units zijn lopende pixels. We zijn nu te verwent met mooie graphics, en dan zijn ouwe games nooit meer zo super :P

Ik vond het altijd wel vet om op zon kaartje net als bij dune, je gebeid te kiezen wat je aan gaat vallen.

Is de versie trouwens 160 mb geinstalleerd?

Ik had met deze versie geloof ik namelijk niet alle units.

Wat wel mooi om te horen is is weer als je een unit maakt "you are liberated"

[ Voor 22% gewijzigd door Johann0r op 05-04-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don't fear

Nieuwe informatie van Gamers.nl:

Het magazine PC Gamer heeft in hun nieuwste uitgave de nieuwe Command & Conquer-game onthuld. Het gaat om het derde deel in de Tiberium-saga, luisterend naar de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Slechterik Kane is weer terug in deze game, evenals de goeie oude FMV's waar we in de oude games zo aan gewend waren geraakt. Deze zijn ze momenteel nog aan het opnemen. Grafisch is de game te omschrijven als een verbeterde C&C: Generals met natuurlijk ook een andere setting. We mogen ook een nieuw ras/factie verwelkomen en het verhaal is weer nauw verbonden met de missies. De release van de game staat voor volgend jaar gepland.

Er zijn enkele scans van het magazine verschenen. Een aantal daarvan kun je hier bekijken.

http://www.gamer.nl/nieuws/30111

Alleen de screens zijn er niet meer :(

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/7868/moretanks2cc3du.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/2913/orcatank7bn5fb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/6537/tankbarracks5xl0ly.jpg

Toch wel jammer dat het niet een nieuwe Red Alert is ;(
Maarja, smaken verschillen ;)

Overigens ben ik wel onwijs benieuwd naar dat nieuwe ras, iemand al geruchten gehoord? :P

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 19-04-2006 11:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die mutants misschien wel een derde zijde kunnen worden (zie Tiberian Sun). Heb je ook een beetje dezelfde facties als in generals qua units;
GDI -> focus op behoud van piloten etc (US)
NOD -> veel grote wapens en destruction (China, niet helemaal.. maar wel een beetje)
Mutants -> Tiberium wapens, guerilla dingen (GLA)

Plaatjes zien er trouwens erg goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Of het derde ras is de aliens. Het Tiberium komt bij hun vandaan en er werd altijd gezegd dat die dan in het derde deel van C&C op zouden duiken. De mutans zou ook kunnen, maar in Tib Sun werkten die samen met het GDI en het was geen bijzonder groot volk als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Ben benieuwd maar waarschijnlijk wordt deze C&C vast weer zo'n "BrEeZaH" game, met een hoop leuke effecten maar weinig diepgang. Is wel leuk dat er een corelatie is tussen de diepgang en het intro filmpje.

Redalert had tenminste een filmpje wat op de verhaallijn sloeg, bij gebrek aan eentje in Zero Hour maken ze maar een filmpje met een zooi wapens en spreken ze heel stoer de naam ervan in "Scud Launcher! Nuclear Missles!!!!111"

zucht, wat kan ik me ergeren aan EA met NFSU als ideale definitie waar ze voor staan.

En het is niet dat het genre zou al helemaal is uitgemolken want kijk naar "Act of War", een goede verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik wou vroeger altijd die blauwe gasten in TS/FireStorm commanden :D Hopelijk kan dat nu eindelijk ... ze verzinnen maar iets :P

/EDIT :
killingdjef schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:10:
Ben benieuwd maar waarschijnlijk wordt deze C&C vast weer zo'n "BrEeZaH" game, met een hoop leuke effecten maar weinig diepgang. Is wel leuk dat er een corelatie is tussen de diepgang en het intro filmpje.

Redalert had tenminste een filmpje wat op de verhaallijn sloeg, bij gebrek aan eentje in Zero Hour maken ze maar een filmpje met een zooi wapens en spreken ze heel stoer de naam ervan in "Scud Launcher! Nuclear Missles!!!!111"

zucht, wat kan ik me ergeren aan EA met NFSU als ideale definitie waar ze voor staan.

En het is niet dat het genre zou al helemaal is uitgemolken want kijk naar "Act of War", een goede verhaallijn.
Breek me de bek niet open erover :/ Hoe gruwelijk ze NFS verpest hebben met de Underground serie ... bah :|

[ Voor 78% gewijzigd door nero355 op 19-04-2006 14:23 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
asjeblieftasjeblieft EA verneukl dit spel asjeblieft niet, het zou zo ontzettend vet kunnen zijn!

