Die luit heten 'The Forgotten'Wmm schreef op 23 juni 2004 @ 08:58:
Het wordt niet alleen een beetje uitgelegd. In Tib Sun werkt het GDI samen met die mensen. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar dat volk heeft een speciale naam. Ze hebben zich helemaal aangepast aan het leven in/met Tiberium als ik me niet vergis. Tis alweer lang geleden.
Sometimes human's are...
ik was vooral dol op de diddie tanks en de carriers van TS je laat 2 lege careiers voorop vliegen en erachter 5 carriers die een diddie tank vast hebben ( die tank met zo'n beam, molt super snel en hard ) de 2 lege carriers gaaan bijna cker kapot door de samsites maar ondertussen zijn de andere 5 alweer geland
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Petroglyph was wel op de E3 maar als bezoeker niet als standhouder. Sowieso gaat hun spel een thema krijgen wat nog niet aangekondigd is (nee ik weet ook niet wat) dus voor volgend jaar mei zal er niets van getoond worden. Een bedrijf opzetten kost altijd geld trouwens, of je nu in Vegas zit of niet. Onroerend goed is zelfs verbazend goedkoop in Las Vegas, zolang je niet op de Strip of in Old Downtown wil bouwen.daves2hd schreef op 22 juni 2004 @ 21:01:
Petroglyph neemt op het moment alleen ervaren mensen aan. ze willen denk ik so snel mogenlijk iets opbouwen en zorgen dat ze fans en winst hebben. een bedrijf opzetten in vegas kost niet nix denk ik zo. helaas is het mooie oude WW studios niet meer in leven dat ik weet. wil zelf ook de game programering in ect. hoop ooit eens een baan bij Petroglyph te kunnen vinden nu WW niet meer bestaat. is er iemand hier naar de E3 geweest? Petroglyph was er ook als het goed is. heb nergends iets van ze gezien, had eigenlijk iets gehoopt te horen van ze.
Ik wil weer het 'Act on Instinct' gevoel!
ik las dit: Bron
Sorry Command & Conquer fans, sounds like it was just concept art.
A few days ago, a photograph that supposedly confirmed the development of Command & Conquer 3 was posted at PlanetCNC and quickly made its way across the internet. Today, CNC Den posted a note from Adam Isgreen, Game Design Director at Electronic Art's LA Studio, confirming the picture to be nothing more than concept art.
"What you saw was a concept / inspirational piece of art that we did over a year ago that displays on our internal EA monitors here at EALA," Isgreen revealed. "Concept art is our "What if?" avenue to explore things we may or may not want to do in the future with game content, a certain look, or atmosphere / tone."
Isgreen also explained the setting of the concept art - "It's an image of a Scrin Primal defending against a GDI attack on a Scrin base. Obviously, the primal is winning."
The original image has been taken down from Planet CNC per EA's request. As of right now, there is no indication one way or the other that Command & Conquer 3 is currently in development.
dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat ze aan een nieuwe C&C bezig zijn
sterker nog ik denk dat deze pic nog van Westwood was, die wilden een vervolg op Ts gaan maken,...

Verwijderd
Petroglyph werkt definitief niet aan een C&C volgens communitymensen die contacten hebben met ex-WW personeel dat nu bij Petroglyph werkt. Van de originele C&C-teams zijn er overigens nog een paar bij EA, zoals Adam Isgreen van wie die quotes zijn dat het idd concept art is, en ook:
Someone had a camera when they visited EALA.
The photo is not a fake.
No, I can’t comment beyond that.
![]()
Lou
http://forums.cncden.com/showthread.php?p=59972#post59972Directly from Louis Castle, founder of Westwood Studios.
It is real.
Verder werkt Joe Kucan aka Kane niet meer voor EA, maar men liet destijds wel doorschemeren dat ze hem opnieuw zouden inhuren (meer op een freelance basis zegmaar) mocht het nodig zijn. Gezien de lange tijd tussen Tiberian Sun en de eventuele volgende C&C is dat ook best nog wel logisch.
Het zou ook kunnen dat, als ze "echte" (dus niet in-game) cutscenes doen, ze ze in CGI maken zoals in Renegade. Als je daar wat moeite voor doet ziet dat er ook zeker niet slecht uit.
A;s laatste wil ik zeggen dat ik het EA absoluut niet toevertrouw een goede C&C te maken, en ik zeker even de kat uit de boom ga kijken voor ik het spel koop, als het ooit uitkomt ("na Duke Nukem Forever"
[ Voor 3% gewijzigd door GreatDictator op 24-06-2004 14:42 ]
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
dat Petroglyph niet meer aan een C&C werkt wist iedereen al. Ea heeft C&C in handen en we kunnen er nix tegen doen. maar Petroglyph komt denk ik 70% zeker met een lieve lieve zoete RTS game aan kakken over een jaartje of wat
er zijn er echt steeds minder nie nog bij Ea blijven wekren die van WW afkomen. ik denk ook dat het hele WW team neit te herenigen is, gewoon omdat een hoop al ander werk hebben. een aantal bij Ea blijven werken omdat ze daar iets hebben en bij Petroglyph nog geen zekerheid is en een klein bedrijf kan zo weer instorten. en een hoop hebben er geen zin meer in.
helaas C&C gaat pijltje down. maar uit het as van de oude WW team komt nogwel iets. ik w8 Petroglyph's z'n game gewoon af.
En ach ja, Electronic Arts kan goed melken, maar niet alles wat ze uitgeven is bij devinitie kut. Er zijn genoeg goede spellen van EA.
