Goed, dan zal ik mijn setje ermaar is bijzetten.
foto1: beneden (ja, mijn kamer heeft 2 verdiepinkjes) is de computerruimte. Daarvoor heb ik een versterker nodig die mijn videosignaal kan switchen voor naar mijn HT. Laat ik nou net een leuk versterkertje met 3 videoingangen hebben. Die kan dat dus mooi splitsen. RX-950VBK
foto2: ff een shotje van de benedenverdieping, zodat je een id krijgt hoe het eruit ziet. Rechts in de hoek staat mijn 3e pc
foto3: een totaalshot van mijn ht. Wat nog vervangen moet worden zijn de frontspeakers (ja, deze zijn van de aldi

) en de videorecorder, want deze past niet bij mijn set
foto4: een shot van mijn versterker. type RX-884. dit is een versterker met 3 digital-ingangen en 5x70watt. Een hele fijne versterker met een mooi menu dat op de TV wordt weergegeven
foto5: een shot van mijn DVD speler. Ook met OSD dat heel uitgebreid is. type XV-D701 met vergulde 5.1 uitgang, optische en coaxiale uitgang. Jammer dat deze geen gekopieerde cd's en mp3 cd's kan lezen. Wel gebrande DVD's
foto6: een shot van mijn TV. een gewone 72cm 100Hz TV zonder poespas. type AV-WH3EP. Op de TV staat een infinity centerspeaker, het typenummer zou ik op moeten zoeken want dat weet ik zo niet.
foto7: 1 van de 2 rearspeakers, ook van infinity
foto8: mijn stoel en mijn bed. niets bijzonders. ik heb niet echt veel plek voor mijn tv maar het is groot genoeg.
foto9: hier komt de echte foto. Hier zie je hoe mijn TEXT-COMPULINK (JVC) werkt, erg fijn om mee te werken, en je ziet overal de text van de minidisk (TV, minidisk, display van reciever)
foto10: hier zie je wat ik daarnet heb beschreven. In het echt zie je het veel helderder, maar dat komt denk ik door de flits
foto11: LOL; strepen op beeldbuis zie je natuurlijk niet
foto12: totaalshotje
foto13: die is er niet
set is bijna klaar. Oja, typenummer van minidisk = XM-488RBK
ik sta open voor reacties

ik ben nog iets vergeten maar ik weet niet wat
toch best een leuk setje voor een 15 jarige:)
owja, dat moest ik nog zeggen. Heb achter mijn stoel in het houten kastje een tangangiele (moeilijk woorD) platenspeler voor mijn platen, deze heb ik daar gezet omdat dat stabieler was en het pasten niet goed in mijn set. Merk: ADC. heb hier wel een foto van genomen maar is erg onscherp
komende 5 minuten plaatjes uploaden, waren nogal groot
toch maar ff snel geresized, anders is zo mijn bandbreedte weg
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 06-07-2004 08:34
]