TS was zo ontzettend vet, vooral de NOD ( }) ) waren bruut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:40
Ik ben benieuwd hoe de Ion Cannon er uit zal gaan zien >:)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 11:11
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:50:
Ik denk dat die mutants misschien wel een derde zijde kunnen worden (zie Tiberian Sun). Heb je ook een beetje dezelfde facties als in generals qua units;
GDI -> focus op behoud van piloten etc (US)
NOD -> veel grote wapens en destruction (China, niet helemaal.. maar wel een beetje)
Mutants -> Tiberium wapens, guerilla dingen (GLA)

Plaatjes zien er trouwens erg goed uit...
Het zou dan wel wat anders zijn. De GDI is meestal van het bruute geweld en precisie aanvallen. De NOD is meer van het sluipwerk en verassingsaanvallen.

Ik kan niet wachten, ik vraag me wel af wat er gebeurt is met Twilight, ik zie op een de screenshot wel het kopje Twilight staan, dus misschien staat dar wel een verklaring in.

Ik heb er wel zin in, in een goed verhaal etc. BFME was ook geen slecht spel, maar het was ook niet echt een spel die mij heel lang kon boeien, misschien door de units, ik weet het niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
NitroX infinity schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:36:
Ik ben benieuwd hoe de Ion Cannon er uit zal gaan zien >:)
Zo misschien? Afbeeldingslocatie: http://www.cncsaga.com/galeries/26/5_marketing/p_tfdposter1.jpg

Nog meer info:
According to the PC Gamer preview, the story behind this game is that the world has been thrown into chaos due to the spread of Tiberium, and 20% of the Earth's surface is Tiberium-infested and inhospitable (Red Zones). 50% of the Earth is Yellow Zones, or areas that the Tiberium hasn't fully taken hold but is encroaching on the population. The rest of the earth is Blue/Green zones, where it is safe to live and also where the GDI is headquartered. The GDI is trying to prevent the spread of Tiberium and convert the Yellow Zones to Blue Zones (as usual) and NOD is trying to destroy GDI because of the link between Kane and Tiberium.

The game will use the SAGE engine, the same one used in C&C Generals. However, it will be heavily modified, simular to its edits for the Battle for Middle Earth 1 and 2. Live-action scenes will be used, despite their absence from Command & Conquer: Generals. There will be VoIP support in-game, clan support, and various observer/referee modes.

The preview also states that Kane will be returning, but it does not explain his resurrection. Additionally, the preview does not state who is going to play Kane in NOD's live-action sequences.

[ Voor 82% gewijzigd door Jozz op 19-04-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Taalgebruik, hoofdletters etc.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

Tijntje

Hello?!

Rustig maar.
3d kan wel degelijk beter zijn als het goed geimplementeerd is.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 17:14 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Als je niet van 3D houdt, dan gebruik je toch gewoon alleen het vogelperspectief? en ja, grafisch is het ook dan BETER :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:35
Haijo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:01:
Taalgebruik, hoofdletters etc.
BFME 2 is ook op de generals engine, ik vind het daar wel goed juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Goed gebruik van 3d in een rts hoeft helemaal niet slecht te zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Total anihilation. Daar werd (voor de units) al 3d gebruikt. Het voegt zoveel toe. Waar de makers alleen goed op moeten letten is dat je niet 'verdwaalt' raakt. Juist daaraan kun je een slechte 3d rts implementatie aan herkennen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Waar ik een beetje over in zit:
simular to its edits for the Battle for Middle Earth 1 and 2
Toch niet van die lelijke schaduwen :/

En aan de gebruikelijke Afbeeldingslocatie: http://www.loverendale.nl/Images/Komp119-1924_Koe.jpgerij van EA...

Maar hopelijk gaat EA zich hier niet te veel mee bemoeien, en wordt het een goede game, net zoals Generals :D

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Janoz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:17:
Goed gebruik van 3d in een rts hoeft helemaal niet slecht te zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Total anihilation. Daar werd (voor de units) al 3d gebruikt. Het voegt zoveel toe. Waar de makers alleen goed op moeten letten is dat je niet 'verdwaalt' raakt. Juist daaraan kun je een slechte 3d rts implementatie aan herkennen.
Dat spreekt voor zich, maar omdat er een paar succesvolle spellen met 3D zijn, denken die lui bij EA dat vanaf nu alles in 3D moet, en ik ben van mening dat het succes van RA3 voor het merendeel zal berusten op that-good-old-feeling en dat wordt toch mede verpest door 3d.

Dus: Voorlopers in 2D? Opvolgers in 2D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die 3 screens die anandus laat zien vind ik er wel erg goed uit zien.

Heb alle command and conquer's met veel plezier gespeelt, ik vind alleen de eerste C&C nog steeds de beste, hopelijk komt deze nieuwe in de buurt.