Daarnaast wou ik mijn bijdrage leveren aan de wedstrijd 'welk C&C deel is het slechtst'. Dat is namelijk C&C Generals. Vindt er geen drol aan, Tiberian Dawn en Tiberian Sun waren meesterlijk, Red Alert overtrof dat ook nog eens, en Renegade was een welkome afwisseling (wat overigens ook getuigd van ballen bij WestWood). Red Alert 2 vondt ik persoonlijk wat minder.
Surfin' paradise!
Ik vond trouwens Generals minder slecht dan ik dacht. Speelt best lekker. Maar je komt niet echt into het spel omdat er geen verhaal of karakters inzitten. Maar ik moet zeggen dat het voor mij toch wel een bewijs is dat een 3d rts wel KAN werken.
[ Voor 28% gewijzigd door DarkX op 24-06-2004 17:29 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
als je nou eesn naar boven scrolled dan zie je dat ik allang had neer gezet dat eht een cosept art was,....Snappie88 schreef op 24 juni 2004 @ 17:14:
Jongens jongens, chill chill. Dat C&C3 eraan komt staat vast, alleen God z'n dank nog niet nu! Het ging om een concept art, ze waren gewoon aan het kijken wat het beste het publiek aanspreekt.
En ach ja, Electronic Arts kan goed melken, maar niet alles wat ze uitgeven is bij devinitie kut. Er zijn genoeg goede spellen van EA.
Daarnaast wou ik mijn bijdrage leveren aan de wedstrijd 'welk C&C deel is het slechtst'. Dat is namelijk C&C Generals. Vindt er geen drol aan, Tiberian Dawn en Tiberian Sun waren meesterlijk, Red Alert overtrof dat ook nog eens, en Renegade was een welkome afwisseling (wat overigens ook getuigd van ballen bij WestWood). Red Alert 2 vondt ik persoonlijk wat minder.
Verwijderd
Nou ik heb van eerder genoemde Lou (Louis "Bruce Wayne" Castle) juist gehoord dat het ontslag van Joe Kucan op een dusdanige manier is gegaan dat Joe nooit meer iets met ze te maken wil hebben...ik schat de kans dat hij inhuurbaar is dan ook vrij klein...NHJ BV schreef op 24 juni 2004 @ 14:41:
http://forums.cncden.com/showthread.php?p=59972#post59972
Verder werkt Joe Kucan aka Kane niet meer voor EA, maar men liet destijds wel doorschemeren dat ze hem opnieuw zouden inhuren (meer op een freelance basis zegmaar) mocht het nodig zijn. Gezien de lange tijd tussen Tiberian Sun en de eventuele volgende C&C is dat ook best nog wel logisch.
Michael Biehn dan he...geen James. Zelfde acteur waar ook Solid Snake oorspronkelijk op gebaseerd was trouwensDarkX schreef op 24 juni 2004 @ 17:22:
Belangrijk vind ik toch dat er coole cutscenes komenVan Tib Sun kun je zeggen wat je wilt, maar de cutscenes vond ik erg styly. Beide intro's waren gewoon erg cool, met aantal zeer stoere acteurs (James Biehn en James Earl Jones to name a few), en ze hadden tenminste nog een serieus toontje itt die stomme slapstick filmpjes van Red Alert 2.
Hmm...dat heb ik dan zeker gemist. Misschien dat ze dan CGI gebruiken, net als in Renegade (zat Kane immers ook in). Als ze daar de kwaliteit van opschroeven is het wel bruikbaar, alleen heb je dan natuurlijk de stem nietVerwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 18:03:
[...]
Nou ik heb van eerder genoemde Lou (Louis "Bruce Wayne" Castle) juist gehoord dat het ontslag van Joe Kucan op een dusdanige manier is gegaan dat Joe nooit meer iets met ze te maken wil hebben...ik schat de kans dat hij inhuurbaar is dan ook vrij klein...
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
bron: http://www.frankklepacki.com/
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
neejTimocos schreef op 30 juni 2004 @ 18:27:
Woej ik lees net op de site van Frank Klepacki ( de maker van de muziek van C&C enzo ) dat hij nu werkt bij Petroglyph Games en meewerkt aan een ''top secret'' project![]()
![]()
Zouden ze mssn dan toch aan een nieuwe C&C werken daar ??
Lijkt me niet, aangezien EA de rechten van C&C heeft.Timocos schreef op 30 juni 2004 @ 18:27:
Woej ik lees net op de site van Frank Klepacki ( de maker van de muziek van C&C enzo ) dat hij nu werkt bij Petroglyph Games en meewerkt aan een ''top secret'' project![]()
![]()
Zouden ze mssn dan toch aan een nieuwe C&C werken daar ??
Verwijderd
Ik ben blij dat ik die game niet gekocht heb, want na 5 min spelen was ik 't al zal. Wat een kl*te interface was dat zag. Het hele C&C gevoel weg.
Geef mij maar de allereeste paar delen met Kane, GDI & James Earl Jones.
/me weet nog hoe geschokkeerd m'n ouders waren toen ze zagen hoe Kane Steth even voor je neus uitbeeld knalde met een kogel door z'n kop.
En hoe gek ze werden van het "Unit Ready"
Hahahahahaha hier ook ... unit ready - unit lost
"Gvd kloteherrie doe die koptelefoon op!"
Unit Ready, Unit Ready, Building
En wat dacht je van:Timocos schreef op 30 juni 2004 @ 18:40:
[...]
