Goed, ik was het eerste mijn bed uit... Dus bij deze: Deel negen van deze serie... Tis ondertussen geloof ik meer een "het grote home-cinema topic", maar dat mag de stemming niet drukken...
Wat hieraan vooraf ging...
Post hier foto's en specs van je home-cinema!
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 4
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 8
Er zijn nogal wat "HT's in aanbouw" langsgekomen, dus ik verwacht weer aardig wat foto's
Ik zal later vandaag even wat nieuwe foto's maken van mijn setup (tis nu nog een beetje vroeg...), waar nog niet veel aan veranderd is, maar ik ben hard aan het sparen voor een nieuwe tv... Dus die komt vanzelf wel een keer langs
Nog even wat huishoudelijke mededelingen...
Dit topic is in eerste instantie bedoeld om je specs en je foto's te tonen... Voor problemen en vragen die je écht niet zelf op kunt lossen kun je beter een nieuw topic openen, ook om het voor mensen die later hetzelfde probleem tegenkomen makkelijker te maken om de oplossing te vinden. En natuurlijk om dit topic schoon te houden...
Wat hieraan vooraf ging...
Post hier foto's en specs van je home-cinema!
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 4
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 8
Er zijn nogal wat "HT's in aanbouw" langsgekomen, dus ik verwacht weer aardig wat foto's

Ik zal later vandaag even wat nieuwe foto's maken van mijn setup (tis nu nog een beetje vroeg...), waar nog niet veel aan veranderd is, maar ik ben hard aan het sparen voor een nieuwe tv... Dus die komt vanzelf wel een keer langs

Nog even wat huishoudelijke mededelingen...
Dit topic is in eerste instantie bedoeld om je specs en je foto's te tonen... Voor problemen en vragen die je écht niet zelf op kunt lossen kun je beter een nieuw topic openen, ook om het voor mensen die later hetzelfde probleem tegenkomen makkelijker te maken om de oplossing te vinden. En natuurlijk om dit topic schoon te houden...

[Voor 89% gewijzigd door MikeyMan op 10-06-2004 09:28]