C&C1 heb ik nog gespeelt op een 486 DX2 met 50MHz. en 4 MB ram, speciaal voor dat spel geupgrade naar 8 MB ram :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
ik snap trouwens niet waarom de mensen hier Generals zo slecht vinden. Ok hij is niet zo goed als Red alert en C&C maar toch zeer vermakelijk.

En verder al dat gezeur over 2d vs 3d. heeft een van jullie hier ooit Popolous gespeelt? dat was echt brilliant gedaan met dat 3d :).

Wat ik trouwens wel hoop is dat EA dit spel wel goed patched. Als dat trouwens niet het geval ik koop ik NOOIT meer een EA spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 20:13
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/9793/pcgp6gc.png

This news is true. The Dutch PC Gameplay also has a cover story(8 pages) on CC3. The issue will hit stores April 28, then I can give you guys more information.
On the front it says: It took a while, but the new Command and Conquer is coming.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het was allang bevestigd, rare opmerking maken ze weer op Planet CNC :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
lightstyle schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:49:
ik snap trouwens niet waarom de mensen hier Generals zo slecht vinden. Ok hij is niet zo goed als Red alert en C&C maar toch zeer vermakelijk.

En verder al dat gezeur over 2d vs 3d. heeft een van jullie hier ooit Popolous gespeelt? dat was echt brilliant gedaan met dat 3d :).

Wat ik trouwens wel hoop is dat EA dit spel wel goed patched. Als dat trouwens niet het geval ik koop ik NOOIT meer een EA spel....
Ik vond Generals vermakelijk, maar het had was een beetje smakeloos uitgekauwd. Leuk, maar niet zo leuk als C&C Red Alert of Tiberian Sun, het was eerder een leuk spel dat lang niet zo succesvol zou zijn geworden als niet de naam C&C droeg. Wat er ook gelijk de enige link mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Jozz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:53:
[...]

Zo misschien? [afbeelding]

Nog meer info:

[...]
dit klopt toch niet? Want in Tiberium Sun zat de GDI helemaal in de ruimte?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wiebbe schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:22:
[...]

dit klopt toch niet? Want in Tiberium Sun zat de GDI helemaal in de ruimte?
Jawel ... iig Ion Cannon wel .. was ook al in de eerste C&C ( Command&Conquer Dawn ).

Lijkt me echt vet dit 3de deel .. hopelijk vern**ken ze het niet :) Maar als ik die scans zie ziet het er erg vet uit... ben ook benieuwd naar de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

lightstyle schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:49:
Heel simpel :

Als IK ZELFS Generals zo snel en zo makkelijk uit kon spelen dan is er echt iets goed mis mee !!!

Ik vind namelijk RTS games leuk, maar ben er super slecht in : Tiberian Sun en FireStorm kwam ik met elke campaign maar tot de helft ofzo :+

Lekker veel geskirmished gewoon en dat was ook leuk :)

Red Alert 2 was de ideale mix kwa moeilijkheidsgraad vind ik !! Ook de filmpjes waren natuurlijk een hele toevoeging in tegenstelling tot vrijwel alle games tegenwoordig die alles 3D animeren :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ziet de sfeer er op de scans weer lekker grauw "war" uit :9 Gewoon weer een orca die de contouren heeft van een heli, en een tank die de contouren heeft van een everyday tank.

Hopelijk weer de terugkomst van normale sam sites, obelisk of light, harvester, tiberium silo, flamethrower tank, gdi mlrs en ... natuurlijk... the advanced guard tower. Ik wil raketten zien, met rookpluimen.

Als ze dit dan combineren met de schepen, mobiele platforms, uit Red Alert, oa met subs etc. dan heb je echt een meesterlijke game.

Dat was wat RA en C&C zo goed maakte, de wat realistischere units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
maar even wachten wat de e3 ons dit jaar te brengen heeft. Het zou wel fijn zijn als EA C&C3 niet heeft weten te verneuken. Hoewel ik ze daarin heel goed in staat acht :X

Als je naar de scans van die orca kijkt krijg ik gelijk zin om REnegade te spelen :X

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die scans, kun je in ieder geval de stealth tank al zien, maar ook een guard tower achtig iets. Een die buggy lijkt uitgerust te zijn met een flinke machinegun :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:31:
Wat ziet de sfeer er op de scans weer lekker grauw "war" uit :9 Gewoon weer een orca die de contouren heeft van een heli, en een tank die de contouren heeft van een everyday tank.

Dat was wat RA en C&C zo goed maakte, de wat realistischere units.
* Angeloonie Mee eensch is.