Hahahahahaha hier ook ... unit ready - unit lostNostalgie
Silos needed
Affirmative
Yes sir? Yes sir? Yes sir?
Ik wacht vol verwachting op het 'top secres poject'. Ook al duurt het een paar jaar, ik haal 'm.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Aaaaargh ik werd altijd helemaal gek van die silos ... had je er al -tig en dan zaten ze nog te zeurenPrutz0r schreef op 30 juni 2004 @ 18:50:
[...]
En wat dacht je van:
Silos needed
Affirmative
Yes sir? Yes sir? Yes sir?
Ik wacht vol verwachting op het 'top secres poject'. Ook al duurt het een paar jaar, ik haal 'm.
nu moet ik je toch echt slappen. denk je nou echt dat de makers zo weinig respect hebben ovor hun eigen game dat ze een ripoff maken? tuurlijk werken ze aan een nieuwe RTS game en vandaar die muziek. en tuurlijk zal het weer iets apparts worden. maar C&C zoals we het kende zien we nooit meer trug. ik zou zeggen wacht tot die game uit is en hoe hij heet. dan pas kunnen we er iets over zeggen-LA- schreef op 30 juni 2004 @ 18:57:
Nogmaals, EA heeft de rechten van C&C dus als Petroglyph aan een top-secret hutsieflutsie wertkt zal het dus niet C8C worden, mischien een kloon ofzo.....
ik verwacht binnen 2 jaar vanzelf wel een game uit Petroglyph, en zal hem 99% zeker kopen. ik zelf denk dat ze het generals idee dat ze zelf hadden gaan gebruiken. ik denk dat ze dat verhaal aanpassen en een nieuw verhaal starten. wat het verder doet weten we niet en voorlopig komen we het ook niet te weten, ik weet iig dat ze hard aan het werk zijn voor het bedrijf en de game. en dat er strax inneens een game van hun prompt in de winkel ligt.
Petroglpyh maakt gewoon een goeie RTS, en EA maakt gewoon een bagger-C&C. Zoals we het gewend zijn van EA, zeg maar
Verwijderd
Ineens een game...nou nee niet echt, het is een 2/3-jaren project en voor die tijd zul je er wel wat van horen hoordaves2hd schreef op 30 juni 2004 @ 20:26:
[...]
ik verwacht binnen 2 jaar vanzelf wel een game uit Petroglyph, en zal hem 99% zeker kopen. ik zelf denk dat ze het generals idee dat ze zelf hadden gaan gebruiken. ik denk dat ze dat verhaal aanpassen en een nieuw verhaal starten. wat het verder doet weten we niet en voorlopig komen we het ook niet te weten, ik weet iig dat ze hard aan het werk zijn voor het bedrijf en de game. en dat er strax inneens een game van hun prompt in de winkel ligt.
Ter ondersteuning:
We’re now up to 20 people (mostly old-school Westwood veterans), and our new, yet-to-be-announced project is coming along extremely well. It will be announced this winter, and ultimately unveiled at next year’s E3 2005. We can’t wait for the world to see it, and we’ll be sending out more details as soon as we can.
In the meantime, we wish everyone an excellent 4th of July holiday weekend,
-Mike Legg
Bovendien ga je dan terug naar de wortels van het RTS-genre, en daar zie ik ze ook wel voor aan. Een derde punt is dat een aantal van hun programmeurs aan Dune 2(000)/E:BFD hbben meegewerkt_/-\o_
[ Voor 37% gewijzigd door GreatDictator op 05-07-2004 09:50 ]
Dus ik betwijfel ook die mogelijkheid
[ Voor 5% gewijzigd door aapelite op 05-07-2004 13:24 ]
kunnen ze nogwel inneensVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 11:48:
[...]
Ineens een game...nou nee niet echt, het is een 2/3-jaren project en voor die tijd zul je er wel wat van horen hoor
Ter ondersteuning:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 05-07-2004 18:02 ]
Dat is zo, maar EA is niet de enige die Dune-spellen heeft gemaakt. Na E:BFD kwam bijvoorbeeld Frank Herbert's Dune uit, en Cryo heeft later Dune Generations (bijna) gemaakt, al werd dat later stopgezet vanwege het faillisement van Cryoaapelite schreef op 05 juli 2004 @ 13:22:
Ik denk dat EA wel de rechten heeft voor Dune, namelijk emperor: battle for dune was uitgebracht door EA ookal had westwood het gemaakt. tevens was dit ook het geval met dune 2000 (zie deze link)
Dus ik betwijfel ook die mogelijkheidIk wacht gewoon af en zie wel wat ze ons willen laten weten erover.
C&C is leuk geweest:: Geen slappe aftreksels aka melkkoetjes meer van maken. Het is gewoon over. Hetzelfde geld voor Star Trek, NFS.
Je kan wel soortgelijke games uitbrengen maar verkoop ze dan niet onder de naam C&C (enz.) want dat is het NIET.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Wat is er eigenlijk precies gebeurd met Westwood. Ik vond the Conquerers eigenlijk helemaal niets. Liever een ons verfijnde gameplay dan twee kilo 3d graphics.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 19:28:
[...]
Het originele WW team bestaat niet meer. En ook al zouden ze ook alleen die mensen aan het werk zetten, EA heeft er zo'n invloed op gekregen dat je eigenlijk al niet meer van de oude vertrouwde kwaliteit uit mag gaan.
EA Pacific heeft me een beetje teleurgesteld.