Ik vond Tiberian Sun echt helemaal niets, al die nep zooi, nee dan speelde ik liever Red Alert nog een keertje. Maar die mutanten, vage tick tanks, walkers en weet ik het allemaal :'( Gelukkig komt nu alles weer goed _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Laatst online: 09-09 15:36
Ik was echt zo blij toen ik dit nieuws hoorde! Ik hoop echt dat ze het niet vern**ken, maar waarschijnlijk wel weer :(

Ik hoop dat EA Joseph Kucan zo ver krijgt om Kane weer te gaan spelen... want als ze iemand anders inhuren om Kane te gaan spelen koop ik het spel sowieso niet, hoe goed het ook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Twee berichten over C&C3 zijn gelekt! Quote:
ComputerGamesOnline - Command & Conquer 3

Written by Jonathan Trevisani
Wednesday, 19 April 2006
News of the third installment of the famous Command & Conquer series has surfaced and has many PC gamers excited for the long-awaited release.

Command & Conquer 3 will feature new weapons and a new race available to the tiberium war between Nod and GDI forces. The recent release of Command & Conquer: The First Decade seems to be a prelude to the next part of the series to be launched. Fans of the series will be excited at the prospect of taking command of one of the first real-time strategy games and continue the global conflict that started more than ten years ago.

Units such as the Orca attack fighter and the Mammoth Tank will be available in Command & Conquer 3 with improved visuals. Other favorites such as the Hand of Nod and the stealth tank have yet to make an appearance, but will most likely be included in the game. After such a long wait for the third installment of the series, fans are still eager to get their hands on one of the original franchises for RTS gaming.
En nieuwsbericht nummero 2 is een post op het forum van CNCDEN, quote:
C&C 3 Facts
Wednesday - April 19, 2006 (06:26 PM) by Lion News

There's not a whole lot of info on C&C 3 yet, but it's only been a day. EA doesn't have a fast-food mentality, so most likely we won't get more meat n potatoes until the E3 Expo show in May. Below I have listed some facts we know so far.

-C&C 3 to ship sometime 2007.
-Mike Verdu will be the Executive Producer.
-Jason Bender will be the Lead Designer.
-C&C 3 begins in the year 2047.
-FMV cut scenes return.
-Kane will return from the dead. But was he ever truly dead?
-Game will use an updated version of the Sage engine.
-Sides are GDI, Nod, and a yet un-named third side.
-Smarter AI (remains to be seen)
-Voice over IP support, Clan support, Observer and spectator modes.
-Single player missions/AI Skirmish
-Multiplayer: Skirmish, Deathmatch, Team Deathmatch, World Domination
Also, EA will be holding several 'player summits' during the development of C&C 3 so they can get feedback and ideas from C&C players.
Ziet er goed uit vind ik! Wie heeft er nóg meer info over C&C3? :9

Sorry voor de dikke crosspost, nu zit ik dus eindelijk in het topic waar het hoort. Nogmaals excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Zo, het is officieel:
REDWOOD CITY, Calif., April 20, 2006 - The epic struggle between the Global Defense Initiative (GDI) and The Brotherhood of NOD continues…and the third Tiberium War is about to begin. Welcome back, Commander. Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced that Command & Conquer™, the groundbreaking series that put the Real-time Strategy (RTS) genre on the map, is returning in full force with Command & Conquer™ 3 Tiberium Wars*. This highly-anticipated next chapter takes the popular series back to its roots in the Tiberium universe and features the fast, fluid gameplay that Command & Conquer is known for and a gripping story that will redefine storytelling in RTS games.
It is 2047 and the stakes could not be higher. Tiberium-a self-replicating alien substance that has infected the Earth-is spreading like a radioactive ice age. The GDI, a high-tech alliance of the world's most advanced nations, is fighting to contain Tiberium, but Kane, the megalomaniacal leader of The Brotherhood of NOD has other plans for Earth. Kane's secret society turned superpower is bent on using Tiberium to take control and transform humanity into his twisted vision of the future. All-out war rages over Tiberium and the fate of the planet rests in the balance.

"Command & Conquer 3 Tiberium Wars combines fast-paced gameplay with new ways to tell a story in an RTS game," said Mike Verdu, Executive Producer at EA Los Angeles (EALA). "We're building a next generation Command & Conquer game that is true to the spirit of this classic franchise, but is updated with state-of-the-art visuals, added strategic depth, and gameplay innovations that will move the genre forward. I am very excited to be working on this amazing game."

"We have been waiting to reveal this game for quite some time and are thrilled to bring the series back to where it all began," said Louis Castle, VP of Creative Development at EA Los Angeles (EALA) and co-founder of Westwood Studios, creator of the Command & Conquer series. "The Tiberium universe is a personal favorite of mine, and this saga's new direction will prove to be a worthy addition to one of the most celebrated RTS franchises."