Conquerers? wa's da? <--= ken alleen een Conquerers van de Age of Kings setBlaatschaap11 schreef op 07 juli 2004 @ 21:14:
[...]
Wat is er eigenlijk precies gebeurd met Westwood. Ik vond the Conquerers eigenlijk helemaal niets. Liever een ons verfijnde gameplay dan twee kilo 3d graphics.
wat er is gebeurd? nou simpel. Ea heeft WW overgekocht, en het WW team had weinig zin na al die jaren hard werk om bij Ea hun game te verprutsen. en Ea zuigt gewoon,... een betere vraag is wie stellen ze niet telleur...
wat je van C&C kan verwachten is zoals het nu is gemaakt, zoals al vaker gezegd hier. C&C is doomed.
[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 07-07-2004 21:48 ]
Verwijderd
Kort samengevat:Blaatschaap11 schreef op 07 juli 2004 @ 21:14:
[...]
Wat is er eigenlijk precies gebeurd met Westwood. Ik vond the Conquerers eigenlijk helemaal niets. Liever een ons verfijnde gameplay dan twee kilo 3d graphics.
Een jaartje of 5 geleden heeft EA het bijna-faillisement van Virgin Interactive aangegrepen om Westwood Studios over te nemen van Virgin. En zo werd Westwood Studios dus toegevoegd aan het EA imperium. Anderhalf jaar geleden hadden de heren van EA opeens het briljante idee om een megastudio op te zetten in Los Angeles met 700 werkplekken. Om die werkplekken te vullen bedachten ze dat ze best de mensen van andere studios konden gebruiken, dus werd Westwood Studios in april 2003 gewoon gesloten. Opgedoekt. (inmiddels is hetzelfde met Maxis gebeurd)
Resultaat is dus dat Westwood Studios niet meer bestaat, en dat er in de megastudio van EALA met zijn 700 werkplekken er maar 150 zijn gevuld die non-stop in crunchtime zitten om nog enigszins spellen af te krijgen
Ontopic: ik denk niet dat dit een succes gaat worden. Alle mensen die t nu kochten (generals) kochten t vanwege de mooie gfx. De MP is gewoon helemaal ondergeschikt gemaakt door EA. En dat vind ik ook juist weer onlogisch, want juist als je t goed maakt voor multiplayer verdien je er meer aan omdat meer mensen t kopen omdat ze geen gezeur willen met serials enzo.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Sometimes human's are...
Ene team maakte huidige Generals concept art, andere maakte zoals op die site, met GDI.
Dus in het begin gingen ze nog kiezen, of de nieuwe CnC was helemaal nieuw, zoals Generals, of ze gingen verder met GDI en NOD.

Nuke Cannon
[ Voor 38% gewijzigd door Hidde op 19-08-2004 11:49 ]
Ik vind deze game minstens net zo goed als RA1 en RA2. VEEL beter zelfs.
Gameplay? Dat heeft Generals toch? Bugs? Zoveel bugs zijn er toch niet?
Ik speel het nog dagelijks en geniet nog steeds van de gamplay. Het is mooier, veelzijdiger en cooler dan RA2. Met welke side kon je ooit van die maffe trucken uithalen als de GLA?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Het spel opzich is wel goed hoor.. daar heb ik ook niks op aan te merken. Het heeft alleen totaal geen C&C sfeer meer... die naam hadden ze in mijn ogen dan ook niet mogen gebruiken.Dinictus schreef op 19 augustus 2004 @ 11:57:
Ik begrijp niet waar al die kritiek op C&C generals en zerou hour vandaan komt.
Ik vind deze game minstens net zo goed als RA1 en RA2. VEEL beter zelfs.
Gameplay? Dat heeft Generals toch? Bugs? Zoveel bugs zijn er toch niet?
Ik speel het nog dagelijks en geniet nog steeds van de gamplay. Het is mooier, veelzijdiger en cooler dan RA2. Met welke side kon je ooit van die maffe trucken uithalen als de GLA?
maar dan echt wel weer met de gameplay van gewoon Dune2 en gewoon C&C
echt geweldig die spelen.
offtopic:
Bij EA zit genoeg potentie om goede en leuke games te maken.
Maar volgens mij wil het management daar geen geld aan besteden, dus gaan ze maar voortbrouwen op de eens o zo geweldige games!.
Vind je?DarkX schreef op 24 juni 2004 @ 17:22:
Ik vond trouwens Generals minder slecht dan ik dacht. Speelt best lekker. Maar je komt niet echt into het spel omdat er geen verhaal of karakters inzitten. Maar ik moet zeggen dat het voor mij toch wel een bewijs is dat een 3d rts wel KAN werken.

Heel de C&C reeks heeft me eigenlijk teleurgesteld sinds Red Alert. Ik vond Ground Control 2 de game die Tiberian Sun had moeten zijn, Red Alert 2 hinkte op 2 gedachten (rare mix van humor en een poging tot affiliatie met het eerste deel ...), Emperor had een gameplay van 'selecteer al je units en val aan' en Generals .. Tja.. Het zag er leuk uit maar de engine is qua performance echt waardeloos en de interface is de ergste die ik gezien heb sinds Earth 2150.
Maar toch, het belangrijkste verschil voor de makers tussen Generals en alle andere genoemde titels is dat Generals dus wél verkoopt

Ik ben heel die c&c hysterie dan ook helemaal beu en wat mij betreft houden zowel EA als wat er over is van Westwood het maar mooi voor gezien.