Experience a revolution in RTS gaming with a breakthrough single player campaign that rewards you for your gameplay style. Add layers of strategy to your gaming experience by building mobile bases, wielding the power of terrifying Ion Storms on the battlefield, or customizing your armies by combining units. Battle it out online with native voice-over IP, integrated clan support, and new spectator modes that let you play RTS games like a sport.

Currently in development at EALA, Command & Conquer 3 Tiberium Wars will ship in 2007 for Windows PC. This product is not yet rated by the ESRB. For more information about Command & Conquer 3 Tiberium Wars or the Command & Conquer series, please visit www.CommandAndConquer.EA.com.
Bron: http://www.ea.com/officia...jsp?src=CC3_Tiberium_Wars.

We zullen zien wat het wordt, ik ben benieuwd :).
Psychoray schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:26:
Ik was echt zo blij toen ik dit nieuws hoorde! Ik hoop echt dat ze het niet vern**ken, maar waarschijnlijk wel weer :(

Ik hoop dat EA Joseph Kucan zo ver krijgt om Kane weer te gaan spelen... want als ze iemand anders inhuren om Kane te gaan spelen koop ik het spel sowieso niet, hoe goed het ook is...
Joseph Kucan wil het niet, hij wil helemaal niets meer met EA te maken hebben voor zover ik weet.

[ Voor 10% gewijzigd door Wmm op 20-04-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Vraagje:

Wat gaan we spelen tot de release? Ik ben generals zat, en ben op zoek naar goede strategie spel(len) die me lekker bezig kunnen houden tot de release van C&C3 en RA3. Maar verder dan Act of war kom ik niet... :X Wat spelen jullie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earth 2160, Empire at War.

Beiden 2 goede spellen. allebei futurisme mja van Empire at War kun je ook genieten zonder er echt van te hoeven houden.

Heb je liever het grote base bouwen. ga dan voor Earth 2160.

Edit: nou mijn mening over al dit: het zal me maar moeten overtuigen. ze gebruiken weer de uitgezuigde SAGE Engine. en ze hebben het oude C&C logo ook al vervangen :?

Had liever gezien dat Petroglyph dit spel in handen kreeg na dat ze Empire at War hadden afgerond.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Game will use an updated version of the Sage engine.
Kan iemand mij een voorbeeld geven van een spel dat gebruikt maakt van de Saga engine ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:30:

Had liever gezien dat Petroglyph dit spel in handen kreeg na dat ze Empire at War hadden afgerond.
Ondanks dat daar toch veel oude members zitten vond ik Empire at War nu niet uitblinken. Dan denk ik dat EA het zelfs nog beter doet dan Petroglyph :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:19
PilatuS schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:38:
[...]

Kan iemand mij een voorbeeld geven van een spel dat gebruikt maakt van de Saga engine ?
generals, bfme en bfme 2 (vernieuwde versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=71670

_/-\o_

we krijgen in ieder geval een nieuwe C&C :9~

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Aaah, nog een jaar wachten, the horror :(

edit:
en tegen die tijd komt supreme commander ook uit :9~

[ Voor 47% gewijzigd door bAdmuTs op 20-04-2006 21:12 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:03:
[...]

Ondanks dat daar toch veel oude members zitten vond ik Empire at War nu niet uitblinken. Dan denk ik dat EA het zelfs nog beter doet dan Petroglyph :)
Maar ik vond eerlijk gezegt BfME en BfME2 nou niet echt uitblinken. om maar gewoon te zeggen ik vond het ruk games (mijn mening :Y) ) en van Empire at war vind ik echt goede game. en dat is niet alleen door de goede graphics.

edit:
supreme commander...oh ja die total annihilation opvolger

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Hier wat highres scans, met meer info en screenshots/artwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ff de ingame screenshots er uit gesloopt, is wat makkelijker.

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/a9bde7ec3dec2cc8b1b961b19dfb2da2cc3-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/5a9f727a615d4216ae58e0bee06a8dd5cc3-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/23307a88bbe360646a2a3aa5001d5ee4cc3-3.jpg

Die mammoth tanks zijn gaaaaaaf :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 20-04-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Damn dat ziet er zeker gaaf uit :9~
Kan niet wachten om weer ouderwets te gaan C&Cen.. maar dan modern B)

[edit]
Hoop wel dat deze een stuk beter is dan de Generalas games.. want daar vond ik echt helemaal niks aan :/ kon me niet boeien... maar de C&C serie heeft ook een goed verhaal :)

[ Voor 48% gewijzigd door Spike_wolf op 20-04-2006 23:02 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Trouwens, zoals het er nu uit ziet is alles ook echt op schaal _O_ Das wel een leuke bijkomstigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Angeloonie schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:03:
Trouwens, zoals het er nu uit ziet is alles ook echt op schaal _O_ Das wel een leuke bijkomstigheid :)
Mwa, dat vind ik niet echt een pre. Zeker niet in CnC games.
Hopelijk kan je nu wel verder uitzoomen dan in Generals, want daar vond ik de zoominstellingen nogal kut.