[ Voor 10% gewijzigd door Glorificationer426 op 19-08-2004 22:46 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Vreemd genoeg, hadden ze zelfs al filmpjes in cnc3
Of heeft niemand die op die site gezien
Sometimes human's are...
toch al wel cool, ook een opluchting dat ze de de sage engine van generals nie gaan gebruiken, want dat zou nie meer op veel trekken als dat bv volgend jaar ergens zou uitkomen
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Zie ook: http://www.tasmediafile.com/Projects/CnC3_Project.htmTerwijl de C&C serie verder is gegaan met C&C: Generals hopen veel mensen dat er ooit nog een C&C 3 gaat komen. Enige tijd geleden verscheen er al een foto van een stuk concept art, nu heeft één van de concept art artiesten zijn kunsten online gezet. De art is in 2002 gemaakt door Thomas A. Szakolczay.
Het gaat om verschillende stukken concept art, bedoeld om een idee te krijgen van het spel. Bij de plaatjes wordt vermeld dat het spel nooit is verschenen, wat betekend dat er wel over een derde deel is nagedacht door Westwood/EA. Wel doet de concept art verdacht veel denken aan C&C: Generals.
Op de website van Thomas A. Szakolczay zijn de overige screenshots, en een filmpje te vinden.
Verwijderd
Ra, C&C, maarja, EA games

en zowiezo als ze dit lles al hebben zo is het alleen maar meer jammer dat ie niet of waarschijnlijk ook wel nooit uitkomt
maja wie weet... ooit... met een beetje boel geluk
EA kennende zal er wel een C&C3 komenJaguar645 schreef op 22 augustus 2004 @ 21:02:
omg! die filmpjes die interface is echt weer oldschool zoals hoort
en zowiezo als ze dit lles al hebben zo is het alleen maar meer jammer dat ie niet of waarschijnlijk ook wel nooit uitkomtwant het ziet er wel goed uit zeg!
maja wie weet... ooit... met een beetje boel geluk

This week we received word from a source within Electronic Arts Studios that they are working on a new Command & Conquer title to be named Command & Conquer Tiberian Twilight.
This sounds only reasonable as the past C&C title was named Tiberian Sun.
Electronic Arts have refused to comment, but it does support the news back in June of a Command & Conquer III being in development.
Sometimes human's are...
Tot een jaar geleden speelde ik renegade 30 uur in de week, maar ook die tijd is voorbij.
generals heeft me nooit kunnen boeien, dus wat mij betreft is het weer hoog tijd om met een echt vervolg te komen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
EDIT: Als je Renegade zat bent kun je altijd de Red Alert mod proberen
[ Voor 14% gewijzigd door GreatDictator op 04-09-2004 12:07 ]
Lijkt me leuk, alleen je link werkt niet!NHJ BV schreef op 04 september 2004 @ 12:06:
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik zeg ook niet dat deze bron betrouwbaar is.NHJ BV schreef op 04 september 2004 @ 12:06:
Dat bericht lijkt me nep. Ten eerste vind ik het nogal vaag, ten tweede bestaat de naam "Tiberian Twilight" al sinds de naam Tiberian Sun voor het eerst werd gehoord (dus makkelijk als nepbericht te gebruiken) en ten derde wou Westwood, toen zij nog aan C&C3 werkten het geen Tiberian Twilight noemen (volgens vooraanstaande community-types die contact hebben (gehad) met (ex-)Westwood-medewerkers).
Dit topic is niet voor niets Speculatie Command&Conquer 3
Sometimes human's are...
Peewee_Herman: Gisteren deed'ie het nog...probeer http://dynamic6.gamespy.com/~renalert/
Verwijderd
Aangezien ik werk voor een Command & Conquer site die goed gelinkt is aan de officele C&C community d8 ik.. laat ik jullie een beetje hoop in blazen. voor de mensen die iets hebben van right! neem mar een kijkje op www.cncinsight.com deze site ondergaat op het moment een kleine verranderring om de nieuwe drukte aan te kunnen.
Ik ben op het moment bezig met een roundup van alle C&C 3 informatie en nah ik gooi hier wel wat dingetjes ff neer:
intro filmpje van een missie:
http://www.cncinsight.com/content/cc3/movies/cc3_intro3.avi
voorbeeldje van het ingame design:
http://www.cncinsight.com...vies/interface_proto3.avi
en dan wat plaatjes
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_1.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_2.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_3.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_4.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_5.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_6.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_7.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_8.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_9.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_10.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_11.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_12.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_13.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_14.jpg
ok nu denken jullie van hmm ok.. leuk maar hoe zit dat nou.. en wat kunnen we verw88 .
-------------------------------------------------------------------------------------------
[dooie link]
http://www.gamebiz.com.au...hp?action=display&id=4765
gamebiz melde in de eerste week van september het volgende :
This week we received word from a source within Electronic Arts Studios that they are working on a new Command & Conquer title to be named Command & Conquer Tiberian Twilight.
Electronic Arts have refused to comment, but it does support the news back in June of a Command & Conquer III being in development.
---------------------------------------------------------------------------------------------
ok ik denk dat iedereen wel engels kan maar voor de mensen die dat niet kunnen:
gamebiz heeft van een bron in EA gehoord dat ze officeel bezig zijn met C&C 3 Tiberium twilight.
op het moment laat EA het nog niet zo ver komen om officeel wat te releasen aangezien ze voor het eind van het jaar nog meer spellen gepland hebben op het gebied van RTS.
ik zou zeggen.. doe lekker wat met deze info wat je wil.. als je vragen hebt kan je altijd gewoon hier posten of mailen.. en voor meer info kan je ook ff naar de site gaan www.cncinsight.com
grtz Rick
Verwijderd
VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 23:28:
zoo ik d8 ik blaas dit topic weer een beetje leven in..
Aangezien ik werk voor een Command & Conquer site die goed gelinkt is aan de officele C&C community d8 ik.. laat ik jullie een beetje hoop in blazen. voor de mensen die iets hebben van right! neem mar een kijkje op www.cncinsight.com deze site ondergaat op het moment een kleine verranderring om de nieuwe drukte aan te kunnen.
Ik ben op het moment bezig met een roundup van alle C&C 3 informatie en nah ik gooi hier wel wat dingetjes ff neer:
intro filmpje van een missie:
http://www.cncinsight.com/content/cc3/movies/cc3_intro3.avi
voorbeeldje van het ingame design:
http://www.cncinsight.com...vies/interface_proto3.avi
en dan wat plaatjes
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_1.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_2.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_3.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_4.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_5.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_6.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_7.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_8.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_9.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_10.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_11.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_12.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_13.jpg
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_14.jpg
ok nu denken jullie van hmm ok.. leuk maar hoe zit dat nou.. en wat kunnen we verw88 .
-------------------------------------------------------------------------------------------
[dooie link]
http://www.gamebiz.com.au...hp?action=display&id=4765
gamebiz melde in de eerste week van september het volgende :
---------------------------------------------------------------------------------------------
ok ik denk dat iedereen wel engels kan maar voor de mensen die dat niet kunnen:
gamebiz heeft van een bron in EA gehoord dat ze officeel bezig zijn met C&C 3 Tiberium twilight.
op het moment laat EA het nog niet zo ver komen om officeel wat te releasen aangezien ze voor het eind van het jaar nog meer spellen gepland hebben op het gebied van RTS.
ik zou zeggen.. doe lekker wat met deze info wat je wil.. als je vragen hebt kan je altijd gewoon hier posten of mailen.. en voor meer info kan je ook ff naar de site gaan www.cncinsight.com
grtz Rick
WHOEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
ben altijd fan geweest van WW strategy games zowel Red Alert als tib. sunen Generals en ZH speels ze altijd nog echt te gekke games.
nu alleen afwachten wanneer er iets uitbreekt van Tib. SUN 3 qua release datums.
Verwijderd
Neeh duh tuurlijk is dat niet eva.. maar als je egt beetje na denkt dat staat eva.. niet voor een naam maar is eva een afkorting.. voor Electronic Video Assistent!Webgnome schreef op 29 september 2004 @ 23:33:
ik lees dit met een erg grote korrel zout. En ik hoop toch niet dat de stem in het filmpje de nieuwe eva stem wordt .. dat is gewoon 3x niks.. eva is een vrouw!
(ik geloof dus echt niet dat dat filmpje echt is gewoon veel te nep )
en voor de rest het filmpje komt uit goede bronnen. en als je een beetje na denkt dan past het wel in het verhaal.. het is ook een briefing dus..
Neeh duh tuurlijk is dat niet eva.. maar als je egt beetje na denkt dat staat eva.. niet voor een naam maar is eva een afkorting.. voor Electronic Video Assistent!
klopt, maar EVA is in beide C&C games niet van stem verandert. waarom zou dat dan in C&C 3 wel ineens moeten?
en voor de rest het filmpje komt uit goede bronnen.
wie zegt dat? jij. MAar ben jij een goede bron
en als je een beetje na denkt dan past het wel in het verhaal.. het is ook een briefing dus..
vind jij een meteoor die neerstort op de aarde passen in het verhaal? meen me te herrineren dat zoiets al gebeurde in deel 1. En briefings heb je in allerei games.. niet alleen in C&C games.
je gebruik me iets te veel de term "als je even nadenkt" reden te meer om aan te nemen voor mij dat je een beetje uit je nek staat te zwetsen ;P om het maar eens lomp te zeggen. Meeste van die screens komen me ook erg bekend voor en daarvan is toen nog gezegd dat ze NEP waren.. but time will tell. Sooner or later .. time will tell
[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 29-09-2004 23:49 ]
Maar als ik die plaatjes zie, lijkt het er op dat EA weer echte tussenfilmjes gaat maken
Dat is niet waar, als je de intro van Tiberian Sun bekijkt, dan hoor je bij dat "Welcome back commander"-filmpje zelfs dat de stem van EVA iest veranders naar de nieuwe versieklopt, maar EVA is in beide C&C games niet van stem verandert. waarom zou dat dan in C&C 3 wel ineens moeten?
[ Voor 42% gewijzigd door mduijvendijk op 30-09-2004 09:31 ]
Sometimes human's are...
Verwijderd
Geweldige geluiden waren datVerwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:23:
Mijn vriendin vond Eva maar irritant kutwijf ... in termen van "unit lost, unit lost, unit lost, building, building, our base is under attack, repairing, building, unit lost"...
En wat betreft die info hierboven met al die ''nieuwe'' plaatjes :
Of Petroglyph natuurlijk, hun zijn ook met een groot project bezig.Timocos schreef op 30 september 2004 @ 11:30:
[...]
Geweldige geluiden waren dat![]()
En wat betreft die info hierboven met al die ''nieuwe'' plaatjes :![]()
![]()
Laat E.A. er plz mee bezig zijn
![]()
Petroglyph = 99% Westwood Studios
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verder neem ik dat newsbiz.au oid nieuwsbericht met een flinke korrel zout. Daar komt nog bij dat die filmpjes en de concept art allemaal stammen uit de periode voordat EA de ontwikkeling van C&C3 staakte (voor onbepaalde tijd).