[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 20-04-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Altijd leuk, potje TS op een lan spelen als NOD.

Men maakt,

1 Cyborg Commander
4 Engineers
1 "molwagen"
1 Obelisk of light.

Je rijd onder de grond naar de basis van de tegenstander, gooit je units er uit neem de Construction Yard, Barrak, Radar, (en dat wagen bouw gebouw) over, gooit de Obelisk of light waar nog ergens units staan, als de commander ze nog niet heeft afgemaakt.

Oh ja, dit is helemaal hi-la-ri-sch als je met stealthtanks kan zien of de tegenstander toevallig net met zijn leger op weg is naar jou.

NOD = Imba.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm klinkt goed, maar je weet het nooit. Generals was een aardige game, maar kwam qua pure gameplay niet in de buurt van ra2 (zonder yuri's revenge dan, dat was al weer typisch ea uitmelkerij :( ). Oké het zag er super uit, maar de vele uren spelen brachten toch niet dezelfde lol. Bij RA2 had ik op een gegeven moment samen met een klasgenoot een vaste bouwvolgorde de eerste zoveel gebouwen, je kon gewoon zien dat één van ons 2 seconden voor liep e.d. Je kunt je voorstellen dat je heel wat uren moet spelen voordat dat gebeurt. Met generals is het nooit zo ver gekomen, we waren die game zat lang voordat dat gebeurde. Zero Hour heb ik zelfs nooit uitgespeeld. Verder hoor ik dat EA recent nog een flinke misser gemaakt heeft bij een game waar velen naar uitkeken: the godfather. Heel veel bugs en toch niet zo super als men gehoopt had. Dat kan bij CnC:TW ook gebeuren.
Verder zag Act of War er ook veelbelovend uit, maar behalve het feit dat het vol zat met bugs was het verhaal toch niet super meeslepend. Het idee is super maar wat mij betreft is het maar magertjes uitgewerkt. Bij RA2 had ik echt het idee dat je het verhaal volgde en echt naar rusland, whatever ging. Bij AoW ziet het er allemaal maar een beetje hetzelfde uit, en het verhaal is meer een slap excuus voor nog meer missies met weinig eenheden in smalle straatjes waar de slechte pathfinding pijnlijk duidelijk wordt. :(
Ik kijk voorlopig de kat uit de boom. Het kan een goede game worden, maar het kan ook compleet ruk worden.

offtopic:
Supreme Commander ziet er tot nu toe ook erg goed uit, maar je weet het tegenwoordig nooit zeker, ook die kan vol bugs zitten of slecht uitgewerkt zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Nou goed nieuws, alleen ik hoop dat ze niet weer gebruik gaan maken van die ouwe gare Sage engine, want met een flink aantal units zakt de framerate toch echt ongelovelijk in of gaat het spel in een soort slowmotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
WTF ... lees net een beetje op die site met die scans erop ... en idd .. het logo van GDI is veranderd :/

Neeeeeeeej. Hopelijk is die van NOD niet veranderd, maar die nieuwe van GDI ziet er niet echt mooi uit.

/me Kan niet wachten totdat dit nieuwe deel uitkomt

[ Voor 12% gewijzigd door Ikkuh84 op 21-04-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
bAdmuTs schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:10:
Aaah, nog een jaar wachten, the horror :(

edit:
en tegen die tijd komt supreme commander ook uit :9~
Volgend jaar wordt goed voor RTS games! Supreme Commander en CnC:TW _/-\o_

* LifeTecH kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Timocos schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:39:
Wow, eindelijk na avonden nostalgisch vermaakt achter de PC.

Een vervolg van red alert, en hopelijk vele malen beter dan generals want dat spel heeft me geen minuut kunnen boeien.
Command and conquer
Red Alert
RA2 waren top
Lekker de basis, niet al teveel futuristische units. Geen 3d, dan ben ik helemaal happy.
Voor mij zou het er eigenlijk wel net zo uit mogen zien als red alert alleen dan met mooiere units en betere graphics. Beetje andere units (zonder al te veel specialisten)
Dan kan ik me wel vermaken denk ik
(mits ik tijd kan vrijmaken ervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

Tijntje

Hello?!

Timocos schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:39:
WTF ... lees net een beetje op die site met die scans erop ... en idd .. het logo van GDI is veranderd :/

Neeeeeeeej. Hopelijk is die van NOD niet veranderd, maar die nieuwe van GDI ziet er niet echt mooi uit.