Ja, ik heb ze in mirc gezet.
Incomming transmission (dcc send, invite, query/chat)
on hold (dcc fail)
warning (disconnect)
en voor de rest wat eva piepjes
Sometimes human's are...
lijkt wel een vet vervolg verhaal op tiberian sun. hopenlijk steken ze er ook echt de moeite in die het verdient. net als de andere C&C's gehad hebben ( generals en zero hour helemaal zijn gewoon on afgewerkt unbalanced in de markt gegooit. en support is minimaal tot dood ) erg geil wat er tot nu toe beetje bekend is. ( helaas wel weer het 3 sides consept
en hopen dat ze zoals die eene artil unit eruitziet. ook andere units zo gemaakt worden. echt moeite en tijd erin om vette dingen te bedenken, zoals Ts eruit hoort te zien ( oude tiktank, devilsthong, mlrs, artil, titans. zagen er allemaal goed uit en gaf ook sfeer. als iemand nog nieuws vind gelijk hier spammen dus !
The first casualty in war is always the truth...
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Heb het idee dat jullie nu C&C en RA door elkaar halen, RA had altijd beetje realistische inslag, C&C echt niet. Wat ik zelf hoop is dat ze de coole C&C/C&C2 style filmpjes terughalen, en niet van die domme bewegende kaarten enzo zoals in dat previewfilmpje.
maar dit is toch werk wat nooit uitgevoerd zal worden dit staat namelijk ook op een site van zon ontwerper van westwood of EA dat het zijn werk is, en volges mij is dat gewoon weg geschoven en zijn ze er nooit mee door gegaan. (weet dit niet 100% zeker hoor maar hier had ik al eerder over gelezen)
ik hoop wel dat t er komt
kek
Maar goed, die was ook erg gaaf! Verder benieuwd, want ik vond Generals erg tegenvallen. Slechte AI en heel cliche zinnetjes ('This is hard work', 'Can't I get some new shoes?'). Maar ach, zeker in de amerikaanse markt doet zoiets het wel goed...
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Verwijderd
we moeten wat meer aan de gang mate.
verder ben ik blij dat _er_ een gerucht is, maar tis voornamelijk zoetmakerij in mij ogen. EA kennende...ze melken uit ...The Sims (ik noem geen namen
we wachten *zucht*
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 17:34 ]
Na C&C heb ik nooit meer het zelfde gevoel gehad als met de rest van de C&C reeks. RA was ook nog uber.
is dat het helemaal niet C&C klinkt. zoiezo een iets halen. met een aantal figuren. zou eerder moeten zijn. NOD is er schop ze weg en haal die steen binnen. en verder zegt hij aan het einde: you can choose the rest of you're squad from you'r recuit pool.
er zijn dus "RTS" games die het hele basis bouwen weg hebben gelaten. ik zelf vind het geen leuke RTS. voorbeeld: Codename Panzers. maar als ze een C&C 3 maken en het basis bouwen word weg gehaald en je moet een squad units kiezen om mee te te battlen. vroeger had je nog welleens missies waar je een groep units kreeg en hier en daar een reinforcement. maar als ze C&C een unit pick mode game maken stap ik af met alle C&C's in m'n collectie toe te voegen, bah bah. hopen dat dat filmpje een lekker maak filmpje is en verder niet klopt zoals ik het zie
[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 01-11-2004 21:37 ]
Idd geef mij maar base bouwen en maar lekker units produceren net als in the good old days met C&C1 en Ra1 ... lekker Heavy Guard Towers neerzetten en de harvesters maar mollen van de tegenstanderdaves2hd schreef op 01 november 2004 @ 21:35:
wat me opvalt bij het filmpje die boven staat gepost http://www.cncinsight.com/content/cc3/movies/cc3_intro3.avi
is dat het helemaal niet C&C klinkt. zoiezo een iets halen. met een aantal figuren. zou eerder moeten zijn. NOD is er schop ze weg en haal die steen binnen. en verder zegt hij aan het einde: you can choose the rest of you're squad from you'r recuit pool.
er zijn dus "RTS" games die het hele basis bouwen weg hebben gelaten. ik zelf vind het geen leuke RTS. voorbeeld: Codename Panzers. maar als ze een C&C 3 maken en het basis bouwen word weg gehaald en je moet een squad units kiezen om mee te te battlen. vroeger had je nog welleens missies waar je een groep units kreeg en hier en daar een reinforcement. maar als ze C&C een unit pick mode game maken stap ik af met alle C&C's in m'n collectie toe te voegen, bah bah. hopen dat dat filmpje een lekker maak filmpje is en verder niet klopt zoals ik het zie
hmz toch vraag ik me af he. is dit allemaal wel van Ea? want ik zie bij het filmpje nergends Ea staan en bij de screenees ook niet
http://www.cncinsight.com/content/cc3/images/cc3_9.jpg <--= hmz kijk dit ziet er uit als een tiberian verhaal spel voertuig. hoewel staat hij aan de verkeerde kant. want gdi is in tiberian verhalen steeds minder op tanks. meer walking robot manier. en nod doet nogmeer aan de rupsbanden
Dit is een missie en net zoals in C&C en TS moet je daar niet altijd een basis bouwen.Timocos schreef op 01 november 2004 @ 21:49:
[...]
Idd geef mij maar base bouwen en maar lekker units produceren net als in the good old days met C&C1 en Ra1 ... lekker Heavy Guard Towers neerzetten en de harvesters maar mollen van de tegenstander
Misschien is sie squad pool ongeveer het zelfde als de Dropship keuze uit TS die ze er helaas uit hebben gehaald
* mduijvendijk Heeft van het weekend een C&C total conversion mod voor TS gedownload
Sometimes human's are...
Dat lijkt me een hele goede reden om nieuw leven te blazen in TS
Idd wil ik ook wetenRicoh schreef op 02 november 2004 @ 11:44:
Cool, waar heb je die kunnen downloaden ?
Dat lijkt me een hele goede reden om nieuw leven te blazen in TS
ouders weer gek maken : Unit ready - unit ready - unit lost - your base is under attack
Volgens mij zijn de aliens altijd 'aanwezig' geweest. In TS werden al flinke verwijzingen naar aliens gemaakt. Zo vreemd is het dus niet dat ze er bij komen als 3de partij. Lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel en geeft het verhaal veel meer ruimte om verschillende kanten op te gaan.daves2hd schreef op 30 september 2004 @ 16:17:
lijkt wel een vet vervolg verhaal op tiberian sun. hopenlijk steken ze er ook echt de moeite in die het verdient. net als de andere C&C's gehad hebben ( generals en zero hour helemaal zijn gewoon on afgewerkt unbalanced in de markt gegooit. en support is minimaal tot dood ) erg geil wat er tot nu toe beetje bekend is. ( helaas wel weer het 3 sides conseptgewoon zo niet C&C ) sinds Ea is het 3 sides consept helaas. Yuri's revenge, Generals,.... en nu dan de aliens, GDI en NOD wat i kzag tenminste.
Tiberium Dawn:
Aarde word geraakt door vreemde meteoriet. Tiberium verspreid zich steeds verder.
Tiberium Sun:
Bijna de hele aarde is geinfecteerd, en verschillende vreemde Mutanten en technologien worden gezien.
Tiberium Twilight:
Aarde word aangevallen door mutants/aliens?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
De mod heet return of the downTimocos schreef op 02 november 2004 @ 11:55:
[...]
Idd wil ik ook weten![]()
![]()
ouders weer gek maken : Unit ready - unit ready - unit lost - your base is under attack
http://www.ppmsite.com/
http://www.ppmsite.com/forum/viewforum.php?f=116
Het enige wat er nog van TS in zit, is de melding "Harvester under attack

[ Voor 24% gewijzigd door mduijvendijk op 02-11-2004 14:32 . Reden: plaatje toegevoerd :P ]
Sometimes human's are...
Verwijderd
bleep bleep, ur base is under attack
unit ready
partical cannon ready
unit lost
partical canonn activated
Verwijderd
hoewel betere engine niet altijd betere gameplay is, check cs --> cs:source (spel zuigt donders)
Kan de spanning nog als de dag van gisteren herinneren, 20 missies, en je was blij als je na 3 levels beulen weer een nieuwe eenheid erbij kreeg die ook echt iets toevoegde in het spel (Tegenwoordig is het alleen maar gebouwtjes bouwen tot je de supertank kan bouwen en gaan).
Ik speel trouwens zelfs weer Dune2, waar het voor mij allemaal pas écht begon, "Sandworm, approaching... tungdududung dududududung!" \o/
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
EA heeft de rechten op de Command & Conquer titel (hierdoor is EA de enige die Command & Conquer spellen mogen maken)Scorperito schreef op 02 november 2004 @ 14:58:
Begrijp ik het nou goed en komt er een nieuwe c&c, niet gemaakt door EA, aka een spel met een HOOG gameplay gehalte en minder *bling* *bling* gehalte? Of is er alleen een mod die de oude C&C moet imiteren?
Kan de spanning nog als de dag van gisteren herinneren, 20 missies, en je was blij als je na 3 levels beulen weer een nieuwe eenheid erbij kreeg die ook echt iets toevoegde in het spel (Tegenwoordig is het alleen maar gebouwtjes bouwen tot je de supertank kan bouwen en gaan).
Ik speel trouwens zelfs weer Dune2, waar het voor mij allemaal pas écht begon, "Sandworm, approaching... tungdududung dududududung!" \o/
Er zijn geruchten dat ze bezig zijn met C&C 3
De mod hierboven is gewoon een Tibarian Sun mod, die het spel ombouwd naar Command & Conquer (Tiberian Dawn)
[ Voor 6% gewijzigd door mduijvendijk op 02-11-2004 15:47 ]
Sometimes human's are...
www.petroglyphgames.com
Hou de site in de gaten, ze updaten weinig, maar misschien horen we nog iets van hun de komende jaren.
dat aanvallen van de aliens hoeft neit perse. wie weet wat er allemaal aan de hand is. iig weet ik wel want ik heb alle C&C's dat er alien spul gevonden is maar heeft dat wel connecties met tib en de meteoor
verder is niet 99% van het Petroglyph team het oude westwood team hoor. veel % maar niet 99% van de 20 mensen
Sterker nog, in TD waren die verwijzingen er al.EeuwigeDuister schreef op 02 november 2004 @ 12:10:
[...]
Volgens mij zijn de aliens altijd 'aanwezig' geweest. In TS werden al flinke verwijzingen naar aliens gemaakt. Zo vreemd is het dus niet dat ze er bij komen als 3de partij. Lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel en geeft het verhaal veel meer ruimte om verschillende kanten op te gaan.
Dit topic is gesloten.