Logo is niet veranderd. Als je op de tanks kijkt dan staat daar nog gewoon het oude logo. Die medicijn stok is het logo volgens mij niet. Misschien voor een medic

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Dit is neem ik aan het logo van de GDI:
Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/949/gdilogo7na.jpg

Het is wel iets gewijzigd.

GDI logo in C&C TD:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6a/GDI_logo.JPG

GDI logo in C&C TS:
Afbeeldingslocatie: http://westwoodi.net/content_images/Tiberian_Sun/gdi.gif

Wel opvallend dat er op de screenshots nog geen enkel NOD voertuig te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me allemaal heel erg leuk als er een nieuwe C&C serie komt, maar zoals iedereen al zegt is het van EA en zal de gameplay van het begin af meteen al bagger zijn door de bugs etc. Wat ik iemand hier zag zeggen is dat Act of War niet zo goed is, maar ik vond het toch wel iets hebben, de filmpjes tussendoor waren mooi gemaakt met acteurs etc. Alleen jammer dat ze niet zo soepel liepen en dat de kwaliteit wat minder was. De geluiden van Act Of War vond ik ook wel wat hebben, een aantal dan. Alleen de graphics zijn weer zo hoog opgeschroefd dat je toch wel een redelijk nieuwe videokaart moest hebben om het een beetje fatsoenlijk te zien :/ Maar goed, C&C Generals was bagger door o.a de bugs , maar misschien dat iemand ze nog niet is opgevallen :z En de tussenfilmpjes, dat waren gewoon in-game poppetjes en animaties en dat vind ik dus zwaar bagger omdat daardoor he grafisch niveau eenlijnig word, er is nooit een uitspatting van grafisch geweld. Het hoeven niet perse acteurs te zijn maar ze moeten op z'n minst high-rendered in DVD formaat afgespeeld worden ofzo :9 Het zou ook leuk zijn in mijn ogen, als het oude C&C gevoel weer een beetje terug komt, dus gebouwen die je via zo'n sidebar moet maken etc. En zo heb ik nog wel een paar dingen op te merken, maar als ik kijk naar The Godfather, dan branden m'n ogen er gewoon spontaan uit en word mijn gevoel van gameplay door de "play (Pleej :*) ) gespoeld en tenslotte word opgegeten door een aantal ratten :D Niet dat ik overdrijf oid :9 EA kan geen spellen maken, en als ze het wel doen word het op de een of andere manier toch weer verpest door een teleurstelling :'(!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
:D :P :P :P yes yes!! Toen ik dit nieuws vanochtend las sloeg mijn hart eventjes over. Damn wat ben ik blij om dit te horen. Hoop echt dat het oude gevoel van C&C 1 terug kan komen want daar zit zo'n goede sfeer in. Van installatie proces tot de laatste regel credits aan het einde is het gewoon een super spel. Tiberian Sun vond ik wat minder, maar nog steeds erg vermakelijk. Vooral het achterliggende verhaal heeft mij altijd geboeid. Ben beniewd hoe het verder gaat. Vooral de link tussen Red Alert en C&C, aangezien het GDI logo wel heel erg lijkt op het allied logo van Red Alert.

Hoop ook dat Joseph Kucan en Frank Klepacki mee gaan werken, want zij zijn mijn helden. Joseph speelde gewoon de ultieme bad guy (heb hem ook in het echt ontmoet :*) ). En Frank heeft voor mij de beste game soundtrack ooit gemaakt. Luister hem soms nog :|.

Woohoo, * drZymo is HAPPY !! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door drZymo op 21-04-2006 14:47 ]

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
aan 1 kant vind ik generals best wel tof (vooral de GLA :) leuke muziek) (can I have some shoes?)

maar C&C vernieuwen is volgens mij helemaal vet. alleen snap ik niet dat EA alles een vage naam geeft battlefield 2 (nee BF2010) en nu weer C&C 3 :/ nee het is gewoon C&C Tiberum Wars ZONDER 3.

zo is het altijd gegaan behalve met redalert, maar dat klopt ook. als ze nu Tiberian Sun opnieuw maken ok dat is dan TS2,

BEGREPEN EA??

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 20:44
Van installatie proces tot de laatste regel credits aan het einde is het gewoon een super spel.
Daar zeg je iets.... Die setup, met al die bewegingen, muziekjes, geluidjes en tutteltjes zorgde er al voor dat ik begon te kwijlen VOOR ik kon spelen. Echt niet normaal meer.

Tegenwoordig zitten we naar een 0-100% balkje van installshield wizard aan te kijken. Ook leuk. Not.

Het zijn imho de kleine dingen die het tot een echt genot maken. Zoals de critters in WarCraft, de install in C&C, etc. Dat geeft gewoon een "compleet" gevoel :)

* Battle Bunny is looking forward to C&C :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Altijd wel gemeen geweest dat het er tot nu toe leuker/beter uitzag tijdens de install dan in-game :D
Hopelijk doen ze daar nu iets aan met al het grafisch geweld van tegenwoordig !!

/EDIT : nero355 in "Red Alert 3 komt eraan!!" w00t hoezo goed idee B)

[ Voor 22% gewijzigd door nero355 op 21-04-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:47:
Verder hoor ik dat EA recent nog een flinke misser gemaakt heeft bij een game waar velen naar uitkeken: the godfather. Heel veel bugs en toch niet zo super als men gehoopt had. Dat kan bij CnC:TW ook gebeuren.
Dat komt gewoon omdat het een consoleport is. en consoleports zijn sowieso al niet goed in deze tijd van het jaar (PC ligt grafisch mijlenver hoger dan Xbox en PS2, en controls van godfather zijn ook al om van te huilen)

[ontopic]Als ze zulke screens uit de Sage engine weten te halen is het goed. maar ik maak me meer zorgen over de physics.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:56:
EA kan geen spellen maken, en als ze het wel doen word het op de een of andere manier toch weer verpest door een teleurstelling :'(!!!
EA maakt geen spellen, dat doet hun ontwikkelstudio EALA. en EALA presteerd het altijd weer om games te produceren die wel goed zijn maar gewoon ''iets'' missen. (Dat kan ook aan EA liggen hoor als die geldgraaiers weer een veel te strakke deadline opgesteld hadden ,zoals voor Zero Hour, waardoor 2 van de 9 generaals in Generals Challenge er gewoon niet eens waren)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 17:30:
[...]

EA maakt geen spellen, dat doet hun ontwikkelstudio EALA. en EALA presteerd het altijd weer om games te produceren die wel goed zijn maar gewoon ''iets'' missen. (Dat kan ook aan EA liggen hoor als die geldgraaiers weer een veel te strakke deadline opgesteld hadden ,zoals voor Zero Hour, waardoor 2 van de 9 generaals in Generals Challenge er gewoon niet eens waren)
Tja oké. Dan is EA gewoon een ongeregeld stelletje (**) :P. Ik vond niks goeds aan C&C Generals eerlijk gezegd. Als ik zeg dat "EA het verpest" is het dan wel beter? EA heeft immers wel de hele boel opgekocht of heb ik dat fout ? Correct me if i'm wrong. Het is ook eigenlijk weer dom om te zeggen dat EA zuigt, want er zijn natuurlijk ook mensen die niet alleen maar aan geld denken, en zulk soort mensen kom je moeilijk tegen, of het nou daar bij EA is of dat het nou iemand anders is. Als je verdient is het goed, als je meer kunt verdienen is het beter ook al trapt iedereen erin.
"Make money, and then double the money"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Laatst online: 09-09 15:36
Wmm schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:51:
Zo, het is officieel:

[...]

Bron: http://www.ea.com/officia...jsp?src=CC3_Tiberium_Wars.

We zullen zien wat het wordt, ik ben benieuwd :).

[...]

Joseph Kucan wil het niet, hij wil helemaal niets meer met EA te maken hebben voor zover ik weet.
I know, hij is toen zelf weg gegaan... maar hoe willen ze in godsnaam dan Kane terug brengen? Als ze gewoon een ander kaal persoon in huren weet ik zeker dat ik het spel niet eens koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dus jij maakt je beoordelingen nu al omdat 1 persoontje ergens niet komt opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Psychoray schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 01:24:
[...]

I know, hij is toen zelf weg gegaan... maar hoe willen ze in godsnaam dan Kane terug brengen? Als ze gewoon een ander kaal persoon in huren weet ik zeker dat ik het spel niet eens koop.
Kane ging toch echt dood op het eind van TS? Of vergis ik me?
Als dat zo is dan denk ik dat ze Kane gewoon terug laten komen als een halve robot. Dat hij nog niet helemaal dood was en ze hem opgelapt hebben. Zodoende herken je hem nauwelijks en kun je iedereen wel gebruiken als acteur voor Kane :/.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 10:01:
Zo dus jij maakt je beoordelingen nu al omdat 1 persoontje ergens niet komt opdagen.
Tja, het is wel Kane. Een zeer belangrijk personage in het spel. Als hij ineens door een totaal ander gespeeld wordt is er toch een behoorlijk stuk van de beleving weg. Het lijkt mij ook helemaal drie keer niets als Kane door een ander gespeeld gaat worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Wmm op 22-04-2006 10:54 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.